Zariņš: Tiek grauta visa sabiedrisko pakalpojumu sistēma

60

Komentāri (60)

raimonds_bossltd 09.02.2011. 12.57

to andza
Ar pautiem? Pret daudzbērnu ģimenēm un pensionāriem? PLL čekistiem tas puikiņš ar maigām lūpiņām, pirtī var tikai muguru nomazgāt un krāniņu paturēt.

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 09.02.2011. 12.16

Zariņš ir vecis ar pautiem, ja spēj parādīt valdošo aprindu nepamatoto alkatību un neprasmi risināt budžeta prblēmas, kā vien apliekot ar nodokļiem tos, kas līdz šim bijuši paši godīgākie maksātāji.
Tagad Vilks laiž dezinformāciju, ka Latvijā akcīzes nodoklis nav sasniedzis ES valstīs noteikto minimālo un, ka esot kārtīgi jāpaceļ akcīzes nodoklis degvielai.

+1
-2
Atbildēt

0

mxblack 09.02.2011. 09.00

Ja tiks pieņemts tas elektrības nodoklis par virsnormas elektrības patēriņu un tāpat mums pilnīgi likumīgi liks maksāt citu parādus, tad ar to arī JL nakošajās vēlēšanās “aizies pa skuju taku”, par to es esmu pārliecināts. Es neticu ka valsts pilsoņi arī turpmāk atbalstīs partiju, kura aizsargā valsts izlaupīšanu uz godīgo darba cilvēku rēķina.

+2
-1
Atbildēt

0

Senda Kronberga 09.02.2011. 08.21

Nē nu šitais jau ir pilnīgs seks. Tik jūti, ka jau velk uz nākamo grūdienu. Gads sākās, viss pacēlās, komunālo ziņā, tagad vēl jāizdomā, kā to naudu tagad lai novāc. Vairāk kā skaidrs, ka visus grib uzlikt uz kārtīgas seksmašīnas, kas dotu kkādu garantētu naudu, jo ne visi šitās intīmās attiecības tagad var apmaksāt. Tad nu vismaz tie, kas var samaksāt, atdodas kā bezspēcīgi upuri, un vēl uzsēžas uz parādiem ar kuriem viņiem vispār nav nekāda sakara. Wunderbar! Pieļauju, ka tur Zaļie ar SC šito štelli bīda.

+2
0
Atbildēt

0

Pēteris Justovičs 08.02.2011. 23.26

Es, varbūt, papētītu, cik Vienotības un konkrēti Kampara apkārtnē ir visādu namu apsaimniekotāju – indivīdu un firmu… Normāls bizness.
Zariņam, protams, pačots. saderam, ka koalīcijai neienāks prātā viņu padarīt par pilnvērtīgu Regulatora priekšnieku. Kam, tāds idiņš, kas visu saprot un arī izstāsta tautai, vajadzīgs…

+4
-1
Atbildēt

1

karlis_zenfs 08.02.2011. 21.42

Laikam visi dzīvojat uz mēness, ja par parastu ikdienišķu lietu tagad brēkajat! Pilnīgi visos tarifos tiek iekļauti nesamaksātie rēķini- nesaņemtā nauda. Tā ir gan par elektrību, gan ūdeni, gan apkuri. Un droši vien tāpat ir bankās- jo vairāk parādnieku, jo lielāki kredītu procenti. Problēma tajā, ka pakalpojuma sniedzēji nemaz negrib ķēpāties ar tiesām, piedzenot parādus, jo daudz vieglāk ir iekasēt no tiem,kas vēl maksā. Nu un Kampara kungs gribēja šo kārtību nostiprināt vēl pamatīgāk. Saeima likumus švakus izstrādā, jo nevar saprast tautas sāpi,jo pašiem par dzīvokli maksā komopensācijas, bet tautai nez kāpēc par visu jāmaksā tik, cik tas maksā, un par kaimiņu arī:)

+2
0
Atbildēt

1

    egfoto > karlis_zenfs 08.02.2011. 23.44

    Ko tu tur muldi.
    Cik zinu, tad pastāv iespēja norakstīt tikai bankrotējušu juridisku personu parādus, kad piedziņa vairs nav iespējama. Iedzīvotājiem nekas netiek norakstīts, ja nu vienīgi pēc nāves.
    Un šos izdevumus uzņēmums uzņemas pats, nekādos regulētos tarifos tas netiek iekļauts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 08.02.2011. 20.32

Nu kā drīkst vieni iedzīvotāji aplaupīt otrus un pilnīgi likumīgi, vai pat ar likumdevēju atbalstu? Arī sociālajās mājās visi svešo cilvēku nesamaksātie parādi tiek iekļauti maksātāju rēķinos, tad vēl apsaimniekotājs pats šim rēķinam pievieno arī no sevis visādus mistiskus maksājumus par nepadarītiem darbiem, izmantojot šo rēķinu reālu neapstrīdamību no parastā iedzīvotāja. Un tā šo māju iedzīvotāju rēķini īsā laikā ir trīskāršojušies. Pie kam tie kuri nemaksāja agrāk, nemaksā arī šodien un tas vēl vairāk palielina pārējo māju iedzīvotāju jau tā milzīgos maksājumus, kad algas ir stipri mazākas kā agrāk. Valsts klaji darbojas pret vienkāršo iedzīvotāju interesēm un atbalsta visādus blēžus un dzērājus. Vai tā ir budžeta konsolidācija? Nē tā ir galēja nelietība un ar konsolidāciju tai nav nekāda sakara. Vienkārši augstos amatos salikti krāpnieki izmanto grūto situāciju valstī, lai uz tā rēķina paši iedzīvotos. Tās ir Saskaņas Centra pārvaldītās, Rīgas Domes atbalstītās izpildirekcijas, kuras ir kļuvušas par SC biedru barotnēm. Kas notiktu ja šī partija nonāktu pie varas visā valstī? To pat nevar aptvert. Diemžēl arī šī valdība ar prātu neizceļas, graujot visiem līdzekļiem mūsu iespēju izdzīvot, aizbildinoties ar konsolidāciju, un izgudrojot visādus papildus nodokļus vienkāršajiem iedzivotājiem kā pielikumus elektrības tarifiem, vai murgus par svešu īres parādu iekļaušanu maksatāju rēķinos.

+3
0
Atbildēt

0

shots 08.02.2011. 19.25

Lai kampars papuruna Cirīšu HES, vai tik tur Kalvīc nebūs apakšā :)

+1
-1
Atbildēt

0

lismanis 08.02.2011. 16.41

jo, ja komunālos maksājumus pielīdzina nodrošinātajiem prasījumiem, tad kāda gan tur sanāk pārlikšana uz pārējiem maksātājiem? vnk mainās prasījuma statuss un apsaimniekotājs var pārdot nemaksātāja dzīvokli.

+4
-1
Atbildēt

0

lismanis 08.02.2011. 16.37

man pārsūtīja ziņu no BNS, ka komunālos maksājumus piedzītu pirms hipotekāro prasījumu apmierināšanas. īsti tagad nesaprotu vai tas ir par to pašu vai tas ir pavisam cits jautājums?

+2
-1
Atbildēt

0

janazakovica 08.02.2011. 14.52

ar koku tadus ekonomikas ministrijas ierednus izdzit no darba..

+6
-3
Atbildēt

0

anita_meistere 08.02.2011. 14.50

parlasīju pilnu versiju. vispār bankas cūkas :D viņu dēl šis te…jo iebilst par to, ka komunālie pārādi atmaksājas pirms hipokredīta. ir takš tikai loģiski…nemaksā kredītu, tas attiecas tik un vienīgi uz tevi pašu. nemaksā komunālos…parāds krājas visai mājai! komunālos jāatmaksā pirmos…un tikai tev pašam!

+10
-1
Atbildēt

0

kdaljajev 08.02.2011. 14.34

Nevar ekonomiku vadīt politiska persona.Tāpēc jau tādi absurdi uz katra soļa.Varbūt visiem vienkārši vispār neparko nemaksāt.Kādas tad idejas nāktu no ekonomikas ministrijas.

+4
-4
Atbildēt

0

mincitis888 08.02.2011. 14.26

EM piedāvājums ir vairāk kā nejēdzīgs!!!!!!

Plus vēl no pirksta izzīstie elektrības tarifi, kas mūs dabeigs saknē:(

Vairs nav labi, galīgi vairs nav labi!

+10
-2
Atbildēt

0

janis 08.02.2011. 14.25

Šie sašutušie Zariņa izteikumi līdzinās sofistiskiem izgājieniem, jo šīs problēmas pastāvēja jau gadiem, kādēļ tās netiek risinātas? Protams otra galējība ir uzkraut godīgajiem (pagaidām maksātspējīgajiem)apmaksāt kāda nenomaksātos parādus. Taču man šķiet ka te būtu jālido atbildīgajiem, kas tad konkrēti var vai nevar atbildēt, kur ir galvenās problēmas taisnīgai rēķinu nomaksai un kas ir darīts šī mērķa sasniegšanai, un kādēļ nemitīgi pieaugot (kaut par dažiem santīmiem, bet tomēr) dažādās pakalpojumu izmaksas, kvalitāte neuzlabojas?

+5
-3
Atbildēt

0

astra_ozo 08.02.2011. 14.05

Reizēm rodas sajūta, ka Kampers jūk prātā. Parādus uzkraut godīgiem maksātājiem. Vāks!.

+6
-1
Atbildēt

0

disassociative 08.02.2011. 13.51

Ja tas patiesi ir ekonomikas ministra priekšlikums, tad Kamparam ir jāiet mājās. Ja kāds ir parādā siltumam, tad siltums lai piedzen pats savus parādus. Ja tas ir parāds gāzei, lai gāze pati piedzen savus parādus. Tas ir privātais bizness! Ja nevari piedzīt naudu, pats vainīgs.

+10
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 08.02.2011. 13.38

to alodzins : ja maaju apsaimnieko dziivokļu biedriiba , kaa maneejaa tas ir , tad lai paartaisiitu 56 dziivokļu apkures sisteemu ir nepieciešams krediits , bet lai krediitu biedriiba vareetu noformeet ir jaabuut 2/3 dziivokļu iipašnieku piekrišanai , tas vairs nav iespeejams , tikliidz kaads padzird par krediitu kautkaadam remontam vai fasaades renovaaciijai taa tuuliit lielais bļaaviens , kaiimiņš vienaa mieraa brauc ar 600 mersi svilpofdams , turklaat dziivoklis ar liizingaa pirkts un par apkuri jau štuku paraadaa , jo viņam luuk mersis ir liizinga un naudas par komunaalajiem neesot, manupraat paraadniekiem visus liizingus ir jaaatņem , ja nevar samaksaat lai met paraadnieku cietumaa , galu galaa tas komunisms ir jaabeidz , siltuma piegaadaataajs reeķinu uzliek maajai ,biedriiba par visu samaksaa , taatad par nemaksaataajiem maksaa tie kas godpraatiigi maksaa , arii pensionaari tai skaitaa , lai vells sasper , ja valdiiba nevar atrast šim bardakam risinaajumu.

+10
-3
Atbildēt

2

    lebronj2356 > Janka, Janic 08.02.2011. 14.17

    Ja nespēj maksāt, tad lai pierāda trūcīgumu vai pārdod un sedz visu nost, tiešām ir jābeidz sēdēt uz kakla citiem ! Pensionāri ir kārtīgākie maksātāji – tas ko ir kāds slēpts pensijas grieziens ?!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > Janka, Janic 08.02.2011. 15.14

    Nevajag pārspīlēt! Cēloni vajag meklēt! Vajag rehabilitēt, kā rakstīja Dienas Bizness, padomju “labklājības” laika radītos rūpnieciski ražotos “mājokļus”!
    Un vēl, mēs maksājam par siltuma zudumiem lidz 30% – 40% maģistrālajās siltuma trasēs!
    Mēs ziemās sildam āra gaisu caur mūžīgi atvērtiem logiem, audzinam lāstekas 2-3 stāvu garumā caur pietiekoši nenosiltinātiem bēniņiem, pārtērējam apkures siltumeneģju un lidz ar to arī nevaram samaksāt!
    Eiropas fondi kompensē Ls 35,00 par 1 kv.m kopējās platības par mājas energotaupošu reovāciju (fasāžu siltināšana, logu nomaiņa, individulās uzskaites apkures sistēmas ierīkošana,ventilācijas sakārtošana, jumta siltināšana u.c.) plus Ls 35,00 iemaksā dzīvokļu īpašnieks un lieta darīta!
    Tikai nelaime tā, ka dzīvokļu īpašniekiem lielākoties ir bailes “riskēt” un dot savu piekrišanu vismaz 5o% plus vēl 1 dzīvokļa īpašnieka balss (jā, dažas bankas piepras 75% dzīv. īpašn. atbalstu), lai uzsāktu šo renovāciju! Tāpēc, ka cilvēkiem ir ļoti vāja sapratne par būvfiziku un finansēm, naudas plūsmu, apriti… Tātad, pēc renovācijas, dzīvokļa īpašniekam tiek dota iespēja izlietot piegādāto siltumu pēc savas patikas un vajadzībām, arī atbilstoši savai maksātspējai. Nebūs siltuma zudumi arī caur logiem. Tādejādi var ietaupīt savas finases par apkuri vismaz 50% un vairāk.
    Tas tā sākumam – īsumā!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

harijs_m 08.02.2011. 13.14

Jāizdara tas, ko ir spējušilietuvieši: ieviest INDIVIDUĀLU siltuma uzskaites sistēmu katram dzīvoklim, turklāt pēc iespējas individualizējot arī siltuma piegādi. Kas maksā, dzīvo siltumā.

+10
-1
Atbildēt

5

    anita_meistere > harijs_m 08.02.2011. 14.59

    elektrības apkure?! kapēc ne..!!! tik dažās mājās ir tehniskas problēmas atslēgt parasto! tur var regulēt uz nebēdu.

    vēl viens novērojums..ir personīgās pieredzes. dzīvoju siltinātā mājā. par janvāra siltuma tarifs 0.36 Ls/m2 (zvēru)…majās ir ļooti silti (22+). mājai savs skaititājs, ar siltuma/apjoma skaitītāju. daudzām mājām tāda nav…un redzot ziemā starp kupenā siltuma “izgraustās” taciņas, rodās dīvain sajūta…par ko tie parējie maksā? morāle…cilvēki jau tāpat maksā par vecām neefektīvām kalumājam, siltumtrasēm…utt. nemaz nerunājot par siltuma zudumiem savās mājās. tagad vēl maksās par kaimiņu…Latvietis pacieš visu:(

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > harijs_m 08.02.2011. 16.50

    Ūdenim jau ir katram savs skaititajs. Un tas netrauce zudumus sadalit uz “galvinam”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > harijs_m 08.02.2011. 17.44

    nu pag. ūdenim tu skaiti tikai apjomu (tilpumu).
    siltuma skaitītājs skaita gan tilpumu, gan temperatūru ieejā un izejā. tātad tu maksā tikai par slitmu, kas paliek tavā istabā. var jau būt, ka tarifā ir ietverta kaut kaada zuduma komponente..bet no otras puses, vai tā ir gala patērētāja problema..ka siltumtrases ir graujoša stāvokļī.
    tas pat kas ar elektŗibu..tu tak maksā tik par faktiski patērēto, nevis visiem tem zudumiem, kas roda no hesa lidz tavam skaitītājam. hz..nesmu spec.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > harijs_m 08.02.2011. 19.46

    puaro22, ar ūdeni ir viena nianse – tur var blēdīties ar skaitītāju. Var būt tā, ka 100% visi maksā par ūdeni, bet patēriņš īstenībā ir lielāks, jo viens savā dzīvoklī zog no kopējās ūdens plūsmas. Un pieķert viņu ir praktiski neiespējami.
    Savādāk ir ar tīši nemaksātiem komunāliem maksājumiem – tur viss ir redzams. ja kaut kas tāds kā nemaksāto maksājumu iekļaušana tarifā tiks pieņemts, tas radīs pamatīgu nemaksātāju skaita palielināšanos. Ja jau var nemaksāt un kāds samaksās tavā vietā?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > harijs_m 09.02.2011. 09.10

    ēm..vidēji statisktiski pilsētās ūdenstīklā zudumos aiziet no 30-70% ūdens (augstā)…es pat baidos iedomāties, cik siltuma aiziet šajā tīklā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

labada 08.02.2011. 12.49

Tas ir absurds,Jau tā par siltumu maksājam dubulto cenu,lielāko tiesu vadošo darbinieku algām un citiem nevajadzīgiem tēriņiem.Neviena patēriņa produkta cena nav tik ļoti pacelta kā situmam,ūdensapgādei un elektrībai.Līdz kuram laikam maksāsim 7 kārtīgus iepirkuma tarifus mazo elektrostaciju īpašniekiem.Ķādreiz biju noteiks 8 gadus ,kuri jau sen ir pagājuši.Maksājām tādēļ ka lielāko tiesu viņas pieder ļaudīm kuri ir bijuši pie varas un viņu draugiem

+16
-2
Atbildēt

1

    astra_ozo > labada 08.02.2011. 14.07

    Kāpēc “bijuši”? Kampers sola izsniegt jaunas kvotas iepirkšanai par paaugstinātu cenu.
    Viss notiek.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Dina Repša 08.02.2011. 12.42

Man tas atgādina stāstu: viena alga, kas ēd pusdienas, maksās viss kvartāls… Taču, ja šāds stāsts ir patiess, man ir skaidrs, kāpēc valstī reformas nenotiek: Tas taču nes naudu! Latvijā izrādās valsts pelna ar stulbumu un nekompetenci, kas arī bija jāpierāda. Cik saprotams, līdz nākamajām vēlēšanām tā būs aksioma…

+9
-2
Atbildēt

0

anita_meistere 08.02.2011. 12.32

ēmm…ko nozīmē neatgūstamie parādi? īrnieki miruši?

+14
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 08.02.2011. 12.19

Vēl viena valsts iestāde ir ieguvusi labu vadītāju, kurš pārzina “labo” praksi un nepakļaujas politiskajiem untumiem. Pieļauju, ka Latvenergo tarifa celšana tiks “atmesta” atpakaļ, jo tam nav pamatojuma ar tik lielu Latvenergo peļņu.

+15
-1
Atbildēt

7

    Una Grinberga > Una Grinberga 08.02.2011. 12.21

    Kļūdījos – tikai vietas izpildītājs. Tātad gaidām īsto politisko ielikteni.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Una Grinberga 08.02.2011. 14.14

    Šaubos, ka šis atsviedīs atpakaļ – jau solīja, ka iespējams pārskatāmā nākotnē atkal jāceļ būs….

    Bet kāds EM ar galviņu nedraudzējas, ja ko tik idiotisku var laist klajā, bet nu tāda jau ir šī valdības stila iezīme, sodīt tos, kurus vēl spēj noķert. Patiesību sakot, jau tagad daudzas mājas rezerves no apsaimniekošanas uzkrājuma tērē parādnieku stutēšanai !

    Ir nopietns pamats padomāt par Kampara kompetenci !

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 08.02.2011. 14.24

    To, ka jāceļ kautkad būs, nav šaubu, bet tā kā treknajā 2008.gadā (tieši pirms pašas krīzes sākuma) cena tika celta par vairāk nekā 40%, tad neredzu nekādu pamatu celt vēl, jo izmaksu indekss nav vēl sasniedzis iepriekš augstāko līmeni. Resursu cenas nav tik augstas, lai būtu pamats celt gala cenu!
    Nū, Kampars ar šo te ir zaudējis jebkādu “kompetenci”, ko viņam varēja piedēvēt iepriekš. Es saprotu, ka ar ko tādu nāk klajā Labklājības ministrija, bet ne jau Ekonomikas, kuras uzdevums ir stimulēt caurspīdīgu un godīgu vietējo tirgu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Una Grinberga 08.02.2011. 14.34

    Būs Zaļzemnieku sarkanie ietekmējuši Kamparu, sēžot pietuvinātās padomēs :D
    Diemžēl es paredzu, ka uzticība šai valdībai kritīsies, pie kam iespējams strauji, ja nesavaldīs šim brīdim nenormālo inflāciju !

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 08.02.2011. 15.09

    Ne viss ir valdības ietekmējams, tomēr jāsaka tādi tarifu pieauguma “principi” ir gana nopietns arguments, lai apšaubītu valdības “labo” gribu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Una Grinberga 08.02.2011. 15.31

    Lūdzu pastāsti, kā valdība var ietekmēt elektrības tarifus (neskaitot nodokļus)?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 08.02.2011. 15.43

    Redz’, lūk tā arī vēlas ietekmēt – saliekot izmaksu pozīcijās tādas lietas, ko nav taisnīgi darīt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 08.02.2011. 12.15

Absurds. Ja es godīgi katru mēnesi samaksāju visus rēķinus, tad man jāmaksā vēlreiz par kaimiņu, kurš daudzdzīvokļu mājas pagalmā tur savu pēdējā modeļa uz līzinga pirkto Mersi, bet nemaksā komunālos? Nepiekrītu! Jau tagad katru mēnesi ar apsaimniekotāju jāstrīdas par maksāšanu par nepatērētu ūdeni tikai tāpēc, ka apsaimniekotājs netiek galā ar skaitītāju kontroli. Kāda nolaidības dēļ atkal būs jāmaksā tiem, kas godīgi maksā jau tagad!

+20
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 08.02.2011. 12.10

Ja Latvijā būtu premjers jeb prezidents, uzliktu tādu zariņu uz ceļa un pārlauztu tam asaku.

+2
-14
Atbildēt

2

    piziks > raimonds_bossltd 08.02.2011. 18.46

    Ombros, padalies, — par ko Zariņam asaku lauzt?!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 08.02.2011. 20.10

    to Optiskais Tēmeklis
    Par izteikumiem, aizstāvot Latvijas gazpromizētāju: čekistu, zagļu, komuņagu un pederastu naidīgo viedokli pret vietējo energoresursu izmantošanu. Par atbalstu Latvenergo idejai daudzbērnu ģimenēm, īpaši laukos, uzlikt paaugstinātu maksu par elektroenerģiju.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

mary75 08.02.2011. 12.10

Nu bet tas nu īstenībā arī ir absurds.
Tā vietā, lai risinātu situāciju ar nemaksātājiem, atrasta “spoža” izeja – noslaikt vēl vairāk tos, kas maksā.
Socialisms atpūšas, nez, kuram konkrēti tur ienāca prātā šī ideja, absolūti prettiesiska.

+33
-2
Atbildēt

9

    Signija Aizpuriete > mary75 08.02.2011. 13.13

    Solidaritāte,vienotība, kopīga ideja sabiedrībai pozitīvu pārmaiņu īstenošanai, kolektīvisms, komandas gars…Varbūt, es kļūdos, taču manā atmiņā ir kādi pirms gadiem diviem kāda ar niku ‘dzeris49′ rakstītie skaistie vārdi vietnē Diena.lv. Iespējams tas nebij”dzeris49’, bet gan rakstniece G.Repše, kas aicināja pamācīties pārvarēt krīzes no ebreju tautas?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.02.2011. 14.08

    Solidaritāte nepieciešama, cīnoties par savām tiesībām, vai pret ārējo ienaidnieku, nevis maksājot to īrnieku vietā, no kuriem 90% ir spējīgi samaksāt, bet nedara to dažādu iemeslu dēļ.
    Visi maksā nodokļus, un lielus, un par to, lai cilvēki, kas patiešām nespēj nomaksāt, nepaliktu bez jumta, jārūpējas pašvaldībai un valstij.
    Un ar tiem, kas spēj samaksāt, bet nemaksā, sarunai jābūt īsai.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 08.02.2011. 18.44

    > Dzeris! EM vadoņa uzvārds nav ABSURDS, bet gan KAMPARS!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Pastniece > mary75 08.02.2011. 19.15

    Cik vien esmu lasījis Jūsu komentārus, dzeris49 kungs, tie vienmēr tiek novērtēti pozitīvi, tas ir, ar plusiņiem. Kā Jums izdodas vienmēr izteikties publikai pa spalvai un nekad nepateikt neko nepopulāru? Tas ir dabisks talants, vai to var iemācīties?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 08.02.2011. 19.29

    Lai ‘’dzeris49’’ nesatraucas – gan jau emigrācija no Latvijas turpināsies, jo maijā būs vieglāk pārcelties uz Vāciju un Austriju, kas atver savu darba tirgu. Arī Austrālijā pēc postošajiem plūdiem tiek gaidīti jauni imigranti gan no īrijas, gan Latvijas – ir iespēja iegūt uzturēšanās atļauju un iesakņoties uz palikšanu.
    p.s.
    Par iemācīšanos būt solidāriem 2009.g. rakstīja G.Repše:’’(..) Un vienīgais optimisms manī dzimst no tā, ka tie paši latvieši, kas rij cits citu un kaujas par desu, ir tie, kas anonīmi saziedo tūkstošus nelaimē nokļuvušiem bērniem. Kodols palicis puves neskarts. Šķiet, ka krīze varētu būt brīdis, kad beidzot pamācīties no citām tautām, piemēram, ebrejiem, solidaritāti’’ (Rīgas sargi.12.06.2009.Kult.Diena)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.02.2011. 22.02

    – yndi halda – pirmkārt, šeit parādās plusu un mīnusu summa, ja kādam ir 9 mīnusi un 10 plusi, beigās iznāk pluss
    otrkārt – ja es komentāros rakstu, ka koalīcijā jāņem SC, kas nav sevišķi populāri, vai ko līdzīgu, nekādi plusi nesanāk
    treškārt, vispār nesapratu, kas par jautājumu un ko jūs ar to gribējat pateikt, Jums ir kādas problēmas ar tiem maniem plusiem un mīnusiem?
    Ja ar to gribējāt pateikt, ka cenšos rakstīt tikai populārus komentārus, un mans mērķis ir nopelnīt pēc iespējas vairāk plusus, tad atbilde ir nē.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.02.2011. 22.10

    – edge indran – nesapratu domu – lai neturpinātos emigrācija no Latvijas, visiem jāsametas, un jāmaksā apkure un pārējie komunālie maksājumi nemaksātāju vietā?
    Es pat būtu ar mieru samaksāt kādu daļu par tiem, kas tiešām nespēj samaksāt, bet, tad, pirmkārt, būtu jānodala tie, kas nespēj, no tiem, kas negrib.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pastniece > mary75 09.02.2011. 05.41

    Lai gan izklausījās pārmetoši, tas tā nebija domāts, piedodiet. Es kļūdījos, un jums taisnība, ir arī mīnusi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 09.02.2011. 15.34

    Sociālisms neatpūšas, sociālisms atgriežas.
    Kur mūsu politiķi var tik absurdas idejas bīdīt? Vai viņiem tiešām prāta spējas izdēdējušas un vecuma marsama rezultātā komjaunatniskā bērnība atgriežas? No skata normāli veči, bet kāpēc šāda neadekvāta uzvedība? Delīrija, Alheimera slimība, vai vienkārši stulbums, kuru vairs nevar noslēpt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam