Dombrovskis izvairās vērtēt Gerharda atbildību

57

Komentāri (57)

Janka, Janic 12.08.2010. 07.22

sū*us parasti neveertee , tie meedz buut lieli , ļoti lieli , vai mazi…tos parasti veertee katrs pats , ja dikti gribaas ,… labas lietas tiek veerteetas iipaši un plaši , vaitad šovus esat maz redzeejuši???un paši veerteejuši ar telefona zvaniem

0
0
Atbildēt

0

viesturs 11.08.2010. 12.58

zog, visi zog…arī vienotība.Cita izskaidrojuma līšanai nav.
un man simtreiz ir apnikuši vāvuļojumi par mūsu “laimi”, ka ir tāda āblotiņa un miera iemiesojums dombrovskis.
to ākstu-gerhardu jau vienreiz pieķēra melos un korupcijā par vēja konkursiem…a šim viss pofig bubina tik tālāk ar godīgo skatienu grīdā…
nevis atlaist bet arestēt vajag…un ne tikai gerhardu bet arī dombrovski…latvieši..

+2
-2
Atbildēt

0

andrisskrastins 11.08.2010. 12.19

Tiem kuri ir gatavi norakt Gerhardu un Dombrovski – praktiski tā būtu apgalvošana ka Flikam ir taisnība. Diemžēl Fliks ciniski melo visu laiku un es viņam vienkārši neticu – un jums arī nevajadzētu. Tāpēc vispirms es došu iespēju Gerhardam kaut ko savā ministrēšanas laikā labu izdarīt un satīrīt mēneša laikā to visu. Ja nē – atlaišana, kaut vai dienu pirms vēlēšanām.

Manuprāt, ir jāpieņem arī otra teorija – TB vienkārši ielika Gerhardu, jo naivi vienojās pa slepo ar Šlosi, ka lai viņš varētu turpināt lietas bīdīt. Gerhards tikmēr mātu ar galvu, pīpētu hašišu un teiktu visu laiku piekrītošas frāzes. Taču Fliks un Šlesers ar šo soli diezgan apzināti pasvieda viņu zem tanka. Tēvzemiešus vienkārši brutāli uzmeta Mr. Uzmetējs un es nesaku, ka viņi to nebija pelnījuši. Alkatība nekad ne pie kā laba nenoved.

Ir diezgan skaidrs, ka Dombrovskim pārmetīs ka Gerhards neizlidoja, bet es uzskatu, ka tas bija pareizs solis (kaut nepopulārs). Galu galā, beigās vērtēs to, vai zīmoli būs atgriezti AirBaltic vai nē.

+3
-1
Atbildēt

1

egita_n 11.08.2010. 12.18

“viņa darbību varēs vērtēt, kad būs izpildīti uzdevumi”

super! tātad Gerhards var tagad nepildīt tos uzdevumus, un tad viņa darbību nevērtēs. es arī gribu tādu darbu, kur atbildības nav ne grama. forša dzīve Gerhardam! starp citu, angliski viņš trīs vārdus nevar salikt kopā, baigais satiksmes ministrs…

+3
0
Atbildēt

0

Sanšains 11.08.2010. 11.42

atgriezt aviokompānijas īpašumā
===================================
Vai “Iras” redakcija tomēr nevarētu lietot pareizu un labskanīgu latviešu valodu?..:(

+4
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 11.08.2010. 10.56

Domājams, ka ne Gerhards ir lietas iniciators un pārzinātājs, ne Fliks ir patiesais darījuma guvējs. Drīzāk patiesie darījuma autori (sākot jau no pašiem SAS sākumiem) ir Šlesers&Co. Un tā kā lieta ir tik komplicēta, tad diez vai atbildība būtu jāuzveļ Gerhardam, jo Gerhards nekad nav izcēlies ar savu ideju ģenerēšanu, tik vien kā kāda pavadā izteicies un rīkojies. Un par cik pavedieni ved pie PLL, tad acīm redzot Dombrovskis ir izvēlējies, kā saka to s-u nekustināt, lai nesāk smirdēt, izvēloties saglabāt valdības stabilitāti.

+8
-1
Atbildēt

8

    Tane-Dane > markonimarkoni 11.08.2010. 11.03

    Iespejams, ka tā, bet tas tad ir principiāls bezceris, kurš nekādi neaicina uz vēlēšanām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > markonimarkoni 11.08.2010. 11.26

    Kēpēc bezcerīgi!?
    Tikai ejot uz vēlēšanām un saprātīgi atdodot savas balstis (t.i. ne par LPP un SC (kurus, uzskatu jau ir nopirkuši PLL)), mēs varam lielākos valsts kaitniekus izslēgt no aprites, liedzot viņiem iespēju ieņemt valsts amatus = dienesta stāvokļa izmantšanu personīgā labuma gūšanai.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > markonimarkoni 11.08.2010. 11.27

    Mārtiņš Kacens – principiāls bezceris ir Tavs secinājums :))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > markonimarkoni 11.08.2010. 11.39

    Laikam esmu par vecu tādam naivismam:)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > markonimarkoni 11.08.2010. 11.47

    Pārmaiņas pēc iegāju Dienā un pamanīju virsrakstu –

    “Dombrovskis Gerharda darbību vērtēs “pēc konkrētu uzdevumu izpildes.”

    Līdz ar to vismaz šobrīd šī tēma liekas ir izsmelta, vismaz tās konstruktīvā daļa :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > markonimarkoni 11.08.2010. 11.57

    Cerēsim, ka tā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > markonimarkoni 11.08.2010. 12.03

    Ja starp cerību velc vienādības zīmi ar naivismu, tad kāda tavuprāt ir iespēja cīnieties ar oligarhiem, kas stūrē pa varas gaiteņiem!? Kā citādi viņi būtu izolējami? Vai vēlēšanas tam nav pirmais solis?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > markonimarkoni 12.08.2010. 01.43

    Sāksim jau ar to, ka es tik strikti latviešus nedalu godīgajos politiķos un oligarhos, kuri stūrē pa gaiteņiem. Es kaut kā mēģinu ieraudzīt visu to sabiedrību kopumā, jo man nav kaut kādu ilūziju, ka pēc vēlēšanām te pēkšņi oligarhus sametīs kanālā aiz Nacionālā teātra un sāksies laime bezgalīga. Totālais politiskais navisms ir iedomāties, ka ejot pie urnām mēs ievēlam tos kurus mēs ievēlam. Mēs tik un tā ievēlam kaut kāda ekonomiskā grupējuma pārstāvjus. Jautājums tikai kura no šo pārstāvju izvēlētajām komunikācijas valodām, vai pašiem grupejumiem(tie kuri viņus spēj atšķirt) tautai izklausās tīkamāki. Te protams gaumes atšķiras, bet stāties pōzā un ar putām uz lūpām izsludināt vienus, vai otrus par Tautas ienaidniekiem, ir mazākais smieklīgi, ja ne pat politiski noziedzīgi krīzes apstākļos.
    Kāpēc tā? A tāpēc, ka jēdziens ”godīga politika” jau saknē ir absurds un viss kas no šī jēdziena atvasināts, tieši tā pat!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 11.08.2010. 10.52

Normāli būtu prasīt Gerharda demisiju, bet ja Gerharda tirgus cena ir pārāk augsta, tad demisionēt pašam Dombrovskim. Nu tas viss protams tad, ja kāds pirms vēlēšanām ļoti grib muldēt par godīgu politiku, bet ja ne, tad ir labi tā kā ir, mēs nofenderēsim kaut ko šēit un atļausim tev nofenderēt kaut ko tur.

+2
-4
Atbildēt

0

lailabidzane 11.08.2010. 10.43

.
Vai nav skumīgi lasīt šo komentētāju diskusiju?
Viss griežas ap asi – kā izdarīt tā, lai visi saprastu, ka Fliks un Gerhards ir blēži, bet tas nekādi nesasmērētu Dombrovska mundieri!

+6
-6
Atbildēt

3

    andrisskrastins > lailabidzane 11.08.2010. 12.52

    Lai arī esi trollis, atbildēšu, lai tev neliekas, ka domājam vienvirziena virzienā…

    Ir skaidrs, ka šāds Dombrovska solis nebūs populārs, to neviens neapstrīd. Visi gribētu labprāt atlaist jebkuru ministru, jebkuru deputātu par mazāko sūdu, kas notiek. To mēs no skandināviem nebaidamies paņēmt. Bet mums jau nav tāda politiskās atbildības fona. Un ne tikai politiķos, bet vēlētājos ar.

    Otrs – Dombrovska mundieris nekādīgi jau nav atraipīts. Šobrīd ir jautājums – kam ir taisnība – Gerhardam vai Flikam. Es neticu ne vienam, ne otram, bet Flikam kā galvenajam darītājam neticu vēl vairāk. Es vienkārši nespēju iedomāties Gerhardu šajā visā shēmā. Visticamāk parādi diriģēja Šlesers un Gerhardam tika pateikts stāvēt malā un māt ar galvu (TB atkal uzmesti, hahaha). Ir skaidrs, ka Dombrovskim ir jāizšķirās, kuram ir jāaiziet. Es ceru, ka tuvākajā laikā to viņš arī izdarīs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 11.08.2010. 14.01

    .
    Tu mani ļoti iepriecināji. Par to NEdomāšanu “vienā vienvirzienā”! ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > lailabidzane 12.08.2010. 06.47

    variantu par Šleseri es jau mineeju tikko šii afeera tika atklaatiibaa…

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 11.08.2010. 10.31

Pēc premjera intervijas palika ļoti skumīgi un pārņēma pilnīga bezcerība. Izskatās, ka vai nu jaunlaicēni paši ir iesaistīti afērā, vai arī tas gadījums ir klīnisks.

Cilvēks nekur neieklausās un dragā tik kā tārps uz priekšu.

+2
-5
Atbildēt

3

    dro > itommy_ 11.08.2010. 10.55

    Cilvēks nekur neieklausās un dragā tik kā tārps uz priekšu.
    ____________________
    Nesaskati līdzību ar sevi?:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.08.2010. 11.07

    Kaķa lāsti debesīs nekāpj.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 11.08.2010. 11.46

    Nu tad cerēsim, ka Dievs vismaz ieklausīsies Zviedra ikdienas žēlabās:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 11.08.2010. 09.20

Nav ko te šūmēties pāris mēnešu pirms vēlēšanām un runāt par ministra atsaukšanu. Tas būtu tikai kārtējais cirks un nekas vairāk. Un vispār – šī pozicija, ja kas – augstākam pēc ranga vadītājam tūlīt jāatkāpjas:) Tas nav nopietni. Ko mēs zinām šobrīd par šī “darījuma” niansēm, ārpus tā, ko var izlasīt medijos? Un, ja sāk te vilkt paralēles starp Šleseru un Gerhardu :)tad kāds tam pamats? Atstāsim jau nu premjeram tiesības lemt, kuram ministram ir jāstrādā un kuram jāatkāpjas un “nedzīsim viņu stūrī,”
ja jau uzticamies Dombrovskim

+7
-3
Atbildēt

12

    laila zirina > buchamona 11.08.2010. 09.28

    Tas nav nekāds cirks, tas ir kārtējais mēģinājums apzagt valsti par miljoniem.
    Par Gerhardu atbildību ir tikai divi varianti. Viņš ir

    1) vai nu zinājis par darījumu, to pieļāvis un noklusējis
    vai
    2) nav zinājis, bet bijis pietiekami neuzmanīgs un ļāvis tam notikt.

    Ne viens, ne otrs gadījums neliecina neko labu par viņu.
    Ja Dombrovskis sagaida uzticību sev, tad nav labākais veids to sagaidīt nereaģējot uz savas valdības ministra ļoti apšaubāmo rīcību.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 11.08.2010. 09.39

    Martins:”Par Gerhardu atbildību ir tikai divi varianti. Viņš ir

    1) vai nu zinājis par darījumu, to pieļāvis un noklusējis
    vai
    2) nav zinājis, bet bijis pietiekami neuzmanīgs un ļāvis tam notikt”

    Es jau to pašu saku, Gerharda gadījumā ir divi varianti, varēja viņš arī nezināt. Turklāt, vai kāds ir redzējis AB Padomes sēdes protokolu, kurā ir lemts par to, ka Fliks drīkst pārdot Flikam valsts uzņēmuma zīmolu? Nav nekas redzēts…
    Bet Fliks ne tikai zināja, bat arī darījumu izštukoja un veica.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.08.2010. 10.01

    Martins. Vispirms- Dombrovskim “nav jāsagaida mūsu uzticība sev” :) Mēs varam pateikties liktenim, ka šajā situācijā mums ir Dombrovskis, kuram pietika spēka tikt galā ar PLL visās viņu mutāciju stadijās,saglabāt stabilitāti valstī, pateicoties kurai Latvija pamazām sāk atgūties no krīzes, tad ļausim viņam arī rīkoties tālāk tā, kā viņš to uzskata par vajadzīgu, kaut vai tādēļ, ka viņam nav jāmin vai Gerhards ko zināja, vai nezināja. Viņš to vienkārši zin noteikti labāk par mums visiem kopā

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    laila zirina > buchamona 11.08.2010. 10.15

    Tātad Tu aicini iedot brīvbiļeti D. valdībai pret kritiku? Labprāt to darītu. Bet būtība ir tāda, ka V. šai kritikas aizvēja bieži vien rīkojas ļoti mulsinoši. Rezultāts ir tāds, ka Vienotības reitings ir stagnējošs un krietni par maz apvienībai, kam pēc būtības vajadzēja konsolidēt visu pilsonīgu sabiedrību.
    Katra nākamā kļūda apdraud viņu reitingus un krietni palielina SC, ašistu un citu spēku izredzes. Katrs V. zaudēto reitingu punkts palielina nākotnē vajadzību iet uz pretīgiem kompromisiem ar SC un ašistiem. Vai pat sliktākajā gadījumā – atdot viņiem varu.
    Ignorējot Gerharda un Flika stāstu, V. rada iespaidu, ka viņi ir vai nu neizlēmīgi vai, vēl briesmīgāk, kopā ar viņiem. Tas ir to vērts?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 11.08.2010. 10.31

    Par to mulsinošo V. rīcību: Vai tomēr nav tā, ka tas, kurš mazāk iesaistās kādā skandālā ir vinnētājs vismaz lielākās elektorāta daļas priekšā? Ja ir kaut kas skaļš “labs”, tad tik pat drīz seko skaļš “slikts” un tas reitings tikai stagnē. Vidējā vēlētāja priekšā ir 13 lapiņas. Vēlētāja skatījumā nav neviens ideāls, par ko balsot, tādēļ klusais latvietis paskatā: āāa ZZS, nekādi izcilnieki nav, bet viņi tur kašķējas mazāk ar PLL un Vienotību. Balsošu par viņiem! Tāpēc arī tie reitingi kāpj, kamēr citiem stagnē.

    Dombrovskim nav ne harizmas nedz spiltas personības, tomēr daudzos cilvēkos viņš ir iemantojis cieņu, jo vienmēr “vēsi” spēj reaģēt uz situāciju, 7reiz nomēra un tad griež! Viņš nesaka “man šķiet”, “varbūt”, “es ticu personai X” – viņš saka “kamēr neesmu redzējis lietiskos pierādījumus, komentārus nesniegšu!”. Un tas ir pareizi, jo tik augstā amatā sižeti bulvārpresei nav jāgatavo!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    laila zirina > buchamona 11.08.2010. 10.39

    “Par to mulsinošo V. rīcību: Vai tomēr nav tā, ka tas … ”
    —————–
    Paldies par lekciju polititehnoloģijās. Tomēr Tu neatbildēji pēc būtības uz pašu svarīgāko jautājumu – kādēļ V. retings stagnē un pat krīt? Sekas tam var būt kritiskas Latvija, ko jau aprakstīju augstāk. Patiesībā atbilde kādēļ tā tas notiek ir zināma, tikai cilvēki izvairās to atzīt paši sev.
    Man kā potenciālam V. vēlētājam ir konkrēts jautājums – kādēļ Gerhards tiek saglabāts amatā vēl uz 2 mēnešiem, kad viņam to vajadzēja atstāt pirms 2 stundām. Bez “bet”. Šis nav bulvārpreses jautājums. Tas ir valsts pašcieņas jautājums un lūdzu kārtējo reizi nejaukt šīs lietas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.08.2010. 10.41

    Martins Es nezinu, vai Vienotības reitings celtos, ja Dombrovskis sāktu aktīvi “spēlēt uz publiku”, kā to ir darījuši viņa priekšgājēji, un sāktu medijos sunīt Gerhardu pa labi un pa kreisi, jeb, lai mums izpatiktu un tāpēc, ka mēs to vēlamies, ņemtu un Gerhardu atstādinātu, neņemot vērā, kāds no tā visa būtu “sausais atlikums” :)
    Manu prāt reitingam, ja esam sprātīga sabiedrība, būtu jābalstās uz reāliem darba rezultātiem, nevis uz šovu. To pašu var teikt par konstruktīvu kritiku, protams, kritikai ir jābūt, bet tai ir jābūt ne tik vien pamatotai, bet nopamatotai ar argumentiem līdz pēdējam sīkumam

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    laila zirina > buchamona 11.08.2010. 10.56

    “Es nezinu, vai Vienotības reitings celtos, ja … ”
    ———————
    Klau, vai nav pēdējais laiks beidzot zināt? V. aktivitātes līdz šim varēja raksutorot, ka, maigi izsakoties, ļoti atturīgas. Un sekas mēs redzam reitingos. Ļoti cerēju, ka kaut kas nopietns un pārliecinošs nāks tuvojoties vēlēšanām. Tā vietā atkal filzofēšana un neizlēmība, kas pat V. labvēlīgā izdevumā dod iemeslu virsrakstam “Dombrovskis izvairās vērtēt…” .
    V. šobrīd izskatās nepārliecinoša un mulsinoša. Cena ko par to maksās sabiedrība būs ļoti smaga, jo SC un ašistu nākšana pie varas būs briesmīga. Vai kāds par to ir padomājis? Izskatās, ka – nē. Turpiniet filozofēt par “sprātīgu sabiedrību” un “konstruktīvu rīcību”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 11.08.2010. 11.01

    1. V. reitings stagnē un krīt, jo Dombrovskim ir jāpieņem daudzi tādi lēmumi, ko lielākā daļa elektorāta nesaprot un daudzi no šiem lēmumiem īstermiņā rada galvassāpes parastajiem cilvēkime – dažādi nodokļi, pensiju sistēmas maiņa, saistības ar SVF, reformas u.c. Vainīgs protams ir valdības vadītājs!

    2. Visticamāk Dombrovskis nevēlas uzņemties politisko atbildību par šo darījumu, kas arī ir pašsaprotami, jo politiskā atbildība gulstas uz Gerharda un TB/LNNK. Gerharda atcelšana tikai destabilizētu darbu valdībā. Redz’ ar to valsts cieņu ir tā, ka pie pašreizējās politiskās sistēmas ir gana daudz jāpieņem tādi lēmumi, kuru kaitējums sabiedrībai kopumā ir mazāks nekā cienīgiem lēmumiem. Šeit ir jāsauc palīgā prokurotūra un KNABs! Parējā izvēle ir elektorāta vietā! Visticamāk, ja Dombrovskis vadīs nākamo valdību, tad Gerharda kandidatūra tiks laipni atteikta!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 11.08.2010. 11.06

    Jācer, ka V nesaleksies ar visiem iespējamiem nākamās koalīcijas partneriem, mēģinot vainu par Flika/Flika darījumu novelt uz TB/VL. Un kā to uztvers patriotiski noskaņots vēlētājs – sūdus taisa fricis, bet cieš latvietis.
    Dombrovska reitings visas mūsu tautas acīs noteikti celtos, ja viņš patriektu Fliku.
    Bet nu tam jau Dombrovskim dūšas nepietiks… :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.08.2010. 11.25

    Martins. …Klau, vai nav pēdējais laiks beidzot zināt? V. aktivitātes līdz šim varēja raksutorot, ka, maigi izsakoties, ļoti atturīgas…+++ Nezinu, kādas aktivitātes tu meklē. LV iekšpolitikas “pārzinātāji” prognozēja Dombrovska valdības krišanu pavasarī, drīz jau būs rudens :) Darba rezultāti – acīm redzami, kāda “taurē pūšana un debesīs braukšana” vēl ir nepieciešama? Bet, ja par pirmsvēlēšanu šovu – viss vēl ir priekšā, kāda jēga “šaut raķetes” pirms laika.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    laila zirina > buchamona 11.08.2010. 11.40

    “Nezinu, kādas aktivitātes tu meklē. LV iekšpolitikas “pārzinātāji” prognozēja Dombrovska valdības krišanu pavasarī, drīz jau būs rudens :)”
    ————-
    Kādas aktivitātes meklēju? Vispirms jau daudz pārliecinošāku retoriku no V. līderiem. Līdz šim tā ir bijusi galēji vāja un postoša. Sākot ar Ašeradenu, beidzot ar Kristovski un Štokenbergu.
    Ja runājam par iekšpolitikas “pārzinātājiem”, kas prognozēja D. valdības krišanu, tad mēs abi zinām, kas tas bija lēts blefs un nekad netika nopietni domāts. Nevajag piesaukt lētus polittehnologu trikus kā nopietnus argumentus. Tas nudien nav veids, kā pārliecināt mani un vēl jo vairāk cilvēkus, kas man dusmīgi nomet priekšā V. avīzi un skatoties acīs paziņo, ka “par viņiem nebalsošu”. Un runa ir par cilvēkiem, kuri iepriekš ļoti uzticējās JL & Co.
    Piedod, bet tālāk nediskutēšu, jo nevēlos turpināt publiski kritizēt V. Kaut arī, diemžēl, ir gana daudz par ko. Jācer, ka raķetes šausiet gaisā nevis sev kājā, kā tas bija ierasts līdz šim.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

janisvinodis 11.08.2010. 09.13

Tūdaliņiem jau nu vajadzētu prasties un vismaz izteikt savam ministram sabiedrisko FUI! Kā arī noorganizēt Gerhardam bezmaksas dzirdes pārbaudi. Nepilnus 2 mēnešus līdz vēlēšanām ministru rotācija ir bezjēdzīga, tāpēc arī Dombrovskis klusē.

+15
-1
Atbildēt

7

    laila zirina > janisvinodis 11.08.2010. 09.17

    “2 mēnešus līdz vēlēšanām ministru rotācija ir bezjēdzīga, tāpēc arī Dombrovskis klusē.”
    ————————
    Kaut Dombrovskim tuvumā atrastos kāds, kurš pateiktu, ka šis nav laika jautājums, tas ir principa jautājums. Ministrs, kurš melojis sabiedrībai un mēģinājis noslēpt no sabiedrības faktus par daudzu miljonu darījumu, grauj pēdējās ticības paliekas valdībai un valstij.
    Vai tiešām Dombrovskism nepilnus 2 mēnešus pirms vēlēšanām ir jāturpina laipot? Vai TB/LNNK šī iemesla dēļ šupos valdību?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janisvinodis 11.08.2010. 09.23

    Jā, laipot nevajadzētu, bet valdība pašlaik ir diezgan stabila un daudzi svarīgi darbi ir tuvu noslēgumam, ko vajadzētu pabeigt līdz vēlēšanām. Politiskā kašķa uzsākšanas būtu lieka laika tērešana, kuras rezultātā būtu vairāk zaudējumi nekā ieguvumi. Un ko gan TB liktu Gerharda vietā? Baķku?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > janisvinodis 11.08.2010. 09.34

    Neticu, ka sagaidīsim kādu kokrētu Dombrovska rīcību,lai atbrīvotos no Flika. Vai tiešām valdības vadītājs nesaskata tiešu interešu konfliktu Flika rīcībā?
    Ja Gerhardu mēnesi pirms vēlēšanām atsaukt būtu muļķīga principialitātes demonstrēšana
    (starp citu,tikpat loģiski varētu prasīt/vai neprasīt/ Kampara demisiju pēc Miķelsona apcietināšanas), tad Flika palikšana amatā problēmas ar Airbaltic neatrisinās. Zinot, kādu skolu viņš ir guvis, tiks darīts viss iespējamais, lai valsts īpašumu pievāktu par sviestmaizi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janisvinodis 11.08.2010. 09.49

    Flika atcelšana no valdes priekšsēdētāja amata nemazina viņa, kā akcionāra varu pieņemt svarīgus lēmumus, ko nosaka akcionāru līgums. Ir vērts arī atskatīties nedaudz uz vēsturi:
    1) Jau SAS laikā akcionāru līgums noteica lielas priekšrocības SAS (mazākuma akcionāram) nevis Latvijas valdībai (vairākuma akcionāram) – tā teikt gudrie Skandināvi aptina ap pirkstu glupo valdību 90.gadu sākumā, kad notika daļēja privatizācija
    2) Fliks iegādājās SAS daļas 2009.gada janvārī, kad MP bija Godmanis un SM bija Šlesers – šaubos, ka jaunais akcionāru līgums tika mīkstināts – visticamāk tas tika vēl stiprināts par labu mazākuma akcionāram (Flikam)

    Tāpēc ir lieki runāt, ka valdības vadītāja un Satiksmes ministra rīcībā ir rīki, lai “atstumtu” no airBaltic vadīšanas Fliku – tagad tas vairs nav iespējams.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    laila zirina > janisvinodis 11.08.2010. 09.59

    Vispirms – tās ir muļķības, ka nevar atrast iespējas tikt galā ar Fliku. Ja līgums ir apzināti noslēgts tā, ka valstij nav nekādu iespēju viņu kaut kā ietkmēt, tad tas ir lielisks rīks, lai sabiedrībai paskaidrotu līgumslēdzēju attieksmi pret valsti. Tie visdrīzākais meklējami PLL rindās.
    Jebkurā gadījumā šobrīd izskatās, ka viens nekaunīgs, iedomīgs un agresīvs vācietis var vienkārši ņirgāties par valsti. Un Dombrovskis, Gerhards tikai kaut ko atrunājas.
    Kā viņi pēc tam var pārmest sabiedrībai, ka tā īsti netic politiķiem?
    Izlēmīgai valstij vajadzēja ieteikt atvērt Flikam jaunu reisu. Uz Staļingradu. Un uzdāvināt viņam vienvirziena biļeti.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janisvinodis 11.08.2010. 10.13

    Pilnīgi piekrītu. Priekšā ir smaga cīņa un trumpji ir Flika rokās. Diemžēl. Arī zīmolu atgūšana ir stipri problemātiska. Darījums ir pārāk vēlu nācis gaismā. Zinot kuras apvienības stabulē pūš Paiders, kas publiskoja šo informāciju, saprotot, ka publiskota tā tāpēc, ka vēlēšanas tuvojas, vai nav jāuzdod jautājums – kāpēc klusēja agrāk? Cik sen zināja par decembrī notikušo darījumu? Lai valsts zaudē valstiski svarīgas kompānijas – uz to iet, bet mums piedurknē būs kārts, ko izspēlēt priekšvēlēšanu cīņā? Tā rūpe par valsts interesēm spraucās pa visām vīlēm laukā no apvienības darbības. Tas viss pēdiņās.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > janisvinodis 11.08.2010. 18.44

    betij, Tev taisnība. Vienīgais – vārdu “kompānija” nelieto, runājot par uzņēmumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

laila zirina 11.08.2010. 09.11

Baķkas idejas TB/LNNK dzīvo un uzvar.

+20
-3
Atbildēt

6

    mary75 > laila zirina 11.08.2010. 09.16

    Un nekad nemirs.
    TB bija, ir un paliek prostituējoša partija ( nesaku, ka tur nav godīgi cilvēki, bet sarakstos augšgalos atkal Dobeļi un Tabūni), kas pārdod savas balsis par amatiem un naudu.
    Un, neskatoties ne uz ko, daudzi atkal gatavi par viņiem balsot.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > laila zirina 11.08.2010. 09.31

    Dzeri. Lai kā Tu to nevari pārdzīvot, bet TB/LNNK/VL ir Vienotības sabiedrotais :) Tu izmantosi jebkuru situāciju, lai piesauktu Tabūnu un Dobeli, bet patiesībā Tavai nepatikai pret šo partiju ir pavisam citas saknes. Ļoti labi atceros mūsu pavisam nesenos strīdus par to, kas ir, jeb, kas nav SC un viņu elektorāts :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > laila zirina 11.08.2010. 09.43

    Labāk bez sabiedrotajiem, nekā ar tādiem sabiedrotajiem.
    Un tā ir mana principiāla nostāja – neliešu pakalpiņi, kas maskējas ar patriotisku retoriku, ir daudz sliktāki par pašiem neliešiem.
    Un, ja TB to Dobeli un Tabūnu nebūtu ielikusi atkal par lokomotīvēm, tad es viņus arī nepiesauktu, tā ka šī te partija pat netaisās mainīties.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > laila zirina 11.08.2010. 10.01

    tam dzeris
    kāpēc tevi neuztrauc SC retorika, kāpēc tevi neuztrauc to kādus svētkus viņi svin un kādus karogus plivina, kāpēc tevi neuztrauc tas, ka viņi RD sadarbojas (un turklāt izskatās, saskan :P viņiem kā cimds ar roku) ar šlesersu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > laila zirina 11.08.2010. 10.39

    Manuprāt, mēs te runājam par TB un Gerhardu, nevis par SC?
    Gribi teikt tas, ko dara SC, ir attaisnojums tam, ko dara un darīja TB?
    Man var nepatikt SC politiski mērķi, bet, tas ir pavisam cits jautājums, kāds tam sakars ar šo tēmu?
    SC, vismaz, atklāti tos deklarē un mēģina īstenot, TB deklarē sevi par vislielākiem patriotiem, bet, gatavs pa daļai pārdod visu Latviju, kā kuģniecību utt., pret jūdasiem izjūtu daudz lielāku riebumu, kā pret politiskiem pretiniekiem..

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > laila zirina 11.08.2010. 10.57

    Starp citu – RD arī TB sadarbojusies gan ar SC, gan ar PCTVL, gan pat ar vēl radikalākām krievu partijām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 11.08.2010. 09.03

Tā ir normāla parādība muļķuzemē – ministrs var izdarīt valstij kaitīgas darbības, melot, locīties, nemaz nerunājot par to, kas vispār notiek SM, zaudēt vairuma iedzīvotāju uzticību, bet, palikt savā amatā.
Nešaubos, ka Dombrovskis tiktu no viņa vaļā, bet, tas apdraudēs valdības stabilitāti, jo Gerhards ir pakalpioņš daudziem, arī Šleserim, un viņš daudziem vajadzīgs šinī amatā.
Jāvaino nevis Dombrovskis, bet TB, normālā valstī jebkura normālla partija pēc tāda skandāla pati tādu ministru būtu atsaukusi.
Bet, tikai ne Latvijā, un tikai ne TB.

+26
-5
Atbildēt

0

Una Grinberga 11.08.2010. 08.53

Pareizi ir. Par ko tad Gerhards saņem algu? Par s..u taisīšanu? Visi tik prasa atbildību no Dombrovska, bet viņš jau nav ercenģelis Gabriels, kas stāv klāt pie visām šmucēm. Lai tikai pareizi nomenedžē komunikāciju ar medijiem, lai beigās nesanāk, ka vainīgs Dombrovskis.

Un vēlēšanas ir laba motivācija Gerhardam, lai viss būtu tip-top līdz oktobra sākumam!

+17
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam