Populārākais politiskais spēks atkal "Saskaņas centrs"

31

Komentāri (31)

gustaps 04.11.2014. 11.20

“Tādēļ aicinu žurnālistus būt objektīviem, atspoguļot informāciju precīzi un neļauties emociju vilnim”

Pat smiekli nenāk, tik vecs un nodrāzts šis sauklis. Sab-bai jāpierod, ka žurnālists nav pravietis, bet dabīgais sanitārs. Tas ir, mēslu vabole. Un tas ir labi un vajadzīgi. Neviens īpaši nefano par asenizātoriem, bet visi būtu dziļā caurumā, ja nu šis personāžs mainītu savu patību un pārslēgtos uz, teiksim, floristiku.

Būtība ir citur – mūsu pašu kvalitātēs. Inteliģencē, iecietībā, objektivitātē. Pilsoniskā un lumpeniskā proporcijā. Paklausoties “krustpunktos” , skaudības, žultainības, paštaisnības vēriens rāda bēdīgu bildi. Kā teicis dzejnieks, šim baram vajag nevis radošo rīku – cirvi, bet vagara pletni.

Domāju, ka Latvija nav unikāla šai ziņā. Bet lumpeņi neuzbūvēs Skandināviju :)), tikai Lumpēniju.

Kurš tad ir mūsu lielākais kaitnieks? Atbilde spogulī.

0
0
Atbildēt

2

    zanE. > gustaps 04.11.2014. 12.38

    …neliela piebilde – ja asenizators sāks ar sava darba saturu šļakstīties, kā to dara “sabiedrības sanitāri”/žurnālistu lomas tēlotāji – diez vai sabiedrība ar sajūsmu to uztvers….vārda brīvība nav visatļautība…diemžēl, masu medijiem arvien biežāk tas sāk piemirsties….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gustaps > gustaps 04.11.2014. 12.52

    > zanE

    “ja asenizators sāks ar sava darba saturu šļakstīties, kā to dara “sabiedrības sanitāri”/žurnālistu lomas tēlotāji – diez vai sabiedrība ar sajūsmu to uztvers”

    Sabiedrības sanitārs ir arī komersants. Viņš nenopūlēsies ar sava darba vielu, ja nebūs pieprasījuma. Visu klientam!

    Samazgu daudzums masu mēdijos ir sabiedrības raksturojums. Ar to jāsamierinās, bez īpaša riebuma. Kā ar smaku cūku kompleksā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 03.11.2014. 20.41

Vai tik seksīgi atkal – lasu,ka Māru Zālīti KM uzaicinājusi piedalīties valsts simtgades svinību gatavošanā. Bija 100 gr kultūras raidījums – nu jau pirms kādiem 2 mēnešiem. Tajā Johansons teica,ka Atmodas vadītāji paši lūdzās pie viņa uz konsultācijām , ko un kā darīt.

Ja tie ir meli , tie nav jāatsauc? Tagad iznāk tā,ka Johansons pasaka, ka arī Māra Zālīte bija čekas ziņotāja kā vien no Atmodas vadītājām, bet KM viņu aicina gatavot valsts svinības.

Tas ir adekvāti?

Vai naciķu mīļotā līdere Broka Baiba – kā vicināja kulaciņus,ka savu valstiņu par beztiesiskumu sūdzēs tiesā … cik sirsnīgi tas bija. Bet dabūja jaunu labāk apmaksātu toties mierīgāku amatu un beztiesiskums aizmirsās …. bet Ieva Brante te lūdzās, lai mēs ticam šai valstij un šai tiesu sistēmai. Piedodiet, ar mani nerēķinaties. Es palieku pie neticīgajiem.

0
-3
Atbildēt

0

Drosma 03.11.2014. 20.33

Man nav saprotama šī vēstījuma jēga. Lai nu kas, bet Latvijas tiesas un tiesneši dabūs gatavus tādus spriedumus, par kādiem pat niknākie Āfrikas karaļi un ģenerāļi neiedrošinātos pat sapņot, kur nu vēl izsludināt.

Un mūsu mediji , šie saldie, lētie rakstītāji – nu tie tāču santīmi būtībā par,kuriem viņi pārdodās un laiž ziņas pasaulē.

Es šeit pirms kādām pāris nedēļām iekopēju par maksātnespējas administratoriem – TVNET bija ,ka Dobeles dzirnavnieks ir zaglis,KAS JAUNS – ka kāds tur zemnieks ir ļaunprātīgi apzadzis Dobeles dzirnavnieku un kurš tur kārtējais MNA viņam palīdzējis. Un es kā labticīga, sirsnīga un mīļa lasītāja varu jauki izvēlēties – kurai ziņai – vai precīzāk – faktu interpretācijai man labāk noticēt. Patiesība par šo gadījumu joprojām ir kaut kur tur ārā … tā īstā patiesība.

Es drīzāk Lemberga meliem noticēšu, nekā tā paša Bičkoviča vai Kalnmeiera zvērestiem.

+1
-3
Atbildēt

0

andrejs 03.11.2014. 16.41

Kamēr Zaķis nav notiesāts, derētu atlikt Citadeles dāvinājuma līguma noslēgšanu. Jo citādi pār Vienotību gulstas smaga nozieguma ēna. Zaķis taču pavadīja Dombrovski braucienā uz Gruziju.

+3
-6
Atbildēt

0

fzss 03.11.2014. 08.12

vnk vajadzēja aicināt cilvēkus bildēt un dokumentēt balsu pirkšanu ar mobilajiem – noķer balsu pircēju :DDD

+1
-1
Atbildēt

1

    v_rostins > fzss 03.11.2014. 09.05

    fzss

    vnk vajadzēja aicināt cilvēkus bildēt un dokumentēt balsu pirkšanu ar mobilajiem

    _______________

    Ņemot vērā iespējamā pastrādātā nozieguma smagumu, normālas valsts Politiskai policijai pietiktu ar paša Zaķa nopratināšanas laikā sniegtām liecībām. Kad iesēdināja Boldānu, viņš bija zadzis tikai savas partijas biedru balsis, ko varētu uzskatīt arī par partijas iekšējo lietu. Šai iespējamā gadījumā runa ir par balsu zagšanu no pārējām partijām, kas pilnībā sagrauj Vienotības jau tā pamatīgi izdrāzto pilsoņu uzticību demokrātiskām vēlēšanām, kas ir katras ES valsts pamatu pamats.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

zanE. 02.11.2014. 23.36

…paldies, Ieva, par komentāru!…sen gaidīju izsvērtu viedokli, kuram vajadzētu būt mediju galvenajam uzdevumam…diemžēl, skandalozi virsraksti un puspatiesības gūst pārsvaru…Jūs pareizi uzsverat – medijos minētie 7 kriminālprocesi nav attiecināmi uz vienas partijas iespējamo vēlētāju balsu pirkšanu, taču – tas tiek pieminēts vien retu reizi…arī AT tiesas process attiecināms uz vēlēšanu rezultātu apstrīdēšanu, ne Zaķa tiesāšanu…

…piebilde par Arņa Kaktiņa liecībām tiesas procesā – A.Kaktiņam, manuprāt, būtu bijis korekti šajā procesā neiesaistīties, zinot, ka viņa firma saņem pasūtījumus no SC aptauju veikšanai…piekrītu, ka aptauju rezultāti, to soc.pētījumu firmu sociolog̓isko pētījumu metodolog̓ija ir stipri atšķirīga un tāpēc nevar būt par pamatu pierādījumu kopumam….tad jau drīzāk varam “paļauties” uz “exit poll” rezultātiem pie vēlēšanu iecirkņiem, jo respondentu skaits pieļauj lielāku ticamības rezultātu, bet…arī tie nav pierādījumi, kas tiesā liktu pieņemt notiesājošo/attaisnojošu spriedumu…

…pievienojos atziņai, ka masu medijiem nevajadzētu mākslīgi uzkurināt sabiedrību, it īpaši Latvijas televīzijas ziņu raidījumiem, kas ir sabiedriskais medijs un no kura tiek gaidīta objektīva informācija…

+9
-5
Atbildēt

4

    v_rostins > zanE. 03.11.2014. 08.36

    zanE …

    paldies, Ieva, par komentāru!…sen gaidīju izsvērtu viedokli

    ______________

    Tik tiešām, savādāk jau kremļjaģu fanāti, kā zanE un dzēris un noderīgie volontieri, kā “rinķī apkārt” bija pasludinājuši Zaķi par nevainīgu.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 03.11.2014. 12.06

    zanE. Īpaši aprobežotiem:

    Politoloģijas un tiesību eksperti uzskata, ka šī piebilde Dz. Zaķim un Vienotībai dod skaidru mājienu, ka neatkarīgi no paralēli izmeklētā kriminālprocesa rezultātiem, Dz. Zaķim vajadzētu uz četriem gadiem no politikas atpūsties.

    «Šaubu ēna paliks arī tad, ja kriminālprocesā nekā nebūs. Šaubu ēna bija arī pār [Kārli] Krēsliņu, kad aizturēja viņa dēlu ar legālajām narkotikām, kas ir stipri mazāks pārkāpums nekā tad, ja apšauba, ka esi likumīgi ievēlēts. Krēsliņš nolika mandātu. Zaķim pareizāk būtu darīt tāpat un atpūsties, lai pēc četriem gadiem atkal kandidētu vēlēšanās,» saka politologs Filips Rajevskis.

    «Ētikas pārkāpumiem ir vainas prezumpcija [atšķirībā no nevainīguma prezumpcijas kriminālprocesā]. Ja kāds nespēj ticami izskaidrot, kas ar viņu noticis, tad zaudē uzticību – viņam liedz pieeju valsts noslēpumam, partijas biedri palūdz doties politiskajā pensijā. Sabiedrība apšauba deputāta Zaķa ētikas izpratni – viņš jau ir politiskais līķis,» uzskata valststiesību eksperts Arvīds Dravnieks.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 03.11.2014. 12.46

    lno – skatos , ka patīk karināt birkas :) :) :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 03.11.2014. 12.49

    klusais. Manuprāt atbilstošas un daiļas, salīdzinot ar man karinātām:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 02.11.2014. 22.39

Par Augstākās Tiesas lēmumu pretenziju nevarētu būt – tiesa nevar izlemt svarīgas lietas balstoties uz tenkām. Par šo 100% var piekrist Ievai.

Ir toties cits aspekts: “Vienotībai” nevajag gaidīt, kad viņus tiesā piespiedīs (vai nepiespiedīs) pie sienas. Ir jāizdara secinājumi un jāmaina sejas partijas vadībā. Ar izmisīgo cenšanos iekļūt Saeimā Dz.Zaķis un S.Āboltiņa vienīgi degradē savu partiju un kalpo ZZS vai SC interesēm. Politiķim personīgās ambīcijas un neatlaidību vajag tomēr līdzsvarot ar komandas darbu.

+8
-8
Atbildēt

2

    Edgars Avotiņš > Kalvis Apsītis 03.11.2014. 10.03

    Āboltiņa – no vienas puses kaitina un ar savu augstprātību atgrūž – no otras puses – man radies priekšstats, ka viņa ir vienīgā, kas tos ļoti dažādos grupējumus iekš Vienotības spēj saturēt kopā.

    Par pārējo piekrītu.

    Skaidrs, ka AT nevar pieņemt lēmumu vadoties no SC “statistikas”.

    No otras puses – gadījums ir tik skaļš, ka DP nedrīkst to paslaucīt pagultē – tur tomēr daudzi tūkstoši Eiro izdāļāti – jāatrod no kurienes nauda:

    a) Zaķis

    b) Zaķa pārvēlēšanā ieinteresēti uzņēmēji pašam Zakim nezinot

    c) Saskaņa vai Krievija provokācijas veikšanai

    d) …

    Ja paslaucīs pagultē, tad nākošās vēlēšanās jau tirgosies kā Ukrainā

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > Kalvis Apsītis 03.11.2014. 11.31

    …Edgars raksta: – “[…] tur tomēr daudzi tūkstoši Eiro izdāļāti – jāatrod no kurienes nauda”

    ———————————

    …vai Tev par to ir skaidra informācija, ja to izsaki apgalvojuma formā?…vai arī – turies pie pārliecības, kādu to sabiedriskā telpā izplata SC un masu mediji?…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

andrejs 02.11.2014. 20.40

Arī masu medijos daudz pieminētā žurnāliste liecināja nevis par balsu pirkšanas faktu, ko viņa ir redzējusi, bet gan par to, kā tapis viņas sižets televīzijā un ko viņai ir stāstījuši sastaptie cilvēki.

 Līdzīgi bija ar SKDS vadītāja, sociologa Arņa Kaktiņa liecību.

————————————

Žurnālistes uzvārds, atšķirībā no Kaktiņa, ir valsts noslēpums?

+3
-10
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 01.12.2010. 05.52

‘Populārākais politiskais spēks atkal “Saskaņas centrs”…
nu un tad? Kam un par ko šī infa? “Delfu’ līmenis info atlasē…

0
0
Atbildēt

0

kdaljajev 30.11.2010. 18.59

Urbanovičam balzāms uz brūcēm.Varēs naudu sponsoriem prasīt četru gadu garumā.

+2
0
Atbildēt

0

peteris z 30.11.2010. 18.18

Mēs jau to pašu dzirdējām pirms vēlēšanām, bet de fakto ir savādāk. Vispār pēc vēlēšanām visas reitingu aģentūras, kuras populistiski zombēja, ka SC ir populārākie ,būtībā ir sevi diskreditējušas. Viņu aptaujas nav ne graša vērtas.
Liekas, ka cilvēki arī pēc šīm vēlēšanām vairs neuzticēsies LF u.c. šaubīga rakstura iestādēm.

+3
0
Atbildēt

0

dro 30.11.2010. 15.55

Vai pēc izgāšanas saeimas vēlēšanu rezultātu prognozēšanā kāds joprojām uztver nopietni LF aptaujas ?:)

+6
0
Atbildēt

0

Gunārs Nažinskis 30.11.2010. 15.55

Kaut kā nesaprotu, kā SC var uzturēt tika augstu reitingu – nezinu nevienu, kas par šo 5-tās kolonas “partiju” būtu labās domās. Vēl vairāk, tā tā drīzāk tiek uztverta kā netīrība Latvijas partiju mozaīkā.

Kā vienīgo skaidrojumu var atrast šā elektrorāta tuvību ar tādiem medijiem kā “ČAS” vaia “Telegraf”. Dažkārt tikai var brīnīties, cik šie mediji ir naidīgi LV. Diemžēl, izskatās, ka šiem medijiem krieviskajā vidē nav alternatīvu – varbūt arī nevajag …, ar normālu valstiskāku pieeju iepazīsies, kad sapratīs un gribēs saprast latviešu valodu.

+3
-1
Atbildēt

3

    eva_o > Gunārs Nažinskis 01.12.2010. 02.05

    =>Lidumnieks. Jūs dzīvojat ļoti komfortablā, pašizolētā vidē, kurā sastopami tikai “īsto” uzskatu cilvēki. Vai arī otrs variants – Jūsu pašpārliecinātā toņa un “nekļūdīgā pareizuma” izpausmes dēļ ar Jums cilvēki nevēlas atklāti runāt par politiskiem jautājumiem. Tāpēc zūd adekvāta Latvijas politiskās situācijas uztvere.
    Internetā ir citādi – man nav ko slēpt, ka esmu Saskaņas aktīvs atbalstītājs un Jūsu negatīvajam viedoklim par SC nepiekrītu ne mazākā mērā. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu tad interesanti, kas Jūs saista pie šīs partijas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Gunārs Nažinskis 01.12.2010. 10.37

    to viesturs_501
    Tu esi pievienojies zaudētājiem. Atcerēsies manus vārdus, kad raksi ogles ķīniešu šahtā aiz Urāliem.
    http://www.anvictory.org/articles/view/47/873

    +1
    0
    Atbildēt

    0

aigiigais 30.11.2010. 14.02

Šitais “iespārda” tik lieliska “aģentūra” kā Latvijas ” fak ti” ir viņi ar LNT nav sadziedājušies? :) http://www.delfi.lv/news/national/politics/aptauja-puse-iedzivotaju-atbalsta-lemumu-nenemt-koalicija-vl-tblnnk.d?id=34927623
28 + 15 + 13 = 56% vēlējās VL kaolīcijā http://www.vakars.lv/

0
0
Atbildēt

0

Janis 30.11.2010. 12.32

Jau atkal klasiskie jautājumi:
– kurš pasūtīja aptauju?
– konkrēti kāds bija jautājumu teksts?
– kā tika atlasīta mērķauditorija (vai tiešām aptaujāti balsstiesīgie kā jau Ritvars saka)?

Kamēr šie jautājumi nav atbildēti no šīs aptaujas veikt secinājumus būtu treniņš zīlēšanā.

+10
0
Atbildēt

0

edgars_linarts 30.11.2010. 12.24

Kārtējais raksts, kur sajaukti un nekorekti salīdzināti balsstiesīgie un vēlēšanās piedalījušies, aptaujātie un tie, kas pateikuši, par ko balsotu.
Korekti ir salīdzināt balsstiesīgos ar aptaujātiem, nobalsojušos ar tiem, kas pateikuši, par ko balsotu. No BALSSTIESĪGIEM “Vienotību” vēlēšanās atbalstīja 19,7%, SC – 16,4%, ZZS – 12,4%, NA un PLL – 4,8%.

+21
0
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam