Bērziņš Saeimā virza Lembergam izdevīgus grozījumus

240

Komentāri (240)

gliters 09.07.2012. 12.56

Un kāpēc gan šādi grozījumi nevarētu būt izdevīgi Šleseram, Šķēlem, Belokoņam, Karginam, Krasovickiem vai Antonovam? Kāpēc tieši Lembergs tiek izcelts īpaši? Tāpēc, ka Bērziņš skaitās “Lemberga pastnieks”?
Cik saprotu, jautājums ir konceptuālas dabas – cik lielā mērā ir pielietojams tāds soda veids kā mantas konfiskācija, jo Latvijas pieeja šajā jomā īsti neatbilst mūsdienu praksei Eiropā.

+3
-3
Atbildēt

0

gliters 09.07.2012. 09.41

“Priekšlikumi attiecas uz ļoti daudzām jomām – nevar saprast, vai (ex)ministrs tiešām vēlas fundamentāli reformēt sodu sistēmu un mantas konfiskāciju faktiski likvidēt kā šķiru, vai arī to priekšlikumu ir tik daudz tikai tāpēc, lai neizceltos tie daži, kas personīgi noderētu dažiem ietekmīgiem tiesājamajiem. Par to katrs var izdarīt secinājumus pats.”

Tātad tas, ka šīs reformas ir iecerētas tieši Lemberga dēļ, nebūt nav pašsaprotama lieta. Atkal pieņēmumi.

+4
-3
Atbildēt

0

Tane-Dane 08.07.2012. 12.42

Ienaidnieka tēla radīšanai un pie dzīvības uzturēšanai ir grēks piķi žēlot. Kas gan šajā mūžības skartajā un tik banālajā lugā var būt pateicīgāks tēls par nemirstīgo oligarhu? Nomušīs vienu, piedzims nākošais un vienmēr būs ar ko cīnīties. Jo lielākos sūdos paši, jo bīstamāks naidnieks jādzemdē.

+9
-1
Atbildēt

3

    ilmisimo > Tane-Dane 08.07.2012. 12.56

    Antilemgerģistu mitoloģijā Lembergs izaudzēts lielāks par Pūķinu un Venstpils dižāka par Maskavu.

    Zilā govs smagāka par caŗ pušku.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Tane-Dane 08.07.2012. 13.04

    lama. Nu šis Tev izdevās:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Tane-Dane 08.07.2012. 14.20

    ——
    Pret V pīĀr ”dzīvnieciņu” vārdu plūdiem (bezjēgu) pat vec-kampēju runas ir kā mazu bērnu šļupsti:

    Vārds deputātam Andrim Šķēlem.

    A.Šķēle (PLL frakcija).

    Godātie kolēģi! Es nāku vēlreiz tribīnē tādēļ, ka, klausoties Dzintaru Rasnaču, kurš neapšaubāmi kā jurists labāk par mani pārzina Kārtības rulli, mani satrauca tas viņa teiktais, ka mēs nevarēsim trešajā lasījumā – arī ja šoreiz jūs noraidīsiet – viņa ļoti precīzo, skaidro priekšlikumu iesniegt. Un tādēļ mēs būsim palaiduši garām vēsturisku iespēju lietot kārtīgu, tautai saprotamu, vienkāršu un precīzu svētku dienas jeb atceres dienas nosaukumu. Tādēļ es aicinu jūs visus – visus! – vēlreiz apdomāt, vai nevajag šajā brīdī tomēr atbalstīt Dzintaru Rasnaču. Un, ja nu tad, debašu sakarā pieaicinot visa veida vēsturniekus, izdosies panākt citādāku risinājumu un vairākums izšķirsies tomēr noraidīt iespējamo pieņemto Rasnača kunga priekšlikumu, nu, tad to Saeima ar balsojumu izšķirs. Es aicinu jūs nepalaist garām šo iespēju!

    Otra lieta. Nupat runāja deputāts Andris Bērziņš no Vidzemes vēlēšanu apgabala, kurš izstāstīja 21.augusta notikumus, un viņam tie saistās tiešām acīmredzot ar neatkarības atgūšanas dienu, jo tie notikumi bija tādi, kur izšķīrās: būt vai nebūt. Atšķirībā varbūt no 4.maija, par kuru, man liekas, lielākajai daļai šaubu nebija, ka Tautas frontes ievēlētais vairākums pozitīvi nobalsos. Tur bija gan jūsma, gan pacilātība, gan pārliecība par darāmo.

    Es jums varu pastāstīt par 1991.gada 20. un 21.augustu manā dzīvē. Es tobrīd pildīju lauksaimniecības ministra pienākumus, tādēļ ka ministrs bija ārpus Latvijas un Ministru prezidents, šodienas terminoloģijā runājot, Ivars Godmanis bija devis skaidrus un precīzus uzdevumus, kas ir jādara mums 20., 21.augusta sakarā, saprotot, ka apvērsums varētu arī… pieņemot, ka apvērsums varētu arī izdoties. Es 20.augustā biju izsaukts šeit uz parlamentu. Man jāsaka, ka Augstākā padome šeit bija pustukša, šeit bija burtiski daži cilvēki 20.datumā. Mēs, Zemkopības vai kā tā komisija tobrīd saucās… Augstākās padomes deputāti formulēja arī savu viedokli un savus uzdevumus, kurus es pārprasīju arī Ministru prezidentam Ivaram Godmanim. Un bija skaidrs, ka lauksaimnieki, pārtikas pārstrādātāji darīs visu, lai armija nevarētu otrā dienā paēst, tādēļ ka mēs novērtējām un ļoti precīzi orientējāmies, un saskaitījām, cik liels laiks ir vajadzīgs, lai Padomju armija varētu izvērst savas pārvietojamās maizes ceptuves un visas pārējās lietas, lai varētu piekļūt klāt tiem pārtikas krājumiem, kas ir viņiem operatīvajā rīcībā varbūt viegli pieejami. Un bija skaidrs, ka mēs spēsim vismaz uz 4 vai 5 dienām paralizēt Padomju armiju.

    Skaidrs, ka 21.augustā, jau gūstot pilnīgi citu notikumu… redzot, ka gūst pārsvaru progresīvie spēki un ir cita notikumu gaita, arī manā atmiņā ir palicis viss tas posms kā tiešām gatavošanās vissliktākajam, bet, iegūstot un atgūstot, un nosargājot to, par ko bija balsojuši deputāti 4.maijā. 22.augustā Padomju armija nebūtu dabūjusi ne kripatas maizes, jo viss tika izdarīts, lai pārtikas pārstrādātāji, lauksaimnieki un zemnieki, kas bija iesaistīti šajā lietā, neatdotu neko par velti.

    Es aicinu ieviest sakarīgus, saprotamus un viegli uztveramus, un vēsturiski precīzus nosaukumus. Aicinu atbalstīt – vēlreiz aicinu atbalstīt! – deputāta Rasnača priekšlikumu otrajā lasījumā. Ja vairākumam nepatiks, labojiet to trešajā!

    Paldies.

    http://titania.saeima.lv/LIVS10/SaeimaLIVS10.nsf/0/0CCB127D90CEAF1DC225784600393768?OpenDocument

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 08.07.2012. 08.55

Šī “asprātīgā” ironizēšna par Lemberga meklēšanu pagultē nav tālu no patiesības. Jūs pat nevariet iedomāties cik dziļi Lembergs ir iezīdies mūsu Latvijas slimajā organismā.
Lai cīnītos ar onkoloģisku slimību, vispirms ir jāizgriež pats audzējs. Tikai pilnīga Lemberga notiesāšana un mantas konfiskācija dos mums cerību, ka šo slimo organismu ( valsti ) varēsim sākt ārstēt.
Lemberga un pārējo oligarhu sistēma ir degradējusi mūsu valsti, tās iedzīvotājus un politiķus.
Tāpēc Zatleru, kas ievilcis skaidru sarkano Lemberga līniju, uzskatu par savu lielāko sabiedroto.

+6
-7
Atbildēt

41

    buchamona > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 09.34

    susurs. Par sabiedroto, vai ienaidnieku politikā parasti uztver kādu, kurš pārstāv konkrētu ideoloģiju. :) Starp partijas ideoloģiskajām nostādnēm, programmu un partijas cilvēkiem, kuri to realizē ir jāvelk robeža, citādi tas jau sāk ” ost” pēc totalitārisma. :) Protams, ka pret negodīgu politiku, oligarhu nopirktu politiku ir jācīnās, taču šie lozungi ir tikai blakus mērķi, citādi var gadīties, ka mūsu valsts drīz vien nostāsies blakus Baltkrievijai :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 09.49

    susurs.Tāpēc Zatleru, kas ievilcis skaidru sarkano Lemberga līniju, uzskatu par savu lielāko sabiedroto.
    ___________________
    Tādā gadījumā esi konsekvents un neaizmirsti izrādīt cieņu arī Kirhenšteinam un v. Lācim:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 10.07

    Tikai pilnīga Lemberga notiesāšana un mantas konfiskācija dos mums cerību, …
    _______________
    Ka varēsim taisnīgi sadalīt konnfiscētos labumus ar susļikiem un burundukiem?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    to lno
    Visvaldis Lācis savu lojalitāti smagos noziegumos apsūdzētajam lembergam izrādīja visai tiešā un nepārprotamā veidā – iestājās ZZS rindās un ar savu deputāta balsi palīdzēja Puzes oligarham čakarēt mūsu valsti.
    Par Kiršteinu, šo dinozauru, vispār nav vērts runāt. Viņa oligarhu orientācija sen vairs nav noslēpums.
    Jums, nacionāļiem, jebkurš “lopiņš”, kas padziet tīkamo antisemītisma meldiņu, ir laipni gaidīts nacionālajā stallī.
    Jums, īstenajiem latviešiem, liekās, ka esiet varen braši savas valsts patrioti.
    Patiesībā ar savu aklo nacionālismu Jūs ļaujiet būt pie varas neliešiem un zagļiem.
    Lembergi, bērziņi, kiršteini, rasnači zina, ka pietiek tik “pabraukāt” pa ausīm savam nacionālajam vēlētājam un viņi kļūs neaizskarami.

    Vai NA pēkšņais zemais reitings neliek aizdomāties. Pašu ierastā retorika sāk nenostrādāt. Ar antisemītismu laurus vairs nenoplūksi.
    Smieklīgi, bet kā jau teicu, nacionāļu popularitāte ir atkarīga no nīstās Putina Krievijas aktivitātēm. Jums atliek vien gaidīt, kad mūsu pašmāju šovinisti Lindermanis un Co izdarīs kādu kārtējo cūcisko provokāciju, kas liks latviešiem “nepadoties”.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 11.08

    Dīvaini, ka politkorektais, pat kadreiz bruņinieciskais (itkā) susurs atkal ir “pacēlis” antisemītisma tēmu. Neviens “nacionālis” to vēl nav “kustinājis” šinī diskusijā. Un kas, dīvaini, susur, – tava sabiedrotā – Zane ( vismaz šinī diskusijā), ko pēc pašas pieredzes pazīstu ar antisemītiskiem uzskatiem, bet “nacionāļi” – lno, lama un citi viņai aizrāda par tādu tekstu neētiskumu. Ka tikai tavs šāviens šoreiz neaiziet “pēc piena”.
    Tev ļoti kremt, ka neproti tamborēt? :))

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 11.25

    susurs. Laikam karstā laika iespaidā Tev viss nobrucis. Es rakstīju par Vili Lāci un Kirhenšteinu, bet tavu iztēli traumē Kiršteins un Visvaldis Lācis. Ja jau tu baidies no šiem no politikas izstumtajiem, ko tad brīnīties tavām bailēm no Lemberga? Neko darīt īpaši apdāvinātiem nākas atkārtot vairākkārt: vai tev tiešām Lembergs baida vairāk kā
    kremļa miljardieri? Vai tiešām izdevās apglabāt Šķēli un Šleseru?
    Visvaldis Lācis ir sarežģīta personība, bet pārmest viņam Lemberga interešu aizstāvību var tikai susuri, kuri ignorē faktu, ka Lācis kļuva par netkarīgo deputātu:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 12.00

    Betij – kuuuu , ja Tu Zanes kādreizējo nepatiku pret to žīdu ,kas viņu čakarēja ar telpām uzskati par antisemītiskiem uzskatiem , tad ….. :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 12.26

    klusais, tu ne vienmēr esi bijis klātbūtnē. Ir bijušas vēl diskusijas par to tēmu. Un, ja puika, Vladis, vēl daži ir skaidri pauduši savu pozīciju šinī jautājumā, tad mana “draudzene” Zane piebalsoja antisemītiskiem personāžiem. Tāpēc nerunāsim par to, ko tu neesi pieredzējis. :) Bet vari apvaicāties puikam, ja gribi noskaidrot taisnību :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 13.02

    lama. Vai Tu domā, ka tie kuri aģitēja par SC, tagad savas domas mainījuši? Protams, ka ir arī tādi, kuri iesēdušies peļķē savas uzpūtības dēļ un tad nu stūrgalvīgi cīnās līdz pēdējam:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 15.25

    …opāāā!….izrādās – Betija ir nekrietna mele!….zemiski nekrietna mele!…
    ….Betij, Tava uzmācīgā vēlme allažiņ tikties un padzert tējiņu – mani vienmēr darījusi piesardzīgu un tāpēc Tev vienmēr esmu atteikusi…līdz ar to mums nav bijusi iespēja apspriest “antisemītisma tēmu”….
    …arī citās vietnēs šo tēmu neesmu apspriedusi un savstarpējos kašķos nav bijusi vēlme piedalīties…saņēmām gan Tavus pārmetumus, ka neesam metušies Tevi atbalstīt, kur nu vēl – piebalsot “antisemītiskiem personāžiem”…

    …tā kā – šī Tev tāda neveiksmīgi iestudēta loma sanākusi….

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Katrs spriež pēc savas samaitītības pakāpes…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 18.38

    Betiju līdz šim vēl neesmu noķēris melos kā Zani. Arī šoreiz jau pie otrā teikuma: Betija vairāk mīl kafiju ne tēju Tagad karstā laikā tēja der vairāk, bet draudzība ar Zani cik zinu pārtrūkusi labi pasen:)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 18.53

    …lno…hmmm….par kafiju – viņa arī Tev samelojusi?…vaiiii!…

    …starp citu, kā Tavam dēlam ar veselību?…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 19.13

    zanE. Kā Taviem mazbērniem ar veselību?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 19.28

    ….redzi, lno, cik mēs labi viens otru sapratām…:)
    …kaut arī neesam pazīstami, bet cik plaša informācija mums vienam par otru!…un zinām arī šīs informācijas avotu….
    …kas arī bija jāpierāda….:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 20.18

    zanE. Visa informācija par Tevi iegūta tikai šajā portālā bez Betijas palīdzības. Ja viņa tev kaut ko arī pastāstījusi, neņemu ļaunā, jo man nav nekas īpaši slēpjams:)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 20.56

    “Tev vienmēr esmu atteikusi…līdz ar to mums nav bijusi iespēja apspriest “antisemītisma tēmu”….”
    Tad tu saki, ka nekad neesam tikušās? Nekad, nekur?:)) Ne pie … Saulkrastos, ne … bērēs, ne uz … jahtas? Un kas tad zvanīja vairākkārt un lūdza pagaidīt tirdziņā, lai neejam prom? Es vēl tevis dēļ kavēju citu tikšanos.
    Tad kura no mums ir mele?
    :))
    Taisnība – neesam klātienē apspriedušas šo tēmu. Tas netraucē man pilnā mērā izprast tavu attieksmi par šo jautājumu, paustu neta sarunās.
    lno, es dzeru labprātāk labu tēju. Tikai tā ne visur mēdz būt. Kaut gan garšo arī ļoti laba kafija:)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 21.15

    – Betija: “klusais, tu ne vienmēr esi bijis klātbūtnē.”

    …Betij, Tu pinies, kā vista pakulās….mēs esam tikušās tikai kolektīvos pasākumos….tāpēc – pieliec punktu un apstājies!…Tava vēlme publiski kasīties ir smieklīga…ja vēlies kaut ko teikt man personiski, Tu labi zini, kur to var izdarīt….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 21.23

    Man nav vajadzības ar tevi ne tikties, ne sazvanīties, bet katru reizi, kad zināšu, ka tu melo, es neklusēšu.
    Ceru, man nevajadzēs publicēt mūsu fotogrāfijas, lai pierādītu, kura no mums melo.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 22.35

    …Betij, Tev ar steigu jāapmeklē psihiatrs….

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 22.42

    Neuztiepj citiem savus paradumus, Zane:))

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 23.18

    Betij – bez komentāriem , bet Tev ir bišķi aizbraukusi širme :) Un tas nav vienīgais stāsts :)
    P.S. Es arī esmu širmoviks, ja Tev no tā ir labāk :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 23.52

    betijacelmale. Nu Betij, esi nu gan iekūlusies kompānijā! Izrādās, ka širmoviki vēl trakāki kā Ļedjajeva sektanti – neliek mieru pat internetā. Drīz parādīsies širmoviku rēgi. Vienam pat zinu vārdu – Simba. Turies, ar trakiem un gariem nav joki:)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 00.18

    lno – kā Tev ir paveicies , ka pats neesi širmoviks :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 01.40

    Dīvaini, klusais, kas liek tev apšaubīt manu garīgo līdzsvaru? Vai es strauji elpoju un stulbi ķikinu? Vai man viss gāžas no rokām? Vai tīrot dārzeņus es sagraizu sev pirkstus? Tu tak zini, kas tā uzvedas tikšanās reizēs? Tad kam mēdz aizbraukt jumts?
    Ja tu zinātu, cik ļoti mani uzjautrina šī situācija :))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    to klusais
    Sveiks. Paklau, šī nav joka lieta, kas notiek starp tām divām sievietēm. Ja visos laikos pasaulē tādos konfliktos vienmēr tika uzdots jautājums – “meklējiet sievieti”, tad tagad jāsaka – “meklējiet vīrieti”. Cita izskaidrojuma nav, viņas nav sadalījušas kādu veci. Tik jūtīgās lietās nedrīkst strēbt karstu.
    Tev ir liela ietekme uz abām dāmām. Mēģini samierināt abas puses. Cik noprotams, tad abām vienai uz otru ir nopietns kompromats.
    Šādi konflikti ir kā lavīnas – pietiek ar mazāko grūdienu un internetā sāksies nopludināšana.
    Šis konflikts ir jāskata arī poltiskā plāksnē. ZanE, kā zinām, ir Vienotības “lakstīgala” . Ja situācija izies ārā no kontroles un sāksies fotogrāfiju nopludināšana internetā, tad tas var atsaukties arī uz Vienotības reitingiem. Var pat, ak Dies, šausnas iedomāties, sašūpot valdību.
    Zinot to, ka Vienotībai tagad augsts reitings, vai tā nevarētu būt kāda provokācija. Man negribās vainot betiju, šo jauko būtni, bet viņu varētu izmantot oligarhi savā viltīgajā spēlē.

    Klusais.
    Lūdzu, lūdzu, valdības stabilitātes vārdā, mēģini samierināt abas puses.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 09.33

    Betij – nuuu ir jau arī citi stāsti …. Neesi nekāda mārrutku tantiņa:) Un tagad kašķi patiesībā uzturi Tu :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 09.35

    susurs – da sviests tas viss ir :) Vienkārši vajag apstāties , bet redz nevar :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 11.17

    …Betij – nuuu ir jau arī citi stāsti ….
    _______________________
    Iesaku tos izdot krājumā zem nosaukuma Širmoviku stāsti /klusā pārdomas pēc sarunām ar labi informētiem cilvēkiem/:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 11.45

    Pievienojos lno. Iespējams būs turpinājumos? Pirkšu abonentu – lai ko tas maksātu:))
    Kas ir mārrutku tantiņa, klusais?:)
    Redzi, klusais, kad cilvēks sāka par mani izplatīt mājienus par itkā viņam zināmiem faktiem, viņam vajadzēja padomāt par sekām, ka ja es sākšu stāstīt par viņu (ne izdomājumus, bet patiesību, ko viņa rūpīgi slēpj), tad zaudētāja būs viņa. Jo es te esmu ar savu vārdu-uzvārdu, ar pašas bildi profilā, vaļsirdīgi atbildu uz interesentu uzdotiem jautājumiem. Turpretī Zane rūpīgi slēpj savu identitāti. Kāpēc gan man, sargājoties no viņas neķītrajiem meliem, nebūtu morālu tiesību teikt patiesību par viņu? :))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 11.52

    betijacelmale. Jācer, ka literāro apdari klusais uzticēs širmovikam susuram, tad būs īpaši baudāms:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 11.59

    Betij – atkārtošu jau rakstīto – ” Vienkārši vajag apstāties , bet redz nevar :) ”
    Mārrutku tantiņa , mārrutku vecītis , ” božij oduvančik ” , pati nevainība ….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 12.01

    lno – nu saņemies un uzaicinu to Betiju uz kādu izbraucienu ar nakšņoošanu :) Vai Tu esi čalis vai nē ? :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 12.02

    betijacelmale. Kas ir mārrutku tantiņa?
    ________________________
    Manuprāt viena no nopietnākajām klusā informētājām:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 12.03

    Susur, asprātīgi :) Man patika, pieliku plusiņu. Tev bieži vien gadās, ko skaistu tēlainu uzrakstīt. Laikam jau kādreiz to rakstīju. :)
    Vai drīkst uzdot jautājumu? Ja Zane ir Vienotības “lakstīgala”, kurā “flangā esmu es?:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 12.05

    klusais. Kā parasti pieraksti saviem oponentiem citu problēmas?:)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 12.08

    Susur, mani arī patika Tavs tēlojums, tādēļ ceru uz Tavu palīdzību pie Širmoviku stāstiem. Tavai spilgtajai iztēlei, protams, arī savas ēnas puses, jo Zatleru laikam redzi ar Lāčplēša ausīm?:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    to lno,betija
    Man IR portālā sāk iepatikties. Vajag izveidot atsevišķu stūrīti – vienu nacionāļiem, vienu dāmu “razborkām”.
    Lūk šitā viduslaikos sākās simtgadu kari. Divas augstdzimušas dāmas sāk kasīties par sīkumiem, tad pieslēdzās viņu bruņinieki un kariņš iet vaļā.
    Labi, ka šitais kašķis nesākās Klintones vizītes laikā.
    to klusais
    Tu tagad ar savu kuģīti esi ticis Bermudu trīsstūrī. Cerams Tev ir labas navigatora īpašības, jo lieta ir ļoti jūtīga. Kad dāmas sāk vicoties, veči parasti nobāl.
    Atceries, sievietes var būt sevišķi nežēlīgas.
    Mēģini kaut ko darīt lietas labā.
    Lai Dievs stāv Tev klāt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 09.07.2012. 23.17

    Domā Klintone arī iesaistītos? Laikam manā pusē?
    :))

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 10.07.2012. 00.44

    susurs – ne tādus pigorus nākas dzīvē redzēt, vari ticēt ,ka uz jahtas visādus dīvaiņus atskatos :) Par dāmu vicošanos – esmu aptuveni gadus 10 nodarbojies ar pasākumu organizēšanu – no visām klopēm atmiņā kā divas dāmas sitās , tas bija diezgan šausminošs un nežēlīgs skats .
    P.S. Man ļoti riebjas cilvēki,kas domā , ka taisnība ir tam , kas skaļāk māk aizcirst durvis :)
    P.S.S. Tur ir garām ko darīt lietas labā , personāži pārāk pārņemti ar sevi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.07.2012. 00.36

Visiem saldu dusu, bet neaizmirstiet pārbaudīt pagulti vai tur paslēpies Lembergs:)

+7
-9
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 07.07.2012. 23.55

to andza
Tādai NA, kāda tā ir pašlaik, nav vieta manā nākotnes koalīcijā. Jūsu pastāvēšana balstās uz to, ka sabiedrība ir sašķelta. Jūs neesiet ieinteresēti sabiedrības integrācijā. Integrētā Latvijā ar tik lētiem trikiem Jūs nevarētu pārliecināt vēlētāju.

+9
-8
Atbildēt

2

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 00.16

    susurs. Piedod, bet Betijai laikam vienmēr mans + būs nodrošināts, jo viņa šajā portālā ir viena no visloģiskākajām komentētājām. Ja Tu tici Zatleram, sabiedrības integrācijai, varbūt tici arī iespējai uzbūvēt mūžīgo dzinēju? Sudrabas partija varētu būt glābējriņķis Zatleram – varētu dibināt Vienoti Maskavai:) Nesmu manījis NA uzbrukumus ne V , ne RP. Ja esmu ko aizmirsis, atgādini.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 10.21

    ādai NA, kāda tā ir pašlaik, nav vieta manā nākotnes koalīcijā. ..

    _______________________ uh!

    Napoleons un Cēzars.

    Kaligula.

    Grib ievest koalīcijā savu zirgu. šoreiz Trojas.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 07.07.2012. 22.29

to andza
Tie “īstie Latvijas neatkarības aizstāvji” būs tie lielākie vaininieki, ja notiks tāda nelaime. Ar savu “neprātīgo” Zatlera nīšanu un nomelnošanu Jūs atbrīvojat tādai Sudrabai vietu politikā. Te ir tā – nepatīk Zatlers, saņemiet Sudrabu. Šajā melnajā PR kampaņā, kas izdevīgs oligarhiem, lielu lomu nospēlēja NA u V. Vienotība vispār uzvedās netālredzīgi un dabūs pēc pilnas programmas.
Nešaubos, ja būs tādi “sūdi” ( pēc Jūsu vārdiem ), vainīgais visās nelaimēs atkal būs Zatlers.

+9
-6
Atbildēt

11

    to andza
    Jo vairāk tagad Jūs, nacionāļi, kritizējiet un “močījiet” Zatleru, jo labāk ir SC un aiz tā stāvošam Putinam. Jūs lejiet ūdeni uz SC dzirnavām. Paradoksāli, bet nacionāļi ir kļuvuši sabiedrotie Latvijai naidīgiem spēkiem.
    Tik daudz vismaz varējāt izštukot ar savām “nacionālajām smadzenītēm”.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Māris Bārzdainis 07.07.2012. 22.49

    Tik daudz vismaz varējāt izštukot ar savām “nacionālajām smadzenītēm”.
    —-
    Dzīve ir pierādījusi, ka es diezgan daudz spēju izštukot.
    Bet Tu izklāsti savu “optimālo koalīciju”… Lūdzu! :)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    to andza
    Optimālā koalīcija, ja ņem vērā visas pašreizējās valsts “politīpatnības”, ir tā, kura tagad valda Latvijā. Tā ir koalīcija, kurā vairs nav tik liela oligarhu ietekme.
    Vai tā ir ideāla?
    Protams nē.
    Bet mums ir jāatcerās, kādā bezcerīgā situācijā bijām gadu atpakaļ.
    Pēc 20 gadu oligarhu jūga ir grūti uzreiz pagriezt visu par 180%.

    Ja gribiet, lai es Jūs, nacionāļus, ielieku savā ideālajā nākotnes koalīcijā, tad vispirms ir jānoskaidro NA attieksme pret smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu.
    Ir sajūta, ka lielajam vairumam nacionāļu nav pretenziju pret AL.
    Ja esiet ar oligarhu Lembergu, tad manā koalīcijā Jums vieta neatradīsies.
    Ja tomēr esiet par to, lai Latvija būtu tīra no tādiem “lembergiem”, tad varam runāt tālāk.
    Manā koalīcijā NA atradīsies vieta ( tā būs pat ieteicama ), ja spēsiet tikt pāri savam populismam, ja spēsiet sākt strādāt konstruktīvi un atbildīgi.
    Visvairāk man pārsteidz milzīgais paškritikas trūkums NA. Politiķi jūt, ka vēlētājs skatās caur pirkstiem uz viņu izdarībām un kļūst nekaunīgi.
    Šī pilnīgā bezkritika, kas valda nacionāļu rindās, jau noveda pie kraha pirmo TBLNNK vilni, kuru politika izgāzās Rīgas domes vēlēšanās.
    Tagad NA ir jauns “iesauciens”, bet nekas nemainās. Jaunie NA politiķi, redzēdami, ka Jūs viņus aizstāviet visās “šmucēs”, degradēsies tā pat kā vecie TBešņiki.
    Šis pēdējais piemērs ar Bērziņu – nu kur nu vēl skaidrāk ir redzama viņa saikne ar Lembergu?
    Bet nē, Jūs akli nostājieties viņa pusē, jo viņš taču ir nacionālis, kas nupat uzvilcis patīkamo ebreju meldiņu.
    Visprasīgākiem mums, vēlētājiem, ir jābūt pret partijām, par kurām paši esam balsojuši.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 00.01

    “Ar savu “neprātīgo” Zatlera nīšanu un nomelnošanu…” Vai Zatlera partijas un Vienotības fani, ir tie, kas baltos cimdos un ar izmeklēti pozitīvām uzslavām pret koalīcijas partneriem? Komiski, nē?
    “Visprasīgākiem mums, vēlētājiem, ir jābūt pret partijām, par kurām paši esam balsojuši.”
    Uz priekšu, susur! Domaju, nenoliegsiet, esmu pietiekami kritiska pret V., par kuru balsoju. Gribu jūsu kritiku uzklausīt.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ja būs tādi “sūdi” ( pēc Jūsu vārdiem ), vainīgais visās nelaimēs atkal būs Zatlers.
    ______________
    “”sūdus” ( pēc Jūsu vārdiem )” tak nepārtraukti rīkojot NA!!!
    Vilcienu un Hūtes bīdītāji tādi!!!
    Stulbākais, ka pierādījumu ta’ nav, bet IR PĀRLIECĪBA!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 00.30

    betijacelmale. Fani uzvedas kā faniem pienākas, labāk būtu, ja domātu kā pilsoņi, bet pēdējo nedēļu gāganu karus portālā neizprovocēja partiju retorika, bet IR redakcijas “centieni”, kam manuprāt ar objektivitāti maz sakara.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 00.34

    susurs…Jo vairāk tagad Jūs, nacionāļi, kritizējiet un “močījiet” Zatleru…
    jo mazāk Āboltiņai būs vēlēsanās biedroties ar SC:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    susurs
    Šis pēdējais piemērs ar Bērziņu – nu kur nu vēl skaidrāk ir redzama viņa saikne ar Lembergu?
    __________
    G. Bērziņš:” Nacionālās Apvienības nostāja jau faktiski ir, jau savā ziņā, daļēji, tika pausta, pēc tam, kad šis jautājums aktualizējās saistībā ar Latvijas ebreju Draudžu un Kopienu padomes vēstuli Ministru Prezidentam Dombrovska kungam, un, attiecīgi, pēc tam tālāk sekojošām rezolūcijām.
    Mēs šo jautājumu pārrunājām [partijas] valdē un frakcijā. Tātad, mūsu apvienības viedoklis ir tāds, ka mēs neatbalstam denacionalizāzācijas pārskatīšanu par labu vienas etniskas kopienas interesēm.
    mms://ier-w.latvijasradio.lv/pppx/weblr1/19344.wma
    6:14-6:53

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 12.50

    vēstures mēslainē..
    ______________
    nullēm arī mēslaine būtu par labu.

    Iemācies sadzīvot ar to,ka vienmēr būsi nulle.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > Māris Bārzdainis 08.07.2012. 12.55

    -lno

    jo mazāk Āboltiņai būs vēlēsanās biedroties ar SC:)
    ——————

    Tas gan. Profilakse vienmēr noder :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 07.07.2012. 15.48

———–
“Man radies iespaids, ka Krievija darīs visu, lai tiešā un pārnestā nozīmē nopirktu Latviju,” intervijā Voldemāram Krustiņam un Ģirtam Vikmanim atzīst Latvijas Universitātes politiskās komunikācijas asociētais profesors Ojārs Skudra.
==============================================================================
Vecajam ”kažokmetējam” radies iespaids – tāpēc statistikas datus par pārdotās Latvijas zemes apjomiem kopš 1991.g.21.augusta profesors apzināti nemin? Der ATCERĒTIES, der APJĒGT, kāpēc tāda nopirkšana ir iespējama – kāpēc 1991.g.21.augustā demokrātiem-reformatoriem, topošajiem oligarhiem-kampējiem LPSR pamatlikums nepatika:

‘ (..) Zeme, tās dzīles, ūdeņi un meži ir vienīgi valsts īpašumā ‘
( LPSR 1978.g. Konstitūcijas 11. pants)

+1
-1
Atbildēt

4

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 07.07.2012. 20.26

    ..”kažokmetējam’…
    _________________ robotiem nav kažuoku.

    robotiņam eža -“‘čehols” – labākā gadienā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ———
    Visgardāk smiejas tas, kas smejas pēdējais!

    – ‘Lembergs iesniedz Eiropas Cilvēktiesību tiesā sūdzību pret Latviju ‘

    Redz, kā tas lietas pagriezušās ( Hutē piegriezies-?) – vēl pirms gada tak’ lasījām: ‘Karš oligarhiem pieteikts, jautājums vien – kurā pusē nostāsies sabiedrības vairākums? ‘ Atis Lejiņš, Saeimas deputāts( Vienotība’s avīzīte, 2011.g. jūnijs)
    – tagad jāgaida, kādā pusē ECT nostāsies?

    p.s.
    Ja kas, tad esmu novērojis, ka IRšu vietni cilvēki ar labu humora izjūtu apmeklē. Smieties ir veselīgi!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    to nulle
    Ar betiju nav vērts ielaisties diskusijās. Ja ir vēlēšanās komunicēt, tad tikai par tamborēšanu vai makramē. Par politiku tur ir, kā teica ABC, “ne bū, ne mē”.
    Tā vecā uzsildītā zupa “Zatlera tanki” ir lēta, nu jau noriebusies atrauga, kuru mēģina vēl te “bīdīt” tie, kuriem ar argumentiem tā pašvakāk.
    Tanku pieminēšana IR portālā tādām “betijām” ir rituāls – vispirms kāds uzliek veco plati un tad no “lamu”, “andzu” un “lno” saliktajiem plusiņiem dabū kopēju “nacionālu” orgasmu.
    Būs liels “nacionāļu” un pārējo Zatlera nīdēju izbrīns, kad nākošajās Saeimas vēlēšanās Zatlera “tankus” nomainīs Sudrabas ” KATJUŠAS”.
    Tad gan būs nacionāļiem pakaušu kasīšana un degunu urbināšana.
    Koalīcija Sudraba + Lembergs + vienotība, kur V būs jaunākais brālis, bet dominēs Lembergs ar sarkano Sudrabu, būs tiešs apdraudējums Latvijas suverenitātei.
    NA būs dziļā opozīcijā.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Signija Aizpuriete 07.07.2012. 22.04

    susurs: Koalīcija Sudraba + Lembergs + vienotība, kur V būs jaunākais brālis, bet dominēs Lembergs ar sarkano Sudrabu, būs tiešs apdraudējums Latvijas suverenitātei.
    NA būs dziļā opozīcijā.
    ————-
    “kur V būs jaunākais brālis”
    pat Tu sajēdz, ka būs sūdi, bet vienalga rīdi pret Latvijas neatkarības aizstāvjiem.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.07.2012. 13.01

dro 07.07.2012. 09.28

“Man radies iespaids, ka Krievija darīs visu, lai tiešā un pārnestā nozīmē nopirktu Latviju,” intervijā Voldemāram Krustiņam un Ģirtam Vikmanim atzīst Latvijas Universitātes politiskās komunikācijas asociētais profesors Ojārs Skudra.
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=354460:ojrs-skudra-ir-ar-nu-politika&catid=95:intervijas&Itemid=439

+8
-4
Atbildēt

14

    ilmisimo > dro 07.07.2012. 10.16

    Turpat:

    Latviešu vēlētājiem valstiskās domāšanas stabilitāte neizceļas ar īpašu noturīgumu, tā pakļauta svārstībām. Roku šim noskaņojumam pielikusi iepriekšējo gadu politika.

    …………SC” stratēģiskais mērķis ir iegūt nākamajās Saeimas vēlēšanās 35, ideālā variantā 40 vietas parlamentā, lai tajā nebūtu 2/3 latvisko partiju vairākuma. “SC” vajadzība ir nodrošināt, lai tam būtiskos jautājumos piederētu “konstitucionālā vairākuma” zelta akcija un bez viņiem to nevarētu izveidot
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=354460:ojrs-skudra-ir-ar-nu-politika&catid=95:intervijas&Itemid=439

    Kāuč kā visa IR redakcijas amiziera kampaņa ar mēslu mešanas elementiem izskatās pēc PLL uzņēmēju Plaudes u.c. uzvedības pirms vēlēšanām.

    Nesanāks nomanīt koalīciju – IR bankrots?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.07.2012. 10.37

    Diemžēl.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 07.07.2012. 11.54

    “Man radies iespaids, ka Krievija darīs visu, lai tiešā un pārnestā nozīmē nopirktu Latviju,”
    ——————–
    tāpēc vēl jāpaspēj pieņemt īpašās restitūcijas likumu. Citādi būs par vēlu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 07.07.2012. 15.13

    Skudras intervijas konteksta izskatās pavisam jauki:

    Konstitucionālā vairākuma laušana – pie kā tas var novest valsts suverenitātē?

    – Jautājums ir par izšķirošu divpusējo attiecību risināsšanu ar Krieviju, un tad konstitucionālais vairākums ir nepieciešams..
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=354460:ojrs-skudra-ir-ar-nu-politika&catid=95:intervijas&Itemid=439

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 07.07.2012. 15.15

    …nav jau nekā sakarīgāka ko VL vietā likt
    ___________________
    IR

    Tikai pagaidām nedrīkst izrunāt tos vārdus…

    Visam jānotiek it kā pašam no sevis…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > dro 07.07.2012. 15.29

    – Lama

    Tikai pagaidām nedrīkst izrunāt tos vārdus…

    Visam jānotiek it kā pašam no sevis
    ——————–

    Un tie būtu?
    Neviena interesēs te nav lai “viss it kā notiktu pats no sevis”

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 07.07.2012. 16.16

    Neviena interesēs te nav lai…
    _____________
    Kā sauc to Nevienu(uzvārds)?

    Vienkārša lieta:

    Nograus koalīciju- tālāko izdarīs parlamentārā aritmētika.

    Paši grāvēji plātīs ķepiņas- mēs jau tā negribējam- redz kā iznāca(kas gan būtu iedomājies!!???), bet jārēkinās reālo situāciju un jānem vērā,ka saeimas lielāko frakciju ilgstoši turēt opozīcijā nav politkorekti, vēsturiska iespēja, izlīgums …bum bum, tararam……. utt.

    Vai nav gana klāra bilde?

    …………..Latvijā ir ekonomiskās un politiskās aprindas, kas labprāt redzētu dziļas un neatgriezeniskas negatīvas pārmaiņas ES. Latvijā jūtama ASV demokrātu partijas vēlme, lai šeit būtu “saprašanās” starp tiem, kas gatavi “saprasties…
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=354460:ojrs-skudra-ir-ar-nu-politika&catid=95&Itemid=439

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > dro 07.07.2012. 18.50

    – Lama

    Izklausās reāli. Bet no otras puses šaubos, vai NA tā riskēs – pārāk baltiem diegiem tas būtu šūts. Jau tagad šķiet, ka vēl pāris Parādnieka “jociņi” un pirmorganizācijas sāks VL vadību linčot.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.07.2012. 19.08

    Es arī ne par ko negribu Lembi koalīcijā. Bet vai tev nešķiet, ka ir kas daudz bīstamāks par Lembi koalīcijā? Piemēram SC, ko dažs ar tankiem, bet citi, atsaucoties uz pastāvošām reālijām, gribējuši ievilkt koalīcijā? Labi, SC ir pagalam sašmucējies, to laikam nevarēs. Nekas, atšķelsies no tā kāds lojālāks (itkā) spārns vai izveidosies kāds jauns formējums, kurš sākumā (kamēr vēl nav ieguvis politisku varu) būs ļoti uzmanīgs izteicienos un katrā otrā vārdā stāstīs par to, kā mīl Latviju, un lieta būs darīta.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 07.07.2012. 20.20

    Nekas, atšķelsies no tā kāds lojālāks (itkā) spārns vai izveidosies kāds jauns formējums…
    ____________________
    Zini- brīžam izskatās,ka nav laika pārformēties-IR jāatbrīvo vieta koalīcijā, lai pēc tam skata pēc drusku pažākstītos un ……… vienotos SCientoloģiskā gimnā.

    Bet nu-kam nu vēl joprojām IR ticība- tiem tak to nevar liegt.

    P.S. kauč kas dikti pazīstams:

    Saki man, kas tevi slavē..
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=354456:okupcija-bez-seksa&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    Saki man, kas tevi slavē….

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.07.2012. 20.51

    Nu gan tev bagāta fantāzija, nulle:))
    Atgādini man par sadarbības līgumiem starp Putina partiju un ZZS vai PLL. Laikam neuzmanīgi sekoju politiskiem notikumiem kādu brīdi, jo neko tādu neatceros.
    Humora vecīts tu mums esi – “tieši tas pats”.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > dro 07.07.2012. 22.11

    – Lama
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=354456:okupcija-bez-seksa&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    ——————————–

    Jā, baisi kā tie maitas – tādi kā paiders un lemešonoks – vairojas.

    Bet godavīri paliek tie paši vecie – kā Franks Gordons

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.07.2012. 23.51

    Я тебе про Фому, а ты мне про Ерёму, nulle. Es tev uzdevu jautājumu – vai tām partijām arī bija noslēgti līgumi ar Единая Россия?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.07.2012. 10.37

    “Ja arī nav…” Bet pārliecinoši tu to nezini? Skleroze? Vistas aklums? Cita vaina? Tad ir vai nav?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

dro 07.07.2012. 09.15

ClashTwitt. Spriežot pēc grozījumiem, tad Lembergam joprojām būs iespējams piemērot mantas konfiskāciju, jo viņa noziegumi ir mantiski un koruptīvi, par kuriem mantas konfiskācija netiek izslēgta.
____________________________
Precīzi! Var likt mīnusus, bet noliegt nevar:)

+6
-6
Atbildēt

2

    tomiv > dro 07.07.2012. 10.03

    Satraukums laikam ir par to, ka mantas konfiskācija nebūs obligāta, bet pēc tā kā tiesa lems. Bet vai tad mēs neuzticamies savām tiesām, ka tā Lembergam varētu arī nepiemērot mantas konfiskāciju? Neuzticamies prokuratūrai, kura var pārsūdzēt spriedumu nepieciešamības gadījumā?

    Savukārt, Zikova gadījumā atbilstoši esošajam regulējumam tiesai nebija vērtēšanas tiesību, tai bija jāpiespriež visas mantas konfiskāciju par slepkavību, kurai nav nekāda mantkārīga rakstura. Ar šādu sodu cilvēks faktiski tika pataisīts par bomzi. Un tā ir ar daudziem, tikai pateicoties tam, ka Lembergs vēl nav notiesāts. Ir lielas bailes un neuzticība tiesai, tāpēc vajag ar likumu visus palais ūtrupē.

    Konfiscēt vajag noziedzīgi iegūto mantu un to atļauj likums, bet ērtāk jau ir neko nepierādīt un konfiscēt kā sodu, pietam visu mantu, pat to kas tev palikusi no vecākiem un vecvecākiem.

    Viduslaiki un totalitārisms!

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 07.07.2012. 14.40

    …viduslaiki un totalitārisms?….Zikovs iesēdies uz ilgiem gadiem, bet valsts izmaksā noslepkavotā bērniem apgādnieka zaudējuma pensiju, sociālais dienests izmaksā pabalstus….no kā?…pēc Tavas loģikas – nevajag neko konfiscēt – par to parūpēsies pārējie nodokļu maksātāji?…esi ar mieru Zikova vietā maksāt radušos zaudējumus?….diez vai kādu šeit atradīsi, kas tam piekritīs….

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 07.07.2012. 08.54

Ai, kas par liberastu orgjijaam! Ko juus bez visaadaam Spranceem dariitu, nebuutu galiigi neviena latviesha, ko apeest!
Taapeec ir.lv lasu ar vien retaak un prognozeeju tam driizu galu. Kaa jau visiem priekshveeleeshanu projektiem (piem. puaro.lv, utt.0

+7
-7
Atbildēt

0

dro 07.07.2012. 08.33

Vai kādam, izņemot dažus, šeit ir vēlēšanās noskaidrot īstenību? Jācīnās taču par savu kluba – V, NA vai ZZS, SC interesēm, bet par godalgu – LV cīniņā tiek aizmirsts. Izrādās, ka vieniem galvenais mērķis startēt RU, otriem ASV, bet citiem ES…Kā bumba vai ripa laukumā tiek iemesta NA vai Lemberga lelle un tad sākas… Lembergs, kura aste iežmiegta Londonas tiesā, IR rakstos tiek zīmēts kā pārcilvēks vai neuzvarams citplanētietis. Interesanti, kur palikuši Šķēle ar Šleseri? MM arvien biežāk parādās ziņas par uzņēmumu nonākšanu kremļa uzņēmēju rokās. Uz Jauno vilni šogad ieradīsies 16 miljardieri ar Krievijas bagātāko cilvēku priekšgalā…Krievijas cilvēki izpērk Jūrmalu, Rīgu… kur Vienotība, kura tik kvēli iebilda pret uzturēšanās atļauju pieškiršanu, kura tā mīl Latvijas cilvēkus? Kur IR spalvas bruņinieki? Joprojām rūpēsies tikai par Trojas zirga desanta ērtībām?:)

+10
-5
Atbildēt

1

    buchamona > dro 07.07.2012. 21.42

    Ino. Piekrītu Tev, ka bilde veidojas diezgan bēdīga. Tas ir diezgan uzjautrinoši un reizē arī pietiekami traģiski – sekot līdz šīm ” vārdu kaujām” starp NA, Vienotības atbalstītājiem. Par RP nerunāju, jo viņiem praktiski nav vairs vēlētāju atbalsts.

    Patiesībā šīs ” diskusijas” ir tikai viena vienīga riešanās, parasti pa tukšo un, ja vēl atceras, ka NA, Vienotības atbalstītāji ir mērāmi desmitos tūkstošos Latvijas ļaužu, tad tiešām varena bilde acu priekšā nostājas – kas tie gan būtu par ” gāganu kariem,” ja visi tajos iesaistītos :)
    Paldies Dievam gan – lielākā daļa šī brīža valdošās koalīcijas elektorāta ļaudis šobrīd makšķerē, vai nodarbojas ar visu ko citu, tikai ne ar ” aktīvo politiku”, citādi būtu vakars :)

    Vajadzētu taču izbeigt vienreiz šito cirku. Šobrīd ” mūsējie” ir visi politiķi, kuri veido, jeb atbalsta valdošo koalīciju un tā tas būs līdz pat nākošajām Saeimas vēlēšanām, tā tam jābūt, ja vēlam Latvijai labu. Tādēļ, ja mums ar veselo saprātu viss kārtībā, tad būtu jāizbeidz vienreiz mēģināt aizvainot vienam otru, un tā vietā sākt runāt par lietu – par koalīcijas kļūdām, piemēram, un argumentēt vajadzētu ar faktiem, nevis metaforām :)

    Ja tieši par IR komentāriem, tad piekrītu viedoklim, ka IR redakcija pati provocē šādu sarunu gaitu. No visiem uzbraucieniem NA, šis laikam ir tas pirmais un vienīgais pagaidām, kad tiek runāts par lietu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

tomiv 07.07.2012. 01.07

Atkal šai valstī viss pakārtots un griežas ap Lemberga likteni – mantas konfiskācijas reforma ES valstu līmenī iespējama tikai pēc tam, kad Lembergam tiks konfiscēta visa manta.

Patecoties tādiem likumiem kā Latvijā, kinotēātra slepkavam Zikovam tika pimērota visas mantas konfiskācija. Saprotams – noziegums sevišķi smags, bet kāds tam sakars ar Zikova mantu?

Spriežot pēc grozījumiem, tad Lembergam joprojām būs iespējams piemērot mantas konfiskāciju, jo viņa noziegumi ir mantiski un koruptīvi, par kuriem mantas konfiskācija netiek izslēgta.

Vienvārdsakot pasūtijuma raksts vienos vārtos.

+6
-10
Atbildēt

0

andris902 07.07.2012. 00.56

…Aldi….piedod, vēlreiz skaidrot to, ko esmu šeit teikusi – nav vēlmes….izlasi manus komentārus profilā – varbūt sapratīsi gan par likumiem, gan par iespējamām summām, gan morālu un ētisku žestu….par sarunām, par vienošanos utt. …
…vēl tikai varu piebilst – nevienam īpašumus negrasās atņemt vai kādu izlikt no mājām…Kuldīgas sinagoga tam ir piemērs, kā šādus jautājumus iespējams atrisināt – sinagogas vietā ir bibliotēka, nevienam nebija doma to atņemt vai kompensāciju prasīt, bija tikai lūgums – iekārtot atsevišķu vietu, kurā būtu ekspozīcija par holokaustu un tās puses ebreju likteņiem…morāls un ētisks žests un jautājums tika atrisināts….

…neredzu jēgu sakāpinātām emocijām, kad visu var atrisināt sarunu ceļā… it kā civilizēta sabiedrība esam, bet emocijas mūs pārvērš par barbariem…

+6
-5
Atbildēt

0

reksa 07.07.2012. 00.03

Zanei

Ir liela starpība – vai valsts uzdāvina vienu konkrētu īpašumu vienai konkrētai biedrībai viena konkrēta mērķa dēļ, vai arī valsts uzdāvina vairākus īpašumus vairāku miljonu vērtībā vienai etniskai grupai, kuŗas lielāka daļa turklāt ieradusies no okupētājvalsts.

Ja kāda jūdistu draudze lūgtu, lai viņiem piešķirtu vienu bijušās sinagōgas ēku, tas būtu savādāks gadījums, vai ne?

Starp citu, neesmu pamanījis, lai kādas valsts ārlietu ministrs rosinātu atjaunot īpašuma tiesības Aizsargu organizācijai.

+4
-6
Atbildēt

0

andris902 06.07.2012. 23.34

…Aldi….tieši tā! – visu nosaka esošie likumi, taču nez kādā veidā ir sabiedriskās organizācijas, kuras tomēr pie tiem īpašumiem ir tikušas, lai gan valstī nav likuma par īpašumu atdošanu sabiedriskajām organizācijām….Grūtups atstāja “caurumu” par kuru “speciālā likuma” ietvaros ar Saeimas lēmumu var izsūkt kādus tik īpašumus vēlas….tad jautājums, kāpēc ebrejiem liegts tas, kas atļauts pārējiem ar “speciālo likumu”, ko apstiprina pats Bērziņš: “Ir būtiski ņemt vērā, ka biedrības (sabiedriskās organizācijas), kurām bija interese atgūt savus īpašumus, to izdarījušas vai arī TURPINA šo procesu, vēršoties LR Saeimā ar lūgumu pieņemt speciālu likumu….”

+7
-5
Atbildēt

0

reksa 06.07.2012. 23.32

Dzeris joprojām tēlo muļķi.

Ja kāds ierosinātu atjaunot īpašuma tiesības VISĀM sabiedriskajām organizācijām, tad diez vai kāds īpaši protestētu.

Protestē pret mēģinājumu uzdāvināt īpašumus TIKAI VIENAI etniskai grupai, kuŗas lielākā daļa turklāt ir iebraukusi no okupētājvalsts. Tikpat labi baltvāciešu īpašumus varētu pieprasīt Hitlers ar Gebelsu.

+4
-6
Atbildēt

0

mārtiņš meiers_ 06.07.2012. 23.10

Uz vilcieniem tauta “nepavilkās”…
Nācās citādi “sasiet” NA+Hūte=…
Redz, atļāvās tālākbīdīt uz Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes dekānes pētījuma balstītas izmaiņas likumā, ko sagatavojuši pārstāvji gan no prokuratūras, gan tiesas, advokatūras un citi eksperti.
Kas būs nākamais, ar ko NA būs “noziedzies”???!

+10
-11
Atbildēt

2

    reksa > mārtiņš meiers_ 06.07.2012. 23.51

    Spriežot pēc tā, ka neviens tā arī nav nocitējis tos grozījumu pantus, kas parāda rakstā teikto, tad varbūt tiešām tev ir taisnība. Iespējams, ka grozāmie panti vispār nekādi neskaŗ Lembergu…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Bērziņš atbildēja: “Iesniedzot vienu vai otru priekšlikumu, es nevērtēju, kā tas attiecas uz vienu, otru vai trešo procesu, jo eksperti ir jau šo lēmumu pieņēmuši.”
    _____________________
    Viens likums – viena taisnība visiem

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

reksa 06.07.2012. 23.10

Kā IR izvēlas ziņas, ko publicēt?

Kāpēc IRā nav tik interesantas ziņas kā šī: “Somijas finanču ministre: Somija drīzāk izstāsies no eiru telpas nekā maksās citu parādus”?

+11
-2
Atbildēt

4

    dro > reksa 06.07.2012. 23.36

    Aldis. Tu arī esi pret Eiropas vērtībām?:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 06.07.2012. 23.54

    Galvenā vērtība, ko Eiropa ir radījusi, ir nācionāla valsts.
    Citas vērtības ir sekundāras.
    Bet dažas “vērtības” pat nemaz nav nekādas vērtības :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > reksa 07.07.2012. 00.05

    Aldis. Pārbaudīšu vai Bērziņš nav paslēpis Lembergu zem manas gultas un likšos slīpi; Visiem saldu dusu, kam ar Zaķa bildi uz spilvena, kam ar Lembergu sirdī:, kam ar lāstiem par Parādnieka māti uz mēles:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > reksa 07.07.2012. 14.06

    Aldis. Kāpēc IRā nav tik interesantas ziņas…
    _______________________
    Jā, neticamas lietas – cilvēki atsāk abonēt Dienu…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

ilmisimo 06.07.2012. 23.06

fukc neuztraucies, viss tiks noorganizēts,..
________________
kaltētus frukcus savērs uz makškerauklām un izliks brektes izstādē.

+1
-7
Atbildēt

0

astra_ozo 06.07.2012. 22.58

Ja uz tiem īpašumiem pretendētu aizsargu organizācija, NA arī tik šausmīgi protestētu?
———–
aizsargi, jefiņ, jau pretendēja, turklāt likumā noteiktajā termiņā. Viņiem Latvijas valsts pateica, ka nekas jums nepieder un jums nav nekādas saiknes ar iepriekšējo organizāciju.
Un tagad – kopš pieteikšanās beigām pagājuši gandrīz 20 gadi.

+6
-7
Atbildēt

0

mary75 06.07.2012. 22.49

Ja uz tiem īpašumiem pretendētu aizsargu organizācija, NA arī tik šausmīgi protestētu?
Kāpēc neprotestējat, kad ar TB palīdzību ne pārāk likumīgā veidā pie īpašumiem tika Straume, daudzi izbijušie funkcionāri, stukači, utt?

+9
-3
Atbildēt

0

reksa 06.07.2012. 22.42

Zanei – tie ir valsts īpašumi.
Pēc Civīllikuma bezsaimnieka manta piekrīt valstij.
Ja zemes reformas un denācinālizācijas laikā neviens nav pierādījis savas īpašuma tiesības uz šiem īpašumiem esošo likumu ietvaros, tad tie ir valsts īpašumi. Šeit nav un NEVAR BŪT nekā strīdīgā. Visu nosaka esošie likumi.

Likumus, protams, var grozīt. Bet tas, kas piedāvā grozīt likumus vienas etniskās grupas labā, pārkāpj vienlīdzības principus. Šādus cilvēkus pat tuvumā nedrīkst laist pie valsts pārvaldes.

+5
-8
Atbildēt

0

astra_ozo 06.07.2012. 22.30

Aldi… esi uzmanīgāks izteicienos – valsts īpašumi?…
——————-
Tas jau paliek smieklīgi. PSRS laikos bija daudz sabiedrisku organizāciju, kurām arī bija īpašumi, bet lielu daļu no tām pievāca valsts un pēc tam noprivatizēja.
p.s. Aldi, esi uzmanīgāks, Tevi vēro lielā ACS. :)

+2
-11
Atbildēt

0

andris902 06.07.2012. 22.13

….Aldi….esi uzmanīgāks izteicienos – valsts īpašumi?…kā tie kļuva par valsts īpašumiem, kas tos šobrīd ir ieguvis un apsaimnieko?….
…jautājums ir strīdīgs – nenoliedzami…bet satraukums par īpašumu atdošanu varētu nākt no šī brīža īpašniekiem, jo – var nākties skaidroties, kā pie šiem īpašumiem tikuši….daudziem tas varētu būt ļoti nepatīkami….un tās ir bijušās augstu stāvošās amatpersonas, likumu izstrādātāji un pieņēmēji…

…par likuma grozījumiem – kā rakstā minēts – “4.jūlijā Saeimas Juridiskajā komisijā piedāvātos grozījumus tomēr noraidīja, taču par tiem vēl būs jābalso Saeimai.”….
…tātad par šiem strīdīgajiem likuma grozījumiem diskutēs un lems….

+12
-5
Atbildēt

0

astra_ozo 06.07.2012. 22.12

pseidonacionāļi tik par savu – “žīdiem” un “restitūciju”, iestrēguši zēni galīgi.

————-
tiešām nesaskati līdzību? Dombrovskis bīda vieniem izdevīgu, Bērziņš, iespējams, citiem.

+4
-13
Atbildēt

0

Sanšains 06.07.2012. 22.11

Šajā rakstā es varu iepazīties ar:

1. “Ir” redakcijas (Sprances) pieņēmumiem.
2. “Universālā kareivja – übereksperta” Judina viedokli. (piederība “Vienotībai” – tikai nejauša sakritība)
3. Mājieniem, ka pat mūsu akadēmiskā vide ir korumpēta līdz pat Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes dekānes līmenim.

Labprāt iepazītos ar:
1. Politiski neitrālu ekspertu viedokļiem.
2. Darba grupas dalībnieku viedokļiem.

+8
-12
Atbildēt

8

    dro > Sanšains 06.07.2012. 22.26

    Haris. Te nu mūsu domas dalās. Judinam uzticos vairāk kā Bērziņam, kura labojumi likumā man nepatīk.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.07.2012. 22.35

    lno –

    Arī man Judins šķiet godavīrs.

    Tomēr kādēļ gan te būtu jārīko sacensības par to, kuram “ticēt”, un kuram “neticēt”? Kas mums te ir – “Prieka draudzes” un “saentologu” sacīkstes?:)

    Kaut vai spriežot pēc paša reakcijām dažādās dzīves situācijās, zinu, ka interešu konflikts (šajā gadījumā, piederība konkurējošai politiskai grupai – “Vienotībai”) ir nopietni ņemams faktors, un dažkārt acīmredzot spēj ietekmēt pat caurmērā ļoti godīgu cilvēku.

    Tāpēc es neko NEAPGALVOJU, bet vienkārši gribu redzēt DAŽĀDĀS pozīcijās esošu ekspertu viedokļus.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 06.07.2012. 22.50

    Haris. Arī pats varat iepazīties ar ieteiktajiem labojumiem Nellijas ieliktajā saitē, bet, protams, būtu interesanti iepazīties ar neatkarīgu profesionāļu vērtējumu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 06.07.2012. 23.19

    >lno Haris.

    var jau arī ļoti nopietni apcerēt pusglancētā žurnālīša pirmsbankrota krampjus..

    IR vērts?

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Sanšains 06.07.2012. 23.33

    NAV vērts.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 06.07.2012. 23.35

    lama. Neceri! IR pastāvēs, kamēr šeit nebūs atjaunotas dzegužu tiesības:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 06.07.2012. 23.48

    IR pastāvēs, kamēr šeit nebūs atjaunotas dzegužu tiesības:)
    _______________________
    Tas atkal publikai būs citas nodarbības un komentēšana nebūs ne prātā.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 07.07.2012. 11.23

    ..atjaunotas dzegužu tiesības:)
    _____________
    sāks iznāKT IR pielikums- KŪKUOTAVA?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

mary75 06.07.2012. 22.04

Visi par Bērziņu un Lembergu, pseidonacionāļi tik par savu – “žīdiem” un “restitūciju”, iestrēguši zēni galīgi.

+13
-4
Atbildēt

0

reksa 06.07.2012. 22.00

Dzerim – ja tu saki, ka NA fāni ir “Lemberga naudas fāni”, tad tavos vārdos nepārprotami ir dzirdams kaut kas fašisks vai stalinisks.

Ja tavā teikumā vārdus “NA fāni” aizstātu ar vārdu “žīdi”, sanāktu naida kurināšana…

+2
-12
Atbildēt

0

reksa 06.07.2012. 21.55

Zanei – ja tu uzskati, ka ir pamats diskutēt par valsts īpašumu dāvināšanu vienai etniskai grupai, tad kāpēc nebūtu pamata diskutēt par Lemberga atbrīvošanu no atbildības?
Visu taču izlemj Saeima, kā tu saki.

Mēģinājums uzdāvināt valsts īpašumus vienai etniski grupai ne ar ko nav labāks par mēģinājumu atbrīvot Lembergu no atbildības.

+4
-10
Atbildēt

0

Tane-Dane 06.07.2012. 21.55

Vakar kastē redzēju runājam vienu ļoti kompetentu Vienotības dāmu par tā saucamo ”antilemberga likumu”. Viņa likās tāda aizvainota un dievojās, ka Saeima vēl tik zemu nav kritusi, lai tur bīdītu kaut kādus viencilvēka likumus:)

+8
-6
Atbildēt

2

    andris902 > Tane-Dane 06.07.2012. 21.58

    …Mārtiņš Kacens….neko nepareizu viņa nepateica – par likumu taču nenobalsoja….:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 06.07.2012. 22.14

    Tad par ko uztraukums?:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

mary75 06.07.2012. 21.52

Tad tas restitūcijas likums ir arguments, kāpēc “principiālais” Bērziņš var atklāti mēģināt “atmazgāt” Lembergu, pie kam ne jau pirmo reizi?
Nu tas ir stpri loģiski.

Aldis – ja NA fani nebūtu Lemberga fani, Dzintars nekad nebūtu burtiski uzspiedis Bērziņu Dombrovskim.
Iespējams, viņi nav Lemberga fani, tikai Lemberga naudas fani.

+14
-5
Atbildēt

0

reksa 06.07.2012. 21.52

Zanei – kāpēc tu domā, ka NA fāni obligāti ir arī Lemberga fāni?..

Ja Bērziņš ir pieļāvis šādu likumprojektu, tad viņš ir pelnījis, lai viņu izmestu gan no ministrijas, gan no NA.

+6
-6
Atbildēt

0

andris902 06.07.2012. 21.50

…andza….lēmējvara ir Saeima!…vari bīdīt, stumt vai vest – galavārds pieder Saeimas vairākumam….lai līdz tam nonāktu ir jādiskutē, jārunā, jāpierāda, jānoliedz….izvairoties runāt par restitūciju – jautājums neizgaisīs…

+9
-5
Atbildēt

0

astra_ozo 06.07.2012. 21.36

dzeri, vai restitūcijas :) likums nav izdevīgs Suharenko, kargineim un laventiem? Un kas TO bīda? Nu padomā, ja spēj… :)

+5
-11
Atbildēt

0

mary75 06.07.2012. 21.06

Nu, VL fani – “die erste Collone marschiert, die zweite Collone marschiert…” – visi pie klaviatūras!

+12
-5
Atbildēt

0

juhans 06.07.2012. 20.49

Žurnālistu rakstus lasot, es parasti cenšos saskatīt faktus un tad tos atsijāt no daiļliterārā fona. Šim rakstam faktu saraksts man iznāca šāds:

1. Priekšlikumu sagatavojusi darba grupa, kurā strādā „
..pārstāvji gan no prokuratūras, gan tiesas, advokatūras un citi eksperti ”, bet netiek pieminēts, ka kāds no tiem būtu iebildis pret priekšlikumu.

2. Priekšlikumu iesniegusi Saeimā Tieslietu ministrija. Tieslietu ministrs bija no NA.

3. Pret priekšlikumu izteicies Saeimas deputāts A. Judins. Judins ir no Vienotības. Kam izteicies? Nav teikts, laikam jau raksta autorei.

4. A. Judins NAV teicis, ka priekšlikums varētu būt labvēlīgs Lembergam.

5. Tieslietu ministrs NAV teicis, ka priekšlikums varētu būt labvēlīgs Lembergam.

6. Priekšlikumā izmantots LU Juridiskās fakultātes dekānes pētījums.

7. Tieslietu ministrs „nesen atkāpās no amata”

No kā manuprāt neizriet virsraksts „Bērziņš Saeimā virza Lembergam izdevīgus grozījumus”.

+8
-13
Atbildēt

2

    dro > juhans 06.07.2012. 21.01

    o_ja3_14. Atbilde Tava komentāra pēdējam teikumam ir raksta 1. teikumā: Tieslietu ministrija (TM) tā iepriekšējā vadītāja Gaida Bērziņa (NA) vadības laikā iesniegusi skatīšanai Saeimā virkni grozījumu Krimināllikumā, kas paredz ievērojami sašaurināt tāda soda mēra kā mantas konfiskācija pielietojumu.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    juhans > juhans 08.07.2012. 11.03

    Es runāju par faktiem, tu – par teikumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 06.07.2012. 20.38

neuztraucies, viss tiks noorganizēts, Tev, džerim, abc… -1000 un Ino, riņķim un citiem ‘auseklīšiem’ +1000 :) tas tāpat neko nenozīmē, vismaz es ceru, ka ne visiem te ir tik sūdīgi ar intelektu.

+6
-7
Atbildēt

0

buchamona 06.07.2012. 20.32

…pirmoreiz diskusijas par šā soda mēra izskaušanu parādījušās jau pirms trīs gadiem, tolaik aktīvi pret šādu iniciatīvu iebilda gan Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB), gan Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas dienests un šis soda mērs tika saglabāts. Tagad – pēc Bērziņa iesniegtajiem priekšlikumiem – atkal par šo jautājumu atsākušās diskusijas…+++ šitas ir kaut kas konkrēts beidzot :) Būtu labi, ja IR sīkāk pieķertos šim jautājumam. Ja tas ir tā, kā man pirmajā mirklī izskatās, tad šis varētu arī būt tas iemesls, kādēļ Bērziņš nolika pilnvaras. Pārāk īss laiks starpā starp demisiju un likuma projekta iesniegšanas laiku.

Katrā ziņā NA ir jākomentē radusies situācija.

+13
-2
Atbildēt

9

    kkristaps > buchamona 06.07.2012. 20.44

    Man gan nezin kāpēc šķiet, ka NA šo situāciju nekomentēs, galvenokārt sakarā ar to vienkāršo iemeslu, ka tur nav neviena, kas spētu kaut ko argumentēti komentēt. Drīzāk tagad visas cerības uz jauno tieslietu ministru, precīzāk, uz jauno parlamentāro sekretāru, kas visiem spēkiem mēģinās šito lietu virzīt uz priekšu. Iespējams, ka NA uzskata, ka cilvēks, kura reputācija tomēr nav tik netīra kā nedēļu valkāta zeķe, Lemberga interešu lobēšanai būs piemērotāks par Bērziņu.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.07.2012. 21.21

    riņķī apkārt. Pārāk īss laiks starpā starp demisiju un likuma projekta iesniegšanas laiku.
    ____________________
    Kad tad ministrija iesniegusi šos labojumus?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.07.2012. 21.38

    …Riņķī apkārt….te visiem patīk balstīties uz baumām un MM izplatīto informāciju….nu, tad pēc mums zināmās informācijas varam uzzīmēt interesantu ķēdīti:

    ….Lembergs > Antonovs > Airbaltic > Krājbanka > Antonovs > RVR > Krājbankas bankrots > NA > Lūsis > Krājbanka > Antonovs > Lūsi neapstiprina par Krājbankas administratoru > RVR draud izslēgšana no PV iepirkuma > Antonovs > Lembergs > Bērziņa demisija > NA > Lūsis > Tieslietu ministrija….

    …skatoties uz notikumiem KM par partijas piestiprinātajiem uzraugiem Grendei, identiska situācija ar Lūša piekomandēšanu Bordānam….

    ….puzle….:)

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.07.2012. 21.47

    Ino. Nezinu, par to demisijas iemeslu uzrakstīju spontāni :), pirmā mirkļa iespaidā, taču, droši vien tas ir garām un tam arī nav lielas nozīmes – ir vai nav saistība.

    Man ļoti nepatīk, ka visi šitie likuma projekti tiek bīdīti otro reiz, kā saka Judins, un patiesībā tas nekas jauns nav, pie kā šitā darba grupa itkā ir “strādājusi”. Judins ir goda vīrs, es viņa spriedumiem uzticos. Tiešām nepatīkama ziņa.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.07.2012. 21.50

    zanE. Man nepatīk zīlēt :) Tas nav mans lauciņš :) Pagaidīšu, gan jau pienāks laiks, kad būs skaidrība par šīm lietām

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.07.2012. 21.55

    ….Riņķī apkārt….vienmēr esmu teikusi – neskriesim notikumiem pa priekšu, bet šī ir informācija, kas attiecīgi apstiprinājusies….

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.07.2012. 22.02

    riņķī apkārt. Pagaidīsim pirmdienu, šāds raksts piektdienā arī ir zime. Varbūt šie grozījumi iesniegti jau pirms pāris mēnešiem, bet aktuāli IR kļuvuši tikai šobrīd, citi MM tam nav piegriezuši vērību. Katrā gadījumā par vienām Lembergam nevēlamām izmaiņām NA ir nobalsojusi kopā ar koalīciju. Nedomāju, ka šis jautājums nebūtu apspriests pēdējās konsultācijās ar jaunā ministra apstiprināšanu.
    Šī ziņa ir dienišķā maize Zanei un co, kuru sašutumam par Parādnieka māti ir labi atbildējis jautājums. Tagad jācenšas atgūt seju pie šīs tēmas:)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 06.07.2012. 22.16

    lno:
    šāds raksts piektdienā arī ir zīme
    ================================
    Tā ir zīme, ka šis VIRSRAKSTS (un raksts arī – ja nu kāds to kā par brīnumu izlasa) “Ir” mājas lapā garantēti būs redzams vismaz līdz pirmdienai. Blakus ārkārtīgi nozīmīgajam un neskaidru brīvības garšu sološajam rakstam par incesta “problēmu”.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > buchamona 06.07.2012. 23.18

    Na satraukušies, ka iečurāts viņu skudru pūznī!:))

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

Zane Degro 06.07.2012. 20.22

NA sāk parādīt savu īsto seju. Patrioti, ha-ha!

+13
-9
Atbildēt

2

    reksa > Zane Degro 06.07.2012. 22.27

    Bet tu ar savu komentāru parādījusi savu seju :)))

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > Zane Degro 06.07.2012. 23.26

    Jā, nevis seja, bet, atbaidošs liberasta – kosmopolīta purns ar atņirgtiem zobiem, gatavs ķerties patriotiem pie rīkles!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

dro 06.07.2012. 17.46

Laiks visu noliks savās vietās, bet šobrīd liekas, ka tiek demonstrēta sāgas Pasažieru vilciens 2. sērija. Atcerieties Briljantu rokai arī bija 2. sērija Kaulainā kāja?:)

+7
-16
Atbildēt

8

    mary75 > dro 06.07.2012. 21.59

    Noliks, noliks, kā nolika TB, tā noliks NA, un daudz ātrāk, kā tu domā.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.07.2012. 22.07

    Dzeris49. Nolika LC, TP, LPP, JL:) Tagad JL tāpat kā TB var pastāvēt tikai apvienībā, tā kā nolaid tvaiku:)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.07.2012. 22.10

    dzeris49, zanE.
    lūk, jums Jautājuma _4 komentārs par Parādnieka māti un paskaidrojums kā tiek organizēti ministru biroji un par jūsuprāt it kā nepieciešamajiem konkursiem:
    Nu ministra birojs ir ļoti specifiska lieta. Tiem, kas tur strādā ir terminētie līgumi, kas automātiski izbeidzas ar brīdi, kad ministrs demisionē vai valdība krīt. Piemēram, pašreiz Bordānam ir jāpārslēdz līgumi ar Bērziņa biroju. Un ja viņš kādu grib mainīt, tad tas ir brīvs bez paskaidrojumiem. Uz šiem amatiem konkursi nav jārīko. Un padomajat paši, cik cilvēki pieteiktos uz darbu, kas varbūt no mēneša līdz pāris gadiem-vidēji Latvijā. Un neviens nezina, cik šai reizē būs. Un te es domāju kvalificētus cilvēkus.
    Godīgi sakot, ka man arī pirmā reakcija bija izteikti noraidoša, bet tad es apskatīju CV…Ziniet es pirmo reizi redzu, ka kādam ministra biroja vadītājam ir tik pieklājīgs CV.
    Un par radniecību…Nu VARAM valsts sekretāra Antonova sieva ir IZM Ķīļa biroja vadītāja. Nū…Un kur tik un kas nav tajos birojos…
    Nu tāda ir mūsu partiju prakse.
    Bet Parādnieka mātes CV mani tiešām pārsteidza. Jo nu tas gan nav pēc partiju ierastās prakses. Patīkami pārsteidza.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    reksa > dro 06.07.2012. 22.25

    Dzerim

    Kāpēc tu jauc nācionālās idejas ar atsevišķu cilvēku rīcību?

    Protams, atsevišķi NA biedri var nodarīt kaitējumu NA tēlam, bet tas ne par mata galu nemazina nācionālisma vērtību.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.07.2012. 22.43

    Tās “nacionalās idejas” ir tikai aizsegs blēdībām, neesi vēl to pamanījis?
    Kas tad jums, “ideālistiem”, lika sasieties ar TB blēžiem, bīdīt tos amatos, utt?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    reksa > dro 06.07.2012. 23.00

    Dzerim.

    Ja pieņemtu tavu paranoidālu domu, ka visi NA biedri ir blēži, tad tik tiešām varētu tev piekrist, ka laiks visu noliks savās vietās, un NA vietā nākotnē nāks īstā nācionālistu partija.

    Nācionālisma vērtība nav atkarīga no atsevišķu cilvēku rīcības. Civīlizācijas mēdz sabrukt, bet nācionālisms paliek (pat ja to sauc citā vārdā).

    Bet ja tu apšaubi visus “NA fānus” (bet tie ir visi cilvēki, kas balsojuši par NA, kā arī daļa cilvēku, kas nav par viņiem balsojuši), tad tev derētu paskatīties spogulī. Baidos, ka tu tur neieraudzīsi ne dēmokratijas pazīmes, ne vienlīdzības iedīgļus, ne vārda brīvības vaibstus, ne arī ko citu, ko tu mēdzi aizstāvēt šajā vietnē. Tas tikai parāda, ka tavi vārdi ir blefs.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.07.2012. 23.10

    Jā, jā, piekrītu, taisni “nacionalisti” no NA ir labākā un idejiskākā tautas daļa, kā savādāk.
    Ar Rasnaču un Bērziņu priekšgalā un Iesalnieku un Parādnieku pakaļgalā.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > dro 08.07.2012. 23.14

    Nē taču!
    Labākā daļa ir ar Zaķi un Jaunupu 1) priekšgalā, un Āboltiņu 2) ar Kamparu 3) pakaļgalā
    ____________________

    1)Basketbola klubs „VEF Rīga” vairāk kā gadu saņēmis ziedojumus no SIA „Kravu termināls” 1000 latus mēnesī. Valsts ieņēmumu dienests aizturējis vairāk kā 50 šim uzņēmumam piederošus kravu konteinerus un šobrīd tam ir atņemta licence, ziņo TV3 raidījums “Nekā personīga”.

    SIA Kravu termināls ir iesaistīts kriminālprocesā pret Vladimiru Vaškeviču. Viņš centies piekukuļot Muitas priekšnieku Tāli Kravali, lai tas rīkotos “Kravu termināls” interesēs.

    Kā intervijā „Nekā personīga” atzīst basketbola kluba VEF Rīga padomes priekšsēdētājs un „Vienotības” vēlēšanu kampaņas vadītājs Edgars Jaunups, viņam ar Vaškeviču dažas nedēļas pirms amatpersonas aresta bija tikšanās. Tās laikā Vaškevičs esot lūdzis nepieļaut strukturālas pārmaiņas Muitas kriminālpārvalē, kuru vadīja Vaškeviča bijušais kolēģis Marjans Burijs.
    http://nra.lv/latvija/55022-jaunupa-basketbola-klubs-sanemis-ziedojumu-no-firmas-kas-iespejams-iesaistita-kontrabanda.htm
    2) http://www.ir.lv/2011/7/14/aboltina-mana-parlieciba-sc-bija-jabut-valdiba
    3)Ekonomikas ministra Arta Kampara 2011.gada aprīlī VID iesniegtā valsts amatpersonas deklarācija par 2010.gadu radīja daudzus jautājumus. Pēc portāla Pietiek.com intereses A.Kampars sniedza skaidrojumus un precizējumus, kas radīja vēl vairāk neskaidrību. Turklāt Vienotības Ētikas komisijas un citu šīs apvienības deputātu reakcija bija nogaidoša un pretrunīga. Jau pirms 2010.gada vēlēšanām bija skaidrs, ka A.Kampara finansiālais stāvoklis nav spožs. Pirmkārt, viņam bija apjomīgs kredīts, kura ikmēneša maksājumi prasīja lielu daļu no ministra algas. Otrkārt, viņam piederošais uzņēmums Ronis cieta lielus zaudējumus. 2010.gada deklarācijā atklājās, ka Kampars ir samazinājis savas personiskās kredītsaistības par aptuveni 70 000 latu. Viņa norādītie ienākumu avoti radīja pamatotas šaubas par līdzekļu izcelsmi. Kampars apgalvoja, ka 27 000 latu ir sievas dāvinājums, lai gan Kampara sievas oficiāli zināmie nekustamo īpašumu darījumi bija mazāki par dāvināto summu. Šaubas radīja arī otrs darījums – 35 000 latu drošības naudas maksājums no iespējamā SIA Ronis pircēja. Ministrs atteicās atklāt pircēja vārdu, turklāt pircēja veiktā due diligence pārbaude pirms uzņēmuma iegādes vilkās netipiski ilgi.
    http://www.deputatiuzdelnas.lv/notikumu-hronika/sikas-bled-bas/ekonomikas-ministra-arta-kampara-neskaidras-finanses.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 06.07.2012. 17.42

Jenoti jau 5 gadus ir pie varas, bet tā arī neko reālu pierādīt un hūti iesēdināt nav spējuši. Vienīgais panākums ir hūtes iesniegums ECT, tāpēc arī jāsāk meklēt hūtes cilvēki visos iespējamos pakšos un skapjos. Jenoti baidās no hūtes, kā Ļeņins no buržāzijas un, katrs jenots, kurš ticies ar hūti ir iznīcināms un nododams tribunālam, tāpat kā Pavļiks nodeva savus vecākus.

+4
-20
Atbildēt

4

    snjuu > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.45

    Tu tiešām esi “pacietīgs”. Vien laikam “trollis”, ne “investors”.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.48

    Kāpēc trollis? Vai esmu ko palaidis garām, atvainojos par naivu jautājumu?

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.59

    Bet, ja godīgi, tad nepiederu nevienam grupējumam, ne partijai. Nevienu arī neatbalstu, bet šobrīd Vienotība liekas melīgākā un liekulīgākā no esošajiem varnešiem.
    Kādreiz Ošlejs solīja ko sociāldemokrātisku, bet beigās pievienojās Vienotībai un čuš vien iznāca.
    Visas partijas ir tik šausmīgi labējas un tautu nīstošas, ka bail, krievu blēžus ieskaitot.
    Savukārt visi sociāļi beigās izrādījušies tie paši labējie, tikai vēl lielāki meļi.
    Manuprāt, tā arī ir Latvijas politikas un sabiedrības lielākā problēma, ka sociāla, uz taisnīgumu, vienlīdzību un galu galā uz cilvēcību orientēta spēka neatrast.
    Tāpēc arī cilvēki brauc prom un tāpēc arī cilvēks cilvēkam vilks šajā valstī, bet tā jau ir cita saruna, kuru šajā “IR” un vispār Latvijā tik drīz neieraudzīsim.
    Kad paliks kādi 500.000,00 iedzīvotāju, tad varbūt.

    +5
    -18
    Atbildēt

    0

    snjuu > dzerkaleliva 06.07.2012. 21.34

    “Vai esmu ko palaidis garām”
    ==
    Protams.
    1) Tu palaidi garaam iespeeju iztikt bez “jenoteeshanaas”, kaa arii 2) iespeeju kaut cik jeedziigi argumenteet, saistiibaa jautaajumu, kuraa Tava poziicija ir pietiekami pamatojama (t.i., ir diezgan labi argumenti).

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 06.07.2012. 17.38

Katru, kurš domā savādāk, jenoti apsaukā par kropli, blēdi vai blozgu. Tāpēc, ka viņi ir jenoti un šausmīgi baidās, ka hūte viņus nomedīs.

+3
-24
Atbildēt

5

    kkristaps > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.41

    Nu, bērniņ, vai esi visu sakāmo izbrēcis? Tagad nošņauc snīpīti, lai purdulīši netek zupītē, un nomierinies.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.43

    Vai šīs rupjības ir visas tavas intelekta spējas, diezgan nožēlojami, kā Bolšteins vakar teica, tad viss jenotu intelekts ir outsorcēts uz Ošleju.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.49

    ABC. Pie kura dzeju meistara mācījies?

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dzerkaleliva 06.07.2012. 23.12

    lno ABC. Pie kura dzeju meistara mācījies?
    ____________________
    Trīsburtu kombinācija uz havajas sienas-ABC?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dzerkaleliva 07.07.2012. 07.42

    …un blakus pakarināts žetons.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 06.07.2012. 17.36

Kad, jenots iet gulēt, tad viņš apskatās vai zem gultas nav hūte, kad pieceļās, tad pārbauda visus skapjus un paskatās zem tepiķa vai pa nakti hūte nav ielavījies.
Jenots baidās no hūtes, kā velns no krusta.

+4
-23
Atbildēt

2

    snjuu > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.43

    PS. beidz nodarboties ar Bendika leksiku, šis, protams, ir foršs džeks, vien sens.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.19

    pacietīgajam investoram

    Ja tu teiktu “Dzeris baidās no NA, kā velns no krusta”, tam būt vairāk loģikas.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 06.07.2012. 17.30

Ak, šausmas, jenoti, jūs esat garīgi slimi. Viss, kas varbūt kaut kā, kaut kad nebūt nekad, iespējams varbūt būs izdevīgs hūtei ir slikti un noliedzami pēc definīcijas.
Un visi, kas kaut ko tādu dara ir hūtes cilvēki no dzimšanas līdz miršanai. Jenoti, aizejiet pie psihoterapeita, jūs jau paliekat smieklīgi.

+6
-21
Atbildēt

14

    kkristaps > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.32

    Blēžu baram grūti laiki, katram kroplim jāskrien paligā? Vai tad Puķu Ansis arī satraucies, vai kā?

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > dzerkaleliva 06.07.2012. 17.42

    Daļēji Tev var piekrist, tomēr tā īsti laikam pasākumu varētu novērtēt vien izlasot pašus grozījumus. IR un citi (biežāk) savu “revolucionāro intuīciju” tiešām ne vienmēr saskaņo ar faktiem (jo to nav/tie nav pieejami), tomēr – ja šamie kļūdās – nav nekāda diža skāde (apskādētais Bērziņš gan varētu iebilst un varbūt pat patiesāties), bet, ja nekļūdās, tad tiek apturētas dažas nelāgas lietas.
    =
    Cita lieta, ka īpaši stiprināt sociālo paranoju nevajadzētu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.01

    Lūdzu, izlasiet grozījumu, ko rosina tieslietu ministrs, un novertējiet!
    Te saite uz priekšlikumu tabulu, kas tika skatīti 4.jūlijā:

    http://titania.saeima.lv/LIVS11/saeimalivs11.nsf/0/8740CB3FBAA7AC2EC2257A3100439505?OpenDocument

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.18

    Saite uz grozījumiem ir laba lieta, bet vēl labāk būtu citēt “labākos” priekšlikumus. Kuŗš tad tērēs laiku, lai izlasītu visus tos priekšlikumus un salīdzinātu ar pašreizējo redakciju…

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.32

    …Aldis…pasarg, Dievs!…lasiet vien paši – izdariet secinājumus, domājiet!…citādi tūlīt uzradīsies “pareizie”, kuri pārmetīs tendenciozitāti…:)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.39

    Aldis – ja negribi “tērēt laiku”, un vispār neesi lietas kursā, par ko tad tu te vispār komentē?
    Neesi lasītājs, esi rakstītājs?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.50

    Zanei.

    Secinājumus katrs izdarīs pats.

    Esmu piedāvājis citēt, nevis izteikt apgalvojumus.

    Ja tiktu citēti, piemēram, trīs spilgtākie piemēri, tad pat lielākajam sliņķim nebūtu nekādu ilūziju.

    Bet ja piedāvā izlasīt gaŗus palagus, kas sarakstīti neērtā veidā, turklāt lielākā daļa no šī teksta varētu būt neitrāla un neinteresanta, tad var rasties arī aizdomas, ka atsauce ir ielikta maldināšanai – vienalga neviens nelasīs, bet varbūt kāds noticēs nelasot.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.52

    …paldies, Nellij, par saiti!….vēl būtu interesanti uzzināt darba grupas sastāvu, kas strādājuši pie likuma grozījumiem….

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzerkaleliva 06.07.2012. 22.54

    …Aldi…ar slinkumu nav jālielās….:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 06.07.2012. 23.37

    Zanei

    Tad esi tik čakla un nocitē šeit trīs graujošākos piemērus.
    Tas palīdzētu pārliecināt cilvēkus, ka tev ir taisnība.

    Citādi rodas aizdomas, ka nav nekā citēšanas vērta…

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzerkaleliva 07.07.2012. 01.08

    …Aldi….šeit lielākā daļa izdara secinājumus un vērtējumus, neiedziļinoties teiktajā, pietiek, ka to saka cilvēks, kurš nav tīkams, lai ieslēgtos smadzeņu bremze….
    …diemžēl, diskusija šeit nav galvenais, galvenais atrast iemeslu uzbraucienam….tā kā – būs vien jāmeklē pašam…var izrādīties, ka “graujošākais” mums katram savs….:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > dzerkaleliva 07.07.2012. 14.05

    Neilgi pēc publicēšanas papildinājām ziņu ar diezgan izsmeļošu uzskaitījumu. Starp priekšlikumiem, kas iesniegti komisijā uz 2.lasījumu, lielākā daļa ir tieši Bērziņa grozījumi, kas ierosina atcelt mantas konfiskāciju vispār vai ari padarīt to neobligātu.

    Priekšlikumi attiecas uz ļoti daudzām jomām – nevar saprast, vai (ex)ministrs tiešām vēlas fundamentāli reformēt sodu sistēmu un mantas konfiskāciju faktiski likvidēt kā šķiru, vai arī to priekšlikumu ir tik daudz tikai tāpēc, lai neizceltos tie daži, kas personīgi noderētu dažiem ietekmīgiem tiesājamajiem. Par to katrs var izdarīt secinājumus pats.

    Bērziņa priekšlikumi ietver gan noziegumus pret valsti (piemēram, spiegošana, terorisms, kaitniecība), gan personas veselību, tikumību (sutenerisms, iesaistīšana prostitūcijā), gan īpašumu (zādzība, laupīšana, krāpšana, piesavināšanās, izspiešana), tāpat noziedzīgus nodarījumus tautsaimniecībā (piemēram, kontrabanda, narkotiku aprite, naudas atmazgāšana, izvairīšanās no nodokļiem), kā arī noziegumus valsts dienestā – kukuļņemšanu, valsts amatpersonai noteikto ierobežojumu pārkāpšanu, neatļautu piedalīšanos mantiskos darījumos.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dzerkaleliva 07.07.2012. 14.11

    Nellija Ločmele. Paldies par saiti, bet varējāt gan apskaidrot tādiem aprobežotākiem kā es, kā šie grozījumi izdevīgi tieši Lembergam. Citādi tāpat kā 1. sērijā Pasažieru vilciens – troksnis liels, bet pierādījumu nav:)
    Lai nebūtu pārpratumu uzsvēršu, ka man Bērziņa labojumi nepatīk, bet man nav saprotams to sakars ar Lembergu. Vai Lembergs nodarbojas ar sutenerismu, viņu tur aizdomās par pedofīliju?

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > dzerkaleliva 07.07.2012. 23.05

    Nu tak nē!
    Ja jau NA, tad atbalstot visu to ko Lembergs gribot…
    “atsaucas arī uz Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes dekānes Kristīnes Stradas-Rozenbergas pētījumu. Pēc Ir.lv rīcībā esošās informācijas, Strada-Rozenberga vairākkārt minēta kā ZZS kandidāte [..un..] pārstāvji gan no prokuratūras, gan tiesas, advokatūras un citi eksperti.
    ______________
    VISI NELIEŠI!!!
    Pavelk uz jaunību, kad “anarhisms” “bija modē”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

kruskops 06.07.2012. 17.16

Risinājumu jau sen varēja atrast, ieviešot t.s. vainas prezumpciju. Proti – līdzekļi, kuru godīgo izcelsmi līdzekļu turētājs nevar pierādīt, automātiski tiek uzskatīti par noziedzīgā ceļā iegūtiem. Tad arī nevajadzētu saglabāt boļševiku izdomājumus.

+5
-7
Atbildēt

4

    lebronj2356 > kruskops 06.07.2012. 17.23

    Nevainības prezumpcija ir bijusi/ir/un būs viena no demokrātiskas sabiedrības pamatsastāvdaļām… Jūs kādu liberālo totalitārismu piedāvāsiet jeb pats esat sirdī boļševiks ?:)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kruskops 06.07.2012. 17.28

    Nevainības prezumpcija būtu piemērojama varbūt svētajai Marijai, visiem pārējiem tā ir “nevainīguma”prezumpcija. Papildus nevainīguma prezumpcijai pastāv tāda lieta kā “burden of proof”, t.i., pierādīšanas pienākums, un to jebkurā demokrātiskā valstīt var noteikt katram, kura mantas izcelsme pa gabalu smird pēc nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > kruskops 06.07.2012. 21.11

    Nevajag jaukt nevainības prezumpciju ar legālo prezumpciju, kad aizdomās turamajam pašam jāpierāda savu līdzekļu un īpašumu izcelsmes legalitāti, tāda ir daudzās valstīs.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    kruskops > kruskops 07.07.2012. 22.51

    Dzeris49
    Kurš te ko jauc, prātvēder?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

snjuu 06.07.2012. 17.05

“soda mēra”
==
varbūt var sarunāt ar tiesību spečukiem, ka “soda mērs” vnk pārtop par “sodu”, nekādu “mērīšanu” neredzu… kaitina tie krievu kalki

+11
-1
Atbildēt

0

snjuu 06.07.2012. 17.02

“var piekrist tam, ka tas nav humāni, ka citās valstīs to nepiemēro”
===
Tad jau jāierosina, lai citās valstīs arī piemēro, lai būtu “humāni”…

+7
-4
Atbildēt

0

kkristaps 06.07.2012. 17.02

Dīvaini – raksts jau stundu kā publicēts un nevienas kaismīgas tirādes par NA biedru kristālšķīstību? Atceros, ka kārtējā nejēdzīgā tiesas sprieduma sakarā NA rakstoņas vienbalsīgi un visā nopietnībā apgalvoja, ka tieslietu ministram kā izpildītājam neesot nekādas likumdošanas iniciatīvas tiesības, viņš, proti, tieslietu ministrs, esot “tikai administrators”, kam jāgādā, lai tiesneši būtu apgādāti ar tualetes papīru, citu funkciju viņam neesot …

+19
-8
Atbildēt

1

    mary75 > kkristaps 06.07.2012. 21.57

    To jau apgalvoja “riņķī apkārt”.
    Redz, nevienu likumprojektu, kas uzlabotu tiesu darbu, izstrādāt laiku neatrada, Lembergam vajadzīgam likumam gan atradās gan laiks, gan resursi.
    Tādas viņam prioritātes.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

Uldis Babris 06.07.2012. 17.00

nu re arī NA patiesā seja, kamēr bļauj un gāž žults lietu pāri citiem- tikmēr pa kluso uz vienu roku ar Saskaņas Centru strādā Lemberga labā :)

+15
-9
Atbildēt

6

    reksa > Uldis Babris 06.07.2012. 22.05

    Kāpēc lai viens partijas biedrs būtu visas partijas seja?

    Tad jau Zaķis ir Vienotības seja, tavuprāt?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Uldis Babris 06.07.2012. 22.54

    Un tā jūsu partija, uzņemot tur Bērziņu, un bīdot to TM, neko nezināja, kas viņš ir, kāda viņam pagātne, utt?
    Lasīt neprotat, bijāt pilnībā “iegājuši sevī”?
    Un tagad kā no plaukta nokrituši?
    kurš tad tam ticēs?

    Un Zaķis nekādus likumus nepārkāpa, tikai ētiku, salīdzinot ar Bērziņu viņš ir svētais.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Uldis Babris 06.07.2012. 23.00

    Un Zaķis nekādus likumus nepārkāpa, tikai ētiku, salīdzinot ar Bērziņu viņš ir svētais.
    ——–
    kādus likumus ir pārkāpis Bērziņš? :)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Uldis Babris 06.07.2012. 23.06

    Formāli nekādus, pie rociņas jau pieķerts nav, bet, stipri aizdomīgi uz korupciju tik kvēla mīlestība uz to Lembergu.
    Tai centrāltirgū jau arī viņš knapi tika cauri, tur arī viss bija uz likuma pārkāpuma robežas, un pie pirmās ministrēšanas bīdīja klaji prettiesisku likumu Lemberga vajadzībām, ko atcēla ST.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > Uldis Babris 06.07.2012. 23.34

    Dzerim
    Aizstāj savā savārstījumā vārdu “Bērziņš” ar vārdu “Zaķis”. Nemainīsies it nekas.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Uldis Babris 06.07.2012. 23.53

    dzeris49…Un Zaķis nekādus likumus nepārkāpa, tikai ētiku, salīdzinot ar Bērziņu viņš ir svētais.
    __________________
    Vai eļlas lampiņu pie Zaķa bildes jau aizdedzināji?:)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 06.07.2012. 16.48

stipendiaats ir un paliek stipendiaats , lemberga marionete , taads veel par ministru tika iestumts , kauns un negods …

+20
-4
Atbildēt

0

janazakovica 06.07.2012. 16.45

ja situaciju vertee distanceti no lemberga gadijuma…tad mantas konfiskacija ir istakaa pretigaakaa sarkano ieviesta norma kad bolseviki cinijaas ar kulakiem..taa ari tas palika padomju likumdosanaa..jo atrak to izraus ar sakneem jo labak..

+5
-9
Atbildēt

2

    snjuu > janazakovica 06.07.2012. 17.10

    administratīvs sods arī ir “mantas konfiskācijas” paveids. Protams, ir svarīgi rēķināt reālus zaudējumus, nevis visu atņem, un miers.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > janazakovica 06.07.2012. 22.04

    Sods ir juridisks ierocis. Pats par sevi tas ir neitrāls.

    To var izmantot ļauniem mērķiem (kā padomju okupācijas laikos), tā arī labiem mērķiem.
    Kāpēc Latvijas valsts nevarētu to izmantot labiem mērķiem?

    To var piemērot arī pret dažādiem karginiem, antonoviem utt. Ne tikai pret slesieriem, šķēlēm un lembergiem.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

andris902 06.07.2012. 16.34

…nu, tiešām!…piektdienas vakarā šitādu rakstu!!!….šausmas!…tagad nāksies atsaukt visus NA fanus no pludmales un nolikt pie klavieres…nežēlīgi!…:)

+23
-9
Atbildēt

0

Bridzitta 06.07.2012. 16.28

Bet ja abstrahējamies no virsraksta un viedokļa konkrēti par attiecīgajām personām, tad likuma grozījumi tomēr velk demokrātiskas valsts virzienā.

+7
-15
Atbildēt

13

    mary75 > Bridzitta 06.07.2012. 21.26

    Demokrātija nebūt nav visatļautība un nesodamība, demokrātija sodi par amatpersonu korupciju ir ļoti stingri, un taisni mantas konfiskācijas iespēja daudzus attur.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Bridzitta 06.07.2012. 22.29

    …nemaz tik nesen sabiedrība sašuta par tiesībsargājošo iestāžu nespēju nobremzēt Parex baņķieru īpašumu pārrakstīšanu, atdāvināšanu, izsaimniekošanu….bet tagad atkal sašutums, ka varētu konfiscēt Lemberga un citu mahinatoru īpašumus….dīvaina tauta!….

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Bridzitta 06.07.2012. 22.36

    Kāda tur tauta, Bērziņš jau nav nekāda tauta, un daļa NA atbalstītāji ir tik nekritiski, ka Bērziņš varētu kaut publiskā vietā atviegloties, tie vienalga viņam aplaudētu.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Bridzitta 06.07.2012. 22.40

    zanE…..nemaz tik nesen sabiedrība sašuta par tiesībsargājošo iestāžu nespēju nobremzēt Parex baņķieru īpašumu pārrakstīšanu, atdāvināšanu, izsaimniekošanu..
    _____________________
    Pavisam nesen JL uzstājās pret padomēm valsts uzņēmumos, iesniedza likumprojektu par referendumiem, kuru pieņēma tikai ar TP un citu kampēju partiju apgrūtinājumiem, bet tagad Vienotībai pat tas vairs nav pa prātam…
    Neesmu jurists, bet ja nevienā citā ES valstīs mantas konfiskācija nav paredzēta par tādiem noziegumiem, kādi iestrādāti LV likumos? Daudzi Latvijā taču atbalsta arī nāves soda atjaunošanu:)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > Bridzitta 06.07.2012. 23.01

    Manuprāt, tu kļūdies, ASV, vismaz, konfiskāciju, atstājot tikai pašu minimumu, pielieto ļoti bieži, bet, pat, ja nē, nevienā ES valstī nav tāda korupcija un ēnu ekonomika, kā Latvijā, ko tiesas vēl vairāk atbalsta ar maigiem sodiem, un vēl samazināt par to sodu, tas vispār ir neprāts.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Bridzitta 06.07.2012. 23.06

    dzeris49. ..nevienā ES valstī nav tāda korupcija un ēnu ekonomika, kā Latvijā,
    __________________________
    Kā tu to zini? Rumānijā, Bulgārijā, Lietuvā, Itālijā, par Grieķiju sakarā ar draudošo defoltu taču esi lasījis? Kā ar korupciju ES komisijās?:)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Bridzitta 06.07.2012. 23.09

    ..arētu kaut publiskā vietā atviegloties, tie vienalga viņam aplaudētu.
    ________________
    ko arī
    dzeris49 jau labu laiku dara šai tīmekļa vietnē.Ka tik nesanāk pašam savākt…

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Bridzitta 06.07.2012. 23.13

    lama. ZanE Tev izteica komplimentu – Tu atšķirībā no citiem NA atbalstītājiem saprotot par ko Zane šeit runā:) Ievērtē:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Bridzitta 06.07.2012. 23.19

    Ino – mums jāpriecājas, ka mums nav kā Rumānijā, varbūt, salīdzināsim sevi ar Vāciju vai kaut vai Igauniju?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Bridzitta 06.07.2012. 23.41

    dzeris49. Neesmu dzirdējis, ka Vācijā kāds tā uztrauktos par krievu vai turku “tiesībām”?:)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Bridzitta 07.07.2012. 04.42

    Klau, lama, vai tu gadījumā nakts melnumā nestāvi uz Lienes ielas, medīdama galīgi piemāvušos klientus, kuriem nav svarīga kvalitāte, bet tikai iespēja? Leksika tev atbilstoša.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Bridzitta 07.07.2012. 14.01

    Mikijs. Diez vai vajadzētu kādu pamācīt, ja pašam sutenera leksika?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Bridzitta 07.07.2012. 20.13

    dzeris49. Kad ASV uzņēma ES???:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ivetao2007 06.07.2012. 16.01

Nupat tālrādē, sakarā ar olimpiskajām spēlēm, kā pāvs pa priekkšu grozijās potciālais kriminālnoziednieks Lembergsa, kas aizliedza Ventspils stadionu nosaukt olimpiskā uzvarētāja Daiņa Kūlas vārdā. Tagad atkal pat Saeimā virmo šis mēslu vaboles smirdoņa. Cik ilgi tādi bērzini un citi latvijieeši ļaus ar mēsliem pilno huti uzlikt tautas galvā.

+39
-5
Atbildēt

0

aija_vecenane 06.07.2012. 16.00

Es gribu dzirdēt arī NA viedokli. Ko par šo saka Dzintars? Būs lunkans zutis vai varbūt teiks, ka, jā, mums radās aizdomas, tāpēc mēs viņu palūdzām aiziet?

+33
-9
Atbildēt

1

Ieva 06.07.2012. 16.00

“IR” biju pametis šo portālu uz ilgu laiku, bet ieraugot šos rakstus, tad man liekas ka vienotība=redakcija kvadrātā! “IR” – ja nav sazvērestības teorijas, tad atradīsim!

+13
-27
Atbildēt

5

    lebronj2356 > Ieva 06.07.2012. 17.21

    Pašvaldību vēlēšanas ir tuvāk nekā šķiet un V reiteings nav tik labs kā varētu domāt, citādāk nevarētu saprast IR anti-NA histēriju pēdējā laikā…Pašu rindās pilns ar shēmotājiem – štoks, Jaunups, Zaķis, Kampars un ko, bet ”neatkarīgi” žurnālisti tikai smirdoņu cepj !

    Ja Bērziņš minēja darba grupu, tad objektīvā žurnāliste varēja visus iztaujāt nevis spiest savu subjektīvo viedokli. FUI IR !!!

    +8
    -22
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ieva 06.07.2012. 21.02

    Ja nav ko teikt, labāk nesakiet neko.
    Blakus centrāltirgus blēdībām arī pie pirmās ministrēšanas Bērziņš darīja to pašu – bīdīja Lembergam vajadzīgu likumu, ko ZZS kopā ar PLL, TB un SC arī pieņēma, un to dabūja atcelt ST.

    +18
    -6
    Atbildēt

    0

    snjuu > Ieva 06.07.2012. 21.27

    ” V reiteings nav tik labs kā varētu domāt”
    ===
    ???

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > Ieva 06.07.2012. 21.48

    Krikam – nu neticu es, ka kāda ministrijas izveidota darba grupa varētu kaut ko virzīt bez ministra piekrišanas.

    Kad IR mēģināja jautājumu par īpašumu dāvināšanu vienai etniskai grupai novirzīt uz jautājumu par vilcieniem, tas izskatījās pēc absurda.

    Bet tagad, kad ir pamats sašutumam, IR’a raksts izskatās pārāk maigs.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 06.07.2012. 23.04

    dzeris49 Ja nav ko teikt, labāk nesakiet neko.
    __________________
    Sāc ar sevi.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

Janis 06.07.2012. 15.40

Re, kāds mums lielisks tieslietu ministrs bija.
Bordānam nebūs īpaši jācenšas, lai būtu labāks.
Tas arī izskaidro klusumu no TM puses kamēr Bērziņš bija amatā – labāk uzmanību nepievērst, kamēr tiek bīdīti tādi grozījumi..

+23
-8
Atbildēt

3

    astra_ozo > Janis 06.07.2012. 21.34

    Dombrovskis bīda “restitūcijas” “likumu”, kas varētu izdevīgs kādam Suharenko… :))) Bet tas jau nekas, vai ne?
    Un to no IR neviens nav ievērojis? :)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    reksa > Janis 06.07.2012. 21.43

    Noziedzīga ir gan īpašumu dāvināšana vienai etniskai grupai, gan mēģinājumi pasargāt Lembergu.

    Abos gadījumos īpašumam ir jāpaliek vai jānonāk valsts īpašumā.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Janis 06.07.2012. 22.15

    Noziedzīga ir gan īpašumu dāvināšana vienai etniskai grupai, gan mēģinājumi pasargāt Lembergu.

    ——————
    Precīz! Tikai IR un ZRP fanu attieksme ir dažāda… :)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam