Līdz galam nepateiktais

102

Komentāri (102)

dagne7 08.11.2010. 19.02

Vai šai diskusijai par Kristovska uzskatiem ir kaut kāds pamats, varētu palīdzēt noskaidrot pats Kristovskis, publicējot saraksti pilnībā, nevis tikai tās fragmentus vai interpretācijas.
Vismaz man līdz šim nekad nav nācies dzirdēt Kristovski paužam galēji radikālus uzskatus un būtu visai dīvaini tādus dzirdēt no PS biedra.
Taču piekrītu pieredzējušā eksdeputāta Lagzdiņa TV izteiktajam viedoklim, ka Kristovskis ar Pabriku varētu jaunajā valdībā apmainīties vietām.
Nabaga Vienotības vēlētājs – ārlietu ministrs izrādījies “fašists”, bet deputāte Čigāne- kontrabandiste”. Gan jau Lapsa uzrakstīs drīz grāmatu vēl par kādu.

+1
0
Atbildēt

0

kdaljajev 08.11.2010. 18.34

Pats vainīgs.Nevajadzēja sākt taisnoties,tas liecina cik viņš nederīgs amatam,Salūza kā veca sēta,ārlietās jāliek gudru vīru.Kad beidzot sapratīs,ka vajadzīgi profesionāļi savā jomā.Labi,ka laicīgi nometīs,kamēr nav sastrādājis lielākas muļķības.Lai nākošreiz mēģina par prezidentu.Novēlu veiksmi!
s/

+1
0
Atbildēt

1

guna_sniedzina 07.11.2010. 20.27

Tiem, kuri mēģina izlocīties A. Sluča vietā, ka viņa patiesa doma bijusi, ka Slucis nevar apkalpot krievus Latvija, jo nerunā krieviski.

Slucis arī publiskajās intervijās pieminējis tieši to pašu loģisko konstrukciju, kuru nopublicēja pietiek.com, portalā Nacionalisti.LV 21.05.2009., tātad nesen:

“Vai piektā kolonna rada vienīgi psiholoģisku diskomfortu un saasina valodas problēmas vai tā var arī radīt reālu militāru apdraudējumu Latvijai?

…. Galvenais iemesls, kādēļ daudzi latvieši no Rietumiem, es to skaitā, neatgriežas Latvijā, ir tas, ka šeit ir par daudz krievu. Mēs šeit nejūtamies kā Latvijā. Mani 1992. gadā uzaicināja šeit strādāt par ārstu, bet es teicu, ka ārsts dod zvērestu, ka apkalpos visus cilvēkus vienādi, bet Latvijā es krievu nevarētu apkalpot tāpat kā latvieti. Amerikā man ir vienalga, vai pacients ir amerikānis vai krievs Amerikā. Latvijā es vienmēr latvietim dotu priekšroku, ko neatļauj Hipokrāta zvērests.”

+1
0
Atbildēt

2

    vilmar1964 > guna_sniedzina 08.11.2010. 00.51

    Ko mēs no tā varam secināt? To, ka Slucis ir godavīrs, vienīgi viņam ir problēmas ar terminoloģiju. Kāpēc godavīrs? Atklāti pauž savas jūtas un domas. Mēs varam teikt, ka kādam tās nav pieņemamas, taču tas nemainīs faktu, ka viņš jūtas un domā tieši tā. Aivars varētu klusēt vai melot, pieskaņojoties “sabiedriskajai domai”, respektīvi, liekuļot. Tā viņš nerīkojas, līdz ar to – visu cieņu. Tālāk – Slucis dara maksimālo, lai paliktu uzticīgs Hipokrāta zvērestam, nenokākot pretrunā savām jūtām vai iekšējai pārliecībai, proti, zinot, ka viņam būs nepatīkami ārstēt noteiktu ļaužu kategoriju Latvijā, viņš izvēlas uz dzimteni nebraukt (atkal – nevis liekuļo, atbrauc un tad patiešām neārstē, vai tml. sabotē).

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    vilmar1964 > guna_sniedzina 08.11.2010. 00.51

    Savukārt, kas attiecas uz terminoloģijas problēmām, tad tas ir apzīmējums “krievi”. Atvainojiet, tas nu patiešām, maigi izsakoties, nav korekti. Domāju, skaidrs, ka Slucis runā par cilvēku kategoriju, kas ilgstoši uzturas Latvijā, taču ignorē latviešu valodu un šo valsti kopumā uzskata par kļūdu. Taču no Dieva puses, ne viņi visi ir krievi, ne arī visi krievi ir tādi. Kaut vai tas pats daudzkārt piesauktais Visu Latvijai Mironovs – vai tad Slucis arī viņu negribētu ārstēt;), bet viņš ne tuvu tāds nav vienīgais. Savukārt, kā būtu ar Viktoru Alksni, kurš it kā laikam skaitās latvietis?

    Sekojoši, Slucim būtu jāatvainojas krieviem, jo viņus aizskāris nepamatoti, bet Latvijas nīdēju kopējam apzīmējumam jāizvēlas cits vārds vai vārdu savienojums, kas neradītu pārpratumus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

maija_br 07.11.2010. 15.59

Tā ir partijas PLL agonija sakarā ar zaudētām vēlēšanām. Ulmanim vajadzētu atbildēt par tik apkaunojošu deputātu pieprasījumu, bet viņš diemžēl to nespēj.

+1
-1
Atbildēt

0

dro 07.11.2010. 10.29

Es tomēr no IR gaidu svarīgāko problēmu, nevis to notikumu apspriešanu, kuri režisēti, lai novērstu uzmanību no valstij visnozīmīgākajāmm lietām. Nu piemēram, kādēļ Vienotība savus priekšvēlēšanu saukļus izmeta turpat, kur TPJO savus papīra karodziņus, kuriem MM pievērsa daudz lielāku uzmanību kā Vienotības kursa maiņai par 180 grādiem? Kad Dombrovskim bija mazākuma valdība SC nebija vajadzīgs, bet kad vēlēšanās Vienotība guva tik negaidītus panākumus, sākās runas par 1/3 iedzīvotāju ignorēšanu, Lemberga izolēšanu, pat JL līdere sāka atgādināt Urbanoviča papagaili. Varbūt V līderi nemaz nebija priecīgi par vēlēšanu rezultātiem, ja bija jāķeras pie tik lētas demagoģijas? Interesanti, vai daudz šeit tādu, kuri tic, ka SC valdībā būtu V nevis ZZS sabiedrotais?:))

+5
-1
Atbildēt

0

Reinis... tas kurš Mutulis 07.11.2010. 10.23

Ja šis skandāls būtu vērsts pret kādu izcilu diplomātu, korifeju savā jomā un kā spīdošu ārlietu ministru sevi jau pierādījušu cilvēku, tad varētu teikt, ka tās ir tikai opozīcijas ambīcijas. Bet kas ir šis ģirts valdis? Vai tiešām viņš bija pats labākais kandidāts ārlietu ministra amatam visā Latvijā? Kā tika izvērtēta viņa atbilstība? Vai nav tā, ka viena kļūda sākumā (piešķirot amatus) tagad rada veselu kļūdu lavīnu? Vienas vienīgas kļūdas! Kad tas vienreiz beigsies…

+2
-6
Atbildēt

3

    dro > Reinis... tas kurš Mutulis 07.11.2010. 10.37

    Vai tiešām viņš bija pats labākais kandidāts ārlietu ministra amatam visā Latvijā?
    _______________________
    Interesanti, kuras valsts ministru varat nosaukt, par kuru nav šaubu, ka viņš ir pats, pats labākais? Kā nosakat, kas ir pareizi, kas kļūda? Esat V štāba, prezidenta kancelejas, SABa darbiniece jeb no mūsu pulka – parasta IR lasītāja?:))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    to Fundere
    Bet protams, ja jau Kononova zvērību mantinieki, SC, viņa dēļ tā ārdās.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Nopietnam amatam vajadzīga nopietna izvērtēšana, jo ārlietu ministrs taču pārstāv visu valsti, nevis tikai kaut kādas sīkpartijas valdi. Ja vēlēšanās uzvarēja Vienotība, tad tieši viņiem arī vispirms vajadzēja painteresēties, kādiem kritērijiem jāatbilst ārlietu ministram, un pēc tam meklēt šiem kritērijiem visatbilstošākās kandidatūras. Bet vai tā bija?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

maija_br 06.11.2010. 19.08

Tā ir partijas PLL agonija sakarā ar zaudējumu vēlēšanās. LNT arī nav apmierināta ar savu zaudējumu. Ik brītiņu tiek dzīti ķīļi jaunveidotajā valdībā.Tiek aizmirsts tas, ka PLL ir atbildīga par valsts izzagšanu.

+5
-1
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 06.11.2010. 13.07

Ļaunākais, kā šādas te “atklāsmes” no lapsas midzeņa var sagaidīt katru dienu. Vai valdība un Saeima tiks pie strādāšanas?Dombrovskis solīja budžetu līdz gada beigām, tad nu PLL un SC cenšas.

+4
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 06.11.2010. 11.38

to Maris
Vai Latvijas Republikas Saeimas deputāts Vaļerij Kravcovs var vienlīdz labi “apkalpot” latviešu un krievu vēlētājus? Ļoti šaubos. (IR taču viņiem paredzēts laiks, lai tiktos ar vēlētājiem, vai ne?) Un kas Tev būtu par to sakāms?

+10
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 06.11.2010. 07.26

to Maris
Latviju par savām mājām var saukt tikai tie, kas ir integrēti Latvijas sabiedrībā un nosoda staļinismu un tā drausmīgāko noziegumu cilvēces vēsturē, WWII. Tiem, pēdējās cilvēcības paliekas zaudējušiem izdzimteņiem, kuri pielaiko Kononova NKVDešņika mundieri, uzņemoties vainu par tā pastrādātām zvērībām, tiesību ir tik pat daudz kā tarakāniem, blaktīm un blusām.

+6
-2
Atbildēt

0

Jānis 05.11.2010. 23.48

Es, protams, saprotu, ka VL faniem gauži patīk te tusēties, bet tomēr drīz laikam vajadzēs lūgt agresīvākos komentus cenzēt. Tiešām kļūst traucējoši, ja pastarp normāliem viedokļiem jālasa tādu tipu kā “Ombros” vai “haris” ksenofobijas izpausmes.

to haris

“Bet kur tad ir robeža? Tieši cik gadus cilvēks drīkst just skaidri?
Ja okupācija vai izvešanas būtu notikušas pirms gada – vai tad arī Slucis tā nedrīkstētu teikt?”

Un, ja tas būtu noticis vēl pirms Kristus dzimšanas, tūkstošiem gadu atpakaļ? Vai tad arī tu savā sirdī tikpat enerģiski kultivētu naidu?
Kas bijis, bijis, un visi Latvijas pilsoņi, kas te šobrīd dzīvo, ir absolūti vienlīdz tiesīgi Latviju saukt par savām mājām.

+6
-10
Atbildēt

3

    dro > Jānis 06.11.2010. 09.35

    Naidu kultivē tādi sprukstiņi kā tu, “maris” /bez garā “a”:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 06.11.2010. 14.06

    Tātad tev tāda “ombros” viedokļi (kurš jau ir paspējis aizmuldēties līdz “tribunālam”, dodoties pa Grantiņa iemīto taciņu uz Tvaika ielu) liekas pieņemami, ja? Biju domājis, ka esi gudrāks, atvaino, ka maldījos.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Jānis 06.11.2010. 23.14

    NU, tā nu nevajag, Ino par Ombros ir daudz gudrāks.

    Ko Ombross saka, to Ino tikai domā.
    Ombross – tā ir klīnika, uz viņu apvainotis nedrīkst, viņš jāārstē.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

ivetao2007 05.11.2010. 22.13

Ir tāds Reiniks. Laikam policijas ģenerālis. Varen nasks, kad javaktē DDD meitenes, bet tiešo uzbrukumu valdībai, tās arlietu ministram ar sagrozītiem faktiem ar meliem, acis aizmiedzis neredz. Vai gaida kremļa atļauju? Ko gaida brigādes ģenerālis Kažociņš. Ko viņš vaktē? Vai tad nav skaidrs no kuriens plūst naftas dolāri akcijām pret Latviju? Galu galā mums ir KNAB, SAB, DP un parastā policija. Bet kā ir ar tiem līķiem Hutes ceļa malā uz lielo naudu?

+12
-2
Atbildēt

0

dro 05.11.2010. 12.17

A. Sluckis rasists? Šādu uzskatu paudējiem gribas ieteikt ārstēties:))

+11
-6
Atbildēt

3

    ilmisimo > dro 05.11.2010. 12.33

    A. Sluckis rasists….
    ————————-Ne jau par Sluci un pat ne par konkrēti Kristovski “gruozās štelle”.

    Psihiskais uzbrukums. Izraisīt pretiniekā apjukumu un demoralizēt cik vien iespējams.
    Tu arī dara. Gan caur pietiek.com, gan visādi citādi.
    Partizānu karš.
    skat. M.Ķempe””Balāde par geriljero”

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.11.2010. 23.16

    Lama – “Partizāņu karš” – jā!
    Bēt -tikai psihiskais?
    “Gāzes” nejūti( ķīīmiskos ieročus)?
    Nesmird?
    Gāzmasku sagatavoji?
    Un antidotus( pretindes)?
    ( Skat fosgēns, iprīts, luizīts, V gāzes).

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 06.11.2010. 23.39

    to dzeris49
    Vai tu par tām, ko krievs nogremdēja Baltijas jūrā?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Suse, Puuks 05.11.2010. 12.13

zavandai
Visa Kristovska sarakste ar Sluci un citiem visa gada garumā ir pārpilna ar zvērīgu rusofobiju. Tur nav nekas jākompilē. Tā šie cilvēki domā un tās ir viņu tiesības. Cits jautājums, kāpēc VL tiek uzskatīti par radikāļiem, bet šis PS spārns par cienījamiem cilvēkiem?

+6
-13
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > Suse, Puuks 05.11.2010. 12.28

    to guderians
    Ko tu murgo, fašist, kāda fobija? Tikai dziļš nicinājums.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Suse, Puuks 06.11.2010. 23.45

    to guderians
    Kurš tad uzskata VL par radikāļiem? Radikāļi ir cilvēcību zaudējušie staļinisti, SC, kas izsaka draudus Latvijā sarīkot Biškeku.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Suse, Puuks 05.11.2010. 12.07

Lūk, vakardienas paša Sluča komentārs.

2010. gada 4. novembris 17:38 Slucis, Aivars
Ka atceros raksta “Vai latviesi padodas” nebija nekas par neviena arstesanu, un Kristovskis atbildeja tikai uz to. Velak viens no maniem kritikiem prasija kadel es neatgriezos uz Latviju stradat. Mana atbilde vinam, ka citiem kas to prasija, caur 20 gadiem bija ka Hipokrita zverasts ko visi arsti dod, prasa lai arsts arste visus vienadi. Man nav nekadas problemas arstet krievus Amerika, Krievija jeb citur pasaule, tikai ne Latvija jo krievi Latvija apdraud latviskas Latvijas eksistenci. Es pat priecajos redzet krievus Amerika jo tad vini nav Latvija. Ja Latvija butu trukums ar zalem, aparaturu utt es vienmer dotu prieksroku latvietim, un ta ka tas nav atlauts es nevaru Latvija stradat. Kristovskim nas nekada sakara ar so lietu jo vins nekad nav man prasijis kadel es nestradaju Latvija.

Aivars Slucis

+16
-1
Atbildēt

0

agnesedzirne 05.11.2010. 12.04

Tikai daži jautājumi:
Cik daudzi no mums var precīzi atcerēties, ko rakstījuši epastā pirms gada? Cik daudzi saglabā visu saraksti gadu un ilgāk?
Vai tas ir normāli, ka pat Latvijas Finanšu Ministrija savos darba sludinājumos kā vienu no prasībām min krievu valodas zināšanu?

+10
-4
Atbildēt

0

zigis 05.11.2010. 11.57

Ja Latvijā trimdas latvietis nevar dabūt darbu, jo neprot krieviski, tad ir normāli, ka vismaz Slucis pasaka to, ko izliekas nemanām vietējie līdēji – okupantu un viņu pēcteču te ir par daudz, un šādos apstākļos viņš te nevarētu strādāt.
Par Lapsu viss būtu skaidrs, bet, kas liek TP izkalpoties un kā tādiem sīkiem sūdzmaņiem skraidīt apkārt klaigājot par ksenofobiju Latvijā, ja vēl nesen Šķēle klāstija, ka Avelatā nestrādājot cilvēki ar līkiem deguniem?

+13
-7
Atbildēt

2

    ilmisimo > zigis 05.11.2010. 12.57

    kas liek TP izkalpoties un kā tādiem sīkiem sūdzmaņiem skraidīt apkārt klaigājot par ksenofobiju Latvijā, ja vēl nesen Šķēle klāstija, ka Avelatā nestrādājot cilvēki ar līkiem deguniem?
    ———————————–
    Varbūt arī tāpēc,šuoreiz palika malā vienmēr tik paruocīgais ‘ebreju jautājums”? un izvēlējās A. Sluci.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > zigis 06.11.2010. 23.21

    “Ebreju jautājumu”, tomēr, galīgi neatrisināja, un tāpēc izvēlējās Sluci?
    Domā, Sluča jautājumu atrisinās?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 05.11.2010. 11.00

Neaizmirsīsim, ka trimdas latvieši bija spiesti bēgt no savām mājām, no savas zemes, ko tās “atbrīvotāji”, izvarotāji un izlaupītāji pēc tam apsēda kā melnais mākonis. Un daži trimdinieki joprojām to nav aizmirsuši – atšķirībā no lielas daļas Latvijas latviešu, kuri ar krievu kolonistiem pamazām “saķepuši ne vairs klimpu, ne ķiļķēnu galodā”.

Caurmēra galodnieks var raustīt plecus par Sluča spējām tik ilgi noturēt šīs emocijas un attieksmi.
Bet kur tad ir robeža? Tieši cik gadus cilvēks drīkst just skaidri?
Ja okupācija vai izvešanas būtu notikušas pirms gada – vai tad arī Slucis tā nedrīkstētu teikt?

Neaizmirsīsim arī, ka SC, kura intereses Lapsa šobrīd objektīvi aizstāv, VĒL JOPROJĀM SEVI IDENTIFICĒ ar šo laupītāju un iekarotāju pusi, nevis mūsu, latviešu pusi. Un šī ļaužu grupa šo identitāti un attieksmi PAŠI UZTUR tikpat ilgi, cik Slucis savu – kopš okupācijas.

+18
-4
Atbildēt

1

    Kaskadieris > Sanšains 07.11.2010. 09.40

    Nekas pat nav piebilstams: visu esi salicis precīzi pa plauktiņiem. Izskatās, ka arī Latvo lapsas foto drīz parādīsies LRTT lapā apzīmogots ar zīmogu TAUTAS NODEVĒJS.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Lng 05.11.2010. 10.44

Palasot”pietiek.com”publicēto nepamet sajūta ka tā ir montāža. Visvairak mani pārsteidz PLL rīcība kas savtīgas intereses stāda augstāk par valsts, par SC šaubu nav.Sekojot Lapsas “daiļradei”nepamet sajūta ka Lapsa ir profesionāls intrigants un provokators,kurš itkā raksta par atsevišķiem cilvēkiem bet faktiski trāpa visai latvijas politikai un grauj tās prestižu. Būtu interesanti noskaidrot kāpēc šie kompromitējošie materiāli nonāk tieši pie Lapsas un kas tos piespēlē.

+12
-2
Atbildēt

2

    LR Aizsardzības mini > Lng 05.11.2010. 10.54

    grislitis, vēlies zināt kas viņam piemet “infu”, paskaties ar ko “draudzējas” pietiek.com’s :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Lng 05.11.2010. 11.02

    Opā, viens no viņu “prtneriem” jau izkūpējis no “atbalstītāju” loka. :) Pamatā viņi savu infu saņem no cilvēkiem, kuri ir saistīti ar kompromat.lv :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

krizdolelv 05.11.2010. 08.59

“Šo saraksti, kas datēta ar pagājušā gada 15. oktobri, kāds Pietiek lasītājs portāla rīcībā nodeva tikai dažas minūtes pēc tam, kad Kristovskis šodien tika ievēlēts par ārlietu ministru. To pašlaik publiskojam pilnībā.”(L. Lapsa)
————————————————————————–
Kādam Pietiek lasītājam noteikti ir pilns “dainu skapis” ar tādiem papīriem.
Kāds Pietiek lasītājs darbojas ar vecu vecajām un atstrādātajām metodēm.
Un tieši tas vedina uz skumīgām pārdomām, paralēlēm par laikiem, kurus bijām jau piemirsuši.
Rainis patiesi bijis tālredzīgs;- “Trimdā tagad tauta visa, lai neviens to neaizmirst!”

+19
0
Atbildēt

0

putekliic 05.11.2010. 08.25

Kristovski jau vakar skaidri un gaiši pateica, ka tā ir provokācija(sarakste ir safabricēta) un, ka viņš nosoda šādas rasisma izpausmes. Protams, ko gan citu viņam bija teikt un ko gan vēl viņš varētu pateikt?
Jautājums, ka jau te augstāk ir teikts, ir cits – ir kādi spēki ar attiecīgiem resusrsiem, kas mērķtiecīgi darbojas. Te būtu labs darbiņš Drošibas policijai. Paliek atklāts arī cits jautājums – vai, ja ām krēslā būtu cita persona, vai arī pret to būtu iespēja sarīkot kādu skandālu?

+7
-1
Atbildēt

0

agn_gai 05.11.2010. 06.35

Rakstot “uz mājām” ārzemju diplomāti visticamāki raksturos šo gajienu ļoti precīzi: tā opozicija, kura nupat nobalsoja pret šo valdību, tagad cenšas to nomelnot. Nekas neparasts. Īslaicīgs un pārējošs. Tā jau notiek politikā. Vienīgais ievērības vērtīgs moments – “Meeester Ksenofobs”. Kā vienmēr, AS2 iepako savu politiku reklāmiskā jautrībā.

+10
-2
Atbildēt

0

oskaar 05.11.2010. 02.25

Varbūt jau tāda piekasīšanās- bet žurnālistiem tomēr nopietni vajadzētu pasekot līdzi tam, ko viņi raksta: Pirmajā rindkopā:
…pieprasījušas nule kā aizsardzības ministra amatā…
Nu nav taču Kristovskis sobrīd saistīts ar aizsardzības ministra amatu. (manuprāt- tas viņam būtu piedienējis daudz labāk kā ārlietu, ja nu reiz vispār viņam kādu krēslu dot- bet tās jau ir nenozīmīgas detaļas…).
Dārgie žurnālisti- pārlasiet, lūdzu, pirms publicēšanas savus tekstus!

+7
-1
Atbildēt

0

Aija Neļķe 05.11.2010. 01.26

Tas taču ir acīmredzami, ka sarakste ir sagraizīta un sakompilēta. Turklāt aizvien aktīvāk uzmācas aizdomas, ka Pietiek.com spēlē SC komandā. Pavērojiet, par ko ir viņu raksti – par Vienotību katru dienu, par ZZS arī, gāž virsū arī VL-TB/LNNK, jau daudz mazāk PLL, bet par SC vispār nekā – Dieva baltākie jēri, lai gan Rīgā šeptējas trakāk par visiem pārējiem.

+43
-6
Atbildēt

1

    mary75 > Aija Neļķe 06.11.2010. 23.07

    Nabadziņi, atkal jūs apbižo ( aizvaino, pazemo, noniecina).
    UN jūs esat tik vārgi, ka nespējat atbildēt ne ar ko citu, kā gaušanos internetā?
    Nevajag aizsūtīt pampēru paku?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

Jānis 05.11.2010. 01.25

Starp citu, kaut kādu novērtējumu tām Sluča idejām Kristovskis tiešām varētu dot, lai nesanāk tā, ka pasaule padomātu, ka viņš “tiešām piekrīt” kaut kādiem slima cilvēka murgiem. Citādi – domāju, ka tas tomēr ir mākslīgi izpūsts skandāls bez nopietna seguma.

+5
-6
Atbildēt

1

    Kaskadieris > Jānis 07.11.2010. 09.34

    Nu, vai zini! Slucis reāli novērtēja savas iespējas strādāt Latvija. Viņš nezina krievu valodu, krievvalodīgie okupanti līdz pat šim brīdim dažādu iemeslu dēļ nerunā latviski: KĀ TĀDĀ SITUĀCIJĀ IESPĒJAMS KONTAKTS STARP ĀRSU UN SLIMNIEKU?
    Un vēl: tā ir visspilgtākā Homo sovjetikus pazīme – reaģēt tikai uz tiešo kairinātāju (kā beigtai vardei); izdzirdis balstvārdus KRIEVS, LATVIETIS, ATŠĶIRĪGA ĀRSTĒŠANA, nav spējīgs neko vairāk secināt kā RUSOFOBS, RASISTS, NACISTS… Vai tu arī esi no zombētajiem?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pēteris Justovičs 05.11.2010. 00.02

Ja kaut kas ir svarīgi – tad, pirmkārt, noskaidrot, vai sarakste ir autentiska vai falsificēta. Ja tāda patiešām notikusi,tad nav versiju neko ne paskaidrot, ne attaisnot – Kristovskim nāksies aiziet agrāk vai vēlāk.
Ja tā ir kompilācija, kas šobrīd izskatās ticamāk, tad, manuprāt, nav neviena iemesla,kāpēc procesā nav iesaistījusies DP vai SAB, vai, kam nu pēc gostiem pienākas. Jo viena lieta ir izvilkt patiesus faktus par ierindas deputātu, bet cita – sakompilēt apšaubāmā veidā iegūtus materiālus, lai diskreditētu ārlietu ministru, tātad – valdību un valsti.
Pastarpināti par gadīties, ka L.Lapsa ar savu pietiek.com būs iebraucis nopietnās auzās ar savu tieksmi šķaidīt visus pēc kārtas, nepievēršot faktiem pietiekami daudz uzmanības.

+17
-1
Atbildēt

3

    lebronj2356 > Pēteris Justovičs 05.11.2010. 00.22

    Patiešām, ja tā ir falsifikācija, jo pats nevarētu noticēt, ka Kristovskis zem dažiem sekojošiem teikumiem parakstītos (par to paārstēšanu), tad visā nopietnībā jāiesaista tiesībsargājošās iestādes ar mērķi noskaidrot, kam nepatīk vēlēšanu rezultāti….dzeris49 ar savu klajo nepatiku pret jebkuru nacionālu politiķi/apvienību varēja nekomentēt vispār, jo kā āža kāja laukā lien šī nepatika, ko piešķaida ar dažādiem šaubīgiem no gaisa pagrābtiem ”argumentiem”. Fascinē vēl viena lieta – latviešu NENORMĀLAIS paškritiskums, atļaujas viens kko sadriķelēt un savējo soģu klāt vai melnais tūkstotis. Diez kur šie visi ”demokrāti”, ”cilvēktiesībnieki” bija/ir, kad parādās kārtējās jefīmova tipa šovinistu samazgas vai ”profesija latiš” častuškas ?!
    Mans atbalsts Kristovskim !

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Pēteris Justovičs 06.11.2010. 16.41

    Nu tad no kurienes tā āža kāja aug?
    Un par “častuškām” apvainoties var tikai cilvēks, kuram absolūti iztrūkst pašironija.
    Kāds tam sakars ar cilvēktiesību aizstāvjiem, no kā te kāds būtu jāaizstāv – no humora izjūtas trūkuma?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > Pēteris Justovičs 07.11.2010. 09.26

    Palasi rūpīgāk PIETIEK publicēto! Ka tās nav autentiskas, liecina kaut vai falsificētāja nepamanītā uzruna INGVAR; tāpat fakts, ka AS vēstulei nogriezts sākums, tā ka nemaz nevar pateikt, kam tā adresēta. Nejūtot ne mazāko simpātiju pret ĢVK, uzskatu, ka tik zemiski falsificējot faktus, var rīkoties tikai un vienīgi pēdējais deģenerāts.
    Un vēl.Sašutumu raisa arī tas, cik plašsaziņas līdzekļi dažādi interpretē “vēstulēs” izlasāmo… Nostiprinās sajūta, ka Latviju aizvien straujāk “melnie spēki” pūlas pārvērst par kloāku, kur cevi cienošam cilvēkam pretīgi dzīvot.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 04.11.2010. 23.51

…jautājums, kurš lielāku kaitējumu valsts prestižam nodarījis…Kristovskis vai trulie bezsmadzeņu radījumi, kas mērķtiecīgi cenšas radīt skandālus, izmantojot jebkuras metodes….kā privāta sarakste var nokļūt publiskā telpā un nevienam par to nerodas jautājumi?…kurš būs nākošais….kuram uz uzpūsta skandāla pamata ķersies pie rīkles?…nāk atmiņā Lapsas izteiktā frāze par grāmatas rakstīšanu…par S.Ēlerti…tikai viņš paskatīšoties, kādus rezultātus Vienotība iegūs vēlēšanās….vai draudi realizējas?…Vienotība ieguvusi vairāk, kā kādam to gribējies?…kas noslēpies aiz Lapsas muguras un lūr pār tā plecu?….

+38
-5
Atbildēt

6

    ievuliitis > andris902 05.11.2010. 01.31

    Zane, lūrēšana pār plecu vēl ir diezgan nevainīgi – nu, ziņķārība moka. Kurš vada viņa roku, vai groza galvu – tas ir svarīgāk.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > andris902 05.11.2010. 18.43

    zanE, betijacelmale!
    Nauda nesmird – īpaši, ja smaku nomāc maniakāla misijas apziņa(uz pleciem).

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Elūnīts > andris902 05.11.2010. 23.27

    Smieklīgākais ir tas, ka pazīstu Ingvaru – viņš Slucim tajā sarakstē riktīgi uzbrauca, tāpēc šāda uzruna. Ingvars, ja kas, PS vairs nav.
    Mani interesē kaut kas cits. Demokrātiskā vakstī jābūt pieeejamai informācijai par mediju finansētājiem. Kāds mums patīk, kāds ne, bet ja zinām, kas ko maksā, informāciju var izvērtēt pats. No kurienes uzradās Pietiek.com? Tā ir milzu nauda, kas tur iegāzta. Bet finansētāju nav. Kā lai uzticos informācijai, kuru man pasniedz kāda “brīvprātīgā kaujiniece Agnese” vai cits nesavtīgs censonis?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 06.11.2010. 00.22

    ….kas notiek ar mūsu DP un tās priekšnieku Reiniku?….viņi pametuši valsti un nezin, kas šeit notiek?….kāpēc nav nekādas reakcijas, ja publiskajā telpā izskan…ka, kāds kaktu portāls izplata melīgu un safabricētu informāciju, kas tiešā veidā grauj valsts prestižu…vai viņiem tas nav jāpārbauda?….

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 06.11.2010. 08.44

    Piekrītu Pīlādzim. Arī vakar meklēju mājas lapā – ko tad šie ēd un kas viņus baro? Neatradu. Tikai aicinājumus – dodiet! Dodiet materiālus un maksājiet! Bezmaz vai iznāk – ja samaksāsiet, jekuru h….. par jums nemīlamiem personāžiem nopublicēsim.
    Runājot par Reiniku, izskatās, ka vīram 20 gados vienā krēslā sēžot viss entuziasma pulveris sen izšauts un vairāk par pensionāres baidīšanu par vēstules nosūtīšanu Kalvītim enerģijas nepietiek. Derētu par pensiju padomāt…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > andris902 06.11.2010. 16.29

    Betija, man porms vēlēsānām bija oficiāla saruna ar Krievijas vēstnieku Vešņakova kungu par Krievijas parādu man, par 20 gadiem neizmasātas pensijas dēļ. Tad dabūju dzirdēt, ka, ja lūk, pie varas nāktu Urbanovča centrs, tad lietas varētu kārtot. No tā izriet, ka Urbanoviču kā marioneti vada no Krievijas vēstniecības. Bet Reinikam par to, izskatās, nav ne varēšana ne gribēšana zināt. Tas, ko redzu, ir centrāli organizēts uzbrukums jaunajai valdībai, vispirms tās stiprākajam un nenoperkamajam balstam Kristovskim. Klusē arī brigādes ģenerālis Kažociņš. Vai man viņam ar pirkstu parādīt, kur atrodās GRU rezidence? Vai piedāvājums man pāriet Krievijas pavalstniecībā ir joks? Es, droši vien, neesmu vienīgais. Reinika un Kažociņa kungi – vai variet atrast diegus, kuri te Latvijā rausta valstij naidīgas marionetes.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 04.11.2010. 23.50

Kāds politehnoloģiskais centrs
pamatīgi strādā
jūtama stingra koordinējoša roka
dujet veter vostočnij
privet vam ot volodi drezdenskogo

+20
-2
Atbildēt

0

buchamona 04.11.2010. 23.30

Protams, Kristovskim ir jaaieviesh skaidriiba, nekur vinjsh neliksies, tachu peec buutiibas shitaa piile nav lielaaka par to, kuru centaas uzpuust par Druvieti :) Patiesiibaa Bendraates, Druvietes, Chigaanes, Kristovska ~ lietas~ buutu jaaskata pavisam citaa konteksta, kaa tas tika dariits liidz shim. Shiis ~ lietas~ ir jaapvieno vienaa patiesiibaa – kaads ar lieliem resursiem un iespeejaam filtreet info plaanveidiigi meeghina ietekmeet valstii notiekoshos procesus sev labveeliigaa gultnee. Citaadi es nespeeju izskaidrot to, kas shobriid notiek

PS – pavisam mieriigi shiim chetraam epizodeem veel klaat var pievienot leghendu par chechenu mafiju un VL. Cik atceros, Paraadnieks bija apnjeemies noskaidrot avotus shiim pasakaam, tad ceru, ka vinjsh to nebuus azmirsis

+41
-6
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > buchamona 05.11.2010. 18.37

    Bendrāte un Pindacīša nav vienā “svara kategorijā” liekamas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

zigis 04.11.2010. 23.03

Smieklīgi, ka visādi mankurti cenšas izraut Sluča teikto no konteksta. Ar krieviem Latvijā Slucis saprot okupantus, ne jau krievus pasaulē vispār.
Ja V.Lācis pret okupantiem cīnijās ar ieročiem, kapēc Slucis nevarētu godīgi pateikt, ka redzot viņu pastrādātās cūcības Latvijā, nespētu viņus ārstēt un tapēc arī nestrādā Latvijā.
Žēl, ka Rodins tēlo muļķīti un izliekas nemanām, ka 7% krievu vietā Rīgā viņi nez kā “nejauši” gadijušies veseli 47%.
Kristovskis vispār neko nepateica, lai gan tagad viņam ir lieliska iespēja sākt diskusiju par okupācijas sekām, diskusiju, ko Dombrovskis tik ļoti gribēja uzsākt ar Urbanoviču.

+26
-13
Atbildēt

4

    astra_ozo > zigis 05.11.2010. 10.31

    Cerēsim, ka uz šo diskusiju ar Urbanoviču Dombrovskis dosies kopā ar Lembergu. Lembis taču arī zina, “ka 7% krievu vietā Rīgā viņi nez kā “nejauši” gadijušies veseli 47%”.
    Ventspilī jau situācija nav savādāka…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gudrinieks > zigis 05.11.2010. 12.09

    Diemžēl Kristovskis neizmantos šo situāciju, jo nav ne par matu labāks ārlietu ministrs par visiem iepriekšējiem, kuri savas darbības laikā konsekventi izvairījās pildīt likumus, t.i., Deklarāciju par Latvijas okupāciju.
    Valsts vadītāji rāda piemēru vienkāršajiem cilvēkiem, kā nevajag pildīt likumus. Neesmu dzirdējusi, ka kāds Ministru kabinets, tajā skaitā arī “diženā” Dombrovska vadītais, pildītu to, ko Saeima, kas pārstāv tautas gribu, tam ir uzdevusi. Proti, kur ir līgums ar Krieviju par krievvalodīgo okupantu repatriāciju???

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > zigis 05.11.2010. 15.37

    Aleksandr, joprojām ir dzīvas VDK un Kultūras biedrības saziņai ar tautiešiem tradīcijas un uzdevumi un dzīvi arī rīkotāji un kuratori, kurš VDK majora, kurš pulkveža pakāpē. Un kur tad vēl bijušo un acīmedzot esošo ziņotāju varza.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > zigis 05.11.2010. 18.32

    Jā, vēl smieklīgāk, ka noziegumam pret latviešu tautu piešķirtas cilvēktiesības.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 04.11.2010. 22.53

Kristovskim būtu

1)jāpublisko sarakste. jo lasot publicēto izdruku nepamet sajūta, ka Sluča vēstule ir sagraizīta vai Kristovskis atbild uz kaut kādu citu sūtījumu, jo abu vēstuļu tēmas pilnībā nepārklājas.

2)skaidri jādod novērtējums Sluča izteikumam. Nevis jāskaidro, kā viņš pārprasts vai nesaprasts, bet jāpasaka skaidri un gaiši, ko viņš domā par šo rasistisko viedokli.

+33
-8
Atbildēt

23

    vilmar1964 > Māris Diņģelis 04.11.2010. 23.44

    Domāju, ir diezgan skaidrs, ka Slucis rakstījis vēstkopai un tā ir kā atbilde uz kādu citu vēstuli, kuras autors ir kāds Ingvars. Vēlāk sarunai pievienojas Ģirts Valdis.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Vladimirs > Māris Diņģelis 05.11.2010. 01.06

    Savā e-pasta kastītē atradu Aivara Sluča “slaveno” vēstuli, taču mulsina kas cits – neatrodu paša Ģ.V.K. rakstīto. Vai nu būšu izdzēsis (kas būtu dīvaini, jo tad nu ir sanācis izdzēst tieši šo vēstuli), vai arī šī atbilde ir no citas vēstules. Kas zina, varbūt pati atbilde nav pilnībā Ģ.V.K. rakstīta.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Māris Diņģelis 05.11.2010. 08.48

    Tas nav rasisms. Nacisms varbūt, bet nevar izteikties rasistiski par etnisku grupu, kas ietilpst tajā pašā rasē, kurā izteicējs. Tāpat kā ebreji nevar būt antisemīti pret arābiem, vai otrādi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Diemžēl, pats bēdīgākais ir tas, ka Sluča vēstules daļa ir izrauta no konteksta un aizgājusi tautās!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Māris Diņģelis 05.11.2010. 10.25

    Slucis nebija domājis visus krievus, viņš bija domājis krievu okupantus. Tā reizēm gadās, ka cilvēks jauc konkrētus slepkavas, zagļus, krāpniekus un banku izzadzējus ar tautību, ko tie pārstāv.
    Un droši vien tas bija emocionāli pateikts. Tāpat kā Mūrnieces neapdomīgie izteicieni par čečenu kopienu. Civilizētā sabiedrībā cilvēkus nešķiro pēc nacionālās piederības. Bet Mūrniecei kaut kā nevilšus sanāca. Dīvaini, ka ne PLL ne SC pret to neiebilda…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Māris Diņģelis 05.11.2010. 10.35

    to Nellija Ločmele
    Kristovska kungam nevienam fašistiskam izdzimtenim, kuram Kononovs ir varonis, nav nekas jāskaidro. No redakcijas puses piedāvāt Kristovskim dancot pāc katra lopa stabules, tā ir cūcība.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Diņģelis 05.11.2010. 10.40

    Slucis ir GODĪGS, un tā nu reiz ir iezīme, kas īstus nacionālistus bieži atšķir no parastajiem mietpilsoņiem.:)
    Izskatās, ka viņš ir godīgs kā cilvēks un arī kā ārsts.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ombros, piedod, nepiekritīšu Tavam viedoklim, politika ir smalka lieta un ĢVK tieši būtu jāpublisko savi uzskati, pie tam, ja tas izsauc tik lielu rezonansi krievijā, būtu jārunā tieši ar krievvalodīgo mediju. Mēs esam nepelnīti atmetuši propogandas mašinērijai ar roku, Gruzija, šajā ziņā, mūs daudzkārt pārspēj! :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Māris Diņģelis 05.11.2010. 10.42

    to otra puse
    Par kādām etniskām grupām un rasēm Tu te sprēgā? Krievi, ir dažādu rasu un tautu, russu(vikingu) savākta vergu varza, kas ir transformējusies noziedznieku bandā.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Māris Diņģelis 05.11.2010. 10.46

    ت ♠Ak Dievs/ يا الله
    Kristovska kungs nevar izskaidrot savu viedokli tiem, kuru apziņa ir pilnīgi aiznaglota. Palasi kaut vai “dzēris49”

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Dzerim tā jau ir diagnoze, viņš ir gatavs nosodīt pat to, ko nav redzējis, tai pat laikā citus saukāt par “ksenofobiem”, “nedemokrātiem” u.t.t. ::)

    Ja godīgi, man ļoti žēl, ka mums ir maz, labi sagatavotu, pretizlūkošanas darbinieku, gaužām maz. :(

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Māris Diņģelis 05.11.2010. 10.59

    to otra puse
    Protams ka “ēbrejs” var būt antisemīts. Āškenazi žīds(etiops vai hazārs) pret arābu(semītu). Tas ko cionisti melīgi sauc par “antisemītismu”, patiesībā ir anticionisms, viens no antifašisma veidiem.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 06.11.2010. 09.47

    Nellija. Kā man patīk Jūsu šķīstums!:)) Būtu interesanti ierakstīt jūsu mājinieku virtuves sarunas. Vai tiešām Jūs patstāvīgi citējat Voltēru un citus dižgarus? Slucis rasists? Tikpat droši es varētu apgalvot, ka manu muldēšanu IR portālā nākošgad izdos kopotos rakstos:)))

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 06.11.2010. 14.09

    Kaut gan es arī virtuvē neesmu rasiste, nesaprotu, kāds manas ģimenes vai jebkādām citām virtuves sarunām sakars ar šo lietu?

    Ja ārsts uzskata, ka dažādu tautību pacienti nav jāārstē līdzvērtīgi, manuprāt, tas ir absurds gan no profesionālās ētikas, gan cilvēcīguma viedokļa. Vienalga, vai viņš to tikai domā (un dara), vai paar to arī runā publiskajā telpā, par kādu uzskatāma arī šī vēstkopas sarakste.

    Kristovskim vajadzētu skaidri norobežoties no šādiem uzskatiem. Viņš kaut ko uz to pusi ir piektdien pateicis, bet varēja pateikt arī skaidrāk, bet acīmredzot negrib uzbrukt partijas ziedotājam.

    Domāju, ka arī pašam Slucim būtu vēlreiz jāpārjautā, kādas īsti ir viņa domas, jo teikuma konstrukcija ar palīgteikumiem ir dīvaina, prasītos pilnīga skaidrība.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 06.11.2010. 15.55

    Nellija. Manā vietā ir atbildējis Kiršteins. Tā vietā, lai visi kopīgi būvētu savu valsti, latviešiem nozīmīgāk šķiet meklēt traipus otra vešā: Čigāne Bendrupei, Muižniece – VL, tagad dienas kārtībā Kristovskis. Nevienas Latvijai naidīgas valsts slepenais dienests nespētu nodarīt lielāku ļaunumu kā latvieši paši savā paštaisnumā un aprobežotībā. Nu beidziet reiz tiesāt un nosodīt kaut arī pašiem liekas, ka pat bērnu spējat ieņemt bez grēkošanas!:))

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Diņģelis 06.11.2010. 16.28

    Un kur palikā Šķēle, LEmbergs, Jaundžeikars, utt., tie tak arī latvieši, kāpēc tie nav sarakstā, ar ko būvēt savu valsti?
    Un, ne visi virtuvē runā vienu, bet, publiskā telpā ko pilnīgu pretēju.
    Daži vienkārši runā, ko domā, gan virtuvē, gan ārpus tās.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 06.11.2010. 16.34

    dzeris. Tev kā cilvēkam ar nopietnām atmiņas problēmām atgādināšu, ka krievu partijas visu laiku atbalstījušas gan Šķēli, Lembergu, Jaundžeikaru, un arī šis brūvējums pret Kristovski ir SC un PLL kopīgs ražojums:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Diņģelis 06.11.2010. 16.54

    PLL ilgus gadus atbalstīja arī ZZS un TBLNNK, taisni ar viņu palīdzību tika uzcelta tāda Latvija, kāda tā ir,SC tos atbalsta tikai pēdējā lakā.
    Ja tā ir SC un PLL provokācija, kas liedz Kristovskim publicēt visu saraksti, lai pierādītu, ka tas neatbilst patiesībai?
    No kā viņš baidās?
    Laikam jau, no tā, ka kļūs skaidrs, ka “virtuvē” viņš saka vienu, bet, publiskā telpā – pavisam ko citu?
    Tev, kā cilvēkam ar teicamu atmiņu un izcilu loģiku, tak vajadzētu zināt atbildes?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 06.11.2010. 17.16

    dzeris.
    Tā hronoloģija jau nu gan tev jūk:) ZZS un TB nevarēja balstīt PLL, jo tā tikai pirms pēdējām vēlēšanām tika nodibināta. SC vai PCTVL kā viņus tur katrreiz sauc kampējus balstījusi vismaz no Emša valdības laikiem, domstarpības ar LC, vēlāk ar TP bijušas tikai lētticīgo vēlētāju acu aizmālēšanai. Bez politiskās sadarbības nebūtu iespējams cittautiešu veiksmīgs bizness Latvijā. Es to esmu gadiem kladzinājis, ka visi uzbrūk Lembergam un Šķēlem, bet ne vārdiņa par K&K. Tā kā latviešu valodas nezināšana, biedri, nav garantija krievu biedru neuzpērkamībai:))
    Kristovskim nav jāpierāda, ka viņš nav kamielis. Pierādīt pretējo būs jāpacenšas tev un taviem domu biedriem:))
    Domāju, ka Kristovskis virtuvē uzvedas brīvi kā katrs normāls cilvēks:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Diņģelis 06.11.2010. 23.02

    Nu skaidrs, kaut pie varas bija tikai un vienīgi latvieši, tāpat pie visa vainīgi krievi un SC – ja viņi nebūtu balstījuši “sliktos latviešus”, “labie latvieši” būtu uzcēluši te pilnīgi ko citu.
    Atkal vainīgi visi, tikai, ne paši.
    Kas attiecas uz virtuvēm – normāli cilvēki virtuvēs nerunā ko tādu, ko nevar pateikt arī citur.
    Saprotamas, uz Kristovski tas neattiecas, kā tu pats saki.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Māris Diņģelis 07.11.2010. 01.08

    >Nellija
    “Ja ārsts uzskata, ka dažādu tautību pacienti nav jāārstē līdzvērtīgi, manuprāt, tas ir absurds gan no profesionālās ētikas, gan cilvēcīguma viedokļa.”

    Nu, nu…
    Pēc rakstītā gan drīzāk var saprast, ka ārsts uzskata, ka dažādu tautību pacienti IR jāārstē līdzvērtīgi, tāpēc dara to ASV.

    Nez kāpēc ĢVK e-pastam ir publicēti adresāti(tai skaitā CC: biedri@pilsoniska-savienība.lv !), bet Sluča sūtītajam nav? ĢVK e-pastam norādīts subjekts, bet Sluča vēstulei nav? Un uzruna Ingvar? Izskatās pēc lēta kompilējuma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Māris Diņģelis 07.11.2010. 20.26

    Tiem, kuri mēģina izlocīties A. Sluča vietā, ka viņa patiesa doma bijusi, ka Slucis nevar apkalpot krievus Latvija, jo nerunā krieviski.

    Slucis arī publiskajās intervijās pieminējis tieši to pašu loģisko konstrukciju, kuru nopublicēja pietiek.com, portalā Nacionalisti.LV 21.05.2009., tātad nesen:

    “Vai piektā kolonna rada vienīgi psiholoģisku diskomfortu un saasina valodas problēmas vai tā var arī radīt reālu militāru apdraudējumu Latvijai?

    …. Galvenais iemesls, kādēļ daudzi latvieši no Rietumiem, es to skaitā, neatgriežas Latvijā, ir tas, ka šeit ir par daudz krievu. Mēs šeit nejūtamies kā Latvijā. Mani 1992. gadā uzaicināja šeit strādāt par ārstu, bet es teicu, ka ārsts dod zvērestu, ka apkalpos visus cilvēkus vienādi, bet Latvijā es krievu nevarētu apkalpot tāpat kā latvieti. Amerikā man ir vienalga, vai pacients ir amerikānis vai krievs Amerikā. Latvijā es vienmēr latvietim dotu priekšroku, ko neatļauj Hipokrāta zvērests.”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Māris Diņģelis 07.11.2010. 20.26

    No tā izriet, ka Slucim tieši problēmas rāda, ka blakus viņam Latvijā atrastos pa daudz krievu! Pat ja viņi visi runātu latviski, Sluča šāda situācija neapmierinātu, un tāpēc ka “Latvijā krievu ir par daudz” tad Sluča-prat, tas ir iemesls, kāpēc viņš nevēlas viņus ārstēt Latvija. Amerikā vai jebkur citur arstēt krievus bez jebkādiem nosacījumiem par valodas zināšanām Slucis būtu ar mieru.

    Līdz ar to pilnīgi atbilst patiesībai, ka nekādu citu domu, ka diskriminēt krievus pēc tautības, A. Slucis publicētajā sarakstē nevarēja turēt prāta.

    No Pieteik.com publicētās sarakstes izriet absolūti tas pats, pat nepievelkot klāt šo interviju.

    Līdz ar to visi tie, kuri tiražē medījos pretējo viedokļi ir mēļi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 04.11.2010. 22.46

Nu taisni tā – nav skaidrs, kāpēc sen nav sagatavotas izmreļošas atbildes un skaidrojumi no Kristovska puses.
Jebkurā gadījumā, skandāls būs liels, un Kristovska reputācija jau ir sabojāta, pat, ja viņš tur neko tādu nav teicis, vienkārši tādēļ, ka viņš kontaktē ar personām, kuras izsaka tik radikālus un civilizētā sabiedrībā nepieņemamus uzskatus.
Ārlietu ministrs ar aizdomām par radikāliem uzskatiem un kontaktiem ar radikālām personām Latvijai vajadzīgs mazāk par visu.

+7
-26
Atbildēt

10

    vilmar1964 > mary75 04.11.2010. 23.36

    Kontaktēt, draugs, drīkst ikviens ar ikvienu. Kontaktēšana pati par sevi nav nekāds noziegums! Teiksim vēl vairāk, kontaktēt ne tikai drīkst, bet ir nepieciešams. Ar to es, protams, domāju kontaktus kā sarunas un viedokļu apmaiņu. Jo, ja cilvēki atsakās runāt viens ar otru, tur vairs nav tālu līdz karam.

    +23
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.11.2010. 06.39

    Ne vienmēr un ne ar visiem.
    Viss atkarīgs no mērķa.
    Kristovskim jāpārliecina sabiedrība, ka viņš kontaktējis ar šo rasistu ne tāpēc, ka abiem līdzīgi uzskati, un jāpaskaidro, kas bija šo kontaktu mērķis.
    Un skaidri un gaiši jānosoda Sluča uzskati.
    Ja viņš to nespēj izdarīt, tad šādi kontakti viņu ļoti kompromitē.

    +7
    -17
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.11.2010. 08.53

    Kaapeec ar SC elektoraatu ir jaasarunaajas,ar tiem,kuri balso par Rubiku, piemeeram, bet ar Sluchu nedriikst :) Vai tie, kas apokalipsi, kurai cauri izgaaja Latvija, uzskata par savu ~ zvaigznju stundu~ nav ekstreemisti?

    +23
    -5
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 05.11.2010. 09.13

    Dzeri, šoreiz es lietošu epitetu – MUDAKS – tu tiešām esi, jo neesi izlasījis pašu vēstuli, izrāvi no konteksta un tagad atgremo. Pats tu esi nacists, nevienā vietā Sluča k-gs nemin to, ka neārstēs, viņš min to, ka nespēs ārstēt, tas varētu nozīmēt aŗi to, ka viņš kr. val nesaprot un nespēs kvalificēti palīdzēt. Lapsa jau sen ir kļuvis par idiotisku vecmeitu, kura ziedo kaķiem savu dzīvi un naudu, viņa publicētais materiāls ir aplidojis pasauli un ne tanī labākajā gaismā, par tādām lietām viņš būtu jāliek “badainu” zeku pilnā kamerā, lai viņam iemāca dzimteni mīlēt… Pirms izsaki savu idiotisko viedokli, iepazīsties ar pirmavotu – nacist nolādētais..

    +20
    -8
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 05.11.2010. 09.19

    Protams, atvainojos par rupjību, bet, kad cilvēks ir neaptēsts un izlasa tikai virsrakstu un jau spriež, tad man attiecīgi gribas jautāt: kāds ir jūsu izglītības līmenis un ar kuru galu jūs domājat?!

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 05.11.2010. 10.27

    Und vēl, Dzeri, Dr. Sluča klīnika, pirms spriest par viņa turpmāko darbību tanī, veiks izmeklēšanu un nekarinās birkas, kā tu to dari http://www.kttc.com/Global/story.asp?S=13449133

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 05.11.2010. 10.28

    to dzeris49
    Kristovska kungam nekas nav jāpārliecina, jo sabiedrība tāpat jau ir viņa pusē. Tevi, žīdeli, un Antonijas ielas nama skribentus mēģināt pārliecināt tāpat ir bezjēdzīgi.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.11.2010. 13.08

    “Mudaks”, “nacists nolādētais”, “žīdelis”, “idiotiskais viedoklis”, “idiotiska vecmeita” “fašists”, utt.
    Taisni ko līdzīgu jau arī gaidīju.
    Vajadzētu jums tur savstarpēji tomēr vienoties, kas es esmu – “nolādētais nacists”, “fašists”, vai žīdelis.
    Lieliska Kristovska fanu komanda!
    Tas viņam dara godu!
    Un kas par smalkiem un saprotamiem argumentiem!
    Lasīju, kā dzeju, un priecājos!
    Ir, ir vēl īsti intelektuāļi Latvijā, nav izmiruši!

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 05.11.2010. 13.37

    Es neesmu ĢVK fans, taču pirms nosodīt cilvēku, es vismaz iepazīstos ar argumentiem par labu vai par sliktu viņam, tu vadies no klišejām, pat neizvērtējot kopainu. Tas velk uz to slaveno krievu teicienu: Я не читал, но осуждаю! ( tulk.: neesmu lasījis bet nosodu ). La kā man nepatiktu kāds cilvēks, es izvērtēju viņu kopumā nevis meklēju viņa sliktās īpašības, ko pa tevi, Dzeri, nu nekādī nevar teikt.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > mary75 05.11.2010. 15.45

    Šī provokācija tika veidota tieši tā, lai Tu uzdotu sev un pārējiem šādu jautājumu, mēģinot ielīst neesošās detaļās. Nedomāju, ka lablatvieši un visādi bajānisti tik viegli norakstīs izgrūstos miljonus. VDK pieredze ļaudīm viņu vidū tak acīmredzot lieki noder. Atceries, bija tāda Kultūras biedrība sakariem ar tautiešiem kā VDK filiāle. Ļaudis tak vēl dzīvi, kas VDK majora, kas pulkveža pakāpē un kur nu vēl ziņotāju varza, kuri gan vēl maisos, bet var arī nebū, tas tā- kā pakalpo.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam