Pasažieru pārvadātāji apsver iespēju neiebraukt autoostās

41

Komentāri (41)

Ieva 04.03.2011. 17.49

Man jau liekas, ka atkal tiek meklēts tur, kur gaišāks, ne tur, kur pazudis. Vai tiešām vienīgā vieta ekonomijai ir pasažieru pārvadājumi? Ne (dienvidu) tilti, dārgakie pasaules ceļi, ne plastifikators asfaltā, ne RD superīgā biļešu kontrole, ne Mersedes autobusu iegāde, bet tieši, tas, ka tantukam nu būs jāmaksā dārgāk, ir valsts glābiņš.
Tāpēc iesaku busiem neapstāties galapunktos, un pa ceļam neuzņemt pasažierus.

0
0
Atbildēt

0

janazakovica 04.03.2011. 12.07

lielakais speletajs tirgu ir cekistam savickim piederosaa nordeka-un mazas satelit firminas ari vina.pieradusi ka draugi gadiem pieskir susidijas un var skaisti dzivot biznesa inkubatoraa.dienas biznesaa pasutijuma raksts ir it ka rupees par cilvekiem kuri maksas dargak par transprtu..meli visas mazas firmas patstavigi tiktu galaa…vajag atvert tirgu visiem nevis dome atlauj braukt tikai konkretam firmam konkretos marsutos..

+2
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 04.03.2011. 11.17

Kur palika ideja par rentablo maršrutu nedotēšanu un ļaušanu konkurencei visu nokārtot, savukārt naudu atstājot tiešām tādiem variantiem, kur cilvēku plūsma nenosedz izmaksas?

ZZS Satiksmes ministrijā turpina iesākto praksi. Brīnums, kur tu rodies.

+1
-1
Atbildēt

0

Madara Konuša 04.03.2011. 11.03

Interesanti no kurienes šim te “vadītājam” ir informācija, ka internetu lieto labi ja 5%. smieklīgi. Cik % lieto telefonu? Visu to autoostu var mireīgi aizvietot ar vienu mazu programmiņu telefonā. atliek tik vienam pārvadātājam to sākt un visi skries līdzi.

+1
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 04.03.2011. 10.43

Kāmēr nebūs redzams oficiāli, cik ir pašizmaksa vienam pašazierim konkrētā maršrutā, tikmēr pārvadātāji var apgalvot ka viņi staigā ar ubaga tarbu apkārt – un mums ir jātic viņiem, jo mēs to nevaram pārbaudīt. Zinot, kāda naudiņa ir apgrozījusies visus šos gadus šajā jomā, atļaušos neticēt.

+2
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam