Kalniņš: "WikiLeaks" neietekmēs Zatlera vizīti Krievijā

32

Komentāri (32)

Pelēkais Vilks 26.12.2014. 22.45

Domājiet, Artūr, domājiet!

==========

Apsveriet, Dzintra, varbūt tomēr lietderīgāk aiziet uz konsultāciju pie daktera Rudzīša, nevis “blogot” WEBā.

+2
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 08.12.2010. 15.58

to Mantrausis
Protams ka visus nē. Tikai tos 102,6%, kuri vēlēšanās balso par Putinu un “bļaģinuju”

+3
-1
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 08.12.2010. 13.25

Citviet OK izteikumi ir citēti daudz skarbāk. Ja tie ir pareizi, man ir kauns par OK. Kauns, ka diplomāts uzskata, ka valstī drīkst un var un vajag būt tonnām lieku papīru, milzum daudz melu un “diplomātijas”, kura mums nav jāzina. Es ļoti apšaubu, ka – bez ASV, Latvijas, Krievijas, Korejas, Ķīnas … ir milzum daudz valstu, kur iedzīvotāji nekādi nereaģē vai ir pilnīgi vienaldzīgi pret valsts ārpolitiku un diplomātiju. Protams, es domāju valstis, kurām gribētos līdzināties. Zinu, ka skan naivi, bet – uzklausot zviedrus un dāņus, un islandiešus – viņi zina valsts ārpolitiku un zina, kas ir kas. Gana labi. Es piemēream uzskatu, ka slepens nevar būt neviens valstisks dokuments, jo tas ir “kaķis maisā”. Un tādu nepērk. Punkts.

+2
-1
Atbildēt

3

    buchamona > Uldis Šneiders 08.12.2010. 14.12

    Es piemēream uzskatu, ka slepens nevar būt neviens valstisks dokuments, jo tas ir “kaķis maisā”. ++++ mees esam NATO daliibvalsts. Esmu paarliecinaats, ka domai par to, ka LV nedriiksteetu buut neviena slepena dokumenta piekristu visi Kremlja politikaanji :) Tu te runaa par islandieshiem, zviedriem uc. Gribu Tev atgaadinaat, ka bez Tevis piemineetajiem ir arii cita civilizaacija – krievi, kuru deelj mees arii iestaajamies NATO un kuru deelj muusu kareivji shobriid karo Afganistaanaa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 08.12.2010. 15.42

    Riņķi un apkārt! Nezinu citu domas, bet – ievērojot pasaules izlūku un spiegu paradumus – es ļoti apšaubu, ka krieviem par amerikāņiem un amerikāņiem par krieviem būtu nezināms kas būtisks. Par to es pasmaidu. Svarīgi ir uz šīm pretišķībām labi nopelnīt un vēl vienu otru nāciju turēt pie valga… Es Krievijas pilsoņus par naidniekiem neuzskatu… Un neredzu ne mazākā iemesla, lai kāds tā darītu… Krievijas t.s. politiķi varbūt, bet iedzīvotāju taču ne…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Uldis Šneiders 08.12.2010. 15.50

    Krievijas pilsoņus par naidniekiem neuzskatu… Un neredzu ne mazākā iemesla, lai kāds tā darītu… Krievijas t.s. politiķi varbūt, bet iedzīvotāju taču ne… +++ pievienojos – nevar uzskatiit visus Krievijas pilsonjus par ienaidniekiem, bet tos vinju politikjus tachu kaads ieveel, vai tad ne? :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 08.12.2010. 12.23

Šitas pajolīgais kokteiļu sūcējs
nu ticis ārlietu komisijas vadībā
reti glumīgs āmīšu tips
par vienu skrūvi vai asiņaino mērīju
sadzejos atskati kādu pasūtījam vajag

+3
-5
Atbildēt

1

    dace_ampermane > photocom 08.12.2010. 13.51

    Pagājušā saeima bija pilna ar pajoliņiem [un viens otrs gandrīz vai noziedznieks]. Jādomā, ka šajā bus arī sakarīgi cilvēki un Ojārs Kalniņš ir viens no tiem. Tās nav tikai Artūra Irbes [Ir#32] domas, bet arī ,pazīstot Kalniņu, manas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 08.12.2010. 11.45

Žēl gan, ka neietekmēs. Tad vismaz būtu ārējs faktors, kas liegtu Zatleram pazemot Latviju ar klanīšanos ļaunuma impērijai…

+9
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 08.12.2010. 11.33

to bimbo1
Vēršanās pret patiesību būtu, kad tu protestētu, ka video kur tu ar saviem ziliem draudziņiem no LPP/LC uzfilmēts pirtī, nonāk YouTube.
Patiesība ir, ka ASV diplomātu sarakstē ir nomestas liekulības maskas un cilvēce uzzina, ko tie domā par krievu fašistiem.
Patiesību atradīsi šeit:
http://ipvnews.org/bench_article24112010.php

+6
0
Atbildēt

0

varbūt ka tā 08.12.2010. 11.14

es nedomāju ka Asandžs ir noziedznieks, jo Irākas karš parādīja ka tā cēlonis bija apšaubāma informācija. Uz JL klaču pamata ASV sekmēja Kalvīša gāšanu. Tā ka Wikleaks paziņojumi ir būtiski , kas izgaismo ASV politikas metodes un tas sekmēs ka ASV nepieņems lēmumus uz klaču pamata. Pats Kalniņš šajā gadījumā nodēvējams par noziedznieku, jo vēršas pret patiesību.

+3
-7
Atbildēt

2

    dro > varbūt ka tā 08.12.2010. 11.16

    bimbo1. es nedomāju ka Asandžs ir noziedznieks
    ______________________________
    Apšaubu, vai tu vispār spēj patstāvīgi domāt:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > varbūt ka tā 08.12.2010. 17.33

    Nu, tāds pats “noziedznieks” kā Lapsa vai Neo, kas pārpublisko kāda cita publiskotu slepenu informāciju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andris902 08.12.2010. 11.07

….”Asanža arests neapturēšot WikiLeaks darbību, paziņoja portāla veidotāji. Aizturētais pat piedraudējis ar jaunu ”informācijas bumbu”, proti, jaunu ziņu publiskošanu par Gvantanamo cietumu un uzlidojumiem Afganistānas civilpersonām.”…
_______________

…cēlais taisnības cīnītājs…izrādās ir prasts šantāžists…ja cēlu mērķu vārdā tiek publicēta viņam pieejamā informācija, bet tā tomēr tiek filtrēta pēc viņa ieskata un saprašanas – to publicēt, šo – nē!…to pietaupīt!….tad ticamības moments cēlai rīcībai ir absolūtā nulle!…

+10
-5
Atbildēt

5

    daina_tabuna > andris902 08.12.2010. 11.57

    @zanE
    Bet tas jau visu WikiLeaks pastāvēšanas laiku ir bijis jautājums numur viens- kā vārdā? Jautājums numur divi- kādā veidā?

    Mani, piemēram, visu laiku nepamet sajūta, ka aiz tā visa patiesībā stāv kādas lielas un ietekmīgas valsts slepenais dienests. Ja līdz šim netika aiztikta Krievija, tad likās, ka tie varētu būt viņi. Bet pēc nesenajiem notikumiem drīzāk izskatās pēc Ķīnas, kurai pagaidām tas viss ir gājis secen. Iespējams, tāpēc, ka WikiLeaks cilvēki vienkārši nezina ķīniešu valodu. Jebkurā gadījumā- mūsu merkantilajos laikos ir grūti iedomāties altruismu tādā pakāpē, ka cilvēks pat riskē ar savu brīvību. Tikpat labi- tā vēl arvien var būt Krievija, tikai ne Puķina Krievija, bet viņa nelabvēļi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 08.12.2010. 12.27

    ZanE… :) Neatbalstu Asanžu kopumā, narciss, kurš jau daudz ļaunuma izdarījis. BET, ja Tu par šantāžu nosauc apsolījumu informēt par Gvantamo ieslodzīto ganu, kam nekāda sakara ar terorismu vai uzlidojumos noslaktētiem afgāņu civiliedzīvotājiem, tad, atbilstoši Tavai šantāžas izpratnei, par šantāžistiem varam pasludināt EK un citus aizdvējus, no tie atsakās ļaut bez valsts pārvaldes samazinājuma un reformām, ļaut valdībai budžetā iekļaut pensiju 2. līmeni un atļaut arī tā notrallināšanu tāpat kā līdz šim?
    Morāle? Vai jebkura pretprasība vai pretdarbības apsolījums ir šantāža, ZanE?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 08.12.2010. 13.43

    …Optiskais Tēmeklis…
    …Tu nonivelē būtību!…ja cēlais idejiskais taisnības cīnītājs nebūtu arestēts…tad pasaule par Gvantanamo un afgāņu civiliedzīvotāju bojāeju neuzzinātu?…te varam vilkt paralēles ar jautājumu, ko uzstādīju attiecībā par mūsu KNABu – ja Vilnītis neatkāpsies…tad tiks publicēta kompra….ja Vilnītis atkāptos, kas notiktu ar nepublicētajiem faktiem?…un ikviens no manis pieminētajiem jūtas kā narciss, jo apzinās sevi par varenu esam…kurš izlemj – kam būt un kā būt!…man tas nav pieņemami – vienkārši!…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > andris902 08.12.2010. 17.31

    =.tad pasaule par Gvantanamo un afgāņu civiliedzīvotāju bojāeju neuzzinātu?=
    ===
    Liekas, ka žurnālistu nesaīsinātais “šantāžas” teksts bija niansēs savādāks. Ja WikiLeaks darbība un tā darbinieku drošība būs “lielās briesmās” (grave danger), tad viņi šos materiālus izplatīs NECENZĒTUS (atšķirībā no līdzšinējās prakses). Ideja ir diezgan skaidra – liela riska apstākļos šiem ir mazāk laika.
    ===
    Par pārējo – jautri, ka vārda brīvības aizstāvji izskata iespēju vārda brīvības realizētājus pasludināt par “teroristisku organizāciju”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 08.12.2010. 18.23

    …Kristap…tātad piekrīti, ka taisnības cīnītāji filtrē ko un kā pasniegt!…tad, kur ir tā robeža un kas to ir novilcis…cik daudz cenzēt, ko publicēt, ko noklusēt?…par kuru valsti, par kuru notikumu?…
    …bet…katram no mums var būt savs atšķirīgais viedoklis…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 08.12.2010. 10.45

Man arī šķiet, ja sarēķina visus plusus, kādi neapšaubāmi ir saistībā ar informācijas nopludināšanu WikiLeaks, un mīnusus, mīnusu, tomēr, būs vairāk, un drošības situāciju pasaulē tas neuzlabos, tāpat kā arī atklātību nevairos, uzticību starpvalstu līmenī tikai pazeminās, un slepenības režīmu vēl vairāk pastiprinās, tātad, efekts būs pilnīgi pretējs it kā izvirzītiem mērķiem.

+5
-4
Atbildēt

3

    varbūt ka tā > mary75 08.12.2010. 10.51

    nepiekrītu, ASV aizsegs ir tāds pats kā Kompartijas aisegs Latvijas PSR. Tā ka šos aizokeāna bāleliņu metodes neaizstāvu. Bieži vien arī tās metodes ir apšaubāmas un kā vārdā un kādu mērķu sasniegšanai. Irākas kars arī izraisījas uz apšaubāmas informācijas pamata.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > mary75 08.12.2010. 11.57

    Tas, ka tas ‘nepastiprinās drošībuas situāciju’ ir mīnuss? Tas labākajā gadījumā ir nulle un sliktākajā gadījumā aplams apgalvojums, jo šī informācija nav diezko slepena – tiem, kam to vajadzēja sen jau visu šito zin, bet parastie civlēki nezināja un nevarēja informēti uzdod jautājumus saviem tautas kalpiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 08.12.2010. 12.19

    Jautājums kam plusi, kam mīnusi. Domāju ASV būs plusos. jo diplomātiski, oficiālajā vizītē jau, piemēram nepateiksi, ka Krievija ir mafioza, bet nopludinātajos dokumentos tiek pateikts, kā ir. Tā kā tas ir tikai vēl viens veids, kā akcentēt ASV pozīciju. Bez tam citētie ir diplomāti. DIPLOMĀTI, kas to atceras arī privātās sarunās, vai iekšējos ziņojumos. Dokumenti ir daudz korektāki nekā, piemēram, ķengas interneta komentāros.
    Tā kā ASV kopumā tikai iegūs.
    Latvija? Pagaidām neredzu nekādus lielus mīnusus. Latvijas diplomāti ir darījuši to, ko arī publiski pauduši. Savukārt ,par tiem, par kuriem jau tāpat zināms, kas ir viņu draugi, par to ir iegūts jauns apstiprinājums.

    Ja agrāk mums bija melnbalts attēls, tad wikileaks tam ir piedevis krāsas, bet pati bilde nav mainījusies. Es to raksturotu tā.

    Dokumenti jau sen bija zināmi visām valstīm, kurām bija kaut cik normāls izlūkdienests. Tik plaša pieejamība nevarēja palikt neizmantota. Tā kā jautājums nav par to, kas mainīsies valstu attiecībās, bet par to kā pasaules publika uztvers vienu vai otru dokumentu. Tā ir tikai sabiedriskā domā, publiskās attiecības, kas var mainīties, nekas vairāk.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 08.12.2010. 10.16

Saistiibaa ar “WikiLeaks” man ienaaca praataa pavilkt shaadas paraleeles :)

…piedaloties Latvijas neatkarības pasludināšanā 1918. gada 18. novembrī, LSDSP frakcijas pārstāvis cita starpā deklarēja: „Brīvā, neatkarīgā Latvija mums tomēr nav mērķis, bet tikai līdzeklis mūsu mērķu sasniegšanai. Kā agrāk, tā tagad mēs stāvam uz sociālistiskās internacionāles pamatiem. Viņas un tamlīdz mūsu mērķis ir – sociālistiskā republika brīvu tautu savienībā.”

Shi briizha koleegji – komentetaaji, kuri te kopsh skandaala ap “WikiLeaks” aizstaav shos teroristus, man saak atgaadinaat latvieshu socikjus 1918. gadaaa. Tie arii, kaa savu virsuzevumu redzeeja nevis LR dibinaashanu un savas valsts nosargaashanu, bet uzstaadija sev globaalus meerkjus – cinju pret ~ pasaules tumsu~. Un tolaik tas bija ljoooti progersiivi :))
Raudseps ir noraadijis uz saiti http://on.wsj.com/f5layW, kuraa ir runa par troksni bez kura vareeja mieriigi iztikt, un kursh noteikti nestiprina Baltijas droshibu.
Cilveeks jau taa ir buuveets, ka bez savas ciinjas vinjs nevar iztikt, tachu latvieshiem tomeer vajadzeetu saprast, ka mums ir pashiem sava ciinja, kurai ir maz sakara ar visaadiem pasaules internacionaalistiem – anarhistiem uc apshaubaamiem tipiem :)

+5
-3
Atbildēt

4

    varbūt ka tā > buchamona 08.12.2010. 10.45

    Būtībā šis Wikileaks troksnis bija vajadzīgs. Tas labi parāda ASV iejaukšanos Latvijas politikā parāda t.sk. JL, Ozoliņa un citas šļuras iejaukšanos, lai panāktu Kalvišan atkāpšanos. No šodienas viedokļa ir skaidrs ka Loskutova noņemšana bija taisnīga, palika tikai nesodīts un tas ka SABs piesedz krimānļās darbības (Bora gadījums). Ir nepieciešamas lai Wikileaks vēl vairāk izgaismo ASV vēstniecības klačas.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 08.12.2010. 10.47

    > Riņķī apkārt! Piekrītu kopumā & noteikti. Izskatās, ka šis zellis ir vienkārši narciss, kam vienalga, par kādu cenu un ar kādiem paņēmieniem tikt pie publiskas uzmanības. Mums, Latvijā, te pašiem savējo tādu pietiek, — kaut mērogā pulka mazāku. Vismaz pagaidām, paldies Dievam…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 08.12.2010. 11.14

    riņķīapkārt. Pārāk gudras lietas stāsti zeņķiem, kuriem visīsākais LV vēstures kurss ir noslēpums. Viņi paziņo, ka valstij ir tuvākās desmitgadēs jāatmirst un reizē antiglobālisti, kuriem ASV ir visu pasaules ļaunumu sakne. Tādi mūsdienu bakūņinieši – anarhija – kārtības māte. Paies vēl desmit gadu, un Ļeņina idejas atkal būs modē. Tām, lūk, nav nekādas vainas, tās tikai pareizi jārealizē:))

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > buchamona 08.12.2010. 11.55

    Interesanti, kur tad ir ta ‘cena’? Viss šis raksts ir veltīts tam, lai pēc iespējas skaidrāk pateiktu, ka nekādu reālu kaitējumu Wikileaks datu noplūdes nav radījušas. Vienīgais rezultats ir tas, ka mes, cilveki esam uzzinājuši to, ko politiķi jau sen zinaja, bet slēpa no mums. Un tas ir tikai un vienīgi pozitīvi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam