Dāvis: iespējams vienoties par gāzes cenu pazemināšanu

67

Komentāri (67)

Ilgvar's 19.08.2010. 00.00

Kāpēc Dāvis sevi iztēlo par tādu kā Latvijas ārlietu ministru vai enerģētikas ministru, kurš “ved sarunas” ar Krieviju par gāzes cenu nepaaugstināšanu. Viņš ir tikai valdes priekšsēdētājs uzņēmumā, kura lielākais īpašnieks ir Gazprom kopā ar Iteru!!

+2
0
Atbildēt

0

garausiitis 18.08.2010. 22.09

Paldies ombrosa kungs , mani tiešām uzrunāja teksts – ” Ja vien pilnībā atbrīvots no esteru-aldehīdu frakcijas, metilspirta un fūzeļiem, etilalkohols iebožotās devās darbojas kā antidepresants, sirds un smadzeņu darbības stimulators ” . Varbūt ir vērts padomāt?
Nu bet par parējām lietām runājot atcerējos savu kvantu mehānikas pasniedzēju – viņam bija talants sarežģītas lietas izskaidrot vienkāršiem vārdiem . Varbūt Jums arī tā ir vērts pamēģināt?

0
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 18.08.2010. 19.59

lablatvietis Miķelsons sludinaaja , ka iemests cietumaa uz priekšveeleešanu pamata , tad tagad varu teikt to pašu par Daavi, visiem soliijumiem pirms veeleešanaam ir zinaama noziime…

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.08.2010. 16.51

Man viņš ar tāda pati autoritāte kā Elīna Egle, Aina Verze, Aldons
Vrubļevskis, Kirovs Lipmans, Ingūna Gulbe un citi funkcionāri, parazīti. Tukša vieta, bez formas un satura. Par tiem pašiem motoriem , degvielas padeves sistēmām, jaudu utml. parunā ar sev pazīstamo ārstu un iedzer labāk un nekasies.

+3
-1
Atbildēt

6

    garausiitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 16.59

    Alkohols ir inde. Es tikai gribēju dzirdēt kas tā par jaunu efektīgu tehnoloģiju , bet saņemu pretī dīvainu argumentāciju . Grūti gan bij laikam pateikt par ko runa, bet varbūt tas ir tikai izdomas auglis. Varbūt es tagad debatēju ar superslepeno spiegu , kurš nēsā portfelī Perpetum Mobile rasējumus. Man tā noslēpumainības argumentācija tāda dikti nenopietna izklausās.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 17.22

    Un vēl ombrosa kungs – es saprotu no jūsu tekstiem ,ka esat zaļi domājošs cilvēks un šī iemesla pēc man jo dīvaināks liekas fakts , ka negribat padalīties ar zaļajām tehnoloģijām – varbūt tā ir tikai Jūsu maska un Jums ir izdevīgi par tādu izlikties. Es salīdzinot ar Jums operēju ar faktiem , skaitļiem, informācijas avotiem jeb precīzāk sakot pamatoju savu domu un argumentāciju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 18.08.2010. 17.40

    to klusais
    Ja vien pilnībā atbrīvots no esteru-aldehīdu frakcijas, metilspirta un fūzeļiem, etilalkohols iebožotās devās darbojas kā antidepresants, sirds un smadzeņu darbības stimulators. Sameklē Googlā ziņas par celulozes hidrolīzi, hidrolīzes spirtu, ūdens gāzi, metanola sintēzi, organisko vielu pirolīzi un nevajadzēs apgalvot, ka tas nevar būt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 19.06

    Esteri nav kaitīgi. Ruma esence, piem., ir etilformiāts. Pārējos neapskatīsim, te nav lekcija. Labi attīrīts hidrolīzes spirts ir dzerams. Aldehīdi gan kaitīgi. Ūdens gāze – tas gan nožēlojams žargons.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 19.08

    P.S.Visi tauki ir esteri, ja kādreiz kaut kas…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 18.08.2010. 20.14

    to Ululiņš
    Vai akadēmiskā vidē ir tāda smalka mode, triviālo apzīmējumu nosaukt par “nožēlojamu žargonu”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 18.08.2010. 15.03

Varbūt, ka ar to akcīzes nodokli Dāvi var šantažēt?

+2
0
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 18.08.2010. 14.13

Dāmas un kungi, Jūs vēl līdz šim dzīvojāt ilūzijās? :) Parex ir krievu projekts, lielākajos un ietekmīgākajos valsts uzņēmumos kontrole ir maskavijas pakalpiņiem un iluzorā “neatkarība” ir tikai tāds pašapmāns.

Atšķirīb’ano maskavijas, ES un ASV nespieda mūsu valdības, viņi uzskata, ka tā ir mūsu demokrātiska izvēle. Nesen lasīju ziņojumu ASV kongresam, 2009. gada “edition”, kurā ir smalki aprakstīts viss par un ap Krievijas darbībām Baltijas valstīs un postpadomju “dzīves telpā”.

Še neliels ieskats: The Baltic states of Lithuania, Latvia, and Estonia are members of NATO and the EU. They have
often had difficult relations with Moscow. About 90% of their oil comes from Russia, and 100%
of their natural gas. They faced Soviet energy supply cutoffs in the early 1990s, as they were
trying to achieve independence and shortly thereafter. They pay world market prices for their
energy supplies.

Par Baltijas valstīm saķas ap 15 lpp http://www.fas.org/sgp/crs/row/RL34261.pdf

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.08.2010. 13.49

to jocīgie
Kādas naftas pārstrādes rūpnīcas? Katrā Latvijas mazpilsētā jābūt bioetenola rūpnīcai, kas to ražos no skaidām, šķeldas, niedrēm un lauksaimniecības un pārtikas pārstrādes atlikumiem. Jaunākās biotehnoloģijas ļauj saražot automobiļu degvielu par naftas cenu ap 0,5 US litrā, izmantojot vietējos resursus, nodrošinot darbu desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju un būtiski uzlabojot importa-eksporta bilanci.

+5
-1
Atbildēt

9

    garausiitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 14.00

    obros – nu tad dod šurp to tehnoloģiju – kas ta visi muļķi , ka ražo pa dārgo? Ver jaunas rūpnīcas un nekur nav Tevis minētās jaunās tehnoloģijas. Parādi , kur Tev tāda info un tad varam par to runāt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 14.22

    Ombros – nu iesvied saiti , kur lasīji tādu info. Šitos stāstus par biodegvielu esmu atklausījies – atceries ukraiņi pat bij gatavi no cūku speķa taisīt , bet lētticīgie pat satraucās , jo sabijās ,ka nebūs vairs “salo” – visus taukus tagad biodegvielā pārstrādās.
    Jautājums – ja jau biotehnoloģijas tik efektīgas , tad kapēc valsts piemaksā ražotājiem ( iepērk par augstākām cenām , izdomā obligātos piejaukumus , kvotas utml. )

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 18.08.2010. 14.55

    to klusais
    Palasies: http://biomassforenergy.blogspot.com/2007/12/jauna-bioetanola-rpnca-asv-ar-raoanas.html
    Konkrēta informācija un kontakti par maksu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 14.57

    Neko nezinu par tehnoloģijām, bet būtu man teikšana es arī piemaksātu – lai tikai vairotu neatkarību no Maskavas. Tikai aiz tā visa nevajag aizmirst arī par regulējumu alternatīvās enerģijas uzņēmumiem. Lai neiznāk, kā ar mazajiem HESiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 15.08

    Ombros – bet pats arī palasījies ,kas tur sarakstīts? Kaut kā neatradu to ,kur kas būtu teikts, ka pašizmaksa varētu būt 0.5 USD litrā ( Latvijai pietuvinātos apstākļos ) , toties izlasīju ,ka biodegvielas ražošana nopietni ietekmē situāciju pārtikas ražošanā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 18.08.2010. 15.21

    to klusais
    Lasi uzmanīgāk manu komentu 18.aug 14:55
    Patiesībā pašizmaksa 0,5 USD par litru valstī, kur biomasas mazāk kā Latvijā un darbaspēka izmaksas krietni augstākas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 15.26

    Nu tad izskaidro kā ta mūsu bāleliņi pamanās to pēkšņi neredzēt un ražo pa dārgo. Zini esmu piemēram dzirdējis par megaefektīviem magnētiskiem ģenerātoriem , bet tālāk par apšaubāmu teoriju neko neesmu manījis. Ja jau Tev ir tāds info , tad diedz pie Znatnaja un tirgo nost info, savādāk tāda tukša pļāpāšana sanāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 18.08.2010. 15.49

    to klusais
    Tāds iespaids, ka ne cilvēks kas interesējas par tēmu, bet atraidīts bābietis, kam uz kādu jāizgāž dusmas. Kur lietot un kam tirgot neiesvaidītiem un necienīgiem nepieejamo informāciju es pats izlemšu.
    Un kas tāds Znatnajs? Vasjku klibo zinu, Petjku vienaci arī, Mišku ambalu zinu, pāri par desmit augstskolu pasniedzēju un zinātnieku zinu, Znatnaju nezinu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimonds_bossltd 18.08.2010. 16.04

    Opā ombros kungs… Ja jau ir interese par biodegvielu , tad derētu zināt , ka – Daumants Znatnajs, Latvijas Biodegvielu un bioenerģijas asociācijas prezidents . Un vēl nevajag smīdināt ar megaidejām ,ko pēkšņi ombrosa kungs ir uzzinājis , bet redz pārējie neko nezin. Es par biodegvielu esmu saskāries jau vismaz gadus 10 un mēs varam labi parunāt par tās ietekmi teiksim kaut vai uz tiem pašiem motoriem , degvielas padeves sistēmām, jaudu utml. Man reiz pazīstams ārsts pēkšņi bij izdomājis, ka uz galvas jāliek magnēti un tad tā pats staigāja ar savu izdomāto teoriju un magnētiem uz galvas – nē nu ir jau arī tādi izgudrojumi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 18.08.2010. 13.44

Piekrītu. Pēc loģikas “un vēl pelnīsiet uz tā” Krievijai un LG vajadzētu pārtraukt savstarpējo tirdzniecību caur starpniekfirmām, bet neesmu dzirdējusi, ka kāds pret to iebilstu.

+2
0
Atbildēt

0

austrisv 18.08.2010. 13.34

Dāvis ir bezkaunīgs melis, jo akcīze sastāda tikai 5- 7% no gāzes cenas!
Nevajag barot starpniekus un pašu Krievijas Gazprom, tad nebūs jāpērk pati dārgākā gāze ES! Viņi domā, ka visa tauta ir muļķe un neko nespēj saprast!
īstie tautas apzadzēji, un kā melo. Diezin, vai ausis arī kust no melošanas. Igaunijā gāzei sen jau ir akcīze un valsts vismaz tā iegūst budžetā naudu, bet pie mums Latvijā peļņa ieplūst lielkapitālistu kabatās, ne valsts budžetā!

+6
0
Atbildēt

0

garausiitis 18.08.2010. 13.20

Gāze ir viens stāsts , bet Latvijai ir nepieciešama arī Naftas pārstrādes rūpnīca , ideāli kaut kur pie Ventspils. Patreiz tur ar mēs esam Mažeiķu ķīlnieki.

+5
0
Atbildēt

23

    mary75 > garausiitis 18.08.2010. 13.24

    Ja tikai tā naftas piegāde nebūs atkarīga tikai no Krievijas, bet, būs arī kādi alternatīvi piegādātāji, cik atceros, Mažeiķiem tur arī gāja visādi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 13.29

    Dzeri – naftas produkti pasaulē visur kotējas biržā – kas liedz iepirkt no Norvēģijas – cena ta tā pati , Krievi jau netirgo zem biržas cenas – tapēc arī par Ventspili runa , jo var strādāt uz abām plūsmām. Bet galvenais – naftas pārstrādē ir iekšā milzīga peļņa , patreiz tā nosēžas Mažeiķos + viņi mūs arī ar cenām čakarē. Tai vajadzētu būt rūpnīcai ar valsts kapitāla daļām .

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 13.30

    kungi..mažeiķus pašlaik poļu Orlen pārdod un izskatās ka krieviem..gluži tāpat kā Vitol pārdod Ventspils naftu un arī izskatās, ka krieviem caur austrieti..kāda neatkarīga nafta pie Ventspils, par ko Jūs sapņojat?..domāju, ka, ja būvē rūpnīcu tad jābūvē pie Liepājas..un kopā ar termināli, kas ļautu saņemt naftu pa jūru..

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > garausiitis 18.08.2010. 13.35

    Naftas pārstrāde rūpnīca Latvijā būtu iespēja nokāpt no Krievijas gāzes adatas, iepērkot naftu un naftas jēlproduktus citur un ražojot pašiem. Bet, to nekādā gadījumā nepieļaus PLL un SC. Tas nozīmē, ka šīs partijas vienkārši nedrīkst nonākt pie varas Latvijā. Uzbūvējot naftas pārstrādes rūpnīcu pašiem, vēl būtu lieliska iespēja uzlabot importa – eksporta bilanci.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 13.39

    Andrew – Mažeiķi ir būvēti ta kad , tehnoloģijas ir mainījušās un tml., pie kam Mažeiķiem ir smagāk ar transportu.
    Ja par Liepāju , tad Liepājas osta nopietni jāpadziļina salīdzinot ar Ventspili, bez tam dzelzceļš ir daudz sliktākā stāvoklī kā uz Ventspili. Vēl Ventspils pluss ir tas , ka tur jau notiek reāla naftas produktu plūsma. Ja par Vitol, tad tur pārdošanas pamatā ir nespēja sakomunicēt normāli ar pārējiem akcionāriem – skaties , pat viņu kašķa rezultātā Latvija strādā bez Tieslietu ministra.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 18.08.2010. 13.52

    Vai tad gāzes cena nav piesaistīta mazuta cenai, tātad nosacīti piesaistīta kotēšanai biržā, bet kādēļ tad tās cena Latvijā, neskatoties uz Inčukalna krātuvi Latvijā dārgāka kā vidēji ES?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 13.52

    Andrew – svaiga ziņa – Krievijas naftas kompānija “Lukoil” nav ieinteresēta Polijas naftas uzņēmuma “PKN Orlen” Lietuvas struktūrvienības “Orlen Lietuva” iegādē, trešdien vēsta Polijas laikraksts “Dziennik Gazeta Prawna”.
    Naftas kompāniju struktūru pārdošana ne vienmēr ietekmē tas , ka nav izdevības, varbūt tiek koncentrēti spēki citos reģionos, varbūt problēmas menedžēt utml. Atceries Shell Latvijā pārdeva visas stacijas Statoilam – domā tapēc ,ka bizness negāja? Ne vella , veči pieņēma tādu stratēģiju ,ka šis reģions nav viņiem interesants, tas pats bija ar arī ar Hydro Texaco.
    Ja būtu šāda rūpnīca, tad tam būtu daudz pozitīvu lietu , esmu dzirdējis ,ka kuluāros jau kaut kur kaut kas ieskanas un tam vajadzētu būt valsts uzņēmumam , kurā tiek pieaicināts privāts menedžments.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 13.55

    lno – tas jau arī ir jautājums Dāvim. cik esmu dzirdējis , tad tur atbildes – tipa mēs iepumpējām dārgo gāzi, tapēc arī dārgi jāpārdod u.t.t. Cik esmu dzirdējis , tad tur neviens velns nezin cik gāzes ir iekšā.
    Un vēl – vajadzīgs atzars no tā gāzes brīnumvada uz Latviju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 14.05

    Nu bez Lukoil krievijā ir visādi Sibņeft’ji, Gazpromnjeftji..u.t.t. u.t.j.p..a Liepājas dzelzceļu zini kas izčakarēja fīrēdams LDZ padomi? pirmkārt neremontēja, otrkārt slēdza Vaiņodes virzienu un 3. kārt likvidēja Liepāja – Ventspils..uzmini nu?..tāds mazs lepns vīriņš ar platmali:) par Liepājas ostu gan esmu dzirdējis ka tur visu var sakārtot par samērā nelielu naudu..un tādi plāni jau cirkulēja trauksmainajos..90ajos:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 14.12

    Andrew – es runāju par šodienu – lūk info pārdomām
    Liepāja – Maksimālie apkalpojamo kuģu parametri ir: garums 220 m, platums 35 m, iegrime 9.5 m.
    Ventspils – Šķidro kravu rajonā ir 9 piestātnes, kuru dziļums ir no 11,5 līdz 17,5 m. Pie šīm piestātnēm iespējams apkalpot AFRAMAX tipa kuģus ar 150 000 DWT.
    Ceru ka saproti , ka transportējot lielākus apjomus, tonnas izmaksa ir mazāka un Ventspilī jau okeānniekus lielos var apkalpot.
    Iedomājies , ko nozīmē padziļināt ostu par 8 metriem plus nav tagad pie rokas tā reģiona jūras karte , bet , ja atmiņa neviļ, tad jūrā ar jārokas aiz moliem

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 14.19

    ja krievs nopirks Ventspils naftu domā viņš būs baigi ieinteresēts te kaut kādā fabrīķī, kas viņam gar degunu naftu importēs pa jūru? ..un pilnībā pietiktu ar 20 000 – 50000 tankeriem

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 14.28

    Te ir jāpapēta kam pieder pašas piestātnes – brīvostai vai uzņēmumiem . Kur problēma uzbliezt 200 000 kub.m parku , cik esmu dzirdējis tur vieta esot pie pašas VN. Nu un aizvelc trubu līdz piestātnei ,ja problēma.
    Ja jau runājam par naftas produktiem , tad zini Latvijas aptuveno patēriņu ? No kurienes runa par 20 000 – 50 000 ?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 14.31

    es apmēram zinu gan..un nevajag jau ar vienu fabrīķi nosegt visu patēriņu..un tankeri var ienākt biežāk kā viens gadā..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 14.33

    Sasmīdināji gan – tankeris mēnesī ne gadā.
    Un fabrīķis varētu vēl igauņiem ar piegādāt zupu – ES ir laikam 2 valstis kurām nav savas NPR – Latvija un Igaunija.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 14.57

    es nesmiidinaaju..taa bija ironija ja nepamaniiji:) mans kantoris viens pats meenesii pateeree ap 6000.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 14.59

    kas ta estiem..viņiem Nestes fabrīķi somijā turpat blakām vien ir..tāpat jau vien baltkrievu saļarku pārtaisa:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 15.15

    Ā dzelzceļš pēc visa spriežot.
    Esti gan no nestes, gan Mažeiķiem ņem . Mažeiķi mūs nedaudz čakarē ar cenu. Estiem bij ar to Aļošu megaproblēma, kad krievi politiku iebīdija, bet tas gan vairāk tranzītam. Sāls ir faktā , ka te pamatā cenu rēķina placis mīnus frakts un pārkraušana, bet ja iet no somiem , tad klāt nāk frakts un pārkraušana. Visa starpība. Latvijas patēriņš gadā 350 000 tonnu benzīna 850 000 tonnu dīzeļa, tad vēl JET-1, nedaudz mazuta, arī pārējie produkti – bitums u.t.t. Mažeiki ieviešot jaunās normas dd un benzīnam 2004. gadā palildus no tonnas izmantojot situāciju iekasēja pa virsu vismaz 15 USD – vari parēķināt cik mēs pārmaksājām.
    Un vēl , ja ir sava ražošana, tad ir arī citi noteikumi krīzes rezervēm – daudz labāki un mums lētāki kā patērētājiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 16.06

    Nu mažeiķi ar savām cenām nespēj konkurēt ar to pašu belaru saļarku..ties tur tagad izskatās ka kādu laiku būs nopietnas ziepes..NTV par Baķku jau trešo sēriju parādija..:)..tā kā viss miglā tīts..ceņņiki uz robežas aug..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 16.25

    Nu belari jau iepērk pa iekšējām cenām un tirgo par biržas cenām.
    Bet vai tad Čavess viņiem tagad nesasūtija caur leišiem pa lēto naftu?
    Toreiz leiši nospēlēja uz mazo sēru un benzolu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 16.42

    dzirdēju tikai ka Čavess solīja…vai reāli sūtija – nezinu, katrā ziņā jautri laiki šoziem būs:)to es paredzu..un ja vēl valdība piekritīs idiotiskajai idejai biodīzeli jaukt klāt ziemas saļarkai..uuu:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 16.48

    Nu tur baigi lauž šķēpus. Zinu ,ka EM ir tā kā par , bet VD zin šo problēmu un ir pret. Labi ,ka pagajušogad norvēģi aplauzās, tas pozitīvi. Vispār jau tas Jelgavas pētījums laboratorijā sajaucot pie plusiem ir vispār parodija.
    Starp citu ir jau mainīti arī sūkņi jauniem autiņiem un zemnieki ir daži pacēluši traci. Pagaidām vēl relatīvi kluss ….
    Esmu dzirdējis, ka dzelzceļnieki ir stipri satraukušies kas var būt ar tiem motoriem….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > garausiitis 18.08.2010. 20.01

    nu ja lokomotīvē iet uz sekciju 3-3,5 tonnas..tad sū var būt vareni:)..parafīns ir un paliek parafīns:)..un ziemene jau nav nekas cits kā vasarene ar petroleju šķaidīta..kokteilis nipajokam sanāks..un vēl jau tā šaize kaut kur ir jāuzglabā vismaz 100 -1000 tonnu apjomā:) rezervuāru apsildei jau ar kurināmais aizies..bet loķene kā jau teicu nav Mazda..pagriez atslēgu un vālē:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.08.2010. 22.12

    Nu nezinu – domāju ,ka īstai ziemenei vienkārši ir cits pārdzīšanas process ar vieglākām frakcijām ( petroleju ). Bet nu tā ziemenes jaukšana ir pats saproti kā inspirēts pasākums. Viss bij čikiniekā ,kamēr subsidēja biodegvielas ražošanu , bet kad piķa tam nebij sākās tie visi brīnumi.
    Ak jā , vēl jāpiebilst ,ka tā zupa slāņojas….

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 18.08.2010. 13.14

Tas ka Dāvis ir pret akcīzi ir normāli, jo viņš taču ir Latvijas Gāzes vadītājs, daudz jocīgāk būtu, ja viņš teiktu, ka akcīze gāzei ir jāliek 3 reizes lielāka.

+1
-1
Atbildēt

2

    mary75 > Arija Saleda 18.08.2010. 13.22

    Nu nezinu, kā Latvijas ( nevis Krievijas) gāzes vadītājam, manuprāt, viņam būtu jādomā nedaudz plašāk, ne tikai par LG interesēm, bet, arī par valsts interesēm un perspektīvām kopumā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Arija Saleda 18.08.2010. 13.39

    E.ON Ruhrgas International GmbH” 47,23 %
    AAS “Gazprom” 34,00 %
    SIA “ITERA Latvija” 16,00 %
    Pārējie akcionāri 2,77 %

    Nu kuru no akcionāriem tad Dāvis aizstāv?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilva 18.08.2010. 13.09

nekā jauna …

“galvenais tagad akcīzes nodokli neuzlikt, pēc tam jau redzēs kā būs”

Tagad, kad Kraukļa ārija nesanāca, jāpieslēdzas Dāvim un ja tas nepalīdzēs, gan jau uzpeldēs kāds Savickis vai lielāks kindzulis.

Kaut kur redzēts scenārijs – vai tik ne Dienas epopeja ar Roulendiem u.c. zvēriem.

Skaidrs ir viens, ka PLL ir tik sarkans, kā zvaigzne Kremļa smailē un kopā ar SC varam gaidīt daudz ko. Negribētos ticēt, ka lūgums pēc pievienošanas “lielajai un nedalāmajai” pārveltos pāri lūpām, jo tad šie vietvalži pakāstu savu izdevīgo pozīciju un galvenie būtu citur …

+5
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > Ilva 18.08.2010. 13.17

    Nav runa par pievienošanos. Tāpēc to lūgumu neviens ne izteiks, ne sagaida. Ir runa par ietekmi ES valstī. Būs mums gan karogs, gan himna, gan “itkā neatkarība”.
    Tagad tikai mēs varēsim uzskatāmi redzēt – cik īstenībā liela Krievijas ietekme šeit Latvijā ir. Uz “doto brīdi”. Kāda tā būs pēc 2.oktobra ir smags jautājums.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 18.08.2010. 12.53

Ieņēmumi no akcīze par gāzi būtu tiešā veidā jānovirza atjaunojamo energoresursu izmantošanas veicināšanai, šo tehnoloģiju izpētei un ieviešanai, bet nevis tiešai budžeta caurumu lāpīšanai. Tāpēc akcīzes apmērs būtu jānosaka pēc iespejas lielāks.

+3
-1
Atbildēt

1

    mary75 > putekliic 18.08.2010. 13.01

    Principā piekrītu, bet, dažām grupām būtu jāiestrādā kompensāciju mehanismi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mary75 18.08.2010. 12.36

Jā, Lietuva un Igaunija dara visu, lai nokāptu no Krieviojas gāzes adatas, un Latvija sper nelielu solīti šinī virzienā – un jau tāda pretestība!
Kas tad mums ir PLL un SC, un kā labā strādā?

+8
-1
Atbildēt

0

Arija Saleda 18.08.2010. 12.14

Izrādās, ka Dāvis arī laiž muļķi. Es īsti nesaprotu, kas akcīzei kopējs ar iepirkuma cenu krievijā.

+10
-1
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > Arija Saleda 18.08.2010. 12.21

    to gudrītis
    Tā gluži nav. Ieviešot akcīzi, Latvija pamazām maucās nost no Gazprom adatas un krievijas ietekmes un uzlabo importa-eksporta bilanci, kas dažiem nav pieņemams.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Arija Saleda 18.08.2010. 13.11

    tas ir alternatīvu meklējums un lai tas iestātos akcīzei vai gāzes cenai kā sugai ir jābūt tik augstai, lai gāzes lietošana ražošanā vai mājsaimniecībā vairs nebūtu ekonomiski pamatota

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 18.08.2010. 12.08

populistiski prieksvelesanu solijumi saskanas jeb saskanosanas centra intreses.jo smiekligak to dzirdet no vienkara gazes kantoriti kalpojosa inzenierisa kas ar cekistu pieprasito verdzigo padevibu laava uzkalpoties lidz it ka pasam galvenam un lemjosakajam cilvekam latvijas bet istenibaa krievijas gazee.

+7
-1
Atbildēt

0

dro 18.08.2010. 12.07

Manuprāt, ka sarkanais kvadrāts ir Gazproma un ne tikai lobijs bija skaidrs no dibināšanas brīža.

+16
-1
Atbildēt

1

    ltvpanorama > dro 18.08.2010. 13.24

    nu tak!..kam tad Putļers spieda roku ienākot zālē..atceries?tur viens tāds tusnis sēdējā kaktiņā, kurš reizēm sevi par garantu mēdza dēvēt un reiz Jaungada naktī solija visiem speķainu nākotni..:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 18.08.2010. 12.04

Izrādās, ka lēmums par akcīzes ieviešanu ir biji pareizs, ja tam pateicoties, iespējams saņemt lētāku gāzi. Ko tagad pļūtīs Zilā brālība(AŠ)² un NKVD un krimināla Saskaņas centrs?

+18
-1
Atbildēt

0

mary75 18.08.2010. 11.55

Bet, vai nav dīvaini?
Cik gadus zināms, ka Latvijai gāzes cenas daudz augstākas, kā ES vidēji, tik gadus par to bija informēts gan Dāvis, gan visi pārējie LG, bet, viņi tikai plātīja rokas un apgalvoja, ka neko darīt nevar, un te, tikko kā nolemts ieviest akcīzi – ak jaunums, izrādās, akcīze nojauks visas pārrunas, kas izrādās, norit pilnā sparā, un Krievija to nesapratīs, un Dāvis nespēs beidzot aplaimot Latviju ar zemākām gāzes cenām!
Bet, dabīgi, droši tas nav, ka tā būs, bet, ja būs akcīze, droši, ka tā nebūs!
Neizskatās pēc šantāžas un Gazproma interešu lobēšanas?
Tāds satraukums no PLL un visiem, kam sakars ar Krievijas gāzi!
Jo akcīze, tomēr, ierobežotu patēriņu, liktu meklēt citas, energoefektīvas tehnoloģijas, un alternatīvo enerģiju.

+22
-2
Atbildēt

0

shefere 18.08.2010. 11.43

“…ir ārkārtīgi svarīgi, lai es, braucot uz Maskavu, varu paziņot, ka ir valdības un Saeimas izpratne par šo jautājumu…”

Nu pilnīgi kā ne tik senā pagātnē, kad vietvalži brauca uz Maskavu pēc jauniem rīkojumiem.

+12
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam