Pārvadātāju akcijas dēļ vilcieniem būs papildu vagoni

17

Komentāri (17)

martins_spravniks 23.03.2011. 21.23

Rīt pļaujas laiks dušaņiem? Pārvadātāji pierādīs, ka daļu reisu tik tiešām var atcelt, daļu aizvedīs dušmaņi.
Bet vai tiks atcelts kāds reiss uz pketu?

0
0
Atbildēt

1

mocarello 23.03.2011. 16.26

Patiesībā par dotāciju lielumu ir jāpiedomā. Arī pārvadātājiem ir jāoptimizē darbs. Citādi šķiet, ka nekāda plānošana un domāšana nenotiek – te vairāki reisi viens pēc otra, te no laukiem uz galvaspilsētu (piedošanu – pie Rīgas) nevar tikt divas stundas… Otrs – ja valsts dotē pārvadātājus, kāpēc nav nekādas atlaides bērniem – no 7 gadu vecuma. Nav arī atlaižu daudzbērnu ģimenēm. Principā tāpēc arī bērni vairs ar autobusiem (ja neskaita uz/no skolu) nebrauc… Man no Pierīgas nokļūt Rīgā (viens virziens) 5 cilvēku ģimenei izmaksā 9Ls un attālums nieka 50km… Taču laikam neviens no Satiksmes ministrijas nav daudzbērnu vecāks un vispār neizmanto pārvadātāju pakalpojumus.

+3
-1
Atbildēt

0

alise_joste 23.03.2011. 16.20

Man šķiet smieklīgi,ka Pasažieru pārvadātāju līderis ir Salkazānovs,jo Jelgavas autobusu parkā viņš sagrāva visu,ko var sagraut,un ne jau krīzes laikoā,bet jau sen.Lielākā daļa labo autobusu un mikroautobusu šoferi aizgāja no darba,jo viņu darba apstākļi bija drausmīgi un attieksme pret viņiem arī,un tad sāka nākt “vesela plejāde” šoferu,kuri mainījās viens pēc otra,ar dažiem pat bija bail braukt,jo likās,ka mājās nenonāksi,bet slimnīcā…
Tagad šoferi ir tik dažādi gan savā profesionalitātē,gan attieksmē pret cilvēkiem,ka pieejot pieturā un ieraugot,kas “mikriņam” pie stūres sāc domāt,kāpt tajā vai nē…

0
-1
Atbildēt

0

austrisv 23.03.2011. 15.30

Nu jā, ka arī Šķēle ir pielīdis pie transporta dotāciju pupa un Savickis arī un tas no LPP, kā sauca to agresīvo tipu Šļesera draugukuram Šlesis izkārtoja tos labākos transporta reisus no Bauskas uz Rīgu.Vēl tiem zagļiem nepietiek.

+3
-2
Atbildēt

0

IneseT 23.03.2011. 11.35

zinot, ka Salkazanovs pa Jelgavas autobusu parku, nemaz nešaubos ka šie pārvadātāji vienmēr būs miljonu plusos, bet puliski skaļi ņaudēs ka zaudējumi vien… tikmēr visa nauda plūst uz saistītām firmām par autobusu apkopi, bendžas pirkšanu dīvainās vietās utmldz… vai tad arī Šķēles famīlija nebij ar Liepājas autobusiem saistīta? nu tādi paknapie mums te šoreiz tie piketētāji, tāpēc jau twitterī un portālos mudž no apmaksātiem komentāriem. sola lauzt lietussargus, ko pirms pāris gadiem mēs pie Saeimas vicinājām kad Kalvītis bīdīja savus drošības likumus… nu nepavilksies tauta uz šiem populisma aicinājumiem.

+4
-3
Atbildēt

0

andrisskrastins 23.03.2011. 11.27

Neko sev alkatība. Samazina tikai nedaudz, bet uzreiz dubultot cenas sola. Kā ar konkurenci kungi? Ak pareizi, kas par konkurenci, jums ir dievišķas tiesības sūkt no valsts pupa un neatskaitīties ne par ko.

+5
-3
Atbildēt

3

    Elīna Stepanova > andrisskrastins 23.03.2011. 11.50

    Pecisk, nesaprati ekonomiku. Cenas ir jāpalielina, jo samazināsies pārvadāto pasažieru skaits. Savukārt, autobusi būs tāpat jādzenā, arī nedaudz tukšāki. Tālāk jau samazināsies reisu skaits un tas vēl vairāk samazinās sabiedriskā transporta regularitāti un ērtumu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Romans > andrisskrastins 24.03.2011. 10.01

    vel ir laiks paspēt izteikt savu viedokli http://youtu.be/D72xEes__kM

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    incis21 > andrisskrastins 24.03.2011. 11.39

    Ja paaugstina elektrības tarifus, tad viss normāli un pamatoti, ja paaugstina biļešu cenas busos, tad – kur konkurence?
    Elektrības tirgū tāpat ir konkurence, bet iedzīvotājiem cenas aug milzīgos apmēros. Elektrības tirgus, vismaz Latvijā, pierāda, ka konkurence var izraisīt cenu kāpumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam