Ko ieguvām, traumējot prezidenta dēlu

215

Komentāri (215)

Evita Morticia 10.09.2012. 17.35

Te jau bija viens links, bet šeit būs vēl viens, pie tam ar video:
http://www.ohtuleht.ee/392689#7

Igaunijas prezidents ar sievu un meitiņu pirmajā septembrī, 2010. gads.
It kā Igaunija tik tuvu Latvijā, bet kāpēc Latvijā tā?..

0
0
Atbildēt

0

Valis, Pecis, Lampa 10.09.2012. 15.36

Prezidenta vietā es būtu rīkojies līdzīgi ja ne asāk, BET ES NEESMU PREZIDENTS(fui).

0
0
Atbildēt

0

VĒLĒŠANU BOIKOTS!Staverna 08.09.2012. 18.15

Bērna vešana uz skolu 1.septembrī ir skaists moments dzīvē, kas saistās ar spilgtām un emocionālām atmiņām teju katrai ģimenei. Tas ir tikai labi, ka arī šādā brīdī žurnālisti interesējas par prezidenta kungu. Tā bija iespēja prezidentam būt daļai no skaistā mirkļa, kas ir svarīgs lielai daļai Latvijas sabiedrības, un kļūt par paraugu ģimenēm, kā vecākiem jārūpējas par bērniem un cik izglītība mums visiem ir svarīga. No tā, ko prezidenta kungs pateica, spilgtākais diemžēl izrādījās rupjš tekstiņš, un te nav ne piles žurnālistu vainas. Mūsu pārstāvji ir sabiedrības spogulis. Ja mani pārstāv cilvēks, kas draud žurnālistiem, nebrīnīšos, ja citas valstis domās, ka dzīvoju “bedrē” un man ir ne pārāk laba izglītība – žēl, bet fakts. Nosodīšana nepalīdzēs, jārāda prezidentam paraugs un jārūpējas, lai nākamais prezidents sasniegtu augstāku latiņu.

+3
0
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 08.09.2012. 15.16

Šādi teksti, no personīgās pieredzes, par bērnu traumēšanu parasti nāk no relatīvi jaunām mammām ar bērniem līdz 15 gadu vecumam. Cik zinu, tad Sanita ietilpst šajā kategorijā. Ja nu kāds šajā visā ir traumēts, tad tikai Latvijas sabiedrība, kura beidzot uzzināja to, ko citi jau sen zina: ka te ir prezidents,kurš pēc savām spējām nekvalificētos pat kā apsargs tūrisma birojā, kura angļu valoda ir zem katras kritikas ( ko mēs tūlīt atkal redzēsim no ANO tribīnes) un kuram neviens nav iemācījis pat labi uzvesties.

+8
-1
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 08.09.2012. 14.48

Absolūti nepiekrītu pašam uzstādījumam, ka bērns itkā esot traumēts. Šis bērns jau tāpat ar vecāku gādību ir izvazāts pa dzelteno presi. Ja nu te ir kāda trauma, tad tikai vecāku darbības rezultātā. Gan tētuka izteicieni, gan mammas klātbūtnes neesamība, gan arī pats fakts, ka žurnālistu tur nebūtu, ja vien Pils preses dienests par to nebūtu iepriekš parūpējies. Tai vietā, lai vienkārši pasmaidītu kamerās un jau pēc tam izdr…stu savu preses dienestu, prezidents acīmredzot izmanto leksiku, kas atspoguļo viņa domāšanu. nevis pasmaida kamerām, ko darītu 99% viņa amata brāļu.

+7
-1
Atbildēt

0

aijonis - varonis 07.09.2012. 11.19

Domāju, ka teorijā viss ir skaidrs. Žurnālisti, uzklupuši bērnam publiskā vietā, bet šis notikums tika iekļauts oficiālajā prezidenta kalendārā. Attiecīgi tas bija plānots oficiāls notikums. Punkts. Prezidents netika pārsteigts privātā brīdī, tas bija plānots notikums. Attiecīgi šāda rupjība liekas nepieļaujama, lai arī cilvēciski varu saprast. Kā izteicās Marta Krivade, tad te vairāk vainas jāuzņemas PR cilvēkiem.

+1
-2
Atbildēt

1

    ⓢⓓⓃⓔⓣ > aijonis - varonis 07.09.2012. 13.17

    Lūdzu, paskaidro sīkāk vārdus ”uzklupuši publiskā vietā”?
    Vai ko tādu redzēji KONKRĒTAJĀ SITUĀCIJĀ, jeb tas ir tas vēlamais, ko gan tu, gan Upleja, gan arī prezidents tur gribētu atrast?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

INTA STOLERE 07.09.2012. 10.15

Sanita Upleja, tas ir tikai tavs subjektīvais viedoklis! Turklāt, izskatās pēc pasūtījuma.

Pilnīgi piekrītu krizo_sensi! Prezidents tiešām varēja rīkoties pilnīgi pretēji.

Es arī kaut kā neredzēju, ka kāds būtu meties virsū ar kameru zēna sejā, bāztos ar mikrofoniem utt. Zēnam gan jau ka bija reāli poh*j par kaut kādiem žurnālistiem, tā ka nevajag izdomāt un citiem censties iestāstīt, ka “zēns tika traumēts”.

+6
0
Atbildēt

0

anete_raugule 07.09.2012. 10.03

Ja prezidenta dēlu kaut kas traumēja, tad tā bija paša tētiņa uzvedība, kas pēkšņi aizmirsa par sava amata uzlikto statusu un elementāru pieklājību un sāka uzvesties kā prasts vecis.

+6
0
Atbildēt

0

gliters 07.09.2012. 09.09

Sausais atlikums, manuprāt, ir tāds, ka pašu konfliktu izraisījusi prezidenta pilnīgi ačgārnā privātuma izpratne. Kas attiecas uz tālāko, vai gadījumā šāds komunikācijas stils konfliktu gadījumos, kādu prezidents nodemonstrēja, nav mūsu sabiedrībā gana izplatīts? Lūk par to ir vērts padomāt. Galu galā tautas priekšstāvji ir tikai un vienīgi tautas “vidējais aritmētiskais”, tāpēc ir naivi gaidīt, ka prezidents būs “aristokrāts”, ja “aristokrātiska” uzvedība sabiedrībā kopumā nebūt netiek uztverta kā norma.

+4
-1
Atbildēt

7

    austrisv > gliters 07.09.2012. 10.08

    Vai tad nu tauta ievēlēja šo prezidentu! Viņu taču amatā ielika PLL ar ZZs un Sc puiku balsīm! Nevajag atbildību uzlikt tautai.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 07.09.2012. 11.40

    Savukārt PLL, ZZS un SC, ievēlēja tauta.
    Es tomēr palieku pie pārliecības, ka katrai tautai ir tāds karalis, kādu tā (konkrētajā brīdī) ir pelnījusi. Jo citādāk, kāpēc igauņiem gan šobrīd, gan iepriekš bija prezidents, kuru viņi ciena un ar kuru lepojas, kamēr mēs pie tāda kā netiekam, tā netiekam visus šos 20 gadus? Un no otras puses – vai tāds cilvēks, kā Ilvess pie mums varētu gūt panākumus politikā? Ļoti šaubos.
    Tāpat kā Putins ir vidējā aritmētiskā krieva spogulis, tā arī visa šī nožēlojamo, egocentrisko un mantrausīgo viduvējību (mūsu prezidentu) plejāde, diemžēl, precīzi atspoguļo mūsu sabiedrību.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 07.09.2012. 14.17

    Bet, cik lasīju Tavus komentārus ,Zirneklien, arī Tu taču atbalsti šādu mūsu valsts prezidenta rīcību! Vai tad Tev pašai ir pieņemams šāds valsts prezidents it kā ievēlēts ne jau no tautas tomēr kā prezidents, bet gan ZZs ,kas pareizi, kā Streips teica ir pērkamas prostitūtas, bet arī šajā gadījumā vērsās pret Streipu nevis pret ZZs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 07.09.2012. 14.48

    zirnekliene Šeloba. … vai tāds cilvēks, kā Ilvess pie mums varētu gūt panākumus politikā? Ļoti šaubos.
    _____________________________
    Lūk, kur problēmas sāls! Lai Tev laba veselība:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 07.09.2012. 15.17

    Nepareizi saprati. Ne man Bērziņš kā prezidents pieņemams, ne arī šādu rīcību atbalstu. Vnk man neceļas roka mest “virtuālo akmeni”, jo, piemēram, atceros, ka pati gadus 5 vai 6 atpakaļ vienreiz darbā gāzu ar dūri pa galdu un auroju pilnā balsī uz vienu kolēģi – gan bez draudiem un rupjībām. Protams, ka Bērziņa izturēšanās bija galīgi garām, vienīgi apšaubu lielākās sabiedrības daļas morālās tiesības viņu “kārt pie lielā zvana” šī incidenta dēļ.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 08.09.2012. 15.04

    Zirneklien, Tu taču toreiz nebiji valsts prezidents- tātad oficiāli valsts 1. amatpersona! Starpība jau tomēr ir, jo, ja nevar celt, tad nevar arī nest. jebšu, ja nervi netur, tad nav ko līst par valsts prezidentu vai 1. amatpersonu valstī pēc kuras spriež par valsti un tās tautu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 10.09.2012. 10.01

    Visi mēs esam tikai un vienīgi cilvēki – gan es, gan prezidents…
    Šis “Vakara ziņu” cienīgais incidents notika tāpēc, ka prezidents, nepareizi izprasdams, kur sākas un beidzas viņa privātums, izturējās pret tv operātoriem līdzīgi kā es, laukos būdama, mēdzu izturēties pret nekaunīgiem sēņotājiem, kuri atļaujas nākt iekšā manā pagalmā.
    Pievienojos L. Lapsam, ka daudz vairāk ir jāuztraucas par to, ka mūsu prezidents ir 0, nekā par šo konkrēto epizodi.
    Un otrs, man tomēr principā neliekas godīgi “noēst” jebkuru cilvēku neatkarīgi no viņa amata un sabiedriskā stāvokļa dēļ viena mirkļa vājuma – tas tā, no cilvēciskā viedokļa raugoties.
    Cita lieta, ka nevaru sagaidīt, kad beidzot mūsu tiesībsargājošās instances sāks izrādīt interesi par Bērziņa “skeletu skapi”, kas būtu daudz jēdzīgāks viņa atkāpšanās iemesls, nekā šī uzvedības kļūme.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inese Birzniece 07.09.2012. 02.03

Apnika lasīt komentārus. Pietiek. Sen neesat pa galvu dabūjuši. Sen neesat sisti. Laiks sākt. Ar ritdienu.

+3
-2
Atbildēt

0

Zane Degro 07.09.2012. 01.13

Patiesībā visvairāk cieš prezidenta dēls – no tā, ka viņa tēvs izrādās prasts zābaks. Žēl puisi, kuram par tēva uzvedību būs tagad visu mūžu jākaunas.

+7
-1
Atbildēt

0

Jānis Bērziņš 07.09.2012. 01.05

Parasti es necenšos komentēt katru darbību par un ap Latviju un amatpersonām, bet šoreiz atzīšos biju tiešām šokā.
1. Manas valsts prezidents pats sava dēla klātbūtnē, bet jebkāda iesmesla runāja, kā padsmitgadnieks un pateiktie vārdi paliks manā atmiņā tiešām ilgi, jo tie parādīja attieksmi pret žurnālistiem kā tādiem un arī varu.. vismaz prezdenta domas par viņam esošo varu pār žurnālistiem un iespējams jebkuru.
2. Man šķiet, ka A. Bērziņa izteikumi vairāk traumēja viņa paša atvasi nekā nekustīgi žurnālisi.
3. Prezidents ir tik ļoti atpazīstama figūra ikvienā valstī un ir jārēķinās ar kameru esamību visur.
4. Iztēlojoties šo notikumu pozitīvā gaisotnē – priecīgu labdien un pamāšanu kamerām, un nekādu problēmu.
5. Man tiešām šķiet, ka prezidentam ir jābūt cilvēkam, kurš dalās ar savu prieku ar visu valsti un cilvēki var dzīvot līdzi viņa ģimenes notikumiem arī.

Man kā Latvijas pilsonei nepalīdz un nepietiek ar vienkāšu atvainošanos – es biju uztraucies, un nervozs.. un tagad es esmu atkal mierīgs un viss ir labi.
Diemžēl, mans iespaids par Latvijas prezidentu kā korektu amatpersonu un cilvēku, kurš prezentē mūsu vaslti ir sabojāts, jo tieši mazas lietas parāda attiekmi.

Paldies.

+8
0
Atbildēt

0

Māris Diņģelis 07.09.2012. 00.00

Pēc Sanitas raksta publicēšanas esmu saņēmusi jautājumus, kāpēc IR šajā konfliktā uzbrūk kolēģiem, tāpēc gribu pateikt dažas būtiskas lietas.

1)Par Sanitas rakstu. IR publicē dažādus viedokļus. Šajā gadījumā Sanitas raksts ir viņas viedoklis gluži tāpat kā jebkura cita (štata vai ārštata) autora raksts, ko publicējam. Mums nav kopīgi un oficiāli formulēta redakcijas viedokļa par šo 3.septembra incidentu, tāpāc uztvert Sanitas rakstu kā IR pozīciju nav pareizi.

2)Par prezidenta rīcību. Es personīgi uzskatu, ka Valsts prezidenta izturēšanās šajā 3.septembra rītā ir bijusi pilnīgi nepieņemama – gan kā amatpersonai, gan kā vienkārši vecākam un cilvēkam. Piesolīt pa galvu žurnālistam, kurš uz ielas filmē, nav tiesību nevienam, un jo īpaši publiskai amatpersonai, kas reprezentē valsts varu. Ja kāds to dara, tad šim cilvēkam ir jāsaņem skaidrs un nepārprotams nosodījums. Vienlaikus es neuzskatu prezidenta teikto par kādiem juridiski vērtējamiem draudiem. Manuprāt, tā ir publisko attiecību katastrofa (ne pirmā, bet vai pēdējā?), nevis tiesiski vai politiski sodāma darbība.

3)Par žurnālistu rīcību. Uzskatu, ka žurnālistiem bija tiesības atrasties pie šīs skolas un filmēt prezidenta gaitas. Es personīgi nebūtu tur devusies ar kameru vai kā redaktore sūtijusi reportieri nofilmēt prezidenta dēla pirmo skolas dienu – man tā nešķiet sabiedriski nozīmīga ziņa. Taču uzskatu, ka citiem žurnālistiem un redaktoriem var būt atšķirīgi viedokļi. Un mēs nezinām, kādu sižetu vēlējās parādīt TV3 un kāpēc operators filmēja šos kadrus. Iespējams, šis piefilmējums ar garām ejošo prezidentu un dēlēnu nekad nebūtu parādījies ēterā. Iespējams, tas būtu vienkārši kāds kadrs stāstā par pirmo skolas dienu, kurā prezidents teiktu kādus apsveikuma vārdus. To mēs nezinām viena iemesla dēļ – tāpēc, ka brīdī, kad prezidents uzklupa žurnālistiem, šie kadri paši par sevi kļuva par ziņu un bija jārāda skatītājiem, jo daudz ko pasaka par mūsu valsts augstāko amatpersonu.

3)un vēlreiz par Sanitas rakstu. Es nepiekrītu rakstā paustajam uzstādījumam, ko labi izsaka šis teikums: “Taču mazāk uzmanības tiek pievērsts pašu žurnālistu atbildībai, izraisot šo incidentu un nelabojami sabojājot pirmo lielo dzīves notikumu vienam mazam zēnam.”.
Pirmkārt, neuzskatu, ka incidentu izraisīja žurnālisti. To izraisīja prezidents ar savu nepieļaujamo izturēšanos. Gluži labi varu iedomāties situāciju, kad prezidents smaidot varēja paiet garām kamerai un pamāt sveicienu. Vai arī laipni sasveicināties un pateikt, ka nevēlas, lai sižetā tiktu parādīts viņa bērns. Vai arī apstāties, apsveikt visus ar pirmo skolas dienu un pateikt kaut ko jēdzīgu un filmēšanas vērtu. Nevienā no šiem gadījumiem mazā zēna skolas diena nebūtu “nelabojami sabojāta”, jo viņš redzētu, ka tēvs pārvalda situāciju un justos komfortabli. Ja kaut kas patiešām ir sabojājis šo svētku dienu, tad tā ir prezidenta izturēšanās.
Otrkārt, pilnīgi respektēju prezidenta ģimenes vēlmi pēc privātuma, taču prezidents ir publiska persona un viņam ir jārēķinās un arī saviem ģimenes locekļiem jāspēj izskaidrot, ka šis amats ir saistīts ar sabiedrības uzmanību. Tā ir daļa no šī amata, kurš turklāt netiek nevienam ne uzspiests, ne mantots, ne loterijā izlozēts. Gadīsies situācijas, kurās arī ģimenes locekļi iekļūs šajā sabiedrības uzmanības lokā un visi būs ieguvēji, ja šie gadījumi netiktu risināti tik neadekvāti, kā šajā gadījumā.

+11
-1
Atbildēt

3

    austrisv > Māris Diņģelis 07.09.2012. 08.54

    Pilnībā piekrītu Nellijas viedoklim par prezidenta neglīto un necienīgo rīcību 3. septembra rītā, sabojājot ne tikai sava dēla pirmo skolas dienu, bet izraisot pamatīgu apspriedi savas valsts pilsoņos par tēmu: vai tas ir vai nav prezidenta cienīgs 3. septembra uzruna tautai Zinību dienā.
    Šie taču ir visas tauta svētki. Vismaz es tā tos saprotu, jo manā pilsētā visu iepriekšējo vakaru un nakti tika šauta raķetes kā uz svētkiem, bet te tev nu ir! prezidents lamājas, pie tam ar draudiem, ne vienkārši tā!
    Man žēl, ka mūsu valstij šāds rupjš un neiecietīgs prezidents vēl japacieš , ceru, ka ne vairāk par nepilniem 3 gadiem.
    Nevajadzēja Bērziņam “pieteikties” par prezidentu, ja nespēj vairs savaldīt dusmas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Diņģelis 07.09.2012. 09.31

    Es no sirds atvainojos par trim šiem vienādiem komentāriem, bet izdzēst divus vairs nevaru!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Mīļā, lācis > Māris Diņģelis 07.09.2012. 12.13

    Arī es pilnībā piekrītu Nellijas viedoklim. Vēlos nedaudz pieskarties atmiņām par savu pirmo skolas dienu, kura bija pirms 55 gadiem Valdemārpilī… Tā bija īpaša diena! Gāju mammai pie rokas ar lielu lepnumu, jo mamma man bija iemācījusi lasīt, rakstīt un noadīt lellei pirmo jaciņu… Klasē bija ērģelītes… skolotāja dziedāja un mēs mazie strazdulēni mēģinājām vilkt līdzi – kā nu katrs mācējām… Pēc tam izgājām skolas dārzā uz pirmo latviešu valodas stundu. Skolotāja Heniņa mums lasīja priekšā latviešu tautas pasaku no “Zelta Tīnītes”… Zem lielas ābeles mūs apsēdināja uz gariem soliem un nofotografēja… Tā ir mana pirmā fotogrāfija sabiedrībā (bez tēta un mammas). Fotogrāfija ir maza, ibalējusi, bet tik dārga un mīļa! Mums katram cilvēkam ir sava ģimenes un skolas dzīves vēsture… Veidosim šos svētku un prieka brīžus skolā par mīļām atmiņām!
    Uzskatu, ka prezidenta rīcība bija ļoti rupja un tai nav nekāda attaisnojuma. Man žēl mazā zēna un viņa mammas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

artiskalnins92 06.09.2012. 23.27

Ceru, ka šogad ne Ziemassvētkos, ne Jaungadā, ne 1. janvārī šis A. Bērziņš neteiks tautai nekādu uzrunu. Ja teiks, varu tik iedomāties, ko tās laikā mēs visi domāsim:D!

+7
0
Atbildēt

0

ⓢⓓⓃⓔⓣ 06.09.2012. 22.52

Lai nebūtu tukšas teorijas, runāšu tikai par sevi.
Skatoties video, man aiz pārsteiguma un šoka atkārās žoklis un ilgi nevērās ciet. Vēlāk mēģināju sev formulēt, ko tad īsti es gaidīju no video.

Gaidīju gaišu, priecīgu tēti, kam rokā kāda PUĶĪTE ( nevis tas krāms, ko viņš cilāja kā pusķieģeli), tātad, kāda puķīte, ko viņš varbūt pasniegs sava bērna skolotājai. Ka varbūt pateiks apkārtējiem kādu vārdu svētkos vai vismaz pamās ar roku sveicienu. Gaidīju svētku sajūtu.

Pieņemu, ka to pašu un tikai to gaidīja arī operators. Un tas arī būtu tas SABIEDRĪBAS IEGUVUMS. Neviens viņiem neuzbāzās ar kamerām un mikrofoniem, paldies Dievam, ierakstā to skaidri var redzēt. Un ‘vajātais’ bērns pat galvu nepagrieza, tēva rupjību izdzirdis. Varbūt pieradis?

Vēl man jādomā par operatoru, kurš bija DARBĀ. Kā viņš jutās, kad viņam viņa PREZIDENTS veltīja tos pretīgos vārdus??

Bet ieguvums man tomēr ir. Līdz šim Bērziņu uzskatīju par onku, kā Lapsa raksta – nu, ne visiem izdodas vecumā kļūt par politiķiem, samierinājos.
Bet onka viņš nav, tiem nav tādas leksikas. Viņš ir no koka nokāpis mērkaķis. Un tikai.

+10
0
Atbildēt

0

dz.Galvāne pieDaugavas 06.09.2012. 22.24

Ilgu laiku kau neesmu skatījusies zinas, bet man precizējošs jautājums – kā tieši izpaudās tā traumēšana? Un vēl man jautājums, kas nez varētu traumēt vairāk žurnālist klātbūtne vai tēva izteikumi. Atbildot, ko sabiedrība ieguva? Tieši to, ko gūst katru vakaru skatoties kādu Bez tabu vai regulāri lasot dzelteno presi un izdzīvojot citu dzīves. Kamēr vien būs šāds pieprasījums, būs arī piedāvājums. Kāpēc visi ir tik šokēti?!

+2
-2
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 06.09.2012. 22.07

Turpmāk lūdzams pirmās skolas dienas ziņās vairāk nerādīt ne skolniekus, ne viņu vecākus. Tas var būt traumējoši.

+7
0
Atbildēt

2

brigita_damme_rtk_lv 06.09.2012. 22.03

Tik labu iespēju parādīt sevi no labākās puses (gadīgs tēvs, tautai tuvs cilvēks) šitā sačakarēt! Varēja uz kādu mēnesi būt par paraugu pilsoņiem un lepnumu dēlam. Taču attieksme visu sačakarēja. Tā bija attieksme, nevis situācija, kura kaut kādā veidā jārisina. To apliecina arī “Krustpunktos” klārētā dzīves gudrība, ka “Ņet prijoma proķev loma”. Te gan Bērziņam jāatgādina tikpat atjautīgu ļaužu folklorizētā teiciena turpinājums “…jesļi ņet drugova loma”…
31:50
mms://ier-w.latvijasradio.lv/pppy?20120906A130600140000

+7
0
Atbildēt

0

Klinta Bravlanska 06.09.2012. 21.42

Paldies, Sanita, par loģisko rakstu. Augstas valsts amatpersonas statuss un amats nenozīmē vergot sabiedribas interesēm.

+1
-8
Atbildēt

0

Rinalds Āriņš 06.09.2012. 18.48

TV sižetā no “paparacī” (uzbāzīgas, agresīvas žurnalistikas) nebija ne smakas: operators stāvēja pāris metru attālumā, nekustējās un nekur nebāzās virsū.

Nabaga dēlu traumēja nevis operators, bet pats tēvs, kurš palaida garām iespēju sevi parādīt simpātiski un cilvēciski, pavadot dēlu uz 1.skolas dienu.

Salīdziniet ar Igaunijas Prezidentu Ilvesu tai pašā 1.septembrī: http://www.elu24.ee/?g=1942#69475 . Attieksme kā diena pret nakts.

Parasti nepatīk J.Liepnieka (puaro)un drīzāk patīk S.Uplejas viedokļi. Šoreiz sanāk otrādi. Arī tāda ir dzīve.

+13
-1
Atbildēt

2

    māsa > Rinalds Āriņš 06.09.2012. 19.02

    Kā Kabanovs taisnojās?
    Viņš jau neko … karogs pats pie viņa puņķiem esot pielīdis!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > Rinalds Āriņš 06.09.2012. 20.24

    Noskatoties igauņus, sevis sametās, patiesi, žēl. Jūtos kā bārene

    +9
    0
    Atbildēt

    0

māsa 06.09.2012. 18.01

Latvijas Valsts Prezidents ir latviešu zemes šodienas simbols. Kā karogs, kā himna. Izrādīt necieņu Prezisdentam ir tieši tas pats, kā ar karogu noslaucīt degunu, vai ņirgt par himnas vārdiem. Tā ir necieņa pret valsti!
Tiesa, bez laicīgā simbola tēla, Prezidentam, kā augstākajai vēlētajai amatperonai tiek dota otra seja – runāt, iesaistīties diskusijās. Diskusijas ir diskusijas un strīdos dzimst patiesība!
Ja žurnālists izrādīja necieņu Prezidentam kā mūsu valsts simbolam, viņš jānolinčo!
Vai šo ekscesu vērtēt kā diskusiju?

0
-12
Atbildēt

2

    sanitai19 > māsa 06.09.2012. 18.09

    Vai nepiefiksēji, ka šis, tā saucamais “simbols”, ir izraisījis sevis necienīgu rīcību? Kā var cienīt to, kas necienīgi runā un necienīgi uzvedas?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    māsa > māsa 06.09.2012. 18.30

    Skaistule, arī karogs salīst, nosnieg un vējā plandās, arī himnas atskaņojumu daudzreiz var vēlēties labāku. Bet tāpēc taču Tu neplēs nost karogu vai neizsvilp himnu!

    0
    -13
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 06.09.2012. 17.43

Es līdz šim neuzskatīju, ka esmu biezādaina, drīzāk otrādi, taču to es nesaprotu, kas tur slikts, ja pirmajā skolas dienā tiek nofotografēts prezidents ar savu dēliņu, ja turklāt prezidenta preses dienests ir devis atļauju, kā es saprotu. Tēvs un dēls taču netika knipsēti guļamistabā, vannas istabā vai, nedod Dievs, tualetē, bet pie skolas – visnotaļ sabiedriskā vietā. Un netika fiksēta nedz bučošanās, raudāšana vai kādas citas emocijas, kuras reizēm tiešām labāk izlikties neredzam, bet ejot. Par ko te jālamājas? Bail, ka bērnu atpazīs kaut kad vēlāk uz ielas? Ja jau zēns apmeklē parastu vai “pusparastu” Rīgas skolu, tad agri vai vēlu viņs nonāks kādā fotogrāfijā kopā ar klases biedriem. Nē, es nesaprotu, kāpēc prezidents tā apgrūtina sava bērna dzīvi.

+9
0
Atbildēt

0

sanitai19 06.09.2012. 17.35

Domāju, ka diskusija svētīga. Komentāru veidā. Tie, kas demogoģiski aizstāv bērna tiesības, varbūt ir vērts iesaistīt bērnu tiesību speciālistus, bet tādā veidā – kā apspriest tēva publisko muldēšanu bērna klātbūtnē. Tēva neadekvātā rīcība un publiska draudēšana.
Diskusija komentāru veidā ir svētīga arī cita iemesla dēļ – šiem varas vīriem un sievām ir vērts izvērtērtēt katram savu publisko tēlu. Pārāk ātri sakāpj galvā. Un mums – vēlētājiem to atcerēties visu laiku līdz nākošām vēlēšanām. Daži pilnīgi un neatgriezeniski ir pazuduši no politiskās skatuves. Lai tik nākamie politiķi krāj savus punktiņus.

+8
0
Atbildēt

0

demo 06.09.2012. 17.33

Ar visu cieņu, Sanitas kundze, Bet nevaru piekrist Jums jautājumā par
prezidentu un viņa it kā ‘trumēto’ dēlu. Ja pats prezidents nebūtu uzvedies
izaicinoši,ja neteiksim vairāk ruji,/manā jaunībā teiktu – kā pašpuika, vēlāk-“blatņiks”/, nekādā gadījumā,nekādā situācijā – kā EIROPAS VALSTS
PREZIDENTS, kas neizprot,kas ir publiskā telpa un kā tajā jāuzvedas.
Redziet,pat Jums neatradās neviena bilde, ar prezidenta dēlu,kam rokās būtu
puķu pušķis/kā mūsu sabiedrībā pieņemts/, un pašu Prezidentu, pie sava dēla

pirmās skolas,pirmajā skolas dienā, ar lepni paceltu galvu, no priekšpuses,
/nevis no pakaļpuses/ skols durvīm. Varētu likt kaut vai uz kalendāra vāka.
Varbūt nebūtu arī rakstījis, bet noklausījies šodien ‘krustpunktos’
prezistenta taisnošanos/ka gribējis tik pasargāt savu DĒLU,tik nepateica no
kā/,viņa uzstāšanās /veselas stundas garumā/ bija……….,neviena pabeigta teikuma, nevienas pabeigtas domas.
Pilnīgi piekrītu Jūsu profesījas kolēģim Lato Lapsam .
Vai tiešām šādās diskusījās būs jāsadzīvo visi četri gadi — nedod DIEVS,
astoņi ????

+9
-1
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 06.09.2012. 16.58

Nu, žurnāliste gandrīz vai debesīs uzlidojusi ar savu uzstādījumu. Patiesība viss ir ļoti vienkārši:
1) Prezidenta mājas lapa nav kaur kāds mūsu čoma Bērziņu Andra twittera kontiņš, kad visiem vienlaga, ko viņš kurā brīdī dara. Ja tur oficiāli rakstīts, kur viņš dodas, tad jāreķinās, ka var gadīties sastapt – ak, kāds pārsteigums! – žurnālistus;
2) Skumjākais ir tas, ka Andrim Bērziņam ir nopietnas psihologiskas problēmas. Un es pilnīgi nopietni iesaku viņam apmeklēt psihologu vai arī, nu, tiešām, vabrūt tomēr doties uz tamborēšanas kursiem pensionāriem. Jo Prezidenta amats nav kursiņi pensionāriem. Atvainojiet, bet tā nu tas ir!

+12
-1
Atbildēt

1

    piziks > Timurs Čuntonovs 06.09.2012. 20.38

    Hombros, kanceleja bija minējusi, KA prezients būs skolā, bet nebija pateikts, kura skolā, — tā kā nosaukt kancelejas paziņojumu par netiešu ielūgumu tomēr nevajadzētu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 06.09.2012. 15.51

Konkrētais gadījums varbūt nav pārāk smuks, bet lielās līnijā arī Bērziņš parādījis valdošo domāšanas veidu.Kad pilī parketu šīberēt, tad ” pārstāvu valsti” ,kad uz ielas- labāk nenāc klāt. Tā jau daudzi politiķi labprāt arī dzīvotu,… smukā Vecrīgas leļļu pilsētiņā, ērtā savrupībā ” no pārējiem” .Kamēr ir pilnīgi normāli publiskai personai tikt izsvilpotai kā Solvitai, vai knipsētai kā Andrim. Nepatīk- lūdzu, uz mājām āboļus lasīt.

+14
-1
Atbildēt

0

Dancis 06.09.2012. 15.20

Preizdentam Andrim Bērziņam ir grūtības savienot amatu ar privāto dzīvi, tas nu ir skaidrs. Iespējams, ka tas ir dzīvesbiedres dēļ. Viņa jau prezidentūras sākumā intervijā izteicās, ka neatbalstīja kandidēšanu, bet respektēja vīra viedokli un lēmumu. Iespējams, ka prezidents balansē starp dzīvesbiedres prasībām un publisko spiedienu.

+9
-1
Atbildēt

1

    sanitai19 > Dancis 06.09.2012. 17.29

    Tad vēl nebija vīrs

    +4
    0
    Atbildēt

    0

piziks 06.09.2012. 15.01

Demokrātija radijusi lasitājiem un skatitājiem reibinošu paštaisnibas izjūtu! Kā mums MM produktu patērētājiem viss pienākas, iznemot vajadzību pasktities pašiem uz sevi… Viss, ko darām, tikai un vienīgi pareizi vien!

Jau pirmajā vakarā, kad visur masu medijos ēvelēja veco (Prezidentu) Bērziņu vien, radās doma: a vai katrs operators, TV režisors “būtu” starā, ja prezidenta puikas vietā visi stiklinieki lenktu vinu dēlu vai meitu pirmklasnieku vai bērndārznieku? Kā parasti, patērētājiem ir tiesibas vien, bet nav pienākuma… šoreiz — respektēt puiku, pirms mesties viņam uz skolu pakaļ.?

Šoreiz kopumā piekrītu Sanitai Uplejai

+1
-9
Atbildēt

0

ilmisimo 06.09.2012. 14.49

…………Jebkuram žurnālistam ir bijušas situācijas, kad augstas valsts amatpersonas pasaka acīs ko domā. Prezidenta teiktais ir tikai pumpuriņi salīdzinoši ar pērlēm kuras bārstījuši daži iepriekšējie premjeri, vid amatpersonas un ministri. Atšķirība tikai tā, ka šis video ir fiksēts un to līdz nelabumam drillēs televizorā, vajag vai nevajag. Tādēļ uzdrīkstēšos atgādināt, ka par attieksmi pret savu valsti, liecina attieksme pret savu prezidentu. ……
http://kirshblac.wordpress.com/2012/09/05/satikas-1-septembra-rita/

Morāle:
labāk ja ,lai amtpersonas lamājas tad, kad tas tiek fiksēts video
nekā klusā kaktā bārsta pērles
/pērlēm kuras bārstījuši daži iepriekšējie premjeri, vid amatpersonas un ministri./

+2
-3
Atbildēt

3

    gliters > ilmisimo 06.09.2012. 15.05

    Jā, šeit ir vietā atcerēties, piemēram, Jezdakovas “pērles”, kam pat nebija nekāda sakara ar (iespējamo) tiesību uz privātumu pārkāpšanu. Vai tad viņa atkāpās no amata?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > ilmisimo 06.09.2012. 15.08

    Zirneklien, — vērts atgādināt, ka Jezdakovas vietā nākamajā dienā atvainojās ministrs Vilks: Bērziņš atvainojās pats un ļoti drīz, tai pašā dienā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.09.2012. 16.47

    …Optiskais Tēmeklis….atvainojās pats, vai arī ieteica atvainoties… ko no tā prezidents ir sapratis – ļoti labi varēja dzirdēt šodienas “Krustpunktos”….ar pārliecību apstiprinot, ka rīkotos tāpat un lietojot teicienu – «Против лома нет приема»….

    …prezidents taisnojās, ka esot bijis aizliegts filmēt un fotografēt – tāpēc viņš tā rīkojies…..diez, kāpēc šis arguments izskan tikai tagad un, ja tā ir taisnība, tad situācija pieņem pavisam citu pavērsienu….bet….ja Bērziņš meklējot attaisnojumus ir samelojies – tad šmuce iegūst arvien lielākus apmērus….

    +12
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lešinska 06.09.2012. 14.37

Diskusija varena. Komentāri smieklīgi, ja nebūtu arī bēdīgi.

Vajadzētu takā atšķirt ziņu no notikuma, žurnālistu no paparaci, tiesības zināt, no tiesībām uz privātumu. Vārda brīvība tomēr ir kaut kas savādāks, kā tiesības atsevišķus vārdus uz sētas rakstīt. Savas tiesības uz izklaidi vajag aizstāvēt pie sava kabeļtelevīzijas operatora, kad netiek sniegts pakalpojums, nevis, kad prezidents izrāda savu neapmierinātību ar to, ka kāds jaucās viņa privātajā telpā.

Kas attiecas uz sabiedrības kultūras līmeni – atbildēt ar, “bet redz kāds Bērziņš ir pats”, nav arguments, bet gan taisnošanās. Ja tomēr ir satraukums par sabiedrības kultūru, vajag sākt no sevis, nevis nolikt prezidentu par augšējo latiņu.

+5
-9
Atbildēt

1

Ručene 06.09.2012. 14.08

Sen atpakaļ , manā pirmaja skolas dienā uz skolu bija atnācis rajona avīzes fotogrāfs. Un fotografēja uz nebēdu :)
Tagad uzzinu , ka mani tak traumeja :)) Jāmeklē tas večuks rokā un jādod pa galvu!

+15
-1
Atbildēt

0

Helmuts Jauja 06.09.2012. 13.48

Nu bezizmēra liekulība!!! “man izklausījās tā, bet man vēl arī šitā”! Visticamāk, ka jau arī izklausījās briesmīgi, bet…Protams, prezidentam jātur sevi robežās, taču arī viņš ir cilvēks ar savu “morālo pagātnes mantojumu” (vai bez tā var par vadošu cilvēku kļūt? bet par ko spēj uzņemties atbildību šitie nabadziņi apbižotie?). Domāju, ka arī žurnālistam vienā brīdī ir jāprot “norīt” to briesmīgo aizvainojumu, pelnītu vai nē. Kā runā Tu savos aizkaitinājuma brīžos?!?!?!? Iedomājies Tu, ka Tevis teikto 10 skribelētāji mestos interpretēt, un vēl simti komentētu.
Kāpēc mums ir 8000 šķirtu laulību uz 10 000 noslēgtajām? Tieši tāpēc, ka redzot otru vājuma brīdī, lielais vairums nespējam piebremzēt savu moralizēšanu, šāda vai tāda pārākuma izrādīšanu. Vai no tā Tu kļūst labāks? Varbūt labāk iestājamies par abpusēju cilvēcību, nevis ķengāšanos, koa?!

+2
-14
Atbildēt

2

    piziks > Helmuts Jauja 06.09.2012. 15.06

    Jau straujo minusu skaita palēciena dēļ vien skaidrs, ka uz abpusēju iecietību — cilvēcību! — te vēl ilgi necerēt. Demokrātija tiek pieņemta vienīgi kā lejas visatļautiba lamāt augšas neatkarigi no iemesliem un ieganstiem.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Helmuts Jauja 06.09.2012. 17.16

    labi formulēts!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

tuba76 06.09.2012. 13.37

Britu advokāts: Latvijā ir ierasts nesaskaņas risināt ar dūru spēku
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/britu-advokats-latvija-ir-ierasts-nesaskanas-risinat-ar-duru-speku-13966371

+6
-2
Atbildēt

1

    Eriks Grube > tuba76 06.09.2012. 14.37

    “Man saka, ka jūsu valstī nav neparasti strīdus risināt šādā veidā. Taču šeit tā nav parasts. Tas ir noziegums un tas netiks paciests,” norādīja tiesnese.

    Andrim B jaauzmanaas, ka neatnjem Shengenas viizu…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Renārs Krīgers 06.09.2012. 13.24

Jānis Skrastiņš
Beidzot kāds NORMĀLS raksts par situāciju, ok varbūt no prezidenta puses vajadzēja pareizāk izvēlēties formu, kādā viņš to pateica respektēt viņa ģimenes privāto dzīvi, bet visā garumā raksts objekīvs un absalūti tam piekrītu.
Un ši ļautiņi, kas izmisīgi cenšas nomelnot prezidentu un stāstīt, ka viņš to izvēlējies, pieņemot šo amatu, vienkārši manās acīs tā ir pelēkā masa, kuriem vairāk interesē citu dzīves. Acīm redzot, viņu dzīves, ir par pelēkām un neinteresantām, ka līdzcilvēku dzīves ir tik interesantas un brīdī, kad cilvēks pasaka pietiek, lieciet šoreiz man mieru, tiek uzmesta lūpa, kā tad tā, mums liedz zināt ko darat :O?
Esmu pilnīgi Prezidenta un viņas ģimenes pusē, bet šie žurnālistiem tiešām vajadzētu mazliet pamācīties ētiku, viņi ir tik pat nožēlojami, kā sabiedrības daļa, kas uzmeta lūpu uz prezidentu.

+4
-14
Atbildēt

6

    Ručene > Renārs Krīgers 06.09.2012. 14.14

    Mē ar saviem komentariem nevaram ne uzspodrinat ne nomelnot prezidentu. Šoreiz viņš sevi nomelnoja pats!

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > Renārs Krīgers 06.09.2012. 14.23

    Pie šī komentāra būs daudz mīnusu. No manis +100.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Renārs Krīgers 06.09.2012. 14.32

    ….Mišela Obama: «Prezidenta amats nemaina cilvēku. Tas atklāj citiem, kas tu esi par cilvēku.»

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > Renārs Krīgers 06.09.2012. 15.47

    Obamam ir ļoti labi PR speciālisti un lieliska PR izglītība. Laba PR spečuku radīta frāze.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Renārs Krīgers 06.09.2012. 17.16

    zanE ….Mišela Obama: «Prezidenta amats nemaina cilvēku. Tas atklāj citiem, kas tu esi par cilvēku.»
    _____________
    ai , amerikāniem arī ir par ko izsmieties:
    http://www.americanthinker.com/2012/08/if_the_birther_issue_comes_up_in_debate.html

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Renārs Krīgers > Renārs Krīgers 06.09.2012. 17.56

    Prezidents sevi nenomelnoja, Viņš kļūdijās formā, kā aizstāvēt dēlu, vienīgi, kā jau rakstīts, Prezidents atvainojās par radušos situāciju un izteikumiem, tikai žurnālist ar saviem pārlielajiem ego, gan nespēj Prezidentam atvainoties, jo redziet viņi ir demokrātijas stūrakmeņi un nabadziņiem ir aizskarts ego, viņi nespēj nolaisties no saviem augstumiem, apstāties, saprast, ka ir klūdijušies un cilvēciski atvainoties, ka radija šo situāciju, jo redziet, viņi tikai darīja sabiedrības labā darbu :D.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

sanitai19 06.09.2012. 13.23

Sanita Upleja!
Pirmkārt un galvenokārt, prezidents ir publiska persona. Daudz aprunāta persona, kas izraisījis daudz jautājumu par savu seksuālo, vētraino pagātni un par iekļūšanu prezidenta amatā. Viņa rupjai izrunāšanai NAV NEKĀDA ATTAISNOJUMA. Ne bērns pie rokas, NEKAS cits. Neviens pie mēles nerāva un uz rupjībām neprovocēja. Deģenerāts tas prezidents, ne mūsu. Kauns patr tādu. Draņķis.

+14
-2
Atbildēt

0

zs_berzgli 06.09.2012. 12.55

Paldies par rakstu, Uplejas kundze! Jūs esat viena no retajām saprāta balsīm tuksnesī.

+4
-15
Atbildēt

0

Aivis Greters 06.09.2012. 12.40

Es dzīvoju ASV, šeit būtu pieļaujami un ētiski, ka žurnālisti uzfilmē prezidentu un viņa dēlēnu dodoties 1. septembrī uz skolu. Kas gan tik šausmīgs ir nodarīts jauneklim, cien. Uplejas kundze? Tagad gan, tētis iegāzies dubļos pa pilnu programmu – tagad gan kauns noteikti ir visai ģimenei. Tikai ne par žurnālistu uzvedību.

+18
-3
Atbildēt

0

lindukjis 06.09.2012. 12.34

Nezinu, kur autore ir savu žurnālistes izglītību ieguvusi, bet, liekas, ka tā varētu būt iegūta PSRS, Baltkrievijā, Krievijā vai Kazahstānā. Ja viņa izglītojusies Latvijā, tad, acīmredzami, skolotāji bijuši ne paši labākie. Gribētos atgādināt ka demokrātiskā sabiedrībā valsts galvenās amatpersonas ir publiskas personas un, kopš brīža, kad tās piekrīt ieņemt augsto amatu, arī to ģimenes locekļiem, gribās tiem vai nē, ir jāuzņemas daļa no, iespējams, ne visai patīkamās lomas, būt sabiedrības uzmanības fokusā. Žurnālista darbs ir sabiedrībai ļaut ieskatīties visās valsts augstāko amatpersonu dzīves jomās un norisēs, kālab nevajadzētu akmeņus mest žurnālistu virzienā un jateic paldies tiem žurnālistiem, kuri mums ir parādījuši Bērziņa kunga īsto seju. Ja nebūtu bijis šī incidenta, mēs, iespējams vēl ilgi dzīvotu ilūzijā ka Latvijas prezidents, lai arī neizceļas ar kādām sevišķi simpātiju izraisošām īpašībām, ir viens visai jauks, piezemēts lauku “paps”, jeb “onka”, kā viņu nodēvējis Lapsas kungs.

+22
-3
Atbildēt

0

Andris 06.09.2012. 12.26

Sakiet, lūdzu, vai to epizodi ka viņš draud ar sišanu, parādīja pa TV?
Būtu žēl ja šī informācija būtu pieejama tikai interenta lietotājiem.
(Jautāju tāpēc ka neskatos Latvijas TV.)

0
0
Atbildēt

1

buchamona 06.09.2012. 12.25

Bērziņš vēl jo projām nav mans prezidents viņa politisko nostādņu dēļ, taču šinī gadījumā viņš rīkojās pareizi. Nav daudzas lietas pasaulē pretīgākas par “paparaci”. Nav te man ko vairāk piebilst – nekādi augstie domu lidojumu par morāli utt nesanāk :)

+2
-16
Atbildēt

3

    andris902 > buchamona 06.09.2012. 12.50

    …Riņķī apkārt….lai gan arī es bieži pārmetu žurnālistiem neprofesionalitāti, tomēr vajadzētu atšķirt jēdzienus – “paparaci” un “akreditēts žurnālists”….vieni, kuri izspiego un izseko slavenību personisko un intīmo dzīvi un otri, kas veic savus profesionālos darba pienākumus un atspoguļo sabiedrībā notiekošos procesus….

    …sāk iezīmēties vēl kāda nepatīkama tendence….varam sagaidīt, ka arī pārējo bērnu vecākiem var piesolīt pa galvu, ja nejauši prezidenta bērns būs iegadījies kadrā….un neviens neaizdomājas, kā jūtas pārējo klases biedru vecāki, paši bērni, jo pat pietuvoties “izredzētajam” bērnam varētu kļūt bīstami….

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.09.2012. 13.06

    zanE. padomā labāk par puiku, kuram tagad ar šito visu būs jātiek galā. Viņam ar saviem vienaudžiem būs jāmācās vienā klasē, viņš gribēs būt līdzīgs starp līdzīgajiem utt.

    Pareizi Upleja uzdeva jautājumu – kāds labums LR pilsonim ir no tā, ka tiek bildēts prezidenta dēls? Lieta ir pavisam vienkārša – žurnālistam par katru cenu vajag materiālu, un tad viņi ” rok”

    Kādu laiku dzīvoju Rīgā gandrīz blakus Krievijas vēstniecībai. Katru otro vai trešo vakaru, neatceros vairs, pie Krievijas vēstniecības apstājās gružu mašīna un apkārtējo māju iemītnieki tad bēra tajā savus atkritumus – tas notika gandrīz pie pašām Krievijas vēstniecības galvenās ieejas durvīm. Un tad nu reiz uzradās žurnālisti ar kameru un centās no visa šitā ” uzcept” sev sižetu :) Šis gadījums ar prezidenta dēlu ir no tādas pašas sērijs, tas ir tāds pats līmenis, nu un Bērziņš, acīm redzot pielāgojoties, attiecīgā līmenī arī atbildēja.

    Kā jau teicu, Bērziņš diez vai kādreiz kļūs par ” manu prezidentu” , bet kā tēvu es viņu pilnīgi saprotu, viņš rīkojās pareizi.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 06.09.2012. 16.08

    Pareizs bija saturs, aplama = forma. Turklāt forma tik neveiksmīga, ka i saturu samaitāja.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

andris902 06.09.2012. 12.18

…Sanita, šoreiz nepiekrītu!…visi vecāki lepojas ar saviem bērniem un bērni ir lepni par saviem vecākiem….1.septembris ir notikums abām pusēm…ienākšana pa skolas durvīm nav intīms pasākums un prezidenta dēlam neviens neuzbruka, pat nemēģināja vajāt….pie skolas bija prezidenta apsardze, kas nodrošināja brīvu pārvietošanās telpu un žurnālisti tajā neielauzās….
….vai tad vajadzēja aplenkt visu kvartālu, lai prezidents varētu savu dēlu skolai pievest un ar palagu aizklātu – ievestu skolā?….ar ko prezidenta bērns atšķiras no pārējiem vienaudžiem?….ar statusu?….vēlamies to padarīt īpašāku par parasto mirstīgo?….no mazotnes, lai sajūt savu nozīmību?…

…par ko gan lielāks sašutums – par prezidenta netaktiskumu un prastumu, vai par to, ka šis sižets tika parādīts sabiedrībai, noraujot sirsnīgi raudošā un jutekliskā prezidenta masku?….

…tam visam klāt ir tāds padomiskās domāšanas smārds – par lieliem vīriem tikai labu, vai neko, ar glanci, lai tik krūtežu nesasmērētu…

…ne žurnālistiem šoreiz pārmetums izsakāms, bet – vīrietim, tēvam, prezidentam, cilvēkam, kurš sava bērna klātbūtnē demonstrē savas zemiskākās īpašības, nedomājot, kādu iespaidu tas atstās uz bērnu….bet varbūt tā ir ikdienišķa norma un cilvēks Bērziņš pieradis šādi risināt notiekošo?….

+19
-3
Atbildēt

3

    tuba76 > andris902 06.09.2012. 13.59

    Man žēl puisēna, kura pirmā skolas diena tika ierakstīta visas valsts vēsturē, pateicoties tēva nepiedienīgajai uzvedībai. Ja var runāt par kaut kādu traumu bērnam, tad visa atbildība par to ir uz tēva pleciem, kurš palaida garām iespēju nodemonstrēt savam statusam un amatam atbilstošu uzvedību.
    Atliek domāt, kā zēns reaģēs skolā, piemēram konfliktu situācijās – draudēs klases biedriem ar tēvu vai viņa apsargiem?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 06.09.2012. 15.14

    Vita, man savukārt žēl tās sabiedribas, kam tik ļoti vajadzīga dzeltena/lietota tualetes papīra krāsas prese un tikpat dzeltena televīzija, kas skraida pakaļ mazskolniekiem un bērndārzniekiem.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 06.09.2012. 15.29

    Demokrātija radijusi lasitājiem un skatitājiem reibinošu paštaisnibas izjūtu! Kā mums MM produktu patērētājiem viss pienākas, iznemot vajadzību pasktities pašiem uz sevi… Viss, ko darām, tikai un vienīgi pareizi vien!

    Jau pirmajā vakarā, kad visur masu medijos ēvelēja veco (Prezidentu) Bērziņu vien, radās doma: a vai katrs operators, TV režisors “būtu” starā, ja prezidenta puikas vietā visi stiklinieki lenktu vinu dēlu vai meitu pirmklasnieku vai bērndārznieku? Kā parasti, patērētājiem ir tiesibas vien, bet nav pienākuma… šoreiz — respektēt puiku, pirms mesties viņam uz skolu pakaļ.?

    Šoreiz kopumā piekrītu Sanitai Uplejai

    0
    -8
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 06.09.2012. 12.15

Статью не читал, но одобряю. Читать такую длинную простыню нет смысла, когда и так всё понятно.

Хороший дядька президент пошёл в школу с сыном. Нет, надо их заснять на камеру.

Мальчонке семь лет. Почему, зачем его снимать? В чем смысл?

Да ни в чем. У националистов же не принято думать. Им сказали: “Облаять Ушакова”, – и они лают.

Автор, будучи националистом, однако, не кормится из кормушки националистических СМИ. Этим и объясняется ее позиция. А так ведь полно либералов в Латвии, в том же журнале “Ир”. И все смолчали. Все продали душу.

Латышские либералы, они либералы только тогда, когда получают грант в Фонде Сороса. Деньги отрабатываются кой-как, как мы знаем на примере “общественной интеграции”. Сколько денег латыши выклянчили у Фонда Сороса – и всё без толку. И Элерте в тех проектах распила денег “на интеграцию” участвовала, да и кто-то из нынешнего руководства журнала “Ир”.

А потом эти латыши показывают свою подлинную суть: начинают брюзжать про русских, наезжать на президента, потому что он слишком независим, и ненавидеть еврейскую общину.

0
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 06.09.2012. 12.13

nav jau viegli Bērziņtēvam vadīt atvasīti uz skolu un to paš laik valsti prātīgi vadīt un nenogurstoši Tautas Druvu kopt un pēc labākās sirdsapziņas aprūpēt, tā, ka pa laikam arī kāds asāks un neveikls vārds izsprūk :D

+2
-4
Atbildēt

0

Māris Sprūds 06.09.2012. 12.10

“spontāni parādīja savu cilvēcisko un emocionālo dabu” – nez kas būtu ja ikdienā tā visi darītu, nosēdēju pie ārsta 2h rindā – apnika – izsitu durvis ar kāju – ****d **e**** vai nevar ātrāk,ja? Saņēmu vēstuli no valsts iestādes un tūlīt pazvaniju – kas i sen nēesa iz***as vai sis**** ??? ja? galīgi stulbas? tā var turpināt bezgalīgi.

+10
-1
Atbildēt

0

Aivars Lasmanis 06.09.2012. 12.08

Jūs sit šiber pa lēto! Kolektē puiss, kas tin makšķeres un par plec ņaud, ka, lūk, visus sitīšot. Kot, skriet pakaļ? Kam viņš vajdzīgs.

+2
-2
Atbildēt

0

Māris Sprūds 06.09.2012. 12.06

Sabiedrība vēlējās lai valsts prezidents 1.septembrī apsveiktu skolēnus un motivētu ar kādu skaistu vārdu. Bet sanāca tā ka, izrādijās ka predidents ir “urla” un vēl bez ģimenes, sabiedrība vēlas lai valsts (1) persona būtu normāla ar ģimeni, nevis nervōzs vecis, kuram kauns par savu bērnu(?)

+13
-3
Atbildēt

0

Iveta Tomsone 06.09.2012. 12.05

PIRMKĀRT, mēs nedzīvojam Baltkrievijā (Ziemeļkorejā, etc), kur Prezidents vai tam pielīdzināma persona ir Vadoņa jeb pusdieva statusā, par kura gaitām ģimenes stāvokli, bērnu mātēm un dzīvesbiedru, kā arī pārējām lietām nevienam NAV un NEDRĪKST būt nekāda cita interese, kā vien “oficiālais viedoklis”.

ES kā savas valsts pilsonis maksāju algu Bērziņam. Šī valsts MANĀS (un citu pilsoņu uzdevumā) ir noalgojusi Bērziņu, lai viņš strādātu mūsu interesēs, pārstāvētu Latviju starptautiskajā arēnā un risinātu iekšpolitikas jautājumus.

Kad pie jebkuras šīs valsts amatperonas vēršas žurnālists, lai informētu mani un pārējos sabiedrības locekļus — par šīs amatpersonas gaitām, viņas PIENĀKUMS ir pieklājīgi komunicēt un pastāstīt interesējošo informāciju. Ja kādi iemesli to liedz — nepiemērots moments, laika trūkums, vai kāds cits iemesls — tad amatpersona (vai tās preses sektretārs, padomnieks, apsardzes vīri) var uz to pieklājīgi norādīt, un kontaktu liegt.

Taču ja

— amatpersona izrādās garīgi nestabila, un nenozīmīga pārpratuma gadījumā (nesaskaņots žurnālists uz ielas sastapts) zaudē pašsavaldīšanās paliekas;
— amatpersona tik vien spēj, kā izvemt dažus puišeļa cienīgus svepstienus, parādot savu inteliģences līmeni
— amatpersona izrāda nepārprotamu uzgstprātību un uzpūtību, pie tam dara to maza bērna klātbītnē;

tad man rodas pamatotas šaubas par šīs amatpersonas atbilstību ieņemamajam amatam. Par ko es viņam maksāju algu?!

Ja amatpersona, kas noalgota PĀRSTĀVĒT UN REPREZENTĒT MANU VALSTI izrādās uzpūtīgs un aprobeots cilvēciņš atr intelektu, atbilstošu tiem vīreļiem, kas ielas malās lasa sarūsējušus dzelžus — es jūtos vīlies.

Es patoiešām jūtos vīlies.

+17
-1
Atbildēt

0

Inna Jagņuka 06.09.2012. 11.49

Sakiet, vai ir kādas indikācijas, ka prezidenta dēls būtu traumēts? Gluži otrādi – 1.septembrī televīzijas ziņu raidījumos parādītie bērni izskatījās pavisam apmierināti ar iespēju iekļūt “televīzorā”. Un ja nu tomēr ir traumēts, tad kādēļ neuztraucamies par tiem pārējiem apmēram 20 ”traumētajiem” bērniem no ziņu sižetiem.

+15
-2
Atbildēt

0

gliters 06.09.2012. 11.39

Jā, starp citu, kā šādas politiķu “izpausmes” patīk?

“– Vai konflikts, ko varējām vērot starp jums un Saeimas priekšsēdētāju Solvitu Āboltiņu (Vienotība), bija tikai negadījums vai arī tā bija ilgi rūgusi neapmierinātība starp divām koalīcijas partijām, kas izlauzās ārā ar Āboltiņas kundzes īsziņu, ko viņa jums nosūtīja, brīdinot, ka meļus var nospert zibens?”
http://nra.lv/latvija/politika/79131-dzintars-skeletu-var-uztaisit-no-jebkuras-asakas.htm?view=comments#comments

+2
-5
Atbildēt

14

    ilmisimo > gliters 06.09.2012. 11.51

    Solvita Ā varbūt iraid Atēna un tad jau šai blats pie Zeva(kas Zibeņmetis)?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.09.2012. 11.57

    Nezinu, kā ar to “blatu” – drīzāk jau Ā. blefo, iztēlojot Zevu par savu sabiedroto, jo ja tā būtu tad arēnas svilpēji arī tiktu zibens nosperti.
    Bet ja nopietni, tad šeit ir reāli draudi, nevis vnk prasta muldēšana, kādu atļāvās Bērziņš.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > gliters 06.09.2012. 12.00

    …zirnekliene….īsziņa bija tikai komunikācija starp 2 cilvēkiem noslēgtā telpā….vai tās saturs tiek izpausts tālāk, tas atkarīgs no abām pusēm….ja pļāpīgs jauneklis, saņemot īsziņas tekstā tautas parunu, to uzskata par aizvainojošu un skrien par to sūdzēties masu medijiem, tad tas tikai norāda uz nenoturīgu psihi un meklē aizstāvību….vai arī izmanto iespēju celt savu politisko popularitāti…tāds abižotā sūdzmaņa sindroms….

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > gliters 06.09.2012. 12.10

    zirnekliene – nu gan salīdzinaji :) Pašai smiekli nesanāca ?
    P.S. Interesanti – melot ir labi?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.09.2012. 12.16

    Es saprotu, ka tu šādu info vienmēr izmanto kā ieganstu nolikt NA, tāpēc par Dzintara motīviem, publicējot šo īsziņu, nediskutēšu – neesmu telepāti, lai lasītu viņa domas. Tomēr šī “komunikācija noslēgtā telpā” izpaudās, kā diezgan nepārprotami draudi – to nevar noliegt.
    Kas attiecas uz Bērziņu, neticu, ka aktīvākie “rējēji” nekad un nevienam mūžā nav solījuši “pa purnu” vai vnk emocionāli “norāvušies no ķēdes” – t.sk. publiski. Es nenosodu žurnālistus un nesaku, ka Bērziņam ir taisnība, vienīgi man nepatīk liekulība.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.09.2012. 12.17

    klusais
    Cik atminos, Solvitai ar to “melu” atspēkošanu lāga negāja.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > gliters 06.09.2012. 12.29

    ….zirnekliene….kas var būt bīstamāks par prezidentu ar nenoturīgu psihi, pie tam, kurš vienlaicīgi ir arī valsts bruņoto spēku virspavēlnieks….pasarg, Dievs, no viņa “cilvēciskajām emocijām”!….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 06.09.2012. 12.45

    >ZanE
    ja pļāpīgs jauneklis, saņemot īsziņas tekstā,,,/- nezinu kā tie mūslaiku jaunēkļi…

    … mēs -tie brežneva/andropova laiku jaunieši gan zinājām,ka publicitāte( ja tevi sāk vazāt ap stūra māju) var palīdzēt….. vismaz, ja tu visiem stāsti, ka tevi vazā- tad vervēt par ziņotāju tevi vairs nav īsti jēgas..

    –tāpat rīkojos (jau šajā gadsimtā),kad sanēmu “ieinteresētus zvanus” no “‘atbildīgu institūciju amatpersonām”-palaidu tautās. Tas nostrādā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.09.2012. 12.46

    Mūsu Saeimas spīkere arī neizceļās ar emocionālu noturību, ja reiz emociju uzplūdā telefoniski sper zibeņus. Nils, neskatoties uz “Bļ… Bogdanova!” vēl joprojām ir mērs, tad kāpēc tieši Bērziņam šāda gadījuma dēļ būtu jāatkāpjas? KājiņasB kā iemesls – cita lieta… Kas attiecas uz armijas virspavēlnieku, tad lai izdotu rīkojumu par kara pieteikšanu Krievijai ir vajadzīgs pietiekami ilgs laiks, lai “mirkļa emocijas” pārietu, tā ka šeit riski nepastāv. Turklāt, es domāju, mēs visi šeit sēdošie būtu bezdarbnieki, ja publiski paustā emocionāla nesavaldība būtu pietiekams iemesls atlaišanai no darba.
    Manuprāt, visumā ir garām izvirzīt otram tādas prasības, ko paši nespējam pildīt arī tad, ja šis “otrs” ir valsts prezidents.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 06.09.2012. 14.12

    Zirneklien!
    Nezinu, nezinu, bet teikt žurnālistam, ka “viņi sen nav sisti” nav vienkārša nolamāšanās. Manuprāt, tā jau ir Bērziņa pārliecība. Es saprastu, ja viņš būtu solījis sadot pa kaklu, bet ne jau tāda , teikšu biedējoša frāze, jūs sen neesat sisti… Manuprāt tas jau vairs nav vienkāršs drauds žurnālistu neatkarībai.
    Tad ko tālāk lai žurnālisti dara? Vispār neinteresējas par valsts prezidentu, jo nevar taču zināt, kas par to draud žurnālistam! Domāju, ka tas jau sāk atgādināt Putina Krieviju, jo kas zin, ko tālāk var darīt prezidents ar nenoturīgu psihi! Varbūt pasūtīt “killerus” lai izpilda draudus?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.09.2012. 14.38

    Bet
    Ko domāja? Visticamāk neko – vnk ļāva vaļu emocijām bez txt “filtrēšanas”, nav jau obligāti jāvelk uzreiz paralēles ar čekas pagrabiem, Putinu vai Lukašu… Vai tad aizkaitinājuma brīžos runājam, apzināti ieliekot zemtextus sevis teiktajā?
    Es par ko citu – man vnk nepatīk, ka daudzi izmanto publisko personu “lažas”, lai paceltos paši savās acīs moralizējot ar pārākuma apziņu, kurai lielākajā daļā gadījumu nav nekāda pamata.
    Vnk uzskatu, ka šis gadījums ir guvis lielāku ievērību, nekā tam pienāktos, jo mūsu gan politiskā, gan biznesa vide kopumā ir gana “urliska”, tāpēc nav pamata tieši šo gadījumu izcelt īpaši. Tāda bezjēdzīga tvaika nolaišana vien sanāk.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 06.09.2012. 16.30

    >Bet
    “Manuprāt tas jau vairs nav vienkāršs drauds žurnālistu neatkarībai.” – vai Tu vevarētu mums nosaukt kāda neatkarīga žurnālista vārdu? Es kaut kā nespēju atcerēties nevienu…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.09.2012. 16.41

    Jā, smieklīgi šī notikuma kontextā runāt par draudiem žurnālistu neatkarībai. Ja viņš šādi draudētu, piemēram, kādam sava unibankas perioda darbības pētniekam, tad tas tiešām būtu uztverams nopietni, bet ne jau nu šajā gadījumā.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 07.09.2012. 09.28

    Tipiņ, tā ir Tava problēma ne manējā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Līga Auguste 06.09.2012. 11.35

Labdien! Prezidenta kungs nedrīkstēja ,,iziet no rāmjiem,,.Palikt rupjam. Nav jau persona no tautas. Kas tad atlika, ka atvainoties sabiedrībai. Bet par vēlu. Šoreiz viņš sevi parādīja ne no tās labākās puses. Žēl!

+9
-2
Atbildēt

5

    gliters > Līga Auguste 06.09.2012. 11.41

    “Prezidenta kungs nedrīkstēja ,,iziet no rāmjiem,,.Palikt rupjam. Nav jau persona no tautas.”

    Tāpēc esam d…ā (sorry par rupjību), ka domājam, ka mūsu priekšstāvji nav “personas no tautas”. Vai tad viņi no Mēness vai Saturna pie mums atlido?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Līga Auguste 06.09.2012. 11.49

    Mēs nabaga vēlētāji gaidām dievu svaidītus varuoņus, ar lauru vaiņagiem vītus

    bet:

    /nāk tik vecenes(veči) un stāda pujenes(sola pa koko, vai rāda ar pirkstu, ka mēs kukū)../

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Līga Auguste 06.09.2012. 11.59

    Laikam daudzi piesūkušies ar bizantiešu mentalitāti, ja uzskata, ka Bērziņš ir “Dieva svaidītais”.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Līga Auguste 06.09.2012. 13.16

    Zirneklien, mūsu priekšstāvji neatlido no Mēness, bet par valsts līderi mēs pamatoti vēlamies un varētu atrast cilvēku, kurš godam spēj pārstāvēt valsti vissarežģītākajās situācijās. Džentelmenis arī dusmu brīdī ir džentelmenis, un tieši izteiksmes forma nevis emocijas atšķir aristokrātu no prasta urlas. Arī agresiju var izteikt dažādos vārdos, piemēram, “paej malā, saudzē savu veselību!” vai “pavācies nost, sen neesi sists tikai, ja?”. Svarīga ir arī ķermeņa valoda, balss tembrs, sejas izteiksme, kas viss kopā izšķir, vai teiktais pauž iekšēju spēku vai vājumu. Ja draudus, kuri tajā situācijā vispār nebija nepieciešami, izsaka nepārliecinoši, jautājuma formā un prastiem vārdiem, tas izskatās nožēlojami un Valsts prezidenta necienīgi.

    Par dēlu runājot, viņam, iespējams, tik tiešām tika nodarīta trauma, jo bērni sev nepazīstamās situācijās jūtas tik droši vai apdraudēti, cik pārliecināti par sevi vai nedroši jūtas vecāki viņiem blakus. Manuprāt, lielākais nodarījums ir tas, ka tā arī netapa attēls, kuru pēc daudziem gadiem dēls ar lepnumu varētu parādīt saviem bērniem, ka šī ir mana pirmā skolas diena, un stiprais vīrs man blakus bija mans tēvs un Latvijas Valsts prezidents.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Līga Auguste 06.09.2012. 13.56

    Jā, bet mēs pamanamies ievēlēt Saeimu, kas, savukārt, ievēl par prezidentu “prastu urlu”. Piekrītu, ka aristokrāts arī dusmās nepaliek prasts, te var atcerēties “Vējiem līdzi!”, kur Dienvidu plantatoru sabiedrībā par savējiem tika uzskatīti vien tie, kuri pat dzērumā (bezfilmā)prot uzvesties pieklājīgi. Atgriežoties pie mūsu sabiedrības, vai mums ir daudz “aristokrātu”? Es tā neteiktu.
    Jebkurā gadījumā man daudz vairāk patiktu, ja Bērziņš būtu spiests atkāpties, piemēram, dēļ savām mahinācijām ar eironaudām – tad man rastos pārliecība, ka mūsu politiskajā vidē kaut kas principiāli mainās un tāpēc mums beidzot ir cerības sagaidīt tādu prezidentu, kā L. Meri vai T.H. Ilvess.
    Kamēr šobrīd visa tā “cepšanās” ir diezgan neproduktīva.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

artiskalnins92 06.09.2012. 11.14

Koks ar diviem galiem: Valsts prezidentam (un nevienam cilvēkam) neklājas šādus vārdus adresēt citam cilvēkam. Un arī žurnālistiem ir jāveic savs darbs.
Nesaprotu, kas tur briesmīgs, ja Prezidenta preses sekretāre norāda viņa dienas kārtībā, ka būs skolas apmeklējums. Lato Lapsa gandrīz par to liek Krapānei rakstīt atlūgumu. Bet netika jau ziņots, ka apmeklēs privātu tusiņu ar somu pirti, vai ka pavadīs dzīvesbiedri pie ginekologa. Gluži normāli, ka, tuvojoties 1. septembrim, redakcijas meklē ar skolu saistītus notikumus. Kas tur slikts būtu, ja Valsts prezidents paustu lepnumu, ka arī viņa mazais dēlēns uzsācis skolas gaitas, ka izteiktu viedokli, vai iegādājies “pēc saraksta” mācību piederumus, varbūt pat sižetā atcerētos pats savu pirmo skolas dienu. Ko tad tie žurnālisti un operatori tik kompromitējošu varēja šai reizē uzfilmēt??? Un kādu ālunumu nodarīt bērnam, izņemot to, ka viņš apzinātos, cik viņa tētis ir svarīgs, un cik viņam pašam tagad školā jābūt uzcītīgam, jo pārstāv savu tēti. Bet nekur nebija teikts, ka kāds no žurnālistiem tirdītu puiku. Rāda taču, kā prezidenti dodas ar ģimenēm pie vēlēšanu urnām, kāpēc nedrīkst rādīt, ka dodas uz skolu? Un ar ko vainīgs operators, kurš ne jau pats izdomāja skaidīt pakaļ Prezidentam, bet saņēma uzdevumu no ziņu redaktora? Viņš taču pildīja savu profesionālo darbu…

+17
-1
Atbildēt

0

janisjanis123 06.09.2012. 11.02

ata

nu gan esam nodzivojušies tik tālu -ka ‘”PREZIDENTI VAR RUNĀT KO GRIB,kā viņam nebija kauna pašam no sava bērna pirmkārt tā izrunāties,nevajag savelt vainu uz žurnālistiem vien ,kur paliek prezidenta kultūra -vispar kad vajag viņam runat kadas runs televīzija tad gan runā ta ka brižiem nevar saprast ko grib teikt.Tāds prezidents var būt tik Latvijā!RĪGAS domē lamājas – prezidents lamājas ko mums tālāk gaidīt?laikam tiešām? mūs kādos pagrabos sāks pārmācīt?man ir kauns ka dzīvoju savā valstī kur šādi bērziņi un ušakovi kas var atļauties šādi.

+18
-3
Atbildēt

1

    gliters > janisjanis123 06.09.2012. 11.09

    Un kā mēs tikām pie šādiem Rīgas mēra un prezidenta, ja ne balsojot par ZZS un Nila smuko ģīmīti vai vispār neejot uz vēlēšanām? Tautas priekšstāvji ir tautas spogulis.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

gliters 06.09.2012. 10.59

Es uzskatu, ka Bērziņa CV ir iemesls, kura dēļ viņš vispār nedrīkstētu būt prezidents. Bet kas attiecas uz šo gadījumu, tad lai pirmais met akmeni tas, kurš 100% gadījumu ir pratis savaldīties. Es par sevi to nevaru teikt, tāpēc atturēšos nosodīt Bērziņu, vēl jo vairāk tāpēc, ka viņš pats saprata savu “lažu” un atvainojās.

+6
-9
Atbildēt

0

lailabidzane 06.09.2012. 10.54

.
Gadījums ir stipri daudzšķautnains.

PLUSI

Tēvs (prezidents) vēlas būt ar savu dēlu pirmajā skolas dienā.

Kanceleja (prezidenta) atklāti paziņo par tēva (prezidenta) visai uzteicamo nodomu bez jebkādas “tamborēšanas”.

Mediji (operators) dodas iegūt pozitīvu (un tādu, pozitīvu, nemaz nav daudz) ziņu.

Adekvātas pirmās ekspertu reakcijas uz sižetā redzamo.

Prezidents (tēvs) atvainojās operatoram.

MĪNUSI

Prezidents (tēvs) neizmanto iespēju “sūtīt” sabiedrībai pozitīvu ziņu, tā vietā…

Publiskā telpa “piebira” ar diametrāli pretējiem ekstremiem viedokļiem.
Zināmā izpratnē tāds ir arī apskatāmais raksts, taču, salīdzinājumā ar Veinbergas sterīlo paštaisnumu, varētu tikt uzskatīts par mērenu.

Situācijas pārlieka politizēšana.

NE GLUŽI VIENNOZĪMĪGĀS ŠĶAUTNES

Jautājums par varas stipri atšķirīgo reakciju (pareizāk nereakciju) uz prezidenta izlēcienu, pretstatā tam, ja ko līdzīgu būtu atļāvies tas pats operators.

Un tie ekstrēmi diametrāli pretējie ekspertu viedokļi. Kur paliek spēja uz lietām skatīties ne tikai vienā plaknē?

P.S.

Man būtu paticis redzēt sižetu, kurā, kā jau te komentos tika teikts, prezidents un viņa dēls būtu vairojuši pozitīvo pirmās skolasdienas vēstījumu sabiedrībai. To es neieguvu. Arī puiku traumējis nejūtos.

+11
-1
Atbildēt

0

disassociative 06.09.2012. 10.53

Šī tēma ļoti labi sasaucas ar neseno tēmu par Āboltiņu un hokeju. Tik komentāri bija pretēji – ja šeit pārsvarā uzbrukumi Bērziņam, tad pie tās tēmas bija pārsvarā aizstāvība Āboltiņai. Viela pārdomām.

+1
-10
Atbildēt

1

    austrisv > disassociative 06.09.2012. 14.02

    alias!
    nelasīju par Āboltiņu? Vai viņa arī lamājās?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

mariterage 06.09.2012. 10.35

>Sanita Upleja
Vai tad ar visu pārējo bērnu vecākiem kuru bērnus visi mediji filmēja, fotogrāfēja un intervēja tika veiktas saskaņošanas?
Vai bērna filmēšana kopā ar tēti (kurš kā mēs līdz šim domājām nav nekāds urla) tam var radīt traumu?
Vai tiem bērniem kuru klasē iet arī prezidenta atvase netika nodarīta lielāka trauma no prezidentu apkalpojošās komandas drudžainās rosīšanās?

+19
0
Atbildēt

0

IneseT 06.09.2012. 10.35

redakcijai – kā ilustrācija ar ‘trumēto zēnu’ sader ar Sanitas Uplejas rakstu? jeb šis ir ‘redakcijas viedoklis nesaskan ar autora viedokli’

+5
0
Atbildēt

0

mariterage 06.09.2012. 10.26

>Sanita Upleja
“Ja sabiedrība nepaudīs pietiekamu nosodījumu žurnālistu rīcībai, būtībā vajājot vienu mazu bērnu, tad mēs paši piespiedīsim sevi nonākt noslēgtības un norobežošanās pasaulē, no kuras šis prezidents ir mūs attālinājis. ”
===========================================================================
Vainīga saeima, jo par prezidentu ievēlēja būtībā vienu mazu bērnu.

+20
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 06.09.2012. 10.16

Vārīšanās vārīšanās pēc… žurnālistiem un kameras cilvēkiem nevajadzētu kā tirliņiem skriet katrai “slavenībai” pakaļ, bet prezidentam neklājas runāt tik nepieklājīgi! Ētika tomēr prasa žurnālistam saskaņot ar amatpersonu privāta pasākuma publiskošanu, bet, ja tas ir tiešs pienākums, tad tas nav jādara. Tāpat arī mani neizbrīna Bērziņa izteikumi – kādus gan filosofu teicienus var gaidīt no televizoru meistara?

+4
-12
Atbildēt

4

    austrisv > Una Grinberga 06.09.2012. 10.49

    Nasing, manuprāt, katra gada 1. septembrī vienmēr ir rādīti sižetu, kuras skolas apmeklē valsts prezidents un premjers!!!
    Tad kāpēc gan bija nepieļaujami parādīt šī gada prezidenta vizīti kādā skolā, ja pat prezidenta atvase uzsāk skolas gaitas! Manuprāt, tas ir ļoti labs un pacilājošs sižets tieši demogrāfiskā un ģimeniskā aspektā.
    Man vairs nebūs it nekādas , ne pat kripatiņas cieņas pret Bērziņu kā prezidentu, ja var tā pateikt operatoram, pie tam piedraudot divas reizes ar sišanu! Tas taču ir nepiedodami demokrātiskā valstī!

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 06.09.2012. 11.09

    @Bet
    katra gada 1. septembrī vienmēr ir rādīti sižetu, kuras skolas apmeklē valsts prezidents un premjers!!!

    Bērziņš skolā uzstājās? Ja neuzstājās, tad tas nav darba pienākumos. Ja godīgi, tad man piem. interesantāki likās sižeti “Panorāmā” par pirmo skolas dienu dažādās Latvijas vietās (Rēzeknē, Vecbebrenē utt.). Gana daudz medijos ir redzēts un lasīts par Bērziņu, Dombrovski, Ķīli, lai vēlētos redzēt, ar kādām domām šo dienu sagaida skolēni, skolotāji un vecāki. No vienas puses tas var likties provinceāli, bet no otras puses mums ir tik mazskaitlīga tā elite, ka gribās redzēt to Latvijas daudzveidību.

    P.S. Godīgi sakot, ko dara Bērziņš vai saka, mani maz interesē (kamēr tas negrauj Latviju iekšēji vai ārēji), jo viņš manās acīs cieņu nav iemantojis.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 06.09.2012. 14.00

    Nasing! piekrītu par to cieņu pret Bērziņu, bet tomēr, ir jau arī naivi cilvēki, kuri iedomājas, ka prezidents tikko tiek amatā tad ir pavisam cienījams un godājams cilvēks! Ko tie lai saka? Lai gan viņi jau attaisno šādu prezidenta rīcību tieši tāpēc, ka viņš ir augsta amatpersona- tātad var darīt un lamāties pēc savas patikas, jo attaisnojumu viņš pats atradīs un atradīs arī citi, kuri vien to vēlēsies.
    Ne jau par velti pat noziedzniekiem ir advokāti kuri meklē jebkādus aizbildinājumus tādai rīcībai.
    Nevaru iedomāties, kas notiktu ASV, ja prezidents tā pateiktu!
    Man jāpadomā par filmu”prezidenta lidmašīna” vai līdzīgām. tas man liek domāt, ka Bērziņš jūtot apdraudējumu savai atvasei nodotu visu valsti, jo prioritāte viņam ir viņa personiskais nevis valsts intereses. Par to liek aizdomāties šis gadījums 1. septembrī.
    Nesaprotu, kāpēc gan Bērziņš pieteicās uz šo augsto valsts amatu? Nav taču viņš neapdomīgs 16 gadus vecs puika.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 06.09.2012. 14.22

    Nesaprotu, kāpēc gan Bērziņš pieteicās uz šo augsto valsts amatu?

    Arī pelēkajiem kardināliem dažreiz samisējas! :) Ne pirmais, ne pēdējais gadījums.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ilončiks 06.09.2012. 10.15

Vispārībā jau žurnālistiem tāds ir darbs,veidot reportāžu pa dajebko.Un šajā gadījumā prezidens varēja necepties,jo sīkā seju tapat neparādīja un ja Bērziņam tik ļoti nepatīk ka viņējos filmē,tad ko viņš meklē tādā amatā? Bērziņam vispār ar to bija jārēķinas ka žurnālisti būs tur,un vispār priekškam mums to veco sardeli vajaga?,nevaram normālu,jaunu kartīgi domājošu prezidentu iebāzt,bet šiem iepatikās ta vecā sardele kas nekur nevar ieziet bez savās katetras

+13
0
Atbildēt

1

    zauls > Ilončiks 06.09.2012. 10.24

    Vispār šur tur seja bija redzama, domāju, ka žurnālistu atriebība Bērziņam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Leons Rapiņš 06.09.2012. 10.11

1. Kurs tad sagādāja zēnam traumu? Tak jau tētis. Jo bija par kaut ko ļoti sadusmojies. Citādi visi notikumi ietilptu prognozētos – “skola – tas ir kaut kas jauns un patīkami satraucošs”
2. Prezidents ari ir cilvēks. Konkrētais – ar cienījamu pieredzi ekonomikā un patrūcīgu citās jomās. Netiesāsim bargi – bija uztraucies, acīmredzot, vairāk nekā zēns.
3. Žurnālisti defoltā ir universāli superi: a)Nemaldīgi Pravieši b) Augstintelektuāli analītiķi 3)sab-bas sanitāri (t.i., mēslu vaboles, asenizātori utt). Lai cik paradoksāli, pēdējā funkcija šķiet pati noderīgākā sabiedrībai.

Pats notikums visai nenozīmīgs. Nekā negaidīta vai satraucoša. Izņemot šūmēšanos.

+2
-7
Atbildēt

5

austrisv 06.09.2012. 10.08

“Protams, ka argumenti par to, ka publisku personu jeb amatpersonu privātās dzīves robežas ir šaurākas nekā parastiem cilvēkiem un ka ar to jārēķinās prezidenta ģimenei, ir lielos vilcienos pareizi.”

ŠeiT es pilnībā piekrītu tiem žurnālistiem, kas nosoda prezidenta rīcību!
Esmu taču pārliecināta, ka Bērziņš stājoties prezidenta amatā, zināja, ka viņš būs valsts augstākā amatpersona un tāpēc būs vienmēr žurnālistu redzes lokā!!! Pie tam it seviški jau 1. septembrī- gluži tāpat kā visas iepriekšejo gadu un tagadējās augstākās amatpersonas!
Par prezidenta publicitāti jau brīdināja arī viņa tagadējā kundze Dace, kad Bēŗziņš viņai paziņoja, ka kļuvis prezidents.(intervija žurnālā Ir) Ļoti labi atceros to interviju ar Daci Seisumu pēc Bērziņa ievēlēšanas prezidenta amatā.
Tas, ka Bērziņš nebija rēķinājies ar žurnālistu uzmanību pat 1. septembrī, kad viņa jaunākais dēls uzsāka skolas gaitas, ir viņa paša nespēja domāt perspektīvi, kā arī nespēja joprojām saprast, ka viņš ir demokrātiskas valsts prezidents, nevis totalitāras valsts galva!
Domājat, ka Anglijā mūsdienīgā interese par karaļnama katru aktivitāti, ir kaut kas ārkārtējs un aizliedzams attiecībā pret sabiedrības interesi! taču nē, jo visi ši karaļnama locekļi tai ir pakļauti no rīta līdz vakaram un vēl kā, salīdzinot ar pavisam parastu interesi, kuru skolu šogad apciemot mūsu valsts prezidents!!!!
Ja, Bērziņam ir kas slēpjams pat tik publiskā pasākumā kā 1. septembris- tad tiešām viņam ir jāatstāj prezidenta krēsls! Mēs tomēr dzīvojam demokrātiskā valstī un prezidentam tomēr vajadzēja zināt, pirms pieteicās uz šo krēslu vai amatu, ka Latvija nav Baltkrievija!!!!
Un vārdi, kurus Bērziņš pateica, liecina par to, kas patiesībā viņš ir- prezidents nulle! Intelekts viņam ir nulle- ja tā var runāt!

+24
-2
Atbildēt

4

    zauls > austrisv 06.09.2012. 10.12

    ha ha ha

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 06.09.2012. 10.45

    BET, bet te jau runa ir par puiku, viņa privātumu, un to, ka viņa tēvs to mēģināja pasargāt.
    Tas, ka tēvam, tāpēc ,ka viņš ir arī prezidents, vajadzēja savaldīties ,ir pilnīga taisnība.
    Bet Uplejas raksts jau nav par to, Uplejas raksts ir par žurnālistu uzbāzību. Un tā bija neatkarīgi no tā, kā reaģēja prezidents. Raksts ir par to. Raksts ir par elementāru pieklājību un toleranci pret citas personas (puikas, pirmām kārtām) privātumu. Tas ka žultsgāzējiem liekas, ka tas ir nebūtiski, tikai raksturo vairuma (diemžēl), kultūras līmeni. Paparaci Diānu noveda līdz nāvei- vai tas ir attaisnojums tam, ka gribam zināt, kādas apakšbikses valkā prezidents? Ir taču robežas, publicitāte nenozīmē dzīvošanu stikla būrī Doma laukumā. Vai to ir tik grūti saprast?
    Nez vai tagad puika ir ieguvējs, ka pa visu valsti ir izbazūnēta viņa skola, bilde medijos utt, Tieši tas, no kā tēvs mēģināja pasargāt. Un jautājums, ko uzdod Upleja- kas tad te ir ieguvējs? Kā vārdā viss šis troksnis? Mēs, kas esam apmierinājuši savu ziņkāri – kur tad Bērziņa dēls mācās. Laikam vienīgie, jo ne puika, ne prezidents, ne žurnālisti ieguvēji nav. Dzeltenā prese pastāv tāpēc, ka tai ir sava auditorija. Diemžēl nākas konstatēt, ka dzeltējam arī paši. Arī IR komentētāji…

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 06.09.2012. 11.02

    Ķīps!
    ja prezidents 1. septembrī baidījās no žurnālistiem, tad varēja savu dēlēnu uzticēt mātei Dacei to aizvest uz skolu, bet pats varēja , kā jau prezidents būdams, apmeklēt kādu citu skolu!
    Starp citu Dace ir lielisks cilvēks un zināja jau pašā prezidenta kundzes statusa sākumā, ka uzmanība visai ģimenei būs pievērsta, ja tas skars prezidentu- Bērziņu!!!
    Cik atceros, tad Daci pat nepazina kaut kādā modes skatē un tur neielaida! tātad Dace varēja mierīgi un netraucēti aizvest savu dēlēnu uz skolu.
    Valsts prezidenta izrunāšanās ar sišanu ir pilnīgi nepieņemama rīcība 1. septembra uzrunā tautai!Tā taču tomēr ir Zinību diena un prezidents ir reprezentatīva persona, un tai ir jāprot runāt!Kāpēc, lai 1. septembrī prese neuzrunātu prezidentu????

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 06.09.2012. 11.14

    Kīps – medusmaizi dzeltenajai presei pasniedza neviens cits kā pats Bērziņš . Varbūt tā nosauktā dzeltenā prese – TV3 cik sapratu būtu parādījusi sižetu , ka prezidentam nekas cilvēcīgs nav svešs un viņš savu atvasi pavada uz skolu pirmajā klasē , bet sanāca lielisks šovs , kuru noorganizēja neviens cits kā pats Bērziņš. Vai kāds manīja , ka žurnālisti uzbāzīgi līda virsū puikam? Neko neredzēju , tikai to , ka šamiem uzreiz piesolīja pa galvu… Un vēl – ko gribēt , ja šis gājiens uz skolu tika oficiāli izziņots? Tad kapēc Krapāne vēl ir tur , kur ir? Pēc būtības viņa ir iniciatore.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

kristrun 06.09.2012. 10.03

Cik noprotu, tie nemaz nebija īsti žurnālisti, bet dzeltenās preses glūniķi, kas informāciju pamatā gūst no pavalkātu apakšbiksīšu ostīšanas un tamlīdzīgiem avotiem. Risks dabūt pa galvu ir ietverts viņu darba samaksā, kas nebūt nav maza, jo kādu laiciņu atpakaļ lasīju šādas “žurnālistes” žēlabas, ka, viņai, vientuļajai mātei, dzīvokļa īre Rīgas centrā un auklītes pakalpojumi vien mēnesī izmaksā 800 latus.

+4
-20
Atbildēt

0

saandraa_13 06.09.2012. 09.57

pirmo skolas dienu mazajam dēlam sabojāja tēvs prezidents..ja viņš kā kulturāls cilvēx būtu pasmaidījis kamerā un novēlējis visiem priecīgu pirmo skolas dienu un panākumiem bagātu jauno mācību gadu, vairums tv skatītāju tādam sižetam vispār nepievērstu uzmanību..
un kāpēc tiek pieņemts, ka bērns ir traumēts? jo tēvs izskatās traumēts?

+30
-2
Atbildēt

0

Edmunds Zālīte 06.09.2012. 09.53

pilnībā piekrītu autorei, žurnālistiem tur nebija ko darīt. un argumenti – visi gribēja redzēt, ka prezidents arī ir cilvēks – pilnīgākās muļķības!
žurnālistu ētika mums gaužām zema! un arī lasītājs – kā izskatās, vairāk vēlas ko dzeltenu, nevis analītisku.

+7
-19
Atbildēt

0

garausiitis 06.09.2012. 09.51

Pirmā piebilde – ja negribeja preses uzmanību , tad kapēc tika oficiāli publiskots šis pasākums prezidenta dienaskārtībā ( laikam paldies Līgai ).
Otra piebilde – cik sapratu , tad ar to jau brīnumi nebeidzās , jo arī esot klasē tika veikti pasākumi lai nefotografētu – vai Jums ir saglabājušās bildes no Jūsu pirmās skolas dienas ? Kapēc tie skolēni ,kas uzsāka taja dienā mācības ar Bērziņu junioru nevarējas atmiņai iemūžināt savu pirmo skolas dienu ?
Trešā piebilde – nekur nemanīju žurnālistu kādu īpašu uzmācību – iznāca onka no auto un uzreiz uzklupa ….

+22
-2
Atbildēt

4

    Jānis Jukna > garausiitis 06.09.2012. 10.02

    Pat klasē neļāva fotografēt… Tad nu gan, varēja izvēlēties mājmācību.

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    zauls > garausiitis 06.09.2012. 10.06

    Labs! :D

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 06.09.2012. 15.17

    Klusais, šoreiz garām. Prezidenta kancelejas info nebija norādīta skola, uz kuru TV brigādēm testies, — formala atkaite par to, kadēl prezidents nebus pilī. Tā info nav indulgence pirmklasnieka medībām.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 06.09.2012. 18.14

    OT – manu puiku pagajušogad arī filmēja Zālīšos . Ko tagad celt traci ? Varbūt viņu arī medīja un traucēja psihei ?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 06.09.2012. 09.49

pilnīgi piekrītu! un tikai nevajag stāstīt, ka sižeta jēga bija dot sabiedrībai pozitīvas emocijas. tikai tukša dzīšanās pēc dzeltenuma bez jebkādas informatīvās vērtības sabiedrībai. kādas pozitīvas emocijas vai informāciju deva teiksim iepriekš skatītā pašnāvības translācija tiešraidē? tas tāpat skaidri redzams, ka žurnālisti Latvijā ir sadomājušies, ka ir pasaules naba. ceturtā vara tas protams ir labi, ja viņi (ar retiem izņēmumiem) būtu spējīgi šīs ceturtās varas funcijas arī pildīt, ne tikai producēt dzeltenas ziņas, pārrakstīt relīzes un sacerēt pasūtījuma rakstus.

+8
-20
Atbildēt

1

    zauls > Vineta Ungailo 06.09.2012. 10.04

    Ir jau gan žurnālisti par sevi pārāk augstās domās, bet vēl augstākās ir varas kliķe. Divi zābaki – pāris.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

zauls 06.09.2012. 09.49

Bet ko tur darīja prezidenta kanceleja pārstāvji? Gribēja PR uztaisīt? Ja jau tik ļoti nepatīk jaukšanās privātajā dzīvē, tad nav ko līst prezidenta amatā. Ja pirmā skolas diena ir sabojāta, tad to sabojāja pats Bērziņš, kad izdomāja kļūt par prezidentu.

+17
0
Atbildēt

0

Martins 06.09.2012. 09.48

Klau, prezidentam vispār ir viena funkcija – reprezentēt. Smuki izskatīties, runāt labā angļu valodā un ikdienā šarmēt apkārtējo pasauli un iedzīvotājus. Prezidenta sieva ir pirmā sieviete valstī, bērni ir pirmie bērni, suns – pirmais suns. Paskatieties, cik daudz prezidenta Obamas ģimene ir filmēta un fotografēta! Ja Tu visu to gribi un vari – ej kandidēt. Ja Tu nevari un negribi – sēdi malā un palaid par sevi labākus. Cik augstas prasības uzstādīsim prezidentam, tik smuki arī mūsu valsts izskatīsies. Es saku – prasībām jābūt tādām, lai pat Vairai Vīķei Freibergai krietni virs savas galvas būtu jāpastiepjās.

+58
-6
Atbildēt

3

    oktaavs > Martins 06.09.2012. 10.46

    Piekrītu visam. Pieliktu vairākus plusus, ja varētu.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > Martins 06.09.2012. 10.52

    es arī :)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Martins 07.09.2012. 01.49

    Piekrītu teiktam ar piebildi: ..runāt labā latviešu valodā..

    +5
    0
    Atbildēt

    0

mariam 06.09.2012. 09.48

kaut cik jau var piekrist Uplejai, par žurnālistu atbildību un vainu, Taču Bērziņam pasprukušie teikumi būtu nevainīga satraukuma izpausme, tad nekādas lielas ažiotžās nebūtu. Taču tie bija vienkārši pretīgi, apliecinot to, kas viņā iekšā sēž (“Sen neesat sisti tikai, ja”). Nezinu vai puikam ar to diena sabojāta, iespējams, ar, ka tā.

Vairāk jādomā par skolotājām, kam tak vajadzēs tam puikam kādreiz atzīmes likt – un ko viņas iesāks, atceroties šitādus Bērziņa draudus? Un kā tas puika vispār klasē jutīsies? – vai nu citi bīsies no viņa tēva dēļ, vai arī kā izstumtais būs.. bet nu – ceram jau, ka nē. Jāvēl jau lai viņam taču tur labi iet. Un mums sev jāvēl – lai nav vairs otra tāda prezidenta, kā Bērziņš.

+21
-2
Atbildēt

1

    zauls > mariam 06.09.2012. 10.02

    Interesanti, kā Bērziņš māca dēlam risināt konfliktus. Visiem pa muti?

    +17
    0
    Atbildēt

    0

Evita Morticia 06.09.2012. 09.30

Bērziņa pateiktais var šķist attaisnojams tikai tādiem cilvēkiem, kam šāds runasveids ir zināms un saprotams. Noteikta sabiedrības daļa nekad šādus vārdus pat nedabūtu pār lūpām un savas dzīves laikā nav to darījuši. Jo šie vārdi.. Tādus lieto tikai cilvēki, kam nepaveicies piedzimt sliktā, vardarbīgā, vulgārā sociālajā vidē, mani tie biedē. Valsts prezidentam nevajadzētu būt tās pārstāvim.
Arī prezidentu, ne tikai karaļu, visai ģimenei jākļūst par valsts pirmo ģimeni. (Bērziņš šādam statusam neatbilda jau no paša sākuma ar visiem ārlaulības bērniem un draudzeni.) Prezidentam tomēr jābūt piemēram sabiedrībai.
Piemērs – Igaunijas prezidenta Ilvesa dēls, kad devās uz armiju kā visi igauņu nesen vidusskolu pabeigušie puiši, tika rādīts un intervēts valsts televīzijā, kā rezultātā sabiedrībā ir patīkams lepnums par tādiem labiem igauņu jaunēkļiem, nav tādu problēmu kā tagad mums.

+34
-3
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > Evita Morticia 06.09.2012. 09.39

    To jau ir austrumu gudrie teikuši, ja tu zinātu, kādu cilvēki mūs vada, tad tu muktu neatskatoties. Mūsu laikos, šo trūkumu novērš PR speciālisti un vesala armija konsultantu un sekretāru.
    Atceries prezidentes VVF izgājienu pie Brīvības pieminekļa un represēto apsaukāšanu par idiotiem.
    Nešaubies ne mirkli visa mūsu vadošo varza ir vienāda.
    PR tiek uzbūvēts, tad atnāk KNAB vai žurnālisti uz skolu un viss tas izrādās ziepju burbulis, nekas vairāk.
    Sveiciens jenotiem / nekrofīliem. Piedomājiet, kad verat muti vaļā. 90% no jums vajadzētu domāt un tad runāt, nevis otrādi. Lai, jums veicas komentāru rakstīšana šodien.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Evita Morticia 06.09.2012. 09.48

    korporacija

    ļoti izsmalcināti un gaumīgi :((

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Evita Morticia > Evita Morticia 06.09.2012. 11.46

    Nekad nav tā, ka VISI ir slikti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 06.09.2012. 09.30

Man liekas, ka visā šajā jezgā ir aizmirsta viena būtiska lieta – ir Civillikuma 177. pants. Ja vecāku atļaujas nav, cienījamie žurnālisti, lieciet savu tehniku mašīnā un brauciet mājās. Šajā situācijā tēvs savu piekrišanu nav devis, tieši otrādi, aktīvi pretojies tam, ka viņa dēlu filmē un fotografē, bet bildes un sižeti pilni mediji! Par žurnālista ētiku es pat nerunāšu, normāli būtu bijis ar Prezidenta kanceleju to visu izrunāt iepriekšējā dienā un vienoties.

Skandāls ir mākslīgi uzpūsts milzīgs. Skandāla pūtējiem ir pilnīgi pie pak…., kā jūtas pats bērns. Faktiski bērns ir pamests reitingiem zem kājām. Vienkārši tā, pamīdīties. Un atkal svētā bubuļa – naudas – dēļ.

+15
-24
Atbildēt

1

    Māris Sprūds > disassociative 06.09.2012. 11.38

    132.pants. Draudi izdarīt slepkavību un nodarīt smagu miesas bojājumu

    Par draudiem izdarīt slepkavību vai nodarīt smagu miesas bojājumu, ja ir bijis pamats baidīties, ka šie draudi var tikt izpildīti, —

    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz vienam gadam vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz divdesmit minimālajām mēnešalgām.

    Vai šis krimināllikuma pants neattiecās uz Bērziņu urlu? Cik atceros viņš zvērēja ievērot LV likumus…

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 06.09.2012. 09.30

    peerku > dzerkaleliva 06.09.2012. 09.43

    Lielisks smējiens, derīgs un pelnīts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 06.09.2012. 09.29

Upleja pa galvu vajag, sen neesi sista laikam? Esi izbesījusi mani ar saviem raksteļiem, nekādas privātās dzīves!

+20
-6
Atbildēt

0

edgarkalnins 06.09.2012. 09.28

Mazs piliens pārvēršas jūrā,
Ja pilina un pilina bez mitas,
Sīks piliens caururbj akmeni,
Ja neatlaidīgi pilina vienā vietā,
Bet maza acs neredz pilienu, tik
Saskata jūru un akmenī caurumu.
Tikai vienu der paturēt prātā:
Mazs vārds ir spēcīgāks par
Ūdens pilienu, un cilvēks ir
Vājāks par nejūtīgu akmeni!

Brīvas Latvijas brīva un neatkarīga pilsone.

p.s. Paldies autorei par nestandarta domāšanu, par uzdrīkstēšanos paust nepopulāru viedokli un drosmi publicēt cilvēcisku rakstu!
Manuprāt, prese Latvijas iedzīvotājus ar negatīvajām ziņām jau tā ir nozombējusi, ka te ir jautājums par varu: kura vara ir ietekmīgāka: preses vai prezidenta.
Arī prezidents ir tikai cilvēks, un, kas to zina, kāpēc viņam uznāca tāds brīdis.
No preses gaidu pozitīvismu un cilvēciskumu nevis cilvēku un viņu vājību medības.

+6
-20
Atbildēt

0

Gundega Rozmisa 06.09.2012. 09.24

Ja cilveks atrodas uz ielas,tad taa vairs nav vina privaataa dziive,jo vinss ir sabiedriibaa,bet veel tragiskaak ir tad,ja kaads uzskata ka”Ja prezidents šajā gadījumā spontāni parādīja savu cilvēcisko un emocionālo dabu!/citets/,cilveekiem piesolit pa galvu ir cilveeciski,tad jebkaadi komentaari seit vispaar ir lieki!Savas emocijas,un veel jo vairaak,negatiivaas emocijas,ir jaatstaaj maajaas!
Driizaak vajadzeetu piedomaat pie taa,ko ar saadu,laikam jau ikdienisku,uzvediibu,Berzins maaca savam beernam,kaut gan,izkataas,ka zeens ir apmierinaats ar teeva uzvediibu.

+21
-4
Atbildēt

1

    zauls > Gundega Rozmisa 06.09.2012. 09.57

    Normāla kompartijas nomenklatūrista uzvedība.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

putekliic 06.09.2012. 09.10

Sanita, šoreiz 100% Jums NEpiekrītu! Es tomēr gribētu saprst kā tieši zēns tika apdraudēts? Ar to, ka tagad kāda daļa no Latvijas iedzīvotājiem viņu atpazīs? Nu un? Otra lieta – ja arī zēnam pirmā skolas diena tika izbojāta (par ko šaubos, jo diez vai viņš pat īsti piefiksēja, kas notika), tad pie tā ir pirmkārt vainīgi Pils preses un apsardzes dienesti, ja jau prezidents tik ļoti gribēja “pasargāt” savu ģimeni. Jā, prezidentam ir tiesības, ja viņš tā vēlas, norobežot pilnībā savu ģimeni no savas publiskās darbības. Bet no profesionālā viedokļa tas ir nepariezi. Attiecīgi sagatavojot, tas ir lielisks, pozitīvs resurss, ko izmantot – sk., piemēram, krizo_sensi komentu augstāk. Ja vēl būtu bijusi mamma līdzi, vispār būtu super.

+26
-7
Atbildēt

0

lizetelaima 06.09.2012. 08.42

Katram žurnālistam, šķiet ir viedoklis. Te vēl viens, vismaz labā valodā uzrakstīts http://kirshblac.wordpress.com/2012/09/05/satikas-1-septembra-rita/

+3
-10
Atbildēt

1

    piziks > lizetelaima 06.09.2012. 15.48

    Star citu, KirshblaCam labs tas viedoklis.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

astra_ozo 06.09.2012. 08.40

Viens no komentētājiem jau pareizi rakstīja, ka viņa teksts izklausījās pretīgi: “Sen neesat sisti.” (kur sen nav sisti – varbūt čekas pagrabos?, kas nav sitis – kāds apsardzes dienesta sadists?).
Ja uz īsu brīdi privātpersonas lomā esošais A.B. būtu teicis – “Aizvācieties, neuzbāzieties manam bērnam, citādi (es) sadošu pa muti!”, tas jau izklausītos daudz maz pieņemami.

+29
-2
Atbildēt

2

    austrisv > astra_ozo 06.09.2012. 10.33

    Piekrītu, Andža, jo man arī šis teiciens” sen neesat sisti”, izraisīja šermuļus, jo tas patiesi atgādināja čekas pagrabus unnagu maucējus, jo vienkāršs cilvēks nekad tā nespētu pateikt.
    Kur tāds naids, un par ko īsti?

    +24
    -3
    Atbildēt

    0

    Iveta Tomsone > astra_ozo 06.09.2012. 12.14

    GODĪGS cilvēks nerunā kā Bērziņš. Vienkārši šķebina tādi marasmātiski plātīzeri :(

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 06.09.2012. 08.27

Atis Klimovičs. ……. mūsu nelielās valsts izdzīvošana meklējama nevis vienkārši labas, bet gan iespējami vislabākās kārtības nodibināšanā. Diemžēl esošā un bijušo prezidentu rīcība neliek domāt, ka esam ceļā uz iespējami taisnīgākas valsts izveidošanu. ;;;;;;;;;;http://www.diena.lv/latvija/viedokli/klimovics-prezidenta-riciba-draudot-zurnalistam-vertejama-nopietni-13966105

Taisnība.

Atis Klimovičs….Šāda klajas necieņas izrādīšana pret ceturtās varas, Latvijas mediju, pārstāvi nav izraujama no bēdīgā konteksta, kas aptver gan pārlieki ekskluzīvu automašīnu, gan nepamatoti dārgu dzīvokļu iegādi bijušajām valsts pirmajām amatpersonām.
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/klimovics-prezidenta-riciba-draudot-zurnalistam-vertejama-nopietni-13966105

ceturtās varas, Latvijas mediju, pārstāvjiem ieteicams pa laikam ielūkoties spieģelī…Iepriekš gan ieteicams iejemt balzāmu ar tazepāmu…

+11
-8
Atbildēt

0

mjantons 06.09.2012. 08.17

Žurnālisti, prezidenti, viņu ģimenes piederīgie un vērotāji no malas ir tikai cilvēki, kuri labprāt sagaida no apkārtējiem draudzīgu un taktisku izturēšanos pret savu ego. Šis pats ego arī provocē uz netaktiskumu pret apkārtējiem. Te nu ir tas gadījums.
Bet Jūsu pieņēmums, ka 7 gadus vecam bērnam ir jābūt sagatavotam ne tikai pirmajam klasei, bet arī samākslotai smaidīšanai un puķītes vicināšanai uzbāzīgiem dažādu tehnisko verķu turētājiem…. Vai nav tā kā mazliet par daudz?
Dažās valstīs ir izveidojusies žurnālistu nerakstīta solidaritāte neaprakstīt tīri cilvēciskas politiķu sfēras. Tā kā paši puiši izlemjat, kādu imidžu vēlaties Latvijā! Politiķiem gan jāprot aizstāvēties pret uzbāzību, netaktiskumu un pat nekaunību- paši iekāpa tādā laivā un jāairējas.

+17
-30
Atbildēt

10

    Andis > mjantons 06.09.2012. 09.47

    “…7 gadus vecam bērnam ir jābūt sagatavotam ne tikai pirmajam klasei, bet arī samākslotai smaidīšanai un puķītes vicināšanai”
    Nekas bērnam nav jātēlo, no viņa gaida tikai dabisku uzvedību. Manējo ar intervēja (neesmu slavenība, vienkārši tāpat sanāca), un kas?

    +26
    -7
    Atbildēt

    0

    mjantons > mjantons 06.09.2012. 11.27

    Jūsu ego ir noturīgs – mans bērns ir pārāks par prezidenta puikiņu! Viss kas, norisinās dabiski parast ir veiksmīgi, tomēr jārespektē privātā telpa ap jebkuru personu un jāieiet tajā ar taktu. Jums ar žurnālistiem un citiem plus licējiem paveicās. Ir viegli kļūt par puķu Alīnas faniem dialogā ar Velsas princi. Situāciju glāba angļu aristokrātijas izkoptā humora izjūta un pašapziņa. Bērziņš nav tik nobriedis un nu lieli prieki.

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    Andis > mjantons 06.09.2012. 11.39

    Nē, Bērziņam pavisam cita dzīves situācija, stresa līmenis noteikti n-tās reizes augstāks nekā man, tur es ar sevi nesalīdzinu.
    Vienkārši smieklīga likās frāze, ka bērnam “jābūt gatavam samākslotai smaidīšanai un puķītes vicināšanai”. No kurienes tāda domāšana?

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    mjantons > mjantons 06.09.2012. 12.26

    Jūs esat apvainojies, ka pieminēju Jūsu ego un nedomāju saskaņā Jūsu shēmu? Lūdzu neapvainojaties, gatavs esmu atvainoties par savu nepareizību. Pirms situācija nokļūst mediju ierakstos, tā briest un kā par nelaimi to mēs nezinām. Vai varbūt atceraties epizodi ar UK pirmo ministru Prescot, kurš uz uzsaucienu kā vīrs vīram atbildēja ar bijušā boksera vīrs vīram paņēmienu. No nokauta saucēju glāba dažu stāvētāju traucēklis starp viņiem. Bet tie nebija bērni. Prese mazliet pašūmējas un arī tiesa nebija. Tā kā dažādas epizodes mēdz būt ar cieņas aizskaršanu un aizstāvēšanu. Ja Bērziņš nerunātu, būtu bijis labāk. Laikam tak cilvēks bija tik pat satraucies kā dēls, vai pat vairāk….

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Andis > mjantons 06.09.2012. 13.12

    Neesmu apvainojies, nav jau tik personiska šī situācija. Tik smieklīgi šķiet, ka, aizstāvot Bērziņu, tiek izmantoti demagoģiski argumenti, cenšoties situāciju mākslīgi sabiezināt.
    Ar Bērziņa situāciju nesaistītā mana situācija: pa skolu 1.septembrī ņēmās kaut kāda krievu TV kanāla žurnālisti (nebija 1Baltijas kanāls, kaut kāds cits), kas nez kāpēc centās latviešu bērnus intervēt krieviski. Manam meitēnam kaut ko paprasīja viņai nesaprotamā valodā, viņa samulsusi teica, ka neko nesaprot un ilgi skatījās uz žurnālisti, kura turēja mikrofonu šai pie sejas. Žurnālistu zemteksts, protams, bija – tētis ies palīgā ar savām krievu valodas zināšanām un tad varēs arī ar viņu parunāties, būs iegūta vajadzīgā intervija latviešu skolā vajadzīgajā krievu valodā. Nekā nebija. Svētkus nebojājām, diskusijās neielaidāmies, pēc pāris minūtēm jau situāciju piemirsām. Varbūt kāds cits ar viņiem krieviski parunājās, nezinu.
    Ja es būtu stresā, droši vien kaut kādi asumi arī būtu sanākuši. Bet, cik pazīstu agresīvā tipa krievus, viņiem tas kā pīlei ūdens, es tik lieki savus nervus dedzinātu.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    mjantons > mjantons 06.09.2012. 14.46

    Super! Tad viss kārtībā un es nemaz netaisos aizstāvēt un mācīt Berziņu, bet man patiesi nepatīk tā latviešu savstarpējā apriešanās un kategorisms sava viedokļa uzspiezšanā. Jūsu aprakstītā situācija ar krievi žurnālistiem vislabāk izgaismo problēmu, par ko vērts padomāt un izstrādāt uzvedības modeli. Kā tikt galā ar nekaunīgiem šovinistiem jau no bērnu dienām. Tā kā , latvieši, paskatāmies uz sevi no malas un neļaujam kāpt uz galvas! Arī nekaunīgiem tautiešiem, starp citu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > mjantons 06.09.2012. 15.20

    Gati, a Tavuprāt, kadas tiesības ir Tev kaut ko no ta 7-gadīgā puikas prasīt? Lai prezidenta puika Tevi izklaidētu un tad Tu jutīsies varens Latvijas pilsonis?!

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Andis > mjantons 06.09.2012. 15.40

    Nesapratu jautājumu? Es viņam ko prasu? Kā un kur izpaužas, ka man vajag, lai prezidenta bērns mani izklaidē? (mācība – nevajag savas domas pasniegt, kā cita cilvēka domas)
    Ja ir runa par žurnālistiem – kāpēc ne, lai prasa, ja grib! Arī 7gadīgam cilvēkam ir ne mazums interesanta ko pateikt :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > mjantons 06.09.2012. 17.00

    Ozoliņa kungs!
    Tapdams par prezidentu, Bērziņš ir izvēlējies publisku tēlu. Tēlot, “ņedotrošku” ir nekorekti pret sabiedrību. Privāts viņš var būt tikai savā privātā telpā. Man viņš uzdzen nepatīkamu drebuļus. Nekas nav mainījies, kopš ievēlēšanas dienas. Viņš sajutis sevī prezidenta garšu un savu āža kāju vairs neprot un negrib noslēpt. Tāda ir viņa patiesā daba. Kā izturēsim tādu prezidentu 3 gadus? Par bērnu, pirms vēra muti vaļā, bija jādomā Bērziņam!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > mjantons 06.09.2012. 17.13

    Mjā, nu šoreiz gan Bērziņu Andža ir puķu Alīnas lomā, nevis aristokrāta Anglijas Prinča lomā. Tā gan!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > P_Dancis 06.09.2012. 08.35

    …………….lai prezidents savu tiešumu vairāk demonstrē nevis uz ielas, bet formulējot politisko viedokli un paužot savu attieksmi. Diemžēl tur viņa izteikumi bieži ir ļoti mīklaini un prasa tulkojumu.

    Piemēram, šonedēļ “PCTVL” un Lindermana partijas aktīvisti iesniedza CVK savāktos parakstus cerībā sarīkot referendumu par pilsonības “nulles” variantu. Ja A. Bērziņš būtu pateicis, ka šie “čaļi sen pa galvu nav dabūjuši”, ja nodarbojas ar provokācijām, tas nebūtu politiski korekti, bet tā būtu skaidra valoda un nostāja.

    Taču te nu A. Bērziņš no lauvas pārtop par mīlīgu kaķēnu un sāk filozofēt. Latvijā esot ļoti liels nepilsoņu skaits un 20 gadus pēc valstiskās neatkarības atgūšanas “šis jautājums ir jārisina”. Nē, ne jau ar referendumu un automātisku pilsonības piešķiršanu, bet kaut kā citādi. Kā? Kaut kas varbūt esot jādara valsts valodas zināšanu uzlabošanai nepilsoņu vidū, varbūt vēl kaut kas. Bet kopumā jau tā nav prezidenta lieta. Viņš var ierosināt, bet pabeidz lai kādi citi (kā nesen ar karavīru “samierināšanu”, kas tagad pāradresēta Saeimai). Kaut gan, kas zina, varbūt tieši tas ir veids, kā saglabāt augstu reitingu
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=360178:valsts-prezidents-kst-ties-tikai-tad-ja-aizskar-via-privto-dzvi&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    +37
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 06.09.2012. 08.13

Paldies Sanita, ka smuki nolikāt visu pa plauktiņiem. Es savos komentāros jau iepriekš teicu, ka visi žultsgāzēji absolūti nedomā par dēlu, bet kopkorī dzied, kāds Prezidents rupeklis. Nu vajadzēja, protams, viņam savaldīties, bet domāju daudzi no muns nenovaldītos, ja paparaci šitik bezkaunīgi līstu privātajā dzīvē. Diemžēl vairumam, un tajā skaitā, diemžēl žurnālistiem, šis bija signāls izgāzt kārtējo porciju žults. Tie, kas tīri cilvēciski saprot prezidentu un to, ka žurnālisti bija ielauzušies privātajā sfērā, ir mazākumā. Arī Jūs un es. Man tas rada bēdīgus secinājumus – cik morāli degradējušies ir mani līdzcilvēki…

+16
-46
Atbildēt

16

    oktaavs > Ieva 06.09.2012. 08.53

    Prezidentam NAV privātās dzīves. Vismaz tajā laikā kamēr viņš ir amatā.
    Vienmēr būt uz skatuves – tā ir šīs garšīgās maizītes garoza.
    Tikai diktatūrās “vadonis” ir noslēpumains, vienmēr pareizs un nepieejams.

    +25
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 06.09.2012. 09.11

    Pirmkārt. Nav taisnība. Jebkuram ir. Arī Obamam, Merkelei un Bērziņam.N u nav viņš sabiedrības uzkonstruēta lelle, kas automātiski smaida un runā standartfrāzes tikko žurnālisti tuvojas, bet dzīvs cilvēks. Savukārt, žurnālistam būtu jābūt korektam un pieklājīgam. Un tas būtu nozīmējis vienoties par klātbūtni, interviju, nevis līst tur, kur mediju klātbūtne nav paredzēta. Jautājums ir tikai par elementāru pieklājību,un žēl ka Jums tā nešķiet svarīga

    Otrkārt, kā visi aizmirsāt, ka te jau nav runa par prezidentu, bet viņa dēlu. Šīs cilvēciskās būtnes privātums tiek bezierunu kārtībā nolikts uz dzeltenās preses altāra, un žultsgāzēju komentāros tiek pilnībā ignorēts- itkā viņš tur vispār nav bijis..

    +14
    -27
    Atbildēt

    0

    Ināra Markina > Ieva 06.09.2012. 09.20

    Pilnībā piekrītu raksta autorei un “Ķīpam”. Nav mūsos nekādas inteliģences.

    +12
    -32
    Atbildēt

    0

    peerku > Ieva 06.09.2012. 09.39

    > Dace Cīrule

    Toties prezidentam Bērziņam ir inteliģences pārpārēm. Vinš tik izsmalcināti inteliģenti draudēja operatoram. ;)

    +37
    -5
    Atbildēt

    0

    tuba76 > Ieva 06.09.2012. 09.58

    Ja kāds kaut ko sabojāja, tad tas bija prezidents ar savu neadekvāto un gluži vienkārši nepieklājīgo uzvedību. Man rodas jautājums, kā viņš uzvedas un izsakās tad, kad tuvumā nav žurnālistu vai citu svešinieku.

    +34
    -4
    Atbildēt

    0

    Vita Jaunzeme > Ieva 06.09.2012. 10.03

    šie bērni, bieži vien, arī ir diezgan rupji jau no mazotnes.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Ieva 06.09.2012. 10.22

    Ne jau par prezidentu ir runa, bet gan par viņa dēlu! Viņa dēlam ir tiesības uz privātumu, neatkarīgi no tā, kas ir viņa tēvs! Kā to var nesaprast?

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 06.09.2012. 10.29

    Mārtiņ, vai arī Anglijas karaļnama mantiniekiem nav tiesības uz privātumu?
    Neviens taču nesita ne prezidentu ne viņa dēlēnu! Vai prezidenta un tikai prezidenta pienākums nebija 1. septembrī apmeklēt kādu skolu!
    Par ko tāda lamāšanās , pie tam tik šausmīga.

    +24
    -4
    Atbildēt

    0

    odzina > Ieva 06.09.2012. 10.32

    bērns piesūcas ar to, ko redz un dzird ģimenē. Tēvs, turot pie rokas, runā rupjības, izrāda neiecietību un augstprātību. Ko var gaidīt no bērna?

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 06.09.2012. 10.55

    Ļipiks!
    Domāju, ka no bērna varēs gaidīt, ja tas tā turpināsies, to pašu, ko no Zatlera jaunākā.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 06.09.2012. 11.04

    Karaļnamos dzimušie ir priņči vai princeses. Viņi ir amatā no pirmā elpas vilciena. Amatpersonu atvases nav. Un var kļūt par jebko- dakteri, aktieri utt.
    Nu nepatīk mums taču, ka ir karjeristi, kas izmanto radniecību (šoferu dēli), kāpēc mēs gribam jau tagad prezidenta dēlam uzkraut atbildību par to, ka tēvs ir prezidents? Lasot šeit esošos komentārus, tā vien šķiet, ka meklējam tikai vēl vienu iemeslu izgāzt žults straumi.
    Neesmu es Bērziņa fans, nepatīk man ne tas, ka viņš nesavaldijās, nepatīk man tā vēsture ar viesu namu, bet pirmām kārtām gan viņš, gan es gan Jūs esam cilvēki, kuriem vārdam ētika nevajadzētu būt svešam. Tāpēc gan žurnālistiem, gan komentētājiem, gan visiem līdzpilsoņiem būtu jābūt korektiem. Neesam. Arī prezidents nav, bet vai tas attaisno vairuma reakciju? Žēl…

    +11
    -20
    Atbildēt

    0

    Iveta Tomsone > Ieva 06.09.2012. 12.12

    Puišeļa bildēm ir pilna Privātā Dzīve, kur Bērziņš gozējas fotogrāfu priekšā.

    Slikti ir pavisam kas cits.
    Visdrīzāk, puišelis pie pirmās izdevības (strīdā ar klasesbiedru vai skolotāju) tā arī pateiks —
    MAZ SISTS LAIKAM ESI. MANS TĒTIS (ar variācijām — viņa miesassargi) TEV PA GALVU SADOS.

    Jo bērni jau tikai atkārto savu vecāju uzvedības modeļus.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    Janis > Ieva 06.09.2012. 14.48

    Tātad visi žurnālisti un operatori, kas 3.septembrī devās uz skolām taisīt pirmās skolas dienas sižetus ir “paparaci”, kas “bezkaunīgi līda bērnu privatajā dzīvē” ?

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva 06.09.2012. 15.23

    Ķīps…
    Šoreiz loģiski.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Aiga Butkina > Ieva 06.09.2012. 23.05

    Uzvedaas vins ta kaa uzvedaas, Jo nebija kancelejas sagatavotas runas,ar kjeksiiti ieziimetas smaidu vietas.
    Sis kundzins atklaajasavu iisto seju, un protams ka vinja deelam buus kauns (ja neizaugs taads pats vieplis kaa teevs) par savu sabojaato 1. skolas dienu,
    Paldies tev teeti.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Ieva 07.09.2012. 01.33

    Es arī tā vienādiņ daru – izveļos no limuzīna, nomaķugoju visus, tad dodos tālāk.
    Apnikusi šim vīram piešķirtā loma, garoza pārāk rūgta.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

oktaavs 06.09.2012. 08.02

Prezidentam, piekrītot kļūt par tādu, ir jāapzinās, ka viņš un viņa ģimene būs publiskas personas neatkarīgi no pašu gribas. To sen jau zina visu demokrātisko valstu vadītāji. Ja gribas saglabāt pilnīgi nepieejamu privāto dzīvi, tad nevajag līst politikā.
Prese ir dažāda. Ne jau visiem vienmēr interesē ar ko vakar ticies Bērziņš. Ir arī tādi, kam gribas zināt kādas krāsas apakšbikses viņš nēsā.
Visstulbākais gajiens no politiķa puses ir riet uz saziņas līdzekļiem tā vietā, lai no katra sava soļa gūtu kādu labumu savam tēlam.
Nekas slikts bērnam nenotiktu, ja viņš pavicinātu puķītes reportieru virzienā un teiktu, ka dikti grib uz skolu.

+43
-11
Atbildēt

0

valdis 06.09.2012. 07.56

Varbūt, ko zaudējām.
Atvainojos, bet citēšu (V.Radovics):

Berziņa ģimene šobrīd neatrodas Vjetnamas džungļos, un neviens negrasās viņa ģimeni apēst. Žurnālisti tikai gribēja parādīt skatītājiem/klausītājiem/lasītājiem to, ka prezidents arī ir cilvēks un arī viņam ir nozīmīgs 1. septembris.

+53
-9
Atbildēt

3

    aivarstraidass > valdis 06.09.2012. 13.21

    Allaž būs žurnālisti jeb paparaci fotogrāfi, kuri grib “parādīt skatītājiem/klausītājiem/lasītājiem to, ka prezidents arī ir cilvēks”. Un viņiem mēdz būt tiesības vaktēt un filmēt slavenības vai to ģimenes locekļus skolas pasākumos, pie slimnīcām, dzemdību namiem, bērēs, u.c. publiskās vietās. Vienam otram tā ir dienišķā maize. No otras puses – saprotams, ka pašiem fotografējamiem tas rada negatīvas emocijas. Var būt arī elegantāki veidi kā izkļūt no situācijas, bet var arī tā kā to darīja A.Bērziņš.

    Sanitai Uplejai ir taisnība, ka nekāda sakara ar sabiedrības informēšanu šīm darbībām nav. Bet bērniem šā vai tā reizēm nākas vērot – kāda (bez izlikšanās maskas) izskatās pieaugušo cilvēku dzīve. Arī tā ir dzīves skola un tāda ir pasaule, kurā šiem bērniem diendienā jādzīvo. Kā teikts 80-to gadu dziesmiņā – “Good girls get to heaven. Bad girls get everywhere!” Cilvēkam ir jābūt pašpārliecinātam, lai tiktu dzīvē uz priekšu – vienalga vai viņa tēvs ir paparaci, vai Valsts Prezidents.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    piziks > valdis 06.09.2012. 15.24

    Kalvi, ari Tu nespēj atšķirt žurnālistus no paparaci. Šjā gadijuma nekādu paparaci nebija.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > valdis 07.09.2012. 23.50

    tieši pretēji. šajā gadījumā nekādu žurnālistu nebija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Jukna 06.09.2012. 07.53

Ko varēja iegūt sabiedrība? Gaužām vienkārši – patīkamas emocijas. Redz, Bērziņš ir prezidents, tomēr spēj aiziet uz skolu kopā ar dēlu 1.septembrī. Ļaudīm tīkami redzēt, ka tādus pasākumus ciena un pašiem saņemties rīkoties līdzīgi. Labs mirklis prezidentam pateikt kaut ko uzmundrinošu skolēniem, skolotājiem un vecākiem. Arī jaunajam skolniekam varēja tādu iespēju sniegt… Visai daudz bērnu TV stāstīja, ko tik šie plāno sadarīt jaunajā mācību gadā. Nedomāju, ka viņi tā briesmīgi tika vajāti.

+74
-14
Atbildēt

2

    Iveta Tomsone > Jānis Jukna 06.09.2012. 12.09

    Ja amatpersona, kas noalgota PĀRSTĀVĒT UN REPREZENTĒT MANU VALSTI izrādās uzpūtīgs un aprobeots cilvēciņš atr intelektu, atbilstošu tiem vīreļiem, kas ielas malās lasa sarūsējušus dzelžus — es jūtos vīlies.

    PS> Par Prezidenta dēla “traumēšanu”

    Viņš pats neslēpj savu piederību. Un presē viņa bildes aplūkojamas blāķiem.
    Domāju, ka visvairāk šo puisīti traumē un sakropļo tētuks, kurš atļaujas bērna klātbūtnē demonstrēt uzvedības paternus, kas atbilst šīs sabiedrības zemākajam, jeb tā saukto salašņu līmenim.

    Visdrīzāk, puišelis pie pirmās izdevības (strīdā ar klasesbiedru vai skolotāju) tā arī pateiks —
    MAZ SISTS LAIKAM ESI. MANS TĒTIS (ar variācijām — viņa miesassargi) TEV PA GALVU SADOS.

    Jo bērni jau tikai atkārto savu vecāju uzvedības modeļus.

    +23
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > Jānis Jukna 06.09.2012. 12.29

    Jā, no kurienes izrāvuši, ka operatori kaut kā traumējuši bērnu… Jā, kameras, filmēšana un jautājumi var izraisīt biklumu, samulsumu, kautrēšanos un neveiklību, bet ne jau traumu normālā gadījumā. Citi mazie bērni taču nav morāli sagrauti pēc TV uzmākšanās :)
    Tas, ka prezidents ar šādiem izteikumiem daļai sabiedrības izraisījis “sociālo kaunu”, tas gan izklausītos ticamāk.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam