Fotoradaru uzstādītājs no sodiem varētu saņemt 35%

30

Komentāri (30)

ewelin26 11.03.2011. 11.51

Un es tā arī nesaprotu jūs lielos čīkstētājus. Nepatīk, ka jāmaksā .. fotoradari slikti .. valsts pelnīs .. privātie pelnīs ?
Nu tad visi kopā ieriebiet viņiem un IEVĒROJIET NOTEIKUMUS .. uh kā tie “visi sliktie” aplauzīsies .. :)

0
-1
Atbildēt

1

    lebronj2356 > ewelin26 11.03.2011. 12.03

    Tev laikam mašīna ar kruīzkontroli vai ļoti jūtīga kāja un patika spidometrā skatīties visu laiku ? 5-10 km/h pielaide ir pilnīgi normāla !

    0
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 11.03.2011. 11.12

35% ir ļoti daudz. Šādā gadījumā var nerīkot konkursu, bet ļaut katram, kas vēlas, nodot policijai prasībām atbilstošus fotoradarus. Protams, ja radari savairosies, ienākumi mazināsies, tomēr jābūt arī kādam uzņēmējdarbības riskam… pašlaik izskatās, ka to nav

0
0
Atbildēt

0

janis 11.03.2011. 09.56

Pilnīgas muļķības, un nav vajadzīgs mums te spraust batonus par cēliem centieniem mazināt pilsoņu mirstību uz ceļiem. Ja jau valstij rūp mūsu veselība, tad vienojamies, mēs visi sametamies uz tiem 200 radariem, no kuriem īstie ir tikai kādi 50, kurus pa laikam pamaina vietām, un nemaksājam kkādiem tur “speciālistu kantoriem” 35% no sodiem.
Priekšlikums-tos 35% likt iekšā ceļu remontēšanā un tādējādi samazināt bīstamību un mirstību uz ceļiem. Ticiet, tas mums ātri visiem atmaksāsies, jo ar sodiem paši uzturēsim savu infrastruktūru, nevis kāda bērnus Kembridžā :)

+3
0
Atbildēt

0

kdaljajev 10.03.2011. 18.05

Ko tad darīs ceļu policisti.Vai nesāksies masveida atvaļināšanās,sakarā ar ienākumu samazināšanos.

0
0
Atbildēt

1

    ltvpanorama > kdaljajev 11.03.2011. 10.00

    ko darīs?.. apsargās radarus protams!..:D

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 10.03.2011. 17.02

Tad jau var sagaidīt, ka Zivtiņš, Lukstiņš un citi nelieši, satiksmes grāvēji, piedāvās soda apmērus par ātruma pārsniegšanu uzdzīt debesīs.

+1
0
Atbildēt

0

archoftriumph 10.03.2011. 16.26

peec CSN vaditajam ir jaariikojas atbilstoshi situaacijai uz celja – shis ir galvenais likums. paareejiem manupraat ir noziime lai vareetu iaksjirt kursh vainiigs ja notiek negadiijums.

muusu valstii raxturiigi izlikt nejeedziigas ziimes un staaveet pie jeedziigaam ziimeem nejeedziigos laikos, piem uz krasta vai bauskas ielas 4 naktii, kad neliels aatruma paarsniegums nav biistams apkaarteejiem.

ja policistiem maksaatu par drosiibu uz celja tad situaacija kardinaali mainiitos.

starp citu – sods tacju nav pakalpojums. kaadeelj tam PVN piemeero?

+4
0
Atbildēt

0

Ieva 10.03.2011. 16.09

Tas nozīmē, ka bizness – naudas iekasēšana būs galvenā. Radari būs nevis tur, kur ir birstamas vietas, bet tur kur labāk ķeras. Tas nozīmē, ka tiks uzturētas speciālas ķeršanas vietas utt. Tas izraisīs šoferu neapmierinātību, darbības pret radariem utt. Būs jautri!

+3
-2
Atbildēt

0

Una Grinberga 10.03.2011. 16.03

Šai ziņa nav nekādas jēgas, kamēr nav zināmi pārējie nosacījumi! Man nekas labs prātā nenāktu, ja kāds uzņēmums izlemtu par brīvu uzturēt radarus. Un 35% nav nemaz tik augsts procents, ja ņem vērā, ka valsts nedara neko un nav pat noteikta minimālā fiksētā maksa. Un ja nu visi kļūst prātīgi un sodu neiekasē? Uzņēmumi uz sava rēķina uzturēs sistēmu?

+2
-1
Atbildēt

0

Tamāra Nolmane 10.03.2011. 15.57

IR varētu papētīt, kas ir konkursa uzvarētājs, un vai piedāvātā prece pieteikšanas brīdī vispār atbilst konkursa nosacījumiem?

god’ Mans Vecais krāns.

0
0
Atbildēt

0

disassociative 10.03.2011. 15.34

Ar šo pašu kļūst skaidrs, ka radari būs noregulēti uz 90 km/h ārpus apdzīvotām vietām un 50 km/h apdzīvotās vietās. Un nekādu precizitātes pielaižu. Un salikti piecus metrus aiz zīmes, kas ierobežo ātrumu. Vai tas ko labu dos satiksmes drošībai, apšaubu. Bet nu izskatās, ka galvenais te ir bizness, ne satiksmes drošība.

+6
-5
Atbildēt

10

    Una Grinberga > disassociative 10.03.2011. 16.05

    Kas Tev liedz ievērot CSN? ;)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 10.03.2011. 16.09

    Tu tiešām pa Rīgu brauc uz 50?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > disassociative 10.03.2011. 16.26

    Nē, nebraucu, bet ja stingrāk kontrolēs, tad braukšu!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > disassociative 10.03.2011. 16.49

    Nekas īpašs Tu laikam vai nu taisnvirziena puritānis-sektants, vai iesaistītais.
    KAs ir CSDD un CP mērķis? Piķis versus satiksmes drošība?
    Kā ar to ka 2010 gads ir ar vismazāk CSNg upuriem no visiem LV gadiņiem ? Un tas viss bez rodotizēto radaru ordām.

    Nu labi noregulēs uz to Tevi apmierinošo 50-90 , a kā smagos apdzīsi? brauksi dubļu miglā aiz viņiem? Jo viņi taču brauks 80-85? Tikai nevajag svētākam par pāvestu uzmesties, viss tas ir gešefte un ar satiksmes drošību un pilsoņu veselību dzīvību tam nav nekāda sakara.

    Vēl jo projām pamatmēsli CSNg ar smagām sekām ir šmīga nevis ātrums delta 10-20 km/h, tā ka…

    Pieņemu pie šīs krīzes stagnācijas ļaudis izvēlēsies labāk rāpot pa ceļiem nevis maksāt “valsts draudziņiem”un LV budžetam piķīti, tā ka pieņemu varēs privātais partnerītis savus radarus sarullēt un provēt ja ne savā tad vismaz budžeta izejas atverē iestumt, ar baisu žēlošanos ka pilsoņi kaut kā netā uzvedušies un piķītis nav atbilstoši ieripojis, kādam lūk kompensācijas prasoties.(neba velti friči klāt, tie ķeneri aborigēnus ar līgumiem apstrādāt)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 10.03.2011. 17.03

    Kā ar to ka 2010 gads ir ar vismazāk CSNg upuriem no visiem LV gadiņiem ?
    _______________________
    tas ir ļoti vienkārši izskaidrojums – satiksmes plūsma ir ļoti samazinājusies. Šobrīd korķu praktiski vispār nav, ja nu vienīgi kāda avārija uz ceļa. Līdz ar to arī cietušo un bojā gājušo ir daudz mazāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > disassociative 10.03.2011. 17.17

    @WAT
    Padomā, par cik mazāk mentu būs jāuztur un par cik labāk iekasēsies sodi (tagad visticamāk lielākā daļa aiziet mentu kabatās)! Nedomā, ka kāds arī tur domā, ka tas ir galvenais risinājums drošības palielināšanai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > disassociative 10.03.2011. 17.21

    Tad šīs samazinājums lielākoties ir krīzes un augsto nodokļu blakusprodukts, cik Zivtiņa zicdarbību nopelns !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > disassociative 10.03.2011. 17.28

    Jā, nasing, sataisīsim vēl bezdarbu + naudiņu vāciešiem nosūtīsim, mums jau Latvijā tās ir daudz ! Ja vispār šobrīd ko ieviest, tad palēnām un mazākā skaitā, jo, kā jau minēja, tad gan braucēju, gan sevišķi auto skaits ir krasi samazinājies ! Turklāt šeit pareizi minēja, ka liek tos radarus ”slaucamajos” punktos pašlaik – vietās kur neloģiski ir saraustīts ātrums – 50-70-90 utml.

    P.S. tas ka menti kasē sodus, nevis regulē satiksmi, kas ir viņu galvenais uzdevums ir pašas kroplās sistēmas razultāts, kur sodi tiek pieskaitīti IEŅĒMUMIEM !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > disassociative 10.03.2011. 20.34

    Krix! Precīzi. WAT! Precīzi.
    Kopumā radarizācija atspoguļo Dombrovska ēru tāpat kā “Latvenergo” tarifi un to impotenti pusautomātiskā cilāšana: ar gribu un roku paredzamos ienākumus ceļ uz augšu, atpakaļ uz leju — kritīs paši. Redzama cenšanās vienīgi kaut kam naudu atņemt, it kā tam “kaut kam” būtu neierobežotas naudas rezerves, kuras atliek vienīgi atņemt.
    Ombros, šoreiz Zivtiņš un Lukstiņš būs tādi paši grāvēji kā Žīgurs un Bariss: aiz visiem kopā neloģiskā alkatībā stāv Xecel kovboji Dombrovskis ar Vilku un priekšā = Kampara megafons.
    Interesanti, kas būs nākamā joma, ko mēģinās/cerēs izvarot? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > disassociative 11.03.2011. 09.36

    Es gan Tēmekļa kungs neteiktu gluži konkrēti Dombrovska,Kampara,Vilka vaina(viņiem ,Te es Jums piekrītu, ir LATVENERGO mērogs,bankas utt.).

    Drīzāk tā rebe ir mazāka mēroga ar mazāka mēroga ļautiņiem, paskat Niliņa čomiņš Teilāns kā pasākuma dvēsele. Tomēr tikai 160 aparāti un tā satiksme objektīvi uz ceļiem ir palikusi daudz lēnāka ( personisks novērojums pēdējo 2 gadu laikā), pats parasti braucu +10-15 km/h – respektīvi par ātrumu mani parasti neņem, un man garām pabrauc retumis autiņi). Domāju puiši savu bizīti ir pakāsuši, jo neieviesa to pirms 3-5 gadiem, bet tikai tagad.

    Vienīgais ko redzu izmisuma regulējums uz tieši 50-70-90 un negrama vairāk, bet tad pieņemu dabūs smagu sarunu ar autobraucēju sabiedrību ( tā tomēr ir sabiedrības aktīvākā daļa) un būs spiesti piekāpties uz vismaz ražotāja definēto kļūtu 5-10km/h.
    Otrā opcija zēni pēc gada paziņo ka piķis nenāk un aparāti neatpelnās, Budžetam lūk jāatpērk aparāti ( protams par maksimālo cenu un protams ar maksimālākajiem soda procentiem, jo valsts taču nenodrošināja radarus ar pareizajiem klientiem).

    Respektīvi velns ir līguma detaļās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 10.03.2011. 15.28

Piemirsu pateikt, ka krūmos ieaugušas ceļa zīmes satiksmi drošāku nepadara, bet tas jau nevienu neinteresē, jo nekāda nauda no šāda uzlabojuma nevienam nenāks !

+2
-2
Atbildēt

0

Kinskis 10.03.2011. 15.27

savādi: ar lieliem burtiem rakstīt par to, kā pieaugs ieņēmumi no fotoradariem, bet ar maziem burtiem – par to, kā samazināsies bojāgājušo un avāriju skaits. kamēr mēs nesapratīsim, ka centrā ir nevis valsts finanšu bilance, bet cilvēki un nodokļu maksātāji, ar strukturālajām reformām ilgstoši neveiksies.

+7
-3
Atbildēt

3

    tocelovskis > Kinskis 10.03.2011. 15.38

    Kur te kaut vienā vietā pieminēts ieņēmumu pieaugums?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kinskis > Kinskis 10.03.2011. 15.50

    piekrītu, burtiski tas nav pieminēts, bet ideja tāpat ir acīmredzama – kāds saņems savu procentu, jo būs palīdzējis budžetā iekasēt papildus naudu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Kinskis 10.03.2011. 15.57

    @svītrkods
    Noskaties filmu “Sazvērestības teorija” :) Mela Gibsona varoni arī vajāja visādas sazvērestības.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

lebronj2356 10.03.2011. 15.27

Amorāls līgums, tātad būs interese vairāk sodīt un iekasēt, lai tik naudiņa ripo ! Laikam ne SM, ne CSDD nesaprot kāpēc ir ieviesti sodi – ne jau finansiāla labuma dēļ, bet gan, lai padarītu drošu satiksmi un disciplinētu vadītājus, bet ne jau šeit kur ir ieslēgts skaitītājs un sodus iekasē dažādiem ielāpiem un darbinieku algām ! Būtu jābūt priecīgiem, ja sodu apjoms samazinās nevis domāt, kā uz tiem nopelnīt un vēl kādam sasolīt ko no tā !

P.S. Jautājums, ja nu daļu sodus šoferi vienkārši nesamaksā, tad iztrūkumu komersantam maksās valsts ?

+4
-3
Atbildēt

1

    Edmunds Zālīte > lebronj2356 11.03.2011. 12.47

    problēma jau tajā, ka mūsu valstī ceļa zīmes liek kā pagadās – ātruma ierobežojumus uzliek mēnesi pirms kāds sāk ‘rušināties’ un noņem 3 mēnešus pēc tam, kad remonts pabeigts utt… un kā lai normāli domājošs autobraucējs nopietni attiecas pret ceļa zīmēm kopumā? tiesiskais nihilisms ir ieaudzināts jau no ‘bērna kājas’.

    šādi fotoradari nekādu drošību uz ceļiem neuzlabos, galvenais faktors pie CSN ir frustrācija, nevis ātruma pārsniegšana un frustrācija kā reizi tikai pieaugs.

    ir 1001 cita lieta, kura būtu jāsakārto, lai drošība uzlabotos, bet nē – mums ir brīnumlīdzeklis – fotoradars, kurš visu atrisinās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam