Pret Zatlera pārvēlēšanu trešdaļa iedzīvotāju

34

Komentāri (34)

olesja101 13.01.2011. 16.27

Virsraksts galīgi garām – esmu ļoti vīlusies žurnālā….Vispār jau pēc rakstītā iznāk ,ka 2/3 ir par Zatleru.Katrā gadījumā tā ir pilnīgākā manipulācija ar lasītāju apziņu.

0
-1
Atbildēt

0

Eva Jēkabsone 13.01.2011. 01.42

Vai tiešām tas būs vienīgais stils Latvijā – izvēlēties mazāko ļaunumu? Es gan ļoti ceru uz paša Daktera godaprātu vismaz pēc 4 gadiem (labāk vēlāk, nekā nekad) atzīt, ka labs Dakteris nenozīmē labs Prezidents, un atteiksies kandidēt,lai Saeima var izvēlēt Latvijai Prezidentu!

+3
0
Atbildēt

0

kdaljajev 12.01.2011. 18.18

Uz trejmeitiņu fona no Vienotības,izskatās labāk.Nereāli,ka kāds spēcīgs kandidāts parādīsies tuvākajā laikā,kuram būtu Saeimas atbalsts.

+2
-2
Atbildēt

0

vupats 12.01.2011. 16.54

Mani, kā savulaik ar medijiem saistītu cilvēku, no visas sirds fascinē šīs ziņas virsraksts.

Tās autoram – SERVUS!

Un vienlaikus – mans dziļš nicinājums.

Tas bija viens no galvenajiem iemesliem, lai pamestu Latvijas “žurnālistikas” vidi.

+2
-2
Atbildēt

0

austrisv 12.01.2011. 16.17

Zatlers ne tuvu nav ne Ilvess ne VVF!!! Tas, ka viņš bija labs ārsts vai administrators “Traumās”, jau nepierāda to, ka Zatlers ir labs un cienījams prezidents!
Nu nekādi nevaru aizmirst to viņa nodokļu nemaksāšanas lietu, kad šis kungs strādāja arī ARSA , kā arī piepelnījās uz sievas vārda reģistrētās firmas protēzēm!
Būtu viņš tiešām samaksājis par tiem gadiem, tad cienītu šo kungu, jo kam negadās, bet kļūdu atzīst! Tācu Zatlers to nodokļu nemaksāšanas traipu nav nodzēsis!
Vienīgi Latvijas valstij iznāktu lētāk, ja jāuztur mazāk prezidentu- pensionāru ar dārgiem dzīvokļiem Rīgas centrā, dārgu mašīnu un sekretāri nezin kāpēc? lai paliek, būs lētāk!

+5
-1
Atbildēt

1

    Arcijs > austrisv 12.01.2011. 17.57

    Diemžēl viņam pietrūka godaprāta(vai naudas?…).Domāju, Zatlers pierādīja, ka var būt prezidents. Īstenībā nav tik svarīgi viņš vai kāds cits, kad tik neļauj tautai balsot. Citādi būs hūtesvīrs, Lauris Reiniks vai vai labākajā gadījumā Renārs Kaupers.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

guncho 12.01.2011. 15.03

Ņemot vērā iepriekšējo prezidentu popularitāti (īpaši Vairas Vīķes – Freibergas), secinu, ka sabiedrības atbalsts Zatleram pēc 4 gadiem prezidenta amatā ir salīdzinoši neliels, tāpēc nav vērts pārmest par rakstam izvēlēto virsrakstu.
Protams, Zatlers 4 gadu laikā ir “audzis”, tomēr tik un tā piekrītu Sandras Freibergas viedoklim Diena.lv, ka Zatlers ir vājš prezidents.
Ja runā par prezidenta vēlēšanām – pieņemu, ka valdošā koalīcija izvēlēsies Zatleru, nevis mēģinās meklēt kādu labāku kandidātu, pakļaujot riskam koalīcijas stabilitāti. Kaut kā neticu, ka “Vienotība” un ZZS spēs vienoties par kādu citu spēcīgāku kandidatūru.

+6
-1
Atbildēt

3

    ievuliitis > guncho 12.01.2011. 15.16

    Nebūt neesmu Zatlera fane, bet vai tad pēc Ulmaņa jebkurš ar intelektu apveltīts tanī krēslā netiktu uz rokām nesāts tikai par to, ka vairs nav jākaunas par savas valsts prezidentu.
    Tāpēc jūsu apgalvojums par iepriekšējiem prezidentiem man izklausās nu ļoooooti pārspīlēts.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    guncho > guncho 12.01.2011. 15.32

    Vai iepriekšējā komentārā minēju savas domas par Ulmani?! :) Tas, ka Ulmanim savulaik bija lielāks atbalsts, nenozīmē, ka es viņu vērtēju augstāk par Zatleru.
    Kārtējo reizi – lasām, ko gribam izlasīt, nevis to, kas rakstīts…
    Par Zatleru – varbūt nekaunos, bet lepns arī neesmu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > guncho 12.01.2011. 16.32

    Nevajag apvainoties, bet, ja es lasu par iepriekšējiem prezidentiem daudzskaitlī tad domāju Ulmani un VVF. Ja bija domāta tikai VVF, tad vajadzēja lietot vienskaitli, nē?
    Kurā vietā Ulmanim bija lielāks atbalsts?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

mariam 12.01.2011. 14.44

Nu kāda gan nozīme, ko domā aptaujātā tauta šai jautājumā. Būtiski ir tas, ka viņš ir manipulējams un prognozējams – tas arī der tiem, kas ir reālās varas. Un tā kā šim amatam, bez kura Latvijā ļoti labi varētu arī iztikt, ir vien reprezentabla nozīme, tad noteikti, ka neviens spēks pārlieku neiesprings un galu galā atstās to pašu, kas ir – vismaz droši, nekā ar tādu Vairu.

+2
-2
Atbildēt

0

zs_berzgli 12.01.2011. 14.44

0
0
Atbildēt

2

    dro > zs_berzgli 12.01.2011. 14.51

    Nekā ievērības cienīga gan neatradu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > zs_berzgli 12.01.2011. 15.04

    Pupu mizas tas pats krūšturis vien tik esot – protēze paliek protēze…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 12.01.2011. 13.44

LNT sponsorētām “aptaujām” ir pupu mizu vērte.

+12
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 12.01.2011. 13.43

Kamēr atklātībā nav parādījusies neviena cita kandidatūra, šādām aptaujām nav jēgas.
Kāpēc LNT un “TNS Latvija” uzdod so jautājumu? Tāpēc, ka tiem, kas “pasūta mūziku: LNT, ir cits kandidāts – Zatlers izrādījās ne tik vadāms, kā cerēja. Tāpēc tiek sagatavota augsne jauna ērtāka prezidenta kandidāta izvirzīšanai.

+10
-3
Atbildēt

8

    snjuu > ievuliitis 12.01.2011. 13.53

    :) Šādām aptaujām vispār ir maza jēga, ja ņem vērā, ka LV Prezidentu ievēl Saeima.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 12.01.2011. 14.05

    Kristap!
    Mūsu valstī mūsu Saeima ļoti uzmanīgi ieklausās tautas viedoklī:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > ievuliitis 12.01.2011. 14.08

    Kur teikts, ka cits kandidāts ir padomā tikai sliktajiem zēniem, kas pasūta mūziku LNT? Vai tad starp gaismas nesējiem neviens rumpis nemēra savu dibenu prezidenta krēslam?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 12.01.2011. 14.25

    Nu ne jau par velti no Abolti’nas Elertes un Za’ka puses taadi uzbraucieni Zatleram, manupraat, pirmaas divas preec taa kreesla stipri kaaro.
    Zatlers, tomeer, pieraadiija, ka nav galiigi lupata.
    Nav VVF, bet, nav arii Ulmanis, lai dziivo un straadaa taalaak.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 12.01.2011. 14.30

    J.Biotop
    Droši vien, ka ir.
    BET! Gadījumā ar LNT un viņas sadraudzības sabiedrisko pētījumu firmu tiem nav nekāda sakara. Ja atceries, shēmotāji iebīdīja Zatleru prezidenta krēslā. Diemžēl jau otro reizi – pārrēķinājās. Pirmais gadījums, ja atceries, bija Loskutovs. Arī Bojārs ar Vīķi-Freibergu nedabūja gaidīto dividendi, bet tas ir cits stāsts no citas “operas”.
    Tieši tāpēc tagad tiek sagatavota augsne jaunai kandidatūrai.
    Vai pietiekoši saprotami paskaidroju savu viedokli?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > ievuliitis 12.01.2011. 15.01

    Ož pēc kārtējām vēlēšanām bez izvēles…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > ievuliitis 12.01.2011. 18.42

    LNT logo joprojām ir zilā, nevis oranžā krāsā? un kāpēc ziņu raidījums nesaucas ‘šķēles balss’? :)
    bet zatleru… lai vai kāds nu viņš būtu, tā tomēr ir laba kompromisa figūra. un nav jēgas tagad meklēt citu un vēl vienam izdalīt absurdi lielas pilnvaras: kā mūža pensija + dzīvoklis + citi labumi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 12.01.2011. 18.53

    Piekrītu tev, frukc. Uzraksti LNT lai izbeidz savas spēlītes:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kinskis 12.01.2011. 13.27

šajā gadījumā puspilnā glāze ir Diena: “31% iedzīvotāju atbalsta Zatlera atkārtotu ievēlēšanu prezidenta amatā”
Pustukšā glāze IR: “Pret Zatlera pārvēlēšanu trešdaļa iedzīvotāju”.
1:1

+6
-2
Atbildēt

0

janazakovica 12.01.2011. 13.26

kada jega vispar no prezidenta kuram ir tikai reprezentativas funkcijas un kurs vispar ir ieliktenis un arsts traumatalogs.vina pasdarbiba arpolitikaa par nodoklu maksataju naudu..domaju ka vairums cilveku vinu neatbalsta..lai ka vins pucetu savas spalvas par nodoklu maksataju naudu.arsts nevar zinat kaa javada valsti ja vienigi vinam ausi necukst padomniece cekistu drauga kukula sieva..

+8
-6
Atbildēt

1

    re_marx > janazakovica 13.01.2011. 14.14

    Prezidents vada valsti līdzīgi kā klapes vada zirgu – prezidents valsti nevada. To dara valdība, par ko atbild ministru prezidents. Prezidents reprezentē valsti un pieskata, lai saeima necūkojas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 12.01.2011. 13.14

Ņemot vērā to, ka atbalstītāju un pretinieku skaits ir līdzīgs un kāds gabaliņš ir jāatvēl arī kļūdai, virsraksts ir sanācis tāda “pustukša glāze”…

+4
-2
Atbildēt

1

    anita_meistere > snjuu 12.01.2011. 15.30

    vai tad pilsoņiievēl prezidentu? nē tak..aptaujai nav nekādas jēgas!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam