Par 19 tūkstošiem latu pētīs Tērbatas ielu kā gājēju ielu

22

Komentāri (22)

kadrija 14.09.2010. 22.40

Henkel Jaunkundze: Tieši tā, Vecrīgu minēju, kā negatīvu piemēru auto kundzībai; bet esmu priecīgs, ka Jūs šajā jautājumā esat līdzīgās domās.
Runājot par Tērbatas ielu, ja vispār, tad ierosinājums ir pieticīgs: 1) ielu slēgs sezonāli, 2)gājējiem tā būs paredzēta vienīgi līdz Ģetrūdes ielai un 3)šķērsojošās ielas vispār neslēgs! Turklāt, 4) ja ielas iedzīvotāji būs pretim un minētie pilotprojekta aspekti neradīs vēlamo efektu, ideju vispār atliks.
Jūsu ierosinājums -netraucēti pastaigāties lielveikalā – nav līdzvērtīga alternatīva. To katrs var darīt arī patreiz. Ņemot vērā Vecrīgas komercializāciju, Tērbatas ielas piemērošana gājējiem, savukārt, ir kvalitatīvi atšķirīgs jauninājums. Ar paciešamiem zaudējumiem (15% satiksmes intensitātes paaugstinājums Barona&Brīvības ielās) radīt precedentu sīktirgotājiem un ielu terasēm (sezonā). Visbeidzot, šis ierosinājums ir pēctecīgs tam eiropeiskajam pilsētas ritmam, kas gadsimta sākumā iedibināts ar kanālmalas dārziem/parkiem.

0
0
Atbildēt

1

    pvalters > kadrija 15.09.2010. 15.32

    Sesesezonāli, Ziemā, kad nevaram ielas notīrīt un vienīgā izlaizītā vieta ir pie Mildas vai vasarā, kad cilvēki dzīvo vasarnīcās un tūristi klejo pa vecrīgu, tad jau būs jāuzstāda lielas zaļas zīmes lai vini varētu atrast šo brrrrrrrīnišīgo gājēju ielu, bet zinot kā mums uzliek zīmes viņi nonāks pie botāniskā dārza pa apkātceļu!
    šķēršojošās ielas neslēgs ahahahhahaha, kas tad tā pa gājēju ielu?

    Lielveikali, kā nav, ir gaiss, kas nav ar motoreļu un dīzeli, ir meitenes minisvārkos un ar maziem suņukiem, uzpīpēt nevari, nu tad būs jāpērk mazāk kontrabandas cigaretes!

    Vienvārd sakot man apnika ar Tevi te diskutēt, es negribu šādu ielu Tu gribi, un mani Tu nepārliecināsi par šādas ielas nepieciešamību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievamaca 13.09.2010. 15.47

Davai labāk moš Dienvidu tiltu pabeigsim….

+2
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 13.09.2010. 09.38

Tās idejas Rīgas tēviem ir viena par otru ģeniālākas. Man ir vēl labāka- atļaujam kreisos pagriezienus uz Valdemāra, Brīvības un Čaka ielām. Nu tā lai pa centru vispār var pārvietoties tikai naktī…

Ko tālāk? Neļaut mašīnas novietot, vairumā taisīt gājēju ielas, uz vienīgām braucamajām salikt “guļošos policistus”. Nu tā lai nevienam uzņēmējam nenāktu prātā stulbā doma turēt centrā biroju. Vai vispār pārcelt tos aiz Rīgas robežas- uz Mārupi, uz Babīti, uz Salaspili, uz Stopiņu novadu. Rīgai taču naudu nevajag.

+3
-1
Atbildēt

0

kadrija 13.09.2010. 01.24

Henkel Jaunkundze: Kas ir “mums”?

+1
0
Atbildēt

3

    pvalters > kadrija 13.09.2010. 14.44

    Mums rīdziniekiem, kas ikdienā pārvietojas pa Rīgas ielām un ir apnicis sēdēt sastrēgumos pēc pulkstens 17:00

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kadrija > kadrija 13.09.2010. 15.39

    Henkel jaunkundze: Bet kā paliek ar tiem rīdziniekiem, 1)kuri nebrauc ar auto,
    2) kuri brauc ar auto, bet tērbatas ielas slēgšanu neuzskata par problemu
    3)kuri patreiz ir negatīvi noskaņoti, bet novērtēs liegumu, līdzko piedzīvos jauno gājēju ielas “ritmu” (kā gadījumā ar vecrīgu)?
    Ja pilsētas dzīves kvalitāti pakārtotu auto vajadzībām, arī Jūsu iemīļotākās Rietumeiropas pilsētas izskatītos gaužām savādāk.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    pvalters > kadrija 13.09.2010. 15.54

    Es arī ikdienā nebraucu ar auto, bet vienalga ES uzskatu, ka nav nepieciešama šadas gājēju ielas izveide.

    Es uzskatu, ka tas būtiski noslogotu apkārtējās ielas, diemžēl mūsu luksafori nav tik vienoti saslēgti,kā tais tavās Rietumu valstīs un zinot mūsu valsti diez vai arī tiks normāli noregulēti, lai atvieglotu satiksmi.

    Gribi vai negribi auto ir daļa no dzīves un ,ja gribi staigāt, tad pastaigājies pa lielveika;u, tur tev būs kafē, veikals un mašīna nebrauks virsū.

    Par vecrīgu, vai gadījumā neesi pamanījis ka tā vairs nav slēgtā zonā? un lai arī ir daudz ķieģeļu, tā tomēr ir caurbraucama!

    Nezinu, kas ier tie Jūsu gribētāji, es šadus cilvēkus vēl neesmu redzējusi.

    Šis ir MANS viedoklis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Inese Birzniece 12.09.2010. 21.40

Tā pētīsim katru Šlesera pirdienu. Šis vēl ir no lētajiem.

+6
0
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 12.09.2010. 20.41

Esmu ar mieru papētīt par 15 000

+6
0
Atbildēt

2

elitacirule 12.09.2010. 17.46

Labs ir! Savādāk nekur Rīgā nevar paglābties no auto, parciņi atlikuši tikai. Atovadītāji pārāk dominē.

+2
-4
Atbildēt

1

    ievuliitis > elitacirule 13.09.2010. 15.53

    Esmu lasījusi, ka, stāvot sastrēgumos, automobiļi izstrādā daudz vairāk kaitīgu izmešu, kā braucot pa ielām. Slēdzot kādu ielu autotransportam Rīgas centrā. kur nav daudz variantu maršruta izvēlē, sastrēgumu iespējamība palielinās daudzkārt. Rezultātā – nekāda paglābšanās nesanāk, bet tieši otrādi – gaisa kvalitāte pasliktinās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

pvalters 12.09.2010. 17.39

Es jau novēroju! kopš 1.septembra būtiski ir palielinājies sastrēgums uz Dzirnavu ielas,un visapkārt centrā vai tiešām mums ir nepieciešami vēl lielāki sastrēgumi aiztaisot vēl vienu ielu ciet?

+9
-3
Atbildēt

1

    astra_ozo > pvalters 13.09.2010. 17.56

    redz kā būs – šlesers, bīdot Ziemeļu šķērsojuma ideju, taču mums sola (varbūt draud), ka Rīgā pēc pāris gadiem sastrēgumos būs jāstāv divas stundas. Tad nu šis ir viens no soļiem, lai to sasniegtu. Jo, kā mēs jau zinām, Ziemeļu šķērsojums būs par maksu, tā teikt, izcils privātās un publiskās parnerības paraugs.Un kā lai piespiež šoferus uz turieni doties?
    Jūs gribat maksāt par braukšanu pa pilsētas ceļiem? Es nē!
    Nekā tāda nav pat ASV,

    +1
    0
    Atbildēt

    0

alise_careva 12.09.2010. 17.20

119 haha

0
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam