Lēnāk pār tiltu!
Nez kā viņi domā šito zem ceļu satiksmes noteikumiem pabāzt?
Sodīt par iebraukšanu jūrmalā var jau tika par ceļa zīmju pārkāpšanu.
Un pašreiz tur kā iznāms ir norādīts – “iebraukt aizliegts, izņemot ar caurlaidēm”. Ko tad viņi cer izlobēt CSN noteikumu traktēšanas izmaiņas?
Tranzīts šeit velti piekabināts – uz Ventspils pusi parasti neviens nevelkas cauri Jūrmalai, ja var apbraukt. Tas ir domāts noslaukt naudu no tiem, kam sanāk braukt uz Jūrmalu vairāk par vienu reizi dienā.
“Nopērkot caurlaides talonu, ar to būs jāiebrauc Jūrmalā vienu stundu pēc nopirkšanas. Pilsētas teritorijā varēs uzturēties, cik ilgi vien vēlas, bet nevarēs braukt iekšā ar veciem taloniem, kas nopirkti pirms gada,” tā “LETA video” teica Jūrmalas mērs Gatis Truksnis.
===
Ne visai saprotu šo. Talons bija derīgs 24h, kā varēja iebraukt ar gadu veciem taloniem? Tagad sanāk tieši otrādi – var pateikt, ka pirms gada nopirku talonu un neesmu no Jūrmalas braucis ārā, jo: “Pilsētas teritorijā varēs uzturēties, cik ilgi vien vēlas”, tik vien vajag, lai pie iebraukšanas nepārbaudītu. Varbūt runa nav par tiem taloniem, ko pērk pirms Lielupes tilta, bet kaut kur citur nopirktiem, jo tur pēc talona iegādes vienkārši nav citur, kur braukt, kā vien pāri tiltam Jūrmalā iekšā, kāda tur stunda?
Tiem, kas ar auto bijuši ārzemēs, nebūs seveši tā saucamie toll-booth – būdiņa ar šlagbaumi, kurā jāmaksā lai brauktu pa lielceļu. Ja vēlies nogriezties no ceļa kādā ciematiņā, lielceļš jāpamet un lai tiktu atpakaļ uz ceļa jāmaksā atkal.
Jūrmalā ieviesuši līdzīgu netik pilnīgu sistēmu. Jāmaksā par katru iebraukšanu teritorijā. Būtu uztaisījuši ar šlagbaumi, šmaukties un braukt bez biļetes būtu grūtāk..
es brīnos, kā citas pašvaldības neseko šim jūrmalas, jau tā ne nabadzīgākā budžeta, pildīšanas variantam. ar ko sliktāka ir madona, saulkrasti vai liepāja?
Tas ir ļoti “iepriecinoši” visiem tiem, kam bērni ārstējas Vaivaru rehabilitācijas centrā. Tur ir patiesa nepieciešamība pieskriet no rīta n vakarā. Bet nu kas gan pie mums par bērniem domās, jo it īpaši tiem, kam visgrūtāk…
Vispār es tajā iebraukšanas maksā neko ļaunu neredzu vismaz tik ilgi, kamēr par stāvēšanu ielas malā nav jāmaksā. Uz Jūrmalu braucu tikai pludmales dēļ, un uzskatu, ka labāk ir samaksāt latu par iebraukšanu, nekā potenciāli latu par stundu par stāvēšanu ielas malā. Tiesa gan, jaunais ierobežojums uz stundu gan varētu nepatikt, jo savā pieredzē atceros reizes, kad viens talons izmantots, lai pilsētā iebrauktu vairākas reizes.
Ja amatniekam objekts Jūrmalā, ar 24 stundu talonu ik pārdienas bija jāiebrauc pilsētā 5 minūtes agrāk. Kā domes gudrīši iedomājas – kas samaksās šo “tāmes sadārdzinājumu” ?
Komentāri (12)
agijs 03.12.2010. 09.29
Lēnāk pār tiltu!
Nez kā viņi domā šito zem ceļu satiksmes noteikumiem pabāzt?
Sodīt par iebraukšanu jūrmalā var jau tika par ceļa zīmju pārkāpšanu.
Un pašreiz tur kā iznāms ir norādīts – “iebraukt aizliegts, izņemot ar caurlaidēm”. Ko tad viņi cer izlobēt CSN noteikumu traktēšanas izmaiņas?
0
vilcēns, madarīnmeit 03.12.2010. 02.48
Tranzīts šeit velti piekabināts – uz Ventspils pusi parasti neviens nevelkas cauri Jūrmalai, ja var apbraukt. Tas ir domāts noslaukt naudu no tiem, kam sanāk braukt uz Jūrmalu vairāk par vienu reizi dienā.
0
vilcēns, madarīnmeit 03.12.2010. 02.23
“Nopērkot caurlaides talonu, ar to būs jāiebrauc Jūrmalā vienu stundu pēc nopirkšanas. Pilsētas teritorijā varēs uzturēties, cik ilgi vien vēlas, bet nevarēs braukt iekšā ar veciem taloniem, kas nopirkti pirms gada,” tā “LETA video” teica Jūrmalas mērs Gatis Truksnis.
===
Ne visai saprotu šo. Talons bija derīgs 24h, kā varēja iebraukt ar gadu veciem taloniem? Tagad sanāk tieši otrādi – var pateikt, ka pirms gada nopirku talonu un neesmu no Jūrmalas braucis ārā, jo: “Pilsētas teritorijā varēs uzturēties, cik ilgi vien vēlas”, tik vien vajag, lai pie iebraukšanas nepārbaudītu. Varbūt runa nav par tiem taloniem, ko pērk pirms Lielupes tilta, bet kaut kur citur nopirktiem, jo tur pēc talona iegādes vienkārši nav citur, kur braukt, kā vien pāri tiltam Jūrmalā iekšā, kāda tur stunda?
0
nils_josts 03.12.2010. 00.57
Tiem, kas ar auto bijuši ārzemēs, nebūs seveši tā saucamie toll-booth – būdiņa ar šlagbaumi, kurā jāmaksā lai brauktu pa lielceļu. Ja vēlies nogriezties no ceļa kādā ciematiņā, lielceļš jāpamet un lai tiktu atpakaļ uz ceļa jāmaksā atkal.
Jūrmalā ieviesuši līdzīgu netik pilnīgu sistēmu. Jāmaksā par katru iebraukšanu teritorijā. Būtu uztaisījuši ar šlagbaumi, šmaukties un braukt bez biļetes būtu grūtāk..
0
lubans 02.12.2010. 22.15
es brīnos, kā citas pašvaldības neseko šim jūrmalas, jau tā ne nabadzīgākā budžeta, pildīšanas variantam. ar ko sliktāka ir madona, saulkrasti vai liepāja?
0
www.pearlytime.lv 02.12.2010. 21.38
Tas ir ļoti “iepriecinoši” visiem tiem, kam bērni ārstējas Vaivaru rehabilitācijas centrā. Tur ir patiesa nepieciešamība pieskriet no rīta n vakarā. Bet nu kas gan pie mums par bērniem domās, jo it īpaši tiem, kam visgrūtāk…
0
pavluts 02.12.2010. 18.28
Vispār es tajā iebraukšanas maksā neko ļaunu neredzu vismaz tik ilgi, kamēr par stāvēšanu ielas malā nav jāmaksā. Uz Jūrmalu braucu tikai pludmales dēļ, un uzskatu, ka labāk ir samaksāt latu par iebraukšanu, nekā potenciāli latu par stundu par stāvēšanu ielas malā. Tiesa gan, jaunais ierobežojums uz stundu gan varētu nepatikt, jo savā pieredzē atceros reizes, kad viens talons izmantots, lai pilsētā iebrauktu vairākas reizes.
3
gundega_heiberga > pavluts 02.12.2010. 20.16
Ja amatniekam objekts Jūrmalā, ar 24 stundu talonu ik pārdienas bija jāiebrauc pilsētā 5 minūtes agrāk. Kā domes gudrīši iedomājas – kas samaksās šo “tāmes sadārdzinājumu” ?
0
pavluts > pavluts 02.12.2010. 20.44
Nu tas ir max 15Ls sadārdzinājums mēnesī, tā kā… :)
0
gundega_heiberga > pavluts 03.12.2010. 14.11
Šorīt kolēģis saka: “Tagad māti vedot pie ārsta katrreiz būs jāpērk divas caurlaides” – lūk Trukšņa peļņas avots.
0