Akcijā pie prezidenta pils aicina nepakļauties provokācijām

96

Komentāri (96)

Elīna Krivicka 25.03.2011. 01.39

100gudrajiem un pārējai pērtiķu parādei
Nu ko, sagaidījāt… dabujāt miegainos latviešus ārā no mājām…
tagad gaidīsiet, kad viņi sāks dedzināt jums jumstus, vai tomēr iekustināsiet godprātību pret valsti kopā ar pelēko vielu…
Kauns jums nav.

+1
-2
Atbildēt

0

Edzs 25.03.2011. 00.43

daudzkas shodien bija interesants, visa taja “Nee! Nee! Nee!” vai “Atdodiet Cuukas Elektribu” ir pat gruti iebraukt bet ipashi interesanta likas kokvedeju parade pie Prezidenta Pils.
te jau tik daudz par lielakajiem celju gandetajiem kas proteste pret celju nodokli un ar draudiem pieprasa celju uztureshanu ir pateikts ka man tur vairs nav ko piebilst. ljoti gan gribetos lai IR redakcija kautkad parskatama nakotne shai temai atsevishkji pieverstos, liekas ka shi lieta varetu but pelnijusi padziljinatu izpeti. te izkopeju un saliku kopa viedokljus kas attiecas uz sho lietu un varbut noder, tatad,
IR REDAKCIJAI:

Bet Tie kravas pārvadātāji(kocinieki un c) paši arī tos ceļus prasti sakot, sabeidz un izbrauc pat jaunu, saremontētu šoseju ar dziļām risām. Paši sabojā ceļu segumu, bnet nosokļus maksāt viss negrib! Krava stiek pārkrautas smaguma ziņā un pat tagad bojā ceļus braucot uz prezidenta pili! Vajadzēja šos novirzīt uz apkārtce”liem, jo ar kravām nav ko vazāties pie pils! Bez tam kocinieki nemaksā arī PVN, un tad vēl ceļa nodokli nemaksā? Sen jau vajadzēja viņiem ieviest lielākus nodokļus, jo tieši atopārvadātāji un t.sk. fūres. ir īstie ceļa seguma bojātāji!
+6 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 24.mar 12:51

Plus_opinionrinķī apkārt Galvas pilsētas centrā bloķēt satiksmi :) Un tā ir protesta akcija. Drīzāk šādu rīcību var klasificēt kā terorismu pret iedzīvotājiem. Šādas akcijas dēļ vair aiziet bojā cilvēki, kuriem ir nepieciešama tulītēja palīdzība utt.
Es gribētu redzēt šādu akciju Baltā nama tiešā tuvumā ASV, vai karalienes pils tuvumā Anglijā. LV drusciņ pārprot demokrātijas jēgu un tādēļ ļaudis ir jāizglīto. Šaubos, vai akcijas dalībniekiem ir atļauja bloķēt satiksmi iepretī prezidenta pilij un, ja tādas atļaujas nav, tad visi tie, kuri piedalās šajā pasākumā ir jāsoda – vislabāk, atņemot tiesības uz laiku, kāds ir paredzēts par šāda rakstura satiksmes pārkāpumiem.
+1 Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES ATBILDĒT 24.mar 11:21

Dzintrux Kokvedēji visvairāk arī ceļus bojā.Ar tām klaigāšanām tikai ātrāk nobeigsim to govi,kas jau tā knapi dod pienu.
+9 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 24.mar 11:31

betijacelmale Patiešām dīvaini, ka mežizstrādātāji ir starp protestētājiem. Tie tak tieši ir tie, kas ar pārkrautām mašīnām bojā mums ceļus. Tie, tak ir tie, kam 3/4 norēķinu ar meža īpašniekiem notiek skaidrā bez nekādiem papīriem un – attiecīgi – arī nodokļiem.
Protestētāju morālā stāja ir vienkārši satriecoša!
+17 Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES ATBILDĒT 24.mar 11:41

Goodman –> Betija… Tev nav taisnība… jau labu laiku norēķini ar meža īpašniekiem pēc likuma var tikt veikti tikai bezskaidras naudas norēķina formā, ja kāds to nedara tas ir likuma pārkāpums. Pavisam droši varu teikt ka šādi gadījumi ir ļoti maz un tie tiek apzināti visai ātri un arī vainīgie sodīti. Par ceļu bojāšanu: daļēji tev protams taisnība ir. arī šajā jautājuma ir likums kas regulē ar kādu svaru uz ass smagais auto drīkst pārvietoties, arī sodi ir visai iespaidīgi, bet nu jāsaka ka sistēma nedarbojas pamatā transporta policijas korumpētības dēļ, jo visas transporta kompānijas kas piekopj šo negodīgo konkurences modeli (pārkrauts auto samazina pārvadājuma izmaksas) ir labi informētas par laikiem un vietām kur dežūrē transporta policija ar svariem, tā ka nav tā kā tu saki + ievērtē kādu pienesumu meža nozare dod Latvijas ekonomikai: http://www.zm.gov.lv/?sadala... Meža nozares attīstība 1990.-2010. prezentācijas 43.slaids :)
+4 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 24.mar 12:26

Plus_opinionlno Sveika Betija! Trāpīji desmitniekā, tādēļ publika tā šūmējas:) Kādreiz kad Dienā ieminējos par ceļu bojāšanu, tad oponenti mani sauca par skandināvu konkurentu lobētāju, jo Zviedrijā ļaujot braukt ar vēl smagākām kravām. Nabadziņi gan nespēja neko iebilst, ka Zviedrijā ceļus būvē uz klintīm, bet mums parasti uz dolomīta, labākā gadījumā uz importētām šķembām…
+2 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 24.mar 14:59

Plus_opinionOregano Šīsdienas labākais joks – baļķuvedēji pie Rīgas pils protestē pret slikto ceļu kvalitāti :)) Varbūt varētu sākt ar to, ka ievērotu svara un ātruma limitus, lai paši tos ceļus nebojātu? Un kāpēc viņi nedodas pie visu laiku labākā satiksmes ministra Aināra? Tieši viņa laikā par dārgu naudu tika remontēti ceļi, kas tagad brūk kopā.
+7 Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES ATBILDĒT 24.mar 12:21

Dolārs Ne tikai ātruma limitus, bet arī to, lai tie netiktu pārkrauti. Ātrums vien asfaltētos ceļus nebojātu, ja viņi nepārsniegtu pieļaujamo kravas svaru pusotru- divas reizes.
+2 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 24.mar 12:56

zanE …šodien Rīgā redzētie baļķvedēji bija nepārkrauti un tādiem viņiem vajadzētu būt ikdienā…lai krava nebūtu pārkrauta, tai ir jābūt vismaz metru zemāk par metāla sānu balsta statņiem…cik Jūs tādus baļķvedējus uz Latvijas ceļiem esat redzējuši???…
+1 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 24.mar 19:16

0
0
Atbildēt

0

sarmīte 24.03.2011. 14.59

Jau piegriezās vecās atrunas un atbildības pārlikšana uz citiem. Esiet radoši un izdomājiet kaut ko jaunu.
Parādiet man labāk Latvijas valsts ceļu attīstības plānu! (varat sākt šeit http://www.lvceli.lv/ ).
Jo vairāk es skatos uz šiem procesiem, jo vairāk man Vienotība atgādina Krievijas “Vienotā Krievija”. Ziņās stāsta cik ir forši un jauki, bet īstenībā valsts ir dziļā krīzē.
———————

Lieliski! Tad sāc ar sevi, esi radošs, nelieto nodrāztos argumentus un izdomā ko jaunu, nevis, Šlesera āmurgalvu īsajām atmiņām domātajā stilā uzvel citiem vainu par paša sastrādātajām ziepēm. Ceļi nav nodzīvojami vienā sezonā, pat ja bedres pēkšņi kļūst redzamas pēc vienas bargākas ziemas. Sētmalē atstātie trekno gadu varneši pie teikšanas bija pietiekami ilgi, lai tad, ja viņi būtu pienācīgi rūpējušies par ceļiem, vēl vairākus gadus tie būtu labā stāvoklī un arī valsts ceļu attīstības plāns sen būtu gatavs. Galu galā tieši Šlesers pirms visām vēlēšanām visvairāk lielījies ar savām rūpēm par ceļiem. Kurš gan cits?!!! Tā ka esi radošs, prasi no viņa. Un caur “Jeģinaja Rossija” filtru paskaties uz LPP/LC: spektrālā analīze uzrādīs gandrīz 100% morālo sakritību.

+3
-1
Atbildēt

0

egilsblums79 24.03.2011. 14.38

Daži novērojumi:

– tiešraidi internetā no pasākuma nodrošināja NRA.lv;

– viens no runātājiem skaidri pateica Who is who: citēju

“…sociāldemokrāts Urbanovičs, Brigmanis, Šķēle, Šlesers- dariet taču kaut ko…”.

Tas par spēkiem, kas aiz organizētājiem.

Ar skumjām jāatzīst, ka tie, kas stāvēja runātāju priekšā ( tauta ) stipri atgādināja jēdzienu – lumpeņi.

Par organizatoriem. Viens ar sirdssāpēm teica: ir tik jauki lozungi ar pareiziem vārdiem. Paceliet taču tos augšā.

+4
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 24.03.2011. 14.24

..sākuši brēkt, lai atlaiž valdību.
————————————–
Atlaist valdību, saeimu, NVO,NBS,BBC un CBS!

Varu Ventpils domes un RD koalīcijai!Izsludināt emirātu un iestāties Dubaijā!

+7
-2
Atbildēt

0

martins_spravniks 24.03.2011. 14.18

Lai protestētu, nepieciešams viens no diviem iemesliem:
1. Skaidra sapratne, ko ar protestu gribu panākt, līdz ar to jāsaprot, kas šo procesu ietekmē un kā;
2. Pietiekami liela samaksa, lai dotos protestēt par jebkuru maksātāja izteiktu ideju.

+1
-1
Atbildēt

0

daina_tabuna 24.03.2011. 14.16

Oho! Nupat jau pie pils sākuši brēkt, lai atlaiž valdību… Ka tik beigās tas pasākums patiešam neizvēršas puslīdz interesants. Paši aicināja izvairīties no provokācijām, bet nupat jau paši ir palaiduši sesku. Pāris latu dēļ (elektrības cenas pieaugums) prasīt valdības atlaišanu?
Savdabīga pieeja :-)

+3
-1
Atbildēt

3

    lidija_stripkane > daina_tabuna 24.03.2011. 14.24

    Aicinu valdību nodemonstrēt patriotismu un demisionēt. Tas būtu tikai valstiski, jo Dombrovskis nav spējīgs aizstāvēt Latvijas intereses pret zviedru banku lobijiem. Mīksts!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > daina_tabuna 24.03.2011. 14.28

    Dolārs
    Ne jau daži lati vai pat daži desmiti latu pie privātpersonu rēķiniem kādu šokē, bet jaunais inflācijas vilnis, ko stimulēs elektroenerģijas sadārdzināšanās. Kā tas ietekmēs maizes cepējus, miltu malējus, gateru darbinātājus, elektrotransporta biļešu cenas u.t.t. u.tml

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.03.2011. 14.47

    M U Ļ Ķ Ī B A S !
    Juridiskajām personām cenas negrasās celt!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 24.03.2011. 14.13

Pret ko tad šajā gadījumā protestējam? Vai pret kādām reālām cenām vai nepieciešamiem nodokļiem? Nē taču, mēs protestējam pret cilvēku muļķošanu, pret blēdībām un nesaprotamiem cenu pieaugumiem. Vai man ir kādās mājas lapās jāmēģina noskaidrot kāpēc valstij piederošs, tatad arī mans uzņēmums, cenšas pacelt cenas savai precei un neko nevar šajā sakarā paskaidrot? Es domāju ka attiecīgajam uzņemumam būtu ļoti konkrēti jāpamato savas cenas, lai iedzīvotāji tās akceptētu. Diemžēl arī mūsu izvēlētā Saeima un valdība neiebilst pret šādām izdarībām, tātad viņi visi ir uz vienu roku lai mums atņemtu pēc iespējas vairāk sev par labu. Un tāpēc ir absolūti logiski ka velētāji protestē pret šādām savu ievēlēto personu izdarībām, kuras klaji atbalsta viņu apzagšanu. Un kamēr tas viss būs lielais noslēpums, kamēr notiks andeles starp valdību un LE, iedzīvotāju protestiem nebūs gala, jo blēžus neviens te neatbalstīs, bet centīsies iznīdēt. Godīgi cilvēki spēlē godīgu spēli, ne tā kā LE un Kampars, kuri mūs baro ar tukšiem apgalvojumiem pamatojuma vietā.

+1
-4
Atbildēt

3

    daina_tabuna > mxblack 24.03.2011. 14.20

    Opi! Nu tak gudrs cilvēks, bet šitik garu penteri sarakstīji itkā nezinātu atbildi. Elektrības cenu celšana ir slēpta nodokļu celšana. Nodokļus vairāk celt nevar, bet naudu SVF atdot vajag. Lūk arī atrada veidu. Neba nu jaunais Latvenergo šefs tā pēkšņi jaunajā amatā nonācis šautu sev pats kājā, ja nebūtu paprasījis atļauju bosam.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 24.03.2011. 14.42

    Tāpēc jau šajā sakarā neviens neko nevar paskaidrot, jo tai cenu celšanai nemaz nav loģiska pamatojuma, bet godīgi pateikt iemeslus nedrīkst, lai iedzīvotāji Kamparu nenomētātu ar vecām olām. Pie mums taču visas politiskās andeles un mahinācijas tiek pabāztas zem valsts, vai komercnoslēpuma grifa. Tas arī viņiem ļauj nesodīti apkrāpt iedzīvotājus. Ja kāds no valdības, vai valsts uzņēmumiem piemin vārdus”klasificēta informācija”, tad ir skaidrs ka runa ir par kārtējo blēdību. Bet LE pat nelieto šo vārdu salikumu, vienkārši neatbild uz šiem jautājumiem un viss, it kā pietiktu ar tukšiem viņu apgalvojumiem lai mēs to pieņemtu. Viņi galēji nekaunīgi pielieto savas monopolista iespējas attiecībā pret mums un par to ir japrotestē.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mxblack 24.03.2011. 14.46

    Nu pag, pag! Kāda te nesodīta apkrāpšana? Ne jau pašreizējā valdība izdomāja glābt savus sponsorus Parex uz tautas rēķina. Parāds ir un paliek parāds. Tas ir mūsu visu kopīgais un jāatdod būs šā vai tā. Cita lieta, ka pašreizējā valdība ir par mīkstu, lai atklāti pateiktu, kā tieši mēs maksāsim SVF.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

r0lands 24.03.2011. 14.07

popularizēsim Lembergu,Ušakovu,spodrināsim Venspili par Latvijas naudu,pārejiem paliek doties trimdā ar mīkstajiem nekā nebūs

+2
-2
Atbildēt

0

tocelovskis 24.03.2011. 13.59

“Tekstā, zem kura jāparakstās, tiek prasīts pārtraukt genocīdu pret Latvijas tautu, tarifu paaugstināšanu un “Latvenergo” nodošanu privatizācijai.”

Es to manifestu jau iepriekš internetā izlasīju. Manuprāt, pilnīgs sviests! Piekrītu, ka tās 1200 kWh/gadā nav pamatoti un, ja grib šādu tarifu diferenciāciju ieviest, tai robežai ir jābūt 12000 kWh/gadā. Bet viss pārējais – par genocīdu pret tautu, Latvenergo privatizāciju, elektrības tirgus liberalizācju, ļaunajiem kapitālistiem, kas nāks plēst pēdējās ādas nost utt. u.tjp. – ir populistiska tautas kūdīšana.
(Protams, netika aizmirsti sorosīdi:-D)

+4
-3
Atbildēt

3

    Dina Repša > tocelovskis 24.03.2011. 14.24

    >> Krišjānim
    Tev daudzviet ir taisnība, bet…
    1. Latvijā saprot vien ar dūri pa mūli. Ja nepateiks, ka ķeras pie Tava maka, VOT nesapratīs…
    2. Zviedrijā, Dānijā, Islandē – ciktāl es zinu – cilvēki lieliski orientējas viņus skarošos likumos, niansēs un LABI zina, kas un kā darāms, ja… Kāds “pēcpuse” mēģinās ko mainīt viņiem aiz muguras.
    3. Man personiski liekas, ka visas problēmas ir: 20 gados Latvijas NE-atkarīgā valsts ir pakāsusi MILZUMU naudas, zaudējusi cilvēkus un īpašumus, un joprojām vēlas neko nemainīt. Un šī valsts ir radījusi likumus, policijas, struktūras – visu, lai SEVI [kas tas ir?] aizstāvētu… Nu parunā ar to pašu te – PSRS, LPSR vai LV dzimušu latvieti, kas dzīvo ārpus LV – 5-10 gadi – viņš jau vairs nesaprot mūsu problēmas, jo ir atradis normālu vidi.
    Mūsu valstī – ja skatās no malas – ir MILZĪGAS problēmas, kuras – tie kas vēlas mainīt, nemaina, bet mūk, un tie, kas nevēlas, mūk. Klusē visi. Aizmuks vēl ļoti daudz. Varbūt, ka risinājums vēl ir, bet tūlīt arī tā nebūs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > tocelovskis 24.03.2011. 17.02

    “Latvijā saprot vien ar dūri pa mūli.”
    Šim gan es nepiekrītu! Nenoliedzu, ka tādi cilvēki tiešām ir, bet vairākums tomēr ir stipri inteliģentāki. Diemžēl ir cilvēki, kā, piemēram, šīs akcijas organizatori, kas šai jautājumā ir vienisprātis ar Tevi, un cer, ka ar šādu populismu “pavilks” tautu uz vēl vienu 13. janvāri.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Renārs Horsts > tocelovskis 25.03.2011. 16.09

    Kas tad bija organizātors 13.janvāra notikumiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

martins_spravniks 24.03.2011. 13.54

Šo protestētāju domāšanas līmenis šokē. Var jau pabrēkt, daudz grūtāk aiziet uz pagasta domi un paskatīties naudas izlietojumu, vieglāk brēkt par augstiem apkures maksājumiem, grūti pierunāt kaimiņus aizvērt ārdurvis un lieki nedzesēt kāpņu telpu.
Viena no retajām prātīgajām Šķēles domām – jāšak ar sevi, bet tad jāprasa no mūsu naudas dalītājiem nedarīt muļķības.

+5
-2
Atbildēt

2

    daina_tabuna > martins_spravniks 24.03.2011. 14.00

    @veceko4
    Tāpēc jau Šķēle vēl nav iesēdināts- visi tik aizņemti ar sevi, ka līdz viņam vēl nav tikuši :-)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > martins_spravniks 24.03.2011. 14.10

    Ja sāksim ar sevi, pēc zināma laika tiksim arī līdz pārējiem. Mani personiski sajūsmina deputāts – skolas direktors, kurš lietus laikā skrien uz skolu glābt parketu no samirkšanas, jo jaunais, par budžeta naudu liktais jumts nav ūdens necaurlaidīgs, nevis sameklē vainīgos un liek jumtu salabot. Aktus taču paraksta konkrēti cilvēki!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ābelīte 24.03.2011. 13.38

fake

0
0
Atbildēt

0

Dina Repša 24.03.2011. 13.36

Nesen kāds slavens tautudēls un viņa domubiedri ko melsa par Lībijas tautu… Hm… Kas notiek Latvijā šis Tautudēls zina?
Nevajag jau daudzu minēto 1934. gadu – pietiktu ar stabilu pārliecinātu 1918. gadu, kur saprātīgi politiķi ar pārliecību par valsti šo valsti arī dibina.
Valsts ir jāveido no sākuma=0, jo tie, kas par to atbild, pat mēsliem mutē smeļoties, neko nemainīs… ja nu kāds izvelk siltos pēļos…

0
0
Atbildēt

0

payddaz 24.03.2011. 13.11

Gribu dzirdēt tos argumentus pret Latvenergo privatizāciju. Kāda ir to cilvēku loģika? Esošā situācija mūs neapmierina, jo valstij nav naudas, jāpaceļ tarifi, utt, viss ir tik slikti cik vien var būt, BET mēs esam kategoriski pret jebkādām izmaiņām, piemēram, Latvenergo mazāko daļu pārdot, lai iegūtu naudu un tarifi nebūtu jāpaceļ?

Nepamet sajūta, ka neviens īsti netic, ka Latvijas valstij NAV NAUDAS, vienkārši domā, ka Dombrovskis sev zeķēs sabāzis un negrib dot nevienam.

+4
-4
Atbildēt

4

    daina_tabuna > payddaz 24.03.2011. 13.27

    @Liva
    Jāpārdod ir tieši lielākā Latvenergo daļa- pats Latvenergo, kas ražo elektrību. Valsts īpašumā ir jāpaliek tikai Sadales tīkliem un Augstsprieguma tīkliem. Bet nav jau jēgas sabiedrībai to skaidrot, jo pret privatizāciju jebkurā formā ir izveidojusies negatīva nostāja.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    payddaz > payddaz 24.03.2011. 14.27

    @Dolārs
    Ar “mazāko daļu” es biju domājusi procentus, piemēram 20-35% uzņēmuma akciju, valstij saglabājot kontroli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > payddaz 24.03.2011. 14.42

    @Liva
    Kāpēc? Nekāda kontrole tur tāpat nesanāks. Kur mums ir kaut viens uzņēmums, kurš ir daļēji privatizēts un valsts to spēj kontrolēt? airBaltic? Lattelecom?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > payddaz 24.03.2011. 16.52

    Kāda tad jēga kādam pirkt uzņēmumu, kuru viņš nekontrolē? Pirks tikai tad, kad visi ragi būs aplauzti un varēs pelnīt cik grib.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 24.03.2011. 12.59

ok, ok, pilnībā piekrītu – ātrrakstīšanas vaina :)

0
0
Atbildēt

0

ilona_bulane 24.03.2011. 12.57

kurai partijai pieder protesta akcija?

+3
-1
Atbildēt

1

    anita_meistere > ilona_bulane 24.03.2011. 13.35

    baumojot, ka kārtējā krievu specdienestu akcija. tie antiglobālisti jau arī lielakoties izbijuši kgb-šņīķi. neiskatās šis te viss sirsnīgi..neizskatās.
    no rita pa rādzu ziņoja ka pctvl aktīvisti ir manīti, bet pats redzējis neesmu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

marčiks 24.03.2011. 12.47

…kurai partijai pieder sabiedriskā televīzija…Pīrādziņ, nāc ārā…ultimāts valdībai…pārtraukt genocīdu pret Latvijas tautu…

Secinājums: Šodienas protesta akcija – cilvēku intelekta triumfāls apliecinājums.

Un es, starp citu, grasos protestēt pret negaršīgām bulciņām Rīgas kafejnīcās un pārāk vēlo pavasara iestāšanos. Drīzumā piespamošu ziņu portālus ar aicinājumiem pievienoties, gaidiet.

+14
-3
Atbildēt

5

    daina_tabuna > marčiks 24.03.2011. 12.58

    Garša vien ir tikai puse bēdas. Izmēram IR nozīme! Krēmšnites ir kļuvušas vismaz par 20% mazākas kā 90-to vidū, bet cena gandrīz dubultā pieaugusi. Cūcība!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 24.03.2011. 13.09

    Kā saprotu, Tu man pievienosies. Tādā tempā turpinot, līdz Lieldienām dažus simtus latvijiešu-domubiedru savāksim. Protesta akcijā tomēr dziedāsim nevis par pīrādziņu, bet šo te:
    http://www.youtube.com/watch?v=roD5ZY0kyI4

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > marčiks 24.03.2011. 13.13

    Un kādi ir kļuvuši ČEBUREKI??..Es Jums to prasu???…Un Zooparkā..Zooparkā tīģeriem no porcijām gaļu nozog!! Bet sētnieks..sētnieks vispār bezkauņa -trepes nemazgā vairs tikai prasa 50 saņus ko salāpīties!!wo!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > marčiks 24.03.2011. 13.30

    Kūkā “Kartupelis” ir pazudusi marmelāde, bet šokolādes vietā sākuši likt pašu lētāko un sliktāko kakao pulveri!

    “Sievasmātes pīrādziņus” uz Kaļķu ielas aizklapēja, bet “Hesburgeri” veras vaļā viens pēc otra!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > marčiks 24.03.2011. 13.36

    jā…valdība aizklapēja ??? :D:D:D aiklapēja tapēc, ka cilvēki nepirkā..a ja enpirka, tātyad negaršoja. neba mums tos hesi ar varu kāds uzpiež..paši vien pumpē augšā!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

anete_raugule 24.03.2011. 12.21

Šīsdienas labākais joks – baļķuvedēji pie Rīgas pils protestē pret slikto ceļu kvalitāti :)) Varbūt varētu sākt ar to, ka ievērotu svara un ātruma limitus, lai paši tos ceļus nebojātu? Un kāpēc viņi nedodas pie visu laiku labākā satiksmes ministra Aināra? Tieši viņa laikā par dārgu naudu tika remontēti ceļi, kas tagad brūk kopā.

+10
-2
Atbildēt

2

    daina_tabuna > anete_raugule 24.03.2011. 12.56

    Ne tikai ātruma limitus, bet arī to, lai tie netiktu pārkrauti. Ātrums vien asfaltētos ceļus nebojātu, ja viņi nepārsniegtu pieļaujamo kravas svaru pusotru- divas reizes.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > anete_raugule 24.03.2011. 19.16

    …šodien Rīgā redzētie baļķvedēji bija nepārkrauti un tādiem viņiem vajadzētu būt ikdienā…lai krava nebūtu pārkrauta, tai ir jābūt vismaz metru zemāk par metāla sānu balsta statņiem…cik Jūs tādus baļķvedējus uz Latvijas ceļiem esat redzējuši???…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 24.03.2011. 12.06

Turpmāk iesaku 24.martu nosaukt par “Vispārējā protesta dienu”. Protestēsim par visu, kas ienāk prātā, un visi vienā dienā! Lai pēc tam kādu laiku ir miers. :)

+9
-3
Atbildēt

1

    daina_tabuna > silvija_vitina 24.03.2011. 12.52

    Nevis “par visu”, bet “pret visu”. Nevar protestēt par kaut ko :-)
    Jau ir par kaut ko, tad tie ir svētki, nevis protestēšana. Divi spilgti izņēmumi gan nāk prātā- 16. marts un 9. maijs Latvijā, kas vienlaikus ir gan protests, gan vēl kaut kas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

bez4pieci 24.03.2011. 11.45

Ir un Vienotības fani nesaprot normālus cilvēkus?
Man jau sen apnika braukāt pa tādiem ceļiem.

+2
-10
Atbildēt

4

    sarmīte > bez4pieci 24.03.2011. 12.16

    cik tas ir – “sen”? ja ilgāk par gadu, tad nevaino Vienotības fanus, bet gan tos, kuru ekonomiskās plītēšanas laikā šie ceļi bija jāuztur, bet tas netika darīts. vēl pirms 2 gadiem pie stūres bija citu fanu dievekļi. piemēram, megasolīšanas dieveklis Šlesers.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    bez4pieci > bez4pieci 24.03.2011. 13.09

    Jau piegriezās vecās atrunas un atbildības pārlikšana uz citiem. Esiet radoši un izdomājiet kaut ko jaunu.
    Parādiet man labāk Latvijas valsts ceļu attīstības plānu! (varat sākt šeit http://www.lvceli.lv/ ).
    Jo vairāk es skatos uz šiem procesiem, jo vairāk man Vienotība atgādina Krievijas “Vienotā Krievija”. Ziņās stāsta cik ir forši un jauki, bet īstenībā valsts ir dziļā krīzē.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > bez4pieci 24.03.2011. 16.43

    Cik no ceļu nodoklī samaksātā lata aiziet ceļu remontos un cik budžeta lāpīšanā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > bez4pieci 25.03.2011. 09.57

    Par ceļu kvalitāti jau nu gan jāsaka paldies Šlesera kungam un viņa ceļu politikai.:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Lāsma Kanele 24.03.2011. 11.42

Paldies portālam “IR” par iespēju izlasīt pilnvērtīgu ziņu un apskatīt jaunākās bildes!

Diemžēl “Latvijā lielākais ziņu portāls TVNET” nesniedz ne uz pusi tik plašu ieskatu šodienas protestos!

+4
-1
Atbildēt

2

    lolita_valta > Lāsma Kanele 24.03.2011. 11.58

    TVNETS pēdējā laikā kļuvis vienkārši smieklīgs! Ja gribi palasīt kādas muļķības, droši uz turieni! Gramatiski smieklīgi teikum! Maldinoši virsraksti!
    Nekompetence! Bet nevajag tur savu laiku tērēt!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Lāsma Kanele 24.03.2011. 12.34

    Kas ir teicis, ka TVnet ir lielākais?! IMHO delfiem apmeklējums ir daudz lielāks un tur arī par šo notikumu ir pietiekami plaša info- gan bildes ir, gan video.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 24.03.2011. 11.41

Patiešām dīvaini, ka mežizstrādātāji ir starp protestētājiem. Tie tak tieši ir tie, kas ar pārkrautām mašīnām bojā mums ceļus. Tie, tak ir tie, kam 3/4 norēķinu ar meža īpašniekiem notiek skaidrā bez nekādiem papīriem un – attiecīgi – arī nodokļiem.
Protestētāju morālā stāja ir vienkārši satriecoša!

+25
-5
Atbildēt

9

    bez4pieci > ievuliitis 24.03.2011. 11.48

    Bez faktiem/pierādījumiem jūsu teksts par “3/4 norēķinu ar meža īpašniekiem notiek skaidrā” ir satriecošs!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 24.03.2011. 12.06

    Interesanti, ka vienīgi BC šo kliedzošo parādību ir pamanījusi: 3/4 norēķinu ar mežu īpašniekiem… Vai par tādu apmelošānu nederētu pelnīts solds apr apmelošanu/muldēšanu? :) Varbūt pārmaiņas pēc kādus slavenos BC/Vienotības fanu stila pierādījumus?!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > ievuliitis 24.03.2011. 12.26

    –> Betija… Tev nav taisnība… jau labu laiku norēķini ar meža īpašniekiem pēc likuma var tikt veikti tikai bezskaidras naudas norēķina formā, ja kāds to nedara tas ir likuma pārkāpums. Pavisam droši varu teikt ka šādi gadījumi ir ļoti maz un tie tiek apzināti visai ātri un arī vainīgie sodīti. Par ceļu bojāšanu: daļēji tev protams taisnība ir. arī šajā jautājuma ir likums kas regulē ar kādu svaru uz ass smagais auto drīkst pārvietoties, arī sodi ir visai iespaidīgi, bet nu jāsaka ka sistēma nedarbojas pamatā transporta policijas korumpētības dēļ, jo visas transporta kompānijas kas piekopj šo negodīgo konkurences modeli (pārkrauts auto samazina pārvadājuma izmaksas) ir labi informētas par laikiem un vietām kur dežūrē transporta policija ar svariem, tā ka nav tā kā tu saki + ievērtē kādu pienesumu meža nozare dod Latvijas ekonomikai: http://www.zm.gov.lv/?sadala=2059 Meža nozares attīstība 1990.-2010. prezentācijas 43.slaids :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 24.03.2011. 12.38

    Goodman, velti Tu to čakli skaidro: Betijai tas neinteresē, galvenais = dekoratīvi skaļi nobļaustīties.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ievuliitis 24.03.2011. 13.24

    @Goodman
    Pačukstēšu priekšā- mežu nozarē nav tikai divas puses- pircējs un pārdevējs. Vēl ir arī starpnieki, kurus tik vienkārši nemaz nevar apiet, jo pircējs ir ieinteresēts tos iesaistīt (tieši dēļ minētā iemesla). Tālākais lai paliek Tavas fantāzijas ziņā…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 24.03.2011. 14.59

    Sveika Betija! Trāpīji desmitniekā, tādēļ publika tā šūmējas:) Kādreiz kad Dienā ieminējos par ceļu bojāšanu, tad oponenti mani sauca par skandināvu konkurentu lobētāju, jo Zviedrijā ļaujot braukt ar vēl smagākām kravām. Nabadziņi gan nespēja neko iebilst, ka Zviedrijā ceļus būvē uz klintīm, bet mums parasti uz dolomīta, labākā gadījumā uz importētām šķembām…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > ievuliitis 24.03.2011. 16.39

    Nu ja tajā mūsu asfaltā caurums jau ir 4 miljardu vērtībā, tad tajā visticamāk jau var iekrist ne viens vien baļķenieks un pazust tur ar visiem baļķiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > ievuliitis 25.03.2011. 09.55

    Manj jau šķiet, ka tieši baļķvedēji varētu izrādīt vislielāko neapmierinātību ar ceļu kvalitāti, jo tieši viņi maksā vislielāko ceļu nodokli. Un ir labi, ka cilvēki protestē. Un ļoti slikti, ka lielais dakteris raustās no tautas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 25.03.2011. 10.05

    Esmu absolūti pārliecināta, ka, ja katru vedēju un piekabi papildinātu ar elektroniskiem svariem un tie dati neizdzēšami tiktu fiksēti borta kompī, tiem nāktos maksāt vēl lielākus nodokļus.
    Esmu lasījusi, ka Zatlers uzaicināja uz sarunu pilī protestētāju pārstāvjus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 24.03.2011. 11.31

Kokvedēji visvairāk arī ceļus bojā.Ar tām klaigāšanām tikai ātrāk nobeigsim to govi,kas jau tā knapi dod pienu.

+11
-2
Atbildēt

0

martins_kibilds 24.03.2011. 11.22

Pret ko tieši cilvēki protestē?

+5
-3
Atbildēt

2

    anita_meistere > martins_kibilds 24.03.2011. 11.34

    par to ka dzīve slikta :D
    massu psihoterapija LV gaumē…pseido tvaika nolaišana + bezjēdzīgā laika un resursu izniekošana…tas apts kas piedzerties:D risinājumu nedod, a no rīta vēl galva sāp un škebij’ :D

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > martins_kibilds 24.03.2011. 11.36

    to VilisApsitis…
    tā ir, kad sādas akcijas rīko cilvēki, kas nemaz nav no LV (to es zinu diezgan cieti)…cilvēk mīļais, ap 12:00 saeimas namā jau sen vairs neviena nav. protests – fail!!!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 24.03.2011. 11.21

Galvas pilsētas centrā bloķēt satiksmi :) Un tā ir protesta akcija. Drīzāk šādu rīcību var klasificēt kā terorismu pret iedzīvotājiem. Šādas akcijas dēļ vair aiziet bojā cilvēki, kuriem ir nepieciešama tulītēja palīdzība utt.
Es gribētu redzēt šādu akciju Baltā nama tiešā tuvumā ASV, vai karalienes pils tuvumā Anglijā. LV drusciņ pārprot demokrātijas jēgu un tādēļ ļaudis ir jāizglīto. Šaubos, vai akcijas dalībniekiem ir atļauja bloķēt satiksmi iepretī prezidenta pilij un, ja tādas atļaujas nav, tad visi tie, kuri piedalās šajā pasākumā ir jāsoda – vislabāk, atņemot tiesības uz laiku, kāds ir paredzēts par šāda rakstura satiksmes pārkāpumiem.

+11
-9
Atbildēt

3

    NokiaLatvia > buchamona 24.03.2011. 11.24

    Un kā tu esi iedomājies protesta akciju? Viņiem ar tiem autiņiem vajadzēja braukt kaut kur aiz geltiņiem pa mežu riņķot? :P … Cilvēki, jūs esat tiešām tik pasisti, vai tās ir kaut kāda nezināma starojuma sekas?

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > buchamona 24.03.2011. 11.26

    es ar nesaprotu, kāds sakars ar prezidenta pili????
    kapēc neprotestē pie MK, saeimas vai pie Latvenergo centrālā kantora

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > buchamona 24.03.2011. 13.57

    Nav tik traki. Pie Baltā nama pat nacionālsociālistu mītiņi ir bijuši ar visu no tā izrietošo- policijas, kontr-protestētāju un žurnālistu bariem. Jandāliņš pēc pilnas programmas. Vašingtonai ir tas pluss, ka tā ir jauna pilsēta un pārdomāti plānota. Rīgai tāda Krasta iela pat neeksistēja pirms 200- 300 gadiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 24.03.2011. 11.20

seit un citur var protestet cik grib..bet rezultats bus tikai tad ja to gribes lemeji vai vinu saimnieki.

0
-3
Atbildēt

0

andrisskrastins 24.03.2011. 11.18

Ko protestos pret elektrotarifiem un sabiedriskā transporta pārvadājumiem dara kravas mašīnas? Tikai gribu zināt. Savādāk izskatās pēc “Koļa atbrauca uz Rīgu nolaist tvaiku”.

+15
-9
Atbildēt

14

    NokiaLatvia > andrisskrastins 24.03.2011. 11.23

    Nevajag dzīvot mucā. Cenas celsies ne tikai elektrībai un sab.transporta pārvadājumiem. Cenas celsies arī degvielai u.c. lietām. Ir pilnīgi normāli, ka cilvēki piedalās un atbalsta akciju. Nevis kā tu. Sēdi internetā un izrādi savu attieksmi.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 24.03.2011. 11.24

    Nu bāc, ej taču un protestē pie kapitālisma dieva. Pag, gribat sociālismu? Kurā šādi protesti nebija vispār iespējami? :) Laipni lūgti.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > andrisskrastins 24.03.2011. 11.24

    tā ir pavisam cita protesta akcija, ko rīko mežstrādnieki/pārvadātāji. nekāda sakar ar ltk tarifiem utt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    actuale > andrisskrastins 24.03.2011. 11.24

    Cik no rīta pa radio dzirdēju, tad kravas auto protestē pret slikto Latvijas ceļu kvalitāti un transporta nodokļa paaugstināšanu.

    Viena piezīme IR redakcijai (tehniska nianse) – atverot bildes pilnā izmērā, labās puses flash baneris lien virsū uz bildes ;)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Linis ; Ļoņčiks > andrisskrastins 24.03.2011. 11.25

    cik saprotu kravu pārvadātaju protests ir pret slikto ceļu infrastruktūras stāvokli latvijā nevis pret elektro enerģijas tarifu celšanu vai sabiedriskā transporta dotāciju samazināšanu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 24.03.2011. 11.27

    Un….kad būs tas protests pie Latvijas Valsts Ceļa un LPP/TP partiju logiem? Par tiem ceļiem? Vai arī – ak vai – protesta mērķis ir vienkārši pabļaut pie varas esošajiem, kas tāpat NEKO NEVAR DARĪT, JO NAUDAS TA NAV?!

    Pamodās #%$#%3#$%#$%, protestētāji.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    actuale > andrisskrastins 24.03.2011. 11.29

    Nav protestu – vaidam
    Ir protesti – atkal vaidam

    Latvietim nekad nav labi

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > andrisskrastins 24.03.2011. 11.30

    Flash tā vienmēr dara – tas taču ir normāli.
    risinajums it kā ir:
    http://kb2.adobe.com/cps/155/tn_15523.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    actuale > andrisskrastins 24.03.2011. 11.31

    Risinājums ir uzlikt wmode=transparent

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 24.03.2011. 11.32

    Es gaidu, kad sekos reāla rīcība – piemēram, jaunu politisku spēku radīšana (kurā būs godīgi cilvēki), nebalsošana par ZZS, SC, PLL (Ja vēlaties, varat kaut vai nebalsot par V, bet nu par šīm trijām partijām, kas ir ielaidušas Latviju sūdu bedrē… Un Lembergs tik priecājas popularitātes saulītē), aicinājumi maksāt nodokļus (nevis NEmaksāt), utt.

    Tā vietā tiek taisīta ambrāža un bļaušana “a man sāp”. Nu un ka tev sāp?! Es esmu piecietis šo gruzīšanos cik ilgi. Nekas nemainās, jo cilvēki PAŠI negrib, lai mainītos. Nedod Dievs pārskatīt pabalstus, lai pabalstus maksātu tiešām tiem, kuriem vajag. Tik forši taču saņemt uz ķepas, pabļaut un NEKO NEDARĪT.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andrisskrastins 24.03.2011. 11.36

    Poikāns neprot to izdarīt. Viņš tikai pa caurumiem speciālists.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > andrisskrastins 24.03.2011. 11.50

    >Martins
    Lūgšanas tika sadzirdētas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > andrisskrastins 24.03.2011. 12.51

    Tie kravas pārvadātāji(kocinieki un c) paši arī tos ceļus prasti sakot, sabeidz un izbrauc pat jaunu, saremontētu šoseju ar dziļām risām. Paši sabojā ceļu segumu, bnet nosokļus maksāt viss negrib! Krava stiek pārkrautas smaguma ziņā un pat tagad bojā ceļus braucot uz prezidenta pili! Vajadzēja šos novirzīt uz apkārtce”liem, jo ar kravām nav ko vazāties pie pils! Bez tam kocinieki nemaksā arī PVN, un tad vēl ceļa nodokli nemaksā? Sen jau vajadzēja viņiem ieviest lielākus nodokļus, jo tieši atopārvadātāji un t.sk. fūres. ir īstie ceļa seguma bojātāji!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    anrijs > andrisskrastins 24.03.2011. 14.02

    Manuprāt, tāds jau ir: VL
    Vēlu viedumu un izturību viņiem!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dūda 24.03.2011. 11.16

Malači, galvenais, ka šādai protesta akcijai būtu redzami rezultāti… Un sastrēgumi bija gaidāmi..

+6
-15
Atbildēt

6

    anita_meistere > dūda 24.03.2011. 11.23

    rezultāts ir:
    1) pilnīgi bezjēdzīgi izpurgātas 1-2 darba dienas pašiem un citiem;
    2) pilnīgi bezjēdzīgi nodedzināta tik dargā degvielas;
    3) kaŗtējo rezi nopurgāta paša protestu būtība…cilvēki sāk pierast, tāpat kā visi pārējie – rutīna;

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > dūda 24.03.2011. 11.23

    narnijas hronikaas lauva bija kristus simbols

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Liene Bērziņa > dūda 24.03.2011. 11.33

    ejam, ejam, visi paskatities, kas pie Saemas notiks…autoparvadātāji jau sākuši akciju pie Rīgas pils

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > dūda 24.03.2011. 11.38

    Apskatīties, vai izteikt savu viedokli? Ko jūs tur organizējat – tas ir šovs, jeb politiska akcija, jeb pašiem īstas skaidrības nav? :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dūda 24.03.2011. 11.54

    Kādus rezultātus tu gaidi???
    Ka tūlit ņems un saremontēs visus ceļus, kuri bija PLL pārraudzībā un kura tur zaga gadiem ilgi?
    Ka pazeminās tarifus zem pašizmaksas?
    Un kur ņemt naudu dotācijām – tads noņemsim pabalstus, bet, tyad atkal protestēsiet?
    Ka rīt iestāsies vispārējā laime un pārticība?
    es saprotu protestus ar konkrētu mērķi, un pie nosacījumiem, ka tas mērķis ir reāli sasniedzams, bet šī ir kārtējā profanācija, kā viss, ko sarīko PLL, ZZS un SC piepalīdzot.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    anrijs > dūda 24.03.2011. 13.59

    Nauda ir vienmēr – svarīgas ir prioritātes !!!

    Tā tas ir individuāli, tā arī ar Valsts budžetu!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam