Politiskā bilance 2006 – 2010

28

Komentāri (28)

madridbet giriş 15.04.2022. 00.19

Masum 04.02.2022. 20.05

Masum

[…]please pay a visit to the sites we adhere to, like this 1, as it represents our picks in the web[…]

0
0
Atbildēt

0

child porn 21.01.2022. 16.29

Politiskā bilance 2006 – 2010

https://2ip.ru/domain-list-by-ip/?pageId=3

0
0
Atbildēt

0

elexusbet 09.01.2022. 01.17

Politiskā bilance 2006 – 2010

https://www.641partners.com/project/aurora/

0
0
Atbildēt

0

keikoo 03.08.2010. 23.48

Bilžuks pa pirmo – tā saplaisājusī politrealitātes fasāde, kur cenšas ar PR trikiem par visām varītēm aizmālēt… Desmitniekā… :D

+4
0
Atbildēt

0

lailabidzane 03.08.2010. 23.37

.
Savulaik grāmatu, no kuras katram kārtīgam studentam bija jāapgūst vienīgās un vadošās vēsture, to pašu studentu slengā sauca par ķieģeli. Un, ja sprieda pēc apjoma un svara, tad tas nebija pārspīlējums.
Jaunāko laiku politisko veidojumu “vērtējuma” kvintesence IR padevusies dzeris49:
“Jā, fakti it kā visiem zināmi.
Tie ir skaidri simtomi totālai politiskai korupcijai un valsts nozagšanai.
Kas ar to nodarbojas – arī zināms – TP, LPPLC, TB, ZZS.
Kas pret to cīnijās, kā nu varēja, arī zināms – JL.”.
Pēc apjoma un svara šīs rindiņas par ķieģeli nenosauksi. Toties ir kāda cita līdzība ar to laiku “gara darbu”. Pārliecība par vienīgo patiesību. Vienīgo politisko patiesību. Pārliecība kā ķieģelis.

0
-4
Atbildēt

8

    lailabidzane > lailabidzane 03.08.2010. 23.44

    .
    Un tagad par + un -.
    Pirmkārt, pietiekams skaits “-” IR pavisam labs apstiprinājums komentētāja spējām šaubīties. IR vērā ņemami autori, kuri šaubīšanos identificē ar spēju domāt.
    Otrkārt, “-” te IR pelnījis katrs, kurš neslavē vienīgos pareizos, un negāna visus citus.
    Pavisam vienkārši. ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > lailabidzane 04.08.2010. 09.13

    Zināmā mērā Tev, kolēģi, var piekrist, bet ne jau plusu dēļ rakstām. Kas attiecas uz pareizu vai nepareizu partiju: manuprāt arī IR un iepriekš Diena vāji vai nemaz ne- argumentē Vienotības kompānijas pareizumu vai gudrību. Izskatās maķenīt infantili, bet – tā kā TP, LPP, LC, TB, ZZS ir sliktās, tad JL vai PS nekas cits neatliek, kā būt labām.
    Joprojām uzskatu, ka pa pārītim īstu politiķu ir katrā partijā, bet arī viņiem ir kādas nebūt intereses vai apsvērumi, kas liedz atšķirties vai radīt īstu ilgtermiņa un konkrētu valsts politiku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 04.08.2010. 09.21

    .
    “..nekas cits neatliek..” IR gan izcili precīzi, gan labskanīgi!
    Jāatzīst, ka centos noturēties nekascitsneatliek labuma apoloğēta striktajos kanonos, jo citēšana dod ne tikai guvumu, bet uzliek arī zināmu atbildību!
    ;))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 04.08.2010. 09.46

    Var jau sarežģīt vienkāršas lietas un filozofēt un rezonēt par jebkuru tēmu, un arī par jēdzienoem – kas ir labs, kas ir slikts, cik tas viss ir relatīvs, utt.
    Bet, fakti paliek fakti, tos neredzēt var tikai aklais vai tāds, kurš negrib redzēt.
    Un fakti ir tādi, ka šī te PLL, TB, ZZS koalīcija radījusi korumpētu valsti, kuras institūcijām pilsoņi neuzticas.
    Nesākšu uzskaitīt visus skandalozos lēmumus, ko tā pieņēmusi.
    Un to nesaka dzeris, bet, starptautiskie eksperti un sociologi.
    Tā ka tā nav “vienīgā patiesība”, tas ir situācijas raksturojums, kas izriet no faktiem, saprotams, daudziem nepatīkams, bet, absolūti objektīvs.
    Var jau, saprotams, teikt – bet es to neatzīstu, bet, tas neizklausās origināli, drīzāk, smieklīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > lailabidzane 04.08.2010. 09.54

    Jā, piekrītu, ka brīdī, kad sākam likt ‘-‘ ieslēdzas kritiskā domāšana, kura ir ļoti aktīvs domāšanas process.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 04.08.2010. 11.36

    .
    Tu, dzeris49, esi izcils tānevajadzējadarīt kritiķis, iepretim tam, ka tāvajadzējadarīt paliek līmenī “kā nu varēja”…
    Paskaties pats, Tavā pēdējā komentārā atkal uzsvars uz nepareizajiem. Par tiem Tev IR ko teikt. Daudz un dikti IR ko teikt.
    Bet kā tad ar pareizajiem? Vai viņi neko nav paveikuši, ka Tava “bazūne” klusē?

    P.S.
    Par to “absolūto objektivitāti” patiešām bija smieklīgi! :))) :))) :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 04.08.2010. 13.34

    “Manējie” kļūdījušies, bet, atšķirībā no tavējiem, ļaunprātībās nav pieķerti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 04.08.2010. 13.43

    .
    Vai IR arī tādi gadījumi, kad tavējie nav kļūdījušies, ko? ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 03.08.2010. 21.54

Delna diemžēl neprognozē to, ka nākamā Saeima maz atšķirsies no šīs. Kas attiecas uz valsti un korupciju: šī sistēma lieliski darbojas ar likuma atbalstu un neredzu nevienu deputātu, kur nu vēl partiju, kas gribētu to mainīt.
Kas attiecas uz likumiem, joprojām uzskatu, ka to ir par daudz, tie ir sarežģīti un pretrunīgi un normālam pilsonim nesaprotami. Piemēram, tas pats iepirkumu likums pieļauj formālu tā izpratni un lieku naudas šķērdēšanu.
Delnai vajadzētu arī saprast to, ka liela daļa neatbalsta, bet saprot politiskās vides greizumu un kāri pēc sava labuma. Bet nevr gribēt to mainīt ar plakātiskiem saukļiem un paraugprāvām.

+1
-4
Atbildēt

0

itommy_ 03.08.2010. 15.12

Man jau nu labpatiktos redzēt ne tikai to, cik viens vai otrs kandidāts ir zaglīgs/nezaglīgs, bet arī kompetents/diletants. Pareizāk sakot, ne man redzēt, bet man zināt, ka pūļa vēlētājs to redz īsi pirms balsošanas. Tomēr pieļauju, ka bilde būtu tik bēdīga, ka teju vai visiem kandidātiem nāktos teikt nē. Ko šajā situācijā var darīt Delna? Es domāju, neko īpašu īstermiņam. Bet šī pieredze būs ļoti noderīga gadījumam, ja drīz pēc šīm sekos ārkārtas vēlēšanas. Tad Delnas akcijai ar kandidātu iepriekšējā “veikuma” analīzi un atgādinājumu būtu jau lielāks svars, jo tautas kalpiem pamazām sāks pielēkt, ka būt par zagļa pastnieku vai bļāvējas pogasspiedēju nav smuki.

+3
-6
Atbildēt

2

    mary75 > itommy_ 03.08.2010. 15.18

    Tas jau nav Delnas kompetencē – vērtēt profesionalismu.
    Bez tam daudziem aborigēniem jau pati Delna ir kā bullim sarkana lupata.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > itommy_ 03.08.2010. 15.47

    Es piekrītu Andreja Zviedra viedoklim. Delnai viennozīmīgi ir liela teikšana ilgtermiņā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 03.08.2010. 14.58

Jā, fakti it kā visiem zināmi.
Tie ir skaidri simtomi totālai politiskai korupcijai un valsts nozagšanai.
Kas ar to nodarbojas – arī zināms – TP, LPPLC, TB, ZZS.
Kas pret to cīnijās, kā nu varēja, arī zināms – JL.
Sekas tam – visiem acīmredzamas.
Iespējamā prognoze, ja viss turpināsies tādā garā – labākajā gadījumā – nīkuļošana un strauja iešana banānvalstiņas virzienā, sliktākajā – valstiskuma zaudēšana.
Un tagad mīkla – kurā valstī kopējais to partiju reitings, kas 20 gadus ieturēja šo banānvalstiņas vektoru, 1,5 – 2 reiz lielāks par tās apvienības reitingu, kura grib attīstīties eiropeiskā virzienā?
Un kā jūs noraksturotu šīs valsts pilsoņu vairākumu?

+13
-1
Atbildēt

0

Ziemelnieks 03.08.2010. 14.53

Tāpēc es saku, ka jātaisa apvērsums un vēlēšanu dienā, lai tauta paliek mājās :) Kāpēc MUMS atkal būtu jāievēl šie paši vecie roņi? Protams, nevar noliegt, ka daļa no tiem ir derīgi un lietojami, bet kopumā viss, kas bija minēts šajā rakstā, man uzdzen nelabumu!

+2
-16
Atbildēt

8

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 03.08.2010. 15.08

    Vai, paldies mīlīši, ka Jūs mani tā mīlat ar saviem ‘-‘. Galvenais, ka izlasījāt un novērtējāt.

    Jūs zinājāt, ka arī kritika ir laba prakse no kuras mācīties :))) Atzīstiet taču, ka visi neesam perfekti!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ziemelnieks 03.08.2010. 15.15

    Nevērtē jau jūs, vērtē jūsu komentāru – piekrīt tam, vai nepiekrīt.
    Manuprāt, neiešana vēlēt būtu tāda bērnišķīga rīcība, kas nedotu it neko pozitīvu.
    Saeima jau zina tautas attieksmi, pēc sava reitinga – ap 5%, un, vai tad tur tas kādu satrauc?
    Bez tam, ne visi tur, tomēr, vienādi, jābalso par mazāko ļaunimu, ja ne savādāk, jo nebalsojot jūsu vietā visu izlems radikāļi un nozombētie ar reklāmu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ziemelnieks 03.08.2010. 15.50

    =>Personālatlase
    Komentārus vajadzētu rakstīt pēc vēlmes paust savu viedokli un idejas nevis, lai pelnītu “+” vai “-” pašapziņas celšanai :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 03.08.2010. 15.54

    Pilnīgi piekrītu :) Tāpēc nemaz to neņemu vērā vai bija + vai -, bet galvenais, ka pateicu, ko domāju :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ziemelnieks 03.08.2010. 16.06

    jātaisa apvērsums un vēlēšanu dienā, lai tauta paliek mājās :)
    _________________________________________________________________
    Citiem vārdiem latviešiem sava valsts nav vajadzīga, lai to savāc tie, kuri šeit valdīja līdz 1991. gadam, kad “viss bija bez maksas un ne par ko nebija jādomā”. Mēs negribam domāt, mēs gribam kalpot kā simtiem gadu:)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 03.08.2010. 16.12

    Ar vārdu Tauta es nedomāju tikai latviešu valodā runājošos, bet arī krievvalodīgos!!!!!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mantins7 > Ziemelnieks 03.08.2010. 17.39

    Kāpēc tik gari – “latviešu valodā runājošos”, ja jau ir “krievvalodīgie”, tad lai iet arī “latviešvalodīgie”. ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 03.08.2010. 17.40

    :))) ja tev tā labpatīk :)))))))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam