“Ryanair” lidmašīnas vējstiklu mēģina salabot ar līmlenti
18Saistītie raksti
Īsumā /
2. jūnijs
Pasaule vienā lappusē
Zīmolu tops /
2. oktobris 2022
Kāpēc svarīgi zināt, ko pircēji meklē?
Pusdienās /
6. jūlijs 2022
Nākamvasar būs labāk!
Radars /
4. augusts 2021
Radars Latvijā
Komentāri (18)
archoftriumph 25.10.2011. 07.01
labi ka pasazieri/zurnaalisti nepamaniija ka viens no personaala aizgaaja nokaartoties lidojuma laikaa – buutu Naaves Bailes inkrimineejusi……. :)
0
IvetaKazoka 24.10.2011. 21.11
Kā teica reiz slavenais čellists Rastropovičs: “Pubļika – dura!”
http://www.iloveplanes.com/general-aviation/duct-tape-on-a-plane/
1
mārtiņš meiers_ > IvetaKazoka 24.10.2011. 22.03
Typically it is used to get the airplane safely back to a base where a proper repair or replacement can be made.
________
UZ bāzi, nevis kkur ellē ratā PROM no bāzes!
[..]bija jādodas reisā no Stenstedas uz Rīgu.[..]
http://ryanair.site-forums.com/t251-ryanair-bases
0
oktaavs 24.10.2011. 20.12
Brāļi Raiti lidoja bez vējstikliem un palika dzīvi.
Kāds secinājums ? Vajag lidot zemu un lēnām..
Ryanair nav nekāds Singapore Airlines.
Kā maksājam, tā lidojam :)
0
mārtiņš meiers_ 24.10.2011. 19.45
Kā ļaudis stāsta, ir maz lietu, ko nevarētu salabot ar WD40 un duck tape :D
0
oktanvis 24.10.2011. 18.34
“”Ryanair” lidmašīnas vējstiklu mēģina salabot ar līmlenti”, jo kožļenītes nevienam nebija…
0
dro 24.10.2011. 18.30
Uldis. Ķīps. Nu ja jau tikai viena tante teica, tad kādēļ lidmašīna neturpināja lidot uz gala mērķi, bet griezās atpakaļ?:)
1
IvetaKazoka > dro 24.10.2011. 21.09
Ja tā kārtīgi padomātu, tad varbūt arī saprastu, ka jāraustās ir lidot ar kompānijām, kas nekad nekavē un kam nenotiek nekādi starpgadījumi. Lidmašīnām tehniskās problēmas gadās pilnīgi visās aviokompānijās, atšķirība ir tāda, ka vienas kompānijas piloti pie identiskas kļūmes drošības labad atgriežas lidostā, vai aizkavējas, lai problēmu novērstu, bet otra kompānija riskē, toties lido līdz galam un nekad nekavē. Ar kuru drošāk lidot, izvēlies pats. :D
0
lauma48 24.10.2011. 17.13
http://images.wikia.com/macgyver/images/3/30/0808281240172.jpg
0
mxblack 24.10.2011. 16.06
Pamēģiniet ar tādu salīmētu auto iziet tehnisko apskati? Protams neizdosies, bet lidmašīnas jau sāk līmēt ar cāļu mēsliem. Tad jau nav brīnums ka tās gaisā izjūk gabalos.
0
krabis57 24.10.2011. 14.22
Spēcīgi. Nākamreiz ar koka mietiņu atstutēs durvis.
0
Ieva 24.10.2011. 14.17
Aviācijā fizelāžu daļu hermētiskošanai izmanto speciālu līmlenti. Protams, ja logu līmēja ar sadzīves skotču, tad viss sanāk ļoti dramatiski.
Es gan nedomāju, ka Ryanair darbinieki ir tik neprofesionāli, ka bija gatavi riskēt ar pasažieru dzīvībām. Domāju, ka te atkal ir tā reize, kur no mušas mediji ir izpūtuši ziloni
0
karolisk 24.10.2011. 14.15
Pēc vējstikla nomaiņas tam apkārt saspiež hermētiķi. Hermētiķa cietēšanas laikā to noklāj ar speed-tape http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_tape , lai gaisa plūsma to neizrautu ārā kamēr tas vēl mīksts. Tā ir normāla procedūra. Stikli šādā veidā netiek laboti.
Var gadīties, ka speed-tape tomēr neiztur un ar visu hermētiķi aizlido. Tādā gadījumā vējstikla stiprinājuma vieta nav ideāli hermētiska un var rasties svilpjoša skaņa. Nekādu apdraudējumu lidojuma drošībai tas nerada.
Šāda veida viena-tante-teica rakstus iesaku ignorēt.
1
sivrita > karolisk 24.10.2011. 15.26
un parasti to dara pēc pasažieru sakāpšnas lidmašīnā īsi pirms pacelšanās, lai klienti gūtu pilnu baudu…
0