Traumatoloģijas slimnīcā pārkāpumi iepirkumos

36

Komentāri (36)

Edgars Avotiņš 03.11.2014. 09.52

Par “ekonomiska izrāviena” planotajiem – piekrītu. Kara laikā (cerams tikai aukstā kara, bet ja paliks karstaks tad vēl jo vairāk) nav ko cerēt.

Par ES vertībām – piekrītu – bet mums pagaidām nav lielas izvēles. Tieši tāpat, kā nav iespējas nesadarboties ar ASV, lai arī ASV Pasaulē (arābu valstīs) rīkojas ļoti cūcīgi.

Teorētiski jau es saprotu ES būtību – nodrošināt ES vienotu ekonomisko telpu, lai novērstu gribēšanu karot.

Organizētāji skatijās uz Vacijas izveidošanu un ASV – bet tik gludi neis, jo ASV vienkārši nebija vietējas kultūras (indiāņus neviens neņēma pierē), savūkārt Vācija apvienojās no daudzām, bet tomēr vāciskām valstiņām.

Par Ukrainu

Rietumi negrib karot, tapēc, spiež Krieviju ekonomiski piekāpties – ja Krievija saasina, tad Rietumi piegriež Krievijas ekonomiku

Krievija militāri varētu ātri sakaut Ukrainu, bet nevar atļauties pilnība sagraut sakarus ar Eiropu.

Ukrainai … atklāts karš neder – tajā ziņā Ukraina ieinteresēta pamierā – to rāda patreizējā situācija, ka teroristi aplenc un izdzen Ukraiņus no 32 un tad gribēja atkārtot 31 utt, bet Ukraiņi šajā sektorā jau bija ieslēguši artilērijas klusumu un negrib no tā atteikties, kautgan cieš zaudejumus no teroristu artilērijas

No otras puses – Ukrainas ekonomika arī šādu nevarēs izturēt ilgi – butībā viņi patreiz dzīvo no Rietumu kredītiem un dāvanām

Tā ka … turpināsies hibrīdkarš ar periodiskiem saasinājumiem uz izturību – kurš ilgak izturēs – vai Ukraina bankrotēs un/vai Krievija lienošā varianta okupēs visu DienvidUkrainu

vai arī Krievijas ekonomika sabruks.

p.s. Mums arī Krievijas sabrukums nebūs nekāda medusmaize – iedomājieties sabrukušu valsti (vai vairaks maziņas) ar lielako tanku krājumu un kodolieročiem …

Tā ka mums aizsardzība jāstiprina jebkurā gadījumā – gan ja Putins noturēsies un turpinās atjaunot Pētera I mantojumu, vai arī ja Krievija bankrotēs un pie varas un ieročiem tiks … velns viņu zina kas.

Ideāli būtu, ja mēs 2-3 gadu laikā sasniegtu 2% IKP un minimalās aizsardzības spējas, 10 gadu laika spētu ar Leišiem un Igauņiem kopā aizsargaties vairākas dienas (nedēļu) un pēc 30 gadiem sasniegt Somijas līmeni un vairs neturēt šeit uz vietas ASV kareivjus.

+1
0
Atbildēt

2

    v_rostins > Edgars Avotiņš 03.11.2014. 13.21

    Edgars Avotiņš

    Krievija militāri varētu ātri sakaut Ukrainu, bet nevar atļauties pilnība sagraut sakarus ar Eiropu.

    _________________

    Krievija militāri varētu ātri sakaut Ukrainu, bet nevar atļauties partizānu karu, kas izvērsīsies visā Aziopā un kurā iesaistīsies pārējās paverdzinātās tautas. Vēl nedrīkst ignorēt arī Japānu, Ķīnu un Turciju, kam tā vien nagi niez īstenot savas teritoriālās pretenzijas. Patiesībā, ja ASV neuzradīsies vēl viens Rūzvelts, Kenedijs, vai idiots Bušs, ar smirdīgo un noziedzīgo krievu izdzimteņu pasaulīti drīz ir cauri, jebkura scenārija gadījumā.

    Pirms Bušs nebija iemānīts Afganistānā, es biju rēķinājis ap 2010. gadu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 04.11.2014. 11.59

    Partizānu karu Krievija ļoti efektīvi spēj novērst:

    Čečenijā reti kāds kautko mēģina uzspridzināt

    Krimā pat nemēģina un Džemeljajevs aizcina neprovocēt, jo radīts viedoklis, ka Krievija to tika gaida, lai tatarus piebeigtu

    Doņeckā un Luganskā arī kautkā baigi aktīvi partizāni nedarbojas.

    Nu labi – RietumUkraina varbūt būtu cits stāsts, bet tomēr Krievijas FSB pret citādi domajosajiem darbojas ļoti brutāli un efektīvi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Mednis 02.11.2014. 14.20

>>> latvijas _ valsts. Krievi Latvijā grozi kā gribi ir un paliek kolonisti. Āmen.

Un nelīdz te “saceptās” muļķības par krieviem atbrīvotājiem, kultūras tautu un īpašo vietu vēsturē un pasaulē. Kādi no Ordas azotes izlīduši Ivana IV laikā, tādi pusmežoņi palikuši. Un tādi gribot uzcelt “krievu pasauli”. Savulaik, kāds Staļina “draugs” cerēja uzcelt III Reihu…

Tāpat jau ar krieviem. Jā, savu murgaino ideju vārdā tiks lietas asinis; varbūt Latvija zudīs…

Bet, kā visi apskurbušie iekarotāji, pazudīs arī krievi. Un ne tāpēc, ka es to gribu, bet tāpēc, ka jums nav reālu ideju. Un Dievs nav miris, bet smejas par ivanuškām, kas iedomājušies, ka izmetot no vēstures visu krieviem nepatīkamo par II Pasaules karu un atstājot “izkastrēto”varoņeposu – Lielais Tēvijas karš, pārveidosiet pasauli.Nav tam pamata, tas, ka krieviem gribas… Nekā vairāk kā iznīcību,asinis,strutas un dubļus neiegūsiet.

1939.gadā uzsākot karu jums bija labs “pušelnieks” – Hitlers. Tagad esat vieni. Ja nu muļķīgi neuzskatāt Ķīnu par sabiedroto. Tiem savas intereses un vajadzīga “ķīniešu pasaule”, ne nožēlojamā krievu.

+9
0
Atbildēt

7

    e > Jānis Mednis 02.11.2014. 14.54

    Ķīnu par sabiedroto?

    Viņi tak nopietna Krievijas-NATO konflikta gadījumā nostāsies NATO pusē un sagrābs Sibīriju pie pirmās izdevības.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Jānis Mednis 02.11.2014. 15.41

    Jānis Mednis

    1939.gadā uzsākot karu jums bija labs “pušelnieks” – Hitlers.

    _____________

    Varbūt Hitleram likās, ka viņš ir pušelnieks, patiesībā, gan viņa, gan vācu tautas, gan visas Eiropas liktenis bija sen izlemts. Nepaveicās Staļinam pat neskatoties uz vareniem sabiedrotiem: fizisko un morālo kropli, Rūzveltu, kurš palīdzēja sagatavot karu, gan resno alkašu, Čerčilu, kurš to eskalēja. Nesalauza sarkanarmieši Vestminsteres abatijas solus, neizlaka Porto vīna pagrabus un neizkārnījās uz parīziešu galvām no Eifeļa torņa, viss velti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > Jānis Mednis 02.11.2014. 17.21

    Сорри, первый абзац даже не дочитал. Я уже знаю автора. Он любит дразнить, издеваться и показывать язык, будучи потомком красных и коричневых садистов. Проблема только в том, что во мне подобная деятельность отзвука не находит. Из начала его тирады понял,что он пытается дразнить тем, что они оккупанты. Да, оккупанты. Мы – оккупанты. Оккупанты. Быть оккупантом, это круто. Быть рабом позорно. А быть хозяином на своей земле, это здорово. А оккупант, это и есть тот, кто хозяин, причем, на своей земле, которая ему досталась по праву. Жизнь есть соревнование и конкуренция. И оккупант, это победитель в этой борьбе.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Jānis Mednis 02.11.2014. 17.59

    Okupants var būt arī pārejošs stāvoklis.Impērijas būvējušās uz jaunām idejām,balstījušās uz jaunām tehnoloģijām.Ja okupanti garīgi izvirst,impērija sabrūk.Neredzu,ka mūsdienu Krievijas režīmam bez agresīva stulbuma būtu vēl kādas idejas,par tehnoloģijām nemaz nerunājot.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > Jānis Mednis 02.11.2014. 20.00

    Конечно, вы не видите. Ведь вы не оккупант. Вы – жертва истории. Вы видите только жертв. И в России вы видите жертву. Но как на самом деле, вы не видите.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Jānis Mednis 02.11.2014. 20.31

    Oi,tikai nevajag,patiesības īpašnieks :D Patiesība ir daudzslāņaina un nepārtraukti mainās.Un,kamēr es to stāstu jums,ir noticis …

    https://www.youtube.com/watch?v=6jMjFb-mYj0

    0
    0
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 02.11.2014. 11.58

Izlasīju. Kā jau vienmēr šādiem latviešiem, autors pauž cerību, ka problēma izgaisīs pati no sevis. Jā, jā, protams, gaidām, tautieši, ka ukraiņi uzvarēs krievus:-) 1950.gados gaidīja mežos, ka drīz no debesīm kritīšot amerikāņu un britu desants, kas atbrīvošot mežabrāļus no nepieciešamības cīnīties:-)

Interesanti vērot autora rakstus procesā un evolūcijā. Autors taču bija tas, kurš pēc valodas referenduma rakstīja: “Mēs, latvieši, esam uzvarējuši jūs, krievus, ar šo referendumu! Padodieties!”

Jā…:-) Uzvarējuši:-) Latviska Latvija mums veras pa logiem. Un tagad autoram zem šī komentāra būtu jāuzraksta: “Jā! Mēs jūs uzvarējām! Un uzvarēsim!”

Problēma tikai tā, ka krievi šobrīd lasa arī latviski, un viņi lasa, ko īstenībā latviešu autors domā. Bet viņš domā, ka viss, beigta balle, un cerība ir tikai uz ukraiņiem. Protams, ka beigta balle. Tas tak bija zināms jau 1991.gadā uzreiz pēc pilsonības un valodas diskriminācijas. Jo krievi ko tādu nepiedod.

0
-2
Atbildēt

5

    Ēriks > latvijas_valsts 02.11.2014. 12.25

    Ko krievi nepiedod?To,ka lietas nosauc īstajos vārdos?Okupoācijas un aneksijas rezultātā šeit salīdušos kolonistus nosauc par kolonistiem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > latvijas_valsts 02.11.2014. 12.33

    latvijas_valsts

    Jo krievi ko tādu nepiedod.

    ____________

    Ko gan bidļjaķina var piedot vai nepiedot? Kas jūs tādi esiet – nihil? Vienmēr jūs kādam esiet piederējuši: russiem, mongoļiem, Eiropas karaļnamiem, boļševikiem-žīdiem. Pirmais valdnieks nu jūsu pašu vidus, bija Staļins, kurš nicināja jūs vēl vairāk kā iepriekšējie un izrādījās vēl nežēlīgāks un pēdējais Putins, alkatīgs un atriebīgs, pederasts-pedofīls, kurš bija apsolījis būt kopā ar jums līdz pat pat jūsu nožēlojamam galam. Teiks viņš abižoties uz Pussy Riot, abižosieties, teiks mest popus no zvanu torņiem zemē, metīsiet, ja teiks, ka esiet koki, stāvēsiet izslējušies, ja teiks, motocikli, rūksies un laidīsiet dūmus, liks iet bojā suņa nāvē Kubaņas stepēs un nomēslosiet bagātīgi vēsturisko ukraiņu zemi. Savu domu jums jau sen vairs nav, jūs esiet nežēlīgs eksperiments(ekskrements), negatīvā selekcija un šaubos, vai ķīnieši jums kādu citu pielietojumu atradīs, kā vien izmantos lipīdus, aminoskābes un enerģijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > latvijas_valsts 02.11.2014. 12.46

    Gudri jūs neesat. Ja jau mēs sākam apsaukāties un krievi ir okupanti, tad jūs esat aborigēni, čuhonci un neveiksminieki, kuri vienmēr dzīvoja kā kalpi un vergi, un kuriem šī iemesla dēļ nekas arī nākotnē nespīd.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > latvijas_valsts 02.11.2014. 13.24

    Krievi tātad brīva tauta?Kāpēc tad nedzīvojiet pēc sava prāta,savā vidē?

    http://www.ass.lv/joki/kiesza-hideaway-krievijas-parodija/55359

    +4
    0
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 02.11.2014. 11.47

Kā jau vienmēr, kad kāds īstens latvietis ierunājies. Sāku lasīt, nonācu līdz “Valdībai jābeidz muļķot tauta”.

Kā tas īsteniem latviešiem bieži vien ir, viņi neprot nevienu valodu, ieskaitot savu dzimto.

Jāraksta “Valdībai jābeidz muļķot tautu.” Tātad “tautU”, nevis “tautA.” Jo jūsu “tauta” saistīta ar darbības vārdu “muļķot”, nevis “jābeidz”. Kaut gan, ja īstens latvietis šādi uzskata, viņa vārdos vērts ieklausīties.

0
-2
Atbildēt

0

v_rostins 31.10.2014. 23.41

Žēlosimies par fašistisko izdzimteņu Krieviju un tās bidlomasu, bet piecietīsim piekto kolonu: Putina kuci, WWII, staļinisma un GULAG apoliģētu, Zatļeru un čekistu piesmieto izdzimteni, kolorado lenteni, Dombrovski?

+1
0
Atbildēt

0

lno 31.10.2014. 18.54

Putins notikumus Ukrainā neforsēs, atstās gruzdošu konfliktu, ja tas sāks dzist, piemetīs ogles. Nākošais mērķis būs Latvija un Igaunija. Turpināsim žēloties par sankcijām un integrēsim:)

+8
0
Atbildēt

1

    lama > lno 31.10.2014. 19.13

    Maskavas caram vajadzīga ātra un viegla uzvara.

    Pašu ziņā gādāt, lai tā nebūtu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

lama 31.10.2014. 18.52

Ukraina ar savu revolūciju (Puķina neparedzēto) iegadījusies mūsu vietā.

Nav vajadzīga operglāze, lai pamanītu,ka “‘hibrīdkara scenārijs”‘ gatavots kādai NATO valstij ar lielu moskovītu minoritāti.

Tamdēl palaida Lindermana/Ušakova referendumu un aizto joprojām murkš par “‘Latgales autonomiju”.

+11
0
Atbildēt

0

andrejs 31.10.2014. 18.08

Nevar prognozēt, kas tādā gadījumā notiks ar Latviju – pazudīsim vai atbrīvosimies no krieviem. Finks esot teicis, ka viņš nezinot kā un kad, bet krievi no Latvijas pazudīšot.

——————————-

Lūgsim Dievu, lai Finka pareģojums piepildītos.

+10
0
Atbildēt

1

ierados 31.10.2014. 17.55

Iebāzt galvu smiltīs un augstu gaisā izsliet neaizsargātu pēcpusi. Tas ir kruti!

+1
-9
Atbildēt

1

    lama > ierados 31.10.2014. 18.48

    ierados iebāzt galvu smiltīs un augstu gaisā izsliet neaizsargātu pēcpusi. Tas ir kruti!

    ____________________

    Labs pašraksturojums..

    Tā turpināt!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 30.11.2010. 14.17

Ramona!
1.Nevis Valsts Kase, bet gan Valsts Kontrole…

2. Vai uzreiz nekritiski ticēt Ingūnai Sudrabai? Es neriskētu. Klasiskā žurnālistika savulaik paredzēja abu pušu uzklausīšanu, — IR avangardistiem tas laikam nav vairs obligāti, toties LTV1 “Panorāma” vakarvakarā klasika bija un TOS pārstāvis minēja argumentu, ka iepirkumi turpināti kā iepriekšējo līgumu turpinājums. Kādēl lai neticētu? Un, ja vēlētos pārbaudīt, ir iespēja pārbaudīt, toties nekritiska ticēšana jebkurai no 2 pusēm… nu diez vai prātīga.
Ja man būtu — tpu-tpu-tpu! — jāizvēlas, kuru endoprotēzi ļaut ieoperēt sev, atšķirībā no Ingūnas Sudraba un Valsts Kontroles šajā gadījumā — es vispirms mēģinātu paļauties uz pārbaudītiem produktiem: man nebūtu vienalga, ko manā rumpī ievieto. Un īpaši šajā jomā piedāvāt citiem pacientiem, ne sev — uzruna Sudrabas k-dzei — vienkārši “lētāko piedāvājumu” ir… nu, kā lai maigāk pasaka, vismaz nehumāni. Ja Sudrabas k-dze pati piekristu lētākai protēzei ievietošanai pašas organismā, es par — gan par Sudraba, gan par lētko protēzi.

0
0
Atbildēt

0

Ieva 30.11.2010. 13.01

Te, te ir tā vieta, kur griezt. Un visur citur medicīnā, kur ūdens tā saduļķots, ka lielajām zivīm viegli slēpties un bļaut par līdzekļu trūkumu.
Nevajag aiztikt pacientu iemaksas, dakteru un māsiņu algas, bet ieviešot kārtību medicīnas iestādēs, līdzekļu izsaimniekošanas novēršana dotu pat lielāku efektu.

0
0
Atbildēt

0

christele 29.11.2010. 19.10

Vai esmu pareizi sapratusi? Valsts Kase aprobežojās tikai ar ieteikumiem?

Par operācijām…man trūkst vārdu…

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam