TP pārstāve CVK nebalso par vēlēšanu rezultātiem

89

Komentāri (89)

Dainida Sarma 21.10.2010. 19.20

Kungi un Dāmas skatiet,ka SC fīrers knapi tika iekšā 27 vietā no beigām.Nu i tovarišči čekisti.

0
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 19.10.2010. 16.34

Tos kam nav augstākā izglītība, skolos frakcijas vadība, kamēr iemācīsies pieklājīgi uzvesties un atļaus izteikties par 3. šķiras jautājumiem. Bet kas to veco partiju lēkātāju Ābiķi ievēlēja, man patiešām ir mīkla. Vienmēr peld pa virsu tā kā…

+4
-1
Atbildēt

1

    dro > andrejs_kirsis 19.10.2010. 16.52

    Pievienojos. Vēl tagad atceros kā Ābiķis TV slaucīja asaras – esot netaisnīgi izslēgts no mīļotās TP:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 19.10.2010. 16.01

Andža!
Žetons! Super labs vērtējums!

+3
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 19.10.2010. 15.28

«Palaista garām unikāla iespēja veidot valdību, kurā pirmo reizi būtu gan krievu, gan latviešu sabiedrības daļas pārstāvji,» teica Kažoka (šodien Apollo)
Nekā unikāla – Rīgas Domē SC sadarbība ar PLL notiek pilnā sparā. Gan bezmaksas biļetes pensionāriem, gan rižāņinu apkures parādu nomaksa no budžeta. Rūpes īsti austrumnieciskā garā… Laba doma ir Hotel de Rome privatizācija laikā, kad ir krīze un īpašumu cenas ir viszemākās. Iepriekšējo Rīgas mēru uzkrātais bužeta pārpalikums būs sekmīgi notērēts.

+10
-2
Atbildēt

0

austrisv 19.10.2010. 15.03

Protams, ka PLL tā pārcentās savā priekšvēlēšanu kampaņā un bija jau nu pārāk pārliecināta, ka atkal piečakarēs tautu, bet izrādās, ka tauta tomēr ir daudz gudrāka nekā domāju, un parādīja šiem PLL figu!

+4
0
Atbildēt

0

Lng 19.10.2010. 13.38

Tā nu tas ir TP pat zaudēt neprot ar godu,bet vēlēšanu rezultāts liecina par sliktām biznesa likumu zināšanām,bez administratīvo līdzekļu izmantošanas pat vēlētāju balsis neprot nopirkt, nerunājot par citām lietām kas saistītas ar TP darbību, vai atsevišķiem tās biedriem,kas bojā kopējo iespaidu par partiju.

+7
0
Atbildēt

0

dro 19.10.2010. 13.31

Politologa /vārda tiešajā nozīmē/ viedoklis:
Domstarpības šajā organizācijā daļēji izriet no “Vienotības” sastāva un procesa, kā “Vienotība” ir vēsturiski veidojusies, arī no tās veidojošiem cilvēkiem un viņu ideju atšķirībām, uzskata politologs, LU profesors Jānis Ikstens.
Politologs domā, ka domstarpības rada arī “Vienotības” priekšvēlēšanu solījumi censties saglabāt esošo koalīciju. Šāda iespēja ir radusies. Minēto deputātu rīcību var uztvert kā reakciju uz partijas vadības rīcību.

“Iespējams “Vienotība” mācās no šī brīža grūtībām. Problēma tur ir tāda, ka partija “Jaunais Laiks” nav piemērojusies vidējā brāļa lomai – “Pilsoniskās savienības” pārstāvju Saeimā būs vairāk nekā “Jaunā laika”. Notiek diezgan nopietnas pielāgošanās. Jautājums ir, vai JL ir gatavs straujām kustībām. Pagaidām “Vienotībā” neviens neraujas sekot JL priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas politiskajām iecerēm”, secina J.Ikstens.

+1
-3
Atbildēt

10

    Pauls Puķītis > dro 19.10.2010. 14.13

    Ino,
    ko Tu te lielies ar savām beibēm? Viens pats Dombrovskis atsver visas trejmeitiņas…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 19.10.2010. 15.01

    Super! Paldies par Ikstena citātu!
    Āboltiņa pēdējās dienās staigāja aiz lepnības piepūtusies, kā tāds tītars!
    Cerams, ka mazliet viņa tiks piebremzēta par savām aktivitātēm!
    Tad lūk kāpēc arī lietussargu grupas vairāki deputātu kandidāti iestājās PS nevis JL!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.10.2010. 15.40

    markoni. Nekļūsti nu pats tik emocionāls kā jūsmīga vidusskolniece!:) Lūk, ko ar cilvēku dara partija, ko vada ambicioza būtne:) Neaizmirsti, ka Vienotībā ir gan “manas beibes”, gan tava “fūrija”. Ja viņas nelīgs mieru, tad tronī sēdīsies Ušakovs ar savu “tjolku”:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 19.10.2010. 17.43

    Ja viņas nelīgs mieru, tad tronī sēdīsies Ušakovs ar savu “tjolku”:))
    ———-
    Kā vinas salīgs mieru, ja Tu &co visu laiku uzlej eļļu, kad liesmas noplok…Sanāk, ka slēptā veidā ar beibēm kopā veicini “tjolkas” atnākšanu (?)…:)
    otrs, Āboltina nav Vienotības priekšsēdētāja, tādēļ punktus uz i liek Valdis ar Ģirtu. Ko pin te Solvitu iekšā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 19.10.2010. 19.15

    Lūk, ko ar cilvēku dara partija, ko vada ambicioza būtne:)
    ———
    Tas nav arguments .

    Esmu piederīgs JL jau no 2004. g. Redz, ko tādas beibes-trejmeitiņas & co izdara ar cilvēku…:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.10.2010. 20.08

    markoni. Atbildēšu pa punktiem:
    !. Kā vinas salīgs mieru, ja Tu &co visu laiku uzlej eļļu, kad liesmas noplok…
    _______________
    Es tikai nokopēju Ikstena teikto /bez komentāriem/.
    Ko pin te Solvitu iekšā?
    ________________________
    Solvitu arī šodien neesmu pieminējis. Nebūtu pieminējis vispār, ja viņa nekladzinātu par Biškeku.
    2.Esmu piederīgs JL jau no 2004. g.
    __________________
    Mani aicināja uz JL jau 2001. gadā. Šodien esmu ļoti apmierināts, ka neiesaistījos, jo nav manā dabā atbalstīt jebkuru muļķību, pretējā gadījumā kā PSKP esi šķēlējs /antipartijnaja grupa/, kaut gan JL esmu atbalstījis visus šos gadus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 19.10.2010. 20.21

    Ino,
    Neizliecies par “beigtu”…:) Labi pats saproti, par ko ir runa…
    Tas ir labi, ka ir viedoklis un negribi atbalstīt muļķības…es tā pat, bet jautājums- kas vienam ir muļķība, tas otram nav…tāda ir tā dialektika…:)
    / un spriedums-labi vien ir , ka neiesaistījies JL, pēc mana prāta arī ir muļķība, nevis “labi vien ir”/

    Bet ko nu vairs par to … vilciens ir aizgājis…pēc manām domām Vienotība pārtaps partijā un manas gaitas JL(politikā) beigsies automātiski.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.10.2010. 20.56

    markoni. Pārāk neiecietīgs esi palicis: par JL tikai labu vai neko kā par nelaiķi:) Tas atgadina JL politiku pēc uzvaras 2002. gadā, kad visi bez JL biedriem, no kuriem daudzi neko nejēdza, tika pasludināti par zagļiem. Pamācies no Zanes, jo es tomēr arī esmu balsojis par Vienotību. Arī Dombrovska iniciatīvu neesmu noraidījis, tikai teicis, ka tai bija laiks tūlīt pēc vēlēšanām, nevis pēc 10 dienām un variantiem: vecā koalīcija, vecā koalīcija + sadarbība ar SC, V + ZZS un sadarbība ar VL/TB un SC, tad aicinājums 4 partijām:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 19.10.2010. 21.16

    zanE ir etalons mums visiem. Ņemsim par paraugu, vai kā?

    /es piekrītu/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.10.2010. 21.25

    Esmu par! Jauki, ka varam vienoties:)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Daugule 19.10.2010. 13.22

Par augstāko izglītību jāpiekrīt citiem — nu, nav normāli, ka bērnudārza audzinātājai tāda ir vajadzīga, bet Saeimas deputātam ne. Taču galvenais šajā stāstā ir tas, ka dāma no partijas, kura pirms četriem gadiem priekšvēlēšanu laikā krāpās ar milzīgi lielu vērienu un var būt pateicīga par to, ka tagad tandēmā ar Šlesera biznesa projektu vismaz tiks pie valsts finansējuma, jo visticamāk agrāk nevis vēlāk nāksies samaksāt miljonu, nāk ar apgalvojumiem par vēlēšanu godīgumu vai negodīgumu. Jēziņ!

+8
0
Atbildēt

1

    Inese Birzniece > Ieva Daugule 19.10.2010. 17.58

    Protams, ka deputātam vajadzētu būt izglītotam, tomēr vēl svarīgāk būt labi audzinātam. Ja izglītošanās mērķis ir likumīgi aplaupīt līdzpilsoņus, tad labāk “klaidonis ar godaprātu”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 19.10.2010. 13.14

Mani gan nebeidz smīdināt deputāta kvalifikācija un politiskā pārliecība – Šlesera sieva! :D

+9
-1
Atbildēt

8

    austrisv > a_oleinika 19.10.2010. 14.56

    Cik atceros, no Ineses uzvaras laikiem skaistumkonkursā, tad par viņu bija informācija, ka Inese ir gudra jaunkundze, un jau tolaik prata labā līmenī angļu valodu. Tas tolaik nebija maz! Manuprāt , cik atceros, tad viņa kaut ko studēja arī ASV, jo bija kādu laiku prom no Latvijas. Slikti, ka viņa apprecēja buldozeru, vismaz es tā domāju, jo gudram cilvēkam tomēr klausīties Šlesera murgus, manuprāt, nav viegli, kaut gan minētā dāma dzīvo kā niere pa taukiem!
    Jau tolaik runāja, ka viņai ir bagāts līgavainis, kā vēlāk izrādījās, tad tas bija šofera dēls minhauzens! Arī bagātie raud, ceru!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 19.10.2010. 15.40

    Es gan neceru, ka bagātie raud. Nebūsim nenovīdīgi un ļaunatminīgi. Turkāt attiecināt uz sievu un bērniem vīra un tēva grēkus būtu nekorekti.

    Bet gudru un visādi citādi šim darbam piemērotu kandidātu pietiek arī bez viņas. Šlesera kundzes gadījumā ir uzskatāmi, ka viņas politiskais kapitāls ir vīrs. Es, piemēram, no šā saraksta labāk redzētu Baštiku. Viņš ir tumsoņa, bet, piemēram, viņa ministrija darbojās labi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > a_oleinika 19.10.2010. 15.45

    Bet. Jā, Inese ir Šlesera lielakais ieguvums. Pats viņu nepazīstu, bet neesmu dzirdējis neviena slikta vārda, bet komplimentus gan. Viņa jau nav Pavļiks Morozovs, lai nodotu savu vīru! Visu cieņu:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > a_oleinika 19.10.2010. 15.57

    Kaspar!
    Par Baštiku! kas viņam ko nesaimniekt tajā Bērnu ministrijā, ja nauda treknajos gados no valdības puses netika taupīta!?
    Manuprāt visvieglāk gūt popularitāti bija tieši Baštikam. Labāk , manuprāt, lai baptistu mācītājs dara savu darbu baznīcā, vai kā tur sauc tās baptistu draudzes namu, jo no tā vismaz kāds labums būs daļai ticīgo!
    Mācītājiem nav jālien laicīgajā darbā!Ceru, ka uz laiku no viņiem būs miers, jo liekas, ka draudzēs trūkst mācītāju!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > a_oleinika 19.10.2010. 15.58

    Ino!
    Pilnīgi piekrītu, ka vīrs ir jāatbalsta, jo manuprāt, viņš viņu nēsā uz rokām!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    druvis_vectirans > a_oleinika 19.10.2010. 16.52

    Mani atkal interesē,kā viņa no saraksta apakšgala nokļuva 8 ievēlēto vidū?Vai tiešām Valmieras autobusi būs palīdzējuši?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 20.10.2010. 01.50

    >Bet

    Viena lieta ir atbalstīt vīru, bet cita līst saeimā. Domāju, ka bez šīs ģimeniskās saites viņai šāda doma neienāktu pat prātā. Un ar visiem saviem tikumiem bez vīra viņa tai arī tuvumā netiktu.

    Par Baštiku. Protams, ka Ģimenes lietu ministrija bija LPP PR projekts ar attiecīgu finansējumu. Bet ar naudu vien normālu projektu nevar pacelt. Tur vajadzīga arī izjūta, sapratne un organizatoriskās spējas. Kaut gan Baštika pozīcija pret vientuļajām mātēm, protams, bija pretīga.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > a_oleinika 20.10.2010. 13.31

    Kaspar, bez nenovīdības, bet, ja paskatās paša Šlesera publiskotos viņa atvašu foto, tad zināms iespaids par ģimeni veidojas gan.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.10.2010. 12.47

… balsojumā atturējās CVK locekle Daina Medne, ko darbam CVK virzīja Tautas partija.
_________________________
Par milzu naudu tikai 8 vietas? Vai tiešām vēlētāji nākuši pie pie prāta? Tas vienkārši nav iespējams:)

+6
0
Atbildēt

0

dro 19.10.2010. 12.14

dzerim un citiem SC karsējiem.
Partijas „Pilsoniskā savienība” priekšsēdētājs Ģirts Valdis Kristovskis nosūtījis vēstuli SAB ar lūgumu informēt, vai ir pārbaudīta informācija, kas 2.oktobrī bija publicēta Francijas laikrakstā „Le Monde”.
Publikācijā minēti satraucoši fakti par to, ka partijas „Saskaņas centrs” (SC) un „Par cilvēktiesībām vienotā Latvijā”(PCTLV) uz 2009.gada Eiropas Parlamenta vēlēšanām no Krievijas valdībai pietuvinātām personām vai organizācijām esot saņēmušas attiecīgi 2.200.000 eiro EUR 500.000 eiro. Tas apdraud gan godīgu vēlēšanu norisi gan arī pašu Latvijas valsts neatkarību.

+6
-2
Atbildēt

1

    austrisv > dro 19.10.2010. 14.50

    Nu re, bet daudzi Kristovski nenovērtē! Interesanti kāpēc, jo savulaik Kristovskis taču cīnījās ar Lembi par Ventspils mēra amatu, cik atceros! Interesanti, kas tagad būtu ar Latvijas kuģniecību, Ventspils naftu un c, ja Ventspils mērs būtu kļuvis Kristovskis?
    Lembis šo kungu manuprāt, neieredz vēl vairāk nekā Ēlerti! grūti gan būs čalim ar hūti,bet vēl grūtāk būs gan Kristovskim, gan Ēlertei!
    Ai, ai, kas notiks ar TM!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

IevaKantmane 19.10.2010. 11.31

Tie 7 kam tautība nav norādīta istas pēc tādiem kas stipri no tās kautrējās vai katru rītu dzied dziesmiņu “Мой адрес – не дом и не улица, мой адрес – советский союз” Ooo Vāciets ar , gan jau ka personīgā traģēdija būtu piemeklējusi ja pirms gadiem 20 viņam kāds tādu būtu piešuvis :):) Karēlis , tas gan orģināls čalis , laikam no “Karelo Finskaja ASSR” saglabājies , pazinu kādu kurš apgalvoja ka esot “Jugoslāvs” piekam pasē viņam tāda tautība arī figurēja lepni apgalvoja ka esot dziois “Pie Balatona ezera” kas laima būs tā “Jugoslāvu” teiksmainā dzimtene:):)

+8
-1
Atbildēt

0

janispauls 19.10.2010. 11.23

Mani gan vairaak paarsteidz fakts,ka lielajaa SC frakcijaa nav nevienas sievietes!Kaa tas vispaar iespeejams 21.g.s.partijaa,kas sevi deevee par sociaaldemokraatisku, un ko tas liecina par SC elektoraatu?

+21
-1
Atbildēt

5

    dro > janispauls 19.10.2010. 11.42

    Vai tad kompartijas politbirojā bija?:) Tradīcijas…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janispauls 19.10.2010. 12.49

    Bija. Pa vienai uz visiem katru reizi. Vēlams – izskatīga. Latvijas KPCK – Artmane, Līne, peeseresā – Furceva:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > janispauls 19.10.2010. 13.09

    CK nav politbirojs. Furceva kādu laiku bija KP CK sekretāre.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janispauls 19.10.2010. 13.21

    Atvainojos par neprecizitāti:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > janispauls 19.10.2010. 13.25

    Atvainojos par atbildi:)))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

atugo 19.10.2010. 11.20

Man visvairāk interesē ko lasītāji domā par to, ka 11% no ievēlētiem deputātiem ieguva vietu Saeimā, kaut vairāk vēlētāji izstrīpoja viņu vārdus nekā deva plusus?

(Kontekstam: 5. Saeimā bija 30 tādu deputāti, 6. Saeimā – 7 deputāti, 7. un 8. Saeimā – neviens, bet 9. Saeimā – 1 deputāts)

Ašeradens (Vienotība, Vidzemē) plusi: 6394, mīnusi: 8487
Ābiķis (Vienotība, Vidzemē) plusi: 11016, mīnusi: 11969
Čaklais (Vienotība, Vidzemē) plusi: 6070, mīnusi: 9365
Galvanovskis (Vienotība, Vidzemē) plusi: 4883, mīnusi: 7499
Hirša (Vienotība, Vidzemē) plusi: 4868, mīnusi: 7769
Smiltēns (Vienotība, Vidzemē) plusi: 6000, mīnusi: 6805
Bērziņš Andris (ZZS, Vidzemē) plusi: 3798, mīnusi: 4368
Dronka (ZZS, Zemgalē) plusi: 1720, mīnusi: 2211
Eigims (ZZS, Latgalē) plusi: 3465, mīnusi 4145
Krauze (ZZS, Vidzemē) plusi: 2199, mīnusi: 3205
Staņa (ZZS, Vidzemē) plusi: 2737, mīnusi: 3801

+1
-1
Atbildēt

4

    dro > atugo 19.10.2010. 11.41

    aizjūrniece. Labāk nedomāt, ja Hiršai, kura gadiem cīnījusies par latviešu valodu – mīnusi, bet Lembergam, ja balotētos, plusu būtu ne mazāk kā Dombrovskim:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > atugo 19.10.2010. 11.57

    Daudzu apziņā Vidzeme bija vienmandāta apgabals, kur balsot par Dombrovski. Tad vēl tā masu psihoze, ka “jābrauc vēlēt uz Mārupi, Siguldu”, lai būtu “par Valdi”. Un lūdzu, vecais, idejiskais šķēlists Ābiķis – atkal Saeimā, tāpat arī Štokija deputāta palīgs un vēl vesala anonīmo varza, kamēr pats saplusotais VD parlamentā nemaz nebūs…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > atugo 19.10.2010. 12.46

    Ja VD vadīs Ministru kabinetu, tas, ka nebūs parlamentā, ir maza bēda, vai es neesmu sapratusi jūsu komentāru?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > atugo 19.10.2010. 13.13

    VD vadītu MK arī ja visi tie Mārupes braucēji mierīgi paliktu balsot Rīgā, tādējādi nodrošinot, ka no Rīgas Saeimā tiek vairāk un kvalitatīvāki Vienotības deputāti, nevis kā tagad, kad Vidzemē aiz VD stērbelēm savilkti visādi ābiķi.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

lazykid 19.10.2010. 11.04

Jaunākais un vecākais deputāts no VL/TB/LNNK Jānis Dombrava un Visvaldis Lācis

+3
0
Atbildēt

0

austrisv 19.10.2010. 10.43

Nu nemaz nebrīnos, ka visvairāk bez augstākās izglītības ir tieši SC deputāti: no 7- ņiem pieci!
To jau varēja arī gaidīt, jo izglītots cilvēks diezin vai būs naidīgs pret valsts pamatnāciju, ja patiesi ir izglītots cilvēks!
Interesanti būtu uzzināt tiešo SC deputātu izglītības jomas? Vai kāds ir ieguvis vismaz ekonomista vai jurista bakalaura grādu!

+6
-3
Atbildēt

0

Ieva 19.10.2010. 10.33

Joprojām priecājos, ka nav daudzu esošās saeimas pūšļu. Mākslinieki, sportisti ar gājuši mazumā. Demagogi un ar prātu apdalītie arī. Daži gan, par kuriem domāju, ka tiem nav vietas Saeimā, joprojām tur “rēgojas”.

Augstākās izglītības neesamība gan nevar būt šķērslis, taču korelācija gan tur pastāv. Cilvēks tomēr uztver lietas savādāk un domāšana ir plašāka. No otras puses, ja skatās uz to, kā tas notiek tagad – augstākā izglītība tiek tiem, kas nomaksā mācību maksu un aiziet uz lekcijām, tad tāda izglītība ir priekš kaķiem.
Tā kā slikti jau tas nav, tikai nevajag absolutizēt.

+14
-1
Atbildēt

2

    Kaskadieris > Ieva 19.10.2010. 11.35

    Man savukārt žēl, ka 40 veco āpšu tomēr turpinās audzēt riepas Saeimā…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 19.10.2010. 12.29

    Ja cilvēks balso ar tukšu aploksni, tad izteikt neapmierinātību ar saeimas sastāvu ir muļķīgi, Annīte:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

Rinalds Āriņš 19.10.2010. 10.26

Man vairāk tomēr uzkrīt un tracina SC etniskais sastāvs, proti no SC 29 deputātiem tikai 4 ir latvieši (Ādamsons, Urbanovičš, abi brāļi Rubiki!?), bet 25 krievi, tātad 1/4 daļa visu Saeimas deputātu.

+5
-1
Atbildēt

7

    austrisv > Rinalds Āriņš 19.10.2010. 10.41

    Sigma!
    Brāļi Rubiki ir sava tēva spilgts iemiesojums! Viņi, cik dzirdēts, nemaz nerunā latviski!Šaubos, vai maz prot, jo māte ,acīmredzot, ir naidīgi noskaņota pret valsti, kurā tā dzīvo!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Rinalds Āriņš 19.10.2010. 10.43

    Urbanovičs latvietis? :D Viņu drīzāk pazīst kā “Jaņis” nevis Jānis. Tur jau pa gabalu ož pēc sociālisma un Kremļa.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Rinalds Āriņš 19.10.2010. 10.47

    Piekrītu Nasingam, urbanoviču par latvieti var nosaukt tikai liels optimists:)
    Mana meita tā arī pajautāja, vai tad urbanovičs ir latvietis?:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Rinalds Āriņš 19.10.2010. 10.50

    Sigma, no tiem 25, 6 ir izredzētās tautības, iespējams, ka kāds frukts vairāk:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Rinalds Āriņš 19.10.2010. 11.10

    Ja izpēta ziņas, ko deputāti snieguši par sevi CVK, “Saskaņas” etniskais sastāvs ir diezgan daudzveidīgs. Jānis Ādamsons, Dmitrijs Rodionovs, Artūrs Rubiks, Juris Silovs, Jānis Tutins, Jānis Urbanovičs (5 latvieši), Sergejs Mirskis (vācietis), Vitālijs Orlovs (karēlis), Boriss Cilevičs, Sergejs Fjodorovs, Aleksejs Holostovs, Igors Meļņikovs, Raimonds Rubiks, Mihails Zemļinskis, Igors Zujevs (7 deputātiem tautība nav norādīta), pārējie 15 deputāti identificējas kā krievi.

    Jānis Tutins (bij. Rēzeknes mērs) reiz 9.Saeimas sesijā teica runu latgaliski – pamatojot, ka latgaliešiem vajadzīga atsevišķa tautība. Tomēr, kā bija izpētījušas meitenes no Latgales Studentu centra, ikdienā – ja viņu uzrunā latgaliski – viņš tomēr atbild tāpat krieviski.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 19.10.2010. 11.26

    Ja izpēta ziņas,[…] etniskais sastāvs ir diezgan daudzveidīgs
    ===================
    Vācietis, karēlis, jurista dēls, tad vēl “latvietis” Radionovs un Rubiks.:):)
    Bet šos padomju cilvēkus apvieno dižā un varenā krievu valoda. Staļins un Brežņevs kapā apmierināti ņurd.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > Rinalds Āriņš 19.10.2010. 11.33

    1) Jā, ir cilvēki, kas no savas tautības kautrējas… :)
    2) Aļfredovičus jau nu gan nevajag ieskaitīt latviešos: padsmitnieki būdami, ne vārda latviski nezināja. Vispār jau viņi ir no tiem, kas parasti tautību neuzrāda…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 19.10.2010. 10.21

1. Izglītība un pat zinātniskie grādi un profesora tituli vienā nozarē negarantē pat elementāru izpratni par deputāta/ministra vietu un pienākumiem. Piemēru pilna Saeima un kabinets.
2. Bakalaura izglītību skaitīt par augstāko ir vismaz pārdroši.

+8
-7
Atbildēt

11

    buchamona > Aivars Krauklis 19.10.2010. 10.55

    nu, tev tagad visi bakulauri saliks miinusus :)))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 19.10.2010. 10.58

    Izpratni un pienākumus var apgūt ātri, bet, ja persona nav guvusi vērā ņemamu pieredzi privātos (vēlams starptautiskos) uzņēmumos, tad pat izpratne nepalīdzēs radīt rezultātus, tipisks piem. nu jau norietējošā zvaigzne “Mareks Segliņš” ar perfektu izpratni, bet ar “nulle” pieredzi par to, kā ir normāli jāstrādā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Aivars Krauklis 19.10.2010. 11.10

    Es visu laiku ta ~ pa jokam~, bet, ja nopietni – tad, man shkiet, ka tieshi izpratni, speeju paarredzeet visu laukumu, nevar iemaaciities. Vai nu taada ipashiba, talants cilveekam piemiit, jeb vinja nav. Bet speeja izsprast – tas ir tas, ko veeleetajs visvairaak gaida no deputaata

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 19.10.2010. 11.20

    Nu, Tev jociņi! :) …man jūtīgā tēmā. Bet ja godīgi, tad diezgan jocīgi, ka mums ir vēl joprojām diskusijas par vidējo un augstāko izglītību nevis par to, cik kvalitatīva ir katra kandidāta augstākā izglītība. Tas tā pārdomām, vai mēs 20 gados esam izkāpuši laukā no padomju domāšanas un izpratnes par to, kādam ir jābūt ideālam valsts vadītājam (vai varas turētājam).

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Aivars Krauklis 19.10.2010. 11.34

    …..Diplomi ir gandrīz visiem manu vecāku draugiem un viņu bērniem. Bet tas nenozīmē, ka viņi strādā savā profesijā. Gluži otrādi, viņi iestājās un beidza augstskolu tikai tāpēc, ka viņiem tika teikts – universitāte ir svarīga; lai dzīvē tiktu uz augšu, tev jābūt diplomam. Un tā pasaule paliek bez daudziem lieliskiem dārzniekiem, maizes cepējiem, antikvāriem, skulptoriem, rakstniekiem….
    Paulu Koelju
    :))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 19.10.2010. 12.20

    Nu, jau mēs aizplūstam sarunā par “vai ir nepieciešama izglītība?”, kas ir ļoti sarežģītas filosofiskas diskusijas cienīga tēma. Redz’, bet visiem cilvēkiem Tev apkārt ir formāla izglītība. Par to, cik noderīga, nerunāsim, bet ir! Tajā pašā laikā tiem 7 deputātiem tādas nav. Man nāk prātā tikai trīs iemesli šādam rezultātam:
    1) vidējā-profesionālā (mehanizatori, elektriķi, u.c.)
    2) bija slinkums vai negribējās mācīties – paziņas iebīdīja pirmajā darbā
    3) ļoti liela pārliecība, ka zināšanas var iegūt pašmācības ceļā
    Visticamāk, ka 3.variants ir maz ticams visiem deputātiem bez augstākās izglītības. Ja runājam par pirmajiem 2.iemesliem, tad rodas jautājums, vai Saeimā mums vajag mehanizatorus, elektriķus, maizes cepējus un vai mums vajag sliņķus?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Aivars Krauklis 19.10.2010. 13.01

    Nevis jataajums – vai ir nepiecieshama izglitiba vispaar, bet jautaajums, kaada man ir nepiecieshama izgliitiba, lai es speetu dariit to, ko es veelos savaa dziivee. Taadam vajadzeetu buut jautaajumam par izgliitiibu un diploma nepiecieshamiibu.
    Ja par to – kaads diploms ir nepiecieshams deputatam, kas ir jaazin deputaatam ? :) Manu praat tas nevar buut cilveeks ar tikai shauri specifiskaam zinaashanaam, lai arii vinjsh savaa nozaree buutu sasniedzis virsotni. Holms arii bija izcils kjimikjis, bet nezinaaja, ka zeme griezhas, tachu deputatam to vajadzeetu zinaat, vinjam vajadzeetu buut savai vizijai par LV un speejai to formulet kopsakariibaas, nevis iestaaties tikai par dabas aizsardziibu, jeb zemnieku intereseem, piemeeram, un te nu augstskolas diploms nav garantija shadaam speejam, te ir jaabuut arii talantam buut deputaatam :).

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 19.10.2010. 13.29

    Nu, deputātam ir vajadzīgs “apliecinājums”, ka viņš/viņa spēj domāt un risināt sarežģītākas problēmas nekā vidējais cilvēks. Diploms nav nekāds apliecinājums, tomēr tas norāda uz kaut kādām minimālajām spējām, kas deputātam piemīt. Tā kā katru deputāta kandidātu mēs nepazīstam personīgi, tad mums nevaram zināt par to, cik gaiša galva ir cilvēkam, tādēļ mēs vadāmies no kaut kādas CV informācijas.
    Runājot par izglītību, pasaules un Latvijas izglītība aizvien vairāk pāriet uz starpdisciplinārām zināšanām un prasmēm. Arī informācijas lauks mums nodrošina plašu jomu spektru. Tās pat vairs nav nekādas īpašas prasības deputātiem – to jau pat zina vispusīgi izglītoti sabiedrības pārstāvji!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Aivars Krauklis 19.10.2010. 13.50

    Vai Tev neliekas, ka viens no klupshanas akmenjiem mums ir tas, ka partijaam ir savas ~ tradicionaalas~ ministrijas un valsts attiistiiba, biezhi vien, netiek plaanota kopsakariibaas, bet taa virzaas uz priekshu pec ~ dekja paarvilkshanas ~ principa, kuram vairaak balsu koalicijaa, uz to pusi kulenjojam. Taa no pashiem pamatiem tika salaista griistee gan medicina laukos, izgliitiiba, cik esmu lasiijis – piensaimnieciiba utt. Domaaju, ka ar izgliitiibas truukumu shiem graavjiem ir maz sakara. Protams, taas ir sekas gan sava veida ~ balsu pirkshanai~ , gan citiem ~ saimnieciskiem~ dariijumiem, bet sava vaina ir tajaa apstaaklii, ka muusu deputaatiem arii ar diplomiem truukst speeja paarredzeet visu laukumu, tas ir tas, par ko es te censhos visu laiku runaat.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aivars Krauklis 19.10.2010. 14.43

    To deķa vilkšanu var nosaukt par “politika politikas pēc” – viņi 20 gadus ir nodarbojoušies ar sacensībām, kurš parādīs spēcīgāku varu nevis kā būs labāk cilvēkiem. Paskaties uz TP atbirām? Nevar teikt, ka stulbeņi vai muļķi, bet viņu intereses ir politiskās spēles un varas parādīšana nevis strādāšana valsts intersēs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Aivars Krauklis 19.10.2010. 18.13

    ….riņķī apkārt…par izglītību runājot,man nākas Tev piekrist…redzēju daudzus ļaužus, kuriem šī gadu tūkstoša sākumā bija nepieciešams papīrs par augstāko izglītību – citādi draudēja darba zaudēšana…visi, kam bija kāda sajēga, stājās neklātienē dažādās augstskolu filiālēs un regulāri apmeklējot mācības…uzsveru vārdus “regulāri apmeklējot”…tika pie ilgi kārotā augstskolas diploma…bija tādi, kuri spērās uz maģistratūru, jo redzēja, cik tas viegli nāk….diemžēl, vairumu no viņiem varu raksturot – pieklauvē…un atskan!…tikai no katra paša ir atkarīgs, vai diploms tam ir kā zināšanu nepieciešamība….vai tikai statusa apliecināšanai…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mary75 19.10.2010. 09.43

Augstāklā izglītība, protams, vēlama, bet, tas ir tikai priekšnoteikums, bet, absolūti negarantē ne gudrību, ne godīgumu, ne to, ka cilvēks patiešām strādās valsts intersēs.
Saeimas deputātiem vajadzētu, strādāt valsts interesēs un būt godīgiem, un algot profesionālus un labus ekspertus, un arī uzklausīt to padomus.
Kamēr tāda ZZS pildīs hūtaiņa rīkojumus, TP un PLL attiecīgi būs pakļautas att. oligarhiem, utt., nekādai izglītībai nav nozīmes.

+27
-4
Atbildēt

5

    Una Grinberga > mary75 19.10.2010. 09.56

    Neapstrīdu, ka augstākā izglītība nenorāda uz to, cik persona ir kompetenta vai godprātīga, BET tas norāda uz to, ka:
    1) cilvēks ir pielicis kaut nelielas pūles, lai sevi identificētu starp t.t. izglītotajiem (mērķtiecība)
    2) izglītība ir domāšanas attīstīšana un strukturēšana – tas norāda uz to, ka cilvēki spēj organizēti darboties pēc līdzīgiem principiem (efektīva sadarbība)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 19.10.2010. 11.27

    Dzeris. Nabadziņš! Kārtējo reizi atcerējies ZZS un PLL, bet nez kāpēc aizmirsies SC? Tie nu gan ir brīvi savā rīcībā kā putni gaisā! Tikai reizi pa reizei jānoklausās Vešņakova vai cita Maskavas emisāra notācija:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Arcijs > mary75 19.10.2010. 13.08

    Piekrītu. Man ir viena paziņa, kas beigusi 2 augstskolas, bet nav neviena diploma, jo nevarēja saņemties nolikt valsts eksāmenus un uzrakstīt diplomdarbu (padomju laikā) un uzrakstīt bakalaura darbu tagad. Mums mūžīgais strīds – kas svarīgāks – papīrs vai zināšanas. Formāli viņai skaitās vidējā izglītība un,piemēram, es viņu darbā pieņemtu tikai mazkvalificētā postenī. Tur jau ir tā māksla – paveikt līdz galam! Ģēnijs arī nav tas, kam ir ideja, bet tas, kurš prot un spēj šo ideju realizēt. Gan mākslā, gan visur citur.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 19.10.2010. 13.16

    Ino – nu atkal tu mani pieķēri, būs jamaskējas labāk.
    Laikam, būs jāiziet atkārtots kurss KGB ( FSB) skolā, zaudēju iemaņas.
    Krāmēju koferus un dodos uz Maskavu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 19.10.2010. 15.57

    dzeris. Krāmēju koferus un dodos uz Maskavu.
    _________________________________
    Nekavējies ne mirkli, klausi savai sirdsbalsij:)) Atkārtosi konspirācijas teoriju un atgriezīsies kā Ulmaņa mazmazmazdēls:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 19.10.2010. 09.33

Tikai tādās banānu republikās kā Latvija, Saeimā 7% ir bez augstākās izglītības! Godīgi sakot, tas ir kritiski, ja normālos uzņēmumos pat sekretārei prasa augstāko izglītību. “Ir” varētu paanalizēt kandidātus pēc izglītības, lai mēs saprastu, vai Saeimai ir kaut minimālas kompetences ekonomikas un juridiskajos jautājumos, kā arī izglītības un veselības jomās, kas ir ĻOTI sāpīgi jautājumi pašreiz valstī.

+13
-3
Atbildēt

6

    buchamona > Una Grinberga 19.10.2010. 09.53

    zini, es esmu redzeejis, cilveekus, kuriem augstaakaa izgliitiiba ir kaitiiga :) – sevishki, ja taa ir ir ieguuta ar parcilveecigu centiibu :))) Taadus labaak Saeimaa nevajag, tad jau labaak logisku chali ar videni :)

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 19.10.2010. 10.02

    Visam ir savi izņēmumi, bet vai tādēļ spēcīgākā politiskā vara ir jābalsta uz neizglītotiem un aprobežotiem tipiem?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Una Grinberga 19.10.2010. 10.04

    Toties dažiem ir pat “četras augstākās izglītības”, kā bija teikts priekšvēlēšanu reklāmā par Ingmāru Čaklo. Tāpēc vidēji tomēr iznāk, ka katram deputātam ir pa vienai, vai pat pa 1,15.
    Ja neticat, ka vienam cilvēkam var būt četras augstākas izglītības, skaitiet paši:
    1. Mūzikas akadēmija, 1993, bakalaura grāds
    2. Universitāte, 1995, pedagoģijas maģistrs
    3. Starptautiskā akadēmija, 2007, otrā līmeņa augstākā izglītība
    4. Starptautiskā akadēmija, 2009, profesionālais maģistrs
    Čaklais spēj iegūt augstāko izglītību divos gados – cilvēkam vnk apbrīnojamas spējas! Nevelti par viņu bija teikts tā:
    “Ingmārs ar savām 4 augstākajām izglītībām pilnigi dazadas nozares ir paraugs katram latvijas jaunietim! tik izglitoti cilveki nekad nepazudis.”
    (Un tiešām nepazuda, johaidi – sež jau Saeimā.)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 19.10.2010. 10.09

    Tieshi par to es runaaju – centiiba +aprobezhotiiba, biezhi vien taas ir shausmas :) Protams, es nenoliedzu augstaako izgliitiibu, protams, tas noraada uz cilveeka sakaartotiibu, bet noteikti taa nav galeejaa meeraukla. Hemingvejam nebija augstaakaa, bet vinjam ir Nobelja premija :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > Una Grinberga 19.10.2010. 11.43

    Nu, nu… Šodienas “augstāko” izglītību iegūst divos gados. Vai Kādam šķiet, ka tā patiešām IR izglītība? Man nācies saskarties ar dažiem tādiem psiholoģijas “maģistriem”… Klārē pacientiem citātus no mācību grāmatas un ir pārliecināti, ka dara darbu…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 19.10.2010. 11.57

    @ANNĪTE
    Ja jau tos diplomus ir tik viegli iegūt, tad tas ir vēl pat dramatiskāk… Tad tas ir totāls slinkums!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis > ievuliitis 19.10.2010. 10.19

Kurā jomā – izglītības, neuzpērkamības, rūpēs par valsti?

+4
0
Atbildēt

0

Inese Birzniece > birznieceinese 19.10.2010. 11.25

Pašā galvenā Betij, – rūpēs par valsti, neuzpērkamībā- pateicoties VL.

+10
-1
Atbildēt

0

Kaskadieris > Kaskadieris-2 19.10.2010. 11.37

Nepievilies, sirtaki….

+1
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam