Kultūras ministres biroju vadīs deputāta Parādnieka māte

157

Komentāri (157)

inesite15 09.07.2012. 08.01

SISEMA CENNOSTJEI :)))

“dzeris49 Es, NA atbalstītāju vietā, arī kritizētu to NA par šo gājienu.
Nu jau ministrijā gan Iesalnieka sieva, gan Parādnieka māte.
Vai tad tev pašam nešķiet, ka ar to viņi sagrauj savu “idealistu” reputāciju, tas ir to pāris amatu vērts? ”
………………………………………………..
Par to reputacionu neko nopirkt nevar, ja kas :)

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 07.07.2012. 10.56

Kad būs infografika par politiķu un amatpersonu brūtgāniem, pusbrūtēm un hormonpartneriem?

Ministrijās un valsts/pašvaldību institūcijās?

+6
-5
Atbildēt

1

    Kaspars Špūle > ilmisimo 07.07.2012. 14.13

    Lieliska doma. 300 lappušu biezs IR tad varēs iznākt nevis vienu, bet divas reizes gadā. Tik Ozoliņam būs biežāk jādriķē īpašais komentāris.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 06.07.2012. 19.40

Nu ministra birojs ir ļoti specifiska lieta. Tiem, kas tur strādā ir terminētie līgumi, kas automātiski izbeidzas ar brīdi, kad ministrs demisionē vai valdība krīt. Piemēram, pašreiz Bordānam ir jāpārslēdz līgumi ar Bērziņa biroju. Un ja viņš kādu grib mainīt, tad tas ir brīvs bez paskaidrojumiem. Uz šiem amatiem konkursi nav jārīko. Un padomajat paši, cik cilvēki pieteiktos uz darbu, kas varbūt no mēneša līdz pāris gadiem-vidēji Latvijā. Un neviens nezina, cik šai reizē būs. Un te es domāju kvalificētus cilvēkus.
Godīgi sakot, ka man arī pirmā reakcija bija izteikti noraidoša, bet tad es apskatīju CV…Ziniet es pirmo reizi redzu, ka kādam ministra biroja vadītājam ir tik pieklājīgs CV.
Un par radniecību…Nu VARAM valsts sekretāra Antonova sieva ir IZM Ķīļa biroja vadītāja. Nū…Un kur tik un kas nav tajos birojos…
Nu tāda ir mūsu partiju prakse.
Bet Parādnieka mātes CV mani tiešām pārsteidza. Jo nu tas gan nav pēc partiju ierastās prakses. Patīkami pārsteidza.

+6
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > Jānis Derkusovs 08.07.2012. 12.35

    …VARAM valsts sekretāra Antonova sieva ir IZM Ķīļa biroja vadītāja. Nū…
    _____________________

    Kas atlauts Ķīlim…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 06.07.2012. 17.09

kaa filmaa ar mrs.biinu galvenajaa lomaa kur figureeja glezna ar nosaukumu vislera mate…lai pieliktu punktu sim jandalinam steidzigi jatop gleznai..paradnieka mate..ar apaksvirsrakstu parads nav bralis.

+2
-2
Atbildēt

0

kadrija 06.07.2012. 14.40

Kaut kas nav ar to komunikāciju. Bet ko nu tur kaunināt? Cilvēki piedomā klāt, ka balsojot par ‘latvisko’, jebko tas arī nozīmē, viņi balso arī par labiem pārvaldības principiem.

+4
-4
Atbildēt

0

Ieva 06.07.2012. 11.18

Interesanti ir tas, ka diskusijā neviens neapšauba profesionālo piemērotību. Šie cilvēki šim darbam der labi, bet viņiem, kā izrādās, ir viens liels mīnuss- radniecība. Komunistu partijā savulaik neuzņēma tos, kuru radi bija izsūtīti. Zatlers uz savu partiju pārstiepa, jā, ne “radiniekus”, bet visu savu kanceleju ar Sondori Kukuli priekšgalā, Vienotība aizstāv , jā, ne “radiniekus”, bet “savējos”, niknāk kā Tautas Partija savulaik.
Kā tad te būtu jārīkojas – atrast neradinieku – šofera dēlu, ņemt kādu nelojālo no SC, vai ieteikt Parādnieka mātei atteikties no dēla- amatpersonas taču nupat ir ierādījušas praksi labot “kļūdiņas”
ASV 50 gados autobusos melnie nevarēja ieņemt balto vietas. To diskrimināciju novērsa. Kā būs ar radiniekiem?

+8
-6
Atbildēt

6

    Egitazz > Ieva 06.07.2012. 11.21

    kāpēc neviens? man bija jautājums, kādas ir biroja vadītāja funkcijas.

    ja tikai organizēt darbību, varbūt i der pieredze citos amatos. Ja vajag gatavot arī atzinumus par dažādām sfērām, tad pieredze personālvadībā diez vai liecina par tādu pieredzi

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 06.07.2012. 11.28

    taisnība. Tik ar tie konkursiem ar nemaz tik labi nav. NEPLP, piemēram, tik ilgi sijāja, ka dabūja projektu par vairākiem desmitiem miljonu uz nodokļu maksātāju kakla…

    Domāju ka konkursa nebija, Jo tas prasa sagatavošanu, izslaudināšanu, komisiju, izvērtēšanu… Pēc pusgada, iespējams, būtu. A vajag šodien… Un ministriem/ministrijām tāda prakse nepastāv..

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 06.07.2012. 12.37

    vismaz 2 mēneši jau bija sagatavošanai.
    Jā, konkurss prasa laiku, toties pēc tam noņem jautājumus. Ja protams, rīkots skaidri un caurspīdīgi.

    Un rīkojoties ar pamatojumu “tā arī citi dara”, jāsaprot, ka arī attieksme būs kā pret tiem citiem. Bet nu tā jau pašas NA izvēle – būt kā citiem, vai mēģināt ieviest jaunus standartus.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Ieva 06.07.2012. 12.58

    Un ja līdz konkursa beigām kultūras ministra amats vairs nebūs NA pārziņā, tad šis konkurss būs bijis “kaķim zem astes”. Jaunais ministrs visticamāk sludinās jaunu, jo viņa prasības varētu vairāk vai mazāk atšķirties. Tāpēc arī ieviest “jaunus standartus” attiecībā uz šo amatu varbūt nemaz nav lietderīgi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 06.07.2012. 13.59

    ——
    ‘Kaķim’ vai ‘ne-kaķim’, bet Latvijas kultūras sfēras gremdēšana turpinās –

    ‘Meitenes kāpa no skatuves, slaucīdamas asaras. Puiši – arī…..’

    Ūdens mutē

    http://www.ir.lv/2012/7/5/udens-mute

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 06.07.2012. 16.10

    un kas liecina, ka drīz nebūs?
    tas ir tāds pamatojums jauns? un ja mainīsies EM ministrs, var mainīties ekonomikas lietas, tāpēc steidzami jāiegādājas kaut kas?

    vai tad citi ministri no citām partijām meklēs tos, kuriem nav pieredzes valsts pārvaldē?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

gliters 06.07.2012. 11.00

Un noslēgumā. Ja Ž. Jaunzeme – Grende būtu izvēlējusies par sava biroja vadītāju, piemēram, deputāta Zaķa māti vai sievu, vai IR par to rakstītu? Un ja rakstītu, vai būtu tikpat liela cepšanās?

+8
-6
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 06.07.2012. 10.12

Gan jau kundze ir lieliska speciāliste,utt.Tikai mūsu politiķi tā arī nefilmē ētisko robežu nerakstītos likumus.Politiķis,tipa Zaķis nedrīkst likumīgi šmugulēt kā tāds Bolderājas taras punkta šefs,tāpat kā NA čaļi iekārtot,vai akceptēt amatos savus radus.Lai cik profatbilstoši šie cilvēki būtu.Īpaši jau Latvijas stāstā, kur aiz katra krūma rēgojas rebes un cūcības,- tīrī empīriskas traumas.Šaubos vai īsi pirms vēlēšanām kas tāds ” paslīdētu” ,bet pagaidām var biškucīt atslābt:)

+9
-5
Atbildēt

25

    gliters > www.vecamate.lv 06.07.2012. 10.19

    Redz, Latvijā iedzīvotāju ir tik cik ir, ar visām sekām, kas no šī fakta izriet.
    Ja likums neliedz un izvēles pamatā tiešām ir profesionālisms, tad salīdzinājums ar Zaķi ir nevietā. Tā jau mēs varam nonākt tiktāl, ka neviens Saeimas deputāta radinieks nedrīkstēs strādāt valsts pārvaldē principā. Nešķiet, ka tas ir absurds?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    janazakovica > www.vecamate.lv 06.07.2012. 10.24

    lielisko specialistu valsts…aiz prieka pat asaras izspraaga..

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > www.vecamate.lv 06.07.2012. 10.35

    Tava ironija ir vietā. Bet ja nopietni – vai pārāk nesašaurināsim speciālistu loku, ja liegsim Saeimas un pašvaldību deputātu ģimenes locekļiem un radiniekiem ieņemt amatus valsts pārvaldē principā?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 06.07.2012. 10.35

    Nešķiet gan :) Radi un draugi pārvaldē strādāja un strādās.Biežāk pat sētas biedri, kurus pie lielā staba nekarina, ir nozīmīgāki ietekmē par viegli izskaitļojamiem radiem.Bet, runa ir par izvēli amatam šodien, nevis vispārīgi, un mazliet demagoģiski- ko tad tagad, visus radus no pārvaldes izdzīt? :)Loģiski, ka jaunai vakancei pirmā doma ir meklēt zināmu, “savējo”.. normāls instinkts, tikai te lūk arī atšķirība izvēlē.Manuprāt, politiķim jāuzdod sev pa pirkstiem, un jāpadomā plašāk, par partijas tēlu,utt. ;)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Tad jau skaitliski mazā latviešu tauta var palikt vispār bez darba, jo katrs ir kādam kāds attāls radagabals. Un cik tad NA ir to domubiedru? Vai labāk būtu bijis ņemt darbinieku no SC rindām?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > www.vecamate.lv 06.07.2012. 10.48

    Neko demagoģisku neredzu. Ja Parādnieka māte nevar būt šajā amatā, tad kāpēc citu deputātu radinieki principā drīkstētu?
    Un šajā amatā ir būtiska ne tikai darba pieredze (kas šajā gadījumā ir), bet arī tīri subjektīvi un personiski momenti – ministre izvēlas savu “labo roku”, nevis ministrijas IT sistēmas uzraugu.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > www.vecamate.lv 06.07.2012. 10.49

    con brio
    Laikam… Integrācijas vārdā.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 06.07.2012. 11.07

    Protams,protams, tehniski viss ok.. bet,vislabākā atbilde Jums ir komentāru skaits..Lai no mušas nepūstu ziloni,( un pūtēji ar labu atmiņu atradīsies arī pirms vēlēšanām ) kaut kā jaiztiek bez pašām mušām ;).. Kopumā, vnk muļķīga kļūda..,kas protams, nav tādas vētras cienīga, bet pavisam ne viss notiek loģiski ;)..

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > www.vecamate.lv 06.07.2012. 11.19

    Manuprāt “mušas” ilūzija šajā gadījumā tiek mērķtiecīgi radīta, lai būtu no kā uzpūst ziloni. Un “iluzionistu – pūtēju” brigāde cenšas.
    Ja kas, reāls “zilonis” manā izpratnē bija Grendes rīcība pārdodot īpašumu Uzbekijas pilsoņiem un par to viņa no manis nākamajās vēlēšanās saņems “-“.
    Kamēr šeit gan nav ne nozieguma, ne ētiskā pārkāpuma sastāva.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > www.vecamate.lv 06.07.2012. 11.23

    nu redziet, tātad viss atkarīgs no traktējuma. Jo arī pārdošanu viņa izskaidroja, ka pārdeva sen zināmiem cilvēkiem. tad par ko viņai mīnusu likt? Tad jau nevienam ārpus Latvijas nedrīkstam neko pārdot?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > www.vecamate.lv 06.07.2012. 11.31

    Jā, pārdot drīkstēja… Bet ir neētiski izmantot personiskajos nolūkos likumu, pret kuru pati vārdos iestājas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > www.vecamate.lv 06.07.2012. 12.39

    likums to atļauj, tātad, ētiski/neētiski paliek vēlētāju un oponentu spriedelējumu lauciņā, bet karavāna iet tālāk.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > www.vecamate.lv 06.07.2012. 12.53

    Pa kluso savā labā izmantot likuma normas, pret kurām publiski iebilst, ir liekulība neatkarīgi no “traktējuma”.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > www.vecamate.lv 06.07.2012. 16.07

    nu bet viņa var teikt, ka pārdotu jebkurā gadījumā! likums devis iespēju saņemt uzturēšanas atļauju, nevis atļāvis vispār pārdot.
    pierādiet pretējo, ka ja nebūtu likuma, viņa nepārdotu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 06.07.2012. 22.55

    .Manuprāt, politiķim jāuzdod sev pa pirkstiem, un jāpadomā plašāk, par partijas tēlu,utt. ;
    ______________________
    t.i. jāsavāc valsts pārvaldē visādi hormonpartneri?

    Pret tiem tak neviens neiedrīkstēsies iebilst!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 06.07.2012. 22.56

    Vai labāk būtu bijis ņemt darbinieku no SC rindām?
    ______________________
    Protams.

    Par to jau te gaudo.

    Tikai- nespēj atklāti pateikt. Kā parasti.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 06.07.2012. 23.04

    …Lama…nu, nepūt to pašu stabulīti, ko tie – kas nesaprot par ko mēs šeit runājam….pareizie latvieši nav notikušajā saskatījuši nekādu problēmu un aizstāvas ar bērnišķīgiem argumentiem….
    …NA aizstāvju argumenti būtu pavisam citi, ja kādā citā ministrijā būtu noticis līdzīgs darbā iekārtošanas pasākums….arī Tev mēlīte bija lunkana, kad vajadzēja premjera biroju “apspriest” un Bukane bija kā dadzis acī…bet premjera teiktais, ka viņš uzticas saviem darbiniekiem – tika apzelēts no visas sirds….

    …konsekvences pietrūkst….:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > www.vecamate.lv 07.07.2012. 22.34

    Saeimas deputāta Dzintara Zaķa (“Vienotība”) auto darījumā ir saskatāms ētikas normu pārkāpums, un viņam par to tiks izteikts rakstveida brīdinājums, kuru nolasīs Saeimas sēdē, trešdien nolēma Saeimas Mandātu, ētikas un iesniegumu komisija.

    Zaķis komisijas sēdē atzina savu vainu.

    “Patiešām atbilst patiesībai fakts, ka es lietoju Saeimas darbam juridiskai personai piederošu auto, jo es uzskatu, ka ir nelietderīgi izmantot Saeimas automašīnu savām vajadzībām – es lietoju savējo. Patiešām tāds fakts bija un patiešām radīja pamatīgu ažiotāžu, un tika traktēts, ka tā situācija ir nepareiza,” sacīja deputāts.
    http://www.ltv.lv/zinas/latvija/sabiedriiba/zakjim-piespriezh-stingrako-sodu–rakstveida-briidinajumu-ar-pub.a12335/
    pievērsīsim uzmanību: “Patiešām atbilst patiesībai fakts, ka es lietoju [..] juridiskai personai piederošu auto [..]es lietoju savējo
    _____________
    …konsekvences pietrūkst….:)
    _____________
    Nop!
    NA, tieši tā pat kā pārējās parijas “savu” ministriju biroju vadītājus izvēlas no savējo vidus.
    Un šeit pat nav nekādu neētisku darbību, atšķirībā no augstākminētā piemēra!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 08.07.2012. 02.59

    ….Luix….”pievērsīsim uzmanību: “Patiešām atbilst patiesībai fakts, ka es lietoju [..] juridiskai personai piederošu auto [..]es lietoju savējo
    _____________
    …konsekvences pietrūkst….:) ”

    …nē, Luix – Tev zināšanu pietrūkst….

    juridiska persona –
    Definīcija: Vienība, piemēram, uzņēmums ar oficiālu juridisku statusu, t.i., ar noteiktām juridiskām tiesībām un pienākumiem. Tā tiek pretnostatīta cilvēkam, ko uzskata par fizisku personu.
    Uzņēmums, iestāde vai organizācija, kas, pildot kādas funkcijas (it īpaši slēdzot mantiskus vai finanšu darījumus), rīkojas savā vārdā kā patstāvīgs civiltiesību un civilpienākumu subjekts.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 08.07.2012. 09.18

    Kādēļ nakts vidū Zane sākusi matus skaldīt? Vai ne tāpēc, ka sirds ir pilna, bet nav ko atbildēt jautājums_4 komentāram 6.jūlijs 2012 19:4, kurš apgāž visus Zanes pārmetumus NA par Kultūras ministres biroja vadītājas izvēli?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > www.vecamate.lv 08.07.2012. 12.27

    Tiem, kas tankā: Zaķis vienā teikumā sevi pasludina gan par par privātpersonu gan juridisku personu.
    Tātad Zaķis sevi uzskata par “uzņēmumu ar oficiālu juridisku statusu”?
    Tā jau vairs nav “kļūda” – tā ir diagnoze :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 08.07.2012. 15.52

    …Luix….Zaķim ir vēl viens statuss – amatpersona….:)

    …lai Tev nākošreiz nenāktos demonstrēt savas vājās zināšanas, skaidroju īpaši Tev – Zaķis par savā dzīvoklī patērēto elektrību norēķinās, kā fiziska persona, sava uzņēmuma lietas kārto kā juridiska persona, bet deklarāciju iesniedz kā amatpersona….
    …tas Tev nebūs par grūtu?…:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > www.vecamate.lv 08.07.2012. 18.56

    Tiem, kas bruņuvilcienā: “amatpersona” ir “paralēls” apzīmējums “privātpersonai”.
    Mācību viela

    Divas taisnes telpā var būt:

    krustiskas – tās atrodas vienā plaknē un krustojas,

    paralēlas – tās atrodas vienā plaknē un nekrustojas,

    šķērsas – taisnes neatrodas vienā plaknē.
    http://www.goerudio.com/izpratnes-lapa/taisnu_savstarpejais_novietojums
    Juridiska persona:
    Tā tiek pretnostatīta cilvēkam, ko uzskata par fizisku personu. Oxford Dictionary of Law, 253
    Sk. arī: entity

    http://termini.lza.lv/term.php?term=juridiska%20persona&list=juridiska%20persona&lang=LV
    => amatpersona var būt tikai fiziska persona (tb divi “paralēli” apzīmējumi vienai un tai pašai personai (Homo Sapiens, vai kaut vai Homo Erectus vienumam)atkarībā no konteksta)
    => amatpersona nevar būt vienlaicīgi juridiska persona
    _________________________
    => tātad juridiska persona ≠ fiziska persona pie jebkādiem apstākļiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > www.vecamate.lv 08.07.2012. 19.26

    5. Valsts amatpersonas jēdziens noteikts Krimināllikumā un likumā „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” (turpmāk – Interešu konflikta novēršanas likums).
    http://www.google.lv/url?sa=t&rct=j&q=amatpersonas+j%C4%93dziens&source=web&cd=4&ved=0CFIQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.satv.tiesa.gov.lv%2Fupload%2F2003-05-01.rtf&ei=ybH5T5P9AcbQsgac0aWUBQ&usg=AFQjCNEu_YWnlnWCX0d0s40C3YUELVSYuQ&cad=rja
    Smieklīgi, laikam, bet patiesībā tur tāda termina definīcijas nav :(
    http://www.likumi.lv/doc.php?id=61913
    Tāpat Krimināllikumā…
    http://www.likumi.lv/doc.php?id=88966

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > www.vecamate.lv 08.07.2012. 20.02

    Skumji, un laikam, tak zīmīgi, ka Latvijas ineta resursos vnk termins – “amatpersona” vsp NAV definēts! Jācer, ka ir definēts kādos “slepenos” Saeimas arhīvos!
    Citādi, par ko mēs te vispār runājam??!
    Un tad mēs vēl brīnamies, kapēc tādā d!rsā esam…

    0
    0
    Atbildēt

    0

gliters 06.07.2012. 10.08

Labi, “māte” un “sieva” varbūt var radīt neizpratni – tiktāl saprotams… Bet citādi – ko tad dzeris, zanE un pārējie gribēja, lai arī šos amatus NA vadītajā ministrijā atvēl V vai RP pārstāvjiem? Tāpēc tā lielā cepšanās?

+8
-5
Atbildēt

8

    Egitazz > gliters 06.07.2012. 10.22

    varbūt cepšana par to, ka nebija nekādi atlases konkursi? ja bija, tad Grendei par tiem jāizstāsta sabiedrībai, kad tika rīkoti, kādas prasības – un tad sabiedrība arī nomierināsies.

    Skaidrojumi “visi citi tā arī dara” nu ne visai labi skan no partijas, kas skaitās jaunienācējs un kas plānoja ieviest jaunus valsts pārvaldes standartus.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.07.2012. 10.27

    Vai konkurss uz šādiem amatiem ir obligāta prasība pēc likuma?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > gliters 06.07.2012. 10.30

    kas liedza uzrādīt jaunus standartus un rīkot konkursu? ja jau Parādniece tik spēcīga un labi der, tāpat uzvarētu.

    Savādāk atkal tas vecais stāsts “likums to neprasa, citi arī tā dara”. Pēc likuma arī Zaķi nav par ko vainot.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > gliters 06.07.2012. 10.32

    Neformāls kandidātu atlases konkurss notika partijas iekšienē.. ņemot vērā gan kandidātu profesionālās iemānas, gan līdzšinējo darbu partijā.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Egitazz > gliters 06.07.2012. 10.38

    citu kandidātu uzvārdi, protams, ir noslēpums, lai nebojātu viņu pašsajūtu, ka viņi netika izvēlēti?

    P.S. bet nu apsveicami, ka kāds no NA monitorē un mēģina labot situāciju. žēl tikai, ka par neformālo konkursu ieminējās PĒC jautājuma.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.07.2012. 10.38

    “…kas liedza uzrādīt jaunus standartus un rīkot konkursu? ja jau Parādniece tik spēcīga un labi der, tāpat uzvarētu.”

    Visticamāk.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > gliters 06.07.2012. 10.43

    tāpēc nolēma ieekonomēt laiku un iztikt ar aptauju starp partijas biedriem. Jāgaida tādu pašu rīcību arī citu amatu konkursos.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 06.07.2012. 22.50

    >kolpants
    охайтеся, чорнобривi, та не з москалями,
    kБо москалi – лихi люде, роблять лихо з вами. (Тарас Шевченко)

    В “Упанишадах”, “Ригведе”, Библии и других “словах-о-полку-игоревем” о москалях ничего не пишут, и не удивительно – тогда им еще не чихалось.
    http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/History/Article/kryvd_mosk.php

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Egitazz 06.07.2012. 10.05

sāksim no otra gala-kādas ir ministres biroja funkcijas un kādi pienākumi biroja vadītājam?

uz ātro roku atradu tikai Zemkopības biroja pienākumu aprakstu
http://www.zm.gov.lv/index.php?sadala=1634&id=9055

vai Kultūras ministrei pēc būtības kas atšķiras?

tad sekos otrais jautājums – kas skaitās līdzvērtīga pieredze. Vai pietiek ar līdzvērtīga amata ieņemšanu vai vajag tieši šajā jomā pieredzi? ja pietiek vienkārši ar līdzvērtīgo amatu, tad Parādniecei ir viss ok un viņas pieredze visai atbilst biroja vadītajai.

Ja nepieciešama pieredze tieši šajā biroja vadītājas pienākumu jomā, tad viņas pieredze neizskatās pārliecinoša, jo personālvadība nav tas pats, un biroja vadība praktiski nesaskaras ar personāla jautājumiem, tam ir speciāli paredzēta nodaļa.

+6
-5
Atbildēt

2

Dace 06.07.2012. 10.04

Īstais cilvēks īstajā vietā! Pazīstot Ināru, Latvija var priecāties par šādiem cilvēkiem kā Ināra Parādniece. Pie tam viņai ir atbilstoša izglītība (sabiedrības pārvaldības maģistrs) un attiecīgi pieredze valsts darbā un partijā. Cepšanās nevietā.

+11
-10
Atbildēt

0

janazakovica 06.07.2012. 09.50

un ka tani dziesmaa..un maate no akas..udeni nes..

+7
-4
Atbildēt

1

dro 06.07.2012. 09.46

Šorīt tādi vāji uzbrukumi NA – šoferu dēli, Parādnieka sievas? Saņemiet dūšu un kā īsti vīri ejiet frontālā uzbrukumā un atrodiet īstos salīdzinājumus, lai tiem nacionālistiem mutes būtu ciet uz visiem laikiem: Parādnieka māte – Šlesera tēvs:)

+9
-12
Atbildēt

0

gstrazds 06.07.2012. 09.25

Heh! Ne jau tikai Parādniece te siltā vietā ielikta.
http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/kontakti.html?auth_unit=1#1 – arī Jānītis savu otro pusi darbā iekārtojis par ministres palīdzi.

+10
-6
Atbildēt

5

    kkristaps > gstrazds 06.07.2012. 09.35

    Vai kāds nezina to Parādnieka “civilsievu” uzvārdus? Arī būs Kultūras un Tieslietu ministrijās sabāztas?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 06.07.2012. 09.51

    “Dāvid Vikmani”, paldies par modrību! Tādi cilvēki kā Jūs izglābs Latviju!
    Vai tik Iesalnieka otrai pusei gadījumā nav zirgaste?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    janazakovica > gstrazds 06.07.2012. 10.12

    sievu atrasana savas rindaas ari ir izplatita paradiba totalitaaras sektaas..tadas kaa ledjajeva jaunaa paudze un lidzigas…septitas dienas adventisti..jehovas liecinieki..un mormonos kur isti labi iederetos paradnieks ar savu daudzsievibu..

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > gstrazds 06.07.2012. 13.11

    Vēl Naģezda Konstantinovna Krupskaja

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > gstrazds 06.07.2012. 23.52

    V. Dombrovskis biroja vadītāja Olita Augustovska

    [..]
    Partija “Jaunais laiks”, vadītāja palīdze
    http://www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcgiw/base/sae8dev.Vel8rmeg.kand_s?NR1=74&cbutton=33138032613

    Zivs “pūst” no galvas

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Pēteris Orinskis 06.07.2012. 09.25

Jebkura ministra birojs jebkurā valstī ir politisks. Tie ir cilvēki, kuri ministram dod padomus, kā rīkoties. Cilvēki, kuriem un kuru viedokļiem par attiecīgās jomas jautājumiem un īstenojamo politiku konkētais ministrs uzticas. Tāpēc ir tikai loģiski un likumsakarīgi, ka tie ir ministra domubiedri no partijas.
Šie cilvēki nav pieņemti darbā un nav civildienesta ierēdņi – viņi “nāk un iet” kopā ar ministru, tāpēc kopā ar ministru arī zaudē šajā amatā gūstamos ienākumus. Savukārt brīdi, kad mūsu valstī amatu zaudēs kāds ministrs, paredzēt ir grūti. Šādas nestabilitātes dēļ šie nebūt nav tie iekārojamākie amati.

+11
-7
Atbildēt

11

    mary75 > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 09.34

    Un labākie padomdevēji noteikti ir vai nu māte, vai nu partijas biedra sieva.
    Ne visai loģiski sanāk, viena lieta ir būt vienādos uzskatos, cita lieta – dod padomus utt., tur vajadzīgs arī kāds viedoklis “no malas”, diezin vai sieva vai ,māte ir tas labākais variants un atbilst valsts vai nozares interesēm.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 09.42

    …Inga….aicini atgriezties pie vecās kārtības,kad ministrijas bija kādas partijas mazdārziņš, kas īpaši kopjams un barojams?….ja nedos naudu MANAI ministrijai, ja nedarīs, kā mēs sakām – tad valdībai gals klāt?….

    …kad nāks apjēga šādiem pāraugušiem jauniešiem, ka ministrijas ir vesels/nedalāms organisms, kas strādā visas valsts iedzīvotāju interesēs un viena nav pārāka par citu?….

    …izklausās idiotiski NA paziņojumi – mēs strādājam SAVU vēlētāju interesēs!….tātad 127 tūkstoši ir tie, par kuriem jātur īpašā rūpe, bet pārējie, tik maisās pa kājām un traucē īstenot viņu partijas politiku….
    …kur tad paliek rūpes par valsti, par šeit dzīvojošajiem, par visu sabiedrību?….vārdi, tikai vārdi!…

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 09.48

    “…aicini atgriezties pie vecās kārtības,kad ministrijas bija kādas partijas mazdārziņš, kas īpaši kopjams un barojams?”

    Laikam būšu palaidusi kaut ko garām… Tagad ir “jauna” kārtība šajā ziņā?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 10.10

    zirnekliene Šeloba. Protams, ka jauna! Agrāk amatus ieņēma nepareizie cilvēki, tagad Vienotības biedri, kuriem var uzticēties tāpat kā Zaķim:)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 10.13

    …Šeloba….”Laikam būšu palaidusi kaut ko garām… ”

    …nebūs jau pirmā reize…:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 10.21

    Nu nu… Iepazīstini sīkāk, kā tā “jaunā kārtība” reāli funkcionē.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Pēteris Orinskis > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 11.26

    Starp ministriju un ministra biroju nav gluži liekama vienādības zīme. Ministrija sastāv no ierēdņiem, kuriem jābūt politiski neatkarīgiem. Ierēdņi tiek iecelti amatā pēc konkursa un nemaina darbu, mainoties ministram.
    Ministra birojs savukārt sastāv tikai no dažām personām – ministra politiskajiem padomniekiem. Viņu uzdevums ir palīdzēt ministram izlemt jomas politiskos uzstādījumus. Ministram zaudējot amatu, arī viņa birojā strādājošie amatu zaudē.
    Personīgi piekrītu tiem, kuri vērtē cilvēka spējas un pieredzi, nevis politisko piederību. Citādi iznāk diskriminācija politiskās pārliecības dēļ…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 11.38

    “Ministra birojs savukārt sastāv tikai no dažām personām – ministra politiskajiem padomniekiem. Viņu uzdevums ir palīdzēt ministram izlemt jomas politiskos uzstādījumus. Ministram zaudējot amatu, arī viņa birojā strādājošie amatu zaudē.
    Personīgi piekrītu tiem, kuri vērtē cilvēka spējas un pieredzi, nevis politisko piederību. Citādi iznāk diskriminācija politiskās pārliecības dēļ…”

    Nu nevar Latvijas apstākļos “nediskriminēt”, ja mums daudziem pilsoņiem “politiskā pārliecība” ir tāda, ka Latvijas kā valsts pastāvēšana ir vēstures kļūda.
    Tak jāskatās reāli uz lietām.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 16.04

    …Inga…piekrītu, ka starp ministriju un ministra biroju nevar likt vienādības zīmi….taču….ierēdņi izpilda ministra uzdoto, tie pakļauti ministram….ministrs nosaka darba kārtību un izpildāmos uzdevumus….ministra biroja darbinieki ar n-tajiem padomniekiem izstrādā ministrijas stratēģiju, dod vērtīgus padomus…
    …vai gribi teikt, ka biroja darbinieki ir tikai palīgi ministra portfeļa turēšanā?….varbūt vajag pateikt skaidri un atklāti – lai Grende nesastrādātu kārtējos pigorus, partija piekomandē savus uzraugus, lai ieturētu stingro līniju un stabilizētu mugurkaulu….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Pēteris Orinskis 06.07.2012. 22.03

    ministrijas bija kādas partijas mazdārziņš, kas īpaši kopjams un barojams?….
    ———
    neesi aizmirsusi Vienotības sponsorus miljonāru lokenbahu un izbijušo volejbolisti Gravu, kuri arī ieguva amatus tikai savas “profesionalitātes” dēļ :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēteris Orinskis 07.07.2012. 00.09

    …andza…kādā veidā ministriju mazdārziņi sasaucas ar Lokenbahu?….Tu spēj uztvert par ko mēs šeit runājam?…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

lebronj2356 06.07.2012. 09.09

Tendencioza ziņa – ja tur ir kas pretlikumīgs vai neētisks, lai pierāda. Valsts pārvaldes konkursiem ir savi protokoli, kur fiksē uzvarētāju un to pamato – lai mūždien aizdomīgie vispirms paskatāsto un tad ver savas ”taisnās” mutes vaļā ! Un kāpēc, lai ministre nedotu priekšroku ar NA saistītiem cilvēkiem, jo tie vismaz, atšķirībā no svešu partiju dzeguzēm, nesabotē darbu un ir ieinteresēti nozares attīstībā ! Goda vārds, izskatās, ka rakstos saistītos ar NA nolasās idiotu bars, nekas vairāk, kas varbūt būtu nopelnījuši padzīvot SC valdībā kādu laiciņu !!!

Vienotībnieku shēmas jau visiem ”pārtaisnajiem” sen kā labi aizmirsušās….bet IR malacis, kā vienmēr ”filtrē” ziņas ko pasniegt !

+11
-12
Atbildēt

8

    mary75 > lebronj2356 06.07.2012. 09.18

    Tu, tātad, uzskati, ka, visi pārējie, izņemot NA, sabotē valdības darbu un nav ieintersēti nozares attīstībā, tātad, faktiski, ir valsts ienaidnieki, vismaz, tā tu uzrakstīji?
    Nu tā ir tipiska NA loģika.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > lebronj2356 06.07.2012. 09.27

    Krix, Tavs apgalvojums “Goda vārds, izskatās, ka rakstos saistītos ar NA nolasās idiotu bars, nekas vairāk” lieliski raksturo NA “komentētāju” baru ar Tevi, andžu, lno, lamu un fretku priekšgalā. Izņemot bērnišķīgus apvainojumus visiem, kas neatbilst NA cietajam asteskaulam, citu argumentu jums tiešām nav.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > lebronj2356 06.07.2012. 09.29

    “un nav ieintersēti nozares attīstībā,”

    Šajā gadījumā nebūs domstarpību par attīstības VIRZIENU, atšķirībā no tāda, piemēram, varianta, ja amatā tiktu pieņemts Ķīlim līdzīgi domājošais.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 06.07.2012. 09.29

    ….Krix….atļaušos Tev atgādināt:

    “Krix – Vieni ielikteņi ar citiem…tagad Štokijam būs vieglāk savu rūpnīcu būvēt, vismaz kāda naudiņa nāks…citādi jau runāja, ka SC draugi briesmīgi sakaitinājuši pārējo Vienotību – Pabriks arī tāds kluss tagad, nav redz īstais brāļošanās laiks, tagad būt kvēli nacionālam modē :)”
    22.maijs 2012 07:10

    …laikam aizmirsi pierakstīt – “Tendencioza ziņa – ja tur ir kas pretlikumīgs vai neētisks, lai pierāda.”….

    …kā tad ir, ko-a?….

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 06.07.2012. 10.39

    Jā, zanE…..liela uzņēmuma valde, kur iespējams jāparādās pāris reižu mēnesī un darīšana ar miljonu līgumiem ir vienas kategorijas pozīcija ar ministra biroju, kur darbs rit diendienā ! V PRščikiem visi argumenti labi :) Labāk zaķēnus pakauniniet !

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > lebronj2356 06.07.2012. 13.54

    Tiešām – pilnas valsts uzņēmumu valdes ar “savējiem”, kuri saņem tūkstošus par dažām sēdēm mēnesī, kamēr te cilvēkam būs darbs pāri galvai un alga uz rokas ap 590 Ls. Un nav kauna riet par “nodokļu maksātāju naudas izlietojumu” un ko tik vēl nē.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > lebronj2356 06.07.2012. 22.00

    dzeri, vai Iz Ministra b.Ķīļa birojā strādā ZZS un NA cilvēki?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 06.07.2012. 09.05

Paldies Ir.lv par modrību!
Kā ne reizi vien atgādinājis mūsu Džeris, neatkarīga žurnālistika ir demokrātijas garantija.
Lūdzu, izpētiet, kur strādā visu pārējo Saeimas deputātu mātes, tēvi, māsas, brāļi, brālēni, māsīcas, dēli, meitas, mazdēli un mazmeitas. Un, protams, krustdēli un krustmeitas. Būtu labi, ja jūs publiskotu arī viņu visu ienākumus.
Vienreiz tā radu būšana ir jāizbeidz!

+13
-8
Atbildēt

6

    mary75 > Kaspars Špūle 06.07.2012. 09.15

    Varu tikai atbalstīt šo iniciatīvu, ne tikai NA ar to grēko, bet, taisni NA skaļāk par visiem par to brēca un to kritizēja, un kas tagad?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 06.07.2012. 09.23

    fretka. Nu gan izdomāji! Visi IR reportieri ošņā eksministra Bērziņa pēdas – jāatrod NA un Lemberga draudzības saknes. Kā par nelaimi visur tikai SC un ZZS draudzības apliecinājumi:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 06.07.2012. 09.29

    Paldies, Džeri, par sirsnīgu atbalstu svētīgā lietā.
    Taču ir viens nopietns šķērslis – lai ziņas par visu Saeimas deputātu radinieku ienākumiem publiskotu (neaizmirstot īpaši viltīgos krustdēlus un krustmeitas), Latvijas Vēstneša apjoms varētu būt par mazu. Tāpēc uzskatu, ka šo lietu varētu uzticēt žurnālam IR, noformējot kā (labi apmaksātu) valsts pasūtījumu.
    Tad mēs vismaz reizi gadā saņemtu apmēram 300 lpp. biezu žurnālu skaistos, cietos vākos, kam Ozoliņa kungs varētu speciāli uzrakstīt īpaši talantīgu komentāri.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 06.07.2012. 09.52

    Varbūt, noformēt to kā valsts pasūtījumu DDD?
    viņiem esot finanšu grūtības.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 06.07.2012. 10.04

    Mīļais Džeri, negrauj nu savu nelokāma un gudra taisnības cīnītāja tēlu, nelobē tik atklāti DDD. Ja patīk kāda no Gardas meitenēm, vari viņai ziedot naudu privāti.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 06.07.2012. 11.43

    Es vienmēr esmu bijis par vārda un preses brīvību, ja jau ir lasītājs, lai jau viņi tur tos savus murgus drukā.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Aija Neļķe 06.07.2012. 09.04

Tad nu gan atraduši par ko rakstīt. Visās ministrijās ministra biroju sastāda attiecīgās partijas cilvēki. Ministra birojs NAV ierēdniecība, bet gan cilvēku kopums, kas nodrošina ministra ikdienas darbu un kuru izvēlē nozīmīga loma ir uzticamībai.

+15
-13
Atbildēt

13

    P_Dancis > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.12

    “Tad nu gan atraduši par ko rakstīt.”

    Es balsoju par NA Saeimas vēlēšanās, jo redzēju jaunajos nacionālistiskajos politiķos to, kas tik ļoti trūkst Latvijā – godīgu, pret korupciju vērstu politiku apvienojumā ar savas etniskās identitātes stiprināšanu. Bet laika gaitā mani ir sagaidījusi dziļa vilšanās. Jo tā kā jūs nerīkojas godīgi politiķi.

    Pat bērnam ir skaidrs, ka šeit ir interešu konflikts. Un ir nožēlojami par to raustīt plecus, jo ar ko gan jūs tādā gadījumā atšķiraties no Šlesera.

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.14

    Un šis cilvēku kopums strādā par baltu velti vai arī saņem nodokļu maksātāju naudu?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.16

    otra puse. Kornet, Jūs esat sieviete?:)

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    gliters > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.20

    “Pat bērnam ir skaidrs, ka šeit ir interešu konflikts.”

    Kādā veidā?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.29

    Varbūt drīz nonāksim pie tā, ka arī partiju frakcijās (apmaksā valsts) vai birojos nedrīkstēs strādāt partijas cilvēki?

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.38

    Nez vai māte vai Iesalnieka sieva, kas arī tur jau ir iekšā, būs tie labākie padomnieki.
    Vienādi uzskati tas ir viens, padomnieks derējā kāds ar kādu neatkarīgāku skatu uz procesiem, var jau to pasniegt, kādā mērcē gribi, bet, izskatās pēc parastas “savējo” iekārtošanās labos amatos, kur ne par ko nav jāatbild.

    Vispār, pāris amatu dēļ NA grauj savu “idealistu” reputāciju, var tikai pabrīnīties par tādu muļķību.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.39

    “Kādā veidā?”

    Ministrs nepārstāv tikai savu partiju, bet visu valsts nozari. Šī iemesla dēļ uzticamība un raduraksti nevar kalpot par galveno argumentu amata pretendenta novērtējumā.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.44

    Ja kas, tad man nav iebildumu pret to, ka biroju vada partijas cilvēki vai ministra radinieki. Un tāpat man nav saprotama tā jezga, ka deputāta palīgs nedrīkst būt viņa radinieks.

    Bet līdz šim es domāju, ka ministra birojs ir vajadzīgs pašam ministram, lai varētu organizēt un veikt darbus.
    Izrādās, ka tas ir vajadzīgs partijai, lai pieskatītu ministru…

    Var jau būt, ka šis ir tas īpašais gadījums, kad intereses sakrīt, bet tad šo ideju vispirms vajadzētu mesties aizstāvēt ministrei, nevis NA biedriem.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Aija Neļķe 06.07.2012. 09.44

    Tas, ka radu raksti ir kalpojuši kā kritērijs, vēl jāpierāda. Ja Parādnieka mātes darba pieredze būtu “mājsaimniece+pārdevēja”, nevis 15 gadi atbildīgos amatos valsts pārvaldē, tad mēs droši varētu teikt, ka ir “šofera dēla” variants. Šajā gadījumā tas gan nav pašsaprotami.
    Starp citu, nav atbildes uz jautājumu, kur ir interešu konflikts no juridiskā viedokļa.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Aija Neļķe 06.07.2012. 10.12

    pāris amatu dēļ NA grauj savu “idealistu” reputāciju

    Zelta vārdi, Džeri!
    Lai ideālisti pārtiek no ideāliem, izlēcēji tādi!
    Izbeigt nacionālistu šauro radu būšanu!
    Lai beidzot sāk radoties ar kosmopolītiem, tad viņus neviens neaiztiks.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Aija Neļķe 06.07.2012. 10.43

    otra puse, bet vai neatšķiras jau pati ideja un mērķi? Šleseram tie bija vieni, Na – citi. Ja Jūs esat vīlies arī NA, vai tad ir vēl Latvijā kāds spēks, kuram uzticaties?
    Un vēl – tādā pretvējā, kāds pūš pret NA, nemaz nav tik viegli virzīties uz priekšu.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Aija Neļķe 06.07.2012. 11.19

    Visās ministrijās ministra biroju sastāda attiecīgās partijas cilvēki.
    ======
    šeit būtu ideāli teikto pamatot ar apkopojumu, nevis vienkārši paziņojumu.
    piemēram, kuras partijas biedri ir Ina Kļaviņa un Aivis FREIDENFELDS?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aija Neļķe 06.07.2012. 22.45

    dzeris49 Nez vai māte vai Iesalnieka sieva, kas arī tur jau ir iekšā, būs tie labākie padomnieki.
    ______________
    Par dzera49 babušku noteikti sliktāki?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

kkristaps 06.07.2012. 08.54

Ja vēl izdosies izdabūt cauri “māmiņu algas” un tādējādi apgādāt visas savu gultas partneru atvases, šī deputāta laime būs pilnīga.

+10
-20
Atbildēt

3

    gliters > kkristaps 06.07.2012. 09.18

    Klau, muļķības vismaz neraksti…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > kkristaps 06.07.2012. 11.32

    tās nemaz nav muļķības, parādniekam ‘visai officiāli’ ir 2 sievas…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    zauls > kkristaps 07.07.2012. 02.09

    Kāpēc muļķības? Tur labas algas, uz bauru rēķina var labas māmiņalgas izrakstīt!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 06.07.2012. 08.44

Droši vien tagad visos locījumos tiks apcerēta ” līdzība” starp Šlesera šofera dēlu Kasparu Upenieku un NA deputāta Parādnieka māti Ināru Parādnieci :)

Tad nu, cien. komentētājiem jau laikus gribētu atgādināt, ka pirms iecelšanas Valsts akciju sabiedrības Pasažieru vilciens (PV) valdē Kaspars Upenieks bija strādājis par kārtībnieku pašvaldības policijā un referentu Valsts probācijas dienestā http://www.diena.lv/sabiedriba/slesera-soferis-dela-iecelsana-sm-uznemuma-ir-gimenes-lieta-645242, savkārt Ināra Parādniece, pirms tam, kad nonāca kultūras ministres biroja vadītājas amatā, 15 gadus strādājusi ar personāla vadību saistītos amatos valsts pārvaldē.

Un vēl – diez vai var salīdzināt Valsts akciju sabiedrības Pasažieru vilciens (PV) valdi un kultūras ministres biroju :)

+22
-14
Atbildēt

34

    Elīna Melngaile > buchamona 06.07.2012. 08.52

    …un protams izrādījās, ka tieši viņas CV ir vislabākais. :D

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 06.07.2012. 09.05

    >;rinķī apkārt

    Krusta karagājiens par koalīcijas nograušanu nerimst.

    Izskatās, ka, ja neizdosies- tad vien otrs pusglancēts izdevums bankrotēs.

    Nav variantu.

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 06.07.2012. 09.10

    Kāpēc par koalīcijas nograušanu neuztraucies tad, kad te tika kritizēta RP vai V, pie kam daudz neadekvātākā veidā?

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.07.2012. 09.14

    dzeris49. Kā nonāci pie šāda secinājuma? Pastāsti arī citiem:)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 06.07.2012. 09.14

    Var jautājumu pavērst savādāk – vai cilvēks kura CV ir visnotaļ atbilstošs amatam (atšķirībā no “šofera dēla”) tur nedrīkst atrasties tikai tāpēc, ka ir ministra pārstāvētās frakcijas deputāta māte?
    Kas attiecas uz parteisko piederību, tad arī V un ZRP cenšas savās “ietekmes sfērās” pēc iespējas iesaistīt savu partiju biedrus.
    Tāda ir parastā prakse Latvijā.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > buchamona 06.07.2012. 09.15

    kad te tika kritizēta RP vai V, pie kam daudz neadekvātākā veidā

    Mīļais Džeri, vai tiešām uzskati, ka NA kritizēšana šīs ziņas komentāros ir neadekvāta? Vai tas būtu jāuzskata par paškritiku?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.07.2012. 09.18

    …Lama…pag, izskaidro,lūdzu,man – nepareizajai latvietei – kā Parādnieka mātes amats varētu sašūpot un nogāzt valdību?….jau vakardien pamanīju Tavu secinājumu, ka kritika par NA varētu izārdīt koalīciju…kas ar to bija jāsaprot?….

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.07.2012. 09.23

    Dzeri. Grendes izvēlētā kultūras ministrijas biroja vadītāja, droši vien, savu amatu saglabās tik ilgi, kamēr Grende būs kultūras ministre. Biroja vadītājs ir ministra uzticības persona un ” labā roka”. No biroja vadītāja tiešā mērā ir atkarīgs ministres darba rezultāts. Tā kā – tas ir pilnīgi loģiski, ka Grende šim amatam izvēlējās savu cilvēku, bet nu, protams, tas nav arguments tiem, kuri krīt histērijā jau tikai tādēļ, ka tiek pieminēta NA :)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 06.07.2012. 09.23

    zanE – ar to jāsaprot, ka NA ir vienīgie “patrioti”, un tāpēc tos kritizēt nedrīkst.
    (Bez tam viņi ātri apvainojas un “uzmet lūpu”, arī tāpēc viņi jāsaudzē).

    +18
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.07.2012. 09.40

    Dzeri. Vari man paskaidrot, kas ir kritika? :) Vai tas nav kaut kas tāds, kas balstās uz pavisam konkrētiem, pārbaudītiem faktiem, jeb kritika ir saukļu skaitīšana? :)

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 06.07.2012. 09.49

    Es, NA atbalstītāju vietā, arī kritizētu to NA par šo gājienu.
    Nu jau ministrijā gan Iesalnieka sieva, gan Parādnieka māte.
    Vai tad tev pašam nešķiet, ka ar to viņi sagrauj savu “idealistu” reputāciju, tas ir to pāris amatu vērts?

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.07.2012. 09.54

    Ja Parādnieka māte un Iesalnieka sieva ieņem amatus, nepārkāpjot likumu, tad man nav iebildumu, ja Visvaldis Lācis pieņem savu meitu par padomnieci, un tādējādi pārkāpj likumu, tad man ir iebildumi. Viss ir pavisam vienkārši.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.07.2012. 09.54

    …Riņķī apkārt….vai Tu nejauc ministrijas uzdevumus ar pagaidu dzīvokļa iekārtošanu?…ir valsts un ministrijas stratēģija, attīstība, uzdevumi….tagad Tu vēlies to pārvērst par komunālo dzīvokli, kuru kāda partija apmēbelē….kritīs ministrs un aizies ar visiem saviem ģimenes locekļiem un mēbelēm, un nākošais atkal sāks no nulles?…..ko tad mēs brīnāmies, ja iestrēgst projekti, darbi paliek pusratā, jo viss tiek reducēts tikai uz šodienu, nodrošinot komforta līmeni atsevišķām personām…noārdīs iepriekšējo un sāks būvēt pa savam – eh, nesanāks, aizcirtīs durvis un ies uz citām trepītēm spēlēties….
    ….tā ir valstiska domāšana?…

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > buchamona 06.07.2012. 10.01

    Tā sieva cita starpā ir arī patstāvīgi aktīva partijas biedre kopš 2004.gada, vēl ilgi pirms kļuva par manu sievu. Tu nevari iedomāties, cik daudz vislatviešu savas otrās pusītes ir atraduši VL rindās. Un atkal stāsts par ministra biroju, tātad uzticības personām, nevis ierēdniecību. Pajautā ministrei, vai viņa ir apmierināta ar palīdzes darbu.

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 06.07.2012. 10.01

    Ja Grendes vietā nāktu, piemēram, Ķīlis, Ināra Parādniece arī zaudētu amatu, jo Ķīlis viņas vietā gribētu redzēt savu domubiedru, ar kuru var SASTRĀDĀTIES (nevis paklačoties kafiju dzerot, kas būtu piederīgs pie “komforta”).

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.07.2012. 10.07

    …Iesalnieks…”tātad uzticības personām, nevis ierēdniecību.”

    …kā iegūst uzticības personas statusu?…kas to izvērtē?….un ko darīsiet ar tiem, kuri nav ieguvuši uzticības personas statusu?….izsūtīs no ministrijas?….un kāds liktenis sagaida nepareizos latviešus?…

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > buchamona 06.07.2012. 10.10

    Partija un attiecīgais ministrs izvērtē.. jo ministra birojam ir jānodrošina tas, lai partijas un ministra nostādnes tiktu virzītas tālāk ministrijā.

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 06.07.2012. 10.10

    Jēdziens “domubiedrs” apmierinās, ja “uzticības persona” rada aizdomas?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.07.2012. 10.12

    zanE. .vai Tu nejauc ministrijas uzdevumus ar pagaidu dzīvokļa iekārtošanu?…ir valsts un ministrijas stratēģija, attīstība, uzdevumi…++++
    Ja KM biroja vadītāja slikti pildīs savu pienākumus, tad Grende ” kritīs”, ja tiks labi galā ar saviem pienākumiem, tad, lai arī Parādnieka māte, bet viņa būs pelnījusi atzinību :)

    Tas ir Grendes risks un atbildība – izvēlēties sev biroja vadītāju. Taču arguments, ka jaunā biroja vadītājai nav atbilstoša kvalifikācija tādēļ, ka viņa ir Parādnieka māte…:))) Nu ko, tagad tādas ir kļuvušas IR diskusijas… :)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.07.2012. 10.17

    riņķī apkārt. Nu ko, tādas tagad ir kļuvušas IR diskusijas… :)
    ____________________________
    Kas tad agrāk bija savādāk? Bija naiva ticība JL/Vienotībai, bet tikko Vienotība pēc 10. saeimas vēlēšanām uzmeta savus atbalstītājus, sākās šī ecēšanās, ko IR cenšas īpaši stimulēt.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.07.2012. 10.23

    …Riņķī apkārt….Tev tādi dīvaini spriedumi pēdējā laikā sāk veidoties…par citām partijām ir atļauts izteikties, pievilkt faktus, izgaršot baumas, bet NA tiek iecelta “izredzēto” kārtā….kas vieniem atļauts, otriem aizliegts?….kur tad pēkšņi noplacis tas svētais sašutums par citu partiju izvirzītajiem cilvēkiem?…tad tika apšaubīta profesionalitāte, meklētas sakritības, pat bērnudārza laiki ar sēdēšanu uz podiņa – pievilkti….
    ….mani uzjautrina notiekošais un “pareizo” locīšanās….

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.07.2012. 10.25

    ….Iesalnieks…tātad partijas intereses stāv augstāk par valsts interesēm?….

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.07.2012. 10.25

    Ino. Droši vien, taču pēc 11. Saeimas vēlēšanām tas ir kļuvis par ” labo toni” IR – ā, lamāta NA. Ja tas notiktu argumentēti, tad viss OK, bet te ir kaut kāds sviests.
    Es nemaz negribu te uzstāties kā kaut kaut kāds NA fans, vai advokāts. Taču situācija šobrīd ir tāda :), ka, ja gribi iebilst muļķībai, tad – gribi, vai negribi, bet spiestā kārtā iznāk aizstāvēt NA pret stulbiem uzbrukumiem :)

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.07.2012. 10.27

    zanE…un kāds liktenis sagaida nepareizos latviešus?…
    __________________
    sabiedrības nicinājums.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.07.2012. 10.30

    riņķī apkārt…gribi, vai negribi, bet spiestā kārtā iznāk aizstāvēt NA pret stulbiem uzbrukumiem :)
    _____________________
    Ja vēl jūties kā bez vainas vainīgais, tad IR savu panācis:)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > buchamona 06.07.2012. 10.47

    zanE, attiecībā uz ministres biroja cilvēkiem, partijas un valsts intereses nenonāk pretrunā, jo šo cilvēku galvenais uzdevums ir apkalpot un dot padomus ministram, kurš IR partijas pārstāvis. Daži laikam neizprot atšķirību starp ministru biroju funkcijām un ministrijas administratīvo vadību (valsts sekretārs utt.).

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > buchamona 06.07.2012. 10.48

    ZanE, bet kā lai ministrs sastrādājas ar neuzticamiem jeb nelojāliem darbiniekiem? Pat veikala īpašnieks meklē tādu pārdevēju, kas vismaz nelec acīs bez iemesla un vajadzības. Citādi viss pulveris jāizšauj, kārtojot attiecības, nevis darot kopīgu darbu. Būs kā tai Krilova fabulā, kur katrs vilka ragavas uz savu pusi.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 06.07.2012. 11.09

    con brio ZanE, bet kā lai ministrs sastrādājas ar neuzticamiem jeb nelojāliem darbiniekiem?
    ======
    nu bet tad loģiski jāsecina, ka jābūt partijas cilvēkiem līdz pat nodaļu vadītājiem. Jo kā varēs uzticēties departamenta vadītājam, ja viņš nav lojāls partijai?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 06.07.2012. 11.13

    Ino – tu ar to “sabiedrību” domā sevi un VL elektorātu?
    vai jau sāc runāt “tautas vārdā”?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 06.07.2012. 22.42

    ..kritika par NA varētu izārdīt koalīciju…kas ar to bija jāsaprot?..
    _________________________
    kghmmm..

    uzspēlēsim “augstos debilus”?

    Vai parunāsim par antisemītismu?

    varbūt nocitēt ZanE?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 07.07.2012. 00.06

    …jā, esi tik laipns!…:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zauls > buchamona 07.07.2012. 02.03

    Pārkāpj vai nepārkāpj likumu, tas viens, bet politiski stulbi, pilnīgi noteikti. Izskatās, ka NA uz Rīgas domi nemaz necer.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    zauls > buchamona 07.07.2012. 02.05

    Tā sieva cita starpā ir arī patstāvīgi aktīva partijas biedre kopš 2004.gada, vēl ilgi pirms kļuva par manu sievu. Tu nevari iedomāties, cik daudz vislatviešu savas otrās pusītes ir atraduši VL rindās. Un atkal stāsts par ministra biroju, tātad uzticības personām, nevis ierēdniecību. Pajautā ministrei, vai viņa ir apmierināta ar palīdzes darbu.
    -3
    Vai es tur arī varu atrast sievu?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 07.07.2012. 12.18

    Vai es tur arī varu atrast sievu?
    ————-
    ja Tu neesi homo, tad noteikti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 06.07.2012. 08.36

Izskatās, “idealisti” no NA turpina veco un ļoti negatīvo tradīciju – jebkuru ministriju pārvērst par peļnas avotu “savējiem”, vai tie būtu radi, vai draugi, vai partijas biedri, un, dabiski, ienākuma avotu savai partijai.
Par šo cilvēku kompetenci spriest nevar, tā “kompetence” nekādās vienībās izmērama nav, bet, pats fakts ne pārāk atbilst demokrātisko valstu tradīcijām, toties Latvijas “garanta” laiku tradīcijām gan.

+21
-17
Atbildēt

5

    parfume3 > mary75 06.07.2012. 09.21

    NA gadījumā viņi var taisnoties ar paranoju, ka nevienam citam kā tikai “savējiem” nevar uzticēt visus tos noslēpumus ar ko jāsaskaras vadot KM

    +19
    -6
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > mary75 06.07.2012. 12.21

    “idealisti” ir kamēr nav tikuši pie siles
    pēc tam “reālpolitiķi” utt.
    Parādniekam kā zināms ir smaga fin.situācija, tāpēc ikviens papildus lats, ko nopeln ģimenes locekļi, ir gaidīts
    Iesalnieka sieva arī tur taču kaut kur tika “piesaistīta” -neatceros vai šajā ministrijā vai citā

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > mary75 06.07.2012. 22.12

    “idealisti” no NA turpina veco un ļoti negatīvo tradīciju – jebkuru ministriju pārvērst par peļnas avotu “savējiem”, vai tie būtu radi, vai draugi, vai partijas biedri, un, dabiski, ienākuma avotu savai partijai.
    ____________
    Uzraxti šito “domu” ASV senātam!
    Pie viņiem jau gadsimtiem šitāda “šmuce” – kā jauns prezidents, tā tikai savējie partijas biedri tiek pie amatiem.
    Nedemokrātiski, un, noteikti, neprofesionāli populistiski!!!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.07.2012. 20.00

    Mātes un sievas arī?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > mary75 07.07.2012. 21.00

    Hilarija K. …?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Elīna Melngaile 06.07.2012. 08.29

hehe… kā jau vakar teicu, šitie nav labāki par citiem. :) Visas ideoloģijas un cēlie mērķi var noskaloties podā brīdī, kad savs maks uzspiež uz smadzeni. :)

+15
-11
Atbildēt

0

Janis 06.07.2012. 08.17

Šofera dēls, deputāta māte..

+18
-13
Atbildēt

2

    ilmisimo > Janis 06.07.2012. 08.20

    ..zālīša izkapts…žurnālīša sirpis…

    Publika alkst zināt kādus birojus vada politiķu un pietuvināto amatpersonu civilvīri, civilsievas un………………… hormonpartneri.

    kā tur tai operā?

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > Janis 06.07.2012. 09.28

    Visās ministrijās ministra biroju sastāda attiecīgās partijas cilvēki. Ministra birojs NAV ierēdniecība, bet gan cilvēku kopums, kas nodrošina ministra ikdienas darbu un kuru izvēlē nozīmīga loma ir uzticamībai.

    Varbūt drīz nonāksim pie tā, ka arī partiju frakcijās (apmaksā valsts) vai birojos nedrīkstēs strādāt partijas cilvēki?

    +17
    -24
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam