Āboltiņa: amati ir maksa par valdības stabilitāti

175

Komentāri (175)

Anonīms 13.02.2017. 21.53

Tātad, viltus uzņēmēj, jums šajā portālā 3 raksti par dažādām pašvaldībām. Tāda nodarbošanās nepiestāv uzņēmējam, tātad neesat uzņēmējs, bet viltvārdis – kas bija skaidrs jau pēc audio ieraksta publicēšanas.

0
0
Atbildēt

0

Anonīms 13.02.2017. 21.06

Bildse eļļas krāsās. 1902. gads, ASV, municipalitāte nekurienes vidū. Pie mēra ierodas divi.

– Labdien. Iepazīsimies – Vilburs Raits, Orvils Raits. Mes būvējam par gaisu smagāku lidaparātu ar benzīna motoru. Mums vajag telpu, lidlauku, pētījumu, kā lido par gaisu smagāki lidaparāti – es zinu, ka tādu pētījumu nav, jo nav tādu aparātu, bet mums vajag – un vēl mums vajag motoru, kas varēs pacelt gaisā mūsu mašīnu. Inženieri teica, ka motors ar tādiem rādīājiem dabā neeksistē un vispār ir šaubas, vai tādu var uzbūvēt, bet mums vajag. Un tad vēl benzīnu un algas mums maksājiet, kamēr mēs to aparātu būvēsim un izmēģināsim.

Vilburs un Orvils nestaigāja pa mēru kabinetiem, bet darīja. Paši. Varbūt tāpēc mums šodien ir lidmašīnas?

0
0
Atbildēt

0

Anonīms 11.02.2017. 20.40

Pēc raksta ir iespējams spriest tikai to, ka rakstā ir dota tikai vienas puses versija. Tātad ”uzņēmājs” varēja saņemt pamatotu atteikumu.

0
0
Atbildēt

2

    Anonīms > Anonīms 11.02.2017. 20.59

    Ja noklausījies audio, tad galvenais akcents tika likts uz attieksmi no pašvaldības puses pret uzņēmēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 20.47

    ”Uzņēmējs” drīzāk izskatās pēc ”sociālā eksperomentatora” – provokatora. Nav konkrētu priekšlikumu, tukšvārdīgs strīds par neko. Un vēl. Ir pagrūti iedomāties uzņēmēju, kas ierodas uz sarunu ar skaņu ieraksta aparatūru kabatā. Drīzāk tāds ”sarunu” stils piestāv ”sociālo eksperimentu” dalībniekam.

    Sarunas sākums liecina, ka ”uzņēmājs” nav pieteicis vizīti, iepriekš nav neko konkrētu piedāvājis un arī uz sarunu nav ieradies ar konkrētiem plāniem. Acīmredzot gaida, ka pašvaldība uzcels viņam ražotni, saneklēs personālu un vēl atradīs pircējus viņa produkcijai?

    Viss kopā nepārliecinoši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 05.02.2011. 00.07

Lai vēl padzīvo varenplaši šitā kompānija…drīz mūs pārņems svešie… Bāliņi un māsiņas Latviju būs pakāsuši un vēlreiz zaudēsim savu neatkarību, kura jau tagad ir daļēji zaudēta. Atcerieties ko es te saku!

0
0
Atbildēt

0

Igors 04.02.2011. 20.33

Cukurs paliek dārgāks, vai Lattelecom pakalpojumi arī kļūs dārgāki, pateicoties tās padomē esošajam Rozem ar “ļoti plašu redzesloku” ?

+2
0
Atbildēt

0

austrisv 04.02.2011. 19.45

Ino!
Tu mani pārsteidz! Vai tiešām lasi kurmja murgus ziemas naktī!
Es nelasu, jo tāpat zināms viņa domu gājiens, ja tās vispār ir domas!

+2
0
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 04.02.2011. 11.30

Pasaki man KAUT VIENU iemeslu, kāpēc saskaņiešiem vajadzētu mesties kopā ar jenotības šarlatānu bandu un iet valdībā? Pēc visām tām cūcībām, ko jēlie pret viņiem vērsa pirmsvēlēšanu periodā ? Pēc cūcībām, ko viņi TURPINA jau mazākā mērogā Rīgas Domē ??
Tas taču jebkuram ir skaidrs, ka, ja tomēr Saskaņa ieies valdībā, tad momentāli, nekavējoties sorosīdu kotrolētajos medijos tiks uzsākta viņu nomelnošanas kampaņa. Un tieši tāpat, kā tagad jēlie cenšas nomētāt ar dubļiem koalīcijas partnerus zemniekus, sāksies sakaņiešu diskreditācijas kampaņa. Ar vienu mērķi – nevis SOLIDĀRI vadīt valsti un KOPĪGI nest atbildību par to, bet gan pacensties uz partnera pleciem pakāpties un visus sastrādātos sūdus (tajā skaitā arī savējos) piedēvēt viņam.

Tā ka es Saskaņas vietā tomēr pagaidītu. Kad tautai beidzot apniks, TIEŠĀM apniks jēlo valdīšana un tā šos meļus un šarlatānus aizsūtīs grāvjus rakt, tad saskaņieši arī izveidos nākamo valdību. Bez jenotības … Un nemaz tik ilgi nebūs jāgaida – tik vien kā daži mēneši … :)

0
-4
Atbildēt

2

    austrisv > Roberts Gūtšmits 04.02.2011. 14.56

    Kurmi!
    Lūdzu, atstāj šo portālu!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Roberts Gūtšmits 04.02.2011. 15.04

    Bet. Būsim līdzcietīgi – svētīti tie, kas garā nabagi:) Kurš no interneta pļāpām vēl tā izgāzies, kā šis eksemplārs un cik nekaunīgi viņš maina kažoku! Repšem un JL pārmeta, ka viņi grib nodot latviešu intereses, vienojoties ar Saskaņu, tāpat aizstāvēja gāzi grīdā – tikai tā Latvija sasniegšot ES vidējo līmeni. Āksts, nekas vairāk.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

martins_spravniks 04.02.2011. 11.10

Ja jaunieceltā Metroloģijas centra valdes locekla spēs atcel liekās verifikācijas un sertifikācijas, samazinot ražotāju tiešās izmaksas, tad viss kārtībā. “Profesionālis” no sistēmas nekad no šāda lieka darba neatteiksies, vēl vairāk, pamatos, kādēļ jums pie pielaides +/- 1mm nepieciešams verificēts lineāls ar precizitāti līdz 0,001mm.

0
0
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 04.02.2011. 10.47

Vienotības zicprieksšēdētāja kā viemēr melo. Un, kā jau tas jēlajiem raksturīgi, rāda ar nošmulētu pirkstiņu uz citiem, lai piesegtu savus grēkus un cūcības.
„Tirgošanās”, pat, ja tā tiešām ar zemniekiem ir bijusi, varēja būt par kaut ādiem amatiem vai vietām tik vien pāris kantoros, kuros zemnieki un jēlie APMAINĪJĀS ar amatiem. Un tāpēc Ekonomikas ministrijas pakļautībā esošajā Lattelekomā dabūs vietu zemnieku pārstāvis, savukārt Satiksmes ministrijas pakļautībā esošajā airBaltikā – kāds jēlais šeftmanis.

Taču KĀDS tirgus un kāda tirgošanās ir bijusi par tiem krietni vien daudzskaitlīgākajiem amatiem, kuros nekādas apmaiņas nav notikušas un kuros tieši tāpat jaunpupa klases biedrus jēlie pēc partejiskās piederības ir salikuši SAVĀS ministrijās ?? Piemēram ar ko un par ko diez ir bijis tirgus ar zemniekiem Latvenergo gadījumā ? … Garantiju aģentūrā ?? … Metroloģijas centrā ?? … vai jebkurā citā no tiem desmitiem valžu, kurās savus šofera dēlus BEZ konkursiem, BEZ atklātas atlases, BEZ jebkādiem atbilstības un profesionālitātes kritērijiem jēlie ir salikuši ?? Kāds te tirgus? Ja nu vienīgi pašas Vienotības iekšienē kad zaķis plūc spalvas no deguna kŗŗŗistovskim, štokijam kukuragā uzmeties, lai tomēr izkārtotu silto vietiņu kādam savam paziņam. Pričom te Lembergs, ja jēlie suņi paši savā starpā plēšas par laupījumu ????

Muldēt vajag mazāk. Lai gan – kāpēc gan ne? Vienotības pastulbajam elektorātam jau tādas pasaciņas patīk, nu tad kamdēļ gan tos neiepriecināt ? … :)

0
-3
Atbildēt

0

mxblack 04.02.2011. 09.08

Es mēģinājuvisu salikt pa plauktiņiem, gan īres un komunālo maksājumu kāpumu vairāk kā dubultīgi, gan algas samazināšanos sakarā ar nodokļu paaugstinājumu, gan pārtikas cenu nemitīgo un straujo palielināšanos un vēl to perspektīvi ar elektrības maksājumiem un es secināju ka faktiski mēs nepārtraukti tiekam vienkārši āzēti. Faktiski visi šie scenāriji top Saeimas barā, vai līdzīgā vietā, kur koalīcijas partneri draudzīgi uzraksta sarunā scenārijus, bet pāc tam spēlējot labos un sliktos, tos veiksmīgi izved dzīvē. Un gala rezultātā vinnētaji ir viņi visi uz mūsu rēķina. Jebkurš maksājumu kāpums kuru uzliek bagātajam slānim, tāpat kā visu to uzņēmumu padomju algas kopā ar uzskrūvētajiem energoresursu tarifiem gala rezultātā ir janosedz mums, vienkāršajiem iedzīvotajiem, kā pēdejiem šajā barības ķēdē. Bet pārejais viss ir tuksa muldēšana un viltīgas spēlītes, kuras tiek izmantotas kā anestēzijas līdzeklis, kā oda izdalījumi, lai nemanāmak mums izsūktu asinis. Tajā pat laikā jebkāds ražošanas uzplaukums ir pilnibā apturēts, tas nemaz nav šīs koalīcijas mērķis, viņiem pietiek ar esošo labumu pārdali par labu viņiem. Sakārtot valsti un to attīstīt viņi nemaz neprot, jo ir mācīti krāpties un manipulēt, bet ne ražot. Un visa tā cīņa starp abām partijām ir tikai cirks lai mūs apmuļķotu, nekas vairāk. Un tas liecina par to, ka tā mēs te muļļāsimies, kamēr vairs nebūs ne valsts, ne tās iedzivotāju, jo tie visi būs izklīduši plašajā Pasaulē. Toties pēc četriem gadiem Latvijas miljonāru saraksts būs kļuvis par vairākiem miljomāriem garāks, bet vairāki tūkstoši vienkāršo iedzīvotāju kļuvuši bezcerīgi nabagi.

0
-1
Atbildēt

14

    Mrs Anete Rudziša > mxblack 04.02.2011. 09.55

    Hehe – komunisms nevaid miris! Vismaz ne ļaužu prātos :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 04.02.2011. 10.15

    OPI!
    Galvenais, kāpēc pārējiem jāmaksā vairāk, jau ir cits jautājums par pelēkās ekonomikas daļu un kontrabadas apkarošanu!!!
    Ja tur būtu viss kārtībā, tad arī vienai daļai tautas nebūtu jāmaksā par citiem, kas nemaksā nodokļus, bet patērē labumus, ko nodrošina valsts!!! tas ir gan izglītību, gan veselības aizsardzību, gan labkājību! Vienkārši jābeidz zagt!!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 04.02.2011. 10.16

    Šodien komunisms ir dzīvāks par dzīvu bet to izbauda mūsu deputātu un ierēdņu varenā armija. Faktiski vismaznodrošinātākie pie mums ir tieši viņi. Viņi saņem visvisādas kompensācijas klāt pie savām “neapmierinošajām” algām, viņiem tiek pieškirti pa pusgadam gari atvaļinājumi, lai nebūtu jātērē nauda solārijiem, bet varētu izmantot lēto saules iedegumu dienvidjūru krastos, viņiem pienākas bezmaksas zemeņu tortes jubilejās uz mūsu rēķina un viss parējais kas piemēram nepienākas daudzbērnu māmiņai.Pie kam savas “neapmierinošās” algas viņi saņem ne par valsts uzplaukuma radīšanu, kā procentus par padarīto, bet gan viņi tās iekasē no tiem, kuri cita nekā neredz kā darbu un mājas, lai tikai izdzīvotu. Un sēžot Saimas bārā, viņi štuko kurā jomā vēl būtu paceļami nodokļi, kur vēl ir neaizpildīti robi un var priekš sevis ko paņemt. To viņi sauc par darbu, par naudas pelnīšanu. Nu kur tad ir vēl lielāks komunisms kā šeit? Pirms velēšanām dažus mēmešus pakarina makaronus uz iedzivotāju ausīm, bet pēc tam četrus gadus dzivo komunismā, bet cits kurš prot vairāk paņemt, tā dzīvo visu atlikušo dzīvi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Mrs Anete Rudziša > mxblack 04.02.2011. 10.29

    Vai tad Tu tik jauns, ka pat komunisma definīciju nezini?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Mrs Anete Rudziša > mxblack 04.02.2011. 10.33

    Mazliet izvērstāk – pašlaik Tu protestē pret kapitālismu un pret parlamentāru valsts pārvaldi. Ko piedāvā vietā? Baltkrievijas tipa autoritārismu vai tīru, baltu komunismu? Tas man nav īsti skaidrs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 04.02.2011. 10.43

    Un ko piedāvajat jūs? Ir skaidrs ka šāda tipa pērvaldes modelis tadā mazā valstiņā nerada demokrātiju un valsts attīstību, bet gan parazītu kopu kura gremdē šo valsti arvien dziļākā purvā, un valsts uzplaukums ir pats pēdējais, kas tos interesē. Es vel šeit ka nebūt savas atlikušās dieniņas izvilkšu, bet ir sāpīgi noskatītīties kā nelieši izposta to, ko vajadzētu celt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Mrs Anete Rudziša > mxblack 04.02.2011. 11.00

    Pārvaldes modelim nav ne vainas. Problēma ir atsevišķās personās – sauktās par oligarhiem. Tikko viens tāds tiek pie reālas varas, tā visa vide tiek sačakarēta – likumi piekārtoti tā, lai šo konkrēto tipiņu nevarētu saukt pie atbildības. Un šādu likumu dēļ rodas vēl simtiem tādu tipiņu, kas vēl vairāk visu sačakarē. Pilnībā piekrītu Ilvesa viedoklim, ka pie vainas ir privatizācija. Padomā tik – viens neveiksmīgs lēmums pirms 20 gadiem (iespēja privatizēt par sertifikātiem), un rezultātā valsts ir sačakarēta vismaz uz 20 + 20… Skumji.

    Ko piedāvāju? Koalīciju V + SC. Tieši vājāku oligarhu dēļ. Jo ideoloģiski apsvērumi/valoda ir viena lieta. Kaut kāda ideoloģija var patikt, var nepatikt. Par to var diskutēt, var nediskutēt. Bet par negodīgu pārvaldi un zagļiem piemērotiem likumiem nav nekādu argumentu. Naudas (Lemberga) vergu partija noteikti ir sliktāka, nekā valodas (krievu/latviešu) vergu partija. No Maskavas spalvainās rokas gan jāuzmanās, bet to tomēr ir vieglāk identificēt nekā vietējo likumu “sakārtošanu”

    Šādā situācijā cepties par kaut kādu zemeņu kūkas ēšanu par valsts naudu ir pilnīgs sviests, turklāt tās ir tikai sekas nospiedošajam kretīnu daudzumam augstākajos amatos. Starp citu – kādēļ gan, tavuprāt, daudzbērnu māmiņai šādā situācijā kaut kas pienāktos, ja viņa būtu tās iestādes vadītāja? Likums taču visiem viens! :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 04.02.2011. 11.55

    Ja tas viss būtu tik vienkārši! Agrāk arī man tā likās ka daži cilvēki lej to darvu tajā mucā. Bet tad es iedomājos ka būtībā ZZS sastāv no tādiem pašiem Latvijas pilsoņiem kā “Vienotiba” un ka arī viņu radi un draugi dzīvo tieši tāpat kā pārējie valstī un arī viņiem nav sveša reālā situācija. SC pietiekami ilgi ir pie varas Rīgā un ir pamatīgi nodemonstrējusi mums visiem savas vadītāju spējas un aizkulišu darbību. Tatad ir absolūti vienalga kāda būtu varas kombinācija, rezultāts būtu identisks ar sīkām un nenozīmīgām niansēm. Neviena no šīm partijām nav nākušas pacelt šo valsti, bet gan to izmantot par savau pesonīgo peļņas avotu. Ja viņas būtu saimnieki, tad mēs katru dienu dzirdētu arvien jaunus un jaunus priekšlikumus un ieteikumus kā sakārtot šo valsti. Diemžēl tās kā resnas cūkas grūstās ap šo sili, kož viena otrai un nelabā balsī kviec viena uz otru. Tas arī ir viss. Tā ir viņu dūšīgā darbošanās, par kuru mēs maksājam ar visiem saviem ienākumiem un maksāsim arvien vairāk. Es arī uzreiz pat nezinu ko darīt, bet šāda cūku kūts arī man nav jāuztur. mums kopīgi ir jādomā ko darīt, ja gribam šeit pastāvēt un izdzīvot, ja gribam šo zemi atstāt saviem bērniem ziedošu un sakārtotu. Šajā cūku kūtī tas nekad nebūs iespējams.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Mrs Anete Rudziša > mxblack 04.02.2011. 14.09

    Nevienam jau tā reālā situācija nav sveša, bet… tas neko nemaina. Pats pazīstu cilvēkus, kas saka, cik viss slikti, cik valdība zog, cik tas un tas zog. Bet es zinu, ka palaid tikai viņu pie grožiem, un zags 2x vairāk! Tas ir fakts – mūsu tauta nav nekādi zelta gabaliņi. Paši tādi esam, un paši tādus arī ievēlam. Bet tas ir normāli – pagātne mums tāda. Jautājums ir par nākotni – vai virzība notiek pozitīvā virzienā – vai redzam, ka godīgums nāk cieņā vai nē. Daudzi smej, bet patiesībā Repše bija tas, kas parādīja, ka var būt arī citādi, un iesāka reāli šo virzību uz godīgāku pārvaldi. Jā – viņu izēda un mēs esam krietnu soli pakāpušies atpakaļ.
    Tāda ir pašreizējā situācija. Jāskatās kas būs tālāk. Un te nu ZZS ir tie, kas par varītēm cenšas vilkt visu atpakaļ lielajā negodības muklājā, krēslas zonā. Nenoliedzami, ir virkne Vienotības cilvēku, kas viņiem piepalīdz. Pašreizējais spēku samērs Saeimā un Valdībā nu nekādi nenāk par labu.
    Savukārt, ja V ietu kopā ar SC, tad lai nu ko, bet SC ir 1) mazāk pieredzējuši un 2) nav tik baisi ciniķi un aprēķinātāji. Un nav viņiem viens vagars, kas atnāk uz sēdi un noliek visus pie vietas – tomēr tur daudzgalvaināks tas pūlis, kaut kāda iekšējā konkurence pastāv, viedokļu dažādība. Un tas vien jau nozīmē, ka ar viņiem var vieglāk sadarboties (nejaukt ar “ātrāk”) un jēdzīgākus kompromisus atrast.
    Atšķirībā no Lemberga, kas vispār tagad paņēmis pusi saeimas aiz… vienas vietas un priekā gavilē :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 04.02.2011. 14.37

    Reālā situācija taču ir tāda, ka tas pats JL ilgus gadus bija opozīcijā, daudziem no viņiem arī nebija ienesīga darba, viņi visi ir ieguldījusi lielus līdzekļus šajā savā karjerā, pie kam tā var atkal izčibēt vienā mirklī. Ir pilnīgi loģiski ka jebkuras partijas jebkurš deputāts grābs lai sevi nodrošinātu nākotnei, jo nu ir viņa zvaigžņu stunda. Bet par vēlētājiem un viņu balsīm varēs domāt pirms vēlēšanām, tad arī sāks spēlēt to otru teātri. To mēs piedzīvojam jau visus šos gadus un arī šodien. Nupat jaunais e-paraksts ir pavēris iespēju ļoti vienkārši jebkuram vēlētājam piedalīties valsts dzīvē un deputātu lēmumos neatejot no datora un neradot valstij lielus zaudējumus. Vai mums nevajadzētu attīstīt šo jauno iespēju un tā piespiest ievēlētos visu līmeņu deputātus ievērot mūsu, ne savas intereses? Latvijā ir plašs interneta litotāju tīkls, visi aktīvākie pilsoņi to izmanto, ir piejami arī lēti publiskie datorsaloni, tātad nav šķēršļu šajā jomā. Pamest valsti kā dzīvošanai neiespējamu ir daudz grūtak, nekā ar savām aktivitātēm to sakārtot, reāli sakārtot, gan piedaloties balsojumos, gan atsaucot uzticību zaudējušos deputātus. Manuprāt tas būtu ļoti efektīvs un arī ātrs līdzeklis risināt šīs izdzīvošanas problēmas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 04.02.2011. 14.53

    Opi!
    ne jau demokrātiskā valsts pārvaldē ir vaina, bet mūsu valsts ļaužu prātiņos!
    Katrā vecā demokrātijā ir pilsoniskā sabiedrība, kura prasa atbildību no sava parlamenta un valsts pārvaldes! vai mēs to prasām? Jā reizēm prasām gan! piemērs 13.janvāris pie saeimas , un atkāpās toreiz Godmanis ar savu Noting Spešal!!! Vienkārši cilvēki nedrīkst vaidēt katrs savās mājās, bet jāiet un jāprasa no valdības!!!
    Davai, Opi! Prasīsim taisnīgus elektrības tarifus visiem 14.februārī pie regulatora, kad tos tur apspriedīs! esmu gatava braukt uz Rīgu protestēt, jo nekas nemainīsies bez protesta- slauks un slauks mūs!
    Vienkārši pilsoniskā sabiedrība neguļ arī pēc vēlēšanām!!!!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 04.02.2011. 15.24

    Tieši tapēc jau es ierosināju izmantot jauno e-parakstu, lai varētu reali piedalities šis mazās valstiņas politiskās un saimnieciskās dzives sakārtošanā. Bet būtībā man personīgi maz kas mainās vai tā eknomika tiek konsolidēta šādi vai tādi, vai Latvijai ir augsts vai zems kredītreitings un vai šeit ieviesīs, vai neieviesīs Eiro. Tāpat dzīves dārdzība šeit mazāka nekļūs, bet ar katru dienu kāps uz augšu un protestēt pret elektribas tarifiem ir smieklīgi, ja nu vienīgi grib parādities publikā. Tāpat no tā nekas nemainīsies. Es no pēdejam atbildēm sapratu ka tiešām laikam tikai es viens saskatu to reālo “bardaku” kopumā, bet pārējie portalā uzskata ka atliek apklusināt Lembergu un tad viss ies uz augšu. Naivie, cita nekā nevaru pateikt. Tāpēc es domāju mest mieru ar šo nodarbi un pievērsties kam citam. Kāda jēga ir te demonstrēt savu pesimistisko noskaņojumu pirms laika? Laiks rādīs kurp mēs nonāksim.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Mrs Anete Rudziša > mxblack 04.02.2011. 15.43

    Es pirms pāris gadiem biju uzrakstījis uzmetumu absolūtās demokrātijas ieviešanai partijas iekšienē. Tas gan bija tikai uzmetums – tāds neapstrādāts. Jā – vēl tajos senajos laikos, kad SCP izveidojās – gribēju Štokenbergam aizsūtīt :D
    Es Tev pilnībā piekrītu, ka mūsdienu tehniskās iespējas ļauj pacelt demokrātiju pavisam citā līmenī. Bet to ir jāgrib darīt! Un patiesībā, ja kāda partija to tiešām gribēs ieviest, tad visvieglāk un pareizāk to ir sākt pašai ar sevi. Tādā virzienā mans domu projekts arī tika virzīts. Bet nu jā – palika tikai idejas līmenī.
    Katrā ziņā – ja kāds reāli gribēs ko tādu izveikt, tad es labprāt piedalos!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 04.02.2011. 19.43

    Ak šitā!
    Tu esi prātīgs un nav ko noskumt, jo laikam esi arī visādi citādi izdarīgs!

    0
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 04.02.2011. 00.50

Diemžēl šajā situācijā “Vienotībai” ir jāatkāpjas no saviem principiem, ja tā ir maksa par valdības stabilitāti un viņas turpināšanu strādāt, ” sacīja Āboltiņa.
—————–
Grūti kaut ko teikt. Vispār jau vēlētāji laikam balsoja par tādu Vienotību, kas pie saviem principiem tomēr turētos. Ja tas nenotiek- tad šī partiju apvienība itin viegli var zaudēt vēlētāju uzticību. Arī Šķēle savas TP pirmsākumos solīja debesmannu ķīseļa krastos, bet beigās izrādījās prasts ļautiņš, kuram “principi” ir tikai vēlētāju makšķerēšanas ēsma.
Ja valdības saturēšanas vārdā (t.i.- savu krēslu noturēšanai) nav žēl upurēt godu, tad pēc pāris vēlēšanām Vienotība būs turpat, kur šobrīd LC, TP, LPP un TB/LNNK. Bet Lebergs ar savu ZZS kopā ar SC priecīgi dejos uz visu šo politisko veidojumu krāsmatām.
Var jau būt, ka valdības noturēšana ir svarīgāka par atkāpšanos no principiem. Bet, ja tādējādi tiek zaudēts viss tas, par ko Vienotības vēlētāji atdeva savas balsis- kāda jēga? Tad tikpat labi varēju balsot ParLabuLatviju.

+4
-1
Atbildēt

3

    austrisv > oskaar 04.02.2011. 10.12

    Interesanti, kā gan lai Vienotība lepni ievēro tos savus principus? Bet, kas notiks tad, ja lepni ievērojot principus, faktiski nenotiks nekas! labāk, ņemot vērā ZZS kā partneri, kaut mazliet ievērojot principus virzīties uz priekšu, nekā lepni iecirsties un palikt uz vietas, ja ne atpakaļ. TTāpat jau redzams, ka lembergs šajā sasaukumā diriģēs kori, ko sauc par saeimu un tas jau bija redzams priekšvēlēšanu diskusijās. Tie iztapīgie šķēles jautājumi lembim!!!
    Ko tauta ievēlēja , tas arī pārējai tautai ir jāpārcieš! Vai tad ir izvēles?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > oskaar 04.02.2011. 10.54

    Kas, diez, spieda Vienotību pārkāpt “principus” (bet patiesībā populistiskus melus vēlētāju muļķošanai) Garantiju aģentūrā un Metroloģijas centrā ? KAS TIEŠI spieda nabadziņiem salikt tur nevis profesionāļus, nevis nozari parzinošus cilvēkus, nevis konkursa kārtībā, bet gan – savus partijas biedrus un paslepus, a ?
    Kas ??

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 05.02.2011. 00.20

    >Bet
    Ja lepni ievēros principus, tad nevar nenotikt nekas. Tad šī valdība sabruks.
    Jūs sakāt- “ņemot vērā ZZS kā partneri, kaut mazliet ievērojot principus virzīties uz priekšu”. Kas un kādus “mazliet principus” ievēros? Ko nozīmē “virzīties uz priekšu”?
    Kādi principi ir apvienībai ZZS, un kādi- Vienotībai? Un kādos jautājumos PRINCIPI atšķiras?
    Par principu atšķirību neviena no pusēm nav spējīga runāt, jo principu atšķirība taču ir tajā- vai Lembergs ir jauks, burvīgs, visiem latviešiem mīļš Ventspils mērs, vaišu nejauks vecis, kurš no trubas savās kabatās iebāzis ne mazumu naudas.
    Par to, ka Lembergs no trubas savās kabatās ir sabāzis ne mazumu naudas, laikam nešaubās neviens. Ir tikai daļa ļaužu, kuri uzskata, ka Lebergs ir malacis un viņam tā nauda pienākas, un otra, kura uzskata, ka tas tomēr attiecībā pret pārējiem Latvijas iedzīvotājiem bija neglīti- neskatoties uz visiem tiem skaistumiem, kuri Ventspilī tik tiešām ir realizēti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kreëstliv 03.02.2011. 22.40

Ko lai saka – zjeel, ka taa. Tikai tad ir probleema ar taa saucamajaam strukturaalajaam reformaam (kas lielaakajaa meeraa ir sociaalo jomu budzjeta mazinaashana taadaa veidaa, lai sisteemas kljuutu efektiivaakaas un taadas, kuras var nofinanseet), jo ir naivi cereet, ka cilveeki to mieriigi pienjems, jo neredz, ka pats socialekonomiskais ietvars uzlabojas, taja skaita – korupcija (bralenu ekonomika ari ir viens no korupcijas veidiem). Ari, ja si nepienjemshana Latvijas gadijuma ir nevis socialo nemieru rikoshana (tadi pavisam noteikti butu, ja nebutu atvertas robezas, jo attieciba uz jauniesiem nevar teikt, ka tie izbaudijusi, kas ir Sibirija, socialisms utt.), bet emigraacija. Un ar katru shaadu politisko nihilismu ir jaareekjinaas, ka tas ir katalizators noteiktam skaitam cilveeku emigreet.

+2
-1
Atbildēt

0

Edzs 03.02.2011. 20.47

‘Al Jazeera English’ pauž bažas par Latvijas mežu nākotni’
http://www.delfi.lv/news/national/politics/al-jazeera-english-pauz-bazas-par-latvijas-mezu-nakotni.d?id=36639697

Latvija iet uz savas teritorijas kailcirti bet kam nu tagad valdiba tas interese un kam butu laiks ar tadam lietam nodarboties..

+3
0
Atbildēt

4

    piziks > Edzs 03.02.2011. 21.40

    Ha! Vairāk cirst taču viena valdība atļāva, cita nav i taisījusies ciršanu taisījusies ierobežot, samazināt! Īstenībā arī ši valdība labprāt noskatās, kā tiek iztirgoti meži, lai nebūt vēl vairāk jākonsolidē, — nav vērts cerēt uz ekonomikas veicināšanu, ja valdībai ir izteikts birojžurku sastāvs, kam ne vēlmes, ne saprašanas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 03.02.2011. 23.16

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/al-jazeera-english-pauz-bazas-par-latvijas-mezu-nakotni.d?id=36639697
    Arābu telekanāla “Al Jazeera English” izplatītajā filmā “Latvijas lubene” (“Latvia’s pulp fiction”) paustas bažas par Latvijas mežu nākotni un valsts uzņēmumam “Latvijas Valsts meži” (LVM) pārmesta pārāk intensīva mežu izstrāde, kas apdraud arī bioloģisko daudzveidību.

    Filmā vairakkārt uzsvērts, ka Latvija ir unikāla ar savu mežu bagātību un to bioloģisko daudzveidību, taču par to nākotni paustas bažas. Filmas veidotājs Glens Elliss norāda, ka Latvija aktīvi eksportē koksni un tieši koksnes pārdošana uz ārzemēm veido lielāko daļu no iekšzemes kopprodukta. Visvairāk Latvijas koksnes nonāk Lielbritānijā, kur tā tiek pārdota ar FSC sertifikāta zīmi, kas apliecina saudzīgu un videi draudzīgu mežizstrādi.

    Tomēr filmas veidotājs to apšauba, stāstot par “aizraušanos” ar kailcirtēm valstij piederošajos mežos, kas apdraud dažādu dzīvnieku dzīves telpu un arī blakus esošos mežus.

    Biologs Māris Strazds filmas veidotājiem norāda, ka mežu fragmentācijas pakāpe ir neticama un daudzi vienkārši nesaprot, kas patiesībā notiek. Filmas veidotāji atgādina arī par Latvijas valdības atļauju LVM pirms diviem gadiem palielināt ciršanas apjomus, ko valdība toreiz skaidroja ar nepieciešamību krīzes laikā atbalstīt meža nozari. Strazds filmā norāda, ka šis lēmums nav mainīts un, turpinot šāda mēroga izciršanu, nākotnē “nekas nepaliks pāri”.

    FSC direktors Čarlzs Tveitss “Al Jazeera” skaidroja, ka LVM ir sertificējuši savus procesus un dokumentācijas kārtošanu, bet nevis koksni. Līdz ar to LVM pašu īpašumā esošie meži nav “kontrolēta koksne”.
    (DELFI)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 03.02.2011. 23.37

    vienas paaudzes laika rijiga un stulba tauta pie Baltijas juras, velako laiku vesture deveti par samojediem, bus iznicinajushi savu dzives telpu. 20 gados sho teritoriju bus pametushi tie kas vel ir spejigi kautkur aizbraukt, kas nav spejigi tie jau bus savas kapu vietas.
    neviena vieta tuksha nepaliek un teritorija atjaunosies jo dabas apstaklji ir labveligi, daudzkart labaki neka daudzas citas zemeslodes vietas. ari mezhi tiks ataudzeti, bet iedzivotaji jau bus citi un to berni vestures stunda klausisies stastu par kadreiz sho zemi apdzivojushiem blondiem samojediem kurus Dievs nebija radijis lai tie sevi uzturetu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > Edzs 04.02.2011. 03.58

    Starp citu, izpētīts, kāpēc izmira Lieldienu salas iedzīvotāji.
    Viņi savā kampšanā un vienas dienas domāšanā bija izcirtuši visus kokus uz savas salas, tā ka nebija no kā taisīt laivas zvejošanai. Nu un izmira.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

viesturs 03.02.2011. 20.15

Kam ir izdevīga tāda stabilitāte? Ļoti humāni,protams, ir griezt sunim asti pa gabalam.

+1
-2
Atbildēt

0

iuzhux 03.02.2011. 19.47

Var jau tirgoties ar zaļajiem, bet savus kandidātus varēja pacensties izvēlēties atklātos konkursos. Man ir patiešām žēl redzēt nespēju un negribēšanu sākt iztīrīt sistēmu, un sākt ar sevi.

+3
-2
Atbildēt

6

    austrisv > iuzhux 04.02.2011. 10.08

    Kādos konkursos? Vai konkursos izvēlētais cilvēks īstenos un būs atbildīgs Vienotības priekšā????
    tagad, izvirzot partiju cilvēkus, vismaz redzam, kas tas par fruktu, un , ja esam kaut cik izglītoti un atbildīgi cilvēki, tad šo partiju vai cilvēkus svītrojam no vēlēšanu saraksta!!!
    Bet kā priekšā atbildīgi būs tie konkursanti? Vai tikai savas sirdsapziņas priekšā, un , no kā tad, lai vēlētāji prasa atbildību, ja jau tie nav partiju cilvēki???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > iuzhux 04.02.2011. 12.45

    Vai cilvekiem butu jabut atbildigiem Vienotibas vai SABIEDRIBAS prieksa? Vai tiesam ari Vienotiba brauc tajas pat auzas, kur visi ieprieksejie jau iebraukusi. Nav vienas aboslutas taisnibas! Valsti parvaldit nozime veidot vienosanos ar tautu, uznemejiem, dazadam sabiedirbas grupam. Ir vajadzigi cilveki, kas to saprot un sadus procesus var vadit! Lai kopa veidotu nakotnes viziju un kopa uz to ietu. Nevis Vienotibai pieskirtu kaut kadas ekskluzivas tiesibas kaut ko darit tikai tapec, ka vini valdiba vairakuma.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > iuzhux 04.02.2011. 14.45

    Vai Tu neesi pārlasījiesKomunistiskās partijas manifestu!!!
    Tur tā kopā iešana uz gaišo mērķi ir sevišķi izvērsta un murgaina! Ko nozīmē kopā iet? Ar ko tad ies uz to gaišo mērķi?
    Atmosties, jo laikam nedzīvo realitātē!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > iuzhux 04.02.2011. 16.08

    Dpmaju, ka Latvijas talantigakie prati no partijam turas pa gabalu. Ja V nostaja ir bidit tikai tadus kadrus, kad ar V saistiti, tad diemzel esam cela uz bezdibeni. Kur tad palikusi visi tie solijumi par profesionaliem svarigakajos amatos? Pie tam, vissvarigakie amati paslaik ir ministriju vaditaji un videja limena ieredni, no kuriem butu javeido komanda, kas isteno reformas valsti. Vai tiesam V rindas nav izglitotu menedzeru?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > iuzhux 04.02.2011. 16.11

    Bet sevis izglitosanai Bet iesaku papetit, ka valsti parvalda UK, Zviedrija, Danija, Somija, Sveice. Un nevis, ka bida politiku, bet tiesi, ka parvalda. Jo tiesi sacakareta parvalde, no kuras politiki ir aizbiedejusi visus gudrakos pratus un talantus, ir Latvijas lielaka problema.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > iuzhux 04.02.2011. 19.39

    Pēdējam komentāram piekrītu, ka mums nav politiskās kultūras un atbildības tāpat!
    Bet ko lai dara, ja politikā iet vai nu karjeristi, ideālisti(bet viņu ir maz) vai pašlabuma meklētāji, kas jau nu netrūka ne PLL, ne citās partijās, un tie, manuprāt, sarodas arvien vairāk!Eh, bet ko tur varam līdzēt!
    Par ES valstīm piekrītu, bet tur laikam citi cilvēki ar citu domāšanu! šaubos vai Vācijā balsotu par tādu hūtaini, kas aplaupījis valsti un vēl nekaunās blfot tēlojot labdari!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 03.02.2011. 19.21

Neko vairāk par savu ” stabilitāti” ,kas nozīmē -esam ķebļos,Vienotība no hūtes nav iemainījusi.Āboltiņas izpratnē- ar to arī pietiek.Politikas mērķis izrādās ir pati vara,nevis kaut kādi tur uzlabojumi,reformas sabiedrības labā.

+7
-4
Atbildēt

4

    austrisv > www.vecamate.lv 04.02.2011. 10.04

    Beidz pārspīlēt, jo ko tad Āboltiņai citu teikt, ja patiesībā par koalīciju visiem tāpat redzama! Vai tad nu Vienotība te vainīga, ka trāpījies sūdīgs koalīcija spartneris Lemberga personā, kurš visu nosaka un iekārtoja savējos visās ZZS pārraudzībā esošajās nozarēs!
    Tad ko darīt Vienotībai? Atkal lepni aoziet no valdības un atstāt tautu sūdos, kā tā faktiski ir pelnījusi par savu stulbumu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 04.02.2011. 10.24

    Bet!Situācija izvēles ziņā riebīga,piekrītu.Ko darīt? Gandrīz kā bērnus audzinot- izvēlēties atklātību.Sabiedrībai teikt,tā un tā, mēs gribam reformēt šo,to, bet zzs mums spiež ar amatiem tirgoties,grib pievākt to un šito.Jā, iet uz konfliktu,un galu galā paļauties uz sabiedrības atbalstu.Zzsiem tāda izgaismošana nepatiks,bet raustīsies arī .Kamēr šobrīd izvēle notiek vecā manierē kko nomuļļāt,sabīdīt aizkulisēs.Tur hūte šamos apspēlē vienos vārtos.Sabiedrība pamodīsies,atbalstīs,ja runās pa godīgam.Varbūt naivi,bet es tam ticu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > www.vecamate.lv 04.02.2011. 12.39

    Vienotia var izveleties, kada limeni noturet retoriku! Lai visas sarunas pavers tikai un vienigi uz racionaliem jautajumeiem – ko planojat darit? Ar kadu merki? Ka sabiedribas atbalstu nodrosinat? utt. Vienotiba var pacelt latinu sajas attiecibas!!! Slabo?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 04.02.2011. 19.35

    Piekrītu, ka žurnālistiem te liels darbs, jo tikai velkot atklātībā tos sprunguļu metējus, var tos ratus virzīt uz priekšu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

jessdrthomas 03.02.2011. 18.58

“Vienotībai” vajadzēja būt “principiālai”, un ļaut .. nē, labāk lūgt .. lai valdību veido ZZS, SC un AŠ2. Tā gan! Ka nav, ta nav!

Tad visi sirdsšķīstie komentētāji varētu turpināt ikceturtdienas dvēseles skaidrošanas priekus pie senču kokles “Caur sidraba birzi gāju”, viltus pasaules stiķu neiļaunoti.

Bet tagad – lietussargus un pie “Vienotības” biroja protestēt!

+4
-1
Atbildēt

0

ritvars_kl 03.02.2011. 18.48

Interesanti ir tas, ka Brigmanis atklāj ZZS (un daudzu citu politiķu) “izpratni” par to,ko nozīmē vadīt kādu valsts vai tautsaimniecības nozari (ministriju). Tas nozīmē “būt slavas virsotnē” nevis nest atbildību par nozari un smagi strādāt Latvijas valsts izaugsmei. Un “nevar būt, ka n-tos gadus nostrādājušam par ministru nebūtu plašs redzesloks”. Bija taču skaidri redzams, ka Rozes rdzesloks bija tik cik fotoaparāta objektīvs atļāva.
Pamazām bet skaidri atklājas mūsu politiķu “valstiskā” domāšana.

+13
-1
Atbildēt

1

    austrisv > ritvars_kl 04.02.2011. 10.01

    Foršs novērojums par Rozi un labs redzes lauks – foto objektīvs! Tā arī visa pipargailīša pieredze vadītāja amatā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

bekijja 03.02.2011. 18.37

Egoisma paraugstunda. Ta vieta, lai runatu par lietu – kadi merki sasniedzami, ka tos sasniegt, ko kurs koalicijas partneris dara, lai tos sasniegtu, retorika tiek notureta amatu dalisanas limeni. Joprojam no politiku puses nav nacis pilnigi neviens srategisku reformu piedavajums. Ne izglitibas, ne veselibas, ne policijas, ne zinatnes, ne uznemejdarbibas, ne energetikas jomas. Quo vadis?

+4
-3
Atbildēt

2

    austrisv > bekijja 04.02.2011. 09.59

    Neblefo! ir nākuši un joprojām nāk piedāvājumi no dažādām darba grupām un FM!!!
    Pagājušo pirmdien, tieši Lembergs lika atsaukt jau pat ZZS ministru parakstus uz FM reformu plāniem!!! Tu esi vienkārši bez informācijas, vai arī tāds izliecies!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 04.02.2011. 12.37

    Kur blefo? Kur kas ir publicets? Kur var iesaistities? Ku ir idejas? Arpolitikas debates ir vienigais, ko vareja pamanit. Kur ir izglitiba? Kur veselibas aizsardziba? Kur mezu politika? Kur vides? Energetikas? Inovaciju? Kapec to visu neredz un nedzird publiskaja telpa? Kapec Aboltina par to neruna? Kapec tikai par amatiem? Ieliec saites, kur vini tautu par reformam uzruna! Ar konkretiem priekslikumiem! naudas apcirpsana budzeta neskaitas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ilze_zagare 03.02.2011. 18.25

Tādu ZZS rīcību nebiju gaidījis, tad jau vajadzētu vēl 3. partiju, lai tā līdzsvaro siuāciju… RRr, cik var ķēmot manu valsti ar nevajadzīgiem strīdiem un diskusijām!? Strādāt vajag un viss pārējais pats atnāks, kad būs kas izdarīts.

+2
0
Atbildēt

0

egfoto 03.02.2011. 18.22

Lasīju, ka Kampars Privatizācijas Aģentūras valdē iecēla 71. gadu vecu babuli, kura izglītību ieguvusi LSPA un esot tur bijusi volejbola skolotāja!!! WTF??? Un tādi cilvēki Parex un Citadeli pārdos???
Tad jau tāds Roze vēl ir pat ļoti labs variants.

Gundega Drēska
Dzimšanas gads : 1939.
Pilsonība : Latvijas
Dzīves vieta : Rīga
Izglītība : augstākā
Darba vietas un ieņemamie amati : Rīgas pilsētas Vēlēšanu komisija, sekretāre
Rīgas domes Tiesas piesēdētāju vēlēšanu sagatavošanas komisija, sekretāre
Latvijas Volejbola federācija, valdes locekle
Biedrība “Sieviešu volejbola klubs “Rīga””, valdes priekšsēdētāja
Pabeigta šāda mācību iestāde : Latvijas Valsts Fiziskās kultūras institūts, 1962, fiziskās kultūras un sporta pasniedzēja

+3
-3
Atbildēt

3

    viesturs > egfoto 03.02.2011. 18.32

    tas ir piz…c!(sorry)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > egfoto 03.02.2011. 19.32

    a kas tad privatizaacijas aģentuuraa jaabuut bijušam milicim – reketierim??? par ko skolotaajs sliktaaks par fermu mehanizatoru no saraiņaa kompaanijas , viņa savos septiņdesmit gados iespeejams i enerģiskaaka par taadu kalviiša tipa jaunekli , neredzu iemeslu kaadeeļ viņa neder , ja iet pati savaam kaajaam

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > egfoto 04.02.2011. 11.10

    Hi, hi, hi … tante noteikti nāk no Vienotības Kadru Kalves Zelta fonda … un viņas galvenās „profesionālās” kvalitātes ir tās, ka vairs lāgā neko neredz un ir pakurla ar kreizo ausi. Tās privatizācijas gaitā ir dikti būtiskas profesionālās īpašības, jo ļauj nedzirdēt to, ne nevajag dzirdēt un neredzēt to, ko nevajag (tajā skaitā kādu traucējošu likumu vai MK noteikumus), vēl jo vairāk, ja sēžu laikā pie labās auss tai būs piespiesta telefona klausule, pa kuru jaunpupiņš diktēs „pareizo” rīcības stratēģiju … :)))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 03.02.2011. 18.13

Brigmans gan nolaida , viņš taads pats zemnieks kaa mana viirietiiba pulksteņmeistars , aizmirsis aiz kuras spaares pskp biedra karti aizbaazis , poļitruks bijis un palicis , bet Āboltiņai nevar paarmest , tadjau citaadi nekas nesanaaks , ar smagajos noziegumos apsuudzeeto citaadi valdiibu nenotureet , tad jau Dombrovskim ar savu kabinetu jaaiet bekot ( jademisionee) ko ieveeleejaam … kaa saka tagad paši puušam , paši degam!!! diemžeel , es jau uzreiz saciiju ka valdiiba nav riiciibspeejiiga , vismaz savu pavalstnieku labaa.

+6
0
Atbildēt

1

    austrisv > Janka, Janic 04.02.2011. 09.56

    Piekrītu pilnībā, jo Āboltiņa pasaka to, ko jau mēs pārējie tāpat zinām: nav citas alternatīvas. Atliek kompromisis par zemāko cenu Lemberga labā! Tāda nu ir tā tautas izvēle: dzīvosim un dreifēsim uz vietas arī turpmāk. Vecie komunisti vēl ir cieņā!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Armands 03.02.2011. 17.12

Es piedāvāju vienu kārtīgu tusiņu pie kalpu mājas .Savādāk viņi tur apreibuši pēc ievēlēšanas. Savāktos kādi 10000 ļaužu ar prasību listi .Piemēram tiesa 1 mēneša laikā iztiesā Lembi. Piemēram nekavējotie atbrīvo no mocībām zabaku Vilnīti. Kamparu nopērt ar pūpoliem. Kristovskis ar varēja prasties un amatu atdot Ronim.Var pilnveidot prasības,es domāju ka viņi bikses raustītu vairāk.Savādāk mēs visi iebridīsim dziļos sūdos.

+8
-3
Atbildēt

6

    mxblack > Armands 03.02.2011. 17.27

    Jā, jo ilgāk gulēsim, jo grūtāk mums būs pamosties. Varbūt ka tiešām tiem stabilitātes garantiem vajadzētu parādīt ka viņi vēl pagaidām nav vieni, varbūt tas viņiem piedotu drosmi iedot kārtīgu spērienu tam Puzes hercogam pa sēžamvietu tā, lai viņš ielidotu tieši tuptūzī uz ilgiem gadiem. Diemžēl bez plašāka atbalsta un organizatora tas nebūs iespējams. Tad nu iznāk kā tam Zviedram, dusi saldi burvīgā. To nedrīkstētu pieļaut, tapēc ir jāsatricina Puzes hercogiste līdz pamatiem. un pie reizes noprotestēt arī tos nodokļu piaugumus tā nopietnāk.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    viesturs > Armands 03.02.2011. 17.30

    nu beidz, blondais….”Kamparu nopērt ar pūpoliem”…Tu no kurienes esi, brīvdabas muzejā pa sargu piestrādā, piedāvā vēl atnākt tautastērpos un uzdziedāt “liku bēdu zem akmeņa”….nu cik var, viņi izzog valsti a tu par pūpoliem…a neesi klaida latvietis?
    pietiks ar 300 normāliem cilvēkiem, kas nelies siekalas un neraudās, bet normāli pieprasīs atlaist saimu!!!!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    viesturs > Armands 03.02.2011. 17.34

    un pats galvenais, ko redzam ēģiptē:jaunie, visur jaunie.pensionāri neuztaisīs pārmaiņas, jā sitīs, jā dedzinās, bet diemžēl tā ir vienīgā garantija( tiem pašiem pensionāriem) ka kaut ko var izmainīt.Tātad vajag 20-50g. vecuma 300 cilvēkus un kādas trīs diennaktis tur patusēt.Es piekristu!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Maija > Armands 03.02.2011. 19.14

    a tu Ronim pavaicāji vai šis to maz vēlas?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Armands 04.02.2011. 09.53

    Pilnībā piekrītu šīm prasībām un arī tam, ka jārīko kāds protests pret tautas noslaukšanu! ja būs, tad noteikti došos uz Rīgu un piedalīšos!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    viesturs > Armands 04.02.2011. 16.52

    Esam iekšā līdz acīm

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 03.02.2011. 17.11

Vienu stabilitātes garantu ir nomainijis otrs, vienu varas oligarhu ir nomainījis nākošais, daudz badīgākais, attiecīgi aug arī uzliktie nodokļi iedzīvotajiem, raujot tos kopā ar visu valsti, kā sniega lavīna, uz bezdinbeni, bet tauta bēg no šejienes ko nagi nes, lai neaizietu bojā kopā ar šo valsti. Tikai oligarhi gavilē un stūķē naudu savās ķešās. Viens ir pie siles, rindā stāv nākošais, bet tauta balso ar kājām. Paliek tikai esošie un nākošie pensionāri, kuriem dēļ vecuma nav cerību savu pensiju vairs izpelnīt citur. Rindā stāvošais oligarhs arī nesnauž, bet jau sacer jaunu pasaciņu ar kuru nākošajās vēlēšanās piekrāpt palikušos iedzīvotājus lai ieņemtu savu vietu pie palikušās siles. Ne velti atkal ir pakāpies bezdarbnieku kopskaits, jo tā lavīna tikai uz mazu bgrītiņu aizķērās aiz cinīša, kamēr oligarhs ievilka elpu jaunām nelietībām.

+2
-3
Atbildēt

0

1 03.02.2011. 17.10

Jaunais laiks un līdz ar to arī Vienotība savu 9 gadu pastāvēšanas laikā ir daudz mācījies un viena no svarīgākajām mācībām bija Repšes valdības liktenis. Ja Repšes taktika nebūtu bijusi tik bezkompromisaina un tiktu turpināta jau tad iesāktā taupības politika, tad izaugsmes gadu laikā mēs būtu izveidojuši iekrājumus tāpat kā Igaunija un šobrīd būtu līdzīgā situācijā. Nākas izvēlēties, kuriem principiem šobrīd ir īstais laiks un kuriem jāpaliek iesaldētiem.

+8
-3
Atbildēt

2

    austrisv > 1 04.02.2011. 09.50

    Te nu gan pilnībā piekrītu, jo vai tad Vienotībai ir kāds cits izvēles variants?! Tikai kompromisu māksla. Bez tam Roze taču netika pie priekšsēža amata tajā regulatorā!!!!! tas gan būtu daudz bīstamāk nekā Roze Lattelekoma valdē: tādi diemžēl ir spēles noteikumi un “jāspēlē” ar tādām kārtīm, kā tauta vēlēšanās iedalījusi katrai partijai!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > 1 04.02.2011. 11.04

    +++Ja Repšes taktika nebūtu bijusi tik bezkompromisaina+++

    Kur tu atradi kaut ko „bezkompromisainu” Repšes taktikā? Tad jau manas kamiņienes trīsgadīgais bēbis varētu vadīt valdību vēl labāk. Viņš ir vēl bezkomprimiskaināks, jo īpaši, ja grib, lai šo mamma uz rokām panēsā vai iedot kādu mantiņu paspēlēties … :)

    Prasta iedomība un Pasaules Nabas sindroms. Ko, pie tam ir mantojuši un pārņēmuši arī pārējie jēlo veidojumi. Cirks ar valdības taisīšanu, ko varējām vērot visa oktobra laikā to tikai atkal apliecināja – kad vispirms tika denonsēsti paziņojumi par vecās koalīcijas saglabāšanu, uzmesti tēvzemieši, pačakarēti saskaņieši, vīzdegunīgi pasūtīti lablatvieši – tas ir tipiskais jēlo stiliņš. Kad ļautiņiem vienkārši mamma bērnībā nav iemācījusi, ka nevajag spļaut akā, no kuras pēs tam būs jādzer … :)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

austrisv 03.02.2011. 16.51

“Uz jautājumu, ko Roze kā lauksaimnieks var līdzēt specifiskos telekomunikāciju jautājumos, Brigmanis atbildēja: “Es arī esmu lauksaimnieks..(..)..es domāju, ja cilvēkam ir dotības būt par vadītāju, tad viņam ir jābūt visur gatavam iet. Nevar būt tā, ka viņš n – tos gadus strādājis par ministru un viņam nav plašs redzes loks.””

Šitais man patīk!!!
Tātad daži piedzimst par likumpārkāpējiem, dažas par ministrēm, bet no ZZS visi piedzimst par vadītājiem!!! Super! Kur nu vēl labāk pateiksi par brigmani!

+15
0
Atbildēt

2

    mxblack > austrisv 03.02.2011. 17.18

    Kurš arto bija domāts, vai tas klauns Gustiņš? Tas laikam ir tas kurš tagad Puzes galmā kalpo par kapelmeistaru pie varenā hercoga. Jā, tas tiešam ir talantīgs, vakar mēza sūdus no staļļa, bet šodien jau kapelmeistars. Re ko nomzīmē izglītoties pie komunistiem, tagtad prot pieskaņoties jebkuram.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > austrisv 03.02.2011. 19.10

    Ko var gribēt no sovoku laika ”aparačika” un tādiem pašiem viņam apkārt ?! Šiem neliešiem mainās valstis, bet viņu sēžamvietas joprojām vēlas siltus krēslus !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 03.02.2011. 16.07

Jāiedod ierēdņiem arī burkāns,nevar tikai baidīt ar samazināšanu.Pilis arī skumst pēc saviesīgiem pasākumiem.

+1
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 03.02.2011. 16.02

Nevajadzētu aizmirst, ka Latvija nav normāla valsts, jo pie mums aptuveni 25 procenti vēlētāju ir naidīgi noskaņoti pret pašu valsts pastāvēšanu kā tādu. Tāpēc vēlēšanās cīņa notiek nevis par idejām, bet kaut citu. Tāpēc Latvijā nav normālas sociāldemokrātiskas partijas. Bet viss piedāvājums aprobežojas ar divām oligarhu vadītām partijām (apvienībām) no vienas puses un divām labējām partijām no otras, viena no tām ir konservatīva, bet otra tēlo liberāļus.
Nav sociāldemkrātiskas partijas, kas līdzsvarotu liberāļu alkatību un nerēķināšanos ar vienkāršiem cilvēkiem. Par to paldies G.Bojāram,

+9
-1
Atbildēt

0

viesturs 03.02.2011. 15.52

nu redziet viena gaudošana un līšana…tad kad es saku ka latvieši ir sūdabrāļi un liekuļi tad man metās virsū un atgādina lāčplēšus, kuršus un bergmaņus..nav, visi ir aizbraukuši-palicis ir sūdīgākais materiāls…
vienīgā izeja-nogāzt 4.maija režīmu un nopirkt rietumu pārvaldi.
ai da āboltiņa, ai da brigmanītis….

+4
-2
Atbildēt

0

Juris Millers 03.02.2011. 15.38

Principi ir laba lieta, bet ja katrs uz saviem principiem stāvēs, nekāda darīšana nesanāks. Tik pat labi virsraksts varētu būt ‘Vienotība gāž savu valdību dēļ pāris nenozīmīgiem amatiem’. Tā kā Vineotībai nav 51 balss, tad vieni paši viņi valdīt nevar – attiecīgi paliek izvēle: dod ZZS to ko viņi grib (šos pāris amatus) vai arī dod Saskaņas centram to ko viņi grib (par to mēs varam brīvi pafantazēt). Citas izvēles Vienotībai vienkārši nav.

+13
-1
Atbildēt

3

    Maija > Juris Millers 03.02.2011. 15.56

    jāpiekrīt vien ir, jo par komunistiem no ZZS nobalsoja pārliecinoša latviešu daļa. Tātad tas, ko viņi dara ar lembi priekšgalā ir ļoti pat pieņemams 1/5 nobalsojušo, savukārt par vienotības principiem nobalsoja tikai uz pusi vairāk. Nekā darīt! principiālajiem ir jāsaprot, ka Vienotība nevar nerēķināties ar tik ietekmīga partnera vēlmēm :(
    būtu par VL nobalsojuši tik cik par ZZS, tad Latvijas politiskais pezāžs, iespējams, būtu stipri savādāks, bet vai tāpēc nebūtu iemesla gausties mūžīgi principiālajiem?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    baibabruvele > Juris Millers 05.02.2011. 00.51

    Jatzist, ka par Lembergu nobalsoja ljoooooti daudz, nenormali daudz musus lidzpilsonu – radu, draugu, pazinu. Butu tikai divaini,ka vins so veletaju pieskirto ietekmi neizmantotu. Un vins savu veletaju varda pieprasa Rozem amatu – ar kadam tiesibam Aboltina musu – Vienotibas veletaju – varda drikst liegt Lembergam realizet musu radu draugu un pazinu doto mandatu. Tas ir skaistais demokratija viss notiek, ka cilveki balsojusi. Pilnigi bez parsteigumiem. ZZS turpina savu politika un Vienotiba turpina savu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AndrisBuikis > Juris Millers 07.04.2011. 13.33

    DOMĀJAMS, ka nevienam nav noslēpums, ka VISAS partijas ir vienādas un ka Kalvītis no Dombrovska ne ar ko neatšķiras savā darbībā…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

karokakis 03.02.2011. 15.29

Kāda jēga bija ievēlēt “profesionāļus”, ja viņi tik un tā ir tagad “spiesti” piekāpties vecajai virtuvei. Izmēzt tos vecos padomēs sēdošos krabjus ar sūdainu mietu, lūk, kur to budžetu var sakonsolidēt. Eh, tauta.

+3
-1
Atbildēt

0

photocom 03.02.2011. 15.26

Ja šitā tāļāk tirgosies
ies pa skuju taku kā taukmūļi

+14
-4
Atbildēt

1

    Edzs > photocom 03.02.2011. 20.30

    ja kukainic pa juru peld un negrimst dibena,
    – tad tam smilga dibena, tam smilga dibena..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 03.02.2011. 15.23

cien.Aboltiņas kundze ! Prātu var pārdot vairākas reizes,bet godu tikai vienu reizi… !!!

+11
-4
Atbildēt

1

    piziks > Agnese Lûse 03.02.2011. 16.12

    Vai Āboltiņa ir “cien’.”? Vienīgi “vien.”/Vienotā. :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 03.02.2011. 15.15

Alternatīva šai valdībai varētu būt ar [ Valērija] Kravcova pārstāvēto “Saskaņas centru”.
——————————————————-
Kravcovs Izglītības ministrs?

+9
-1
Atbildēt

0

zanejurjane7 03.02.2011. 15.12

Nu ko… Paņēma un …. uzmeta ???

Maksāt par savu valdību tu, Solvit vari ar savu naudu. Nevis par manu/mūsu Latelekoma naudu.

Tagad konkurences padome turpinās atbalstīt kamparizētos vēja parkus un arī lembim atmeti kaut ko.
Bet tie amati taču nav jūsu !!!

+6
-4
Atbildēt

0

kdaljajev 03.02.2011. 14.59

Tie rožveidīgie,tiek bīdīti apzināti,lai vairotu tautas dusmas.Vēl sakūdīs policistus ar Sūnas atbalstu,lai nomet Mūrnieci.Beigās Vienotība izčākstēs kā pavasara sniegs.Paliks pēdējais glābējsalmiņš Kravcovs kurš pieprasīs spīkera krēslu apmaiņā pret atbalstu.

+1
-2
Atbildēt

0

anita_meistere 03.02.2011. 14.56

heh….nav “nepopulāru “lēmumu, jo jāsargā reitinigi. ta tādas ir tās prioritātes?
ir amatu tirgošana, jo vajag stabilitāti. kāda jega stabilitātei, ja paša valsts pārvalde tiek būvēta uz šādām te ačgārnībām! no sērija, es ļauju lai man sit pa aci, lai nebūtu kautiņš :D

+2
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 03.02.2011. 14.43

Ne tikai melo, bet arī liekuļo Āboltiņa, amatu pati ar dabūja, tagad jātirgojās. Satbīla valdība ir laba lieta, bet stagnācija Latvijai dos ļoti daudz ļauna šīni momentā, kad vairāk kā jebkad ir jānovērš sociālā nevienlīdzība un jāstiprina tiesiskums un vienādas tiesības visiem, nevis tikai izredzētajiem. Turpiniet tādā garā, bet cilvēki turpinās protestēt ar biļetēm. Nenožēloju, ka nenobalsoju par Vienotību, vismaz nav jākaunās tagad….Cik ļoti man iepriekš likās nozīmīgs un labs koalīcijas darbs, tik tagad redzu tarifus, nodokļus +, izklaides birokrātiem un amatus savējiem. Vēl ir kur tiekties uz Kalvīša līmeni, bet tas var jums pienākt ātrāk kā gribētos !

Vienotība beidziet spēlet politkorekto teātri – ir nepieciešāmas reformas un asas ja negrib vienā katlā vārīties 10 gadus !

+8
-3
Atbildēt

0

marčiks 03.02.2011. 14.34

Domāju, ka patiesi neatkarīgu un pilnvērtīgu konkursu rezultātā izvēlētu speciālistu nokļūšana ar politiku cieši saistītos amatos Latvijā ir ilūzija vispārākajā pakāpē. Ir varbūt daži izņēmumi, piemēram, Valsts prezidentu Zatleru nevar uzskatīt par “piekritīgu” kādai konkrētai partijai. Citādi – partijas virzīs savus cilvēkus un neaizmirsīs arī “bijušos”. Tāpat darīs VL, SC un PLL jau pašssaprotami. Ja Vienotība mēģinās atrast “neatkarīgos”, tā paliks muļķa lomā. Tāpēc arī Vienotībai jāvirza amatos (tajos, kurus izdevies “ietirgot” sev) savi cilvēki, vēlams, profesionāļi – politiska piederība jau nenozīmē, ka cilvēks ir pilnīga nulle visās jomās.

+6
-3
Atbildēt

3

    lebronj2356 > marčiks 03.02.2011. 14.46

    Tāds fatālisms, tad jau vispār nav nekas jādara un visas partijas vienādas – beidzam balsot, ieceļam kādu Mubaraku, lai tad virza cilvēkus ! Ja ko apsola, tad jādara nevis jāskatās, ko darīs citi. Tauta nebalsoja par šo rudo frizūru augstā krēslā vai par savējiem siltajos krēslos. Tauta balsoja par godīgu, pēdējos gados diemžēl neesošu politiku, par labklājības atjaunošanos un augšupeju plašam nevis šauram lokam ! Var jau protams pa savam interpretēt, bet tad var dabūt PLL tipa kurvīti un lidot uz politisko miskasti !

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 03.02.2011. 14.52

    Nu man personiski pret daudziem Vienotības cilvēkiem viņu pašreizējos krēslos nav īpašu iebildumu. “Godīga politika” jau nenozīmē obligāti “bezpartijiska politika”, arī partijai piederīgi cilvēki dažādos amatos var strādāt godprātīgi un tautas interesēs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > marčiks 03.02.2011. 15.44

    Attiecīgajos krēslos jābūt ekspertiem, kas nes valstij labumu, ja tā ir tad kaut no SC lai tur kāds sēž… Un ja protams tā iestāde ir nepieciešama, nevis darbu fonds savējiem !

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 03.02.2011. 14.26

Nu, ko lai saka – jālamjas skanošākajiem latvju lamu vārdiem: piķis un zēvele! jidritvai kociņ! jupis viņu rāvis! :D
Cik ilgi var tie “vienotie” un puzes hercoga pakalpiņi “spēlēt” politiku un pārbaudīt tautas pacietību? Kāda jēga šai “maksai par valdības stabilitāti”, ja pretī nekas netiek saņemts, izņemot to, ka Vienotība paliek valdībā? Valstij (iedzīvotājiem) jau no tā nav nekāda labuma – reformas nenotiek, tiek tērēta nauda šo ielikteņu uzturēšanai un politbizness turpinās!
Un Brigmanis ar savu retoriku ne ar ko neatšķiras no “stabilitātes garanta” Kalvīša un citiem TPistiem un šlesakoviešiem!
Nez, nez, cik ilgi tauta, kurai tikai tiek nodokļu pieaugums (valsts aparāt uzturēšanai) bez jebkādas pievienotās vērtības, cietīs šos “kompromisus”!

+12
-1
Atbildēt

0

mxblack 03.02.2011. 14.24

Te nu nepavisam neiet kopā nekādi “gali” un nav ari nekādas loģikas, jo tā beidzas tur kur sākas šis “amatu bazārs”. Tieši tas pierāda cik bezjēdzīga un nestabīla ir šī valdība. Pirms vēlēšanām katrā uzstāšanās reizē mums apgalvoja ka “Vienotība” uzņēmumu valdēs liks tikai profesionāļus un attiecīgo specifiku pārzinošus cilvēkus. Tas bija viens no viņu pamatpostulātiem cīņā par balsīm vēlēšanās. Bet šodien tā pati “Vienotības” virspriekšsēde apgalvo pavisam ko citu, parādot savu absolūti bezprincipiālo un divkosīgo dabu, jo tieši pret šo amatu tirgu viņi solīja cīnīties. Vai mums šeit ir vajadzīga šāda bezprincipiāla divkošīgu radījumu valdība, kurai ne par mata tiesu nevar ticēt? Nākšot SC, jo ZZS tad tos atbalstīšot, ja nevarēšot ar Āboltiņu sarunāt sev amatus valdēs. Iznāk, ka nu “Vienotības” velētāji ir iedzīti stūrī un mums ir par katru cenu jāpieņem visi šie meli. Es nedomāju ka ZZS īpaši gribētu sadarboties ar SC, nedomāju ka viņu vēlētāji to atbalstītu. Vienkārši ZZS labi saprot ka “Vienotība” trīc par saviem krēsliem un nu to izmanto un abas partijas kopā šādi tin mūs ap pirkstu, tēlojot labo un slikto policistu. Tā viņas abas tiek pie tik ilgi kārotajiem labumiem, vēl pieliekot klāt SVF uzstādījumus, par kuriem mums nu esot jāmaksā. Kuri ir SVF uzstādījumi un kuri ir Āboltiņas izdomajumi? Mēs te redzam kā tagad rīkojas Kampars ar elektrības tarifiem. Tas ir diametrāli pretēji viņa pirmsvēlēšanu solījumiem. Pat Centrāltirgū tik ļoti nekrāpjas kā krāpjas šī valdība ar “Vienotības” atbalstu. Man jau sāk likties ka pat Kalvītis tik nekaunīgi nerīkojās, kā tagad rīkojas “Vienotība”, bet godīguma etalons un vinu lokomotīve Dombrovskis ir nolīdis pagultē un nepīkst ne vārda par visu notiekošo. Fui, pretīgi, jo atkal esam nežēlīgi piekrāpti, lai varētu turpināt izvazāt šo mazo valstiņu pa saviem banku kontiem.

+12
-10
Atbildēt

2

    kkristaps > mxblack 03.02.2011. 14.34

    Aizmirsi pieminēt savu sociālo māju un elektrības tarifu, kā arī netīrīto Bauskas ielu, pa kuru Tev jābrien uz darbu, jo autobusam naudas nepietiek.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > mxblack 03.02.2011. 18.08

    ES
    taču balsoju par VIENOTĪBU ! Kāpēc viņiem nav 100 mandātu !?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

marčiks 03.02.2011. 14.21

“Viena mēraukla – [Linda] Mūrniece – deputātos nav tikusi, bet pati sevi izvirza par ministri. Ieliek viņu par ministri.”

Brigmanim nekaitētu atcerēties, ka puse ZZS ministru vai nu vispār nekandidēja uz Saeimu (Bārzdiņš), vai arī kandidēja un saņēma daudz mazāk plusu, kā arī palika daudz tālāk “zem strīpas” nekā Mūrniece (Jurševska, Broks). August – ko tu irs, arvienvārdsakot…

+20
-1
Atbildēt

3

    anita_meistere > marčiks 03.02.2011. 14.53

    ZZS vispar nav neviena deputāta, ir tikai Lembera avatari – preses sekretāri, kas spiež balsošanas podziņas. es no tās t.s partijas (īstenībā, one man show) par normālu cilvēku uzkati tika Dūklavu..kur ir ar darbiem pierādījis savu varēšanu!

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    zanejurjane7 > marčiks 03.02.2011. 15.14

    Ja tu viņu pazītu personīgi, domāju, ka domas stipri mainītos.

    Es pac viņi nezinu, bet nu Piebalgas guberņas ļaudis visi vēljoprojām ir šokā, kā tas pastulbais kolhoznieks tik ilgi ir tajā amatā

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > marčiks 03.02.2011. 17.26

    primais zemkopības ministrs, kas reāli ir izcīnijis kaut kadus labus iekš ES (zivju kovtas par piemēru). īstenībā, visā nozarē ar ši ministra stāšanos amatā, lietas ir kļuvušas skaidrākas. imho viedoklis, cik nu nācies saskrties.
    lai aŗi no otras puses, uz Rozes fona izcelties varētu absolūti jebkurš!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Marija 03.02.2011. 14.20

Pārsteidzoši, ka Āboliņa to nezināja, kad Vienotība attiecās veidot koalīciju ar vairākām partijām.
Jau tad ikvienam bija skaidrs, ka kā Lembergs teiks, tā būs. Klasika.

Āboltiņai tiešam tik daudz laika vajadzēja, lai apjēgtos?

+9
-5
Atbildēt

1

    bebiekste > Marija 03.02.2011. 21.26

    Āboltiņai nevajadzēja laiku. Viņai vajadzēja amatu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ilmars_slapins 03.02.2011. 14.16

kamēr latvija neatdos aizdoto naudu, tikmēr tiesu izpildītājs dombrovskis būs pie varas.

+2
-12
Atbildēt

0

Kristaps O. 03.02.2011. 14.16

Šo kundzi gara acīm redzu strādājam Svētajā Spāņu inkvizīcijā

+5
-4
Atbildēt

0

piziks 03.02.2011. 14.16

Nasing, spoža definīcija Vienotības varas piramīdai: “…sākotnēji principi pāri visam, tagad vara apmaiņā pret principiem.”

+4
-5
Atbildēt

0

mary75 03.02.2011. 14.07

Āboltiņai gribētos, tomēr, atgādināt, ka valdības stabilitāte nav pašmērķis.
Manuprāt, tā vairs nav stabilitāte, bet, stagnācija.
Var atteikties no daudz kā, ja rezultatā tiek kaut kas arī panākts, pagaidām gan sev vēlamo panāķ tikai Lembergs, reformas pilnībā apstājušās, izskatās, drīz vien varētu zaudēt arī aizdevēju uzticību ar visām no tā izrietošām sekām, vienīgais, ko V panāca – daži cilvēki tika pie kārotiem amatiem, kuru dēļ, izskatās, tiešām gatavi upurēt daudz ko, ne tikai principus.
Toties Puzes astoņkājis, iedragājis tiesu sistēmu, sāk pārņemt un graut ekonomiku.
Manuprāt, jāpaplašina koalīcija uz VL, un, iespējams, arī uz PLL rēķina, lai būtu mazāk varas Lembergam, PLL un Lembergam pietiekami daudz pretrunu un atšķirību, nupat man pat Šķēle izskatās labāks partneris par Lembergu.

+14
-5
Atbildēt

15

    ievuliitis > mary75 03.02.2011. 14.24

    PLL koalīcijā neko pozitīvu neienesīs. Cīnīsies nevis vieni pret otriem, bet abi kopā pret Vienotību.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.02.2011. 14.33

    Manuprāt, sliktāk, kā tagad, vairs nevar būt.
    VIsmaz, PLL būtu valdībā, un tai, grib vai negrib, būtu jāuzņemas kāda atbildība par savu rīcību.
    Es, tomēr, domāju, kas no paša sākuma vajadzēja iet ar SC, vai SC + ZZS, nevis tikai ar Lembergu, tas būtu mazāks ļaunums, bet, patreiz tas ir nokavēts.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    marčiks > mary75 03.02.2011. 14.47

    Es personiski neredzu, ka VL, ZZS, SC un PLL viena no otras būtiski atšķirtos ar savu izpratni par valsts pārvaldes principiem. “Par maksātnespējīgu Latviju” šobrīd kļuvuši lietišķāki, nosvērtāki, bet tikumu jau suns nemet. Starp citu, šī mēneša “Klubā” Kalvītis slavē Putinu un viņa režīmu, jo tur esot “kārtība” (izklausās sevišķi amizanti pēc terorakta lidostā) un viņam vispār arī patīkot “kārtība”. Ja nu vienīgi SC būtu “klusāki” sadarbības partneri, jo līdz šim nav tikuši pie varas un arī Rīgas Domē vismaz publiski nekašķējas ar partneri LPP/LC, kaut gan tam var būt vairāki iemesli. ZZS, iespējams, no ilgstošās atrašanās pie varas un pārliecības par savu neaizvietojamību un vēlētāju atbalsta nezūdamību – rit jau devītais gads – kļuvuši pārdroši.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 03.02.2011. 15.01

    “neredzu, ka VL, ZZS, SC un PLL viena no otras būtiski atšķirtos ar savu izpratni par valsts pārvaldes principiem”

    VL salīdzināt ar ZZS, PLL un SC ir kļūda. Lai arī brīžiem populistiski, tomēr VL acīmredzami nav oligarhu vai ārvalstu marionetes.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 03.02.2011. 15.45

    Otra puse, precīzi pateici, nav kaut kā dzirdēts, ka šie būtu stutējušies valdēs vai bankas lobējuši, par kremļa interesēm nerunāsim ! Tieši šīs īpašības arī atšķir VL! no citādām politkas samazgām !

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > mary75 03.02.2011. 15.45

    Dzeri, vai tiešām tu nesaproti, ka SC šobrīd ir kā zaļā mušmire starp bērzlapēm? Šodienas SC NEVAR ŅEMT NEKĀDĀ VALDĪBĀ! Tā ir inde jebkurai koalīcijai.
    Tā partija, kura to izdarīs, var nākamajās vēlēšanās vispār neizvirzīt savus kandidātus!
    Tai pašā laikā atdzīstu, ka SC sastāvā ir virkne politiķu, kuri nav ne par matu mazāki Latvijas patrioti kā vuienotības un/vai ZZS biedri. Taču komplektā ar tiem nāk vēl lielāks daudzums lielkrievu ģeržavņiku un pārkrievotu cittautiešu šovinisti. Diemžēl pašlaik tur bez variantiem jāņem viss komplekts un tas nav pieļaujams.
    Ja runā par ZZS, tad šīs partijas mugurkauls – bijušie okupācijas varas nesēja kompartijas vidējā ranga menedžeri latvieši, tomēr ir mazāk bīstami nekā SC mugurkauls – bijušie šīs pašas kompartijas krieviski runājošie menedžeri – dolgopolovi, urbanoviči, kurdjumovi utt. Latvijā dzīvojošajiem cittautiešiem ir jāraida skaidri signāli, ka pie varas valstī viņi var tikt tikai sadarbojoties ar latviešiem un nevis apvienojot zem viena krieviski runājošo karoga visa veida un nokrāsu latviešu nīdējus ar pēdējo dzīvo komsomoļcu vadoni priekšgalā.
    Un ar savām latviešu problēmām (3A un viņu līdzskrējējiem) mums pašiem latviešiem jātiek galā

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 03.02.2011. 15.49

    Vienreiz var piekrist valynx, kaut ko jau iespējams no SC izlobīt varētu, bet nu kaut vai Rubika partijele vien ir ko vērta, par Kravcovu nerunājot. Tiesa gan es neuzskatu, ka ilgtermiņā vietējie letiņu kompartijas līdzskrējēji ir labāks risinājums, dzīvs piemērs Brigmanis, kādi laiki, tādu dziesmu dzied ! Jānāk jaunu politiķu paaudzei, valstiski nevis kabatiski vai amatiski domājošiem !

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 03.02.2011. 16.00

    Aboltinjas uzspiesta Dombrovska piekapshanas Vienotibas amorfi bezveidigajam sparnam bija kljuda kurai sekas vel ir neparskatamas.
    tagad koalicijai ir pashai savs oligarhs, ZZS komande paradi un vinju prasibas tikai pieaugs.
    bet, – varbut vel viss nav pagalam.
    es veletos shadu koaliciju un ta ir iespejama ja vel daudzi tadu velesies. ta butu ieverojami stabilaka lidz ar to Saeimas un valdibas darbs daudz efektivaks:
    VL/TB/LNNK (30 deputāti) + Pilsoniskā savienība (17 deputāti) + Jaunais laiks (8 deputāti) = 55 deputati.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 03.02.2011. 16.06

    nesapratu Tavu aritmētiku?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.02.2011. 16.12

    Nu labi, slikti ir pilnīgi visi varianti, kurš par to strīdās, tad ko – lai viss iet, kā iet, lai valda Lembergs?
    Nemaz nav jāmēģina kaut ko mainīt?
    Kādi priekšlikumi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 03.02.2011. 16.28

    Tante Sidra, kopš kura laika VL/TB/LNNK ir 30 deputāti?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 03.02.2011. 18.20

    Tā bija ideāla kombinācija, tā teikt iedomāta…es arī tādu vēlētos !:) Nebūtu ne pietuvināto krēslos sēdētāju, ne SCP piejaukuma.

    P.S. Tikai, ja VL – TB/LNNK nav vairāk par 10 no TB/LNNK :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 03.02.2011. 19.53

    tfu, parskatijos, kam negadas..
    kad es te sludinaju paljavos uz Hara aritmetiku, tas bija atbildejis uz Dzera tekstu, bet izradas ka velejuma forma – kas butu ja butu:
    http://www.ir.lv/2011/2/1/titavs-lemberga-varas-pieaugsana-ir-loti-bistama

    dzeris49 Nu te es Titavam pilnībā pievienojos.
    _Manuprāt, situāscija nav labāka, ja ne sliktāka, kā pirms vēlēšanām, un taisni V kļūdu dēl.
    Lembergs te veido tādu “astoņķāji”, ka PLL “astoņkājis” drīz vien nobālēs.
    Lembergs sagrāvis un turpina graut tiesu sistēmu, patreiz pieķēries ekonomikai un grauj to, ko Dombrovska valdība bija panākusi, bez Lemberga ziņas nevar tikt pieņemts neviens lēmums, krituizēt Lembergu nu jau baidās pat Vienotība, nemaz nerunājot par to, ka diezin vai Latvijā vairs atradīsies kāds jurists, kas vērsīsies pret Lembergu.
    Daudzi ar Lembergu saistīti cilvēki, kas daudz zināja, miruši.
    Lembergs ir daudz bagātāks, bīstamāks, viltīgāks un nekaunīgāks par Šķēli un Šleseri, un bīstams arī ar savu superpopulistisko retoriku, ko tā mīl taurtas daļa.
    Un šis ir V partneris, kura priekšā V klanās un pat muti baidās atvērt?
    Es, personīgi, balsoju par V, bet, nevis par Lembergu, un šī situācija mani neapmierina galīgi, valdības stabilitāte par tādu cenu – valsts nodošanu Lemberga pārvaldei, V paliekot tikai par kāzu ģenerāliem, mani neapmierina.
    Visas reformass nobremzētas, kurp mēs ejam?
    Dombrovskis past sācis atkārtot Lemberga murgus par ļauno SVF un par to, ka konsolidācija nav nepieciešama.
    To, ka viss tā beigsies, varēja paredzet pašā sākumā, nedrīkstēja iet koalīcijā tikai ar hūti, labāk būtu iet vispār bez viņa, bet, ja ar viņu, vajadzēja ņemt klāt vai nu SC, vai nu PLL un TB/VL, varbūt, vēl nav par vēlu, bet, kaut kas jādara ar steigu._

    Haris _Lembergs ir daudz bagātāks, bīstamāks, viltīgāks un nekaunīgāks par Šķēli un Šleseri.
    =========================
    Nu, nu. Ja es iedomājos pāķi Šleseru ar tādu ietekmi, kāda pašlaik ir Lembergam… Dziesmu svētki katru gadu – lai varētu “pārdot” krievu tūristiem.:)
    P.S. Ļoti labprāt pieredzētu Lemberga ietekmes iznīkšanu.
    Balsoju par VL/TB/LNNK, un es būtu gribējis koalīciju VL/TB/LNNK (30 deputāti) + Pilsoniskā savienība (17 deputāti) + Jaunais laiks (8 deputāti). :)_

    nu ja, ja vecaimatei butu ritenji vinja butu tramvajs un man cenas nebutu ja pati visu rekjinatu, – sorry par parskatishanos, 20 deputati shur vai tur, tie nav joki.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 03.02.2011. 20.01

    T.S. Kam negadās:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 03.02.2011. 20.17

    paldies Betij par atbalstu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 03.02.2011. 14.04

Āboltiņas divkosība: sākotnēji principi pāri visam, tagad vara apmaiņā pret principiem. Īpatnēja tā izpratne par politisko varu. Vara taču ir tikai rīks, lai realizētu principus, kas ideālā valstī stāvētu pāri visam.
Jāsaka gan arī Vienotība pati ir izprovacējusi šādu situāciju, sākotnēji tā bija vilšanās vēlētāju vidū, nu arī spēcīgs arguments “partneru” rokās! Un nevajag tagad Vienotībai to uztvert tikai kā ZZS spēles stratēģiju. Tā ir ļoti liela Vienotības kļūda!!!

+19
-6
Atbildēt

28

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 14.12

    .
    Kāpēc divkosība tiek piedēvēta tieši Āboltiņai? Vai tikai tāpēc, ka viņa “publicē” viedokli?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 14.17

    Tādēļ, ka Āboltiņa, Kristovskis un Štokenbergs dala varu Vienotībā un viņi ir tie, kas bīda Vienotības politiku tādu, kāda tā ir.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Una Grinberga 03.02.2011. 14.18

    Nasing, kā Vienotības kļūda?! Tas = viss Vienotības eksistences fundaments.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 14.20

    .
    Ak, tā?
    Un ko tad premjers, Nasing spešal!? Tikai bilde?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 14.27

    @varbūt
    Vai Tu seko līdzi notikumiem? Tev tā kā sen jau bija jāpamana, ka V.D. ar “lielo” politiku nenodarbojas – viņam ir uzdevums savest kārtībā valsts bilanci un pie tā viņš arī strādā, kamēr pārējie pa kaktiem ņemās savā starpā.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Una Grinberga 03.02.2011. 14.29

    Ne vienkārša bilde, bet Svētbilde, aiz kuras Vienotības amatu gribētājiem ielavīties Saeimā un ministrijās, — turklāt Svētbilde, kuru pēc amatos ievilkšanas paši vairs nepielūdz: pat neciena un palaiž zem politiskajiem vilcieniem, nepalīdz nemaz.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 14.38

    .
    Jā, es tāds galīgi neapķērīgs, Nasing spešal!
    Ak, tad Tu saki, ka V.D. strādā. Saved kārtībā bilanci. Saki, kas tavuprāt ir tā bilance – dažas excel tabulas? Un to tabulu “kārtības” labad pārdot vienu otru amatiņu tāds nieks vien. Un trešā ceturtajā tomēr iestutēt savus partejiskos “profesionāļus” arī tikai to tabuliņu vārdā. Un ar elektrības tarifiem – tur jau tikai tas nelga ministrs! V.D. par to ne čiku, ne grabu. Viņam tas pasākums tikai viens daaaaudzciparu skaitlis vienā tabulas rūtiņā.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 14.43

    @varbūt
    Protams Tu redzi tās lietas daudz labākā gaismā! Tavas partijas vadītājs Šķēle, ja tiktu pie vadītāja krēsla, izdevumus neīsinātu – Latvenergo, LDz, Lidosta, Rīgas Siltums tiktu pārdoti viens divi Putinam, lai kompensētu deficītu!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 14.58

    .
    Redzi, Nasing spešal!
    Paņēmiens, ko Tu lieto komentārā 14:43, ir tik nodrāzts, ka par tā “slikto smaku” Tev bez šaubīšanās varētu pastāstīt pat pirmo klašu skolnieki.
    Un stāsts jau patiesībā ne tik īpaši ir par partijām, un to darboņiem. Viņi VISI zināja un zin, ka tirgosies ar amatiem, stums ķebļos tos, kam pašu partijā nopelni, labāk paaugstinās nodokļus, nekā ierobežos ierēdniecību. VISI zināja, ka tā, pie varas nokļuvuši, darīs.
    Īstais stāsts ir par elektorātu, kuram tagad ir grūti atzīt, ka uz viņu ausīm sakarinātie makaroni ir jau sapelējuši, bet ausīs saspraustie banāni – sapuvuši.
    Elektorāts vēl joprojām izmisīgi cenšas atrast attaisnojumu savam tupumam.
    Un tas ir patiesais iemesls, kāpēc vaina tiek personificēta ar atsevišķiem apVienotības darboņiem. Elektorāts ir sakreņķējies par savu, ne jau politiķu reputāciju. Un ir gatavs ķerties pie pēdējā salmiņa…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 15.14

    @varbūt
    Atvaino, bet es balsoju tikai viena cilvēka dēļ un tikai tādēļ, ka citas alternatīvas nebija. Makaroni un banāni manās ausīs nav bijuši, jo Āboltiņu, Kristovski un Štokenbergu neuztveru pietiekami nopietni, lai viņu viedoklī ieklausītos. Un tas noteikti nav mans tupums, ka es uzņemos atbildību par valsts nākotni, bet tas, ka daži darboņi neprot “spēlēt” politiku. Domāju, ka maldies, ka elektorāts tagad meklē sev attaisnojumus – vienkārši nekā labāka jau nebija! Nebija un arī nav.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 15.22

    .
    Es taču teicu, ka pie pēdējā salmiņa! ;)))

    P.S.
    Bet ir arī viena laba ziņa Tev, Nasing spešal!!
    Saskaiti “-” pie maniem komentāriem, un “+” pie saviem. Tad saskaiti abu iegūto skaitļu moduļus, un Tu uzzināsi šeit pabijušo salmiņu meklētāju minimālo daudzumu. Vairs nejutīsies tik pamests un atstāts…

    P.P.S.
    Salmiņmeklētāju skaita īpatnējais blīvums izskaidro, kāpēc Tu saki, ka Tev makaroni un banāni nesmird. Tu, ne tuvu tāds neesi vienīgais. Un smaciņa ir intensīva visā telpā. Savējo vairs nepamani.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 15.29

    @varbūt
    Tev tiešām gaišas acis… gaišākas acis neesmu redzējis! Tu redzi to gaišumu tikai tur, kur gribi… un atkal gaišums nāk par labu tam, ka redzi salmiņus un jūti smaciņas! Laikam visu laik esi ekstāzē no salmiņiem un smaciņām!

    P.S. Man ir pilnīgi vienalga “+” vai “-“, bet kaut vai uzmetot aci Taviem “-” šķiet, ka esi mazohists! Un tas arī redzams komentāros!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 15.38

    .
    Principiālais un loğiskais, Nasing spešal!!
    Tev tiešām ir talants pašam savus apgalvojumus apgāzt! Ja ne tajā pašā, tad nākošajā teikumā noteikti! ;)))
    Piemēri:
    “Domāju, ka maldies, ka elektorāts tagad meklē sev attaisnojumus – vienkārši nekā labāka jau nebija!”. “Vienkārši nekā labāka jau nebija” ir attaisnojums pēc formas un būtības!
    “Man ir pilnīgi vienalga “+” vai “-“, bet kaut vai uzmetot aci Taviem “-” šķiet, ka esi mazohists! Un tas arī redzams komentāros!”. Deklarētai vienaldzībai seko smalka analīze, vai ne?

    Tev vienmēr Tik dumji izdodas?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 15.59

    @varbūt
    Tev tiešām ar loģiku vāji:
    1) jau uz vēlēšanām nav nekādas ilūzijas par Vienotības ideāliem (“mazākais ļaunums”) => kritika par Vienotības rīcību tagad. Kur Tu šeit redzi pretrunas/attaisnojumu? Attaisnojums būtu tad, ja uz vēlēšanām es Vienotību uzskatītu par ideālu partiju un tagad būtu vīlies.
    2) atvaino, bet uzmest aci tiem “+” vai “-” man neaizņem vairāk kā pāris sekundes, savukārt es neizsaku mazvērtības kompleksu radītus komentārus par to, cik kuram maz vai daudz. Man ir vienalga!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 16.05

    .
    Vai taisnošanos esi apguvis profesionāli? ;)))

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 16.08

    @varbūt
    Esmu apguvis Loģiku.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 16.15

    .
    Kurš Tev to teica?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 16.23

    Ja kāds Tev saka, ka prot skaitīt, vai Tu jautā “kurš Tev to teica”?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 16.26

    .
    Tie, kas tiešām prot skaitīt, to īpaši neizziņo! Tad to tāpat var redzēt.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 16.32

    Bet dažiem pat ļoti īpaši skaidrojot nepielec!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 16.38

    .
    Atkal taisnojies!!!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 16.39

    .
    P.S.

    Ja par tēmu:

    Tajā pašā dienā, kad kļuva zināms, ka Latvijas Garantiju aģentūras (LGA) valdē iecelts “Vienotībai” pietuvinātais jurists Andris Gādmanis, reģistrētas izmaiņas arī EM pārziņā esošās valsts SIA “Latvijas Nacionālais metroloģijas centrs” (LNMC) vadībā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 16.44

    Un ko Tu gribi no manis dzirdēt par to LGA un LNMC? Lai ko es arī neteiktu, Tu teiksi, ka attaisnojos (laikam uz tā vārda ir uzkārusies visa operatīvā sistēma)!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 16.51

    .
    Ko nu no tevis var gribēt…

    Vien atgādināju sākuma tēmu. Un papildus info rāda, ka darījumiem ar krēsliem, apVienotības izpildījumā, ne tuvu nav gadījuma raksturs.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.02.2011. 16.59

    Man nav jāatgādina – paskaties uz manu viedokli pirmajā komentāru par krēslu dalīšanu valdības veidošanas gaitā. Tāds LGA un LNMC ir pabiras uz tā visa fona.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 03.02.2011. 17.03

    .
    … un atbildīgs par to, gribi vai negribi, ir arī V.D.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    runivs > Una Grinberga 03.02.2011. 23.23

    50 000 latu miljonāra, Zaļo un zemnieku savienībai (ZZS) pietuvinātā Raimonda Kisiela pārstāvētajai Skandi rallija komandai ir vēl viens dāsns ZZS politiskā pārraudzībā esošā valsts a/s Latvijas Valsts meži (LVM) ziedojums pērnā gada pēdējās dienās. Tai pat laikā 276 latus Ziemassvētku paciņām no LVM saņēmusi Kuldīgas daudzbērnu ģimeņu biedrība Šūpulītis.
    ===========================
    Vai tas nezimaksā pārāl dārgi?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Una Grinberga 04.02.2011. 10.34

    Valdība pirmoreiz faktiski ir vareni veikla un attapīoga! Ja nevar — solītas! — griezt pensijas pa tiešo, tās var apgriezt citādi, ja daudz nevar no Latvijā palikušajiem pensīšiem izdabūt ar nekustamā īpašuma nodokļiem, tad ar elektrotarifiem apgriezt pensijas var daudz vērienīgāk! Toties vāji izstrādātā budžeta noēšanai derēs “Latvenergo” peļņas apēšana, koalīcijas partneru uzturēšanai reketierisku “ziedojumu” izsišana un izspiešana no Latvijas Valsts Mežiem, pa kuriem ministrijā atbild it kā Dūklaviņš no ZZS, bet Dombrovskis un Vilks izliksies, ka Excel rūtiņās nekā tāda nav.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Aldīna 03.02.2011. 14.03

Nebūtu “Vienotība” uzrīkojusi pēcvēlēšanu koalīcijas veidošanas šovu ar veto tiesībām galvenajā lomā, nākamajās vēlēšanās būtu izredzes uz sakarīgāku valdību! Tagadiņ Sarkanie Zemnieki var dzīrot – tā īsti neko nevar šamjiem padarīt! Varianti ir, taču to realizācijai vajag mugurkaulu un “pokerface”!

+10
-3
Atbildēt

0

murnieks112233 03.02.2011. 13.58

Nu tad ar ko gan Vienotība ir labāka par TP vai LPP, ja atkal viss tiek pirkts un pārdots?! Kur ir solītie profesionāļi ministru un augstākā ranga ierēdņu amatos??? Vai tiešām visi turpinās dancot pēc valsts izzadzēja stabules?

+15
-17
Atbildēt

2

    ievuliitis > murnieks112233 03.02.2011. 14.18

    Vai neesi ar PLL solījumiem sajaukusi?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > murnieks112233 04.02.2011. 23.55

    Esmu V biedrs, bet tas, kas pēc vēlēšanām notika un joprojām turpinās, neapmierina nedz mani, nedz arī manus domubiedrus, nedz arī lielāko tautas daļu. Pasaki, lūdzu, ar ko atšķiras V darbība no TP? Ar ko?
    Tavai zināšanai tauta laukos sen vairs neskatās un neklausās ziņas un liela daļa ir ar mieru, lai Latviju okupētu Krievija, jo tauta mirst badā. Es te nemelšu niekus, es zinu reālo situāciju! Padomju laikā katram bija jumts virs galvas un pilns vēders. Pietiks Urbanovičam pasaukt tautu ielās, krievi(viņu Rīgā pietiekoši daudz!!!) aizies nedomājot un iznesīs mūsu V ar kājām pa priekšu no Jēkabielas. Šis scenārijs briest…Mūsu bāleliņi un māsiņas būs pakāsuši savu valsti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 03.02.2011. 13.56

Mazliet citādi, Solvitiņ! “Tirgošanās ar amatiem ir cena par Vienotības līdzdalību varā, uz ko Vienotība nav spējīga.”

+12
-17
Atbildēt

5

    disassociative > piziks 03.02.2011. 13.59

    Bingo!
    +10

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    Guncītis > piziks 03.02.2011. 17.58

    daudzi tik ļoti gāna Vienotību, BET tas ir lembis ar saviem līdzskrējējiem, kas pieprasījis amatu lattelekomā, nevis Vienotība atteicās no tā.
    Vienotība var uzlikt veto, bet tad lembis uzliks veto uz kautko svarīgāku. Nav Vienotībai vairāk sabiedroto Saeimā, jāsadarbojas ar to kas ir.
    Bet amats lattelekoma padomē ir ļoti, ļoti lembim vajadzīgs un pret to ietirgot varētu pat zatlera amatu. Varbūt tā arī ir noticis.
    Daudzi gāna sekas nevis cēloni, bet reālo labumu no šādas tirgošanās mēs uzzināsim labākajā gadījumā vasarā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > piziks 03.02.2011. 20.35

    Reiz lielais bubulis visur bija Soross. Reizēm likās, ka tieši viņš nospēris kārtējā mazuļa saldējumu. Tagad tāds pats bubulis Vienotībai un visiem, kas saistīti ar vienotību, ir Lembergs. Arī tiek uzvelta atbildība par katrām bērnudārznieka saplēstajām zeķubiksēm. A kur, galu galā, ir palikusi atbildība par savu rīcību? Ja bērnu dārzā saka – Jānītis pirmais sāka, es pēc tam, tad tas ir saprotams un vecumam atbilstoši, ja tā runā koalīcijas partneri Saeimā un valdībā, tad nu sorry. Laiks atpakaļ uz bērnu dārzu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > piziks 04.02.2011. 10.12

    Āboltiņa kārtējo reizi liekuļoti melo par citiem a paši uz nebēdu bāž savējos valdēs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 04.02.2011. 10.28

    Sabdabīgi un interesanti, ka tik maz to vēlētāju, kam rodas jautājums: kam vajadzīga valdība, kam totāli/katastrofāli trūkst ideju reālai konsolidācijai, ekonomikas veicināšanai un nav vēlēsanās stradāt valsts labā, — tik viena rūpe, nodrošināt koalīcijas partneru vietas pie siles un abu partiju pašfinansēšanās ķibeles ar amatalgu procentiņiem partiju kasēs?

    Ko darītu un par ko runātu Vienotības pamatsastāvs, ja nebūtu iespējas vienmēr un visu vainot Lembergu, kuru paši sevis stutēšanai izvēlējās? Ja Lemberga nebūtu, biežāk būtu jālaipo ap savu varas mazspēju un nespēju, par tagadējās varas nejēdzību.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam