“airBaltic” pērn zaudējis vismaz 9,6 miljonus latu

47

Komentāri (47)

raimonds_bossltd 16.06.2011. 23.46

to Kurmītis
Paskaidro, pidara Šļesara trubadūr, kāpēc viņa draudziņš, Fliks, neatgriežas Latvijā.

0
0
Atbildēt

0

♥♥Renate Skuja♥♥ 16.06.2011. 22.39

Kriminālprocesi un nacionalizācija. Par nodrošinājumu – īpašumu un kontu aresti iesaistītajiem. Plus, aktīva komunikācija.

0
0
Atbildēt

0

inesebe 16.06.2011. 17.58

Kurmītim!
Reizēm ekstrēmistiem ar paslīd kāja… Iespējams šis būs tas gadījums kad ekstrēmistu Fliku uzraus uz mieta. ceru ka to blēdi kopā ar Šleseru uz katorgu aizsūtīs.

+2
0
Atbildēt

0

Juris Dzelme 16.06.2011. 16.01

lai Fliks pārdod ssavas akcijas , ne LV. tā kompensēs ,daļēji ,shēmojot radītos zaudējumus !

+1
0
Atbildēt

0

jevgenijs_sproge 16.06.2011. 12.49

“AirBaltic” finanšu rezultāts ir 18 miljonu latu zaudējumi… Galvenie akcionāri ir Latvijas valsts, kurai pieder 52,6% akciju… Santa Glāzniece, Gints Kiršteins un Raitis Tukāns pārstāv valsts kapitāla intereses… Viņi, Dombrovskis, “Vienotība” ir atbildīgi vai nē?…

+1
-1
Atbildēt

2

    martins_spravniks > jevgenijs_sproge 16.06.2011. 14.12

    >otto_ozols Jūs esat Latvijas pilsonis, līdz ar to atbildīgs par valstī notiekošo vai nē?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    cheszz > jevgenijs_sproge 16.06.2011. 14.26

    Protams! Tu taču arī būtu atbildīgs, ja pie tevis uz mājām atnāktu kikbokseris, sasietu tevi un piesmietu tavu sievu. Bet tu būtu mierīgi sēdējis un noskatījies.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 16.06.2011. 11.38

kartejais valsts izzagsanas plans izdevies.paldies as2.

+3
0
Atbildēt

0

Ilze Mileiko 16.06.2011. 11.35

Fliks strādā tikai un vienīgi SAVĀS interesēs. Nebūsim naivi – LV valsts viņam ir dziļi vienaldzīga. Zinu kā Fliks visu pārņem savā kontrolē. Nodaļas un departamenti ar visiem darbiniekiem tiek sadalīti, tiek nodibināti jauni SIA (kuri protams pieder Flikam) un darbinieki tiek pārcelti strādāt šajos SIA. Faktiski jau nekas nemainās – visi paliek savos kabinetos, darbinieki tie paši, tikai cits darba devējs (juridiski). Savukārt airBaltic slēdz līgumu ar Flika uzņēmumu par to ka saņems pakalpojumu no jaunā SIA. Sanāk ka Fliks nopelna divreiz – algu kā airBaltic vadītājs + ienākumi no viņa SIA kura pakalpojumus viņš pārdod paša vadītajam valsts uzņēmumam. Tāda pati situācija ir ar BalticTAXI. Tiek izveidota kompānija, kuras pakalpojumi par labāku cenu tiek pārdoti airBaltic pasažieriem kopā ar avio biļetēm, vai lidmašīnās. Līdz ar to rodas negodīga konkurence, jo citām taksometru kompānijām nav iespējas pārdot braucienu kopā ar lidojuma biļeti.

+5
-1
Atbildēt

3

    Una Grinberga > Ilze Mileiko 16.06.2011. 15.02

    Precizēšu Fliks strādā savu “barotāju” interesēs – nav noslēpums, ka tas ir Šlesers, kurš dāsni atalgo savu pakalpiņu, bet pats “uztur” kontroli pār airBaltic.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > Ilze Mileiko 16.06.2011. 16.27

    >> Nasing spešal!
    Nu, nu, nu, nu, no kurienes tāda informācija, muldonīt ?? Saitīti, saitīti, saitīti, jēlais pajoliņ! Padalies savos noslēpumos, kuri nemaz neesot noslēpumi ! … :)))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > Ilze Mileiko 16.06.2011. 21.35

    Par daudz goda tādam mēslam. Čalīts tūdaļ skries plātīties saviem kaklakungiem ar banu un prasīs lai pieliek pie stipendijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 16.06.2011. 10.31

Ir jāskatās, kā šie zaudējumi radās, ja iekš tam, ka ir pirktas papildus lidmāšīnas, tad tas ir tikai saprotams fakts, bez lieka patosa un uzspēlētības ! Ja Fliks ir kampis vai šmuguļus taisījis – tad viņam ir vieta aiz restēm.

P.S. Airbaltic Baltijas mērogā ir viens vienīgs, to tiešām var saukt par Latvijas veiksmes stāstu, jāsakārto lietas šajā kompānijā un jāpalīdz attīstīties, jo leišu konkurēnti ir bankrotējuši, bet igauņi ļoti tuvu tam !

+1
-2
Atbildēt

8

    martins_spravniks > lebronj2356 16.06.2011. 10.56

    Vai ar tām lidmašīnām nebija tā, ka pirmās divas, kas tika nopirktas, atdeva līzinga(nomas?) kompānijai kā maksu par visu astoņu Bombarder nomu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > lebronj2356 16.06.2011. 13.17

    Peļņas nav un nebūs. Plika gadījums ir klasisks interešu konflikts vai pat “management fraud”. Pliks par baisām cenām “outsourcē” pakalpojumus no sev piederošās BAS. Kontrolēt neviens viņu nevar, jo 110-kārt nolādētais zaglis, norvēģu palīgskolnieks un gaisā braucējs kikbokseris, savas šiverēšanas laikā pārslēdzot akcionāru līgumu no SASa uz Pliku, nevis sašaurināja mazākumakcionāra “managing power”, vai pat atstāja nemainītas, bet gluži otrādi – paplašināja. Cita vārda man priekš tā nav kā ekonomiska diversija pret Latvijas valsti. Ķīnā viņu sodītu ar nāvi. UN hihinātāj hahinātāj trollis – kroķiks var kaut piecus biroja krēslus piebezdēt savus propagandas palagus rakstīdams. Šleseram jāsēž. Dokumenti ir. Šlesers parakstīja līgumu pirms valstssekretāra. Prokuratūra strādā. Cerams, ka būs rezultāts.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 16.06.2011. 15.01

    @Krix
    Tā ir klasiska shēma, ko Lembergs izmanto Latvijas kuģniecībā – pilnīgs copy+paste!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > lebronj2356 16.06.2011. 15.11

    To Nasing : “izmantoja” :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    MRitovs > lebronj2356 16.06.2011. 15.29

    Pilnīgi pievienojos! Svarīgi, KĀ tie zaudējumi radušies. Tas arī ļautu saprast, vai tiešām vienīgais risinājums ir valsts daļu pārdošana.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > lebronj2356 16.06.2011. 16.16

    >> Pelēkais Vilks

    Pastāsti man, kāpēc gan lai viņš to nedarītu? Kaut vienu iemeslu. Situācijā, kad valstī pie varas ir nonākuši absolūtie kretīni, kuri to tik vien dara, kā ekonomiku gauj, savējos amatos liek un uz jekkuru uzņēmēju raugās kā uz zagli, kurš jāliek cietumā, jeb arī jāapliek at trīskāršiem nodokļiem, lai jēlo birokrātu armija varētu kūkas ēst ? Jenotiem jebkurš labi pārvaldīts, konkurētspējīgs uzņēmums ir “izaicinājums” tā īpašnieku iespundēt cietumā ar Knab palīdzību un visu peļņu savākt sev.
    Kā tika izdarīts ar Latvenergo. kampariņš jau tagad tikai ar savu “agresīvās pārņemšanas” teoriju skaļi beidzot pateica to, ko kulisēs visa Latvijas biznesa vide jau sen zināja un runāja – ja kāds ir pārāk sekmīgs jenotu valdīšanas laikā, tev tiks uzsūtīts vai nu VID-s, vai Knabs, vai VK vai visi kopā … tevi izčakarēs, izdupsēs, izvazās pa visām avīzēm un vēl ķurķī iemetīs, lai panāktu, ka sāc dalīties ar šiem neliešiem.

    Tā NAV sagadīšanās , ka airBaltikam lielie zaudējumi parādījās pēdējos 3 gados – kā reize kopš pie varas nonāca hunveibini.
    Fliks diezgan ātri saprata, ko nozīmē šie šarlatāni un nejēgas pie varas un faktiski uzreiz sāka veidot savas servisa firmas un pārcelt biznesu ārpus airBaltika. Un vienlaicīgi gatavoties vispār pamest šo kompāniju un šo valsti.

    Ar tādiem idiotiem kā jenoti normāls bizness un normālas firmas sadarboties nespēj.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > lebronj2356 16.06.2011. 16.23

    >> Pelēkais Vilks

    Kas attiecas uz Šleseru. Šobrīd jau laikam tieši jenotu klaķieri, tevi ieskaitot, ir nezcik tur krēslus piebezdējuši, murgojot par Šlesi un airBaltiku. Bet patiesība ta ir, ka 2009. gada līgumā starp valdību un airBaltiku stāv dombrovska un Gerharda paraksti – nevis Šlesera, kurš sen jau kā nebija ministrs tajā laikā. Tā ka šī pasaciņa ir kārtējā jēlo jefiņu muldēšana un mēģinājums savas PERSONĪGĀS impotences problēmas pārlikt ar prastas melošanas palīdzību uz citu pleciem … kā jau viņi vienmēr to ir mīlējuši darīt … : )))

    Jenotiem bija VISAS iespējas un pilnvaras, līgumu pārslēdzot, nokārtot visus neskaidros jautājumus un aizstāvēt valsts intereses. A tā vietā, lai nostiprinātu valsts pozīcijas attiecībās ar Fliku, viņi tās vēl vairāk pasliktināja. Tagad atkal vainīgo meklē, kurš pašu personīgās apakšbikses piekakājis? Par ko lai Fliks šādus kretīnus cienītu ???

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > lebronj2356 16.06.2011. 16.33

    Principā nevēlos pazemoties un ielaisties ar apmaksātu demagogu. Bet skaidrs ir ka tu kroķik mūžā tādu akcionāru līgumu neesi redzējis, nedz arī zini principus to rakstīšanai.
    Turpini vien savu mazohistisko masturbāciju un jūsmo par sev saliktajiem mīnusiem, kurus saliek nepieredzējušāki cilvēki tādējādi pelnot tev bonus punktus atskaitei taviem saimniekiem. Es tur negatavojos piedalīties. Man neko neraksti. IGNORE

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 16.06.2011. 10.14

.
Punkts 1. Fliks ir tas, kurš šo aviokompāniju izveidoja. PIRMS viņa Latvijas valstij bija tāds „nacionālais projekts” vārdā ”Latvijas aviolīnijas” – aptuveni Ryanair tikai Daugavpils rajona mērogā, kuru sekmīgi laida dibenā viens politiskais muldoņa;
Punkts 2. Fliks ir žuks, kurš, protams, ka vēlas arī gūt savu interesi no biznesa, kurā darbojas. Normāla un saprotama ambicioza, talantīga cilvēka vēlme. Diemžēl, ja otrais biznesa partneris – Latvijas valsts – ir kretīns, kurš pie tam ir pa dažiem mēnešiem maina savus ne mazāk „gudros” pārstāvjus aviokompānijas vadībā, tad to nav tik viegli izdarīt. Realitāte ir tāda, ka var vienreiz parādīt valsts nozīmētajiem dulburiem, kā jāsien kurpju šņores, otrreiz, taču, ja nākas to darīt jau desmito un divdesmito reizi, tad jebkuram cilvēkam vienkārši apskrienas dūša – viņš vienkārši nospļaujas un turpmāk dara savu darbu pārstājot ņemt galvā jefiņus, kuri tur savā politiskajā smilšu kastē spēlējas …
Punkts 3. Ja valsts grib kaut ko ietekmēt airBaltikā, tad tai vajag elementāri KOMUNICĒT ar kompāniju un tās vadītāju. Bet nevis draudēt ar ”agresīvām pārņemšanām” un Knab bojevikiem. Draudi izraisa kā reize pretreakciju un pēc tādiem jokiem cerēt uz sadarbību faktiski vairs nav iespējams. Draudi un arī Flika pretreakcija – sākot izņemt līdzekļus no firmas un pārceļot reālo biznesu uz Lietuvu vai sev piederošiem apakšuzņēmumiem – sākās ne jau šodien. Šīs valdības ”komunikāciju” ar uzņēmējiem raksturo tas, kā tika nakts laikā nomainītas Latvenergo, PA, Gaisa satiksmes, Lidostas vadības un arī paša airBaltic valsts pārstāji … un tas, ka vēl TRĪS mēnešus pēc vēlēšanām Augulim tā arī nebija atradies laiks, lai satiktos un izrunātu ar Fliku situāciju airBaltikā – tā vietā tika dzītas intrigas, rakta bedre un lūkots, kā aviokopāmijai kaut kā iegriezt …

Kopumā šobrīd laikam jāsaka, ka jenotu valdība ir airBaltiku veiksmīgi norakusi. JAU. Tipiski repšes stilā uzņēmums tiek novests līdz maksātnespējai un iznīcināts publiskajā telpā. Leiši var aplaudēt. Igauņi, somi, zviedri, kurus airBaltiks pēdējos gados bija pamatīgi piežmiedzis – arī. Starp citu – Šoroša onkulis, kurš ir JAU ieņēmis zemā starta pozīciju, lai nopirktu airBaltika kontrolpaketi par zemāko cenu – arī. Pat, ja šis konflikts tiks tagad notušēts un izrullēts, es neredzu ne mazāko motivāciju Flikam turpināt darboties un attīstīt projektu, kuru atkal kāds nākamais politiskais ieliktenis izdomās pačakarēt, lai celtu savu personisko reitingu … Viņš pārcelsies uz Lietuvu un par viņa BAS mēs vēl dzirdēsim – kad tas izspiedīs no tirgus airBaltiku un beigās nopirks tā aktīvus par sviestmaizi …
Idiotu zeme.

+2
-18
Atbildēt

5

    Ligiña Doniña > Roberts Gūtšmits 16.06.2011. 11.05

    Šitā pasaciņa ir dzirdēta no paša Flika…ha to var piekārt pie sienas Ostapa Bendera kabinetā.
    Skaudrā realitāte ir tāda, ka uzņēmums nenes peļņu ,punkts. Un kuro gadu rudā lapsa muld par fenomenālajiem panākumiem. Ja šitais tips strādātu Latvijas pilsoņu labā ,tad būtu cita bilde. Audits jūlijā parādīs.
    Fliks ir ārzemju lupatlasis, kas bez valsts milj. nebūtu nekas. Un BAS ir tukša kompānija ,kas izsūc naudu no Latvujas budžeta.
    Lapsu cietumā!Kamparam novēlu -beigt auklēties !

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Roberts Gūtšmits 16.06.2011. 12.44

    Ivar! Piekrītu. Viedi vārdi.Shēma tā pati, kas Ventspils uzņēmumos- pārpumpēt naudu uz ofšoriem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    vegan > Roberts Gūtšmits 16.06.2011. 13.09

    Kurmīt, izklausījās tīri loģiski un patiesīgi pirms atkal pazaudējies savos sorosītu murgos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    >> zēniņš

    Ah, “sorozīdu murgos” ??
    Te tev būs neliela informācija pārdomām:

    On November 30, 2007, a new company called Grand China Airlines Holding Company (GCAHC) was formed under the initiative of the HNA group’s largest operational entity, Hainan Airlines. The airline planned to merge its operations with all HNA Group’s aviaition subsidiaries. The new holding company was held jointly by Hainan province government (48.6%), HNA group (32.8%) and GEORGE SOROS (18.6%) – (izcēlums mans) … : )
    As a result, a new airline called Grand China Air (Chinese: 大新華航空) was founded. According to the plan, the former four airlines under HNA group, Hainan Airlines, Shanxi Airlines, Chang’an Airlines, and China Xinhua Airlines should be transferred into Grand China Air in the near future.

    Atgādināt? Tas ir tas pats Hainan, kurš jau gadus 2 interesējas par airBaltic pirkšanu un ar kuru kampariņš traucās pat uz Ķīnu aprunāties … :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    >> Ivars

    Kāda pasaciņa?? Ka airBaltiku faktiski izveidoja Fliks ? A paprasi JEBKURAM cilvēkam, kurš kaut ko no aviācijas sajēdz nevis politoloģiskajiem pļurkstētājiem. Tas tev pateiks … :)

    Skaudrā realitāte ir tā, ka aviācijā jau gadus 6-7 valda mežonīga krīze un nežēlīga konkurence – kopš Ryanair lētās “autobusu biznesa” shēmas izgudrošanas. Tradicionālās aviosabiesdrības bankrotē viena pēc otras – tikai kaut no tām, kas uz Rīgu kādreiz ir lidojušas – Austrian, KLM, Swissair, par leišu LOL vai knapi dvašojošo Estonian nemaz nerunājot – un tikai šobrīd, tieši pašlaik tieši Eiropā 12 kompānijas stāv listē uz pārdošanu un izmisīgi meklē pircēju …

    Un tieši šajā krīzes laikā airBaltiks ir nevis bankrotējis, nevis uztaisījis “iekšējo devalvāciju”, kā to māca jenotu paštaisītais ģēnijs ar pīļu knābi, bet gan realizējis mežonīgu, sprādzienveidīgu ekspansiju, nokaujot visus konkurentus ne tikai abās kaimiņvalstīs, bet liekot raustīties arī somiem un zviedriem. A vajadzēja tipa – piemērojot “dombrovska metodi” – atlaist pilotus, pārkvalificēt stjuartes par prostitūtām, ļotenēs pusi no sēdekļiem izmest ārā un pārdot, klientiem cenas pacelt trīskārtīgi un pāri visam vēl sagrābties mijardiem lielus parādus 50 gadiem uz priekšu – tad viss būtu OK un jenotu līžņas laimīgi, ja?

    Šobrīd jau ir nonācis līdz pat tam, ka Helsinkos airBaltiks, piemēram, netiek laists iekšā ar prastu, primitīvu administratīvo šķēršļu izfantazēšanu uz sarkanās kartītes robežas … Tas ir – Somija – kur tā “atvērtā, nekorumpētā un pasaulē viskonkurētspējīgākā” ekonomika !? … tūlīt daspēlēsies līdz triviālam iesniegumam Eirokomisijā par konkurences likumu pārkāpumu, jo viedie un innovatīvie Nokijas izgudrotāji, redz nespēj konkurēt ar Flika aviokompāniju … :)

    airBaltiks kopā ar Lidostu faktiski ir VIENĪGIE Latvijas pēdējo gadu veiksmes stāsti biznesa jomā. Tā ka paklusējis jau nu būtu. Tavu “izpratni” par biznesu apliecina kaut vai tā īdēšana, ka airBaltiks tagad vadājot vairāk tranzītnieku nekā Latvijas iedzīvotājus! Nu i pareizi dara! Tas bija vienīgais veids, kā izdzīvot brīdī, kad letiņi tika masveidā iedzīti totālajā nabadzībā. Ja katrā ļotenē no 50 vietām 40 tagad neapmaksātu visādi tranzīta zviedri un somi – gribu redzēt, cik maksātu tava biļete tukšajā lidmašīnas salonā … “ēkonomists”, bitīt matos …

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 16.06.2011. 10.11

Man tikai viens jautājums, vai ex-Satiksmes ministram(-iem) politiskā atbildība sākas un beidzas ar “eta ņi ja, eta drugoj”. Un vai galu galā šeit nesmird pēc apzinātas kaitniecības valsts interesēm? Un vai Vācijas pilsonim Flikam kā LV uzņēmuma vadītājam nesākas personības dalīšanās sindroms (no serijas “kas es esmu”?), Vācija gan diemžēl nav Zimbabve, lai arī kā dažreiz Flikam to gribētos. Ļoti jācer, ka KNAB tīklos arī šī zivs jau ir, atliek tikai izvilkt saulīte un izcept.

+13
-1
Atbildēt

4

    austrisv > silvija_vitina 16.06.2011. 10.17

    Tāpēc jau Fliks neierodas Latvijā, jo baidās, ka paņems pie dziesmas. Suns zina ko ēdis tāpēc rej no attāļuma!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Piedodiet, bet riešanu drīzāk atgādina tas, ko jūs un jūs līdzinieki raksta, salasījušies baumas, puspatiesības, insinuācijas, politiski motivētas “analīzes”, vai mokoties pelēcību sakurinatā naidā un skaudībā par to, cik viena “amatpersona” Fliks pelnot.

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    vegan > silvija_vitina 16.06.2011. 13.06

    Iespējams. Apgaismosi ar patiesību?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > silvija_vitina 16.06.2011. 14.59

    @Teikums
    Tavs komentēšanas stils atgādina Brigmaņa argumentus par to, ka tautai tagad būtu jāvēlē atklāti, – gluži kā E.coli saēdis visas smadzenes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 16.06.2011. 09.56

“Ir” rīcībā esošais valdībā iesniegtais slepenais ziņojums un arī martā tapušais valsts izvirzīto padomes locekļu ziņojums akciju turētājam – Satiksmes ministrijai – ir šokējošs.

Jau 2009. gadā , kad Fliks prasīja valsts papildus ieguldījumu 15 milj Ls vajadzēja sakārtot Air Baltic finanšu lietas, pasūtot jau tad finanšu auditu.
Paldies Dievam, ka Kampars tomēr šo Air Baltic lietu izvilka no klusēšanas zonas. Tas Gordija mezgls, kuru savikuši Šlesers&Co , vienreiz ir jāpārcērt!

+14
-1
Atbildēt

3

    Roberts Gūtšmits > austrisv 16.06.2011. 10.22

    >> Bet

    „Paldies Dievam, ka Kampars tomēr šo Air Baltic lietu izvilka no klusēšanas zonas.”

    … un uzgāza samazgu spaini …. ha, ha, ha, ha, ha … dikti smieklīgi. Nezini gadījumā, cik Šorošs nabaga kredītu nomocītajam darbonītim ir pasolījis par airBaltic kontlorpaketes iegūšanu par iespējami zemāko cenu ? Jenotu ielikteņi Privatizācijas Aģentūrā taču sakārtos lietas „pareizi”, ko ? Tik viena problēma – vajag kaut kā no skatuves novākt Fliku, kuram ir pirmpirkuma tiesības un dot šim mājienu vai labāk vairākus, lai i nebāžas, citādi būs ziepes – atnāks jutiņa ar rokudzelžiem … :)))

    „ Tas Gordija mezgls, kuru savikuši Šlesers&Co , vienreiz ir jāpārcērt!”
    Kurš Gordija mezgls ? Konkrēti. Kāds Šlesim sakars ar airBaltiku ? Pastāsti man, nezinošajam. Cik es atceros, Šlesers parakstīja līgumu ar Ryanair nevis airBaltiku ? Jeb tavā izpratnē Ryanair un airBaltiks ir viens un tas pats ? … un i līmenis … :)))

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 16.06.2011. 12.43

    Kurmīt, Starp citu, pat Tv tika rādīts šis līgums, kas noslēgts starp Air Baltic un SM ar Šlesera parakstu, kurā milzu pilnvaras tika dotas šim pašam Flikam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 16.06.2011. 14.53

    @Bet
    Nu, no klusēšanas zonas izvelkot, situācija būs vēl sliktāka, jo tagad visi pakalpojuma sniedzēji prasīs priekšapmaksu t.i. maksātnespēja!!!! Domājams, ka KNAB aktivitāte bija sankcinēta pēc valdības iniciatīvas un airBaltic bijušās valdes aizdomām par naudas izpumpēšanu uz Flika firmām. Kamparam šoreiz bija jāpaklusē, jo ne visi airBaltic partneri zina par īsto situāciju! Tāpat arī strauji kritīsies pārdotās biļetes, jo neviens nelidos, ja zina, ka pēc pāris mēnešiem šādas aviosabiedrības vairs nebūs. Nu, katrā ziņā jāskatās kādi ir kopējie valsts zaudējumi no bankrota un kādi ir kopējie zaudējumi, ja valsts turpina uzturēt šo “dzīvo mironi” un pārņem kontroli pār uzņēmumu pilnībā. Var jau būt, ka bankrots radīs mazākuz izdevumus no valsts budžeta.

    P.S. Un man augustā ir paredzēts lidojums :S

    0
    0
    Atbildēt

    0

Juris Millers 16.06.2011. 09.49

Fliku atlaist. Piedāvāt Flikam pirmpirkuma tiesības par AirBaltic daļu par cenu, kas ir 5 reizes lielāka par realistisko tās vērtību. Pēc tam kad tas atsakās, piedāvāt izpirkt viņa daļu. Ja Fliks neatdod zīmolu, tad nomest to zemē un nospārdīt ar kājām – nomailīt zīmolu un LatAvio un zaļo krāsu uz valsts krāsām. Likvidēt BalticMiles un iestāties StarAlliance (potenciāli pārnesot klientu statusu). Attīstīt ‘ienākošos’ virzienus no visām lielajām Eiropas valstīm, lai sekmētu tūrisma attīštību. Pasažieru ērtībai taisīt lētus un sinhronizetus reisus uz Ryanair un Easyjet mezglpunktiem. Sadalīt reisus ‘lētajos’ (bez pārtikas) un ‘normālajos’ (ar bezmaksas dzērieniem un uzkodu, alkohols par naudu). Izlaist valsts obligācijas, lai apmaksātu šos pasākumus.

+13
-4
Atbildēt

7

    lebronj2356 > Juris Millers 16.06.2011. 10.28

    Tu jau mums gudrs par visu…

    Pirmkārt Airbaltic jau ir ekonomklase bez visām tevis minētajām ekstrām…

    Otrkārt, ja nav pamanāms, tad atgādināšu, ka Eiropas aviotirgus staignē, tur izaugsme, ja būs, tad būs minimāla un 10 konkurenti ar to pašu Ryanair jau priekšgalā. Pats Ryanairs aizvedīs uz saviem hubiem, bez kāda palīdzības. Tieši Austrumu maršruti Airbalticam ir ļoti perspektīvi !

    Treškārt pats kādu laiku atpakaļ kauci par to cik dārgi latvenergo ir ražot elektrību no sen nomaksātiem HESiem, jo par biržas cenām ir jāandelē vietējiem aborigēniem – tad pateikšu priekšā, atšķirībā no viena sū.. valsts monopolista, aviācijas bizness tiešām ir ļoti dārgs prieks, es pat brīnos kā tur var vispār nopelnīt, kaut piepildījums Airbaltic lidmašīnās ir ļoti labs, cik manīts !

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Yer outta your mind. Lētāk buutu piedāvāt visiem marksistiski noskaņotiem aizlidot ar Air Baltic uz viņu neprātīgajiem uzskatiem labāk atbilstošu vietu. Salīdzinot ar to, kas bija 90.-jos gados un gadsimta sākumā, beidzot LV bija radīts kaut kas uzteikšanas cienīgs – normāla lidošana. Bet arī to vajag sagraut. Pat ne pārdot labam saimniekam, lai valsts vismaz ko īslaicīgi iekasētu un radītais saglabātos – spītīgi sagraut. Nožēlojami, marksistiski, idiotiski.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ingoniite > Juris Millers 16.06.2011. 11.07

    Tev, cienītais, ir ļoti limitētas zināšanas par pirmpirkuma tiesībām un kā tās realizējas. Lai piedāvātu Flikam par 5x cenu, tev vispirms jāatrod cits pircējs par 5x cenu – uz priekšu, stratēģi, tak pilna pasaule ar 5x cenas pircējiem :)
    Tāpat, kā par aviācijas biznesa vidi, piemēram, ko īsti nozīmē vispār _kautko_ sarunāt ar piem.
    Un arī par grāmatvedību un auditu acīmredzot – kā zināms, specialisti no vieniem un tiem pašiem papīriem var sataisīt gan peļņu, gan zaudējumus.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 16.06.2011. 11.12

    Latvenergo ir dabiskais monopols – ir problemātiski vienā mājā ievilkt elektrolīnijas no vairakiem elektrības piegādātājiem. Nejauc lūdzu tādas lietas.

    Es katru nedēļu lidoju ar AirBaltic un ļoti labi zinu kas un kā pie viņiem notiek. Arī ar personālu visu laiku aprunājos. Viņiem *ir* lielisks serviss biznesa klasē un BalticMiles augstāka līmeņa klientiem, bet pietrūkst sasaistes ar pasaules tīkliem (StarAlliance, sinhronizētie lidojumi ar citiem hubiem, …) un pietrūkst skaidrības par lidojumu pozicionēšanu.

    AirBaltic econom klase pašlaik ir Ryanair apkalpošanas līmenī, bet par 2-3 reizes augstaku cenu, bet biznesa klase it kā būtu ok, bet bieži vien ir iespiesta tajos pašos Fokker 50 dranduļetos.

    AirBaltic ir vairāk jāattīsta reisi ar kuriem ir iespējams ievest Latvija vairāk tūristu un mazāks uzsvars jāliek uz tranzītreisiem – pašlaik Rīgas lidosta ir pārslogota ar tām pasažieru massām, kas atlido ar vienu AirBaltic lidojumu un jau pēc stundas lido tālāk neatstājot Latvijā ne santīma. Un tas palielina cenas cilvekiem, kas gribētu arbraukt un atpūstīes pašā Latvijā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Nekas, agri vai vēlu pieradīsiet, atgriezīsieties uz zemes un tas viss pāries :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Juris Millers 16.06.2011. 14.28

    Latvijas valstij jāatrod reāls AB pircējs, kam ir interese par Baltijas reģionu – tranzīta iespējas, ķipa “tilts” starp A un R , utt. Un tad jāpārdod par reālu cenu. Ticu, ka ar šo Nagļa skolnieku īsti veči ātri tika galā. Izkratīs ne tikai visus ofšorus, bet arī pašu piekārs pie “kāķa”.
    Ķīniešiem interese bija… Un viņiem ir uzkrātas tradīcijas un sena pieredze ne tikai porcelāna ražošanā…. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Juris Millers 16.06.2011. 14.49

    @andza
    Darījuma cenu nosaka pēc peļņas rādītājiem :) Tā kā airBaltic vairs nav pat pašu kapitāla, tad labākais, ko no šī te var dabūt ir apaļa nulle un visus valsts ieguldījumus ir jānoraksta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

juhans 16.06.2011. 09.07

Žurnālisti Latvijas radio nemitīgi brūk virsū ekonomikas ministram, ka tas situāciju attiecībā uz Air Baltic “kar pie lielā zvana”. Bet, lasot šo rakstu, rodas iespaids, ka tas varbūt bija vienīgais veids (ja vispār pastāv kāds veids), kā salauzt slepenības un klusēšanas mūri ap šo uzņēmumu, kurā valsts ieguldījusi miljonus.

+17
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam