Vēlēšanās varētu nepiedalīties ap 40% vēlētāju

131

Komentāri (131)

dro 08.08.2010. 10.08

Pie lauku bodes dzirdēju tekstu…Tad labāk izravēšu kādu dobi, vismaz kāda jēga.
____________________________
Neticu, ka šie vaidētāji ies ravēt. Ticamāk, ka kartējo reizi sametīs pa trim:)

0
0
Atbildēt

0

austrisv 07.08.2010. 17.17

Ja, nokļusi Austrumzemes apkampienos tur gan, protams, ideju bija bezgala: komunisms, kvalitatīvas preces utt!
Var jau garlaikoties no rietumu labumiem, ja aizmirsts vai arī nav dzīvots PSRS!
Man tas viss svaigā atmiņā un tāpēc protu novērtēt rietumu demokrātiju un preču kvalitāti un pilnus veikalus, jo tā visa nebija pie austrumzemju ideju pārbagātības1

+1
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 07.08.2010. 14.17

Pie lauku bodes dzirdēju tekstu: ” kāda atšķirība.. krievu laikos dzina balsot, tagad var palikt mājās,tas arī viss “.. Jeb ierindas cilvēkam tās vēlēšanas turpina sajūtu- kāda man nozīme, tāpat neko neietekmēju..Šie tāpat sarunās kā viņiem vajag, un man nejautās.. Tad labāk izravēšu kādu dobi, vismaz kāda jēga.

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 07.08.2010. 03.20

Rietumu politkorektais brīvais tirgus, nav nekāda vērtība.Vai tad tas tik grūti saprotams.Rotēšana ap naudas papīriem ir eksistenciāli bezgala skumja padarīšana..Ideju,vērtību ta nav…kāda pipara pēc dzīvot- kur ideja?… Un diespas, kāds ieminēsies par nacionālo,reliģisko vertikāli.. mums taču pa brīvo, oi oi, knapi dveš reāli, ikdienu izmirstošā Eiropa..

+1
-1
Atbildēt

0

Juris Liepins 06.08.2010. 19.16

Betij,nav obligātas pozitīvas padomju laiku atmiņas.Daudziem pietiks ar “pareizi” pasniegtu kampaņu avīzēs,pagasta deputātu organizētām ekskursijām,un Verzes ģīmi televīzijā,lai pateicīgi aizietu nobalsot par tiem labajiem cilvēkiem,”kuri tik ļoti par mums rūpējas”.Un ja neizdodas pārliecināt,tad manuprāt mazākais ļaunums būtu,ja nebalsotu nemaz.Cik ir nācies runāt ar vecāko paaudzi,tad vismaz daļa vieš optimismu,saprotot no kurienes vējš pūš.Bet diemžēl tie,kuri cīnās par izdzīvošanu,aiz spītības vai vienkārši naivas bezcerības aizies nobalsos par tiem,”kuri nekad pensijas neaiztiks”.Un otra grupa,uz ko biju tēmējis,būs tie,kurus darba devējs,izmaksājot kādu aliņu,”palūgs” aizstaigāt līdz iecirknim,vai arī Vasjas domubiedru klubiņš,kas garāmejot ieskries atdot balsi par lembi,jo šamais māk gan zagt gan citiem dot.Laukos un mazpilsētās neviens ‘IR’ nelasa un notikumiem līdzi neseko.Tur domāšana ir tāda kāda tā ir.

+2
-2
Atbildēt

1

    austrisv > Juris Liepins 07.08.2010. 14.49

    Lauri! Ir Tev taisnība pilnīgi. Es to konstatēju sarunā ar savu klases biedru! Viņš pat aizmirsis, kas parakstīja pirmo nolīgumu ar SVF!!!!!
    Viņš jau sāka teikt, ka Šķēlem taisnība, ka naudu nevajag aizņemties, taču aizmirsis , ka šo līgumu ar valūtas fondu noslēdza Godmanis un Slakteris un nevis Valdis! Aizgājām līdz pamatīgam kofliktam, jo , kāpēc tad vajadzēja aizņemties no SVF? Vai tad ne tā valstij neizdevīgā līguma dēļ, kad “nopirka” par 1 Ls to Parekss!
    Lūk, tagad mani arī māc bažas, kas būs, ja cilvēku atmiņa ir tik īsa!!!!???

    0
    0
    Atbildēt

    0

Juris Liepins 06.08.2010. 16.06

Labāk tomēr,lai daļa sēž mājās,nekā,par alus bundžu vai banānu,nobalso par “to tur no plakāta”.Ja māk pamatot savu izvēli,tad tas ir mazāk bīstami,un ir jēga iet balsot.Pārējos,īpaši vecāko paaudzi,vajadzētu turēt tālāk,vadoties pēc teiciena: “Ja gribi ietekmēt vēlēšanu iznākumu,tad tajā dienā noslēp vecāku pases.” Par laimi savus būšu pārliecinājis balsot atbildīgi,un to nevajadzēs darīt :)

+3
-2
Atbildēt

2

    ievuliitis > Juris Liepins 06.08.2010. 17.01

    Mani priecē, ka tev padodas savu vecvecāku audzināšana, bet nebūt ne visi vecākās paaudzes pilsoņi ar asarām acīs atceras padomju laikus un ir apburti no reklāmas plakātiem un TV šoviem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > Juris Liepins 07.08.2010. 11.44

    to Lauris
    Laba doma, noslēpšu omas pasi, lai nebalso par Vienotību.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.08.2010. 15.53

Nepiekrītu, ka šoreiz, vērtējos aptauju datus, tos var tā vienkārši “ekstrapolēt”, neizlēmušo balsis proporcionāli sadalot pārējiem.
Šoreiz nudien šķiet, ka krieviem neizlēmušo īpatsvars varētu būt būtiski mazāks, tāpēc nebūtu pareizi secināt, ka proporcionāla neizlēmušo daļa balsošanas situācijā balsotu par “SC”. Tāpēc nesanāk tie “SC” 30%.

+4
0
Atbildēt

1

    austrisv > Sanšains 07.08.2010. 14.43

    Hari! es Tev pilnībā piekrītu, jo krievvalodīgiem ir skaidrs par ko balsot, jo faktiski uz viļņa ir SC, tāpēc ap 25 % viņi (SC )dabūt vairāk nevar!
    Tāpēc jau Šlesers pūlas ko var ar Labajiem latvijiešiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 06.08.2010. 15.49

P.S. Šo visu sarunu vajadzēja nomoderēt tiešraidē visai tautai, lai visi saprot, cik lielai atbildībai ir jābūt par nākamo lēmumu! ka nākamās vēlēšanas NEDRĪKST būt vnk atrakstīšanās, ka biju ķeksīša pēc!

Varbūt veidojam konkurenci Domburšovam? :)))))))

+1
-5
Atbildēt

2

    dro > Ziemelnieks 06.08.2010. 16.24

    Kur atrodas Tava TV studija?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 16.34

    Diemžēl man tādas nav. Bet teorētiski būtu vajadzīgas 2 kameras: viena diskusijas kopskatiem un viena tuvplāniem.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

JorensKovalovs 06.08.2010. 15.24

Nu 40% neizlēmušo izklausās neticami daudz. Vai tik tur nav kādas metodoloģiskas problēmas.

+1
0
Atbildēt

1

    austrisv > JorensKovalovs 07.08.2010. 14.40

    Domāju, ka pie neizlēmušajiem pieskaitīti gan neizlēmušie, gan tie, kuri netaisās iet uz vēlēšanām. Tātad uz vēlēšanām doties var vismaz 60 % un vairāk!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dagne7 06.08.2010. 15.06

Ierosinu katram, kas zina par ko balsot, atrast kādu, kas nezina /ja tādu tiešām ir 40%, tad atrast nevajadzētu būt grūti/ un mēģināt pārliecināt par acīmredzamo, ka šī ir tieši tā retā reize,ka arī no viņa izvēles ir atkarīgs, kas ar Latviju un Latvijā notiks turpmākajos četros gados.

+5
-1
Atbildēt

4

    Ziemelnieks > dagne7 06.08.2010. 15.20

    Un neaizmirst, ka izvēlei IR jābūt 100 reizes izsvērtai un nomērītai, un TIKAI tad nogrieztai. Sarakstos svītrojam ārā nevajadzīgos BEZ ŽĒLASTĪBAS!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > dagne7 06.08.2010. 15.22

    Šveici vada 7 ministri, kur katrs ir atbildīgs par savu jomu…un katram ir savs uzticams padoto pulks, kuri kopumā tad arī valsti paceļ līdz TĀDAM līmenim!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    disassociative > dagne7 06.08.2010. 15.25

    Kāda vēlēšanu sistēma un kāda pārvaldes forma ir Šveicē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > dagne7 06.08.2010. 15.34

    No MR Google: Federal republic, with parliamentary system and direct democracy

    Un padomes saraksts:
    Moritz Leuenberger (VP 10)
    Micheline Calmy-Rey
    Hans-Rudolf Merz
    Doris Leuthard (Pres. 10)
    Eveline Widmer-Schlumpf
    Ueli Maurer
    Didier Burkhalter
    Federal Chancellor – Corina Casanova

    …ups, kopumā 8 cilvēki!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 06.08.2010. 14.55

Būsim godīgi pret sevi – neiešana ir *arī* zināms protests pret sevi, nevis *tikai* pret politiķiem vai politiku. Tā ir nevēlēšanās atzīt savu atbildību valsts priekšā. Tā ir nespēja saņemties un stāvēt uz savām kājām, jo tas ir daudz grūtāk nekā novelt atbildību par notiekošo lielajā bildē uz citiem.

Arguments “nav jau par ko balsot” arī nāk no šīs pašas domas. Nav visi deputātu kandidāti zagļi, idioti, muļķi, kombinatori. Nav visas partijas vienlīdz “smagas”. Skat, mums pat ir “Pēdejā Partija” absolūti alternatīvajiem. Arguments “nav par ko balsot” nāk no tās pašas operas kā “visas sievietes ir muļķes” vai “visi vīrieši krāpj savas otrās pusītes”. Mēs ļoti labi zinām, ka neviens no šiem apgalvojumiem nav pareizs. Taču par politiķiem tas tiek akceptēts pat no tik gudru cilvēku puses kā profesori.

+11
-1
Atbildēt

2

    mxblack > andrisskrastins 06.08.2010. 15.36

    Tieši tā. Daudz vieglāk ir sēdēt uz dīvāna ar aliņu rokā, un gudri spriedelējot pateikt, nu tur jau nav par ko balsot, tur jau nav Māršala plāna, tāpēc es palikšu šeit uz dīvāna. Bet pēc vēlēšanām tad varēšu lamāt tos, kuri ir savēlējuši nepareizos. Tipiska latvieša attieksme. Es jau nē, tie citi ir vainīgi. Vai arī valsts ir vainīga, ka mani neapturēja, kad es grābu to vieglo naudiņu, tos kredītus, kuri tagad mani ir iedzinuši bankrotā, tāpēc es nevēlēšu, es esmu pret tādu valsti. Balsotu tikai par tiem, kuri solītu mani atbrīvot no parādiem, vai likt tos samaksāt citiem, kā deputāts Lagzdiņš. Par viņu tāds balsotu. Balsošana vēlēšanā taču ir vienīgā reālā mazā cilvēka iespēja kaut ko mainīt šajā bardakā, kaut ļoti niecīga, bet tomēr. Un cerēt ka cietīs kāds politiķis par to, ka ir maza vēlētāju aktivitāte, nu tas ir vistulbākais ko kāds var izdomāt. Tieši otrādi, tā pie varas tiktu citādi visneatbalstītākie politiķi, tas taču ir elementāri.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > andrisskrastins 07.08.2010. 11.39

    Tipiska čekas aģenta komentārs par tipiskiem latviešiem. Centies radīt priekšstatu, ka latvieši ir ģenētiski nevērti? Kur tev to mācija, čekas diversantu skolā? Jefiņš!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Aija Neļķe 06.08.2010. 14.54

Vajadzētu veikt kaut kādu pētījumu, kas ir tie uz vēlēšanām negājēji – ne tikai etniskajā griezumā, bet arī izglītības līmenis, intelekta koeficients utml. Varbūt skanēs politnekorekti, bet varu derēt, ka negājēji ir tieši cilvēki ar zemu izglītības un intelekta līmeni, kas vienkārši nespēj izskaitļot kaut vai to pašu “mazāko ļaunumu” (nu, no 13 sarakstiem un ~1300 kandidātiem noteikti to var atrast), tāpēc apātijā nolaiž rokas. Viņiem liekas, ka ar savu neiešanu kādam iespītēs, bet “iespītēs” viņi tikai paši sev. Izglītotie vienmēr izgrozīsies, bet neizglītotie daudz vairāk ir pakļauti pie varas esošo rīcībai.

+12
-1
Atbildēt

8

    disassociative > Aija Neļķe 06.08.2010. 15.02

    Vēlēšanās konsekventi nepiedalās, piemēram, radošās inteliģences pārstāvji, paziņojot, ka politika ir netīra un tur nav ko līst. Un viņiem līdzi daudz jauniešu, kas uzvedas un domā analogi kā viņu elki.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > Aija Neļķe 06.08.2010. 15.27

    alias, tev ir taisnība, taču tā radošās inteliģences daļa, kas nebalso principā un tie jaunieši, kas pavelkās līdzi, tomēr nesastāda visus 40%. Cilvēkam nemaz nevajag būt stulbam un neizglītotam, vienkārši daudzi tik tiešām par politiku neinteresējas un nemaz nezin, kādas konsekvences ir šādai pasivitātei. Bet lai jau viņi labāk paliek mājās, jo ja aizietu, tāpat savu izvēli balstītu mirkļa emocijās, nevis racionālos apsvērumos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Grāfs > Aija Neļķe 06.08.2010. 20.59

    Vajadzētu .. pētījumu ..
    —–
    NEIEŠU! man pasē ir divi zīmodziņi par diviem referendumiem, ar to tad arī pietiks!
    jums informācijai:
    tautība – visnotaļ latviska :)
    izglītība – 2 augstākās profesionālās, 2 maģistra grādi, 5 diplomi, no tiem 2 ar izcilību, 3 svešvalodas..
    IQ – nav ne jausmas, bet acīmredzot nav pietiekams, lai ar ‘putām uz lūpām’ aicinātu citus vēlēt par ‘mazāko ļaunumu’

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Grāfs > Aija Neļķe 06.08.2010. 21.00

    jaunekli, jūs esat mūsu nācijas posts un nelaime, jā, jā – jūs!
    nevis pensionāri, zupas virtuves klienti un dzērāji, kuri pārdod savu balsi par 5 latiem, bet jūs, jaunie, izglītotie, ar IQ, kuri nespēj, nevar un nesaprot, ka MELOT ir slikti, ZAGT ir grēks un NAUDĀ nav laime!

    nemusiniet un nemulsiniet cilvēkus ar savām ‘no pirksta izzīstām’ zināšanām, kuras esat ieguvis ‘mass media’ smadzeņu klizmas rezultātā!
    ejiet, ievēliet vislatviešus vai lablatviešus, šķēli vai ēlerti, šleseru vai āboltiņu, urbanoviču vai brigmani.. ejiet, izvēlieties un riņķojiet vēlreiz 5,10 vai 20 gadus “around the vicious circle”!

    es šeit, paldies, izkāpju! un šajā “pieturā” izkāpj daudzi, neatkarīgi no viņu tautības, IQ, diplomu skaita vai “vidukļa” apkārtmēra

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mxblack > Aija Neļķe 07.08.2010. 09.02

    Vai nav jau pietiekoši skaitļots? Mēs esam tik tālu aizskaitļojušies, ka nezinām vairs tā skaitļa sākumu. Bet visi cēloņi taču ir tieši sākumā, pārējais ir tikai sekas. Vai nav pienācis laiks sākt reāli darboties, kaut vai izejot ielās un paužot atbalstu tām partijām, kuras ir gatavas reāli kalpot šai Valstij un Tautai, kuras ir sapratušas, ka ne viņu, ne mūsu nākotne nav atsevišķu to biedru sagrābtajās un nozagtajās materiālajās vērtībās, bet gan kopējā darbā ar mērķi sakārtot šo zemi, šo Valsti. V. Dombrovskis manuprāt ir uz pareizā ceļa, bet viņa palīgi ir mūsējie, tātad viņi ir visiem spēkiem jāatbalsta, lai cilvēki nešaubīgi atdotu savas balsis par viņiem. Ne jau lozungi mums ir vajadzīgi, bet reāls plāns, reāla pieja lietām un problēmām. Tieši ar to Dombrovskis nodarbojas, bet pārējie viņu atbalsta. Bet melnās avis atsijāsies, ja mērķi būs pareizi un cilvēki godīgi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Aija Neļķe 07.08.2010. 10.53

    Manuprāt, mums ar Lea abām ir līdzīgi sakāpis līdz brošai VISS!!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > Aija Neļķe 07.08.2010. 11.26

    Tāpat, kā neiešana vēlēt, arī iešana vēlēt ir noteiktu politisko spēku interesēs. Tāpēc, Iesalnieka kungs, Jums nevajadzētu te nodarboties ar politisko aģitāciju.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Aija Neļķe 07.08.2010. 14.37

    Piekrītu, jo vēl vairāk var nobalsot par labo latvijiešu reklāmām! tie naudiņu nežēlos, jo parādos visi līdz kaklam, tad jāspēlē uz visu banku: visu vai neko!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 06.08.2010. 14.39

Es arī kādu laiku svārstījos, iet, vai neiet? Bet tad es aptvēru to, ka valsts – tie esam mēs. Vēl es aptvēru to, ka lai cik netaisna un nihilistka pret mani ir šī valsts, es bez tās tomēr nevaru iztikt. Es nevaru dzīvot mežā, mazā būdiņā, staigāt pašpītās vīzēs un visu gadu pārtikt no tikai paša saražotā un man nemaz nav sava meža. Tātad balsot ir jāiet, ja negribi būt stulbs un naivs vientiesis, ja negribi lai tavā vietā balso citi, lai nozog tavu balsi tie, kurus tu visvairāk neciet. Protams, ir jāizmanto visas iespējas, lai pie varas nenonāktu man nevēlami un negribēti cilvēki. Tāpēc ir jāinteresējas par politiku, ir jābūt aktīvam. Mēs esam pārāk maz palikuši, lai zaudētu kaut vienu savējo balsi. Un negaidīsim, kad mūsu vietā visu izdarīs citi, bet paši sēdēsim uz dīvāna ar aliņu rokā un pārgudri paļāsim citus. Būsim godīgi līdz galam.

+26
-2
Atbildēt

6

    Ilva > mxblack 06.08.2010. 15.39

    cepums. perfekts komentārs

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > mxblack 06.08.2010. 16.40

    Man līdz šim bija šķitis, ka ir komentētāju “kodols” pat neapspriež iespēju neiet. Runa un kritika ir tikai par piedāvātajām iespējām izvēlēties… Te problēmas ir daudz lielākas…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 06.08.2010. 18.24

    Paldies. Nu kam gan nepatīk uzslavas he-hē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 06.08.2010. 18.30

    Ne velti 40% vēl neesot izlēmuši vai vispār vēlēt un par ko. Arī starp IR komentētājiem noteikti daži šaubās un ar IR jau nebeidzas Pasaule. Viens viedoklis dzemdē nākošo un tā rodas kopējā noskaņa. Bet tas ir galvenais, par ko ir jārūpējas, par saprātīgu kopējo viedokli. Tad jau arī viss notiks. Ne velti saka, ka viens cilvēks ir vājš un vājajiem der palīdzēt, ne tā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > mxblack 06.08.2010. 21.41

    šis ir jaasludina uz ielas triis reiz dienaa , jo daudz ļaužu neko nelasa , klausaas tikai reklaamu kampaņas un peedeejaa briidii aizšaus garaam…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 07.08.2010. 08.51

    Tieši tā. Ir jāliek katram Latvijas pilsonim apzināties, ka šī ir katra pilsoņa atbildība, galēja atbildība, no kuras izšķiras valsts turpmākais liktenis, izšķiras kā turpmāk dzīvosim mēs un mūsu bērni un kurp beigās mēs nonāksim. Pēc tam jau būs par vēlu ko mainīt. Bet tad tieši šie bezatbildīgie būs lielākie kliedzēji un citu cilvēku nosodītāji, tāpat kā tagad tie pārgudrie kredītu grābēji treknajos gados, kurus nu viņi grib pārnest uz mums, uz visu valsti. Katram no mums ir jāapzinās, ka valsts nav par sevi, bet mēs par sevi kautkur purva maliņā. Valsts un mēs, tie esam viens vesels. Tikai no katra no mums ir atkarīgs mūsu turpmākais liktenis, mūsu bērnu atgriešanās dzimtenē no verdzības svešumā un mūsu bērnu labklājība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 06.08.2010. 14.38

Izvēlēties ir grūti, jo nav ko un nav no kā. Tas viens.
Kas attiecas uz “parlamentārās demokrātijas krīzi”… Hm… Es neesmu dzirdējis daudz piemēru mūsu kaimiņvalstīs, kuras uzskata par demokrātiskām – Somija, Zviedrija, Igaunija, ka tur ilgtermiņā tiktu pieņemti lielākajai sabiedrības daļai nevajadzīgi un nepieņemami lēmumi. Vai Latvijas demokrātija ir pret sabiedrību? Tad kas tā par demokrātiju?

+1
0
Atbildēt

3

    disassociative > Uldis Šneiders 06.08.2010. 14.41

    Latvijā nav demokrātija, Latvijā ir anarhija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Uldis Šneiders 06.08.2010. 14.50

    Nē, tā ir oligokrātija. Vai divi pēdējie škandāli ar avioKompānijas nozagšanas mēģinājumu un lielākās rīta avīzes īpašnieka izlīšanu no pagrīdes par to neliecina?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Uldis Šneiders 06.08.2010. 14.52

    Drīzāk kleptokrātija.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 06.08.2010. 14.38

Kāds varētu papētīt tos 40 procentus neizlēmīgo. Kādi ir iemesli. Ja par sevi, tad es norādu uz reālas programmas trūkumu ekonomikas atdzimšanā un valsts strukturālajās reformās, turklāt mani neapmierina tikai kaut kādi no pirksta izzīsti kontrolskaitļi pēc trim gadiem. Es gribu redzēt platformu, uz kā pamata notiks lietas. Nu piemēram, kā Māršala plāns, Ošleja plāns, Mr.X plāns… Bet man te viens otrs grib iesmērēt patētiskas bļāvējas pusstundas smērējumu vai iedomīga reklāmista paģirainus murgus iekavās kvadrātā. Paldies par kūkām!

+3
-9
Atbildēt

10

    putekliic > itommy_ 06.08.2010. 14.47

    Andrej, Tavā vecumā un tāds ideālisms! :). Tādu un līdzīgu plānu ir sarkastīs kaudzēm un pat gana labi. Nu, un? Problēma jau ir to īstenošanā – to nav iespējams izdarīt, jo dominē nevis valsts, bet koproatīvās, partiju, atsevišķu indivīdu utt. intereses.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > itommy_ 06.08.2010. 14.51

    piederot pie tiem 40%, arī turpmākos 4 gadus varēsi palikt gribot: “gribu redzēt platformu, uz kā pamata notiks lietas. Nu piemēram, kā Māršala plāns, Ošleja plāns, Mr.X plāns…”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 06.08.2010. 14.54

    Īstu plānu nav daudz. Bet ja tomēr tiek realizēts īsts plāns, tad var pieļaut arī kādas kļūdiņas un nobirumus. Bet šitajiem ļurbām un zagļiem nekā nav, tikai kāre ielīst silē.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ilva > itommy_ 06.08.2010. 15.37

    Zviedra k-gs, Atsvaidziniet vēstures zināšanas, lai fiksētu Māršala plāna ieviešanas un realizācijas iemeslus un etapus.

    Dotajā brīdī plānu ir gana daudz, jautājums, kuru no tiem realizēsim pēc 2. oktobra. “ĀŠ tā saukto “Pašiem labu Latviju” vai kādu citu, kā piemēram daļu no Ošleja plāna, kas vēl aizvien ir Vienotības (SCP) aptverē. Un kā šo plānu sauks ir pilnīgi vienalga – mērķis ir uzstādīt reālistisku mērķi nevis utopisku vīziju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > itommy_ 06.08.2010. 15.38

    Par Māršala plānu

    Citāts: Atjaunošanas plāns attīstījās pēc 1947. gada 12. jūlijā notikušās sanāksmes, kurā piedalījās arī Eiropas valstu pārstāvji. Maršala plāns paredzēja sniegt tādu pašu palīdzību arī Padomju Savienībai un tās sabiedrotajiem, bet šīs valstis atteicās no sniegtās palīdzības, jo baidījās, ka tādā veidā vēlāk ASV varētu izdarīt gan diplomātisku, gan politisku spiedienu. Plāna darbības laiks bija četri gadi, sākot ar 1947. gada jūliju

    Pārdomām: Vai tagad Saskaņas centrs un AŠ PLL arī neveic pēckara atteikšanos no Māršala plāna? Un kāds plāns ir viņiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    wrvinovskis > itommy_ 06.08.2010. 15.42

    Silē viņi ielīdīs arī tad, ja tu sēdēsi mājās. tikai ejot un ieliekot kādu citu, var cerēt viņus apturēt vai vismaz nobaidītes. Ticamākais, ka tad, kad būs redzams, ka pārsvara nav, kā tagad, kad var balsot ko grib, uzpļaujot visam, viņi paši vāksies prom. Varbūt pat uz Šveici, kur nauda jau priekšā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 06.08.2010. 15.48

    Jūs mani nebūsit gluži pareizi sapratis, ja uzskatiet, ka es piedāvāju ar Māršala plānu atrisināt Latvijas dižķibeles problēmu 2010. gadā… :-) Te bija runa par to, kas tas tas plāns tāds vispār ir, cik nu labi īsā komentārā var vispār uzrakstīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 06.08.2010. 15.52

    Juri, es piekrītu, ka jāiet. Bet vēl ir maķenīt laika, lai Ļurbotību piespiestu mainīties uz augšu, pirms par viņiem iemet urnā biļetenu un izsvītro tajā to, ko vajag. Ne jau velti marsietis lācītīm zobenu uzšķiņķoja… Tā bija tāda zīme, sak, neesi ļurba…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilva > itommy_ 06.08.2010. 20.21

    Nē, Zviedra k-gs, tik vientiesīgi mēs neesam, ka domājam ar Māršala plānu LR atjaunot :)
    Es vairāk vēlējos norādīt, ka tas tika publiskots sākotnējā versijā tikai 2,5 gadus pēc aktīvās karadarbības un izstrāde, korekcijas ilga vēl 4 gadus. Tāpēc runāt par Māršala plāna esamību ad hoc ir naivi. Un prasīt lai tāds būtu jau tagad gatavs priekš LR, īpaši ja ierēdniecības krējums vēl vecais :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 07.08.2010. 12.17

    Zviedri, Vai tad vēl tici tām programmām, kuras rakstītas nu jau 20 gadus, bet pildītas nav, jo aiz dažām partijām stāv oligarhi, kuri gan saraksta programmas: skaistu skaistās, bet pilda tikai oligarhu intereses!

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 06.08.2010. 14.37

Jāizvirza sauklis – ja tu neej vēlēt, tev nav tiesību čīkstēt, ka viss ir slikti. Un jāskaidro, jāskaidro, jāskaidro cilvēkiem, kas notiek, ja cilvēki neiet uz vēlēšanām. Ja šie 40% vēlas nākamajā rītā pamosties kā Krievijas province, tad tā ir apzināta izvēle.

+10
-2
Atbildēt

0

Anastasia Abdullina 06.08.2010. 14.35

Diemžēl samazinoties vēlētāju aktivitātei par 40% automātiski samazinās 5% barjera kas parijām ir jāpārvar. Un diemžēl tajā ir ieinteresētas tieši tās partijas apvienības kuras bauda vismazāko sabiedrības uzticību (PLL, PCTVL). Šīs partijas nespētu iekļūt parlamentā pārvarot reālos 5% (no 100%), tomēr situācijā kad 40% izvēlas nebalsot – pietiek ar jau 3% balstiesīgo iedzīvotāju.
Rēķinam: 1532851(balstiesīgie iedzīvotāji); 920000 (balstiesīgie iedzīvotāji kas piedalīsies vēlēšanās); 46000 (5% barjeras vēlētāju skaits kas partijai jāpārliecina lai partija iekļūtu parlamentā.). 571211 LVL partiju apvienības vēlēšanu griesti (tie kas ir jāuzskaita) ir 12Ls uz katra nepieciešamā vēlētāja pārliecināšanai lai partija iekļūtu parlamentā. (12Ls ir gandrīz 20kg banānu uz katru vēlētāju!! :P)
Pie šādas vēlēšānu sistēmas, ja partijai ir nauda, sabiedrības vairākuma negatīvai attieksmei nav nozīmes.

+16
0
Atbildēt

2

    Saeimas vēlēšanu likums 38(1). pants nosaka ka “Deputātu vietu sadalē nepiedalās tie viena nosaukuma kandidātu saraksti, kuri kopā pa visu Latviju saņēmuši mazāk par pieciem procentiem no nodoto balsu kopskaita”.
    T.i. Vēlētāju aktivitāte tiešā mērā nosaka “5%” barjeras fakstisko lielumu – vēlētāju aktivitātes samazināšanās samazina arī nepieciešamo balsu skaiti kas partijai/apvienībai jāsavāc lai iekļūtu parlamentā.

    Ir citi argumenti?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Paldies par viedokli, doma ir pareiza, tomēr manis minētejā gadijumā tiek minēta partiju apvienība jeb “kopiena” kura dažādās formās ir bijusi pie varas Latvijā kopš 1993. gada. Šī “kopiena” atkārtoti pelnījusi sabiedrības nosodījumu un vairākkārtīgi mainījusi formu un nosaukumus. Un tomēr, pateicoties draudzīgo “sponsoru” (no pārsimtstūkstošu līdz pāri miljonam latu) finansējumam, ir spējusi gandrīz katrās vēlēšanās iegūt daļu vēlētāju atbalstu un atkārtoti iekļūt parlamentā. Šī “kopena” ir bijusi pie varas Latvijā, vairākus desmitus gadu kontrolēt miljardus latu lielus finansu apjomus un nosakot dzīves kvalitāti katram Latvijas iedzīvotājam, līdz to visu nevar tapt uzskatāma par sīkpartiju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Evija Pētersone 06.08.2010. 14.26

Iesaku sociologiem nomainīt jautājumu par nepiedalīšanos vēlēšanās. Vai plānojat savu izvēli uzticēt citiem?

+21
-1
Atbildēt

19

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 06.08.2010. 14.35

    Jūs ļautu savu izvēli uzticēt citiem?

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Evija Pētersone 06.08.2010. 14.42

    Personālatlase?????
    tie 40%, kas neiet balsot = ar tiem, kas savu izvēli uzticēs citiem!!!!!
    Un, cik dīvaini, tu esi viena no viņiem!
    hi, hi, hi…………

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    … nākamos savas dzīves 4 gadus :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 06.08.2010. 14.51

    Tad es vnk pa griezīšos uz papēža un braukšu atpakaļ uz Šveici!

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 06.08.2010. 14.52

    Tad centies izdarīt labu izvēli, lai VISIEM IZDODAS!

    Es nebalsošu!

    +1
    -18
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.02

    Pesonālatlase piesita kājiņu: “Es nebalsošu!”!!!!!!
    Bet ja tik bezatbildīgi rīkosimies, tad:
    Kur un kā mēs tavuprāt tiksim pie: “uzticamas, tādas, kura Mūs respektē, ir atbildīga, rūpējas, ir godīga, taisnīga un rāda patiesu piemēru, kādam ir jābūt labam valsts pilsonim!” – valdības?????

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.08

    Tu jau kļūsti smieklīga, Personālatlase. Paldies, ka ļāvi komentētājiem uzskatāmi parādīt, cik aplami ir nepiedalīties vēlēšanās. Ja tas bija tavs mērķis – cepuri nost! Ja gribēji vēl kādu paraut pie nebalsotājiem un aizbraucējiem, tagad pēdējam muļķim ir skaidrs, kam ir izdevīga nebalsošana. Negribēju tevi nosaukt par pēdējo muļķi, bet ko tu pret patiesību padarīsi?:(

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Janis > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.08

    Rekur īstie tautas ienaidnieki atklājas – ja kaut kas nav labi, laižas prom, bet lai kaut ko labotu, to nē.
    Tai pašā laikā sēdēt portālu komentārus un es atvainojos, gudri d***t kauna nav.
    Manuprāt tie, kas neejot uz vēlēšanām iedomājas, ka pēc tam viņiem ir vēl kaut kādas tiesības pukstēt par politiku ir pilnīgi tukšpauri.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.12

    Tev taisnība nedrīkst tik viegli padoties! Jācīnās par tādas valdības radīšanu!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.15

    Paldies Jums :) Visas gudras lietas tiek izzīstas TIKAI un VIENĪGI caur diskusijām!

    Tā saucas – Pārmaiņu vadība!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Janis > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.15

    Tik tiešām, un vai tik tam demokrātijā nav tiešs un atļauts instruments, ko sauc par vēlēšanām?!?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.27

    Tu mani dzen prom vai gribi paturēt?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Janis > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.34

    Tak dari kā gribi, tik nāc pie prāta!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.43

    A tu zini, ka ir tāds teiciens, ka trakajiem pieder pasaule. :)))))))

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Janis > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.47

    Trakajiem varbūt, bet ne slinķiem, pukstētājiem, savā kājā cirtējiem, zaru uz kura sēž zāģētājiem un citiem dumiķīšiem.

    Patiesībā pasaule pieder drosmīgajiem un neiet uz vēlēšanām, bet aizlaisties uz Šveici ir vistīrākā gļēvulība.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Evija Pētersone 06.08.2010. 15.49

    Uzskati sevi par traku? Es piedāvāju tev – pieklājīgā saskarsmes veidā divus variantus – aprobežota vai ar “misijas apziņu” – nomazgāt tīrākus vienus un sasmērēt citus.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilva > Evija Pētersone 06.08.2010. 20.15

    Lūdzu, nelietojiet jēdzienus par kuriem Jums nav ne mazākās nojausmas.

    P.S. Tas par pārmaiņu vadību

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Evija Pētersone 07.08.2010. 10.48

    Mums tā ir vajadzīga – pārmaiņu vadība visai valstij!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Evija Pētersone 07.08.2010. 12.15

    Man nav vajadzīga nekāda pārmaiņu valdība. Man pietiks, ja valdibu veidos Vienotība ar Visu Latvijai/TB LNNk un arī tā saucamie Lemberga naftas zemnieki!

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 06.08.2010. 14.26

Ja 60% piedlīsies, tas tas būs gluži normāls cipars – vidējais Eiropā. Attīstītajās valstīs gan ir nedaudz citi iemesli kāpēc cilvēki neiet vēlēt – tas ir no pārāk labas dzīves, kamēr pie mums tas ir protesta, apātijas un aizvainojuma demonstrējums. Tas satrauc. 80% un vairāk ir vai nu totalitārās valstīs vai vēsturiskos lūzuma punktos.

+3
0
Atbildēt

0

Evija Pētersone 06.08.2010. 14.21

Vēlēšanās piedalās visi – arī tie, kas paliek mājās. Tie savu balsi atdod par pašu apziņā “lielākā ļaunuma” partijām. Arī mājās palicēji ir atbildīgi par rezultātu!!!

+25
-2
Atbildēt

2

    Ilva > Evija Pētersone 06.08.2010. 14.29

    Tikai pilnīgi bezatbildīgi cilvēki var atļauties palikt mājās un nodot savu balsi par “lielāko ļaunumu”, kurš iegūs vismazāko atbalstu.
    bet dēļ tādiem homo soveticus viņu pāris simts balsis kotēsies kā 10% no 1000 nobalsojušajiem.
    un tagad jautājums vai vēl nav gana daudz šoferu dēlu, un šādu iemeslu dēļ būtu vērts torpedēt vēlēšanas. es domāju ka šoferi ar ģimenēm aizies nobalsot …

    P.S. Personalatlase, pēdējās dienās vēroju Jūsu aktivitātes – tās manā subjektīvajā skatījumā ir Gebelsa manipulāciju cienīgas. nedaudz patiesu faktu sajaukt ar falsificētiem datiem un pasniegt ar emocionālu mērci. Jūs apzināti aicināt nepiedalīties, jo nav jēgas. Tas laikam ir Jūsu mērķis

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > Evija Pētersone 06.08.2010. 14.35

    Krabi, gatavojies, tūlīt Personalatlese var pajautāt, kas ir Gebelss? :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

dro 06.08.2010. 14.19

Lembergam amnestiju, Šķēli uz ešafotu un Urbanovičam ēzeļa ausis, nekas labāks pagaidām nesanāk:)

+2
-1
Atbildēt

0

Aivars Puriņš 06.08.2010. 14.16

Es ļoti saprotu tos 40%, jo vēlēšanām tiešām nav jēgas. Labāk streikot!

+2
-11
Atbildēt

0

Ziemelnieks 06.08.2010. 14.14

Paldies Dievam:) Tas jau izskatās kk līdzīgs apvērsumam. Izdzīvo stiprākais!

Es būtu ar visām četrām PAR, lai tauta 2.oktobrī vnk paliktu mājās!

+1
-32
Atbildēt

38

    buchamona > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.23

    Žēl, ka neturpinājāt savu redzējumu par to – kas notiks pēc tam, kad 2. oktobrī visa tauta paliks mājās? Būtu bijis interesanti palasīt tādu trilleri :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.25

    Tas būs garlaicīgi, labāk aicini visus ielās sist sorosistus un gejus, lai lezbietes baidās:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.27

    Trilleris būtu tāds, ka politiķiem BŪTU jāsāk izskaidrošanās tautai!

    Kāpēc viņi sevi nav spējuši pierādīt – cēloņi/sekas/visu iepriekšējo procesu virzība!

    Neviens līdz šim viņiem nav prasījis atskaites, bet Mēs tikai truli visu slikto, kas nācis pār mums esam noklusējuši, un turpinām akli sekot viņu solījumiem!

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.27

    Dīvainas tavas demokrātijas izpausmes: “Es būtu ar visām četrām PAR, lai tauta 2.oktobŗi vnk paliktu mājās!”

    Vai TOMĒR labāk nebūtu, ka tie 40% beidzot kļūtu atbildīgāki un TOMĒR izdarītu atbildīgu lēmumu.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.29

    …politiķiem BŪTU jāsāk izskaidrošanās tautai!
    ______________________
    Kas Tev vēl nav skaidrs?:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.31

    Ja parlamentārajām vēlēšanām būtu nepieciešams kvorums, tad tā būtu laba akcija, bet diemžēl pat ja aiziet 3 vēlētāji, vēlēšanas ir notikušas! Šāds ierosinājums ir vairāk destruktīvs kā konstruktīvs, jo tiem tur ir pielnīgi vienalga, vai tie ir 11.3% vai 92.67%!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.31

    Kāda jēga MUMS izdarīt atbildīgu lēmumu par cilvēkiem, kuri rīkojas BEZ atbildīgi?

    Mini man, lūdzu, kaut vienu pārliecinošu piemēru.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.31

    A tev viss ir SKAIDRS?

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.33

    Un panākt kvorumu ar 3 balsīm tas ir normāli? Vai tik atkal te nav kāds grozījums jāveic :)))))))))

    Vai kārtējo reizi viss atkal tiek veidots NE tautas interesēs!

    Kā MŪS čakarē, man pilnīgi nelabi metas :(

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.37

    Vispār jau visi tur nemaz nav tik bezatbildīgi, kā tu te krāso. Var atrast arī labus kandidātus.
    BET….
    Bezatbildīga būtu tu, ja otrajā oktobrī ignorētu vēlēšanas un neatdotu savu balsi par kādu no sev tīkamo sarakstu.
    Bezatbildīgi būtu arī tas, ja tu savu balsi atdotu par savu pielūgsmes objegtu Šleseru.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.40

    Pieņemsim pavisam abstraktu situāciju – visi paliek mājās un neviens neaiziet uz vēlēšanām. Kam tas ir izdevīgi? Nu tad arī var padomāt, uz kādām dzirnavām Personālatlase lej ūdentiņu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.41

    Personalatlase – Varbūt “tautai” vienreiz vajadzētu sākt domāt pašai, nevis gaidīt, kad PLL sāktu atkal kaut ko “skaidrot”? :)
    Patiesībā jau pat “trekno gadu” varas partiju politiķi nav vainīgi pie tā, ka tieši viņi nokļuva Saeimā, vēlēšanu rezultāti – tā ir tautas atbildība. Tad, kad “tauta”beidzot to sāks saprast, tad arī varbūt mēģinās sākt domāt līdzi tam, kas notiek .

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.47

    P.S. Visos komentāros, kurus veicu man nav doma, ka valdību NEVAJAG vispār..MUMS protams to vajag tikai uzticamu, tādu, kura Mūs respektē, ir atbildīga, rūpējas, ir godīga, taisnīga un rāda patiesu piemēru, kādam ir jābūt labam valsts pilsonim!

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.49

    Ko mēs varam sākt domāt paši, ja visu laiku vienā katlā tie vecie vēži vārās, kuriem es godīgi sakot IT NEMAZ nespēju uzticēties!

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.49

    Personalatlase ar šādiem komentāriem Jūs ņirgājaties par mums pat vairāk kā politiķi.
    Jūsu zināšanai Demokrātija ir process, kad lēmumus pieņem ar balsu vairākuma palīdzību, kaut vienas balss.
    Un vēl jūsu zināšanai vēlētāju aktivitāte ir ļoti būtiska, īpaši ja notiek kāds referendums. Jo vairāk iemet aplokses urnā, jo grūtāk ir izbīdīt kaut ko dumu referendumā, kuru sarīko piemēram jūlija vidū.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.54

    => Personālatlase

    Izskatās, ka filosofija “dots pret dotu” ir itin mīļa, bet vai tas dod rezultātu? Iedomājies, ja pēkšņi visi izvēlētos PLL un brutāli izsvītrotu AŠ^2 un iebalsotu kaut cik sakarīgos cilvēkus no šīs partijas? Tas būtu reāls “spļāviens” oligarhu virzienā. Un ja tā darītu visu partiju atbalstītāji? Tad mums Saeima sastāvētu no sakarīgiem cilvēkiem.

    Man ir skaidrs, jo es balsošu par tiem, kas vismaz ne tik klaji izzog valsti un kas piedāvā uz realitāti balstītu rīcības plānu nevis “baro” sabiedrību ar nereālām un utopiskām idejām.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.57

    …ļoti atvainojos, ja kādu esmu aizskārusi taču paužu TIKAI savu subjektīvo viedokli un neesmu nevienu sliktu vārdu pateikusi, ja kāds domā savādāk!

    Kā saka demokrātija ir arī savu domu brīvība! Paldies Dievam vismaz savās domās Mēs varam būt brīvi!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 14.59

    Es to uzticētu darīt tev :) ļauj man padomāt..tas nav 5 minūšu jautājums.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 06.08.2010. 15.07

    Clash – nekā personīga – Aivars Lembergs.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Ziemelnieks 06.08.2010. 15.20

    Viss varētu būt skaidrs tikai Dievam, bet ne jau nu politikāņi varētu ienest kādu skaidrību. Iesaku neturpināt – izgāzīsies kā veca sēta:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 15.24

    Paldies par komplimentu :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Ziemelnieks 06.08.2010. 16.38

    Kas ir “tauta”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.08.2010. 16.46

    Tauta – kādas valsts (vai citas politiskas vienības) iedzīvotāju (pilsoņu) kopums.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 10.46

    Esmu apdomājusi: Vilis Krištopāns :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 07.08.2010. 12.10

    Personāli! Kādā pasaulē Tu dzīvo? Vai tad viena valdība var apmierināt visu intereses???? Nekad! Jo būs un ir tādi, kas vēlas piesūkties pie valsts budžeta līdzekļiem, kuri izkrāpj PVN, kuri nemaksā nodokļus, bet vēlas , lai valsts par viņiem gādātu utt! saki, vai Tu esi tajā grupā vai pretējā.
    Pasaulē jau sen pastāv labais un ļaunai- tātad nekad nebūs miers uz šis zemes- tāpēc jācīnās, lai vairāk uzvarētu labie nekā ļaunie oligarhi, kuriem nu pie kājas Tavs personiskais labums! padomā , pa to!. Nedzīvojam taču leiputrijā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 12.14

    Es Tev pilnīgi piekrītu, ka ir jācīnās par LABO un iespēju robežās ir jāizskauž ļaunais.

    Tu spēj iedomāties, ka divas valdības būtu labāk nekā VIENA kārtīga, kompetenta un uzticīga?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 07.08.2010. 13.21

    Un kā tu to panāksi? Neejot uz vēlēšanām vai aizbraucot uz Šveici?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 13.36

    Nē, nē :) Pēc mūsu diskusijas prom nebēgšu. Esmu nolēmusi, ka jāiet vēlēt un bez žēlastības svītrošu ārā visus, kuri nav pelnījuši būt Valdībā, no tā saraksta, kuru izvēlēšos.

    Ziniet, mani vispār kaitina vēlēšanas, jo tas ir vienmēr ļoti atbildīgs solis TAUTAI, bet nez kāpēc VISI politiskie spēki to uzskata par teātri, jo tā arī neparādās ar tiešām ticamiem, izpildāmiem solījumiem!

    Un, kā tad lai MĒS izvēlamies, ja ir TIK grūti kaut vienam no viņiem uzticēties. Lai arī kā Mēs gribētu izaugsmi un attīstību, valdībā sēdošie šā vai tā sevi liek pirmajā vietā un tikai pēc tam domā par MUMS :(

    Manā izpratnē ar to arī sākas visas nekārtības! TU, ja esi valdībā NEKAD UN NEMŪŽAM nedrīksti likt personīgās intereses priekšplānā tautas interesēm. Interesanti vai VIŅIEM pastāvs tāds ĒTIKAS kodekss???

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 07.08.2010. 14.34

    Personāli! Ko tik traki grasies svītrot no tiem sarakstiem, ja pat īsti nezini par kuru sarakstu balsosi???
    Man nu nemaz nav grūti izvēlēties sarakstu par ko balsošu, jo tāds ir tikai viens un tā ir vienīgā partiju apvienība, kura mani neaizvilks uz austrumiem pie Putina , Savicka un Urbanoviča!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 14.44

    Partija Vienotība? :) Nu nezinu gan, es baidos, ka šī apvienība ir vnk sakoncentrējusies vienā lielā PŪZNĪ, lai iegūtu balsu vairākumu, jo kopā jau vieglāk nekā atsevišķi! Bet, vai tai ir pareizā motivācija kopumā??? Iespējams, ka ar šo varētu būt vēl grūtāk, jo tajā
    1) Pirmajā vieta tiks liktas personiskās intereses
    2) Katras atsevišķās partijas intereses, kura ir apvienībā
    3) Tad kopējās apvienības intereses
    un beigās 4) Varbūt paliks arī vieta padomāt par tautas interesēm! …interešu ķēde ir tikai pieaugusi! + Vēl pieaugusi pašas apvienības iekšējā konkurence!

    Es uzskatu, ka tas ir TIKAI un vienīgi veikls triks, kā iegūt balsu vairākumu no vēlētājiem!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.12

    …Personalatlase…
    …”Varbūt paliks arī vieta padomāt par tautas interesēm! …interešu ķēde ir tikai pieaugusi! + Vēl pieaugusi pašas apvienības iekšējā konkurence!”…

    …šo savu domu graudu Tu reducē uz Vienotību?….nosauc jel vienu partiju Latvijā, kurai šīs pazīmes nebūtu….un nav bijušas….
    …vēlēšanas Tevi kaitina, jo grūti izvēlēties….un neviens ar karoti mutē gatavu piedāvājumu nelej?….tāpēc jau Tev galva dota, lai domātu un pati pieņemtu lēmumus…grūti?….vieglāk ir vaimanāt un kravāt koferus….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.20

    Personāli, Vai zini pasaku par gudro Elzu??? Tā var aizrunāties un aizdomāties velns zina, kur?
    Man pietiek: virziens uz rietumiem, jo austrumus esmu atēdusies visus PSRS laikus! Mani apmierina brīvība ceļot un brīva domu paušana- demokrātija!!!! Par pārējo jārūpējas pašai!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.23

    Un kā tev pašai sokas ar domāšanu zanE?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.23

    Jā, Rietumi tas JAU ir POZITĪVI!! Jo tur ir valstis no kurām mums ir jāmācās un jāmācās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.29

    …nodod sveicienus Oskaram!…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.30

    Kuram no visiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > Ziemelnieks 08.08.2010. 13.02

    cilvēks, kuram politika līdz kaklam, kam vienalga, ko ievēlēs un kas vēlēšanās nepiedalīsies, neies par to stundām ilgi bļaustīties interneta portālos. tā ka personalatlase acimredzami strādā kāda politiskā spēka interesēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 13.19

    Nu Tu dod :)) Labi, labi, apskaties MANI: Madara Vorotinska caur Mr.Google UN PARĀDI MAN KAUT VIENU SAISTĪBU AR KĀDU POLITISKO SPĒKU!!!!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam