Simtiem protestētāju uzbrūk ASV vēstniecībai Jemenā

77

Komentāri (77)

Sandris Maziks 14.09.2012. 22.17

nulle
jo bez kāda pamata vienu tautu uzskata par kaut ko īpašāku kā citas.

Ja par parakiem uzskati svesu rasi un svesu tautu, kapec tad tu par parakiem neuzskati sev intelektuali, sociali un seksuali svesos heteroseksualus?

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 14.09.2012. 20.55

Pelēkais Vilks
….
Cilvēki iedalāmi attīstītos un reliģiozos (jeb tādos, kas vēl nav attīstījušies).
……
________________ Ahā.

Un vilki?

0
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 14.09.2012. 20.31

Par birkām?

0
-3
Atbildēt

0

dro 14.09.2012. 19.52

lama. Tev taisnība:)

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 14.09.2012. 19.40

Paldies, draugs! Turpmāk zināšu, kas es esmu:)
________________________________

ņem nu par labu. Runā, ka man patīkot karināt birkas. Taisnība vien būs.

Bet

Ja teiksi, ka
tā nava vis!…. tad pazemīgi atvainošos.

+1
-3
Atbildēt

0

dro 14.09.2012. 18.50

lama. Paldies, draugs! Turpmāk zināšu, kas es esmu:)

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 14.09.2012. 17.34

ateisms IR reliģija.

Dokinsa(Dawkins) kungam piemīt īstena karojoša misonāra degsme..še bieži klātesuošajam nulles kungam arīdzan…

Baznīcu grāvēji cīnās pret ekldievību(savā izpratnē). Tāpat kā pazīstamais mācītājs Karlbūms,kas 1836. gadā Ērģemē nocirta elku liepu.

Reliģija NAV- agnosticisms.

Piemēram –Uldis Gērmanis sevi nosauca par agnostiķi.Te sastopamais lno kungs(piemēram) tā kā būtu agnostiķis.

+3
-3
Atbildēt

0

gliters 14.09.2012. 15.38

nulle

Katrai nācijai ir tiesības uz teritoriju, kurā baudīt priviliģēto stāvokli, lai varētu kopt savu valodu, kultūru, pilnvērtīgi un vispusīgi attīstīties. Pēc manām domām nacionālisms paredz šādu skatījumu uz lietām un tam ar “reliģiju” nav itin nekāda sakara.
Turpretī komunisti, liberāļi, multikulturālisti u.c. ar īsteni reliģisku fanātismu stāv un krīt, aizstāvot savu iluzoro “ideālo pasaules modeli”, kas reālajā dzīvē vai nu nedarbojas vai darbojas destruktīvi un pretēji sabiedrības vairākuma interesēm.

+6
0
Atbildēt

0

dzintarz 14.09.2012. 14.58

Negodīgi un smieklīgi naivi.
=============
Piebremzē!
Cilvēki iedalāmi attīstītos un reliģiozos (jeb tādos, kas vēl nav attīstījušies).
Kā katra reliģiozā sekta sevi sauc – katolis, komunists, muslims, hindu utt. nav no svara.

+2
-2
Atbildēt

0

tuba76 14.09.2012. 13.34

Zviedru reportāžā no notikumu vietām reportieris uzdod jautājumu demonstrētājiem – kāds ir tavs viedoklis par filmu? Atbilde – es neesmu to redzējis, es nedrīkstu skatīties mūsu svētā attēlojumu.
????
Tad kurš nu ir tas grēcīgais musulmanis, kas šo filmu ir tomēr noskatījies un tagad degs elles liesmās? Kā viņi vispār zina, ka tas ir Allahs, kurš redzams tajā filmā? Tāpēc, ka kāds to apgalvo? un kāda apgalvojuma dēļ viss šis haoss un traģēdijas?
Un nez no kurienes pēkšņi uzliesmojošā stihiskā sadusmoto musulmaņu pūlī pie rokas atrodas raķetes (!?), ar ko sašauj vēstnieka mašīnu?
Skatos ziņās šīs reportāžas un pieķeru sevi pie domas, ka vēlos, ka tas viss notiek uz citas planētas. Man ir bail atrasties uz vienas planētas ar tik viegli manipulējamām cilvēku masām.
Un vēl es domāju – jau sen – kāpēc musulmaņi nerīko šādas akcijas, lai protestētu pret piemēram pašnāvnieku uzbrukumiem viņu pašu dievnamiem? Tos drīkst demolēt, lūdzošu cilvēku nonāvēšana var būt attaisnojama ar reliģisku cīņu?

+7
0
Atbildēt

2

    gliters > tuba76 14.09.2012. 15.41

    Viņi neuzdod paši sev šādus jautājumus…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > tuba76 14.09.2012. 17.20

    Viņiem savi(citi ) jautājumi.

    ……Belgian sociologist Isabelle Stengers called it Cosmopolitics. Cosmopolitics is concerned with the negotiations between the overlapping universes that in reality make up the world, instead of imposing Western materialist rationality:

    “In the term ‘cosmopolitical’, cosmos refers to the unknown constituted by these multiple, divergent worlds and to the articulations of which they could eventually be capable. …….
    http://www.aljazeera.com/indepth/opinion/2012/07/2012724122524575125.html

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

gliters 14.09.2012. 12.29

“Bet ateistiem gribas pierādīt ne vien to, ka reliģijas ir “tumsonība” un “muļķības”, bet arī to, ka cilvēks principā spēj atbrīvoties no reliģiozitātes tieksmes.”

Ja skatās individuāli, tad ir arī cilvēki, kas pret šo “apziņas vīrusu” ir noturīgi. Bet pats šis “apziņas vīruss” kā tāds diezvai ir iznīdējams. Nulle, šķiet gribēja teikt vien to, ka PSRS laika noziegumu izpildītāji reliģiski ticēja nevis Dievam, bet mācībai, kuras sastāvdaļa bija arī Dieva esamības noliegums.
Pats nulle, savukārt, reliģiski tic liberālismam.

+2
0
Atbildēt

0

janazakovica 14.09.2012. 12.27

visiem kas sevi uzskata par kristiesiem it loti daudz skaidrojosas literaturas..zitije un pridanije pareizticigiem katoliem marijas kulta skaidrojumi un “brinumu’apraksti…protestanti lutera laikaa pazinoja ka viniem autoritate ir tikai bibele..bet nu jau no 1517 gada tiek razoti diametrali preteji skaidrojumi ar citus apkarojosu ievirzi..

+2
0
Atbildēt

0

Sanšains 14.09.2012. 12.17

Šeloba –

Piekrītu. Šķiet, ka marksisms reliģijas lomu spēlē arī mūsdienu liberāļu prātos un sajūtās.

Bet ateistiem gribas pierādīt ne vien to, ka reliģijas ir “tumsonība” un “muļķības”, bet arī to, ka cilvēks principā spēj atbrīvoties no reliģiozitātes tieksmes.
Ja pirmajam uzskatam bieži vien var piekrist, tad otro viņi paši ar savu rīcību tikpat bieži apgāž.:)

Bet “nulles” demagoģijas gadījumā ir vēl citādi – ja ateists dara briesmu darbus, tad, protams, viņš vairs nav ateists.
Ja reiz, izrādās, ir īsti ateisti (kā viņš) un neīsti ateisti (komunisti), tad tikpat labi var teikt, ka ir īsti ticīgie (labie, miermīlīgie, gaišie tipi) un neīstie ticīgie – nu, tie, kuri runā tumsonības un ticības vārdā slepkavo.:)

Un varbūt ir tā, ka gan “īstie ateisti”, gan “īstie ticīgie” ir labsirdīgi un viedi, bet “neīstie, sliktie ateisti” īstenībā ir ticīgie, bet “neīstie, sliktie ticīgie” īstenībā ir ateisti.:)

Idiotisms.

+2
-1
Atbildēt

0

gliters 14.09.2012. 11.57

Haris

Marksisma – ļeņinisma mācība aizpildīja PSRS laikos tukšo reliģijas nišu.
Galu galā teiciens “marksisms – ļeņinisms ir pareizs, jo ir patiess” daudz neatšķiras no apgalvojuma, ka Dievs eksistē un nekādi pierādījumi tam nav vajadzīgi.
Vnk ir tā, ka aizliegt reliģiju kā tādu praktiski nav iespējams.

+3
0
Atbildēt

0

Sanšains 14.09.2012. 11.48

nulle:
PSRS piekoptais komunisms bija/ir sava veida reliģija.
===========================================
Nu, šis apgalvojums ir vienkārši negodīgs. Tātad, ja vien ateistam kaut kas nepatīk, tad tas ar reliģiju ir saistīts jau pēc definīcijas.:) Pat ja nepatīkamās nekrietnības veic ļaudis, kuri paši sevi dēvē par ateistiem.:)

Negodīgi un smieklīgi naivi.

+2
-1
Atbildēt

0

gliters 14.09.2012. 11.00

r.a. Identificēt sevi ar savu reliģiju vai uzskatiem nav prāta darbs. Ja teikšu, ka visas reliģijas ir ilūzijas, vai tad tas nozīmē, ka arī tu esi ilūzija?

+5
0
Atbildēt

0

gliters 14.09.2012. 09.53

Dievs varbūt arī ir, bet jebkura reliģija gan ir apziņas vīruss, kas rada ilūzijas un himēras, turklāt reliģijas praktizēšana daudziem ir nevis “sarunas ar Dievu” veids, bet gan iemesls justies pārakam par tiem, kuri viņu “klubiņam” nepieder un pamatojums agresijas izrādīšanai un vardarbībai pret šiem “nepiederošajiem”. Reliģiozitāte atņem cilvēkam iespēju kritiski uztvert pasauli, kā arī racionāli domāt, brīžiem paskatoties uz savu “ticību” no malas.
Starp citu, pravietis Muhameds nav nekāds Dievs un tāpēc “neaizskaramība” viņam nepienākas principā. Un viens ir nenoliedzami – ja viņš dzīvotu mūsdienās, tad viņu tiesātu par pedofīliju un kara noziegumiem.
Protams, ka izaicināt vājprātīgos ar šādām filmām diezvai ir prāta darbs, bet aizliegt islama praktizēšanu Eiropā un ASV gan būtu lietderīgi.

+9
-1
Atbildēt

3

    gliters > gliters 14.09.2012. 11.41

    Neaizmirsti, ka islams ir ne tikai reliģija, bet arī tiesiski politiskā sistēma un stingri noteikts dzīvesveids. Kristiešiem ir tikai Bībele, kamēr musulmaņiem ir gan Korāns, gan šariata likumi, kas it kā nāk no Allaha un tāpēc nav grozāmi mūžīgi mūžos.
    Kristietība, kopumā ņemot, 21.g.s. vairs nerada draudus sabiedrībai, ja vien tiek stingri ievērota baznīcas un varas šķirtība, kamēr islams pēc būtības neparedz iespēju šķirt varu no baznīcas. Tāpēc, ja islams netiks stingri aizliegts, tad mēs riskējam nonākt pie situācijas, ka Eiropas “aborigēni” būs vnk spiesti dzīvot pēc šariata likumiem, ja gribēs palikt dzīvi.
    Kas attiecas uz izglītošanu, tad vēsture rāda, ka sabiedrība “izglītojas” tikai ar pašas ilgo un sāpīgo pieredzi. CtrlC – CtrlV metode šeit nestrādā.
    Tā ka ja negribam atkrist atpakaļ Viduslaikos vai, mazākais, dzīvot pilsoņkara apstākļos, nekas cits neatliek, kā stingra imigrācijas ierobežošana no musulmaņu valstīm komplektā ar islama aizliegumu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > gliters 16.09.2012. 15.29

    šelobai u.c.
    Mīts par islāmu kā miermīlīgu reliģiju
    Sems Hariss: islāma fundametālisma problēma akurāt slēpjas islāma fundamentā (pamatā).
    http://fora.tv/2010/11/10/Sam_Harris_Can_Science_Determine_Human_Values#Sam_Harris_Islam_Is_Not_the_Religion_of_Peace

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 14.09.2012. 08.48

Islamistu ardisanas atgadina peripetijas ap Pussy Riot. Tumsonas ari Afrika ir tumsonas. Kurs te uztraucas par ticigo jutu aizskarsanu?

+7
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 13.09.2012. 23.56

——-
Nevis – ‘bija’, bet IR – gan negausīgā patērētāju sabiedrības ideoloģija, gan pieaugoša vardarbība. Sava ‘vērtību sistēma’ ir jāaizsargā – un, diemžēl, arī 21.gs. ar tīrām rokām nepaliek pat rietumu demokrātijas nesēji – modernie krustneši:

‘Karadarbībā, ko ASV vedusi kopš 2001.gada 11.septembra teroristu uzbrukumiem, gājuši bojā 225 000 cilvēku, un tā izmaksājusi 4,4 triljonus dolāru, liecina Brauna universitātes zinātnieku veiktais pētījums.’

http://www.kasjauns.lv/lv/news/asv-karadarbiba-prasijusi-225-000-dzivibu-un-44-triljonus-dolaru&news_id=51969

+3
-2
Atbildēt

0

dro 13.09.2012. 23.10

fretka, riņķī apkārt. Tiešām domājat nulli pārliecināt ? vēlu sekmes:)

+7
-3
Atbildēt

26

    Signija Aizpuriete > dro 13.09.2012. 23.43

    ——-nulle(..)
    bet gan tāpēc ka viņi popularizē tumsonību.
    It īpaši bērnu vidū, kas vēl neprot patstāvīgi domāt – tas vispār ir traģiski.
    ==============================================================================
    Traģiski-? Der salīdzināt ‘Jēzus bērniņu-jēriņu’ ar šodienas popularizēto ”progresīvo” vampīru, gredzenu pavēlnieku, the South Park saturu, lai bez garām diskusijām piekristu pieauguša un saprātīga cilvēka atziņai:

    ‘«Krēsla» mūs gaismā neizvedīs
’ (žurnāliste un rakstniece Inga Jēruma)

    – Laiks radīt jaunu ‘Gaismu’, ja pirms >2000 gadiem radītajā vairs labāko attīstības virzienu neredz:

    ‘Nākotnes partijas ideoloģija / Идеология партии будущего’

    http://www.litmir.net/br/?b=48908

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 14.09.2012. 10.18

    Vispār jau Bībelē arī netrūkst sižetu, kas nav domāti “bērniem līdz 16 g.”.
    Un “Gredzena pavēlnieks” literārā ziņā ir daudz pārāks par to “senebreju mitoloģiju”.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.09.2012. 17.37

    nulle Ir pilnīgi normāli ņirgāties par jebkuru viedokli un pārliecību, bet nav normāli fiziski ietekmēt kādu dēļ viņa pārliecības.

    To nesaprot tādi kā riņķī apkārt un arī tie vēsttniecības demolētāji.
    _____________________________ OK.
    Tu esi gudrs. Tu saproti.
    Tikai:

    Ja Tu sapruoti,ka viņi nesapruot un tuomēr turpini ņirgāties. tad…
    ..pats sapruoti.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.09.2012. 18.59

    nulle. Ak vai, cik tu dumjš:) Es bērnībā savu omīti uzskatīju par aprobežotu. Viņa teica, ka diez vai kāds cilvēks pasaules vēsturē ar savu Kompartijas manifestu izraisījis tādas traģēdijas kā K. Markss. Viņa nožēloja 2 lietas, ka nav mani piesaistījusi kristietībai un nav runājusi ar mani vāciski. Vispirms sapratu, ka viņai taisnība par Marksu, kad sāku nodarboties ar biznesu, ļoti būtu noderējusi vācu valoda, bet tagad nožēloju, ka nespēju ticēt Dievam…
    Lai tev veicas, gaisoni:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.09.2012. 19.01

    zirnekliene šeloba. Bībele tika sarakstīta tā laika cilvēkiem. Vai esi pārliecināta, ka Tavus tekstus pēc 2ooo gadiem uzņems ar pietāti?:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.09.2012. 19.49

    Un “Gredzena pavēlnieks” literārā ziņā ir daudz pārāks par to “senebreju mitoloģiju”.
    _____________________

    Tā nu ir ar mūsu civilizācijas pamattekstiem.Par literāro kvalitāti varam pažēloties.To, ka tie ir civilizācijas pamatteksti- to nevaram mainīt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 17.09.2012. 09.34

    lno

    Es tā kā nemanu, ka šobrīd mani txt tiktu uztverti ar pietāti un arī nepretendēju uz to. Un kas to lai zin, vai pēc 2000g. vispār būs tehniski iespējams izlasīt visu, ko esam šeit vai citos portālos sarakstījuši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 17.09.2012. 09.36

    lama

    “Tā nu ir ar mūsu civilizācijas pamattekstiem.Par literāro kvalitāti varam pažēloties.To, ka tie ir civilizācijas pamatteksti- to nevaram mainīt.””

    Bībele ir tāds pats civilizācijas pamattexts kā sengrieķu u.c. mitoloģijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 17.09.2012. 09.46

    “Ja Tu sapruoti,ka viņi nesapruot un tuomēr turpini ņirgāties. tad…
    ..pats sapruoti.”

    Neatbalstu šādu, turklāt diezgan zemas kvalitātes filmu (“Dienā” bija fragments) radīšanu tīri no taktiskā viedokļa – no visas šīs ambrāžas neiegūst neviens. Bet principā – trakajiem vai nu jāsēž trako namā vai vismaz jāatņem rīcībspēja. Rietumu pasaule jāpasludina par brīvu no islama ar visām praktiskajām darbībām, kas no tā izriet, jo nedrīkst pieļaut, lai šādi “nesapratēji” diktētu pārējiem spēles noteikumus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 17.09.2012. 10.55

    Rietumu pasaule jāpasludina par brīvu no islama ar visām praktiskajām darbībām, kas no tā izriet, jo nedrīkst pieļaut, lai šādi “nesapratēji” diktētu pārējiem spēles noteikumus..
    ______________________ Iespējams.

    tad arī:
    Islāma pasaule jāpadara brīva no Rietumu ideoloģijas?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 17.09.2012. 11.10

    Bībele ir tāds pats civilizācijas pamattexts kā sengrieķu u.c. mitoloģijas
    __________________ Ir.
    Tomēr ne gluži.

    Bībele ir Rietumu civilizācijas integrējošais pamatteksts, ap kuru tad riņķo, gan Homērs un Platons ar Aristoteli, gan romiešu tiesības.
    Visa mūsdienu sekulārā kultūra ir ‘ iztīstījusies” no no augšminētā kopuma.Modernās ideoloģijas arīdzan turpat vien sakņojas.Marksisms (piemēram) -eshatoloģiska mācība.Tāpat Fukujamas – vēstures gals.

    Indiešiem .ķīniešiem, tibetiešiem-citi pamatteksti,citas civilizācijas.

    Islāma un Rietumu konflikts ir tik ass nevis pilnīga citāduma dēl, bet drīzāk tamdēl, ka Islāma kultūra ir bijusi Rietumi Austrumos. Idejiskais pilsoņu karš(kā jau pilsoņkari vispār) mēdz būt briesmīgāks par sadursmi ar gluži atškirīgo.Pamatteksti še krustojas.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 17.09.2012. 11.46

    “tad arī:
    Islāma pasaule jāpadara brīva no Rietumu ideoloģijas?”

    Iespējams, cik nu tas reāli IT laikmetā… Katrā ziņā bezjēdzīgais demokrātijas exports ir jāizbeidz līdz brīdim, kad demokrātija tur kļūs par vairākuma “pieprasītu preci”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 17.09.2012. 11.55

    “Bībele ir Rietumu civilizācijas integrējošais pamatteksts, ap kuru tad riņķo, gan Homērs un Platons ar Aristoteli, gan romiešu tiesības.”

    Vai “integrējošais” par to vēl varētu pastrīdēties… Es gan teiktu, ka kristietība savulaik bija Austrumu iebrukums Rietumos, kas gan nenoliedzami ir atstājis dziļu ietekmi.
    Savukārt Japāna ir labs piemērs, lai redzētu, cik brīžiem Rietumu – Austrumu robeža ir neskaidra.
    Vai jūdaisms, no kura radušies gan kristietītība, gan islams, piederīgs Rietumiem vai Austrumiem, par to arīdzan var diskutēt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 17.09.2012. 12.23

    Vai “integrējošais” par to vēl varētu pastrīdēties…
    __________________________________________
    ja pamēgināsim izņemt pamattekstu no Rietumu kultūras, tad – laikam tomēr paliek vien savstarpēji izolēti fragmenti…. pat kā domu eksperiments tas ir diezgan sarežģīti..kas tad paliek pāri no mākslas, literatūras, mūzikas un filozofijas?Un bez iepriekš minētajām nav iedomājama arī tehnoloģiju attīstība.

    __ Es gan teiktu, ka kristietība savulaik bija Austrumu iebrukums Rietumos, ..
    _____________________
    Romas impērijas( un ne tikai) kontekstā- iekarojumiem mēdz gadīties pavisam negaidīti “‘rikošeti”‘…
    Japāna ir labs piemērs un Ķīna jau arī kļūst par labu piemēru.

    Tikai ķīniešiem vesternizācijas process izmaksāja dārgāk..-laika posmus no opija kariem līdz Den Sjao Pina otrreizējai atnākšanai.

    Japāna tika cauri ar salīdzinoši nelielām jukām 19. gs otrajā pusē.Lai gan – A bumbu uzmeta tieši viņiem.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 17.09.2012. 13.21

    Es jau tomēr lietām mēdzu pieiet konkrēti un praktiski – nenoliedzot vietām visai neskaidro R-A robežu, tomēr domāju, ka islama aizliegums jāievieš tajā (nosacīto) R daļā, kas ir iesaistījusies aktīvā pretīmstāvēšanā ar islama pasauli, t.i. ES un ASV.
    Kas attiecas uz robežām vēl – dienvidkorejiešu kristīgie misionāri ir mūsdienu aktualitāte, tāpat kā kristietības lielā popularitāte TA vispār.
    Bez Bībeles, protams, izprast Rietumu kultūru ir grūti un no kultūrvēsturiskā viedokļa raugoties, Bībeli jābūt izlasījušam katram.
    Bet nu tās Eiropas un kristietības attiecības tāda “piespiedu laulība” ir bijusi – to nevar noliegt un tam ir savas sekas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 17.09.2012. 13.52

    lama
    Tiešām, kas tev par “antifanu” līdzi skraida ar saviem “-“? Varbūt robots?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 17.09.2012. 20.07

    … islama aizliegums..
    __________________ Tas nozīmētu arī diezgam pamatīgas izmaiņas paša Rietumu pasaulē, grūti pat tā uzreiz iztēloties…ar ES projketu tā neklapē…

    ….un amerikāni ar savu ierasto ticības brīvību(kas gandrīz vai kā obligātās individuālo ieroču īpašuma tiesības)..

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.09.2012. 08.29

    …Eiropas un kristietības attiecības tāda “piespiedu laulība” ir bijusi..
    _________________________ Vainīgs Aleksamdrs M un visādi vespaziāni- iekaroja austrumus un ievazāja visādas mācības?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 18.09.2012. 09.15

    Vācijā nav ieteicams apliecināt ticību Ādolfam un viņa idejām, kāpēc gan lai Muhameds nesastādītu viņam kompāniju?
    Vai ticības brīvība attiecas arī uz dievietes Kali godinātājiem Indijā? Nācies arī dzirdēt, ka Ljadjajeva domu biedri ASV ir ārpus likuma, neskatoties uz ticības brīvību. Ar parandžu aizliegumu dažās valstīs ceļš jau ir sācies, jāturpina iet šajā virzienā. Runa ir par to pašu “aizsargātiesspējīgo demokrātiju”, kas aktuāla arī Latvijā, lai aizsargātos no “ģeopolitiskās bilūmijas” slimniekiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 18.09.2012. 09.21

    Ko tad vēl “ievazāja” Aleksandrs M. bez savas militārās klātbūtnes? Vai tad viņš bija arī misionārs “amatu savienošanas kārtībā”?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.09.2012. 10.10

    Aleksandra M. iekarojumi un vēlāk romiešu iekarojumi austrumos savā ziņā “babilonizēja” antīko(grieķu romiešu) pasauli,-izplatījās austrumu idejas.

    par aizliegšanu
    – kas zina, var jau būt ,ka provokatīvo filmu izplatītāji to šādā veidā grib panākt…

    ——-
    lai jau robots rosās..

    re kā “Āzis” uzkarinājis visu portāla fasādi… he he…tas gan ir satrakojies..

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 18.09.2012. 10.31

    Lai nu būtu islams “antīkā multikulturālisma produkts”, bet nevar noliegt, ka atšķirībā no tās pašas kristietības (kuru arīdzan plaši izmantoja un izmanto politiskiem mērķiem), islams jau savā būtībā ir reliģiski nopamatots ģeopolitisku pretenziju kopums un kā pret tādu to arī jāizturas. Reiz tak jānodala ģeopolitiskās ambīcijas no “ticīgo jūtām” vai “nac. minoritāšu tiesībām” Latvijas gadījumā.
    Islama aizliegumam jau šobrīd trūkst nevis pamatojuma, bet “politiskās gribas”. Filmai drīzāk ir tālejošāki mērķi – kādam gribas “uzvārīt” paprāvu ienākumu katliņā vairs PK III “ugunskura”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.09.2012. 11.59

    Islama aizliegumam jau šobrīd trūkst nevis pamatojuma, bet “politiskās gribas”.
    _________________
    Vispirms jau Latvijā jāŗod poiltiskā griba savaldīt tos,kam sekulāri nopamatots ģeopolitisku pretenziju kopums.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 18.09.2012. 12.14

    Tas, ka mums šobrīd ir citas aktualitātes, nenozīmē, ka nav jāpatur prātā problēmas, kas ar 99,999999% varbūtību būs tūvā nākotnē (ja vien, citējot Austrumu klasiķus, “nenobeigsies vai nu šahs, vai ēzelis”).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.09.2012. 12.34

    ..nenobeigsies vai nu šahs, vai ēzelis”). ..
    __________________ Tiesa.

    Kā saka Betija-aizdodos.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 18.09.2012. 13.30

    “…kam sekulāri nopamatots ģeopolitisku pretenziju kopums” faktiski kļuvis par reliģiju.
    Visa teiktā sakarā pēkšņi ienāca prātā citāts no Kušturicas “Dzīve ir brīnums” – “vārtus ir jāaizsargā neatkarīgi no tā, kurš pa tiem sit”.

    Lai veicas gaitās ārpus virtuālās telpas!

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 13.09.2012. 23.03

nulle.Kārtējo reizi pierādās ka jebkura reliģija ir mēsls.+++ Tev taču nepatiktu, ja kāds Tev acīs pateiktu, ka Tu esi mēsls? Kādēļ Tu dari to citam, kas pašam nepatīk?

+5
-2
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 13.09.2012. 22.16

Ateisti neslepkavo? OMG!
Gribi teikt, ka komunisti ar savām nāves nometnēm bija īsteni ticīgi?

+8
-5
Atbildēt

0

janazakovica 13.09.2012. 22.05

filmu paskatoties ir skaidrs ka nekas melots par musulmaniem nav..

+5
-3
Atbildēt

0

oktaavs 13.09.2012. 19.35

Cik gan vājš ir viņu Dievs, ja to jāaizstāv fanātiķu baram ? Viņi paši neaizdomājas par to, ka tā pazemo savu Allāhu ?
Kristiešu Dievam nekas nenotiks, pat ja katrs musulmanis uzzīmēs karikatūru par Jēzu, vai pat sadedzinās kādu Bībeli.
Bet runa pamatā jau nav par ticību, bet par zaļi-melno skaudību pret Rietumiem. Skaudība, ka Rietumi ir bagāti, bet viņi nabagi. Spridzinot,skaļi bļaujot, vicinot dunčus un nēsājot Kalašņikovus ikdienā, materiālās vērtības nerodas.

+16
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > oktaavs 13.09.2012. 20.36

    ——-
    Bez Rietumu palīdzības nekāds ‘Arābu pavasaris’ nebūtu sācies – nekāda rietumu demokrātisko vērtību iedzīvināšana feodālajā sabiedrība nebūtu sākusies. Tagad piedzīvojam likumsakarīgu turpinājumu – ‘Arābu vasaru’ jeb
    ‘Zaļi-melno tveici’.

    Saturās, Austrumi – jau palīgos apgūt rietumu demokrātiju nāk karakuģi un ‘misionāru’ kontingents. Palīdzēja takš Krievijai – palīdzēs Austrumiem- palīdzēs visai pasaulei:

    http://www.youtube.com/watch?v=s9_2AOL-Cpc

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

mary75 13.09.2012. 19.12

Izraelas premjrs to filmas autoru nosauca par apaļu idiotu un provokatoru, un taisnība viņam ir.
Var jau tās Rietumu vērtības aizstāvēt tur, kur tas patiešām nepieciešams, bet, katra provokatara un idiota tiesības izraisīt asinziliešanu, aizskarot tik jūtīgas lietas, manuprāt, nepieder pie tām vērtībām.
Dabiski, tas neattaisno tos fanātiķus, bet, normāls cilvēks pirkstus rozetē nebāž, saprotot, ka tiesības viņam uz to, saprotams, ir, bet, rezultāts būs ne pārāk labs.
Ja pat vispareizakās lietas noved līdz absurdam, rezultāts ir tāds, kāds ir.

+11
-5
Atbildēt

4

    Kaspars Špūle > mary75 13.09.2012. 20.20

    Tiešām Netanjahu viņu ivritā nosauca par “kruglij idiot”? :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > mary75 13.09.2012. 21.17

    man domāt, šeit, kārtējo reizi, ir runa par to vieglumu ar kādu musulmaņu aunu bari ļaujas provokācijām un cik elementāri ir viņu psihiski nelīdzsvaroto niknumu novirzīt manipulātoru ieplānotajā virzienā.
    tā ir kultūru sadursme, rietumu vārda brīvība ar musulmaņu ‘neaizskaramo ticību’. izdzīvos tikai viens, kompromisam te vietas nav.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 13.09.2012. 21.50

    fretka – tiešām neesi lietas kursā, ka Netanjahu prot ne tikai ivritu, bet arī angļu un krievu valodu?
    Tiešām domā, ka es stāvēju viņam blakus, kad viņš to teica, nevis lasīju vai dzirdēju šo komentāru?
    Ja tu tiešām tā domā, tad tev ir problēmas.
    Ja tu tā nedomā, tad nevajag uzdod muļķīgus jautājumus muļķīgos komentāros.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > mary75 13.09.2012. 22.03

    Paldies par apstiprinājumu, Džera kgs.
    Krievu idiomas “kruglij idiot” izmantošana, runājot par Netanjahu izteikumiem ASV, lielu reizi apliecina, no kurienes Džera kgs smeļas informāciju par notikumiem Rietumos :)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

janazakovica 13.09.2012. 18.56

judaisms un islams ir vienigaas religijas pasaulee kas sludina totalo agresiju un naidu pret visu parejo pastavoso pasauli…muhameds bija vnk tirgotajs… kas dzivoja ar daudz vecaku un bagatu sievieti..ko arabu tauta ap 7-8gs.m.e. dieviskoja jo tai bija vajadziga religija kas apvieno taas..izpratne par paradizi islam ticigiem ir ka pec naves tevi sagaida kailas sievietes vai jaunekli pec intreseem..ieriebt musulmanim var apglabajot to cukas adaa kas skaitaas neskists dzivnieks..taad sis vinu “paradizee” netiek..

+4
-3
Atbildēt

0

Sanšains 13.09.2012. 18.33

Es domāju, ka steigšus un vairākkārt jāpalielina musulmaņu imigrācija Eiropā, ASV, Austrālijā, Kanādā. Tikai tad, kad kakla pārgriešanas solītāji dzīvos kaimiņos ikvienam rietumniekam un eiropietim, iestāsies vēlamais miers – neviens baltais vairs neuzdrošināsies “zaimot” principā, PAT SAVĀS MĀJĀS, un visi dzīvosim draudzīgi, ar smaidu.

+12
-8
Atbildēt

3

    Kaspars Špūle > Sanšains 13.09.2012. 19.44

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ainārs > Sanšains 14.09.2012. 16.03

    Apjēdz, Hari, ko runā? Atbrauc un padzīvo Briselē – te jau vairāk nekā 50% ir muslimi. Man ir uzbrukts 4 reizes gaišā dienas laikā tikai tāpēc, ka es kā sieviete atļaujos viena atrasties uz ielas dienas laikā bez vīriešu kārtas pavadoņa un lakata. Tagad ir ieviests 250 eur sods ikkatram, kurš atļautos uzbrukt Eiropas izcelsmes sievietēm, bet ej nu pierādi. Labprāt aizsūtītu kādu bariņu uz Tavu Rīgas mikrorajonu, lai padzīvo blakām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 14.09.2012. 20.30

    laurazan
    Bingo!

    Harim izdevās.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 13.09.2012. 18.15

Ja Sems Beisils būtu vīrietis, kurš ir spējīgs atbildēt par saviem vārdiem, tad viņš, lai novērstu turpmāku asins izliešanu, jau sen būtu padevies muslimiem, jeb pats nošāvies :) Taču viņš ir lupata, bet notiekošais ap viņa filmu ir labs piemērs tam, kur noved “vārda brīvība” par kuru šo ” brīvo vārdu” autoram nav jānes nekāda atbildība. ” Mūsu laikos” vārds morāle – tā ir tukša skaņa.

+10
-10
Atbildēt

7

    Rinalds Krûklis > buchamona 13.09.2012. 18.28

    Par nevainīgu cilvēku nogalināšanu atbildība ir jānes slepkavām un viņu kūdītājiem. Provokācijas notiek no abām pusēm, taču arābi kārtējo reizi ir pamatīgi pārcentušies.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Marta Zariņa > buchamona 13.09.2012. 19.24

    Vārda brīvība problēmas nerada. Problēmas rada ļaudis, kam šķiet, ka viņu reliģija ir svarīgāka par cilvēku dzīvībām.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 13.09.2012. 22.12

    Toms Bergmanis. Vārda brīvība problēmas nerada…+++ vārda brīvība ir nesavienojama ar bezatbildīgu rīcību. Es vārda brīvību salīdzinātu ar ieroci, kurš nejēgas, vai nelieša rokās kļūst par kādas traģēdijas cēloni. Sems Beisils bezjēdzīgi, jeb ar sev tikai zināmu mērķi ir aizvainojis – pat ne tautu, bet veselu pasauli. Šī iemesla dēļ šobrīd iet bojā cilvēki. Tā ir nelietīga, egoistiska bezatbildība, kura nav savienojama ar demokrātiju.
    Un ne mums spriest par muslimiem un viņu reliģiju, viņu pārliecību ar kādu viņi dzīvo savās zemēs. Mēs varam spriest par to, kā islams iederas teiksim Latvijā un vai Rīgā ir jāceļ mošeja, taču mums neviens nav devis tiesības zaimot viņu Dievu. Ar vien vairāk nāku pie atziņas, ka ļoti liela daļa ļaužu starp demokrātiju, vārda brīvību un bezatbildību liek vienlīdzības zīmi, un viņi to dara savtīgu mērķu vadīti. Gluži kā tas krievu skolas skolotājs, kurš, apgānot mūsu valsti, mēģina atrast sev jaunu vietu dzīvē. Tā ir nelietība.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    vegan > buchamona 14.09.2012. 00.20

    Nu, nu — neviens jau neapvaino muslimu “dievu” viņu pašu mājās, un vēstniecībām arī tieši tāpēc ir diplomātiskā imunitāte, ka tās ir tādas kā attiecīgās valsts saliņas saimnieka valstī.

    Un ir vērts papētīt, kāda tad ir pašu muslimu attieksme pret citticīgajiem — un to viņi nekautrējas sludināt arī valstīs, kur viņi ir ciemiņi, piemēram, šeit pat Apvienotajā Karalistē.

    Nav jau nepavisam amerikāņi, briti un vispār rietumu civilizācija nekādi jēriņi, tomēr uz tā fona, kam tic muslimi, un kas darās Islama valstīs, man nav ne mazāko šaubu, kurā pusē nostāties.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 14.09.2012. 09.44

    Islams jau nav tikai reliģija, kā kristietība, bet gan daudz vairāk – arī politika, tiesu sistēma, valsts iekārta, utt.
    Un daudzi radikālie islamisti uzskata, ka visi, kas nepieturas pie viņu ticības, ir vienkārši jāiznīcina, tāpēc tā filma bija tiklai iegansts asinsizliešanai, ko vienmēr var atrast, jo “neticīgo” pastāvēšana kā tāda viņiem jau ir iegansts to likvidēšanai, un viņiem cilvēku likumi neko neizsaka, viņi uzskata, ka viņi atbild tikai sava dieva priekšā.
    Nu jau taču noskaidrots, ka šis uzbrukums bija saplānots jau pirms filmas.
    Un vārda brīvību amerikāņi tāpat neierobežos, to arī Obama jau pateica.
    Bet, vienalga, speciāli viņus provocēt un dod ieganstu vardarbībai arī nav gudri.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 13.09.2012. 18.12

vieniem vērtības….. citiem svētumi…….

+3
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam