Romnijs sola būt stingrs pret Krieviju

51

Komentāri (51)

dzerkaleliva 02.09.2012. 13.01

Eh, atceros kā šodien, kā karotājs un 100% republikānis Bušs ieskatījās Putina acīs un ieraudzīja tajās radniecīgu dvēseli.
Visu savu šodienas varenību Krievija ieguva republikāņa Buša laikā un neko nav ieguvusi Obamas laikā, tikai attiecību restartēšanu.
—————————-
Bet uz iznīcību ejošajai konsolidētāju Eiropai, ASV Obama noteikti nav nekāds draugs, ar savu pretējo nostāju, gan ekonomikā, gan politikā. Līdz ar to arī mūsu nekrofīliem jenotiem Obama diez ko nepatīk. It sevišķi, tāpēc, ka Obamas vadošie ekonomisti regulāri ieņirdz par Latvijas veiksmes stāstu, izmantojot to kā piemēru, ko tad īsti piedāvā Roma.

+1
-2
Atbildēt

2

    Jânis Bankoviès > dzerkaleliva 02.09.2012. 16.28

    Pacietīgā investora jaunā inkarnācija – korporācija konsolidācija?

    Cāļus skaita rudenī (ne burtiski), tad redzēsim cik Obamas brīnišķie zoniņiem ( oikonomisti) ir vai nav taisnība.Cerams gan ka Romnijs aizsūtīs Obamu pelnītā atpūtā.

    ASV un instrumentāriji tās vadīšanai nav tas pats ,kas LR( arīdzan ES) ar saviem instrumentārijiem.

    Tas būtu tas pats ,kas salīdzināt milzu tankkuģa vadību ar buru kuģa( max piekrastes zvejas tralera) vadību.It kā principi vienādi, bet :”Dievs ir detaļās”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 02.09.2012. 18.57

    Jā, es arī ceru uz to pašu, tad mūsējie būs pārņēmuši varu jau divos pasaules ekonomikas centros ASV un Eiropā. Pārējā pasaule, tad diez ko ilgi nenoturēsies. Tad miljardieri kļūs par triljonāriem, bet daļa mūsējo miljonāru par miljardieriem. Savukārt tautu spējīgākā daļa pamazām atgriezīsies vergu līmenī, bet liekie vienkārši nosprāgs badā.
    Lielāka nevienlīdzība un lieko, nespējīgo likvidācija ir mūsu svēts mērķis un ideoloģijas pamats. Tas ir mūsu veiksmes stāsts.
    Daži mums uzcītīgāk pēcpuses laizījušie Baltijas arhitekti, tad vergu vietā varēs apkopt mūsu zālienus.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

kristrun 01.09.2012. 17.16

Tas nenozīmē, ka jebkurā brīdī var netikt parakstīts Romnija – Putina pakts par ietekmes sfēru pārdali.

0
-4
Atbildēt

3

    dro > kristrun 01.09.2012. 19.38

    valdemir. Sasapņojies:) Ietekmes sfēras var tikt dalītas ar Ķīnu, bet ne jau ar Krieviju, kura nevar ievest kārtību pat savā teritorijā:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristrun > kristrun 02.09.2012. 11.54

    Ķīna rakstā nav pieminēta, tās interešu sfērā mēs būsim pēc daudziem gadiem, bet, vai Tu esi kaut ko dzirdējis, piemēram, par Jaltas konferenci?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > kristrun 02.09.2012. 12.47

    Valdemir, kā reizi ar moskaļiem paktus un nolīgumus parakstījuši ir demokrāti, republikāņi parasti nav vēlējušies ar šamējiem baisi auklēties, vēsture pierāda…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 31.08.2012. 22.23

Miermīlīgas ASV, kuru militārais budžets pārsniedz visu citu valstu militāros budžetus vairākās reizēs, turpinās nest mieru pasaulē. Tur, kur to nest apniks, pienākumus uzņems latviešu karavīri.

+1
-7
Atbildēt

4

    dro > Egitazz 31.08.2012. 23.05

    kolpants.Tas ir vienkārši lieliski, ka tava zeme vorov i žuļikov nekad vairs nevarēs sacensties ar ASV:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Egitazz 01.09.2012. 10.19

    Var jau to ASV lamāt, cik grib, ko arī dara Eiropas kreisie un visi, kam nav slnkums, un ir jau arī par ko, bet, ja demokrātijām nebūtu tāds “jumts”, un nebūtu tāds pasaules policists, pasaule būtu daudz nedrošāka, kas tagad, kad ASV ietekme mazinās, arī notiek.
    ES militārais potenciāls ir vienkārši nožēlojams, pat etniskās tīrīšanas un karus Dslāvijā viņi nespēja apoturēt bez ASV.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egitazz 01.09.2012. 10.25

    nulle Es, piemēram, neesmu tik lels idiots, …
    ________________ Nuja.

    Neliels.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egitazz 01.09.2012. 12.12

    …Today, in our media, there is an unprecedented amount of anti-national and anti-American dirt and reflections of how bad they – Westerners – are. But it is claimed scarily knowing that U.S. would not “give us away”. And if it will… Then not only shame, but there will be whom to fight, and then those 2 percent will not help. We will need much more – we will have to wash the careless reluctance to defence shame. ………
    http://www.lithuaniatribune.com/2011/11/07/e-vareikis-the-new-dawn-of-1940-part-ii-whom-are-we-going-to-fight/

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Estere Urbančika 31.08.2012. 20.02

Nezinu kurā pasaulē daži komentētāji dzīvo, bet Romnija uzvara nebūtu jāredz kā kaut kas pozitīvs. Tas, kas nāk no GOP puses ir tīrais populisms ar kura palīdzību var dabūt white trash balsis.

+2
-6
Atbildēt

1

    ilmisimo > Estere Urbančika 31.08.2012. 20.11

    . white trash balsis
    _________________________
    Jūs būtu rasists?

    vai varbūt nīstat mormoņus?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

smurrisrenaars 31.08.2012. 14.52

Pret Krieviju stingri ir tikai fašisti un rusofobi. Labie cilvēki mīl Krieviju un krievus, Puškinu&Puķinu.

Es mīlu tevi, Krievija!
Cik tu gan diža esi,
Kad spožā staru vaiņagā
Tu lielu gaismu mazai latvju tautai nesi.

+5
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 31.08.2012. 12.22

+6
-2
Atbildēt

0

Māris Engers 31.08.2012. 12.12

ļoti iespējams, ka Latvija īstermiņā iegūtu no ASV prezidenta, kas tīri “stājas” dēļ gatavs pakašķēties ar Krieviju. bet ASV tomēr ir ļoti ietekmīga valsts, kurā notiekošais ietekmē norises pasaulē, tādēļ diez vai vajadzētu priecāties par kaut ko tik briesmīgu kā konkrētie republikāņu kandidāti :) vai mēs vēlamies, lai pasaulē “galvenā” valsts rāda piemēru, ka priekšvēlēšanu kampaņu un prezidentūru var balstīt uz nopelnu savākšanu par Obamas likumprojektiem un solījumiem par bagāto atbrīvošanu no nodokļiem un jebkādu sociālo garantiju iznīcināšanu?

savukārt tiem, kas republikāņos saskata sev tīkamu konservatīvismu pretstatā briesmīgajam liberālismam – Romnijs bija viens no pirmajiem, kas politiskā līmenī solīja legalizēt homoseksuālas laulības. mainoties “tirgus situācijai” un grābjamajām mērķauditorijām, mainījās arī viņa “uzskati”. nu tas tā, par “mugurkaulu” runājot.

+4
-5
Atbildēt

0

dace_ampermane 31.08.2012. 11.33

pecisk

Latvijā nepopulāras, bet gaužām saprātīgas domas :)

Nezin kāpēc neieredzam melnos kaut gan viņi atšķirībā no baltajiem nav mums neko ļaunu darījuši. Romnijs nekad nevar uzlikt savai sejai to smaidu ko no auss līdz ausij uzliek Obama un visiem skaidrs ka tas nāk no sirds un nav viltots.

+6
-4
Atbildēt

6

    ilmisimo > dace_ampermane 31.08.2012. 12.01

    >klejotājs
    Trīs lietas -labas lietas.

    Katoļu prezidents-Kenedijs- jau bija

    Mellais prezidents- jau ir

    Mormoņu prezidents- būs.

    P.S. Mormoņi mums neko sliktu nav nodarījuši

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 31.08.2012. 12.15

    ..Obamu noteikti pārvēlēs..
    _____________ Jā.

    tas atkarīgs no nullēm.

    Daudzām.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dace_ampermane 31.08.2012. 20.34

    Obamu pārvēlēs, manuprāt arī.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    māsa > dace_ampermane 31.08.2012. 20.52

    “Mormoņi mums neko sliktu nav nodarījuši”

    Lama, vai harēmā vēlies iekļūt, vai tikai tam piekļūt? Varbūt jau neliek mieru iecere dibināt savu, lamu harēmu?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 31.08.2012. 20.55

    Varbūt jau neliek mieru iecere dibināt savu, lamu harēmu?
    ___________________ Ja labi uzvedīsies – dabūsi galvenā e….nu kā viņus tur sauc e..dzeris49 labāk zina… vietu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    māsa > dace_ampermane 31.08.2012. 21.02

    Paldies par piedāvājumu! Bet es pie citiem harēmā diemžēl nelienu. Cilvēku vairākumam tas neesot raksturīgi, par lamām gan nemācēšu neko teikt …

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 31.08.2012. 11.17

Man nav iebildumu saņemt mīnusus, īpaši neraudāšu, ja Romnijs uzvarēs, bet nu a) viņu partijas radikālisms mani reāli biedē, ar mierīgu stratēģiju Obama manuprāt ir panācis daudz vairāk, un nemaz tik daudz Putinam viņš nepiekāpās, turklāt ir pazīmes, ka Republikāņi vienkārši ienīst melnādaino kā prezidentu, un tam ir maz sakara ar to, ka viņiem ir reāla stratēģija ārpolitikā (nerunājot par iekšpolitiku) b) viņu taupības vīzijas saistās ar pilnīgi ko citu – iedomājieties, ja likvidētu bērnudārzus, skolas, slimnīcas, nomestu nodokļus Andrim Šķēlem, un liktu maksāt par daudziem šobrīd valsts apmaksātiem pakalpojumiem piemēram veselības aprūpē.

Varbūt naivs vispārinājums, bet tā šobrīd no malas izskatās.

+9
-9
Atbildēt

4

    dro > andrisskrastins 31.08.2012. 17.04

    pecisk..īpaši neraudāšu, ja Romnijs uzvarēs, bet nu a) viņu partijas radikālisms mani reāli biedē…
    _____________________
    Pecisk atgriezies pagājušā g.s. 80. gados. kad bieds bija radikālais Reigans. Toreiz gan baidījās tikai komūnisti, bet latvieši cerēja. Ne jau visi, bija arī tādi, kuri ticēja Andropova pasaciņām par Dienvidkorejas lidmašīnu kā tagad dzeri tic Putina pasakām par asinskārajiem gruzīniem, kuri slepkavo osetīnus:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > andrisskrastins 31.08.2012. 22.22

    dzeri tic Putina pasakām par asinskārajiem gruzīniem, kuri slepkavo osetīnus:)
    =======
    nu jā, īstie latvieši tic asinskārajiem osetīniem, kuri slepkavo gruzīnus:) tas, ka patiesība ir, ka slepkavoja abas puses, īstiem latviešiem nepatīk. Bet tas nekas jauns nav, tas jau redzēts serbu-albāņu konfliktā, kad albāņu noziegumus izvēlējās vienkārši nepamanīt.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > andrisskrastins 31.08.2012. 23.03

    kolpants. Tevi taču neviens šajā nacistu zemē netur, dodies uz Dagestānu aizstāvēt svētās Putina Krievijas intereses. Kas attiecas uz Krievijas – Grūzijas konfliktu, tad jau sen visiem bija iespēja iegūt plašu informāciju gan newsru, gan echo.msk.ru, kur šos notikumus apgaismojis pat bijušais Putina padomnieks.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 01.09.2012. 09.13

    kolpants – īsti nesapratu, kādā sakarā tu tagad par tiem gruzīniem un osetīniem.
    Par Gruziju es jau teicu, neatkārtošos, bet, kas attiecas uz Dslāviju, tur es tev piekrītu, tur nevainīgo nebija, tās etniskās tīrīšanas jāpārtrauc bija, bet, tā Kosovas atzīšana bija kapitālā kļūda, nu tagad ir mafijas anklāvs Eiropas centrā.
    Un par tā Kosovs līdera ( Tači, vai kā viņu tur sauca), noziegumiem jau mēģināja runāt augsta ANO amatpersona, aizmirsu to uzvārdu, bet, viņai aiztaisīja muti, tur es tev arī piekrītu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 31.08.2012. 10.47

Republikāņi ir “balto amerikāņu vīriešu” partija, un nākotne viņiem problēmatiska, drīz vien arī ASV visu noteiks “minoritātes”.
Principā, no vienas puses – žēl, no otras puses – tāda ir realitāte, pasaule mainās, un tā, kā republikāņus sakompromitēja tā tumsonīgā “tējas” partija, tā viņus neviens nevarēja sakompromitēt.
Tas, ko sola Romnijs, manuprāt, ir populisms, pat, ja viņš nāks pie varas, reālā politika ņems virsroku, otrs Reigans viņš nebūs.
Sliktākais, ka Obama bīda ASV Eiropas socialisma virzienā, pret ko attieksme arī var būt divejāda, bet, manuprāt, gala rezultatā tas novājinās gan ASV, gan visu brīvo pasauli.

+5
-4
Atbildēt

6

    andrisskrastins > mary75 31.08.2012. 11.04

    dzeris49, nosaukt Obamu par sociālistu ir tāpat kā nosaukt Dombrovski par sociāldemokrātu biedru. Viss ir salīdzināmajos – Obama grib saglabāt sociālās garantijas cilvēkiem, investēt valstī, lai tā attīstītos kaut kādā virzienā. Republikāņi grib atpakaļ “katrs pats par sevi” valsti, kura neatgriezeniski dodās prom – ir beidzies zelta “urā, es uzmetu miljons cilvēkus un esmu biezais” laikmets. Tieši tāpēc mani skumdina tie latvieši, kas skatās sapņainām acīm uz Republikāņiem – viņi nesaprot, par ko ir runa, toties viņus biedē Kremlis, un ar to viss ir izšķirts. Bailes nekad nav labākais padomdevējs. Nekad.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 31.08.2012. 11.08

    Vēl piebildes – piemēram, Obama jau ir veicis diezgan daudz fiskālās korekcijas un ir gatavs taupīt – ja vien bagātie dod savu artavu, atļaujot tiem pacelt nodokļus (Romnijs gadā samaksā nodokļos mazāk nekā tu vai es). Diemžēl tas ir gandrīz vai reliģijas jautājums Amerikā, kur bagātie uzskata, ka viņi valstij neko nav parādā.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > mary75 31.08.2012. 11.58

    jā, sociālisma virzienā… palielinot nodokļus tiem, kas pelna virs 250 000 gadā? cenšoties atvieglot studentu kredīta atmaksu? padarot elementāru veselības aprūpi pieejamāku mazturīgajiem? tad jau Latvijā apspriestie progresīvā nodokļa varianti ir asiņains hardcore komunisms.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 31.08.2012. 14.19

    Obama vēlas mazināt personisko atbildību par savu dzīvi, toties palielināt valsts atbildību par katra dzīvi, manā uztverē, tas arī ir tas socialisms, kas, galu galā, noved pie liekēžu un lumpeņu skaita pieauguma un iniciatīvas zuduma.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > mary75 31.08.2012. 15.50

    nulle Romnijs gadā samaksā nodokļos mazāk nekā tu vai es ….. Ha, hā, bet viņš taču nedzīvo Maskačkā !!!!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > mary75 31.08.2012. 17.28

    Ko tad Obama ir darījis lai mazinātu personisko atbildību par savu dzīvi? Gribējis bankas ciešāk regulēt? Kaut gan es pat nedomāju, ka Obama to taisās darīt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

ivetao2007 31.08.2012. 10.26

Latviaja patiesībā ir puķina propaganmdas žņaugos no TV un radio puses. Nav brīnnums, ka ta redzams no kremļa zombeto latvijiešu izteicieniem. Kuri saklausījušies sovietkriewvu melos.Gadus piecdesmit es sadarbojies ar ASV presi un šķiet tādeļ šorīt saņmeu man adresētu ASV prezidenta kandidāta Romnija personīgu vētuli, kurā apatiprināta viņa cietā politika. Protasms, ka lidzīgas vēstules isūtītas daudziem. Ar uzrunu Fiend, Kā tas arī nebūtu, bez amerikāņiem nebūtu brīvas Latvijas. Tiem, kur vaukšķ puķina valodā, ir latvijieši, okupmatu pakalpiņi.

+13
-5
Atbildēt

2

    brigita_damme_rtk_lv > ivetao2007 01.09.2012. 20.31

    Lielvaru apmātiem faniem prezidentu PR speciālisti sūta “personīgus” apsveikumus. To pašu dara jebkura banka, pakalpojumu sniedzējs vai cita anštalte, kura vēlas arī turpmāk jūsu naudu, balsi vai kādu citu redzamu ieguvumu no jūsu puses. To sauc par ilgtermiņa attiecību veidošanu klientu apkalpošanas jomā. Tikai bizness un nekā personīga. Personīgais prieks, protams, jau iepriekš ierēķināts.
    “Personīgās” vēstules nesaņēmušie ļauži tikmēr rakājas arhīvu anālēs. Tur paveras pavisam cita aina – intereses, nihilisms. Nekādas neatzīšanas, nekāda mugurkaula…
    —————————
    No Teherānas konferences materiāliem.
    Nr.63 J.Staļina u F.Rūzvelta sarunu ieraksts
    1943.gada 1.decembris. plkst. 15:20

    Rūzvelts Savienotajās valstīs var uzdot jautājumu par Baltijas republiku iekļaušanu Padomju Savienībā, un, es domāju, starptautiskās sabiedrības viedoklis būs, lai kaut kad nākotnē kaut kādā veidā tiktu paustas tautas domas šajā jautājumā. Tāpēc ceru, ka maršals Staļins ņems vērā šo vēlmi. Man personīgi nav nekādu šaubu, ka šo valstu tautas balsos par pievienošanos Padomju Savienībai tikpat draudzīgi, kāviņi to darīja 1940.gadā.
    Staļins Lietuva, Igaunija un Latvija līdz revolūcijai Krievijā nebija autonomas. Toreiz cars atradās savienībā ar Savienotajām Valstīm un Angliju, un neviens neizvirzīja jautājumu par šo valstu izslēgšanu no Krievijas sastāva. Kāpēc šis jautājums tiek uzdots tagad?
    Rūzvelts Lieta tāda, ka sabiedriskā doma nezin vēsturi. Es gribētu runāt ar maršalu Staļinu par Savienoto Valstu iekšpolitisko stāvokli. Nākamajā gadā Savienotajās Valstīs notiks vēlēšanas. Es nevēlos virzīt savu kandidatūru, bet, ja karš turpināsies, iespējams, būšu spiests to darīt. Amerikā ir seši – septiņi miljoni poļu izcelsmes pilsoņu, tāpēc, būdams praktisks cilvēks es negribētu zaudēt viņu balsis. Piekrītu maršalam Staļinam, ka mums jāatjauno poļu valsts, un personīgi man nav iebildumu, ka Polijas robežas tiks pavirzītas no austrumiem uz rietumiem – līdz pat Oderai, bet politisku apsvērumu dēļ es patlaban nevaru piedalīties šajā jautājuma risināšanā. Es piekrītu maršala Staļina idejām, ceru, viņš sapratīs, kāpēc es nevaru publiski piedalīties šā jautājuma risināšanā šeit, Teherānā, vai pat nākamā gada pavasarī.
    Staļins Pēc Rūzvelta skaidrojuma es to saprotu.
    Rūzvelts Savienotajās Valstīs ir arī zināms skaits lietuviešu, latviešu un igauņu (..) sabiedriskā doma var prasīt tur rīkot plebiscītu.
    Staļins Kas attiecas uz Lietuvas, Latvijas un Igaunijas tautu vēlmju izpausmēm, mums būs ne mazums iespēju šo republiku tautām ļaut paust savu gribu.
    Rūzvelts Tas būtu mums noderīgi.
    Staļins Protams, tas nenozīmē, ka plebiscītam šajās republikās jānotiek kaut kādā starptautiskas kontroles formā.
    Rūzvelts Protams, nē. Būtu lietderīgi piemērotā brīdī paziņot, ka vēlēšanas notiks…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ivetao2007 02.09.2012. 12.27

    Vēl jo vairāk, Rūzvelta kungs, tāpat kā Vudro Vilsona( LV,EE,LT atdzīšanas gumijas vilkšana) kungs ir bijuši demokrāti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 31.08.2012. 09.44

Visi Latvju Antiamērikāņi, savienojieties!

P.S. pecisk’u neuzskatu par antiamērikāni :)

+5
-3
Atbildēt

2

andrisskrastins 31.08.2012. 08.58

Piedodiet, Kremļa rīcība ir noziedzīga, bet to ko republikāņi sola ir a) neiespējami ģeopolitiski b) no jauna aukstā kara kas nenovēršami iestāsies šādos apstākļos cietīsim tieši mēs, un nevis biezie kundes ASV.

Republikāņi kā partija ir sevi norakstījuši, pārdevuši sevi tējiniekiem/populistiem.

+7
-17
Atbildēt

4

    grislits > andrisskrastins 31.08.2012. 09.04

    Es savukārt domāju, ka no aukstā kara, ja rietumu-austrumu puses sadalošā robeža ies pa mūsu A robežu, mēs iegūsim, un stipri vairāk nekā no draudzīgām RUS-USA attiecībām.

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 31.08.2012. 09.15

    Kurā ilūziju pasaulē? Tev tiešām ka ASV riskēs ar atklātu kodolkaru ar Kremli lai aizstāvētu mūs? Vienīgais risinājums ir padarīt lokālu konfliktu dārgu Krievijai, taču ne padarot šo konfliktu globālu.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > andrisskrastins 31.08.2012. 09.42

    pecisk. ASV globālu kodolkaru nesāks. To var izdarīt Putins, ja viņam personīgi radīsies draudi pazaudēt visu, ko šajos gados piesavinājies.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > andrisskrastins 31.08.2012. 09.45

    ja nu kāds iebrauca uz populisma viļņa Baltajā Namā tad tas tieši bija Obama..ar saviem Yes We Can..un attiecību restartēšanu – un kas sanāca, Krievija pievelk skrūves tā ka drīz vītne plīsīs.Krievi zākā jeņkus katru mīļu brīdi,ieslēdziet kādas krievu ziņas un paklausieties ..manuprāt
    Republikāņiem ir taisnība – krievi vislabāk saprot ja ar viņiem runā stingri..un arī austrumeiropas valstīm ir svarīgs ASV atbalsts…

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam