Kursītis: Kāpēc “Maxima” apkopējai jāprot krieviski?

84

Komentāri (84)

Līva Vikmane 17.02.2012. 15.23

Cienītās un godātie IRieši!
Ir izcīnīta maza uzvara-šodienas SSā Maximas darba piedāvājuma reklāmās vairs netiek prasīta krievu valoda!!!:)
Un tā vajag ar visu-nepārtraukti un nenogurstoši runāt, rakstīt un celt gaismā uzņēmumus, iestādes, firmas, kas mūs pārkrievo! Turpmāk nekādu samierināšanos un piekāpšanos!
Cīnīsimies ikdienā aizstāvot, kopjot un mīlot brīnošķīgo latviešu valodu!!!!

+2
0
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 17.02.2012. 13.05

Paldies par rakstu! Ir tikai viena izeja – runāt par šiem jautājumiem aizvien biežāk un noteiktāk. Paskatoties dažus raidījumus, palasot dažu labu rakstu, paklausoties politiķus, redzams, ka vēl ir tāls ceļš ejams, līdz būsim savā valstī brīvi. Tikai neatslābt un nepadoties!

+1
0
Atbildēt

0

Natalija 17.02.2012. 08.46

Vēl viens jefiņš, kurš liek vienādības zīmi starp valodas zinašānu un integrāciju. Es zinu angļu, krievu, vācu valodas. Varbūt arī es esmu integrēts kādu pāris desmit pasaules valstu sabiedrībās?

+3
-2
Atbildēt

1

    My Paradise, My Rules > Natalija 17.02.2012. 13.07

    Tev taisnība – valodas prasme nav tas pats, kas lojāls pilsonis, bet valodas neprasme pilnīgi noteikti norāda, ka cilvēks neciena šo valsti, bet dzīvo pavisam citā veidojumā, lai kā viņš dievotos, ka “ļubit Latviju”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Anita Piliksere 17.02.2012. 01.58

Vēlreiz lūdzu jūs atbrīvoties no ilūzijām, ka krievi nerunā latviski tikai tāpēc, ka valodu neprot.

Jūs neticēsiet, cik daudz krievu īstenībā pārvalda latviešu valodu diezgan augstā līmenī. Pa 20 gadiem visu ko var apgūt, nerunājot pat par diezgan vieglu valodu. Bet tik runāt ar jums latviski jūsu iezemieši nevēlās. Šī valoda asociējas ar pazemošanu, apspiešanu, atsvešināšanos un diskrimināciju. Jā, un ar sodiem. Var mēģināt saprast, kāpēc.

0
-2
Atbildēt

2

    Līva Vikmane > Anita Piliksere 17.02.2012. 15.42

    Bet daudziem latviešiem krievu valoda asociējas ar meliem, izvešanām, Sibīriju, radinieku bojā eju, ģimeņu iznīcināšanu, izputināšanu, nabadzību, pazemojumiem!
    Bēdīgi, bet tā ir!
    Jūs joprojām demonstartīvi godiniet tos, kas mums atnesa postu, konkrēti manai ģimenei! Un ar savu referendumu jūs spilgti parādiet to, ka joprojām esat tikai – CCCP tūrfirmas tūristi, kuriem aizmirsts pateikt, ka tūrfirma vairs neeksistē-/citāts no Dienas komenta/! Kā mans tēvs saka-kremļa lielgabalgaļa esat-ne paši dzīvojiet, ne citiem ļaujiet!
    Gribat šeit dzīvot, būs vien jādzīvo kā Latvijas valsts to gribēs un nevis kā kremlis diktēs! Nebūs šeit krievija, neticiet un neceriet!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anita Piliksere > Anita Piliksere 20.02.2012. 12.00

    Es esmu tāda pati Latvijas valsts daļa, gribat to vai nē, un jums nav nekādu tiesību man aizrādīt. Mana ģimene ir cietusi tik pat daudz no padomju varas, bet es taču nevainoju latviešu strēlniekus, kuri noturēja Ļeņinu pie varas, un lūdzu PSRS man pat nepieminēt.

    Jūsu ģimenes opresori runāja krieviski, bet manas ģimenes opresori runāja… arī krieviski, nu tad ko man iet pākarties? Vai aizmisrt dzimto valodu, tāpēc ka slikti cilvēki to izmanto? Primitīva loģika — daži A ir slikti, tātad visiem A jābūt sliktiem: http://en.wikipedia.org/wiki/Faulty_generalization/.

    Ar savu referendumu mēs “godinām” vienīgi to faktu, kas daudz kur Latvijā krievu valodai ir stipras pozīcijas. Daugavpils nobalsoja 85% par — visa pilsēta arī pēc Kremļa stabulītes danco? Lai krievam krieviskā vidē nobalsotu par krievu valodu, ko, Kremli vajag? Vai varbūt jūs negribat Latgali Latvijas sastāvā?

    Nepatīkamas asociājas, kas izraisa krievu valoda, es arī saprotu, un pieņemu, ar nelielu korekciju. Jūsu naids ir izveidojies padomju laikos, par kuriem es atbildēt nevaru. Bet mūsu — tieši pēdējo 20 gadu laikā, kad jums (mums nē, izrādījās), it ka ir bijusi sava, samērā brīva un neatkarīga valsts, bez diktatoriskiem režīmiem, kura, kā mums likās, cienīs visus savus pilsoņus. Mēs kļūdījāmies. Un jūs arī par to atbildat.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 17.02.2012. 00.31

… jo neatkarīgā valstī var pastāvēt tikai viena valsts valoda.

Vai Valsts valodas centra Kontroles nodaļas vadītājs, tāpat kā Putins, klausītājus (lasītājus) uzskata par idiotiem, kuri nezina pat to, kas notiek tepat blakus Somijā…?

Somijā valsts valodas ir somu un zviedru; Kanādā- angļu un franču; Norvēģijā bez norvēģu dažās pašvaldībās sāmu valoda… Somija taču ir neatkarīga valsts.

Cien. Antons Kursītis droši vien vēlas uzdot latviešiem vēlamo- krievu valodas izslēgšnu no savstarpējās saziņas Latvijā- par sasniedzamu. Lai cik skumji tas man neliktos- šis mērķis, manuprāt, vairs nav sasniedzms. Pārlieku daudz te ir to krievvalodīgo.

+1
-4
Atbildēt

1

    Līva Vikmane > oskaar 17.02.2012. 15.24

    Beidz īdēt!
    Sakārto savu galvu un sāc aizstāvēt laviešu valodu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Andris 16.02.2012. 21.35

Vēl viena anekdotīte iz Maximas sērijas: pērnais pavasaris un sēklas. Gribu zemi iepriecināt ar melisu. Skatos: Lietuvas prece. Es – caps! Atnāku mājās un no šausmām gluži stīvs – izrādās (protams, ja tic tam, kas LATVISKI rakstīts) esmu nopircis … MELASI!!! Kur to likt, ja govju man nav un arī meža dzīvnieku barošana nav mans hobijs?!

+2
0
Atbildēt

1

    māsa > Andris 16.02.2012. 21.45

    Tev nekad nav gadījies tirgū pirkt “grēku mandarīnus bez kaulīņiem”?
    Man tāda doma ienāca prātā. Nopirkt 1kg un uzdāvināt Dombrovskim! Oriģināla šķirne tikai Latvijā pēdējā laikā nopērkama!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

māsa 16.02.2012. 20.16

Kāpēc apkopējai krievu valoda jāzina? Lai ar krievu trīsstāvīgo palūgtu neuzmanīgu pircēju pavirzīties tālāk no slotas!
Bet ja nopietni, tādas maksimas, kurās tiek nepamatoti pieprasīta krievu valodas zināšana ir pilna Rīga un Latvija. Darbu bez krievu valodas prasmes nevar atrast! Vai Dombrovsjkis un valdība lobē KGB, vai jau visus iepriekšējos gadus mūsu izpildvara un premjeri pārstāv Krievijas izlūkdienestus, “lama” noteikti zina labāk.
Bet viena doma, izlasot šo rakstu, man radās. Ja pastāvošā valsts vara līdz nākošajām vēlēšanām nespēs izveidot profesiju sarakstu, kurām nav vajadzīgas svešvalodas zināšanas un amatpersonu sarakstu, kuras Latvijā nedrīkst komunicēt svešvalodā, tad aicinu balsot par SC. Sliņķi, nejēgas un nespējnieki nevar vadīt valsti!

+2
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 16.02.2012. 18.08

……….Jebkurā gadījumā skaidrs, ka visas tās parakstu vākšanas, referendumus un promaskavisko spēku uzvaras vēlēšanās bīda tieši Krievijas specdienesti, bet pakalpīgu stulbeņu un maksas aģentu bijušajās PSRS kolonijās netrūkst….
http://zinas.nra.lv/latvija/politika/66196-krievu-disidents-lubjanka-nesnauz-latvijai-draud-briesmas.htm

+3
0
Atbildēt

0

Tamāra Nolmane 16.02.2012. 17.12

Runājot par to, ka papildus valodas zināšanas bagātina cilvēku, nevajadzētu aizmirst, kuras nācijas cilvēkiem būtu PIENĀKUMS mācīties vismaz vienu svešvalodu! Tāpat nevajadzētu arī aizmirst, ka Latvijā latviešu ir 60%+ un latviski runājošie noteikti ir tuvu 80%. Tādēļ, tādi Maximas varianti ir kaitniecība. Skaidrojums, gan ir tajā, ka neprotot latviešu valodu, Latvijā dzīvojošajiem krieviem nav īsti lielas darba iespējas, tādēļ Maxima izmanto šo situāciju un paverdzina tos par grašiem. Savukārt un arīdzan diemžēl, latvieši labāk dodas trimdā.

+5
0
Atbildēt

0

lailabidzane 16.02.2012. 16.39

.
Un, ja nu par Maximu.
Likums prasa nodrošināt valsts valodas atbilstīgu zināšanu publiskajā apkalpošanā.
Un tikai pilnīgi plānprātiņi var rekomendēt neprasīt no pārdevējiem arī krievu valodas zināšanas.

P.S.
Starp citu, Maxima nav mana mīļākā iepirkšanās vieta.
P.P.S.
Arī Sky pārdevēji labā līmenī pārvalda krievu valodu. Kas neapšaubāmi veicina biznesu.

+2
-3
Atbildēt

1

    Tamāra Nolmane > lailabidzane 16.02.2012. 17.18

    Protams, ja ilgtermiņā veikalos visus baltkrievus (šķiet ka tā ir otra lielākā imigrantu nācija) apkalpotu Baltkrievu valodā, arī viņi ierosinātu referendumu par otru valodu, jo pietiekami komfortabli justos nezinot latviešu valodu.
    Jautājums Tev, vai tu vēlies lai latviešu valodu Latvijā lietotu mazāk un mazāk? Ja mēs masveidīgi atbalstīsim krievu valodas lietošanu, tad šeit saradīsies ar vien vairāk un vairāk krievu valodas lietotāju un latviešu valodas nezinātāju, to taču Tu nevari apstrīdēt? Savukārt, ja mēs labosim 20 gadus pielaisto kļūdu un ļausim krieviem mācīties latviešu valodu, tad viņi būs konkurētspējīgāki darba tirgū, un latviešu valodas dzīvotspēja būtiski palielināsies.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

lailabidzane 16.02.2012. 16.32

.
Ja tiktu sastādīts valsts nesimpātiskāko klerku TOPs, Kursīša vieta būtu pašos augstākajos plauktos.
Ja TOPa nosaukums būtu “Valsts tēla grāvējs”, arī tur Kursītim vieta atrastos.
Protams, arī TOPā “Pūļa elks” viņš būtu savējais. Tiesa, tieši tāpat, ja nosaukums būtu “Antivaronis”.

Patiesībā jau jautājums nav par valsti vai valodu.

Sensitīvais jautājums ir par meitu! Un ne jau par meitas zagšanu. Par jaunietes nepiemērotību reālajam vietējam darba tirgum. Nepiemērotību, kura ir papucīša dumo, saka, arī visai uzstājīgo, padomu rezultāts!

0
-9
Atbildēt

4

    Tamāra Nolmane > lailabidzane 16.02.2012. 17.05

    Tavs teiktais ir tikpat neargumentēts un bezjēdzīgs, kā tas, ka es tevi nosauktu par dumju govi, nezinot, vai tu esi govs?!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 16.02.2012. 17.09

    .
    Tu neticēsi, JansK, bet manis sacītais ir pārpilns ar argumentu argumentiem, ja salīdzinām ar apgalvojumu, ka Maximas pārdevējiem krievu valodas zināšanas ir liekas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lailabidzane 16.02.2012. 17.14

    >JansK

    Neapvaino tak nabaga govslopus ar šādiem salīdzinājumiem. Noraus pienu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > lailabidzane 16.02.2012. 17.27

    VKT: ja salīdzinām ar apgalvojumu, ka Maximas pārdevējiem krievu valodas zināšanas ir liekas.
    —–
    varbūt izlasi virsrakstu – apkopēja nevar dabūt darbu, jo neprot krieviski. Un to uzspiež šovinistiski noskaņoti darba devēji.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.02.2012. 16.03

Kāds grāmatu veikals, piemēram, reģistrējis preču zīmi “Mi vas abslužim”
===========================================
Manuprāt, 90. gados, vismaz pirmajā to pusē, kaut kas tāds nebija iespējams. Reģistrētājiem bija tiesības ko tādu neapstiprināt.

Kāpēc gan nevarētu atgriezties pie tā laika likumiem un prakses?

+4
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > Sanšains 16.02.2012. 16.28

    …90. gados, vismaz pirmajā to pusē, ..
    ________________________________
    “Ļa Mezon” gan nāk no tiem laikiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Sanšains 16.02.2012. 16.37

    likumā bija(varbūt arī tagad ir) norma, kas nosaka, ka preču zīmju nosaukumi Latvijā veidojami izmantojot latviešu valodu.
    Ja pareizi atceros, tad 90-to gadu sākumā bija pat strīds par liela uzņēmuma UBAK (upravļenije auto i bashennimi kranami) nosaukuma reģistrāciju, bet to laikam pieļāva saglabāt, jo tas “ķipa” bija vēsturisks

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.02.2012. 17.37

    lama –

    Diemžēl neatceros konkrētus gadījumus, tomēr man šķiet, ka 90. gados vairākkārt tika runāts par tamlīdzīgu nosaukumu nereģistrēšanas praksi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Sanšains 16.02.2012. 21.25

    Ni, ni – preču zīmēm jābūt rakstītām LATĪŅU (nevis latviešu!)burtiem. Tā saka ES. Jā, ar UBAK bija tracis, taču tāpat arī aprima – nevis vēsturiskā, bet “latīniskā” dēļ. Jo štrunts par “ubagiem”. :-)
    Taču par Maximu – fakts iz dzīves: gluži nesen vajadzēja raugu. Parastu, elementāru raugu. Pa ceļam – Maxima. Tā kā šajā veikalā pirmoreiz, nezinu preču izvietojumu. Jautāju kādai “formētai” dāmai. Minstinās, minstinās, tad ved mani pie … redīsiem. Pateicu paldies un minūtes desmit klimtu, līdz ar dārgo guvumu (bet bez redīsiem) atvadījos no veikala.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 16.02.2012. 15.53

Referendums beigsies, un ir skaidrs ar ko.
Pēc tā man gribētos pastiprināt valsts likumu ievērošanu. Vai nav pienācis laiks tomēr neļaut sev kāpt uz galvas?
Vai ir kāds veids, kā ziedot naudu VVC?

+4
0
Atbildēt

0

Ieva 16.02.2012. 15.15

>Vara parāda savu bezspēcību. Ja vara nespēj sevi aizstāvēt, tauta to neciena.

Spilgta intervija.

Vēl komentārs par Nilu Vosu Muižņieku. Tieši Muižnieks Latvijā bija Integrācijas speciālists, Integrācijas, kas panāca valodu kopienu spilgtāku nodalīšanos. Integrācijas, kas izgāzās kā veca sēta. Viņš un viņa domubiedri ir tieši tie morālie atbildīgie, kas noveduši Latviju līdz šim absurdajam referendumam .
Ievēlēja Nilu Vosu Muižnieku tāpēc, ka vēl arī citur Eiropā esam Integrācijas ilūzijās, vēl domājam, ka vecā pieeja ir pareizā, vēl domājam, ka viena tauta ir gatava labprātīgi integrēties otrā tautā. Demokrātija nav sastingusi lieta, demokrātija attīstās, tas ir jāsaprot un jāiet uz priekšu.
Merkele to ir sapratusi, Sarkozī arī, arī mēs nupat sākam, bet Muižnieks turpinās dziedāt veco dziesmu. Ilgi. Diemžēl!

+8
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ieva 16.02.2012. 15.58

    par Nilu Vosu Muižņieku. Tieši Muižnieks Latvijā bija Integrācijas speciālists, Integrācijas, kas panāca valodu kopienu spilgtāku nodalīšanos. Integrācijas, kas izgāzās kā veca sēta. ..
    __________________
    Par to saņēma komisāra činu.

    Vainīguo apbalvuošana.

    Nevainīgo sodīšana notiek vienā gabalā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

guna 16.02.2012. 13.56

Mamikina TV šovā , nesen Daugavpils mērs Ž. Kulakova , jau lika saprast, ka krievu valoda sākuma būs latgales pašavaldībās, kā darba valoda. Viņa vēl piemetināja, ka tam vajadzētu būt arī citās lielākajās pašvaldībās. Ar prezidenta svētību tiek gatavots, caur sētas durvīm krievu valodu līdz valsts līmenim novest pakāpeniski, pūderojot latviešiem smadzenes, ka krievu valoda nebūs valsts valoda. PAlīgos viņam visai drīz būs jaunais komisārs N.Muižnieks garā ādas mētelī no Latvijas. Dzīvojošie Latvijas PSR laika cilvēki zina un atceras Rubika līdzgaitnieku kompartijā, ka Voss bija Latvijas kompartijas pirmais sekretārs, visa latviskā nīdējs un Kremļa roklaiža. Tieši iepriekšējā LAtvijas kompartijas sekretāra Pelšes iesāktos naida darbu pret latvieti, veiksmīgi turpināja A.Voss.

+12
0
Atbildēt

1

    Jānis Jukna > guna 16.02.2012. 14.08

    Par EDSO nav jau ko briesmīgi satraukties. EDSO lēmumi ir politiski un nav juridiski saistoši. Visas sekas atkarīgas no latvju politiķiem, vai šie uzskata par nepieciešamu, ko darīt, reaģēt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

artursportnovs 16.02.2012. 13.49

cik zinu berlīnē, minhenē, parīzē pārdevējiem jāzin krievu valoda

+2
-7
Atbildēt

3

    Līva Vikmane > artursportnovs 16.02.2012. 14.25

    Gaidu atbildi, cik un kuros veikalos:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > artursportnovs 16.02.2012. 14.31

    ..minhenē, parīzē ..
    _________________________
    un paradīzē- citādi “‘zmijs”‘ ābuolu nedos!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    artursportnovs > artursportnovs 16.02.2012. 15.05

    jūs jau te visi tik gudri, bet es vienkāršs cilvēks zinu-lai kaut ko pārdotu ir jāzin klienta valoda
    tāpēc ,Ance,maxima ir Latvijā, bet latvju uzņēmumi….

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

beigas 16.02.2012. 13.48

Kursītim pilnīgi taisnība.

Latviešu diskriminācija savā zemē, spiežot darba attiecībās lietot svešvalodu (tur, kur nav saskarsme galvenokārt ar ārzemniekiem) ir pretrunā ar Satversmi. Pēc referenduma jāsāk nopietni diskutēt, kā šo latviešu diskrimināciju samazināt.

Ceru, ka pēc referenduma arī valsts valodas institūcijas tiks ar personālu un finansiāli pastiprinātas.

Bet teiciens par Muižnieku kā jauno Augustu Vosu – spēcīgi, bet, diemžēl, laikam pareizi…..

+8
0
Atbildēt

0

ilmisimo 16.02.2012. 13.46

..reģistrētas preču zīmes. Latīņu burti – viss kārtībā. Preču zīmes reģistrācija izmaksā 65 latus. Kāds grāmatu veikals, piemēram, reģistrējis preču zīmi “Mi vas abslužim”
_________________

vai’:Ļa Mezon”…………… hi hi

+2
0
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 16.02.2012. 13.43

Piekrītu tiem kuri iesaka visur lietot tikai latviešu valodu. Protams ka ir izņēmumi, kur tiešām ar večiem, kuri reāli nesaprot latviski, pēc izvēles, varētu runāt arī krieviski, ja prot. Es arī darbā ar strādniekiem bieži esmu spiests runāt krieviski, lai es būtu drošs ka tas krievs saprata manis teikto un kaut ko nesabojās. Protams ka pa šiem gadiem tā krievu valoda ir tā iesūkusies smadzenēs ka bieži vien pāreja uz to notiek pilnīgi automātiski un neapzināti. Ar to gan sevī ir jācīnās, citādi tiešām mēs atņemam krieviem iespēju šeit integrēties un mācīties runāt latviski, bet viņi mums par to dāvina referendumus un jau cenšas piespiest lietot viņu valodu. Faktiski jau tie lielākie gaisa maisītāji nemaz nepārstāv krievus un diez vai viņi arī prot savu ivritu. Tie ir žīdam no ratu pakaļas izkrituši cilvēki, kuri šeit cenšas nostāties starp latviešiem un krieviem, kuri tiešām ļoti apkauno šejienes krievus un padara tos par galējiem nekauņām. Tāpēc jau daudziem krieviem šeit sariešas acīs asaras, kad sāk runāt par referendumu, jo tā kādu nāciju apkaunot varēja tikai tie no ratu pakaļas izkritušie, kuriem tiešām nav nekā svēta.

+11
0
Atbildēt

0

Jānis Jukna 16.02.2012. 13.42

EDSO, tāpat kā visas lielās un kaut cik ietekmīgās organizācijas pasaulē ir vienkārši spiestas rēķināties ar lielvarām un to vēlmēm. Tā ir reālpolitika. Neviena ietekmīgāka valsts neupurēs savas intereses par labu kādai tur Latvijai, ja vien tas kaut kādā ziņā nebūs izdevīgi tajā mirklī. Latvietis tādā amatā varēja būt kaut cik labāks pavērsiens, jo tomēr attieksmes paušanā pieeju Latvijai labvēlīgāku varētu panākt. Uzsvērt reālu situāciju, objektīvākus vēsturiskos apstākļus tomēr latvietim būtu jāzina labāk.

+3
0
Atbildēt

0

Jānis Jukna 16.02.2012. 13.14

Par policiju… Nu, valsts policijas un vismaz Rīgas pašvaldības policija ir ļoti izteikti krieviska vide, salīdzinājumā ar citām jomām. Lai arī nav pieļaujama diskriminācija pēc tautības LR pilsoņu vidū, tomēr t.s. naida noziegumos vienas puses pārliecība, ka subjektīvais faktors ir ietekmējis amatpersonas lēmumu par labu savas tautības cilvēkam, ir grūti novēršams. Arī policijas darba telpās krievu valoda ir ļoti bieži dzirdama. Un sauc to par Latvijas policiju

+12
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Jānis Jukna 16.02.2012. 13.18

    ——
    Kamēr sirgsi ar ”bāreņu tautas” sindromu – tikmēr nāksies pieciest tās valsts, to Latvijas policiju. Ne bez pamata jau tās valsts vadība demogrāfijas un migrācijas politikas jomā jau divdesmit gadus demonstrē super vēso ”olimpisko mieru” – kaut kur tak tie cittautieši arī ir jānodarbina!
    Starp citu – jāsaka paldies V.Bugaja komandētajiem RĪGAS miličiem, kas 1991.g.19. – 21.augustā spēja novērst provokācijas – un nepieļāva kādas janvāra traģēdijas atkārtošanos.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Jukna 16.02.2012. 13.09

Lūk, par Maximu kā krievisku vidi man priekšstats jau sen radies, cenšos tur arī reti iegriezties. Tā veikala politika ir tipiskai latviešu mentalitātei nedaudz atbaidoša…mūžīgi glūnīgi apsargi it kā potenciālais zaglis jau ienākot pa durvīm, apkopējas, kuras kaut ko kužinās starp pircējiem, nereti savstarpēji sabļaujoties krieviski, tāpat pārdevējas, kurām seja rāda, ka latviski runāt ir milzu darba pienākums un uzkrauta nasta. Tāpat pārdevēju sarunāšanās pie kasēm savstarpēji krieviski. Vispārpieņemts, ka citu cilvēku klātbūtnē nav pieņemami runāt valodā, kuru viņi varētu nesaprast. Taču, vai nu uzspļaušana pieklājībai, sava pārākuma demosntrēšana, vienaldzība, vai uztveršana kā pašsaprotamu, ka krieviski jāprot it visiem Latvijā…

+11
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Jānis Jukna 16.02.2012. 13.15

    ——-
    Kur kas pieņemts, kur kāds nesaprot? Te taču vēl nav Chinatown kā Ņujorkā!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

gliters 16.02.2012. 12.53

“Tā vienkāršā iemesla pēc, ka LV 40% pircēju ir krievvalodīgie un par katru no viņiem veikalu ķēdes savstarpēji konkurē (vismaz teorētiski). Tas ir galvenais. Otrs – pieļauju, ka viss menedžments Maximā ir pārsvarā krievvalodīgs – līdz ar to attiecīgā praība arī apkopējai un kasierei. Lai nostiprinātu valstī valsts valodas lietošanu, ir jālikvidē problēmas pamatcēloņi, bet nevis tikai jācīnās ar sekām…”

Es to vien daru, kā par dekolonizāciju runāju. Vai arī ir kāds cits variants, kā likvidēt “problēmas pamatcēloni”?

+7
-2
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > gliters 16.02.2012. 12.58

    ——-
    Nekāda cita varianta nav – kā vien Ūsainā piedāvātais un īstenotais:
    ‘Ir cilvēks – ir problēma, nav…..’ /

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 16.02.2012. 12.59

    Vai tad “Ūsainais” ir Ženēvas konvencijas autors?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > gliters 16.02.2012. 13.07

    Un tu pilnīgā nopietnībā par to dekolonizāciju atkal?
    Kurš tad te to ļaus, pat nerunājot par citiem aspektiem, kā tu tehniski īstenotu, kura starptautiska organizācija tam piekristu?
    Pat VL par to vairs nerunā, saprotot, ka tās ir tukšas runas, nekas tāds nav iespējams, un runāt par to var tikai ja gribi pakaitināt šeit dzīvojošos krievus un pacelt vēl vairāk SC reitingu.
    Nevienam nevienam otra Serbija Eiropas austrumos nav vajadzīga, nekāda Ženevas konvencija nevienu neinteresē, un neviena cita likumīga pamata tam nav.
    Ja vispār varētu par to runāt, tad pašā sākumā, bet, tad Rietumu atbalstu un neatkarību mēs neredzētu kā savas ausis, tā ka būs vien ar to jāsamierinas.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gliters 16.02.2012. 13.13

    ——
    Vai tad Ženēvas konvencijas autori Jaltā un Potsdamas konferencē neparakstījās zem ”Ūsaina” sagatavotajiem līgumrakstiem par Eiropas sadalīšanu?
    – У. Черчилль: ”Сталин производил на нас неизгладимое впечатление. Его влияние на людей было неотразимо. Когда он входил в зал на Ялтинской конференции, все мы, словно по команде. вставали и, странное дело, почему-то держали руки по швам. Он обладал глубокой мудростью и чуждой всякой панике логикой. Сталин был непревзойденным мастером находить в трудные минуты выходы из самого безвыходного положения. В самые трагические моменты, как и в дни торжеств, Сталин был одинаково сдержан. никогда не поддавался иллюзиям. Он был необычно сложной личностью. Сталин был величайшим, не имеющим себе равных в мире диктатором.”
    http://militera.lib.ru/research/suvorov4/23.html

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 16.02.2012. 13.13

    dzerim
    Un tu nopietni domā, ka ir iespējams piespiest pildīt likumu normas, kas ir pretrunā gan ar viņu lielnācijas ambīcijām, gan elementāru ikdienas lingvistisko komfortu 40% no valsts iedzīvotājiem? Vai pārējiem 60% tas ir pa spēkam?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gliters 16.02.2012. 13.27

    —–
    Var ūdeni nest caurā spainī – un Sizīfa darbu veikt, ja Eiropa par to labi samaksā. Ja 60% paši sev liekas problēmas rada, lai ar tām varonīgi cīnītos, – tad diagnoze skaidra, var ieteikumu atkārtot: ‘Laiks smadzenes sakātot!’. Laiks mainīt domāšanu, laiks apjēgt skarbo realitāti –
    Kanādas Broka universitātes politoloģijas profesors Juris Dreifelds:
    ”Profesors intervijā teic, ka nebaidās par latviešu pārkrievošanu, toties bažas viņam ir par latviešu aizbraukšanu no valsts. «Ja 50 procenti latviešu, ieskaitot ģimnāzistus, aptaujās atzīst, ka brauktu uz mūžīgiem laikiem dzīvot un strādāt uz citām valstīm, tā ir ļoti liela problēma. Ja nevaram paši savus tautiešus piesaistīt savai zemei, tad psiholoģiski jūtamies kā zaudētāji».

    Politologs: latvietī ir krievu sāls, poļu pipari, ebreju mērcīte
    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/politologs-latvieti-ir-krievu-sals-polu-pipari-ebreju-mercite-736264

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    liene_krauze > gliters 16.02.2012. 13.42

    Не хочу ничего сказать против вас, но, однако, велика вероятность, что это слова не Черчилля, а некого английского коммуниста, приписываемые Черчиллю.

    В интернете можно об этом найти. Я как-то где-то читал.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 16.02.2012. 12.42

Kāpēc Maximas (un ne tikai) pārdevējai ir prasība zināt krievu valodu? Tā vienkāršā iemesla pēc, ka LV 40% pircēju ir krievvalodīgie un par katru no viņiem veikalu ķēdes savstarpēji konkurē (vismaz teorētiski). Tas ir galvenais. Otrs – pieļauju, ka viss menedžments Maximā ir pārsvarā krievvalodīgs – līdz ar to attiecīgā praība arī apkopējai un kasierei. Lai nostiprinātu valstī valsts valodas lietošanu, ir jālikvidē problēmas pamatcēloņi, bet nevis tikai jācīnās ar sekām (kaut gan arī tas ir jādara), jo tas ir pašapmāns.

+5
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > putekliic 16.02.2012. 12.55

    ——-
    Problēmas pamatcēlonis ir izglītības sistēmā. Nevajag mācīt valodas – ”īstenajiem” latviešiem pietiek ar savu dzimto valodu,lai varētu strādāt par kasieriem, telpu uzkopējām un asezinatoriem šai valstī?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

ilmisimo 16.02.2012. 12.41

…tā tauta …
_____________________
Koloniālisms samaitā.

Krievijas kolonālisms samaitā jo īpaši.

+12
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 16.02.2012. 12.52

    —–
    Samaitā? Nu, tad atsakies no jaunlatviešiem, jaunstrāvniekiem, LSDSP, latviešu strēlniekiem, kas Krievijas armijā 1. Pasaules karā cīnījās – un slavē karkluvāciešus, Vainberģi (melno Frici), Niedru un Ostland kolaborantus ar Dankeru, Bangerski, Veisu, Arāju, Cukuru priekšgalā!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 16.02.2012. 13.10

    edge_indran. Es Tev silti iesaku izlasīt Deglava Rīgu, šī grāmata Tev dos aptuvenu priekšstatu par garu, kurš valdīja šī brīža Latvijas teritorijā 19.gs otrajā pusē, par jaunlatviešiem, kuri studēja Krievijas lielajās pilsētās – ne tikai Pēterburgā un Maskavā.
    Kad būsi ar to ticis galā, izlasi A. Grīna Dvēseļu puteni, sapratīsi, kas latviešiem bija 1. pasaules karš un savas valsts radīšana, ja vēlies vairāk kaut ko dokumentālu – vari lasīt Kārļa Skalbes ” Mazās piezīmes”, kuras viņš rakstīja no 1917. gada jūnija līdz 1945. gada 5. aprīlim un šīs piezīmēs beidzas ar rindkopu – vēlējumu Latvijai, kurš šobrīd itkā ir piepildījies, jo PSRS un nacistiskā Vācija vairs nepastāv, bet Latvija, atguvusi neatkarību, ir ES un NATO sastāvdaļa.
    K.Skalbe: “Mēs, latvieši, maza, daudz vārdzināta un izpostīta tauta. Par visu vairāk mums būtu vajadzīga kādas citas tautas cilvēcīga aizsardzība. Bet ne viena, ne otra no abām lielām kaimiņu tautām mums to negribēja dot. (..) Mums atliek tagad tikai ticēt dievišķās taisnības uzvarai, kas atnesīs arī Latvijai brīvību. Ir jācer, ka Eiropas tautas nenogrims verdzībā uz visiem laikiem.”

    Ja Tu visu to tiešām izlasītu, tad domāju, ka pats sāktu saprast kādas muļķības Tu te raksti :) Šobrīd Tu vnk pats sevi pazemo ar saviem tekstiem.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 16.02.2012. 12.36

Es vienmēr esmu apbrīnojis tos varonīgos cilvēkus, kuri strādā Valsts valodas centrā. Diemžēl šie cilvēki nesaņem no pašiem latviešiem to atbalstu, kas būtu nepieciešams, lai Valsts valodas centrs kļūtu par iestādi pret kuru iedzīvotāji izjustu respektu. Cik nav nācies dzirdēt, piemēram, latviešu veikalniekus purpinot par šīs centra prasībām, jo tas viņiem sarežģī dzīvi, cik nav nācies dzirdēt kā latvietis krieviski pakalpīgi piebalso kādam, kurš lamā šīs iestādes darbiniekus.
Kaut kas ir noticis ar latviešiem. Mēs vairs neesam tā tauta par kuru var lasīt grāmatās, kurās tiek runāts par abiem pasaules kariem, jaunlatviešiem un tamlīdzīgi.

+20
-3
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > buchamona 16.02.2012. 12.47

    —–
    Kas es esmu?
    Lielam satraukumam nav pamata, jo: ”21.augusts nozīmē galēju atgriešanos Rietumos, no kuriem bijām varmācīgi atšķirti.”
    http://www.21augusts.lv/par-21-augustu

    p.s. ”..un tamlīdzīgi”- kur ta izgaisa tā Latvijas tauta, kas bij’ tik vienota 1988. – 1991.gg. Prihvatizācijā, demokratizācijā un savstarpējā ”čaklarēšanā” ? Tagad klāt vēsturiskās atmaksas laiks – par kļūdām būs jāmaksā….

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 16.02.2012. 16.27

    Mēs vairs neesam tā tauta par kuru var lasīt grāmatās, kurās tiek runāts par abiem pasaules kariem, jaunlatviešiem un tamlīdzīgi
    —————-
    izbijušai patiesības ministrijai Diena ir izdevies latvieti nokaunināt. Tagad mēs plūcam augļus.
    Leģionāru varonības noliegšana, ko šis “laikraksts” tik aktīvi centās uzspiest latviešu tautai, man šķiet izsaka visu.
    ///////
    Vakar IR publicēja datus par 1998. gada referendumu, kas bija PRET pilsonības likuma mīkstināšanu. Toreiz latvieši bija inerti un liela daļa nobalsoja PAR mīkstināšanu. Lielā mērā tas notika pateicoties aktīvai “par” kampaņai, ko izvērsa Diena.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Līva Vikmane 16.02.2012. 12.23

Latviešiem Maxima būtu jāignorē kā sevišķi antilatviska iestāde!
Iekšējā sarunvaloda-krievu:( Kadru politika ir tendēta uz krievu elektorātu:(
Valodas prasības zāles darbiniekam: LV-A1, RU-sarunvalodas līmenī!:(((
Kur vēl tālāk? Kāpēc šim krievu perēklim vispār ļauj darboties Latvijā???

+25
-1
Atbildēt

13

    disassociative > Līva Vikmane 16.02.2012. 12.30

    Tas ir leišu perēklis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Līva Vikmane > Līva Vikmane 16.02.2012. 12.31

    Leišu organizēts krievu perēklis:)

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Līva Vikmane 16.02.2012. 12.33

    Muļķis pat baznīcā pērienu dabūs!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ābelīte > Līva Vikmane 16.02.2012. 13.05

    Sen jau ignorēju un iesaku visiem tā darīt!!!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Krivicka > Līva Vikmane 16.02.2012. 13.30

    Maksima diezgan labi izceļ savu etnisko piederību un to kādas vērtības ir svarīgas :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Līva Vikmane 16.02.2012. 14.08

    Vispār, daudz kur Francijā un Vācijā pārdevējām arī jāzina krievu valoda.
    Domāju, ja 40% pircēju būtu angļi, būtu loģiski prasīt arī angļu valodas zināšanas.
    Veikala uzdevums piesaistīt pircēju, un apkalpot to pēc iespējas tā, lai viņiem būtu ērtāk, nevis cīnīties par valodas politiku.
    Kam nepatīk, var tiešām šādus veikalus ignorēt, kāda problēma?
    Un tas attiecas tikai uz Rīgu, mazpilsētās Maksimās neviens krievu valodas zināšanas nepieprasa, vismaz, par Aizputi zinu droši.
    Tā ka tā nav nekāda “politika”, bet gan nepieciešamība zināt liela pircēju daudzuma valodu, ja pārdevēji nezinās krievu valodu, veikals vienkārši var bankrotēt, jo pircēju daudzums tur noteikti samazināsies.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Līva Vikmane > Līva Vikmane 16.02.2012. 14.22

    Džeri, tu laikam nesaproti, ko es rakstu! A1 pakāpe norāda uz to, ka valodu cilvēks praktiski var nezināt, maximas gadījumā tā ir latviešu valoda!!!
    Tava pārlieku lielā liberalizācija ir pielīdzināma fašista lindermana uzskatiem!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Līva Vikmane 16.02.2012. 14.30

    Jā, jā, saprotu, lietuvieši te speciāli ierīkoja krievu perēkli, kas būtu jālikvidē, jo tev tas nepatīk, un pie visa vainīgi riebīgie “liberasti”, kuri pielīdzināmi Lindermanim, kurus arī, iespējams, nebūtu slikti likvidēt.
    Tāds pazīstams un diezgan bieži dzirdēts domu gājiens, nekas jauns.
    Tikai, neviens viņiem to aizliegt nevar, viņi visu dara pēc likuma, un personīgi man tas absolūti netraucē, ja te dzīvo krievi, kāpēc gan nevar būt veikals, kas orientēts uz krievu elektorātu?
    Starp citu, visas pārdevējas tur prot arī latviešu valodu, un nekāda latviešu diskriminācija tur nenotiek.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Līva Vikmane > Līva Vikmane 16.02.2012. 14.48

    Tev ir traki paveicies, Aizputē laikam vispār nav krievu. Rīgā, savukārt, Maximā sanāksmes, darba uzdevuma došana, savstarpējā saziņas valoda ir krievu! Kursītis taču raksta, ka nezinot RU, latviete nevar dabūt apskopējas darbu!
    Un tev tā liekas normāla valodas politika???:))))
    Tāpēc esam nonākuši līdz referendumam, jo daudzi latvieši zaudējuši pašcieņu un samierinājušies ar kroplo kārtību!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > Līva Vikmane 16.02.2012. 14.59

    Protams, ka tādi veikali var būt. Var būt arī veikals, kurā apkalpo tikai un vienīgi latīņu valodā, esperanto, lībiešu, spāņu vai latgaliešu dialektā. To nevar liegt. Jautājums ir pat attieksmes paušanu. Ja pozicionē kā kādam sabiedrības lokam speciāli domāts pakalpojumu sniedzējs, tad arī to respektētu ikviens saprātīgi domājošs. Maxima ir definējusi savu vīziju un principus. Citāts no mājaslapas – misija: “Sniegt maksimālu labumu vietējiem iedzīvotājiem, apmierināt viņu ikdienas vajadzības pēc plaša patēriņa produktiem”; viens no principiem – “Strādājam klienta labā Regulāri domājam par sava darba noderību cilvēkam. Strādājam tā, lai mūsu pircēji vienmēr atgrieztos, atvedot līdzi arī citus.” Realizācija neveiksmīga. Par visu var padomāt. Var izvēlēties pamatu – ņemt vērā to, ka šeit ir Latvija un kļūt ar latvisko dominanci, vai sliegties krievvalodīgo daļas virzienā. Vai veidot labvēlīgu vidi abām grupām (piem., Stockmann pārdevējām ir karodziņi pie apģērba, norādot valodu iespējas. Domāju, ka tā laba prakse.) Personālu arī var veidot tā, lai būtu redzams saprātīgs līdzsvars starp abām grupām. Ir papilnam nianšu par ko padomāt

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Līva Vikmane 16.02.2012. 15.55

    ..veikals, kas orientēts uz krievu elektorātu?
    ________________________________________
    Uhū.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Līva Vikmane 16.02.2012. 17.10

    kāpēc gan nevar būt veikals, kas orientēts uz krievu elektorātu?
    ____—
    un nēģeru elektorātu?
    ar zābaksmēra burciņām pie ieejas – nuomālē mūli un iepērcies vesels!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Līva Vikmane 17.02.2012. 13.02

    Nē, pēdējais laiks šiem 40% zināt valsts valodu. Vai starptautiski atzītu saziņas līdzekli – angļu valodu. Tad pārdevējam nevajadzēs zināt 3 valodas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

liene_krauze 16.02.2012. 12.15

Вадим Радионов. О дураке (114) Вадим РАДИОНОВ 09 февраля 2012, 14:42

Rus.delfi.lv

Вчера утром я случайно узнал, что, оказывается, угрожал похищением дочери главы Центра госязыка Антона Курситиса. Соответствующее заявление он даже подал на меня в Госполицию и, вроде как, даже в Полицию безопасности.
Я бы предложил ему пойти дальше – в БЗС и БПБК, а при необходимости и в Министерство обороны. Дело-то, видимо, серьезное – даже “сказочное”.
/…/
Одного сказочного персонажа – российского Деда Мороза – его бескомпромиссная структура оштрафовала за незнание латышского языка.
/…/
К чему я веду? В полицию Курситис – что мне как журналисту даже польстило – пошел с текстом моей колонки, опубликованной на сайте mixnews.lv. Называлась она незамысловато: “Иван- дурак против Центра государственного языка”. Угрозу высокопоставленный чиновник усмотрел в последнем абзаце. Позволю себе его процитировать, чтобы все могли убедится насколько она серьезна.

“По информации из источника, заслуживающего доверия, в ближайшие дни в Центр государственного языка будут вызваны Кощей Бессмертный, Конек-Горбунок и, естественно, Иван-дурак. Только в ЦГЯ русские сказки давно не читали и совсем забыли о том, что Иван – дурак – это не безобидный Дед Мороз. Он безопасен только пока лежит на печи, а если его оттуда заставят слезть, то, не исключают политологи, у ЦГЯ начнутся серьезные неприятности. Ведь этот разудалый русский парень известен тем, что в дураках оставляет не себя, а своих оппонентов. Даже если они представляют серьезную государственную структуру. Причем все и всегда заканчивается стандартно: половину госструктуры он обычно забирает себе – причем вместе с дочкой ее руководителя. Готов ли глава ЦГЯ пойти на такой риск?”

И вот как это текст понял сам господин Курситис, который прокомментировал свою позицию в интервью моему коллеги с радио Baltkom Денису Денисову: “Логично, – заявил чиновник. – Что это неоспоримое предупреждение. Используя сказочный образ Ивана Дурачка, он украдет мою дочь. Видите ли, СМИ знают, что у меня есть дочка, она не учила русский язык и т.д. и т.п. У меня и сын есть. Это открытый текст Вадима Радионова. Это призыв украсть мою дочь”.

Специально для господина Курситиса поясним некоторые ньюансы. Иван-Дурак – весьма положительный молодой человек, который девушек забирает исключительно замуж – причем по любви, в преступных деяниях не замечен, никаких вредных привычек не имеет и вообще патологически добр.

Половину гоструктуры – проще, говоря царства – ему тоже отдают обычно добровольно и с улыбкой на лице. Парень ведь хоть по имени и невзрачен, но на подвиги горазд. Проще говоря, спасает время от времени мир от всякой нечисти – а за это получает бонусы. Но он обычно от материальных благ отказывается – потому как бескорыстен. Еще один жирный плюс в его резюме.

Я, признаться, по наивности думал, что господин Курситис из скромности откажется от анологии с царем. Все-таки его госструктура – при всем к ней уважении – до маштабов царства ну никак не дотягивает. Но, видимо, я недооценил амбиции латвийского чиновника. Что ж, тут вынужден признать, мой просчет.

Здесь я позволю себе поставить точку. Дальнейшего вмешательства “реальности” сказочный мир может просто не выдержать. Для сказок – это слишком нереально.

Автор – ведущий программ на радио Baltkom и PRO100TV, журналист газеты “Час”.
http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/vadim-radionov-o-durake.d?id=42119344

+1
-3
Atbildēt

2

    liene_krauze > liene_krauze 16.02.2012. 12.20

    О сказочных дураках

    Павел КИРИЛЛОВ, главный редактор

    Журналист «Часа» угрожал директору Центра госязыка!
    На днях Владимир Линдерман рассказал, что ему поступают угрозы в Интернете. Убить обещают. Директору Центра госязыка – конторы, которая содержит языковых инспекторов, видно, лавры Линдермана не дают покоя. Ведь если тебя обещают убить – ты занимаешься чем-то полезным и значимым для общества. Поэтому в интервью «Латвияс авизе» директор Антон Курситис признался, что и ему тоже поступали угрозы. И что злодеи даже обещали похитить его дочь.

    Журналисты «Часа» выяснили, кто угрожал защитнику языка. Наш корреспондент Вадим Радионов чистосердечно признался, это он угрожал Курситису. Но и сам узнал об этом случайно. Дело в том, что в начале января на сайте Miwnews он написал комментарий о том, как в Резекне люди Курситиса оштрафовали российского Деда Мороза за то, что он общался с русскими детьми на русском языке.

    Вадим логично предположил, что следующими жертвами штрафов могут стать другие персонажи русских сказок, например, Конек-Горбунок и Иван-дурак. Правда, с последним сложнее, продолжил журналист. Ванька коли уже слезет с печи, так обязательно в конце сказки ему полагается полцарства-государства или какой-нибудь госструктуры, а в придачу еще – и царская дочка, ну или дочь директора этой госструктуры.

    Вот эту-то фразу Курситис воспринял как прямую и явную угрозу и написал заявление куда следует.

    Copyright © Petits | При перепечатке и цитировании ссылка на «ЧАС» обязательна
    http://www.chas-daily.com/win/2012/02/10/g_041.html?r=32&printer=1&email=1&

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > liene_krauze 16.02.2012. 12.30

    —–
    Когда Вы говорите, Иван Васильевич, впечатление такое, что вы бредите.
    http://www.youtube.com/watch?v=dq1lYf4pknI

    0
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 16.02.2012. 12.12

Un jaunais Eiropas Padomes cilvēktiesību komisārs Nils Muižnieks, šķiet, būs nākamais Voss.
_____________
Labs!
_____________
. Ja referendumā tiešām nobalsotu par otru valsts valodu, grozījumi Satversmē stātos spēkā 15 dienu laikā. Ar laiku vajadzētu pārtaisīt visus dokumentus, lai tie būtu gan latviešu, gan krievu valodā: pase, autovadītāja apliecība, veidlapas. Sodītu latviešus, kuri neprot krievu valodu atbilstoši darbam veicamajā apjomā.
_____________
Šo te lieliem burtiem uz pieres tādiem kā Dūle.

+31
0
Atbildēt

0

ilmisimo 16.02.2012. 12.11

Kādā sarunā ar bijušo EDSO cilvēktiesību komisāru sapratu, ka viņam nav izdevīgi saprast Latvijā valdošo situāciju, svarīgi izkalpot Krievijai, jo EDSO ir aukstā kara laikā veidota organizācija, kam bija jāmazina domstarpības starp PSRS un Eiropas valstīm. Un jaunais Eiropas Padomes cilvēktiesību komisārs Nils Muižnieks, šķiet, būs nākamais Voss
__________________
spilgts citāts.

+29
0
Atbildēt

1

    juhans > ilmisimo 16.02.2012. 13.16

    Runājot par Muižnieku…
    Astoņdesmitos gados spriedām – varbūt labāk, ka Pugo aizcēla uz Maskavu. Taču jau tālāk no mums.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam