Eksperts: Maldina par vienotās biļešu sistēmas izdevīgumu
23Saistītie raksti
Eksperta viedoklis /
6. oktobris
Bez maģiskās domāšanas
Viedoklis /
29. augusts
Ierēdņu nesaimnieciskā domāšana noved pie budžeta veidošanas izaicinājumiem
Analīze /
21. augusts
Skaidri jāpasaka: nevaram atļauties
Komentāri (23)
lebronj2356 18.03.2011. 01.23
ļoti iespējas, ka atkal kādas personas ieinteresētas personīgi nopelnīt kādu latiņu caur ko jaunu, nu gluži kā e talona projektā. Otra iespējamība ir tāda, ka šo izperinājuši kādi ierēdņi, lai attaisnotu savu amatu un esību !
0
mariam 17.03.2011. 18.43
Varbūt ne par tēmu – es savukārt nesaprotu to, kāpēc autoosta pati neievieš iespēju tīklā iegādāties elektronisku biļeti. Tagad to var izdarīt lapā bezrindas.lv, taču sanāk katru reizi biļetei pārmaksāt kādus 40 santīmus. Kaut patiesībā taču digitālai biļetei vajadzētu būt lētākai, jo nenodarbina kasieres.
0
girts_gansons 17.03.2011. 15.43
Jautājumi pārdomām.
Kāpēc, samazinot dotācijas par 20%, pārvadājumus sola samazināt par 50%? Ja jau ar 40% pietiek 100% pārvadāšanai, tad kur paliek atlikušie 60%? Vai tie ir “ieplānoti” privātfirmu “lepnai” dzīvei? Kur paliek paša uzņēmēja risks par atbilstošu transporta līdzekļu izvēli?
2
aguslens > girts_gansons 17.03.2011. 17.53
Dīvains jautājums, ja vien nav smalks joks.
P.S. Atšķirība no valsts kumēdiņiem ar strukturālajām reformām, arī pazīstamām kā ‘lineārā naudas apgriešana’, pārvadātājs skatās uz rentabilitāti konkrētiem maršrutiem, utt. Nogriez 20% no dotācijas un rēķinies, ka daļa braucienu var kļūt par zaudējumu avotu. Ja tā, tad veselais saprāts liek ‘nogriezt’ visu braucienu, nevis 20% no tā.
0
girts_gansons > girts_gansons 17.03.2011. 19.53
Ja tā, tad veselais saprāts liek ‘nogriezt’ visu braucienu, nevis 20% no tā.
——–
Ne jau 20% no tā, bet visus 20% braucienus, pietam visnerentablākos. Kāpēc “jānogriež” 50%, ja nerentabli kļūst 20%, joprojām nesaprotu.
0
dro 17.03.2011. 13.23
RD strādā vēl sliktāk kā agrāk. Mans paziņa stāsta, ka Tērbatas 16/18 iebrucis trotuārs, ko izskalojis bojāts ūdensvads. Tagad nedēļu RD struktūras strīdas, kam tas jadara un vai vispār jādara…
0