Kad sabrūk ilūzijas, pakojam čemodānu

127

Komentāri (127)

raimonds_bossltd 11.11.2011. 16.39

to edge_indran ——–
“Bangerskis, Silgailis, Hāzners un vēl pāris Latvijas armijas virsnieki, kas varen ātri un BRĪVPRĀTĪGI pārmetās nacistiskās Vācijas pusē.”

Nekur viņi nepārmetās bet aizgāja cīnīties pret vislielāko ļaunumu cilvēces vēsturē, staļinismu un viņa zvērisko fašistisko izdzimteņu, cilvēkēdāju-aziātu ordām. Nav būtiski kādā formas tērpā un zem kādiem karogiem tas notika. Arī divi miljoni krievu izcelsmes karavīru drošsirdīgi cīnījās vērmahta rindās

0
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > raimonds_bossltd 12.11.2011. 20.37

    ——
    Gluži kā Godmanis, Birkavs, Gailis, Šķēle, Krištopāns, Repše, Dombrovskis, kuru vadībā divdesmit gadu laikā notiek cīņa par dziļāku integrāciju ES ?
    Jo negantāk cīnāmies, jo prof. Hazanam palielinās darba apjoms – aizbraucēju plūsma nesamazinās, tā kā novērotājiem un uzskaitvežiem jāraujas vaigu sviedros! Paldies arī plašsaziņas līdzekļos strādājošajiem lašiem un lasēm, jo bez viņu līdzdalības jau PR rozā ‘burbulis’ (ilūzijas par labklājības valsti, demokrātijas labumiem) tik gigantisks liels nebūtu uzspūsts. ‘Cīņa’ turpinās…..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

! ASAP Promo 10.11.2011. 21.41

Nu ko, stratēģisks mērķis sekojošs. Maksimāli pievilcīga investīciju vide ekonomikas attīstībai. 20 gados 1 miljons imigrantu. Dzimstības veicināšana, lai pēc 20 gadiem 1,3 miljonu vietā būtu 1,5 miljons latviešu. Definēts latviešu rezervāts. Vienīgais variants kā šajā teritorijā dzīvot pārticībā un nācija neto izteiksmē nesamazinātos. Procenti protams būs citi, bet vai tas patreiz ir svarīgākais. Ar standarta pieeju sagaida tikai ceļš uz kapiem.

+1
0
Atbildēt

7

    raimonds_bossltd > ! ASAP Promo 10.11.2011. 23.06

    to Alphards
    Iztīrīt savu svēto zemi, lai latvieši gribētu atgriezties un civilizētu tautu talantīgākie pārstāvji sapņotu kļūt piederīgi Latvijai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ! ASAP Promo 10.11.2011. 23.18

    ——Alphards
    Skaisti – , līdzīgi kā iedomājās 1939.gadā.Pazīstamā V ekonomista J.Ošleja Twitter piezīmē bija atsauce uz kādu Oksfordas ūniversitātes vēsturnieku, kas modelējot pašreizējo situāciju izmanto 1939.g.novembrī – 1945.g. maijā notikušo Eiropā. Ja atceramies Kārļa Ulmaņa vēstījumu tautai ‘Mūsu valsts paliks brīva’ (12.10.1939.), palasam tā laika aculiecinieku stāstus (piem.K.Karuļa, L.Pura), tad toreiz jau ar tā sprieda – ‘ar standarta pieeju tikai…” viens ceļš. Labi gan, ka Kārlim Ulmanim toreiz izdevās pieņemt optimālāko lēmumu. Sabiedrotie toreiz ”uzmeta” Poliju, reāli nepalīdzēja Somijai, muļļājās t.s. ‘dīvainajā karā’ – un loģiski nonāca totāla bankrota priekšā. Pustrakais Ādolfs palīdzēja….Tagad ar Krievijas uzņemšanu PTO ar laikam Eiropa cer uz pacietīgo un izturīgo krievu tautu?
    p.s.
    Krievijas Attīstības kustības pr-ājs J.Krupnovs akurāt’ tādas pat prognozes kā Ošleja piesauktais Oksfordas vēsturnieks paredz – ‘1941.g. katastrofa nav aiz kalniem. Nākotnē, nevis 70 gadus tālā pagātnē’ http://www.kroupnov.ru/news/2011/05/23/10838/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ! ASAP Promo 10.11.2011. 23.30

    edge_indran ——Krievijas Attīstības kustības pr-ājs J.Krupnovs akurāt’ tādas pat prognozes kā Ošleja piesauktais Oksfordas vēsturnieks paredz – ‘1941.g. katastrofa nav aiz kalniem
    ___________________

    Kādēļ mums meklēt svešus orākulus, ja mums pašiem savs Smirnovs Ventspilī?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ! ASAP Promo > ! ASAP Promo 10.11.2011. 23.40

    Iztēloties vēlamo par esošo ir pats vieglākais. Vienīgi, kad plīvurs krīt (kad sākas kritiens bezdibenī), tad jau ir par vēlu ko mainīt :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ! ASAP Promo 10.11.2011. 23.50

    ——–Ino
    ‘Praviešus tēvzemē neciena’. Vai ta 1939.g. daudzi Latvijas pilsoņi baltvācieši Paula Šīmaņa aicinājumos ieklausījās?
    Manuprāt,tas periods 1939.g.oktobris – 1940. jūnijs tā arī palicis Latvijas vēstures ”baltais plankums”, jo pēdējos divdesmit gados galvenokārt dr.Gebelsa kantora versija tiek aktīvi propagandēta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ! ASAP Promo 11.11.2011. 00.15

    edge_indran. Vai tad palicēju liktenis bija vieglāks kā aizbraucējiem? Aizbraucēju pēcnācēji dzīvo varenākajā un pārtikušākajā Eiropas valstī. Domāju, ka neviens trimdas latvietis arī nenosoda savu senču izvēli, jo Staļina režīma zvēriskumu iespējams pārspējuši tikai sarkanie khmeri.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ! ASAP Promo 11.11.2011. 13.16

    ——–
    ‘Gods kalpot Latvijai!’ – to zvērestu ne tikai mutiski, bet arī rakstiski ar savu parakstu apliecināja ”slavenākie” trimdenieki Bangerskis, Silgailis, Hāzners un vēl pāris Latvijas armijas virsnieki, kas varen ātri un BRĪVPRĀTĪGI pārmetās nacistiskās Vācijas pusē. Nealojies, kundziņ’ – izlasi un pārlasi vēsturnieka Haralda Biezā ‘Latvija kāškrusta varā. Sveši kungi, pašu ļaudis’ – pamatīgi argumentēts, uz dokumentu pamata sarakstīts darbs. Arī par kureliešiem H.Biezais ir labu grāmatu uzrakstījis. Nav jau brīnums, ka tie, kas zvērestus,uniformas un valstis kā zeķes mainīja un maina – viens otru labi atpazīst, labi saprotas. Nav brīnums, ka Kārli Ulmani, kas savus pienākumus pret valsti un tautu izpildīja nozākā un turpina nozākāt.
    Lai dzīvo un bauda pārticību savā saulainajā Kalifornijā dramaturgs, kura lugu ‘Gūsteknis pilī’ tagad Dailes teātri 15. novembrī spēlēs – lai, man nav žēl, taču viņa sacerēto versiju par K.Ulmani nepieņemu. Neko agronoms K.Ulmanis nenoārdīja – to spilgti 1990.g.4.maijs apliecināja, tā kā tie, kas ārdījās pēc 1991.g.21.augusta varēs bezgalīgi censties, bet kā ”liliputi” bija – tā arī paliks (salīdzinot ar K.Ulmani).
    Sabruka 1940.g. daudzu ilūzijas (atceries, ko Čemberlens pēc Minhenes solīja?), sabrūk arī tagad -, nav te neviens jānosoda, tik’ dažam labam der atgādināt par pilsoņa, valsts amatpersonas pienākumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Lāsma Bunere 10.11.2011. 21.40

>lno
Nu ko tad pats meklē tos tīrasiņu latviešus pastalās?:)

Es vai? Kurā vietā to pamanīji?

0
-1
Atbildēt

6

    dro > Lāsma Bunere 10.11.2011. 22.04

    Es vai? Kurā vietā to pamanīji?
    ________________
    Tu gan:

    Arvis “īstens tīrasiņu latvietis nespēj domāt kategorijās, ka mums būtu jābūt iecietīgākiem, jāatver robežas (vismaz izglītotajiem) vai jāpalīdz apgūt valodu, lai mums būtu kas maksā nodokļus un pensijas. Ne, ne! Latvietis, kaut pastalās un tukšu vēderu, un bez pensijas, bet nevienu nelatvieti Latvijā necietīs!”

    Precīzs situācijas apraksts, tieši tā izskatās valsts politika un tieši to prasa ierindas vēlētāji. Spilgtākais apliecinājums ir sekojošie komentāri no lno, Zvaigznītes, Irbes, fretkas, lamas, pat ja ignorē klīnisko gadījumu ombros. Ko jūs kā pie varas esošās nācijas pārstāvji esat darījuši, lai visi citādākie jūs cienītu un būtu jūsu idejām lojāli? Tikai bļāvuši no savas interneta kanceles, ka jūs tādi esat dzimuši un tāpēc jums ir taisnība?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Lāsma Bunere 10.11.2011. 22.07

    tas tak Chiepas citāts, redzi pēdiņas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Lāsma Bunere 10.11.2011. 22.12

    Arvis. Kašķējies kā niķīgs bērns – otrajā rindkopā taču paša teksts:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Lāsma Bunere 10.11.2011. 22.13

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Lāsma Bunere 10.11.2011. 22.21

    > lno
    un vai tiešām es tajā otrajā rindkopā kaut ko meklēju? piedošanu, ja esmu radījis tik nepareizu priekšstatu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Lāsma Bunere 10.11.2011. 23.28

    —-lama
    Pareizi dari! ‘Naktīs vajag gulēt, lai dienā var labi pastrādāt’ (A.Lembergs, 9. Saeimas vēlēšanu vēlā vakarā pateica TV žurnālistei.).

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 10.11.2011. 20.53

Arvis…tautība nav nekāds ģenētisks kods vai ieraksts pasē…
____________________
Nu ko tad pats meklē tos tīrasiņu latviešus pastalās?:)

+2
0
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > dro 10.11.2011. 21.35

    ——
    ‘Kas meklēs – tas atradīs!’
    – Kanādas Broka universitātes politoloģijas profesors Juris Dreifelds:
    ‘Latvietī ir krievu sāls, poļu pipari, ebreju mērcīte.”
    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/politologs-latvieti-ir-krievu-sals-polu-pipari-ebreju-mercite-736264

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 10.11.2011. 21.44

    ko tad pats meklē ..
    ___________________________
    >lno
    Reptīļi vēlā rudenī rauga, kur siltāks.

    Un maina kļičkas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > dro 10.11.2011. 22.02

    > lama

    Meluo kā lama. Vai vienkārši aluojies?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 10.11.2011. 22.06

    vienkārši aluojies?
    _____________________
    _Delīrjis no alus ir tava specialitāte.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.11.2011. 22.09

    lama. Tiesa. Paši nespēj iekārtot savu dzīvi, tadēļ meklē citus – valsti, citu tautību vai uzskatu paudējus, uz kuriem novelt savas neveiksmes:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > dro 10.11.2011. 22.26

    vēl n-desmit komentus augstāk mani par gaišreģi saukāji, tagad jau abi i alus delīriju spējat saskatīt, i neveiksmīgu dzīvi. Nu kā gan jūs abus vēl CIP vai Krievijas ĀIP nav savervējusi?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 10.11.2011. 23.02

    to edge_indran ——
    Balti bija sen pirms izraēļiem, nemaz nerunājot par slāviem – poļiem un vēl jo vairāk par netautu – krieviem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Lāsma Bunere 10.11.2011. 20.45

> lama

jā, kas nu kuram biežāk dzīvē gadās

0
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 10.11.2011. 20.21

aizbrauc un neatgriežas ir ļoti muļķīgs – mīlestība.
________________________________________
Jā.
Gadās arī dzēruma delīrijs.

+4
-1
Atbildēt

0

ArmL 10.11.2011. 19.56

Ja godīgi, virsraksts ir, mazliet maldinošs. Vērā ņemams iemesls, kamdēļ cilvēki aizbrauc un neatgriežas ir ļoti muļķīgs – mīlestība.

+2
0
Atbildēt

0

Lāsma Bunere 10.11.2011. 19.40

> Malējais
jāteic, ka tajā krastā cilvēkiem ir daudz brīva laika vai arī nu ārkārtīgi spēcīgas emocijas

tas noteikti apliecina, cik ļoti daudziem aizbraucējiem Latvija ir pie kājas

+1
-5
Atbildēt

3

    dro > Lāsma Bunere 10.11.2011. 20.49

    Arvis…tas noteikti apliecina, cik ļoti daudziem aizbraucējiem Latvija ir pie kājas
    ________________
    Nu tad tomēr tev kāds prieciņš?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Lāsma Bunere 10.11.2011. 21.35

    > lno

    ak vai, likās, ka tu lasi uzmanīgāk, tā var ne tikai ironiju nepamanīt. Prieka gan pilnīgi noteikti nekāda, tik vien kā žēl par palikušo aizspriedumiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Lāsma Bunere 10.11.2011. 21.37

    > nulle
    Vai tas nozīmē, ka IT tu Anglijā nepavilktu? Labi, ka vismaz to apzinies

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Ieva 10.11.2011. 17.44

Problēmas sakne jau ir attieksmē pret savu Latviju, savu valsti. Jo aizbraucējs sevi ar to neasociē, jo valsts, lūk nedod, darbu nenodrošina, mani neapgādā, darba vietas nerada, dzīvokli nepiešķir, komunālos rēķinus nekompensē. Ja tā – brauc prom baroties ar pabirām no citu tautu sarūpēta galda. Un brīnās, ka tās latvieti tāpēc uzskata par otrās šķiras pilsoni. Tas, ka Tu esi tas, kas šo valsti veido, tas , kuram ir pilsoņa pienākumi pret valsti, daudziem pat prātā neienāk. Tas, ka nevari par velti gribēt to, kas citam nāk ar smagu darbu, mācīšanos par naktīm utt., liekas nepieņemami. “Ja JŪS man to valsti sakārtosiet, tad es varbūt, atgriezušies!”. Jo labu darbu, algu un komfortablus apstākļus vajag uzreiz un tagad. Nav? – uzspļauju, un braucu prom. 80%(!) iedzīvotāju uzskata, ka nemaksāt nodokļus ir normāli… Kur valsts var ņemt naudu, kā tikai no mums? Vai pie šādas statistikas nav skaidrs, ka materiālās vērtības aizbraucējam ir pāri visam, tas nekas, ka tagad mītnes zemē ir jāmazgā apakšbikses saimniekiem…. Maksā tak.
Un, kas interesantākais- aizbraucējus palicēji uzskata par varoņiem. Vai tad?. Vai tā nestimulējam emigrāciju?

Un vēl – joprojām palieku pie domas, ka ir atšķirības starp pēckara tautas zudumu un patreizējo situāciju. Toreiz zaudējām patriotus un inteliģenci, tagad ir otrādi. Aizbrauc tie, kam Latvija ir pie kājas…

+6
-6
Atbildēt

9

    Ilziiiic > Ieva 10.11.2011. 18.07

    -> Ķipis

    gauži pariezi raksti. daudz varētu piebilst.
    domāju par tādu vienu lielu pirmcēloni. vai tāds ir.
    materiālo vērtību absolūta uzvara pār visām citām iespējamām vērtībām?
    vai tiešām tik vienkārši?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ieva 10.11.2011. 18.09

    -> Ķipis
    zīmīgi
    no plusu/mīnusu krāmēšanas par šīm tēmām ārkārtīgi labi var novērot, kas šeit apgrozās.
    jāteic, ka tajā krastā cilvēkiem ir daudz brīva laika vai arī nu ārkārtīgi spēcīgas emocijas ))))))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.11.2011. 18.14

    Jā, tā ir.
    Esam kļuvuši par patērētāju sabiedrību. Patērēt, ne pelnīt, tas tagad tagad svarīgākais. Kā sevi lutināt, kā izvēlēties pareizo marku , kā… Instrukcijas, kā būt egoistam, kā domāt par sevi, ir visur.

    Tāpēc arī barikādes vairs nav iespējamas. Ja Tautas Frontes laikos domājām- ko vēl es varu izdarīt savai Latvijai, tad tagad – kā tikt pie jaunā i-poda..

    PS Protams, ka aizbraucēji liks man mīnusus. Jo taisnība nepatīk..

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Ieva 10.11.2011. 18.21

    Pelnīt jeb “vairāk naudas man” ir tā pati patērētāju sabiedrība tikai no otras puses.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gaitiszz > Ieva 10.11.2011. 19.10

    Uz šodien neesmu aizbraucēja, bet daudz kam tevis rakstītā nepiekrītu :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva 10.11.2011. 21.47

    Ķīps: “… tas nekas, ka tagad mītnes zemē ir jāmazgā apakšbikses saimniekiem…. Maksā tak.” Labas apakšbikses par labu samaksu un laba mazgāšana, ja 3 gados mazgātāji var Latvijā iesūtīt Ls 740 miljonus. Laikam jau tādēļ pārvalde izspiež darbaspēka atliekas, lai tādi sūtījumi turpinātos. Un labi valdībai, — atliek vienīgi iekasēt, par darbavietu skaita palielināšanu kreņķu nekādu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    baiba > Ieva 10.11.2011. 22.16

    Problēmas sakne jau ir attieksmē pret savu Latviju, savu valsti. Jo aizbraucējs sevi ar to neasociē, jo valsts, lūk nedod, darbu nenodrošina, mani neapgādā, darba vietas nerada, dzīvokli nepiešķir, komunālos rēķinus nekompensē. Ja tā – brauc prom baroties ar pabirām no citu tautu sarūpēta galda. Un brīnās, ka tās latvieti tāpēc uzskata par otrās šķiras pilsoni. Tas, ka Tu esi tas, kas šo valsti veido, tas , kuram ir pilsoņa pienākumi pret valsti, daudziem pat prātā neienāk. Tas, ka nevari par velti gribēt to, kas citam nāk ar smagu darbu, mācīšanos par naktīm utt., liekas nepieņemami. “Ja JŪS man to valsti sakārtosiet, tad es varbūt, atgriezušies!”. Jo labu darbu, algu un komfortablus apstākļus vajag uzreiz un tagad. Nav? – uzspļauju, un braucu prom. 80%(!) iedzīvotāju uzskata, ka nemaksāt nodokļus ir normāli… Kur valsts var ņemt naudu, kā tikai no mums? Vai pie šādas statistikas nav skaidrs, ka materiālās vērtības aizbraucējam ir pāri visam, tas nekas, ka tagad mītnes zemē ir jāmazgā apakšbikses saimniekiem…. Maksā tak.
    Un, kas interesantākais- aizbraucējus palicēji uzskata par varoņiem. Vai tad?. Vai tā nestimulējam emigrāciju?

    Probleemas sakne nav taada kaa tu to veelies. Jo aizbrauceejs – es un mana gimene nekad nav prasiijusi dziivokli(nopirkts uz krediita) darba vietas, atlaides un t.t.
    Vai tas, ka es veelos saviem beerniem normaalu izgliitiibu un apkaartejo vidi bez krieviem ir kaut kas aarkaarteejs?
    Par kaadiem komfortabliem apstaakkliem tu gvelz?
    Es iesaaku ar vienu istabu 4 istabu maajaa. Jaa, tagad varu dziivot ar gimeni 3 gulamistabu maajaa, bet tas ir smaga darba rezultaats nevis komfortabli apstaakli uzreiz. Nodoklus Latvijaa maksaajaam vienmeer. Cita lieta kur tie nodokli aiziet. Nu negribas ar saviem nodokliem paliidzeet K&K .
    Seit es redzu kur tie nodokli aiziet. Naudu nodokliem sanem arii no aizbrauceejiem, es vien gadaa nosuutu uz LV 5000 LVL.
    Taapeec beidz muldeet par lietaam ko nezini, un nevajag uzdoties par naacijas sirdsapzinu.
    Izskatas ka tu esi idiots ar karogu rokaas.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ieva 10.11.2011. 22.56

    to Optiskais Tēmeklis
    Redzu, ka tev kremt, ka čekas pederasti vairs nerullē.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 11.11.2011. 08.15

    Viena lieta ir cīnīties, uzlabot savu valsti, darboties pret negācijām, problēmām. Otra – padoties un dezertēt, atstājot “sakārtošanu” citiem.
    Tāpēc lūgums, ja esi Latviju nodevis, negribi tās labā neko darīt, tad lūdzu neņerksti uz to! Palicēji paši zin, cik slikti te ir, un vismaz mēģina ko labot…. Un minimums šeit nozīmē pavisam, pavisam vienkāršas lietas – piedalīties Valsts pārvaldē – tas ir, iet uz vēlēšanām, un uzlabot Valsts finanšu stāvokli – tas ir, maksāt nodokļus.

    Emigrantus reizēm moka sirdsapziņa, tāpēc tiek izdomāts pamatojums, kāpēc esi prom. Parasti tas ir – variācijas par tēmu “Valsts man darīja pāri”, aizmirstot, ka pats esi daļa no valsts. Bet vai esi aizdomājies, ka Tavs draugs vai paziņa Latvijā dzīvo labi, ka viņš ir spējis atrasts savu vietu. Kāpēc? Vai tikai tāpēc , ka veiksme? Vai arī vairāk darījis, vairāk gājis, čaklāk strādājis, vairāk mācījies? Vai tas , ka valsts ” dara Tev pāri”, nav Tava vaina ar kaut drusku?
    Ja Tevi apmierina apakšbikšu mazgāšana, un būšana par otrās šķiras cilvēku – tad viss jau ir kārtībā. Tu esi dabūjis to, ko gribēji, Nauda un dzīvošana tagad ir.
    Tik manu Latviju liec mierā!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 10.11.2011. 16.59

šīs dienas fragments no cita portāla:

“Incidents šā gada augustā notika vienā no pilsētas centra krogiem, kad krietni iedzērusī noliktavas darbiniece pie tā durvīm sāka strīdu ar personālu. Viedokļu apmaiņas laikā sieviete piesavinājusies pie durvīm stāvošā apsarga nozīmi un ielikusi kabatā. Kad ieradās policists, sieviete sarīkoja traci, pretojās aizturēšanai un policistam iekoda.
Tiesā apsūdzētā stāstīja, ka viņas atmiņas par incidentu ir “ļoti neskaidras”. Viņa atceras, ka apsarga nozīmi paņēmusi ar mērķi uzzināt viņa reģistrācijas numuru, bet neatceras, ka iekodusi likumsargam.
Inga Espinosa Īrijā dzīvo piecus gadus, strādā noliktavā, ir šķīrusies.”

kā aizbraucu uz latviešu piesārņotām valstīm, pamatiedzīvotāju acīs pirmais klusais jautājums ir, vai esmu tāds pats.
un man nākas ļoti censties….diemžēl.
labi jūtos, kur nav bijuši latvieši, bet vēl labāk austrumeiropieši.

+1
-5
Atbildēt

6

    Lāsma Bunere > Ilziiiic 10.11.2011. 19.37

    Mēri vien visu drēbi pēc noiruša valdziņa. Jādomā, Brīvības cīņas nebūtu izcīnītas zem sarkanbaltsarkanajiem, ja visi sašautie karogi uzreiz būtu samesti grāvmalēs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilziiiic 10.11.2011. 20.36

    to Malējais
    “labi jūtos, kur nav bijuši latvieši”

    Sarunājoties nelieto tatāru matu un vispār izvairies no feņas – krievu t.s. valodas un, esi drošs, Īrijā, Polijā, Vācijā vai Zviedrijā tevi vairs nepiekaus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Ilziiiic 10.11.2011. 20.40

    pareizāk – ombros tevi vairs nepiekaus, tikai apgānīs

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilziiiic 10.11.2011. 20.55

    to Arvis
    tu domā, šarik, ka esi mani apgānījis, bez zini “kaķa lāsti debesīs nekāpj” un “suņi rej, bet karavāna dodas tālāk”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Ilziiiic 10.11.2011. 21.32

    kur nu es tevi apgānītu, lai dies nogrābstās, neesmu jau nekāds angļu čurātājs

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilziiiic 12.11.2011. 14.50

    to Arvis
    “neesmu jau nekāds angļu čurātājs”

    Lai izaugtu līdz angļu čurātājam, jāiemācās to izdarīt stāvus, bet ne kā jūs, bidlas, kā bābas – tupus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 10.11.2011. 15.51

to Chiepa
“Latvietis, kaut pastalās un tukšu vēderu, un bez pensijas, bet nevienu nelatvieti Latvijā necietīs! :)”

Vai latvietis tevi, kroko, ignorē, ka tāda fiziska tieksme pēc iebraucējiem?
Cik zinu no statistikas, zaļotnijie krievvalodīgie drīzāk būtiski papildina jau esošo nelegālo imigrantu noziedznieku rindas un nekādi nenodrošina pensijas latviešiem.
Gluži otrādi.

+6
-5
Atbildēt

3

    Ilziiiic > raimonds_bossltd 10.11.2011. 16.08

    -> nu, ombros,
    kā viens var nolaisties līdz līmenim, kas liek viebties…..

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 10.11.2011. 22.46

    Моя твоя не понимает” Viss ir relatīvs. Nekad jūs nebūsiet mums “стать

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 10.11.2011. 22.52

    to Malējais
    Divi prusaki satiekas izgāztuvē, viens otram saka:
    Zini, vakar biju smalkā namā, viss tik tīrs, tik akurāts, neviena traipa, neviena netīruma.
    Otrs atbild:
    Ļauj taču vismaz normāli paēst, nebojā apetīti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ineta_rr 10.11.2011. 14.57

Man ir tāda nojauta, ka noturēt esošos speciālistus ir par kārtu vieglāk nekā piesaistīt līdzvērtīgus imigrantus.
Otrkārt, svarīgi mācīties no Vācijas piemēram un nepieļaut kādas konkrētas tautas iebraukšanu lielos apjomos (tas pats skaldi un valdi princips).
Treškārt, varbūt tomēr paskatāmies, ka Latvijā jau vismaz vairākus gadus tiek “ražoti” mehatroniķi – inženieri, kas specializējās automatizācijā. Protams, darbinieki ir vajadzīgi vienmēr, taču neticu, ka esam kaut tuvu Japānas rūpnīcu automatizācijas līmenim, tātad varam vienlaicīgi dot darbu pašmāju speciālistiem un samazināt vajadzību pēc imigrantiem.
Ceturtkārt, vai kāds vispār ir noskaidrojis ko vajag – skolotājus, cepējus, inženierus vai tomēr melnstrādniekus (ar kuriem it kā Latvija ir pilna, ja ņem vērā interesi par “simtlatnieku” programmu).

+4
-1
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.22

:nulle

Padomijā bija vienota tiesiskā telpa: gan mums gan igauņiem;)

+3
-1
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.06

:lno

Kurš vainīgs, ja latvieši negrib vai neprot paši veidot savus uzņēmumus, bet labāk izvēlas kalpot citiem?
—-
Un kā Tu uz savu retorisko jautājumu atbildētu?

+1
-3
Atbildēt

12

    dro > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.10

    morgenstern. Tiešām esmu uzrakstījis tik nesaprotami? Manuprāt latvieši paši, kurš gan cits?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.15

    Tas skaidrs. Bet dziļāk, kādēļ latvieši ir tik neuzņēmīgi, pasīvī … ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.21

    morgenstern. Neesmu tik gudrs, lai atbildētu. Varbūt latvieši vairāk zaudējuši savu genofondu kā kaimiņi? Nezinu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.28

    :lno

    Teikšu tā, krievu laikā letiņi ar savām puķēm (Šķēle apstiprinās:D) utt. izbraukāja visu varenplašo – igauņi krietni mazāk, lietuvieši – iespējams vispār šādu “biznesu” nepiekopa. Tad kas par šaizi ir notikusi pa šiem 20 gadiem???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.36

    Morgenštern, neprasi un negaidi, lai lno saprastu, kādēļ latvieši te uzņēmumus neveido… lno neko nav dzirdējis par nodokļu slogu un — jo sevišķi — par pārspilētajiem darbaspēka nodokļiem. Kad pirms 30 — 40 gadiem latvieši ziedināja tulpes, potēja rozes, audzēja plēvnīcās gurķus, viņiem nebija tāda nodokļu sloga, viņi pietika ar izvairīšanos no OBHSS, lai veiksmīgi ieguldītu, ražotu un pelnītu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.42

    :Optiskais Tēmeklis

    Vēl mazliet papildināšu. Savu negatīvā loma bija caurmēra latvieša “patoloģiskajam” godīgumam. Redzot ar ko viņam jārēķinās, latvietis vien noplātīja rokas – a ko ta nu es, tas tak nav paceļams..

    Tas, protams, ir tikai viens no iemesliem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.45

    Pēcpadomju laikā vadošā tendence valsts pārvaldē bija uzskatīt uzņēmēju par potenciālu kaitnieku, attiecīgi sagatavojot represīvu sankciju paketi. Tādēļ ar uzņēmējdarbību pamatā sāka nodarboties ļaudis, kuri bija pietiekami imūni un veikli, lai džungļos izdzīvotu, pārējie pamazām “izmira”. Ja darba inspekcija aizstāv tikai darba ņēmēju, tad kādēļ doties cīnā ar visiem noteikumiem? Krietni vieglāk būt par darba ņēmēju.
    Savukārt ārzemnieki nosacīti var baudīt savu valstu atbalstu cīņā ar vietējās birokrātijas izdomājumiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.46

    morgenstern. Manuprāt tas īsti nebija bizness, bet individuāla darba veikšana. Izaudzināja rožu stādus, nodeva Dārzkopības biedrībai. Nekādas konkurences, ne risku. Vairāk uzņēmības vajadzeja, vedot puķes uz Krieviju 8. martam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.50

    Optiskais Tēmeklis. Vaidētāj, kādēļ igauņiem vai lietuviešiem nodokļu slogs Latvijā nav par smagu? Nepatīk tev Latvija, dibini savu uzņēmumu Igaunijā! Vaina jau nav nodokļos, bet ideju trūkumā:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.53

    :lno

    Nu bija riski, bija. Dagestāņi ar neļķēm, menti, sals utt. Individuālā darba veikšana ir pirmais solis uz savu biznesu: cilvēks uzņemas atbildību par sevi. Tā ir sākuši visi, Džobsa trijotne jau arī sākumā nekas cits nebija.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 14.55

    morgenstern. Savu negatīvā loma bija caurmēra latvieša “patoloģiskajam” godīgumam.
    _________________
    Sodums to devēja par šķīstumu, U. Ģermanis runaja par letticību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Gaisma; Enģelis 10.11.2011. 15.55

    to nulle
    “un pielikt NĪ, bet tūlīt atrodas bļāvēji kas brēc ka latviešus grib izdzīt no “dzimtas mājām”…”

    Zini taču, ka visvairāk par latviešiem “pārdzīvo” SC un viņu sugas brāļi PLL. NA un Vienotīga uzskata, ka beidzot jābūt ieviestam reālam NĪ nodoklim, kāds ir visās civilizētās valstīs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 10.11.2011. 13.57

Izrādās, ka daudzi vēl Latvijā tic PSKP programmai – šī paaudze dzīvos komunismā, bet nav sapratuši, ka postpadomju teritorijā īsā laikā nav iespējams sasniegt rietumu demokrātijas valstu dzīves līmeni. To apstiprina arī Austrumvācijas attīstība, kur Kola ieguldītie miljardi nav devuši gaidītos rezultātus.
Kurš vainīgs, ja latvieši negrib vai neprot paši veidot savus uzņēmumus, bet labāk izvēlas kalpot citiem? Salīdziniet, cik lietuviešu un igauņu uzņēmumu ir Latvijā un cik latviešu uzņēmumu kaiminvalstīs. Protams, vienmēr vieglāk savu impotenci izskaidrot ar sievas matu krāsu.

+9
-4
Atbildēt

6

    dro > dro 10.11.2011. 14.08

    nulle. Tie, kuri ievēlēja varas vīrus bez vainas – ieradušies šeit no demokrātijas citadelēm?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.11.2011. 14.23

    nulle. Un aktīvi darbojas LPP un TP jaunatnes organizācijās?:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > dro 10.11.2011. 14.39

    Domāšanas inerce un sava personiskā labuma meklēšana – piemēram, tā pati Būvinženieru savienība, kuras mērķis – saglabāt tirgu saviem biedriem automātiski izspiež no valsts jaunos būvinženierus. Faktiski sertificēšanas process Latvijas izpildījumā ir attīstību un konkurenci kavējošs faktors.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 10.11.2011. 16.05

    to nulle
    Ar ko piecgadīgs bērnelis, saklausījies savu vectēvu un vecvectēvu varoņsāgas par Eiropas mierīgo iedzīvotāju masu slepkavošanām, laupīšanām un vecenīšu izvarošanām, par psrs, no kuras raustījās visa pasaule, atšķirsies no padumjlaiku bidlām?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gaitiszz > dro 10.11.2011. 18.35

    “Ar ko piecgadīgs bērnelis, saklausījies savu vectēvu un vecvectēvu varoņsāgas par Eiropas mierīgo iedzīvotāju masu slepkavošanām, laupīšanām un vecenīšu izvarošanām, par psrs, no kuras raustījās visa pasaule, atšķirsies no padumjlaiku bidlām?”

    Un ar ko pats atšķiries ?
    Mēs visi 20-35 gadnieku Latvijas paaudze esam postpadomju produkts. Tava cenšanās “zīmēties” ar patriotismu šķiet bērnišķīga. Nenoniecini citus, ja pats, iespējams, esi audzis šādā vidē.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 10.11.2011. 20.44

    to Olga J.
    Jau no 16 gadu vecuma, kad kļuvu materiāli patstāvīgs un sāku saprast, kas ir kas, vairs neapzinājos sevi kā padumjais cilvēks un ar bidlām nečupojos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 10.11.2011. 13.36

domāju, ka vēl pēc 20 gadiem šīs problēmas šķitīs dīvainas, jo globalizācija izšķīdina tautu fizisku piesaisti kādai ģeopolitiskai koordinātei.
zūdot robežām, un degradējoties visa veida nemateriālām vērtībām, tautas kļūst kā ķīselis, kas plūst uz vieglākās pretestības valstīm.
būs tāda virtuālā un globālā latviešu tauta, kurai tautas skaitīšana nebūs nepieciešama, jo katrs, kas sevi par latvieti uzskatīs, reģistrēsies kaut kādos tur Draugiem.lv vai tamlīdzīgā kibervidē.

diemžēl…emigrācija/imigrācija ir objektīvi neizbēgams process un sašust par to droši vien nav pat jēgas.
pietaupīsim resursu!

+7
-1
Atbildēt

5

    piziks > Ilziiiic 10.11.2011. 13.45

    Malējais, cilvēki neplūst uz vieglākas pretestības valstīm, viņi meklē un atrod valstis, kur cilvēkiem ir cerības uz pensiju nevis Ķīļa apsolīto vecuma pabalstu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 10.11.2011. 13.53

    -> Optiskais Tēmeklis

    “meklē un atrod valstis, kur cilvēkiem ir cerības uz pensiju..”

    un kas gan tas ir, ja ne vieglākās pretestības ceļš?
    pasaulē vienmēr kaut kur būs kaut kā vairāk un kaut kur labāk, nerunājot par to, ka ir tik daudz valstu, kur saule spīd ir 12 mēnešus gadā(daudziem svarīgi).
    bet vai tad tikai tas ir iemesls, kādēļ cilvēki kaut kur dzīvo?
    ja Tu tā domā, tad plūsti gan prom. šeit paliks tīrāki ūdeņi.

    ir viens apstāklis, kādēļ es nekad nevarētu aizbraukt pavisam:
    1) nekur pasaulē mani nesapratīs valodā, kurā domāju
    2) nekur pasaulē nebūšu savējais, vienmēr nīstais migrants uz ko visas vainas novelt

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilziiiic 10.11.2011. 14.12

    Malējais, — ja ārpusnieku darbs ir, Tavuprāt, vieglākā pretestība, kāds labums būtu, ja visi aizbraukušie būtu palikuši Latvijā? Ko viņi te darītu, kādu pretestību pārvarēt valsts viņiem piedāvā un ar kādu atdevi? Sīzifa darbu?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilziiiic 10.11.2011. 14.31

    Nejauc vieglākās pretestības ceļu ar partizānu karu. Ja valsts čurā uz galvas savējiem, toties tikmēr cenšas piebarot un glābt svešus baņķierus, būtu jābūt galīgam sadomazohistam, ka turētos zem pārvaldības, kam darbavietu skaita palielināšana nerūp.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Ilziiiic 10.11.2011. 19.31

    1) nekur pasaulē mani nesapratīs valodā, kurā domāju

    ir jau tā, ka dažiem cilvēkiem nav spēju pietiekoši labi apgūt citas valodas, tomēr ar šādām atklāsmēm nevajadzētu plātīties, Latvijā tādus cilvēkus neieredz jo īpaši.

    2) nekur pasaulē nebūšu savējais, vienmēr nīstais migrants uz ko visas vainas novelt

    Ja dzīvo Latvijā, tiešām var šķist, ka tā ir visur. Tomēr ir valstis, kur saprātīgi cilvēki ir vairākumā un ciena citus vispirms tāpēc, ka viņi ir cilvēki, nevis atkarībā no tā, kur dzimuši vai kādā valodā domā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

jozo 10.11.2011. 13.29

Loti elementari – jasamazina darba speka nodokli, vismaz cilveki kuru es pazistu ka galveno argumentu min nodoklus, protams konteksta ar to ka musu valdibai jau nodoklus nemaksaas. Protams korupcijas skandali par labu nenak nodoklu maksasanai, tapatas vajadzetu LV ieguldities kada plasaka izskaidrosanas kampana, kadus labumus reali cilveki iegust maksajot nodoklus.

+2
-1
Atbildēt

3

    guna_sniedzina > jozo 10.11.2011. 19.26

    Mulkibas. Ne jau ietapijums uz nodokliem genere ienakumus ka tadus, 1kart ir jabut ko aplikt. LV nodokli *kopuma* ir daudz vai maz OK. Cita lieta ka LV ka zeme vispar ir nav ipasi interesanta prieks biznesa- kaut nodoklus hipotetiski teoretiski lidz 0 var pazeminat, tad sanaks vai P.O.box ofsoru kompaniju biznesu var attistit, bet tas var pabarot labakaj gadijuma paris simts cilveku, vai ceret, ka razosanas izmaksas bus par 15-30% neka tagad – kas nav tik butiski, lai ilgtspejigi konkuret turgum, nevis ar kiniesu laucieniku letam algam Sanhaja.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gaitiszz > jozo 10.11.2011. 19.44

    “Ne jau ietapijums uz nodokliem genere ienakumus ka tadus, 1kart ir jabut ko aplikt. LV nodokli *kopuma* ir daudz vai maz OK. Cita lieta ka LV ka zeme vispar ir nav ipasi interesanta prieks biznesa”

    Bet, ja uzbliež Latvijā kādas 2-3 atomelektrostacijas ? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > jozo 11.11.2011. 08.23

    … un paši pa nakti spīdētu – nevajadzētu atstarotājus importēt. Sīkums, bet patīkami!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 10.11.2011. 13.27

——
Kad iecerētais un visiem zināmais kļūst ACĪMREDZAMS, tad var sākt droši dalīt balvas, prēmijas un ordeņus?
– ”(..)21.augusts nozīmē galēju atgriešanos Rietumos, no kuriem bijām varmācīgi atšķirti.” http://www.21augusts.lv/par-21-augustu
Labi gan, ka ir demokrātija un internets/digitalizācija – nav vairs kā baisi briesmīgajos padomju okupācijas gados sava sāpe jāizkliedz plēnumos –
– Māra Zālīte: “Latvieši šobrīd ir uz izzušanas robežas.”
‘Atmodas vārdā ‘
Radošo savienību plēnums notika pēdējā brīdī, vēlāk tam nebūtu tik izšķirīgas nozīmes
http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/atmodas-varda-670709
p.s.
Vēsture atkārtojās?- Tagad trešo gadu desmitu dzīvojam sabiedrībā, kuru nesaprotam – sistēmā, kuru neapjēdzam, tikai vērojam traģēdiju….
“Мы десятки лет жили в обществе, которого не понимали”. Ю.В. Андропов
http://zinoviev.info/wps/archives/288

+2
-6
Atbildēt

0

peterisblums49 10.11.2011. 12.30

NeoGeo.lv un draugiem.lv kopējais pētījums par to cik latviešu dzīvo ārzemēs.
http://neogeo.lv/?p=7871

0
0
Atbildēt

0

KasparKondrat 10.11.2011. 12.29

Pilnīgi piekrītu profesoram Hazanam! Latvijas varas iestādes ļoti izmisīgi cenšas neredzēt to realitāti, kas ir pat pārāk skarba un neērta.
Smaidīt lika fakts, ka mana ģimene, draugi un es pati perfekti ierakstamies statistikā – labi izglītoti (visi ar augstāko izglītību: bakalauriem un maģistriem) ar salīdzinoši labi apmaksātiem un stabiliem darbiem Latvijā, tomēr nolēma aizbraukt no Latvijas. Un tas notika statistiski precīzi – 2009.gada beigās un 2010.gada sākumā.:)
Tas, kas intervijā neparādās, ir – ne aizbraukt, ne dzīvi uzsākt no jauna citviet nav nemaz tik viegli. Virsrakstā teikts “kad sabrūk ilūzijas, pakojam čemodānu”. Man gribas piebilst – tas attiecas uz abiem virzieniem. Ja esi vīlies Latvijā, un ceri uz debesmannu citviet, tad vilšanās arī otrā galā ir garantēta. Un kad atklāj, ka tai citā zemē ar nemaz nav tik viegli, ka iedzīvošanās un savas vietas atrašana patiesībā prasa smagu darbu, tad ļoti bieži tiek apsvērta atgriešanās. Sanāk tāds vīlušos cilvēku ceļojums. Protams, netrūkst arī to, kam uzņēmība pietiek un kas cīnās arī tai citā zemē. Daudziem ir attieksme – lai vai cik grūti un sūri ir tai citā zemē, bet vismaz ir darbs, par ko saņem cilvēcīgu samaksu, spēj gan ģimeni nodrošināt, gan rēķinus un kredītus apmaksāt, gan vēl nākotni plānot. Kur iepretim Latvijā ikdiena ir “no algas līdz algai” un “galu kopāsavilkšanas vingrinājumi”.
Protams, nevar nepiekrist profesoram, ka Latvijai kā valstij ir jādomā, kā saukt atpakaļ aizbraucējus. Bet pāri visam – jādomā kā noturēt tos, kas tos čemodānus vēl nav sakrāmējuši. Jādomā kā motivēt cilvēkus palikt. Ja vide uzlabosies kopumā, tad nedz cilvēki vēlēsies aizbraukt, nedz saskatīs milzu problēmas, lai atgrieztos.
Tas ir ekonomiskais aspekts. Bet daudziem aizbraucējiem būtisks ir arī iecietības aspekts. Daudzu aizbraucēju vidū ir arī geji, jauktās ģimenes, kas cietušas no rasisma u.c. Un to cilvēku vidū vēlme atgriezties ir visnotaļ niecīga.
Runāt par imigrāciju pie šīs “nacionālās” valsts politikas, kur tikai tīrasiņu latvietis ir kaut kā vērts ir ja ne neiespējami, tad smieklīgi gan! īstens tīrasiņu latvietis nespēj domāt kategorijās, ka mums būtu jābūt iecietīgākiem, jāatver robežas (vismaz izglītotajiem) vai jāpalīdz apgūt valodu, lai mums būtu kas maksā nodokļus un pensijas. Ne, ne! Latvietis, kaut pastalās un tukšu vēderu, un bez pensijas, bet nevienu nelatvieti Latvijā necietīs! :)

+15
-14
Atbildēt

28

    KasparKondrat > KasparKondrat 10.11.2011. 12.40

    Aizmirsu piebilst – Latvija pavisam noteikti nedomā ko iesākr ar tiem, kas atgriežas. Zinu ģimeni ar 3gadnieku, kas pēc 2 gadu prombūtnes nolēma atgriezties. Redz, kamēr šie bija prom, bērns izkritis no bērnudārzu rindas Rīgā. tagad dārziņu sola tikai pēc gada. Ko darīt pa to gadu, neviens nezina teikt. Vai un cik ilgi izturēs ar vienu algu, un vai spēs atrast tādu darbu, ka varēs atļauties maksāt privātu dārziņu – tas ir labs jautājums.
    Vēl labāks jautājums – ko darīt tām ģimenēm, kam bērni ir skolas vecumā un kas kādu laiku mācījušies citviet. Sistēmu atšķiribu, konvertācijas kursu un atbalsta programmu neesamība atgriešanos padara teju vai neiespējamu.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > KasparKondrat 10.11.2011. 13.45

    Chiepa …mana ģimene, draugi un es pati perfekti ierakstamies statistikā – labi izglītoti (visi ar augstāko izglītību: bakalauriem un maģistriem) ar salīdzinoši labi apmaksātiem un stabiliem darbiem Latvijā, tomēr nolēma aizbraukt no Latvijas.
    __________________
    Īsta sovoka pārliecība – kur resnāka desa, tur dzimtene. Nenosodu ne cilvēkus, kuri izlēmuši aizbraukt trūkuma spiesti, ne arī tos, kuri izvēlējusies Latviju pamest karjeras dēļ. Smadzeņu noplūde uz ASV notiek arī no bagātajām Eiropas un Āzijas valstīm, bet tadēļ jau nav jāraksta pilnīgas aplamības: ” īstens tīrasiņu latvietis nespēj domāt kategorijās, ka mums būtu jābūt iecietīgākiem, jāatver robežas (vismaz izglītotajiem) vai jāpalīdz apgūt valodu, lai mums būtu kas maksā nodokļus un pensijas. Latvietis, kaut pastalās un tukšu vēderu, un bez pensijas, bet nevienu nelatvieti Latvijā necietīs!”
    Varbūt Tevi moca pārdomas, ka pameti dzimteni? Nomierinies, neviens tevi nenosoda, tādēļ nenosodi citus:)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > KasparKondrat 10.11.2011. 13.54

    Chiepa, par īsteniem tu milzīgi pārspīlē. Cilvēki, kas pastāvīgi komentē šeit, zina, ka neesmu latviete. Tikai no diviem personāžiem no pastāvīgajiem komentētājiem esmu sajutusi naidīgu attieksmi. Viens ar laiku ir kļuvis draudzīgāks.
    Konkrēts piemērs?
    :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > KasparKondrat 10.11.2011. 14.07

    Ino, nu gan garām!! Ja dzimtene būtu tur, kur tā resnākā desa, kādēļ tie aizbraukušie “deģenerāti” tik daudz piķa atsūtījuši?! 3 gados = 740 miljoni latu. 1 gadā — Ls 50 miljoni PVN vien. Baigi rentablie kosmopolīti un egioisti, ko-a?!

    Naids Tev uz aizbraucējiem nu jau dzīvniecisks: laikam jau tādēļ, ka aizbraucēju ieguldījums pelnīti pazemo tagadējo Latvijas pārvaldi, kas Tev tik aizkustinoši mīļa, kaut mazspējīga pret pilsoņiem un talantīga — iepret svešām bankām.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Kā T Ā var būt?! > KasparKondrat 10.11.2011. 14.08

    Latvietis, kaut pastalās un tukšu vēderu, un bez pensijas, bet nevienu nelatvieti Latvijā necietīs! :)
    Oho! Kas par dīvainu apgalvojumu! Nudien nezinu nevienu latvieti, kurš tā domātu vai runātu! Ne jau “nelatviešos” ir problēma, bet valstij nelojālos cilvēkos. Tā jau tā demagoģija izplatās:(

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > KasparKondrat 10.11.2011. 14.18

    OT. Ja dzimtene būtu tur, kur tā resnākā desa, kādēļ tie aizbraukušie “deģenerāti” tik daudz piķa atsūtījuši?!
    _____________________
    “Loģikas” pērle:)

    Naids Tev uz aizbraucējiem nu jau dzīvniecisks
    ________________
    Šis apgalvojums vēl aizkustinošāks. Es taču skaidri uzrakstīju, ka nenosodu aizbraucējus:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Inna Jagņuka > KasparKondrat 10.11.2011. 14.23

    Mani piespiest aizbraukt varētu vienīgi LR ģeopolitiskās orientācijas maiņa – ar pazemībā smaidošu seju pret Maskavu. Izrādās kāds brauc prom no Latvijas tādēļ, ka tā pārāk latviska.Dīvains vērojums.Dzīvojot šeit, redzam kā tā arvien vairāk kļūst slāviska – valoda, mēdiji, reklāmas, pat uz Daugavas piena pakas rakstīts moloko :((

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > KasparKondrat 10.11.2011. 15.20

    Bet varbūt “čiepveidīgie” tieši tāpēc aizbrauc no Latvijas, ka nicina gan latviešus, gan krievus, kuri nedomā tāpat kā viņi?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > KasparKondrat 10.11.2011. 15.23

    -> Čiepa

    Nu jā, atceros mūsu diskusiju savulaik šeit pat.
    Pat Vanagam esot zems lidojums un no nelietis.
    Spriežot pēc Twitter profila, galvenā rūpe, kas ir arī profesionāla juridiskā jomā, – sieviešu tiesību aizsardzība.
    Bez visa cita ārkārtīgi norūpējusies par gejiem.
    Sorr, iespējams kāda neprecizitāte, pasen ievērtēju datus. Daļēji priekšstats no diskusijām.

    Domāju, ka starp tautiešiem, kuri visai saprotamu iemealu dēļ ir aizsardzības pozā, labi nejutīsies. Droši vien labāk palikt Londonā, kur gar pakaļu večiem grābstīties jebkurā klubā/bārā/tburzā kļuvis normāli. Nerunājot jau par sievietēm.

    /sorr, ja kļūdas, no mobza/

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > KasparKondrat 10.11.2011. 15.35

    to Chiepa
    “mana ģimene, draugi un es pati perfekti ierakstamies statistikā – labi izglītoti (visi ar augstāko izglītību: bakalauriem un maģistriem) ar salīdzinoši labi apmaksātiem un stabiliem darbiem Latvijā, tomēr nolēma aizbraukt no Latvijas”

    Tāpēc ka, kā standarta padumjie cilvēki, dzīvojāt ilūzijās, tā vietā, lai izmantotu iegūto bezmaksas izglītību, būtu valstiski un sociāli atbildīgi, radītu darba vietas un dotu tautiešiem iespēju dzīvot dzimtenē cilvēciskos apstākļos.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    KasparKondrat > KasparKondrat 10.11.2011. 16.12

    to ombros: Atvaino, bet es pati maksāju par savu iegūto augstāko izglītību (gan bakalauru, gan maģistru), tāpar arī pārējie mani draugi un ģimenes locekļi. Tādēļ dzēliens nevietā. :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    gaitiszz > KasparKondrat 10.11.2011. 17.47

    “Tāpēc ka, kā standarta padumjie cilvēki, dzīvojāt ilūzijās, tā vietā, lai izmantotu iegūto bezmaksas izglītību, būtu valstiski un sociāli atbildīgi, radītu darba vietas un dotu tautiešiem iespēju dzīvot dzimtenē cilvēciskos apstākļos.

    Paklau, nestandarta nepadumjais pamato lūdzu, kāpēc izglītotam jaunam cilvēkam jājūtas sociāli atbildīgam valstī, kuru katru dienu pamet ap 100 darbaspējīgu cilvēku ? Radi ar savu piemēru apkārtējos ticību, ka dzimtenē, kā pats izsakies, ir baigās perspektīvas, bet nenoniecini tos, kas ir pametuši Latviju un saviem sviedriem turpina stutēt piederīgos dzimtenē.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 10.11.2011. 18.48

    Runāt par imigrāciju pie šīs “nacionālās” valsts politikas, kur tikai tīrasiņu latvietis ir kaut kā vērts ir ja ne neiespējami, tad smieklīgi
    ______________________________________________
    Sarunāties ar “čiepām”, ka ģenerē šadus tekstus ir gandrīz vai neiespējami, bet smieklīgi gan var šad tad sanākt.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > KasparKondrat 10.11.2011. 19.20

    “īstens tīrasiņu latvietis nespēj domāt kategorijās, ka mums būtu jābūt iecietīgākiem, jāatver robežas (vismaz izglītotajiem) vai jāpalīdz apgūt valodu, lai mums būtu kas maksā nodokļus un pensijas. Ne, ne! Latvietis, kaut pastalās un tukšu vēderu, un bez pensijas, bet nevienu nelatvieti Latvijā necietīs!”

    Precīzs situācijas apraksts, tieši tā izskatās valsts politika un tieši to prasa ierindas vēlētāji. Spilgtākais apliecinājums ir sekojošie komentāri no lno, Zvaigznītes, Irbes, fretkas, lamas, pat ja ignorē klīnisko gadījumu ombros. Ko jūs kā pie varas esošās nācijas pārstāvji esat darījuši, lai visi citādākie jūs cienītu un būtu jūsu idejām lojāli? Tikai bļāvuši no savas interneta kanceles, ka jūs tādi esat dzimuši un tāpēc jums ir taisnība?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > KasparKondrat 10.11.2011. 19.29

    @Chiepa Atblastu ar abam rokam. Citiem komentetajiem vai nu viensetnieka sindroms, vai vel kada kaite, nedz informacijas par pasaule notikuso, nedz pieredzes saskaroties ar to plasako pasauli arpus LV/RU robezam, vai vispar tikai emociju izvirdums, nedz zin ko grib no dzives, nedz mak to noformulet, bet tikai ad hominem apzimet citu ar epitetiem.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > KasparKondrat 10.11.2011. 19.39

    Arvis. Gaišreģim, kuš neklātienē spēj noteikt nepatīkamo portāla viesu tautību, nav vērts šeit izniekot savu talantu:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > KasparKondrat 10.11.2011. 19.48

    > lno
    Gaišreģim, kurš neklātienē spēj noteikt nepatīkamo portāla viesu tautību, nav vērts šeit izniekot savu talantu:)

    tavā vecumā vajadzētu jau nu saprast, ka tautība nav nekāds ģenētisks kods vai ieraksts pasē, bet vairāk saistīta ar tavu uzvedību.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 10.11.2011. 20.13

    ..esat darījuši, lai
    _____________________________
    Un kas tu tāds, ka visiem tev tagad jāatskaitās?

    Tīrasiņu marsiešu kurators vai?.Ar spravku?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 10.11.2011. 20.14

    nav vērts šeit izniekot savu talantu:)
    ________________________________
    Jāstājas Vangas un Kašpirovska vietā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 10.11.2011. 20.16

    bet vairāk saistīta ar tavu uzvedību.
    _______________________________________
    ne vien gaišreģis, bet arīg smalko manieru skolotāja? No Smoļņija?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > KasparKondrat 10.11.2011. 20.27

    to Chiepa
    Mācījāties mācījāties, mocījāties, mocījāties, mīcījāties, mīcījāties, bet ierēdņa vieta priekš Jums valstī neatradās. Neraža
    Mācīties vajadzēja, lai iegūtu zināšanas, bet ne pliku diplomu, tad varbūt saskatītu iespējas Latvijā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > KasparKondrat 10.11.2011. 20.31

    to TT
    “Citiem komentetajiem vai nu viensetnieka sindroms”

    Viensētnieks, atšķirībā no smirdošiem baraku iemītniekiem, bidlām, ir fermeris.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > KasparKondrat 10.11.2011. 20.37

    > lama
    “Un kas tu tāds, ka visiem tev tagad jāatskaitās?”

    Pietiks, ja atskaitīsies sev un citiem. Es tikai slepus palasīšu. Savādāk epiteti vien birst.

    “ne vien gaišreģis, bet arīg smalko manieru skolotāja? No Smoļņija?”

    Vai tad lamas uz Jūs jāuzrunā? Biedrs/-ene lama? Es vēl pieņemtu, ja lno – ne pēc bildes, bet skaita :))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > KasparKondrat 10.11.2011. 20.48

    to Arvis
    “lai visi citādākie jūs cienītu un būtu jūsu idejām lojāli?”

    Nav vajadzības, pietiks, ka tādiem zemākiem organismiem kā tu, tiks izstrādāti refleksi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > KasparKondrat 10.11.2011. 21.30

    uzmanīgi ar savu mikroskopu, aci izbakstīsi

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > KasparKondrat 10.11.2011. 21.33

    Olga, ārpusnieki taču ne tikai savus radus — bērnus un vecākus — stutē, bet arī slinko valsti, kas viņus no sevis alkatībā izspieda. PVN Ls 50 miljoni 1 gadā vien = lielisks slinkas valsts ienākums.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 10.11.2011. 21.34

    >Arvis
    Jums-smalko manieru skolotājām no Smoļnija, demokrātijas iepaukotājiem tumsuonīguo sēņu ēdāju uz kokos uzdzīvotāju pauros, ir apbrīnojami vienots stils- bargi uzbrēcieni leitnanta Duba stilā.

    Piecērt kājiņu un vēl bargāk nobļaujies-varbūt nobīsimies un rakstīsm tev atskaiti uz 3500lpp.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > KasparKondrat 10.11.2011. 21.56

    > lama

    Vai tu iesaki citu līdzekli? Tik augstu dzīvodami, vairākums bez nobļaušanās nesadzirdēs. Diemžēl, burkāns internetā ir grūti pārsūtāms, savādāk izdalītu pa kādam.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

tuba76 10.11.2011. 12.22

Līdzšinējās varas nesēju strausa politikas pamatā:
1)hroniska valstiskas domāšanas maz/nespēja (piem. Zatlers nespēja aptvert situācijas nopietnību, kaut gan zināja par latviešu aizceļošanu ilgi pirms viņš kļuva aktīvs politiķis),
2)iedomība – nespēja nolaisties no saviem augstumiem un iejusties normāla vidējā līmeņa sabiedrības locekļa situācijā – daudzi vēl pavisam nesen izturējās ļoti nievājoši pret aizbraucējiem kā zemākas šķiras cilvēkiem, kas Latvijai nav vajadzīgi,
3)ciniska attieksme pret tautas izturības kritisko punktu pēc principa – kā t.s. anekdotē, kur izdevās atradināt zirgu no dzeršanas, būtu arī atradinājis no ēšanas, ja šis nebūtu nosprādzis,
4)robi elementārā izglītībā – ekonomikā, politisko procesu izpratnē utml. – un nespēja/nevēlēšanās tos aizpildīt,
5)aprobežotība – kā mucā auguši un pa spundi baroti- no ārpausaules redzējuši tikai to, ko nu katra aprobežotība ir ļāvusi saskatīt, bet secinājuši, ka mēs esam skaistākie, labākie, gudrākie, čaklākie utt, utjpr.
6)ārišķība un seklums – vēl joprojām daudziem liekas, ka etiķetes un protokola prasme nosaka, ja ne visu tad gandrīz visu. Personīgi mani reiz satrieca šāds „etiķetes ekspertes” viedoklis „Pie mums ierodas starptautiskie aizdevēji, kuriem, atnākot uz sarunām, plecā ir mugursoma. Tā ir attieksme pret mūsu valsti, valdību, un politiķi to ļoti labi zina. Ja jūs pieiesiet pie atkritumu tvertnes un tur stāvēs bomzis, jūs taču neteiksiet: „Atvainojiet, bomža kungs, varbūt esiet tik laipns un paejiet maliņā, jo man ir jāizmet miskaste. Šis ir skarbs salīdzinājums, bet absolūti reāls,” uzskata etiķetes pasniedzēja. (http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/304851-latvijas_politikiem_problemas_ar_etiketes_ieverosanu)
Ļoti respektētā zviedru ārlietu ministre Anna Lindh ar savu mugursomu bija redzama visur – tiekoties ar vēlētājiem uz ielām, ES galotņu sanāksmēs, ANO – viņai droši vien pat prātā neienāca, ka viņas mugursoma spētu radīt diplomātisku incidentu.

+21
-2
Atbildēt

5

    piziks > tuba76 10.11.2011. 13.41

    Pie visa Hazana minētā, klāt vēl arī kārtējais skaitlis — pērn ārpusnieki Latvijā iesūtījuši 500 milj. dolāru/250 milj. latu, 2009.g. — 210 milj., 2008. gada — vairāk nekā 280 milj. Valdiba var priecāties, kas par peļņu no darbaspēka eksporta! Kāda vajadzība rūpēties par darbavietu skaita palielināšanu Latvijā tās pašas valdībai?! Da nekādas, vai ne? Tikpat loģiski būtu neaizmirst, ka ārpusnieki sūtīs naudu tikai tik ilgi, kamēr te būs kādi savējie iekšpusnieki.
    Tad nu lai vēl kāds Ķīlis atgādina, ka pensijas maksāt nevarēs, tikai vecuma pabalstus, un lai Zatlers gaida, ka te kāds alks uzkavēties.

    Kad Skotijā pašvaldība pamanīja, ka iebraucēja ar 2 nepilngadīgiem bērniem ārpus Skotijas naudu nesūta (tieši tas bija uzmanības galvenais iemesls!), viņai piedāvāja uzcelt māju — pusi finansēja pašvaldība, pašai palika vajadzība finansēt otru pusi: protams, nosacījums viens un obligāts — māju nedrīkst pārdot. “Priekš kam man pārdot?” retoriski vaicāja dāma, “man taču ir 2 meitas!”

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > tuba76 10.11.2011. 14.02

    Vispirms jau vajadzēs darbavietas. Un tās vajadzēs gan te vēl atlikušajiem, kur nu vēl arī ievestajiem/iebraucināmajiem…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > tuba76 10.11.2011. 14.04

    nulle. Tāpēc ja gribam pensijas – nāksies darīt vienalga ko lai būtu nodokļi – kaut vai ievest imigrantus.
    Īstenajiem latviešiem tas nepatīk, bet alternatīvu viņi nepiedāvā.
    __________________
    Nīstot nacionāļus jau nevajag pazaudēt saprātu. Iepazīsties ar statistiku, cik Latvija bedarbnieku:)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > tuba76 10.11.2011. 14.18

    Vita, kas nu Strautmane par etiķetes eksperti: izlasot Jūs minēto piemēru, izspriedu, ka kaut ko tik muļķīgu vienīgi mietpilsoniskā un snobiskā Strautmane varējusi pagrozīt: atlika linkā gūt vienigi apstiprinājumu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > tuba76 10.11.2011. 16.36

    Toties Dombrovskis dēļ zviedru bankām iztīra kabatas visiem, — arī tiem, kas stulbus kredītus negrāba.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam