VL-TB/LNNK par prezidentu vēlas cilvēku ar stingrāku nostāju

115

Komentāri (115)

raimonds_bossltd 14.02.2011. 11.53

to KRUSTTEVS
Nevari dabūt bābu, iemācies masturbēt jeb ej LPP fanu pulciņā.

0
-1
Atbildēt

0

janazakovica 14.02.2011. 01.50

varburbut lai paradnieks-labs uzvards-panem labak prieksaa savas divas sievas vienlaicigi..tad nomierinasies…

+1
-3
Atbildēt

0

businesscoachcourse 13.02.2011. 22.39

Prezidenta stājai būtu jābūt tik staltai, lai viņš varētu pienācīgi Krievijā aizstāvēt ASV intereses vai otrādi.

0
-3
Atbildēt

1

r0lands 13.02.2011. 21.34

ne katram dzīnieciņam ar smadzenēm var lepoties,sevišķi krancīši

0
-1
Atbildēt

0

Normunds 13.02.2011. 21.22

VL-TB iniciatīva ir apsveicama, ncionāli noskaņots, stingrs un augstas morāles prezidents šobrīd būtu ļoti vajadzīgs. Zatlers ir pārāk pelēcīgs un ļoti cenšas noturēties savā krēslā, pat ja jālien uz vēdera Lemberga priekšā. Diemžēl, VL ieceres tik drīz realizēt nevarēs, šobrīd noteikšana par prezidenta krēslu pieder mazajam vīrelim no Ventspils.

+2
-3
Atbildēt

0

Normunds 13.02.2011. 19.56

Zatlers droši vien ir labs cilvēks un ārsts, bet ļoti vājš, pelēcīgs prezidents. Tas dzirdēts arī no igauņiem un lietuviešiem. Tā arī Zatlers nav izveidojis prezidenta cienīgu stāju, uzstādījis morāles un godīgas, stingras nacionālas politikas kritērijus. Tieši otrādi, viņš ar visiem spēkiem cenšas noturēties krēslā, pat ja jālien uz vēdera Lemberga priekšā. Diemžēl, lai arī Latvijai ļoti nepieciešams īsts prezidents, to, ak vai, noteiks mazais vīrelis no Venspils.

+3
-2
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 13.02.2011. 16.50

Kur lai dabū lupatu, bet personību…

+2
-1
Atbildēt

0

mxblack 13.02.2011. 16.33

Es nedomāju ka šobrīd mums šajā jautājumā ir īpaši liela izvēle, jo Valsts Prezidentu vēlēs Saeima, bet tur koalīcijā visu nosaka Lembergs. Brigmanis jau paziņoja ka V savu amatpersonu limitu ir izsmēluši un tagad var pastāvēt pie ratiem. V pretī runāt nedrīkst, jo tad zudīs, Āboltiņas deklarētā, valdības stabilitāte un V var palikt aiz borta, bet vietā nākt SC. Tad kāda mums šeit ir izvēle? Es domāju ka A.Žīguri vajadzētu pataupīt uz tām vēlēšanām, kurās Valsts Prezidentu vēlēsim mēs visi, lai viņai arī nebūtu jāpiedzīvo tāda paša vilšanās un kauns, kādu piedzīvoja Maizītis. Tas taču atkal būs aizklāts balsojums.

+2
-1
Atbildēt

0

Agnese Lûse 13.02.2011. 15.32

Nu katrā ziņā Europu valstu līderi nedomāja ,ka tagad multikulturālisma vietā jānāk nacionālismam VL gaumē :)
http://www.2v.lv/index.php/pasaules-zias/4979-10-2010

+4
-3
Atbildēt

6

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 13.02.2011. 15.54

    to ✔
    Paskaties pirms 20 gadiem un šodienas pasaules kartē un sapratīsi, ka paraša nav izvarētāja. Eiropa mostas, mīti par WWII tiks pilnībā izgaisināti tāpēc integrējies vai arī rēķinies ar sekām.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 13.02.2011. 16.22

    Būtu uz kādu reālu līderi atsaucies nevis simbolisku figūru Rompeju, laikam visiem kosmopolītiem un interiem baigais elks palicis. Nu ja nav cilvēkam sava satura, tad nav un nevajag to pušķot ar kādu mistisku piederību ”pasaules pilsoņiem”, jo, kas ir derīgs visam, nav derīgs nekam ! VL! Latvijai par pamatu saskata latviskumu, tāpat kā Kamerons UK britiskumu vai Merkele Vācijai vācisko, loģiski un saprotami, nu protams, ja mugura liecoties stīva palikusi, tad jau tā pagrūtāk…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 13.02.2011. 16.29

    Tur ir tā lieta ka mūsdienu normālā sabiedrībā nav Vadoņu,elku utt.
    Jūs nacionālradikāļi piedāvājat sabiedrību pārvaldīt ar “stingro roku” jo jūs uzskatat ka sabiedrība ir kāds aunu bars kas pati par sevi nevar parūpēties !
    Un nevai te savu populistisko demagogiju laist ka Merkele:Vāciju vāciešiem,Kamerons:Angliju angļiem,Sarkozi:Franciju fraņčiem utt.
    Tu jau protams esi bijusi tik stulba ,lai nepamanīti ka šie valstu lideri un sabiedrība(vēlēšanas) joprojām uzskata ka liberālā demokrātija ir pamatu pamātā šo valstu un ES attīstībai !
    Man uz tādiem slimiem murgiem kā tevis -uzspļaut un ar smaidu patiet garaam !

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 13.02.2011. 16.34

    Ir ļoti liela atšķirība ko teicu es un ko uztver, tu, jo iedziļināties laikam pagrūti – nevis Franciju frančiem, bet Francijai jābūt fanciskai, jeb uz vienas kultūras bāzes, bet laikam to ir grūti saprast. Šo pašu VL! piedāvā Latvijā, bet nu kosmopolīti jau par šo gānās iztulkojot pa savam un tā arī pasniedz, paši arī priecājās pēc tam par savu ”gudrību” ! Nu spļauj vien, tikai diezko kulturāli tas nav :D

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Agnese Lûse 13.02.2011. 16.35

    Nu katrā ziņā Europu valstu līderi nedomāja ,ka tagad multikulturālisma vietā jānāk nacionālismam VL gaumē
    ===============================
    Piekrītu. Šie “līderi” tiešām to nevēlas.

    Merkele, Kamerons, tagad arī Sarkozī tikai ļoti negribīgi REAĢĒ UZ SEKĀM, par kurām GADU DESMITIEM ir brīdinājuši attiecīgo valstu nacionālisti, piemēram, Lepena partija.

    Ja tikai varētu izgrozīties – ja tikai varētu atļauties nereaģēt uz tagad jau acīmredzamajām sekām -, tādi rompeji un viņam līdzīgie strausa “politiku” vēlētos turpināt vienmēr.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Agnese Lûse 13.02.2011. 16.43

    šie valstu lideri un sabiedrība(vēlēšanas) joprojām uzskata ka liberālā demokrātija ir pamatu pamātā šo valstu un ES attīstībai.
    ===============================
    Un “Visu Latvijai” ir par demokrātijas likvidēšanu?! :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Dina Repša 13.02.2011. 13.44

Latvijā būtu īstā vieta sakarīgam radikālismam vismaz tuvākos 5 gadus…. Ja atrodies uz stāvas, mālainas nogāzes un mēģini noturēt auto, lai neslīd, nav taču vērts pasam pamazām ar visu auto slīdēt tur, lejā. Tas arī ar valsts reformām – visi kritizē to, ka mazina algas un darba vietas valsts pārvaldē, bet tikko kaut ko nedara, tā atkal bļauj. Pirmais – vai mums vispār vajag Prezidenta institūciju? Kādos nolūkos? Otrs – vai LV maz iespējams prezidents, kas būtu ar spožu ārpolitikas šarmu [Kā Vaira] un labām spējām klusi diriģēt iekšpolitiku [daļēji Guntis un Valdis]. Jebkurā gadījumā prezidentam pārmetīs nekompetenci tai nozarē, kurai viņš, juzdamies nedrošs, pievērsīs mazāk uzmanības. Nedrīkst aizmirst arī to, ko jau pieredzējām: Tikko VZ norādīja Saeimai patiesi darāmas lietas, visi Saeimā pēkšņi atcerējās likumu! Latvijā tas ir būtiski, jo likums spēcīgi piesedz visas neizdarības.
Domāju, ka VL kļūdās, jo latvieša dvēseli neatmodinās Prezidents, bet reāli darbi valsts līmenī, kas dos pārliecību, ka “viss, kas tiks darīts, tiks darīts valsts labā”, kā reiz sacīja Pats Kardināls Rišeljē.

+5
-2
Atbildēt

0

lailabidzane 13.02.2011. 13.15

.
Ja ne par prezidentu, bet par to stingro nostāju – vai ir pareizi, ka par to, kā neapšaubāmi sev raksturīgo īpašību, runā dažādu spārnu un novirzienu radikāļi un ekstrēmisti?
Tas, ka pat diametrāli pretējo uzskatu radikāļiem ir daudz kopīgu interešu, vairs nav jāpierāda. To vērojam dažādos līmeņos. Arī parlamentārajā.
Bet kāpēc tā “stingrās nostājas” uzurpācija? Kāpēc to pirmkārt, un galvenokārt, saistīt ar ekstrēmismu? Vai tāpēc, ka neatkarīgi no kreisā vai labā, bet stingri stāvēt var tikai grāvjos?
Vai stingri stāvēt uz ceļa nav iespējams? Ir, protams. Tikai tas prasa ko vairāk, kā formālu stāju. Tad stājai, stingrai stājai, ir jābūt ar saturu. Pie tam, ar saturu, kuru nepārtraukti jāattīsta. Un, vienalga, stingra, jēgpilna stāja uz ceļa būs mazāk pamanāma. Gluži vienkārši tāpēc, ka neekstremālas pozīcijas izpratne prasa zināmu piepūli arī no vērotāja. Un tas ne visiem ir dots. Joprojām cieņā ir melnbaltā pasaule. Īpaši tiem, kuri savu mazspēju viltīgi sauc par principialitāti.
Vieglāk grāvī – stingrā stājā.
Bet, vai ir jēga radīt aizsprostus ceļmalas grāvjos? Vai ir?

+1
-3
Atbildēt

2

    lailabidzane > lailabidzane 13.02.2011. 17.07

    .
    Izskatās, ka ceļmalas grāvju sprostotāji te vēl gana aktīvi.

    ;)))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > lailabidzane 14.02.2011. 03.08

    Virsraksts: VL-TB/LNNK par prezidentu vēlas cilvēku ar stingrāku nostāju
    ===
    Ak tad no šeit ir tas (“stingrās nostājas” uzstādījuma) smaguma centrs, ap kuru riņķo ‘varbūt ka tā’ domas.
    Ziņas virsrakstā pieminēta viena informācijas detaļa parasti padara šo detaļu svarīgāku par citām informācijas sastāvdaļām, par galveno komponenti. Tāpēc es virsrakstus reizēm līdz galam pat neizlasu, apziņa vienkārši tos pārskata, meklējot tos atslēgvārdus, kuri izraisa kādas emocijas.

    Labi, kas ir ar stingro nostāju.
    ‘Varbūt ka tā’ jau pats atbildēja, varbūt par daudz tēlaini – ar grāvjiem un stāvēšanu uz ceļiem. Citiem vārdiem:
    Kas atšķir stingru nostāju no spītības un paštaisnuma, jo abiem pamatā ir pastāvēšana uz savu? Galvenokārt, saturs. Saturs, kas sevī ietver vismaz: zināšanas, erudīciju, plašu redzesloku, inteleģenci, izpratni, spēju pamatot un argumentēt.
    Ja šādi saturiskai, stingrai nostājai, pārliecībai pieliek enerģiju, virzību – darbošanos Latvijas interesēs, tad teorētiski iegūstam ideālo prezidenta tēlu.
    Taču šī tēla konstrukcijas pamatā ir ielikts destruktīvs elements.
    Ne tikai tāpēc, ka tik vien vajag, lai Latvijas intereses prioritāšu sarakstā paslīd zem savas, draugu vai citu interesēm, lai stingrā stāja kļūtu par stingru kaitniecību valstij.
    Vairāk tāpēc, ka cilvēka zināšanas un pasaules attīstības izpratne ir ierobežota, bet stingra stāja nozīmē arī zināmu neelastību, tādējādi reizēm nonākot pie klasiskās, daudzviet tagad redzamās shēmas – tas, kas sākumā bija attīstības virzītājs, sabiedrībai attīstoties kļūst par stagnācijas iemeslu un vēlāk – par bremzējošu faktoru, enkuru.

    Varētu vēl paturpināt domu, par izlēmību un atbildības sajūtu, piepinot klāt morāli, bet apnika tik daudz rakstīt par šo, ne pārāk interesanto un mazjēdzīgo tematu – stingro nostāju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Dainida Sarma 13.02.2011. 11.27

Zatlers sevi ir izsmēlis,tā arī neko neizdarot Latvijas prestižam-drīzāk otrādi.Vizīte Krievijā bija kauna kalngals.Annas žīgures variants ir dzīvotspējīgs.

+6
-3
Atbildēt

0

kugis 13.02.2011. 11.20

Ja prezidentu vēlētu pilsoņi, vai par to kļūtu Anna Žīgure vai Aivars Lembergs? Laikam labāk uzreiz prasīt lai mums prezidentu ievēl igauņi. Vismaz pēc tam būs ko lamāt.

+5
-1
Atbildēt

1

kdaljajev 13.02.2011. 10.36

Izskatās,ka Zatlers būs ievēlēts uz otru termiņu.Ja Vienotība uzstās uz savu kandīdātu,izjuks koalīcija,kas jau knapi turās.Prezidenta loma mūsu valstī nav tik liela,lai viņa dēļ upurētos.Tagad no Prezidenta stingrā mugurkaula vai cietā skatiena maz kas atkarīgs.Ir citi laiki.Vienīgi ja mēs sevi pieskaitām pie pusaziātiskas valsts tad mums vajadzīgs Vadonis kurš norādīs to saulaino ceļu pa kuru jāiet.

0
-4
Atbildēt

0

Kristaps O. 13.02.2011. 07.28

Sapratu, Parādnieka kungs izskatās pēc daiļa ēģiptieša!
Paskatieties paši Mubaraka jaunības foto

+2
-6
Atbildēt

0

Kristaps O. 13.02.2011. 04.15

interesanti, kāpēc tieši Parādnieka kungs izskatās pēc tīrasiņu aziāta? Bet runāt uztrennējies, pirmsvēlēšanu debatēs rullēja (nepārprast, es, protams, par V, riktīgi svītrojot)
Ja kas, man Zatlers iepaticies. Krietns vecis. Būtu vēl gudra sieva, viss ok

+3
-5
Atbildēt

6

    snjuu > Kristaps O. 13.02.2011. 05.08

    Zemiski, ja kas… Kādā ziņā svarīgi ir tas, pēc kā viņš Tev izskatās?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 13.02.2011. 07.14

    kāpēc Tev šķiet, ka es pateicu kaut ko SLIKTU?
    Ja es teiktu – tas un tas izskatās pēc riktīga latvju veča-strēlnieka, vai tas arī butu zemiski? Vai tad būt, piemēram, kirgīzam, ir sliktāk kā latvietim? Manuprāt, nē.
    Un izskatīties pēc kirgīzu tautības cilvēka?
    Politiķiem tāds darbs, ka zināma nozīme arī ārējam appearance.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kristaps O. 13.02.2011. 13.15

    Nav ko liekuļot, no konteksta ir gluži skaidrs, ka tas nav tikai “neitrāls konstatējums” vien.

    Daudziem letiņiem ir lībiešu (līvu) asiņu piejaukums, kas dažiem kādā paaudzē “iekrīt” mazliet izteiktāk. Nu, un tad?

    Man Parādnieks drīzāk atgādina Rimantu Ziedoni.
    http://www.limbazubiblioteka.lv/lv/ms/jaunumi/dzejas_dienu_ietvaros_limbazos/
    http://www.eraksti.lv/autori/rimants_ziedonis.html

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 13.02.2011. 16.05

    Tieši koķetēšanas ar rasistiskām noskaņām dēļ prātā nenāk balsot par VL.
    Tas neatbilst maniem uzskatiem, ļoti maigi izsakoties.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Kristaps O. 13.02.2011. 17.11

    .
    …bet ‘trenēties’ tomēr raksta ar vienu N!

    ;)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 13.02.2011. 18.11

    pateicos par Jūsu nepārvērtējamo aizrādījumu kas, jācer, uz visiem laikiem uzlabos manu dzimtās valodas prasmi. Turpmāk vienmēr rakstīšu vārdu trenēties tikai ar vienu n. Jūs šodien esat veicis nelielu, bet svētīgu darbu, tas noteikti palīdzēs Jums vieglāk tikt cauri purgatorijam. Patiesā cieņā vienmēr Jūsu Tīģeris Vislielākais

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

LieneL 13.02.2011. 02.53

Vērojot globālos procesus, vienīgais, kurš šeit kaut ko var atmodināt, ir
Imants Kalniņš.

+2
-9
Atbildēt

1

    snjuu > LieneL 13.02.2011. 05.07

    Žanis PLēve!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

snjuu 13.02.2011. 00.29

Vēl, protams, jauki ir tie “inteliģences pārstāvji”.

0
0
Atbildēt

0

Grandāne 13.02.2011. 00.29

VL varētu labāk padomāt par savu vizuālo tēlu. Kāpēc jāvelk tie melnie uzvalki un melnās kaklsaites? Ļoti atgādina neonacistus. Tas nav gudri.

+3
-4
Atbildēt

6

    snjuu > Grandāne 13.02.2011. 00.31

    Kāpēc melni uzvalki un melnas kaklasaites Tev atgādina neonacistus? Man ir nedaudz citas asociācijas – pliks pauris, kamuflāžas bikses un pelēks (vai pelēkzaļš) t-krekls…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > Grandāne 13.02.2011. 00.49

    Melni uzvalki un kaklasaites atgādina MIB un bēres.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Grandāne 13.02.2011. 12.33

    Vispār jau nu Parādnieka ietērps atgādina apbedīšanas pakalpojumu biroja līķu apstāvētāju un kopumā liecina par absolūtu “dress code” nepārzināšanu. Applūkātā žurkastīte arī nopietna politiķa iespaidu neveicina. Var jau teikt, ka nekādi kosmopolītiski ģērbšanās noteikumi kārtīgam patriotam nav svaŗigi, bet īsteni tautiskam censlim vajadzētu tērpties garos svārkos, pakulu biksēs un vīzēs … Tagad sanāk ne šis, ne tas – tipisks puskoka lecējs, kas sacerējies uzlekt augstāk par paša dibenu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Grandāne 13.02.2011. 12.42

    to Mikijs
    Kāpēc tavējie šovinisti-sovoki mēģina apčakarēt tautu, nēsājot uzvalkus? Kāpēc gan Ļurbanovičam un Išakovam nenēsāt krievu kreklu, vīzes un pufaiku, kas raksturo to būtību?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Grandāne 13.02.2011. 13.46

    Kāpēc tev neaizbāzt ar tapu savu kanalizācijas cauruli?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Grandāne 13.02.2011. 15.45

    to Mikijs
    Vai aizskāru jūsu selekciju, fašisteli?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

janazakovica 13.02.2011. 00.20

var ielikt loti stingru pat terminatoru-bet prezidentam ka ir un paliek valti reprezantivaas funkcijas neko vins nevar un neparko neatbild.tevzemiesi un visu latvija pucee sev spalvas -tapat vinus neviens nejautas sajaa jautajumaa ka ari citos.valsti vajag tadu prezidentu kas pats jau kaut ko ir saniedzis nevis arsts valsts slimnicaa vai teoretiki kaa freiberga vai ulmanis kas vispar neka neno ka nesaprot ka tikai lipmanu bucot.

0
0
Atbildēt

3

    snjuu > janazakovica 13.02.2011. 00.22

    Kaut ko jau var. Var atlaist Saeimu. VZ to neizdarīja, kaut tas būtu nācies par labu – politiskais “process” būtu pavirzījies uz priekšu bišķi ātrāk (būtu iegūti 2 gadi), nebūtu stagnējoša Godmaņa.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 13.02.2011. 00.27

    nevis stagnejosaa bet lielaka Latvijas izlaupitaja un organizetaja-Latvijas gazes privatizacija un parex parnemsana -desmit naves sodu butu par maz.godmani starp citu 1985 gada ka jauno fiziki izsutija no austrijas par spiegosanu PSRS labaa.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > janazakovica 13.02.2011. 00.48

    Es laikam drīzāk palikšu pie sava vērtējuma :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 12.02.2011. 22.48

Bet ja nopietni
1)VL/TB/LNNK būtu vismazākās tiesības prasīt uz savu kandidātu,ja ņēm vērā cik viņiem vietas ir Saeimā..
2),nevienam pat neintresēs kādus kandidātus šie radikāļi izvrzīs !
3)Nopietnas personas diez vai gribēs sevi saistīt ar nenopietnu ielu puišeļu bariņu,lai sevi diskredidētu
4) diez vai vieņiem ir morālas tiesības runāt visas sabiedrības vārdā ja sabiedrība viņiem tādu mandātu nav devusi !

+7
-9
Atbildēt

8

    snjuu > Agnese Lûse 12.02.2011. 22.51

    Nu, par “puišeļiem” šos saukt laikam var tikai infantila daltonisma dēļ, īpaši jauni jau nav.
    Visas sabiedrības vārdā šie laikam īsti nerunā, bet izvirzīt savu kandidātus var. Izteikt savu viedokli nav liegts nevienam.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 12.02.2011. 23.07

    Nu ja ņem vērā Parādnieka progresējušo plikpaurību,ko tik rūpīgi mēgina slēpt ar tiem matiem,kas vēl tur palikuši,tad zināmā vērā varētu tev piekrist :)
    Bet par to “sabiedrības vārdā’ uzurpēšanos vēl varētu pastrīdēties :)
    Manā skatījumā prezidentam jābūt nāciju (arī sveštautiešu) vienojošam faktoram,bet maz ticams ka VL/TB/LNNK spēs tādu izvirzīt..
    Protams protams viņi tagad it kā meklēs sabiedrībā cienītu cilvēku,tikai tāpēc lai uz viņu fona un viņu meklējumos “paspīdētos”,bet esmu pārliecināts ja tiešām viņiem būtu reāla vara,tad kandidāts būtu pavisam cits ,nekā ko viņi tagad nominēs..

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 12.02.2011. 23.13

    to Kristaps Freimanis
    Paskaties uz savējiem, SC staļinistiem. Tur vesela varza pat runāt neprot.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    snjuu > Agnese Lûse 13.02.2011. 00.19

    “viņi tagad it kā meklēs sabiedrībā cienītu cilvēku,tikai tāpēc lai uz viņu fona un viņu meklējumos “paspīdētos””
    ==
    Līdzīgi, kā SC ar Endziņu. SC gan ideoloģiski šajā gadījumā nav ko pārmest – šie kā harmonijas meklētāji atšķirībā no VL var izvēlēties toņus no visa reģistra.
    VL “prezidenta meklēšanas” plāns gan likās jēdzīgs (protams, ka tur vairāk PR un mazāk reāla rezultāta).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Agnese Lûse 13.02.2011. 00.20

    =Paskaties uz savējiem, SC staļinistiem. Tur vesela varza pat runāt neprot. =
    ===
    Daudz kļūdu, ser.
    1. “savējie”
    2. “staļinisti”
    3. “vesela varza”

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 13.02.2011. 00.25

    Kristap,tu jau lieliski atbildēji ((protams, ka tur vairāk PR un mazāk reāla rezultāta)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > Agnese Lûse 13.02.2011. 00.27

    Jap, tomēr arī tas nav slikti. Labas apstākļu sakritības gadījumā šamējiem var sanākt jēdzīgs “pienesums”…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 13.02.2011. 12.27

    to Kristaps Freimanis
    “savējie” – tādu atklātu naidu pret latviešiem, pat PLL neizrāda, tikai SC.
    “staļinisti” – kurš gan cits, kā staļinists, atzīmē tā asiņaino uzvaru pār cilvēcību un veselo saprātu un glorificē tā drausmīgāko noziegumu cilvēces vēsturē?
    “vesela varza” – to nebiju domājis, kā pretstatu slimai varzai.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

peerku 12.02.2011. 22.23

Anna Žīgure, Aivis Ronis, priesteris Juris Cālītis,- izcilas personības, kas darītu Latvijai godu.

+8
-7
Atbildēt

2

    janazakovica > peerku 13.02.2011. 00.10

    ipasi calitis pederastu macitajs un atbalstitajs un muna sektas lielais draugs.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    snjuu > peerku 13.02.2011. 00.47

    =ipasi calitis pederastu macitajs un atbalstitajs un muna sektas lielais draugs=
    ==
    Jap, kārtīgs Ješua Mirjamas dēla sekotājs, kas runā ne tikai ar pašieceltajiem taisnajiem, bet pat ar muitniekiem

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 12.02.2011. 22.22

to ✔
Kalējs, Arājs vai Cukurs būtu pašā reizē.

+1
-12
Atbildēt

1

Agnese Lûse 12.02.2011. 22.16

Nu ja !šiem radikāļiem vajag -Vadoni !
Nu ko jums tikai atliek sameklēt,kur Ulmanis atdusas un tad paņemt no viņa genētisko matreālu,lai varētu klonēt un tad mēs visa latviešu tauta ceļos kritīsim lai pielūgtu viņu kā Mesiju un sekotu viņu balsij..
Ak Dievs ,kāda viduslaika tumsonība :)
21.gs. nav domāts mesijām ,vadoņiem utt. to vieta ir muzejos,mauzelejos utt

+9
-6
Atbildēt

6

    gstrazds > Agnese Lûse 12.02.2011. 22.24

    Kapēc jāklonē? Var tak mūmiju uztaisīt, mauzolejā ielikt un tad no rītiem stāties rindā, lai tiktu iekšā uz mīļoto vadoni palūkoties.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 12.02.2011. 23.18

    to Dāvids Vikmanis
    Elkdievību piekopj pravoslavnutije impērasti.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    snjuu > Agnese Lûse 13.02.2011. 00.45

    Elkdievību piekopj katrs praktizējošs latvietis. :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 13.02.2011. 11.13

    Izskatās, ka 21.gs nebūs domāts arī amēbveidīgiem kosmopolītiem, spriežot pēc R Eiropas valstu secinājumus par multikulturālisma izgāšanos, un kāpēc, lai ķīseļi neizgāztos. Par Ulmani jums kosmopolītiem nerunāt nerunāt, viņš 10x vairāk ir par visiem Jums kopā izdarījis !

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 13.02.2011. 12.17

    to Kristaps Freimanis
    Kas fašistu lopiem ir “praktizējošs latvietis”?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Agnese Lûse 16.02.2011. 20.51

    @Krix

    1) Merkeles “Multikulti ist gescheitert” runu vajadzētu noskatīties/izlasīt visu, nevis tikai izraut no konteksta vienu frāzi. Tur ir runa tieši par pāreju no vienas (nekonfrontējošas) metodes uz citu – uz integrāciju multikulturālisma vietā. Un integrācijas ziņā Vācija varētu (spriežot pēc pašas Merkeles teiktā šajā runā un vēlāk) pāris gados apsteigt Latviju, kura jau gadiem uz vietas mīcās, ļaujot pašapmierināties cilvēkiem ar nacionālās mazvērtības sajūtu.
    2) Jums nekaitētu atsvaidzināt vēstures zināšanas (kas kā zinātne ir pietiekami neitrāla liberālisma/konservatīvisma perspektīvā) – gan trimdā, gan otrajā republikā ir daudz kvalitatīvu vēsturisku darbu par pirmo republiku un Ulmani Pirmo -, jo pašreizējie izteikumi vairāk atgādina Ulmaņa personības kulta mītus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

vilcēns, madarīnmeit 12.02.2011. 21.31

Lūgti iesaistīties nākamā prezidenta meklētājos esot arī citi inteliģences pārstāvji, kuri varētu paust sabiedrības gribu. Atsaucība esot necerēta liela. Procesa rezultātā VL-TB/LNNK cer, ka jau marta sākumā būs izkristalizējušies vairāki iespējamie kandidāti, no kuriem sabiedrība spēs vienoties par vienu sev tīkamāko.
=====
Manuprāt, pilnīgi pareiza pieeja.
Tas, ka šajā ziņā var būt tirgošanās, vienošanās un lemšana, lai arī vairs ne Zoodārzā, tad tik un tā aiz slēgtām durvīm, nebūt nenozīmē, ka jānolaiž rokas un jāgaida, ko nu koalīcija teiks.

Zatlers… tā, ne auksts, ne karsts. Katrā ziņā, nevar teikt, ka viņš ir labākais iespējamais prezidenta amata kandidāts nākamajiem 4 gadiem. Starp citu, 2007.gadā pret viņa kandidatūru iestājās “Dienas” žurnālisti:
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/229263-zatlers_pirmaja_preses_konference_neparliecinosi_aizstav_savu_moralo_staju

VL ierosinātais ir normāls veids, kā iesaistīt sabiedrību valsts 1.personas izvēlē.
Zatlers parādījās nez no kurienes un cik, varēja noprast, TP bija domāts kā kārtējais “savējais”, nelietošu vārdu “kretīns”, mēs neviens neesam pati pilnība. No sākuma tā arī bija, toreiz tādi ziņu virsraksti:
“Zatlers un Kalvītis uzskata…”, “Zatlers un Kalvītis izvairās komentēt…” nebija retums.
Kaut arī esot šajā vairāk reprezantatīvā, tomēr arī politiski atbildīgā amatā Zatlers ir parādījis patstāvību, šaubas par viņa neitralitāti un Latvijas valsts interešu stādīšanu 1.vietā paliks. It sevišķi, kad šīs intereses saskaras ar Kremļa politiku.

Un, galu galā, VL sola ņemt vērā sabiedrības viedokli, ja vairākums vēlēsies redzēt Zatleru turpinam darbu. Tā jau arī ir tā demokrātija.

+7
-3
Atbildēt

3

    lailabidzane > vilcēns, madarīnmeit 12.02.2011. 21.43

    .
    Šausmīgi daudz un dikti smuki sarunāji!
    Bet kā ar to nostāju, ko?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Nostāju kādā jautājumā?
    Ja runa ir par Zatlera 2.termiņu – domāju, ka Zatlers būs viens no vairākiem kandidātiem. Kaut gan, ja viņam neviens laicīgi neapsolīs noteiktu atbalstu, viņš varētu arī pats noiet no distances. Un vēl ir variants, ka viņš paliek kā kompromisa figūra, ja neviens ne ar vienu nespēj vienoties.
    Ja runa ir par izvirzīšanas kritērijiem, tad Vienotībā ir pietiekami daudz ambiciozāku politiķu, piemēram, par O.Kalniņu, kā tas bija redzams valdības sastādīšanas laikā. Neteiktu, ka Vienotībai visi ministri saviem amatiem ir izvirzīti pēc profesionalitātes kritērijiem, tāpēc varētu būt skeptiska attieksme pret jebkuru kādas partijas izvirzīto kandidātu.
    Tā ka VL šeit ir sakarīga pieeja – prezidenta amatam ir jābūt ārpus tirgus darījumiem “stabilitātes vārdā” un amatu kvotu principam.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > vilcēns, madarīnmeit 13.02.2011. 12.44

    .
    Bet kur tā stingrā nostāja???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Ādamsons 12.02.2011. 21.30

Edvarta VIRZAS mazmeita, pirmā Latvijas Repubikas vēstniece SOMIJĀ – Anna ŽĪGURE – nākošā Latvijas Valsts Prezidente!
Amen!

+15
-5
Atbildēt

3

lebronj2356 12.02.2011. 21.26

No VL! pozīcijas priekšlikums ir loģisks ! Zatlers ir sasniedzis savu izaugsmes limitu, cieņu viņam par idiotiskās ”medicīnas reformas” apturēšanu, bet domāju, ka ir nopietni jāapsver citas kandidatūras un prezidents ar stingru stāju mums tiešām būtu noderīgs, žēl, ka neviens neaicina G.Krastu. Zatlera ārpolitika ir bijusi viduvēja un, ja kāds, saskata milzīgu ieguvumu KF vizīte, tad varu tikai pabrīnīties.

No pašreizējā teorētiskā piedāvājuma gan Zatlers izskatās labāk, bet tas nebūt nenozīme, ka tā tam arī ir jāpaliek ! Un vispār ir nopietni jāapdomā tautas vēlēts prezidents. Argumenti, ka tā palielinās Lemberga akcijas ir smieklīgi savā bailīgumā – tad jau var mūžam mīņāties uz vietas, kā tas notiek ar mūsu prezidentiem, jo var ”apsvilināties” !

+11
-6
Atbildēt

3

    martins_kibilds > lebronj2356 12.02.2011. 21.36

    Bet tādā gadījumā ir pamatīgi jāmaina Satversme un prezidentam jāpiešķir lielākas pilnvaras, jo pretējā gadījumā nav skaidrs, kāda jēga rīkot balsošanu par labāku izkārtni.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > lebronj2356 12.02.2011. 22.32

    to Krix
    Visas viņa aktivitātes ir Latvijas pazemošana, vai tā būtu krievu balagāna dalībnieku uzņemšana, vai cilvēces lielākā izdzimteņa, Staļina, godināšana kopā ar kara noziedzniekiem 9. maijā vai seperātās sarunas ar ienaidnieku.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 12.02.2011. 22.59

    Par to jau arī savā būtībā ir runa !

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 12.02.2011. 21.06

Jebkurš kandidāts, ko izvirzīs V vai VL ir lemts izgāšanai. Tāpēc labāk lai Ulmanītis izvirza Zatleru un vairums to ievēl. Tas Latvijai ir vienīgais optimālais variants šajā saeimā.

+6
-6
Atbildēt

1

    Es nesaprotu šādu pesimismu. Kāpēc lemts izgāšanai?
    Vai tad tikai ZZS var virzīt savus kandidātus? “stabilitātes vārdā”?
    Labi, pieņemsim, Lembergs būs pret Vienotības izvirzīto kandidātu, bet vai SC ir automātiski jāieraksta “zemnieku” atbalstītājos? Pagājušās prezidenta vēlēšanās Endziņa kandidatūra taču nāca no tās puses.

    Ja pasaka: nav lemts, tad nolaižam rokas un noskatamies vai tomēr meklējam risinājumus?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 12.02.2011. 20.54

Parasti gan “singrāka nostāja” raksturo ne pārāk saprātīgus ļautiņus, kas neko citu, kā “nostāties” arī neprot. Zinu tikai 1 izņēmumu – Ilvess, bet šamējais tomēr spēlē pavisam citā līgā.

+16
-14
Atbildēt

4

    lailabidzane > snjuu 12.02.2011. 20.59

    .
    Interesanti noformulēts, Kristap! Nostāties… ;)))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > snjuu 12.02.2011. 21.33

    Jā, mani vienmēr ir mulsinājis tas, cik bieži “stingru nostāju” pasniedz kā kaut ko ļoti slavējamu un ievērības cienīgu, aizmirstot, ka ar šādu tikumu var lepoties turpat vai katrs tirāns un mafijas boss. Teiksim, Hitleram pavisam noteikti bija stingra nostāja daudzos jautājumos. Bet es kaut kā neredzu iemesla par to viņu slavēt.
    Vēl viens “stingras nostājas” paveids ir tā saucamā stūrgalvība. Arī ne pārāk slavējama īpašība.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > snjuu 12.02.2011. 21.49

    .
    Stingra nostāja pati par sevi nav ne slikti, ne labi. Īsti labi, maigi sakot, nav tas, ka pārāk bieži tā stingrā nostāja ir vienīgais, kas ir. Un arī tad tā ir vairāk forma, ne saturs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > snjuu 12.02.2011. 21.55

    Piekrītu. Stingra nostāja pati par sevi nav nekas nedz labs nedz slikts. Tāpēc arī nav skaidrs, kāpēc tas bieži figurē kā kaut kāds bonuss.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 12.02.2011. 20.39

Anna ir mana sapņu prezidente. Labāka par VVF

+8
-4
Atbildēt

0

aivarstraidass 12.02.2011. 20.34

Ja nu kādam interesē arī to cilvēku viedokļi, kuri nav inteliģences pārstāvji – manuprāt, Valdis Zatlers ir pelnījis būt prezidents arī otru termiņu. Viņa liels nopelns bija – piedabūt 9.Saeimu veikt dažas nopietnas reformas, t.sk. radās konkrēts Saeimas atlaišanas mehānisms un vairs neļāva kandidēt vairākos apgabalos. Cilvēki atkal sākuši ticēt parlamentārajai demokrātijai – vairs neatskan aicinājumi prezidentam atlaist Saeimu.

Turklāt prezidents, kurš strādā otru termiņu, var rīkoties brīvāk – viņš ir apguvis attiecīgās iemaņas un viņam vairs nav jālauza galva par pārvēlēšanu.

+16
-17
Atbildēt

0

guncho 12.02.2011. 20.09

Labāki kandidāti – Anna Žīgure, Aivis Ronis, Vita Matīsa.

+10
-7
Atbildēt

2

    austrisv > guncho 12.02.2011. 22.15

    Laba izvēle: Anna Žīgure!
    Bet oligarhu partijām SC, PLL un ZZS viņa neder!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > guncho 13.02.2011. 17.08

    Ronis pārāk glumjš.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Žanete,... 12.02.2011. 20.03

Viens no pasākumiem – jaunas pārvaldes sistēmas izveidei Latvijā.
Ditta Rietuma.Nationalstate.info LU seminars 25.01.2011 I daļa (no 2).
Ievads. Folkloras kopa SILAVOTI. Juris Putriņš. Ditta Rietuma: radiācija, nationalstate,info.Apļa diskusija.
http://www.youtube.com/watch?v=D4IRasJwltc
KOB Latvija komanda
http://kob-lv.weebly.com

+1
-4
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 12.02.2011. 19.35

to dzeris49
Kādas var būt smadzenes bezčaulas gliemenei?

+8
-8
Atbildēt

0

mary75 12.02.2011. 19.25

Populistisks paziņojums, nekas vairāk, VL tā arī nav izaugusi līdz reālai politikaiun nopietnai situācijas izpratnei.
Prezidents Latvijā ir figūra, ko ievēl Saeima, un, ja VL nesaprot, ka šī Saeima nekādu prezidentu ar “stingru mugurkaulu” neievēlēs. acīmredzot, tā visai vāji orientējas reālā situācijā.
Un atkal tas “mugurkauls”, retorika no TB laikiem nav mainījusies, es gan domāju, ka cilvēkam svarīgākais orgāns ir smadzenes.
Zatlers, saprotams, nav ideāls, bet, nav arī vadāms un ietekmējams no partiju puses, un parādīja, ka arī viņam ir mugurkauls, un ar to dažām partijām pat nav vēlams, tāpēc labākais, kas varētu notikt, ir Zatlera otrais termiņš.
Ja būs kāds cits, tas būs tikai sliktāks.
Un, kas attiecas uz visas tautas vēlētu prezidentu – te VL dzied kopkorī ar Šķēli, Grūtupu, Ēķi, PLL.
ņemot vērā Saeimas vēlēšanu rezultātusun to, ka populārākais politiķis mums ir Lembergs, kā arī to, cik liela ietekme tādās vēlēšanās būs naudai un masu informācijas līdzekļiem, kas, lielākā daļa, atrodas PLL un ZZS rokās vai ietekmē, nav grūti iedomāties, apmēram kas vai kāds mums varētu būt tas tautas vēlētais prezidents.

+18
-15
Atbildēt

2

    Sanšains > mary75 12.02.2011. 20.50

    […] ja VL nesaprot, ka šī Saeima nekādu prezidentu ar “stingru mugurkaulu” neievēlēs. acīmredzot, tā visai vāji orientējas reālā situācijā.
    ============================
    Sekojot šai loģikai, nav vērts pukstēt, piemēram, par Lembergu un citiem oligarhiem. Toties “Irai” ir vērts pašlikvidēties – jo šajos apstākļos (arguments a la “šī Saeima”) tik un tā nekas nav maināms.

    Mutes ciet! – jo runāt, diskutēt, izvērtēt idejas un kandidātus taču nav jēgas.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.02.2011. 23.49

    Kurš te taisa kādam ciet muti?
    Katrs var runāt, un katrs var viņa teikto nokritizēt, kādas problēmas?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

austrisv 12.02.2011. 19.21

Vispār jau interesanti, ka daudzi ir samierinājušies ar zatlera izvirzīšanu turpmākajam prezidenta amatam, un izvēles jau citas nevar būt, jo, kura partija gan vēl varētu atbalstīt Latvijas pilsoņiem tīkamu uncienījamu prezidentu? taču ne jau ZZS , SC un PLL!
Visvairāk man nav pieņemama tā Zatlera nodokļu nenomaksāšana, jo strādāja tak viņš ARSA, tāpt uz lilita svaŗad bija uzņēmums reģistrēts, ka spiegādāja Traumām protezes! Kaut kā Zatlers mani nepārliecina kā cienījams Latvijas prezidents

+20
-8
Atbildēt

0

buchamona 12.02.2011. 19.12

Jaapasmaida par Paraadnieku :) Zatlers savu mugurkaulu ir paraadijis un tie, kuri te muuzhiigi piemin Zoodaarzu, vnk negrib to redzeet. Paraadniekam pasham itkaa buutu laiks saakt kaut ko dariit (VL) It kaa 100 dienas ir pagaajushas. Dazhi pusiesaakti darbi, kuri pie pirmaas bremmzes apstaajaas, pagaidaam viss, ja neskaita balsojumu pret budzheta pienjemshanu. Biju cereejis ko vairaak.

+20
-19
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > buchamona 12.02.2011. 19.32

    to rinķī apkārt
    Kad zoo prezis ir nodemonstrējis savu mugurkaulu? Vīņa muguriņu pēc sirds patikas loka viņam piestādītais uzraugs, čekists un banģugans, Vasjka Meļņiks.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.02.2011. 20.42

    Sk. Kalvja Apsisha komentu paaris rindas zemaak :)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 12.02.2011. 20.45

    Mugurkauls? Ne pēc manas gaumes.

    Vien pāris nesenu Zatlera darbību, kas man nav pieņemamas:
    1.”Zatlers izsludina likumu, kas ļaus investoriem saņemt uzturēšanās atļaujas” http://db.lv/r/474-visas-zinas/222170-zatlers-izsludina-likumu-kas-laus-investoriem-sanemt-uzturesanas-atlaujas
    Pirms tam gan skata pēc mazliet pastīvējās.

    2. “Prezidents aicina izdarīt grozījumus Pilsonības likumā, aizstājot nepilsoņu vecāku pienākumu iesniegt iesniegumu par pilsonības iegūšanu ar tiesībām atteikties no pilsonības Ministru kabineta noteiktā kārtībā. Tas nozīmē, ka nākotnē NEPILSOŅU BĒRNI AUTOMĀTISKI IEGŪS Latvijas PILSONĪBU un vecākiem vairs nebūs jālūdz valstij to darīt. Vecāki gan saglābās tiesības atteikties no Latvijas pilsonības piešķiršanas saviem bērniem.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/364328-zatlers_piedava_savu_versiju_dubultpilsonibai

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

oktaavs 12.02.2011. 19.12

Pietiktu ar to vien, ka nebūtu pērkams. Mūsu apstākļiem tas jau būtu kosmisks sasniegums.
Balto nācijas tēvu laiks vēl nav pienācis.

+11
-4
Atbildēt

0

disassociative 12.02.2011. 19.04

Piekrītu, ka Latvijā ir vajadzīgs cits prezidents. Zatlers ir ļoti audzis kopš ievēlēšanas, bet bieži vien gribētos daudz stingrāku nostāju. Nu jā, un prestižs ar tikšanu amatā, palikšanu olimpiskajās spēlēs, kad reāli bija jābūt Gruzijā, leģendārās sievas aktivitātes – prestižs ir kritiski zems.

+22
-6
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 12.02.2011. 18.55

Latvietis un vēl ar taisnu muguru, prezidenta amatā ļoti derētu

+17
-8
Atbildēt

0

Anita Gertnere 12.02.2011. 18.49

Pievienojos, ka Zatlers ir jāmaina. Nesmuki tika ievēlēts un šis Zoo prezidents neko nav parādījis – nav ieguvis cieņu ne no parastās tautas, ne no uzņēmumiem (lidojums uz Azerbaidžānu…:), ne arī jebkādu starptautisku ietekmi.
Nav risinājis arī problēmas ar ārstu ētiku, kaut gan solījās. Vienīgā atzīstamā darbība ir t.s. ultimāts partijām.
Un vēl – ļoti svarīga ir dzīvesbiedres darbība. Bet par Lilitiņu visiem viss ir skaidrs…:)

Lejiņš ir interesants kandidāts…:) Kāpēc netiek apskatīta Aivara Kalniņa kandidatūra?

+14
-10
Atbildēt

4

    austrisv > Anita Gertnere 12.02.2011. 19.16

    Kas ir Aivars Kalniņš?
    Vai tas ir Ojārs Kalniņš vai kāds cits Kalniņš. Interesanti, lūdzu, paskaidro!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anita Gertnere > Anita Gertnere 12.02.2011. 19.20

    Ojārs

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Anita Gertnere 12.02.2011. 19.23

    Nu jā, bet O. Kalniņš jau ir Vienotībā- tā kā pilnīgs bezcers! neviens to Vienotībai nenovēlēs šo prezidenta amatu jau nu noteikti nē!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Anita Gertnere 12.02.2011. 20.36

    Šāda kandidāta meklējumos VL-TB/LNNK ir lūgusi iesaistīties sabiedrības inteliģences pārstāvjus, starp viņiem ir Jānis Lejiņš […]
    =================================
    Jānis Lejiņš netiek nosaukts kā KANDIDĀTS.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

maija_br 12.02.2011. 18.44

Vai tad mums trūkst pretendentu uz prezidenta amatu? Netrūkst.Paldies Zatlera kungam par darbu.

+11
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam