Bez tvaika
35Saistītie raksti
Radars /
28. augusts
Radars Latvijā
Viedoklis /
29. jūlijs
Par iespējamām darbībām ar LMT un Tet
Komentāri (35)
Signija Aizpuriete 27.03.2011. 23.33
—
A.Ozoliņš:”(..)Jācer, ka virsmērķis nebija vairot sabiedrības vienaldzību pret iesaistīšanos politiskos pasākumos…..” – JĀCER, ka arī SKDS direktors A.Kaktiņa kungs sapratīs pareizi aicinājumu ‘nevairot vienaldzību’, jo pēdējais sociologu firmas pētījums kādu optimismu nevieš – un par sadarbošanos ar varu konsolidācijas īstenošanai neliecina:
”(..)Kopējais sabiedrības noskaņojuma indekss februārī, salīdzinot ar janvāri, krities no -36 līdz -44.(..)Būtiski pieaudzis arī to iedzīvotāju skaits, kuri pašreizējo ekonomisko situāciju vērtē kā sliktu,…(..) bet vienu no lielākajiem kritumiem „DnB NORD Latvijas barometra” nemainīgo indikatoru sadaļā piedzīvojis iedzīvotāju vērtējums par pašreizējo valdības darbu. Kopumā neapmierināti ar to ir 87% respondentu (salīdzinājumam – janvārī šis rādītājs bija 80%), turklāt īpaši krasas atšķirības ir vērtējumā „ļoti neapmierināti” – janvārī šādu atbildi norādījuši 35%, bet februārī – 43% aptaujāto iedzīvotāju. Savukārt par četriem procentu punktiem krities pozitīvais novērtējums valdības darbam.
http://nekrize.lv/85-iedzivotaju-uzskata-ka-ekonomikas-stavoklis-ir-slikts/
0
austrisv 25.03.2011. 10.05
“Kā atceramies, sava bezdarba problēmu izdevās atrisināt tikai pašam «telšu pilsētiņas» dibinātājam, kuru toreizējais Rīgas mēra vietnieks Ainārs Šlesers iekārtoja darbā kādā no domes struktūrām.”
Tas nu tā par to valmierieti, bet cik atceros, tad Šlesers viņu iekārtoja darbā pie sava drauga Meļņika par metinātāju kuģu remonta rūpnīcā.
Ozoliņš atkal super labi apraksta šo protestu Rīgā.
Nu kuram gan nesāp elektroenerģijas tarifu celšana. Traki sāp un sāpēs vēl vairāk, kad tas tiešām būs jāmaksā. Taču es saprotu, ka neietu protestēt, kā to darīju līdz šim, jo nav jau alternatīvas Latvijas valdības citam sastāvam. Nevēlos nekādas vecās kliķes atgriešanos, kuru tā tik nepacietīgi gaida un gan jau arī organizē. Cik dzirdēts, tad tam pašam Šķēlem pieder autobusu satiksmes uzņēmums Liepājā. Vai tad Savicis un Brandavs nav metušies uz autobusu pārvadājumiem. Tātad tie arī nosūc tos labumus, bet tautai jāiet protestēt, jo šie piesola palielināt cenas! Veikli, veikli, jo iegūts gan transports, gan prese: revolūcija vai tā sauktā kontrrevolūcija var sākties. Tikai “skumji”, ka viņiem nav atbalsta, lai gan tautai paliek arvien smagāk un smagāk…
Pat kokvedējus saorganizējuši, lai gan , kas šiem kaiš viņu biznesā, ja pat PVN var saņemt atpakaļ no valsts budžeta- var dzīvot kā nieres pa taukiem, bet lai nodokļus ceļu remontiem maksā parastā tauta, bet viņi tik tos ceļus izbraukās ar pārkrautām kravām.
2
martins_zvejnieks > austrisv 25.03.2011. 16.54
Piekrītu visam, ko saki, bet ir dažas lietas, kas varbūt nav tik melnas. Tautai paliek “arvien smagāk un smagāk”. Manuprāt jāsaka, ka kļūst grūtāk, tomēr no mana, laucinieka, skata punkta ir tā: tauta iemācās aizvien vairāk un vairāk “kruķīties” – maksāt “ķepā”, pirkt no zemniekiem bezakcīzes degvielu, griezt atpakaļ elektrības skaitītājus, mainīties ar lietām. Es nesaku, ka tas ir normāli, un gan jau tas iztikas vadzis reiz lūzīs, bet līdz tam vēl skrūves var griezt. Katrā ziņā Kuldīgā pie Rimi auto nav kur novietot.
Un vēl par baļķvedējiem. Šie jau maksā baisu naudu gan transporta nodevās, gan akcīzē pērkot DD. Ir tikai normāli, ka piekrauti braukā. Man, mazajam uzņēmējam, par mazo busiņu jau ir 450Ls gadā, tad cik maksā šie? Smago auto protests bija adekvāts un saprotams.
0
Signija Aizpuriete > austrisv 27.03.2011. 23.43
— kaspijs12:(..)Es nesaku, ka tas ir normāli….” – ATCERIES, atceries, kā latvieši pārcieta krustnešu barus, krievu carus, vācu baronus un Padomiju palīdzēja sagraut? Metode ”plūstošais ūdens”, jeb ”nevardarbīgā pretošanās”, ko pat amerikāņu profesors Dž.Šārps apbrīnoja: ”Jūs, latvieši, paveicāt to, kas tika uzskatīts par neiespējamu.(..)Šāda veida pretošanās var veicināt arī tālāku valsts demokrātisko attīstību.(..)Nevardarbīgās cīņas metodes nereti lieto arī tie, kas agrāk ķērušies pie vardarbīgām cīņas metodēm un to darīs arī nākotnē. Ļoti bieži nevardarbīgā cīņa tiek improvizēta, un cilvēkiem nav pietiekamu zināšanu par to, kā sasniegt vēlamos rezultātus. Ļoti bieži nevardarbīgā cīņa tiek piekopta kopā ar dažādiem vardarbīgās cīņas elementiem, kas nenoliedzami samazina tās efektivitāti. Nekompetenti lietojot nevardarbīgās cīņas metodes, pretēji tam, ka varētu tikt gūts neiespējamais, būtībā netiek sasniegts nekas.” (Kad visu nākotne ir atkarīga no katra izvēles) http://vip.latnet.lv/LPRA/sharps_bar.htm
0
Roberts Gūtšmits 25.03.2011. 09.26
Tvaika nolaišana ? Nesanāca gan. Taču hunveibiniem nu gan par to priecāties un zobus trīt nevajadzētu. Jo tas nozīmē tikai to, ka sabiedrības iekšējā spriedze tikai turpinās augt. Un tad, kad katliņam patiešām vāciņš aizlidos pa gaisu, kopā ar to var aizlidot arī daža laba politisko blēžu kompānija … :)
Vakardienas akciju neatbalstīja NEVIENS no zināmajiem politiskajiem vai sabiedriskajiem spēkiem. Jo viņi visi lasa reitingu tabulas. Kā liecina aptaujas, tauta joprojām vēl nav līdz galam izbaudījusi jenotu valdīšanas jaukumus un pasaciņas par tiesisko valsti viņiem šķiet svarīgākas nekā dzīvošana pusbadā, valsts iedzīšana parādu jūgā un atlikušo īpašumu izpaŗdošana par siestmaizi. Ja jenotu reitingi joprojām turpina turēties 17% līmenī, tas nozīmē, ka līdzšinējā valsts graušanas un ekonomikas iznīcināšanas programma tomēr tiek atbalstīta. Un arī nodokļu paaugstināšanas un elektrības tarifu celšanas … tātad vēl nav gana. Vajag, lai kļūtu vēl sliktāk – nu tad turpināsim, kā līdz šim …
Visjaukākais, ka nevienam citam nav pat jāsaspringst, lai te ko zāģētu, vai jenotiem traucētu vai provokācijas un demaršus rīkotu – jenoti visu izdara paši ar apskaužamu trulumu „godīgajās” sejās … :)
1
ﮎandijs Be1t1kﮎ > Roberts Gūtšmits 25.03.2011. 09.39
Kurmītis. “Tvaiku nolaidi”? Nu tad neaizmirsti nolaist ūdeni:))
0
Janka, Janic 25.03.2011. 09.17
lieku galvu ķiilaa , ka lielaakaa daļa no protesteetaajiem staav un kriit par smagajos kriminaalnoziegumos apsuudzeeto Ventspils Minhauzenu …. bet prasiibas tieši vajadzeeja piestaadiit valsts izzadzeejiem , mafiozajaam strukturaam…
0
dro 25.03.2011. 08.07
Ja VL ir piedalījusies mītiņā, tad lieku reizi pierādījuši, ka joprojām nav izrāpušies no pamperiem.
0
lidija_stripkane 25.03.2011. 07.51
Daudz kur Ozoliņam var piekrist, īpaši par idiotisko telšu pilsētiņu, bet attiecībā uz lietussargu dumpi viņam rozā brilles. Pats arī piedalījās tā organizēšanā, tad nu liekas, ka sorosiešu nekrietnie tautas rīdīšanas pasākumi pirms krīzes bija kas īpašs. Patiesība ir kaila, tā bija tikai JL cenšanās tikt pie varas ar skaldi un valdi palīdzību, kas īsti traģiski latviešiem izvērtās sekojošās krīzes dēļ.
11
mary75 > lidija_stripkane 25.03.2011. 07.59
Tev cīņa pret korupciju, par tiesisku valsti, pret korupcijas apkarotāju vajāšanu, pret mēģinājumu pakļaut visas drošības iestādes politiskai kontrolei ir “sorosiešu nekrietnie rīdīšanas pasākumi”?
Un, izrādās, JL bija vainīgs pie tās krīzes, laikam aizmirsi, ka īstie vainīgie burtiski atdeva varu JL, jo domāja, ka viss beigsies pavisam slikti, tad varēs uzgrūst JL visu vainu.
Un Latvijā, vispār, ir parlamentarā demokrātija, kurā tikt pie varas ir katras partijas uzdevums un mērķis, nevis kaut kas nosodams.
0
dro > lidija_stripkane 25.03.2011. 08.04
d_jirgen. Interesants cilvēks esi:)) Iesaku bez Zinovjeva, Roņa palasīt arī citus autorus, tad Munters neliksies balts kā gulbis un Sorosa ēna par Latviju neliksies tik biedējoša:)
0
lidija_stripkane > lidija_stripkane 25.03.2011. 09.08
dzeris49
Neteicu, ka JL vainīgs pie krīzes. Vismaz pie pasaules ekonomiskās krīzes viņi tiešām nav vainojami. Tieši tāpat kā Godmanis vai oranžie.
Teicu, ka viņu metodes nonākt pie varas izraisa nožēlu, jo visa tā cīņa “pret korupciju, pret korupcijas apkarotājiem, par tiesisku valsti” patiešām bija rīdīšanas pasākumi un nekādā veidā neveicināja valstiskās apziņas veidošanos Latvijas tautā, bet vēl padziļināja politisko nihilismu un morālo krīzi. Korupcijas apkarošana pasaulē jau pasen kļuvusi par politiskās cīņas ieroci.
Tādi nu sagaidījām globālās ekonomiskās problēmas. Sašķelti un vāji.
JL ideologus var salīdzināt ar savulaik populāro komunisti Martu Krustiņsoni, kas vēl cienījamā vecumā ar pusaudža cienīgu entuziasmu stāstīja par revolucionāro sirdsapziņu, kā patiesības noskaidrošanas instrumentu. :)
0
lidija_stripkane > lidija_stripkane 25.03.2011. 09.17
Ino
Man Sorosa ēna liekas tikpat biedējoša, kā savulaik Marksa ēna. Esmu nacionāli domājošs un lieku vienlīdzības zīmi starp marksistu “visu zemju proletāriešiem” un sorosiešu globālismu, multikulturālismu, multinacionālismu.
0
mary75 > lidija_stripkane 25.03.2011. 10.00
Sašķelti un vāji?
Un pēc tavām domām, ap ko tad vajadzēja apvienoties – ap resno Garantu vai Buldozeri?
Vai Puzi pasludināt par Latvijas galvaspilsētu?
Kas attiecas uz “sorosismu” – bez globalisma tas ir arī atklāta sabiedrība, demokrātija, varas kontrole no sabiedrības, sabiedrības izglītošana, liberāla attieksme pret lietām.
Vienādsības zīme drīzāk jāliek starp Lemberga cīņu pret “sorosītiem” un komunistu cīņu pret “vispasaules buržuāziju”.
0
martins_kibilds > lidija_stripkane 25.03.2011. 10.36
“Korupcijas apkarošana pasaulē jau pasen kļuvusi par politiskās cīņas ieroci.”
Atbildi par savu bazaru! Kur ir apliecinājumi šādam apgalvojumam?
Es līdz šim uzskatīju, ka korupcija ir viens no galvenajiem iemesliem valsts atpalīcībai un sociālās politikas kraham (Itālija un Grieķija, šķiet, ir labi piemēri uz Zviedrijas vai Somijas fona). Bet varbūt ir kādi argumenti par labu pretējam viedoklim. Ja tā, tad liec galdā, nevis raksti kaut kādas blēņas par “sorosiešiem”. Kas tie tādi ir?
0
incis21 > lidija_stripkane 25.03.2011. 10.44
@ dzeris49
Vai Puzi pasludināt par Latvijas galvaspilsētu?
—————————————-
Puze jau tagad ir otrā valsts galvaspilsēta, vai neesat ievērojis?
0
mary75 > lidija_stripkane 25.03.2011. 11.41
Piekrītu, pat nevis otrā, bet pirmā, tikai vēl neoficiāla.
0
martins_kibilds > lidija_stripkane 25.03.2011. 12.17
Iesākumam būtu vismaz palasījis Sorosu, un tad runāt.
0
lidija_stripkane > lidija_stripkane 25.03.2011. 12.25
dzeris49
ap ko tad vajadzēja apvienoties – ap resno Garantu vai Buldozeri?
—————————————————————-
Ap Latviju!
Neviens nav ideāls, cits ir resns, cits tievs, kāds ir zaglīgs, kāds ūsains, kāds miegains….bet politiskajās cīņās sen pazudusi Latvijas valsts jēga. Kam tad ceļam savu valsti
– saujiņai viedo un morāli “tīro”, kuri tiks atlasīti pēc partijas piederības “vadošās” partijas birojā ASV vēstniecības uzraudzībā? (variants- Krievijas vēstniecības uzraudzībā, gadījumā ja sorosiešu globalizētā latviešu jaunā paaudze izšķīdīs pa pasauli kā pīļu mēsli.)
– Jeb cilvēkam kāds nu viņš ir. Lai katrs latvietis kaut vienā vietā uz pasaules justos kā mājās- kā savējais starp savējiem, savas valodas un kultūras vidū.
0
mary75 > lidija_stripkane 25.03.2011. 18.31
Tur jau tā lieta, ka cits Latviju uzskata tikai par slaucamo govi, pārējais viņam nerūp, ar tādiem apvienoties nav iespējams.
Un latvieši, un pat daļa Latvijas krievu, varēja apvienoties tikai par neatkarības ideju, un uz īsu laiku, tikko ka latvieši nokļuva pie varas, tā viss beidzas, katrs sāka domāt tikai par to, kā lai vairāk sarauš.
Latvieši nav japāņi, kas savas sīkas vēlmes spēj upurēt kopīgas idejas vārdā, diemžēl.
0
martins_zvejnieks 25.03.2011. 07.37
Atļaušos būt mazliet negants. Vērojot no malas un ieklausoties pasākumā dzirdētajos iekšējos viedokļos, palasot lozungu pērles, redzot “mazturīgā” Krīgera sejā neizpratni no sērijas “kāpēc manus pasākumus tauta neatbalsta?”, nevilšus ienāca prātā īstenas smeldzes lirika, ko pasaulei atstājis kāds ģeniāls dzejnieks:
Na suku siģit voron.
I kļujot svoi noga.
Počemu kļujot noga?
U ņevo suģba takoj!
(Atvainojos par kirilicas nelietošanu!)
Kas nezin krievu valodu, doma varētu būt šāda:
Krauklis, uz sauszara sēzdams,
Knābā kāja sava.
Kāpēc knābā kāja?
Liktens viņam tāds!
0
mary75 25.03.2011. 07.06
Ka tur bija arī VL, tas gan ir pārsteigums, drīzāk, gaidīju SC vai PLL, un ko tad gribēja VL?
Vai tad tā būtu aizmirsusi, ka ir pārstāvēta Saeimā un visu var izteikt tur?
Bet ,faktiski, protestēt šai valstī ir pret ko, valsts administrācija vēl arvien ir relatīvi vislielākā un vistreknākā, un izskatās, arī visneefektīvāka ES, drošība valstī pazeminās, reformas policijā anekdotiskā Mūrniece salaidusi galīgā sviestā, un projām no komandēšanas nevar dabūt ne par kādu naudu, kaut izākstījusies ar atlūgumu, administratīvais aparāts audzis, bet, policistus samazina, amatpersonu totāla bezatbildība un nesodamība turpinās, Augulis SM atkal izvreidojis jaunas darbavietas savējiem, utt., bet, izskatās, galvenais uzdevums organizētājiem bija uzvelt vainu Dombrovska valdībai.
Par tiem baļķu vedējiem vispār nesaprotu – zināms taču visiem, kāpēc Latvijā ceļi daudz dārgāki un daudz sliktāki, kā blakus valstīs, kāpēc neprotestēja prret Šleseri, bet tagad, kad naudas nav, kas arī taču zināms?
1
lebronj2356 > mary75 25.03.2011. 18.08
Tāds tendenciozs Ozoliņa rakstiņš – ko tad cilvēkiem jāsamierinās ar nabadzību un jāpaslavē vēl. Tā ir normāla demokrātijas izpausme, gluži kā t.s. ”lietussargu revolūcija” un ja Ozoliņš to neredz, tad man viņa ir žēl….jo objektīvs viņa viedoklis šajā gadījumā nav ! Dzeri, tas, ka VL! aicināja nav nekas neparasts, jo arī viņiem ir daudz labu sociālu ideju, es pat teiktu, ka NA ir daudz kreisāka klasiskā izpratnē par V, bet SC ir nevis kreisa, bet gan krievvalodīga partija – kas, ja vajadzēs, tad naski sametīsies uz vienu roku ar oligarhiem vai jeb ko citu ! VL! aicinājums nav nekas radikāls, ņemot vērā, ka pozīcija viņu piedāvājumus vienkārši ignorē !
0
aivars_silins 25.03.2011. 06.57
Atļaušos drusku šoreiz nepiekrist Ozoliņa kungam. Protams, ka protesti bija, no malas skatoties, haotiski un tur mudžēja no politiskā kapitāla taisītājiem. Pagalam nekorekti bija daži plakāti par Dombrovski. Lai cik viņš šodien neizskatītos neizlēmīgs, patiesībā viņam jāceļ piemineklis par to, ko viņš līdz šim izdarījis. Taču piekritīšu protestētājiem tajā daļā par amatpersonu tiesāšanu. Gribētu redzēt kādu enerģisku ļaužu grupu, kura meklētu juridisku iespēju saukt pie atbildības tās amatpersonas, kuras vai nu nekompetences vai apzināti ieveda valsti šajā krīzē. Nedrīkst būt tā, ka tie, kas pie tā visa vainīgi, turpina baudīt dzīvi ne mazāk ienesīgos valsts uzņēmumu amatos, bet simtiem tūkstošiem cilvēku nezina, kā savilkt galus vai spiesti atstāt valsti, turklāt vaininieki regulāri reizi nedēļā rēgojas TV ekrānos vai radio un bārsta pamācības šai valdībai. Arī bezkaunībai taču ir robežas. Neesmu atriebīgs, taču, nudien, justos daudz labāk, ja kādi pasēdētu uz apsūdzēto sola. Ar tā saukto “politisko atbildību” vien šoreiz ir par maz.
2
elinaliepina > aivars_silins 25.03.2011. 08.28
Man šo tipu nonākšana uz apsūdzēto sola šķiet nereāla. Kad beidzot tiesāšanai atradīs iemeslu, izrādīsies, ka ir noilgums, tiesājamais ļoti nožēlo valsts apzagšanu vai ko nu vēl tur viņa advokātu bariņš izpīpēs.
Varbūt, vasarai tuvojoties, jāsāk tautas kustība “Iemet zaglim ar saldējumu”! Un lai tautai lojālie juristi izdomā variantus, lai cilvēki pēc tam tiktu cauri, maksimums, ar nelielu naudas sodu (~ls 10,-). Piemēram: – ieraudzīju senu paziņu un, kā mums jaunībā bija pieņemts, metu viņam ar saldējumu. “Nelaimīgi” starpā trāpījās Šlesers (Godmanis, Šķēle, Straume, u.t.t. – pievienot pēc izvēles). Un nodibināt ziedojumu fondu, kas apmaksātu šos sodus. Tie tautieši, kuriem saldējums negaršo principā vai ciest nevar vardarbību, telefoniski varētu ziedot kādu latu kopīgās lietas labā.
0
putekliic > aivars_silins 25.03.2011. 09.51
Piedāvājums par saldējumu – rēcīgs :D. Bet, ja nopietni, tad, lai šos notiesātu, tad ir jāpārraksta likumi. Pēc pašreizējiem to izdarīt nav iespējams. Vai pašreizējā Saeima to varētu? Nē. Bet šim kokam, kā saka, ir otrs gals – ja politisko atbildību sāks tuvināt kriminālatbildībai, tad mēs kā valsts varam nostāties uz slidenas takas (šauras laipas) un iebraukt otrā grāvī – nonākt pie policejiskas valsts. Un tādā valstī arī pašreizējie lielākie mītiņotāji noteikti nejutīsies laimīgi. Bet nu šāda politiskās bezatbildības anomālija arī nedrīkst turpināties. Tas arī tā kā būtu skaidrs.
0
ilona_bulane 25.03.2011. 01.41
Pirmspēdējo rindkopu lasot, gardi apsmējos :DDD
Izskatās, ka tāds bļauru bars vien bij’
Nedaudz žēl Āboltiņas, kura centās ar protestētājiem parunāt.
Acīmredzot runāt gribēja tikai viņa viena, pārējie bija atnākuši pabļaustīties..
0
lailabidzane 25.03.2011. 00.00
.
Jā, gauži maz tajā pļurzā kas par jēgpilnu būtu bijis saucams.
P.S.
Pievienotā bilde, starp citu, to grodi parāda…
0