ZZS: aizmirstiet par reformām veselības aprūpē un izglītībā

68

Komentāri (68)

aivarsk 03.06.2015. 20.43

Nesadzirdēja!

+1
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 23.12.2010. 09.04

Tā interesanti sanāk. Itkā saka, lai aizmirstam par reformāma, bet tajā paša laikā paši taisās slēgt čupām slimnīcas un skolas. Kas tad tas ir ja ne reformas? Tad tā arī sakiet, lai aizmirstam par sakarīgām, jēdzīgām un pārdomātam reformām, bet idiotiskās redzēsim pilnā krāšņumā.

+2
0
Atbildēt

0

bekijja 22.12.2010. 21.32

Vot ko nu grūti saprast, to grūti saprast. Atbilde “reformas neveiksim” norāda uz ZZS aprobežotību. Slabo ZZS saņemties un piedāvāt, kā patiesi vērtīgas reformas veikt pēc iespējas izdevīgāk iedzīvotājiem?

Tas nav nekāds sarežģītais uzdevums. Tikvien kā izdomāt un vienoties, ko gribam redzēt kā izglītības sistēmas galaproduktu – kādi cilvēki ir vajadzīgi nākotnes Latvijai? Un pēc tam saprast, kāda izglītības sistēma ir nepieciešama, lai tāds cilvēks izveidotos?

Tas pats attiecas uz veselības sistēmu – veselības sistēmas mērķim taču vispirmām kārtām būtu jābūt veselam cilvēkam nevis arvien pieaugušiem izdevumiem slimo ārstēšanai, arvien lielākam slimnīcu, dakteru un māsiņu skaitam!

Tak saņemieties ZZS un izdariet ko patiesi radošu un lietderīgu. Visas kārtis jūsu rokās!!!

+4
0
Atbildēt

0

lasma_m 22.12.2010. 20.01

Būtu Vienotība veidojusi valdību ar SC, būtu varējuši izvairīties no problēmas, kas saucas “aizstāvet savus feodālos valdijumus un vasaļus par katru cenu”

+2
-1
Atbildēt

1

    mary75 > lasma_m 22.12.2010. 20.51

    Es pamazām nonāku pie līdzīgām domām.
    Bet, tur atkal būtu citas problēmas, grūti pateikt, kurš ļaunums būtu mazāks.
    Manuprāt, vajadzēja, tomēr, iet ar abiem, tad neviens nevarētu tā šantažēt un nebūtu tāda atkarība ne no viena, ne no otra, pie gudras un viltīgas politikas, saprotams.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

girts_gansons 22.12.2010. 17.48

Par “uzblīdušās” ierēdniecības rašanās iemesliem teica Veismane LR1 raidījumā vakar 18.30. Doma tāda: uzdevumu izpildīt neprot, bet likumīgi atlaist nevar. Atliek pieņemt klāt varošus.

+2
0
Atbildēt

2

    mary75 > girts_gansons 22.12.2010. 18.06

    Un kurš mums ir tiesīgs mainīt likumdošanu, lai nevarošus var atlaist?
    Un kāpēc nemaina?
    Nevar vai negrib?
    Izklausās pēc totāla absurda – jātur lieki cilvēki un jāmaksā tiem no budžeta, jo nevar atlaist.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > girts_gansons 22.12.2010. 20.40

    Ļoti precīzi. Šodien noņēmos pa vienu valsts iestādi. Vakarā gribējās ņemt beisbola nūju. Labi, ka sniegs bija jārok, izlādējos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 22.12.2010. 17.42

Kā Lembergs teiks, tā būs.

+3
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 22.12.2010. 17.30

taatad reformu nebuus , ļoti komoonistiski…

0
0
Atbildēt

0

garausiitis 22.12.2010. 17.20

Lai bišķi norimst LK izsauktās putas un tad jau manīs, kas būs . Nebrīnīšos , ja tos 50 mio nemaz nevajadzēs konsolidēt beigās. Domāju atliek pagaidīt nedaudz.

+3
0
Atbildēt

0

shots 22.12.2010. 15.58

Kolēģi, bet kāpēc Vienotībai ir jāuzņemas atbildība par Izglītību, Veselību?
Sitiet ZZS, kas gadu no gada viņu valdības laikā ignorēja reformu nepieciešamību šajās nozarēs. Kāpēc kādam būtu jāpazudina sevi, ja kāds cits nav izdarījis savu darbu?

+5
-1
Atbildēt

1

    mary75 > shots 22.12.2010. 16.02

    Tur jau tā problēma, ka visi domā tikai par saviem reitingiem un savu izdevīgumu, valstiska domāšana nav nevienam, tāpēc no atbildības vairās visi, bet, kādam tas taču ir reiz jādara.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 22.12.2010. 14.11

Vispār jau Brigmanis ir populists lielā mērā, bet Vienotība ir tomēr smagi samelojušies ar to budžetu, jo nekādas reformas bez apgriešanas un pakalpojumu samazināšanas nav un parējo noveļ uz jauniem un lielākiem nodokļie, nupat jau atkal runā ka varētu, kaut gan pat aizdevēji atzinuši un paši piekrituši, ka tas vairs nav produktīvi…nodokļi papildus protams mazajiem cilvēkiem, ne jau bankām, spekulantiem vai kompānijām !

Domāju, ka beigās ar to 50 milj. papildus sakasīšanu, sevišķi uz slaukšanas rēķina, nekas īpaši nesanāks !

+3
-3
Atbildēt

1

    Maija > lebronj2356 22.12.2010. 14.39

    Brigmanis visupirms ir PSKP (analogs Hitlera nacionālsociālistu partijai) Latvijas filiāles algots vidējā līmeņa menedžeris. Tāds pats bija arī viņa kompanjons ar hūti no ostas pilsētas. ZZS ir faktiski vienīgā Latvijas politiskā partija, ja neskaita SC, kuras vadībā un spicē ir palikuši PSRS laika okupācijas varas nomenklatūras darboņi. Tas visu izsaka par šo partiju. Lauku tantuki par šiem balso, jo toreiz sovhozā un kolhozā visiem bija darbs, kaut sūdīgs, un pašas bija jaunas un iekārojamas. agad skatās uz Brigmani, atceras jaunību un gremdējas saldās atmiņās. Cilvēka atmiņa ir tā iekārtota, ka slikto, ko šis hameleons darījis aizmirst ir dabīgi.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 22.12.2010. 13.51

Prasās pēc citāta abi divi: “Kas tu tāds par valdnieku esi, ja nevari ar pliku d…. ezi nospiest?”

+3
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 22.12.2010. 13.48

Lūdzu paskaidrot, pret ko tiek protestēts. Ja pret mehānisku griešanu – tad piekrītu, to nevajadzētu darīt. Bet vispār abas šīs nozares alkst pēc reformām un ilgtermiņa skaidrības. Ja ZZS pret to protestē, tad tā ir liela tuvredzība.

+6
0
Atbildēt

0

disassociative 22.12.2010. 13.43

Ar to Brigmanis skaidri un gaiši nolika pie vietas Vienotību – neba nu Vienotība pārvalda valsti, bet Hūte ar saviem rokaspuišiem. Un, kā Hūte teiks, tā būs. Atņēma Hūtem kuģniecību, tagad par to būs jāsamaksā.

+8
-2
Atbildēt

6

    andrisskrastins > disassociative 22.12.2010. 13.49

    Ja hūtem atņēma kuģniecību, tad viņam vairs piķa reāli nav, tas nozīmē end of the story. Domāju ka Brigmanis pārstāv drusku plašāku ZZS un arī sabiedrības viedokli, kas negrib nekādas izmaiņas, jo baidās, ka viņi šo izmaiņu rezultātā zaudēs.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 22.12.2010. 13.57

    Hūtem nav piķa? Nesmīdini. Varbūt viena urdziņa piegriezta, bet toties zēns atriebīgs. Ja kāds atņēma spēļu mašīnīti, par to pa galvu iedos agri vai vēlu. Un sāpīgi, nelaikā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > disassociative 22.12.2010. 14.35

    alias, nav viņam, nav. Ir diezgan uzticami skaidri avoti. Visa nauda aizgājusi tiesājoties un pērkoties.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 22.12.2010. 14.38

    No Tavas mutes Dieva ausī. A kā stipendijas maksās?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    inesebe > disassociative 22.12.2010. 17.17

    Hūte ir viens no miljonāriem kam nav parādsaistību

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 22.12.2010. 20.39

    Tiešām? Vai kādam ir zināmi viņa patiesie ienākumi un viņa patiesie parādi? Man liekas, ka mums nevienam pat priekšstata nav par viņa patiesajiem darījumiem un to apjomiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

varrvara 22.12.2010. 13.42

Vai tad kādam ir šaubas par to, ka Lembergs ir pateicis, ka valdība jāgāž un Brigmanis tikai atraugājas.
Un par to, ka šī ir Vienotības vislielākā kļūda atdodot izglītību un veselību ZZS, nezinu kā Vienotība to labos. Augstākā izglītība Latvijā ir pilnīgs sviests un ZZS turpinās uzskatīt , ka katrā pagastā nepieciešama pa augstskolai.

+12
-1
Atbildēt

1

    inesebe > varrvara 22.12.2010. 17.16

    Uz Latvijas iedzīvotāju skaitu pietiktu ar 4 augstskolām valsts pakļautībā četros valsts apgabalos

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 22.12.2010. 13.40

Neviens jau arī necer, ka ZZS spēs ves. un izglītības nozarē kaut ko jēdzīgu reformēt.
Izskatās, Brigmanis neredz atšķirību starp “griesanu” un “reformām”.
Kaut arī, visa valdība mēģina griešanu iesmērēt kā “reformas”.Nožēlojami, ka nekas nav mainījies, katrs domā tikai par savu lauciņu, par valsti kopumā nedomā neviens.
Nu, ja no ZZS to neviens arī negaidīja, no V gaidīja, bet, kļūdījās, sfēras, kurās nepieciešamas visnozīmīgākās reformas, V laimīgi uzgrūda ZZS, skaidri zinot to petenciālu, ka tie jau nu neko reformēt vispār nav spējīgi.
Un vēl zīmīgi, ka neviens politiķis pēc vēlēšanām kā uz burvju mājienu vairs nerunā par valsts administracijas reformām, tur, avcīmredzot, pilnīgs konsensuss – savējos neatdosim ne par kādu cenu.
Latvijā valsts administrācijā strādā 64000
Izglītībā – 98000
Ves. aizs. – 53000
Toties laiksaimniecībā, zvejn., mežn. – 18000
rūpniec.- 103000.
Kā var eksistēt valsts ar tādu proporciju, un cik ilgi?
Vai tas nav rādītājs, kāpēc Latvijai patiešām nepieciešamas strukturalās reformas, cik ilgi tie otrie, kas ko ražo pievienoto vērtību, varēs uzturēt tos pirmos?

+15
-3
Atbildēt

5

    kdaljajev > mary75 22.12.2010. 13.58

    Kamēr mākslīgi uzturēs.Brīnums ka SVF nespiež veikt valsts pārvaldes samazināšanu.Ja vēl pieskaita pensionārus un mazturīgos skaitļi ir briesmīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.12.2010. 14.29

    SVF spiež gan, un sadarbības memorandumā ar SVF valdība solīja to izdarīt, bet, nav izdarījusi, kā viņi skaidro, “politisku iemeslu dēļ ( neviena partija savas barotnes likvidēt nevēlas).

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 22.12.2010. 16.22

    Dzintrux, kā aizdevēji nespiež?! 2 nedēļas no vietas te dežūrēja EK misijas vadītājs Gabriele Džudiče un iesākumā pārāk diplomātiski un solīdi, vēlāk jau mazliet tiešāk/tagadējai valdībai saprotamāk ar diezgan idiotiski neatlaidību atgādināja, ka vajadazīgas patiesas un ilgtspējīgas reformas. Izskatās, ka Vienotība, savu elektorātu saudzējot un sevi pašu, protams, vilks gumiju tik ilgi, kamēr aizdevēji brutāli pieprasīs visvienkāršāk izdarāmo — samazināt pensijas, un VD ar savu tagadējo MK būs laimīgi, jo pārspeķainā pārvalde būs nosargāta, bet tautai ar puirkstu varēs rādīt uz sliktajiem no SVF un EK.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    anrijs > mary75 22.12.2010. 16.26

    Kur tādus ciparus ņēmi, varbūt vari iedot detalizētāku izklāstu (vai avotu), cik pakalpojumu nozarē etc. … tā lai pilna aina vēl vajadzētu skolu/studentu/pensionāru/ …. tā lai summā sanāk ~LV 2.2mlj.
    tad varētu pielikt klāt algu u.c. naudu statistiku un katram būtu redzama “lielā bilde”. Labprāt tādu bildi uzģenerētu, ja būtu cipari (ticama no avota).
    Intuitīvi liekas, ka bilde rādīs ka esam galīgā %$%#^!#

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.12.2010. 16.40

    Viedis – no CSP mājas lapas, atradu šis te kategorijas, detalizētāk neko nevaru iedod.
    Un Tēmeklim taisnība, tāpēc jau tāda slepenība un izvairīšanās no skaidrojumiem no valdības puses, negrib jau, lai tauta zina, ka valdība ar zobiem un nagiem gatava aizstāvēt savu pietuvināto darbavietas, kas apēd lielu daļu budžeta, toties gatava celt nodokļus utt.
    Izdevīgi jau visu novelt uz aizdevējiem.
    Pie varas tikušu dzimtcilvēku psiholoģija – bezatbildība un valstiskas domāšanas absolūts iztrūkums.
    Solidaritāte un sociālais taisnīgums – tādas lietas mums neviens no “elites” pat dzirdējis nav.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 22.12.2010. 13.38

Labaa ZZS un sliktaa Vienotiiba :)) Pirms koaliicijas veidoshanas visi tachu zinaaja, ka izglitibaa un veseliibaa par lamu vaardu kljuvusii strukturaalaa reforma ir nepiecieshama visvairaak Vienotiibai nevajadzeeja atstaat shiis abas nozares ZZS, bet njemt taas pashai.
ZZS “ideologijas” pamataa tachu ir “sava pagasta” “sava” skolinja,”sava” slimniicinja un “latvisks dziives” veids tam pa virsu :)

+12
-1
Atbildēt

0

anita_meistere 22.12.2010. 13.32

imho aizsardzības ministrija Lieģa kungs ir izdarījis ļoti daudz,un tur tiešam vairs neko neprasās.
par izglītības nozari..un it īpaši par augstāko izglītību…tur ir pilnīgs haoss, bardaks. pats esmu tajā nozarē strādājis vairākus gadus, nevarēju izturēt to viruvi un cinisko valsts līdzēkļu izzagšanu un izsaimniekošanu.

viens konkrēt piemērs. skolēnu skaits samazinās, skolotāju pārpalikums. tai paša laikā valsts augstskolā tiek masveidā par valsts lidzekļiem gatavoti jauni skolotāji. nē, es nesaku ka visu jaklapē ciet…bet ir ja’but kaut kādam plānam!
par arodizglīdītu/preffesionāli runājot, tad tā ir vispar pabērna lomā. tā pati vācijas tautsaimniecība balstās uz tāda tipa profesijām. mums atkla caurkritis vidusskolnieks var mierīgi turpināt studijas jurisprudencē vai ekonomikā:D

+23
0
Atbildēt

4

    vilcina_ieva > anita_meistere 22.12.2010. 15.27

    Nu nav jau arī Vācijas izglītības sistēma nekāda ideālā, taču par arodizglītības līmeni piekrītu.
    Īstenībā Latvijai visvairāk pietrūkst KVALIFICĒTU strādnieku, kuri būtu spējīgi paši, bez “pamudinājumiem no malas”, veikt viņiem doto uzdevumu. Vienalga, mūrēt, flīzēt, metināt vai virpot… Mūsējie atnāk “stroikā” un “teļa acis” atvēruši skatās, kamēr ar pirkstu neparāda – vilkt kabeli no šejienes, līdz turienei… Rasējumi un projekti šiem ļaudīm ir “lieka greznība”. Labākajā gadījumā papīrs kuru paklāt apakšā, lai apsēžoties bikses nenosmērētu…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > anita_meistere 22.12.2010. 16.16

    Nu-u, ikdienas pieredze liecina, ka par tagadējiem strādniekiem rasējumu un shēmu lasīšanā vēl švakāka ir liela daļa jauno inženieru. Un — gan strādniekiem tagadējiem, gan jaunajiem inženieriem tehniskais zīmējums vispār ir nedzirdēta lieta bieži vien.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    vilcina_ieva > anita_meistere 22.12.2010. 16.58

    Nav jau arī pašu inženieru… Ir tikai maģistri un bakalauri, kuri visas zināšanas apguvuši teorētiski… Inženieru prakse likvidēta “kā šķira”…:D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > anita_meistere 22.12.2010. 17.00

    te ir arī parmetums vietā pret pašiem darba devējiem, kuru līdzdalība speciālistu sagatavošana ir niecīga…runāju par praksi, laboratorijām utt.
    ir daži patīkami izņēmumi, kad spējīgiem studentiem maksā stīpas un vēlāk piedāvā darbu…bet tas ir tāds retums. tāpeč nav jabrīnās, ka jauniceptie inženieri spej galvā izrēkināt 3 kaŗšo laukintegrāli, bet elementāras lietas iz prakses redz pirmo reizi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 22.12.2010. 13.28

Jā, valstiska domāšana, ko neteiksi. Atkal ministrijas tiek uzlūkotas kā partiju privātkantori. Veselības aprūpes sfērā un izglītībā reformas jau sen ir vajadzīgas.

+19
-2
Atbildēt

3

    Guncītis > martins_kibilds 22.12.2010. 14.20

    kā zobusāpes zzs uztver atrašanos koalīcijā ar vienotību. Vecā sistēma viņiem gan patīk, gan nepieciešama pastāvēšanai. Par ilgtermiņa Latvijas labklājību viņiem domāšana nesniedzas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > martins_kibilds 22.12.2010. 14.54

    Kārtējo reizi Zaķis izcēlās kā izcils Vienotības demagogs.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > martins_kibilds 22.12.2010. 16.12

    Zaķis īpaši stiprs esot žestu valodā, tādēļ diez vai viņam vajadzētu runāt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

andris902 > andris902 22.12.2010. 14.12

…un kāpēc, lai nepieprasītu?…ZZS nav valdībā?…viņu pārraudzītās ministrijas ir rezervāti, kuros aktīva darbība nav pieļaujama…tik jāgaida plūstošās naudas straume?…tad, kad partiju bosi sapratīs, ka ministrijas nav partiju PR kantori, bet iestādes, kas nodrošina pakalpojumus visiem valsts iedzīvotājiem…un tikai ar tām pieejamajiem līdzekļiem…arī situācija mainīsies…
…neskaitāmas reizes jau minēts un to arī deklarējis ZZS hūtainais virsuzraugs – vispirms jāmaina domāšana…tik tāds sīkums!…:))
…starp citu, Vilka redzējums precīzi sakrīt ar abu blondo dāmu no LDDK un LTRK striktā prasījuma…tagad, nu, abām vajadzētu skaļi aplaudēt – valdība taču ir ieklausījusies…:))

+6
-2
Atbildēt

0

anita_meistere > anita_meistere 22.12.2010. 14.26

zini kas ir nonsenss mūzdienu Latvijas politikā…tas ka pilitiķi savu reputāciju un reitinga punktus stata augstāk kā valsts un tautsaimniecības labklājību! ko nozimē smagās ministrijas?
vot tas tiešām ir nonsenss….
ar kādu tad motivāciju cilvēks iet politikā…nekādas valstvīra nostājas un mērķu!

+8
-2
Atbildēt

0

mary75 > mary75 22.12.2010. 14.38

Nu kā tad, tik naivi cilvēki V nestrādā, lai nesaprastu, ka ZZS nav tā partija, kas ieinteresēta jebko reformēt.
Un, pat ja būtu ieintersēta – nav tas potenciāls, kurš tad tur to darītu?
V elementāri nogrūda no sevis atbildību.

+4
-2
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 22.12.2010. 14.47

Nevajag, nu – Veselība bija Vienotībai! Tad kad Hūtei gribējās 50:50 sadalījumu (lai gan vēlēšanu rezultāti bija 3:2), tad Veselību arī atdeva, lai Hūtem netiktu Iekšlietas vai Tieslietas priekš LK afēras.

+5
-1
Atbildēt

0

girts_gansons > girts_gansons 22.12.2010. 14.58

dzeris49 …V elementāri nogrūda no sevis atbildību…<>
Nepalika jau viņi bez atbildības, vien padalījās, lai varētu vispār izveidot valdību. Kādas ministrijas tad, tavuprāt, vajadzēja uzticēt ZZS?

+4
0
Atbildēt

0

mary75 > mary75 22.12.2010. 15.22

Kaut kultūras, tikai ne veselības.
Bet vispār, situācija bezcerīga ar to Lembi un ZZS.
Vai nu viņš ātri jāietupina, un uz ilgu laiku, lai tā ZZS kļūst pieskaitāma, vai jāatlaiž visi grēki, lai beidz graut to tiesu sistēmu un šantažēt V.
Kaut arī, ZZS tāpat būs spiesta dancot pēc viņa, tur, acīmredzot, uz katru mapīte ar kompromatu.

+7
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 22.12.2010. 15.36

Nu, nedalīsim nozares labajās un sliktajās, jo kultūra nevar būt bez veselības un veselība nevar būt bez kultūras. Skaidrs ir viens – ja ZZS nav kapacitātes veikt reformas, tad ir jālūdz Vienotības palīdzība, un viss. Ja ZZS paziņo, ka viņi darīs tikai to, kas interesē Hūti, bet viss pārējais ir nesvarīgs, tad ZZS vēlētāji ir vairāk nekā piesmieti un man viņus ir žēl.
Nav jau arī ZZS ministri bezcerīgi – piem. Augulis un Jurševska uzrāda saprāta esību un mēģina palēnām novērst lielākās sistēmas kļūdas.
Iespējams nabaga Brigmanis ir vienkārši nostumts malā no lemšanas, ka grib tagad parādīt, ka viņam arī ir noteikšana nevis tikai ministriem (tā teikt mazvērtības kompleksi).

+6
0
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 22.12.2010. 15.45

Tad man jebkurā gadījumā žēl ZZS vēlētājus.

+5
0
Atbildēt

0

runivs > runivs 22.12.2010. 16.05

Piekrītu. ZZS Dombrovskim ir kā smagi akmeņi pie kājām…
Taču vainīgs nav ne Brigmanis, ne Lembergs, ne arī kāds cits no šīs partijas ievēlēts deputāts,bet gan vēlētāji, kas balso par politiku, kuru realizē ZZS. Acīmredzami ievērojama vēlētāju daļa absolūti neorientējas notiekošajā vai arī patiešām akceptē gan valsts nozagšanu, gan partiju atkarību no “saimniekiem”.

+7
0
Atbildēt

0

piziks > piziks 22.12.2010. 16.31

Toties cik labprāt Vienotība atkratījās no satiksmes ar visām Flika problēmām un Šlesera, par kuru šie esot labāki (!), “mantojuma”: tagad tādi balti un pūkaini, vai ne?

+3
-6
Atbildēt

0

piziks > piziks 22.12.2010. 16.43

Ilmac, smagākais akmens pie Dombrovska kājām ir Vienotības īpaši sargātā un vēl itin nemaz nepurinātā finansu ministrija, it īpaši nosodokļu izstrādē. Šim “neaizskaramo savējo” rezervātam vēl neviens par pērnajiem, un nu jau arī šāgada, brāķiem vēl nevienu skaļu fui nav pateicis. Īpaši jau nodokļu administrēšanas mehānismu izstrādē! Nodokļu administrēšana ir samudžināta un aplam dārga un nav redzēts vēl neviens no Vienotības, kurš būtu nācis ar profesionāli veselīgiem priekšlikumiem. Pēc pērnā gada beku laušanas un melleņu ripināšanas patentiem, automoto šizofrēnijām bij jābūt tīrīšanai! Nē, nenotika nekas un šogad dabūjam jau nākamo autotizlumu! Toties Vilks jau gatavs Satversmē lauzties, kaut nav savu sētu pat vienā stūrī pabirstējis.

+3
-5
Atbildēt

0

mary75 > mary75 22.12.2010. 16.54

Secināt var tikai vienu – visur valda neprofesionalisms un bezatbildība, ņem ko gribi un kur gribi.
Un politiķu un to pietuvināto tieksme piezīsties pie budžeta.
Tāpēc nekādas reformas nebūs, kā vienmēr, nogriezīs vismazāk aizsargātajiem slāņiem.

+2
-1
Atbildēt

0

andris902 > andris902 22.12.2010. 17.22

…Optiskais Tēmekli….
-“Toties cik labprāt Vienotība atkratījās no satiksmes ar visām Flika problēmām un Šlesera, par kuru šie esot labāki (!), “mantojuma”: tagad tādi balti un pūkaini, vai ne?”

….kuras puses pārstāvis biji sarunās par ministru portfeļu sadali?…Vienotības – kura atkratījās, vai ZZS – kurai turēja šaujamo pie deniņiem?…:))…nu, beidz!…nevajag savus pieņēmumus uzdot par esošo!…tas pats ar Gabrieles tantes mūžīgo citēšanu…esi redzējis SVF prasību sarakstu par reformām?…ak, laimīgais!…tad Tu esi vienīgais no mums, kuram tāda izdevība bijusi!…:))

+5
-2
Atbildēt

0

piziks > piziks 22.12.2010. 17.32

ZanE… :) Tev tā savādi sanāk, — lielākā daļa manu pārspriedumu Tevi neapmierina, jebkuru jaut’jumu uzdodot Tu liec manīt “pats duraks”, un mudini nojaust, ka zini vairāk un labāk, toties ko zini vairāk un labāk par to gan savdabīgi klusē un mūsu disputos neesi izteikusi nevienu kontsruktīvu priekšlikumu, kuru pati attiecīgajās jomā gribētu realizēt vai piedzīvot, kā tos realizētu Tavi partei genosse… :) Kā Tev pašai šķiet? Es taču varu kļūdīties, vai ne, — esmu taču tālāk prom, Tu esi tam visam tuvāk… :)

+1
-2
Atbildēt

0

andris902 > andris902 22.12.2010. 17.57

…Optiskais Tēmekli…
….nu, nu..ar epitetiem nemētājos…:))…bet Tev vienmēr tik kategoriski spriedumi!!!…ar pašpārliecību pausti!..:))…no tāda kategoriskuma veidojas arī apkārtējo viedoklis…tāpēc brīžiem lūdzu arī piebremzēt…pasarg, Dievs!…neesmu mēģinājusi Tevi aizskart!…Tu mēdz paust arī labas un noderīgas lietas…bet no vispārinājumiem nedrīkst izdarīt neapgāžamus secinājumus…
…nekā personīga!…:))

+4
0
Atbildēt

0

ievuliitis > ievuliitis 22.12.2010. 18.57

> Optiskais tēmeklis
“Toties cik labprāt Vienotība atkratījās no satiksmes ar visām Flika problēmām un Šlesera, par kuru šie esot labāki (!), “mantojuma”: tagad tādi balti un pūkaini, vai ne?”
Kas ar tevi atgadījies? Švaki ar atmiņu? Saprotu, ka tā var par Izglītības vai Veselības ministrijām teikt, bet Satiksmes? Vai Satiksmes ministrija nebija tieši tā, kuru “zaļie” zemnieki sev pieprasīja? Nu, vai zini!

+5
-3
Atbildēt

0

piziks > piziks 22.12.2010. 21.43

A-ak, Betij, nu vai zini?! Pat Hūtiņš TV ironizēdams stāstīja, kā ZZS-am budžeta projektu uz 2 A4 lapiņām priekšāstādīja pēc 18.11. parādes, — kādēļ tad budžeta štukošanu šiem varēja atteikt, bet satiksmes ministriju nemācējāt? :) Vienotībai labi sanāk vienīgi tas, ko Vienotība ļoti grib, — iazdomas jau tādas bija, ilūziju nebija, bet nu katrs jauns fakts arī parliecību rada.

0
0
Atbildēt

0

ievuliitis > ievuliitis 23.12.2010. 02.03

> Optiskais Tēmeklis
“Pat Hūtiņš TV ironizēdams stāstīja, kā ZZS-am budžeta projektu uz 2 A4 lapiņām priekšāstādīja pēc 18.11. parādes”
Un tu mums esi tik naivs, ka tici visam, ko stāsta “pat Hūtiņš”
Skaidroju (mana versija) – kad stādīja budžetu, ZZS bija koalīcijas partneris, bet SM bija ZZS izvirzīts priekšnoteikums – lai ietu koalīcijā. Atšķirību saredzi?
Mani patiesi aizkustina un padara neizsakāmi lepnu tava uzruna “nemācējāt”! Jā, nu kā tu uzminēji? Fantastiskas dedukcijas spējas! Es patiešām esmu klāt pie visu svarīgo lēmumu pieņemšanas:)) Vēl vairāk – es tos saceru:))

+2
0
Atbildēt

0

andris902 > andris902 23.12.2010. 02.21

…Betij, neapcel Optisko Tēmekli!…:))….maiga dvēsele – apvainosies!…:))

+1
0
Atbildēt

0

ievuliitis > ievuliitis 23.12.2010. 02.23

Es arī esmu maiga dvēsele un ciest nevaru, kad spēlē ar iezīmētām vai pat no piedurknes izvilktām kartīm:))

+1
0
Atbildēt

0

andris902 > andris902 23.12.2010. 02.25

…Betij!…viņš cilvēks ar stingru pārliecību….un kļūdīties ir tikai cilvēcīgi!…:))

0
0
Atbildēt

0

ievuliitis > ievuliitis 23.12.2010. 03.10

Un klāt pie pārliecības piemeklēsim un pielabosim argumentus. Atceries pasakā par Pelnrušķīti mātes meitām – vienai papēdi nocirta, lai kurpītē kāja ielīstu, otrai – pirkstus:D
Tā arī šeit – pielabosim faktus, pamainīsim akcentus:)) Ko, nav īsti, kā bija? Toties – cik skaisti un lieliski rīmējās:))

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam