Rēzekne prasīs kompensēt elektrības piegāžu traucējumus

29

Komentāri (29)

Ivars Alksnis 09.11.2015. 14.35

nejēdzu parediģēt

KĀ?

0
0
Atbildēt

0

piziks 08.01.2011. 20.58

Pecisk, nekritiska ticība savējiem ir atzīstama savā “barā”, partijā, interešu grupā. Varen savējīgi pasteidzies paslavēt premjeru par pareizu pateikšanu, ka 13,5 tūkstoši jau nav nekāda… Abi jūs tādi bravūrīgi zeļļi tātad. Dombrovskim gan nācās pārdomāt. Kādēl gan? Protams, Tev, Pecisk, mainit viedokli taču nav obligāti, vai ne? Interesanti, kā savu viedokli nu pamatosi? :)

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 06.01.2011. 11.52

to Bet
Varētu piesūtīt sarainiem megazagļiem Miķelsonam un Šķēlei, oranžai tauku pikai Kalvītim un visiem tiem pārējiem kropļiem, kas bīdīja Rīgas TECII 2. kārtu, kuras pāri palikušo siltumu nebūs kur likt, un pretojās energo objektu decentralizācijai.

0
0
Atbildēt

0

austrisv 05.01.2011. 15.45

Interesanti, kam piesūtīs to rēķinu? Labāk būtu to piesūtījuši debess un zemes pavēlniekam, jo tas taču to atkalu uzsūtīja tieši Rēžeknei!

+4
0
Atbildēt

0

astra_ozo 05.01.2011. 14.09

kāpēc pašvaldības nesūdzas par netīrītiem ceļiem un neizvestu sniegu. Šodien pa Rīgu vispār vairs nevar pabraukt, dažās ielās no trīs joslām palikusi viena, Ir vietas, kur daži gudrīši vēl noliek auto tā, ka lai to apbrauktu, jāiebrauc pretējā joslā. Kur risinājumi, idejas? Ak jā – par to jau atbild pašas pašvaldības…

+3
0
Atbildēt

1

    piziks > astra_ozo 05.01.2011. 22.25

    Beigu beigās viss atduras pret gala patērētāju arī: vakar Kr. Barona ielā vien ōluhs bija savu auto atstājis tik tuvu tramvaja sliedēm, ka sastājās zibenīgi ķēde no 3 dubultvagonu sastāviem, garām brauca pa to laiku 4 (!) municiPāļu ekipāžas, kas klamburus stellē visur kur, tad nu tie pāļi brauc vien pēc otra garām un brīnās, kas notiek… Tikko otrā tramvaja vadītāja attapās — nevis vecis, kas pirmo vadīja –, tā skaļajos sakros palūdz pasažierus, sanāca 5 — 6 vīri un to dzelzi pacēla nost: tikko sakustējās tramvajs un nekas vairs nebija jāceļ, pirmā Pāļu ekipāža bija klāt, lai uzlīmētu plāksteri… :) Jaunāki un veselāki par tiem cēlājiem gan bija tie pāļi, toties = labi savas dalas menedžeri, ar auto par Rīgas nodokļmaksātāju naudu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 05.01.2011. 13.50

.
Tā nu tas ir, ka Latvijā absolūtais vairākums elektropārvades līniju realizētas ar gaisa pārvades metodi. To nomaiņa uz kabeļiem nav ne gada, ne piecu jautājums pat tad, ja ieguldītu nereāli milzīgus līdzekļus.

Drošības joslu paplašināšana tikai nejēgām šķiet tāds nieks. Pa tad, ja izdotos atrisināt visus juridiskos jautājumus, praktisko darbu apjoms ir ļoooti nopietns.

Neticu, ka Latvijas lielākajā uzņēmumā nav izstrādāti krīžu menedžmenta plāni. Uz papīra vai elektroniskajos failos tādi noteikti ir.

+2
-2
Atbildēt

4

    lailabidzane > lailabidzane 05.01.2011. 14.00

    .
    Grūši tikai ar to plānu realizēšanu.
    Pat sabrauktam ezītim vajadzētu būt skaidram, ka situācijās, kad atjaunošanas remontdarbi simtkārtīgi pārsniedz vidējos rādītājus, speciālisti (uzņēmuma darbinieki – montieri) ir jāizmanto tikai un vienīgi specifisko darbu veikšanai. Viņiem nevajadzētu nodarboties ar koku zāğēšanu un ceļu tīrīšanu.
    Koku izzāğēšanai var pieaicināt tos, kas to dara ikdienā.
    Un ceļu tīrīšanai uzņēmumus ar attiecīgu tehniku.
    Tikai par šādām iespējām būtu jārunā, un jāvienojas jau vasarā. Un tad tajā krīzes plānā jāieraksta kādi vārdi, telefoni un e-pasta adreses.
    Tāpat ar spectehniku. Nav Latvenergo 50 nedēļas gadā “jāmarinē” speciāliem apstākļiem paredzēts transports. Tāds ir gan armijai, gan robežsargiem. Tikai vasarā ar viņiem jāparunā. Un plānā atkal kādi vārdi un telefona numuri jāieraksta.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.01.2011. 14.07

    .
    Un vēl par komunikāciju.
    Var jau saprast, ka tajā centralizētajā infosistēmā sēž cilvēki, kuri ir speciāli trenēti neatbildēt. Par lietu patieso būtību neatbildēt. Sistēma darbojas tā, kā traumu gadījumu risināšanu, ar ieplānoto ğimenes ārstu iesaistīšanu, raksturoja prezidents – sūtīt pie ğimenes ārsta ar salauztu kāju ir tas pats, kas likt cilvēkam kādu laiku stāvēt koridorā, un tad sūtīt tālāk pie speciālista.
    Tieši tāpat ar Latvenergo informācijas dienestu – pazvani un “stāvi koridorā”. Ilgi stāvi. Varbūt kaut kad kāds kompetenti atbildēs. Bet varbūt arī neatbildēs.
    Vismaz krīzes situācijā tur vajadzētu nosēdināt cilvēkus, kuriem kompetence un pilnvaras atbildēt. Dažādu līmeņu direktorus vai to vietniekus, piemēram.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > lailabidzane 05.01.2011. 22.30

    Eu-eu, — Viszemē un Latgalē sniegs ir katru gadu un gana biezs, sniega motocikli, vismaz pa 5 novadā nebūtu pārmērīgs iekonservējums. Stulbāk ir šobrīd, kad lielāko daļu darbdienas montieri brien, nevis vadus vieno. Un zāģēšanas juridiskās nianses bija jāsaspriež un jātrisina jau pēc 2005. gada skolasnaudas, kur nu pēc pērnās. Nav valdītājiem atbildības izjūtas! Kādēļ Domburšovā z/s “Kalnavotu” Dzenim var būt lapiņa rokā, cik kurā gadā, kurā mēnesī “Latvenergo” klientu ‘tukstošiem nav bijis elektrības, bet nav ne Žīguram, ne Kamparam?! A?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > lailabidzane 05.01.2011. 22.33

    Par pāreju uz zemē ieraktiem kabeļiem Latvijas laukos var runāt vienīgi pilnīgi plānprātiņi, kam nav jēgas par izmaksām un rentabilitāti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 05.01.2011. 12.03

Būšu mīnusu karalis – Valdis šoreiz pareizi pateica. 13.5 tūkstoši mājsaimniecību nav ārkārtas stāvoklis valstī. Taču tā ir un paliek ļoti *nopietna* problēma. Šoreiz pa galvu ir pelnījis gan “eksperts enerģētiķis” Miķelsons, gan valsts pārvaldnieki. Problēma taču nav jauna – tā ir bijusi gadiem. Šķiet, ka valdībai ir jāieraksta Latvenergo noteikumos par obligātu peļņas novirzīšanu valsts stratēģiskā resursa – elektrolīniju – kopšanai un aizsardzībai – ja jau cilvēki to nesaprot paši par sevi.

+6
-4
Atbildēt

5

    piziks > andrisskrastins 05.01.2011. 12.57

    Pecisk, kas tad nu?! JL taču “Latvenergo” uzmanīšanai pie lielā galda Vili Vītolu ietamponēja! Kādu iemeslu dēļ šis gan sliktā atmiņā palicis tiem struktūrvienību vadītājiem inženieriem, kuru konstruktīvās programmas tika apcirptas ar sī politiebāzeņa iedomīgo augstprātību.

    (Iepriekšteiktais nenozīmē, ka nav zināmi Viļa Vītola vairāki labie darbi, tik tiem ar “Latvenergo” nekāda sakara, diemžēl.)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Marija > andrisskrastins 05.01.2011. 13.15

    >Optiskais
    Cik tad ilgi Vītols bija Latvenergo padomē? Tu tiešām domā, ka viņš ir atbildīgs par to, ka Miķelsons un co neiepirka atbilstošu transporta tehniku remontiem ziemas apstākļos?
    Brīžiem man liekas, ka ikviens no JL Tev ir kā vērsim sarkana lupata…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Linguistical, SIA > andrisskrastins 05.01.2011. 15.54

    Pag, pag, Pēteri. Vai tad Tevis slavētā valdība nesen parakstīja, ka cik tur tos % no valsts uzņēmumu peļņas jāizmaksās dividendēs, praktiski neko neatstājot uzņēmumu izgausmēm. Vai Tavi vārdi nav pretrunā ar Tavu elku Dombrovska un Vilka nostāju?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 05.01.2011. 17.01

    Ja tu Aleksej drusku iedziļinātos, tad Latvenergo tika traktēts kā izņēmums – joprojām lielākā daļa peļņas paliek viņiem. Turklāt ir runa par iepriekšējiem gadiem, kuru laikā līniju apkopšana tika veikta reti un uz goda vārda. Nebija sistemātiskas pieejas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    egfoto > andrisskrastins 05.01.2011. 19.22

    Piedod, bet tu esi muļķis. Protams, ka nieka 13.5 tūkstoši iedzīvotāji nav ārkārtas stāvoklis.
    Vienkārši ir jānosaka normāls sadales tarifs, kas arī ļautu uzņēmumam ieguldīt līdzekļus tīklu attīstībā. Nevajag murgot par kaut kādu peļņas novirzīšanu.
    Lūdzu pierādījumus saviem vārdiem, ka iepriekšējos gados līniju kopšana tika veikta reti un uz goda vārda?!? Savādāk rodas sajūta, ka tu esi standarta d****, kam tikai doma piekviekt ēteru.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

viesturs 05.01.2011. 10.53

visā savā krāšņumā norit latviešu nacionālā spēle-“neko nezinu, tas uz mani neattiecas un nav mans pienākums” izvairīšanās no jebkādas atbildības-lūk tas ir modernās LV “ideoloģiskais pamats”.Jebkura dabas krīze atkailina “sistēmas” efektivitāti.vienā valstī pēc vāja lietiņa, vai sniedziņa viss sabrūk un iestājas haoss, citā pat pamanīt neko nevar…
šķēles brālēnam bij jādomā kā fīres nofīrēt un iepirkt astoto jaguāru nevis kā kabeļus zemē sarakt….
un atziņa viena-būs vēl sūdīgāk….jo pavasarī būs ahūni plūdi…aū spilves pļavas..

+3
-3
Atbildēt

0

lebronj2356 05.01.2011. 10.23

Man nav skaidra viena lieta – ja gadu no gada ir zināms, ka koki lūzt uz līnijām, kas caur mežiem iet, kāpēc nepaplašina stigas pēc vienkārša aprēķina, lai neviens koks tajās krītot netrāpītu ne vadiem ne stabiem ? Kokus taupām, zaļie neļauj ?!

+2
-1
Atbildēt

3

    disassociative > lebronj2356 05.01.2011. 10.35

    Bet varbūt ieguldīt daļu peļņas, nevis to izmaksāt dividendēs, un beidzot aizstāt stabus ar pazemes kabeļiem?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > lebronj2356 05.01.2011. 14.49

    es gribētu dzirdēt tavu viedokli, kad valdība nolemtu, ka caur tavu mežu novilktā elektrolīnijas aizsargjosla būtu jāpaplašina no esošiem metriem līdz 20 katrā virzienā! Domāju Satversmes tiesa naktis negulētu visu sūdzības apkopojot!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 05.01.2011. 16.27

    Ja sedz koksnes vērtību lūdzu, bet tev gan laikam labāk patīk rudens/ziemas romantiskie vakari tumsā, vai ne racionalizator ?

    P.S. Atsevišķām lauku mājām vislabāk sev izveidot gan vēja, gan saules enerģijas devējus, un nelietot Latvenergo produkciju vispār !

    0
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 05.01.2011. 10.08

Vienotībai nav laika šādām lietām, jākasās par varu partijā. Valsts var pagaidīt, kamēr Āboltiņa ar Kristovski izvillosies. Iespējams, ka līdz tam jau arī situācija atrisināsies.

+5
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam