Par Solvitu arēnā un breivīkiem mūsos

180

Komentāri (180)

ivetao2007 06.09.2012. 11.48

Ar šo ledsus hokeju un ģinamo Latvija jau atgriezusiews psdomijas soclagerī. Un tie oficiālie dokumenti, kas ir manā rīcibā, iar IunZ ministrija atbildīgu personu parakstiem. Solvita Āboliņn, tādu Latviaja naudas izsaimniekmošanu ekapadomijas imperija stiprināšanai, pelnījusi nosodīšnu. Taču visa tā nosodišana nāca no Latvijas ienaidniekiem, vai no alkoholiķiem,kuriem nav jēgas kas ir kas. Tie ir tie, kuri padomijā saņēma algu par iešanu uz darbu, bet ne par darbu. Velēšanās balsoja pas saskaņiešiem un komunistiem.

0
0
Atbildēt

0

KristineMiluna 04.09.2012. 17.36

Āboltiņas radiem un draugiem dedzībā piemirsies, ka visiem pārējiem viņa nav un nebūs Solvita. Spoguli var lamāt un sist, bet tas ir un paliek spogulis.

Īkšķis uz leju.

Dievs, atpestī mūs no Vienotības politikānisma. Vēlams pa TP skuju taku.

+1
-1
Atbildēt

0

Natalija 04.09.2012. 10.55

Pareizi, Linda! Kas var būt politiķim vēl pateicīgāks kā filozofēšana par tādām abstraktām lietām kā atriebības savienojamība ar demokrātiju vai breivīki mūsos? Pateicīgas šīs tēmas ir tādēļ, ka nav saprotams kā tās mērīt. Bet no jau daudz konkrētākiem tematiem kā, piemēram, 0,001% līgumsods fotoradaru līgumā labāk izvairīties!

+3
0
Atbildēt

0

ivetao2007 03.09.2012. 22.07

Andrejam g. Jūs esiet viens no muļķiem, kurus puķina aģeti nozombējuši. Manā uz galda ir valsts dokumenti cik miljonu latu tas hokejs Latvijai maksā. Tikai muļķi var domāt,ka latviesi var pirkt bilētes par 100 – 500 latiem un segt grandiozos izdevumus, Kaut vai visa tā bara lidojuma uz Habarovsku. Tā nauda ir nozagta skolotājiem un ārstiem. Un tā sponsoru nauda arī ir nozagta tautai.

0
-3
Atbildēt

2

    mārtiņš meiers_ > ivetao2007 03.09.2012. 23.29

    Nu bet tak vienreiz faktus galdā!
    Citādi tāda tukša *iršana!
    Tik pat labi es varu apgalvot, ka, teiksim, Tieslietu ministrija ir iztērējusi aptuveni Ls163 652 987,34 kabatas biljarda attīstībai Latvijā.
    Un visa nauda tikusi noņemta no mezavilks honorāra par tuftu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > ivetao2007 05.09.2012. 00.46

    Vai Jūs- kurš neesat muļķis, un kuram uz galda ir valsts dokumenti par hokeja izmaksām Latvijā- varētu pastāstīt:
    1. Kas ir šie Jums uz galda stāvošie valsts dokumenti, kurus Jūs pieminat? Nu- teiksim, izdevēja institūcija, nosaukums, izdošanas datums, dokumenta numurs- pēc kuriem šos dokumentus kaut kā varētu sameklēt internetā vai vismaz par tiem painteresēties tos izdevušajās institūcijās?
    2. Kāds tam sakars ar cien. Solvitas Āboltiņas iziešanu hokeja arēnā un to, ka cien. Abu-Meri kundze to uzskata par “ņirgāšanos par Solvitu”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 03.09.2012. 18.13

Abū Meri kundze, kad atklāsiet sabiedrībai cik saņēmāt par fotoradaru līguma noslēgšanu?

+1
0
Atbildēt

0

ivetao2007 01.09.2012. 15.29

Andrejam g. Netēlojiet muļķi. Manās rokās ir oficiāli dokumenti cik desmitus miljonus latu Latvijas valdīva, tauta maksā par šo marģinālo ledus hokeu par kuru nekas nav zinām pat Eoropā. Latvijas mežu dotācijas ir no nodokļiem nozagta nauda. Nozagta skolām un slimnīcām.

+2
-2
Atbildēt

2

    mārtiņš meiers_ > ivetao2007 01.09.2012. 21.33

    *irsējs!
    Vismaz vienreiz jau šito apgalvoji, bet kad pajautāja sīkāk, tad izrādījās ka nekā tur nav…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > ivetao2007 01.09.2012. 22.46

    Bet šajā gadījumā taču nav vispār runas par to- kurienes rodas nauda hokeja uzturēšanai! Tā ir pavisam cita tēma.
    Varu piebilst, ka man ir baumu līmeņa informācija par to, ka faktiski visu KHL komandu budžetu apmaksā Puķins no Gazprom kabatas. Bet tam taču nav nekādas saistības ar Solvitas izsvilpšanu!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

oskaar 01.09.2012. 01.53

Kaut kā iedomājos: autore Linda Abu Meri savu rakstu noslēdz ar vārdiem “Uz priekšu, metieties apspriest arī šo viedokli. Tam tas ir domāts. Pretējs vairākuma viedoklim. Un es ar to lepojos.”
Te nu tagad ir izteikti ļoti daudzi viedokļi.
Būtu ļoti jauki, ja Jūs, cien. autore, par šiem viedokļiem izteiktu kaut kādas savas domas.
Jums taču tādas droši vien ir- cienījamā Linda Abu Meri???

+5
-2
Atbildēt

0

Māris Sprūds 01.09.2012. 00.11

Joprojām brīnos kā?!!! raksta autore kļuva par ministri??!! “ķipā” jo stulbāka jo labāk?

+7
-2
Atbildēt

0

inesite15 31.08.2012. 18.13

– AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH – Dura, dura, dura ja – dura ja kalhoznaja .

………… Thnksss par vnjimanie .

+2
-2
Atbildēt

0

Aldis Rutkis 31.08.2012. 14.54

Lindai: Manuprāt tas ir kļūdains skatījums “pūlis pret politiķi”. Šķiet, ka skatījumam ir jābūt nedaudz citam: “nelien tur, kur Tev nav jābūt”. Pirms gada biju Dzintaros Turaidas Rozes koncertā. Solīda publika. Labvēlīga. Bet, nē, vajag Solvitai kāpt uz skatuves un teikt runu Imantam Kalniņam, kurš nemaz nav ieradies. Skaidrs, ka PR gājiens pirms vēlēšanām un skaidrs, ka arī tur viņu izūjināja.
Nu nelien tur, kur Tu neesi savējais. To taču cilvēki zina, jūt un saprot, ka uz Dinamo bāzes tiek spodrinātas spalvas. Pat, ja Dinamo viņu ir uzaicinājusi pasniegt to balvu, pat tad- pasniedz un nerunā lieku. Ja politiķis to aiz biezās ādas nejūt, tad nejutīs arī daudz smalkākas lietas. Un tad jautājums- vai tas ir labs politiķis, kas nejūt publiku.

+12
-3
Atbildēt

1

    ilmisimo > Aldis Rutkis 31.08.2012. 17.01

    ..vajag Solvitai kāpt uz skatuves un teikt runu Imantam Kalniņam, kurš nemaz nav ieradies….
    ______________ tā jau var aiziet pa Imanta Kalniņa taku….politiskā izpratnē

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 31.08.2012. 14.19

Linda Abu Meri!…auuuuu!!!

Lūdzam komentāru.

+5
-4
Atbildēt

1

    inesite15 > ilmisimo 31.08.2012. 18.01

    – MERRILIND : – Da, padrist !:)))))))))))))

    0
    -4
    Atbildēt

    0

gliters 31.08.2012. 13.02

Paliek aizvien “jautrāk”:

Ar ko ir saistīts jūsu un Saeimas priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas konflikts?

“Neuzskatu, ka ir konflikts. Es tikai publiski izklāstīju, kāda ir mana pozīcija jautājumā par to, kā varēja novērst nepilsoņu referenduma procesu, kas, iespējams, mūs tagad sagaida. Uz šīs informācijas paušanu Āboltiņas kundze reaģēja samērā asi. To var uztvert arī kā draudus. Tas nav gluži ierindas biedrs kādā partijā. Tā ir otra augstākā valsts amatpersona, ietekmīgākās Latvijas partijas līdere, kura atsūta īsziņu par zibens nosperšanu. To es, protams, uztveru kā mājienu, ka ir lietas, par kurām nav vēlams publiski runāt.”
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/dzintars-ja-parak-daudz-iebildisim-pret-to-kas-notiek-valdiba-varam-rekinaties-ar-melno-kampanu-13965409

+6
-2
Atbildēt

5

    ilmisimo > gliters 31.08.2012. 13.11

    ..otra augstākā valsts amatpersona, ietekmīgākās Latvijas partijas līdere, kura atsūta īsziņu par zibens nosperšanu.
    __________________
    ho ho!

    un te vēl daži žēlojas cik prasts tēviņš esuot lama…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 31.08.2012. 13.15

    Linda Abu Meri varētu pakomentēt šādu īsziņu sūtīšanu – cik tas ir “toleranti”, pieklājīgi un kādā veidā atbilst principam, ka jārespektē arī citāds viedoklis.
    Kurš te ir “Breiviks”, jājautā.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    zauls > gliters 01.09.2012. 11.03

    Nogalini sevī Solvitu!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zauls > gliters 01.09.2012. 11.04

    Bija arī dunča dūriens Repšem mugurā, kuru arī varētu jenotienes pakomentēt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    zauls > gliters 01.09.2012. 11.05

    Ak, jā! Un čečenu nauda VL kampaņā, šo arī Linda varētu pakomentēt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

kristrun 31.08.2012. 12.03

Sabiedrības “krējuma” dāma Linda pati ir ļoti tuvu atbildei uz saviem jautājumiem, taču tāpat kā viņas aizstāvāmā nespēj, vai negrib, saprast lietas būtību. Tik tiešām, no politiķiem, kā nosacītiem tautas darbiniekiem, tiek prasīta sapratne, kaut kāda nojausma par tautas dzīves līmeni, godīgums ( par labsirdības un pazemības pieprasīšanu nav nācies dzirdēt ), un tikai tad, kad šīs prasības tiek uzsvērti ignorētas, nākas saņemt izsmieklu un nicinājumu. Taču Solvita var neuztraukties – lielā puse no šiem svilpējiem, bailēs no krieviem, nākošajās vēlēšanās tāpat nobalsos par labēji centrisko nacionāli konservatīvo tiesiskuma koalīciju un viss ies pa vecam, tikai pārāk nevajag zīmēties.

+9
-3
Atbildēt

0

bekijja 31.08.2012. 10.42

Es tomēr gribētu noskaidrot, vai Āboltiņas kundze atbalsta to, ka Latvijas hokeja klubs Ģinamo spēlē KHL? Ja jā, paturu sev tiesības necienīt viņu, jo viņa nodod neatkarīgu Latviju. Klāt nebiju. Nesvilpu, bet izmantošu tiesības izrādīt savu attieksmi jebkādā likumu nepārkāpjošā formā.

+7
-2
Atbildēt

0

putekliic 31.08.2012. 10.06

Svilpējus viennozīmīgi nosodu. Bet. Arī Āboltiņa pieļāva rupju kļūdu:
1) tas nebija tāda mēroga pasākums, kurā ir jāsaka uzruna valsts otrai augstākajai amatpersonai, varēja mierīgi Magonim attiekt;
2) viņa navarēja nebūt neinformēta par to, kā vēl ne tik sen Arēnā tika izsvilpti Kalvītis, Šlesers un Krauklis. Vai viņa bija aizmirsusi, ka pēdējās vēlēšanās viņai bija viens no mīnusiņu līderiem (bija gan daudz arī plusu, bet tam šajā gadījumā nav nozīmes)?
Kaut arī svilpēju bija labi ja 5-10%, tas tomēr uzskatāmi parāda to plaisu starp tautu un tās “kalpiem”. Un tas ir skumji un tam būs smagas sekas. Nākotnē.

+5
-1
Atbildēt

0

gliters 31.08.2012. 09.29

Man ļoti nepatīk pats fakts, ka ir izsvilpta Saeimas spīkere, kā arī tas, ka svilpēju vidū, spriežot pēc komentos valdošās noskaņas, nebūt nebija tikai Ušakova fani un SC elektorāts.
Var jau, protams, spriedelēt par to, cik šāds protesta veids ir adekvāts, bet tā mēs aizejam no lietas būtības, t.i. no atziņas, ka sabiedrības uzticība varai ir “zem 0”. Lūk tas ir pats sliktākais. Nevaru iedomāties, ka Igaunijā kādā pasākumā tiktu izsvilpts T.H. Ilvess – visticamāk arī krievvalodīgie to nedarītu.
Neesmu “asinskāra”, tāpēc pati neizmantotu iespēju anonīmi pazemot Āboltiņu, bet tomēr – ja lietai pieiet objektīvi, tad grūti šos svilpējus nosodīt, jo Āboltiņas intrigantes dabu un divkosību noliegt nevar.
Linda Abu Meri gan varēja paklusēt un neizsaukt uguni uz sevi, jo arī par viņu var pateikt daudz ko neglaimojošu – šis raksts drīzāk ir “lāča pakalpojums” Āboltiņai.

+12
-1
Atbildēt

3

    dro > gliters 31.08.2012. 09.36

    zirnekliene Šeloba. Labi uzrakstīji! Desmitniekā:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    putekliic > gliters 31.08.2012. 10.17

    Zirnekliene Šeloba, tā bija pūļa rekacija, bet kur pūlis tur parasti valda emocijas un instinkti. Tāpēc nedomāju, ka svilpēji domāja par to cik liela gan viņa ir intrigante. Šādi mēdz reāģēt dzīves neveiksminieki, kuri savās neveiksmēs mēdz vainot visus citus, tikai ne sevi pašu.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 31.08.2012. 10.39

    Piemēram, aizvakar viņa mani pamatīgi nokaitināja ar savu demagoģiju saistībā ar iespējamā pilsonības referenduma nenovēršanu un izlasot ziņu par šo notikumu tīri “emocionāli” nodomāju – re, Dievs nav mazais bērns! Lai nu paliek tas pūlis un neveiksminieki, bet man vairāk nepatīk, ka mums ir tādi priekšstāvji, no kuru izsvilpšanas (vismaz mani) atturētu tikai pieklājības normas un apziņa, ka 5.kolonna “elpo pakausī” un tāpēc nedrīkst atklāti un demonstratīvi nostāties pret “savējiem”, lai kādi viņi būtu.
    P.S. Lai gan… Nezinu, vai neizmantotu iespēju piedalīties, piemēram, Jaunupa izsvilpšanā.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 31.08.2012. 08.08

Solvitu ārā no arēnas!

Breiviku iekšā cietumā!

+4
0
Atbildēt

0

oskaar 30.08.2012. 23.54

Noskatījos to, ko autore ir nosaukusi par “Ņirgāšanos par Solvitu”.
Ņirgāšanās, manuprāt, tur nav- ir tikai kaut kādas ļaužu daļas pausta neapmierinātība ar to, ko viņa pēdējā laikā ir darījusi. Un es šai neapmierinātībai pievienojos (nebiju Arēnā, un nesvilpu, bet ja būtu tur bijis- iespējams, arī būtu svilpis, jo Soalvita Āboltiņa, manuprāt, ir iegrimusi pašpmierinātībā).
Par to, kas notiek politikā- neviens mūs (pilsoņus) nepapūlas informēt. Un tiešām- tur taču viss notiek “zem paklāja”!
Tad nu lūk- lai politiķis izlien no paklāja apakšas- un tad par viņu vairs nespēs ņirgāties neviens. Solvita Āboltiņa, manuprāt, zem šī “paklāja” ir palīdusi krietni sen- un neviens nezin- kādā mērā viņa sadarbojas ar Lembergu, kādā- ar NA un kādā- ar SC.

+6
-5
Atbildēt

1

    marmed > oskaar 31.08.2012. 07.11

    Tieši tā viņu jau neizsvilpa kā sievieti, bet gan kā politiķi, neviens jau neteica, ka Solvita ir resna, vai nesmuks deguns. Eleganta sieviete, bet cinisks politiķis

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

demo 30.08.2012. 23.41

Redziet nu cik populāra ir mūsu saeimas priekšsēde ! Nevajag līst kur
nevajag.

+4
-5
Atbildēt

0

janazakovica 30.08.2012. 23.06

mezoniga tupa plebeju tauta kas neieredz sevi jo jau sen neieredz citus jo del savas zemnieku izcelsanaas sevi nav realizejusi..pielurbajusies veci kas svilp uz sievieti…ists mela gibsonsa apokolipto latviesu mezonu izpildijumaa..

+8
-8
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 30.08.2012. 22.22

:traks_sunsxxx
Vispār jau citu variantu tad arī lielos vilcienos nebija. Pret ko tur Solvita ir vairogs, to gan nezinu.

+5
0
Atbildēt

1

    marmed > Gaisma; Enģelis 31.08.2012. 07.14

    Lielos vilcienos V ir daudz labu politiķu, bet ir arī daudz no kā vajadzētu tikt vaļā, bet diemžēl bieži vien tiem sliktākajiem ir liela lemšana partijā

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 30.08.2012. 22.06

Kā te spiedz sajūsmā visu šlaku “opozīcija”. Būs vēl jums Kalvītis ar Lembergu un Ušaku, būs. Un ne tas vien vēl būs.

Par pašu notikumu. A kas tur pārsteidzošs – politiķim būtu jāzin atšķirība starp Ģinama un Latvijas izlases atbalstītāju kontingentu. Uzstāšanās, protams, bija Āboltiņas un viņas padomdevēju kļūda. No otras puses, atausa atmiņā nesena saruna ar vienas aptauju veicēju firmas darbinieci. Pēc viņas teiktā, Rīgā par Vienotību bijusi apaļa nulle respondentu, daži bijuši par NA, bet nospiedošs pārsvars bijis SC, latviešus ieskaitot. Pat nemāku šos izteikumus interpretēt, tomēr V atrautība no prastās tautas kaitina ne vienu vien.

+10
-2
Atbildēt

4

    marmed > Gaisma; Enģelis 30.08.2012. 22.15

    Tāds pats lētais triks kādu V izspēlēja 10. vēlēšanās, kad bija kampaņa kur bija jāizvēlas Valdis vai Urbanovičs, it kā citu varintu nav.
    tagad tas pats, Solvita ir mūsu lielais vairogs pret krievu imperiālistiem un vietējiem oligarhiem!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Gaisma; Enģelis 30.08.2012. 22.19

    ——morgenstern (..)
    Pat nemāku šos izteikumus interpretēt, tomēr V atrautība no prastās tautas kaitina ne vienu vien.
    ==============================================================================
    Kas tā par ‘prasto tautu’- ? Tie pilsonīši, kas ar lielu aizrautību studē partiju prikšvēlēšanu programmmas – un gaida solītā izpildi?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Gaisma; Enģelis 31.08.2012. 00.20

    Objektīvitātes labad – pēdējās vēlēšanās plakāts ar Urbanovichu un Valdi bija Zatlera partijai (ar Zatleru Valdi) Iznāk, ne tikai lēts triks, bet arī plagiāts?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > Gaisma; Enģelis 31.08.2012. 07.09

    iepriekšējās V, pēdējas ZRP, bet beigās tikuntā visi apsver iespēju par SC aicināšanu valdībā. NA vajadzētu uz nākamajām vēlēšanām uztaisīt plakātu vai nu Dzintars vai Staļins, ko izvēlētos tauta….

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

valdis 30.08.2012. 22.04

Diemžēl susuram ir taisnība par mielēm. Arī par:
/… pie prezidenta posteņa netikušai politiķei bija vislielākās “mieles”…/

Ļoti žēl, ka savas ambīcijas bijušas augstākas.
Un nevajag demonizēt pretiniekus, piekrītu. Nu ir tas brīdis – izvērtēt pašiem sevi, un ļoti godīgi. Gudri politiķi tā darītu. Viss pašu rokās.

+10
-2
Atbildēt

0

māsa 30.08.2012. 21.42

Cik dīvaina mūsu politika, tik arī politiķi! Ja politiķis nespēj aizraut masas, tautu, nejūt tautas pulsu, kā tas sit, ar ko aizņemts, kā domā, tāds politiķis ir gatavais nejēga. Tas nav politiķis, viņam nav ko meklēt politikā!
Āboltiņas uznāciens un politiskā tēla piedāvājums atradās pilnīgā kontrastā ar vispārējo noskaņojumu arēnā , ar emocijām, ar skatītājiem, sportistiem.
Saprotamāk. Nevis baltos svārkos, bet džinsos būtu izskrējusi laukumā, apmetusi kūleni un aicinājusi korī nobļauties: “Lai dzīvo un uzvar Dinamo!” Skatītāju simpātijas būtu iekarotas!
Diemžēl mūsu politiskā elite neprot sarunāties ar savu vēlētāju. Jāsaka gatavie pajoliņi par sevi un pajoliņi politikā, ne politiķi!
Ko citu, ja ne izsvilpt tādus?

+6
-4
Atbildēt

9

    andris902 > māsa 30.08.2012. 22.02

    …indusliri…vēl vajadzēja krievu klauna cepuri ar zvārgulīšiem un sarkano degunu – tad noteikti tiktu atzīta par savējo, sajustu pulsu un būtu uztvērusi arēnā valdošo noskaņu?….jā-āā, fušieris sanāca….

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > māsa 30.08.2012. 22.12

    zane: nu protams, kad argumentu nav, tad paliek tikai viens pēdejais, bļaut-KRIEVI NĀK!!!:))))

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    māsa > māsa 30.08.2012. 22.15

    Nē,Zane, bet ja neproti runāt ar tautu, neproti pārliecinoši izteikties, tā, lai tevi nevis izsvilpj, bet atbalsta, tad jautājums – ko meklē politikā un kur tu lieni?
    Vainot krievus un Ušakovu, ja nav talanta un nespēj pārliecināt? Varbūt tomēr sākt ar sevi?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > māsa 30.08.2012. 22.52

    Bronks. Vai tad krievi nenāk?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > māsa 30.08.2012. 23.54

    …indulisri….es jau tikai papildināju Tavu asprātīgo vēlmju sarakstu – “Nevis baltos svārkos, bet džinsos būtu izskrējusi laukumā, apmetusi kūleni un aicinājusi korī nobļauties: “Lai dzīvo un uzvar Dinamo!” Skatītāju simpātijas būtu iekarotas!”….:)
    …vēl papildināšu – “Lai dzīvo un uzvar Dinamo!” teikts krievu valodā – arī panākumus garantētu….būtu vēl tuvāk tautai…:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > māsa 31.08.2012. 00.35

    Manprāt kolēģi, Jūs šobrīd ” rokat par dziļu” :) Vnk Aboltiņas uznāciens bija pilnīgi garām – ne īsti laikā, nedz vietā.

    Vajadzētu saprast, ka tūlīt pēc beigu signāla, kas šoreiz nozīmēja Dinamo uzvaru turnīrā, publika vēlējās sveikt savus hokejistus pa tiešo. Piedalīties apbalvojuma ceremonijā utt, bet te pēkšņi parādā Āboltiņa :) Ir taču jāpiekrīt, ka šāda situācija pati par sevi rosina uz provokāciju. Tā bija kļūda – vai nu Āboltiņas, vai arī scenārista, tas nav svarīgi.

    Un, kā jau teicu iepriekš – arēnā bija pietiekoši daudz SC fanu, lai sataisītu šito troksni. Runāt par kaut kādu ” tautas attieksmi” pret Aboltiņu šajā kontekstā, tas ir stipri pārspīlēti.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    marmed > māsa 31.08.2012. 07.13

    Zane,
    vot ja viņa vēl kreiviski to pateiktu, tad viņu ne tikai izsvilptu, bet arī nomētātu ar akmeņiem

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > māsa 31.08.2012. 09.17

    Traks_sunsxxx Zane,
    vot ja viņa vēl kreiviski to pateiktu, tad viņu ne tikai izsvilptu, bet arī nomētātu ar akmeņiem
    ______________________ laikam jau traxiem suņiem joprojām ir tikai viens ārstniecības līdzeklis

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > māsa 31.08.2012. 09.18

    lno Bronks. Vai tad krievi nenāk?
    _______________ un
    Vai ta bija izgājuši?

    tamburā uzpīpēt?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

andris902 30.08.2012. 21.41

…nu, lūk!…beidzot atrasts vienojošais faktors divkopienu valsts pastāvēšanai – naids!….kopēja naida izpausmes!….un tad netiek smādēts ne apdzēries krievs, kurš uzvedās kā huligāns – var draudzīgi atbalstīt viens otru, jo atrasts ienaidnieks – valsts varas pārstāvis….ne brīdi neaizdomājoties, ka viņš pārstāv arī valsti, par kuras apdraudējumu viens otrs tā mīl izteikties….

…taču paskatoties videorullīti, kā Solvita izturēja šos svilpienus – ir patiesas apbrīnas un uzslavas vērts….

+7
-14
Atbildēt

7

    marmed > andris902 30.08.2012. 21.46

    Izturēja gan, tas tiešām ir apbrīnas vērts, azbesta vecene, bet nu daudzie gadi politikā ir devuši rūdijumu, apsolūta vienaldzība pret tautas emocijām…ar tikpat vēsu seju un aukstu smaidu viņa arī izturēja krīzes gadus….
    Bet SOlvitai nevajadzētu aizmirst, ka deputāti ir tautas kalpi! un šim tautas kalpam tika skaidri pateikts, ko tauta domā….. un nevajag te piesaukt apdzērušos krievus, Breiviku utt, nevajag demonizēt Vienotības pretiniekus… Solvita nepatīk daudziem, gan krievu dzērājiem, gan latviešu aturībniekiem….

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 30.08.2012. 21.59

    ….traks_sunsxxx….kāpēc Tev ir vēlme izteikties visas tautas vārdā?….

    …jā, LDz pieļāva kļūdu – uzaicināja nepareizo pārstāvi pasniegt balvu….vajadzēja aicināt Ušakovu un arēna būtu to sagaidījusi ar ovācijām un beigās Krievijas himnu nodziedātu….arī tas būtu vērtējams kā visas tautas izpausme?….

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > andris902 30.08.2012. 22.08

    ——
    Vai ‘tauta’ palīdzēs Solvitai un varnešiem tādu Latvijas ideju radīt, lai atkal kā atmodas un barikāžu laikā kopā būtu šodienas oligarhi, bezdarbnieki,saeimas deputāti, kampēji, bezpajumtnieki un valsts pārvaldē strādājošie:

    – ‘Arī tagad bieži var dzirdēt viedokli, ka lielais darba meklētāju skaits, kas izbraukuši no Latvijas, ir mūsu nelaime, valsts mazspējas un bojāejas pazīme.

    Negribētu tam piekrist, taču viens gan ir skaidrs – tā būs traģēdija, ja vistuvākajā laikā nespēsim definēt jaunu Latvijas ideju, tādu Latviju, kas iederēsies un spēs pastāvēt modernā Eiropā, tādu, kas dos spēku un brīvību tautas garam, tādu, kas garantēs patvērumu un aizsardzību grūtā brīdī. Tādu, kas iedvesmos dzīvei, darbam un mīlestībai.’

    Saeimas priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas runa Saeimas 2011. gada 4. maija svinīgajā sēdē par godu Latvijas Republikas Neatkarības deklarācijas pasludināšanas 21. gadadienai

    http://www.saeima.lv/lv/aktualitates/saeimas-zinas/18442-saeimas-priekssedetajas-solvitas-aboltinas-runa-saeimas-2011-gada-4-maija-svinigaja-sede-par-godu-la

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    marmed > andris902 30.08.2012. 22.12

    Kāds sakars ar Ušakovu? tāpāt ka Linda mēģina Breiviku piepīt, tu Ušakovu, vēl varbūt Staļinu pamēģini? visi kam nepatīk Solvita patīk Staļins? Tu mierīgi vari tautā veikt aptauju, un aptaujāt vienalga kuras tautības, vecuma vai izglītības cilvēkus, Solvita nepatīk ļoti daudziem…. netici pārbaudi…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 30.08.2012. 23.45

    ….nepatīk daudziem – bet Tu nevari uzurpēt tiesības runāt visas tautas vārdā!…
    …ļoti daudziem nepatīk maksāt nodokļus, daudziem nepatīk fotoradari, daudziem nepatīk sarkanā krāsa, bet tas nenozīmē, ka vari attiecināt uz visu tautu….

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 31.08.2012. 00.15

    Tevī atkal uchene ierunājās, Zane.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 31.08.2012. 00.20

    .,..Betij, paldies par vērtējumu!….

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

IvetaKazoka 30.08.2012. 21.26

Nez vai autores vārdu krājumā ir termins “cēloņsakarības”? Laiku atpakaļ kāda ministre sūtīja bruņotu specnazu izklīdināt savas valsts pilsoņus, kuri rīkoja pilsoniskās nepakļaušanās akciju. Sūtīja ar vienu mērķi – iebiedēt. Padarīt aktīvus savas valsts pilsoņus par iebiedētiem “iedzīvotājiem” Šodien tā pati persona lepojās ar sava darba “sasniegumiem”, bet nez kāpēc pārmet “iedzīvotājiem”, ka tie neprot uzvesties kā pilsoņi. Linda, kā Jūs sevi saprotat?

+12
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > IvetaKazoka 30.08.2012. 21.56

    ——-
    Par to, ka demokrātija nav tikai vārds.
    ==============================================================================
    Par to, kas Solvitai galvu sagrozīja? Sak’, ja Briselē ovācijas, tad arī Rīgā ‘tauta’ varnešus suminās?
    – ‘(..)Mēs pēc mentalitātes noteikti piederam ziemeļniekiem, nevis bezbēdīgajai un saulainajai Vidusjūras piekrastei. Vēl man ir simpātiski, kā manā Eiropas Tautas partijas deputātu grupā uzņēma Valdi Dombrovski – ar ovācijām. No sirds aplaudēja vācieši un citi ziemeļnieki.’

    Eiroparlamenta deputāts profesors KĀRLIS ŠADURSKIS (“Vienotība”).

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=359378:adurskis-sola-lnu-kpienu-uz-augu&catid=95:intervijas&Itemid=439

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 30.08.2012. 21.01

susurs
PALDIES! Perfekts komentārs. Manas domas 100%.

+7
-5
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 30.08.2012. 20.45

Nē, tā nebija ņirgāšanās – tauta vienkārši izteica savu viedokli, parādīja savu attieksmi pret tautas kalpu. Ja cilvēki izsvilpj Āboltiņu, tad tas ir pūlis, ja applaudē, tad tā jau ir tauta.
Vai ne, Abu Meri?
Tautai arī var būt savas “mieles”, tā pat, kā tautas atlaistiem deputātiem bija “mieles”, tā pat, kā atlaistai Saeimas priekšsēdētājai bija savas “mieles”, tā pat, kā pie prezidenta posteņa netikušai politiķei bija vislielākās “mieles”.
Nē, Abu Meri, tā nebija ņirgāšanās, bet gan laba samaksa par pēdējā(tieši pēdējā) gada Vienotības un Āboltiņas politiku. Ņirgāšanās bija tas viss, ko Āboltiņa ar Vienotību izpildīja visu šo gadu pret valsts exprezidentu Zatleru.
No sākuma gribu pateikt, kā es, vienkāršs susurs, gada laikā no kaismīga Vienotības aizstāvja kļuvu par šīs valdošās partijas pretinieku. Biju ar Jauno Laiku kopā bēdās un priekos, biju par Vienotību, naktis negulēju, jo pārdzīvoju par visu notiekošo. Pārdzīvoju par to, ka oligarhi čakarē mūsu valsti un JL nepietika spēka un balsis, lai īstenotu savu programmu.
Esmu no tiem, kurus tik viegli nevar aizmānīt uz citu partiju. Mani nevar ietekmēt visādu “Zaķu” sataisītās sūdu čupas. Zinu, ka “čupas” taisa visas partijas, jautājums ir, kā pati partija nošķūrē savus mēslus, kā sakopj pēc sevis. Vienotība pēdējā gadā savas mēslu čupas izlikās nemanām un nelabo smaku, kas nāca no turienes, centās uzdot par alpu vijolīšu smaržu.
Mani no Vienotība atgrūda tas, ka šī partija mainīja savu kursu pēdējā gadā par 180%.
Kāpēc tad tapa apvienība un vēlāk partija Vienotība? Pats nosaukums jau to norāda – vienoti, apvienoties. Pret ko? Nu protams pret tiem, kas laupīja visus šos gadus mūsu valsti, pret Lembergu, Šķēli, Šleseru. Mēs zinām, cik grūti Jaunajam Laikam gāja, kad Saeimā nebija vairākuma, cik grūti bija pieņemt likumus un dabūt prom oligarhu ielikteņus. Un cik grūti gāja Vienotībai, kad tā bija spiesta iepriekšējā Saeimā strādāt kopā ar Lembergu.
Bet ko es redzēju un dabūju novērot šo pēdējo gadu – Vienotība, tā vietā lai strādātu kopā un atbalstītu savu vienīgo sabiedroto, sāka nozākāt un gremdēt ZRP. Tas bija redzams pat ar neapbruņotu aci.
Man šķiet, ka tas Abu Meri piesauktais Breivīks tieši Vienotībā izpaudās visspilgtāk. Tā atriebības kāre, ko grib piešūt it kā “pūlim” aizmigloja Vienotībai un Āboltiņai acis.
“neviens nav pelnījis, ka par viņu ņirgājas” – tie Jūsu vārdi Linda, bet žēl, ka par to iedomājaties tikai tagad. Bet varbūt vajadzēja šos vārdus atcerēties kādam no Vienotības tad, kad Jūsu partija kopā ar oligarhiem veselu gadu ņirgājās par Zatleru – neseno valsts prezidentu.
Vienotībai nav nākotnes, jo tā vairāk necīnās pret oligarhiem. Āboltiņa Vienotību ir ievadījusi Lembergam tieši klēpī un ir skaidri redzams, ka Vienotībai un Āboltiņai tur patīk.
Jūs tur Vienotībā dzīvojiet tādā kā eiforijā, bet es Jums varu pateikt vienu – cilvēki ar vien vairāk atsvešinās no šīs partijas. Un tie nav nekādi lēkātāji, tie ir stabili, domājoši, seni Vienotības atbalstītāji.
Jūsu vēlētāji vairs Jums netic. Vara, visatļautība un godkāre aizmigloja Vienotībai acis. Jūsu vizītkarte ir tas viltīgais Zaķa smīniņš, kad viņš atskaitījās komisijas priekšā.
Tas, ka mēģinājāt nogremdēt smagos noziegumos apsūdzētā oligarha Lemberga lielāko ienaidnieku Zatleru, ir noziegums. Ja nākošajās Saeimas vēlēšanās Lembergs, Sudraba un SC dabūs vairāk par 50% balsu, tad par to atbildēs tieši Vienotība.
Āboltiņa ir “klibā pīle” Vienotībā – jo ātrāk to sapratīs partijā, jo labāk.

+22
-8
Atbildēt

20

    ——-
    Tas bija ‘pirmais zvaniņš’ tiem ‘veiksmes stāsta’ īstenotājiem, kas par ‘Arābu pavasari’ neko nav dzirdējuši, bet par 1905.g. revolūciju skolās neko neuzzināja:

    http://www.youtube.com/watch?v=y1gOaR7lIu4

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 00.00

    susurs …Bet ko es redzēju un dabūju novērot šo pēdējo gadu – Vienotība, tā vietā lai strādātu kopā un atbalstītu savu vienīgo sabiedroto, sāka nozākāt un gremdēt ZRP. Tas bija redzams pat ar neapbruņotu aci….+++ļoti emocionāls komentārs, sevišķi brīdī, kad runa ir par ZRP (RP) un cīņu pret oligarhiem :) Tikai varbūt Tu RP vietā beidzot atbildēsi – ar ko tas ZZS ir sliktāks par SC ar kuru RP taisās Rīgas domē krēslus dalīt? Šis jautājums ir tik ” nodrāzts”, ka riebjas to pieminēt, taču pie skaidrības tomēr vajadzētu nokļūt kaut kādā veidā :)
    Bet ja runa ir par Vienotību, tad ir jājautā tālāk – kādēļ Vientībai būtu jāseko RP paraugam un būtu jādala oligarhi pēc nacionālās pazīmes kā kritēriju,kas nosaka, kurš no tiem oligarhiem ir tas ” labais” oligarhs ar kuru var sadarboties, un kurš tas sliktais – ar kuru nedrīkst? :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    to riņķī apkārt
    Uzreiz pateikšu, ka Rīgas dome un Saeima nav viens un tas pats, to mums jau sen apliecināja TB/LNNK politiķi Birka laikā. Jūsu jautājums laikam ir daudz plašākā nozīmē skatāms – kāpēc Zatleram ar Lembergu ir sarkanā līnija, bet ar SC nav?
    Pašā sākumā vispār ir jānoskaidro Jūsu attieksme pret smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu, citādīgi, ja Jums viņš liekās lāga zēns, sarunai nav jēgas. Tādu slēpto Lemberga fanu te ir nemazums.
    Mana pārliecība ir vienmēr bijusi tāda, ka SC nav jāņem koalīcijā, ka jātur viņi tik ilgi opozīcijā, kamēr aplaužās, kamēr sāk stāties tā saucamajās latviskajās partijās. Vai tas ir pareizi, nezinu? Zinu tikai to, ka ir arī cits variants, cits ceļš, ko piedāvāja jau sen Vienotība un ko pēc vēlēšanām centās piedāvāt ZRP( runa būs par situāciju līdz valodas referendumam). SC ņemšanu valdībā atbalstīja vairums Latvijas iedzīvotāju, tas ir fakts. Es respektēju šo Zatlera izvēli un esmu gatavs apspriest to.
    Kad Jurkāns skandināja, ka SC nekad nav gribējis iet valdībā, viņš nebija tālu no patiesības. Bet tā ir ir tikai puspatiesība. Tas lielais un galvenais jautājums ir
    AR KO SC (lasi Krievijai un Putinam) IR IZDEVĪGI BŪT KOALĪCIJĀ.
    Visnāvējošākais variants, kas apdraudētu pat mūsu valstiskumu, ir Lemberga ZZS koalīcija ar SC. Šis tandēms mums jau ir labi pazīstams, vai ne? Faktiski šī koalīcija ZZS+SC jau bija de facto un draudēja pārvērsties de jure.
    ZATLERS ŠO KOMBINĀCIJU IZJAUCA – TAS IR ZINĀMS FAKTS!
    Latvijai nevar būt nekas šausmīgāks, kā stūrī iedzīta, smagos noziegumos apsūdzēta un ZZS kontrolējoša oligarha Lemberga koalīcija ar SC. Lembergs, lai glābtu naudu un savu brīvību, pārdos Latviju nedomājot.
    APZADZIES OLIGARHS KOALĪCIJĀ AR SC IR KREMĻA TEHNOLOGU SAPNIS.
    Bet ir koalīciju varianti, kur patiešām Krievija nav ieinteresēta.
    Varavīksnes valdība, kur būtu NA, V, RP un SC, Krievijai un tātad SC vispār nav vajadzīga, jo tur pat koalīcijas ietvaros latviešu partijām ir nospiedošs vairākums un bez SC (nepaklausīšanas gadījumā) var iztikt.
    Otra koalīcija V+ZRP+SC arī nav nekas spīdošs Kremlim, jo SC būtu jāpilda koalīcijas līgums.
    SC NEVARĒTU IZPILDĪT SAVU GALVENO MISIJU – KAITĒT MŪSU VALSTIJ!
    Pie mazākā pārkāpuma, pie mazākām aizdomām par kaitniecību, valdība kristu, SC būtu ar kaunu patriekts un politiski sevi norakstījis.
    Tātad, otru lielāko kaitējumu (pirmais, nāvējošais ir koalīcija ar ZZS) SC var nodarīt tikai tad, ja ir opozīcijā.
    Mēs zinām, ka SC, kam ir līgums ar Putina partiju, nav mūsu draugi un tas ir mūsu trumpis. Koalīcijā mēs viņus kontrolētu un viņi nevarētu rīkoties kā Lemberga ZZS iepriekšējā valdībā, kad “zemnieki” darīja ko gribēja, bet Vienotība visu norija.
    Tātad, secinājums ir tāds:
    Ja man būtu pašam jānovelk sarkanā līnija, tad noteikti tas ir smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs, kam kabatā ir politiskās partijas, kam uz āķa ir liels daudzums politiķi-stipendiāti, kas ir stūrī iedzīts zvērs un spējīgs uz visu.
    Pret SC es sarkano līniju nevilktu, jo neredzu kā SC varēja kaitēt valstij, ja viņus ņem koalīcijā un kontrolē. Domāju, ka SC deputāti jau ļoti gribētu būt koalīcijā V+RP+SC, bet partijas spicei to neļauj darīt Krievija. Opozīcijā SC var izdarīt daudz vairāk ļaunuma – mēs taču tagad varam par to pārliecināties.
    Pārdomājot šo visu, var secināt, ka Jurkāns tiešām bija tuvu patiesībai – izņemot SC koalīciju ar oligarhu partijām, cits nekas Krieviju neinteresē.
    Tā jau diezgan briesmīgi skan, kad “nacionāļi” uzdod šo “āķīgo” jautājumu :
    kāpēc ar Lembergu ir sarkanā līnija, bet ar tiem briesmoņiem, latviešu ienaidniekiem un Putina ielikteņiem nav?
    MUMS IR JĀAPZINĀS, KA MŪSU VALSTS VISLIELĀKAIS IENAIDNIEKS IR LEMBERGS.
    LEMBERGS JOPROJĀM IR DAĻĀ SABIEDRĪBAS ĻOTI POPULĀRS, VIŅAM PIEDER POLITISKĀS PARTIJAS UN LEMBERGS VIENMĒR VAR CERĒT UZ SC BALSĪM.
    VISIEM IR JĀAPZINĀS, KA SADARBOŠANĀS AR LEMBERGU IR NOZIEDZĪGA, TĀ IR NEPATRIOTISKA UN NEATBILST VALSTS NACIONĀLAJĀM INTERESĒM.
    SADARBĪBAI AR LEMBERGU ES VELKU SARKANO LĪNIJU UN VĒL ROKU DZIĻU GRĀVI.
    SADARBĪBAI AR SC ES SARKANO LĪNIJU NEVELKU, JO NEREDZU KĀ SC VIENS PATS, BŪDAMS MAZĀKUMĀ KOALĪCIJĀ BEZ LEMBERGA, VARĒJA KAITĒT MŪSU VALSTIJ. BŪDAMS
    KOALĪCIJĀ, LEMBERGS VIENMĒR VARĒJA CERĒT UZ OPOZĪCIJĀ ESOŠĀ SC BALSĪM, BET SC, BŪDAMS KOALĪCIJĀ AR V UN ZRP, UZ LEMBERGA BALSĪM CERĒT NEVAR. PAR MAZĀKO SKATĪŠANOS UZ LEMBERGA PUSI SC TIKTU NOŅEMTS NO TRASES.
    ATSTĀJOT LEMBERGU OPOZĪCIJĀ, BET SC PAŅEMOT KOALĪCIJĀ, MĒS ATDALĀM ŠOS DIVUS LATVIJAI NAIDĪGOS SPĒKUS VIENU NO OTRA. “SKALDI UN VALDI” – LAIKAM TĀ BIJA KAUT KUR RAKSTĪTS.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 12.58

    Susurs. ATDALĀM ŠOS DIVUS LATVIJAI NAIDĪGOS SPĒKUS VIENU NO OTRA. “SKALDI UN VALDI” – LAIKAM TĀ BIJA KAUT KUR RAKSTĪTS.++++ tieši šāda situācija Saeimā bija pirms ārkārtas vēlēšanām – ZZS pozīcijā esot, bloķējās ar opozīcijā esošo SC lēmumu pieņemšanas laikā un šādi bloķēja Saeimas darbu. Tā kā – nekāda “skaldi un valdi” politika šeit nenotiek.

    Kas attiecas uz Lembergu un manu personisko attieksmi pret viņu :) Nepārprotami negatīva :))

    Pārliecība, ka paņemot SC koalīcijā, var “iebarot” SC un “saskaņai” uzlikt “iemauktus,” piedod, bet ir naiva. Negribu es laiku kavēt sev un Tev, cenšoties saviem vārdiem to pamatot. Man pietiks ar argumentu, ka valdības vadītājs Dombrovskis ir pret to, lai SC iekļūtu valdībā

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    to riņķī apkārt
    Man pietiks ar argumentu, ka valdības vadītājs Dombrovskis ir pret to, lai SC iekļūtu valdībā

    Pirmkārt, mēs apspriežam situāciju, kāda bija pirms valdības sastādīšanas. Visa Vienotības spice ar Āboltiņu un Dombrovski priekšgalā bija par SC ņemšanu valdībā.
    Otrkārt, laikam kaut ko nesapratāt, ko centos jums izskaidrot. Bet tas nav brīnums, jo bija mazliet jāpadomā.
    Atkārtoju vēlreiz – iepriekšējās saeimas koalīcija ar Lemberga ZZS, kurš balstijās uz SC balsīm, nav ne tuvu tas pats, kā koalīcija, kur ir SC bez Lemberga ZZS. SC šādā koalīcijā pat skatīties uz Lemberga pusi neuzdrīkstētos.
    SC, ja būtu koalīcijā ar V un ZRP, būtu jāpilda koalīcijas līgums un par bloķēšanos ar Lemberga ZZS būtu jāaizmirst. Tur jau ir tā “fiška”, ka vienīgais veids kā viņus nošķirt ir – SC ir koalīcijā, bet Lembergs opozīcijā. Bet, atkārtoju, šajā kombinācijā SC NEVAR PILDĪT SAVU GALVENO MISIJU – KAITĒT MŪSU VALSTIJ.
    Ja nespējiet sagremot šo niansi, tad nav jēga runāt. Tāpēc man nepatīk te ielaisties diskusijās – Jūs spējat aptvert tikai savai ausij tīkamas lietas.
    Vieglāk, protams, ir ar sapogātās bikšupriekšas īpašnieku dzenāt šurpu turpu iedomātus Zatlera tankus. Vēl vieglāk ir kopā ar Bet meklēt atbildi jautājumam – “kāds labums mums visiem ir no Zatlera rīkojuma No2”.
    Vieglāk ir iekļauties Vislatvijas muļķu korī un skandināt – “Zatlers maita un nodevējs”.
    Vieglāk ir, nedomājot, kas aiz pagrieziena stāv, norakt Zatlera partiju un atstāt tukšu vietu politiskajā laukumā. Bet aiz pagrieziena stāv Sudraba.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 14.02

    Tavai demagoģijai klibo loģika – kur garantija, ka SC nebūs “dubultaģents” – gan Lembja, gan moskaļu un būdams izpildvarā nevirzīs t.sk. Lembim izdevīgus projektus?
    Labāk lai ZZS un SC sēž un “draudzējas” opozīcijā – nebūs jāuztraucas ne par iespējamo Maskavas, ne Lembja “spalvaino roku”.
    Stāsti nu savas pasaciņas citur.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    to Šeloba

    Tavai demagoģijai klibo loģika – kur garantija, ka SC nebūs “dubultaģents” – gan Lembja, gan moskaļu un būdams izpildvarā nevirzīs t.sk. Lembim izdevīgus projektus?

    Prātā jāsajūk, Jūsu stulbums un cietpaurība ir neizmērojama. Pats brīnos par Dzeri49, par viņa pacietību kaut ko iestāstīt “nacionāļiem” un iekrītu bezjēdzīgā diskusijā.
    Cik klases esiet beigusi, ja nespējiet aptver manis uzrakstīto.
    Atkārtoju ( sasprindziniet pierīti un saņemieties ):
    a)par SC nevienam nav nekādu ilūziju. Tas skaidrs?
    b)SC jāpilda koalīcijas līgums. Tas skaidrs?
    c)par mazāko sastrādāšanos ar opizīcijā esošo Lembergu tiek izmesti ar kaunu no koalīcijas, bez turpmākām perspektīvēm. Tas skaidrs?
    d)iepriekšējā Saeimā pozīcijā esošajam Lembergam un opozīcijā esošajam SC bija vairāk kā 50%, tāpēc varēja bloķēties. Tas skaidrs?

    Varbūt man vēl vajag uzzīmēt, lai jums pielektu?
    Nav brīnums, ka NA/TBLnnk parazitē ar tādu elektorātu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 14.40

    “b)SC jāpilda koalīcijas līgums. Tas skaidrs?
    c)par mazāko sastrādāšanos ar opizīcijā esošo Lembergu tiek izmesti ar kaunu no koalīcijas, bez turpmākām perspektīvēm. Tas skaidrs?”

    Koalīcijas līgumu var apiet ar līkumu, ja labi grib, tāpat kā visas norunas, likumus, nolikumus utt. Un to nu moskaļi “labāk par normāliem māk, viņiem tas iznāk patiesāk”.

    Piekrītu, ka iepriekšējās Saeimas laikā ZZS, SC un PLL varēja ar laiku izveidot valdošo koalīciju, taču runa ir par 11. Saeimu, kurā tas vairs nebija iespējams un Zatlera “tanu parādi” situācijā, kad bija skaidrs, ka var bez problēmām nosēdināt opozīcijā gan SC, gan ZZS, kur abu “draudzība” nevienam briesmas neradītu. Tā ka visi tavi spriedelējumi ir Ušakova kaķiem zem astes.
    Tā lūk, RP gorje – agitator.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    to šeloba
    Vairāk Jums neskaidrošu, neceriet.
    Jūsu stulbums ir tik pat bezgalīgs kā visums.
    Ar tādu spriestspējas līmeni, kāds ir Jums un pārējiem pseidopatriotiem, NA un TBLNNK politiķi vēl ilgi varēs gozēties saulītē.
    Jūsu atbildes uz manis skaidroto liecina – vai nu Jūs nelasiet tekstu, vai nu esiet amēbas attīstības līmenī.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 15.18

    Tik stulba tomēr neesmu, lai nesaprastu, ka laist Maskavas kabatas partiju izpildvarā un nodot tās rīcībā stratēģiskās nozares (piem. transportu) ir daudz bīstamāk, nekā ļaut viņiem vienoties Saeimā kopējā balsojumā ar blakus opozīcijā sēdošo Lembja partiju.
    Reālajā dzīvē daudz lielāks svars ir tiem, kuri lemj par konkrētiem projektiem, kontrolē finansu plūsmas, veido kadru politiku, un interpretē likumus konkrētu noteikumu veidā – t.i. izpildvarai. Un kas attiecas uz “koalīcijas līgumu”, tad kurš garantēs, ka tas priekš SC nebūs tikpat “saistošs”, kā priekš Kravcova deputāta zvērests.
    Tā ka FAIL… RP vieta ir politikas Getliņos.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    to Šeloba
    Ja RP redziet Getliņos, tad kāds būs pēc Jūsu domām Saeimas sastāvs nākamajās vēlēšanās, kas taisīs koalīciju?

    PS
    Jums vajadzētu mēģināt nolēkt ar izplētni. Varbūt piezemējoties dabūsiet kādu satricinājumu savām smadzenēm un Jums sāks strādāt kāda līdz šim dīkā stāvējusi smadzeņu puslode.
    Neticu, ka var būt tik plakana pasaules uztvere, varbūt mani āzējiet?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 16.01

    Jums, savukārt, ir pilnīgi neadekvāta realitātes uztvere, ja ticat, ka ar moskaļu partiju ir pieļaujama jebkāda sadarbība.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    to šeloba
    Atbildiet uz maniem jautājumiem.

    PS
    Ko moskaļu partija koalīcijā ar NA, V un ZRP varētu nodarīt kaitniecisku Latvijai? Ja gribētu apiet koalīcijas līgumu, izpildīt Lemberga slepenos uzdevumus vai ko citu, mūsu acīgie juristi no NA ar Kiršteinu un Rasnaču priekšgalā taču to nepieļautu, vai ne?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 16.51

    Moskaļiem pienāktos 3 vai 4 ministru posteņi. Cik juristu būtu jāiesaista, lai izkontrolēto šo ministriju un tām pakļauto struktūru darbu? Cik valstij tas izmaksātu? Un kam šāda resursu šķiešana vajadzīga? Turklāt bez pārliecības, ka visa iespējamā kaitniecība un darbības Lembja vai Maskavas labā ir atmaskotas un novērstas.
    Tā ka lai nu sēž opozīcijā – tā būs labāk un drošāk visiem.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    to šeloba
    Jūs vispār esiet man tagad favorītos, tādu primitīvu domāšanu, tādas muļķības reti kad izdodās sastapt. Ir tiešām daudzi cilvēki, kuri pa retam meklē kaut ko izcili stulbu un Jūs es viņiem varētu ieteikt. Tas ir tā pat, kad ieslēdz krievu programmu “krivoje zerkalo” un atstāj uz piecām minūtēm, lai pabrīnītos par bezgaumību.
    Jūs man atgādiniet to zēnu no Blaumaņa lugas, kas tēloja kurlo, lai atrastu sev tīkamu sievu. Tur arī viņam prasa, vai ilgi domājiet ciemoties pie mums, bet viņš atbild – jā, jā, laiciņš āra šodien foršs ( vai kaut kā tamlīdzīgi ).

    Nu, vai atbildēsiet man uz konkrēto jautājumu, ko uzdevu Jums pirmīt – Kāds būs nākošās Saeimas aptuvenais sastāvs, kādas partijas tur būs un kāda būs koalīcija, kas veidos valdību?
    Jebšu atkal tēlosiet to kurlo un teiksiet – “kur garantija, ka SC nebūs moskaļu “dubultaģents”?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 20.13

    ..Pašā sākumā vispār ir jānoskaidro Jūsu attieksme pret smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu, citādīgi, ja Jums viņš liekās lāga zēns, sarunai nav jēgas. Tādu slēpto Lemberga fanu te ir nemazums…
    _______________________
    paranoja mazajam susuriņam?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 20.15

    Varbūt man vēl vajag uzzīmēt, lai jums pielektu?
    ___________________
    ietetovējiet lūdzu zem Skābā bruņinieka Rosinantes astes….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 31.08.2012. 20.18

    Jums vajadzētu mēģināt nolēkt ar izplētni.

    _________________ Jums derētu ieņemt aminazīnu. Jūsu idejiskais Sancō Pansa dzeris gan parasti piesauc haloperidolu.Pakonsultējaties viens pie otra.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Māris Bārzdainis 03.09.2012. 09.30

    Nākamajā Saeimā noteikti nebūs RP – un labi ka tā, jo latviešu acīs esat nodevēji, bet krievu – uzmetēji.
    Jūs vnk esat nekaunīgs demagogs, kas cenšas iestāstīt, ka vilku ir iespējams pieradināt, uzticot tam ganīt aitas. Stulbs būs tas, kas jums noticēs.
    Jūsu argumentācija ir apmēram tāda, kā šajā (reāli notikušajā) gadījumā:
    Students, exāmenā atbildot uz jautājumu, kā notiek aerofotgrafēšana – “lidmašīna lido, lido, fotogrāfē, fotogrāfē, tad nolaižas un aiznes materiālus pēc piederības”.
    Pasniedzējs – “bet kā notiek pats fotografēšanas process?”
    Students – “es tak jums saku, lidmašīna lido, lido…”utt.
    Pasniedzējs – “jā, es saprotu, bet par pašu filmēšanu lūdzu!”
    Students atkal atkārto iepriekšējo.
    Un tā kādi 5 “riņķi”, kamēr “uz izturību paņemtais” pasniedzējs ieliek studentam 3.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Māris Bārzdainis 03.09.2012. 09.39

    P.S. Jā, un kāpēc cīņai pret Lembi vajag tik sarežģītas kombinācijas, kāpēc to nedarīt vnk tiesiskā ceļā? Tā ka posieties vien ceļā uz “vēstures mēslaini”, gan jau Lembe&ZZS ar laiku jums tur piebiedrosies – tad varēsiet izklaidēties, apkrāsojot vieni otrus ar “sarkanajām līnijām”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

marmed 30.08.2012. 20.43

Šodienas morāle:
ālēties drīkst tikai baznīcā, arēnā nedrīkst.
izsvilpt/izsmiet drīkst itkai Putinu un 3A, Vienotības plitiķus nedrīkst!
vispar jau Mūrniece galīgi nesakarā pievilka Breiviku, tas tāds triks, tipa, ja Tu izsvilpi Solvitu Tu esi par Breiviku, kautgan tur nav nekāda sakara.
tikpat labi varētu teikt, ja Tu neizsvilp varu tu eso pret Pussy riot un par Putinu!
Jautājums Solvitas faniem, vai Aivaru drīktētu izsvilpt?

+12
-6
Atbildēt

0

arturs_drikitis 30.08.2012. 20.35

Rudā lapsa pati tur līda, laikam neviens tur nedzina virsū! Bet vakar tur strādāja liels bara instinkts un pluss liels daudzums lēta aliņa.

+9
-5
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 30.08.2012. 20.19

Pieņemu,ka hokejfaniem tikpat nepatiktu kāda Zaķa vai Amerika parādīšanās, jeb precīzāk- izrādīšanās nevietā. Te nu atkal var par plaisu pafilosofēt, kad nu Solvitai ar CO pat neienāca prātā jautājums- vai īstā vieta kurp doties.Sporta arēna, tauta emocijās.. utt..Īpaši, ja ezim zināms ,ka visai liela sabiedrības daļa pavisam nav sajūsmā par vadoņu darbiem.Tam taču ir soc. pētījumi pieejami.Lasiet, un rūpīgāk apsveriet PR soļus.Publiskā politika paredz arī izsvilpšanas iespēju, tā nu tas ir., un nav pamata uzmest lūpu. Jeb otrs variants, attīstiet savu personību, triviāli- kļūstiet cilvēcīgāki, līdz ar to arī cienītāki.

+14
-4
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 30.08.2012. 20.07

hahaha pirmo reizi redzu, ka IR komentāru + – cenzē:)) Nu Jūs esat līmeni sasnieguši. Par tēmu- ne Linda ne Solvita nekad neredz un neatzīst savas kļudas. Visi slikti, nesaprot, mēs baltas un pūkainas. Pirmajai pat pietika nekaunības pēc tautas izteikta vērtējuma(netikšanas Saeimā) turpināt būt Iekšlietu ministrei. Dāmas Jums neliekas, ka cilvēki nav aitu bars un Jūsu publiskās darbošanās novērtējums ir tieši tāds kā bija arēnā Rīga. Varbūt Jūs svēti ticat, ka visi ir idioti un tic, ka ZAĶIS NEVAINĪGI OPTIMIZĒ NODOKĻUS, bet KAMPARAM atmiņas lūzumi!!!:) Līdāt politikā, ar sekām bija jārēķinās. Bet ak vai, aizmirsu,bet jūs tak dzīvojat citā realitātē nekā mēs-aizpogulijā!:)

+14
-6
Atbildēt

1

    ilmisimo > Elīna Barkovska 30.08.2012. 20.44

    Plus_opinionSleepwalker Paldies par viedokli autorei. Pirma rindkopa uzruna ipasi. IR komentaros visi kliedz, ka Latvija sabiedriba saskelta un to nekad nevares apvienot, kamer Arena Riga, izradas, visus vieno KRIEVIJAS hokeja liga un Rigas Dinamo. Neatkariga Latvija? Nudien japiekrit Lindai – kadi pasi, tadi politiki un kadi politiki, tadi pasi.
    http://www.ir.lv/lv/news/opinions?day=30&month=8&page=1&slug=par-solvitu-arena-un-breivikiem-musos&year=2012

    …..Sleepwalker Sašķelta sabiedrība ir tāda, kurai nav kopēju pamatvērtību.
    ————————–
    Šim apgalvojumam pilnībā piekrītu. Savārītās putras katls būtu mazāks, ja Latvija pēc neatkarības atgūšanas būtu konsekventi veidojusi tādu pārvaldi un sabiedrisko vidi, kas atšķirās no “sovjetiskās” un skaidri iezīmē Latvijas orientāciju uz Rietumiem nevis Austrumiem. Kamēr Latvijas sabiedrība un varasvīri/sievas tolerēs korupciju un varas izmantošanu savtīgās un ģimenes / paziņu biznesa interesēs, kamēr Latvijā nebūs spējīga un taisnīga tiesu sistēma, kamēr pie mums būs Jaunais Vilnis, KHL līgā spēlējošs Rīgas Dinamo, kamēr paši savus uzņēmumus, nekustamos īpašumus (un partijas?) tirgosim Austrumu investoriem, kamēr “naudas maisiem” piešķirsim ordeņus, kamēr Austrumu-Rietumu dzelzceļa savienojums būs svarīgāks par Rail Baltica, kamēr Itera diktēs Latvijas gāzes cenas utt., diez vai varēsim kādam ieskaidrot, ka te vairs nav LPSR. Pašcieņa, stingrs mugurkauls, skaidra nostāja par savām vērtībām, savu ekonomisko un politisko attīstības virzienu utt. vairotu arī cittautiešu cieņu pret šo valsti, stimulētu vēlmi apgūt valodu un naturalizēties, un gan jau arī veicinātu to cilvēku aizbraukšanu, kam pieņemamākas citas vērtība
    http://www.ir.lv/blogi/personigie-blogi/mitologiska-vienota-sabiedriba-potjomkina-sadza/viedokli

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 30.08.2012. 20.06

tauta saklausiijusies un aizgaajusi mafiozi propagandas iespaidaa , var redzeet taas speeku , vai tad Jums gribas lai atgriežas lembisti , šķeelisti un šleseristi? vienvaardssakot valsts nozadzeeji oligarhi? Ja Juus zinaatu Solvitas biograafiju , tad Jums nebuutu nosleepums par viņu kaa hokeja liidzjuteeju , bet aciimedzot cilveeks Jums nulle , politiskaa tumsoniiba spiežas pa visaam viileem..Juusu ceļš uz referendumu , balsojiet par pilsonoiibu visiem krieviem bez izņeemuma , balsojiet par saskaņas centru , kuri uztaisiis deklaraaciju par bezierunu iestaašanos krievijas impeerijaa

+8
-8
Atbildēt

1

buchamona 30.08.2012. 19.38

Parasti pēc hokeja spēles palasu netā komentārus – gan latviski, gan krieviski. Jāsaka, ka pat krieviski rakstīti komenti brīžiem ir sakarīgāki, ja runa ir par hokeju. Tas nozīmē, ka liela daļa hokeja fanu vakardienas spēlē ir arī SC fani. Tie arī svilpa :) Man kaut kā liekas, ja arēnā pēkšņi parādītos Ušakovs ar Urbi svilptu tā pat, tikai otra puse. Latvijā tā ir un būs ikdiena.

Bet izskatījās tas tiešām pretīgi, es gan tulīt arī ” atslēdzos” no šī cirka. Tā tas taču ir vairākkārt pierādījies, ka politiķiem arēnā ar savu ” dziesmu grāmatu” nav ko meklēt.

+17
-5
Atbildēt

1

    ilmisimo > buchamona 30.08.2012. 19.49

    Man kaut kā liekas, ja arēnā pēkšņi parādītos Ušakovs ar Urbi svilptu tā pat, tikai otra puse. Latvijā tā ir un būs ikdiena.
    _________________
    Sabiedrības saliedētības griesti.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 30.08.2012. 19.24

Vienotība, jūs gan esat smieklīgi, būsiet uztaisījuši paši sev kārtējo psiho terapiju un radījuši pārliecību, ka viss ir kārtībā.
Tā teikt, tikai tautas ienaidnieki un viltus investori ir pret jūsu solvitu un partiju.
Man žēl, bet tā nav.
Pret ir 90%, par ir 10%. Bet jūsu boļševistiski marazmātiskajā pasaules uzskatā, tas ir normāls procents. 10% ir pareizi īstenticīgie, pārējie sliktie viltvārži.
————————-
Sāku domāt, ka valodu un tagad pilsonības (tas neizbēgam būs) referendums patiesībā ir jums tikpat vajadzīgs kā Ušakam, lai mobilizētu vēlētājus un censtos noturēt sev atbalstu. Tāpēc arī pieļaujiet šo ņirgāšanos par Latviju ar savu solvitu priekšgalā.
————————-
Nez kāpēc igauņi šos pasākumus nolikvidēja vienā setā.

+6
-9
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 30.08.2012. 19.10

gan jau tur bij salasījušies vieni marodieri, un atriebās cienījamai dāmai.
būtu tur godavīri – kapari ,zaķi, sprūdži – būtu ar aplausiem unņemta. kauns viņiem. pareizi teica – nošaut, bez tiesas un izmeklēšanas.

+8
-7
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 30.08.2012. 18.43

Jo drosmes aiziet līdz parlamentam ar plakātu, uz kura būtu rakstīts kaut vai familiāri -„Solvita, tu mums nepatīc”, pagaidām nav bijusi nevienam.
——
Tieši tā, un man arī nebūtu. Un runa nav par kādu politiķi, ka man būtu bail vai neērti, ko viņš par mani domās, bet par mani. Ja nu ierauga kāds kaimiņš, darba biedrs, bērni, priekšnieks? Ko viņš domās par mani? Varbūt es viņiem vairs nepatikšu? Tagad vairumam no viņiem es šķietu gluži jauka, samērā inteliģenta kundzīte. Bet tad droši vien kāds noteiks – nu galīgi traka un dulla! Bet to nu gan man negribas. Labāk jau tā – anonīmi internetā.
Paldies Abu Meri kundzei par viedokli. Piekrītu.

+15
-6
Atbildēt

2

    Es domāju, ka Linda Abu Meri varētu parādīt piemēru un pirms nākamās RD spēlēs atnākt pie arēnas ar plakātu “Rīgas Dinamo līdzjutēji, jūs man nepatīkat”. Ja vien pietiks drosmes, protams.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > My Paradise, My Rules 30.08.2012. 20.00

    >Axis
    hmmm…
    izklausās,ka Axis gribētu sist sieviešus..

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

janisholsteins 30.08.2012. 18.14

Linda ir nepareizi aprakstījusi situāciju. Āboltiņa tur negāja piedalīties diskusijā. Tas bija rituāls, kurā viņa prezentēja “varas atbalstu notikumam”, lai parādītu, ka šis notikums ir svarīgs un lai hokeja skatītājiem demonstrētu, ka viņa ir “savējais”. Un šajā rituālā (nevis diskusijā), kur viņa gribēja demonstrēt savu līderību, viņai tika pateikts – mēs negribam tevi par līderi, un tu šeit neesi savējā.
Galu galā politiķa lielākais kapitāls nav viņa gudrība, spēja diskutēt, vēlme palīdzēt valstij vai izcila organizēšanas spēja. Politiķa lielākais kapitāls ir sabiedrības uzticēšanās viņam. Hokejisti atklāti demonstrēja – Āboltiņai tādas vairs nav.
Prātīgam politiķim šī situācija būtu kā 100 sarkanās kartītes, kas griežas ap galvu – tas ir pēdējais signāls, lai saprastu, kas ir noticis ar reputāciju un ko darītu, lai to atgūtu. Šajā gadījumā lielākā muļķība ir klausīties “galma” mierinājumos un saukāt publiku par nekulturālu. Citādi pavisam drīz no politiķa Āboltiņa pārvērtīsies par ekspertu – un tad varēs doties uz “pieklājīgām diskusijām”, nebaidoties, ka viņu kāds izsvilps.

+28
-10
Atbildēt

12

    Aleksejs Dimitrovs > janisholsteins 30.08.2012. 18.26

    Nu gan gribas pasniegt Kasparam žetonu par komentu!

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > janisholsteins 30.08.2012. 18.33

    Labi teikts! Kaut gan vispār izskatās, ka sporta pasākumi ir nepateicīga vide šādiem rituāliem ne tikai Latvijā. Pāris mēnešus atpakaļ Putins arī tika izsvilpts kāda Krievijas cīņas sacensību pasākumā, kur vēlējās uzrunāt publiku.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > janisholsteins 30.08.2012. 18.34

    Kā Jūs, Kaspar, domājat – kāpēc tie daži svilpa – vai nevarētu sīkāk?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > janisholsteins 30.08.2012. 18.46

    Labi vēl, ka neizdomāja uzstāties kādā pankroka festivālā. Varēja arī no neformālās kurzemes jaunatnes dabūt ar alus pudeli pa ugunīgo cekulu. Un tas bez jebkādas politikas!

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Un šajā rituālā (nevis diskusijā), kur viņa gribēja demonstrēt savu līderību, viņai tika pateikts – mēs negribam tevi par līderi, un tu šeit neesi savējā.

    Šajā rituālā kārtējo reizi apstiprinājās bara spēks un pūļa (vismaz to, kas bija arēnā) zemais līmenis. Nepatiku var izteikt citādi. Tagad, kad uzzināju, kas noticis, netrīsēju sajūsmā, ka Solvita dabūjusi pa spārniem, bet kaunā, cik zemu krituši mani tautas brāļi. Jā, it īpaši skumji par savējiem. Par svešajiem, citādi domājošajiem neuztraucos, lai gan situācija liek aizdomāties, vai Kaspara minētais svilpšanas iemesls bija īstais un vienīgais.

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    Lee > janisholsteins 30.08.2012. 18.57

    >Kaspars Bērziņš
    Jums, jaunēkli no tālās Amērikas, izskatījās, ka hokejisti izšvilpa Āboltiņas kundzi, kā apgalvojat savā komentārā?
    Prastums un neaudzinātība pārņēmusi lielu daļu jauniešu, kas mēģina sevi parādīt kā varoņus švilpjot, necenzēti lamājoties un izrādot bravūrību. Mūslaiku varoņi!

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janisholsteins 30.08.2012. 19.15

    @Kaspars Bērziņš
    Tas bija rituāls, kurā viņa prezentēja “varas atbalstu notikumam”, lai parādītu, ka šis notikums ir svarīgs un lai hokeja skatītājiem demonstrētu, ka viņa ir “savējais”.

    Es teiktu, ka pie vārda “svarīgs” būtu jāliek punkts, jo šaubos, vai viņa to uztvēra daudz personiskāk kā pienākumu sniegt uzrunu pēc LDz kausa lūguma. Viņai, kā 2.ai svarīgākajai valsts reprezentatīvai personai ir jābūt iemeslam, lai atteiktu. Es vairāk vilktu paralēles ar 2008.gada DzSv prezidenta uzrunu – nemīlēts prezidents un neveikla runa, bet ne dalībnieki, ne skatītāji neatļāvās izrādīt necieņu. Nav jāizsvilpj, lai rādītu attieksmi – pietiek ar to, ka lielākā daļa neaplaudē pēc uzrunas, un to varētu gaidīt no inteliģentas publikas. Tas skatījumā no malas.
    Ja skatās no līdzjutēju puses, tad Linda gan ir nedaudz pārpratusi iemeslus šādai rīcībai – izsvilpšana nebija gluži necieņas izrādīšana varai kā tādai, bet gan kā Solvitai – publiskai personai. Ja parasti Solvitas ne tik sabiedrību mīlētie izteikumi ir parādījušies presē vai Tv otrā pusē, tad šī ir tā iespēja paust tiešu attieksmi, ko daudzi arī darīja. Jāsaka gan ne īsti kulturālā veidā!
    Un Solvitai nevis vajadzētu apvainoties, bet padomāt, kādēļ sabiedrībā ir tik naidīga pret viņu un vai tam nav par iemeslu kādi viņas iepriešēji vārdi un darbi. Tik pat labi otrā pusē varēja būt kulturālāka sabiedrība, kas sagaidītu Solvitu ar šķidriem aplausiem vai klusumu – tas būtu tas pats (mazāk apkaunojoši)!

    P.S. Ja nepatīk cilvēks, vienmēr var vai nu aiziet vai ignorēt, bet nav jau uzreiz jāsāk skaļi tas izrādīt! Jāsaka, ka nav ne pirmais ne pēdējais šāds gadījums – ir daudz cilvēku ar vāji koptu kultūras un ētikas izpratni – vienkārši sagadījās pavairāk vienuviet.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    janisholsteins > janisholsteins 30.08.2012. 19.19

    Bars ir bars. Ja Āboltiņa ļoti patiktu, bars ieslīgtu histēriskās ovācijās. Ja nepatīk – izsvilpj. Kāda tur vēl pieklājība un racionalitāte. Reakcija signalizē par uzticēšanos un emocionālo attieksmi pret politiķi. Var jau saukāt baru par mežoņiem, bet novērojamā reakcija vienkārši signalizē par politiskā kapitāla izsīkumu. NEVIENS no svilpējiem nebalsos par Āboltiņu.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > janisholsteins 30.08.2012. 19.44

    Stipri sarežģīts skaidrojums vienkāršai lietai. Ir tikai divi jautājumi – vai tā varētu notikt ar kādu citu Vienotības redzamāko politiķi un vai Saeimas vadītajai tiešām tur bija jāuzstājas? Kaut kā nevaru iedomāties nevienu citu Vienotības politiķi(izņemot Jaunupu), kas varētu saņemtu līdzīgi asu reakciju, un diez vai Saeimas vadītājai tur vajadzēja rādīties.

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > janisholsteins 30.08.2012. 19.45

    Atkal forma ņem virsroku pār saturu. Prātā nāk gadījums, kad Hermanis nosauca to Kongresu nama teātra režisori par prostitūtu vai taml. Ja pareizi atceros, tad arī komentējošie puritāņi no visa teiktā bija sapratuši vienu vienīgu vārdu – ‘prostitūta’.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > janisholsteins 30.08.2012. 19.45

    Vēl varbūt pati Linda Abu Meri fotoradaru epopejas dēļ.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > janisholsteins 31.08.2012. 09.57

    >Con Brio
    “kaunā, cik zemu krituši mani tautas brāļi. Jā, it īpaši skumji par savējiem.” – hokeja arēnā svilpšana un trokšņošana ir normāla parādība, kur tai nav nekā sakara ar svilpēju kulturālību vai nekulturālību. Bet politiķis, kas tur lien izrādīties, gan demonstrē savu līmeni.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

astra_ozo 30.08.2012. 18.03

iesaku visiem noskatīties DIENĀ video ar izsvilpšanu.
Pirmkārt, svilpēju bija pat ļoti maz, otrkārt – pavērojiet, cik daudzi “latviešu” “hokeja fani” nezin kāpēc tik vētraini atbalstīja tikko zaudējušo krievijas komandu.
———-
Man ir aizdomas, ka svilpēji bija, lielākoties, Ušakova fani – esošie un topošie jaunpilsoņi…

+25
-6
Atbildēt

8

    ilmisimo > astra_ozo 30.08.2012. 18.10

    Izskatās gan

    nevien švilpējs vēl nav mēginājis apgaismot-kāpēc un par ko. Nav izdevīgi.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > astra_ozo 30.08.2012. 18.22

    Man gan šķiet, ka cilvēki pateicās abām komandām par aizraujošo spēli un atbalstīja pretinieku komandu, kas ir izveidota pilnīgi no jauna.

    Iepriekšējais sastāvs traģiski gāja bojā aviokatastrofā pirms gada (visi spēlētāji (apmēram trešadaļa – ārzemnieki), treneri, apkalpojošais personāls). Bojā gāja arī Latvijas hokejists Kārlis Skrastiņš, par kuru tu, “speciālist”, iespējams esi dzirdējis.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 30.08.2012. 18.31

    Man gan šķiet, ka cilvēki pateicās abām komandām par aizraujošo spēli un atbalstīja pretinieku komandu, kas ir izveidota pilnīgi no jauna.
    —————-
    A-ga! Intelektuālie latviešu hokeja līdzjutēji – ar nenormālu izpratni pret svešas valsts hokeja komandu, bet ar neizprotamu nepatiku pret otro cilvēku savā valstī – Āboltiņu…

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > astra_ozo 30.08.2012. 18.43

    Cilvēki atnākuši uz hokeja sacensībām baudīt augstas klases meistaru spēli. Vai tavuprāt viņiem vajadzēja izsvilpt pretiniekus tikai tāpēc, ka viņi ir pretinieki? Padomā kārtīgi, pirms spried par tev svešu cilvēku intelektu tematā, kuru nepārzini.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > astra_ozo 30.08.2012. 18.51

    ..avuprāt viņiem vajadzēja izsvilpt pretiniekus tikai tāpēc, ka viņi ir pretinieki?
    ______________ Aāa…

    tagad izrādās ir pieņemts izsvilpt savējos? Nu jā… jauni laiki..katram nesaprast..

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 30.08.2012. 19.01

    Cilvēki atnākuši uz hokeja sacensībām baudīt augstas klases meistaru spēli. Vai tavuprāt viņiem vajadzēja izsvilpt pretiniekus tikai tāpēc, ka viņi ir pretinieki?
    ———–
    :)))) Vai Axim nav nācies lasīt, cik ļoooti viens otru mīl pat vienas pilsētas divu dažādu futbola klubu līdzjutēji? Kāda klope ir starp Arsenal un Chelsie, piemēram…
    Neraugoties uz pretinieku augsto meistarību, nav vēlams ar nepareizas krāsas šallīti gadīties nepareizajā pabā vai tavernā. Var nākties šķirties no dažiem zobiem…

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > astra_ozo 31.08.2012. 00.02

    Nejauc gan futbola “ultras” ar hokeja faniem ;)
    Tikai ļoti retos gadījumos rodas problēmas iemalkot kopā ar pretinieku fanu pa alam kādā krogā pēc spēles.
    Jā, mezavilks iemīļotā futbola “ultras” gan mēdz dut nost pretinieku tādus pašus “ultras”. Nu vismaz visu pilsētu izdemolēt vai tikai masveida kautiņu uzrīkot…
    Par to gan raxtīs visā pasaulē – tāpēc nauda jādod futbolam, lai pasaulē mūs zinātu! ;)

    ps. Āboltiņa, nesaprotamu iemeslu pēc, vnk nokļuva neīstajā vietā neīstajā laikā! Nu nav gaidīts NEVIENS politiķis uz ledus ar savām runām. Savu devu svilpienu jau dabūjuši ir gan Ušakovs, gan Kalvītis, gan Šlesers, gan tagad arī Āboltiņa. Izveidojusies kompānija liek aizdomāties, vai ne… ;)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > astra_ozo 31.08.2012. 09.54

    “Man ir aizdomas, ka svilpēji bija, lielākoties, Ušakova fani – esošie un topošie jaunpilsoņi…” – un tādēļ jau Solvitiņai tik tiešām bija jāskrien uz turieni izrādīties…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Lee 30.08.2012. 17.58

Paldies, Linda, ka uzdrīkstējāties par šo runāt. Pietiek ar 5% provokatoru, lai mainītu pūļa/bara instinktus pretējā virzienā un tādi cilvēki vakar bija arēnā Rīga.
Patīk stiprās un gudrās sievietes, kādas esat abas ar Āboltiņas kundzi. Lai Jums veselība un izturība!

+16
-13
Atbildēt

2

    dro > Lee 30.08.2012. 22.55

    simba. Nu ļooti atgādini Zani:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Lee 30.08.2012. 23.32

    …jā, lno!…Jūs abi ar Betiju mani atklājāt – tāpēc atzīšos – IRsī raksta tikai 4 komentētāji – betijacelmane, lno, pirozkovs, bet pārējie niki ir manējie…uh!…nākas piestrādāt dien’ un nakt’….:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

helis 30.08.2012. 17.57

Suņi rej un Solvita iet tālāk.

+13
-5
Atbildēt

2

    oskaar > helis 31.08.2012. 00.22

    Skumji ir tas, ka Solvita suņu rejās neieklausās. Bet vajadzētu- kaut nedaudz.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    helis > helis 27.11.2012. 21.30

    Ja Solvita suņos klausītos, tas viņu ātri vien salauztu. Kam tas vajadzīgs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 30.08.2012. 17.33

Latgalieši un bērnu vecāki, jo īpaši mīl vienotību un solvitu.
http://static3.businessinsider.com/image/4e5e6aefeab8ea1040000041/oliver-twist.jpg
It started on Monday. “Poverty is returning to Europe,” said Jan Zijderveld, head of Unilever’s European operations, in an interview.

Read more: http://www.testosteronepit.com/home/2012/8/29/the-pauperization-of-europe.html#ixzz252Y61hx2

Major Corporations Are Adjusting For The ‘Pauperization Of Europe’

Read more: http://www.testosteronepit.com/home/2012/8/29/the-pauperization-of-europe.html#ixzz252Y9Wigi

+3
-20
Atbildēt

1

    ilmisimo > dzerkaleliva 30.08.2012. 17.55

    >pacietīgais investors

    Izteiksmīgs.

    Tavs pašportrets.

    pacietīgais investors jau ir tas pats”‘investors”, kas aicināja parakstu vākšanas laikā pirms 18. februāra referenduma iet parastīties PAR(sic!) latviešu valodu..

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

Ieva 30.08.2012. 17.22

Nu tas mums ir tipiski. Nolikt visu, visus un visur. Izsvilpt, pamācīt un piedalīties vaimanologu kopkorī.
Īstenībā jau svilpšana ir šauro pierīšu runas veids. Hokeja līdzjušana jau tāda bara instinkta izpausme vien ir, un nez vai Aboltiņai bija jākauc vilku baram līdz..

+26
-8
Atbildēt

2

    Egitazz > Ieva 30.08.2012. 23.12

    vot ja kāds Domu baznīcā nodziedātu “Dievmāt, Āboltiņu padzen”, tas gan būtu māksliniecisks un demokrātisks protests un to dziedātāju droši vien uzreiz apbalvotu ar trīs zvaigžņu ordeni

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 30.08.2012. 23.40

    …Kolpant….nenolaidies līdz vienača līmenim!….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 30.08.2012. 17.19

Manuprāt Solvita ir viena no retajiem politiķiem, kam patiesi rūp Latvijas tautas intereses, tāpēc to neieredz nedz ‘biznesmenīši’, nedz kremļa interešu bīdītāji.
Izsvilpšana bija rūpīgi sagatavota provokācija, atteikties no uzaicinājuma uzstāties viņa nevarēja, jo hokejs ir populārs sports Latvijā un šo atteikšanās faktu nekavējoties steigtos izmantot ‘labvēļi’. bet pašu izsvilpšanu nebija grūti noorganizēt ņemot vērā jau gadiem ilgi mērķtiecīgi piekopto nomelnošanas kampaņu medijos un pūļa vieglo vadīšanu ar provokatoru palīdzību.
Ko īsti dara mūsu drošības struktūras, viņus neuztrauc, ka nākamajās vēlēšanās pie varas atkal būs oligarhi vai kremļa marionetes?

+23
-16
Atbildēt

8

    Andris Jautriņš > Edmunds Zālīte 30.08.2012. 17.40

    Manuprāt Solvita ir viena no retajiem politiķiem, kam patiesi rūp Latvijas tautas intereses, tāpēc to neieredz nedz ‘biznesmenīši’, nedz kremļa interešu bīdītāji….

    Tātad, Latvijā ir VIENOTĪBA un biznesmenīši un kremļa interešu bīdītāji. Viss? A kur tauta?! Tavs komentārs, mīļais cilvēk, laikam ir Vienotības domāšanas veida paraugs, tādēļ TAUTA arēnā Vienotību izsvilpa.

    P.S. Arēnā nebiju, bet nenosodu. Ja jau Pussy Riot var baznīcā ņemties, tad kādēļ gan TAUTA, kas nopirkusi biļetes, arēnā nevarētu izsvilpt aktieri, kuru amatā iecēlusi? Modernā demokrātija :)

    +17
    -26
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > Edmunds Zālīte 30.08.2012. 17.50

    varbūt pārlasi, ko samu*%$*i, man piedēvē vārdus, kurus manā tekstā neatrast. un ja Tu uzskati, ka ‘TAUTA’ ir pūlis nozombētu slāvu tautības cilvēku (jo letiņi kaut kā samulsuši tikai stāvēja, neizpratnē par notiekošo), tad protams – ‘modernā demokrātija’ ir mistkastē izmetama.

    +23
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edmunds Zālīte 30.08.2012. 17.53

    ..tādēļ TAUTA arēnā Vienotību izsvilpa.
    ______________________
    tauta?

    Kuras valsts?

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    Andri Doveik, paskaitiet mīnusiņus zem sava komentāra.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Edmunds Zālīte 30.08.2012. 23.09

    un uz miljonāra no Daugavpils Drīksnes, kur neprot latviešu valodu, dzimšanas dienu viņu arī uzaicināja un viņa arī nevarēja atteikties:))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Edmunds Zālīte 31.08.2012. 10.03

    frukc, pirmā rindkopa ir citāts, pārējās divas – mans viedoklis. Kur problēma? Ja liec man ticēt, ka tu zini (!!!), ka Solvita nevarēja atteikties, tad esmu spiests domāt, ka esi viņas dienestā. Vai tad preses dienestiem tagad komentāros jāstrādā?

    Kas tie par “nozombētajiem slāvu tautības cilvēkiem”, kuru priekšā Solvita bija spiesta iznākt? Ja ir tik slikti, tad šis gājiens ir kā Ulmaņa “palieciet savās vietās, es palikšu savējā”. Vai nu frukc sviests, vai Solvitas nodevība. Izvēlies pac!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edmunds Zālīte 31.08.2012. 10.22

    …izvēlos trešo variantu – Doveikam noteicošais ir bara instinkts….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    oskaar > Edmunds Zālīte 01.09.2012. 00.25

    Nu- un kas būs, kad viņš paskaitīs mīnusiņus (šobrīd 9)? Tādēļ viņa viedoklis kļūs mazāk cienījams?
    Man vispār gribētos labāk redzēt kopējo viedokļu apmēru- cik + un cik -. Ja vērtējumi ir 9 un visi – , tad tā ir viena lieta. Ja vērtējumi ir 251 un + ir
    121, bet – 130: tas ir savādāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 30.08.2012. 17.06

Arēnā nebiju, hokeju neskatījos, bet viedoklis ir. Āboltiņa cilvēkiem saistās ar Vienotību, bet Vienotība ar dubultmorāli. Neskaties uz maniem darbiem, klausies manos vārdos.
Ja būtu Arēnā, nesvilptu. Bet cieņu pret Vienotības politiķiem arī nejūtu. Nekādu.

+18
-15
Atbildēt

1

ltvpanorama 30.08.2012. 16.53

Nebija jau smuka tā izsvilpšana, tāda sūnaina sajūta..bet no otras puses’man nav saprotams, ko viņa tur meklēja??..Teorētiski tas bija tikai LDZ kauss, kur uzstājas viens privāts hokeja klubs no Rīgas, lai arī visai populārs,..cita lieta būtu bijusi izlases spēle pārstāvot Latviju…tad būtus saprotama valsts varas pārstāvju parādīšanās, savādāk tas bija iepriekš paredzams grābeklis uz kura uzkāpt..un jāatzīst visai cienīgi arī tikt galā ar šo situāciju

+41
-4
Atbildēt

3

    ilmisimo > ltvpanorama 30.08.2012. 16.55

    Nebija jau smuka tā izsvilpšana, tāda sūnaina sajūta..bet no otras puses’man nav saprotams, ko viņa tur meklēja?
    ____________ Nuja.

    Pamācoši.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > ltvpanorama 30.08.2012. 18.37

    @Andrew
    Ja vien viņa netika uzaicināta…. kas nozīmē, ka viņu varētu pārprast, ja neierastos…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Agris Āva > ltvpanorama 01.09.2012. 05.09

    Īsi un kodolīgi. Pāris rindiņas, viss pateikts, malacis, Andrew.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 30.08.2012. 16.47

Tas ir patīkams jaunums, ka šī neveiksmīgā izbijusī ministre, kas tagad cenšas bāzties visos dzeltenajos preses izdevumos ar saviem kāzu un aizkāzu ceļojumu foto, un kura lobēja tādu radaru ieviešanas veidu, kas pazemo tautu, nolēma neatgriezties politikā. Taču īsti nevar ticēt viņas teiktajam, jo mēs taču atceramies, kā viņa te atkāpās, te neatkāpās no ministres amata. Bet par Solvitu: viņa neko citu nav pelnījusi, kā tikai svilpienus, atceroties kaut vai tikai viņas mēģinājumus ievilkt valdībā valsts ienaidniekus SC pēc 10. Saeimas vēlēšanām, vai gļēvo mīņāšanos valodas referenduma sakarā.

+24
-13
Atbildēt

3

    astra_ozo > kristaps_drone 30.08.2012. 18.06

    Bet par Solvitu: viņa neko citu nav pelnījusi, kā tikai svilpienus, atceroties kaut vai tikai viņas mēģinājumus ievilkt valdībā valsts ienaidniekus SC
    ——-
    es gan domāju, ka hokeja svilpjošo ” hokeja fanu” motivācija bija pavisam pretēja

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > kristaps_drone 30.08.2012. 18.38

    Atvainojos, esmu kļūdījies:
    gribēju rakstīt: “es gan domāju, ka svilpjošo ” hokeja fanu” motivācija bija pavisam pretēja”

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 31.08.2012. 10.01

    “es gan domāju, ka hokeja svilpjošo ” hokeja fanu” motivācija bija pavisam pretēja” – protams, ka motivācija arēnā bija cita, bet, jebkurā gadījumā, Solvita neko citu, kā vien svilpienus, nav pelnījusi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ivetao2007 30.08.2012. 16.45

Tas, ka latviešu apzog un apmuļķo puķinisti kā kādus cērpjamos aunus, ir nožēlojami. Marģinālais ledus hokejs un ģinamo ir jau dziļi, dziļi iebīdijis Latviju puķina sagatavotajā Lielkrievijas imperijas purvā, kas pārstās eksistēt pēc gadiem piecdesmit. Kad izsīks manta ko sūknēt pa trūbām, bet cita nekā krieviem nav. Esmu Ministru prezidenta m izklāstījis, ka miljonu nomešana ledus hoekejam nav labākais naudas ieguldīšanas apaņēmiens. Nevienā pasaules plašaziņa par šo ledus hokeju nev ne zilbes , pušplēsta vārda. Kaādā, Somijā, Zviedrijā tā iz izrāde par ko iekasē nodokļus. Ko Solvita mekleja tajā pūznī, pie tiem kretīniem? Tas un motorus sporta ar dzelzi un uguni japadzen no trūcīgaš Latvijas, kur kretīni grib dzīvot kā kādu Āfrikas valsti karāļi. .

+22
-8
Atbildēt

1

    oskaar > ivetao2007 01.09.2012. 00.06

    Miljonus nemet Latvijas valsts, bet Krievijas Gazprom vietējā pārstāvja Itera personā. Tas tā- spriedzes noņemšanai:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

dro 30.08.2012. 16.28

…ņirgāšanos par Solvitu. Saeimas priekšsēdētāju Solvitu Āboltiņu.
______________________
Nepatika man vakar Solvitas izsvilpšana, jo viņa kā saeimas priekšsēdētāja pārstāv mūsu valsti, tātad tā bija arī necieņas izrādīšana pret valsti. Toties ja runājam par ņirgāšanos, tad tieši Solvita paņirgājās par vēlētājiem, solot veco koalīciju, bet otrā dienā pēc vēlēšanām sāka lobēt SC…

+24
-18
Atbildēt

8

    ilmisimo > dro 30.08.2012. 16.35

    ..vakar Solvitas izsvilpšana, .
    ___________
    Nepatika gan.

    Vai tik tā nebūs “‘revlucionārā procesa inicētāju” plāniņa daļa?

    A small group of thoughtful people could change the world. Indeed, it’s the only thing that ever has.
    Margaret Mead
    Read more at http://www.brainyquote.com/quotes/authors/m/margaret_mead.html#XF6cXiAuDPDetKT6.99

    Vai tur bija “small group of thoughtful people “? Nejauši gadījušies?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.08.2012. 16.41

    lama. Te taču viens otrs jūsmoja, ka Dinamo vieno latviešus un krievus. Nu un vienojās, vienojās, kamēr sāka svilpt:)

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 30.08.2012. 16.44

    vienojās, vienojās, kamēr sāka svilpt:)
    ______________-
    sašvilpušies…pirms.

    un piešvilpušies- pēc.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    Jānis Lapiņš > dro 30.08.2012. 16.45

    ai nu beidziet… brīdī, kad cilvēks tiek pielīdzināts valstij, sākas autoritārisms. nez, deputāti pieņemot lēmumus, tā no sirds bieži atceras, ka viņi pārstāv valsti? jeb to izmanto tikai pr cilvēki piegludinot asumus internetā?…

    +18
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 30.08.2012. 16.53

    ai nu beidziet… brīdī, kad cilvēks tiek pielīdzināts valstij, sākas autoritārisms. ..
    __________ Uūja! ūja!

    mēs jau neaicinām vakardienas švilpējus pakarināt aiz…. apaļumiem..
    Nepavisam.

    Tikai padomāt par vakardienas švilpēju motivāciju.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > dro 30.08.2012. 16.53

    ” viņa kā saeimas priekšsēdētāja pārstāv mūsu valsti, tātad tā bija arī necieņas izrādīšana pret valsti” – nevajag līst pārstāvēt valsti uz pasākumu, kuru sponsorē un uztur krievijas čekistu un gāzes nauda! Solvita pazemo savu valsti, lienot uz šādiem pasākumiem!

    +28
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 30.08.2012. 21.50

    o, labs!
    kurš svilpo pret Solvitu, svilpo pret latviešiem un Latvijas valsti!

    Interesanti, cik latvieši prasīs iedot kādam, kas nodziedās “Dievmāt, padzen projām Solvitu”?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 01.09.2012. 16.51

    Interesanti, cik latvieši prasīs iedot kādam…
    _________________
    Gribi piepelnīties?

    Sākumcena – trīs rubļi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Rinalds Krûklis 30.08.2012. 16.09

Vai tad Kalvīša gadījums uzskatāmi nepierādīja, ka nevajag politiķiem par vārītēm stumt savas uzrunas cilvēkiem, kas ieradušies vienkārši apskatīties hokeju.

Līdzīgi kā mēs negribētu savas dzimšanas dienas svinībās dzirdēt mājas apsaimniekotāja uzrunu (vēl jo vairāk tad, ja klīstu baumas, ka apsaimniekotājs ar drauģeļiem mēdz nočiept pa šīferītim no mājas jumta).

Galīgi nekulturāli jau tie mūsu fani nav – kad Vents Armands Krauklis nedēļu pirms vēlēšanām (kurās pats kandidēja) dziedāja himnu, lielākā daļa tomēr izrādīja cieņu himnai, norija krupi un dziedāja līdzi.

+23
-7
Atbildēt

2

bekijja 30.08.2012. 16.08

Paldies par viedokli autorei. Pirma rindkopa uzruna ipasi. IR komentaros visi kliedz, ka Latvija sabiedriba saskelta un to nekad nevares apvienot, kamer Arena Riga, izradas, visus vieno KRIEVIJAS hokeja liga un Rigas Dinamo. Neatkariga Latvija? Nudien japiekrit Lindai – kadi pasi, tadi politiki un kadi politiki, tadi pasi.

+34
-10
Atbildēt

2

    My Paradise, My Rules > bekijja 30.08.2012. 18.57

    Žēl, ka var pielikt tikai vienu plusiņu. Es teiktu – pieci, sēdies!

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > bekijja 30.08.2012. 20.47

    Sleepwalker:
    Stāsts ir klasika- “Karaliene ir kaila”.:)
    Muižniene=Mūrniece(Abu Meri)=Āboltiņa=Rozentāle=Grigule=Čigāne=Bendrate
    Uzmini, kas viņas Latvijas politikā vieno?:)Tā ir atbilde Arēnā notikušajam:)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 30.08.2012. 16.06

Vienotība = TP
Cūkas ir un paliek cūkas, krāsa nav svarīga.
Viena siles madāma un tautas apņirdzēja un specnaza sūtītāja, aizstāv otru regulāro tautas pamācītāju un pie vietas nolicēju.
Sveicieni Solvitai, palasi savus izteicienus par Latgali, par bērnu audzināšanu, par veiksmes stāstu un par ko tik vēl neesi izteikusies, brīnos, ka ar sapuvušiem tomātiem nenomētāja.
Vienotība ir pagātne un beigs pastāvēt pēc pašvaldību vēlēšanām. Skumji, bet Latvijā būs ekstrēmisms no abām pusēm un milzīga Krievija ietekme, pateicoties visu krāsu cūkām.

+13
-41
Atbildēt

2

    ilmisimo > dzerkaleliva 30.08.2012. 16.10

    >pacietīgais investors
    nu. nu..

    Pastāsti, par ko tad tieši jūs tur izvilpāt Āboltiņu?

    Konkretizē mums nejēgām.

    P.S.
    pacietīgais investors jau ir tas pats”‘investors”, kas aicināja parakstu vākšanas laikā pirms 18. februāra referenduma iet parastīties PAR(sic!) latviešu valodu…

    Looooti uzticams “‘investors”….

    +20
    -7
    Atbildēt

    0

    zauls > dzerkaleliva 30.08.2012. 21.34

    Par vienotības prettautisko politiku.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

gstrazds 30.08.2012. 16.04

Es tomēr apgalvošu, ka pūļa tiesības izsvilpt jebkuru amatpersonu ir vistiešākā demokrātijas pazīme. Savukārt, mēģināt pūlim apelēt pie ētikas normām nav jēgas, pūlis ir amorfs.

+36
-12
Atbildēt

5

    Jānis Lapiņš > gstrazds 30.08.2012. 16.10

    Piekritīšu Dāvidam… p.s. padoms Āboltiņas kundzei – atlaidiet no darba to cilvēku, kas Jums ieteica piedalīties tai pasākumā…

    +36
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > gstrazds 30.08.2012. 16.24

    Ko? Viņa ir gājusi uz Krievijas hokeju?

    Ak, dieniņ…

    Nu ja sūdos lien, nav jābrīnās, ka esi sūdos…

    +20
    -9
    Atbildēt

    0

    zauls > gstrazds 30.08.2012. 20.55

    Kā tik neglauda pa spalvai, tā uzreiz neaudzinātie un sliktie. Demokrātisks process ir politiķa izsvilpšana. Viņa to godam ir nopelnījusi. Tauta parādīja, ka Vienotības politika ir apnikusi, laiks atstāt skatuvi.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    janazakovica > gstrazds 30.08.2012. 23.10

    raksta autore-mums nepatik jusu jaunais uzvards

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    putekliic > gstrazds 31.08.2012. 09.43

    Krusstēvs – man, savukārt, nepatīk rasisti, fašisti, antisemīti,ksenofobi un komunisti. Vajadzīgo pasvītrot.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam