Signālu gaidot

50

Komentāri (50)

Jānis Blumbergs 15.08.2010. 23.31

Krievijai mēs tagad esam vairāk vajadzīgi, ļoti jāuzmanās

0
0
Atbildēt

0

TanteSidra 14.08.2010. 20.32

/
{
atis tevu un vectevu lozmeteji vel nav sarusejusi nost ULMANA parodiju
}
Postmodernajā pasaulē jautājumus nerisina ar vectēvu ložbeŗiem.
Mēs, nacional-intellektualisti, ietekmējam un iespaidojam (t.i., kopjam) cilvēku APZIŅU.

+1
-1
Atbildēt

0

EvaPorta 14.08.2010. 19.22

tevu un vectevu lozmeteji vel nav sarusejusi nost ULMANA parodiju

0
-1
Atbildēt

0

TanteSidra 14.08.2010. 16.18

/
羅剎國

0
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 14.08.2010. 12.29

“‘..ja latviešu vairākums vēlēšanās nobalsos par “atgriešanos pie māmuļas Krievijas..” tad
mums arī būs sava likumīgā “”Višī valdība” un tad jau ar savs De Golls uzradīsies. Un savi makī.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 14.08.2010. 12.08

gribētu piedāvāt Medvedevam iedibināt kopēju abu valstu vēsturnieku komisiju.”
Tad komisariātu. Un vēl pēc tam iedibināt kopēju abu valstu Iekšlietu Tautas Komisariātu?

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 14.08.2010. 07.18

Ā, vēl interesanti,kāda gan vēl Latvijai vajadzīga drošība,garantijas,vispirms jau protams sabiedrības apziņā, pēc iestāšanās EU un NATO? Kādu galaktisku paktu, vai ko? :)Vienkārši tulkojot, sanāk ka NATO ir vārgs fufelis, un pāris vietējie blēži aš2 ar sc, visu var mainīt.Tiešām? Ja tā, tad ir daudz jautājumu.Kāda Jalta Nr 2 notikusies? Pieņemu, ka rietumu draugiem būtu visai viegli nokārtot jautājumus ar dažiem mikroiznireļiem.Ofšori ,utt.Ja tas nerullē, tad kāpēc? Jocīgi sanāk un velk uz vietējās nozīmes bubuli-Ru lāčuks :)

+1
-1
Atbildēt

12

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 07.40

    Rietumu draugi neko mūsu vietā nenokārtos, un aizdomas par “Jalta 2” ir tikai karsoņa sekas :)))Vai atrašanās ES un NATO ierobežo mūsu politiskās izvēles iespējas? Vai NATO, vai ES spēj aizturēt mūsu atgriešanos pie māmuļas Krievijas, ja latviešiem būs vēlēšanās to darīt? :)
    PLL, SC, Vienotība utt – tie ir “instrumenti” caur kuriem latvieši var realizēt savu vairākuma gribu. Pieņemt lēmumu, kurp ejam kā tauta. Rietumu draugi mums ir garantējuši iespēju būt Krievijai neaizsniedzamiem, bet viņi nespēj nosargāt mūsu veselo saprātu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.08.2010. 08.14

    :) Vai NATO, vai ES spēj aizturēt mūsu atgriešanos pie māmuļas Krievijas, ja latviešiem būs vēlēšanās to darīt? :)Jā ,spēj, un ļoti pat spēj! ;)Bet nu pieņemsim tīru jautājumu. Tad cik var spriest pēc aptaujām, kas mani nesajūsmina, jā-gana daudzi labāk ir kopā ar nostalģisko Krieviju.Un kas ,ja nu tāda būtu tautas vairākuma vēlme? Demokrātija, kas pierādītu Eiropas( re ku svaigais PB šefa izgāziens), un vietējo šprices čaļu ilgstošo nespēju pārliecināt par pretējo.Tik vien.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 09.06

    .Un kas ,ja nu tāda būtu tautas vairākuma vēlme?…. +++ ja latviešu vairākums vēlēšanās nobalsos par “atgriešanos pie māmuļas Krievijas”, tad tas nozīmēs, ka vnk mēs esam kļuvuši par tautu, kura nav pelnījusi savu valsti. Viss.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.08.2010. 13.08

    Varbūt ideālistiski, bet kaut kā šaubos, vai izvēle rietumi/austrumi,kā vienīgā izvēle principā ir pamatota.Pasaku teicēju pietiek no abām pusēm.Kā Vella kalpu kašķis par Rīgas atslēgām. :) Savos laukos neredzu neko skaistu eiropeiska dāņa zemes pirkšanā, izmatojot mūsu Jāņa tukšo ledusskapi un kurkstošo vēderu.Nu būtu Johana vietā Ivans.Tas kaut ko principiāli maina? Ja nu paši neko nespējam.Kas ir galvenais jautājums.Citādi sanāk, ka Eu eiriks ir ar labāk smaržu kā no Jaroslavļas nākušais.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 14.08

    Ja tā pilnīgi bez emocijām, praktiski, tad – starta šāviens, lai atkoptos pēc kara Rietumeiropai un Krievijai bija reizē – 45 gada maijs, šodien, pēc 65 gadiem, rezultāts acīm redzams,un teritorijas nav sajaucamas, kur ir saimniekojis Ivans, (arī tās valstis, kuras “pieskatīja”Ivans) un tās teritorijas, kur ir sainmiekojis Juhans :)
    Un vēl, “kolonizātors” Juhans atšķirībā no “atbrīvotāja”Ivana nav jāpārliecina, ka Latvijā ir jārunā latviski.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.08.2010. 14.40

    Par pēckara rezultātiem, pilnīga taisnība.Es gan uzsvaru uz citu jautājumu liku- tad Latvijai Jūsuprāt, vai nu ,vai nu, tikai ciešā līdz elpas zudumam draudzība spīd? :) Paši ta neko,tādi nu esam, kā puķzirnīši, kas nu paņems, tam paldies? :)
    Ja par latviešu valodu.. re,krievu jaunā audze pat neskatoties uz apbrīnojami sviestaino integrācijas politiku, ak brīnums,runā latviski,krieviski,angliski. Kamēr latviešu jaunais latviski un angliski, krieviski ļoti maz.Aiziet uz darbu pieteikties Jānis, viņam sorry Jaņis….Jānim kur? brauc uz Īriju.Toties lepni.Un bieži vien uz neatgriešanos.Kas paliek Latvijā ? Pareizi :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 14.47

    Vai mēs paši kaut ko varam? :) pēc 1. pasaules kara LV bija vēl izpostītāka zeme par LV pēc 91. gada, bet tie paši latvieši, tikai iepriekšējā paaudze, uzcēla Latviju tautsaimnīcībā vismaz līdz vidējam tā laika Eiropas līmenim, šobrīd tie paši 20. gadi ir pagājuši, bet sēžam bedrē. Domāju, ka iemesls – latvieši, kuri cēla 1. LV nebija sociālistu – komunistu nozombēti ļaudis. Austrumvācija (DDR) un Rietumvācija (FRG) – šodien rietumvācietis – nodokļu maksātājs maksā nodokli Austrumvācijas ekon. saglābšanai – arī jau vāirāk kā 20 gadi pagājuši, bet šim nodoklim neredz beigas. Tā kā PSRS, jeb tā pati Krievija, tikai kārtējā mutācijā, ir ne tikai iedzinusi sev purvā ar savu tradicionālo saimniekošanu, bet līdz ar sevi pusi Eiropas :) Ja mēs šobrīd nebūtu NATO un ES, nedomāju, ka mēs daudz atšķirotos no Gruzijas, Armenijas, vai līdzīgām NVS valstīm. Pilnīgi “netkarīgi” – tu taču pats saproti – mūsdienās, kas tie ir par murgiem. :)Tie paši dāni taču nestājas no ES ārā:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 15.30

    par tām valodām – mūsdienu vidējais divdesmitgadnieks Jānis runā angliski ne sliktāk par Ivanu, par to nav runas. Mani divi bērni – viens brīvi runā angliski, otrs vāciski, bet krieviski ne viens ne otrs :)) Kaut kā iztiek bez šīs svešvalodas un pagaidām nesūdzas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.08.2010. 15.35

    Par neatkarību skaidrs.Tāda šodiena.Vai rītdiena- jautājums. Cita lieta- kāda atkarība, un cik.Poļu, vai to pašu igauņu realitāte atšķiras diezgan. Par komuņaku nozombēto paaudzi varu tikai piekrist.Kas pie šprices, kāda ” kaluma” ir taču redzams.Šeku reku kombināta Ulmanis apmetis kažoku, kā paraugs..Un caurmērā visur vecā partijas nomenklatūra, kapitālistu ķitelīšos. Pieņemu, ka daudzi no politpapikiem atrodami smukos Maskavijas plauktos, turpina ” dziedāt”.Un vēlētājs, vidēji arī tas pats senais, labais visam padevīgais konformists.Mazliet velk uz Mozus 40 gadiem, kamēr vergi apmirs.Jaunā paaudze, man personīgi patīk, Latvijai nākotne Ir! Pateicos, par interesantu sarunu! ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.08.2010. 15.46

    Man abi tikai angleni.Krievu, lai arī skaitās mācījušies , principā negrib..un nezin… Visas bērzu slotas jau apdauzītas, reakcijas nav.. :))Teksti par : zināt jebkuru valodu ir teicami,attīsta pauri, nav saistāma ar tiem koļām kas uz stūra, ir arī citi- Ļermontovs,Berdjajevs, kaut kā nedarbojas.Divkopienu sabiedrība darbībā.Lepoties par stāju?Nezinu,..laiks rādīs :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 16.16

    Teiksim Vācijas skolā otra valoda ir franču, tepat degungalā Spānija, tā kā valodu, kuras būtu jāmācās pietiek, arī literatūra,kura būtu mūža laikā jāizlasa – vesels kalns :)) Varbūt viss nav jālasa tomēr orģinālvalodā :) Bet par divkopienu valsti – Izraēla jau arī ir divkopienu valsts – ēbrēji un arābi, un nekad tur citādāk nebūs, lai gan ēbrēji un arābi patiesībā ir radnieciskas tautas, atšķirībā no latviešiem un krieviem :) Labi, tiešām paldies par sarunu :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > www.vecamate.lv 15.08.2010. 06.51

    Karamba, riņķī apkārt – augsta līmeņa saturīga diskusija, izlasīju ar baudu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 14.08.2010. 03.42

Ar biznesu Krievzemē ir kā ir.Dažiem draugiem, vietējie krievu kolēgas teica- nu,nu, ar šitādu famiļiju grūti būs, labāk pat nemēģini.. Cita lieta, plašākā kontekstā Krieviju uzskatīt par kādu fizikas konstantes a priori ļaunumu, ir aizvainojumā un politikā sakņota tuvredzība.Neba nu kremlini tur 100 gadus saimniekos, kā arī tur ir miljoniem pilosņu, kas par Latviju ir ļoti pat labās domās,bez ambīcijām par ģeržavu un citiem sviestiem.Šiem tāpat kā Latvijai jārisina savi mājasdarbi.Vienā un otrā pusē tie aizvien ir melnrakstā.Diemžēl.

+4
0
Atbildēt

4

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 07.02

    ….Neba nu kremlini tur 100 gadus saimniekos, kā arī tur ir miljoniem pilosņu, kas par Latviju ir ļoti pat labās domās…+++ tā ir teorija. Praksē, vai vari man nosaukt kādu nopietnu laika sprīdi vēsturē, kad latviešiem nebūtu bijušas problēmas ar krieviem? Gan laikā, kad mūsu senčiem pat sapņos nerādījās LV valstiskums, gan 20.gs, gan šobrīd. Paskaties kartē un iedomājies sevi vnk krieva vietā. Vai tev šķistu loģiska šīs dienas politiskās kartes robeža starp Krieviju un LV, ņemot vērā to, cik daudz tautu ir spiestas dzīvot viņu impērijā?:) Šeit arī saknes ir “vēsturiskajam” Mamikina jautājuma variantam – kas ir Latvijas valsts? Bet, ja par “kremliniem” – Krievijas šī brīža varu ievēlēja Krievijas tauta demokrātiskās vēlēšanās un šai varai ir milzīgs tautas atbalsts šobrīd. Nevienam nav šaubu, kurš būs nākošais Krievijas prezidents pēc Medvedjeva. Krievi var mainīt savas valsts vārdu kā izkārtnes, bet būtība nemainās. Varbūt ka kļūdos, bet man šķiet, ka jau Balzakam pieder teiciens – Krievija ir tautu (inorodsu) :) cietums.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.08.2010. 07.31

    Vakar ir vakar, draugs..Latvija arī pirms gadiem simts ar astīti tikai savu valodu mācījās. Ja pēc nekroretrospektīvas dzīvot, tad mums tūlīt jāpārtrauc diplomātiskās attiecības ar zviedriem,vāciem,poļiem,lietuviešiem,krieviem, utt, utml.. :)Jeb ,tādā kā filosofiskā nozīmē- nekas labs jau ar mums nevar notikt, tāpēc ka vecvecpaps no lielā mēra kaut kad nomirās. :)Savas tautas spēkam tā kā cenšamies ticēt,bet re krievi sanāk, nu kādi bija tādi būs mūžīgi..Jokaina doma…Par zombētajiem tv pilsētniekiem piekrītu,ir ,ir.. bet ir arī cita Krievija.Gan jau kaut kad pieteiksies ;)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 14.08.2010. 07.50

    nav iemesli strīdam. Kad Kremlī pārliecinoši valdīs demokrāti “tipa jabloko”, ok :))
    Bet par zviedriem, poļiem, vāciešiem – utt, un mūsu vēsturi, piedod draugs :)) tas viss nedaudz izklausās pēc demogoģijas. Vēsture ir reizē gan ļoti precīza zinātne, gan sofisma tribīne – pēc izvēles, es dodu priekšroku cipariem :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.08.2010. 08.02

    :) Par cipariem pareizi.Un iespējams.Lai gan visa vēsture ir subjektīva principā. Bet par “ļaunajiem” krieviem cipari nav topā, Latvijā darbojas subjektīvi politiskais.Manuprāt, tikai un vienīgi. :) Tā kā mana ģimnene ir no šiem agrākajiem režīmiem dabūjusi pēc pilnas programmas, tad krievu pieskrējēju statusā nederēšu :)
    P.S. Javlinska ābols, gan jau pats ziniet, ir parasts dekoratīvs Kremļa projekts.Opozīcijai taču jābūt, domā viens ar divām galvām :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 13.08.2010. 21.26

Plaisa mākoņos…A.Upītis, izdots 1951. gadaa.
man tas iespiedies atmiņaa no beerniibas , jo teevs vienmeer pareģoja lietainaa dienaa ja plaisa maakoņos driiz lietus beigsies , …
tas par formu , par saturu nediskuteešu savu viedokli par Krieviju nevienam neuzspiežu , paaraak daudz diskusiju…

0
0
Atbildēt

1

    buchamona > Janka, Janic 14.08.2010. 01.00

    Es vispār brīnos par to, ka starp latviešiem notiek diskusija par tēmu – kas mums ir Krievija :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 13.08.2010. 18.49

Sargieties no biznesa ar Krieviju! Pirmoreiz strādnieki Pēterburgā pa nakti vnk izlēja notekā sintezēto produktu, jo “ņe… eķim buržujam zģes ģelatķ”.
Otrreiz citu biznesu pārņēma kopējās firmas īpašnieka brālis. Es nozaudēju 10 000 $. Trešās reizes nebūs.

+12
-1
Atbildēt

1

    www.vecamate.lv > andrejs_kirsis 14.08.2010. 03.52

    Čomi te Maskavā ciemojās, un foršie viesu uzņēmēji uzreiz šamo autiņu nolika zem ” rakuškas” -tāda parikte, ka nummurus neredz,gan jau zināma.Tipa ,ja LV saskata, varot visādi nakts brīnumi ar vāģi notik :)Kas raksturīgi un pārdomu vērts- no ” mūsu puses” bija mūsu pašu saucamie krievvalodīgie, ne kādi tur “gansi”.Jeb latvji pat neiebrauc, ka te gānītie ” okupanti” mātuškā bieži vien ir sliktāki par katru etnisko ārzemnieku.Nodevēji,re.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 13.08.2010. 17.16

Starp citu, būtu grūti iedomāties, ka šāda vizīte šajā rudenī varēs notikt, ja kāds Krievijai tīkams spēks/i nebūs nākošās valdības vadītāja vai vismaz koalīcijas sastāvā.

+4
0
Atbildēt

0

mary75 13.08.2010. 17.04

Jābrauc jau ir, bet, nozīme, manuprāt, tādam braucienam būs tīri simboliska, nekādi nopietni jautājumi atrisināti netiks, būtu visai dīvaini gaidīt, ka Krievija, ar savu impērisko domāšanu, varētu ko mainīt savā pozīcijā, un pavisam dīvaini to būtu gaidīt no Latvijas.
Vēsturnieku komisija, protams, nav nekas slikts, jebkāda veida sadarbība, kaut vai dekoratīvā līmenī, ir labāka par atklātu konfrontāciju, bet, jāņem vērā ka to, kā interpretēt vēstures faktus, un reizēm arī pašus faktus, Krievijā nenosaka vēsturnieki, bet, tas pats Kremlis.
Nav iespējamas nekādas būtiskas izmaiņas abu valstu attiecībās, jo paši ierindas krievi atbalsta impērisko politiku.
Kā vienreiz jau minēju, politologs Radzihovskis labi pateica – pret savu varu krievi jūtas bezspēcīgi, tāpēc grib, lai, vismaz, arī citi baidās no Krievijas, tāds kompensācijas mehanisms.

+12
-1
Atbildēt

0

vjachiks 13.08.2010. 16.59

Vai autors grib norādīt, ka Latvijai vienmēr ar neuzticību jāskatās Krievijas virzienā un attiecību normalizācija kaimiņu starpā ir lieka greznība? Tikai tā var izlasīt teikumu “bīstamā tuvošanās”.

Krievija pavisam noteikti ir sarežģīta valsts, bet arī ļoti ietekmīga (G8, G20 locekle, ANO veto tiesības, atomieroči), kā arī resursiem bagāta valsts. Krievija ir arī nākotnes noieta tirgus četriniekā katrai attīstītajai valstij – kopā ar Ķīnu, Indiju un Brazīliju.

Atteikties no kumosa, ko šīs iespējas sniedz tikai uz baiļu pamata ir nepareizi. Pareizāk ir tuvoties pārdomāti, bet tuvoties. Tīri no merkantīlu nacionālo interešu viedokļa.

+4
-12
Atbildēt

12

    Silvija Adijāne > vjachiks 13.08.2010. 17.13

    Krievija ir arī nākotnes noieta tirgus četriniekā katrai attīstītajai valstij – kopā ar Ķīnu, Indiju un Brazīliju.
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Nu par šo apgalvojumu vien var krietni vien padebatēt. Krievija šajā sarakstā ir vienīgā valsts ar ievērojamu tendenci uz izmiršanu, tātad arī noieta tirgus mazināšanos. Turklāt Ķīnas, Brazīlijas un Indijas ekonomiaskais potenciāls jau nu absolūti nebūtu saistāms ar sēdēšanu uz dabas resursiem, kurus tās pašas nespēj apsaimniekot un citiem neļauj (kā tas KF gadījumā)

    Otrkārt, ekonomisko iespēju meklēšana Krievijā domāta tiem, kuriem patīk riskēt ar savu naudu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    vjachiks > vjachiks 13.08.2010. 17.20

    noieta tirgū visu izšķir iedzīvotāju skaits, kas pat neskatoties uz ievērojamu demogrāfisku krīzi vēl joprojām ir ļoti iespaidīgs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > vjachiks 13.08.2010. 17.23

    Tas gan. Bet Jūs jau rakstījāt par NĀKOTNES noieta tirgiem, ne jau es. Starp citu, vēl viens faktors ir pirktspēja. Cerams, ka ziniem situāciju arī ārpus Maskavas un Pēterburgas :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    vjachiks > vjachiks 13.08.2010. 17.31

    Kas ir nākotne? Man nākotne asociējas ar tuvākajiem 10-15 gadiem. Šobrīd Krievija ik gadu zaudē 0,5% iedzīvotāju, kas ir aptuveni 700’000/gadā. Tātad pēc 15 gadiem Krievijā vēl joprojām būs ~130 miljonu iedzīvotāju (šobrīd ir ~140 miljoni). Tas vēl joprojām būs tik pat daudz cik Vācijā un Francijā kopā.

    Protams, pirktspēja nav tā lielākā – bet viņa ir. Tāpat uz turieni tiecas bankas, kas nozīmē patēriņa kredītus, jo savādāk industriālo valstu ražotāji/uzņēmumi nespēs izpildīt izaugsmes plānus. Galvenais ir vilni nenokavēt.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > vjachiks 13.08.2010. 17.36

    Labi, lai nu būtu vilnis. Man gan nākotne asociējas arī ar to, ka Latvijas uzņēmumu biznesa iespējām (atšķirībā no Vācijas uzņēmējiem Krievijā) būs piekabināta klāt politiskā svaru bumba. Tas jau, protams, neliedz katram atsevišķam uzņēmumam “na svoj risk i strah” tur kaut ko darīt un valstij arī viņiem palīdzēt, cik iespējams. Bet nu tā kā valsti kopumā gan par ķilniekiem pataisīt nevajadzētu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > vjachiks 13.08.2010. 17.42

    Nezinu vai tas ir apstiprināts, bet Putina komandai doma bija piešķirt bērna dzimšanas pabalsts aptuveni 10 000 Ls protams to nevar tā uzreiz izņemt, bet daļu no sumas noskaitas sakarā ar sociālām vajadzībām daļa paliek augstākās izglītības iegūšanai.

    Kā arī savu Silikona ieleju bliež augšā….

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > vjachiks 13.08.2010. 17.47

    pilnībā piekrītu, ka valsti par ķīlniekiem nevajadzētu pataisīt… tik valsts jau pieder SVF…

    pastāv iespēja savākties tautai un iesūdzēt tiesā visus bijušos vadošos politiķus (kampējus) plus vēl ES par sociālo eksperimentu (lai gan izpildītāji vietējie) uz tādu summu, ka varam atpirk valsti no SVF

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > vjachiks 13.08.2010. 18.26

    Silīcija ieleju vairs nevarēs vienkārši tā ņemt un uzbliezt, vienkārši ar milzu naudu. Pārāk tālu attīstībā viņi aizgājuši, lai ņemtu un tagad panāktu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > vjachiks 13.08.2010. 19.11

    Atkal es pārrakstījos – silikona :) ,bet vismaz dara ko lietas labā… paši atdzīst un neslēpj to, ka atpaliek tehnoloģiski…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    photon > vjachiks 13.08.2010. 21.07

    Mani patiešām sajūsmina Jūsu “Krievija ir arī nākotnes noieta tirgus četriniekā katrai attīstītajai valstij – kopā ar Ķīnu, Indiju un Brazīliju.”
    Tur manuprāt arī slēpjas Krievijas problēmas atslēga – tā ir tikpat lielā mērā bez-principu, bez-vērtību, bez-morāles valsts kā pārējās trīs. Un šī iemesla dēļ es kā uzņēmējs tiešām labāk izvēlētos Vācijas+Francijas trigu, nevis Krievisjas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > vjachiks 13.08.2010. 21.44

    krievijas silīcija ieleja ir Potjomkina sādža, Medvedeva spēļmantiņa, un iespēja Putinam tuvu stāvošam miļjardierim Vekselbergam labi nopelnīt, iespējams jau, ka kaut ko tur viņi atklās, bet, šaubīgi, vai tie līdzekļi atmaksāsies.
    Kalifornijā šis biznesa inkubators veidojas “no apakšas”, stihiski, te ko līdzīgu mēģina veidot totāli korumpēta valsts.
    Un drošu biznesu Krievijā var taisīt tikai, ja tev ir “jumts” kremlī, savādāk tavu biznesu jebkurā laikā var atņemt FSB vai milicija, likumi tur nestrādā un tiesas nav.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ingban > vjachiks 15.08.2010. 11.05

    Ak, kārdinošais Krievijas tirgus! Ak, alkstošie mazvalstiņas komersanti! Vēlēšanās uzsākt patstāvīgas spēlītes ar Krieviju ir vairāk nekā infantīla. Bet tā jau pasaule iekārtota: katrs jaunais darbonis no jauna pats krīt un ceļas, pats gūst un zaudē, pats tiek samalts dzīves dzirnās. Vēstures un vecākās paaudzes pieredze priekš viņiem neko nenozīmē. Tikai šoreiz runa nav par privāto biznesu, bet gan par valsti. Kāpēc Latvijai kā ES dalībvalstij būtu jābūt attiecību ar Krieviju avangardā? Pietam ar mūsmāju politiķu kvalitāti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam