VIDEO: Kalnmeiers prasa izvērtēt Vilnīša atbilstību amatam

90

Komentāri (90)

ronalds_vuskans 08.03.2011. 10.04

IRieši! Atliciniet laiciņu un ievietojiet žurnālā kādu tabuliņu, kā uzbūvēta un darbojas mūsu likumu “celtne”. Vai Latvijas mūžīgās komisijas ir likuma (ar jēgu) noteikta nepieciešamība, vai tikai iestrādāts paņēmiens novilcināt laiku un augstu amatpersonu iespēja izvairīties no ātras lēmuma pieņemšanas?
Tāda “karte” pavisam parastam cilvēkam atvieglotu orientēšanos lēmējvaras, izpildvaras un arī naudas varas džungļos. Brēcam pēc maizes, darba un taisnības – ja nu pēc Latvijas likumiem līdzēt var tikai Dievs tas Kungs?!

+2
0
Atbildēt

0

mxblack 08.03.2011. 09.45

Man šis vīrelis atgādina kašķīgu un vienmēr uz visiem apvainojušies tirgus sievu, kura nepārtraukti vaino visus citus sava īgnā garastāvokļa radīšanā, bet nesaprot ka visa tā smirdoņa nāk no viņa paša mutes un darbiem. Pat Kalnmeijeram ir “piegriezušās” tās šī cilvēka mūžīgās cūcības pret valsti un saviem kolēģiem. Cik gan nožēlojams var būt šāds radījums, kad viņam iedod rokās lielu varu? Tiesa, komūnistu valstī viņš gan taisītu lielu karjeru. Tad Vilks un Strīķe jau sen šeit vairs neatrastos, bet būtu kautkur pie baltajiem lāčiem.

+3
0
Atbildēt

1

    sallukass > mxblack 08.03.2011. 15.58

    Es nemēdzu vērtēt cilvēku pēc viņa fiziskās ārienes. Bet ir tāda zinātne Fizionomija (no grieķu φύσις – daba, γνώμων – pārzinošs) ir sociāli-psihioloģiskā personības raksturojuma noteikšanas metode, izmantojot sejas līnijas. Šī teorija ir analoga vairākām psiholoģiskām teorijām – tipoloģijai, socionikai, informatīvās mijiedarbības teorijai.
    Tad lūk, varbūt ieceļot cilvēkus valstiski nozīmīgos amatos der izmantot šo metodi, lai kaut attāli prognozētu personas rakstura īpatnības. Gļēvums, nodevība, uzskatu nepatstāvība vai nenoturīgums ir pirmais, kas nāk prātā redzot Vilnīša seju. Lai piedod pats Vilnītis, bet katram uz sejas ar gadiem parādās dzīves laikā izkoptais vai nelabotais.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 08.03.2011. 09.12

>> Dombrovskim
+++ja jau prokuratūra rosina izveidot šādu komisiju, tad “acīmredzot, ir runa par pietiekoši
nopietniem pārkāpumiem.+++

Tieši otrādi , čabulīt. Kalmeijers NETEICA, ka pārkāpumi būtu nopietni. Ja tev tur kaut kas liekas “acīmredzams”, tad laiks brillītes patīrīt – aizsvīdušas būs … :)

Tas, ko Kalmeijers teica, bija, ka pārkāpumi, ja tādi ir, esot sīki, bet daudz (76 “sūdzības” galu galā … :)) – tipa “kritiskā masa”- pēc principa, ja kāds blēdis nosper sērkociņu, tad viņu par to sodīt nevar – sīkums taču. Taču, ja viš nosper jau 76 sērkociņus, tad jāsasauc valdības komisija, lai sērkociņus vēlreiz pārskaitītu un izvērtētu – sanāk viena pilna kastīte vai ne. Un, ja sanāk – vai var kādu pantu tad piemeklēt, kurā teikts, ka par sērkociņu kastītes nofenderēšanu gan var kādu sodīt … :)

Patiesībā, jūtot hunveibinu lielo kāri izrēķināties ar tiem nevēlamo Vilnīti, Ģenprokurors pārmeta bumbu jenotības lauciņā, sak – ja jau tik dikti vēlaties rokas smērēt, nu tad paši … Un paši POLITISKI tirgojaties ar pārējām partijām – ļaus tās jums savējo Potapovu iesēdināt priekšnieka krēslā vai ne. Likumam te darīt nav ko … – Proķene likuma pārkāpumus, par kuriem Vilnītis būtu nometams, neatrada. Kriminālkodeksā tāda panta kā “Neapmierinātu padoto kļauzas par priekšnieku” nav …

Un varu derēt, ka pirmais jautājums, ko pārējās partijas jēlajiem uzdos tad, kad tirgus sāksies – vai tiešām kāds no Vilnīša pārkāpumiem ir lielāks, nekā Lupatiņa pieļautā pāri par 100 000 latu naudas izzagšana no Knab seifa, par kuru tas tika atlaists ? Un, kuru, starp citu paši hunviebini tik karsti un dedzīgi aizstāvēja ? … tiešām, tiešām ?? … Varbūt, ka darbinieki ar Vilnīti tik dikti neapmierināti ir tāpēc, ka viņš neļauj vairs no seifa zagt ?? … :)))

0
-5
Atbildēt

2

    Jefiņš galīgi nojūdzies, sajaucis IR portālu ar valsts kanceleju…
    Kurmīt, Dombrovska šeit nav, zvani uz Nr. 102!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Roberts Gūtšmits 08.03.2011. 09.43

    >kurmitis

    Visu nakti sēdēji kamēr šito pērli no sevis izdabūji? Labākajās komunistu demagiģijas tradīcijās. Neizgulējies, kājas šorīt ļodzās?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 07.03.2011. 22.20

VIENOTĪBA var justies droša un pasargāta – tautas PARTIJAI nebija tāda labvēļa kā Andrejs Klementjevs.

0
0
Atbildēt

3

Pauls Puķītis 07.03.2011. 21.52

viļņi nāk
un
viļņi iet,
viļņi
nekad
neizbeigsies.

+2
0
Atbildēt

0

maija_br 07.03.2011. 21.09

Ja Saeima būtu darbspējīga, tad šis jautājums būtu sen izlemts. ZZS gadiem ilgi atrodas pie varas pozīcijā Saeimā un Valdībā. ZZS jāatbild par valsts izsaimniekošanu, par to, ka valsts kase ir tukša. Saeimā atrodas arī PLL partija, kas valsti iedzina parādos. Šo partiju ielikteņi darbojas visās valsts struktūrās, tāpēc tiek bremzēta valsts attīstība. Sabiedrība tiesībsarga kandidātu apsriešanas gaitā televīzijā ar 5-kārt lielāku pārsvaru atbalstīja otru kandidatūru, bet ZZS izvēlējās pretēji sabiedrības intertesēm citu kandidatūru. ZZS un PLL būtībā bikses ir pilnas, tāpēc trīc par katru amatpersonas kandidatūru. Beidzot ir jāizvērtē valsts izsaimniekotāju darbība un bezdarbība.

+7
-1
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > maija_br 07.03.2011. 21.33

    Un kādā veidā Tu iztēlojies šādu izvērtēšanu? Kas to darīs, un kādas būs izvērtētāju pilnvaras? Pilsoniskās sabiedrības šī jēdziena klasiskajā izpratnē Latvijā nav, ir tikai ļaužu grupiņas, kas nemitīgi rejas savā starpā un katra domā tikai par savām īstermiņa vajadzībām un vēlmēm, tāpēc valsts izsaimniekotājiem ar pērkamu žurnālistu palīdzību tik vienkārši izdodas veiksmīgi sarīdīt visus pret visiem. Palasoties tās sistemātiski organizētās ķengāšanas un noriešanas kampaņas, vemt gribas aiz riebuma pret vientiešiem, kas ļaujas sev iestāstīt visvisādas blēņas un prastus melus.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Jolanta ... 07.03.2011. 20.36

Cīņa būs gara. Varbūt pat vēl ar trim četriem nākamajiem KNAB vadītājiem. Bet vienalga viņa būs tā vērta.

+3
0
Atbildēt

0

egfoto 07.03.2011. 20.03

hehe.
Jautājums redaktores kundzei, kā tas nākas, ka visur raksta ka “ierosina”, bet šeit nosaukumā ar trekniem burtiem “prasa”?
Bet nu par saturisko.
Kalnmeiers:
iesniegumā minētie fakti pats par sevi atsevišķi ir tādi, kurus nebūtu vērts pat izvērtēt, konstatējot vairākus tādus ir jāvērtē vai to kopsumma neveido kritisko masu, kad varētu atlaist KNAB vadītāju.
Dombrovskis:
ja jau prokuratūra rosina izveidot šādu komisiju, tad acīmredzot, ir runa par pietiekoši nopietniem pārkāpumiem.

Ir skaidrs, ka ģenerālprokuratūra noveļ no sevis atbildību – tā teikt, paši gribat paši vērtējat, mēs tur neko no likumpārkāpumiem neredzam. Un attiecīgi ir skaidrs, ka tas viss beigsies ar neko.

+1
-6
Atbildēt

0

sallukass 07.03.2011. 19.16

Partija, kas pacēla roku pret [ iepriekšējo KNAB vadītāju Alekseju] Loskutovu bez pamatojuma, beidza vēsturiskā miskastē.
Ir milzīga starpība starp Vilnīti un Loskutovu. Otrais atšķirībā no Vilnīša baudīja lielu sabiedrības uzticību.

+8
-1
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > sallukass 07.03.2011. 19.45

    Un rokas pacēlājs Kalvītis atšķirībā no Dombrovska riebās visai sabiedrībai bez izņēmuma un bija spiests ielīst Saeimā uz balsojumu pa ķēķa durvīm, jo baidījās dabūt ar sapuvušu olu vai tomātu pa ģīmi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 07.03.2011. 18.17

…””Partija, kas pacēla roku pret [ iepriekšējo KNAB vadītāju Alekseju] Loskutovu bez pamatojuma, beidza vēsturiskā miskastē. Es negribu, lai tas pats atkārtotos ar “Vienotību”, kura ļoti sen mēģina aktualizēt diskusiju par to, vai šis cilvēks ir piemērots tam amatam, ” sacīja Klementjevs.” ++++ shedevrs :)) Diez vai liekuliigajaa LR iekshpolitikas veesturee shis teikums nav pati virsotne?

+7
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 07.03.2011. 17.29

Oranžie skribenti saņem ļoti maz par rakstīšanu portālos. Kurmītis skaitās augsti atalgots rakstītājs [nu, tā kā padomju laikos Andrejs Upīts jeb vēlāk Zigmunds Skujiņš, salīdzinājumā ar pārējiem rakstniekiem]. Tā kā, ja parasts oranžo rakstītājs saņem 0.20 Ls par komentāru, tad Kurmītim maksā topa cenu, 1.50 Ls par komentāru [visiem zinams, ka Lembergs un Oranžie ir skopi]. Tāpēc Kurmītis nevar rakstīt bezgala daudz, bet viņu sūta komentēt kritiskos brīžos. Kā šobrīd.

+11
-1
Atbildēt

5

    lailabidzane > dace_ampermane 07.03.2011. 17.32

    .
    Un cik Tev, klejotajs, maksā?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 07.03.2011. 17.41

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 07.03.2011. 17.43

    > Varbūt ka tā

    Pārlieku sanervozējies?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > dace_ampermane 07.03.2011. 17.45

    Kurmīša ranga ķēzekļu tarifs varētu būt 0,0001 Ls par vienu vārdu, tāpēc tie pļūtījumi viņam allažiņ ir tik gari un šķidri.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dace_ampermane 07.03.2011. 17.48

    .
    Spriežot pēc Taviem paziņojumiem, klejotajs, esi labi informēts par izcenojumiem, tāpēc pajautāju. Nejūties varošs, un baidies no konkurences?

    0
    -9
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 07.03.2011. 16.34

Nu ko, SC viedoklis jau ir redzams. Caur puķītēm un rozītēm ir redzams, ar ko ZZS veidos jauno valdību.

+5
0
Atbildēt

0

Jānis Romanovskis 07.03.2011. 15.46

Šitais ir labs-http://www.ves.lv/article/164459
Оярс Кехрис: “Платить пенсии можно только врачам, учителям и полицейским”
07.03.2011 12:51

Пенсионная система в нынешнем виде действительно нежизнеспособна, считает Оярс Кехрис, бывший министр финансов и глава “Объединения экономистов 2010”. Что нужно делать?

0
-2
Atbildēt

1

zanejurjane7 07.03.2011. 15.24

Lai gan Kurmis šoreiz ir bijis pieklājīgs [kakas nav pieminējis], vienalga viņam nepiekrītu. :)

Un Sanitai Je. Nav pareizi, ka amatpersonu iecelšanas mehānisms tiek čakarēts atkarībā no “laika apstākļiem”. Nu piem tagad “labie” kontrolē NDP, tāpēc NewWawe2 jāieceļ NDP. Pēc laika V un ZZS sapļēšas, kaut ko pārbalso – nu “labie” tur vairs nav – ko tad darīsim ?

Un vienmēr jau arī der kritiski paskatīt vai tie “labie” tādi arī ir, vai tikai ir nokrāsojušies tādi…
Nu jau 2 gadus valdību vada Dombrovskis, būtu jau arī laiks parādīt kaut ko izdarītu, nevis tikai visā vainot TP->CCCP->WWII->vācu baronus

+4
-6
Atbildēt

2

    Anda Burve-Rozīte > zanejurjane7 07.03.2011. 15.41

    Es piekrītu, ka nav pareizi mainīt pēc laika apstākļiem, taču to, ka nevajag konkursu, teicu jau iepriekšējā norises laikā, kad NDP kontrolēja Godmaņa valdība. Iemesls ir vienkāršs. Konkursu ir bijis tik daudz, ka visi gribētāji jau ir pieteikušies, sākot no Mūrnieces vīra un beidzot ar TP jaunatnes organizācijas vadītāju. Tas kļūst par farsu. Iepriekšējā NDP starp Vilnīti un Zvejsalnieku pirmo izvēlējās tikai tāpēc, ka birojs par ilgu bija bez vadības, nevis tāpēc, ka kādam likās ļoti piemērots. Šāda ranga cilvēki, kas varētu vadīt KNAB, nerodas tukšā vietā, līdz ar to tiesu varas, prokuratūras, policijas iestāžu vadībai tas varētu būt vislabāk zināms – kurš no esošajiem vai bijušajiem varētu būt piemērots. NDP pieminēju prezidenta efekta dēļ, kas tomēr nospēlēja lielu lomu, lai vasarā visus satrauktos nomierinātu un mēģinātu meklēt tiesisku izeju. Lai gan tuvojošos prezidenta vēlēšanu dēļ tagad situācija ir sarežģītāka.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > zanejurjane7 07.03.2011. 15.47

    “Nu jau 2 gadus valdību vada Dombrovskis, būtu jau arī laiks parādīt kaut ko izdarītu”

    Neredzīgajiem rādīt kaut ko ir bezjēdzīgi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

zaigapriede 07.03.2011. 14.38

Lēmums vietā, arī šeit par šo tēmu http://www.lolitacigane.com/2011/02/mirusie-iet.html

+5
-3
Atbildēt

1

    mary75 > zaigapriede 07.03.2011. 15.35

    Tad jau Portugalē ar to korupciju, kā Latvijā, tikai tie, kā jau dienvidnieki, krutāki – nolikvidē, un cauri, to biroju, mūsējie tik tieši neuzdrošinās, kaut arī runas tādas no TP bija.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 07.03.2011. 14.26

Tā ka – gatavojamies kārtējam farsa cēlienam ar traģikomēdijas elementiem vairāku mēnešu garumā un skaļai, apstulbinošai neapmierināto hunveibinu spiegšanai tad, kad Saeima nobalsos par Vilnīša palikšanu amatā … :)
____________________
Tagad skaidrs, ka Vilnītis amatā nepaliks, jo Kurmīša tāpat kā Lelles pareģojumi nekad nepiepildās:))

+22
0
Atbildēt

1

    murnieks112233 > dro 07.03.2011. 21.07

    Ino Ej nu ej…pagaidi marta beigas un aprīļa sākumu, kad valdības beņķi tiks smagi sašūpoti…

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 07.03.2011. 14.20

Kas attiecas uz Vilnīti – tas būtu dīvaini, ja Plīša Lācis šādu komiteju nenorīkotu. Savējās Jutiņas pēcpuse taču jāaizstāv, citādi pēc publiskās izgāšanās ar „atentātu” meitenes prestižs galīgi jau padibenē nogājis … :)

Tas, ka Knab kļauzu rakstītāju pusotra gada laikā savāktajās „70 sūdzībās” Proķene ir atradusi arī ko izvērtēšanas cienīgu arī nav brīnums. Taču „speciālisti” strādājuši … :)
Tik baigi gribētos publiski ar tām iepazīties – nosodīšanas cienīgajām. Savādāk, cik atceros no lasītā, vislielākais Knab darbonīšu sašutums bija par to, ka Vilnītis šiem liek strādāt un plus vēl pieprasa atskaites par to, kā šie operatīvos līdzekļus izlieto … :)))

P.S. Bet beigu galā – visu lems Saeima. Un kā lems – domāju, ka tas jau ir zināms tagad. Viennozīmīgi tāds Vilnītis, kurš jenotībai pagalam nepatīk, ir daudz vēlamāks šajā amatā nekā Repšes favorīte Potapova … Jo vairāk, ka tuvākajā laikā gaidāmas ne viena vien „Rēzeknes burtnīciņa”, kad jenotu cūcības nāks gaismā.
Tā ka – gatavojamies kārtējam farsa cēlienam ar traģikomēdijas elementiem vairāku mēnešu garumā un skaļai, apstulbinošai neapmierināto hunveibinu spiegšanai tad, kad Saeima nobalsos par Vilnīša palikšanu amatā … :)

+1
-19
Atbildēt

2

    kika,kiki,banija > Roberts Gūtšmits 07.03.2011. 15.37

    Kā tu, Jefiņ, to zini??? Aunapierem norčam ir tāds pasūtījums?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Roberts Gūtšmits 07.03.2011. 21.04

    Kurmīti, sen zināms, ka Tu esi stulbs, bet gan jau kaps tevi izlabos…

    Pārējiem iesaku ar šo plānprātiņu nediskutēt, jo tas ir pilnīgi bezjēdzīgi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 07.03.2011. 14.18

Kurš stulbāks Kurmītis vai Vilnītis?

+16
-1
Atbildēt

1

    Ļoti grūts jautājums. Man arī nav viegls, kuru no viņiem abiem būtu jāapsveic sieviešu dienā?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

dro 07.03.2011. 14.16

Manuprāt Vilnītis apnicis visiem, jo ar katru dienu viņš izskatās arvien muļķīgāks – pat zvirbulēns brēc Vilnīti mistkastē. Gan jau smagos noziegumos apsūdzētais atradis lābāku sulaini.

+18
0
Atbildēt

0

kkristaps 07.03.2011. 14.14

Nemaz nezināju, ka Vilnītis kļuvis par ārlietu ministru un uzdodas par Kristovski … Bet blēžu varzas Par izzagtu Latviju ielenēm jau šādi smalkumi neinteresē, vai ne, kurmīt?

+15
0
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 07.03.2011. 14.07

Hunveibiniem – informācijai.
Vajag taču arī jums jūsu sasmakušajā pīļu dīķī starptautiskos jaunumus zināt. Citādi “objektīvais” IR jau ziņu par šo kārtējo jenotības līderiņa izgāšanos pabāzīs zem tepiķiša … :)

KRISTOVSKIM VĒL VIENS MISĒKLIS – MEDVEDEVU NOSAUC PAR MINISTRU
BNS
Pirmdiena, 7. marts (2011) 12:01
http://www.diena.lv/lat/politics/hot/kristovskim-vel-viens-miseklis-medvedevu-nosauc-par-ministru

Ārlietu ministrs Ģirts Valdis Kristovskis (Vienotība) pirmdien pēc tikšanās ar Čehijas kolēģi, atbildot uz jautājumu, Krievijas prezidentu Dmitriju Medvedevu nosauca par ministru.

Atbildot uz žurnālista jautājumu par Krievijas ārlietu ministra Sergeja Lavrova neseno paziņojumu par nepilsoņiem Latvijā, Kristovskis atkārtoja Valsts prezidenta Valda Zatlera oficiālās vizītes laikā izteikto Medvedeva vēstījumu.

“Sarunu laikā ministrs Medvedevs teica, ka minoritāšu un integrācijas politika ir Latvijas iekšējā atbildība. Es uzskatu, ka šis sasniegums vai pozīcija ir ļoti stingra. Tādēļ ministra Lavrova izteikumi ir kaut kas no vecās politikas, ko Krievija pret mums īstenoja. Es domāju, ka soli pa solim šī ministra pozīcija mīkstināsies,” sacīja Kristovskis.

Šī nav pirmā reize, kad publiskos pasākumos Kristovskis pārteicies. Piemēram, pēc vizītes Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV) valsts sekretāri Hilariju Klintoni viņš nodēvēja par ASV prezidenti. Savukārt, uzstājoties ārpolitikas debatēs, Kristovskis no tribīnes aizsardzības ministru Arti Pabriku nosauca par ārlietu ministru.

Arī pēc tikšanās ar ASV valsts sekretāri Kristovskis sliktās angļu valodas izrunas dēļ vairākkārt pauda dīvainus paziņojumus. Piemēram, runājot par Ziemeļu apgādes projektu, ministrs norādīja: “Vizītes laikā es arī varēju apmainīties viedokļiem ar NDN. Tas nozīmē Ziemeļu apgādes ceļa projektu, kas ir saistīts ar kravu gripu caur Rīgu uz Afganistānu.”

+1
-16
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > Roberts Gūtšmits 07.03.2011. 14.15

    to Kurmītis
    Čekas pediņi baigi manīgie. Neviena cita pasaules ziņu aģentūra nepamanīja Kristovska kunga pārteikšanos.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > Roberts Gūtšmits 07.03.2011. 14.18

    Hunveibins esi tu pats, jo visu, kam pieķeries, vienkārši sajāj. Ja cilvēks ir netalantīgs, tad viņš ir netalantīgs visā un tas attiecas gan uz tevi, gan Vilnīti.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Roberts Gūtšmits 07.03.2011. 15.39

    Es Tev pilnībā piekrītu – pārteikšanās ir pats briesmīgākais noziegums, daudzkārt šausmīgāks un ļaunāks par korupciju, “šoferu dēlu” un “lielāko kretīnu” iecelšanu atbildīgos amatos, nodokļu naudas zagšanu…

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

janis 07.03.2011. 13.49

Tas tad arī pieliks sen gaidīto trekno punktu Vilnīša spilgtajai KNAB karjerai un arī šai valdībai.

+6
0
Atbildēt

0

Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 13.48

Ziņa ir laba tikai tādēļ, ka ļaus KNAB priekšnieka “problēmu” risināt tā, kā paredz likums, nevis piekārt politisku birku, kā būtu, ja Dombrovskis vnk mēģinātu atbrīvot. Ja prokurors saredz pamatu, acīmredzot KNAB darbinieku sūdzība nebija gluži no gaisa grābta. Mani interesē, 1) par ko tieši komisija (tas vēl nav zināms un Kalnmeiers nesen intervijā teica, ka, ja būs par operatīvo darbību/sevišķo lietvedību, tad arī neteiks); 2) vai ir pamats tikai komisijai, vai arī kriminālprocesam (nopietnākā apsūdzība par operatīvās info nopludināšanu).

Politiskā ziņā ir skaidrs, ka atbrīvošanai Saeimā balsu nepietiek. Vai arī – tikai Vilnīša atbrīvošanai balsu nepietiek. Daudz kas būs atkarīgs no politiskās sarunu vešanas prasmes. Iespējams, izeja ir kandidāts, kas ir pieņemams gan ZZS, gan V, gan SC, kāds nenovērtēts melnais zirdziņš. Vienu gan saku uzreiz – es esmu pret konkursu. Uz šo amatu ir bijis tik daudz konkursu, ka visi, kas ir vēlējušies, ir pieteikušies, un rezultāts ir skaidrs: Strīķe ar Vilku netika apstiprināti ne pie vecā, ne pie šī parlamenta varētu, pārējie ir kārtu sliktāki, tāpēc nav jēgas imitēt meklējumus. Lai sanāk tiesa, ĢP, NDP un izdomā, kas varētu būt kompromiss.

+14
-1
Atbildēt

13

    kika,kiki,banija > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 13.54

    “Lai sanāk tiesa, ĢP, NDP un izdomā, kas varētu būt kompromiss”, – tas ir konkurss.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Tad sanāk slēgtais un bez pieteikšanās opcijām:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 14.01

    Īstenībā tā nešķiet laba doma, jo notiks zempaklāja slepens tirgus. Labāk atklāts konkurss, jo par KNAB priekšnieku nav ko darīt cilvēkam, kurš nav gatavs iet caur elles ugunīm un iebrist purvā līdz kaklam.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 14.17

    .
    Nu gan, Sanita Je! Pieņemams, nevis tāds, kurš strādātu… nu, nu.

    Un vēl. Ir jau apsveicams Tavs prieks, ka knābja prīkšnīkam varēs piekarināt ko kriminālu, vai vismaz administratīvu. Bet kā ar tiem vietniekiem? Tur jau arī tās piekabes netrūkst. Tie 1.18 MEUR, piemēram.

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    Tas, ja cilvēks ir pieņemams, nenozīmē, ka viņš nestrādā. Skat. Kalnmeiera piemēru. Neredzu pagaidām iemeslu teikt, ka nestrādā: Parex keiss ir vienīgais slidenais, un tas pats ir Adlera roku darbs. Pie Lemberga lietas strādā, pie šī strādā, pie digitalizācijas 2.0 strādā, ne no viena prokurora neesmu dzirdējusi nevienu vārdu, ka traucētu.

    Par 1,18MEUR – tas stāsts ir stāstīts jau vairākus mēnešus un visiem, kam interesē, ir arī dokumenti pieejami bijuši. Nav tur tik viennozīmīgi. Lai arī to izmeklē, dies pasarg, uzrakstiet iesniegumu vai sagaidiet, kad Vilnītis izdarīs.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 14.32

    .
    Ak tad visi prokurori atskaitās Tev, Sanita Je? ;)))

    Jā, tas, ka pieņemams, defoltā nenozīmē, ka nestrādās. Tikai kam un kā, vai ne?

    Klau, bet kā ar tiem vietniekiem? Tiem arī jābūt pieņemamiem, vai kā?

    +1
    -20
    Atbildēt

    0

    mary75 > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 15.24

    Un kā būtu, ja ģenerālprokuroru, policijas pr., KNAB priekšnieku, utt. vēlētu tiešās vēlēšanās tauta?
    Kaut kas līdzīgs ir ASV, cik zinu?
    manuprāt, nebūtu sliktākais variants.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 16.50

    balsis noņemšanai veel paari paliks , ierosinaajums naak no Kalnamaijiera , kuram pietiekam atbalsts no Lembes

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 20.43

    Tā jau ir, kad ar likumu nav noteikts, ka valstī svarīgāko institūciju vadītāji būtu JĀIECEĻ un tas būtu jādara valsts prezidentam, premjeram, ģenerālprokuroram vai augstākās tiesas priekšsēdētājam, atkarībā no ieceļamā amata. Šis partiju oligarhu tirgus ir sevi izsmēlis, līdz ar to sevi diskreditējuši arī Jēkabielas stipendiāti. Riebums māc skatoties uz viņu krēslu un kabatu spēlēm, laikā, kad tauta grimst nabadzībā un mūk projām no šīs muļķu zemes.
    Ja Vilnītis būtu normāls vecis, pats atkāptos, bet viņš ir neaptēsts čukča un vadās pēc principa: “kto postavil, tot snimjot”. Nožēlojami zems intelekts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 20.50

    dzeris49 Arī doma par tautas vēlētām augstākajām amatpersonām nav zemē metama, tikai tas varētu dārgi izmaksāt mums visiem. Varbūt, ka saeimai nevajadzētu ļaut izvirzīt premjeru, bet gan to arī līdz ar Saeimu ievēlēt un ar likumu noteikt premjeram brīvi izvēlēties profesionaļu-ministru komandu un nevis no partiju cilvēkiem, bet bezpartejiskajiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 21.43

    …Lelle…nu jau Tu esi ieskrējusies!…mūsu valstī Ministru Prezidents un Valsts Prezidents nevar strādāt amatu savienošanas kārtā…:))…ja atļautu izvēlēties mūsu bāleliņiem, tad spriežot pēc pēdējām aptaujām MP būtu A.Lembergs un arī VP būtu A.Lembergs…:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 22.25

    – Bet NV sievas 2 ooo ooo, oo jau būs vien jāatdod!
    – Kur tos raut?
    – Informēt aizturētos par lietu virzību un saņemt atlīdzību par “pakalpojumu”!
    Primitīvi, protams, bet ja cilpa savelkas,jārīkojās..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    atugo > Anda Burve-Rozīte 07.03.2011. 23.04

    “Varbūt, ka saeimai nevajadzētu ļaut izvirzīt premjeru, bet gan to arī līdz ar Saeimu ievēlēt /…../”

    Diemžēl rezultāti varētu būt līdzīga Izraelai, kur tautas ievēlēts premjera eksperiments notika 3 vēlēšanās starp 1996-2001 gadiem. Nereti ievēlētais premjers bija no vienas pārtijas, bet parlamentā premjera partijai nebija pat pluralītāte. Faktiski ļoti viegli ir iztēlot, ka Dombrovskis 2010.g. būtu vinnējis premjera posteni, bet Saeimas sastāvs tomēr būtu bijis tāds pats kā šobrīd. (Skat ‘Elections’ nodaļu http://en.wikipedia.org/wiki/Prime_Minister_of_Israel)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 07.03.2011. 13.47

izraadiijies ,Vilniitis ir taads lupata , ka Lembem pat nav deriigs , nu varees ielikt pareizo , kuram noņemt Jutu buus divus pirkstus *****t…

+5
-1
Atbildēt

0

mary75 07.03.2011. 13.31

Saprotams tas, ka arī ģenerālprokuratūrai parādījušie jautājumi Vilnītim, var tikai priecēt.
Bet, beigu beigās, visu izlems Saeimas vairākums, un tur mums pārsvarā tas pats agresīvi – tumsonīgi – zagligi – blēdīgais un pērkamais vairākums, kas nomainīja Loskutovu pret Vilnīti, tikai, citās proporcijās.
Tā ka principā, Vinītis var nekas vēl ilgi nedraudēt, vismaz, līdz nākamajām vēlēšanām, kuru rezultāti, baidos, principā ne ar ko neatšķirsies, jo tauta tic Lembergam un mīl Lembergu, un par SC balsos ne mazāk, kā šoreiz, pirmkārt, vairākums krievvalodīgo pilsoņu, otrkārt, jo tas ir tāds pats populistisks veidojums, kā Lemberga īpašumā esošā ZZS.
Tā ka teorētiski Vilnītis mums var būt mūžīgs, nu, vismaz, kamēr vairums elektorāta balsos par tiem, kuri viņu atbalsta, vai Lembergs neatradīs vietā vēl lielāku un paklausīgāku kretīnu.

+23
-1
Atbildēt

5

    kika,kiki,banija > mary75 07.03.2011. 13.37

    Par tādu vilnīti ir atbildīga lemberga zaļo zemnieku sulaiņu partija!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 07.03.2011. 13.45

    ..dzeri…nu, nu – lai gan ZZS ir jampampiņu bars ar hūti galvas vietā…tomēr Ģenerālprokuratūrai atklājot virkni nelikumību Vilnīša darbībā…arī viņiem pastāv pārāk liels risks turpināt absurda teātri…būs interesanti vērot ZZS Grigules taisnošanos, Gustiņa stostīšanos un Daudzes minstināšanos…ZZS izģērbšanās – garantēta!…nebūsim tādi pesimisti!…:))…

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.03.2011. 13.47

    Apskaužu tavu optimismu, atliek tikai cerēt, ka tev taisnība.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > mary75 07.03.2011. 22.43

    >zanE – Tu tik mīļi to pateici! Vienkārši un skaisti!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > mary75 08.03.2011. 05.54

    Nu, Grigule taisa spožu karjeru, skaties, drīz sēdēs Saeimas prezidijā vai kādā citā svarīgā amatā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 07.03.2011. 13.31

Ģenerālprokuratūra ir secinājusi, ka ir pietiekams pamats KNAB priekšnieka atbilstības amatam vērtēšanai.
______________________
Visu cieņu! Jautājums, vai Vilnīti aizejot, Knab vadītāja vietu neieņems vēl lielāks kretīns…

+11
0
Atbildēt

4

    kika,kiki,banija > dro 07.03.2011. 13.35

    Lielāku atrast ir grūti, lai neteiktu, neiespējami.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 07.03.2011. 13.37

    Nu tur jau tā lieta, vai tad smagos noziegumos apsūdzētais ļaus tur ielikt kādu normālu cilvēku, neticu un neticēšu, ja jau viņam tik svarīgi bija ielikt savējo pat cilvēktiesību birojā, kam vispār,, principā, nekāda teikšana nav.
    Lielāku kretīnu diezin vai ieliks, bet, viltīgāku kretīnu gan var.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Kaldre > dro 07.03.2011. 14.28

    Dabūt to maitu vilnīti nost jau būtu daudz. viņa vietā ar vienotību valdībā grūti būtu iedabū vēl sliktāku kandidātu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > dro 07.03.2011. 20.58

    dzeris49 Tu smagi maldies! Izlasi Tiesībsarga pilnvaras un tiesības, tad sapratīsi kapēc tas tika tā dzīts cauri! Caur Tiesībsargu ir iespējams tikt pat pie visslepenākās informācijas, pie visiem dokumentiem un tici man, ka tas Jansons ir stipri nekaunīgāks par Vilnīti!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 07.03.2011. 13.27

Vairs precīzi neatceros, kā tur bija? Vajadzēja vai nevajadzēja Saeimas balsojumu, lai atstādinātu KNAB priekšnieku? Ja vajag Saeimas balsojumu, tad Vilnītis paliks tur, kur ir šobrīd. Pārāk daudziem ir izdevīgi, ka KNABs ir faktiski rīcībnespējīgs.

+9
0
Atbildēt

3

    mary75 > disassociative 07.03.2011. 13.32

    Vajadzēja, tur jau tā nelaime.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > disassociative 07.03.2011. 13.32

    Vajag, lai ieceltu, vajag, lai atlaistu.

    Tā kā situācija ir kļuvusi patiešām skarba. Reāli ZZS un SC bloķē valsts tālāku attīstību.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 07.03.2011. 13.44

    Reāli ZZS un SC mēģina publiski pierādīt, ka Vienotība nespēj vadīt ne valdību, ne valsti. Mērķis ir pašiem tikt pie varas, bet, lai to sasniegtu, ir līdz galam jādiskreditē Vienotība, kurai bija liels atbalsts vēlēšanās. Diemžēl Vienotības darboņi arī lieliski piepalīdz.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

vupats 07.03.2011. 13.25

Laikam jau par nopietnāku problēmu sāk izvērties kāda cita persomāža “nasing spešal”:
“Sarunu laikā ministrs Medvedevs teica, ka minoritāšu un integrācijas politika ir Latvijas iekšējā atbildība. Es uzskatu, ka šis sasniegums vai pozīcija ir ļoti stingra. Tādēļ ministra Lavrova izteikumi ir kaut kas no vecās politikas, ko Krievija pret mums īstenoja. Es domāju, ka soli pa solim šī ministra pozīcija mīkstināsies,” sacīja Kristovskis.”

Protams, “Vilnīša jautājums” IR būtisks, vien tas mūsu “ģenerālministrs” sāk maitāt vairāk kā visi “plānā galdiņa borētāji” kopā ņemot.

+2
-16
Atbildēt

1

    dro > vupats 07.03.2011. 13.28

    easy…Jauki, ka izlasīji. Šī ziņa jau arī tev bija domāta:)))

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 07.03.2011. 13.24

…beidzot!!!…nu jau kļūst skaidra Vilnīša plosīšanās…un rodas cerība, ka šai agonijai tiks pielikts punkts!…tagad nedrīkst vilcināties ar komisijas izveidi un Vilnīša darbības izvērtēšanu atlikt uz vēlāku laiku – ir jārīkojas!…un nekavējoši!…

+26
-1
Atbildēt

1

    murnieks112233 > andris902 07.03.2011. 20.52

    Dombrovkis kā lēnais divplāksnis kamēr izdomās…arī Jutu paspēs atlaist.
    Laikam kādam tur svilst pakaļa, smagi svilst…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 07.03.2011. 13.19

Nu re, no rīta jautāju, kur ir prokuratūra ar izpētītajiem materiāliem. Un pusdienlaikā jau atbilde. Jauki :)

+13
-1
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam