Pa MM taku

124

Komentāri (124)

garausiitis 28.01.2011. 20.17

0
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 28.01.2011. 19.24

>B.Strautmane:”(..)Kolēģis Juris Kaža ierosina iedzīvotājiem sākt organizēt pašaizsardzības vienības. Varbūt, ka ir laiks? ”
============================================================================
J.Kaža tak’ Vudstokas’69 laiku pacifists un šodienas librestānietis, tāds tak ‘mušai pāri nenodarīs’! Labāk vajag pakonsultēties ar Pauļu Raudsepu – viņš tak’ labi zina par Džona Rembo un Viljama Kollija ”zaļo berešu” metodēm?

+1
-1
Atbildēt

0

kika,kiki,banija 28.01.2011. 16.38

Viņai būtu jāaiziet no amata pašai. Bet nevēlēšanās to darīt ir viņas negodprātības papildus apliecinājums.

+1
-1
Atbildēt

0

dro 28.01.2011. 15.20

Melnā vārna… es patiesu brīnos par dažu komentētāju naivumu aklumu, kas to neredz vai negrib redzēt.
____________________
Neviens šeit ne stāv, ne krīt par Mūrnieci, bet pēdējā notikumā nesaskata iemeslu Mūrnieces atlaišanai.

+4
-1
Atbildēt

0

dro 28.01.2011. 13.31

Tātad no 244 mēnešiem , ko pastāv atjaunotās Latvijas Republikas IeM 53 mēnešus to ir vadījuši cilvēki, ko mēs saistām ar Vienotības partijām – 21,7 % no visa laika – vairāk kā piekto daļu – par maz ,lai kaut ko saveidotu jēdzīgu?
______________________
Pat ja Vienotības ministri būtu visģeniālākie iekšlietu nozarē /protams, tādi nebija ne bijušie, ne tagadējā/, tad pie tik lieliem pārtraukumiem nekāda sistēmas sakārtošana nevar notikt, to nu pat ezim būtu jāsaprot:))

+4
-3
Atbildēt

4

    ievuliitis > dro 28.01.2011. 13.47

    Plus vēl iepriekšējie 50 (gadi). Būvēt no jauna vienmēr ir vieglāk, kā lauzt un atjaunot. Diemžēl arī entuziasms, kas daudziem piemita pirmajos neatkarības gados, ir izšķīdis kopējā satrūnējušajā masā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.01.2011. 13.48

    Tas par ko rakstīju , bija jau gatavs plāns , ko gadiem sadarbībā tai skaitā ar Eiropas institūcijām bija izstrādāts IeM paspārnē. Kapēc Mūrniece neko nedarīja , lai to īstenotu dzīvē , nezinu. Vai 22 mēneši ir pietiekams laiks ? Manuprāt ir. Vai kāds var pateikt kaut ko , kur Mūrniece būtu efektivizējusi IeM struktūru darbu? Es nevaru, ja varat , tad atspēkojiet.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.01.2011. 13.58

    klusais!
    šai ziņā arī piekrītu, jo ne jau par velti Mūrnieci atbalsta Lembergs un arī Segliņš un gan jau vēl kādi citi opozicionāri, jo no viņas kā ministres nav nekādas jēgas un gan jau atkal iekulsies kādās skaļās lietās, kā jau līdz šim.
    Kā tad ar to ordeņa došanu Segliņam savulaik un par ko Segliņam, kurš bija pamatīgi izgāzies 13.janvāra notikumos utt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > dro 28.01.2011. 14.15

    Ja viņa nedarītu neko, būtu bijis labāk. ZZS (lembergam) visi V ministri slikti, bet par vilnīti un šo te mM, gan ir gatavi izklāties. Kāpēc, ja šie (šis) bez personiskas intereses nekust no vietas. Un atbilde uzprasās pati, tāpēc ka lembergam tas ir izdevīgi. Bet kas ir lembergs, – subjekts, kuru tiesā ne par tiem vieglākajiem noziegumiem. Iekšlietu miistrs par kuru stāv un krīt cietuma kandidāti, uzticību man neraisa un es patiesu brīnos par dažu komentētāju naivumu aklumu, kas to neredz vai negrib redzēt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 28.01.2011. 11.56

Man jau vispāŗ nepatīk, ka Mūrniece ministrē. Jo viņa ir nākusi no šīs sistēmas un tāpēc pārāk aizstāv savus dienestus. Tāpat pietrūkst skata no malas.
Tikai man nav ne jausmas, kas varētu būt labāks ministrs. Lieģis? Par viņu gan ir dažādas atsauksmes. Daudzi par viņu izsakās negatīvi, varbūt tas saistīts ar ne pārāk perfekto latviešu valodu???
Bet arī Strautmanes viedoklim nevaru piekrist. Kaut kas no kašķigas vecenes… Ir novērots, ka sievietes necieš, ja citas sievietes izsitas uz augšu… :)

+2
-1
Atbildēt

8

    dro > astra_ozo 28.01.2011. 13.36

    andža. Kaut kas no kašķigas vecenes… Ir novērots, ka sievietes necieš, ja citas sievietes izsitas uz augšu… :)
    _______________________
    Pavēro kaut šinī portālā – viens otrs vecis uzvedas daudz histēriskāk par skatuves zvaigzni, bet dāmas kritiku uzņem daudz savaldīgāk.
    Tomēr pieliku Tev plusiņu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 28.01.2011. 13.40

    Andža!
    Domāju, ka Baiba jau nu gan tam stāv pāri! Ne jau sievietēs ir vaina, bet gan viņu profesionalitātē! Tu, ko esi saklaisījies veču stāstus!
    Man,piemēram, nekas nav pret VVF, lai gan skaidri bija redzams, ka viņa ir godkārīga, taču bija laba un erudīta prezidente! Tāpat man nekas nebūtu pret Čepāni Ilmu, jo viņa var būt lieliska TM un ne tikai! Galvenais jau nav sieviete vai vīrietis, bet gan profesionalitāte un vēl citas darba un cilvēciskās kvalitātes!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 28.01.2011. 14.02

    Ino
    Paldies!… :)
    Kā piemēru, ko visi zina, varu minēt nelikumīgi ierakstīto sarunu starp Ļ.cien. Strautmani un Jaunalksni. Viņas toreiz visai “trāpīgi” izteicās par Prezidenti.
    Tāpat atceros dāmu nepatiku pret Dreģes būšanu Saeimā, vai Āboltiņas dejošanu un ievēlēšanu par Saeimas priekšsēdētāju…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 28.01.2011. 14.03

    Bet
    Man pret sievietēm augstos amatos nav ne mazāko iebildumu. Es, piemēram, cerēju uz Peilinas uzvaru ASV vēlēšanās… :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 28.01.2011. 14.17

    Andža!
    ja Tev nav iebildumi pret sievietēm vispār augstos amatos, tad kāpēc tā vispārini vecas lietas!
    tas , ja kādam kāds nepatīk un kādu brīdi nav bijis pieņemams vai saistīts ar savstarpēju cīņu, taču nav uz mūžu ierakstāms akmenī! Tās taču cilvēciskas vājības, kurš gan no mums ir svēts, jo visi taču kļūdāmies, bet no kļūdām mācās tikai ne visi!
    Paskaties uz tiem pašiem TP līderiem, piemēram, Šķēli, vai Urbi kā viņi noliek sāncenšus, piemēram, Dombrovski, saukājot visādos vārdos/ Bet, kas no tā iegūst, vismaz kas ieguva? tā kā nedali tā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 28.01.2011. 14.23

    andža. Prieks par Tavu labo atmiņu. No manas puses lielākais pārmetums būtu par Pēdējās partijas atbalstīšanu.Pirms mēneša vai vairāk B. S. jau bija viens m a n nesaprotams raksts.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 28.01.2011. 14.26

    andža. Lieģis noteikti būtu labs variants.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 28.01.2011. 14.40

    -> Bet
    Protams, ka es nedaudz pārspīlēju – vai neievēroji, ka ieliku smaidiņu (vai vismaz gribēju ielikt…).
    Tomēr nedaudz lielāka tā greizsirdība sievietēm ir raksturīga.
    Strautmane man kādreiz ļoti patika (nevis kā sieviete, bet kā žurnāliste), bet viņas beidzamie raksti vairs neliekas izsvērti un pietiekami dziļi. Varbūt tiešām pie vainas dzīvošana nedaudz atrauti no reālās ikdienas?
    Kas ir labs Mūrniecei – tomēr noziedzības samazinājums. Atceros, kad Policijā kopš 90-gadu vidus sāka pakāpeniski atlaist krievisko vadību, visi krievu MM brēca, ka te viss sabruks, ka latviešiem nav neviena speciālista utt. Nekas tāds nenotika.
    Kas nepatīk – trūkst iekšējās kontroles, ceļu satiksmes noteikumu pārkāpēji nevar aizstāvēt savas likumīgās intereses, Joprojām tirgo spiķik, vodku sigareti un viss turpinās policijas deguna galā…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 28.01.2011. 11.52

Bet – Izcēlu dažus Iekšlietu ministrus
Ģirts – Valdis Kristovskis
no 02.08.1993. līdz 10.11.1994. – 15 mēneši
Māris Gulbis
no 11.07.2002. līdz 09.03.2004. – 16 mēneši ( he kļūda IeM mājas lapā nevis no 11.07. bet acīmredzot no 07.11. – iekopēts no IeM mājas lapas )
Linda Mūrniece – 12.03.2009- līdz šodienai – 22 mēneši .
Tātad Iem ir vadījuši JL cilvēki 38 mēnešus + Kristovskis 15 mēnešus, kas kopā sastāda 53 mēnešus. Tātad no 244 mēnešiem , ko pastāv atjaunotās Latvijas Republikas IeM 53 mēnešus to ir vadījuši cilvēki, ko mēs saistām ar Vienotības partijām – 21,7 % no visa laika – vairāk kā piekto daļu – par maz ,lai kaut ko saveidotu jēdzīgu?

+5
-4
Atbildēt

1

    austrisv > garausiitis 28.01.2011. 13.34

    Klusais!
    Es nekad neesmu heroizējusi JL visus kā vienu, bez tam VĢK bija dikti jauns un vēl nepieredzējis politiķis, kad tika pie Ie M amata!
    Vienotībā taču arī ir dažādi cilvēki un ne jau visi ir līderi labākajā nozīmē! To domāju par Lindu un vēl citiem no JL!
    Vai tad mēs paši nemaināmies līdz politiķiem! Vismaz es droši esmu mainījusi domas no tā laika, kad JL atstāja Kalniete, šadurskis, Čepāne utt!
    Bez tam , vai tad no Vienotības politiķiem neesam gaidījuši aktīvāku rīcību valsts sakārtošanā! tagad jau saprotu, ka 31 deputāts- tas ir maz, bet , ja skatās pa nozarēm….

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.01.2011. 10.29

klusais…2009. gada aprīlī piedalījos sarunā…kā mēs spriedām šaurā lokā…kā mani informēja augsti stāvošs JL cilvēks…
____________________
Un bac “ar bomi vecam marazmātiķim, lai iedauzītu tam kaut vienu rievu”…???!!!

+4
-3
Atbildēt

10

    austrisv > dro 28.01.2011. 10.35

    Ino!
    Norūdies pret apvainojumiem!
    Man jau ticis vēl vairāk, bet es jau esmu norūdījusies!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.01.2011. 10.44

    Bet. Paldies par atbalstu!:) Mani gan vairāk uzjautrina tas, ka cilvēki virtuālajā pasaulē grib realizēt reālajā dzīvē nepiepildītos sapņus:))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.01.2011. 11.36

    Mana mamma ar apvainojas, kad aizrādu, lai saliek savu sakāmo loģiskā secībā, esmu pieradis.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 28.01.2011. 12.14

    > klusais, kur runa par apvainošanos?
    Tu biji nekorekts un tev to atgādināja. Tu tak negribi lai tevi vērtē pēc tā vai tev ūsas aug jau, vai – vēl nē:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.01.2011. 12.22

    Betij –
    Es ūsas nodzinu 19 gados un vairs neaudzēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.01.2011. 12.25

    Lno – klau pastāsti labāk ,lno nošu grāmatās atstāj privātus ierakstus?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.01.2011. 13.29

    Klusais!
    Piekrītu, ka Tu tomēr biji baisi nekorekts pret Ino! Izskatās, ka esi baigi pašapmierinātasi tips, Saki, vai pēc profesijas esi jurists, jo šitie tipiņi par sevi ir pārākās domās( to no savas pieredzes)
    Es jau iepriekš sapratīšu, ja tūlīt saņemšu belzienus no Tevis, jo līdz šim kaut kā man vēl neesi iebliezis ar vārdiem!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.01.2011. 13.44

    Bet – protams,ka baigi pašapmierināts un pie tam vēl ne jurists. Privātā laukā darbojošs tipāžs, kuram patīk burāt, pie kam ne kā pasažierim. Ja vēl neesmu pārmests pār bortu, tad iespējams pat paciešams.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.01.2011. 13.54

    Klusais!
    Man tas izraisa smieklus, jo domāju, ka neviens tādu burātāju gan neatļausies pārmest pār bortu, jo to var izdarīt viņš pats!
    Tomēr piezemējies arī mazliet, ja vien to spēj!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.01.2011. 18.45

    Bet , spēju!
    Es jau sāku trennēties
    http://www.youtube.com/watch?v=Ka_UWyZ9xf4

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 28.01.2011. 10.04

Par MM subjektīvs pastāsts – 2009. gada aprīlī piedalījos sarunā , kur tika runāts par ilgi muļļātajām IeM reorganizācijas lietām un minēti iemesli ,kapēc sistēma ir neefektīga, kapēc ir lietas,kuras padara iespējamu lietu novilcināšanu utml. Zinu , ka tēzes un saturs tika zināms arī Mūrniecei. Ir pagājuši gandrīz 2 gadi , bet to ,ka Mūrniece būtu kaut ko izmainījusi lietas labā es tiešām neesmu ievērojis. Tas ir viens no maziem akmentiņiem viņas dārziņā ,kas liek uzskatīt ,ka viņa nav īsti savā vietā.

+6
-3
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > garausiitis 28.01.2011. 10.25

    klusais>B.S:”Mēs nerunājam par darbinieku dzērumā, mēs runājam par sistēmu” – Granītbluķus mest ‘sistēmā’ un IeM ministra virzienā var tikai tas cilvēks,kas nejūtas atbildīgs par divdesmit gados izveidoto sistēmu/valsti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 28.01.2011. 10.34

    Vecā sistēma jau nav izveidota pirms tiem 20 gadiem, bet saglabāta no padomjlaikiem! neviens nav veicis kardinālas reformas nevienā nozarē, bet vajadzētu gan! Visvairāk augstākajā izglītībā, jo cik var likt valsts maciņam maksāt par 36 augstskolām un milzīgo Iekšlietu ministrijas birokrātisko aparātu! uz to milzu IeM ēku vien baisi paskatīties, cik tā izmaksā nodokļu maksātājam!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 28.01.2011. 11.05

    Bet. uz to milzu IeM ēku vien baisi paskatīties, cik tā izmaksā nodokļu maksātājam!
    _______________________
    Mierināsim sevi ar to, ka daži tomēr labi nopelnīja! Kauns skaudīgajam marsietim, kurš to nevēlējās pieļaut:))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 28.01.2011. 11.11

    Taisnība:) Tev gan ir atmiņa:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > garausiitis 28.01.2011. 13.42

    Bet>protams, jo ne velti tak’ 1990-os intelektuāļi skandināja:”Mēs mīlam šo zemi, bet nemīlam šo….”. Tātad vainīgie par divdesmit gados izveidoto sistēmu ira padomju miliči t.sk. Aloizs Blonskis, kas neatceras šādus Jēkabpils’2011 gadījumus kopš 1950-iem? ”Latviešu-indiāņu”(A.Hermanis) loģika mani padara mēmu…..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 28.01.2011. 14.11

    Ja esi aizmiedzis acis, tad neredzi, ka runa jau neiet par konkrētu Jēkabpils gadījumu, bet par visu sistēmu kopumā!
    Milicija toreiz bija neaizskarama un tāpat tajā notika visādi pārkāpumi. Es rakstīju par radu un draugu būšanām un savstarpējo piesegšanu!!!
    Protams, ka tajos laikos nebija iespējms tā padzīvot dārgos kūrortos un tāpēc ari nauda nebija tik jau nu iekārojama, jo to vienkārši nevarēja un nedrīkstēja pat pelnīt- tas bija noziegums jau par to vien! protams, ka kārdinājumi tagad ir vairāk un paskaties labāk, kas tagad noticis ar to pašu miliciju Krievijā!!! Tur korupcija zeļ un plaukst; nesenie gadījumi Maskavā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > garausiitis 28.01.2011. 19.18

    BET>Jēkabpils gadījums uzrāda divdesmit gadu laikā izveidotās sistēmas ”kārtību”?
    Ja par ”tiem” laikiem, tad, protams, visur ideāli nebija, taču manā dzīvesvietā Ķekavā bija viens kārtīgs milicijas pilnvarotais/o’pers, vietējais – Jānis Reiniks (tagad DP ģenerālis). Nekādu bandītu toreiz nemanīja, lieli/mazie huļigāni arī respektēja vietējo ‘o’peru’, tāpēc ciematā uzvedās klusu un par ”varoņiem” vienaudžu acīs nekļuva, nekādu respektu neizsauca.Diemžēl, pēdējo divdesmit gadu laikā Latvijā godīgu policistu nav kļuvis vairāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 28.01.2011. 08.54

Bertiņ, toties Tev ir iespēja šodien MiniMū-ū apsveikt 41. dzimšanas dienā! :)

0
-3
Atbildēt

2

    dro > piziks 28.01.2011. 10.00

    Optiskais Tēmeklis. Tici man, tavā dzīvē no laika pavadīšanas internetā nemainīsies absolūti nekas, varbūt pasliktināsies veselība. Daudz prātīgak būtu laiku izmantot izglītībai. Mans kolēģis, neskatoties uz lielo darba slodzi /7 gadu laikā viņš nopelnīja tuvu 200000 EUR/, papildus iepriekš iegūtajai izglītībai pabeidza Bojāra kursu LU un tagad raksta diplomdarbu Ekonomiskajā augstskolā. Pa ceļam paspējis realizēt savu ideju, kura jau nopērkama veikalā…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 28.01.2011. 10.38

    Uzdāvini viņai savu bildi uzņemtu no Vanšu tilta augšas:)) Neaizmirsti tikai rēķinu pievienot. Un atgādināt – cik milzīgas pūles un kādu nopietnu sagatavotību tāda “māksla” pieprasa. Tu tak mums – tikai par naudu:))
    Atvaino, vai šeit tu atrodies arī par naudu?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Edzs 28.01.2011. 00.20

nekas nav aizmirsts, cilveki to labi paradija Murniecei ar svitrojumiem no veleshanu listes.
es uzskatiju ka ir neproduktivi atkartoti deleghet varu cilvekam kursh jau ar savu ricibu ir pieradijis ka ir gatavs to izmantot nekonstitucionala veida, ignorejot tiesas lemumu.
shodien es neesmu parliecinata ka Murnieces ka ministres pekshnja nomainja varetu dot sistemai vajadzigo pozitivo grudienu, ta drizak slimibu iedzis grida, lidzigi citiem Murnieces nelabveljiem uzskatu ka vinjai japaliek turpat kur jau ir jo zirgus uz pramja nemaina un lauku vinja pashlaik vislabak parredz, tapec jaraujas savu iespeju robezhas melnas miesas lai sistemu sakartotu.
liktens ir piespelejis iespeju apliecinat sevi ar labiem darbiem, tas dzive nemaz tik biezhi nenotiek. ja Murniece to nenovertes vinjai nav politiskas nakotnes.

+5
-2
Atbildēt

2

    ievuliitis > Edzs 28.01.2011. 01.44

    Kāds prieks, ka kāds spēj tik sakarīgi paskaidrot, saliekot visu pa plauktiņiem:)
    Tieši manas domas – diez kas no tās Mūrnieces līdz šim nebija, bet gan tāpēc, ka iemesla šobrīd nav, ir tikai iegansts, gan tāpēc, ka jauna ministra nominācija un ievēlēšana var vilkties mēnešiem, labāk lai strādā.
    Bet melodrāmas mīļotāji lai paraud par grūto pašnodarbināto likteni:))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 28.01.2011. 08.52

    Bertastant, pašnodarbinātie jau aizvakar pamatoja, kādēļ Mini(strei)Mū-ū jāpaliek savā vietā un jāparāda viss, uz ko spējīga, airējot dūšīgi kā uz galeras, tādēļ prieks, ka atbalsti arī kādu loģisku domu! :) Toties paldies, ka atkārtoti nepieminēji arī 100 saudzēšanas dienas.

    Interesanti, ka iekšlietnieki oficiālie pieminēja arodbiedrību, kas aizstāvējusi Hristoforidi, un — it kā loģiski — arī te daudzi metās virsū Sūnam. Pats Sūna šorīt TV gan precizēja, ka policistiem vairākas arodbiedrības un sūninieki bandītiskos tukumniekus neesot aizstāvējuši, toties IeM virsaiši cerot ieekonomēt Ls 50 000, jo nošautajam Andrim Znotiņam neesot mantinieku, tādēļ nevienam nekas varot tik nemaksāts.
    Tīša vai netīša spēle ar puspatiesībām?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Edzs 27.01.2011. 23.48

lno, es laikam sapratu ko zvvanda Silvai Kalnai gribeja teikt, – 16.marta ziedus var nolikt bet citas lietas ir bardaks.
ja Silva Kalna uzslave Murnieci par 16.martu, es gribetu zinat vinjas domas par Murnieces ricibu 2010.1.julija, – ar specvienibam kaujas ekipejuma vershoties pret cilveku grupu kas tiesas atljauta pasakuma velejas pieminet boljsheviku patriekshanu no Rigas 1941.1.julija.

+2
-1
Atbildēt

2

    astra_ozo > Edzs 27.01.2011. 23.54

    1. jūlijā jau Mūrniece nerīkojās uz savu galvu. Gan jau abi Valži lika ignorēt likumus un pārkāpt cilvēku tiesības iet demonstrācijās un piketēt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.01.2011. 00.34

    jaa, ta bija masiva kampanja, neatceros vai abi Valzhi, bet Muizhnieks ar Zurofu noteikti un vel jau kadi, slinkums tagad meklet, – tad ir jacelj augsha melnas mapites.
    _… “Tiesa nav nekļūdīga,” atbildēja eksperts [Nils Muižnieks] uz jautājumu, kā vērtēt policijas rīcību, kas liedza notikt gājienam, lai gan to bija atļāvusi tiesa…_
    http://diena.lv/lat/politics/viedokli/nils-muiznieks-tiesa-kludijas?=&comments=7#comments

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Dzintars Skarbovskis 27.01.2011. 21.23

Un kā tad bija ar iekšlietu ministru Segliņu pēc Saeimas nama demolēšanas 13. janvārī ? kaut kā neatceros, ka būtu prasīta viņa demisija . Iekšlietu sistēma ir tikpat sapuvusi kā lielākās daļas mūsu sabiedrības un saeimas morāle – apbrīnojam savu bandītu “panākumus ” naudu un apakšbikses , sākot jau ar mūsu TV raidījumiem un glancētajiem žurnāliem .
Par vēlētāju , maigi izsakoties, aprobežotību jeb “putru galvā ” Baibas kundzei ir , ko atcerēties pašai savu balsojumu, nespējot novērtēt savas rīcības sekas .
Par Mūrnieci – vismaz viņai var nosūtīt e pastu un vismaz pēdējos 2 gadus 16. martā varu nolikt ziedus sava tēva piemiņai pie Brīvības pieminekļa, netiekot apmētāta ar jēlām olām , burkāniem , apsaukāta un aizskarta .
20 atjaunotās Latvijas valsts gados iekšlietu sistēma izveidota tikpat kropla , kā grūtupa izkombinētā likumdošana, kā absolūti izkurtējusī tiesu sistēma , pērkamās bandītu apmaksātās politiskās partijas , nožēlojamā saeima . Uzskatīt, ka tā Mūrnieces vaina un vēlēties, lai to pāris gados izmaina ,ir vienkārši smieklīgi .
Baibas kundze varētu atrast kādu citu, noderīgāku domu un spēka pielikšanas veidu kā palīdzēt mūsu valstij un sabiedrībai ceļā uz Sapni par Latviju, ko mēs visi varētu likt savā pagalvī . Lai mums izdodas !

+14
-2
Atbildēt

9

    janazakovica > Dzintars Skarbovskis 27.01.2011. 21.52

    JUMS GANDRIZ VISAA IR TAISNIBA.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Dzintars Skarbovskis 27.01.2011. 22.28

    Silva Kalna. Baibas kundzei ir , ko atcerēties pašai savu balsojumu, nespējot novērtēt savas rīcības sekas…
    __________________________
    Lūdzu, vai varētu konkrētāk?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ir dažas detaļas, kas līdz šim nav minētas. Piemēram,ka attiecīgā laimētava atrodas Jēkabpils lielākā t.s. guļamrajona centrā, tiešā bērnudārza tuvumā. Ka ir tikai laimīga sagadīšanās, ka apšaudē necieta neviens maz-vai pilngadīgs civiliedzīvotājs. Vai Jūsu attieksme būtu tikpat toleranta un,vai Jums joprojām pietiktu ar iespēju 16.martā nolikt ziedus,ja tur ciestu kāds no jums tuviem vai zināmiem, pilnīgi nevainīgiem cilvēkiem?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Dzintars Skarbovskis 27.01.2011. 22.53

    zvvanda. Nesapratu, kāds sakars 16. martam ar notikumu Jēkabpilī, ar spēļu elles novietojumu tiešā bērnudārza tuvumā?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Tas bija jautājums Kalnas kundzei.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Dzintars Skarbovskis 27.01.2011. 23.04

    zvvanda. Kam bija domāta replika sapratu, bet kur atļaut darboties spēļu zālei ir pilsētas domes kompetence un ar 16. martu tam nav nekāda sakara, bet policistiem jāzin, kur drīkst pielietot ieročus.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Un kā tad bija ar iekšlietu ministru Segliņu pēc Saeimas nama demolēšanas 13. janvārī ? kaut kā neatceros, ka būtu prasīta viņa demisija.
    =========
    Bija gan pieprasīta demisija.

    Otrdiena, 13. janvāris (2009)

    „Sabiedrība citai politikai” (SCP) pieprasījusi iekšlietu ministra Mareka Segliņa (TP) demisiju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Dzintars Skarbovskis 28.01.2011. 04.30

    Ino- Paldies par komplimentu :) Domaaju, ka S. Kalna piemin taas B. Strautmanes paardomas pirms veeleshanaam, kuraas vinja runaa par iespeeju balsot pa Pedejo partiju. Kopsh taas reizes es arii B. Strautmanes rakstus lasu ar zinamu piesardziibu

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Dzintars Skarbovskis 28.01.2011. 09.05

    riņķī apkārt. Paldies par atgādinājumu, tagad atceros. Par arī B. S. mūsu domas sakrīt. Ļoti talantīga žurnāliste, būtu žēl, ja uz ilgu laiku pievienotos Sūnas kompānijai. Jēkabpils trāģēdija Latvijā izsaukusi lielāku histēriju kā ASV uzbrukums dvīņu torņiem. Ja laupītāji nebūtu noķerti, varētu mierīgi gulēt tālāk, tagad prātīgi būtu atcerēties citus uzbrukumus banku filiālēm, inkasentiem, veikaliem, tālbraucējiem un padomāt, vai arī tur nav piedalījušies policisti.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

sigija_spure 27.01.2011. 19.58

es nekad nebeigšu brīnīties kā tik mazā valstī var “ieviest” tik milzīgu bardaku.
uz kārtību es vairs īsti neceru. nju vēl tikai drusciņ.

+3
-1
Atbildēt

0

dro 27.01.2011. 18.09

M a n u p r ā t visobjektīvākais komentārs, autori ieskaitot, par šo tēmu izdevies riņķī apkārt 13:50.

+3
-1
Atbildēt

0

Dancis 27.01.2011. 16.57

To, ka iekšlietu sistēmā ir pamatīgas problēmas, MM varēja un viņai vajadzēja apzināties kaut vai amata pienākumu dēļ. Man kā ierindas pilsonim tas liekas acīmredzami, bet MM nē.
Man neviļus nāk prātā vairāki gadījumi, kad uzplečotie viltoja alkohola pārbaudes rezultātus, dauzīja dienesta automobiļus, trieca nost gājējus strīpām vien, viens otru piesedz un atklāti spļauj virsū visām sabiedrības normām. Viens augstāks policists bija pat atštaukājis sievu konflikta laikā. Par to, kā policisti uzvedas ceļu satiksmē un cilvēku nāvēm izolatoros papildus neminēšu.
Man nav ne mazāko šaubu, ka Iekšlietu ministrijā ir ultra biezas mapes ar ziņojumiem, sūdzībām un lietām par policijas patvaļu. Cits jautājums, vai kāds ir reģējis un skatījies objektīvi uz notiekošo.

+5
-1
Atbildēt

0

mxblack 27.01.2011. 16.05

Jau vēlēšanās mēs noprotestējām šo deputāti, lai viņa vairs nelemtu mūsu valsts likteni, jo bija zaudējusi mūsu uzticību. JL tomēr ignorēja mūsu viedokli un atļāva viņai turpināt ministrēt IeM. Pie kam lai kādas visrupjākās kļūdas šī ļoti spēcīgā un līdz zobiem apbruņotā struktūra, kuru šī ministērija pārauga,nepieļautu, ministre joprojām uzskata ka viņa ir vienīgais cilvēks valstī, kurš var un drīkst šo struktūru pāraudzīt. Nu jau esam nonākuši situācijā, kad viņas padotie sāk apšaut viens otru un veikt bruņotas laupīsanas, tomēr ari tas vēl neliek šai ministrei atkāpties. Kam tad vēl ir jānotiek, lai iestātos jebkāda viņas atbildība? Arī JL viņu joprojam atbalsta, tātad visa šī partija nedrīkst būt pie varas, jo tur valda tāda iekšejā korupcija, kāda nav uzreiz aptverama, ja jau viņi turpina atbalstīt šo savu “superkadru” pēc tik daudzām nejēdzībām.

+6
-6
Atbildēt

6

    Maija > mxblack 27.01.2011. 16.16

    nesaki mēs, bet es un vēl tik un tik pilsoņi vai %
    par deputāti viņa nekļuva, bet tas nenozīmē, ka nevar būt ministre.
    “–” viņai lika katrs savu iemeslu pēc – es par to, ka ir pārlieku emocionāla un neapdomīga izteicienos, jūs šķiet tāpēc, ka prese uzpūta milzīgu troksni ap nelielu pagrūstīšanos uz tilta pār Mēmeli. (tos alfiršus uz turieni kā reizi ne jau mūrniece, bet viņas atstādinātie policijas činavnieki nosūtīja, mūrniece šos čiekurus tikai pēc tam aiz savas platās muguras paslēpa – tā gan bija kā redzams kļūda)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 27.01.2011. 16.46

    Nē, es vēlreiz saku mēs, jo kad mēs katrs vēlētajs sakam es, tad šī vairs nav valsts. Tad katrs mēs esam par sevi, kā pašlaik un tā ir vislabakā mūsu korumpēto ierēdņu situācija,tad mēs viņiem neesam bīstami. Ja būsim katrs par sevi kā līdz šim, ja tā būtu bijis deviņdesmitajos, tad visdrīzāk mēs joprojām būtu Krievijas guberņa pie Baltijas jūras. Tad nebūtu bijis ne Baltijas ceļa, ne barikāžu, ne plašo manifestāciju pie Rīgas pils, nebūtu bijis Tautas frontes un vispār Atmodas kā tādas.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mxblack 27.01.2011. 17.32

    Kas tie tādi par mistiskiem “mēs”, kas balsoja pret Mūrnieci? Es, piemēram, speciāli atzīmēju viņu ar krustiņu, jo vēlos, lai mani pārstāv tieši tādi cilvēki, kā viņa, kas nepakļaujas rupjam spiedienam un neļauj, lai viņu salauž brēkājošu plebeju pūlis, kurus uzkurina dažādi Jaundžeikari un Sūnas.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 27.01.2011. 17.49

    Mēs, tie esam mēs daudzie vēlētāji, kuru mīnusi šai deputātei neļāva iekļūt Saeimā. Latvijā vēlēšanās ir tāda kārtība, ja zināms vēlētāju skaits no attiecīgā saraksta izsvītro kādu deputātu, tad viņš faktiski ir zaudējis lielas vēlētāju daļas uzticību un neiekļūst Saeimā. Es ceru ka es saprotami jums izskaidroju vārda “mēs” nozīmi savā tekstā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Maija > mxblack 28.01.2011. 12.48

    tad jau, Opi, mēs arī ievēlējām Kravcovu, šleseru un šķēli!
    Vai tev uz vecumu sākt mākt nostalģija pēc krievu laiku kolektīvisma kulta?
    Te jau arī tā sāls paslēpta, ka mistiskie “mēs” domā kategorijās, ka, ja viens no konkrētās grupas ir stulbs, draņķis vai nelietis, tad to automātiski var attiecināt uz visu grupu. Manuprāt noziegumus tomēr izdara konkrēti personāži un no šiem konkrētiem personāžiem jāprasa konkrēta individuāla atbildība. Tad nebūs kā krievu laikos armijā, kad bargāku sodu varēja saņemt tas, kurš apzagts, jo atļāvies ar savu mantas nepietiekamu uzpasēšanu kārdināt biedru! Vai tagad saproti savu spridumu loģikas absurdumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 28.01.2011. 14.46

    Es atļaušos jums vēlreiz paskaidrot ka ar vārdu “mēs” es sevi pieskaitīju pie tiem vēlētajiem, kuri pēdējās vēlēšanās svītroja no sarksta Lindu mūrnieci un viss. Talākā jūsu filozofija ir pilnīgi neloģiska šajā sakarā, jo neviens vēlētājs nevar balsot uzreiz par visiem vēlētaju sarakstiem. Vai tad jūs nepiedalījāties vēlēšanās un nezināt vēlēšanu kārtību? Ar saviem “uzbraucieniem” jūs manu viedokli par IeM ministri Mūrnieci neizmainīsiet. Te jau nav tikai “Bauskas grūstīšanās”, bet gan daudzie visādi piesegtie un ar kolēģu palīdzību noslēptie policistu noziegumi, cilvēku slepkavības un viņas pašas nihilistiskā attieksme pret nodokļu maksātajiem, kad nāca gaismā jautājums par viņas dienesta auto izmantošanu personīgām vajadzībām. Vai tad nu viņa ar savu ministres algu savām vajadzībām nevar iegādāties personīgo auto ar ko braukāt pa bodēm? Tas ir kauns.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 27.01.2011. 16.03

Baiba raksta kā jau parasti, super labi!
Es arī personīgi domāju, ka ja Linda būtu pati iesniegusi Dombrovskim iesniegumu par atkāpšanos no amata, viņa un Vienotība būtu daudz vairāk ieguvusi, nekā tagad tik jau nu krampjaina turēšanās pie ministra krēsla! Domāju, ka Lindas karjerai ar šo arī nebūs ilgs turpinājums!
Tas, ka policijā ir iefiltrējušies visādas aizdomīga spersonas, nav jau nekāds noslēpums! Cik vēl arī nav gadījumi, ka policists piesedz otra policista pārkāpumus: braukšanu dzērumā utt! Par nolaidību darbā nemaz nerunājot! Manuprāt, pie mums vēl joprojām darbojas vecā padomjlaika milicija, jo nekas jau nav mainījies! Neticu, ka Linda kaut ko mainīs šajā ministrijā, kur vajadziga pamatīga “tīrīšana”! Tā kā policijā tiek piesegti savējie un radi, šaubos, vai kaut kur citā nozarē tā notiek!

+10
-7
Atbildēt

9

    mxblack > austrisv 27.01.2011. 16.16

    Bet kur Latvijas ierēdniecībā tā nenotiek, kad visādi radi un čomi piesedz viens otru, kur tiek sadalīti kukuļi, kur tiesa atbalsta noziedzniekus, kur viens Puzes hercogs ir parvērsts par Zelta teļu un kamēr viņš ražo spožas naudiņas, viņu neviens netaisās tiesāt. Kurš gan atļausies likvidēt tādu pamatīgu ienākumu avotu? Policija faktiski ir mūsu ieredniecības modelis un notikumi tajā ir šīs valsts spogulis, tāpat kā Kravcova ievēlēšana par Saeimas deputātu, kad viņs latviski neprot neko. Tas tikai norāda cik produktīvi ir strādājusi mūsu uzturētā, tik dārgā Saeima, kad tai pat nav likumu, lai šito absurdu novērstu. Diemžēl arī “Vienotība” arvien mazāk attaisno manas cerības uz valsts sakārtošanu. Tikai nezinu kuru spēku lai atbalstu, ja katrs no tiem ir par sevi, bet ne ar tautu un valsti.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > austrisv 27.01.2011. 16.19

    domāt nav kaitīgi :)
    par karjeras ilgumu piekrītu, jo kas gan ir daži gadi pret cilvēces vēsturi?
    redz, nupat izlasīju, ka Betelgeize tūlīt, tūlīt uzsprāgs kā pārnova! būšot varens feijerverķis, ko varēs redzēt pat dienas laikā, ja nebūs mākoņi. tikai ar tūlīt vai kuru katru brīdi astronomi saprot tuv;akos dažus simtus tūkstošus gadu! :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > austrisv 27.01.2011. 16.21

    Policija ir sabiedrības spogulis! Manuprāt ar to viss ir izteikts. Policijā, kā arī valstī kopumā lielākā nelaime ir “blatu” sistēma amatu iegūšanā. Kad Ķuzis sāka strādāt Rīgā, par kriminālpolicijas priekšnieka vietnieku, viņš bija nekompetences kalngals, bet amatu ieguva, jo kādam bija paklusīgs un ērts. Šādu vadītāju Latvijā ir simtiem, tāpēc arī šāds rezultāts, par ko mums nevajadzētu brīnīties. un jā…. Ķuzis pret saviem padotiem rīkojas tieši tā pat, kā tagad Mūrniece pret viņu. Bumerangs ir atlidojis:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 27.01.2011. 16.55

    Bet! Nu jau Tu gribi gan no MinMū-ū atsevišķi, gan no Vienotības kopumā par daudz — pārāk augstu domas lidojumu! :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 27.01.2011. 17.27

    Bet! Man tāds teātris nepatiktu. Jo pēc būtības iznāk – “pieklājības pēc” demisionē un tieši tāpat – “pieklājības pēc” – nepieņem demisiju. Ko tad mēs gribam īsti – caurspīdīgumu vai “ziepju operu”?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 27.01.2011. 18.58

    Betij!
    Vai tad es rakstīju, ka Dombrovskis to iesniegumu nepieņem!
    es teikšu atklāti par sevi, ko domāju par LM! Mani viņa jau sen ir nokaitinājusi gan ar NEO, gan ar to meteorītu un citām pārsteidzīgām runām, jo viņai ir viedoklis pie tam, Vienotības,gan par KNAB, gan par citām aktuālām tēmām. Varētu viņu likt par premjeru!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 28.01.2011. 01.34

    Man arī daudz kas nepatīk LM, tikai saproti, “smukāk” tomēr būtu, ja atstādināšanai ir iemesls nevis iegansts.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 28.01.2011. 14.04

    Betij, vai tad tas ir svarīgi iemesls vai iegansts? Repše lepni aizgāja no ministra amata arī pēc iegansta( par tām aizdomām par viņa finasiālo stāvokli, ko safabricēja TPsavulaik), ko viņam piemeta, bet vai viņš kaut ko zaudēja no tā savulaik! Manuprāt, tikai ieguva!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 28.01.2011. 14.15

    @Bet
    Bet vai sabiedrība no tā ieguva? Kāpēc domāt tikai kategorijās “es ieguvu” vai “tu ieguvi”?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 27.01.2011. 15.55

ko baiba strautmane vispar var saprast un saprot no iekslietu sistemas un tas specifikas..policisti ari augsti stavosi Latvijaa ir darijusi un dara tadas lietas ka to visu uzzinot jekapils notikums neliksies ne ar ko ipass.tuksi bejedzigi nespecialistu viedokli ar politiska pasutijuma piegarsu-vislabak paskatities uz pasu baibu strautmani..un kas ir vinas virs un ko vins dara..

+5
-5
Atbildēt

1

    Marija > janazakovica 27.01.2011. 16.17

    O, jā?
    Pastāstīsi pārējiem arī, jeb tikai viszinīgi smīkņāsi par analītiski domājošiem cilvjiem?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

dro 27.01.2011. 15.40

Varam paskatīties uz “sistēmu” šī traģiskā notikuma sakarā no citas puses. Manuprāt policisti šoreiz ir darbojušies pašaizliedzīgi. Viens policists, pildot pienākumu, gājis bojā. Skatīsimies kāda būs valsts attieksme pret policista ģimeni.
Vai šis gadījums ir bijis pirmais vai vienīgais, kad policisti laupījuši? Šaubos, atšķirība tā, ka šoreiz noķerti nozieguma vietā.
4. vara pārsvarā pieprasa Mūrnieces atkāpšanos, bet kādēļ žurnālisti tik vārgi reaģēja uz Gulbja epopeju? Noticēja iekšlietu priekšnieku apgalvojumam, ka Gulbis ir gadsimta noziedznieks? Vai neredzēja TV militārā veselības centra Gulbja izmeklēšanas dokumentu, kurā melns uz balta bija secināts, ka Gulbim asinīs narkotiku kokteilis? Vai kāds žurnālists pieprasīja Godmaņa atkāpšanos /tiesiskā valstī ar to nepietiktu:)/? Vai žurnālisti nebija dzirdējuši, ka policija sadarbojas ar auto zagļiem, un tur varēja saņemt informāciju, pie kā griezties, lai par maksu atgūtu auto. Un tā tālāk un tā joprojam…Bļaut varam visi, bet sistēma manuprāt ir tik sapuvusi, ka vieglāk būvēt jaunu kā savest kārtībā veco.

+19
-2
Atbildēt

2

    Marija > dro 28.01.2011. 08.25

    >lno:”Bļaut varam visi, bet sistēma manuprāt ir tik sapuvusi..”

    Izlasi vēlreiz Baibas rakstu, kur ļoti skaidri pateikts, ka no šādas pozīcijas raugoties ir tikai 2 varianti MM vērtējumā:
    1) ministrs nezināja un nezin, kas notiek viņas ministrijā;
    2) ministrs zina, bet piesedz savu iecelto priekšnieku neizdarības.

    Citu variantu vienkārši nav. Abos gadījumos – kāda mārrutka pēc mums vajadzīgs tāds [censored] ministrs.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Maija > dro 28.01.2011. 12.39

    ir variants, ka ministrs visu redz un saprot, bet ātri sakārtot sistēmu nav iespējams tās inertuma un pašsaglabāšanās resursu dēļ!
    paskat, kas notika ar universitātes rektoru, kad vecie perdeļi no padomju milicijas zaudēja siltos krēslus policijas akadēmijā, arī ar dzeguzes olu Vilnīti nebūs viegli tikt galā, nemaz nerunājot par to, ka viens blēdīgs pašvaldības vadītājs apkāries ar apsūdzībām kā plušķains suns ar blusām, jau 20 gadus dzīvo cepuri kuldams.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Marija 27.01.2011. 15.16

Bravo, Baiba!
Jūs šaujiet precīzi gan kārtās, pa vienam labi nomērķētam teikumam kā elites kaujinieks MM tieši pierē!

+6
-8
Atbildēt

0

Sandra Lāce 27.01.2011. 15.07

Kādu laiku atpakaļ atklātībā parādījās ziņa, ka kāds pastnieks ar pensionāriem paredzētajām pensijām devies uz spēļu zāli. Vai arī šajā gadījumā būtu bijis jāatkāpjas nozares ministram, tobrīd Šleseram?

+9
-5
Atbildēt

2

    mary75 > Sandra Lāce 27.01.2011. 15.20

    Sīka zādzība un laupīšana, izmantojot dienesta ieročus, formas, bruņuvestes, organizētā bandā, ar cilvēku upuriem tomēr nav viens un tas pats.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandra Lāce > Sandra Lāce 27.01.2011. 17.35

    Jautājums gan vairāk bija par augstākesošās amatpersonas atbildību. Kas attiecas uz noziegumu mērogiem – pastnieka gadījumā jau tikai daži penši uz nenoteiktu laiku palika bez reālas iztikas un zālēm.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 27.01.2011. 14.54

Piekrītu vārdam Sistēma.Tā viš ir, politiskā,birokrātiskā,koruptīvā, nu jau stabilā, savējo noslēgtā loka sistēma.Kurā rotē vienas un tās pašas sejas jau ntos gadus. Pēc rūpīgas sijāšanas, pietuvinās kāds jaunāks censonis.Un tas arī viss. Tai pašā Gruzijā,lai nomainītu visu policiju un sāktu no baltas lapas,ar citiem principiem, vajadzēja ko? Kādus ietekmīgus cilvēkus,politiķus, kuriem ir ideja par savas zemes nākotni.Kuri pasaka, nu vienreiz pietiek, šitā vairs nevar.Mums tādi ir?Mūsējie labāk savstarpēji apdāvinās ar ģenerāļbiksēm,pateicībām,medāļiem.Kā jau ģimenē :)

+4
-1
Atbildēt

0

buchamona 27.01.2011. 13.21

Rakstaa ir megjinaats savilkt kopaa un mekleet kopsakariibas starp notikusho laupiishanu Jekabpilii un veel jo projaam notiekosho KNAB. Vaardu sakot – tiek kaarteejo reizi megjinaats visparinaat, manu praat, nesavienojamas lietas.
Par KNAB – meegjinaajums “nogalinaat KNAB” veel jo projaam turpinaas. Shii situaacija ir muusu sabiedriibas raksturlielums. Vilniitis peec Saeimas veeleshanaam var joprojaam diezgan droshi riikoties kaa KNAB priekshnieks taadelj, ka pietiekami liela dalja LR veeletaaju taa veelas,aciim redzot.

Par vispaareeju kriizi policijaa vareetu runaat tad, ja Jekabpils policisti buutu pievienojushies saviem alfas “koleegjiem”, bet, kaa zinaam – noziedznieki tika aiztureeti, diemzheel ar tragjiskaam sekaam.

Moraalais klimats vienaa specvieniibaa ir shiis apakshvieniibas sezhantu, leitnantu, vai kas tur vinjiem ir – atbildiiba. Taa nav gjeneraalju, ministra atbildiiba. Katraa konkreetaa situaacijaa – atbildiiba par notikusho jaanes tam tieshajam komandierim, kura apakshvieniibai ir bijusi tiesha saskare ar notikumu, bet mums patiik filozofeet un ” lielaas galvas ripinaat”, tad laikam liekas, lai arii shovs, bet tomeer kaut kas notiek, :))
Ja nomainiis Murnieci – nekas aatraak nenotiks, gluzhi otraadi – neviens neko ar “svaigu galvu” neizdariis, taa no malas atnaacis. Vinjam taa pat vajadzees 100 dienas, lai saprastu situaaciju un veel nevar zinaat, vai sho “svaigo galvu” atkal nevajadzees mainiit ar veel vienu – veel svaigaaku, un tam atkal vajadzees 100 dienas utt :)

+10
-3
Atbildēt

8

    mary75 > buchamona 27.01.2011. 13.34

    Np vienas puses – tā ir, kā tu saki.
    Bet, pastāv arī politiskā atbildība.
    Ar to mums valstī ir sliktāk par visu.
    Un, ja Mūrniece pateiktu – es neesmu vainīga, bet, es uzņemos politisko atbildību, un iesniegtu demisijas rakstu, iegūtu gan viņa, gan Vienotība.
    Tas būtu augstāku standartu demonstrācija.
    Un tālāk Dombrovskis varētu domāt, ko darīt.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 27.01.2011. 13.50

    Peec manas izpratnes par ministra atbildiibu – vareeja pieprasit Murnieces demisiju tad, kad vinja apzinaati, vai neapzinaati, kaa iekshlietu ministre, iejaucaas priekshveeleshanu kampanjaa, vai kad peekshnji pieprasiija izvest karaviirus no Afganistaanas utt – taadu “burku” vinjai ir daudz bijushas un taas ir kljuudas, kuras prasaas “izpirkt” politiski uznjemoties atbildiibu.
    Tragjiskais gadiijums Jekabpilii – tas ir ” caurums reglamentaa”, kadaa konkreetaa apakshvieniibaa ar ljoti nopietnaam sekaam un tikai un taadaa liimenii arii ir jareagjee

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > buchamona 27.01.2011. 16.09

    Dzeri, pēc tavas loģikas Lipmanam pēc katras valstsvienības vai RD zaudētas spēles ir jāiesniedz demisijas lūgums.
    Vispār brīnos, kas tā par sērgu, ka latviešiem tik ļoti gribas, lai politiķi uzvestos kā lētu melodrāmu varoņi uz provinces teātra skatuves.
    Runājot par konkrēto gadījumu, tad visiem ir skaidrs, ka militarizētās struktūras visā pasaulē ir kā milzu magnēts, kas sevišķi stipri pievelk alfa tēviņus un kompleksainus tipus ar smagām pašnovērtējuma problēmām. Līdz ar to šo personāžu koncentrācija struktūrās ir neproporcionāli liela. Daļa no tiem ir ar nestabilu psihi un noslieci uz vardarbību un asociālu rīcību.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 27.01.2011. 17.07

    @dzeris49
    Tavs risinājums ir nevis politiskā atbildība, bet politiskā gļēvulība (“ai, a man vienalga! labāk sēdēšu mājās!”)! MM nekad nav izcēlusies ar korektiem izteikumiem, bet kaut vai apņemšanās kaut ko darīt lietas labā ir atzīšana, ka iepriekš nekas nav darīts un ka tagad ir jādara! Politiska NEatbildība būtu tad, kad viņa pateiktu, ka viss ir kārtībā, sistēma funkcionē!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 28.01.2011. 07.07

    Sapratu, politiska atbildība, tātad, ir palikt savā amatā, lai kādi mēsli būtu savārīti.
    Kā tas ir Krievijā un citās NVS valstīs, kur ir daudzi “neaizvietojamie” un “nenomaināmie”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 28.01.2011. 11.18

    @dzeris49
    Politiskā atbildība ir uzņemties varu kādas problēmas risināšanā. Tāpat kā Vilks, kurš atteicās no vismaz 2x lielākas algas, ļoti mierīga darba, lai uzņemtos atbildību par valsts finansēm. Aiziešana pie pirmās iespējas ir lūzerisms – cilvēks neredz, ko darīt, lai atrisinātu problēmu! Nu, nedomāju, ka MM turās pie amata tikai naudas dēļ!
    Nevajag piesaukt Krieviju vai NVS, jo labi zini, ka pie mums salīdzinot ar tām valstīm situācija ir ievērojami labāka!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > buchamona 28.01.2011. 12.31

    nasing speciālais, es teiktu, ka pie mums situācija ir nevis labāka, bet citādāka. turklāt šī piebilde, manuprāt, ir būtiska ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 28.01.2011. 14.13

    @valnyx
    Lai dzīvo mazohisms un depresija! Uz priekšu! Zinu, kā lietas notiek Krievijā, Ukrainā un Kazakhstānā, un varu teikt, ka labāk ir pie mums vismaz manā vērtību skalā. Netaisos nevienu pārliecināt, bet arī veļas striķi un ziepes Tev nedošu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 27.01.2011. 13.15

ABC viedoklis skan nesavaldīgi, BET… :)

Ja IR-ša komanda būtu tik profesionāla (žurnālistikā), cik tai pašai gribas, tad kādēļ neredzu šai komandā nevienu, kam būtu neērti par to, ka gan portāla IR, gan žurnāla IR lasītāji (par saviem ziedojumiem, kaut vai — tirgus attiecībās)no IR komandas saņem LETA-s, BNS utml. aktuālo ziņu pārspiedumus, bet — kur =/IR izlasāma iepriekšējā “Alfas” komandiera Zauša dienesta izaugsme, info, kā šis cilvēks tur nokļuva, kurš un kāpēc ir “Omega” komandieris, tāpat arī štāba priekšnieks? Nav tik slepenu vienību, kurās vismaz 3 deguniem vajadzētu būt kaut cik publiskiem: komandierim, štāba priekšniekam un kādam PR/info/”civilimilitāro operāciju virsniekam”. Kāds prieks, kāda laime, ka “Alfas” komandieris un pāris rotmistri atstādināti, BET — kas, kad un kā iecels nākamos?! Kuri un kāpēc tie būs? Vismaz komandiera līmenī? Par to uztraukties un žurnālveidīgam medijam interesēties būtu profesionālaķ nekā lasītājus barot ar all/general purpose brokastu pārslām.

+12
-4
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > piziks 27.01.2011. 13.44

    to Optiskais Tēmeklis
    “BET — kas, kad un kā iecels nākamos?!”
    ————-
    Tici man, tie nebūs noziedznieki Jaundžeikars un Godmanis, kuru katra brīvībā pavadītā sekunde, ir smirdīgs klucis Temīdai mutē, un kaut kas tamlīdzīgs vairs nevarēs atkārtoties.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Maija > piziks 27.01.2011. 16.25

    ABC viedoklis ir tieši laikā, lai sapurinātu IR žurnālistus neļautu tiem slīgt pašapmierinātībā un pamazām degradēties līdz NRA žurnaļugu līmenim.
    demokrātijā kritika ir jāvelta jebkurai varai, tai skaitā arī pašpasludinātajai 4. pēdējai reizēm jo īpaši, tāpēc, ka tieši šai profesijā lielā skaitā salīduši dažādi plānā galdiņa urbēji, kam fizika, ķīmija un matemātika skolas laikā likās nekam nevajadzīgs murgs

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

marčiks 27.01.2011. 13.10

Es nedomāju, ka fakts, ka 4 policisti no 7000 ir izrādījušies noziedznieki, apliecina, ka pastāv milzīgas problēmas ar “sistēmu”. Ir taisnība, ka cilvēki ar noziedzīgām tieksmēm strādā visās profesijās, un frizieri parasti nešaudās tāpēc, ka ieroči viņiem nav tik viegli pieejami. Iekšlietu nozare nu reiz neizbēgami ir saistīta ar ieročiem un spēka pielietošanu, tāpēc arī šādu “ekscesu” sekas ir traģiskākas. Un policisti jau šāva uz cunftes brāļiem nevis tāpēc, lai nogalinātu tieši policistus, bet gan, lai paši varētu aizbēgt.

Par Mūrnieces atbildību par sistēmas trūkumiem, nepilnus divus gadus esot iekšlietu ministrei. Divi gadi nav nemaz tik ilgs laiks. Ne velti Vācijā, Zviedrijā u.tml. valstīs viens ministrs tradicionāli strādā vismaz 4 gadus no vietas. Un reizēm, kritizējot ministrus, mēs aizmirstam, ka ministrs nav diktators, bet tikai milzīgas struktūras vadītājs. Ikvienā ministrijā saduras dažādu politisko spēku un citu cilvēku/grupu intereses. Nav jau tā, ka visi ministram padotie reģionālo struktūrvienību vadītāji, ģenerāļi, augstāka un zemāka līmeņa priekšnieki kopā ar arodbiedrībām nekavējoties skrien izpildīt katru ministra vēlmi. Nē, ir pretestība, bailes no pārmaiņām, no savas ietekmes / amatu zaudēšanas. Tas ir iemesls, kāpēc, piemēram, Lembergs nekad nav patiesi gribējis kļūt par ministru vai premjeru. Jo viņš zina, ka tajā brīdī “saimnieka” tēls sabirztu pīšļos, saskaroties ar tiem pašiem šķēršļiem. Un tas ir arī iemesls, kāpēc Mūrnieces nomaiņa nekādu pozitīvu rezultātu nedotu. Šis ir brīdis, kad kādas pārmaiņas sistēmā īstenot ir vieglāk un pretestība mazāka. Un tas nemainīsies no tā, ka Mūrnieces vietā nāks kāds jauns un, visticamāk, mazāk kompetents ministrs.

+33
-7
Atbildēt

5

    kkristaps > marčiks 27.01.2011. 14.00

    Es piekrītu visam Tevis teiktajam. Ja Bē Sē (Baiba Strautamne) prastu, teiksim, angļu valodu un prastu atvērt ārzemju saitus, viņa jau sen būtu pamanījusi, ka visās angliski runājošajās valstīs, to starpā Apvienotajā Karalistē un ASV, ir policisti, kas pieķerti gan banku aplaupīšanā, gan izvarošanā, gan korupcijā un citos smagos noziegumos. Šaudīšanās Jēkabpilī ir ārkārtas mēroga notikums tikai uz pīļu dīķa fona, un bēdīgi, ka tas tiek izmantots, lai “taisītu” entertainment cienītājiem piemērotus pseidofilozofiskus secinājumus par iekšlietu ministra piemērotību vai nepiemērotību amatam vai – vēl stulbāk – par “politisko atbildību”.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    Maija > marčiks 27.01.2011. 15.58

    piekrītu tajā, ka zirgus uz pārbrauktuves nemaina!
    Mūrniece pēc būtības pareizi pateica, ka tagad IR jāstrādā un nevis jānolien kaktiņā raudāt.
    Ja viņa, ministre, IR pārliecināta, ka zin ko šobrīd darīt un zin kā to izdarīt, tad demisija būtu tikai teatrāls žests un nekas vairāk. taisni otrādi, kamēr atrastu un ar visiem ieinteresētajiem oligarhiem vienotos par nākamo kandidatūru, tiktu zaudēts laiks, sabiedriskā doma “atdzistu” un jebkādas pārmaiņas sistēmā veikt būtu praktiski neiespējami.
    tā, ka šoreiz, ļoti cienījamā Strautmanes kundze ir ar demisijas pieprasīšanu pasteigusies. Tas ir jādara tad, kad Linda pasaka vai kā citādi dara zināmu, ka viņai nav ideju par to, kā reorganizēt policiju un uzlabot tās darbu un kadru politiku. Tad gan demisija ir tieši laikā un vietā!

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > marčiks 27.01.2011. 16.59

    Vēl es gribētu piebilst, ka MM tagad ir ļoti labs MOTĪVS, lai apklusinātu oponentus, kas nevēlas, lai sistēma tiktu sakārtota. Savukārt Baibai tomēr ieteiktu izmantot rakstīšanas principu: PROBLĒMA, CĒLOŅI, RISINĀJUMI, citādi sanāk tāds omes apcerējums par to cik slikta valsts un politika.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 28.01.2011. 06.57

    Atvaino, žurmalista uzdevums būtu problemas un, varbūt, cēloņi, risinājumi jau ir valdības uzdevums.
    Un šī te argumentācija – par Mūrnieci labāks nekas tāpat nebūs, lai tik strādā, ministram nav jāatbild par tādiem “sīkumiem”, ka tikai ir pareizajā partijā, ka politiskā atbildība vispār nav – nu tas viss man jau sāk atgādināt Krieviju, kur arī ir pāris neaizvietojami cilvēki, kas neatbild ne par ko, un kuriem “jāļauj strādāt”, lai kādi mēsli nebūtu notikuši.
    Man jautājums visiem – ja ministrs būtu no TP, jūs arī spriestu tāpat?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > marčiks 28.01.2011. 11.13

    @dzeris49
    1. Tad man jājautā, ar ko žurnālists atšķiras no jebkura cita cilvēka? Par ko no maniem nodokļiem tiek apmācīti 50 “komunikāciju” studenti katru gadu, ja tie “speciālisti” tikai spēj aprakstīt problēmu? Kur ir pievienotā vērtība? Sabiedrība nav stulba – cilvēki paši spēj saprast problēmu!
    2. Ja jau žurnālista uzdevums ir norādīt uz problēmu un cēloņiem, tad Baiba ir reāli nokavējusi ar savu rakstu par veselām 2 dienām, jo MM jau paziņoja, ka viņa redz būtiskas problēmas sistēmā un identificējusi arī vairākus risinājumus.
    3. Jā, ja būtu no TP, arī tā spriestu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 27.01.2011. 13.00

“Tāds piedzimis un katras profesijas pārstāvju vidū ir noziedznieki” – nu šito Mūrniece labāk varēja neteikt, labāk būtu paklusējusi.
Bet:
Mums ir tādi anekdotiski veidojumi kā cilvēktiesību birojs un tā senils priešstāvis, kuram nav nekāda sajēga par cilvēktiesībām.
Mums ir KNAB, par ko tas ir pārvērsts, visiem zināms.
Mums ir ST ar Muižnieci.
Godīgiem juristiem, advokātiem, tiesnešiem mums karjera valsts juridiskajā sistēmā slēgta, toties pilns ar visādiem šaubīgiem tipiņiem.
Mums ir ministrijas, aģentūras, valsts iestādes, kur katru gadu konstatē milzīgus valsts naudas nelikumīgus tēriņus, kādam tas interesē?
Godīgi profesionāļi šai valstij nav vajadzīgi nekur, visas vietas aizņemtas ar savējiem.
Turpinās legāla valsts nozagšana caur pārblīdušo un neefektīvo administratīvi – birokrātisko aparātu, iepirkumiem, būvēm, remontiem, ko šis aparāts rīko, un kāds nopietni grib te kaut ko mainīt?
Mums ir Saeima, kuras vairākums ir nedomājošas un bezatbildīgas aitas un auni, kuri blēj tikai pēc pavēles, un kuras uz visu augšminēto mierīgi noskatās.
Mums ir tauta, kas jau 20 gadus balso par tādu saeimu.
Varētu jau vēl turpināt, bet, nav vērts, jau pietiek, lai šo valsti varētu apzīmēt kā failed state vai tuvu tam.
Un kāpēc kāds domā, ka policijā mums jābūt kaut kam savādākam?
politiķi un ierēdņi, partiju ielkteņi, barojas no sava amata iespējām – iepirkumi, utt., un policisti barojas no tā, ka tiem ir ieroči.
Viss loģiski.

+16
-7
Atbildēt

1

    Vilma Kovaļova > mary75 27.01.2011. 21.48

    par Saeimu- aitas un auni- pilnigi precīzi. Tikai daži tur pārsniedz aitu un aunu līmeni. Neredzu lietderību viņu esamībai- demokrātijas izk;artne bez jebkāda satura un j;egas, plika forma. Teikšu godīgi- jau ilgāku laiku velk uz spēcīgu protesta akciju, jo vairs nav spēka skatīties uz šo MAUCĪBU, pašcieņa neļauj to paciest. Bet vairāk neizteikšos, jo piešūs vēl krimināllietu par aicinājumu uz valsts iekārtas gāšanu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 27.01.2011. 12.56

Es labi saprotu, kāpēc Jaundžeikars sāka sistemātiski nomelnot Mūrnieci, es pieņemu, ka neveiksmīgajam “politiķim” Sūnam arī varētu būt iemesls nomelnot Mūrnieci, es saprotu, ka pēc datu zagļa “Neo” atbalstītājas Naglas kratīšanas žurnālistiem radusies vēlme šiem kadriem piebalsot. Es tikai nesaprotu, kāpēc kādam vajadzētu tērēt kaut pāris latu, lai atbalstītu šo riebīgo un nožēlojamo pasākumu kā tādu un žurnālu IR it īpaši, ja šādas pašas ķengas par baltu velti var izlasīt Delfos vai TVNetā, vai Apollo, droši vien arī citos šāda paša līmeņa gutter press medijos, piemēram, izcilā “žurnālista” Lato Lapsas lapelē. Protams, tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis …

+9
-10
Atbildēt

4

    mary75 > kkristaps 27.01.2011. 13.29

    Tas ir viedoklis, kur te nomelnošana?
    Vai tad, pēc tavām domām, Ir drīkst publicēt tikai pozitīvus viedokļus par Mūrnieci un pārējiem?
    Tad atkal es domāšu, ka nav vērts maksāt to naudu par šo žurnālu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > kkristaps 27.01.2011. 22.33

    Talantīgajai un godprātīgajai BS, dzīvojot Aizspogulijā – Mežparkā un turīga vīra kabatā, vien dažreiz ar tankveida džipu aizstūrējot līdz Matīsa tirgum – sašķobījusies realitāte.

    Žēl.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > kkristaps 28.01.2011. 07.01

    Un kāds rakstam sakars ar to, kur B.S.dzīvo, un kas viņai vīrs?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > kkristaps 28.01.2011. 15.31

    Nu jauks viedoklis! Paldies! Gribās jau arī šādus lasīt! Bet es “IR” atbalstu un atbalstīšu! Ari finansiāli! Jūs variet atbalstīt ko tikai sirsniņa kāro! Vēlreiz paldies par savu viedokli!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 27.01.2011. 12.51

Vēl nevienam no ministriem nav izdevies salauzt Čevera izveidoto sistēmu, kad IeM, tika padarīta par “pārdaugavas” struktūrvienību, bet daļa no ministriem to arī turpināja un attīstīja.

+13
-3
Atbildēt

0

piziks 27.01.2011. 12.49

Skaistum, — drošāk ir atstādināt solīdo Ķuzi, jo tas par atstādināšanu mazāku troksni taisīs… :)

+3
-7
Atbildēt

0

lailabidzane 27.01.2011. 12.43

.
;)))

0
-3
Atbildēt

0

Līga Smildziņa-Bērtu 27.01.2011. 12.38

Esmu par Ķuzi dzirdējis no pašu policistu aprindām,ka esot pārāk inteliģents priekšnieks tādam amatam.Vai pārmest Mūniecei,to,ka viņa policijas seju centās padarīt labāku,gudrāku…?Nu nezin vai,jo tad pat viņa amatā var iesēdinā “tādus” Alfas darboņus.Nejauši.Un ko tad?
Ir cita lieta,drīzāk piekristu,ka L.M varēja Dombrovskim iesniegt demisijas rakstu,bet Dombrovskis būtu varējis to apspriest ar nozaru speciālistiem un TAD pieņemt lēmumu.

+9
-4
Atbildēt

1

raimonds_bossltd 27.01.2011. 12.36

Paldies Baiba, Tavs raksts rosina domāt. Pēc nākošas autoavārijas būtu jāatzvīņo Zivtiņš.

+11
-3
Atbildēt

0

silvija_vitina 27.01.2011. 12.35

Kas tā par naudu? no kurienes nākusi un uz kurieni tai vajadzēja iet?

+1
-1
Atbildēt

0

piziks 27.01.2011. 12.32

Paldies, Baiba! Vērtīgas pārdomas ar faktu papildinājumiem. Ieprieksējās 2 dienās, tepat IR-ša komentos, izskanēja tās pašas idejas un aizdomas.

Nu, MM gan izskatās grafiski pārāk solīdi — atbilstošāk šoreiz būtu MinMū-ū.

Ja pati neiet, dzīt prom nav vērts, — vai kāds ministrs vidēji pie mums ļurkājas pa vadldību ilgāk par 2 gadiem? Tērēt enerģiju un nodokļu vājos resursus tīšai nomaiņai nav vērts, — šai pogai vismaz varēs uzdot jautājumus par mēteli. Demisiju pieprasīšana Latvijā gan vairāk saistāma ar politisko ieriebšanu politiskajiem konkurentiem, — no pogu maiņas nekas īpašs iekšlietās jau nemainījās ne pēc Kristovska cietumnieku migrācijām, ne pēc pažarnieku šova un Turlā aiziešanas. Tika pievērsta uzmanība problēma, palielināts/pārbīdītas tika finansējums problēmu risināšanai, bet pati ministra demisija neko nemainīja. Nemainītu arī šoreiz. Lai atsēž līdz valdības maiņai, — nebūs šai tik daudz liekas uzmanības jāpievērš, ja laikus virtuālo fermu kops.

+6
-7
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam