Sudraba: VK ministrijās un iestādēs konstatē nelikumības

55

Komentāri (55)

dace_ampermane 16.05.2011. 18.29

edge_indran

Kāpēc neraksti oriģinālvalodā? Graždanočka, graždaņe labāk iekļautos uzrakstītā stilā :)

+2
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 16.05.2011. 18.29

edge_indran

Kāpēc neraksti oriģinālvalodā? Graždanočka, graždaņe labāk iekļautos uzrakstītā stilā :)

+2
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 16.05.2011. 18.26

par šo jaunkundzi taču neviens deputaats nebalsos , ja viņu kaads virziitu prezidenta kandidaatos

+1
-1
Atbildēt

3

    austrisv > Janka, Janic 16.05.2011. 19.23

    balsos arī PLL, bet tāpēc spēlē taātri un izvirza Zatleru. Nu nav nekas jauns šajā mūsu mazajā latvijas deputātu pasaulē: vienas intrigas un izlikšanās un aizkulišu spēlītes. piemēram, Diena jau izmetusi pīli par Āboltiņa s kā prezidenta kandidātu. Kas gan tam tic, ja nu vienīgi apdalītie. Cīņa turpinās, bet IS sēz un gaida iznācienu!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Janka, Janic 16.05.2011. 20.32

    Bet

    IS sēz un gaida iznācienu!

    Jā, tik tiešām! Nez’ kas šai to frizūru taisījis, varbūt Gundars Bērziņš kopā ar Stendzenieku?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janka, Janic 17.05.2011. 10.03

    Klejotājs!
    Skaidrs, ka ar fūrijas skatienu un frizūru jau tautas mīlestību neiegūt. Ņem piemēru no Gorbunova, kurš jau pierādījis, ka ar frizūru var visu.
    Bet tā IS jau nu baigā laidēja, jo ar Stepašku vien nepietiek, ir dzirdēts un lasīju arī Apollo, ka viņa laiž arī ar citiem un nav ko salīdzināt ar Daļu G , jo tai it kā nepatīkot veči kā tādi. Kur te taisnība, ku nē, kas to lai zin!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 16.05.2011. 15.42

Tā taču ir apmātība – nesaprast, ka nelikumības, kuras atklāj Valsts kontrole, nav Sudrabas pārdabisko spēju rādītājs, bet tā darba rezultāts, kura dēļ tika radīta Valsts kontrole :)
Prezidentam Latvijas Republikā nav jāķer krāpnieki un bez tiesas – pa taisno jābāž tie aiz restēm, bet tas ir tieši tas, ko no Sudrabas, kā prezidentes, gaida viņas karsēji. Jeb, pareizāk sakot, ir atsevišķi politiski spēki, kuri cenšas šādu imidžu tautai radīt par prezidenta kandidāti – Sudrabu :)

+7
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > buchamona 16.05.2011. 16.02

    —–
    Tāda ir reālā demokrātija, kad par ”likumību” vai ”nelikumību” izlemj tiesa.Tādas iestādes kā KNAB un Valsts Kontrole, kas tiek uzturētas par nodokļu maksātāju naudu tika izveidotas, lai Latvijā demokrātijas indekss nebūtu Āfrikas līmenī – tā kā, maksājiet, pilsonīši – un baudiet demokrātijas labumus.Var taču arī brīvi šummēties internetā, lai palīdzētu KNAB un VK demokrātijas indeksa noturēšanai?! Šummējamies aktīvāk, pilsonīši’, šummējamies, baudam demokrātijas labumus….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 16.05.2011. 17.44

    A vo-o-ot Pirmajos Ulmaņlaikos…! Kāda zāle zaļāka?! … Pat grante bija labāka!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.05.2011. 18.49

    Šummējamies aktīvāk, pilsonīši’,….
    __________________________________________
    Zinovjeva vārdā!
    un
    Trocka uzvārdā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 16.05.2011. 15.42

Tā taču ir apmātība – nesaprast, ka nelikumības, kuras atklāj Valsts kontrole, nav Sudrabas pārdabisko spēju rādītājs, bet tā darba rezultāts, kura dēļ tika radīta Valsts kontrole :)
Prezidentam Latvijas Republikā nav jāķer krāpnieki un bez tiesas – pa taisno jābāž tie aiz restēm, bet tas ir tieši tas, ko no Sudrabas, kā prezidentes, gaida viņas karsēji. Jeb, pareizāk sakot, ir atsevišķi politiski spēki, kuri cenšas šādu imidžu tautai radīt par prezidenta kandidāti – Sudrabu :)

+7
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > buchamona 16.05.2011. 16.02

    —–
    Tāda ir reālā demokrātija, kad par ”likumību” vai ”nelikumību” izlemj tiesa.Tādas iestādes kā KNAB un Valsts Kontrole, kas tiek uzturētas par nodokļu maksātāju naudu tika izveidotas, lai Latvijā demokrātijas indekss nebūtu Āfrikas līmenī – tā kā, maksājiet, pilsonīši – un baudiet demokrātijas labumus.Var taču arī brīvi šummēties internetā, lai palīdzētu KNAB un VK demokrātijas indeksa noturēšanai?! Šummējamies aktīvāk, pilsonīši’, šummējamies, baudam demokrātijas labumus….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.05.2011. 18.49

    Šummējamies aktīvāk, pilsonīši’,….
    __________________________________________
    Zinovjeva vārdā!
    un
    Trocka uzvārdā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 16.05.2011. 13.28

Sagadījās i dzirdēt radiointerviju, i mazliet – uzstāšanos oranžajā LNT. Sen nebija baudītas tik izteiktas priekšvēlēšanu runas. Jādomā, kā dzīvot turpmāk, tikai “politiskā vide”, nu tā nejaukā, pāri darot, sāgas(!) sacerot, tautas uzticība vajadzīga,sabiedrība patreizējiem netic, prezidenta institūcija to varot uz labu vērst, tikai labāk būtu, ja tautas vēlēts tiktu… Trallallā, salīdzināšanai vaļas brīdī jāpameklē netā kāda cita saulveža karjeras sākuma runas, varbūt žurkasģīmīša Ādolfa…

+5
0
Atbildēt

5

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 16.05.2011. 13.38

    Nu pārāk daudz viņai tie mediji ir sakāpinājuši ambīcijas – biju kaut kā domājis, ka viņa spēs noturēties un nelēkt pati uz to amatu, bet šeit arī parādās viņas īstā daba uz varu un slavas pjedestālu. Varbūt par Zatleru viņa ir labāka, bet ar VVF viņa sacensties nu tiešām nevar! Sagatavot harizmātiskas runas nav tas pats, kas rakstīt, ka valsts budžeta iestādes bilancē nav korekti norādīti visi aktīvi. Tā ir milzīga kļūda no viņas puses! Labāk būtu “cierējusi” uz kādu ministra amatu, kur sevi būtu vieglāk realizēt!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 16.05.2011. 14.02

    Nasing spešal – nedomāju, ka tie būtu tikai mēdiji, kas viņai “sakāpinājuši ambīcijas”.
    Strādā nopietna komanda, tikai pašlaik nespēju nojaust mērķi – iecelt šo dāmīti pašu, vai izmantot kā taranu ceļa attīrīšanai īstenam vadoņam. Nepatīk ne viens, ne otrs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 16.05.2011. 14.26

    Neesmu liels sazvērestību teoriju piekritējs :) Nedomāju, ka kāds īpaši strādā – varbūt vienkārši kāds, zināmu ārvalstu spēku labā, mēģina destabilizēt situāciju, paspēlējoties ar Ingūnas ego un sabiedrisko domu, bet nekas vairāk.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 16.05.2011. 14.50

    Mans dziedājums nav par sazvērestību teorijām – vienkārši bez pienācīga atbalsta neviena netiek ne par prezidentu, pat ne par kandidātu. Un nedabon tik daudz raidlaika visās iespējamās vietās.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 16.05.2011. 16.22

    IS dabū raidlaiku tādēļ, ka viņa visu laiku visus kritizē un sabiedrībā viņa ir populāra. Ko gan citu nopirktie mediji (esošās varas destruktori) vēl labāk var aicināt? Šķēli, Šleseru u.c. “kritiķus” jau sabiedrība vienkārši nespēj ciest!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Diâna Antipova 16.05.2011. 12.40

nu, patreiz IS pa ziņu virsrakstiem vien dzīvojas. Plus, neviens vēl viņu neesot uzrunājis augstajam amatam. Nejauša sakritība.

+4
-1
Atbildēt

5

    austrisv > Diâna Antipova 16.05.2011. 13.15

    tas gan tiesa, un frizūra sataisīta. laikam jau stilists pieņemts darbā, kā nākamajai valsts prezidentei ar skeletu(Stepašinu) skapī. Interesanti, vai viņu izvirzīs SC vai arī zaļā partija ar Vējoni priekšgalā.
    Būs jautri, ja šitā vecmeita tiks par prezidenti. nepiepildītas ambīcijas…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Diâna Antipova 16.05.2011. 13.23

    to Bet
    Kāda starpība? Būtu Latvijai ceturtais prezis, kā olas glabātos depozīta seifā terororistu bandas štābā, Maskavā, Dzeržinska laukumā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > Diâna Antipova 16.05.2011. 13.38

    Kāpēc Vienotībai un tās faniem tik ļoti nepatīk Sudraba? Manuprāt, ļoti korekta, objektīva un cienījama dāma, kas varētu būt pat ļoti laba Latvijas valsts prezidente.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Diâna Antipova 16.05.2011. 13.50

    to alias
    Loti patīk, ne mazāk kā Ulmanis, Freiberga vai Zatlers. Nožēlojami, ka Latvija, kā Igaunija un Lietuva nevar izvēlēties starp labākajiem, bet jāizvēlas starp slikto un ļoti slikto.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > Diâna Antipova 16.05.2011. 16.15

    alias, neesmu baisais Vienotības fans. Bet piekrītu, ka IS īsti neder/neatbilst prezidenta amatam, un ir atrodami nesalīdzināmi labāki kandidāti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 16.05.2011. 12.16

Vagonu miljoni štrunts, un kas ir SM pārskaitītie vairāk nekā 50 miljonu latu, salīdzinot ar AM – 700 000 !!!!!!!!!!!!!!!! latiem un IeM – 800 000 !!!!!!!!!!!!!!!! latiem.

+4
-1
Atbildēt

3

    piziks > raimonds_bossltd 16.05.2011. 12.38

    Ombros, ir jau arī štrunts. Pārskaitot SM miljonus likums nav pārkāpts, ievilkta procedūra, jo dažiem gribējās dēļ otkata vagonus pirkt citzemēs, nevis būvēt tepat, toties iekšlietnieki ATKĀRTOTI pārkāpa likumu, ko vienreiz pākāpt jau bija pārtraukuši un atkārtoi sāka pārkāpt tieši Vienotības viedi cietajā vadibā, — Tev labi zināmajā un bieži piesauktajā glumo komuņagu un čekistisko minoritāšu stilā. Testē nu diferenci! :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 16.05.2011. 13.17

    to Optiskais Tēmeklis
    Dažiem gribējās, lai valsts maksātu par starpniekpakalpojumiem krievu bandītu un čekistu, Severstaļ, kas savukārt papildinātu ar ziedojumiem SC un PLL obšķakus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > raimonds_bossltd 17.05.2011. 09.03

    Ar ko Jaunupa jr. basketbolistu obščaks un Vienotības jaunais hoteļbirojs, no kura pašu Kristovskis nobijās, labāks par PLL un SC, da jebkuriem citiem obščakiem?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

piziks 16.05.2011. 11.25

Vai vērts putoties ap vagonu miljoniem, kuri vienā vai otrā kontā, BET = vai Vienotības un JL mīlētājiem nevajadzētu satraukties par Valsts Policijas tieši 2009. un 2010. gadā atjaunoto reketu pret pašvaldībām: iekšlietniekos tas taču Dombrovska vadītās Mūrnieces laiks, un — kas un kad atdos pašvaldībām Ls 243 000, un = kurš zina, kur tie 243 000 palikuši, kam tikuši? :) Satiksmes ministrija taču slikto Vienotības draugu, balstu un ielāpu lauciņš, bet iekšlietas jaunlaicīgi vienotas! :)

0
-1
Atbildēt

0

silvija_vitina 16.05.2011. 11.20

Uz šitiem gada beigās steidzami tērējamiem līdzekļiem var skatīties arī no citas puses. Proti, jautājums ir par to, ar ko attiecīgā institūcija nodarbojas visu gadu? Ja pareizi saprotu, gada budžets ir zināms, kādiem nolūkiem nauda paredzēta arī… kāpēc pēkšņi decembrī visi masveidā attopas, ka nav APGŪTS piķis? Pie tam šī prakse nav ārkārtas gadījums, bet norma, turklāt visur.

+3
-1
Atbildēt

1

    mary75 > silvija_vitina 16.05.2011. 12.21

    V daudz runāja par to, ka, lai no tā izvairītos, jāsāk stādīt bidžetu pēc pavisam citiem principiem, nevis, izejot no tā, cik iztērēts iepr. gadā, bet, laikam jau, pašiem esot pie valdīšanas, tas vairs nešķiet izdevīgi, vai arī spēciņi par vājiem, lai ko mainītu, bet, sevišķu vēlmi gan arī nemana.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 16.05.2011. 11.14

Ingunas Sudrabas rosīšanās un brēkāšanas reālais rezultāts ir “нолъ целых и хрен десятых” – reklāmas kampaņa uz valsts resursu rēķina. Ļoti jau nu nesmuki, lai neteiktu vairāk.

+4
-3
Atbildēt

4

    disassociative > kkristaps 16.05.2011. 11.20

    Varbūt ir vērts palasīt Valsts kontroles likumu?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > kkristaps 16.05.2011. 12.18

    Realists – Sudraba savus pienākumus pilda normāli, pārējais ir prokuratūras un likumdevēju darbs, tu, laikam, iedomājies, ka Sudrabas rokās visa vara?
    Visa tā nesakārtotība un visatļautība nodokļu naudas tērēšanā ir izdevīga politiķiem un tiem tuvu stāvošiem amatpersonām un ierēdņiem, tāpēc tas turpināsies mūžīgi un nekas netiks darīts, lai par to iestātos reāla atbildība, lai te kas būs pie varas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > kkristaps 16.05.2011. 12.29

    @dzeris
    IS neiedziļinās lietas būtībā, bet “štancē pēc trafareta”:
    – viņai 2 tūkst. neiegrāmatošana ir līdzvērtīga 20 milj. darījuma konkursa necaurskatāmībai
    – viņa nemēģina iedziļināties rezultāta cēloņos un motīvos, bet skatās, vai rezultāts ir tāds, kādam jābūt vai citāds. Viņa nepastāv budžeta plānošanas kļūdas, bet pastāv budžeta realizācijas kļūdas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > kkristaps 16.05.2011. 13.02

    Manuprāt, tas jau arī ir viņas uzdevums – konstatēt faktus, izvērtēšana tur neietilpst, tas jau ir prokuratūras funkcija.
    Bet, nestrīdēšos, iespējams, tev taisnība, tik smalki likumu par VK nepārzinu.
    Nu un, dabiski, krāj politisko kapitālu kā kārtējā “taisnības cīnītāja”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

krisjanis_sondors 16.05.2011. 10.42

Ja neizlietotā nauda būtu tikai jāatgriež valsts budžetā, bet tā netiktu “izņemta” no ministrijas/iestādes nākamā gada budžeta, tad šādas gada beigu tērēšanas nenotiktu.
Bet, no otras puses, tas, ka gada beigās nauda paliek pāri, liecina par iespējām ietaupīt un izmantot naudu saprātīgāk. Vienīgi jāmaina kaut kas “augšā”, lai iestāžu vadītāji nebaidītos, ka nākotnē, ja vajadzēs vairāk naudas, nepārvarams šķērslis būs tas, ka iepriekš iestāde iztērējusi mazāk nekā paredzēts.

+7
0
Atbildēt

0

krisjanis_sondors 16.05.2011. 10.42

Ja neizlietotā nauda būtu tikai jāatgriež valsts budžetā, bet tā netiktu “izņemta” no ministrijas/iestādes nākamā gada budžeta, tad šādas gada beigu tērēšanas nenotiktu.
Bet, no otras puses, tas, ka gada beigās nauda paliek pāri, liecina par iespējām ietaupīt un izmantot naudu saprātīgāk. Vienīgi jāmaina kaut kas “augšā”, lai iestāžu vadītāji nebaidītos, ka nākotnē, ja vajadzēs vairāk naudas, nepārvarams šķērslis būs tas, ka iepriekš iestāde iztērējusi mazāk nekā paredzēts.

+7
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 16.05.2011. 10.33

Protams, ja IS pieiet visam pēc teorētiska priekšstata, tad “nelikumības” atradīsies visur, kur VK ķersies klāt, bet ir arī kaut kādas praktiskas lietas, kuras praksē ir labākais risinājums, bet teorijā vai nu nav aprakstīts vai arī ir aprakstīts savādāk. Tas, ka SM pārskaita naudu LDz, lai to nezaudētu vai arī aktivizētu naudas plūsmu no EK, galīgi nenozīmē, ka tā ir muļķīga un neefektīva rīcība – mēs varam tērēt ES naudu, bet savējo pieturēt, lai bilance būtu laba (priekš valsts finanšu stabilitātes un reitinga).
Par pārmaksājumiem un “biznesu” ar privātiem uzņēmumiem protams ir cits jautājums – tur gan vajadzētu ļoti drastiski pieiet!

+2
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 16.05.2011. 10.33

Protams, ja IS pieiet visam pēc teorētiska priekšstata, tad “nelikumības” atradīsies visur, kur VK ķersies klāt, bet ir arī kaut kādas praktiskas lietas, kuras praksē ir labākais risinājums, bet teorijā vai nu nav aprakstīts vai arī ir aprakstīts savādāk. Tas, ka SM pārskaita naudu LDz, lai to nezaudētu vai arī aktivizētu naudas plūsmu no EK, galīgi nenozīmē, ka tā ir muļķīga un neefektīva rīcība – mēs varam tērēt ES naudu, bet savējo pieturēt, lai bilance būtu laba (priekš valsts finanšu stabilitātes un reitinga).
Par pārmaksājumiem un “biznesu” ar privātiem uzņēmumiem protams ir cits jautājums – tur gan vajadzētu ļoti drastiski pieiet!

+2
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 16.05.2011. 10.04

To viņiem (ES) vajadzēja darīt jau no paša sākuma, kā dēļ vairums balsoja par iestāšanos ES…varbūt tad būtu izbeigusēs zagšana un šēmošana…

+2
0
Atbildēt

0

aguslens 16.05.2011. 09.55

Vai es pareizi saprotu, ka šādus atklājumus lasot ES fondi varētu arī sarosīties un pārbaudīt vai patiešām līdzekļi, kas noziņoti kā apgūti, tādi arī ir? Un pie reizes arī paprasīt atpakaļ uz papīra apgūtos līdzekļus?

+2
0
Atbildēt

0

dace_ampermane > dace_ampermane 16.05.2011. 20.32

Bet

IS sēz un gaida iznācienu!

Jā, tik tiešām! Nez’ kas šai to frizūru taisījis, varbūt Gundars Bērziņš kopā ar Stendzenieku?

+3
0
Atbildēt

0

austrisv > austrisv 17.05.2011. 10.03

Klejotājs!
Skaidrs, ka ar fūrijas skatienu un frizūru jau tautas mīlestību neiegūt. Ņem piemēru no Gorbunova, kurš jau pierādījis, ka ar frizūru var visu.
Bet tā IS jau nu baigā laidēja, jo ar Stepašku vien nepietiek, ir dzirdēts un lasīju arī Apollo, ka viņa laiž arī ar citiem un nav ko salīdzināt ar Daļu G , jo tai it kā nepatīkot veči kā tādi. Kur te taisnība, ku nē, kas to lai zin!

0
-1
Atbildēt

0

Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 16.05.2011. 14.02

Nasing spešal – nedomāju, ka tie būtu tikai mēdiji, kas viņai “sakāpinājuši ambīcijas”.
Strādā nopietna komanda, tikai pašlaik nespēju nojaust mērķi – iecelt šo dāmīti pašu, vai izmantot kā taranu ceļa attīrīšanai īstenam vadoņam. Nepatīk ne viens, ne otrs.

+7
0
Atbildēt

0

austrisv > austrisv 16.05.2011. 13.15

tas gan tiesa, un frizūra sataisīta. laikam jau stilists pieņemts darbā, kā nākamajai valsts prezidentei ar skeletu(Stepašinu) skapī. Interesanti, vai viņu izvirzīs SC vai arī zaļā partija ar Vējoni priekšgalā.
Būs jautri, ja šitā vecmeita tiks par prezidenti. nepiepildītas ambīcijas…

+3
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 16.05.2011. 13.23

to Bet
Kāda starpība? Būtu Latvijai ceturtais prezis, kā olas glabātos depozīta seifā terororistu bandas štābā, Maskavā, Dzeržinska laukumā.

+1
-3
Atbildēt

0

raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 16.05.2011. 13.50

to alias
Loti patīk, ne mazāk kā Ulmanis, Freiberga vai Zatlers. Nožēlojami, ka Latvija, kā Igaunija un Lietuva nevar izvēlēties starp labākajiem, bet jāizvēlas starp slikto un ļoti slikto.

+4
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 16.05.2011. 13.17

to Optiskais Tēmeklis
Dažiem gribējās, lai valsts maksātu par starpniekpakalpojumiem krievu bandītu un čekistu, Severstaļ, kas savukārt papildinātu ar ziedojumiem SC un PLL obšķakus.

+1
-1
Atbildēt

0

mary75 > mary75 16.05.2011. 12.18

Realists – Sudraba savus pienākumus pilda normāli, pārējais ir prokuratūras un likumdevēju darbs, tu, laikam, iedomājies, ka Sudrabas rokās visa vara?
Visa tā nesakārtotība un visatļautība nodokļu naudas tērēšanā ir izdevīga politiķiem un tiem tuvu stāvošiem amatpersonām un ierēdņiem, tāpēc tas turpināsies mūžīgi un nekas netiks darīts, lai par to iestātos reāla atbildība, lai te kas būs pie varas.

+2
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 16.05.2011. 12.29

@dzeris
IS neiedziļinās lietas būtībā, bet “štancē pēc trafareta”:
– viņai 2 tūkst. neiegrāmatošana ir līdzvērtīga 20 milj. darījuma konkursa necaurskatāmībai
– viņa nemēģina iedziļināties rezultāta cēloņos un motīvos, bet skatās, vai rezultāts ir tāds, kādam jābūt vai citāds. Viņa nepastāv budžeta plānošanas kļūdas, bet pastāv budžeta realizācijas kļūdas.

+5
-1
Atbildēt

0

mary75 > mary75 16.05.2011. 13.02

Manuprāt, tas jau arī ir viņas uzdevums – konstatēt faktus, izvērtēšana tur neietilpst, tas jau ir prokuratūras funkcija.
Bet, nestrīdēšos, iespējams, tev taisnība, tik smalki likumu par VK nepārzinu.
Nu un, dabiski, krāj politisko kapitālu kā kārtējā “taisnības cīnītāja”.

+3
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam