Kargina ģimene Latgalē pērk tūkstošiem hektāru

56

Komentāri (56)

Ligiña Doniña 10.08.2011. 01.41

Turēšu Parādnieku pie vārda , lai dar ko var ,bet Kargini- persona non grata Latvijā. Tad Kombuļos atkal skanēs disko.—–Patiesībā, bandītu un zagļu vieta būs cietumā. Gan vēl lasīsim, ka Krasovickis nelien ārā no Maskavas, vai notinies kaut kur uz Čīli.

+1
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 08.08.2011. 20.09

normaali tiesiskaa valstii buutu jaaseed aiz resteem , bet Ķiinaa sen buutu pielikts pie sienas…

0
0
Atbildēt

0

Edzs 08.08.2011. 19.36

Kargins, Shkele, Godmanis vai Shlesers mums te liekas baigi varenie bet ir sikas zivis, infuzorijas salidzinot kautvai ar Chukotkas gubernatora apmeriem kursh ari driz tiks noklausits Britu tiesa.
nu un vel, – ar ko mes vai musu shemas butu citadas, principiali atshkjirigas? ja pashi netiekam gala jo ar mazu iedzivotaju daudzumu esam cilveks cilvekam draugs vai bralis tad lietas iztiesat bez nepotisma pec taisnibas vajag pasutit britiem, cita celja mums nav:
http://inosmi.ru/europe/20110513/169329255.html
(“The Moscow Times”)
“Британские суды борются за законность в России”
_…Чтобы справиться с растущим спросом, адвокатские конторы в Англии нанимают юристов, говорящих на русском языке либо хорошо знающих особенности бизнеса в России и странах СНГ.
Общей характеристикой коммерческих сделок, относящихся к бывшему Советскому Союзу, является расчет на личные связи и весьма изощренные и тщательно продуманные финансовые и коммерческие операции с привлечением оффшорных компаний и третьих сторон…_
http://www.compromat.ru/page_17422.htm
_…О том, что Роман Абрамович получил повестку в суд на Британских Виргинских островах, сообщила вчера лондонская газета “Гардиан”. Процесс, в котором предстоит принять участие чукотскому губернатору, является продолжением корпоративного конфликта “Сибнефти” и ее бывшего партнера – британской Sibir Energy, а касается он их СП “Сибнефть-Югра”…_
http://cursorinfo.co.il/news/pressa/2011/05/19/di_perev/
_…Россияне предпочитают британские суды, потому что российская юстиция управляется Кремлем в собственных интересах. В недавних разоблачениях “Викиликс” два посла США описали правительство Путина как “фактическое мафиозное государство”, “союз чиновников, олигархов и организованной преступности” и “автократическую клептократию”…_

0
0
Atbildēt

0

Edzs 08.08.2011. 18.02

lno.
par nopietnam lietam runaju tikai nopietni.
vai saskati manis teiktaja ko nenopietnu?

+1
0
Atbildēt

0

dro 08.08.2011. 17.32

TanteSidra. Tu to nopietni?:)

0
0
Atbildēt

0

Edzs 08.08.2011. 16.56

Londonai izurbt Parexgeitu prasis apmeram pusgadu, tad uz stripas varetu but Kampmeieru Digitalgeita, – vel pusgads, nezinu ka vinjiem ar jaudam, varbut ari vairakas latvieshu lietas var risinat vienlaicigi.
Krievijas un bijushas NVS lietam vinji pashlaik paplashina savu biroju, pieaicina darbam krieviski runajoshus ekspertus.
ja Latvija spes nodroshinat vinjus ar pastavigu pasutijumu, tie atvers ari Latvijas filiali, es domaju ka vinju eksperti jau uz Latviju skatas cerigi.

+1
0
Atbildēt

0

Edzs 08.08.2011. 16.46

Latvija lielakie zemes ipashnieki ir arzemnieki – zviedri, somi, danji un norveghi, tagad ari krievi.
ar steigu ir jaizdara korekcijas vai vel labak jaatcelj Shlesera ierosinatais likums kas ljauj krieviem iegadajoties Latvija ipashumu 100 000 Ls apmera sanjemt uztureshanas atljaujas.
pret Parex Banku, tatad pret Karginu, Krasovicki, Godmani ar Slakteri un parejam Parexgeitas lieta iesaistitam personam Latvijas valstij ir jaierosina lieta Britu tiesa.
Latvija ar savu 1.8 miljonu vienas videjas pilsetas iedzivotaju sastavu kas ir savstarpeji pazistami un draudzibas vai radniecigam saitem saistiti nekad nespes objektivi savas zagshanas lietas izskatit, tas nu ir acimredzams fakts.
un vel manuprat butiskais, – ka jau redzam no Lemberga lietas Londonai vai Velsai ne parak interese uz kadiem radu berniem figurants ir nodroshinoties savu ipashumu parrakstijis.

+3
0
Atbildēt

0

lindamarisfam 08.08.2011. 14.00

@a_kirsteins

Par 15 gadiem piekrītu, Karginam šāda pieeja zemes ieguvei ir bijusi jau sen sen. Bet tam klusumam gan drīzāk ir sakars ar muskuļotajiem puišiem ar attiecīgo dress-code, nevis ar kaut kādiem “Dienas” pasākumiem. (Sazvērestības teorijas, neievērojot mērenību, kaitē smadzeņu garozai.)

Bet par antisemītismu. Vai Lembergam arī nav tendence uz tamlīdzīgām metodēm? Šis arī ir semīts?

+3
-1
Atbildēt

0

mary75 08.08.2011. 13.21

Un kāds tam sakars ar cinītājiem pret antisemitismu, Kargins, pirmkārt, ir blēdis, un kādas tautības – absolūti nav svarīgi.

+4
-1
Atbildēt

0

valdis 08.08.2011. 13.05

Ja ceļa likvidēšanā ir nelikumības, tad tur jābūt tiesu darbiem. Un, principā, to situāciju speciālistiem vajadzētu izpētīt. Kāds bijis Zemesgrāmatas ieraksts, vai nav kāda viltība tā likvidācijā.

+2
0
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 08.08.2011. 11.04

Es nedomāju ka Godmanis un Slakteris šajā sakarā palika bez varenas pateicības. Kas attiecas uz Natura 2000 objektu, tad Kargins ar to tiks galā tāpat, kā ar aizliegumu apbūvēt kāpas Bulduros. Vai Vējonis jebko darīja lai novērstu Vaidavas upes piecūkošanu ar kārtējo spēkstaciju? Viņš tikai cīnās par sīkajiem objektiem, kā mēslu čupas mežā, bet lielos objektus, kuros apbrozās liela nauda, viņš kļūst pilnīgi bezspēcīgs.Tipiska ZZS darboņa loģika. Ko citu var gaidīt no kaismīga Lemberga atbalstītāja. Stipendijas dara savu, korupcija zeļ un plaukst, bet valsts iet bojā gabaliņu pa gabaliņam, pārvēršoties par absolūtu privātīpašumu. Tāpēc jau cilvēki pamet Latviju, ka šeit jūtas beztiesīgi un piesmieti, ka viss šeit ir prihvatizēts, arī Saeima un likumi kopā ar valdību un ministriem.

+10
-2
Atbildēt

0

Jānis Lizdiks 08.08.2011. 10.50

indiāņi vismaz krelles dabūja, Latvijā nodokļu maksātāji savas zemes atdošanu paši arī finansē )

+4
0
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > Jānis Lizdiks 08.08.2011. 10.58

    ——
    Neskatoties ne uz ko – 21.augustā tiks svinēts uz nebēdu! Divdesmit gadi demokrātijā un tirgus ekonomikā ir lustīgi pagājuši, tagad likumsakarīgi pienācis vēsturiskās atmaksas laiks. Vai tad ”mēs” to neesam pelnījuši?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jānis Lizdiks 08.08.2011. 13.08

    Kas liedz tev, edge_indran, aiziet uz baznīcu un uzlikt svecīti – за упокой un mums par prieku – uz neatgriešanos – formācijai, ko tu te diendienā apraudi?
    Zinu, esi ateists, karojošs. Nu, neko nevaru līdzēt.
    :D

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Jānis Lizdiks 08.08.2011. 13.41

    —–
    Paldies par ieteikumu.
    Taču vēlreiz un vēlreiz īpaši ”apķērīgajiem”, kas par kaut kādām formācijām mīl neskaidri izteikties, atgādināšu – par 1922.g. modernās Satversmes darbības atjaunošanu 1991.g. es slavēju un slavēšu gan 1991.g. 21. augusta, gan 5. Saeimas deputātus! Divdesmit gadu reālie notikumi ir uzskatāmi apliecinājuši esošajā Satversmē ierakstītā atbilstību dzīvei:
    2. Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai.
    Kas nepiekrīt, tas lai pārlasa IR publicēto politologa J.Peniķa rakstu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jānis Lizdiks 08.08.2011. 17.19

    indiāņi vismaz krelles dabūja,..
    __________________________
    Mēs joprojām gaidām sprāguša ēzeļa ausis.Apsolīja tak.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.08.2011. 10.42

Par citu tēmu. Lūk ko var panākt īsts līderis, šoreiz Vaclavs Havels, no kura VVF it kā vēlējās pārņemt austrumeiropas līdera stafeti. Kādus ceļus viņa izvēlējās un ko “panāca”, mēs visi zinām. Iesaku izlasīt: http://www.echo.msk.ru/blog/shevtsova/794015-echo/

+5
0
Atbildēt

1

    mary75 > dro 08.08.2011. 10.56

    Jā, tas bija labais gājiens, gan Kremlis, gan Vācijas politiskā elite, kas gatava tam klanīties un neredzēt neko, ko tai negribās, dabūja pamatīgu pērienu, tas vieš cerības, ka Rietumos visi vēl nav nopirkti, un sabiedriskā doma vēl kaut ko nozīmē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

vupats 08.08.2011. 10.23

Aizmirsu piebilst, ka gadījumā, ja kāda teritorija ir NATURA 2000, Latvijai mainīt tās lietojumu ir visai maziespējami. tas nozīmē, ka šajā teritorijā būvēt kaut kādu kanālu, kas varētu būtiski izmainīt aizsargājamās teritorijas statusu, ir maziespējams fakts.

Līdz ar to ir daži būtiski jautājumi, kurus derētu, tomēr, noskaisdrot:

– vai TV3 žurnālisti, dzenoties pēc “krutāka” sižeta, nav izmantojuši tikai “trešā uzlējuma” informāciju?
– vai TIEŠĀM, pirms sižeta sagatavošanas IR izzināti visi PIEEJAMIE dokumenti? (ticiet, tādu, šajā gadījumā ir ĻOTI daudz)
– gadījumā, ja tas tiek domāts NOPIETNI, Latvijas iedzīvotāji IR laikus jāsāk gatavot protesta akcijām, līdzīgi kā tas bija ar “Daugavas glābšanu” un Rigas metro akcijām 80-to gadu nogalē.

Tāpēc man aicinājums arī IR žurnālistiem – varbūt tās “zirnekļu burkas” cīņas, gaidāmo vēlēšanu sakarā IR stipri vien mazsvarīgākas par šo konkrēto kādu personu “kluča” uzlikšanu mums uz galvas?

Tāpat vēlēšanās spēku samērs jau daudzmaz zināms un žurnālistu spēku tērēšana šim pasākumam ir nevajadzīgs pasākums. Vienlaikus, šādu “resno runču” nolikšana pie vietas būs audzinošs efekts pārējiem un, galvenais, viņu aizstāvjiem sākot no parlamenta un beidzot ar pašvaldību.

Padomājiet par to!

+7
-4
Atbildēt

9

    Una Grinberga > vupats 08.08.2011. 10.34

    @easy
    Gribētu atgādināt, ka Latvijā ir precedenti, kad par spīti Naturām, UNESCO u.c. starptautiskiem ierobežojumiem, “biznesmeņi” dara, kā grib! Un ja žurnālisti šo situāciju nebūtu parādījuši, tad jau pēc kāda laika mēs secinātu post factum, ka Drīdzis un Sīvers jau ir savienoti ar visiem Natura2000 aizliegumiem. Vides ministrija pateiktu, ka nekā nezināja. Pašvaldība, ka “uzņēmēji” neinformēja. Bet “uzņēmēji”, ka neviens neko neteica un ka nezināja, ka jābūt kaut kādiem saskaņojumiem, jo zeme taču privāta!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 08.08.2011. 10.41

    NS,
    vai`t es ko saku pretēji Tevis raxtītajam?
    gadījumā, ja fakti atbilsts patiesībai, šis IR īstais brīdis, lai to blēžu bandu noliktu pie vietas. kazi, varbūt izdosies paralēli izvilkt gaismā citus asociētos kretīnus iz bijušo/esošo politiķu/valdības cilvēku aprindām.
    Ja es būtu žurnālists, šĪ IR viņa LIELĀ IESPĒJA, līdzīgi kā tas bija Snipam un Īvānam 80-to beigās. Tikai, manu šo teikumu saprotiet pareizi – tā NAV tikai sava vārda TAISĪŠANA.

    TĀ IR IESTĀŠANĀS PAR SVĒTU LIETU! Patētiski? Varbūt, bet tā tas IR!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > vupats 08.08.2011. 10.41

    easy – principā, nebūtu jau slikti, ja žurnalistiem būtu iespēja izpētīt visu sīki un smalki, bet, diezin vai viņi to ir spējīgi izdarīt, pat, ja ļoti gribētu.
    Galvenais žurnalistu uzdevums ir pievērst uzmanību attiecīgai situācijai, tālākais ir tiesībsargājošo struktūru un politiķu uzdevums, kuriem ir attiecīgas pilvaras un resursi noskaidrot visu sīkumos.
    Bet, piekrītu, šī būtu lielā iespēja žurnalistiem, mēģināt pētīt šo lietu tālāk viņiem noteikti vajadzētu, jo tas piespiestu rīkoties arī tiesībsarg. iestādes, kas, iespējams, kādu iemeslu dēļ, nemaz nav tik ļoti ieintersētas pētīt tur ko vairāk.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 08.08.2011. 10.44

    Starp citu, aizmirsu piebilst, ka ar NATURA 2000 teritoriju aizsardzības jautājumiem savulaik biju gana saistīts, tāpēc atļaušos, tomēr, bilst, ka tik vienkārši apčakarējams tas nemaz nav un pa lielam tas Latvijā šajās teritorijās nevienam nav izdevies.

    P.S. UNESCO gadījums ar Hansabankas torni Daugavmalā ir no bišķi citas operas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 08.08.2011. 10.51

    Iebildi par žurnālistu bezspēcību, tomēr, atļaušos pasmaidīt. Tā sanācis, ka šo “drēbi” – ko var un nevar, zinu gana labi. Būtu tik gribēšana un laika iespējas.
    Ticat, vai nē, bet dokumentu “plašai pieejai” ir iespējas iegūt ļoti daudz. Piekrītu, dažkārt nākas sastapties ar amatpersonu vēlmi tos slēpt, bet, uzsveru, ar gana lielu uzstājību to var dabūt gatavu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > vupats 08.08.2011. 11.03

    @easy
    Tas vairāk izskatās, ka kāds no attiecīgās teritorijas ir piezvanījis žurnālistiem, ka ir tādas un tādas lietas. Un ir iemesls, kādēļ žurnālisti konstatē faktu nevis izpēta līdz pēdējām detaļām – tas droši vien ir saistīts ar tuvojošajām vēlēšanām – jo ātrāk pacels jautājumu, jo būs lielāks pamats to atrisināt līdz 17.septembrim, jo pēc tam tam neviens vairs nepievērsīs uzmanību, pat ja žurnālisti būs izanalizē’juši līdz pēdējam papīram un skandēs no rīta līdz vakaram.

    P.S. Nekas jau nebūtu pretī, ja kāds godīgs uzņēmējs nopirktu tos 3000 ha, apkoptu, sakārtotu infrastruktūru un attīstītu kaut ko līdzīgu Amatciemam, bet ne jau spekulants, kura dēļ Latvija bija tuvu defoltam, un ne jau tāds, kurš gatavs neatgriezeniski sagraut dabas vērtības.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 08.08.2011. 12.06

    Šajā gadījumā par “pēc tam tam neviens vairs nepievērsīs uzmanību” atļaušos spēcīgi iebilst.

    Pirms dažiem gadiem Polijas vietējās pašvaldības bija sadomājušas būvēt ātrgaitas šoseju pāri Natura 2000 teritorijām valsts ziemeļu galā.
    Pat tika sākti būvdarbi, kuros izdevās nezinkā piesaistīt to pašu ES Kohēēzijas fonda naudu. Cik esmu par to interesējies, tad tieši vietējās pašvaldības kopā ar “privātajiem investoriem”visādi muhļīja to cauri.
    Ta kā vietējie iedzīvotāji un dabas aktīvisti “netika ar to galā”, viņi mērķtiecīgi pieslēdza un palīdzēja informēt “centrālos” žurnālistus. Protams, neviens nav tik dumjš, lai nesaprastu, ka žurnālistu “resnais gals” to sāka darīt nesaprotot publicitātes izdevīgumu, tomēr, nav zemu arī jānovērtē pilsoniskā apziņa.
    Rezultātā Polijas valdība tagad atmaksā ES jau piešķirtos līdzekļus un izmaksā soda naudu daudzu simtu miljonu EUR apmērā.

    Tad man IR jautājums – vietējiem žurnālistikas korifejiem rokas niez tikai tad, kad jāapraksta visos sīkumos kā un kāpēc pie viena galda apsēdās Zatlers un Šlesers? Protams, tas ir tik vienkārši, kā “divus pirkstus apčurāt”. Atpiņķēt “resno runču” mahinācijas jau prasa žurnālistu/-a prasmi un pilsonisko drosmi.

    Pagaidām izskatās, ka Latvijā ir tikai žurnaļugas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vupats 08.08.2011. 12.26

    easy. Kas ir ar Krievu salu Daugavā, smilšu uzskalošanu krastā pie Bolderājas un Vanšu tilta, turpmākiem notikumu scenārijiem Rīgas brīvostā? Cik atceros, tur arī bija aizsargājamas teritorijas. Rīgas brīvostā tas netraucēja tos plānus akceptēt. Vari paskaidrot atšķirību?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > vupats 08.08.2011. 12.38

    komplekts:

    http://www.ir.lv/blogi/politika/slesera-ostas-attistiba-un-dazas-noklusetas-lietas
    sandrajak Ja precīzāk, tad biedrības iebildumi īsumā ir šādi:
    1) jūras aizbēršana ir pretrunā Rīgas attīstības plānam – atbērtnes vietā ir plānā ir publiski pieejamai krastmala. Ņemot vērā prognozētās dubļu šļūces (vairāk kā 1000 m) un noplūdes, nav ticama krastmalas un tuvākās apkārtnes saglabāšana šobrīd tik aktīvi izmantotajām rekreācijas vajadzībām;

    2) nav rasts risinājums prognozētajai ietekmei uz Natura 2000 teritorijas – Mīlestības salas krastu nobrukšana par vairākiem metriem ik gadu – IVN biroja piedāvātais risinājums ir tikai uzraudzība – monitorings, lai gan jau šobrīd tiek prognozēta krastu erozija pat par vairākiem metriem gadā. Rīcība krastu nostiprināšanai un tās ietekme uz vidi šī projekta ietvaros nav vērtēti;

    3) grunts krautni uz 10 gadiem, atbilstoši spēkā esošajiem „Vispārīgajiem būvnoteikumiem”, nevar vērtēt kā pagaidu būvi;

    4) Rīgas brīvosta IVN procesā nav veikusi vairāku institūciju prasītās ekotoksikoloģiskās analīzes izņemamajai gruntij. Tā vietā – analizēti grunts paraugi, par kuru autentiskumu laboratorija neatbild. Paraugi ņemti 2009.gadā no pastāvīgi padziļinātā kuģu ceļa, taču ne no simtiem gadus nekustinātā grunts slāņa, ko paredzēts izņemts šī projekta ietvaros. RD domes deputātu e-portfelī šī dokumenta nav, taču ar to var iepazīties http://www.rop.lv/lv/par-ost…, atverot dokumentu „Labojumi un papildinājumi noslēguma ziņojuma aktuālajā versijā”;

    5) ir ignorēta NVO un valsts institūciju prasība – izvērtēt alternatīvu grunts pagaidu krautnes vietu, kas neietekmētu Rīgai nozīmīgu ainavu, jūras pludmali Rīgā, blakus vēstures piemineklim – Komētfortam Daugavgrīvā, uz robežas ar Piejūras dabas parku.

    Vakarbuļļu pludmalē ceturto gadu pēc kārtas plīvo Zilais karogs. Taču pašvaldības īstenotās piekrastes apsaimniekošanas politikas dēļ Zilais karogs kā kvalitātes simbols varētu tikt atņemts, ja šī projekta ietvaros pie Rietumu mola uz ne mazāk kā 10 gadiem jūrā tiks veidota atbērtne, kas ne mazāk kā 50ha platībā sliesies 3 -5 m virs jūras līmeņa. Tās izveidošana un ekspluatācija ir saistīta ar būtisku ūdens uzduļķojumu, ainavas degradāciju, bīstamību peldētājiem un ievērojamu zivju resursu iznīcināšanu.

    Infrastruktūru pludmalē var sakārtot vienas sezonas laikā, bet vienas sezonas laikā var zaudēt arī to, kā dēļ šī infrastruktūra radīta. Vai būs vajadzīgs soliņš, rotaļlaukums un glābšanas stacija pie jūras, kurā nevarēs peldēties?
    http://www.ir.lv/2011/7/5/rd-atbalsta-daugavas-padzilinasanu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

vupats 08.08.2011. 10.06

Viss atkarīgs no tā, kā šis ceļš ir juridiski noformēts. Ja tas savieno apdzīvotus punktus (Latgalē – sādžas), ticamākais, tas ir vietējas nozīmes ceļš, kurš ir pašvaldības pārziņā. Nav gan izslēgts, ka privatizācijas juku laokos ceļš kaut kādā veidā nonācis uz privātas zemes. Tad ir svarīgi, vai tam nav uzlikts servitūts, kas aizliedz mainīt tā lietujumu un vēl dažas lietas.
Vienlaikus gan nav izslēgts, ka “resnie runči” ir sačomojušies ar vietējo pašvaldību, tautas tur palicis maz un tā ir zināmā mērā degradēta publika, kuru var viegli manipulēt, tāpēc “runči” ar pašvaldības klusu svētību dara, ko vēlas.
Un šeit ir jautājumu jautājums – vai tas nebūtu gana interesants materiāls žurnālistikas izmeklējumam?

+9
0
Atbildēt

0

valdis 08.08.2011. 09.57

Bet vietējie vietvalži varētu par šo netīro naudu nedancot un neizdabāt, bet rūpēties par saviem iedzīvotājiem. Kāpēc viņi necēla trauksmi jau savlaicīgi?

+8
0
Atbildēt

4

    Una Grinberga > valdis 08.08.2011. 10.11

    Domāju, ka tādas nabaga pašvaldības tiek piekukuļotas un vēl pateikts, ka “mums ir nauda un mēs varam aiziet uz blakus pašvaldību, ja kaut kas nepatīk” un šamie lokās, kā paša Kunga priekšā. Plus, tur jau nav vairs kā labā darboties – pensionāri vai dzērajģimenes, un viss.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > valdis 08.08.2011. 10.23

    Pašvaldība un zemes ierīkotāji, pat, daudzos gadījumos nesniedz informāciju, varam tikai domāt, kāpēc. Mēs jau neizmainīsim Karginus un viņiem līdzīgos, bet nedrīkst pieļaut, ka amatpersonas atbalsta nelikumības.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > valdis 08.08.2011. 11.19

    Plus, tur jau nav vairs kā labā darboties – pensionāri vai dzērajģimenes, un viss.
    ____________________________
    T.i. -augšminētos drīkst aplaupīt?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > valdis 08.08.2011. 11.46

    to lama Kaut viens tantuks, kas tur dzīvo, un, kamēr tur ir pašvaldība, tai jāstrādā tā viena tantuka labā. Tā nav Kargina valsts, tā ir LV.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.08.2011. 09.57

Par šo ziņu IR paldies! Pavirši pārskatot, liekas citiem portāliem Nekā personīgi sižets ir “vienaldzīgs”. SC karsējiem vajadzētu padomāt, ka Putina Krievijas prakse varētu tikt ieviesta mūsu valstī ļoti īsā laikā:)

+13
-1
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > dro 08.08.2011. 11.40

    to lno

    Ja visādi promaskaviskie izdzimteņi nebaidoties no atmaksas turpinās murgot par koalīciju ar SC(capki,kononovi,budanovi u.c.), Latvija var piedzīvot ko līdzīgu.
    http://www.yuga.ru/news/208019/

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    juris > dro 08.08.2011. 12.22

    Apollo par šo jau bija vakar vakarā. Tvnetā arī ir.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > dro 08.08.2011. 13.55

    Karginam šāda pieeja (gan banku, bet jo īpaši zemes) lietu kārtošanai bija jau ilgi pirms SC vispār radās. Arī ar etnisko izcelsmi un piederību krievvalodīgajai kultūr-valodiskajai kopienai to nevar izskaidrot, jo tādas pašas metodes (un vēl šerpākas) izmanto latvietis Lembergs.

    Jautājums drīzāk būtu jāuzstāda, kādēļ šādi deviņdesmito sākuma kapitālisma arhaismi ir saglabājušies un var veiksmīgi realizēt savas metodes. No otras puses, nemaz tik veiksmīgi kā toreiz viņu metodes vairs nestrādā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 08.08.2011. 09.48

Mēs visi kopā maksājam par šo divu kungu bankrotu. Tajā pašā laikā šie kungi dzīvo cepuri kuldami. Un par to visu mums jāpateicas Godmanim un Slakterim, kas izkārtoja šo situāciju. Nu forši! Varbūt tagad vērts uzdot pāris jautājumus Godmanim? Un varbūt šos jautājumus beidzot vēlas uzdot tiesībsargājošās iestādes?

+18
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 08.08.2011. 09.34

Varu tikai pabrīnīties, kādēļ K2 nesēž cietumā un visai ģimenītai nav konfiscēts viss īpašums!

+12
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Una Grinberga 08.08.2011. 10.53

    —–
    ‘Jāsaprot, ka sociālisms ir beidzies’ – tā viens investīciju baņķieris pagājušonedēļ atbildēja ”nezinīšiem”. Sen pagājis tas laiks, kad bija gan tauta, gan ‘tautas īpašums’. Nezinīšiem atgādināšu par 1991.g. 21. augusta vēsturisko nozīmi:”Satversmes atjaunošana un Latvijas tiesību telpas nošķiršana no PSRS tiesību telpas iezīmēja arī skaidru atjaunotā valstiskuma politisko orientāciju. Konstitucionālais likums balstās uz aksiomu, ka Latvijas Republika ir Rietumu tiesību telpai piederoša valsts, kas atzīst un īsteno demokrātiskas tiesiskas valsts standartus – cilvēktiesības, varas dalīšanu, privātīpašuma aizsardzību un tirgus ekonomiku” http://www.21augusts.lv/par-21augustu
    – No Ventspils līdz pat Kombuļiem 2011.g.21.augustā tiks svinīgi atzīmēts divdesmitais jaunās ēras sākums Latvijā. Ja kāds nav apjēdzis – kas tagad valda, tad lai Satversmes 2. pantu pārlasa!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 08.08.2011. 11.01

    Tā ir demagoģija, Rietumu tiesības paredz atbildību par saviem darbiem, arī ar savu īpašumu.
    Ja tās zemes pirktu kāds cits, tāds skandāls nebūtu, bet, kad to dara Kargins, kas jau nodarījis valstij milzu zaudējumus, bet nav saņēmis par to nekādu sodu, ar Rietumu tiesībām tam nav nekāda sakara, drīzāk, ar Latvijas īpatnējo likumdošanu un visaptverošo korupciju.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Una Grinberga 08.08.2011. 12.59

    —–
    A.Bērziņš, prezidents:”Pasaulē ubagi nevalda…..” –
    – Tā ir realitāte, tā kā ar demagoģiju par kādām tur Rietumu tiesībām realitāti nevarēs mainīt ne Kombuļos, ne Ventspilī !

    0
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 08.08.2011. 09.26

Vai nav kārtējais absurds, kas iespējams tikai muļķuzemē?
Pēc Parex bankrota abi K-K skaitijās bomži, tiem nekas nepiederēja, viss boija pārrakstīts, un, tā vietā, lai meklētu un izpārdotu šo kungu īpašumus, kuri bija vainīgi pie faktiskā bankrota, valsts Godmaņa un Slaktera izppildījumā pārpērk no kungiem šo banku ar visiem parādiem, vēlāk ieliek tur iekšā nodokļu maksātāju turpat miļjardu, un kugiem paliek visa personoskā nauda un īpašumi, bet valstij – parādi un tukša banka?
ja tā nav afēra, kas tad ir afēra, kaut nešaubos, ka muļķuzemes likumiem viss atbilst.
Un tagad Kargins, it kā nekas nebūtu bijis, uzpērk Latvijas nacionālo bagātību – ezerus un zemi, acīmredzot, vietējiem aborigēniem atstājot rezervāciju, jo Kargina īpašumos jau tiem ieiet būs aizliegts?
Un kāpēc pašvaldība nevarēja to zemes gabalu, uz kura ceļš, pārdod, vismaz, ar apgrūtinājumu, lai ceļš saglabātos?
Nevajadzētu, vismaz, pajautāt, no kurienes nesenajam bomzim atkal uzradusies nauda, cik tā ir legāla, vai arī tas šai valstī nevienu vispār neintersē?
Un vēl šīs te kungs atļaujas uzvesties kā uzvarētājs un draudēt vietējiem iedzīvotājiem, vai mums vispār ir valsts, vai pilnīgi visi ir nopirkti un pārpirkti no Kargina un līdzīgajiem?

+11
-2
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > mary75 08.08.2011. 11.27

    to dzeris49
    Tās ir tikai sekas, cēloņi ir LC, LPP, TP un ZZS politika un vēl koķetēšana ar pasaulē visbīstamākā noziedznieka pārstāvjiem Latvijā, SC.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

valdis 08.08.2011. 09.13

Acīmredzot, situācija veidojusies ne jau pēdējā brīdī. Atbildīgās personas klusējušas. Iecerēt šādus brīnumus var tikai ar zemes ierīkotāju atļauju, ar pašvaldības akceptu. Tad, kad noticis nenovēršamais – ceļš slēgts – tad par to uzzin vienkāršais iedzīvotājs, kam šo ceļu vajag.

+6
0
Atbildēt

0

Zandulēns 08.08.2011. 09.01

Pagasts varēja izmantot pirmirkumu. To gan neviens parasti nekad nedara.
Valsts varēja ātrāk ieviest nulles deklarācijas. Tad nebūtu jāuzdod jautājumi par līdzekļu izcelsmi.
Labums ko var gūt šeit – Karginu ģimene acīmredzot prognozē lauksaimniecības attīstību valstī. Neba nu vien uz platību maksājumu rēķina vien grasās to zemi uzturēt. Vietējie varēs iet strādāt pie Rema (ja nu vienīgi tur vispār kāds būs palicis, un juniors neizdomās darbam no Āfrikas importēt nēģus.)

+7
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > Zandulēns 08.08.2011. 17.19

    “Pagasts varēja izmantot pirmirkumu.”
    _________________________________________
    Pagastvecim ar sekretāri vajadzēja apstaigāt mājas un solīt tās nodedzināt, ja īpašnieki par kapeikām nepārdos zemes pagastam?
    :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 08.08.2011. 08.51

Kāpēc žurnālisti nav uzdevuši jautājumu par situāciju Vides un Reģionālās attīstības ministram Vējoņa kungam? Viņam – tāpat, kā par Visaginu, – vajadzētu būt viedoklim. Tomēr viņa sfēra. Un kur tas ir – Rīgā – kārtoti jautājumi, ja bijusī pagasta vai ciema priekšsēdētāja, kas parādīta TV3 sižetā, nespēja neko ietekmēt?

+17
0
Atbildēt

0

austrisv 08.08.2011. 08.48

“Iedzīvotāji baidās, ka paliks bez ceļa, kas savieno Kombuļu un Skaistas pagastu ”
Ak, nabadzīgais Kargins un viņa trūkumā nonākušā sieva! Nabaga nodokļu maksātāji ar Gočas gādību pārpirka viņa iztukšoto banku. Te nu ir skaidrs pierādījums, ka Karginam naudas netrūkst. Tikai nesaprotu vienu, vai tad var tā pat ceļu nopirkt?

+16
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > austrisv 08.08.2011. 09.14

    Aiz pateicības par izglābšanos viņam ir lietussargs karoga krāsā. Latvija ir Karginu ģimenes “lietussargs”. Vai slaucāmā govs – tomēr?.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam