airBaltic zīmola pārdevējiem jāatkāpjas

73

Komentāri (73)

ilzep16 06.08.2010. 14.43

Gudrs nejautā kam viņs kalpo, bet skatās uz viņa darbiem. Pirms divdesmit gadiem mums blakus nebija miljonāru, bet bija bars naivu, pazemīgu jauniešu,kuri par iespēju mācīties ārzemēs, pārdeva savu sirdsapziņu,pašcieņu un neatkarīgo Latviju tiem,kuru rokās vēl bija vara.Par to viņiem tagad jāturpina kalpot un jādara viss,lai varētu barot un paši turpināt ēst ar zelta karotēm ….. :) .Tagad jau “izaudzēta” nākošā mankurtu paaudze……. Un par kuru partiju vēlēs šo rindu lasītājs?

0
0
Atbildēt

0

mxblack 06.08.2010. 11.41

Izlasot rakstu ir skaidrs, ka būtībā tas ir klajš kriminālnoziegums, jeb valsts apzagšana. Es pilnīgi piekrītu raksta autorei, ka visa šīkompānija ar Fliku priekšgalā ir jāsauc pie kriminālatbildības par zagšanu. Te zog visos uzņēmumos, tad Latvenergo, tad Air Baltic, tad bankā un visu kur vien ir ko zagt. Cik ilgi mēs to pieļausim, nesodīti mūs apzagt?

+1
0
Atbildēt

0

ChaKijS 05.08.2010. 22.11

Ir taču vēlēšanu gads:)

0
0
Atbildēt

0

guna 05.08.2010. 17.38

Jāatceras, kas par putnu ir V.Legzdiņš. Kalvīša laikā viņš bija jaunizveidotā drošības analītiskā departamenta vadītājs. Un mās labi zinām kādu likumprojektu, ko sagatvoja V.Legzdiņš, centās izbīdīt cauri parlamentam tautas partija, ZZS un saskaņas partija. Tas bija drošības likums, kas izraisīja lielas politiskas problēmas arī prezidenta pilī, un beigās tomēr neizdevās. Acīmredzot šis “putns” ir iebīdīts aviokompānijas padomē, lai varētu izveidot lielizmēra “aploksni” uz nodokļu maksātāju rēķina.

+3
0
Atbildēt

2

    austrisv > guna 05.08.2010. 19.21

    Ak, lūk, kur dzirdēts šis vārds : Vigo Legzdiņš! Uh, kalvīšveidīgais no TP! Tad jau nav jābrīnās, ka zaglis, zagli atbalsta! Valsts tādiem legzdiņiem ir pie dibena. galvenais: izpatikt saimniekiem!
    Paldies, ka atsvaidzināji atmiņu!Pilnas padomes ar neliešiem no TP!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    arturs zeila > guna 06.08.2010. 00.08

    ir iāprecizē:
    – par atlaidēm ;
    RIX pēc Šlešura prasības izcepa apjoma atlaižu variantu , la zem tām varētu saņemt atlaides Ryanair un air Baltic, jo tikai tām bija vairāki reisi dienā. Sanāca, ka Air baltic apjoma atlaide vilka uz 80% no pilnas maksas, bet uz Ryanair darbojās lidostas vārdā šlešura parakstīts GH līguma pielikums ( spēkā lidz 2014). Rezultātā par šo reisu pax biļetēm piemaksā Latvijas nodokļu masksātāji. Un vel vairāk Ryanair tādai valsts kompānijai kā LGS nemaksā par pakalpojumu vispār! Ax jā, Ryanair arī sācis nemaksāt lidostai…..
    – par Air Baltic padomi;
    padomē Arnis Muižnieks ( Aviācijas departamenta vadītājs, Vigo Legzdiņš ( nejaukt ar Raimondu Lazdiņu, kurš bija drošības likuma līdzautors un tagad ir Petera padomnieks lidostā), Edmunds Krastiņš – bi. RD darbonis + kāda lēdija……

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Adolfs Gertneris 05.08.2010. 15.32

Man paziņas Somijā ļoti priecājās, ka AirBaltic pārņems Finnocmm. No sērijas – būs jauka, milzīga konkurence. Bet , kad viņi paskatījās cik maksā biļete Rovaniemi – Rīga un Rovaniemi – Berline, tad bija nepatīkami pārsteigti, ka pirmā ir dārgāka par otro, kaut gan attalumi ir nesalīdzināmi. Piedevām, kad iedevu viņiem palasīties visu , kas šeit ir publicēts par šo jako “nacionālo”aviokompāniju – viņu domas krasi mainījās un šie ta kā sagribēja savu Finncomm atpakaļ.
Tas cik nepatīkamas saskarsmes ir bijušas man ar šo kompāniju ir vesela romāna vērts.

+3
0
Atbildēt

0

griezējs 05.08.2010. 13.02

A kurš ir teicis,ka Flikam vispār ir nauda?Laikam jau tapēc nedeklarējās.

+2
0
Atbildēt

1

Uldis Šneiders 05.08.2010. 13.00

Mazliet, mazliet iebildīšu Autorei.
“Kāpēc valsts ar vienu roku iegulda…”
Ja es pareizi saprotu vārdu “valsts” raksta domas ziņā, tie esam mēs visi – valsts iedzīvotāji. Es ļoti apšaubu, ka valsts iedzīvotāji akceptētu minēto darījumu. Līdz ar to mans aicinājums būtu neteikt “valsts” – tie ir konkrēti cilvēki, tieši atbildīgi par attiecīgo nozari. Ja ir šaubas, nesaucam vārdā, jo VIŅUS “likums” laikam aizstāv vairāk.
Tas ir filozofisks jautājums, bet – ja mna nav taisnība – kas tad šai gadījumā īsti ir valsts?

+2
0
Atbildēt

0

dro 05.08.2010. 12.11

Manuprāt Bērziņa komentārs ir loģisks. Nepiekrītu, ka attaisnojama zīmola pārdošana, bet AirBaltic bankrotu nedrīkst pielaist, tā būtu katastrofa. Bērziņam arī jāsaprot, ka Šlesera atlaižu sistēma un valsts dotācijas nerentabliem maršrutiem nebija attaisnojama toreiz, vēl jo vairāk tagad.

0
-1
Atbildēt

5

    vjachiks > dro 05.08.2010. 12.59

    Cik zināms tad atlaides lidostā ir atceltas, izņemot šķiet easyjet vai rynair, kuriem bija kaut kāds mistisks papildus līgums. Par valsts dotācijām iekšzemes reisiem arī piekrītu – nekad neesmu apgalvojis pretēji. Bet iesaku painteresēties par aktīviem maršrutiem, pirms apgalvot, ka tādas tiek turpinātas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 05.08.2010. 13.21

    ‘Jūs atkal neesat informēts, Bērziņa kungs, par Rīgas lidostas atlaidēm. Vajag vairāk klausīties masu informācijas līdzekļu intervijas! piemēram, vakar Streipa kungs intervēja Rīgas lidostas padomes locekli J. Ķuzuli!
    Vakar Ķuzuļa kungs skaidri pateica, ka atlaides visām kompānijām tagad ir 80% apmērā, tai skaitā arī Rynair!!! Man nav pamata neticēt Ķuzuļa kungam, jo viņš jau noteikti nepieder pie Šlosera zēniem!!!
    Kā dzirdēju intervijā Air Baltic nenomaksā lidostas sniegtos pakalpojumus nu jau pāri par 3 mil apmērā! Starpība tā, ka Rīgas lidostas valde vismaz skatās uz uzņēmuma darbību, ne tā kā šis apšaubāmais Vigo Legzdiņš! Vai viņš gadījumā nebija advokāts un stipri kaut kā atceros, ka baigi veiklais darbonis!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    cheszz > dro 05.08.2010. 13.31

    Tātad Flikam jānopērk lidostas zīmols par šiem 3 miljoniem, un lieta nokārtota!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 05.08.2010. 13.44

    Bet Fliks jau maksāt viss negrib! Viņš prot safabricēt tikai valstij neizdevīgus līgumus un apčakarēt Latvijas tautu tāpat kā K&K!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    vjachiks > dro 05.08.2010. 14.05

    Visām kompānijām VIENA maksa. Vai tā tiešām ir atlaide vai arī vienkārši maksa?

    Ticiet vēl vairāk visam, kas rakstīts masu saziņas līdzekļos un izrādīts TV. Aizmirstiet, ka visi raidījumi un to sižeti tiek veidoti, lai piesaistītu maksimāli daudz skatītāju…un barot tiem to, ko tie vēlas – sašutumu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 05.08.2010. 10.44

Nekas jauns jau nav izdomāts. Nolaiž pa burbuli, bet pēc tam kāds ”glābējs” pa sīceni nopērk, pa ceļam vēl padarot valsti laimīgu, ka tā bez sāpēm tikusi vaļā no viena bankrotējoša uzņēmuma. Ja valdība ir tik bezzobaina, tad rezultāts likusakarīgs.

+2
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > Tane-Dane 05.08.2010. 11.07

    Atliek tikai valdības vadītājam beidzot parādīt zobus. Ar svaigiem spēkiem, pēc atvaļinājuma. Un arī brīdis tam ir vispiemērotākais. Gaidīsim. Cerēsim.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 05.08.2010. 11.13

    Ideāls materiāls bezmakaksas priekšvēlēšanu kampaņai. Veiksmi darbā Dombrovska kungs!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Tane-Dane 05.08.2010. 17.03

    Vairs neatbalsti Pēdējo partiju? Vai tavi veiksmes vēlējumi bija ar sarkasma pilnu intonāciju jālasa?
    Bet par lietu mēs nerunājam, nē? Tikai par priekšvēlēšanu aģitāciju?

    0
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 05.08.2010. 10.38

valsts pilnvarniekiem ir ne tikai jaatkaapjas bet arii jaasedz vinju riiciibas radiitie zaudeejumi.

+4
0
Atbildēt

0

Ārijs 05.08.2010. 10.02

Žetons Kamparam par to vien, ka cēlis iebildumus. Es gan šaubos par Kampara spēju novest šo pasākumu līdz kādam sakarīgam rezultātam.

+4
0
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Ārijs 05.08.2010. 10.41

    It īpaši ka tā nav Kampara cīņa – es saprotu viņa emocionālo niknumu, es tāpat jūtos – bet šeit ir jārīkojas vispirms jau Dombrovskim, izsaucot TB/LNNK un Gerhardu uz pārrunām. Paralēli ir jāiesaistās KNAB, lai noskaidrotu, vai SM amatpersonas un valsts pārstāvji airBaltic nav rīkojušies ļaunprātīgi. Kā arī zem Dombrovska esošajam MP juristu birojam ir jānoskaidro, vai nav iespējams par šo pret galveno akcionāru vērsto rīcību iesūdzēt Fliku civiltiesā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Ārijs 05.08.2010. 11.34

    Starp citu piezīme man pašam kā ātrumā komentējošajam un līdz galam neizlasošajam – Kamparam izrādās IR teikšana, jo viņš tieši šobrīd aizstāj Gerhardu, kurš šobrīd nav postenī (atvaļinājums vai kas cits, nezinu precīzi).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Ziemele 05.08.2010. 09.42

mums ir palicis nosaukums “Laima”, bet nav vairs tā kvalitāte,
mums ir palicis nosaukums “Latvijas balzams”, arī bez kvalitātes, kas rada tikai kauna sajūtu, skaidrojot ciemiņiem par sojšokolādi un netīra spirta klātbūtni uzņēmumos, kas pieder citai valstij, tāpat uz Jelgavas cukura pakām būtu jāraksta – cukura izstrādājums, bet – nopērc zīmolu un liec iekšā ko gribi

+2
0
Atbildēt

1

    austrisv > Agnese Ziemele 05.08.2010. 09.57

    Te jau nav runa par zīmolu un uzņēmumu pārdošanu citiem, bet par zīmola pārdošanu vienam mahinatoram, un tad tā paša zīmola atkal nomāšanu un milzu maksu par to !!!! Tā par nomu var samaksāt 10Reižu vairāk, nekā pārdošanas cena, jo, lūk, mahinatori izdomājuši, kā Fliks atkal var Latvijas valsti pamatīgi nokāst , jo līgumā nav ierakstīta nomas maksa!!!!!
    Latvijas valsts vairs nespēs maksāt pamatkapitālā un būs spiesta pārdot Flikam un “Raulendiem” kompāniju Air Baltic!!!!
    Veikls scenārijs!!!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 05.08.2010. 09.39

Gerhardam un Air Batic valdei, padomei ir jāatkāpjas! Gerhards vispār pēdējā laikā taisa vienu nelietību pēc otras! piemēram: tas, ka viņš atļāva lielo valsts uzņēmumu peļņu neieskaitīt valsts budžetā! Interesanti, kā labā viņš strādā! izsktās, ka labo latvijiešu labā!!!! laikam Baķka diriģē, kas Gerhardam jādara! Pārdos mūsu valsti par santīmiem visādiem Flikiem un Šlošiem un kampējiem un lembjiem!

+4
0
Atbildēt

0

laila zirina 05.08.2010. 09.27

Tagad redzēsim vai šī valsts spēj kaut vairāk kā notvert Neo un izkratīt Nagli.

+6
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 05.08.2010. 07.23

aizdomas , ka tur jau agraakais satiksmes ministru korifejs iejaukts , visu sakombineeja pirms amatu zaudeeja , tagad Flikais izpildiijis agraako norunu…Gergardam nav taadu apgriezienu.

+2
0
Atbildēt

0

vjachiks 04.08.2010. 23.06

Ko Jūs zināt par airBaltic ik dienas grāmatvedību un finanšu stāvokli? Kā, lai uzņēmums, kuram gandrīz nav apgrozāmo līdzekļu dēļ SAS negodīgas rīcības (negribēja konkurentus) izdzīvo?

Elementāri – beidzot pēc 15 gadiem jāpalielina naudas plūsma, jo savādāk 300 miljonu Eiro apgrozījumu nevar vairs pacelt. Tika piedāvāts valstij ieguldīt naudu tā, lai katram no īpašniekiem saglabājas nemainīgas daļas. Valsts izvēlējās piešķirt no savas puses tikai 15 miljonus, Fliks no savas atbilstoši ~13 miljonus. Tacu jau tad bija skaidrs, ka ar šo summu nepietiek – grāmatveži bija aprēķinājuši, ka vajag vairāk. Valsts loģiski nespēj vairāk iedot (budžeta deficīta taupība).

Fliks ieguldīt vairāk naudu tiešā veidā nevar, jo tas apdraudētu kapitāla sadali. Tāpēc tas ir izdarīts caur “darījumu”. Kamēr nav zināmi līguma nosacījumi (atpirkšanas tiesības, laiks, summa, lietošanas maksa) nekādus vērtējumus nevar izdarīt. Tas ir skaidrs katram profesionālam uzņēmējam, kompetentam ekonomistam un būtu jābūt skaidram arī objektīvi un izpēti veikt spējīgiem žurnālistiem.

+2
-8
Atbildēt

14

    janitors > vjachiks 05.08.2010. 01.17

    Viss, protams, forši – no grāmatvedības viedokļa. Apgrozījums milzīgs, operatīvie zaudējumi lieli, kapitāls par mazu, trūkst apgrozāmo līdzekļu – papildus naudu noteikti vajag.
    Bet ir daži jautājumi:
    1) Vai tu kā uzņēmuma kontrolpaketes īpašnieks tiešām pārdotu visas galvenās preču zīmes otram akcionāram?
    2) Vai tu neapsvērtu domu slēgt atsevišķus nerentablus maršrutus, tādā veidā samazinot zaudējumus?

    No kurienes Flikam nauda, protams, ir atsevišķs jautājums.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > vjachiks 05.08.2010. 09.51

    Bet, paga, paga! kad tad tos 9 miljonus Fliks iemaksās!!! Tikai līdz gada beigām taisās, jo tad droši vien tas pats Air baltic viņam to izmaksās algās,un samaksās par ši paša zīmola nomu! Tu taču redzi, ka pat maksājamā summa nebija līgumā ierakstīta!!! Tātad Fliks var prasīt 1 mil Ls ir mēnesi no Air Baltic! kurš tā raksta līgumus, un vai tāda valde un padome Latvijas valstij ir jāatmaksā, ja tā neaizstāv valsts intereses?????? Atlbildi, lūdzu!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > vjachiks 05.08.2010. 10.39

    Bērziņa kungs, naudas trūkums NAV attaisnojums, lai pārdotu svarīgāko uzņēmumam piederošo īpašumu! airBaltic bez zīmola praktiski NAV NEKAS. Arī lēmuma daļā nav absolūti nekāda detalizētāka pamatojuma – kad iets runāt pie SM par naudas trūkumu, kad ir meklēti kādi papildus varianti…

    Nerunāsim par to, ka laikā, ka šis darījums notika, Fliks vicināja pirksteļus un smaidīja, jo redziet esam peļņā pagājušogad bijuši. Wtf?!

    Sliktākajā Fliks ir SLĒPIS uzņēmuma stāvokli no galvenā akcionāra – valsts. Tu zini ar ko tas var beigties?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    vjachiks > vjachiks 05.08.2010. 10.40

    Jūs esat redzējusi līgumu pilnā tekstā publicētu, ka tik tieši apgalvojat to, kas ir vai nav līgumā ierakstīts?

    Jūs pilnīgi droši zināt, ka Fliks nav ieskaitījis naudu pilnā apjomā jau nākamajā dienā pēc līguma noslēgšanas?

    ribens – 10+ miljoni peļņa nav operatīvie zaudējumi.

    1) pārdeva menedžments. Ja es kā kontrolpaketes turētājs zinātu, ka mans uzņēmums ir problēmās un man nav skaidrs naudas, ko ieguldīt kapitālā, lai palielinātu apgrozāmos līdzekļus, tad es tikai priecātos par jebkuru veidu, ar kuru pieejamo līdzekļu apjomi tiktu uzlaboti.

    2) kuri tad ir tie nerentablie maršruti? Vai tiešām nesaprotat, ka lielākā problēma ir parāds SAS, kuram ir nenormāli procenti, kas apēd visu…parāda līgums, kas noslēgts laikā, kad SAS bija mazākuma partneris ar apzinātu domu neļaut airBaltic jebkādā veidā apdraudēt SAS pozīcijas!?!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    vjachiks > vjachiks 05.08.2010. 10.41

    Pēcis – ~30 lidmašīnas tiešām ir nekas? Saslēgti maršruta līgumi tiešām nekas? Vispār apzinaties cik grūti ir dabūt “slotu” uz Londonas, Frankfurtes vai Minhenes galvenajām lidostām?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Maija Bogena > vjachiks 05.08.2010. 12.24

    Bērziņa kungam taisnība, pieprasīt tuvāku – žurnālsitisku – izpēti par šo darījumu, pirms tā smādēšanas. Fliks katrā ziņā airBaltic ir attīstījis apbrīnojamā veidā, airBaltic VĒL ir veiksmes stāsts, arī un tieši starptautiskā kontekstā – tas galvenokārt ir Flika nopelns. Kāpēc cilvēkiem LV to tik grūti atzīt?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > vjachiks 05.08.2010. 12.31

    Bērziņa kungs, nevajag nodarboties ar demagoģiju. Tātad, ja Tu neesi redzējis, ka zaglis zog, tad viņš nav zadzis!
    bet, tas nu tā! Vakar LTV Panorāmā Vigo legzdiņš locījās, kā tārps un skaidri pateica, ka līgumā nav atrunāta nomas maksa! Vigo legzdiņš katrā ziņā ir atbildīgs, kā pats teica, par šo līgumu! Viņš muldēja, ka runājis, ka nomas maksa būšot saprātīgās cenās, kā Fliks solījis! Lūk, kādu informāciju sniedza panorāma! Tātad , Tu prasti izmanto, ka līgums nav pieejams tautai un tāpēc te var blefot! Pats noteikti esi no Šlosera zēniem!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > vjachiks 05.08.2010. 12.35

    Pareiz, pareizi, Maruta, Fliks pagājušos gadus strādājis ar pamatīgiem zaudējumiem un tad nu valstij vajadzēja iemaksāt tos 15 miljonus ar ko šos zaudējumus segt, ja jau esi tik gudra, tad pārzināsi bilanci!!!
    Nerentablie reisi uz Ventspili un Liepāju, kas katram normāli domājošam cilvēkam ir skaidrs!!!! Acīmredzot arī krīzē nekādas peļņas patiesībā nebija- viena papīru darīšana pārkrāmejot summas no vienas kabatas uz citu, bet tici vien, ja vēlies, bet nemuļķo ar to Bērziņu citus!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    vjachiks > vjachiks 05.08.2010. 12.56

    Hallo! Reisi uz Liepāju/Ventspili nekad nav bijuši Flika interesēs. To uzspieda airBaltic otrs kapitāla daļas turētājs – VALSTS! Tieši tāpēc pēc Šlesera aiziešanas šie reisi tika atcelti un cik man zināms NAV atjaunoti.

    Man nav jāblefo ar līguma nezināšanu, lai spētu saprast abu pušu argumentus.

    Un cik ilgi mēs dzīvosim policejiskā valstī, kur katrs ir zaglis, kamēr nav pierādījis, ka nav zaglis? Šis krievu anarhists vislabāk apraksta šādu filozofiju savā video – http://www.youtube.com/watch?v=13FaKsuYApk un jāsaka, ka tas ir nožēlojami.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > vjachiks 05.08.2010. 13.10

    Nu ja, reiss uz Dubaju arī bija nerentabls un tika atcelts, tiklīdz Šlesers bija apciemojis šo skaisto valsti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > vjachiks 05.08.2010. 13.13

    Jūs, Bērziņa kungs, neko neesat dzirdējis un arī redzējis ziņas vakar Panorāmā!!!! Vēlreiz saku, ka, V. Legzdiņš, kurš ir Air Baltic padomes priekšsēdis, skaidri pateica,, ka Fliks neko vēl no tā zīmola pārdošanas nav iemaksājis valstij!!!! Tos 9 mil viņš līgumā uzrakstījis, ka maksās līdz 31. decembrim 2010 gadam!!!!! Pie tam summa līgumā par nomas maksu, ko valsts tagad būs spiesta maksāt, nav norādīta!!!!Tā tā sakot ir, pēc legzdiņa teiktā, saprātīgas cenas apjomā, jo Flikam saprātīga cena ir miljoni! Vēlreiz paskatieties atkārtojumā Panorāma ziņas!!!! Lūk, tā!
    Zaglis ir zaglis, ja viņš zog, jo mūsu valstī tiesā tikai mazos zagļu, jo likumi sakārtoti tā, ka lielos ceļ un atkal grib celt amatos!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    vjachiks > vjachiks 05.08.2010. 14.08

    Kopš kura laika par to, ko airBaltic pārdot Flikam, Flikam būtu jāmaksā valstij? Valsts tagad būtu pārdevējs, vai airBaltic tomēr?

    Parādiet man kaut vienu valsts pārstāvi kādā no uzņēmumu padomēm, kurš skaidri zina par visiem operatīvajiem grāmatvedības datiem. Viss, ko Legzdiņš dara ir savas ādas glābšana tipiskā pašsaglabāšanās instinktā – ko Jūs man prasiet, viņš ļaunais.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > vjachiks 05.08.2010. 14.54

    Un cik ilgi mēs dzīvosim policejiskā valstī, kur katrs ir zaglis, kamēr nav pierādījis, ka nav zaglis?
    ______________________________
    Diemžēl, mēs dzīvojam policejiskā valstī, kur visu nosaka zagļi. To spilgti paradīja notikumi ar Gulbi.
    Vai tad jūs nezinat stāstu par ganu, kurš maldnāja ciema iedzīvotājus, ka vilks aitās? Kad tiešām reiz vilks sāka plēst aitas, palīgā neviens nenāca. Šinī portālā bebri nedzīvo, kuri atbalstītu zīmola “pārdošanu”:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > vjachiks 06.08.2010. 12.12

    Bišķi papētīju to “Frīmena kanālu”.
    Berzin kungam kājas aug no kurienes?
    No virtuālās brigādes?

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 04.08.2010. 23.01

Varu saderēt, ka neviens nelidos un neviens nekritīs, viss būs likumīgi, muļķuzemē visi pamazām norimsies, un tauta atkal nobalsos par lielākajiem nacionālajiem patriotiem – TB.
Jo šinī valstī to pašu valsti neslauc, pie kam pilnīgi atklāti, tikai galīgākie “botāniķi”, un ne TB,ne PLL, ne Gerhards, ne Fliks un pārējie, kam TB un Gerhards kalpo, un ne jau par “pliku paldies”, dabīgi, pie tādiem nepieder.

+3
-1
Atbildēt

5

    P_Dancis > mary75 04.08.2010. 23.38

    Ja tu Latviju sauc par muļķuzemi, tu pats pēc šīs loģikas esi muļķis un tavas domas – muļķīgas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.08.2010. 07.42

    Jā, un ja kādu nosauc par aunu, tam noteikti jāaug ragiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 05.08.2010. 07.58

    Aun, vai tu nesaproti, ka tavi metaforiskie izteikumi var aizskart citus Latvijas iedzīvotājus?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.08.2010. 10.50

    > otra puse,
    Tos labos, nē? Pretstatā visiem pārējiem, kas apriori tad iznāk sliktie.
    Oponenta nosaukšana par aunu liecina par smalku empātijas pilnu personību, labo manieru skolotāj’ :))))))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 05.08.2010. 14.10

    Dzera nosaukšana par aunu bija atbildes reakcija krištopaniskajai visu Latvijas iedzīvotāju nosaukšanai par muļķiem. Mēs varam diskutēt par lielas vai lielākās daļas latviešu saprāta pakāpi, bet veselas sabiedrības grupas nonivelēšanu uz vienu stereotipu tolerēt nedrīkst – pat, ja tā ir metafora. Ja vēl šis spārnotais apzīmējums parādītos vienā vai divos ierakstos. Bet tas Dzerim jau ir kļuvis par principu. Var saprast vilšanos savā tautā, bet šādi apzīmējumi visu sapīlē tikai vēl vairāk.

    Jebkurā gadījumā šis apstāklis nemaina manu cieņu pret Dzera valstiskajiem uzskatiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Vilkaste 04.08.2010. 22.49

Shēma tā pati, kas ar “Ventspils naftu”!

+2
0
Atbildēt

0

Ziiime 04.08.2010. 22.27

Blēži kad vienreiz samaksās par sevi, arī žīdmasonu sorosītiem tak vienreiz jāsaprot, ka nebirs no debesīm uzvara vēlēšanās

0
-10
Atbildēt

1

    mary75 > Ziiime 04.08.2010. 23.33

    Kurš tad tev tur ir tas “židomasons – sorosīts”, Gerhards, vai?
    Galīgi visu esi sajaucis, viņš taču ir “latvieti, nepadodies” un patriots.
    Cita lieta, ka kalpot viņš gatavs visiem, gan sorosītiem, gan antisorosītiem, gan krieviem, gan PLL, gan Flikam, kurš tik maksā.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Romanovskis 04.08.2010. 22.03

Ko kaucat? Arī zīmols ” Latvija ” sen kā nopārdots.

0
-6
Atbildēt

0

runivs 04.08.2010. 21.31

Zīmola pārdošana ir slieksnis, kas visiem šī darījuma veicējiem un uzraudzītājiem prasa uzņemties atbildību un atkāpties no amata – tas attiecas gan uz politiski atbildīgo ministru Kasparu Gerhardu (TB/LNNK), gan valsts pārstāvjiem airBaltic padomē, gan pašu Fliku. Viņu rīcība pelnījusi arī tiesībsargājošo iestāžu pārbaudi (pirmais tests jaunievēlētajam ģenerālprokuroram Ērikam Kalnmeijeram).
++
PRECĪZI!
Tā būtībā ir ņirgāšanās par valsti un nodokļu maksātājiem. Pirms neilga laika Gerhards uzstāja, ka nepieciešams no valsts budžeta ieguldīt pārdesmit milj.ls airBaltic pamatkapitālā.
Ļoti neglīta rīcība bija arī Krievijas Jaunā viļņa balagāna sponsorēšana ar 50 000 EUR.

+25
0
Atbildēt

0

varrvara 04.08.2010. 20.25

Pēc pašas elementārās pārvaldības loģikas – valsts pilnvarniekiem padomē ,,jālido,,. Ķļūda jālabo pašā tās rašanās sākumā un vainīgie jātiesā!!!!
…satiksmes ministrs gatavojas pēcpolitikas darbam. Laikam jau spīd kāds atbildīgs amats blakus Demakovai!

+28
0
Atbildēt

0

janitors 04.08.2010. 20.13

Šis ir TAS gadījums, kad praktiski nedrīkst neatlaist AirBaltic padomi un Fliku. Trakākais gan ir ar Gerhardu – pēc būtības arī viņš ir jāmet nost no amata, taču tas automātiski nozīmē valdības krišanu.
Neko darīt – ārkārtas vēlēšanas nav gluži pats sliktākais, kas var notikt ar šo valsti.
Te nedrīkst būt nekādu kompromisu.

+16
0
Atbildēt

1

    itommy_ > janitors 04.08.2010. 20.18

    Es nedomju, ka tas automātiski nozīmētu valdības krišanu. Suns parasti zina, ko ēdis.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

itommy_ 04.08.2010. 20.08

Kurš tad viņu atkāpinās? Aijā žūžū lācītis?

+2
-15
Atbildēt

1

    ♣Shaggy♣ > itommy_ 04.08.2010. 22.51

    Kampars pieteiks badastreiku tik ilgi kamēr Fliks neatkāpsies :)
    Žēl, 1 izcila politiķa būs mazāk.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

dro 04.08.2010. 20.00

Manuprāt te pirmām kārtām prasās ne Kampara, bet Dombrovska iejaušanās. AirBaltic var izvērsties par vēl vienu Parex šoku ar katastrofisku belzienu jau tā zemajam Latvijas valsts starptautiskajam prestižam. Ja bankrots, tad cik cilvēki zaudēs labi apmaksātu darbu, kas notiks ar tūrisma nozari u.t.t.. Kad beidzot no blēžiem tiks prasīta atbildība?

+29
0
Atbildēt

0

ChaKijS 04.08.2010. 19.58

Ta ta jaunums, tas jau sen bija zināms, ka ir noticis šāds darījums tikai jautājums kāpec tas ticis celts gaismā tieši tagad? Nav noslēpums, ka šajā valsti var nopirkt visu un visus. Kupi pradaj, filozofija jau sen ir šīs valsts kultūras pamatā.

+2
-3
Atbildēt

1

    dro > ChaKijS 04.08.2010. 20.02

    jau sen bija zināms, ka ir noticis šāds darījums tikai jautājums kāpec tas ticis celts gaismā tieši tagad?
    _______________________
    Vai nu viens vai otrs – zināmas lietas nav “jāceļ gaismā”, par tām jāsoda:)

    +14
    0
    Atbildēt

    0

tgruntmanis 04.08.2010. 19.52

..ir taču KONKRĒTAS personas kuras lēma par šo ”darījumu”!!!..varbūt Kamparam nevajag ”grābstīties pa gaisu” bet ierosīnāt kompenentām iestādēm izvērtēt ŠO personu darbību!!!

+17
0
Atbildēt

2

    varbūt ka tā > tgruntmanis 05.08.2010. 08.30

    Vienkārši Kamapara kārtējais PR tracis. Manuprāt kompānijas pārstāvis ir paskaidrojis, kāpēc tracīs ir nevietā. Kampars toč Minhauzens

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > tgruntmanis 05.08.2010. 09.44

    Bimbo! tik atkla’ti aizstāvi valsts nozadzējus???? Ne jau Kamparas var visu redzēt, jo atbildīgais par Satiksmes ministriju tomēr ir Gerhards!!!!! Vai tad nē! Gerharda paspārnē nu jau vairākkārt notikušas visādas nelietības. Nav jau brīnums, ja valde Air Baltic un Rīgas lidostā ir šlosera šofera dēli!!!
    Man jau sen bija skaidrs, ka Šlosis tāpēc negribēja par satiksmes ministru Kristovski, ka baidījās , ka šis cilvēks gan kontrolēs satiksmes ministriju, ne tā kā Gerhards! Skat, un zagšana notiek, mēgina gan pa kluso, kā jau tas šlosim ierasts!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam