Repšes un Kampara darbu vairākums vērtē negatīvi

79

Komentāri (79)

zigis 15.09.2010. 11.26

Plus_opiniondzeris49 Par Repši un Kamparu tas neliecina neko, toties par iedzīvotāju vairākumu tas gan kaut ko liecina.
——————————————————————————
Iedzīvotāju vairākums, kā jau to var sagaidīt no neēdušiem bezdarbniekiekiem, savā muļķībā neizjūt lepnumu par lata stabilititāti, toties patiess prieks, ka SVF Kamparu un Repši novērtē pēc nopelniem.

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 15.09.2010. 11.23

Teikšu “cieti”- mani arī pārsteidza “Klusā” Kampara vērtējums- “Kampars ir 0.5 Nothing special”

/ ja Nothing special bija”0″, tad …tas ir pārspīlēti/

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 15.09.2010. 10.30

Es vērtēju E.Repši pozitīvi. Kāpēc?
Tāpēc, ka ir spējas, saprašana un varu uzticēt finanses. Tas šajos laikos ir ļoti daudz!

+2
-1
Atbildēt

2

    daina_tabuna > Pauls Puķītis 15.09.2010. 15.08

    Uzticēt finanses cilvēkam, kam pašam ir anormālas saistības un nav izslēgts bankrots?! Nu labi, labi… Ir jau cilvēki, kas pat Jaunajai paaudzei uzticas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 15.09.2010. 15.56

    Jā, ir gan! Ir arī pat tādi, kas uzticas Šleseram…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 15.09.2010. 09.38

Ruksītis ar Nothing Špecialu aigāzēja valsti lidz tai lielajai bedrei, kurā esam. Kampars, Repše un Dombrovskis velk ārā. Lēni, bet velk. Pie kam jāsaprot, ka arī viņi ir cilvēki, kuriem ir kļūdas. Nu nebūs , un nekur nav ministru pārcilvēku, ka vienmēr zin visas pareizās atbildes.
Es pat nezinu, cik citu ministru veikums varētu būt efektīvāks. Terorētiski jā. Tāpēc, ka ir viņi, reāli, bet nav paralēla ministru kabineta, ar ko var salīdzināt. Iespējams ir tikai salīdzinājums: „Ruksītis & co” un „Dombrovksis & co”
Šī aptauja parāda citu. Latviešu mentalitātē ir visu noriet, jo to mēs mākam. Konstruktīvi argumentēt – ne. Par dumju.
Ieleciet internetā komentāru „A” Pēc brītiņa būs komentārs, ka A ir slikti, maita, neder, un pēc brīža nākošais ,ka A īstenībā B, un kā autors to vispār uzdrīkstas rakstīt, jo viņš ir.. Nepiekrītat- palasiet augstāk, vai delfus vai jebkuru (!) citu vietu, kur var publiski komentēt.

0
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 14.09.2010. 16.59

Šim rakstam ir divi daļas:
1. – vērtēt vai nē Eināra un Arta darbību var tikai tad, ja to izprot. Ir ļoti patīkami, ka Latvijā ir TIK daudz cilvēku, kas to saprot, analizē un argumentē savu viedokli. TAS man liek sapurināties, jo es šo darbību nedz manu, nedz saprotu, jo tādas, manuprāt, nav.
2. – vērtēt kādu var arī pēc frizūras vai “ģīmja”. Vai atmiņas. Man ir radies iespaids, ka Valsts vadība Eināram ir kā motociklu, jahtu, lidošanas vai jebkāds hobijs…. Nu “pavadīja to valstiņu”, nu nesanāca… Nu – iešu prom.
Viena no drūmākajām cilvēku uzticības nodevībām 20 neatkarības gados… Samērā PRASTI, negodīgi un uzpērkoši spīdīgi… Visu cieņu paveiktajam, bet…

+2
-6
Atbildēt

0

andrisskrastins 14.09.2010. 16.03

Lai arī kāds būs vērtējums par Kamparu, manā skatījumā viņam ir viens no skaidrākajiem skatījumiem uz ekonomikas *reālo* virzību šobrīd. Sapņu pilis par milzu naudu iegrūšanu ražošanā un nekavējošu peļņas gūšanu visi var sapņot, bet reālie darītāji zin, kad viņi redz normālu cilvēku ar konkrētu skatījumu. Ne vienmēr viņam piekrītu, bet var redzēt ka sava kabata viņam nav tik aktuāla kā citiem politiķiem.

Kārtējo reizi ir janorāda, ka vēlētājiem – pat informētiem – joprojām ir maldīgas ilūzijas ko nozīmē labs ministrs. Šī emocionālā bakstīšanās jau kuro vēlēšanu pēc kārtas sāk man likt domāt, ka kuģa komandas biedri ne vēlas, ne grib saprast, kā tiek kuģis vadīts. Kapteiņa izvēle nav savas līgavas nolūkošana.

+10
0
Atbildēt

10

    daina_tabuna > andrisskrastins 14.09.2010. 16.27

    Piekrītu. Bet tas nenozīmē, ka Kamparu uzreiz pozitīvi jāvērtē.

    Ne vienmēr ienaidnieka ienaidnieks ir draugs. Ne vienmēr ministrs, kas ir labāks par iepriekšējo, ir labs.

    Ja labs ministrs ir ministrs, kura laikā tiek pabeigtas sen iesāktas lietas… nu lai jau tā būtu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 14.09.2010. 17.31

    Ko nozīmē pozitīvi vērtēt? Es tev teicu – ministrs nav meitene, tev nepatiks pat tad, kad viņš darīs visu ko tu vēlies :) Es skatos lielajā kontekstā:
    a) pabeigtas GADIEM vilktas lietas. Vari teikt, ka jā, ok, pabeidza, nu un? Bet acīmredzot tas nebija tik vienkārši, ja jau viņa pirmsgājēji to nespēja;
    b) Visu laiku diskutē un domā par Latvijas eksportu un ekonomiku. Neesmu dzirdējis tik iesaistītu premjeru. Twitterī raksta pats. E-pastiem atbild pats. Piedod, bet tam IR nozīme.

    Šī ir REĀLĀ darbība. Tas, ko tu gribi, lai atnāk kāds vaska lējējs un skaisti pasaka, kas būtu jādara, bet beigās neizdara neko?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.09.2010. 09.04

    a) ministri to vienalga nedara, viņi tikai koordinē, nekur nav zvanīts, ka ministrijas darbinieki visu to pašu nebūtu izdarījuši arī tad, ja Kampara vietā būt Štampars, pareizā vietā pareizā laikā- lūk, kas ir Kampara panākums,
    b) diskutē un domā visi, kam nav slinkums un pietiek IQ- tas nu gan nav nekāds varoņdarbs, mums te ir.lv diskutētāju starpā mudž ar tādiem.

    Kas attiecas uz to vaska liešanu, tad tas kā reize ir tas, par ko es visu laiku runāju- Dombrovska valdība visa kopumā ir tie vaska lējēji. Kladzina daudz, bet izdējuši nav pat vanckari. Jā, uz papīra viņu teorētiskās nostādnes ir skaistas, bet kad kāds to visu beidzot sāks realizēt? Vēl 20 gadus čakarēsimies? Jā, protams, labāk lai valdība ir impotenta nevis zog uz vella paraušanu. Bet mēs jau sen esam pelnījuši kādu, kam ne tikai rūp Latvija, bet arī spēj parūpēties par to.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 15.09.2010. 11.09

    Klau Dolārs – Tev tāds ar finansēm saistīts niks . Kā Tu domā – vai tas ,ka ir stabilizēta finansu sistēma nav tas darbs ,kas izdarīts , lai izveidotu bāzi tālākai attīstībai? Vai Latvijas stāsts par treknajiem gadiem un uz papīra uzzīmēto ekonomikas izaugsmi nav mūsu lielākais kapracis, kas radījis pilnīgi greizu ilūziju? Mums jau pa lielam ekonomikas nemaz nav , tas viss ir bērnu šļupsti – viens no kliedzošākajiem ir stāsts par karakuģu būvi , ko nomenedžēja Meļņiks un kas parāda mūsu potenciālu. Apskaties kādi tad ir tie mūsu darītāji.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.09.2010. 15.05

    1) finanšu sistēmas stabilizēšana sagrābjoties jaunus kredītus… jau pašā saknē neskan pēc idiotiskas idejas? kur loģika- paņemt kredītu, lai labotu problēmu, kas radusies kredītu dēļ? t.i. stabilizēt vajadzēja, bet sākot ar tēriņu ierobežošanu, kas vēl arvien nav izdarīts un ierēdņu armija turpina sēdēt nodokļu maksātājiem uz kakla,
    2) mūsu lielākais kapracis ir ierēdņu gausais darbs, ja laikus būtu izveidots kredītreģistrs un kredītus jau kopš 90-to vidus devuši TIKAI pieprasot oficiālu VID un/vai VSAA izziņu, tad nekāda kredītu sagrābšanās nebūtu notikusi, plus- daudz vairāk cilvēku būtu ieinteresēti maksāt visus nodokļus oficiāli,

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.09.2010. 15.05

    3) karakuģu būve arī ir tikai bērnu šļupsti, atceries G24 aizdevuma izsaimniekošanu, pēc kuras uzradās “ārvalstu investori” no ofšoriem, kas pa lēto noprivatizēja ne vienu vien uzņēmumu, tagad mums ir otrais vilnis- vēl paņēma pamatīgu džunguru, kas jau palēnām izklīst pa privātām kabatām- visādi nejēdzīgi pētījumi, dīvaini iepirkumi, atbalsta un satbilizācijas fondi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 15.09.2010. 15.40

    1) pretējā gadījumā izeja bija devalvācija – dzirdēts 50%
    2) viennozīmīgi piekrītu , iemesli ar nav tālu jāmeklē
    3) piemērs par karakuģiem bija par “augstu konsultantu” attieksmi pret nacionālo ražošanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.09.2010. 16.30

    Nope… Bija arī izeja (kas vēl arvien pastāv)- samazināt valsts pārvaldes izdevumus. Pašlaik tas ir deklarēts un Dombrovksis ar Repši uzskata, ka tas jau notiek. Bet dzīvē- čušššš… PVN celšana (ko jau izdarīja) bija otrs solis. Nākamais- VID darba efektivizēšana (nevis darbinieku atlaišana, bet cītīgāka nodokļu iekasēšana un kontrabandas apkarošana). Tā vietā mēs ieguvām to, ka manu nodokļu deklarāciju izskatīja 5 mēnešus (3 nedēļu vietā), jo parastie ierēdņi ir vairumā atlaisti un palikuši visādi pusdarītāji. Tālāk- samazināt UIN un vienkāršot birokrātiju, lai sildītu uzņēmējdarbību. Izveidot iedzīvotāju apkalpošanas centrus, kas aizstāj līdzšinējās N-tās iestādes (kā VID, VSAA, VZD u.c. apkalpošanas centri)- gan dzīvi atvieglo, gan izdevumus samazina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.09.2010. 16.30

    Izveidot uz visām valsts iestādēm vienu iestādi, kas veic administratīvo grāmatvedību (rēķini, algas u.tml.), vienotu IT iestādi, vienotu HR iestādi u.tt. Daļu var pat vispār atdot ārpakalpojumu sniedzējiem. Uz to visu var ietaupīt desmitiem miljonu (kaut kur manīju aprēķinus par 30, citur par 50 miljoniem, bet bija arī tuvu pie 100 minēti). Un galvenais- ļaut Parex aiziet pa pieskari…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Lai novērstu valsts maksātnespēju ar devalvāciju nekas nebūtu līdzēts. Nodokļu ieņēmumus sākumposmā tā tikai samazina, finanšu tirgos valdītu panika, bet likums LB liedz piešķirt aizdevumus valdībai un pirkt valsts iekšējā aizņēmuma vērtspapīrus sākotnējā tirgū. Protams, likumu var grozīt, bet vai kāds ticētu naudas sistēmai, kur centrālā bankai ir atvēlēta tipogrāfijas loma?

    0
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 14.09.2010. 14.07

Aptaujas jau reducējās tieši uz apjautāto pašreizējo finansiālo un ekonomisko stāvokli, kāds sakars ar personālijām? ;)

+2
-1
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 14.09.2010. 13.38

Kampars ir sakarīgākais ministrs, ko ir gadījies redzēt , pat esmu runājies.
3 konkrētas lietas :
1) Eksportkredīts, tā laikam to atbalsta programmu sauca ;
2) Mikro-uzņēmumu nodoklis 9% ;
3) SIA reģistrācija par 1 Ls
… jau pietiek, lai teiktu, ka nav strādājis pa tukšo

Turklāt ministrs, kurš PATIEŠĀM dzīvo tikai no algas. Visu cieņu.

+15
-2
Atbildēt

6

    garausiitis > AUTOEXEC.BAT 14.09.2010. 14.00

    ARTs – man ir ko nolikt pretī – no maija ir nomarinēts pasākums par degvielas valsts rezervēm ,kam bija jāsāk strādāt jau 1. septembrī.
    – ja par māju siltināšanu , tad vēl pagajušogad pavasarī ar manu starpniecību tas pats Kampars tika uzrunāts par šiem siltināšanas projektiem un tika piedāvāta shēma kā iesaistīt vairāk Rīgas daudzdzīvokļu mājas šinī procesā , jo Rīgā šis process buksēja – nulle emociju, kamēr paši atjēdzās .
    Mikrouzņēmumu 9% nodoklis – atcerās kāds bija tusis par nodokļa apmēru? Nu un kurās sfērās 9% ir interesanti?
    Par ES fondiem – no ziņojuma 06.09.2010. par ES fondu apguvi uz 31.jūliju –
    ” Šobrīd FM ir apzinājusi kavējumus (ceturkšņa ietvaros) ES fondu projektu apguvē un uzskata, ka nav īstenotas atbildīgo iestāžu (nozaru ministriju) prognozes plānotajām atmaksām finansējuma saņēmējiem. Vienīgi Labklājības ministrija šā gada septiņos mēnešos ir apguvusi fondus atbilstoši plānotajam. ”
    Kapēc EM kavē fondu apguvi?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > AUTOEXEC.BAT 14.09.2010. 14.04

    Ja vien tie trīs būtu viņa paša idejas… Par mikrouzņēmumiem nevalstiskās organizācijas un uzņēmēji jau gadu gadiem cīnījās. Var jau, protams, teikt, ka cita ministra laikā nekas tāds nebūtu iespējams, bet varbūt tieši otrādi- būtu iespējams daudz ātrāk.

    Eksportkredīts ir atsevišķs stāsts. Kritēriji tur ir visai interesanti un tā īsti tajos spēj iekļauties tikai retais. Tāpat kā ar ES fondiem, kuri tepat taču ir- nāc un ņem. Bet kā paskati kritērijus, tā sanāk, ka vai nu noteikumi ir rakstīti kādiem konkrētiem uzņēmumiem vai arī patiesībā nav domāts to naudu kādam dot, bet tikai radīt iespaidu, ka viss notiek.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 14.09.2010. 15.37

    …klusais…
    …varbūt Tu varētu minēt iestādi…kura Latvijā sagatavo Ekonomikas ministrus?….jebkurš cilvēks nonākot ministra postenī…ir tikai pusfabrikāts!….un tikai tālākais ejamais ceļš parāda…vai tāds viņš paliks visu ministrēšanas laiku…vai būs spējīgs mācīties un apgūt tās zināšanas, kas nepieciešamas…lai vadītu ministriju…pieņemtu pārdomātus lēmumus un tos arī realizētu….
    ….Kampars kā reiz…ir tas piemērs….kurš ir veiksmīgi audzis un savu darbu ir darījis godprātīgi….salīdzinoši ar iepriekšējiem ministriem….tas, ka ir lietas, kuras būtu bijis jāatrisina savādāk…vai raitāk…ir nenoliedzami!….bet to nevar vērtēt atrauti no pašreizējās ekonomiskās un valdošās situācijas valstī….

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > AUTOEXEC.BAT 14.09.2010. 15.52

    Zane – audzis kā? Nerunā ārzemēs angliski?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 14.09.2010. 16.01

    …ja Tavs vērtējums par ministra darbu saistās ar viņa runāšanu ārzemēs angliski…teikšu – sekli!… :)))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > AUTOEXEC.BAT 14.09.2010. 16.23

    Ja Tev pietrūkst humora izjūtas – teikšu cieti!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 14.09.2010. 13.35

upsss.sorrr….iepriekšējais komentārs nepareizā diskusijā((

0
0
Atbildēt

0

Ilziiiic 14.09.2010. 13.25

Avoti: Diena, Latvijas radio raidījums “Krustpunkti”

Bijušā apsardzes dienesta “Venta” darbinieka Jāzepa Meikšāna liecības:

„1999.gada jūlijā sāku strādāt apsardzes firmā SIA Venta, kuras ģenerāldirektors bija Aivars Valcis, kuru pazīstu jau no aptuveni 1990.gada, kad viņš bija Rīgas pilsētas Kriminālpolicijas priekšnieks. Kad es sāku strādāt, jau pēc pāris dienām A.Valcis norādīja, ka viens no maniem uzdevumiem būs strādāt Aivara Lemberga vārdā attiecībā pret viņa biznesa konkurentiem, lai vāktu dažādu informāciju. Sākotnēji tas bija Šķēle. (…) Atceros, ka 2005.gada martā Aivars Valcis man norādīja sākt vākt informāciju par ģenerālprokuroru Jāni Maizīti, par viņa iepriekšējo darba vietu, īpaši krimināllietām, kurās viņš bija virzītājs, lai viņu diskreditētu. Arī šāds uzdevums tika dots no Aivara Lemberga puses. Es Aivaram Valsim nemaz neatbildēju, vai piekrītu pildīt tamlīdzīgu uzdevumu un no SIA Apsardzes dienests Venta aizgāju, jo sapratu, ka neko tādu nedarīšu.”

+8
0
Atbildēt

1

    Valdis Ādamsons > Ilziiiic 14.09.2010. 23.50

    AV esot bijis ļoti negodīgs – saņēmis “otkatus” no dažādiem tirgiem par sagaidāmo pārbaužu piesegšanu, laikā, kad viņš bijis Rīgas pilsētas Kriminālpolicijas priekšnieks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

jessdrthomas 14.09.2010. 12.34

Salīdzinājumam, nebūtu slikti pavērot, kā sabiedrība vērtē PLL finanšu ministra kandidāta veikumu.

Ak jā, viņš jau “astoņus gadus nav bijis politikā”, bet tomēr, kaut kas jau ir salasījies, kur sabiedrībai varētu būt savs viedoklis – Jūrmalgeita, kempmeijers, Latvenergo 3 miljoni, Laimas LB privatizācija. Varētu palūgt arī respondentiem vērtējumu katrā šajā epizodē.

+11
0
Atbildēt

0

Ilziiiic 14.09.2010. 12.30

20.gs. sākumā…proti

0
0
Atbildēt

0

disassociative 14.09.2010. 12.19

Nu, pirmkārt, nevajag nopietni ņemt LNT aptaujas. Izskatās, ka Ēķis, līdzīgi kā vēl daži, ir ar mieru pārdoties da jebkam, ka tik nebūtu jāsēž par digitālgeitu. Tā ka objektivitāti no LNT gaidīt nevajag. Otrkārt, Kampars tiešām ir ļoti vājš ekonomikas ministrs un JL ar to ir pazaudējuši vairāk kā ieguvuši. Vai Repše ir labs vai slikts finanšu ministrs? Fiskālā politika it kā pareiza, valsts defolta nav, lats stabils. Vai vajadzēja turēt stabilu latu? Manuprāt, nē. Vajadzēja palaist lielāku koridoru uz laiku. Tā ka jāteic, ka mans vērtējums Kamparam knaps vieninieks, Repšem varbūt trijnieks piecu baļļū sistēmā.

+2
-8
Atbildēt

0

andrisskrastins 14.09.2010. 11.58

LNT? Aptauja internetā? Paldies! :)

+7
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > andrisskrastins 14.09.2010. 12.48

    Un ja tur būtu pretējs rezultāts, tad Tu, protams, apmierināti secinātu, ka viss ir pareizi, lai arī tas ir LNT un internets :-)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 14.09.2010. 11.49

Ja tā ir tā puse, kas a) nespēj izdomāt par ko balsot b) nebalso vispār c) SC vēlētāji vispār visu valdību negatīvi vērtē, tad kāda ir aptaujas objektivitāte?

+3
-1
Atbildēt

0

Ilziiiic 14.09.2010. 11.07

ekh, Kampars nu gan nav pelnīti, bet nu tāda tā tautas atriebība..

apmēram:
bija māsters Spešel ar pedāli grīdā no kalna lejā, visi sajūsmā plaukstas sita. tad pēkšņi ieraudzīja priekšā aizu, sākās panika un kliegšana. kādam tomēr jāstūrē….saņēmās Kampars. ne jau nu baigo Šumaheru notēloja, bet vismaz arī nemēģināja tādu tēlot. beidzot buss ir nostājies šķērsām ceļām, bet jau ar skatu pret kalnu un nu sāka lidot pusaizkostie hotdogi no aizmugurējām rindām Kamparam pakausī.

ministram pārmestu tikai vienu būtisku lietu:
neizveidoja krīzes risnājumu centru ar labākajiem ekonomistiem un citiem speciem.
ar esošiem padomniekiem, šķiet, bija krietni par maz.
tas vismaz kā PR būtu teicami darbojies kaut vai kā darbības imitators pat ja neņemtu pierē šīs darba grupas lēmumus.
bet nebija arī tā, ka neko neizdarīja.
jau uzsākot bija skaidrs, ka sliktam būs būt tā kā tā)))

+11
-2
Atbildēt

13

    garausiitis > Ilziiiic 14.09.2010. 11.28

    Ērik pastāsti lūdzu ,ko Kampars ir reālu izdarījis?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 14.09.2010. 11.56

    -> klusais
    jau vairākas reizes pasaules mēroga ekonomisti teikuši, ka LV situācijā pat Nobela prēmijas laureāts ekonomikā nespētu tikt ar situāciju ātri un iespaidīgi.
    nu nav ekonomika zolītes partija, kur ar ar vissliktākajām kārtīm vēl var arī Mazo Zoli pacelt. nu nav.
    mums pusi nodokļu masas maksā 50 uzņēmumu. un paskatamies, kāds ir to izmērs kaut vai Austrumeiropas kontekstā. pat lielākais Latvenergo ir liliputs. nu nav mums nekā….pilnīgi NEKĀ. tas pats gadu desmitus fenderēts. un no atlikušajiem, mentalitātes vadīti, fenderē arī nodokļos no valsts. visi fenderē, bet gribam, lai Kampars uzbur pusgadā no peles tīģeri.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilziiiic 14.09.2010. 12.07

    Ērik , manuprāt es uzdevu samērā skaidru jautājumu . Pie kam nevis pusgadā , bet gan pusotrā gadā . Un nevajag pieminēt pasaules ekonomistus, jo tie arī ieteica latu devalvēt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Ilziiiic 14.09.2010. 12.15

    Nu salīdzināšanai Tu varētu minēt, ko veikusi citi Ekonomikas ministri, kad valstij naudas netrūka:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 14.09.2010. 12.29

    -> klusais
    http://www.em.gov.lv
    parējais ir PR

    bet gribu uzsvērt vienu zīmīgu latviešu īpašību:
    Kampars izbīda Eiropas būtībā katram, kurš dzīvo daudzstāvenēs. runa par tā dēvēto “sitināšanas projektu”.
    pavisam reāla nauda, kura nekā nesadārdzina maksājumus, bet ilgtermiņā dod milzīgu ieguvumu, nerunājot par īpašuma vērtības paaugstināšanos.
    izrādās, ka latvietim to nevajag. labāk ir turpināt īdēt un apgalvot, ka viss ir slikti.
    kādā intervijā Kampars teica, ka viņš atzīst šī projekta neveiksmi, jo nespēja iedomāties situāciju, kur cilvēki vienkārši atsakās no kaudzītes naudas, kuru viņiem dāvā cita valsts.
    nu nevar nevienu piespiest gribēt.
    līdzīgi ir ar mikrouzņēmumu programmu. tur ir trūkumi, bet sistēma darbojas. taču nav gribētāju, toties ņaudētāju tūkstošiem. un visi meklē šai programmai utis. utis vienmēr atradīs.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 14.09.2010. 12.30

    vēl 20.gs. Bērns rakstīja “Spēles, ko spēlē cilvēki”, kur viena no populārākajām saucas “..jā, bet..”. šie cilvēki izvirza kādu savu sāpi, kuru piedāvā apkārtējiem risināt. tad nu visi naivuļi metās ar saviem padomiem. uz katru padomu “nelaimīgajam” ir “..jā, bet..”. beigu beigās, padomdevēji ir nokaitināti, bet spēles virsvadītājs ir guvis uzvaru un balvu.
    savā ziņā tā ir laika pavadīšana, ja vien nekļūst par ieradumu un rakstura īpašību galu galā. latviešiem tā jau ir pataloģiska slimība.
    un Kampars tur nav vainīgs. viņš ir tikai iemesls…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilziiiic 14.09.2010. 13.34

    Latviešiem interesē tikai nauda, kur var dabūt otkatu un kārtīgi uzvārīties, tāpat vien izdarīt ko labu – tas nav mūsu stils.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilziiiic 14.09.2010. 14.21

    Ērik – ieskaties mājas lapā ,kad ir tā daudzdzīvokļu siltināšanas programma palaista.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 14.09.2010. 14.40

    labi, labi, jau pietiekami ēku nosiltinātas, ko tur vēl skatīties.
    es neesmu teicis, ka viņš ir bijis izcils ministrs. teicu, ka viņš vismaz nav salaidis visu vēl lielākā tūtā.
    izcils vecā mantojuma gribēdams nevarēja būt.
    pat Godmanis, kuru uzskatu (iespaidi gan tikai no malas) par cilvēku ar milzu organizatora talantu, darbspējām un zināšanām (par morāli cita tēma), neko nevarēja padarīt, ja jāar ar diegiem.
    kā zināms, karu neuzvar viens pats ģenerālis.

    tā visa ir sistēma, kas veidojusies gadiem un tiklīdz kāds tur trāpa iekšā, sistēma to sūc kā purvs. un lai cik sparīgs cilvis būtu, viņa locekļi vairs nav brīvi. bet no malas mēs prasām, lai viņš pieņem “elementrārus” (mūsuprāt) lēmumus tulīt un neatejot no kases. bet ministrs tomēr nav cars. bet mums to bieži gribās. tomēr, kad palūkojam ziņas no austrumu kaimiņa, tad gan vairs negribam. tad ko mēs īsti gribam?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilziiiic 14.09.2010. 15.13

    Viss ir pareizi, bet runāt par to ,ka nesalaida tūtā , nu tas gan nav labs raksturojums…. Ja par siltināšanu , tad zinu ,ka zināmu rāvienu deva izmaiņas , ko ieviesa likumdošanā saistībā ar namu apsaimniekotājiem, tiesa to visu varēja izdarīt daudz ātrākā tempā.
    Man atmiņā sižets , kas nāca klajā uzreiz pēc Kampara stāšanās amatā NP par vēl Gerharda laikā sastrādātiem brīnumiem degvielas rezervju sakarā . Tā metiena shēma bija tik vienkārša un skaidra , ka pierādīt ļaunprātību nebija pilnīgi nekādas problēmas. Cik man zināms , tad vēl uz šodienu tur nav nekādas oficiālas skaidrības un cik sapratu , tad valsts vēl pamanījās pat kādus pāris simtus tūkstošu Ls pārskaitīt. Smieklīgākais ,ka Kampars zin problēmu , bet neko nedara,lai to atrisinātu – vienīgā versija – baidās ,lai nāktu uz pēdām reālajiem organizātoriem ( pēc info saikne ar Gerharu un Jakrinu)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 14.09.2010. 15.56

    ok, tās nu ir lietas, kuras nespēju nekā komentēt, bet domāju arī Tu spekulē ar pusjēlu informācju, kuru vientiesīgam šeitlasītājam jāuztver kā speca viedokli. neapšaubu, ka nevar iekāpt purvā un izkāpt no tā sausām kājām, bet ko tagad, Kampars maita? es patiešām nespēju iedomāties pilnīgi nevienu labāku scenāriju, kā varēja noritēt EM darbs šajā laikā.
    tas ir apmēram tāpat kā gribēt, lai Iekšlietu ministrs būtu apkarojis noziedzību līdz Skandināvijas standartiem.

    Es noprotu, ka Tev aizvainojums par to, ka nav uzklausīti vērtigi (nešaubos) ierosinājumi siltināšanas projekta uzlabošanā. nu cilvēcīgi jau.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilziiiic 14.09.2010. 16.25

    Kas tad ir pusjēla ,kas ir gatava informācija?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ilziiiic 15.09.2010. 09.36

    Ruksītis ar Nothing Špecialu aigāzēja valsti lidz tai lielajai bedrei, kurā esam. Kampars, Repše un Dombrovskis velk ārā. Lēni, bet velk. Pie kam jāsaprot, ka arī viņi ir cilvēki, kuriem ir kļūdas. Nu nebūs , un nekur nav ministru pārcilvēku, ka vienmēr zin visas pareizās atbildes.
    Es pat nezinu, cik citu ministru veikums varētu būt efektīvāks. Terorētiski jā. Tāpēc, ka ir viņi, reāli, bet nav paralēla ministru kabineta, ar ko var salīdzināt. Iespējams ir tikai salīdzinājums: „Ruksītis & co” un „Dombrovksis & co”
    Šī aptauja parāda citu. latviešu mentalitātē ir visu noriet, jo to mēs mākam. Konstruktīvi argumentēt – ne. Par dumju.
    Ieleciet internetā komentāru „A” Pēc brītiņa būs komentārs, ka A ir slikti, maita, neder, un pēc brīža nākošais ,ka A īstenībā B un kā autors to vispār uzdrīkstas rakstīt, jo viņš ir.. Nepiekrītat- palasiet augstāk, vai delfus vai jebkuru (!) citu vietu, kur var publiski komentēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Diâna Antipova 14.09.2010. 11.00

>> “TNS Latvia” aptauja veikta laikā no 7. līdz 9.septembrim, internetā tajā piedalījušies 900 cilvēki vecumā no 18 līdz 55 gadiem << nopietna aptauja, un LNT to rāda.:)

+4
-1
Atbildēt

1

    Una Grinberga > Diâna Antipova 14.09.2010. 11.08

    Oj, nepamanīju, ka tas nāk no LNT. Nu, jā. “IR” atkal nošāvis garām!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 14.09.2010. 10.58

Mans viedoklis par kungiem bez izvērstas analīzes –
Kampars ir 0.5 Nothing special
Repše būtu labs ,ja nebūtu slinks.

+2
-4
Atbildēt

0

buchamona 14.09.2010. 10.39

Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem Repšes līdzšinējo darbību vērtē negatīvi, tostarp 27% to vērtē drīzāk negatīvi un 41% – ļoti negatīvi. +++ diez pēc kādiem kritērijiem šie ļaudis vērtē abu ministru darbu? :)

+12
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > buchamona 14.09.2010. 11.15

    Acīmredzot pēc neesošajiem rezultātiem…
    Kā viens nejēdz investorus piesaistīt tā otrs māk uzburt skaistas ainiņas par nodokļu iekasēšanu, bet ar to tas viss arī beidzas.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    peteris z > buchamona 14.09.2010. 11.52

    Nopietnu Investoru piesaiste ir komplekss jautājums, līdz šim Latvija nav izpildījusi mājasdarbus, lai kāda liela starptautiska investoru kompānija šeit parādītos, tas, ka pusbandītiskais krievu bizness te atmazgā piķi nav nekāds nopietns, perspektīvs finansu avots. To tikai pierāda parex gadījums, kad nerezidenti no austrumiem izrauj laukā piķi, bet mūsu korumpētā “politiskā elite” tikai noplāta rokas, jo paši pārāk cieši ar to saistīti. Tas ko gribēju teikt ir : grūti sakārtot biznesa vidi, ja tā pēc inerces darbojusies uz postpadomju blatu, valsts pasūtījumu-otkatu shēmas, un nekustamo īpašuma burbuļa . Principā vajadzētu veidot jaunu sistēmu, kā godīgā konkurencē uzņēmējam izdzīvot, piesaistīt stabilas, ilgtermiņa investīcijas, un manuprāt, Repše un Kampars ir tie, kas to tiešām cenšas darīt.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > buchamona 14.09.2010. 12.55

    Te nu ir tāpīts desmitniekā. Pateikts arī ir īsi un skaidri. Te tiešām ir jāmaina daudzi likumi, bet galvenais ir jāmaina pati attieksme pret lietām, lai tauta nejūsmotu par veikliem šeptmaņiem, bet pirmkārt par visgodīgākajiem un pēc tā veidotu savus reitingus par politiķiem. Pilnībā ir jāuzliek uz Eiropas sliedēm visa vienkāršo cilvēku domāšana. Ir jānomaina viņu izpratne par vērtībām. Bet to var izdarīt tikai tad, ja gan masu mēdiji, gan valdošā elite paši ir jau uz šīm sliedēm.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

dro 14.09.2010. 10.35

Nav jābrīnās par aptaujas rezultātiem, arī IR galv. redaktore savu ieguldījumu devusi publikas viedokļa veidošanā par slikto finansu ministru. Es Repšes darbu vērtētu ar 3+, par Kamparu viedokļa nav. Grūti vērtēt, kad trūkst informācijas par cīniņiem zem paklāja.

+6
-3
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 14.09.2010. 10.28

Nu nepavisam mani nepārliecināja šīs aptaujas “rezultāti”!

+8
0
Atbildēt

0

mary75 14.09.2010. 10.27

Par Repši un Kamparu tas neliecina neko, toties par iedzīvotāju vairākumu tas gan kaut ko liecina.
Labi, Kamparu var vērtēt divejādi, bet, Repše un Dobrovskis bija tiem kas veiksmīgi vilka Latviju no bedres, un, izskatās, izvilka, ko tagad atzīst visā pasaulē.
Jā, vairākumam, acīmredzot, vajadzīgi Slakteri un gāzētāji…
Pareizi jau ir – kādu valdību pelna, tādu arī dabū.

+37
-3
Atbildēt

9

    daina_tabuna > mary75 14.09.2010. 11.13

    Ja būtu vilkuši, tad sen jau būtu izvilkuši. Ne tā bedre tik dziļa, ne tā Latvija tik smaga. Divi vārguļi, kas stāv pie mazas bedrītes un pilnā rīklē bļauj, ka viņi velk Latviju ārā no dziļumdziļas bedres, bet patiesībā knapi notur, lai neaiziet dziļāk.

    Muti brūķēt nav māksla. Māksla ir novest procesus līdz galam. Pagaidām šiem diviem ir tikai skaists plāns kā to vajadzetu darīt. Ar realizāiju ir pavisam švaki.

    Kā jau tas ir iegājies kopš 90-to vidus- viss labais, kas ar Latviju notiek ir nevis pateicoties, bet par spīti Latvijas politiķiem.

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > mary75 14.09.2010. 11.33

    @dzeris
    pilnībā piekrītu! Kampars varbūt nav tas “jaudīgākais” ekonomikas ministrs, bet FM fiskālā politika gan jāatzimē, ka ir panākusi izvirzīto mērķi – “ugunsrēks ir apdzēsts” un tagad jāskatās nākotnē. Lai varētu veiksmīgāk sākt “iekustināt” ekonomiku, būtu vajadzīga ministriju apvienošana, kā to paredz PLL – attīstības ministrija (satiksmes+ekonomikas+reģionālā), kura tad globāli (un saskaņoti) risinātu visus ar attīstību un ekonomiku saistītos jautājums. Manuprāt, Kampars gan nevarētu “pacelt” šādu atbildību – vajadzīgs cilvēks, kurš vadījis lielus uzņēmumus un kuram piemīt spēja skatīt lietas globāli un pieņemt lēmumus!

    kā arī, pieļauju, ka šī aptauja ir tendencioza ar domu graut Vienotības popularitāti. Es tikai nevaru saprast, kāpēc Vienotība “marinē” savu kampaņu? Vai nebūs kaut kas “ciets” no viņu puses? pagaidām izskatās nepārliecinoši… diemžēl!

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > mary75 14.09.2010. 11.34

    Dolār,
    Neaizmirsti, lūdzu, objektīvos iemeslus, kādēļ nopietnas reformas nebija iespējams veikt. Un konkrēti – balsu sadalījums Saeimā. Vai nu nezini nevienu no daudzajām pozitīvajām iniciatīvām, kas tika noraktas dēļ pārāk maza atbalsta Saeimā?

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 14.09.2010. 11.35

    Gribētu redzēt, kā Tev veiktos ar tik sagandētu valsts aparātu. Pārkārtot sistēmu prasa ilgu laiku (attīrīt no ielikteņiem un sliņķiem). Ja sistēma starādā, tad lēmumi arī tiek realizēti raiti. Ja tiktu sākta ģenerāltīrīšana, tad visi sniegtu tiesā prasības, jo redz’ šie cilvēki ir nodrošinājušies par savām vietām jau laikus.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.09.2010. 11.38

    – Dollārs – Daudz kas pozitīvs Latvijā notiek gan nevis pateicoties politiķiem, bet, taisni pretēji, jā, bet, šis, tomēr, nav tas gadījums.
    Pirms diviem gadiem neviens neticēja, ka Latvija izbrauks bez valūtas devalvācijas, ja būtu palikuši pie stūres Šķēle un Šleseris, iespējams, lats tagad maksātu tik, cik Lietuvas lits, un lielāko daļu no algas būtu jāmaksā par siltumu un elektrību, ko iepērk par valūtu.
    Es, tomēr, tā nenoniecinātu personāliju lomu, nav jau viņiem piemineklis jāceļ, bet, pozitīvu attieksmi viņi ir pelnījuši, sevišķi salīdzinot ar pārējiem.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.09.2010. 11.41

    Manuprāt, arī, galvenais, kas tagad jādara – jāreformē pati birokrātija un valsts aparāts, un tad var darīt visu pārējo.
    Patreiz tas ir galvenais traucēklis reformām.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 14.09.2010. 11.55

    @changalis
    Aicinājums visiem, kas atbalsta Vienotību – http://parvienotibu.lv – Ir vēl trīs nedēļas laika – ejiet ciemos pie radiem, draugiem, paziņam. Metam nost tradicionālo latviešu kautrīgumu un nespēju runāt par lietām, kas patiešām ir svarīgas. Aicini balsot par Vienotību vai VL/TB un aicini arī viņus uzrunāt sev blakus esošos.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > mary75 14.09.2010. 12.04

    @pecisk
    paldies par info! es patiesi esmu tikai ierindas pilsonis politiskas piederības, kuram sāp tas, kas notiek valstī, kuru var uztaisīt par labu piemēru (ziemeļu Šveici?) visai pasaulei. Ja Vienotība neiegūs pietiekamu “svaru”, tad demokrātiska un konkurētspējīga Latvija nākamo četru gadu laikā ir nereāls sapnis…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mary75 14.09.2010. 12.48

    Gods kam gods. Latviju no bedres viņi izvilka gan. Tieši tas arī novirza manu balsi viņiem vēlēšanās. Bet man nav pieņemams, ka FM ar vārdiem visu laiku novirza nodokļu slogu bagāto virzienā, bet faktiski visu nastu uzkrauj maznodrošinātajiem. Jā, es saprotu ka viņi pārstāv mazākuma valdību, tomēr Saeimā panākt atbalstu šajos jautājumos viņi var, jo arī kreiso partiju programās tas ir minēts. Daudzi deputāti jau paši pa siem gadiem ir kļuvuši pasakaimi bagāti un tad viņi liktu maksāt arī paši sev daudz vairāk. Tapēc varbūt arī daudzi kreisie deputāti varētu pašlaik neatbalstīt citu nodokļu politiku. Bet kopumā tas skan slikti, tās ir divkosīgas runas un grauj “Vienotības” autoritāti kopumā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

kkristaps 14.09.2010. 10.25

Es piederu pie tiem 2%, kas Repšes darbību vērtē ļoti pozitīvi. Negatīvais vērtējums varētu būt izskaidrojams vai nu ar aptaujas tendenciozitāti (kas ir visticamākais), vai arī ar tautas analfabētismu finanšu jautājumos.

+38
-2
Atbildēt

9

    Una Grinberga > kkristaps 14.09.2010. 10.53

    Pievienojos. Traģiska aina – no sabiedrības tikai ~28% ir spējīgi kaut ko kaut minimāli spriest par finanšu jautājumiem.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > kkristaps 14.09.2010. 11.09

    Uzņēmuma bilanci sastādu un pagaidām uzņēmumu arī mīnusos neesmu palaidis. Šo to no fondu biržas sajēdzu- esmu arī nopelnījis uz akciju tirdzniecības. Visu lielāko banku pakalpojumus puslīdz pārzinu un sekoju līdzi procentu likmēm. Uzskatu, ka no finansēm šo to saprotu gan.

    Taču Repši vērtēju ļoti negatīvi. Tāpēc nedomāju, ka tā ir tendencioza. Manuprāt, Repšes reitings pat ir vēl par augstu. Redzēsim kādus amatus viņam Belakoņs piedāvās pēc vēlēšanām, lai Repše vismaz kaut kā savus megaparādus viņam atmaksātu…

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    putekliic > kkristaps 14.09.2010. 12.20

    Piekrītu. Atlikušajiem 72% ir ļoti attāla, maigi sakot, izpratne par to, ar ko vispār nodarbojas finanšu min. Tāpēc tie vērtē pēc sevis: ja man samazinaja algu – vainīgs finanšu ministrs, ja esmu bez darba – vainīgs tas pats personāžs, ja dārgi komunālie – atkal tas pats, un galu galā – dzīvoju s.dīgi – vainīgs Repše! Apmēram tā spriež vairums. Plus, protams, absolūts PR trūkums no Repšes puses. Var jau saprast – viņš aiziet…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > kkristaps 14.09.2010. 12.30

    ->andrejs_gr
    Vasarā bija līdzīga situācija. Kaut kāda krievu grupa pie EM protestēja pret augstajām gāzes cenām. Pie viņiem iznāca parunāties Kampars. Un kad viņš pateica, ka augstās gāzes cenas ir “pateicoties” Krievijas monopolam Gazpromam un “Latvijas gāzei”, kas arī pieder Gazprom, tad zēni un meitenes izskatījās manāmi samulsuši.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > kkristaps 14.09.2010. 13.32

    to Andza – Kampars aplauza sazombētos krieveļus :) … Rēcīgi :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > kkristaps 14.09.2010. 14.30

    ne tikai finanšu , bet totaals politiska analfabeetisms ,peec veeleešanaam tas var maksaat briiviibu un demokraatiju Latvijai…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > kkristaps 14.09.2010. 16.01

    @Ebenemezers
    Nebūs par šerpu piedēvēt Repšes zemo vērtēšanu pie politiskā analfabētisma? Politiskās simpātijas arī Āfrikā ir un paliek politiskās simpātijas. Nav visiem bez izņēmuma jāglorificē Repše. Pietiek ar Tevi un ABC.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > kkristaps 14.09.2010. 16.24

    Nesaprotu iemeslu, kādēļ pārpublicēt kaut kādus pētījumus, kurus veido ar LNT saistīti cilvēki – Traubergi, turklāt atspoguļot tos tieši tā, kā to darba PLL rupors – LNT. PLL jau savu ir izsmēluši un tagad ķeras pie pēdējā salmiņa – apmelošanas kampaņas, jo par sevi vairāk nekā laba, ko pateikt nav atlicis. Turklāt tie dati nav pareizi – summā nesanāk 100% – grozies kā gribi, un es nešaubos, ka LNT drīz nāks klajā ar apglavojumu, ka 70% Latvijas iedzīvotāju domā, ka Šlesers ir sirsnīgākais Latvijas politiķis..

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > kkristaps 15.09.2010. 10.52

    >$

    Tu piederi pie tās sabiedrības(PR-istu) daļas, kas sākot no 2002. gada citiem mēģināja iestāstīt , ka Repše ir marsietis un nolaidies no Marsa.
    Tu neesi pamanījis savā ieciklējumā laika gaitā, ka marsietis ir pārvērties par Karlsonu un staigā pa jumtiem…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam