Vienojas par 39 miljonu latu konsolidāciju

75

Komentāri (75)

modriss 15.02.2011. 13.21

->Bet

Labprāt palasīšu, bet pašlaik pārrakt visu FM mājaslapu. Nav pārliecības, ka tas kas pagadījās ir īstais dokuments par to rakstījāt. Ja nav grūti iemetiet saiti komentārā, mucā augušā un pa spundi barotā pilsoņa izglītošanai

0
0
Atbildēt

3

    austrisv > modriss 15.02.2011. 16.06

    Maxs!
    nevajag pārlasīt FM mājas lapas. Tepat ši raksta komentāros ( paskaties 1 lapā!)Zane ir atkārtojusi un uzrakstījusi to, kādas reformas grib veikt FM! Tās ir pat saprātīgas, kaut vai nodokļu palielināšana azartspēlēm!!! Tad nebūs nelegālas naudas, ko zagt mazpelnošiem policistiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 15.02.2011. 16.49

    Nu šo jau biju lasījis, bet pārlasīju vēlreiz un kārtējo reizi secinu, ka tās ir kārtējās spārnotās pusfrāzes bez konkrēta rīcības plāna. Visu šo ideju aizsegā var savārīt pamatīgas ziepes. Arī komunismam kā idejai nav ne vainas, bet kas tās vārdā tika darīts pietiekami spilgti liecina nesenā vēsture. Tieši šādas asociācijas rada arī pašreizējās valdības aktivitātes un tādēļ man ir tik asa nostāja pret daudzos komentāros izteikto V slavinājumu. Tālab jau arī interesējos pēc FM reformu plāna pasākumu oriģinālavotiem, jo iespējams daudzi saskata to ko vēlas redzēt nevis to, kas ir patiesībā

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > modriss 15.02.2011. 18.57

    Kā izskatās tad tev viss ir slikti. Ko tad datumus sagribējās redzēt. dabūsi arī tos, jo cik sapratu, tad valdībai ir reformu plāns ar datumiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 15.02.2011. 11.38

Nav runa par to, kurš vainīgs. Un arī uzgrūst tagad Dombrovskim atbildību par 20 gados “sastrādāto” ir vismaz nekorekti.
Situācija ir pavisam vienkārša. Naudas ir nepietiekoši un pensijas paņem milzīgu daļu budžeta. Ja 460.000 pensionāriem mēnesī atskaita kaut vai 1 latu iznāk 460.000 x 12 = rupji runājot, pieci ar pusi miljoni. Ir cilvēki, kas saņēm pensijas, gan virs 200, gan virs 500, gan virs 1000. Ja no tiem paņem proporcionāli vairāk, veidojas vēl lielāks ietaupījums. Bet, Lembergs un viņa satelītpartija lieliski saprot, ka pensionāri ir liela ne tikai budžeta tērētāju, bet arī vēlētāju daļa. To, ka šis pie varas esošais, bet ne par ko neatbildīgais frukts, neļāva griezt pensijas, tie atcerēsies – tas ir skaļi izskanējis. To, ka tieši viņš un viņam līdzīgie ir atbildīgi pie situācijas, ka tagad ir jāmeklē, kur lai to naudu ņem, reti kurš aizdomājas.

+2
0
Atbildēt

0

austrisv 15.02.2011. 10.11

Venta!
SVF ir ekonomisti un finansisti, kuri lieliski visu redz caur skaitļiem! vai tas ir pamatoti, ka uz tik maz skolēnu skaita ir tik daudz skolotāju! To var izdalīt ar skaitļiem! Liekas, ja pareizi atceros , tad videji valstī uz 7 skolniekiem 1 skolotājs, kamēr ES valstīs uz 15 skolniekiem 1 skolotājs.
Tāpat lieliski izdalot iedzīvotāju skaitu uz slimnīcu skaitu iegūstam ciparu, kurš lieliski parāda kāds ir tā saucamais gultu skaits utt!
Tieši cipari raksturo mūs valsti un to nu nevienam no SVF nevar acis aizmālēt, lai kā arī gribas. Nedzīvojam vairs sociālismā! bez tam jaunatne aizbrauc un arī augstskolas mums nav tik daudz vajadzīgas, ja jau reiz ierēdniecība ir jāsamazina. Priekš kam mūsu valstij 2 augstskolās jāsagatavo medicīnas un citi speciālisti??? vai tad ne priekš ārzemēm? Vai tas mūsu valsts atlikušajiem nodokļu maksātājiem maz ir vajadzīgs, bet šīs nozares neļaus reformēt ZZS! tas jau nu ir redzams ar neapbruņotu aci! tas ZZS Izglītības ministrs, kā izskatās, ir galīgs nulle, atškirībā no veselības ministra Bāezdiņa! visu cieņu viņam, jo viņš vismaz kaut ko mēģina darīt veselības jomā, bet tur vēl tik daudz lieku aģentūru un pat Veselības veicināšanas institūts!!!! Tur arī aiziet naudiņa pilnīgi par velti!

+2
0
Atbildēt

0

modriss 15.02.2011. 09.41

Pecisk & Dzeris49 nodefinējiet Vienotības konstruktīvākos ierosinājumus budžeta konsolidācijai, kas netiek pieņemti!? Kur tad ir šis plāns? Vai tad ģeniālās idejas aprobežojas tikai ar nodokļu paaugstināšanu un “griešanas” pasākumiem tai vai citā sociālā grupā?

0
0
Atbildēt

5

    austrisv > modriss 15.02.2011. 11.36

    Nu tad palasi FM reformu plāna pasākumus, no kuriem , ak, kādas šausmas, Lembergs atskrēja un lika atsauktZZS ministru parakstus, jo tā var tiešām sagraut to mītu, ka tikai lembis ir labs premjers!!!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > modriss 15.02.2011. 12.31

    to Maxss
    Citu ierosinājumu vienkārši nav. Tava iekāres objekta, Šlesera, apsolītās 50 000 darba vietas Rīgā izrādījās kārtējais tā kuces bērna fufelis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 15.02.2011. 12.50

    ->ombros

    Nez no kurienes tādi secinājumi par manām politiskajām simpātijām :DDD

    Starp citu to džeku jau sen labprāt redzētu nevis Saeimas krēslā (vai kādā citā amatā), bet gan aiz restēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > modriss 15.02.2011. 14.01

    to Maxss
    Nu tad tomēr neuzbrūc tik ļoti tiem, kas klupdami krisdami, arī kļūdoties, dara lai izvilktu valsti nu anusa, kur to iebāza iepriekšējo, trekno gāzētāju, valdīšana. Man ir milzīgas pretenzijas pret šo valdību, tomēr tā ir labākā postsovjeta laikā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 15.02.2011. 14.35

    -> ombros

    Neesmu pārliecināts, ka pašreizējie vilcēji velk pareizajā virzienā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 15.02.2011. 09.25

NU nedrīkst pensijas aiztikt. Sociālā aizsardzība ir valsts funkcija un nedrīkst graut valsts pamatus. Pavisam vienkārši: ja aiztiks pensijas , es nemaksāšu nodokļus, jeb būs tāpat, kā ar cigaretēm- akcīzi pacēla, ieguvuma procentus priekā sarēķināja- un 19% iekasē mazāk nekā iepriekš.
Tāpēc nedrīkst ekonomēt excelī, ir jāekonomē dzīvē.
Jāreformē muitas sistēma, piemēram, muitniekam atvēlot % no atrastā. Kā te panestos…. Jāreformē veselības aizsardzība, dakteriem atļaujot honorārus no kura maksā nodokli valstij, bet ieviešot normālu apdrošināšanu, būtu jāiedziļinās, kāpēc mēs nevaram samazināt ceļu , inženierkomunikāciju izmaksas utt utj. Cilvēku dabiskajai alkatībai būtu jāstrādā valsts labā, nevis pret to. Valdībai būtu jāstrādā uz attīstību, nevis tikai stabilizāciju, un mirkļa vajadzību apmierināšanai, jāgriež sociālais budžets. Tur prātu nevajag.

Protams, visvienkāršākais to ņemt tur, kur vismazāk darba, tur kur mazāk protestu …
Bet nauda jāmeklē tur, kur tā pazudusi, ne tur kur gaišāks.Exceļa tabulu atlieciet malā.

+1
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 15.02.2011. 09.19

Kā jau bija paredzams, ZZS nav reāli nopietnu ierosinājumu. Interesanti ir tas, ka pat nav strukturālo reformu piedāvājuma.

Nav ļaunuma bez labuma. Brigmaņa augstprātīgā frāze par angļu valodas mācīšanu vienkārši bija smieklīga, bet reizē arī baisa – šiem cilvēkiem acīmredzami valsts un tās pilsoņu nākotne vienkārši nerūp. Visu izsaka šis brīdis, politiskā vara, lai varētu vienu ar Napoleona sindromu slimojošu zaglīgu vīreli no cietuma izglābt.

+2
-1
Atbildēt

0

andris902 15.02.2011. 08.33

…par SVF Tev taisnība!….neviens no viņiem nav jurists – tikai ekonomisti, kas saredz cipariņus un aiz tiem neredz cilvēkus…viņiem ir tikai pozīcijas ar skaitļiem, kurus var samazināt un tāpēc arī prasības atbilstošas….un redzot mūsu bāleliņu stīvēšanos…nevis vienotu viedokli par reālo situāciju – veidojas priekšstats = negribam!!!…un nevis – nevaram!…tikai V.Dombrovska sarunas gan ar ES, gan SVF “grāmatvežiem” ir samazinājušas konsolidācijas apjomu no sākotnējiem minētajiem 95 miljoniem uz 75 miljoniem…un tagad 50 miljoniem…
…šobrīd koalīcija nebūt nav koalīcija,bet niknākie ienaidnieki, kas nedomā ne par savu valsti…ne tās iedzīvotājiem – tikai par sava konkrēta elektorāta vēlmju apmierināšanu…

+2
0
Atbildēt

0

mary75 15.02.2011. 06.55

Manuprāt arī, tā ir visīstākā sabotāža, ko dara ZZS, un mērķis ir uzvelt visu vainu Dombrovskim un izveidot koalīciju ar vecajiem draugiem no PLL un SC, un tad gan slūžas būs vaļā un viss ies no rokas, notiks vēl nepieredzēta valsts nozagšana un pagrieziens Austrumu virzienā.
Bez tam, jo sliktāka ekonomiska situācija, jo populisti vēlēšanās dabū vairāk balsis, tāpēc Lembergam nemaz nevajag nekādu uzlabojumu, galvenais ir ‘bļaut, ka taisni viņš ir pensionāru un bērnu aizstāvis.

+2
-1
Atbildēt

0

Edzs 15.02.2011. 01.37

zanE _…nevajag izdalīt vienus neaizskaramos…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
taa tas ir, nevajag. bet penshi, ne jau katrs bet demences skartie ir ZZS elektorats tapec socialajam budzhetam tur ir sarkana linija, tapec ne soli atpakalj jo tur vinjiem ir Staljingrada.
Dzeris te rakstija – _…Ja no katriem 170 ls. paņems to piecīti, no 340 – 10, utt., vai tad tik traki būs?_
es ari domaju ka nonjemot shos 3% vai pat progresejoshi nekas arpratigi traks nenotiktu.
varam te sukstities ka ZZS laizh populismu, bet izskatas vinjiem tas vienmer skaisti, kur nu vel labak ka shoreiz – rupes par veciem cilvekiem.
un tas pretstata tik nenostradati neglitam darbibam no Vienotibas puses ka Kampara iniciativas – komunalo maksajumu nemaksataju paradu uzkraushana solidari uz visiem pateretajiem, vai elektribas jaunie tarifi, ieviesis tos vai neieviesis, no shis lietas Vienotiba nekad neatmazgasies un ta ir ista medusmaize PLL, SC un gan jau Lembergs ari maces to izmantot. Vienotibas kljudas nu jau slanjojas virsu viena otrai un kritiska masa driz bus sasniegta, murgs bus kad fani no tas saks atteikties.
te atkal atsaukshos uz Dzeri, shoreiz tam nepiekritu: _…labāk jau darīt vismaz kaut ko, kā Dombrovskis, nekā nedarīt neko un gudri runāt, kā ZZS…_
nav labak, ari darot ir vienmer jadoma ko runa un vienmer ir labi jaizskatas. 100 saudzeshanas dienas ir garam.

+5
0
Atbildēt

2

    Una Grinberga > Edzs 15.02.2011. 09.06

    Vienisprātis ar Tevi. Tas, ko mēs redzam ir V mēģināšana virzīties uz priekšu par spīti ZZS lielajam sarkanajam laukumam (pārāk daudz sarkano līniju veido laukumu!), bet drīz arī zaļajā zonā nebūs vietas un būs jāsāk uzart arī sarkanais laukums. Diemžēl, jo ilgāk tas tiek darīts, jo smagākas ir sekas. Principā, ja tās pensijas būtu “nogrieztas”, tagad nekādas sarunas par bērnu un bezdarbnieku pabalstiem nebūtu un mēs jau būtu tuvu 3% deficīta robežai. Tāpat arī nebūtu runas par kompensējamo medikamentu samazināšanu, elektrības celšanu utt. Un beigās var izrādīties, ka visi šie alternatīvie pasākumi būs vairāk ietekmējuši pensionāru maciņus nekā vienkārša pensiju samazināšana. Un viss tikai muļļāšanās dēļ.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > Edzs 15.02.2011. 09.34

    TanteSidra&Nasing spešal no saviem ienākumiem ar iemetīsiet attiecīgos procentus valsts glābšanas fondā un budžeta konsolidācijas paātrināšanai?
    :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 15.02.2011. 00.06

to Maxss
Daudzi no pensionāriem deviņdesmito gadu sākumā balsoja par Gorbunova smuko frizūru, tā nodrošinot čekistu, komuņagu un pidaru valdīšanu, kuri ir izputinājuši Latviju desmitiem miljardu vērtībā.

+4
-1
Atbildēt

1

    modriss > raimonds_bossltd 15.02.2011. 09.27

    Ombros toties daudzi tagad daudzi balso par smuko Valdiņu vai Solvitiņu utt. Tā ka nekas nav mainījies… Vai tad visi par Vienotību balsojušie izdarīs masveida suicīdu, ja pēc 5, 10 vai 20 gadiem izrādīsies, ka šie dižus mēslus savārījuši?

    0
    0
    Atbildēt

    0

modriss 14.02.2011. 23.00

Njā, lasu un brīnos – izrādās vislielākais ļaunums LR ir pensionāri, kuriem nu būtu jāuzņemas atbildība par valsts glābšanu. Un izskatās, ka pensiju un pedagogu algu mazināšana ir spicākās šī brīža strukturālās reformas laikā, kad augstākajās valsts pārvaldes iestādēs vai nu atklāti, vai slēpti tiek ļauti papildus budžeta tēriņi. Rodas elementārs jautājums aktīvajiem “griešanas” piekritējiem vai jums pašiem rodas ticība, ka kaut kad nākotnē nepiedzīvosiet brīdi, kad jums pašiem “augstu mērķu” labad atņems daļu ienākumu? Varbūt aktīvākie šādas pieejas piekritēji arī pašlaik var izveidot “valsts glābšanas” fondu, atskaitīt no algas pa piecītim vai prāvākai summai (var arī citos komentāros minētos procentus) un iegūtos līdzekļus piedāvāt budžeta konsolidācijas veikšanai? :D Ko gan visu laiku pārgudri spriedelēt un meklēt līdzekļus svešos makos vajag tak sākt ar personīgajiem piemēriem. Lai beidzot jaukā Vienotība redz cik kvēli atbalstītāji tai ir un uzdrošinās piežmiegt visus pārējos politiskos ļaundarus :D

+2
-2
Atbildēt

3

    andris902 > modriss 15.02.2011. 00.23

    …pag, Maxss!…nevajag pārspīlēt un mēģināt nostādīt vienu sabiedrības daļu pret otru….būsi tak visu šo laiku tepat vien blakus dzīvojis….tad arī vajadzēja pamanīt, kā tika samazinātas strādājošo algas, kā bankrotēja mazie un vidējie uzņēmēji…nevajag izdalīt vienus neaizskaramos, kuriem ir tiesības ultimātus uzstādīt, draudēt ar valdības krišanu un parlamenta atlaišanu, kā to tagad Gustiņš dara…visi tepat šai zemītē dzīvojam, vienā striķītī sasieti esam….tāpēc – ar pārspīlējumiem – uzmanīgi!….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > modriss 15.02.2011. 00.32

    Diez vai varēsi noliegt, ka Vienotībniekiem visu laiku patīk konsolidēšanā visvienkāršākie līzdekļi un visvairāk niez nagi uz pensiju griešanu: nekaitina tik daudz pati pensiju piemazināšanas ideja kā vairāk škrobē tas, ka pēc tam tālāk netiek domāts, — bezdarba u.c., utml. saimniekošanas aktivizēšanā ne mārrutka, nevienas svaigas idejas… Tieši šajā apstāklī nesimpatizē Dombrovska cinisms un mazspēja vienlaikus. Lielākais sasniegums — viltīgā elektronodokļa jezuītiskā sacerēšana: formā spoža, bet saturā nožēlojama.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 15.02.2011. 09.12

    Zane, kur gan pamanīji sabiedrības daļu pretnostatīšanu manējā komentārā? Tas tak bija tikai racionāls priekšlikums budžeta konsolidācijai Vienotības garā :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ilze_zagare 14.02.2011. 22.16

Dauzi prātvēderi saka, ka politiķi taču ir mūsu sabiedrības daļa un atspoguļo sabiedrību, bet mājsaimniecībās un uzņēmumos reformas jau sen ir veiktas, bet vecie neikalbji nezkādēļ neprotās. Tā taču varētu uzraut reitingu ne tikai pensionāru acīs. Neceļās roka pašiem izdarīt, tad atliek tik vien noalgot auditorus – aidā.

+3
0
Atbildēt

0

kdaljajev 14.02.2011. 21.42

ZZS sociālo jomu sargā,lai ārkārtas vēlēšanu gadījumā gūtu uzvaru.Pensionāri ir aktīvākie balsotāji.Bet nelaime,ka ar 50 milj nepietiks.Jāmazina būs visi izdevumi gribot negribot.Neizskatās ka SVF mums parādus norakstīs kā nabadzīgai Āfrikas valstiņai.

+2
0
Atbildēt

0

mary75 14.02.2011. 21.23

Tā nav konsolidācija, tas ir cirks, nez, ko viņi grib piemānīt. paši sevi vai kreditorus?
Tos piemānīt diezin vai izdosies.
Vai nu es esmu idiots, vai nu tur valdībā sēž idioti, kuriem nerūp it nekas, kuri cerības uz ātru valsts atlabšanu taisās noskalot kanalizācijā.
Un arī V uzvedas tā, it kā visu šo te murgu ņemtu nopietni, taisni kauns.
Nu, ja nav, tad nav, vismaz, pasakiet, kā ir, ka viss tas ir muļķības, ka ZZS velk valsti uz grunti.
Nu, galu galā, ja neko citu neesat spējīgi, paņemiet katram pensionāram 3 – 5 % no pensijas, kam lielās, var arī vairāk, un tad šai valstij, vismaz būs nākotne, viendienīši, dzīvosim uz parāda, bet, nevienu neapbižosim.
Cik ilgi tā var dzīvot, uz parāda, gribētos to pajautāt ZZS?
Un V neredz, ka tos vienkārši izmanto, bet, laikam jau, gatavi pieciest šādu – tādu labumu dēļ?

+5
-2
Atbildēt

16

    andris902 > mary75 14.02.2011. 21.37

    ….dzeri…mēs te varam jautāt ZZS spicei un arī ierindniekiem….nesagaidīsim ne atbildes, ne uzmanību!…mazais vīrelis Gustiņam asti tik sāpīgi iespiedis, ka visa šī padarīšana jau līdzinās agonijai vai pirmsnāves krampjiem….
    …par kādiem % pensiju samazināšanai var runāt, ja te katrs sargā savu mazdārziņu – ministriju….ja domā tikai par vakardienu, ne rītdienu….ja nedomā par valsti kopumā, bet spēlē spēlītes uz savu aprobežoto vēlētāju, kurš nav spējīgs iedziļināties notiekošajā un arī domā tikai par savu kreklu, lai tas nosegtu to daļu, kur mugura beidzas…un pareizi saki – pārņem arī niknums pret Vienotības mazspēju, kura nevar nolikt vienu uzpūtīgu vīreli pie vietas….kaut vai uz brīdi izolējot no ZZS kopienas….kaut vai par drošības līdzekļa noteikumu pārkāpumu….un to noteikti var atrast, jo mazais vīrelis jau ir aizmirsies….un soļo pār robežām paceltu galvu….

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 14.02.2011. 21.43

    Dzeri, bet vai tad Vienotība nav tā, kas aizņēmuma noēšanu vada, reformas neveicot, savus birojniekus saudzējot/neaiztiekot. Nekā laba, BET … nu atņemsiet pensionāriem pa Ls 10 — 60… Tāpat taču visu ieguvumu izbazarēs un… ko darīs, konsolidējot 2012. gadu? :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.02.2011. 21.59

    Arī taisnība, nākamgad viss sāksies no gala.
    Vieniem atņems, lai citi var dzīvot tikpat trekni un ne no kā neatteikties.
    Nelabi metās, uz to visu skatoties.
    Latvieši savu valsti nebija pelnījuši, vienīgais secinājums, dzimtcilvēku psiholoģija, bez vagara nav spējīgi dzīvot.
    Un nedara absolūti neko, lai mazinātu ēnu ekonomiku, pat elementāro, nulles dekl., legālā prezumpcija, ko solīja – viss aizmirsts.
    Un algām valsts sektorā, salīdznoši, toties, atkal tērējam vairāk, prēmijas arī jau maksā, nu feini.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 14.02.2011. 22.10

    Dzeri, mūsu tagadējā traģikomēdija — pat savu vagaru vairs nav! Tie, kuriem vajadzētu būt, jau pārdevušies zviedru baņķieru un SVF papu hibrīdam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Arcijs > mary75 14.02.2011. 23.09

    paņemiet katram pensionāram 3 – 5 % no pensijas

    Ko tur ķēpāties ar sīkiem procentiem! Velta Skurstene jau pirms pāris gadiem TV pateica – atšaut visus pensionārus, lai tak vienreiz ir miers no viņiem. Optiskais Tēmekli, vai Tu nevari kaut ko lietas labā darīt?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 14.02.2011. 23.23

    to Optiskais Tēmeklis
    Paga-paga vai tad Latviju neizglābs Šlesera nodrošinātās 50 000 darba vietas Rīgā?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.02.2011. 23.56

    Nevajag jau pārspīlēt, skaidrs, ka ir daudz adekvātāki naudas avoti, bet, izskatās, šī valdība neko jēdzīgu izdarīt nespēj, un, ja to budžetu nesabalansē, tad nākotnē arī pensionāri var pazudēt daudz vairāk.
    Bez tam pensionāri nebūt nav tā visnabadzīgāka daļa, daudzi strādājošie uz rokas saņem vēl mazāk, un tiem ir bērni, utt.
    Ja no katriem 170 ls. paņems to piecīti, no 340 – 10, utt., vai tad tik traki būs?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > mary75 15.02.2011. 00.13

    Ar socbudžetu tāpat ir dimbā,un vilciens tuneļa galā jau redzams..Pēc idejas, šobrīd skaitās labākais laiks ( tikko vēlēšanas pagājušas) lai karstajam kartupelim vienreiz pieķertos.Maķen vēlāk to vispār pat pieminēt nedrīkstēs.Bet mūsu zaķļipu uztverē vēlētajs ir sinonīms pensionāram.Tālāk saprotam paši.Ja nu varētu kko nošķērēt un vainu kautkā pamanīties nogrūst uz maskavu,phenjanu,vai andromēdas miglāju,to jau sen būtu izdarījuši :) Turklāt,vadoņu aprindās ir visai noturīga ,vārdos neizteikta pārliecība,ka katram otrajam gaudulim pensim pagultē ir naudas čumodāns vai ķērnīte ar zelta luidoriem, un tā reņģu galvu vārīšana ir tik tāda vecuma marasma iezīme.:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 15.02.2011. 00.40

    Kā tas lieliski redzams, Vienotībēniem — VD, AV + Kampars — projektējot elektronodokli, kura naudu, protams, arī “Latvenergo” atņemt birojnieku noēšanai.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 15.02.2011. 00.45

    …Karamba…Tu taču nebūsi aizmirsis, kas notika ar soc.budžetu…un kurā laikā tas notika?….un šobrīd sāpēs…vienalga, kurā pirkstā kodīs…varētu jau visu pieciest…vien, ja būtu uzticība tam, kas notiek…vai tam, kā šo situāciju taisās risināt…diemžēl, to, ko redzam…tas situāciju tikai saasina…meklēt vienu vainīgo?…atradīsim!…un, ko tālāk?…nomainīsim valdību?…parlamentu?…un rīt nauda sāks augt kokos?…atlaidīsim baru nīsto ierēdņu, samazināsim štatus…maksāsim pabalstus un ies viss pa riņķi…vai tomēr visiem…visiem! savilkt tās jostiņas ciešāk un arī pašiem vairāk domāt par iespēju tikt no tā muklāja ārā….un nevis gaidīt, ka nāks kāds un mūsu vietā visu atrisinās….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 15.02.2011. 00.57

    Bēdīgākais = arī tagadējā MK Vienotības salielītajiem ģēnijiem nav ekonomikas attīstīšanas ideju: vien ļengana noskatīšanās, kā daļa atlikušā darba tirgus aizbrauc un krampjaina cenšanās viņu sūtīto naudu nāsīs ievilkt, atlikušo te darbaspēku paslaukt un, uz Eiropu šķielējot, eironaudu slaistiem padalīt… Un nespēja/nevēlēšanās atzīt, ka tā pati Vienotība ne par gramu labāka ne par ZSS, ne oranžajiem, ne PLL, kur nu vēl SC un citām politraibaļām.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 15.02.2011. 01.03

    ….atļaušos nocitēt tepat IRā publicēto:

    “Kā norādīja Vilks, FM nākusi klajā ar priekšlikumiem par jomām, kurās Latvijā vajadzētu īstenot reformas. Tās skar gan e-pārvaldes ieviešanu valsts pārvaldē un medicīnā, gan stingrākus ēnu ekonomikas apkarošanas pasākumus, gan lielākus nodokļus azarstpēlēm un pasākumus to veiksmīgākai iekasēšanai, gan reformas augstākās izglītības sistēmā. Tās paredzētu likvidēt studiju programmu dublēšanos, rast risinājumus par valsts naudu studējošo piesaistei Latvijai.

    Tāpat FM rosināja diskutēt par izmaiņām labklājības jomā – par slimības pabalstu apmēru un bezdarbnieku pabalstu ilgumu. Kā atzina ministrs, perspektīvā būtu jāvirzās arī uz piemaksu pie pensijām pārcelšanu no sociālā budžeta uz valsts pamatbudžetu.

    Darba grupa nekādus lēmumus nav pieņēmusi, jo ZZS pārstāvjiem darba grupā neesot bijis politiskais mandāts pieņemt kādus lēmumus, skaidroja Vilks. Ir.lv rīcībā esošā informācija liecina, ka uz pēdējo darba grupas sanāksmi, kas notika piektdien, ZZS pārstāvji vispār neieradās.”

    ….varbūt vajadzētu pajautāt ZZS un Brigmanim, kas no šiem priekšlikumiem ir tik biedējošs ZZS un viņu vēlētājiem?…izskatās, pēc apzinātas… saprātīgu priekšlikumu noraidīšanas….vai teikšu – vēl ļaunāk – pēc sabotāžas….

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 15.02.2011. 07.03

    Manuprāt arī, tā ir visīstākā sabotāža, ko dara ZZS, un mērķis ir uzvelt visu vainu Dombrovskim un izveidot koalīciju ar vecajiem draugiem no PLL un SC, un tad gan slūžas būs vaļā un viss ies no rokas, notiks vēl nepieredzēta valsts nozagšana un pagrieziens Austrumu virzienā.
    Bez tam, jo sliktāka ekonomiska situācija, jo populisti vēlēšanās dabū vairāk balsis, tāpēc Lembergam nemaz nevajag nekādu uzlabojumu, galvenais ir ‘bļaut, ka taisni viņš ir pensionāru un bērnu aizstāvis.
    Vispār, paskatoties uz to visu, kas tur notiek, un kā tauta balso, uzreiz kļūst skaidrs, ka izdzīvojuši ne tie labākie, gudrākie un godīgākie iznīkuši vai emigrējuši.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > mary75 15.02.2011. 09.21

    …varētu jau visu pieciest…vien, ja būtu uzticība tam, kas notiek..
    ———————————————————————
    Šim var pilnībā piekrist.
    Tur jau ir tā ķeza,ka neviens tā arī pārāk nesaprot kāpēc ,kas notiek? Budžeta konsolidēšana,valdības stabilitāte,fiskālā disciplīna, utt ir vien aukstas,vienaldzīgas formulas, nevis nāciju vienojošās,mobilizējošās,iedvesmojošās idejas.Uzticība rodas tur kur ir mērķis kam sirds klāt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 15.02.2011. 09.51

    Džeri!
    tik daudz nemaz nevajag noņemt pensionāriem! Pietiks un veidosies milzu summas, ja līdz 170 noņems kaut 1 Ls un tālāk 340 Ls – 2 Ls utt, šo summu neviens pat nejutīs, bet pensionāri arī varēs justies labi, jo būs atbalstījuši valsti grūtos laikos, jo soc budžets taču tiek pārtērēts. Tad arī pensionāri balsos atbildīgāk, nevis balsos par lielo zagli Lembi, kurš pats dzīvo pāri saviem līdzekļiem un sponsorē savējo atbalstītāju un domājams ka tie droši vien ir no trešā spēka, kā tas Lagzdiņš, kuru auklē ar amatiem un naudu gan ZZS, gan PLL un gan arī SC!!! Visi kremlini vairāk vai mazāk redzami parasta cilvēka acij!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 15.02.2011. 09.55

    Optiskais!
    Man ir tāda pārliecība, ka Latvenergo tarifu celšana ir saistīta arī ar TEC2 būvi. Cik atceros, tad tā jau pašā sākumā teica, ka būvēs TEC2 no Latvenergo līdzekļiem!
    Optiskais, bet kurš mūs ievilka tajā TEC2 projektā pirms Kampara, jo viņš jau tika pieslēgts jau tad, kad projekts bija apstiprināts vai tik Godmanis un Miķelsons atkal neievilka mūs Gazprom apkampienos! Par velti jau kukuļus neņema lielais mahinators!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 14.02.2011. 20.56

Un tas viss uz atkal paaugstinātiem nodoklīšiem….0 strukturālas reformas. Par ieņēmumiem no dārgākas degvielas var aizmirst, uztaisīs papildus biznesu kontrobandistiem, no nebanku kreditētājiem 8 milj…ha ha ha, liekas, ka SVF pat teica, ka tik daudz to nemaz nav, lai pat teorētiski maksātu, bet labi ja kādu 1/3 dabūtu. Šāda muļļāšanās komplektā ar idiotiskiem paziņojumiem, histērijām katru otro dienu mums nav vajadzīga !

+3
0
Atbildēt

1

    piziks > lebronj2356 14.02.2011. 21.13

    Ha-ha-ha, tieši tā, kā saki! Pērn akcīzes nodokļa ieņēmumi par degvielu sarukuši par 8%, par pīpjiem — par 19%! Svarīgo ministriju sagrābšana un turēšana JL/V banku siltumnīcu stādiem neko labu nav devusi un neko nespēj arī iemācīt! Atliek stīvā ģimī vērot, cik ģeniāli būs Excel rūtiņkovboju sasniegumi par šo gadu! Laikam jau sēra svilumu zem astes jūt, ja jau cenšas reketēt visus elektropatērētājus ar savu jezuītismu. :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 14.02.2011. 20.39

Knapi samocījuši 39 mio, no kuriem daļu SVF papi tāpat apšaubīs.Insanti ko darīsim ar nākošo griezienu 200 mio? Pāriesim uz 3 klašu izglītību,vai videni aizvietosim ar mājkalpotāju kursiem? Pilnīgs ideju,jeb drosmes trūkums.Protams,ja par katru cenu jāizlokas no struktūrreformām,savējiem jāsaglabā ķebļi un pieeja valsts naudiņām,tad citi varianti atrasti netiks.

+5
0
Atbildēt

0

disassociative 14.02.2011. 20.02

Ja nu tiešām kāds ir nobriedis samazināt izmaksas uz skolēniem, tad no mācību programmām ir jāaizvāc nevis angļu valoda, bet sociālās zinības, kas ir visgarlaicīgākais un vismuļķīgākais priekšmets no 1. līdz 9. klasei. Skolēni šajās stundās guļ, spēlē kārtis, lasa grāmatas, spēlē telefona spēlītes un tā deviņus gadus. Angļu valodai ir jābūt obligātajam priekšmetam ne tikai no pirmās klases, bet valodas jāmāca jau bērnu dārzā. Jau no pirmās klases jābūt arī vācu vai franču valodai. Iespējams, arī skandināvu valodas. Mēs esam tik mazi, ka mūsu bērniem kaut kādas perspektīves ir tikai tad, ja bērni lieliski zin svešvalodas.

+9
-2
Atbildēt

5

    piziks > disassociative 14.02.2011. 20.26

    Piekrītu par 100%.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > disassociative 15.02.2011. 07.09

    Svešvalodas jāzina, bet, arī sabiedrības mācība jāzina, cita lieta, kā to pasniedz.
    Tie, kas to nav mācījušies, tie noteikti balsos par Lembergu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 15.02.2011. 08.46

    Nē, nebalsos vis. Socene ir lamu vārds skolās skolēnu vidū. Bezjēdzīga programma ar bezjēdzīgiem pasniedzējiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > disassociative 15.02.2011. 16.26

    “Skolēni šajās stundās guļ, spēlē kārtis, lasa grāmatas, spēlē telefona spēlītes un tā deviņus gadus.”
    Tas nenozīmē, ka priekšmets ir nevajadzīgs un no tā ir jāatsakās, bet gan to, ka ir:
    1) jāuzlabo skolotāju darbs, jo skolēni guļ, spēlē kārtis un telefona spēlītes konkrēta skolotāja, nevis priekšmeta stundās;
    2) jāizvērtē priekšmeta saturs un vajadzības gadījumā jāmaina.
    Bet sociālās zinības skolā ir vajadzīgas, ja mēs vēlamies demokrātisku sabiedrību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 15.02.2011. 16.45

    Nu labi, vienu gadu pa vienai stundai nedēļā var palikt. Pārējos astoņus šīs stundas būtu lietderīgi izmantot svešvalodu mācīšanai. Tāpat skaidrs, ka pēc vidusskolas beigšanas ir viens ceļš – projām no Latvijas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 14.02.2011. 18.48

….Brigmani, Vējoni, Lemberg un pārējais ZZS lasītnepratēju bars!!!!…vēlos saņemt Jūsu komentārus par Auguļa darbību!!!!

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/40078/satiksmes-ministrs-augulis-nekauniba-parspej-savu-prieksgajeju-sleseru

…un komentārus arī šim: http://www.delfi.lv/news/national/politics/zzs-noraida-vienotibas-iecereto-tiesibsarga-kandidatu-gulanu-vel-pirms-nosauksanas.d?id=36825167

…kas notiek šajā valstī????

+8
0
Atbildēt

2

mxblack 14.02.2011. 17.24

Visu laiku valdība it ka cīnās ar ēnu ekonomiku, bet VID kurai ir šo darbu jādara, izrādās viskorumpētākā iestāde valstī. Valdība un ministri protams neko nezina, arī amatpersonām tas ir absolūts jaunums. Bet cik daudzi no viņiem pašiem nav devuši kukuļus šai iestādei. Un te nu sanāk ka tajā vietā lai apkarotu blēžus, tiek apkarota Latvijas vienkāršā tauta. Cilvēki bēg nō šīs elles ko nagi nes, ja grib kaut cik cilvēcīgi dzīvot. Te jau ar vienu paaudzes maiņu nepietiks lai šo sērgu iznīdētu. Lielai daļai valsts darboņu tā šķiet absolūti normāla situācija un kamēr nav pieķerts, nav zaglis. Bet ja zaglis zin kur un cik iedot, tad viņš nekad nebūs zaglis, šajā situācijā ne.

+6
-2
Atbildēt

0

anita_meistere 14.02.2011. 17.07

pag…1 miljons no angļu valodas, 3 no bankām. kopā 4 miljoni. “slepenajos” priekšlikumos ir 50+ miljoni. uz ka rēkina parējie?? 46 limoni (vai vismaz 23-4=19). fenomenāla spējas muldēt bez jegas un seguma…populisma kalngals.
politiskā apvienība PLL – Par Latviju Lembergam :D:D:D

+6
-1
Atbildēt

0

marčiks 14.02.2011. 16.48

Piekrītu, bankas ir visa ļaunuma sakne un stulbā angļu valoda kārtīgam latviešu zemniekam nav jāzin. Paskatieties uz Lembergu, kas zin tikai latviski un krieviski un, paskat, kāds varens vīrs sanācis. Kā tur bija ar to meitu, kas neprata lāga savu vārdu uzrakstīt un tomēr apprecēja lorda trešo dēlu? Bankas jānacionalizē, negausīgie kapitālisti jāpadzen no latviešu zemes un no 1.klases jāmāca tikai krievu valoda. Tā mēs panāksim valsts uzplaukumu! Par labu Lembergu!

+17
-3
Atbildēt

3

    piziks > marčiks 14.02.2011. 17.04

    … un, protams, paldies Tre Krunur lieliskajiem zviedru banku džentlmeņiem par viņu vareno ieguldījumu, LR attīstībā iesaistot zviedru pensiju fondus.

    Interesanti gan, kādēļ no Dombrovska padomniekiem pazuda — kas padzina> — Maikls Hadsons, kurš teica, ka Latvijai zviedru bankas nodarījušas lielāku kaitējumu nekā 2 abas okupācijas WWII laikos?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    disassociative > marčiks 14.02.2011. 20.04

    Bankas vienkārši jāapvieno un jāatdod pa latu Lembergam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > marčiks 14.02.2011. 22.11

    Padzina? Varbūt izkonkurēja kāds Morten Hansen? Jāpieņem skarbā realitāte, jāpieņem, ka ”dzīvojam gluži jaunā valstī” (J.Peters), kurā galvenās sviras neatrodas Latvijā. Jo tuvāk 17.februāris, kad Rīgā ierodas”revizors” Rompejs, jo pašmāju ”bāleliņi” par lielāku konsolidācijas summu spēj vienoties? Apjēdz ”bāleliņi”, īpaši ”zaļie”, kas ir kas? Atceras hercoga Jēkaba gaitas, kad Kurzemes valdinieks Eiropas vareno lauciņos vēlējās nopelnīt? Katram sava vieta – vienam Puzē, citam Briselē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilze_zagare 14.02.2011. 16.47

Var tikai cerēt, ka šādi stīvējoties nonāksim līdz īstām reformām.

+2
-1
Atbildēt

0

piziks 14.02.2011. 16.39

Nasing spešal, kad Dombrovskis un Vilks ir uztraukušies par darbaspēka pašeksportēšanos? Paši to visu laiku tikai veicina, Dombrovkis, protams, to darījis par Vilku ilgāk un rezultatīvāk.

+2
-8
Atbildēt

2

    Una Grinberga > piziks 15.02.2011. 08.52

    Būsim konstruktīvi, un viedokli balstīsim uz argumentiem nevis vecu sievu pļāpām! Kādā jēga no komentāra ar “0” argumentāciju? Tikai vietu aizņem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 15.02.2011. 09.43

    Optiskais!
    Vai izliecies par muļķi un nesaprašu? Bet ne jau visi nesaprot, ka tādu bankrotā iedzītu valsti un tās varu “nometa pie kājām Dombrovskim”, jo valsts kase jau bija tukša izlaupīta ar pareksa nopirkšanu par 1 Ls. vai tad jau aizmirsi kādus % tie zagļi bija piešķīruši ik mēnesi Kra un Kar( ap 400 000)
    Vai tad kāds spēj uzreiz gada laikā veicināt ražošanu, jo, kā jau visi zinām, tad ražošanas uzņēmumi neesot valsts kompetence, jo lūk, valsts ir slikts uzņēmējs! ko tad bija darīt Dombrovskim, un kā tad viņš tos cilvēkus varēja atturēt no aizbraukšanas, ja jau pat treknajos gados aizbrauca vēl vairāk cilvēku pelnīties uz ārzemem? bez tam ir jau kas arī atgriežas, jo ne jau liela un lielāka nauda spēj darīt visus laimīgus! protams, ka sava iztikšana vajadzīga!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 14.02.2011. 16.37

Nu jā! Pensionāriem janoņem kaut vai no 1līdz 10 Ls un konsolidācija soc budžetā būs. Līdz 200 Ls pensijām var noņemt kādus 3 Ls, bet virs 200 Ls vairāk. Tie, kas saņem 1000 Ls un lielāku pensiju nejutīs tos 10 Ls, bet valsts soc budžets tā var izlīzt no mīnusiem!
Iedomājieties, ja 450 000 pensionāru un tikai par 1Ls samazinot pensiju, cik milzīgs ieguvums valstij!

+9
-4
Atbildēt

1

    austrisv > austrisv 15.02.2011. 09.34

    Venta!
    Nemaz te nelecies, jo pati esmu pensionāre, pie tam vēl nesaņemu pilnu pensiju. Pensija man vidējā lieluma, un varu no 1 Ls atteikties, vai arī no 3 Ls tā kā lūdzu, nevajag! Varu valsts labā arī kaut ko ziedot, jo neba jau visi ir rīkļu rāvēji kā lembis un kampējs un kalvītis utt, kuriem nekad nepietiek un nepietiks viņu Armani lupatām un milzu kuņģu piepildīšanai!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 14.02.2011. 16.30

ZZS ierosina celt nodevas un nodokļus, bet tajā pašā laikā kliedz, ka FM ceļ un ceļ nodokļu slogu. Skaidrs, ka iegūtie 3 milj. tiks iekļauti banku cenrādī – augstākas procentlikmes un komisijas par pakalpojumiem vēl vairāk dzīs kredītu ņēmējus bezdibenī. Bankas izmaksas vienmēr iekļuaj gala cenā. Diemžēl bankas nav tikai atsevišķa nozare, kuras varētu arī nebūt, bet gan tas ir rīks kopējai tautsaimniecības attīstībai. Cietīs arī visi pārējie sektori.
SOCIĀLAIS BUDŽETS IR NESTABILS ILGTERMIŅĀ! Daļa pasākumu jau jāsāk īstenot tagad nevis atlikt un atlikt. Tā jau ļoti daudzi darba ņēmēji dodas strādāt ārpus Latvijas – iemaksu apjoms krīt, bet izmaksu apjoms pieaug.

+10
-1
Atbildēt

2

    piziks > Una Grinberga 14.02.2011. 16.37

    Šobrīd banciniekus padauzīt nu nav grēks, — jau visiem citiem ticis sen pāri mēram. Interesanti, ka ZZS pret bankām var atvēzēties, bet Dombrovskim tieši bankas ir vienīgās, ko šis nodevu un nodokļu jomā jelkad meties aizstāvēt un žēlot! Hm, interesanti, kādēļ, ja neietilpst banku lobijā, par ko daudziem aizdomas jau sen?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 14.02.2011. 17.03

    Es jau rakstīju, ka bankas ir īstermiņa iestādes – tām ir vienalga kā virzās ekonomika, ka tikai bankas rādītāji labi! Jebkurš papildus nodoklis vai nodeva ir spiediens uz komisijas maksām. Šāda veida risinājumu ieguvumi var būt zaudējumi, jo 3 milj. (+multiplikatīvais efekts) = 27 milj. tiks izņemti no apgrozības. Ar šo naudu var finansēt vairākus lielus ražošanas projektus. Bankas ir jāpiespiež ar citām metodēm – piem., ierosinājums komunālos maksājumus uzskatīt par augstākas prioritātes kredītoriem pie maksātnespējas u.c.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 14.02.2011. 16.30

nu re , noriita murmeeja , ka nekas nenotikšost v veel paaris piegaajieni un tos 50 ļimonus sagrabinaas…lembisti , jedrio

+6
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam