Nu ko, draugi, apsveiksim, JL ar profesionālu shēmotāju sertifikāta veiksmīgu nokārtošanu! Ja kāds naivulis bija cerējis, ka kopā ar TP izzudīs arī viņu piekoptā shēmošanas politika, tad diemžēl…pienāciet rīt.
Tā vai citādi, Mūrniecei derētu smelties seno tolteku gudrībās:
1) domā, ko runā
2) izvairies no aizspriedumiem
3) NEKO NEUZTVER PERSONISKI
4) dari visu pēc labākās sirdsapziņas
Inga Jēruma _..Mūrniecei derētu smelties seno tolteku gudrībās.._
~~~~~~
tas ir interesanti bet nekas tur nesanaks, laikam jau par velu, vai visdrizak, – nekas tads nav vajadzigs vai pat ir pretimparadits cilvekam kas par sevi skaidri zina ka no dzimshanas ir vadonis vai vismaz ministrs.
….TanteSidra….Tev tāda naksnīga vēlēšanās uznākusi…kājeles izkustināt – spārdīties gribās?…:))…nu,pag!…atliek pieņemt situāciju tāda, kāda tā šobrīd ir…labāka taču nekļūs, ja vēl vienu dunku Lindai raidīsi…:))
bet Zane, ko tu gribeji ja man vinja nepatik.
pec veleshanam negribeju ka vinja kljust par ministri tachu pec Jekabpils lidzigi ka lno teicu ka vinjai vajadzetu palikt un smagi stradat, tagad redzu ka ari no ta nekas pratigs nesanaks.
vinja cikvien varejusi ir samidijusi labticiga, tagad man gribetos pat teikt lempja Dombrovska autoritati. vinju vajadzeja patriekt daudz parliecinoshaka veida, ta lai visiem no ta skata slikti paliek.
…ui, asinskāra esi!..:))…vai tomēr Tevi arī nav ietekmējis pūļa instinkts?…šodien aptaujas rāda, ka 67% vērtē negatīvi Mūrnieci…jautājums – Mūrnieci, Mūrnieces darbu, vai izveidojušos priekšstatu par Mūrnieci?…interesanti būtu dzirdēt, ko ļautiņi vispār par Mūrnieci zina?…:))
Zane, puli, vismaz latviskaja puli domine nevis aktiva pretestiba ljaunajam vai ka tu saki asinskare bet lenpratiba un samierinashanas.
es nezinu ko ljautinji par Murnieci zina bet man par vinju priekshstats ir noformejies, ja velies, – tepat pastastishu.
uz 100% piekritu Ozolinja teiktajam ka Vienotibai ir jamaina sava uzvediba jo tas but vai nebut tada forma kada vinju lidz shim uztveram ir atkarigs no spejas pretimstavet Lemberga zaljzemnieku spiedienam. tachu shi doma jau ilgaku laiku ir gaisa un piekritu ari Dzerim kas saka ka ne jau visiem Vienotiba shis tirgus ar oligarhu ir nepienjemams.
…piekrītu!…pati to esmu teikusi…lai arī negribētos piekrist Lemberga teiktajam, ka Vienotības iekšienē notiek strāvojumi, kas V var sašķelt – ārēji tā izskatās gan!…ar katru dienu vairāk…
Vienotiba ir cilveki kas jutas pashlaik savu iespeju zenita, kam pashlaik ta ka ir jau ir silti un labi, tapec miers vinjus celj un nemiers tos posta.
Dombrovskis var domat ka Aboltinja un Murniece tam ir Spidola ar Laimdotu bet es vinju pashu ar Lachplesi tagad neasocieju, te es negribu publiski izteikties.
Murniece ir no ministra amata patriecama bet tapat tas neko neatrisinas – vinja aizies lai atnaktu un bus Aboltinjas padomniece.
…mēs nezinām,kādi bija Dombrovska apsvērumi Mūrnieci paturēt līdz 6.jūnijam…skumji būtu, ja piepildītos Nellijas izteiktā ironiskā piezīme…bet arī tas ir iespējams, jo šobrīd strādāt koalīcijā ar faktisku opozīciju ir pilnīgi neprognozējami…nedaudz optimismu vieš fakts, ka reģionos JL deputāti nav apmierināti ar notiekošo un viņi ir spējīgi atvēsināt vienu otru lielpilsētas pārkarsušo prātu…cerība mirst pēdējā!…
Zane, Murnieces neveiksmes attiecibas ar sev padotiem tu biezhi noradi uz tavuprat iespejamu jau tradicijas saknjotu diskriminaciju pec dzimuma pazimem vai seksismu: _”…sievietei kaut ko mainīt patriarhālā sistēmā, kura veidojusies gadiem, ir gandrīz vai neiespējami…”_.
nu nav taa, galigi nav. Latvija sievietes ir cienja vienmer augstos amatos bijushas, nepievedishu te piemerus, tam pietruks vietas, un, – pat Murniece vienu laiku shkiet bija normala, laba Aizsardzibas ministre, varbut tapec ka armiju vinja nevareja pec sava prata ta izrikot ka sev padoto visu veidu policiju. nav bijis seksisms shajas attiecibas, protams ja uz sho dzimumatshkiribu speciali nespekule, nestasta ik bridi cik vinja augsta mera emocionala un neskrien buchot ugunsdzesejus ierinda visus pec kartas, kautkas tads tiesham Pencim vai tam pasham Ghirtvaldim nekad muzha prata neienaktu.
Vienotibai nav ne procesa propagandas ne kontrpropagandas, joprojam uzskata ka ir vertiba pati par sevi ta ka Princese stikla kalna. tad kad tirgojoties galigi samenjghesies ar ZZL ta ka atshkjirt abus vairs nevares tad kam vinji bus vajadzigi, ari ZZS durakus uzmetis.
priekshlikumu nonjemt berniem anglju valodu izteica tatad ierosinaja ZZS Brigmanis, tachu pec paris dienam 100. panta Lambergs ar otru Sesku jau to pasniedza ka Dombrovska skandalozu iniciativu, Gailitis un tris man nezinami zhurnalisti to nenoprotesteja.
ai nu tadu stulbuma vai isredzibas piemeru ir simtiem, to sekas bus fatalas bet mes tur neko negrozisim un notiks tas kam janotiek, vista ari ir putns tikai nav paredzets lidoshanai.
…nē, mīļā!…par seksismu te nav runa!…bet Tevis pieminētā atšķirība starp armiju un policiju, tā gan ir!…armija, kā militāra struktūra nevar atļauties tādus izgājienus, kā sūnveidīgie ar savu kompāniju…tāpēc Mūrniece kā AM kotējās augstāk, nekā IeM…piekritīsi taču, ka neviens no iepriekšējiem IeM ministriem nav izdarījis ko labāk par Lindu, bet tur neviens diži acīs nelēca…jā, ir Lindai savas kļūdas nenoliedzami!…un viena no tām, ka mēle kustās ātrāk par smadzenēm…bet viņa nav vairāk ziepju savārījusi, kā iepriekšējie…drīzāk, pieķērusies izkurtējušajai sistēmai, kas pieņēmusi monolītu veidojumu – viens par visiem, visi par vienu!…kaut vai tie paši darba grafiki, kuri tika mainīti pēc savām vajadzībām ar attiecīgu priekšnieku piekrišanu…iebāza degunu, kur nevajag!…vai, Tavuprāt, tas ir normāli?…vai bija Lindai tiesības prasīt izpildīt noteikumus, kuriem bija jāfunkcionē jau nez cik gadus?…to iekšējo rūgšanu un neapmierinātību redz tikai tad, kad tiek aizskartas kāda intereses…un tad sāk velties akmentiņš, kas pāraug lavīnā…neviens no “večiem” to nemanīja, vai izlikās nemanām…un viss bija nosacīti OK…sieviete uzdrošinājās!…vai nebija Valmieras gadījuma Jaundžeikara laikā?…un kas?…te lūk ir – salīdzināmās vērtības….
Nu super!
Ak Dievs, kāda liekule un paštaisna muldoņa!
Nu tev ir INTERVIJA. Varētu domāt – lieliskā iespēja pirms aiziešanas tad nu pastāstīt, ko labu esi izdarījusi šo 2 gadu laikā … A tā vietā – tiek veidots kaut kāds personīgo ienaidnieku reģistrs, tiek publiski saukti uzvārdi, kuri nabaga labo lindiņu kaut kādā veidā ir aizskāruši, abižojuši, vai vienkārši – nav atbalstījuši kādā brīdī !!
Grib, lai par viņu presē rakstot tās labās lietas, a ko pati dara? LABAS lietas par citiem saka? Vai pati viņa vispār ir kādreiz ko labi par citas partijas politiķi pateikusi? Jeb tikai nēsājusi līdz akmeņus azotē un centusies cik tik spēka politkonkurentus ar sūdiem nomālēt? Tas pats Jaundžeikars – kā tur bija, vai tas bija viņš, kurš bez jebkādiem pierādījumiem publiski brēca, ka lindiņa esot zagle jeb tomēr otrādi? Vai arī „lieliskais pirmsvēlēšanu piārs” (melnais, protams) par to, ka vislatvieši esot saistīti ar čečenu mafiju ??? Reti kura publiskā persona, nemaz nerunājot par ministru, ir bijusi tik bezatbildīga, neprofesionāla un melīga kā šī tante !
Kurš likvidēja Policijas akadēmiju ? Pavisam sīka niansīte – to pašu, kurā esot mācījies šis agresīvais vakardienas šāvējs un pop-korna gremotājs ? Ej, nu sazini, kurā brīdī čalim jumts aizbrauca pa pieskari un kādu lomu tajā nospēlēja jenotības ”konsolidācijas” ? Kurš likvidēja iespēju poličiem legāli piepelnīties OFICIĀLAJĀS apsardzes firmās pie ministrijas ? Un lika tiem meklēt nelegālās iespējas ? Kurš grieza algas, pabalstus, atvaļinājumus un visas citas lietas ? Līdz tam, ka normāls vecis spēka gados ar stroķi pie sāniem VAIRS fiziski NEVAR savu ģimeni pabarot ? Kretīnisms vienkārši …
Pirmo reisi lasu tādu aizejoša ministra cūcisku interviju …
Un vispretīgākais, ka tante izskatās tiešām liek lielas cerības uz Saeimas balsojumu. Ja jau zemnieki ir apsolījuši viņai atbalstu (no sērijas – lai jau šī Melnā Avs vēl kādu laiku pamaitā jenotības imidžu un reitingus … ), tad viņas atstāšana amatā ir pilnīgi reāla. Inervijā jau cauri rindām lasāma nožēla, ka tante esot pasteigusies ar šo savu atlūgumu …
Kārtējo reizi – vienotības ciniskums, melīgums un divkosība vienā flakonā …
Mūrniecei vajadzētu palikt līdz mainīsies Dombrovska valdība. Jukas rada nestabilitāti. Par daudz saasinātas emocionālas uzmanības ap IeM. Jāļauj strādāt.
…evu…varēja strādāt!!!…ja apņēmās pēc Jēkabpils strādāt – vajadzēja to darīt un atbalsts no saprātīgiem cilvēkiem arī ir bijis…uzskatu, ka Linda varēja daudz labas lietas padarīt un lauzt stereotipus, tikai salūza pārāk uzkurinātu kaislību – apzināti gan no pašas struktūras puses, gan mediju spiediena rezultātā…gan arī pietrūka atbalsta no savējiem partijā…
…gaidīsim pēcpusdienu!…
Ko tur ļaut neļaut
meičai sakāpis galvā
saemas balsojums – divreiz šāviņš vienā bedrē nekrīt !
lāčuks bezizejā šaurā
nāk marta gājiens
arī lembis ko vēkšķēja par iekšējo strāvu
un nav jau ko likt pagaidām neredzu – vietā
…jā!…Mūrniece ir emocionāla un tas ir viņas “Ahileja papēdis”…arī šoreiz – atklāt savu dvēseles sāpi NRA bija muļķīgi…var daudz ko viņai pārmest, bet sievietei kaut ko mainīt patriarhālā sistēmā, kura veidojusies gadiem, ir gandrīz vai neiespējami…mēs neesam izauguši līdz ASV dienestu līmenim, kur tas ir saprotami un pieņemami…kauna traips ar negodīgiem policistiem?…bet varbūt uzslava par godīgajiem, kuri šos puvekļus arvien vairāk sākt vilkt gaismā, nebaidoties, ka tas dienestiem radīs sliktu slavu…bet cilvēkiem jau patīk traģēdijas un sensācijas, par tām ir ko runāt un veidot savu notikumu ķēdi, bet labais paliek nepamanīts,jo tur jau nekā sevišķa nav – pašsaprotami un ātri aizmirstam!…
…balsojums Saeimā varētu būt interesants spēles variants, lai parādītu spēku samēru un ZZS Vējoņa personā izteikto aizstāvību Mūrniecei…diemžēl, tas Vienotībai uzvaras laurus var nenest…
…laikam, šoreiz vajadzētu pateikt Mūrniecei paldies par paveikto…un meklēt citu IeM kandidātu…tikai – ne O.Pulku!…nedariet muļķības!…
Pulks būtu katastrofa, bet, vai tad V nevarētu atkāpties no ierastas prakses, un iecelt šai amatā kādu profesionāli, kas nav obligāti saistīts ar V?
Domāju, par to V tikai izpelnītos aplausus, un tas ne valsti, ne V neapdraudētu.
Un kurš, ar V atbalstu, reiz būtu tiešām spējīgs veikt tur reformas un atbrīvoties no milzīga daudzuma kabinetos sēdošo priekšnieku, nevis, kā Mūrniece, vienkārši nomainīt tos pret “savējiem”.
Varbūt, tad atrastoos nauda pacelt algas uz ielas strādājošiem policistiem?
Profesionāli ? Ha, ha, ha … atļauj gardi pasmieties! KAD ? …. nosauc KAUT VIENU amatu šajā valdībā, kur jenotība būtu iecēlusi kādu profesionāli !
Tas šai šarlatānu bandai vienkārši nav pa spēkam. Pārāk daudz ir šoferu dēliņu, kuri prasa tūliņ un tagad iespēju pasmelties no Siles ! Piemēram – cirks ar ES prezidentūru, kuru nu tagad rullēs „ģenerālis” Pabriks ar sekretariātu ĀM telpās …. Tas vispār ir tāds apkaunojums valstij, kādu līdz šim Eiropas mērogā mums neviens vēl nav spējis sarūpēt. Visa Brisele par to drīz ņirgs vēderus turēdami!
Pilnīgi un absolūti nogulētā klaunāde ar Tiesībsargu ir tikai kārtējais precendents, kad jenotības kadru politika demonstrē savu absolūto infantīlismu.
Un Iem ministra kandidātu izvirzīšana – jau arī . Zaļzemnieki ir izvirzījuši JAU DIVUS, kamēr jenoti joprojām kaut ko purpina zem deguna ! Pie tam – ABUS tiešām ļoti spēcīgus kandidātus un ABUS – profesionāļus. Ķuzis vien ir ko vērts! A ko jenotība – kārtējos pļurkstonīti žurnālistu ?? Kurš, salīdzinot ar Ķuzi, ir staigājoša anekdote? Jenotu-prāt – caurkritušas piāristes vietā tagad mums iekšlietas jāvada izbijušam TV diktoram ?? A ir kaut viena lieta, ar ko viņš būtu labāks par bēdīgi slaveno mūrnieci ?
P.S. Es pat neesmu pārliecināts, ka tam pajoliņam pau.i vispār ir … :)))
Visi saka, ka par ministriem ir jāliek profesionāļi. Kādi profesionāļi? Par veselības ministru likt ārstu (Rozentāle)? Vai par izglītības ministru likt studentu?
Vai varbūt vari pateikt, kurā fakultātē apmāca topošos ministrus?
Ja liksi par ministriem nozares cilvēkus, tie vilks deķīti uz savu pusi. Un ja tie vēl ir apolitiski – arī bez jebkādas politiskās atbildības.
Bet nopietni, kāds(!) profesionālis tev bija padomā? Viņa ir pat strādājusi iekšlietu ministrijā.
Taa uz aatru roku, ko atceros Muurnieces labie darbi – Bauskas tilts, tas, ka nevis suutija alfu, bet shinii gadiijumaa aizstaaveeja padotaa pienjemto leemumu, vaacu armijas Riigaa ienaakshanas datuma “sveetku” aptureeshana, Luzhkova neielaishana LR uc shaada veida politiski solji, visos shajos gadiijumos vajadzeeja paraadiit stingru roku un to vinja izdariija.
Manupraat kljuudas (emocijas) – pazinjojums par Afganistanu, nespeeja paaris dienu skaidri tautai noformuleet, ” kas notiek” Naglas ” kratiishanas” laikaa, kaa arii shis demisijas raksts uc shaada rakstura neveiksmes.
Tieshi par visas iekshlietu sisteemas (netikai policijas)”paarvaldiishanu” skaidru zinju nav, bet ir sajuuta, kura balstaas uz kaut kaadaam info “driskaam”, ka Muurniece tomeer censhas tikt valjaa no shii “peecpadomju” mantojuma, kursh mums veel joprojaam velkas liidz un ne tikai policijaa.
Kas daudz vairaak mainiisies, ja vietaa naaks cits ministrs – gjeneraalis, piemeeram, vai ruudits un veikls politikjis, kursh nekad lieku nepateiks un vispaar lieki aciis nekur neliidiis? :)) Darbs policijaa uzlabosies? :) Vai gluzhi vienkaarshi tiks lietas sakaartotas taa, lai katri meesli tik biezhi uz aaru neizpeldeetu?
Ja cilveeks skaidri un gaishi pasaka, ka vairs nevar pavilkt – tad vinjam ir jaaiet, bet, vai tas Latvijas iekshlietu sisteemai buus ieguvums – shaubos.
Atļaušos iebilst, padomju mantojums, drīzāk, nenomaināmie “neaizvietojamie” vadītāji, nevis ministru demisija.
Vai tad tiešām tici, ka nekas labāks par Mūrnieci nav
Tad ar V pavisam bēdīgi.
Kaa peec mees esam iedomaajushies, ka mainot ministrus pashaa sisteemaa noteikti arii kas mainaas? :)) Kam ir jaazin ar ko nodarbojas policists – narkodileris – ministram, jeb shii “policha” serzhantam? Ja Pulks kljuus par ministru, kaa te baumo, vai shajaa zinjaa buutiski, kas mainiisies? :))
Kaa jau teicu – ja Muurniece pati saka, ka vinja vairs nespeej pavilkt, tad vinjai ir jaaiet, bet citu, objektiivus iemeslus, kaadeelj vinja buutu jaanomaina, neredzu. Bija taadi, bet tiem jau baarda pieaugusi, par tiem var aiizmirst
Pēc tavas loģikas ministram vispār nav nozīmes, nozīme tikai tiem, kas pa tiešo saskaras ar noziedzību.
Bet, taisni ministra rokās kadru politika un apstākļu radīšana, lai tie seržanti var strādāt normāli.
Nu, ja būs Pulks, tad V būs kārtējo reizi pati sevi nopērusi, negribas ticēt.
Ministra rokaas nav kaadas policijas rotas teiksim treshaa vada pirmaas nodaljas komandiera iecelshana, vai atcelshana. Tas, ka shaadaa liimenii ir bardaks, tas jau ir tas peecpadomju mantojums par kuru mees te visi kolektiivi breecam, taa ir taa augsne, kuraa izauzg narkodileri un laupiitaaji un te nu ir jaapiekriit Muurniecei, ka nevar no vinjas prasiit, la vinja paaris gadu laikaa izlabotu to, kas 20 gados ielaists. Kas ir dieneejis armijaa, tas sapratiis.
Muurnieces aizieshana, sho tiirishanas procesu tikai pavilks garumaa, bet – padariita darba sajuuta jau mums buus :)) – kaa nekaa jauns iekshlietu ministrs utt, kaut kas tomeer notiek :))
…riņķī apkārt…labi funkcionējošā struktūrā nebūtu tik svarīgi, kurš ieņem ministra posteni…diemžēl, iekšlietu sistēma – tāda nav!…lai atskatāmies uz iepriekšējiem 20 gadiem – atstājot visu pašplūsmā, neķeroties klāt reformām, viss ir izkurtējis, ir tikai fasāde…un ir ļaudis, kas ar to ir apmierināti…kaut vai tas pats darba laiku grafiks, kas sacēla tik milzīgu vētru sūnveidīgo prātos…un no tādām sīkām lietām veidojas lielās…
Kad tika piedāvāts samazināt policistu skaitu un pielikt pie algas, lai no tās algas varētu arī pārtikt, cilvēki lamājas. Kad piedāvā pārbaudīt policistu psiholoģisko sagatavotību, atkal nav labi, jo tad tiks atlaisti daudzi darbinieki (kurus labāk uz ielas formās neredzēt). Kad piedāvā samazināt policistu maksimālo slodzi (lai var arī strādāt, ne tikai krēslā sēdēt pa pusei aizmidzis), atkal nav labi, redz, vajag piepelnīties.
Tā viš ir, ka lamāt ministrus jau ir viegli, tikai nav skaidrs, par ko tieši te tauta cepas.
rinķī apkārt
_…Muurnieces labie darbi – Bauskas tilts, tas, ka nevis suutija alfu, bet shinii gadiijumaa aizstaaveeja padotaa pienjemto leemumu, vaacu armijas Riigaa ienaakshanas datuma “sveetku” aptureeshana…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
shoreiz nekadi nepiekritu. te man jasaka – nu gan tu dod…
Tiesas lemuma ignoreshana uzsutot Alfas kaujiniekus pilna ekipejuma 10 neapbrunjotiem pensionariem kas posas nest ziedus uz Brivibas Pieminekli lai atceretos komunistu patriekshanu no Rigas vacu karaspekam ienakot, – brivi pec saviem ieskatiem izmantot sev padoto Speka resursu ir Murnieces stila, bet nepieskaiti vismaz to labiem darbiem. nekur civilizeta pasaule tas ta netiktu vertets.
par shi visai musu valstij vesturiski nozimiga notikuma atzimeshanas datumu varam strideties un to jau kadreiz te darijam, bet ne jau Speka ministrei Murniecei par Tiesas lemumu spriest, to apshaubit un to ignoret lai no ta sev politiku taisitu.
varbut pareizak butu 70. gadskartu atzimet 30. junija kad tautas pashaizsardzibas vienibas saka vajat komunistus kas panika atkapas frontes linijai tuvojoties, – tachu shi saruna butu arpus dotas temas, to citreiz.
ari Bauskas notikums manuprat nav vertejams viennozimigi ka labs darbs, – ta nevar vertet Alfas specvienibas neadekvata speka demonstrejumu pret neapbrunjotiem cilvekiem.
.
Kurai avīzei LM sniedz interviju? NRA.
Par kuras frakcijas viennozīmīgu atbalstu ir parliecināta LM? Par ZZS.
Kāpēc rudenī, portfeļus dalot, IeM nevarēja dot ZZS? Lai nestrādā uz Hūti.
Kāpēc ZZS tik noteikti atbalstīs LM? Tāpēc, ka…
Zvaigžņu slimība pēdējā stadijā… Bet Pulks, iespējams, kā ministra kandidāts tiek minēts publikas pabaidīšanai. No komentāriem redzams, ka rezultāts sasniegts.
Kada jega biedet publiku, ne jau publika ir ta kas pienem vai noraida demisijas rakstus, izdara izveli uzticibas balsojumos un iecel jaunus ministrus. Publikas viedoklis Latvija ir svarigs tikai apmeram 6 menesus pirms kartejam velesanam, pareja laika tas vera netiek nemts.
Nja, LM ir emocionali nenoturiga, ne parak izdariga un logiska, un sis cirks ar atkapsanos, to lieku reizi krasni nodemonstre, tacu no otras puses…nu un tagad iedomajamies par Iekslietu ministru piemeram, plasa profila specialistu un vienkarsi labu cilveku O.Pulku (ko V mineja ka iespejamo vienu no kandidatiem uz so amatu)… Vai nav vel neomuligak?
Iekšlietu ministre: “… ja nebūtu manis, sistēmai būtu klājies daudz grūtāk… Taču, neskatoties uz to, es nepamanīju virsrakstus avīzēs – Mūrniece, tu esi malacis!”
Izskatās, ka šīs situācijas turpinājums vairāk raksturos Valdi Dombrovski, jo Linda jau sen pateikusi visu, kas sabiedrībai būtu jāzina par viņas piemērotību šim amatam.
tieši tā, bumba tagad ir VD lauciņā un viņam kā premjeram ir jāparāda sava spēja pieņemt racionālus lēmumus pretēji LM emocionālajiem.
Es teiktu diezgan skarbi – tas ir tests premjeram.
“Un ko es Pēterim Apinim esmu nodarījusi?! Kāpēc cilvēks, kuru es neesmu dzīvē satikusi, mēģina realizēt savus kompleksus, mani apsaukājot? Būtu pieteicies uz pieņemšanu un pārrunājis tās iekšlietu sistēmas problēmas, kas viņu uztrauc,” aicina ministre. – bet P. Apinis savā rakstā bija ļoti loģiski salicis visu pa plauktiņiem un pamatojis savu viedokli, tā ka Lindiņa te var negvelzt par apsaukāšanu. Tur nebija apsaukāšanās, tur bija dzelžaina loģika. Ir acīm redzams, ka Mūrniece netiek galā ar saviem pienākumiem. Un galīgi nav spējīga atšķirt konstruktīvu, kaut arī asu, kritiku no apsaukāšanās. Es gan negribu teikt, ka Godmanis, Segliņš un kas tur vēl IeM amatā bijuši labāki.
Kāds vēl balsojums?!? Ja atkāpjas, tad atkāpjas. Bet pat atkāpties LM ar godu neprot.
Intervējas “Neatkarīgajā” rīta avīzē un ZZS sola atbalstīt. Te taču galvenā motivācija turēties pie krēsla – Hūtes $ – jau cauri spīd…
jā, ir naivi turpināt gaidīt no amatpersonām to elementāro paškritiku,
ko sagaidām no līdzcilvēkiem un ko vajag, lai mēs vispār varētu dzīvot cits citam līdzās.
nosacītās politiskās varas retināto gaisu tiešām nekas nespēs sabiezināt?
Nu atkal jau cirks un ziepju opera, nekas vairāk.
Visi, kas Mūrnieci kritizē, tie, izrādās, to dara kādu personisku iemeslu vadīti, jo pati Mūrniece, dabiski, ne pie kā vainīgi nav, vainīgi visi iepriekšējie, redz kā citi viņai pat pasaka “meitiņ, mēs tev palīdzēsim…” ( sevišķi man tas “meitēn” kaut kā griežas ausīs), nu tās sarunaas un pozīcija vairāk izskatās pēc sievišķīgas lūpas uzmešanas, nekā pēc ministra vārdiem.
Nu nedrīkst viņa palikt, viņai pašai būs labāk, ja reiz tiks no tā visa vaļā.
dzeris: Kāpēc viņai to amatu tik ļoti vajag??? IR 2 varianti:, proti, vai nu iekšējie psihiskie procesi ir no līdzsvara izgājuši, vai nu materiālas dabas jautājumi spiež, ar to es nedomāju atalgojumu, bet daudz globālāk.
Mūrnicei ļoti slikti ar paškritiku, un tāpēc viņa absolūti nepanes kritiku, tāpēc vien viņa tik emocionāli uz visu reaģē, un tik atbildīgu amatu ieņemt nedrīkst.
Nu, ja atceras Mūrnieces ļoti ļoti iejūtīgo attieksmi pret Rozentāli, kas ļāva tai nodarīt miļjonus zaudējumu un vēl saglabāt iepriek;šējo amatui, motīvi var būt visādi.
Spriedze cilvēkam liela,bet nu demisiju emocionāli iesniedzam no siltajām zemēm,tad kāds pasaka, ka palīdzēšot,un itkā varētu pat palikt,ja Seaima nobalsos..Kaut kāda ķotērija sanāk.Ieteiktu VD vnk pieņemt demisiju,iztikt bez cirka ar balsojumiem un meklēt amatam līdzsvarotāku kandidātu.
Tieši tā, — ja VD būtu līderis vai tiektos par tādu kļūt, viņš pieņemtu Lindas demisiju, neļaujot nopietni valstisku amatu pārvērst par skeču ar publisku koķetēriju: bijušo ģimenes draugu Rekšņu pāra apspriešana Lindai šobrīd svarīgāka par ministram tūlīt darāmajiem darbiem.
Makten sievišķīgs akts LM padomā – vēlme pēc publiskas atzinības, skatuves un 100galvaina pozitīva balsojuma; pēc kura aizkustinājumā apraudāties un stulbajai, nepateicīgajai Latvijas sabiedrībai, ārvalstu medijiem un pārējiem vicināt tekstu “BET VIŅI MAN UZTICĒJĀS, BĒēēē!!!”
Katrā sievietē, pat deputātēs un ministrēs, mīt kaprīza Dailes teātra prīma, vēlme pēc lielās skatuves un prožektoriem. Tādi mums tie hormoni.
Taisniba! Bet ka jau to savulaik aspratigi noradija VVF, ari tautai loti patik so teatri skatities, baudit dramaturgiskos paversienus un apspriest redzeto.
Tīri cilvēcīgi man šī dāma ļoti patīk – dāma ar aknām. Bet objektīvi skatoties uz to, kas notiek policijā, man nu nemaz vairs nepatīk. Protams, šī situācija ir veidojusies ļoti daudzu gadu gaitā un šobrīd vienkārši masveidā nāk augšā. Protams, atbildīgi par to ir vismaz pēdējie pieci iekšlietu ministri, ne Mūrniece viena pati. Bet, lai kā gribētos, nu nekādi nespēju saskatīt kardinālu rīcību, kas veicinātu policijas attīrīšanos no draņķiem. Pāris priekšnieku nomaiņa ir stipri par maz.
Lindai vajadzētu turpināt strādāt, — ja spētu saglabāt vēsus nervus. Aknais jau viņai komplektā ir, bet ar katru viņas izteikumu tās aknas arvien drebelīgākas, mēle klačīgāka, bet galvā konstruktīvas domāšanas vietā haoss ar aizvainotas pašapziņas pārsvaru. Žēl.
ALIAS: Piekrītu,man viņas krampis ar sāk fascinēt, BET… pēc Jēkabpils traģēdijas Policijā nekas nav mainījies, izņemot noņemti Alfas komandieri un likvidēts nosaukums.
Mūrnieces nākotnes redzējums ir nosēts ar tukšām populistiskām frāzēm- reorganizēsim, kontrolēsim, atlasīsim, piemaksāsim u.t.t
NAV ne viena konkrēta lēmuma, vai secinājuma. Es uzsveru KONKRĒTA.
Es jau par to pašu – konkrētas, taustāmas lietas vienkārši neredzu. Varbūt tās netiek pasniegtas? Tad ok, uz priekšu, Iekšlietu ministrija ņem un nopublicē pēdējo divu gadu sasniegumus. Un visiem skaidrs, ir izdarīts tas un šitas un nākamais plānā ir tas un šitas.
OT! Kopš Jēkabpils notikumiem tu visskaļāk kliedzi- Lindu nost! Kāpēc neatkāpjas!? Ne kauna, ne goda!
Tagad, kad ir iesniegts demisijas raksts pēkšņi tev viedoklis ir mainījies “Lindai vajadzētu turpināt strādāt”
Vai nav tā, ka ļoti gribi parādīt – viss, ko dara Vienotības ministri, premjers, deputāti ir stulbi nepareizi un nederīgi. Tāpēc raksti – kā kuru reizi izdevīgi?
Vēl viņai miera NAV:))) Sāk jau pēc Meksikāņu seriāla izskatīties. Pati sevi ieceļ par ministri, un pati tic, ka ir neaizstājama:) Diezgan bīstami sindromi:)
Jautājums: KĀPĒC LINDAI ŠIS AMATS TIK ĻOTI ĻOTI VAJADZĪGS?:)
Izskatās gan,ka pašai Mūrniecei tas ir mazāk vajadzīgs nekā Lembergam. Bija grūti nepamanīt, cik aizkaitināts kundziņš bija, kad parādījās Mūrnieces atlūgums. Un re – pāris dienas pagājušas un meitenei smadzenes izskalotas – gatava zzs “uzticības” balsojumam. Tas tiešām kļūst bīstami… Jācer uz Dombrovski un to “destruktīvo strāvojumu” Vienotībā, ko Lembergs te pādējā laikā aktīvi piesauc.
ar ko tas atšķiras no demisijas atsaukšanas??? kaada vajadziiba tur saeimai iepiities ja kundze neņem savu papiiru atpakaļ tad viss ir speekaa un premjers ir tiesiigs aiziešanu akcepteet, ja viņš lem to dariit saeimai , tad tai partijas medus podaa veel viena piķa karote klaat , nepietiek ar smagajos noziegumos apsuudzeeto ???
Ministre zaudējusi garīgo līdzsvaru, tādēļ manuprāt nevar ieņemt šo svarīgo amatu, kur vienmēr vajadzīga vēsa galva. Uzticības balsojumu varēja rosināt pēc Jēkabpils notikumiem, nevis pēc demisijas raksta iesniegšanas.
Te mums būs lieliska iespēja salīdzināt cik atškirsies vēlētāju balsojums vēlēšanās un tagadejais Saeimas balsojums. Te nu mēs redzēsim cik tuva vēlētājiem ir šī Saeima. Bet varbūt ir mainījusies pati Mūrniece? Tad kāpēc viņa turpina pieļaut vecās kļūdas?
Nez kapēc neviens nepadomā, ka ZZS atbalsts Mūrniecei ir drīzāk mīnuss, kā pluss.
Tas nozīmē, ka Lembergu un viņa plānus Mūrniece noteikti neapdraud.
Nevienu sakarīgu un profesionalu cilvēku Lembergs neatbalsta, un Mūrniec – atbalsta, kāpēc?
Komentāri (88)
Uldis Kaldre 21.02.2011. 15.53
Nu ko, draugi, apsveiksim, JL ar profesionālu shēmotāju sertifikāta veiksmīgu nokārtošanu! Ja kāds naivulis bija cerējis, ka kopā ar TP izzudīs arī viņu piekoptā shēmošanas politika, tad diemžēl…pienāciet rīt.
0
Arcijs 21.02.2011. 13.32
Tā vai citādi, Mūrniecei derētu smelties seno tolteku gudrībās:
1) domā, ko runā
2) izvairies no aizspriedumiem
3) NEKO NEUZTVER PERSONISKI
4) dari visu pēc labākās sirdsapziņas
16
Pauls Puķītis > Arcijs 21.02.2011. 14.53
a kur tad cilvēciskais faktors? tas jau tāds monstrs būtu ar .exe failu.
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 01.16
Inga Jēruma _..Mūrniecei derētu smelties seno tolteku gudrībās.._
~~~~~~
tas ir interesanti bet nekas tur nesanaks, laikam jau par velu, vai visdrizak, – nekas tads nav vajadzigs vai pat ir pretimparadits cilvekam kas par sevi skaidri zina ka no dzimshanas ir vadonis vai vismaz ministrs.
0
andris902 > Arcijs 22.02.2011. 01.29
….TanteSidra….Tev tāda naksnīga vēlēšanās uznākusi…kājeles izkustināt – spārdīties gribās?…:))…nu,pag!…atliek pieņemt situāciju tāda, kāda tā šobrīd ir…labāka taču nekļūs, ja vēl vienu dunku Lindai raidīsi…:))
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 01.39
bet Zane, ko tu gribeji ja man vinja nepatik.
pec veleshanam negribeju ka vinja kljust par ministri tachu pec Jekabpils lidzigi ka lno teicu ka vinjai vajadzetu palikt un smagi stradat, tagad redzu ka ari no ta nekas pratigs nesanaks.
vinja cikvien varejusi ir samidijusi labticiga, tagad man gribetos pat teikt lempja Dombrovska autoritati. vinju vajadzeja patriekt daudz parliecinoshaka veida, ta lai visiem no ta skata slikti paliek.
0
andris902 > Arcijs 22.02.2011. 01.43
…ui, asinskāra esi!..:))…vai tomēr Tevi arī nav ietekmējis pūļa instinkts?…šodien aptaujas rāda, ka 67% vērtē negatīvi Mūrnieci…jautājums – Mūrnieci, Mūrnieces darbu, vai izveidojušos priekšstatu par Mūrnieci?…interesanti būtu dzirdēt, ko ļautiņi vispār par Mūrnieci zina?…:))
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 01.49
Zane, puli, vismaz latviskaja puli domine nevis aktiva pretestiba ljaunajam vai ka tu saki asinskare bet lenpratiba un samierinashanas.
es nezinu ko ljautinji par Murnieci zina bet man par vinju priekshstats ir noformejies, ja velies, – tepat pastastishu.
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 01.50
01:50 tagad, lidz cikiem busi augsha?
0
andris902 > Arcijs 22.02.2011. 01.57
…šauj vaļā!…man laika gana!…:))
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 02.01
uz 100% piekritu Ozolinja teiktajam ka Vienotibai ir jamaina sava uzvediba jo tas but vai nebut tada forma kada vinju lidz shim uztveram ir atkarigs no spejas pretimstavet Lemberga zaljzemnieku spiedienam. tachu shi doma jau ilgaku laiku ir gaisa un piekritu ari Dzerim kas saka ka ne jau visiem Vienotiba shis tirgus ar oligarhu ir nepienjemams.
0
andris902 > Arcijs 22.02.2011. 02.05
…piekrītu!…pati to esmu teikusi…lai arī negribētos piekrist Lemberga teiktajam, ka Vienotības iekšienē notiek strāvojumi, kas V var sašķelt – ārēji tā izskatās gan!…ar katru dienu vairāk…
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 02.09
Vienotiba ir cilveki kas jutas pashlaik savu iespeju zenita, kam pashlaik ta ka ir jau ir silti un labi, tapec miers vinjus celj un nemiers tos posta.
Dombrovskis var domat ka Aboltinja un Murniece tam ir Spidola ar Laimdotu bet es vinju pashu ar Lachplesi tagad neasocieju, te es negribu publiski izteikties.
Murniece ir no ministra amata patriecama bet tapat tas neko neatrisinas – vinja aizies lai atnaktu un bus Aboltinjas padomniece.
0
andris902 > Arcijs 22.02.2011. 02.14
…mēs nezinām,kādi bija Dombrovska apsvērumi Mūrnieci paturēt līdz 6.jūnijam…skumji būtu, ja piepildītos Nellijas izteiktā ironiskā piezīme…bet arī tas ir iespējams, jo šobrīd strādāt koalīcijā ar faktisku opozīciju ir pilnīgi neprognozējami…nedaudz optimismu vieš fakts, ka reģionos JL deputāti nav apmierināti ar notiekošo un viņi ir spējīgi atvēsināt vienu otru lielpilsētas pārkarsušo prātu…cerība mirst pēdējā!…
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 02.30
Zane, Murnieces neveiksmes attiecibas ar sev padotiem tu biezhi noradi uz tavuprat iespejamu jau tradicijas saknjotu diskriminaciju pec dzimuma pazimem vai seksismu: _”…sievietei kaut ko mainīt patriarhālā sistēmā, kura veidojusies gadiem, ir gandrīz vai neiespējami…”_.
nu nav taa, galigi nav. Latvija sievietes ir cienja vienmer augstos amatos bijushas, nepievedishu te piemerus, tam pietruks vietas, un, – pat Murniece vienu laiku shkiet bija normala, laba Aizsardzibas ministre, varbut tapec ka armiju vinja nevareja pec sava prata ta izrikot ka sev padoto visu veidu policiju. nav bijis seksisms shajas attiecibas, protams ja uz sho dzimumatshkiribu speciali nespekule, nestasta ik bridi cik vinja augsta mera emocionala un neskrien buchot ugunsdzesejus ierinda visus pec kartas, kautkas tads tiesham Pencim vai tam pasham Ghirtvaldim nekad muzha prata neienaktu.
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 02.43
Vienotibai nav ne procesa propagandas ne kontrpropagandas, joprojam uzskata ka ir vertiba pati par sevi ta ka Princese stikla kalna. tad kad tirgojoties galigi samenjghesies ar ZZL ta ka atshkjirt abus vairs nevares tad kam vinji bus vajadzigi, ari ZZS durakus uzmetis.
priekshlikumu nonjemt berniem anglju valodu izteica tatad ierosinaja ZZS Brigmanis, tachu pec paris dienam 100. panta Lambergs ar otru Sesku jau to pasniedza ka Dombrovska skandalozu iniciativu, Gailitis un tris man nezinami zhurnalisti to nenoprotesteja.
ai nu tadu stulbuma vai isredzibas piemeru ir simtiem, to sekas bus fatalas bet mes tur neko negrozisim un notiks tas kam janotiek, vista ari ir putns tikai nav paredzets lidoshanai.
0
Edzs > Arcijs 22.02.2011. 02.46
Zane
OK, parunajam, paldies arlabunakti.
0
andris902 > Arcijs 22.02.2011. 02.59
…nē, mīļā!…par seksismu te nav runa!…bet Tevis pieminētā atšķirība starp armiju un policiju, tā gan ir!…armija, kā militāra struktūra nevar atļauties tādus izgājienus, kā sūnveidīgie ar savu kompāniju…tāpēc Mūrniece kā AM kotējās augstāk, nekā IeM…piekritīsi taču, ka neviens no iepriekšējiem IeM ministriem nav izdarījis ko labāk par Lindu, bet tur neviens diži acīs nelēca…jā, ir Lindai savas kļūdas nenoliedzami!…un viena no tām, ka mēle kustās ātrāk par smadzenēm…bet viņa nav vairāk ziepju savārījusi, kā iepriekšējie…drīzāk, pieķērusies izkurtējušajai sistēmai, kas pieņēmusi monolītu veidojumu – viens par visiem, visi par vienu!…kaut vai tie paši darba grafiki, kuri tika mainīti pēc savām vajadzībām ar attiecīgu priekšnieku piekrišanu…iebāza degunu, kur nevajag!…vai, Tavuprāt, tas ir normāli?…vai bija Lindai tiesības prasīt izpildīt noteikumus, kuriem bija jāfunkcionē jau nez cik gadus?…to iekšējo rūgšanu un neapmierinātību redz tikai tad, kad tiek aizskartas kāda intereses…un tad sāk velties akmentiņš, kas pāraug lavīnā…neviens no “večiem” to nemanīja, vai izlikās nemanām…un viss bija nosacīti OK…sieviete uzdrošinājās!…vai nebija Valmieras gadījuma Jaundžeikara laikā?…un kas?…te lūk ir – salīdzināmās vērtības….
….ar labu nakti!…:))
0
Roberts Gūtšmits 21.02.2011. 12.11
Nu super!
Ak Dievs, kāda liekule un paštaisna muldoņa!
Nu tev ir INTERVIJA. Varētu domāt – lieliskā iespēja pirms aiziešanas tad nu pastāstīt, ko labu esi izdarījusi šo 2 gadu laikā … A tā vietā – tiek veidots kaut kāds personīgo ienaidnieku reģistrs, tiek publiski saukti uzvārdi, kuri nabaga labo lindiņu kaut kādā veidā ir aizskāruši, abižojuši, vai vienkārši – nav atbalstījuši kādā brīdī !!
Grib, lai par viņu presē rakstot tās labās lietas, a ko pati dara? LABAS lietas par citiem saka? Vai pati viņa vispār ir kādreiz ko labi par citas partijas politiķi pateikusi? Jeb tikai nēsājusi līdz akmeņus azotē un centusies cik tik spēka politkonkurentus ar sūdiem nomālēt? Tas pats Jaundžeikars – kā tur bija, vai tas bija viņš, kurš bez jebkādiem pierādījumiem publiski brēca, ka lindiņa esot zagle jeb tomēr otrādi? Vai arī „lieliskais pirmsvēlēšanu piārs” (melnais, protams) par to, ka vislatvieši esot saistīti ar čečenu mafiju ??? Reti kura publiskā persona, nemaz nerunājot par ministru, ir bijusi tik bezatbildīga, neprofesionāla un melīga kā šī tante !
Kurš likvidēja Policijas akadēmiju ? Pavisam sīka niansīte – to pašu, kurā esot mācījies šis agresīvais vakardienas šāvējs un pop-korna gremotājs ? Ej, nu sazini, kurā brīdī čalim jumts aizbrauca pa pieskari un kādu lomu tajā nospēlēja jenotības ”konsolidācijas” ? Kurš likvidēja iespēju poličiem legāli piepelnīties OFICIĀLAJĀS apsardzes firmās pie ministrijas ? Un lika tiem meklēt nelegālās iespējas ? Kurš grieza algas, pabalstus, atvaļinājumus un visas citas lietas ? Līdz tam, ka normāls vecis spēka gados ar stroķi pie sāniem VAIRS fiziski NEVAR savu ģimeni pabarot ? Kretīnisms vienkārši …
Pirmo reisi lasu tādu aizejoša ministra cūcisku interviju …
Un vispretīgākais, ka tante izskatās tiešām liek lielas cerības uz Saeimas balsojumu. Ja jau zemnieki ir apsolījuši viņai atbalstu (no sērijas – lai jau šī Melnā Avs vēl kādu laiku pamaitā jenotības imidžu un reitingus … ), tad viņas atstāšana amatā ir pilnīgi reāla. Inervijā jau cauri rindām lasāma nožēla, ka tante esot pasteigusies ar šo savu atlūgumu …
Kārtējo reizi – vienotības ciniskums, melīgums un divkosība vienā flakonā …
0
Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.50
Almas Andris jau šo PR gājienu izmēģināja- kas ir pret mani, a? paceļ rociņas…;)
/laikam nostrādāja/
1
andris902 > Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.54
…oi,jā!…Alma sen nav manīta!…:))
0
Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.29
Mūrniecei vajadzētu palikt līdz mainīsies Dombrovska valdība. Jukas rada nestabilitāti. Par daudz saasinātas emocionālas uzmanības ap IeM. Jāļauj strādāt.
6
andris902 > Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.40
…evu…varēja strādāt!!!…ja apņēmās pēc Jēkabpils strādāt – vajadzēja to darīt un atbalsts no saprātīgiem cilvēkiem arī ir bijis…uzskatu, ka Linda varēja daudz labas lietas padarīt un lauzt stereotipus, tikai salūza pārāk uzkurinātu kaislību – apzināti gan no pašas struktūras puses, gan mediju spiediena rezultātā…gan arī pietrūka atbalsta no savējiem partijā…
…gaidīsim pēcpusdienu!…
0
Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.43
“gan arī pietrūka atbalsta no savējiem partijā…”
Man nez kāpēc domājas, ka “dumpis uz kuģa pirms vētras”…viņai vajadzīgs publisks atbalsts…lai iet, ja grib, vasarā garā atvaļinājumā…
0
photocom > Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.47
Ko tur ļaut neļaut
meičai sakāpis galvā
saemas balsojums – divreiz šāviņš vienā bedrē nekrīt !
lāčuks bezizejā šaurā
nāk marta gājiens
arī lembis ko vēkšķēja par iekšējo strāvu
un nav jau ko likt pagaidām neredzu – vietā
0
Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.48
lai papus noper meitēnu un viss… kam negadās.
0
photocom > Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.51
Nu kā zanE saka
gaidi pēcpusdienu
padzer tēju
:))
0
Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.02.2011. 11.52
Zanes vārds man ir likums…gaidu un dzeru…:)
0
andris902 21.02.2011. 10.47
…jā!…Mūrniece ir emocionāla un tas ir viņas “Ahileja papēdis”…arī šoreiz – atklāt savu dvēseles sāpi NRA bija muļķīgi…var daudz ko viņai pārmest, bet sievietei kaut ko mainīt patriarhālā sistēmā, kura veidojusies gadiem, ir gandrīz vai neiespējami…mēs neesam izauguši līdz ASV dienestu līmenim, kur tas ir saprotami un pieņemami…kauna traips ar negodīgiem policistiem?…bet varbūt uzslava par godīgajiem, kuri šos puvekļus arvien vairāk sākt vilkt gaismā, nebaidoties, ka tas dienestiem radīs sliktu slavu…bet cilvēkiem jau patīk traģēdijas un sensācijas, par tām ir ko runāt un veidot savu notikumu ķēdi, bet labais paliek nepamanīts,jo tur jau nekā sevišķa nav – pašsaprotami un ātri aizmirstam!…
…balsojums Saeimā varētu būt interesants spēles variants, lai parādītu spēku samēru un ZZS Vējoņa personā izteikto aizstāvību Mūrniecei…diemžēl, tas Vienotībai uzvaras laurus var nenest…
…laikam, šoreiz vajadzētu pateikt Mūrniecei paldies par paveikto…un meklēt citu IeM kandidātu…tikai – ne O.Pulku!…nedariet muļķības!…
5
lailabidzane > andris902 21.02.2011. 11.01
.
Viena muļķība vairāk vai mazāk…
0
mary75 > andris902 21.02.2011. 11.26
Pulks būtu katastrofa, bet, vai tad V nevarētu atkāpties no ierastas prakses, un iecelt šai amatā kādu profesionāli, kas nav obligāti saistīts ar V?
Domāju, par to V tikai izpelnītos aplausus, un tas ne valsti, ne V neapdraudētu.
Un kurš, ar V atbalstu, reiz būtu tiešām spējīgs veikt tur reformas un atbrīvoties no milzīga daudzuma kabinetos sēdošo priekšnieku, nevis, kā Mūrniece, vienkārši nomainīt tos pret “savējiem”.
Varbūt, tad atrastoos nauda pacelt algas uz ielas strādājošiem policistiem?
0
Roberts Gūtšmits > andris902 21.02.2011. 12.32
>> dzeris49
Profesionāli ? Ha, ha, ha … atļauj gardi pasmieties! KAD ? …. nosauc KAUT VIENU amatu šajā valdībā, kur jenotība būtu iecēlusi kādu profesionāli !
Tas šai šarlatānu bandai vienkārši nav pa spēkam. Pārāk daudz ir šoferu dēliņu, kuri prasa tūliņ un tagad iespēju pasmelties no Siles ! Piemēram – cirks ar ES prezidentūru, kuru nu tagad rullēs „ģenerālis” Pabriks ar sekretariātu ĀM telpās …. Tas vispār ir tāds apkaunojums valstij, kādu līdz šim Eiropas mērogā mums neviens vēl nav spējis sarūpēt. Visa Brisele par to drīz ņirgs vēderus turēdami!
Pilnīgi un absolūti nogulētā klaunāde ar Tiesībsargu ir tikai kārtējais precendents, kad jenotības kadru politika demonstrē savu absolūto infantīlismu.
Un Iem ministra kandidātu izvirzīšana – jau arī . Zaļzemnieki ir izvirzījuši JAU DIVUS, kamēr jenoti joprojām kaut ko purpina zem deguna ! Pie tam – ABUS tiešām ļoti spēcīgus kandidātus un ABUS – profesionāļus. Ķuzis vien ir ko vērts! A ko jenotība – kārtējos pļurkstonīti žurnālistu ?? Kurš, salīdzinot ar Ķuzi, ir staigājoša anekdote? Jenotu-prāt – caurkritušas piāristes vietā tagad mums iekšlietas jāvada izbijušam TV diktoram ?? A ir kaut viena lieta, ar ko viņš būtu labāks par bēdīgi slaveno mūrnieci ?
P.S. Es pat neesmu pārliecināts, ka tam pajoliņam pau.i vispār ir … :)))
0
andris902 > andris902 21.02.2011. 12.50
…kurmītis…defekts grūti izrunājamu vārdu lietošanā tādam “profesionālim” godu nedara, bet tur Tev logopēds varētu palīdzēt…
0
re_marx > andris902 21.02.2011. 15.56
Visi saka, ka par ministriem ir jāliek profesionāļi. Kādi profesionāļi? Par veselības ministru likt ārstu (Rozentāle)? Vai par izglītības ministru likt studentu?
Vai varbūt vari pateikt, kurā fakultātē apmāca topošos ministrus?
Ja liksi par ministriem nozares cilvēkus, tie vilks deķīti uz savu pusi. Un ja tie vēl ir apolitiski – arī bez jebkādas politiskās atbildības.
Bet nopietni, kāds(!) profesionālis tev bija padomā? Viņa ir pat strādājusi iekšlietu ministrijā.
0
buchamona 21.02.2011. 10.17
Taa uz aatru roku, ko atceros Muurnieces labie darbi – Bauskas tilts, tas, ka nevis suutija alfu, bet shinii gadiijumaa aizstaaveeja padotaa pienjemto leemumu, vaacu armijas Riigaa ienaakshanas datuma “sveetku” aptureeshana, Luzhkova neielaishana LR uc shaada veida politiski solji, visos shajos gadiijumos vajadzeeja paraadiit stingru roku un to vinja izdariija.
Manupraat kljuudas (emocijas) – pazinjojums par Afganistanu, nespeeja paaris dienu skaidri tautai noformuleet, ” kas notiek” Naglas ” kratiishanas” laikaa, kaa arii shis demisijas raksts uc shaada rakstura neveiksmes.
Tieshi par visas iekshlietu sisteemas (netikai policijas)”paarvaldiishanu” skaidru zinju nav, bet ir sajuuta, kura balstaas uz kaut kaadaam info “driskaam”, ka Muurniece tomeer censhas tikt valjaa no shii “peecpadomju” mantojuma, kursh mums veel joprojaam velkas liidz un ne tikai policijaa.
Kas daudz vairaak mainiisies, ja vietaa naaks cits ministrs – gjeneraalis, piemeeram, vai ruudits un veikls politikjis, kursh nekad lieku nepateiks un vispaar lieki aciis nekur neliidiis? :)) Darbs policijaa uzlabosies? :) Vai gluzhi vienkaarshi tiks lietas sakaartotas taa, lai katri meesli tik biezhi uz aaru neizpeldeetu?
Ja cilveeks skaidri un gaishi pasaka, ka vairs nevar pavilkt – tad vinjam ir jaaiet, bet, vai tas Latvijas iekshlietu sisteemai buus ieguvums – shaubos.
8
mary75 > buchamona 21.02.2011. 11.16
Atļaušos iebilst, padomju mantojums, drīzāk, nenomaināmie “neaizvietojamie” vadītāji, nevis ministru demisija.
Vai tad tiešām tici, ka nekas labāks par Mūrnieci nav
Tad ar V pavisam bēdīgi.
0
buchamona > buchamona 21.02.2011. 11.32
Kaa peec mees esam iedomaajushies, ka mainot ministrus pashaa sisteemaa noteikti arii kas mainaas? :)) Kam ir jaazin ar ko nodarbojas policists – narkodileris – ministram, jeb shii “policha” serzhantam? Ja Pulks kljuus par ministru, kaa te baumo, vai shajaa zinjaa buutiski, kas mainiisies? :))
Kaa jau teicu – ja Muurniece pati saka, ka vinja vairs nespeej pavilkt, tad vinjai ir jaaiet, bet citu, objektiivus iemeslus, kaadeelj vinja buutu jaanomaina, neredzu. Bija taadi, bet tiem jau baarda pieaugusi, par tiem var aiizmirst
0
mary75 > buchamona 21.02.2011. 11.40
Pēc tavas loģikas ministram vispār nav nozīmes, nozīme tikai tiem, kas pa tiešo saskaras ar noziedzību.
Bet, taisni ministra rokās kadru politika un apstākļu radīšana, lai tie seržanti var strādāt normāli.
Nu, ja būs Pulks, tad V būs kārtējo reizi pati sevi nopērusi, negribas ticēt.
0
buchamona > buchamona 21.02.2011. 11.50
Ministra rokaas nav kaadas policijas rotas teiksim treshaa vada pirmaas nodaljas komandiera iecelshana, vai atcelshana. Tas, ka shaadaa liimenii ir bardaks, tas jau ir tas peecpadomju mantojums par kuru mees te visi kolektiivi breecam, taa ir taa augsne, kuraa izauzg narkodileri un laupiitaaji un te nu ir jaapiekriit Muurniecei, ka nevar no vinjas prasiit, la vinja paaris gadu laikaa izlabotu to, kas 20 gados ielaists. Kas ir dieneejis armijaa, tas sapratiis.
Muurnieces aizieshana, sho tiirishanas procesu tikai pavilks garumaa, bet – padariita darba sajuuta jau mums buus :)) – kaa nekaa jauns iekshlietu ministrs utt, kaut kas tomeer notiek :))
0
andris902 > buchamona 21.02.2011. 11.52
…riņķī apkārt…labi funkcionējošā struktūrā nebūtu tik svarīgi, kurš ieņem ministra posteni…diemžēl, iekšlietu sistēma – tāda nav!…lai atskatāmies uz iepriekšējiem 20 gadiem – atstājot visu pašplūsmā, neķeroties klāt reformām, viss ir izkurtējis, ir tikai fasāde…un ir ļaudis, kas ar to ir apmierināti…kaut vai tas pats darba laiku grafiks, kas sacēla tik milzīgu vētru sūnveidīgo prātos…un no tādām sīkām lietām veidojas lielās…
0
buchamona > buchamona 21.02.2011. 11.57
piekriitu
0
re_marx > buchamona 21.02.2011. 15.20
Kad tika piedāvāts samazināt policistu skaitu un pielikt pie algas, lai no tās algas varētu arī pārtikt, cilvēki lamājas. Kad piedāvā pārbaudīt policistu psiholoģisko sagatavotību, atkal nav labi, jo tad tiks atlaisti daudzi darbinieki (kurus labāk uz ielas formās neredzēt). Kad piedāvā samazināt policistu maksimālo slodzi (lai var arī strādāt, ne tikai krēslā sēdēt pa pusei aizmidzis), atkal nav labi, redz, vajag piepelnīties.
Tā viš ir, ka lamāt ministrus jau ir viegli, tikai nav skaidrs, par ko tieši te tauta cepas.
0
Edzs > buchamona 22.02.2011. 00.34
rinķī apkārt
_…Muurnieces labie darbi – Bauskas tilts, tas, ka nevis suutija alfu, bet shinii gadiijumaa aizstaaveeja padotaa pienjemto leemumu, vaacu armijas Riigaa ienaakshanas datuma “sveetku” aptureeshana…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
shoreiz nekadi nepiekritu. te man jasaka – nu gan tu dod…
Tiesas lemuma ignoreshana uzsutot Alfas kaujiniekus pilna ekipejuma 10 neapbrunjotiem pensionariem kas posas nest ziedus uz Brivibas Pieminekli lai atceretos komunistu patriekshanu no Rigas vacu karaspekam ienakot, – brivi pec saviem ieskatiem izmantot sev padoto Speka resursu ir Murnieces stila, bet nepieskaiti vismaz to labiem darbiem. nekur civilizeta pasaule tas ta netiktu vertets.
par shi visai musu valstij vesturiski nozimiga notikuma atzimeshanas datumu varam strideties un to jau kadreiz te darijam, bet ne jau Speka ministrei Murniecei par Tiesas lemumu spriest, to apshaubit un to ignoret lai no ta sev politiku taisitu.
varbut pareizak butu 70. gadskartu atzimet 30. junija kad tautas pashaizsardzibas vienibas saka vajat komunistus kas panika atkapas frontes linijai tuvojoties, – tachu shi saruna butu arpus dotas temas, to citreiz.
ari Bauskas notikums manuprat nav vertejams viennozimigi ka labs darbs, – ta nevar vertet Alfas specvienibas neadekvata speka demonstrejumu pret neapbrunjotiem cilvekiem.
0
lailabidzane 21.02.2011. 10.05
.
Kurai avīzei LM sniedz interviju? NRA.
Par kuras frakcijas viennozīmīgu atbalstu ir parliecināta LM? Par ZZS.
Kāpēc rudenī, portfeļus dalot, IeM nevarēja dot ZZS? Lai nestrādā uz Hūti.
Kāpēc ZZS tik noteikti atbalstīs LM? Tāpēc, ka…
1
Edzs > lailabidzane 21.02.2011. 23.55
varbūt ka tā
ljoti parliecinoshi.
taa tas tik tiesham izskatas.
0
Jean 21.02.2011. 09.55
Zvaigžņu slimība pēdējā stadijā… Bet Pulks, iespējams, kā ministra kandidāts tiek minēts publikas pabaidīšanai. No komentāriem redzams, ka rezultāts sasniegts.
1
shefere > Jean 21.02.2011. 10.16
Kada jega biedet publiku, ne jau publika ir ta kas pienem vai noraida demisijas rakstus, izdara izveli uzticibas balsojumos un iecel jaunus ministrus. Publikas viedoklis Latvija ir svarigs tikai apmeram 6 menesus pirms kartejam velesanam, pareja laika tas vera netiek nemts.
0
shefere 21.02.2011. 09.52
Nja, LM ir emocionali nenoturiga, ne parak izdariga un logiska, un sis cirks ar atkapsanos, to lieku reizi krasni nodemonstre, tacu no otras puses…nu un tagad iedomajamies par Iekslietu ministru piemeram, plasa profila specialistu un vienkarsi labu cilveku O.Pulku (ko V mineja ka iespejamo vienu no kandidatiem uz so amatu)… Vai nav vel neomuligak?
2
ievuliitis > shefere 21.02.2011. 10.18
Pilnīgi noteikti. Lai cik centīgs tas cilvēks būtu – otru Kamparu mums nevajag.
0
juhans > shefere 21.02.2011. 11.36
betija ceļmale – Kas Kamparam vainas?
0
piziks 21.02.2011. 09.45
Iekšlietu ministre: “… ja nebūtu manis, sistēmai būtu klājies daudz grūtāk… Taču, neskatoties uz to, es nepamanīju virsrakstus avīzēs – Mūrniece, tu esi malacis!”
Izskatās, ka šīs situācijas turpinājums vairāk raksturos Valdi Dombrovski, jo Linda jau sen pateikusi visu, kas sabiedrībai būtu jāzina par viņas piemērotību šim amatam.
2
Marija > piziks 21.02.2011. 10.15
tieši tā, bumba tagad ir VD lauciņā un viņam kā premjeram ir jāparāda sava spēja pieņemt racionālus lēmumus pretēji LM emocionālajiem.
Es teiktu diezgan skarbi – tas ir tests premjeram.
0
piziks > piziks 21.02.2011. 10.17
Parastais, precīzi un loģiski.
0
andris Bērziņš 21.02.2011. 09.42
“Manas tiesības kļūdīties.” :)
0
kristaps_drone 21.02.2011. 09.41
“Un ko es Pēterim Apinim esmu nodarījusi?! Kāpēc cilvēks, kuru es neesmu dzīvē satikusi, mēģina realizēt savus kompleksus, mani apsaukājot? Būtu pieteicies uz pieņemšanu un pārrunājis tās iekšlietu sistēmas problēmas, kas viņu uztrauc,” aicina ministre. – bet P. Apinis savā rakstā bija ļoti loģiski salicis visu pa plauktiņiem un pamatojis savu viedokli, tā ka Lindiņa te var negvelzt par apsaukāšanu. Tur nebija apsaukāšanās, tur bija dzelžaina loģika. Ir acīm redzams, ka Mūrniece netiek galā ar saviem pienākumiem. Un galīgi nav spējīga atšķirt konstruktīvu, kaut arī asu, kritiku no apsaukāšanās. Es gan negribu teikt, ka Godmanis, Segliņš un kas tur vēl IeM amatā bijuši labāki.
0
kenzoo 21.02.2011. 09.38
Kāds vēl balsojums?!? Ja atkāpjas, tad atkāpjas. Bet pat atkāpties LM ar godu neprot.
Intervējas “Neatkarīgajā” rīta avīzē un ZZS sola atbalstīt. Te taču galvenā motivācija turēties pie krēsla – Hūtes $ – jau cauri spīd…
0
Viesulis 21.02.2011. 09.27
jā, ir naivi turpināt gaidīt no amatpersonām to elementāro paškritiku,
ko sagaidām no līdzcilvēkiem un ko vajag, lai mēs vispār varētu dzīvot cits citam līdzās.
nosacītās politiskās varas retināto gaisu tiešām nekas nespēs sabiezināt?
0
mary75 21.02.2011. 09.19
Nu atkal jau cirks un ziepju opera, nekas vairāk.
Visi, kas Mūrnieci kritizē, tie, izrādās, to dara kādu personisku iemeslu vadīti, jo pati Mūrniece, dabiski, ne pie kā vainīgi nav, vainīgi visi iepriekšējie, redz kā citi viņai pat pasaka “meitiņ, mēs tev palīdzēsim…” ( sevišķi man tas “meitēn” kaut kā griežas ausīs), nu tās sarunaas un pozīcija vairāk izskatās pēc sievišķīgas lūpas uzmešanas, nekā pēc ministra vārdiem.
Nu nedrīkst viņa palikt, viņai pašai būs labāk, ja reiz tiks no tā visa vaļā.
6
Elīna Barkovska > mary75 21.02.2011. 09.28
dzeris: Kāpēc viņai to amatu tik ļoti vajag??? IR 2 varianti:, proti, vai nu iekšējie psihiskie procesi ir no līdzsvara izgājuši, vai nu materiālas dabas jautājumi spiež, ar to es nedomāju atalgojumu, bet daudz globālāk.
Abi gadījumi rada apdraudējumu!
0
mary75 > mary75 21.02.2011. 09.40
Mūrnicei ļoti slikti ar paškritiku, un tāpēc viņa absolūti nepanes kritiku, tāpēc vien viņa tik emocionāli uz visu reaģē, un tik atbildīgu amatu ieņemt nedrīkst.
0
Elīna Barkovska > mary75 21.02.2011. 10.00
dzeris: vai nu viss ir tik vienkārši izskaidrojams, kā tu saki:)
0
lailabidzane > mary75 21.02.2011. 10.10
.
Gaisā pakārtās ministrītes psiholoģiskais portrets.
Kino šāvēja psiholoģiskais portrets.
Vai nav par daudz sakritību???
0
mary75 > mary75 21.02.2011. 10.14
Nu, ja atceras Mūrnieces ļoti ļoti iejūtīgo attieksmi pret Rozentāli, kas ļāva tai nodarīt miļjonus zaudējumu un vēl saglabāt iepriek;šējo amatui, motīvi var būt visādi.
0
piziks > mary75 21.02.2011. 13.05
Vēl jau pa vidu arī pilnmēness.
0
www.vecamate.lv 21.02.2011. 09.11
Spriedze cilvēkam liela,bet nu demisiju emocionāli iesniedzam no siltajām zemēm,tad kāds pasaka, ka palīdzēšot,un itkā varētu pat palikt,ja Seaima nobalsos..Kaut kāda ķotērija sanāk.Ieteiktu VD vnk pieņemt demisiju,iztikt bez cirka ar balsojumiem un meklēt amatam līdzsvarotāku kandidātu.
1
piziks > www.vecamate.lv 21.02.2011. 09.22
Tieši tā, — ja VD būtu līderis vai tiektos par tādu kļūt, viņš pieņemtu Lindas demisiju, neļaujot nopietni valstisku amatu pārvērst par skeču ar publisku koķetēriju: bijušo ģimenes draugu Rekšņu pāra apspriešana Lindai šobrīd svarīgāka par ministram tūlīt darāmajiem darbiem.
0
andris Bērziņš 21.02.2011. 09.05
Makten sievišķīgs akts LM padomā – vēlme pēc publiskas atzinības, skatuves un 100galvaina pozitīva balsojuma; pēc kura aizkustinājumā apraudāties un stulbajai, nepateicīgajai Latvijas sabiedrībai, ārvalstu medijiem un pārējiem vicināt tekstu “BET VIŅI MAN UZTICĒJĀS, BĒēēē!!!”
Katrā sievietē, pat deputātēs un ministrēs, mīt kaprīza Dailes teātra prīma, vēlme pēc lielās skatuves un prožektoriem. Tādi mums tie hormoni.
Linda, know your limits!
1
shefere > andris Bērziņš 21.02.2011. 09.10
Taisniba! Bet ka jau to savulaik aspratigi noradija VVF, ari tautai loti patik so teatri skatities, baudit dramaturgiskos paversienus un apspriest redzeto.
0
disassociative 21.02.2011. 08.58
Tīri cilvēcīgi man šī dāma ļoti patīk – dāma ar aknām. Bet objektīvi skatoties uz to, kas notiek policijā, man nu nemaz vairs nepatīk. Protams, šī situācija ir veidojusies ļoti daudzu gadu gaitā un šobrīd vienkārši masveidā nāk augšā. Protams, atbildīgi par to ir vismaz pēdējie pieci iekšlietu ministri, ne Mūrniece viena pati. Bet, lai kā gribētos, nu nekādi nespēju saskatīt kardinālu rīcību, kas veicinātu policijas attīrīšanos no draņķiem. Pāris priekšnieku nomaiņa ir stipri par maz.
5
piziks > disassociative 21.02.2011. 09.02
Lindai vajadzētu turpināt strādāt, — ja spētu saglabāt vēsus nervus. Aknais jau viņai komplektā ir, bet ar katru viņas izteikumu tās aknas arvien drebelīgākas, mēle klačīgāka, bet galvā konstruktīvas domāšanas vietā haoss ar aizvainotas pašapziņas pārsvaru. Žēl.
0
dro > disassociative 21.02.2011. 09.05
Reti, bet kādreiz arī Tu ko prātīgu uzraksti:)
0
Elīna Barkovska > disassociative 21.02.2011. 09.23
ALIAS: Piekrītu,man viņas krampis ar sāk fascinēt, BET… pēc Jēkabpils traģēdijas Policijā nekas nav mainījies, izņemot noņemti Alfas komandieri un likvidēts nosaukums.
Mūrnieces nākotnes redzējums ir nosēts ar tukšām populistiskām frāzēm- reorganizēsim, kontrolēsim, atlasīsim, piemaksāsim u.t.t
NAV ne viena konkrēta lēmuma, vai secinājuma. Es uzsveru KONKRĒTA.
0
disassociative > disassociative 21.02.2011. 09.29
Es jau par to pašu – konkrētas, taustāmas lietas vienkārši neredzu. Varbūt tās netiek pasniegtas? Tad ok, uz priekšu, Iekšlietu ministrija ņem un nopublicē pēdējo divu gadu sasniegumus. Un visiem skaidrs, ir izdarīts tas un šitas un nākamais plānā ir tas un šitas.
0
ievuliitis > disassociative 21.02.2011. 09.46
OT! Kopš Jēkabpils notikumiem tu visskaļāk kliedzi- Lindu nost! Kāpēc neatkāpjas!? Ne kauna, ne goda!
Tagad, kad ir iesniegts demisijas raksts pēkšņi tev viedoklis ir mainījies “Lindai vajadzētu turpināt strādāt”
Vai nav tā, ka ļoti gribi parādīt – viss, ko dara Vienotības ministri, premjers, deputāti ir stulbi nepareizi un nederīgi. Tāpēc raksti – kā kuru reizi izdevīgi?
0
Elīna Barkovska 21.02.2011. 08.55
Vēl viņai miera NAV:))) Sāk jau pēc Meksikāņu seriāla izskatīties. Pati sevi ieceļ par ministri, un pati tic, ka ir neaizstājama:) Diezgan bīstami sindromi:)
Jautājums: KĀPĒC LINDAI ŠIS AMATS TIK ĻOTI ĻOTI VAJADZĪGS?:)
1
Pēteris Justovičs > Elīna Barkovska 21.02.2011. 09.51
Izskatās gan,ka pašai Mūrniecei tas ir mazāk vajadzīgs nekā Lembergam. Bija grūti nepamanīt, cik aizkaitināts kundziņš bija, kad parādījās Mūrnieces atlūgums. Un re – pāris dienas pagājušas un meitenei smadzenes izskalotas – gatava zzs “uzticības” balsojumam. Tas tiešām kļūst bīstami… Jācer uz Dombrovski un to “destruktīvo strāvojumu” Vienotībā, ko Lembergs te pādējā laikā aktīvi piesauc.
0
Janka, Janic 21.02.2011. 08.49
ar ko tas atšķiras no demisijas atsaukšanas??? kaada vajadziiba tur saeimai iepiities ja kundze neņem savu papiiru atpakaļ tad viss ir speekaa un premjers ir tiesiigs aiziešanu akcepteet, ja viņš lem to dariit saeimai , tad tai partijas medus podaa veel viena piķa karote klaat , nepietiek ar smagajos noziegumos apsuudzeeto ???
0
dro 21.02.2011. 08.46
Ministre zaudējusi garīgo līdzsvaru, tādēļ manuprāt nevar ieņemt šo svarīgo amatu, kur vienmēr vajadzīga vēsa galva. Uzticības balsojumu varēja rosināt pēc Jēkabpils notikumiem, nevis pēc demisijas raksta iesniegšanas.
0
mxblack 21.02.2011. 08.42
Te mums būs lieliska iespēja salīdzināt cik atškirsies vēlētāju balsojums vēlēšanās un tagadejais Saeimas balsojums. Te nu mēs redzēsim cik tuva vēlētājiem ir šī Saeima. Bet varbūt ir mainījusies pati Mūrniece? Tad kāpēc viņa turpina pieļaut vecās kļūdas?
4
marčiks > mxblack 21.02.2011. 08.48
Ja Saeimas balsojums būtu proporcionāls vēlētāju plusiņiem-svītrojumiem vēlēšanās, tad Mūrniece paliktu amatā ar 53 balsīm pret 47 (14517/13027).
0
mary75 > mxblack 21.02.2011. 11.19
Nez kapēc neviens nepadomā, ka ZZS atbalsts Mūrniecei ir drīzāk mīnuss, kā pluss.
Tas nozīmē, ka Lembergu un viņa plānus Mūrniece noteikti neapdraud.
Nevienu sakarīgu un profesionalu cilvēku Lembergs neatbalsta, un Mūrniec – atbalsta, kāpēc?
0
lailabidzane > mxblack 21.02.2011. 11.42
.
Atvaino, bet Tu esi to pamanījis pēdējais!
;)
0
mary75 > mxblack 21.02.2011. 12.59
Jā, tev taisnība, neizlasīju visus komentārus.
0