Vērsīsies KNAB par viskija markas aprakstu skolas eksāmenā

79

Komentāri (79)

raimonds_bossltd 27.06.2011. 21.20

to dzeris49
Palestīnieši neizbaudīja “Baigo gadu” un tur neplosījās kriev-žīdu fašistiskais izdzimtenis, Šustins. Par tiem, kas “cieta vairāk”, viņi bļāva visskaļāk, kā pasakā, kur “sistais nesisto nes”. Par krievijas industrializāciju un to nolādēto sātana kalpu apbruņošanu līdz zobiem, kas izraisīja visdrausmīgāko WWII, ne tikai ASV cionisti, bet arī katrs žīds, kas publiski nenosoda WWII galveno vaininieku, Staļinu, ir pelnījis visbargāko sodu.
Uz Latvijas valsts iznīcināšanas rēķina viņi tika pie savējās.

+1
-3
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 27.06.2011. 19.56

to dzeris49
Par žīdu(ne valsti, ko apdzīvo 200 tautu, kā mums te fašistu izdzimteņi grib uzspiest) valsti, Izraēlu, un to, kā viņi risina svešo problēmu, esmu sajūsmā.
Nepatika ir par biznesa projektu, mītu par holokaustu, kam Latvijā, kur valda ticības brīvība, katrs var ticēt un katrs to var kliedēt. Mūsu valstī, kuras tauta ir visvairāk cietusi žīdu un krievu WWII, sludināt holokaustu ir vienkārši galējs cinisms.

+1
-4
Atbildēt

2

    mary75 > raimonds_bossltd 27.06.2011. 20.29

    “…mītu par holokaustu…” – spēcīgi, Ombros!
    HAMAZs nobāl!
    Un ko, tas, ka mēs cietam, ļauj mums noliegt, ka bija tādi, kas cieta vēl vairāk, stpri interesants domu gājiens.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    agnese_gaile > raimonds_bossltd 28.06.2011. 11.54

    Tu esi galvā izp***s.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

astra_ozo 27.06.2011. 17.49

Šodien visos medijos ziņa, ka divi izraēlieši :) apzaguši Osvencimas muzeju…. Kā viņiem nav kauna! Lūk tā ir ZIŅA!!!

+4
-2
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > astra_ozo 27.06.2011. 18.21

    to andza
    Žīdi pievākuši pāris savus fetiša priekšmetus.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 27.06.2011. 18.53

    Un par ko tādi prieki?
    Esat Ahmadinežada un Hamaz fani, vai ēbrejus vienkārši apskaužat?
    Ir jau arī par ko, vienkārši vajag salīdzināt, kādu valsti uzcēluši ēbreji, un kādu latvieši.
    Un savu kropļu pietiek jebkurā tautā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > astra_ozo 27.06.2011. 20.34

    Ieskaidro, Dzeri, to lūdzu ebrejiskās liekulības simbolam Efraimam Zurofam, kurš, protams, nepārstāv Izraēlu kā valsti, bet vienīgi vienu no daudzām sabiedriskajām organizācijām: loģiski uz tā politspekulanta izpausmēm reaģēja ar publisku nereaģēsanu Maizīšlaika ģenerālprokuratūra un Izraēlas vēstniecības Latvijā, — allaž atsaucās un dziedāja līdzi vienīgi Rīgas padkrieviskā šovinistu prese/mediji. :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dro 27.06.2011. 15.22

Tas ir nepiedodami, ka IM reklamē konkurentu markas! Vai tiešām nevarēja popularizēt Zelta alu vai Rīgas balzāmu? Korumpanti!:))

+5
-3
Atbildēt

5

    piziks > dro 27.06.2011. 15.29

    Ino, tieši tā, — īstā reklāma ir tagad, pēc publikācijām ar ĀB pašatgādināšanās/PR sviestu, jo nu tiešām net-a vide mācēs uzrakstīt “Tullamore” pareizi… :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 27.06.2011. 16.16

    …skatos uz Jums, vīri, un priecājos!…rakstiet vēl!…un kļūstiet par antiņu baru, kurš nespēj atšķirt notikuma jēgu…meklējiet argumentus un nolieciet visus, jo sapratne par eksāmena saturu tiek novirzīta otrā plāksnē…pārvērtiet to visu jokā, jo Jūsu bērniem ar to nav jāsaskaras un viss, kas neattiecas uz Jums personiski – taču ir apņirgšanas vērts…esat īsteni mūsu sabiedrības piederīgie!…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.06.2011. 16.49

    Jā, latvietim nav nekā svarīgāka par šķietamu šķīstumu:) Tas tiešām ir šausmīgi, ka 12. klases skolēni tagad uzzināja, kas ir viskijs! Savā mūžā esmu 5 X iedzēris virs mēra, un trīs no tām vidusskolā…Manuprāt tanī laikā noteikumi skolās bija daudz stingrāki: skolēni ne tikai neatzīmēja skolas sākumu ar alkoholu, bet bija spiesti ievērot formu un matu garumu. 80. tajos gados jau viena otra klase pirmdienās smirdēja pēc šnabja, un vecākās klasēs skolēni lāpīja pohas kopā ar skolotāju. Tāpat iedzēra kopā ar audzinātājiem, kopīgi skatoties aizliegtās video filmas. Tā lūk, cienījamā bērnu dārza audzinātāja!:))

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 27.06.2011. 20.40

    Ino, šoreiz neizprotami loģiski spried! Apinisti drīz sūtīs uz cietumu bez KNAB-a starpniecības jebkuru skolotāju, kas ekonomiskās ģeogrāfijas tēmās atļausies runāt par vīna, šampanieša, konjaka un dabiskā korķa, kā arī alus lomām Francijas, Itālijas, Portugāles un jo īpaši Čehijas ekonomikās, — tie “čehu cūkas” taču izrij 160 l alus uz katru dvēseli gadā, tā veicinot latviešu skolēnu nozombēšanu ar domām par čehu dzeršanu!

    Ja LV ir tik stulbs politiskais elektorāts, laikam tiešām neko labāku neesam pelnījuši, — kaut gan aizdomas, ka šīs vienkāršās — ekonomikas, nevis alkoholisma — patiesības pat Vienotības Kampars tomēr saprastu. :)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.06.2011. 23.08

    OT. Dārgais “domubiedri”! Cenšos spriest objektīvi pēc savas subjektīvās saprašanas, tanī pašā laikā man nav fobiju pret Vienotību kā tev vai Zanei pret PS vai visu piedodoša attieksme pret LV noliedzējiem SC:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

piziks 27.06.2011. 12.58

Uhhķī-puhhķī, cik viegli nepamanīt, kā visa Ārstu Biedrība kārtējo reizi ir Pētera Apiņa kārtējais privātšovs ar vispirms jau savu uzmanības deficīta sindromu. Pirmajam KNAB-ā satiktajam kompetentajam korupcijas apkarotājam derētu Apinim atgādināt kādu skandalozu skrejlapu lietu Latvijas politiskajā jaunāko laiku vēsturē, pēc tam varētu arī atgādināt, cik procentu no tagadējiem 12. klases latviešu plūsmā beidzējiem jau vismaz gadu ir pilngadīgi, jo skolu beidz lielākoties 19 gadu vecumā utml.

Ja kādu derētu mazliet papurināt LR izglītības ministrijā, tad vienīgi to, kurš piedāvājis “Tullamore Dew” aprakstu, lai ilustrētu Īrijas ekonomikas attīstības saknes. Daudz labāks, iespējams, ir piemērs ar “Baily’s Irish Cream”, pasaulē vispārdotāko liķieri, iespējams, vēl arvien. Eksporta atīstībai īpaši un mērķtiecīgi izstrādātu produktu, uz viskija bāzes, kuru Īrijas zinātnieki, valsts programmai atbilstoši, līdz attiecīgajai produkta kondīcijai maisīja 7 (!/septiņus) gadus ar ļoti augstas kvalitātes saldkrējumu, kamēr labi uzmaisīja un 40 000 (četrdesmit tūkstoši) īru govju un viņu saimnieki ik dienu strādā savas Īrijas ekonomikas labā.
Tā nu attiecīgo piezīmi varētu “Tullamore” pieminētājiem izteikt vienīgi par vēl labāka piemēra nepieminēšanu. Liekulīgajam Pē-Apinim ar politisko kāju pa politizēto purnu derētu atgādināt, ka arī “Rīgas Melnais balzāms” kādreiz LR Valsts Kasē ienesa vairāk nekā tagad, kad — dīvainu? :) — LC utml. politiķu mazvalstiskās darbības rezultātā šie ienākumi uz Latviju attiecas arvien mazāk, lai neteiktu, ka samazināti līdz minimumam. Prasīt big-foot-am, kam tas izdevīgi, protams, ir bezcerīgi.

Dzeri, ZanE, Mezavilks (kas par interešu un uzskatu kopu?! :))… apsveicu Jūs visus ar uzraušanos uz kārtējās PA slimīgās un spekulatīvās aktivitātes izpausmēm!

Attiecīgajiem “antiņiem” īpaša atgādne, — vismaz jau tā nogurdināto KNAB šoreiz varētu likt mierā un lūgt un ļaut darīt KNAB-am atbilstošas lietas.

Ja nu Kažociņa k-ga firmu pasaukt palīgā nemilitārās pretizlūkošanas jomā, tad nu vēl tā…

+5
-7
Atbildēt

11

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > piziks 27.06.2011. 13.02

    Labi rūkts! Visu cieņu!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.06.2011. 13.10

    Pirozkovs, — pa-a-aldies par labajiem vārdiem! Tomēr žēl to mediju ar visiem siamniekiem un to PA murgu izplatītāju, kam diena būs beigusies, bet vēl nebūs pielecis, kas īsti noticis. Jopcik.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 27.06.2011. 13.18

    OT – kurš te runā par pilngadību vai nepilngadību, te iet runa par slēptu reklāmu, apzinātu vai neapzinātu, dīvaini to neredzēt, un kā tu iedomājies, reklāma ir tikai tad, kad tiešā tekstā pasaka – dzeriet “Tullamore” viskiju?.
    Par Apīņa un ĀB aktivitātēm arī es neesmu lielā sajūsmā, bet, tas nenozīmē, ka kādreiz viņi nespēj pateikt arī ko pareizu, tu, atkal, kaut kā pamanies visus akcentus pārcelt no lietas būtības uz Apīņa personību, un vēl arī Āboltiņu un Jaunupu te piesaistīji.
    Un, ja tiešām domā, ka labāku eksāmena tēmu atrast nevarēja, bez iespējamā skandāla riska, tad tas ir naivi.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.06.2011. 13.26

    Dzeri neattapīgais, man P-apiņa probzas pie back-side-s, — Tev, Dzeri, kā pilsonim uz tvaika mašīnas/parovoza, atgādināšu, ka man mans galvenais “topiks”/tekstuāla improvizācija bij veltīts Īrijas ekonomikas attīstības vienam no raksturojumiem, jo to viskiju ar krējumiem maisīsanu zinātniski atbalstīja un skubināja valsts programma… bet tie ekonomikas attīstības centieni… nuja, Vienotībai un tās pielūdzējiem, mazsvarīgi un neizprotami… :)
    Dzeri, tad jau Tev laiks vienoties ar Klāviņu Olšteinu unisōnā un doties uz TV, kur vienreiz jau Olšteins jau slavēja Jaunupu kā savu jaunā politiķa paraugu, — pats par sevi saprotams, ka starp Olšteinu pērnajā oktobrī un šāgada jūnijā jau ir liela vertikalizētās karjeras starpība.
    Uz priekšu, Dzeri, — “lielas bungas Tev kaklā un karogu rokā” (Tolkotāja & tUlkotāja piezīmes, — no Krievijas krievu mūsdienu pilsētfolklōras citēts)!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 27.06.2011. 13.42

    …Optiskais Tēmekli…varen plaši izteicies, bet argumenti pabāli…piesaukt 12.klases beidzējus, kuri jau pilngadīgi ir stipri pajolīgi – Tavuprāt, jaunieši tiek sagatavoti reālajai dzīvei un pareizās markas izvēlei?…:))
    …mums jau te viens ģēnijs ir, kurš spēj visu noreducēt tikai uz sev “sāpīgo”” tēmu, bet nesaskatīt lietas būtību…izskatās,slikts piemērs ir lipīgs…:))
    …pareizi Dzeris minēja, ka jānoskaidro tā “trepīte” IZM, kuri pieņem šādus lēmumus un izvēlās eksāmenu saturu, jo tas nav normāli un jebkurā citā valstī tas nebūtu pieņemami…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    agnese_gaile > piziks 27.06.2011. 14.07

    Tu ar ļoti daudz vārdiem esi pateicis tikai to, ka tev nepatīk Apinis. Problēmas būtība ir korupcija un/vai stulbums IZM, jo citādi nevar izskaidrot tādu eksāmenu materiālu. 12. klasē var būt arī nepilngadīgie, bet tas neko īpaši nemainītu, ja arī visiem būtu 18.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 27.06.2011. 14.14

    OT – Un tu domā, ka angļu valodas eksāmens ir īstā vieta, kur mācīt absolventiem ekonomikas zināšanas uz viskija ražotnes piemēra, cik saprotu, tu uzskati, ka tas ir galvenais?
    Kāds šim divām lietām sakars?
    Īrijā pat īsti angļu valodā nerunā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.06.2011. 14.19

    Slikts, — neesmu gejs, lai Apinis man patiktu, arī Apinim, cik var nojaust, ar orientāciju viss bumbās… Vienkārši pamodelēju skatus no citām pusēm, neko vairāk, bet tādēļ jau nav uz KNAB-u bērnišķīgā lielummānijā jāmetas.

    Tradutrice loģiski “ieklepojās”: katrs reklāmists iegulda vienīgi tur, kur gaidāma atdeve, — parēķini, cik 12.klašu škoļaru, cik var izdzert stipro un cik būs tādu, kuri spētu regulāri pirkt burbuli par 11 — 13 latiem tikai iesākumā. Bleķis tā muldēšana par reklāmistu iesaistīšanu: jebkurai rajona/novada avīzei ar savu mājaslapu lasītāju vairāk nekā tām eksāmenu biļetēm, sazvērestību neveselie meklētāji… :)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    agnese_gaile > piziks 27.06.2011. 14.42

    Nevienu neinteresē, vai tu esi gejs. Tavi teksti ir gaisa jaukšana, jo tiem nav sakara ar raksta būtību. Tu vienkārši esi atradis vietu, kur izlikt savas antipātijas pret Apini (vai varbūt simpātijas pret Tullamore vai attiecīgajiem ierēdņiem). Tur laikam ir jābūt no alko sapuvušām smadzenēm, lai sāktu vēl rēķināt, kādu alkoholu skolēni ir iecienījuši un var atļauties.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 27.06.2011. 14.48

    OT – ” Bleķis tā muldēšana par reklāmistu iesaistīšanu: jebkurai rajona/novada avīzei ar savu mājaslapu lasītāju vairāk nekā tām eksāmenu biļetēm, sazvērestību neveselie meklētāji… :)”
    ———————————————-
    Atšķirību starp rajona avīzi un eksāmena biļetēm tiešām nejūti?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.06.2011. 15.26

    Akk, — tieši tajos rēķinos ir atšķirība starp da jelkādu/gadījuma(?) tekstu un to, ko te vesels bars grib nosaukt par reklāmu: būtu pirms nenopietnību rakstīšanas kaut Ščipčinskim apjautājušies, kādiem kritērijiem jāatbilst reklāmas (!) tekstam.

    Tā nu, Slikts, nekāda skara ar reklāmu, Apini un manu mazdzērāja/Tevis piedēvēto alkoholismu: pats laikam no “Atmetista” būsi?

    Dzeri, Tev tiešām laikam nav saprašanas, ko var par reklāmu saukt: viss 1, dzeris vai nedzeris, tāpat neskaidrs… :) Davai, laiks Tev uz KNAB-u doties ar iesniegumu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Life Quality Managem 27.06.2011. 12.09

Protams uz to lietu var raudzīties dažādi, bet es domaju, nekādas korupcijas gadījumu, pat ja tāds ir, šeit neviens nepierādis. Tāds Pētera Apiņa emociju uzliesmojums.

+3
-2
Atbildēt

4

    mary75 > Life Quality Managem 27.06.2011. 12.19

    Ja ko nevar pierādīt, tas nenozīmē, ka par to nevajag runāt.
    Pat, ja nav pierādama korupcija, att. ierēdnis būtu atlaižams par neatbilsību amatam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Life Quality Managem 27.06.2011. 12.37

    Atlaižam un miers mājās, nevis deldējam knābja resursu par kuru piķojam mēs paši.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Life Quality Managem 27.06.2011. 13.05

    Tam es piekrītu, atlaižams par neatbilsību amatam bez kāda KNAB.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Life Quality Managem 27.06.2011. 13.14

    Apiņa emocijas meklē pielietojumu: būs sataisījies iet Jaunupam palīgā, ja Āboltiņa ļautu šim Vienotības kamapņā pasmelties, — tad nu demonstrē savu demagōga publisko meistarību, jo Latvijas Ceļš/Pleskavas šoseja šo vairs nepērk. :) (Protams, sarkastisks joks.)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

kkristaps 27.06.2011. 12.03

Kā bijušais Tullamore Dew lietotājs es sliecos domāt, ka IZM ierēdņiem būs piķojis kāds vietējais izplatītājs, jo to draņķi, ko tagad pārdod ar Tullamore marku, uz galvošanu ražo kādā Maskačkas pagrīdes rūpalā un tas ir derīgs tikai un vienīgi žurku indēšanai.

+3
-1
Atbildēt

0

Tane-Dane 27.06.2011. 11.52

Cik tur tās korupcijas bijis/nebijis, lai paliek knābju kompetencē, bet šķiet, ka Tulamore reklamētāji gan var uzgavilēt par izdevušos bezmaksas kampaņu, ja vien nemaksā arī neskaitāmajiem mēdijiem kas visu šo sviestu tagad publicē. Nu jau beidzot arī tante Zilupē zinās kas tā īriem par varenu šmakovku sanākusi, ka skolā pat māca.

+5
0
Atbildēt

0

    astra_ozo > ﮎandijs Be1t1kﮎ 27.06.2011. 14.05

    Kampar, turies, elektrībai Latvijā IR jābūt dārgai, jo latviešiem jātaupa! :)
    Un kas gan cits lai apmaksā privāto elektriķu :) dārgos eksperimentus, ja ne valsts uzņēmums Latvenergo?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > ﮎandijs Be1t1kﮎ 27.06.2011. 16.36

    Pirozkov! Raksta virsraksts : “Kampara virzītie noteikumi maksu par dārgo vēja enerģiju uzliek galapatērētāju pleciem A. Margēviča” ir vismaz neprecīzs. Izlasot rakstu, kļūst skaidrs, ka tajā ir runa ne par vēja spēkstaciju būvizmaksām (kaut arī tās, kā gan citādi, sedz patērētājs*), bet gan par to, ka Latvenergo pienākums ir nodrošināt vēja spēkstaciju pieslēgumu elektrības tīklam (bez šaubām, ar visām no tā izrietošām sekām). Simtprocentīgi galvot nevaru, bet man šķiet, ka tāda ir ES prasība, kuru Latvenergo vienkārši nākas izpildīt.
    ——————————————————————–
    *man šķiet, ka VISUR par VISU maksā patērētājs – par visu, ko pērkam veikalos un par VISU VEIDU pakalpojumiem. ES nevaru iedomāties neko, ko patērētājs saņemtu par brīvu. Patērētāji samaksā arī par atlaidēm medikamentiem un par transporta atlaidēm citiem patērētājiem. Arī par Ķeguma būvēšanu 30.gadu beigās samaksāja elektrības lietotāji. Vismaz vējam tāpat kā ūdenim ir tāda priekšrocība, ka to nevar atslēgt, ka tā krājumi netaisās izsīkt un, ka tā piegādei nav vajadzīgi ne vagoni, ne cauruļvadi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ﮎandijs Be1t1kﮎ 27.06.2011. 17.45

    man šķiet, ka VISUR par VISU maksā patērētājs
    —-
    Protams, un mums jābūt šiem muļķiem, kas par VISU samaksās, bet kāds, misters X vai misters K ??? :)))) uz patērētāju rēķina vārīsies ar dubulto tarifu….

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jau tā augstais el. tarifs būs vēl jāceļ. Piebildīšu, ka Kampars jau arī atteicies no tā, ka izmeklēšanas darbus segs uzņēmēji. To nodrošināšot valsts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > ﮎandijs Be1t1kﮎ 27.06.2011. 19.14

    Pirozkov! Kas tie par izmeklēšanas darbiem?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ģeoloģiskie urbumi grunts nespējas noteikšanai, vēja, straumju ietekme u.t.t.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Māris Engers 27.06.2011. 11.37

nu jā, jau vispārīgs apraksts par viskiju būtu, teiksim tā, šaubīgs :D konkrēta marka jau vispār. ar IZM gan man pat neliktos pavisam neticami, ka attiecīgais ierēdnis vnk ielicis eksāmenā reklāmtekstu, kas no rīta iemests viņa pastkastītē :D

+1
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 27.06.2011. 11.05

Ārstu biedrība varēja iet soli tālāk un piedāvāt Latvijas bankai nākamo izlaist lata monētu ar kādu fallisko simbolu vai ko līdzīgu, atvainojos, vagīnai, lai veicinātu dzimstību Latvijā, ja reiz uzskata, ka lats ar alus kausu veicina alkohola lietošanu.

+6
-2
Atbildēt

1

    Māris Engers > daina_tabuna 27.06.2011. 11.40

    ha ha, laba ideja :D aizsit par šito meilu Andrim no demogrāfijas komisijas!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 27.06.2011. 10.29

Šādas Ārstu biedrības aktivitātes man nav saprotamas – pirms nedēļas topa tēma – lata monēta ar kausu, tagad šitais. Vai mums veselības aprūpes jomā ir tik perfekta kārtība, ka vairs nav kam piesieties, tad nu jāmeklē pseidonekārtības? Man gan rādās, ka drīzāk viss ir “tik dziļā pa…”, ka vieglāk ir peldēt pa virsu, nekā nirt. Nožēlojami.

+10
-4
Atbildēt

12

    andris902 > silvija_vitina 27.06.2011. 10.40

    …”vairs nav kam piesieties, tad nu jāmeklē pseidonekārtības?”

    … es gan tā neteiktu!…šāda teksta – faktiski alkohola reklāmas iekļaušana vidusskolas eksāmenā ir vairāk kā skandaloza!…un te būtu ar skaļu blīkšķi jālido veselam IZM ierēdņu baram…
    …vai par to būtu jāuztraucas tikai ĀB, grūti pateikt…bet gribētos sagaidīt reakciju no Saeimā sēdošo profesoru puses….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > silvija_vitina 27.06.2011. 10.44

    Var tikai piekrist, kārtējais korupcijas, ierēdņu visatļautības un nesodamības sajūtas demonstrējums, domāju, citur lidotu ne tikai ierēdņi, bet, arī ministrs, bet, ne jau muļķuzemē.
    Te parādās, ar ko mums nodarbojas tie milzīgie bari IM ierēdņu.

    Traductrice – alus kausam un šim gadījumam nav nekas kopīgs.
    Un tik atklāta korupcijas izpausme nav mazsvarīgs gadījums.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 27.06.2011. 11.25

    to Džerim: var būt, ka abi gadījumi arī nav salīdzināmi. Tikai es domāju, ka, nevajag visur meklēt un saskatīt korupciju. Iespējams, tas ir kliedzošs eksāmenu gatavojošo ierēdņu pofigismu, nekompetenci un galu galā arī viņu pašu izglītības līmeni raksturojošs gadījums. Man ir grūti iedomāties, ka “saprātīgs” viskija ražotājs ietu pie letiņu ierēdņa ar tekstu “davaj, es tev sapiķošu par reklāmas ievietošanu eksāmena biļetē”. Drīzāk jau šī ideja dzima kādam gudriniekam galvā bez ražotāja ziņas. Noskaidrot patiesību jau vajag, bet ir stipri vien nopietnākas lietas, kas ĀB būtu jārisina. Tāds ir mans uzskats.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > silvija_vitina 27.06.2011. 11.57

    Un tāds variants, ka kādam ierēdnim, ne no šā, ne no tā, ienāk prātā doma – ek, ielikšu es eksāmena jautājumu par konkrētu viskija ražotni – ir daudz ticamāks?
    Pie tam tam jābūt nu galīgi stulbam ierēdnim, pat pēc mūsu IM standartiem, lai neienāktu prātā, ka šādu jautājumu varētu iztulkot, kā reklāmu?
    Katrā ziņā, ja ne par korupciju, tad par neatbilsību amatam un kliedzošu stulbumu tāds ierēdnis ir uz vietas atlaižams.
    Vienkārši, mēs pie korupcijas un mūsu amatpersonu muļķības esam pieraduši tiktāl, ka pat vairs to nepamanām, tas mums liekas norma.
    Un šī nav nenopietna lieta, tāpēc jau mums tādas mācību grāmatas, tādas augstskolas, tāds izglītības līmenis, ka visam apakšā korupcija un neprofesionalitāte IM, slikti, ka neredzam te kopsakarības.
    Un te atkal interesanti būtu uzzināt, kas mums vispār izlemj, kādi būs tie jautājumi eksāmenā, kādi ir kritēriji, ar ko tiek saskaņots, kurš, konkrēti, par tiem ir atbildīgs?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > silvija_vitina 27.06.2011. 12.56

    Zane. Vai kundze gadījumā nav aizmirsusi, kuras partijas biedrs vada Izglītības ministriju? Vai galvenā rūpe nebūtu jātur par pašas partijas biedru Kampara kumgu, kurš ne tikai nav atslepenojis savu labdari, bet jau paspējis parakstīt līgumu par vēja parkiem, kas kārtējo rezi cels elektrības tarifus, bet ļoti iespējams ir izplētnis pašam pēc izlidošanas no ekonomikas ministra krēsla…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 27.06.2011. 13.04

    Pirožkov, tur varbūt ne tikai izpletnis Kamparam (1 gab.) sanāktu, Vienotība jau meklē arī planieri, ko kampaņā Jaunupam pilotēt, lai nākamjā Saeimā ieplanētu: naudiņu vajadzība spiežas no nākotnes, bet no pērnā rudens kampaņas parādi līdzi velkas… :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > silvija_vitina 27.06.2011. 13.08

    Es arī par to iedomājos, bet pievienot jau bija par vēlu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > silvija_vitina 27.06.2011. 13.38

    to Optiskais Tēmeklis
    Vai labāk neatcerēsies naudu, ko PLL palika parādā savas sugas brālim, tādam pašam morāli degradētam organismam, Stendzeniekam?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 27.06.2011. 13.51

    …pirožkovs…
    …nē, kundze nav aizmirsusi no kuras partijas ir IZM ministrs, bet Pirožkovam varu atgādināt – IZM ministrs Romands Broks pārstāv ZZS…:))

    …eksāmenu saturu sasaistīt ar Kamparu – dižs domas lidojums…tā turpināt!…:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > silvija_vitina 27.06.2011. 14.02

    Zane. Cik nu dižs, bet vienam otram pagalam nepatīkams.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 27.06.2011. 14.14

    …Pirožkovs…:))…ģimenes tradīcijas?…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > silvija_vitina 27.06.2011. 14.20

    Zane. Tautas ienaidnieki /vragi naroda/:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 27.06.2011. 10.25

Manuprāt, absolūti atšķirīgi gadījumi – viskija markas neslēpta reklāma absolventu starpā, un alus krūze uz lata monētas, nesaprotu, kā tos var vispār salīdzināt?
Par pirmo prasītos izmeklēšana un vainīgo ierēdņu sodīšana, jo šāds te absurds un atklāta korupcijas izpausme nekur citur, kā mūsu izcilajā IZM iedomājams nav, otra gadījuma pieminēšana jau izskatās pēc Ārstu biedrības debilitātes vai šizofrēnijas izpausmes, kas alus nav Latvijas nacionālais dzēriens, kas tur slikts, un kur te kāda reklāma, te ir piemērs, kā visu var novest līdz absurdam, arī cīņu pret alkoholismu.

+8
-1
Atbildēt

1

    Valdis Liepiņš > mary75 27.06.2011. 10.29

    Par to alus kausu ārstu biedrība neko nav teikusi, par to ministrija cepās. Bet nu būsim godīgi, man labāk patiktu ugunskura simbols nekā alus kauss.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

disassociative 27.06.2011. 10.24

Pīļu dīķa utopija būtu panākt, ka alkohola tirdzniecība ir valsts monopols pa milzu cenām ar ļoti lielu akcīzi. Patreizējā politika ir vērsta uz to, ka nodzirdītu deģenerātu ir viegli vadīt, viņu vienkārši nekas neinteresē.

+5
-1
Atbildēt

0

ltvpanorama 27.06.2011. 10.08

bet ārstu biedrībai labāk ieteiktu tomēr uz KNAB iet ar nopietnākiem jautājumiem..piemēram prasīt grēku atlaidi par zemgalda pacientu maksājumiem ..

+9
-3
Atbildēt

0

ltvpanorama 27.06.2011. 10.06

URĀ..irieŠi labi nolīgojuši, salāpijušies un jaunu rakstu beidzot ielikuši..es jau bij nobažijies ka līgos līdz Pēteriem:)

+8
-1
Atbildēt

1

ilmisimo 27.06.2011. 09.53

+5
-2
Atbildēt

2

    Valdis Liepiņš > ilmisimo 27.06.2011. 10.07

    Abas ziņas ir svarīgas, tikai katra savā jomā. Šī ziņa – veselības jomā, bet jūsu ieteiktā – integrācijas jomā. Pie mums ir maz sakārtotu lietu, bet tāpēc jau mēs kopīgi cīnāmies, lai problēmas tiktu vismaz ieraudzītas, ja ne uzreiz izlabotas.
    Paldies par ieteikto rakstu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ilmisimo 27.06.2011. 10.36

    Ēlertes atbilde korekta. Tā krietni uzlaboja manu iespaidu par viņu. Jācer, ka tas nav saistīts ar vēlēšanām:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Valdis Liepiņš 27.06.2011. 09.51

Mūsu tauta jau 700 gadus ir kārtīgi dzirdīta. Tāpat kā indiāņi. Vai tad vienreiz nepietiek?

+2
-8
Atbildēt

11

    ltvpanorama > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 10.09

    saulīt..visa cilvēce kopš norāpās no koka un saprata ka no sarūgušām ogām lustīgs prāts to vien dara kā kož..nevajag jau te atkal nabaga latviešus padarīt par bāreņiem..pat kristīgā baznīcā legāli iešauj vīnu, nerunājot nemaz par varonīgo somu tautu, vai britu džentelmeņiem pabos..

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Liepiņš > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 10.20

    Krievijā A.D. 988. gadā valdītājs izvēlējās kristietību par valsts reliģiju tikai tāpēc, ka tā vienīgā pieļāva alkohola lietošanu.
    Indiāņiem “ugunsūdens” tika iemainīts pret zeltu, ādām un pat sievietēm (ja ģimenes galva bija kļuvis galīgi atkarīgs).
    Vēl kādu piemēru par to, kā šis dzēriens tiek izmantots, lai iegūtu kontroli pār tautu?
    Kāds sakars ar ogām vispār? Ar sarūgušām ogām bez spirta piedevas tu nepiedzersies, jo pie noteiktiem grādiem etilspirtu ražojošās baktērijas iet bojā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 10.28

    pastāsti man tuvāk ko par Krievijas valdību 988. gadā:D bet spirtus tomēr kā reiz iegūst no rūgšanas procesa destilācijas rezultātā..pasties kādreiz animal planet kā lidojošās lapsas (milzu sikspārņi ) saēdās sarūgušus augļus un krīt no koka lejā, kā pārgatavojušies āboli:) ..bet kontroli pār tautu viegli iegūst tikai tad ja tā ir stulba un mazizglītota..ziemeļkorejā nemaz ar alkoholu tā neaizraujas,cik zinu

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Liepiņš > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 10.32

    Princis Vladimirs Pirmais. Ko tieši tu par viņu sīkāk vēlies uzzināt?
    Ja vēlies sākt izglītot tautu, tad ne jau dzirdīšanas propaganda būtu jāveic, kā tu ar to šobrīd nodarbojies.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 10.57

    Tev tomēr neliekas ka Kņazs Vladimirs kristietību tomēr pieņēma lai ar tās palīdzību apvienotu Kijevas krievzemi stiprā valstī..un ka citu reliģiju ņemot vērā ģeogrāfisko situāciju nebija..tikai katoliskā vai bizantiskā kristietība..un sakars ar alkoholu tomēr tam visai mazs?,.un ko nozīmē dzirdīšanas propaganda..es tikai pateicu ka cilvēce lieto alkoholu praktiski no laika gala un visādām pasistām biedrībām imitēt darbību un ņemties ar kaut kādām tizlām kampaņām ir daudz vieglāk nekā darīt reālu darbu, cīnīties piemēram par papildus finansējumu bērnu sportam ir daudz grūtāk..

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 11.03

    Sen tik muļķīgu apgalvojumu nebiju redzējis. Pat internetā. Nabaga krievi tagad visi žagojas :-)

    Krievijas valdība izvēlējās kristietību tikai tāpēc!
    1) tajā laikā Krievija vēl neeksistēja,
    2) tajos laikos valdības nekur vēl neeksistēja, izņemot Islandi, kur pirmai kas līdzīgs parādījās 930. gadā,
    3) nekāda izvēlēšanās nenotika un alternatīvas netika piedāvātas,
    4) kristietībā nekur nav teikts, ka alkoholu drīkstētu lietot, jā, nav apgalvots arī, ka nedrīkstētu kā tas ir islāmā, bet arī budisms, hinduisms un vēl desmiti citu reliģiju neliedz lietot alkoholu vai narkotikas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    juhans > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 11.10

    Baiba. Neizskatās gan ka tiem 700 gadiem būtu tiešs sakars ar Latviju (kaut arī patiešām kristīgā baznīca alkoholu atzīst par “Dieva dāvanu”). Toreiz Latvijā baznīca vairāk rūpējās par “neticīgo” izkaušanu nekā par apdzirdīšanu. Kaut kur lasīju, ka, nemaz nerunājot par mūsu senčiem, jau neandertālieši (tātad vismaz pirms 30 000 gadiem) esot pratuši brūvēt sava veida alu, bet par tautas apdzirdīšanu gan laikam var runāt tikai sākot ar 18. gs., kad iestājoties toreizējiem “krievu laikiem” krogus pārpludināja brandavīns.(Ņem vērā, ka “senais” alus esot bijis daudz vājāks (ar mazāku spirta saturu) nekā “modernais”).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 11.41

    oi, jā. kā tie visi mums. labi, ka paši nekad un neko.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 11.52

    IM ierēdņi, kas tādu kretīnismu izdomāja, jāatlaiž no darba ar vilka pasi. K. Ulmaņa laikā par smēķēsanu un alkohola lietošnu nekavējoties izslēdza no skolas. Bija jāmeklē cita skola. Skolotājus pieņemot darbā, jālūdz parakstīt deklarāciju ka nelieto alkoholu un nesmēķē. Latvieši savu pratu ir nodzēruši, skatoties čekistu hokeju. Jo hokejs ir tas , kas noēdis naudu un prātu tautas sporta veidiem. Baskstbolu un volejbolu izgudroja pēc baptistu baznīcas pasūtījumu. Lai atturētu no smēķēšanas, dzeršanas un citām palaidnībām. Tā tas notiek visā pasaulē, izņemot Latviju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 13.18

    to Baiba
    Kur rāvi tādu maģisku skaitli “700”? Piekrītu, ka ne katrs vārgulis drīkst dzert. Es arī zinu tādus, ko alkahols ir nobeidzis, vai nobēdzinājis aiz restēm. Ir arī tādi, kas kritiski novērtē savas spējas un nelieto nemaz. Piem: buļdozers(lāpsta,cirvis)
    Zinot Pētera Apinīša, LC dakterīša, gājienus, nevajag nopietni pret viņu attiekties. Tā džokera prasība bija Latvijā aizliegt bezfiltra cigaretes, lai smēķētājs, uzņemot savu dienišķo nikotīna devu, divas reizes vairāk ievilktu kancerogēnus un divas reizes vairāk izdotu naudu par cigaretēm.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 13.33

    to Baiba
    Krievijā A.D. 988. gadā valdītājs izvēlējās kristietību par valsts reliģiju tikai tāpēc, ka tā vienīgā pieļāva alkohola lietošanu.

    Kristietību(pareizāk sakot Bizantijas ideoloģiju) knazs Vladimirs, russ(vikings, Romas vergturu pēctecis) izvēlējās ne dzeršanas dēļ, bet tāpēc, ka pravoslāvija attīstījās kā vergu un sodomītu reliģija, pretēji katolicismam, kas pēc Romas impērijas sagrūšanas un vergturu un pederastu padzīšanas, bija brīvu cilvēku, tiem laikiem progresīva, reliģija. Katoļiem nekad netika liegts iedzert.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam