Rīgā izvietoti plakāti, kuros Dzintars redzams kopā ar Osipovu

110

Komentāri (110)

Ligiña Doniña 14.10.2011. 15.20

AUTORTIESĪBAS UZ FOTOGRĀFIJU ?? MORĀLAIS KAITĒJUMS. ATTĒLOTO PERSONU PIEKRIŠANA….TIESĀ IEKŠĀ!

+1
0
Atbildēt

1

    dzintarz > Ligiña Doniña 15.10.2011. 17.56

    Mani ar’ ieinteresēja tieši šis aspekts. Lai gan rusembassy juristi droši vien kārtīgi nokonsultējuši “reklāmistus”.

    Šķiet, ka tur neko nevarēs iesākt, jo bildes jau sen mētājas publiskajā WWW miskastē. Tātad “publiskais domēns”.

    Tāpēc vēlreiz sirsnīgi iesaku visiem drauguļotājiem, feisbukotājiem un vīterotājiem (kuru īpatsvars Latvijā ir viens no lielākajiem pasaulē) nopietni pārdomāt savas virtuālās gaitas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

egilsblums79 14.10.2011. 13.00

Abstrahējoties no emocijām, jākonstatē, ka Džeris ir neapšaubāmi gudrs puisis. Tieši tāpēc jo interesantākas šķiet viņa pārejas no vienām pozīcijām citās.

Pēc pagajušajām vēlēšanām viņš bija absolūts NA noliedzējs un SC fans. Pēc pēdējām vēlēšanām situācija mainījās uz diametrāli pretējo-NA jābūt valdībā, SC ir prettiesiski, balsojuši kopā ar oligarhiem utt. Tad kad noskaidrojās, ka NA tiešām var nokļūt koalīcijā, atstājot SC aiz borta, žults izgāšana pār NA atjaunojās.

Izskatās, ka tas varētu būt saistīts ar finansējumu. Pēc 11. Saeimas vēlēšanām SC jutās tik stiprs un pašpārliecināts, ka Džera pakalpojumi nebija vajadzīgi un finansējums tika pārtraukts. Pašlaik situācija atkal mainījās un atradās naudiņa Džera pakalpojumiem ( varbūt austrumu onkuļi piešpricēja ). Jāsaka, ka viņš savu aldziņu godam nopelna.

+6
-3
Atbildēt

1

    mary75 > egilsblums79 14.10.2011. 13.10

    Nu, paldies, pat negaidīju tik augstu novērtējumu savam hobijam.
    Būtu ļoti laimīgs, ja kāds man par to tiešām vēl maksātu, bet, nemaksā taču.
    Un domas mainās atkarībā no situācijas, bet, principā, vislabāk būtu gan bez SC, gan bez NA, abi nepatīk.
    Pie kam – kad un kā es esmu slavējis SC?
    Ja runāju par tā vai NA uzņemšanu koalīcijā, tad, tikai kā izvēli starp lielāku un mazāku ļaunumu, un reizēm, tiešām, grūti izšķirties.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 14.10.2011. 12.41

Lenarts Meri- 1994.gadā Hamburgā viņš teica runu,
Savas trāpīgas runas laikā viņš teica vārdus, kas Latvijā šobrīd ir tikpat svarīgi kā toreiz 1994.gadā. Meri teica

– “Krievijas ārlietu ministra vietnieks Krilovs atbildot uz Baltijas valstu pieprasījumu, oficiāli paziņoja, ka Igaunija, Latvija un Lietuva 1940.gadā esot brīvprātīgi iestājušās Padomju Savienībā. Vēl tikai pietrūkst, lai desmitiem tūkstošu igauņu – to skaitā mani vecāki un es pats – būtu lūguši brīvprātīgi sevi izsūtīt uz Sibīriju.”
Vēl viņš ļoti precīzi, ar savu piemēru pateica igauņiem – nav jābaidās, jāzemojas un pakalpīgi jāklanās lielvarām – nav svarīgi vai Austrumu vai Rietumu. Hamburgā viņa runas laikā no zāles izskrēja kāds toreiz jauns Krievijas ierēdnis, ko šodien mēs pazīstam kā Vladimiru Putinu.
1999.gadā viņš runā “Noziegumi pret cilvēci – mūsu gadsimta lāsts” vēl vairāk pamato cik svarīgi ir izprast vēsturi

– “Mēs dzīvojam pasaulē, kur nereti sabiedrību aicina samierināties un piedot un šī cēlā mērķa vārdā uzskata, ka mums jāvērš skats nākotnē, bet pagātnei jāuzgriež mugura. Šie jaukie cilvēki domā, ka viss pagājušais pieder pagātnei, bet vēsture pieder vēsturniekiem. Viņuprāt, atgādināt pagātnes pārestības nozīmē atvērt durvis jaunām un vēl smagākām pārestībām. Viņuprāt, pat ar vislabāko gribu neiespējami izvilkt dienasgaismā un noskaidrot visu pagātnē paslēpto. Viņi uzskata, ka pietiktu formulēt stingrus morāles principus un nepētīt darbus un notikumus, kas pārkāpuši šos principus. Viņi aicina iet pāri laipai ar aizsietām acīm.”
Manas dāmas un kungi, mana atbilde ir vienkārša. Cilvēks ir mirstīgs. Cilvēkam ir nepanesama doma, ka viņš ir savas tautas, savas valodas, savu paražu, savu pieradumu, savu vērtējumu, savas vēstures un visu savu paaudžu pēdējais pārstāvis. Cilvēks dzīvo tikai savā kultūrā, viņš piedzimst tajā un aiziet no tās, zinot, ka viņš caur sava mūža darbu ir tai devis klāt nemirstību.”

+6
0
Atbildēt

0

Sanšains 14.10.2011. 10.47

No mana viedokļa daudzu latviešu politiķu, piemēram, Šlesera un Zatlera čupošanās ar “Novaja volna” rīkotājiem ir tikpat atbaidoša.

+16
-1
Atbildēt

0

Sanšains 14.10.2011. 10.21

Man ļoti žēl, ka Raivis kādreiz bijis tik dumjš. Ja kāds to nespēj sagremot – “piedot” – arī šobrīd, varu saprast tīri labi…

To mērkaķošanos ar paramilitāru formas tērpu izprotu labāk – lielākajai daļai jauniešu taču ļoti gribas identificēties ar kādu subkultūru, aktīvi izmantojot tās atribūtiku. To redzam visos sociālajos slāņos.
Bet nesaprotamāks ir aspekts, ka Raivis nespēja uzreiz “atkost” krievu šovinistu Osipovu. Kaut gan – neesmu jau klāt stāvējis – varbūt Osipovs arī tolaik nebija gluži tāds, kā šobrīd.

Tomēr ideoloģija, ko gadiem ilgi pauž Visu Latvijai, un tagad NA, Latvijai un latviešiem vienkārši IR NEPIECIEŠAMA. Gudrie, prātīgie, kārtīgie, bez nedarbiem pagātnē – ejiet un dariet! Palīdziet Latvijai atkal kļūt par latviešu mājām!:)

Nu, ja citādi nevar, nodibiniet vēl kādu partiju, kas nebūs atkarīga no nacionāli nihilistiskiem karjeristiem (kā PS no SCP) vai pamīkstiem ierāvējiem (kā VL no TB/LNNK)!:)

+8
0
Atbildēt

0

anete_raugule 14.10.2011. 10.16

Nils pats var dabūt izjust bumeranga efektu no šīs kampaņas. Zinot viņa tieksmi fotografēties jebkur un ar jebko, nacionāli noskaņoti uzņēmēji varētu izveidot veselu fotogaleriju ;)) No otras puses – citējot Urbi, Dzintars bildē ir kopā ar sirdsapziņas bruņiniekiem, kas pats par sevi ir pagodinājums.

+7
-1
Atbildēt

1

    dzintarz > anete_raugule 15.10.2011. 21.43

    Man ir foršas bildes iz 2007.gada sarkano mērgļu pasākuma Karātavu laukumā. Varu pat uztaisīt animētu gif, kur PCTVL priekšnieks – žīds Jakovs Pliners vicina roku “nacistu sveicienā”!

    “Maratona komas apdullinātais” saskaņas žurnālists ir pārāk jauns, lai saprastu, ko patiesībā nozīmē viņa sankcionētās “reklāmas” precedents.

    Attēlu ir baisi daudz. Visiem ir Jura lentes – žūpām, etniskiem nahaliem, mīzējiem un citiem etniskiem policistiem..
    Vajag?
    Visus stabus Rīgā var aplīmēt ar labām urlubildēm..
    Turklāt nevis ar vienu vai divām, bet uz katra staba unikāls attēls..

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.10.2011. 10.16

Leons Rapiņš 14.10.2011. 10.14

Prasts gājiens. Jebkuru foto var pabāzt zem jebkura teksta.
Bet liek atcerēties, ka dzintari un osupovi ir simbioze. Tie var pastavēt tikai tandēmā.

+3
-7
Atbildēt

0

Vaira Tempele 14.10.2011. 10.13

Nu ko, jaatrod bildes, kur Ushakovs spiezh roku Latvijaa neielaistajam (taatad par noziedznieku atziitam) Luzhkovam.
Osipovs, kaa zinaams ir pilsonis, kaapeec 2 pilsonji jauniibas degsmee nevar satikties? Pie tam toreiz, pirms 10 gadiem vinjiem bija knapi 20 gadi.

+11
-2
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 14.10.2011. 10.10

Ļoti labi. Ņemot vērā to, ka Osja tagad sevi pozicionē kā kvēlu antifašistu, tad jautājumi par VL radikālismu tiek noņemti no prezidenta dienaskārtības;)

+10
-1
Atbildēt

0

Māris Engers 14.10.2011. 10.00

protams, ka šajā situācijā ir daudz ko pārmest SC, sākot jau ar liekulīgo saistības ar šo kampaņu noliegšanu.

bet kā jebkas, ko šajā situācijā dara SC, maina to, ka tajos attēlos redzams Raivis Dzintars, apkāries ar neonacistu simboliku?

+2
-12
Atbildēt

14

    Vaira Tempele > Māris Engers 14.10.2011. 10.31

    Kur Tu redzi neonacistu simboliku? Konkreeti!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > Māris Engers 14.10.2011. 10.35

    rokas apsējā. ja būtu kāšukrusts, teiktu – nacistu simboliku :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Māris Engers 14.10.2011. 10.38

    Jumis sarkanbaltsarkanaa apseejaa ir neonacistu simbols? Atsauciiti vareetu? ;)
    http://neliesi.info/raivis-dzintars-un-jevgenijs-osipovs/ Te pilns fotosets, kur viss redzams.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > Māris Engers 14.10.2011. 10.45

    tieši šāda novietojuma un krāsu (ievērojiet – tas NAV Latvijas karoga sarkanais! tas nav karmīnsarkanais, tas ir nacistiskās Vācijas karoga sarkanais) apsējs daudz vairāk saistās ar nacistiem, nekā tā pati nelaimīgā svastika, kas ir sens simbols :)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Engers 14.10.2011. 10.48

    .>M_
    ______________________________________
    nu un?

    mums nedrīkst būt savs Joška Fišers?

    P.S.
    Tikai jums savi sirdsapziņas bruņinieki?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Māris Engers 14.10.2011. 10.50

    Da labi! Taa var pierakstiit vinjiem Kjiinas komunistu atbalstiishanu. Bet ticamaakais, ka tolaik, 2002.gadaa, Liepaajaa vienkaarshi taadu aprochu izgatavoshana notika zem katras kritikas. Un shaubos, ka 16-18 gadiigiem jaunieshiem tolaik bija liidzeklji, ko ieguldiit pienaaciigu aprochu izgatavoshanaa.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Engers 14.10.2011. 10.53

    M_ tieši šāda novietojuma un krāsu
    _______________________________________
    Tev izdodas savietot abas lomas.
    Gan idiota, gan provokatora.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > Māris Engers 14.10.2011. 10.57

    tādā gadījumā jājautā – kādēļ šādas aproces jāizgatavo? domāju, visiem taču skaidrs (kaut dažiem negribas atzīt), kura vēsturiski nozīmīga politiska partija nāk prātā, šādu aproci ieraugot. kādēļ gan, ja mērķis nav izrādīt simpātijas šai partijai un vienam ūsainam tās līderim, šāda simbolika jāvalkā?

    vai tu vari nosaukt kaut vienu iemeslu, kādēļ cilvēks varētu gribēt uzvilkt šādu aproci, ja ne lai apliecinātu savas simpātijas nacisma ideoloģijai?

    jeb varbūt apgalvosi, ka Dzintaram šāds apģērba risinājums ienāca prātā pilnīgi patstāvīgi? :D

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Engers 14.10.2011. 11.32

    Dzintara fani vienkārši sirgst ar sašaurinātas apziņas sindromu – saprot un pamana tikai to, ko grib pamanīt, un ko uzskata sev par izdevīgu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Māris Engers 14.10.2011. 11.48

    Skaidrs, ka aproce noraada piederiibu kaadai grupai vai kalpo kaa ziimotne. Bet nu piesaistiit apoci tikai nacismam – tas ir vairaak kaa stulbi. Uz sitiena naak praataa 2 konkreeti piemeeri: PSRS laikos bija taadi briivpraatiigie kaartiibas uztureetaaji ar sarkanaam aproceem, kas tvarstiija alkashus un tamliidziigus elementus. Otrs piemeers veel triviaalaaks – man pamatskolaa gaitenja dezhurantiem bija oranzhas aproces. Neonacisti saki? :D

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Engers 14.10.2011. 12.01

    Tad jau Dzintars toreiz dežūrēja skolā vai bija “družiņnikos”, tagad skaidrs.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > Māris Engers 14.10.2011. 12.14

    nepaliec smieklīgs. drīz vēl piesiesies, ka es tkreklu piedurknes arī esmu saucis par neonacistu atribūtiku :) manuprāt, par atšķirību starp oranžu (pieņemu arī vienkrāsainu, nevis ar izdalītu simboliku) un sarkanu krāsu lielākā daļa pilsoņu jau labi sen tikuši informēti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > Māris Engers 14.10.2011. 12.53

    vispār tu kļūdies!!! Tas ir BALTU simbols!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Māris Engers 14.10.2011. 14.22

    Šīs “družba” foto ar Dzintaru & Osipovu visticamāk ir no 2003.g. Smiekli nāk par Dzintara it kā sevi attaisnojošo rīcību, ka uz šo “družba” pasākumu nācis kā “Latvijas Avīzes” žurnālists un apsēju ar simboliku uzlicis, lai “maskētos”… Āk, svētā vientiesība, kas šādai versijai tic.

    R.Dzintars ir dzimis 1982.g..Tātad runa nav par toreiz 16-18 g.v. pubertāriem pusaudžiem (skat. undertaker3 komentāru plkst. 10:50), bet Dzintars toreiz jau bija 20+ g.v., tātad pieaudzis.

    “Grēks” tātad ir 8 g.v. un protams piedodams, ja Dzintars šodien skaidri un gaiši no tā distancētos. Bet to jau viņš nedara, ir tikai tāda neērta atrunāšanās. Bet nevar arī noliegt, ka vismaz viņa retorika pēdējos gados ir kļūvusi daudz mērenāka.

    Raivis šo savu un VL-NA “problēmu” viegli un uz mūžīgiem laikiem varētu atrisināt, attīrot VL no savas “radikāļu frakcijas”. Piem. no tā paša J.Iesalnieka, no kura būtiski neatpaliek arī J.Dombrava. Bet tas jau atkal ir Saeimas deputāts… (Tā pati problēma ir arī Ušakovam & Urbanovičam, kurš nekad pats brīvprātīgi neatteiksies no “Rubika frakcijas”, jo tad Ušakovam RD nobrūk vairākums…)

    Ja V + ZRP + NA valdība noturēsies līdz 16.martam, tad tā kritīs tai brīdī, ja NA Saeimas deputāti un valdības ministri piedalīsies “leģionāru gajienā” uz Brīvības pieminekli. Bet tas jau ir cits stāsts, kas diskutējams attiecīgās IR ziņas daļā tepat blakus.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

beate_villere 14.10.2011. 09.37

Te ir cits plakāts:
http://yfrog.com/z/18ua17j

+11
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > beate_villere 14.10.2011. 10.14

    Īsts plakāts vai fotošops?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > beate_villere 14.10.2011. 10.27

    Ļoti labs plakāts un arī rīcība bija provokatīva. lai tas SC pats paskatās uz saviem biedriem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > beate_villere 14.10.2011. 12.51

    LABS! Jānes ušakovam saskaņot! SC biedru darbs!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 14.10.2011. 09.36

Dzeris49…kaut kā nedomāju, ka kāds normāls cilvēks var atrasties tādā kompānijā, pat, jauns būdams.
_________________
Saprotu, nav tāda smalka kompanija kā Urbanoviča, Kabanova antifašistu kompānija:)

+16
-5
Atbildēt

14

    ilmisimo > dro 14.10.2011. 09.50

    Šai gadījumā NA un Dzintara vietā(ar attiecīgi citādu obrazu izlikšanu) varētu būt jebkura cita partija, kas traucē SC nokļūšanai valdībā un var kalpot par ieganstu varonim Zatleram atkal pārmest kūleni.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.10.2011. 09.52

    ka kāds normāls cilvēks var atrasties tādā kompānijā, pat, jauns būdams.
    ________________________________________
    Un būt komjaunatnes funkcionārs?
    Pat jauns būdams?

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 14.10.2011. 10.02

    kāds Dzintara neonacismam sakars ar jebkuru SC pārstāvi? vienkārši šobrīd izskatās, ka vienīgie argumenti, kas nacionālistiem palikuši, ir “kas uz citiem saka, tam uz mēles ka..” līmenī :)

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 14.10.2011. 10.06

    Izskatās, vienam otram te kaut kas nav kārtībā ar redzi – saglabājusies tikai periferā redze, saredz vai nu komjauniešu funkcionārus, vai nacionālsocialistus, vai nu SC, vai NA.
    Vajadzētu apmeklēt acu ārstu, tad, varbūt, spēsiet saskatīt, ka pa vidu šīm te galējībām ir daudz kas absolūti normāls.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 14.10.2011. 10.11

    nu ja, nu ja :) ja kāds kaut ko ne tā par NA, tad skaidrs, ka ja ne SC biedrs, tad balsoja par viņiem jau nu noteikti :) iespēja atbastīt neradikālu partiju/nostāju vienkārši nepastāv.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.10.2011. 10.15

    >M_
    ______________________________
    ja sakies nesaskatām provokāciju-esi vai nu provokators, vai “noderīgs idiots”(V.I.Ļeņins) .

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 14.10.2011. 10.18

    vai tad es noliedzu, ka tā ir prasta, nu, lai būtu provokācija, no SC puses? nē!

    bet mans jautājums paliek spēkā – kā tas maina to, ka plakātā redzams Raivis Dzintars tērpies neonacistu simbolikā?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.10.2011. 11.03

    _M_ kāds Dzintara neonacismam sakars ar jebkuru SC pārstāvi?
    _________________________
    Neesmu dzirdējis, ka VL biedri būtu zīmējuši kāškrustus uz ebreju kapu pieminekļiem kā SC biedri:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 14.10.2011. 11.09

    tu vienkārši fiziski neesi spējīgs atbildēt uz pret NA vērstu kritiku, nepieminot SC, vai ne? jeb tu mēģināji apgalvot, ka Dzintars pirms 10 gadiem tusēja ar Osipovu, jo SC biedrs šogad apgānīja kapus? :D

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.10.2011. 11.14

    _M_ Es “vienkārši” atbildēju uz tavu jautājumu. Kāškrusts uz ebreju kapa manuprāt daudz smagāks nodarījums ka tevis apdziedātais apsējs. Vācijā par to draudētu reāla brīvības atņemšana. Varu iedomāties kā tu brēktu, ja kaut ko tamlīdzīgu būtu izdarījis VL biedrs:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 14.10.2011. 11.20

    nē, tu neatbildēji uz manu jautājumu, pat ne tuvu. atkārtoju vēlreiz – kā jebkas, ko ir vai nav izdarījis kāds cits cilvēks, maina to, kas redzams tajās bildēs? Dzintara atrašanās vai neatrašanās Osipova sabiedrībā mainītos no tā, vai ebreju kapi būtu vai nebūtu izdemolēti? par ko tu vispār runā!?

    atšķirība ar ebreju kapu gadījumu droši vien ir tāda, ka to nedarīja neviens no SC līderiem vai deputātu kandidātiem. piekritīsi, diezgan būtiska atšķirība?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.10.2011. 11.28

    _M_ Protams, ka neko nemaina. Bet uz tavu aizrādījumu par dzidrajiem SC deputātiem atgādināšu, ka deputāts Kabanovs šņauca degunu prezidenta standartā:) Paliec sveiks:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 14.10.2011. 11.41

    LOL, kādu manu aizrādījumu par dzidrajiem SC deputātiem!? es runāju par vienu konkrētu gadījumu, kuru pieminēji tu pats :D

    un par to jau arī runa, ka nemaina. kas liek secināt, ka tiem, kas te bīda “bet SC to un šito” tipa tekstiņus, ar prāta gaišumu īsti labi vis nav :)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 14.10.2011. 11.47

    Ar Dzintara piekritējiem diskusijas vienmēr aiziet uz “a tu pats muļķis” vai “ja nemīli VL, tad esi SC fans” līmeni.
    Izņemums ir “riņķī apkārt”.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.10.2011. 09.24

Valsts prezidents Andris Bērziņš aicinās Valdi Dombrovski (Vienotība) veidot jauno valdību, ja premjeram izdosies savākt balsu vairākumu
__________________________________________________
Ja….

Ja ielūkojamsies kaut Kukules intervijā Dienā…

ZRP pauze bija vajadzīga,lai sameklētu ieganstu atgriezties pie izsapņotā SC un nu tik jāgaida piektdienas vakars, lai ieganstu nodotu atklātībā?

Un arī pašu izkarināti “obrazi” var būt šāds iegansts…

+11
-1
Atbildēt

0

gita_g 14.10.2011. 09.19

Pilnīgi piekrītu. Ušakovs ir absolūts pseidopolitiķis, plānā galdiņa urbējs, ūdeņu duļķotājs un “skaista” izkārtne. Tomēr, manuprāt, taisnība ir Jurkānam, kurš saka, ka SC nekad nav gribējis un arī tagad negrib būt valdībā, jo stāvot malā un bļaujot par citu kļūdām un trūkumiem var vienkāršāk savākt punktus, neka rukājot pie ikdienas problēmām. Vai ne tā? P.S. Savu sievu iestellēt Playbojā pirms vēlēšanām – tas tik ir līmenis!!!

+16
0
Atbildēt

0

Krišjānis Liepa 14.10.2011. 09.18

Neprot krievi zaudēt ar godu – nekad nav pratuši un nepratīs.

+16
0
Atbildēt

0

edmunds_miluns 14.10.2011. 09.15

Ar katru dienu ušakovs un viņa partija krīt lielākā bezdibenī. Es domāju Džerim tas noteikti nepatiks, bet šādi SC izgājieni tieši otrādi vairos VL atbalstītāju skaits.
Nacistu roku vicinātājs Osipovs 1dien būs pie Saeimas par SC. Derētu pēc tam nobildēt un izvietot plakātiņus.

+14
-5
Atbildēt

13

    kkristaps > edmunds_miluns 14.10.2011. 09.18

    Nesapriecājies tik dikti. Redzot šo bildi, man gribas nospļauties Dzintara virzienā, nevis atbalstīt NA. Diezin vai es būšu vienīgais latvietis, kam rodas šāda reakcija.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > edmunds_miluns 14.10.2011. 09.24

    Es būšu otrais, kas nekad neatbalstīs NA, kaut kā nedomāju, ka kāds normāls cilvēks var atrasties tādā kompānijā, pat, jauns būdams.
    Tur ir jābūt zināmai nosliecei uz att. ideoloģiju.
    Un, ja VL popularitāti tas tikai pavairos – tā ir VL elektorāta problēma, ne mana.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > edmunds_miluns 14.10.2011. 09.29

    …nospļauties Dzintara virzienā,..
    ________________________________________
    Kās arīdzan ir obrazu izlicēju mēķis. Tu nospļaujies Dzintara virzienā un trāpi….Dombrovskim.

    Provokācijas būs vēl…

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > edmunds_miluns 14.10.2011. 09.33

    ..tā ir VL elektorāta problēma, ne mana.
    __________________________________________
    Tevi tik sīkas problēmas neskar.

    Tavējās ir dižas. Kā Zatleram.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > edmunds_miluns 14.10.2011. 09.37

    Nospļaujoties Dzintara virzienā, es trāpu prastam skūtgalvim cilvēknīdēja ietērpā ar cilvēknīdēja ideoloģiju. Punkts.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    mary75 > edmunds_miluns 14.10.2011. 10.00

    lama – ja Dzintaram ir daudz atbalstītāju, tā ir liela problēma visai Latvijai, nevis sīka problēma.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > edmunds_miluns 14.10.2011. 10.11

    ..prastam skūtgalvim cilvēknīdēja …. Punkts.
    ______________________________________
    Objektīvi- darīsi to,kas vajadzīgs SC.

    Vai SC to novērtēs(jautājuma zīme)?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > edmunds_miluns 14.10.2011. 10.22

    Interesanti ka ar ko šis Osipovs pēkšņi ir kļuvis tik spitālīgs ja ticies kaut kad agrāk ar Raivi Dzintaru, bet, atbalstot krievvalodīgos, Osipovs ir labs zēns?
    Nemaz nebrīnīšos ja visi šie SC atbalstītāji ies un pieprasīs sev krievu valodu kā valsts valodu.
    Manuprāt, plakātus uz afišstabiem nemaz tā bez saskaņošanas ar RD nevar izlipināt. Vai es kļūdos? Tā kā izlikšanās un vainas novelšana uz nezināmiem uzņēmējiem, ir tīrs blefs un meli, bet ko gan no ušakoviešiem var gribēt. Tā sakot zobs pret zobu un miers mājās. Demokrātija kā Krievijā par katru cenu jābūt valdībā, jo citādi Latvijā demokrātijas nav. Tas nekas, ka kreiso partija.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > edmunds_miluns 14.10.2011. 10.26

    “ja Dzintaram ir daudz atbalstītāju, tā ir liela problēma visai Latvijai” – liela problēma nevis Latvijai, bet Slāvlatvijas jeb krievijas guberņas atbalstītājiem.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > edmunds_miluns 14.10.2011. 10.34

    First they came for the communists,
    and I didn’t speak out because I wasn’t a communist.

    Then they came for the trade unionists,
    and I didn’t speak out because I wasn’t a trade unionist.

    Then they came for the Jews,
    and I didn’t speak out because I wasn’t a Jew.

    Then they came for me
    and there was no one left to speak out for me.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > edmunds_miluns 14.10.2011. 10.37

    ir naivi domāt, ka Dzintara brigāde plāno vērsties tikai pret krievijas federācijas faniem. cilvēka dzīvības pretstatīšana naudai debatēs par nāvessodu ir tikai nesenākais piemērs.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > edmunds_miluns 14.10.2011. 11.20

    Reālists. Redzot šo bildi, man gribas nospļauties Dzintara virzienā, nevis atbalstīt NA. Diezin vai es būšu vienīgais latvietis, kam rodas šāda reakcija.
    __________________
    Par latviešiem īpaši pārliecināts neesmu, bet starp kamieļiem tev iespējas atrast daudz domubiedru:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > edmunds_miluns 14.10.2011. 12.34

    _M_
    -Molodoi čelovek govorit po angļiski?-
    -A huļiš…-

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

liina 14.10.2011. 09.01

Kāpēc gan izvēlēts šis foto nevis otrs, kur cīnītājs par krievu valodu Osipovs pacēlis roku nacistu sveicienā ?

+25
0
Atbildēt

0

lelde_rafelde 14.10.2011. 08.51

Cik noprotams no bildes, Osipovs pārlasa aktuālos Lauku Avīzes horoskopus.

+11
-1
Atbildēt

0

mary75 14.10.2011. 08.49

Skaidrs, ka vistīrākais melnais PR, kas būt nedrīkst, tīri Krievijas metodes. No otras puses, ļoti iedarbīgs, redzot šos “inelektuāļus” tai fotogrāfijā, nāk prātā tas teiciens – katrs, kam ir sirds, jaunībā ir bijis kreisais, katram, kam ir prāts, vēlāk kļūst par labējo.
Bet, nekas nav teikts, kas vēlāk iznāk no nacionālsocialistiem – labējiem radikāliem, kas biedrojas ar krievu fašistēniem.
Laikam jau, ja tos sakrusto ar blēžiem no TBLNNK, sanāk solīda valdības koalīcijas partija – NA.
P.S. – nešaubos, ka tās bija jaunības kļūdas, un tagad viņi to nožēlo.
Bet, Dzintaram jānāk ar paziņojumu un skaidrojumu, tik un tā.

+12
-13
Atbildēt

18

    buchamona > mary75 14.10.2011. 08.58

    Dzeri, kurus Tu sauc par blēžiem – vienu otru no LNNK, jeb visu elektorātu? Ja tikai atsevišķus LNNK darboņus, tad nosauc uzvārdus un es Tev tiem pretī salikšu tādus pašus cilvjus, tikai no citām – tām ” pareizajām” partijām :)

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 14.10.2011. 09.05

    Dzeri, kurus Tu sauc par blēžiem – vienu otru no LNNK, jeb visu elektorātu?
    _____________________________________
    retorisks jautājums.
    Lienošie SCientologi metas auļos.
    Dažiem nokrīt maskas.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 14.10.2011. 09.09

    Dzeris49…Bet, Dzintaram jānāk ar paziņojumu un skaidrojumu, tik un tā.
    ________________________
    Kāda jēga? Tev bez rezultāta jau skaidro vairāku gadu garumā…Manuprāt notiek kopienu tuvināšanās – Latvijas patriots ar Urbanoviča sirdsapziņas bruņinieku:) Tev un Zatleram vajadzētu būt apmierinātiem:)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.10.2011. 09.10

    Pats ļoti labi zini, ka nekādu elektorātu es par blēžiem nesaucu.
    Patreizejā NA ir divi jau vairākkārt blēdībās un aizdomīgās rīcībās pieķertie Rasnačs un Bērziņš, par kuriem jau rakstīju vairākkārt, pat izdruku biju pievienojis, tā ka neatkārtošos.
    Visa TB, principā, ir blēžu partija, kas ilgu laiku palīdzēja izzagt valsti un likvidēt tiesiskumu vienā koalīcijā ar Lembergu, Šķēli, Šleseri, es vispār nesaprotu, kāda velna pēc tai VL tas Rasnačs ar Bērziņu bija vajadzīgi.
    Ja NA te daudziem ir Indijas svētā govs, un jūs negribat redzēt to, kas jums nepatīk – tā ir jūsu, ne mana problēma.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    kkristaps > mary75 14.10.2011. 09.15

    VL bija vadzīga TB/LNNK nauda vēlēšanu kampaņai – tas stāsts ir pavisam īss.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.10.2011. 09.19

    “Dažiem nokrīt maskas” – kā tad, bezdzimuma kosmopolītiem, Kremļa aģentiem, utt.
    Visiem jādomā, kā lama un Co, vai arī jāstaigā “maskās”.
    “Socialistiskiā demokrātija” pēc “lamas” un Staļina parauga.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 14.10.2011. 09.36

    ..bezdzimuma kosmopolītiem,..
    __________________________________
    bezdzimuma????!!!

    Ak, jā.

    Jūs abi ar Kasparu Gasūnu rakstāt vienā valodā un domājat citā……..

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > mary75 14.10.2011. 09.41

    “Socialistiskiā demokrātija” pēc “lamas” un Staļina parauga.
    ___________________
    Kārtējā lēkme?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 14.10.2011. 09.44

    Dzeri…..Visa TB, principā, ir blēžu partija, kas ilgu laiku palīdzēja izzagt valsti un likvidēt tiesiskumu vienā koalīcijā ar Lembergu, Šķēli, Šleseri…+++ Tu sāc runāt lozungos, paliksim pie faktiem. No tā brīža,kad TP un ZZS Dombrovskim ” nometa varu pie kājām” TB/LNNK un vēlāk jau NA ir konsekventi balstījusi Dombrovski un viņa uzsāktās reformas un tiesiskumu, un tas ir tas īstais iemeslis, kādēļ Dombrovskis no sava premjerēšanas sākuma līdz šim brīdim ir vēlējies valdībā NA.
    Pamats Tavai nepatikai pret NA ir jāmeklē nevis atsevišķos cilvēkos, bet pārliecībā, ka SC vieta ir koalīcijā ar visām no tā izrietošajām sekām, kuras manā uztverē būs iznīcinošas atjaunotajai LR, Tu – gluži pretēji – uzskati, ka tas pienesums ar kuru reizē valdošajā koalīcijā ienāktu SC būtu tās jaunās dzīves sākums, kurā tauta beidzot varēs ” laimē diet” :) Šis ir tas strīdus ābols, nevis atsevišķas personālijas :)

    Ja runājam tieši par TB un viņu lomu LR politikā pirms apvienošanās ar LNNK, tad varētu Tev pat piekrist, ka TB bija destruktīvs spēks tajā, jau ” senajā” atjaunotās LR vēsturē, bet tas ir pavisam cits stāsts, kurš šobrīd ir galīgi ārpus tēmas .

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.10.2011. 09.46

    – lama Jā, gan bezdzimuma kosmpopolīti, gan kosmopolīti bez dzimtenes, kā teica lielais demokrāts Staļins, rakstām vienā valodā, lasām otrā, un domājam trešā, un tikai viena no tām ir latviešu, nu kādas šausmas!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.10.2011. 09.52

    pirozkovs – man nav lēkme, tev gan pielec lēnām.
    Ja nesaprati, varu paskaidrot – socialistiskā demokrātija pēc Staļina un lamas nozīmē, ka gan lama, gan Staļins ir “socialistiskie demokrāti” pēc pārliecības ( bija tāds demokrātijas veids socialisma laikos) – atzīst tikai savu, pareizo, viedokli, un visus citu viedokļu paudējus uzskata par aģentiem, nodevējiem, ar vienu vārdu sakot – par ienaidniekiem, tas viņus abus vieno, un, ne tikai viņus abus, daudzi šeit ir “socialistiskie demokrāti”, nevis vienkārši demokrāti.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 14.10.2011. 10.07

    >Džeris
    Pamats Tavai nepatikai pret NA ir jāmeklē nevis atsevišķos cilvēkos, bet pārliecībā, ka SC vieta ir koalīcijā ar visām no tā izrietošajām sekām..

    Precīzāk par riņķī apkārt to pateikt nevar.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.10.2011. 10.21

    Mana nepatika pret NA absolūti nav nekādā sakarā ar SC, pret kuru, sevišķi Urbanovicu, arī nekādu mīlestību neizjūtu, bet gan ar VL aizraušanos ar nacionālsocialisma idejām un tieksmi uz provokatīvām izdarībām, kas radikalizē sabiedrību, un ar to, ka tai koalīcijā ir Rasnačs un Bērziņš, kuri man ir stipri nesimpātiski, tāpat, kā Muižniece utt.
    Bet, ja jau viņi Zatlerim apsolījuši uzvesties labi, lai jau strādā.
    Bet, principā, vislabākā koalīcija būtu gan bez SC, gan bez NA.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 14.10.2011. 11.12

    Dzeris. …Bet, ja jau viņi Zatlerim apsolījuši uzvesties labi, lai jau strādā….+++ un tomēr – bez sava pārākuma un nicinājuma Tu nespēj iztikt :))))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.10.2011. 11.42

    Nacionālsocialistus, staļinistus, un fašistus nicinu, ir tāds grēks, gan esošos, gan bijušos, atzīstos.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > mary75 14.10.2011. 12.03

    >dzeris- nacionālsocialistus un fašistus nicinu, ir tāds grēks, gan esošos, gan bijušos, atzīstos.

    Tev ir lielas problēmas Deri. Tad jau Tu nicini arī LV pirmo brīvvalsti, Latviešu strēlniekus, Kalpaku, Bangerski, nicini Igauņus- Lenartu Meri, Ulvesu,
    nicini, somus, poļus, čehus utt. …,jo tie visi ir nacionālisti….
    Tev vienreiz vajadzētu iepazīties ar to sarkano mēri aci pret aci, tad tu negvelstu muļķibas.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.10.2011. 12.22

    Pameklē Guglē, ar ko atšķiras nacionalisti un nacionālsocialisti.
    Ar sarkano mēri esmu pazīstams, tāpat, kā ar brūno.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > mary75 14.10.2011. 12.43

    Absolūti skaidrs, ka SC tagad nav vietas koalīcijā! Un kamēr nepārveidosies, arī ceru, ka nebūs! Bet tas neattaisno TB rīcību izzogot valsti! Tas neattaisno “plānu saskaņošanu” ar krievu fašistiem un konfrontāciju veidošanu, kas tik šiem abiem spēkiem ir izdevīga ( kaut vai provokatīvā parakstu vākšana par latviešu valodu!!! politiķiem jāatbild par sekām, NA sāka konfliktu, kas nav beidzies! Vai Latvijai tas ir izdevīgi???!!! Sc jau nearko neatšķiras! Tāpēc jau tai vispār nav vietas koalīcijā! NA vismaz tagad ir pierādījusi, ka ir “izaugusi no autiņiem”. Zināms bērziņam un rasnačam tur nav vietas!
    Ideāli būtu, ja V varētu viena izveidot valdību, bet tā ir utopija! Nacionālo naidu visvairāk uzkurināja ZRP ar savu stulbo, pērkamo rīcību! Bet šādā situācijā kā esam, labākā koalīcija ir V+NA+ZRP!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

disassociative 14.10.2011. 08.49

Kirovs Lipmans nesen kādā intervijā teica, ka Ļeņins savā laikā uztaisīja sociālistisko revolūciju ar viszemākajamām, visneizglītotākajām un visneinteliģentākajām masām. Precīzi šādu scenāriju šobrīd mēģina spēlēt SC. Arī šie plakāti ir adresēti tieši šai masai. Arī mērķis ir skaidrs un, man liekas, ka ir pēdējais laiks nopietni iesaistīties drošības struktūrām.

+22
-3
Atbildēt

1

    DruvisKleins > disassociative 14.10.2011. 11.26

    drošības struktūrām? vai tadas maz Latvijā ir? Izskatās, ka te katrs var darīt ko grib un kā grib.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 14.10.2011. 08.47

Pēc šitā es patiešām priecājos, ka nobalsoju par NA :)

+20
-5
Atbildēt

0

Edgars Sējējs 14.10.2011. 08.43

“Prezidenta kungs, vai ekstrēmistiem ir vieta Latvijas valdībā?”
Nē!
Tieši tāpēc SC valdībā nebūs,jo ir parādījis zem Maratonista smaidiņa paslēpto viepli-kūdītāju,provokatoru un absolūti neintelektuālo homo sovieticus patieso seju.

+38
-3
Atbildēt

0

LAURIS 14.10.2011. 08.19

šajos plakātos es saskatu patiesu saskaņu.

+6
-11
Atbildēt

1

    gita_g > LAURIS 14.10.2011. 09.21

    Nu, nu. Varēji jau nu izmantot labo iespēju paklusēt, runājot Žaka Širaka vārdiem.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

kkristaps 14.10.2011. 08.09

Jauni puiši, jaunas meitas,
Ar godiņu dzīvojat:
Ne ar zeltu, sudrabiņu
Jums godiņis nopirkams.

+7
-1
Atbildēt

0

Maira Zandberga 14.10.2011. 07.54

Smieklīga provokācija ar visai zemu morālo līmeni, kā tas jau no Latvijas oponentiem bieži redzēts. Ielu pārdēvēšana, jo tās nosauktas “nepareizo” cilvēku vārdos, apvainošana “šaudīšanā”, kur sakars izrādās nav pat attāls, mistiskas “čečenu naudas” piesiešana, it kā krievu, amerikāņu vai kāda cita nauda būtu par matu labāka, mistiska “etniskās diskriminācijas” piesaukšana, ko neviens nav ne redzējis, ne dzirdējis un tā uz priekšu – ar visai vājām provokācijām Latvietis saskāries ne reizi vien! Tad vēl Breivika “attaisnošana” un “inteliģentais antisemītisms”, kas tikai pierāda likumsakarību.

Kas attiecas uz bildi kā bildi – Zatlers un Šlesers ar savulaik pie viena galda tika draudzīgi nobildēts, Parādnieks ar Kravcovu kopīgajā 10. Saeimas bildē, tāpat arī varētu sazīmēt jebkuru citu foto un uzpūst no tā “kompromatu”. Tas ir lēti, sevišķi, ņemot vērā faktu, ka bilde tapusi ap 2002.(?) gadu, tātad pirms teju 10 gadiem, kad R.Dzintars tiešām strādāja par žurnālistu, tāpat kā viens otrs Premjera kandidāts. Pēc šādu saišu meklēšanas taču sanāk, ka ikviens kam ir draugu bilde ar Putinu (Zatleru ieskaitot) atbalsta Gruzijas okupāciju, čečenu apspiešanas, nemierus Ukrainā un autoritāro Baltkrieviju, kas staigā Putina pavadā. Tāpat arī no šādas loģikas izriet, ka ikviens, kam ir bilde ar Putinu, parakstās zem viņa vārdiem, ka “PSRS sabrukums ir lielākā traģēdija pasaules vēsturē!”

Tas ko es gribu pateikt ir sekojošs – latvieši nemeklē šādus netīrus sīkumus pret SC, jo tas nav mūsu stilā un tas pat nav vajadzīgs. SC savu seju jau ir pierādījuši darbos un vārdos, tāpat kā to ir darījis R.Dzintars. Šādi “netīrumi” ir bijuši un būs, turklāt tie tikai pierāda musināšanas faktu un vispārējo nelietību, ejot pāri visam un visiem.

Ja vēl ņemam vērā to, ko teica Jurkāna kungs, ka SC nekad nav vēlējušies būt valdībā (nav zināmi ne ministri, ne premjera kandidāti, SC pieņēmuši visu, kas rakstīts citu programmās, ne viņu) – šādi plakāti tāpat kā 1dienas akcija pat liekas aizdomīga, bīstama!

+36
-6
Atbildēt

5

    TanteSidra > Maira Zandberga 14.10.2011. 09.02

    Bija publicēta fotogrāfija: Guntis Ulmanis und Lavents (jaunais, vārda neatceros, bet bija kaut kāda saistība ar banku un tiesu darbi).

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > Maira Zandberga 14.10.2011. 09.56

    atšķirībā no neonacisma, kur neko bīstamu tu nesaskati?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    cheszz > Maira Zandberga 14.10.2011. 11.10

    latvieši nemeklē šādus netīrus sīkumus pret SC, jo tas nav mūsu stilā un tas pat nav vajadzīgs.
    …….
    Kā tad, (vis)latvieši šādus netīrus sīkumus meklē nevis pret SC, bet gan pret SCP. Kā mežā sauc, tā atskan- viss štokos :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Maira Zandberga 14.10.2011. 11.44

    tonijs. Tev liekas, ka atbilde uz Štokenberga meliem nebija adekvāta?:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > Maira Zandberga 14.10.2011. 17.16

    Meliem? Kādiem meliem?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 14.10.2011. 07.39

Izvietotāji ”uzņēmēji”…zinam tādus ”uzņēmējus”-no siles barots savējo bizness, kurš pēc tam atstrādā naudu, šeit pat viens tāds garīgi slims bija, kas bāza savas bildeles kur pagadās. Principā Dzintaram ir jāvēršas tiesā un DP par šo cūcību, kā arī jānak klajā ar paziņojumu par jaunības laiku muļķībām !

+12
-3
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 14.10.2011. 10.37

..Rema trieciennieks :) ..
_____________________________
Paskaties spogulī-Ušakova junga.

+6
-3
Atbildēt

0

mary75 > mary75 14.10.2011. 11.38

Tev visi, kas nav Dzintara apjūsmotāji ir Ušakova jungas?
Ārkārtīgi šaura izvēle, bet, tas jau jums, “socialistiskajiem demokrātiem” ir raksturīgi.
Tāpēc jau jūs tā jūsmojat par to VL, ka gan tai, gan tev, ir tuvas totalitāras ideoloģijas, citu viedokli jūs panest nespējat.
Paskaties spogulī – ieraudzīsi staļinistu, tikai ar pretējo zīmi.

+6
-4
Atbildēt

0

inese zandersone > inese zandersone 14.10.2011. 12.58

Nejūsmoju par NA, bet tas ir 100x labāk par demagogiem un fašistu atbalstītājiem (kā savādāk saukt kapu apgānītājus?) SC!komunisms= fašismu, abi iznīcināja miljonus! Abus jātiesā! Nirnbergā gan jau būs otrs process!

+3
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam