Iedzīvotāji Latvijas dalību NATO vērtē augstāk

27

Komentāri (27)

andrejs_kirsis 01.08.2010. 16.56

Godīgi runājot, 2 iespējas jau tikai bija – mesties krievu lāča apkampienos, no kuriem laimīgi ne pārāk sen atbrīvojāmies, vai NATO. Trešās nav un nebūs. Tāpat kā “veļikaja i moguščestvennaja ģeržava”. Vai tas Urbanovičs tiešām tik dumjš, ka kurina krievos nostaļģiju?

+10
-1
Atbildēt

1

    janisvinodis > andrejs_kirsis 01.08.2010. 17.39

    Urbanovičs nav dumjš, bet viltīgs kā 100 indiāņi. Viņš runā savam elektorātam saprotamā un pieņemamā valodā. Skumji ir tas, ka viņa atbalstītāju rindas papildinājuši tie, kuri vīlušies tā saucamajās ”Latviskajās” partijās.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 01.08.2010. 16.47

Par aptaujas datiem nebrīnos, jo brīnums būtu tad, ja krievvalodīgie vairāk atbalstītu dalību NATO nekā latvieši!Tomēr brīnums, ka tikai 52% atbalsta, bet liela daļa nesaprot, ka bez dalības NATO mēs būtu krievijas rupji despotiskajos apkampienos, tāpēc SC tagad tik maigi dūdo , bet tas tikai līdz vēlēšanām. Pēc tam tie parādītu savu īsto dabu! Dod Dievs, lai latvieši saprot kas ir kas!

+8
-1
Atbildēt

1

    astra_ozo > austrisv 01.08.2010. 17.52

    `Diemžēļ tādu ir daudz. Kad 2 gadu laikā Afganistānā iet bojā viens profesionāls karavīrs, kuŗš šo profesiju ir izvēlējies brīvprātīgi, tad tā ir baisa traģēdija, vainīgs amerikāņu imperiālisms, NATO – (ko mēs tur darām??? ) un sliktie latviešu politiķi. Kad pa pusvasaru savas pārgalvības, veselības problēmu vai šņabja dēļ noslīkst 100 cilvēku – nu tas tā – kam negadās…
    Ar ko tie ļautiņi domā?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 01.08.2010. 15.29

Es arī domāju līdzīgi, ja pirms iepriekšējām vēlēšanām ar saukli “latvieti, nepadodies” gāja, pārsvarā, t.s. “latviešu” partijas, tad tagad ar ko līdzīgu izceļas Urbanovics.
Vai viņš to dara apzināti, vai aiz muļķības, grūti saprast, katrā ziņā, viņš ir aizskaris ļoti jūtīgu jautājumu un sabiedrību radikalizējis, saprotams, tā sabiedrību, kas seko līdzi politikai.
Un diezin vai SC vajadzēja to darīt, pieaug ne tikai atbalsts NATO, bet, arī TB/VL reitins, latvieši pat aizmirsuši TB iepriekšējos grēciņus, un cik tur, 8%, jau atkal gatavi balsot par Batjku, Dobeli un Tabūnu, it kā nebūtu Vienotība, kura, manuprāt, būtu daudz pieņemamāka.
Beigu beigās var sanākt, ka. taisni savu populistisku paziņojumu un divdomīgās retorikas dēļ SC var atkal palikt aiz borta.
Un, droši, ka nekāda Biškeka nebūs, Urbanovics, saprotams, gribētu vairāk varas, bet, nekad neriskēs zaudēt to, kas ir, viņš jūtas pietiekami komforti, tāpat, kā arī vairums krievu, kuru vārdā viņš uzstājas.

+15
-2
Atbildēt

18

    buchamona > mary75 01.08.2010. 16.28

    ja pirms iepriekšējām vēlēšanām ar saukli “latvieti, nepadodies” gāja, pārsvarā, t.s. “latviešu” partijas, tad tagad ar ko līdzīgu izceļas Urbanovics. +++ varētu domāt, ka SC ir nodibinājusies tikai vakar :)) Viņi un viņu elektorāts kopš “dzimšanas” ir tādi kādi viņi ir un nekad Latvijā citādi nav bijis, kā “viņi un mēs”. Ilūzija par iespējamu mierīgu līdzāspastāvēšanu, tas ir bīstams pašapmāns. Bet sauklī “latvieti nepadodies” es neredzu nekā “peļama” :) Gluži otrādi, ja migranti no laika gala savu partiju programmās runā par “pilsonību visiem” un divām valsts valodām, tad tikai ar lozungu “latvieti nepadodies” mēs varam izdzīvot kā tauta savā valstī

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > mary75 01.08.2010. 16.52

    >>> …8%, jau atkal gatavi balsot par Batjku, Dobeli un Tabūnu
    =====
    Jānis Straume nav kandidātu sarakstos. Sk. http://bit.ly/9gnHlV .

    >>> it kā nebūtu Vienotība, kura, manuprāt, būtu daudz pieņemamāka.
    =====
    Vēlētājs visdrīzāk balsos par tiem, kuri kādā svarīgā punktā atšķiras no citiem, nevis ir tikai “pieņemami”. Apvienība VL+TB ir skaidri pateikusi, ka nepiekritīs Saskaņas Centram valdībā, atcels pastāvīgās uzturēšanās atļaujas pseidoinvestoriem (grozījumi Imigrācijas likumā). Daudzi citi laipo, izvairās un nesaka ne jā, ne nē. Pat Kristovskis slavē SC, kad viņam jautā, pie kādiem nosacījumiem var/nevar veidot koalīciju ar Urbanoviču. Sk. J.Ikstena analīze – http://bit.ly/aQ3dWS .

    Ja “Vienotībai” būtu skaidrs redzējums kā panākt bezdeficīta budžetu, uzlabot valsts ārējo drošību, stiprināt cilvēkresursus, vai par citu būtisku jautājumu, tad viss būtu OK. Bet tagad vienīgais viņu vēstījums – “mums nav jāpiepūlas, jo Tev, vēlētāj, tāpat nav citas izvēles”.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > mary75 01.08.2010. 17.06

    Tev taisnība, Kalvi. Vēlēšanas bezizvēles situācijā. Labi zinot, ka ar min % naudu aizdos tikai VD, jo pārējie steigsies izsaimniekot gan to kas, palicis, gan saņemtos kredītus.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > mary75 01.08.2010. 18.11

    “mums nav jāpiepūlas, jo Tev, vēlētāj, tāpat nav citas izvēles”.
    ……………………..
    Precīzi! Un atbalsts Vienotībai turpinās samazināties! Nu ko, čekistiene Sarmīte ir panākusi savu, Jaunā laika reitings ar Repši un bez piseniekiem bija augstāks, nekā patreizējam politisko protitūtu prostitūtu rosolam. Tautas fronte tika saskaldīta, Diena saskaldīta, Jaunais laiks saskaldīts! Čekista sapnis!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.08.2010. 18.45

    Kalvis Apsītis – ja Straume nav kandidātu sarakstos, tas nenozīmē, ka viņš tur neko nenosaka.
    Un pietiek, ka tur ir tādi klauni kā Tabūns ar Dobeli, lai šo partiju vispār neņemtu nopietni.
    Un ko tādu, izņemot retoriku, tā VL ir izdarījusi?
    Aizgājusi kopā ar blēžu partiju – TB?
    JL un citi, kas ir VIenotībā, ir izdarījuši ko reālu, tur ir dažādi cilvēki, bet, ir tādi, kam var uzticētis, un kam ticēt tai TB/VL?
    Un kapēc?
    Tāpēc, ka viņi skaļāk par visiem deklarē, cik ļoti lieli patrioti?
    Ar kādām tiesībām viņi uzņemas vienīgo īsteno patrotu lomu?
    Tiešām jābrīnās, cik viegli daži atkal uzķeras uz tukšu retoriku, un atkal nobalsos nevis par tiem, kas reāli ko izdar;ījuši, bet, par tiem, kas visskaļāk bļaus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.08.2010. 18.54

    tam riņķī apkārt – “…ilūzija par mierīgu līdzāspastāvēšanu ir bīstams pašapmāns…”
    ——————————————————
    Un kādi būtu priekšlikumi?
    Kādu citu izeju tu redzi, dzīvojot vienā valstī?
    Varbūt, sākt pilsoņu karu?
    Vai deportācijas?
    Kuro reizi rakstu, bet, uzrakstīšu vēlreiz, ka nav citas izejas, ka mierīga līdzāspastāvēšana.
    Patīk tas kādam, vai nepatīk, bet, tas beidzot ir jāsaprot.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.08.2010. 19.31

    Kalvis Apsītis – vēl aizmirsu, par to, ka Kristovskis pieļauj sadarbību ar SC – tas liecina tikai par to, ka Kristovskis sācis domāt reāli.
    Un tu kā gribētu – valdībā Vienotība un SC, vai valdībā PLL un SC, un Vienotība opozīcijā?
    Varbūtība ļoti liela, ka būs tāda izvēle.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > mary75 01.08.2010. 20.23

    SC nevar saņemt 51 vietu – viņu elektorāts ir aptuveni 25%, kā tas jau vairākkārt agrāk ir pierādījies. Pat kopā ar PCTVL+PLL nebūs vairākuma. Ja “Saskaņas centrs” arī nonāks valdībā, tad acīmredzot viņiem šo iespēju sagādās kāda latviešu partija.

    Kamdēļ mums jāstrīdas, ja ZZS, “Vienotībai” un VL-TB programmas atšķiras tikai ar niansēm. Pat PLL, lai cik slikta nebūtu, tomēr nedraud ar Biškeku un neatzīmē 13.oktobrī Rīgas “atbrīvošanu”, kā to dara Ušakovs. Domāju, ka koalīciju ļoti labi var izveidot bez “Saskaņas centra”. Ir jāizbeidz latviešu partijām savstarpējais kanibālisms.

    Jāizsludina 10 gadu moratorijs uz visām izmeklēšanām saistībā ar Lemberga pagātni, un mēs pārliecinātos, ka ZZS ir daudz dabiskāk sadarboties ar “Vienotību” un VL-TB, nevis ar Ušakovu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > mary75 01.08.2010. 23.09

    es arī brīnos par nespēju pieņemt realitāti. Kā cirvji – ar SC nekad, labāk lai Latvija iet galīgi postā, paliksim bez iespējas to bremzēt, toties paši extāzē par savu principialitāti. Bet varbūt mazāks ļaunums Latvijai būtu atlaist Lembim pagātnes grēkus un tad V iet ar veco žurķi?
    Un tad miers no SC un AŠ uz 4 gadiem… Sapnis…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > mary75 02.08.2010. 00.01

    >>> Un tad miers no SC un AŠ uz 4 gadiem… Sapnis…
    =====
    Z.A.Meierovics esot jaunajā gadā uzsaucis vienu vienīgu tostu – pateicies liktenim par iespēju vēl vienu gadu nodzīvot neatkarīgā Latvijas valstī. Atšķirībā no Anglijas vai, teiksim, Krievijas, mēs vēl nevaram uzskatīt Latvijas pastāvēšanu par pašsaprotamu. Nesenie grozījumi imigrācijas likumā, 9.maija okupācijas svinēšana, necieņa pret latviešu valodu…

    Ja šo 3 pazīmju (imigrācijas veicināšana, vēstures falsifikācijas, statuss krievu valodai) nebūtu, man pret SC nebūtu nekādu iebildumu – tā būtu parasta oligarhu uzturēta partija ar populistisku retoriku – apmēram Šlesera līmenī. Pašlaik tas ir destruktīvs spēks. Tāpat kā daudziem bija iebildumi pret Ā.Hitlera nosaukšanu par kancleru 1933.g., jo tas nozīmēja nevis tikai neefektīvāku pārvaldi, ko varētu pārdzīvot, bet gan valsts bojāeju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > mary75 02.08.2010. 00.17

    man pret SC ir vislielākie iebildumi, kādi vien var būt! Redzēt negribu Vienotību kopā ar SC, protams. Bet te taču jautājums, kā izvairīties no VISsliktākā scenārija – lāča ķetnās pa taisno, nevis par to, kas būtu tiešām labi, kas patiktu! Ko tad, bāzt galvu smiltīs un sapņot, ka labuļiem būs 51%?
    Un ko tad 3.oktobrī iesāksim?
    Bet nu tautā runā, ka Lembis fiksi sašķels Vienotību, t.i., atbrīvosies no PS. Varētu būt tāds “mīlīgs” ultimāts Ēlertei&Co – ja aizvāksieties no V, tad Lembis piekrīt taisīt valdību ar V., glābt valsti no Krievijas ķetnām. Oi, kur sarežģīta izšķiršanās ēlertistiem, tas gan būtu reāls tests viņu lovei pret Latviju… nesagarlaikosies

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 02.08.2010. 00.42

    Dzerim – :) Mūsdienas Latvijas apstākļos “latvieti nepadodies” nenozīmē lauzt bruģi un dauzīt logus. Nav tādu tradīciju. Mūsu apstākļos šis sauklis nozīmē aktīvi izmantot savas LR pilsoņa tiesības, lai aizstāvētu tos pamatus uz kuriem balstās mūsu valsts – valodas, pilsonības likumi, uz Rietumiem orientēta ārpolitika, dalība NATO. Un to var realizēt tikai maksimāli norobežojot SC elektorātu no jebkurām lēmēj un izpildvarām, jo viņu politiskie mērķi ir gluži pretēji. Pie reizes gribu piebilst, ka ekonomiskas dabas jautājumi arī ir politika. Cik lasu Tavus pēdējā laika komentus, pat tu esi sapratis, ka ar SC elektorātu nav iespējama nekāda sadarbība :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > mary75 02.08.2010. 00.53

    Ja mees ceram uz siim veleeshanaam, kaa garantu atjaunotnei, tad ir divi iespeejamie rezultaati, kas dot nepaarprotamu signaalu “vecajiem politikjiem”.

    1. ja Vienotiiba ieguust skaidru pirmo vietu starp partijaam, kad vinjus vienkaasrhi nav iespeejams apiet. Preteejaa gadiijumaa notiks, tas, kas biezi peec veleeshanaam. Atrodas 101 iemesls kaa izkombineet “vajadziigo” koaliiciju. Pat tie pahi teevzemieshi savaa laikaa Riigas domee ar Bojaara sociaaldemokraatiem.
    2. Ja PLL tiktu “izsvilpta”, tas buutu pirmais gadiijums, kad veeleetaaji tieshaam skaidri nosodiitu politikjus, kuru uzticiiba ir zaudeeta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 02.08.2010. 07.05

    Manuprāt, par sadarbība ar SC būtu mazāks ļaunums, nekā sadarbība ar PLL.
    Un nekādu valodas un pilsonības likumu viņi izmainīt nespēs, kamēr saeimā šiem nav 51%, un tas nekad nebūs.
    Un, kaut kur kāds jau rakstīja, ka PLL par SC ir daudz bīstamāks, jo tiem ir reālas ekonomiskas intereses gāzes jautājumā un krievijā, aiz SC nestāv tik ietekmīgi cilvēki, kā aiz PLL.
    Bez tam PLL degradē visu, kam tik pieduras, tāpēc, manuprāt, svarīgākais būtu nelaist pie varas tos.
    Un arī viņu “jaunākos brāļus” – TB, kuri vienmēr bija gatavi nobalsot”” kā vajag” par kādu amatu kādā ministrijā, ar ko sasējusies VL sevi galīgi diskriditējusi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 02.08.2010. 08.01

    aiz SC nestāv tik ietekmīgi cilvēki, kā aiz PLL.+++ aiz SC stāv migranti un tas ir pietiekami “ietekmīgs”spēks, lai viņus nelaistu pie varas, ja nevēlamies rotēt ap Krieviju, tādēļ uzsvērt PLL kā lielāko ļaunumu pretstatā SC ir kļūda. Viņi abi kopā ir viens liels ļaunums Latvijai

    Kāpēc Tu nevari būt reiz godīgs un skaidri, un gaiši pateikt to, ka pēc Tavas pārliecības ir ar migrantiem “jāsadzīvo”, jāpiekāpjas viņu prasībām un tādēļ Tevī rodas tāds riebums pret LNNK/VL un arī nepatika pret PS?:)Tu vienkārši nevari tam pārkāpt pāri. Atrunāties, ka viņi nekad nedabūs 51% balsu Saeimā – pats taču saproti, ka kopā ar PLL un ZZS dabūs, un situācija, ka Urbanovičs kļūs par premjeru ir diezgan reāla Bet saukt visus LNNK un nu jau arī VL biedrus un atbalstītājus par blēžiem, kā Tu to dari vienā no saviem komentāriem, zini- Tev var nākties atvainoties

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 02.08.2010. 09.47

    Jāsadzīvo un jāpiekāpjas prasībām nav viens un tas pats
    Un TBLNNK, pēc visa tā, ko viņi darīja, būdami valdībā ar PLL, nav ne ar ko par PLL labāki, un, nekas cits, kā blēži, nav.
    Un es runāju par partijas augšām, Dobeļa un Tabūna ielikšana sarakstu augšgalos liecina, ka neko mainīt viņi nevēlas.
    Starp ierindas biedriem, dabīgi, ka nav visi blēži.
    Ja ir Vienotība, ar ko tad tas šaubīgais veidojums TB/VL ir labāks?
    Man nešķiet, ka lielākie Latvijas patrioti ir taisni tie, kas visskaļāk par savu patriotismu bļaustās, parasti, diemžēl, ir otrādi.
    Tu esi sadalījis visus labajos un sliktajos,( labie – latvieši, kaut vai kādi, sliktie – krievi), tāpēc tev viss ir vienkārši, man viss tik vienkārši nebūt neliekas.
    Kas attiecas uz SC – jau teicu, kāmēr viņiem nebūs 51 balss saeimā, ne valodas, ne pilsonības likumu viņi neizmainīs, esmu pārliecināts, ka par to ne PLL, ne ZZS nekad nebalsos.
    Un SC man riebjas, bet PLL un TB riebjas daudz vairāk, tev taisnība.
    Par VL ko varēs spriest pēc tam, kad tie tiks saeimā, spriest tikai pēc retorikas vispār muļķība, bet, brāļošanās ar TB ir mīnuss.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 02.08.2010. 10.23

    Cenšos nelietot jēdzienu “krievs” savos komentāros ( reizēm izsprūk). Lietoju “migrants”, kas precīzāk noraksturo “perekati pole” LR ļaužu daļu, kas ir arī SC elektorāts. Protams – viņi ir tie “sliktie”, jau pēc definīcijas, jo savā programmā ir uzstādījuši sev uzdevumu demontēt to LR, kurā šobrīd dzīvojam.
    Ir krievi, kuri balso par “latviskām”partijām un pret viņiem visu cieņu.

    No mums, nevis no partijām, ir atkarīgs tas, kā tiks pārdalīt Saeimā vara, vai Vienotība būs spiesta sadarboties ar SC, lai neiesēstos opozīcijā, un tāpēc it seviški svarīgi ir redzēt LNNK/VL elektorātā sabiedrotos, nevis lamāt, jeb censties viņus pāraudzināt :)
    Arī Urbanovičs, sevišķi pirms vēlēšanām, runā to, ko vēlas dzirdēt viņa vēlētājs – piemin Biškeku utt Visas šīs aktivitātes raksturo migrantu domāšanu.Nestādos priekšā kā ar tādiem,var vedot kādas citas attiecības, kā vienīgi viņus censties pieciest

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > mary75 02.08.2010. 12.17

    man gan latvieši, savas zemes interešu nodevēji kā (AŠ)2, riebjas daudz vairāk kā pati Ždanoka. Tā briesmone vismaz tic tam, ko dara. Jebkurā nācijā ir visu līmeņu cilvji.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 01.08.2010. 14.54

Ar pēdējā laikā notiekošo un AŠ² uzņēmēju grupējuma atklātu atzīšanu, ka viņi ir gatavi pārdoties Krievijai, tas ir tikai dabiski.

+13
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam