“…Ja atlikušā mēneša laikā Latvijai neizdosies pārliecināt EK par to, ka tiek veikti nopietni pasākumi gaisa kvalitātes uzlabošanai, minimālā soda nauda, kas tiks piemērota Latvijai, ir…”
Tikai pārliecināt vai patiešām VEIKT NOPIETNUS PASĀKUMUS?
Tirdzniecbas ostā esošais ogļu drupināšanas un pārkraušanas terminals katastrofāli piesārņo Rīgu,Mazajā Vējzaķsalā sniegs Melns.Mazgajam matus melns ūdens!
Apbrīnojami ka gaisu piesārņo ne tikai kāda skāba ķīmiska, neredzama viela(kura nosēžas asinsvados) ko izdala ogles,bet ogļu sīkās daļas.
Neiespējami izvēdināt telpu,pēc katras reizes visu pārklāj sodrēju kārta.
Kad sāks ogļu drupināšanu veikt slēgtos angāros, ar filtriem attīrīs ogļu pārstrādes putekļus lai neizplūst apkartejā vidē.
Ko mēs elpojam?
Vides specialisti šajā joma neko nedara!!!
Gribu redzēt sižetu televīzijā ,kas un kā notiek ar tam oglēm .
Cilvēki kuri tur strāda ,esot melni no galvas līdz kājam,bet viņiem izdod baltu pienu vismaz.Kādēļ ogles vispār jādrupina pulverī?
Nez, vai EK mērīja gaisa kvalitāti Mīlgrāvī? Ja brauc (vai iet) pa Viestura prospektu un vējš pūš no naftas produktu termināļa puses – un vējš no tās puses pūš ļoti regulāri, Rīgā valdošie ir rietumu-ziemeļrietumu vēji- pilnīgi gals klāt! Tur mēs dabūtu pa kaklu pa riktīgam! Ko nu tur putekļi tā, sīkums…
Mūsu projekta mērķis ir sniegt uzskatāmu informāciju par autoservisiem visā Latvijas teritorijā. Jums tiek dota iespēja izvēlēties labāko piedāvājumu no visām mūsu datubāzē pieejamām auto darbnīcām, ņemot vērā tās piemērotību Jūsu vajadzībām un ērtāko atrašanās vietu. Mēs palīdzēsim potenciālajam pakalpojuma saņēmējam atrast labāko šo pakalpojumu sniedzēju
Tajā pat laikā velosipēdisti Rīgas ielās joprojām ir ļoti apdraudēti. Vai nebūtu pienācis laiks samazināt automašīnu plūsmu Rīgā un ielās veidot velosipēdistu joslas, kurās automašīnām atrasties ir aizliegts, kā tas ir izdarīts vecajās Eiropas valstīs. Attīstot automašīnu kustību Rīgas ielās mūsu klimatiskajos apstākļos gaiss tīrāks nekļūs, tikai piesārņotāks. Te manuprāt ir jādomā daudz radikālāk kā tas tiek darīts šodien, ja negribam savu trūcīgo valsts budžetu iztērēt soda naudās. Arī cilvēku veselībai tas nāktu tikai par labu, pie kam rīdzinieki izrāda arvien lielāku piekrišanu pedāļmašīnām.
Opi! Tu lej ūdeni uz Amerika&co dzirnavām, jo tie arī prasīs naudu Ziemeļu pārvadam veselu 1 miljardu, jo kā savādāk to auto transportu novirzīt no centra.
Vienkārši ir jārada iespēja cilvēkiem droši pārvietoties ar divriteņiem un pilsētā velobraucējiem radīt vienādi drošus braukšanas apstākļus ar pārējo transportu. Lielās fūres jau pa centru nebraukā, tur braukā rīdzinieki kuriem ir pierasts pat uz ķemertiņu vai pēc cigaretēm ap stūri braukt ar auto. Daudzus no viņiem dārgās benzīna cenas neietekmē, viņu ienākumi to nosedz, tātad atliek veidot veloceliņus un velosipēdistu joslas, lai cilvēki varētu droši braukt visur Rīgā arī ar divriteni, izmantojot visas tā tehniskās iespējas un ātrumu. Tagad daudzās vietās vienīgā drošā brauktuve ir ietve, uz kuras visu laiku traucē gājēji un normali pabraukt nav iespējams. Protams ka cilvēki nevēlas tā “kulties” un izvēlas auto.
Pilnīgi skaidrs, ka vajadzīga nevis “Rīgas Acs” (kurai nauda, starp citu, atradās), bet “Rīgas Deguns”! Rīgas varasvīri “aizmirsa”, ka LV ir ES dalībvalsts, ka uz ES komisijas vēstulēm nevar vienkārši atrakstīties, ir arī JĀRĪKOJAS. Ko šoreiz atbildēs RD ilgsēdis Askolds Kļaviņš?
“Ko šoreiz atbildēs RD ilgsēdis Askolds Kļaviņš? ”
Viņš atbildēs: dodiet naudu un gaiss būs tīrsŠie igsēdētāji gan zinās, ko atbildēt, lai varētu turpināt sēdēšanu.
rūpnīcu Rīgā vairs nav, gaisa kvalitāte pasliktinās, tātad lai nemaksātu sodus, rūpnīcas nekad arī nebūs. Elektrība mūsu valstī ir visneekoloģiskākais enerģijas veids – ne velti no 1.aprīļa – jo vairāk tērē, jo dārgāk maksā, tātad jāpāriet uz oglēm …. un atkal jāmaksā sodi. Tiešām esam muļķu zeme.
Tas tāds “padomjulaiku” domāšanas veid, ka ja ir rūpnīca, tad ir piesārņojums. Patiesība ir tāda, ka piesārņojums tas ir materiālu zudums, materiālu zudums – zaudējumi. Moderna rūpniecība ir bez piesārņojuma, savukārt novecojusi rūpniecība nav konkurētspējīga. Eiropas Savienībā un Latvijā vides kvalitāte ir prioritāte, jo tas ir iedzīvotāju labklājības rādītājs.
Vienkārši, tomēr daudziem nesaprotami.
Komentāri (29)
juhans 22.03.2011. 15.04
“…Ja atlikušā mēneša laikā Latvijai neizdosies pārliecināt EK par to, ka tiek veikti nopietni pasākumi gaisa kvalitātes uzlabošanai, minimālā soda nauda, kas tiks piemērota Latvijai, ir…”
Tikai pārliecināt vai patiešām VEIKT NOPIETNUS PASĀKUMUS?
1
GintsDono > juhans 22.03.2011. 19.26
Šāds valsts vadītāju cinisms nav pieļaujams http://lietussargi.wordpress.com/
0
egils_jursevics 22.03.2011. 10.26
http://mazavejzakusala.blogspot.com
Mazās Vējzaķusalas piesārņojums.
0
egils_jursevics 22.03.2011. 10.23
Tirdzniecbas ostā esošais ogļu drupināšanas un pārkraušanas terminals katastrofāli piesārņo Rīgu,Mazajā Vējzaķsalā sniegs Melns.Mazgajam matus melns ūdens!
Apbrīnojami ka gaisu piesārņo ne tikai kāda skāba ķīmiska, neredzama viela(kura nosēžas asinsvados) ko izdala ogles,bet ogļu sīkās daļas.
Neiespējami izvēdināt telpu,pēc katras reizes visu pārklāj sodrēju kārta.
Kad sāks ogļu drupināšanu veikt slēgtos angāros, ar filtriem attīrīs ogļu pārstrādes putekļus lai neizplūst apkartejā vidē.
Ko mēs elpojam?
Vides specialisti šajā joma neko nedara!!!
Gribu redzēt sižetu televīzijā ,kas un kā notiek ar tam oglēm .
Cilvēki kuri tur strāda ,esot melni no galvas līdz kājam,bet viņiem izdod baltu pienu vismaz.Kādēļ ogles vispār jādrupina pulverī?
1
aktīvi strādājam > egils_jursevics 22.03.2011. 20.35
neatbalstiet elektrības cenu pieaugumu un nāciet pie Saemas http://youtu.be/23IPAP0pEv4
0
harijs_m 21.03.2011. 17.25
Nez, vai EK mērīja gaisa kvalitāti Mīlgrāvī? Ja brauc (vai iet) pa Viestura prospektu un vējš pūš no naftas produktu termināļa puses – un vējš no tās puses pūš ļoti regulāri, Rīgā valdošie ir rietumu-ziemeļrietumu vēji- pilnīgi gals klāt! Tur mēs dabūtu pa kaklu pa riktīgam! Ko nu tur putekļi tā, sīkums…
0
janazakovica 21.03.2011. 17.14
nav nekads brinums..riga tacu sarkanie pie varas un kristiesus imitejos slesera-kargina piedeklis.
0
mary75 21.03.2011. 15.44
Šleseris un Ušakovs sabojājuši gaisu.
1
Linda > mary75 21.03.2011. 19.17
daudzi tomēr ies protestēt http://youtu.be/D72xEes__kM
0
Agate 21.03.2011. 15.21
Laipni lūgti http://www.salaboauto.lv mājas lapā.
Mūsu projekta mērķis ir sniegt uzskatāmu informāciju par autoservisiem visā Latvijas teritorijā. Jums tiek dota iespēja izvēlēties labāko piedāvājumu no visām mūsu datubāzē pieejamām auto darbnīcām, ņemot vērā tās piemērotību Jūsu vajadzībām un ērtāko atrašanās vietu. Mēs palīdzēsim potenciālajam pakalpojuma saņēmējam atrast labāko šo pakalpojumu sniedzēju
0
mxblack 21.03.2011. 15.05
Tajā pat laikā velosipēdisti Rīgas ielās joprojām ir ļoti apdraudēti. Vai nebūtu pienācis laiks samazināt automašīnu plūsmu Rīgā un ielās veidot velosipēdistu joslas, kurās automašīnām atrasties ir aizliegts, kā tas ir izdarīts vecajās Eiropas valstīs. Attīstot automašīnu kustību Rīgas ielās mūsu klimatiskajos apstākļos gaiss tīrāks nekļūs, tikai piesārņotāks. Te manuprāt ir jādomā daudz radikālāk kā tas tiek darīts šodien, ja negribam savu trūcīgo valsts budžetu iztērēt soda naudās. Arī cilvēku veselībai tas nāktu tikai par labu, pie kam rīdzinieki izrāda arvien lielāku piekrišanu pedāļmašīnām.
2
austrisv > mxblack 21.03.2011. 16.15
Opi! Tu lej ūdeni uz Amerika&co dzirnavām, jo tie arī prasīs naudu Ziemeļu pārvadam veselu 1 miljardu, jo kā savādāk to auto transportu novirzīt no centra.
0
mxblack > mxblack 22.03.2011. 18.38
Vienkārši ir jārada iespēja cilvēkiem droši pārvietoties ar divriteņiem un pilsētā velobraucējiem radīt vienādi drošus braukšanas apstākļus ar pārējo transportu. Lielās fūres jau pa centru nebraukā, tur braukā rīdzinieki kuriem ir pierasts pat uz ķemertiņu vai pēc cigaretēm ap stūri braukt ar auto. Daudzus no viņiem dārgās benzīna cenas neietekmē, viņu ienākumi to nosedz, tātad atliek veidot veloceliņus un velosipēdistu joslas, lai cilvēki varētu droši braukt visur Rīgā arī ar divriteni, izmantojot visas tā tehniskās iespējas un ātrumu. Tagad daudzās vietās vienīgā drošā brauktuve ir ietve, uz kuras visu laiku traucē gājēji un normali pabraukt nav iespējams. Protams ka cilvēki nevēlas tā “kulties” un izvēlas auto.
0
harijs_m 21.03.2011. 14.37
Pilnīgi skaidrs, ka vajadzīga nevis “Rīgas Acs” (kurai nauda, starp citu, atradās), bet “Rīgas Deguns”! Rīgas varasvīri “aizmirsa”, ka LV ir ES dalībvalsts, ka uz ES komisijas vēstulēm nevar vienkārši atrakstīties, ir arī JĀRĪKOJAS. Ko šoreiz atbildēs RD ilgsēdis Askolds Kļaviņš?
2
austrisv > harijs_m 21.03.2011. 16.13
“Ko šoreiz atbildēs RD ilgsēdis Askolds Kļaviņš? ”
Viņš atbildēs: dodiet naudu un gaiss būs tīrsŠie igsēdētāji gan zinās, ko atbildēt, lai varētu turpināt sēdēšanu.
0
Ginta Tropa > harijs_m 21.03.2011. 20.17
http://youtu.be/23IPAP0pEv4 NEVIENAM NEPATĪK CENU PIEAUGUMS
0
Tane-Dane 21.03.2011. 14.23
Varbūt labāk būtu vienkārši uzlikt gaisa nodokli? Tad varētu ietaupīt uz mērītāju un sodītāju algām.
2
ilmisimo > Tane-Dane 21.03.2011. 15.18
uzlikt gaisa nodokli?
______________________________
Uzlikt.
Cisu maisa nuoduokli arī!
0
Linda > Tane-Dane 21.03.2011. 19.16
daudzi tomēr ies protestēt http://youtu.be/D72xEes__kM
0
elina_rozulapa 21.03.2011. 14.07
rūpnīcu Rīgā vairs nav, gaisa kvalitāte pasliktinās, tātad lai nemaksātu sodus, rūpnīcas nekad arī nebūs. Elektrība mūsu valstī ir visneekoloģiskākais enerģijas veids – ne velti no 1.aprīļa – jo vairāk tērē, jo dārgāk maksā, tātad jāpāriet uz oglēm …. un atkal jāmaksā sodi. Tiešām esam muļķu zeme.
4
ilmisimo > elina_rozulapa 21.03.2011. 15.20
..rūpnīcas nekad arī nebūs…
———————————
būs manufaktūra. Ruokdarbnieki taisīs tankus “‘Josifs Staļins”.
Ekoloģiski un komercielli.
0
Ginta Tropa > elina_rozulapa 21.03.2011. 20.17
http://youtu.be/23IPAP0pEv4 NEVIENAM NEPATĪK CENU PIEAUGUMS
0
Gunārs Nažinskis > elina_rozulapa 22.03.2011. 08.55
Tas tāds “padomjulaiku” domāšanas veid, ka ja ir rūpnīca, tad ir piesārņojums. Patiesība ir tāda, ka piesārņojums tas ir materiālu zudums, materiālu zudums – zaudējumi. Moderna rūpniecība ir bez piesārņojuma, savukārt novecojusi rūpniecība nav konkurētspējīga. Eiropas Savienībā un Latvijā vides kvalitāte ir prioritāte, jo tas ir iedzīvotāju labklājības rādītājs.
Vienkārši, tomēr daudziem nesaprotami.
0
GintsDono > elina_rozulapa 22.03.2011. 19.26
Šāds valsts vadītāju cinisms nav pieļaujams http://lietussargi.wordpress.com/
0