Ronis skaidrojas par "Ribentropa un Molotova aprakšanu"

53

Komentāri (53)

ilmisimo 27.07.2010. 10.46

Dārgais kents!

…ja mani resursi būtu plašāki -tad labrāt izveiduotu duomubiedru grupu “susliks un aita'” kurā mēs vaŗētum regulāri risnāt diskusiju:
“‘-pravdīgā aita!
-susļiks!….pravdīgā aita!
–susļiks!….” Un tā bez gala.

Diemžēl mani resursi nav tik plaši.Atliksim tuo uz nākamajām dzīvēm.Pagaidām – uzlabuosim karmu. Viss vēl priekšā.

0
0
Atbildēt

0

Krysis / Lauva 25.07.2010. 19.06

Diez’ vai god. ārlietu ministrs jau par 9. maija svinēšanu neatkarīgās Latvijas galvaspilsētā Rīgā arī jau izteicies, ka “Apraksim taču beidzot arī mēs tos …”?

0
0
Atbildēt

0

Edzs 25.07.2010. 19.00

> kents: _…un ko tas dotu Latvijas Republikas ekonomikai?
neko? paldies par to pašu…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
es tev topika augsha kautko uzrakstiju.
un neprasi man lietas kuras pats labi zini.

0
0
Atbildēt

0

varrvara 25.07.2010. 12.45

Nekad Ribentropu un Molotovu aprakt nevar! Viņu un viņu pārstāvēto režīmu sekas ir jāmāca un jāstudē skolniekiem un studentiem visu laiku un aizvien padziļinātāk, lai cilvēki būtu spējīgi par šo tematu kvalitatīvi diskutēt un kaut kas tāds nekad pasaulē nenotiktu. Man ir daudz draugi krievi un vācieši, kuri ar savām zināšanām par šo vēsturisko notikumu ir patīkami diskusiju partneri. Mēs nedrīkstam pielaist, lai mūsu skolu beidzēji nav spējīgi kvalitatīvi diskutēt par šo notikumu ar jebkuru pasaules sabiedrību. Taču man nav pieņemama ne Ribentropa puses, ne Molotova puses dienu atzīmēšana. Tās nu gan ir jānorok!

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 25.07.2010. 08.51

…visu neapraksi, ar dzīvajiem būs jāsveicinās../

apruok beigtuo Ribentropu un dzīvuo Molotovu u uzcienā Latvijas sieru?

+1
-1
Atbildēt

0

Jānis Blumbergs 25.07.2010. 01.43

Kam negadās? Aprakt jau var, un tas ir darīts, ja nopietni; bet bija ar to RM (Maskavas paktu) saistībā daudzi citi cilvēki un procesi, visu neapraksi, ar dzīvajiem būs jāsveicinās un jākopj attiecības, jālabo sekas, jāveido smalka izpratne

+1
0
Atbildēt

0

Aivars Puriņš 25.07.2010. 00.03

ASV administrācija paredz, ka vēlēšanās uzvarēs SC, tāpēc laicīgi gatavojas un pārceļ akcentus (pirmā to izdarija vēstniece stājoties amatā), bet Ronis un Kažociņš vai nu saņēmuši instrukcijas vai paši pēc savas iniciatīvas pielāgojas. ASV administrācijas prognozes parasti ir ļoti precīzas. Tā kā apsveicu jūs ar SC uzvaru!

0
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > Aivars Puriņš 25.07.2010. 08.55

    un atkal:
    nav un nau vistā,kā vesels pulks ieduomājas, ka viss nuotiek tika tā kā nuolemts “tur
    ārā””.

    Portugālē pēc aprīļa revolūcijas komunisti guva tādus panākumus ,kas USA administrācija pamanījās Portugāli(Nato valsti!) nuorakstīt. Kisingers piedāvāja Suoarešam patvērumu. Tak portugālu sociālisti nenuobijās un galā vinnēja komunistus.

    Tātad-ja arī ne gluži viss, tad tuomēr daudz nuo tā “‘visair pašu ruokās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > Aivars Puriņš 25.07.2010. 09.32

    Es runāju par prognozēm. Es nesaku, ka ASV organizē SC uzvaru, bet gan ka prognozē SC uzvaru, tāpēc maina retoriku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 24.07.2010. 19.23

Nez, tā arī nepamanīju to skandalozitāti konkrētajā izteikumā. Protams, ka nevar visu laiku tikai lūkoties atpakaļ un katru sarunu ar krieviem vai eiropiešiem (kuri neko nesaprotot, kaut drīzāk runa ir par apnikumu) sākt ar vāvuļošanu par mūsu grūto likteni… Protams, mēs šos jautājumus esam sākuši risināt tikai tagad, nevis pēc IIpk beigām (būtībā IIpk mums beidzās tagad), tomēr ir arī citas lietas, ar ko nodarboties. Ja kaut kas nav atrisināms, tas ir konservējams un iesaldējams līdz bridim, kad to var atrisināt.

+2
-5
Atbildēt

3

    ivetao2007 > snjuu 24.07.2010. 20.09

    Ja mūs ārlietu ministrs paziņotu, ka Latvija uzliks veto Krievijas dalībai WTU, iekam nebūs atvainošanās par okupāciju un deportāciju. Tad zinātu, ka mums ir ārlietu ministrs. Bet šis – tipisks divana ministrs. Lai neteiktu kabaineta žurka.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 25.07.2010. 08.48

    Nez, tā arī nepamanīju to skandalozitāti konkrētajā izteikumā..?

    Neredzēt acīmredzamuo – mūsu nacionālais talants.

    Tad vēl brīnāmies, ka mums iet tieši tā kā iet.
    Jābrīnās būtu, ka mums neiet vēl daudz sliktāk.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > snjuu 25.07.2010. 09.30

    Piekrītu, Zatlera vizītes marketings nav pelnījis tādu uzmanību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 24.07.2010. 15.46

Ronis nonācis divdomīgā situācijā, negribēdams vai zondēdams sabiedrības noskaņojumu?
Dzerim
Interesanti gan, kura Latvijas valdība nav gribējusi sadarboties ar Krieviju?

+2
-2
Atbildēt

15

    mary75 > dro 24.07.2010. 15.58

    Neiet runa tik daudz par sadarbību ar Krieviju, ka sabiedrības šķelšanos taisni Latvijā, un no vienas puses, retoriku par okupantiem, no otras puses, “antifašistu” un pārējo līdzīgo retoriku par fašisma atdzimšanu, utt., abām pusēm reiz to vajadzētu piebremzēt.
    Panākt ko līdzīgu, kā Spānijā pēc pilsoņu kara, aizmirst, kurš kurā pusē bijis, un domāt par nākotni.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 24.07.2010. 16.26

    Spānijā abās pusēs bija pamatā spāņi :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 24.07.2010. 16.28

    > dzeris49: _…Panākt ko līdzīgu, kā Spānijā pēc pilsoņu kara, aizmirst, kurš kurā pusē bijis, un domāt par nākotni._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    biezhi es tev piekritu, bet tikpat biezhi tu mani galigi daved, nesaprotu vai naivs idealists esi vai kas sliktaks.
    kas butu ja butu, – ja vecaimatei butu ritenji ta butu tramvajs, u.t.t..
    nekad un nekur ta nav bijis ka aizmirst kursh kura puse ir bijis.
    un ko var panakt ja retorika gan par okupantiem gan par fashistiem ir politbizness, lidzigi ka holokausta tema.
    par Izraelas lielisko sadarbibu ar Vaciju – nu ka tad ka neko nav aizmirsusi, kacha reparacijas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 24.07.2010. 16.40

    Idealisti ir tie, kas te runā par deokupācijām un līdzīgam lietām, taisni es esmu realists, visi krievi un citādi domājošie nekur neaizbrauks un tepat vien paliks, un jāsadzīvo ar tiem būs šā vai tā.
    Tas reiz ir vēsturisks fakts, kas noticis, tas noticis, varam sapņot par to, kā būtu, ja nebūtu, bet, pašu faktu tas nemainīs, ar to ir jāsamierinās un jāvadās kā no nepatīkamas, bet realitātes.
    Un, ja tādasm politbiznesam nebūs daudz piekritēji, arī bizness drīz beigsies.
    Un tavs koments par tiem ĀM un Kažociņa paziņojumiem, ka, tipa, izskatās aizdomīgi, jāaprok – nesmaržo pēc sazvērestības teorijas?
    Piem., es viņiem abiem piekrītu, tad mani arī apraksi?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 24.07.2010. 16.46

    jaa, gandriz visam piekritu.
    bet pasaki man kapec lai bizness kas nes augljus driz beigtos, kapec lai tam jebkad aptruktos piekriteji?
    vispar jau nevelos tevi sarugtinat.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 24.07.2010. 16.53

    Apelēsim pie politiķu godaprāta un sirdsapziņas.
    Pie šiem saviem vārdiem pats sāku smieties.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 24.07.2010. 17.10

    tu te kautko pierakstiji klat, pirms tam to nemaniju.
    abu kungu vienlaicigie priekshveleshanu pazinjojumi liekas tik nesakarigi ka negribas tos vairs apspriest, varbut cilveki bija iedzerushi, visdrizak gan tie tika izteikti modribas vai dzirdes parbaudei lai redzetu ka atskanes.
    kads rezons tevi norakt ja tu vinjiem nepiekriti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.07.2010. 18.29

    Un tavs koments par tiem ĀM un Kažociņa paziņojumiem, ka, tipa, izskatās aizdomīgi, jāaprok – nesmaržo pēc sazvērestības teorijas?
    ____________________________
    Tad varbūt smird pēc kandžas – abi nebija skaidrā?

    Piem., es viņiem abiem piekrītu, tad mani arī apraksi?
    _____________________
    Ar tevi ir amizanti: no rīta tu aģitē par sadarbību ar SC, pēcpusdienā jau lamā Urbanoviču par viņa teikto:)
    Kažociņš ar Roni ir pārāk ilgi vadošos amatos, lai to norakstītu uz neapdomīgu izteikšanos vai sagadīšanos.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 24.07.2010. 19.02

    … varam sapņot par to, kā būtu, ja nebūtu, bet, pašu faktu tas nemainīs, …+++ protams, ka ir jāvadās pēc realitātes, bet, kādēļTevis piesauktā realitāte ir tāda,ka latviešiem ir jāpiemērojas migrantiem? Citur pasaulē ir otrādi – migrants piemērojas pamatnācijai. Migranti savās mītnes zemēs sāk domininēt tikai tur, kur pamatnācija ir padevusies. Kāpēc mums ir jāpadodas? Lai viņi dzīvo Latvijā, bet lai apzinās savu vietu. Tā pat kā migrants jau trešajā paaudzē savu vietu apzinās gan Vācijā, gan Anglijā, vai citur kaut kur. Francijā migrantam pat ģerbties neļauj tā, kā viņš vēlas :))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > dro 24.07.2010. 19.27

    =, kādēļTevis piesauktā realitāte ir tāda,ka latviešiem ir jāpiemērojas migrantiem? Citur pasaulē ir otrādi – migrants piemērojas pamatnācijai. =
    ===
    Stāsts ir nedaudz cits. Nav gluži “latviešiem jāpiemērojas migrantiem” un tas pat īsti nav noticis (sk. kaut pilsonības vai valodas likumu), tomēr īsti ignorēt reālo situāciju, i.e. diezgan palielo “migrantu” proporciju, ir stulbi.
    ==
    Varētu runāt, ka mums ir jāpiemeklē “kopīgas vērtības”, tomēr sākumā laikam “kopīgās vērtības” ir jaatrod “titulnācijai” pašai, lai ir ko piedāvāt citiem.
    =
    Ļautiņu saukāšana par 5 kolonnu šos par tādiem padara. Runa par nav par atsvešināšanos, bet atsvešināšanu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 24.07.2010. 19.40

    Titulnācija :) Tas ir no tās operas “pēc atutības krievs? :)) Ir latvieši un migranti, pārsvarā krievvalodīgie. Lieta ir pavisam vienkārša. Kas ir pamatvērtības latviešiem – mēs jau to Atmodas laikā sev noformulējām, kas ir pamatvērtība migrantam? Tā ir katra personīga darīšana, viņam ir iedots “rāmis”, kurā viņš var iekārtoties pēc savie ieskatiem. Starp citu jēdziens migrants nav lamu vārds. Es savā laikā, vēlēšanu gaisotnē, ar vienu PSRS ofiņu diskutēju par jēdzienu – okupants un galu galā nonācām pie slēdziena, ka tas ir tāds jēdzins, nevis lamu vārds :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 24.07.2010. 20.51

    tam Ino – tās ir dažādas lietas.
    Man Urbanovics un SC var nepatikt, un es neaģitēju ar to sadarboties, bet, var būt situācija, ka bez tā nevarēs, katrā ziņā, tas nav izslēgts un nav ne ar ko slktāks variants, kā sadarboties ar PLL.
    Un neteikšu par Roni, bet, turēt aizdomās par kādu tur promoskavisku poziciju Kažociņu, manuprāt, nereāli.
    Un viņš pateica to, kā šo situāciju izprot Rietumos, ka nevar ignorēt tik lielu minoritāti, un, pa lielam, viņam taisnība.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 25.07.2010. 08.26

    Ronis nonācis divdomīgā situācijā, negribēdams vai zondēdams sabiedrības noskaņojumu?

    Ruonis un Kažuociņs(un visi tie, kas vēl it divduomīgi it kā izpļurkstēsies) ir viennuozīmīgā situācijā.
    Divduomīgā situācjā esam mēs . Vismaz kāmēr negribam dzirdēt:

    “You don’t need a weatherman / To know which way the wind blows”
    http://new.music.yahoo.com/bob-dylan/tracks/subterranean-homesick-blues–20466761

    mums jāpaduomā par:
    http://www.youtube.com/watch?v=N7vCww3j2-w

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 25.07.2010. 08.46

    idealisti ir tie, kas te runā …

    Lievalstu kolonijas par neatkarīgām valstīm padara ideālisti.

    ”realisti” -gluži uotrādi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.07.2010. 11.54

    Zelta vārdi:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 24.07.2010. 14.51

Aizmirst nedrīkst neko,bet, jādzīvo nākotnei, nevis nemitīgi jāatgremo pagātne.
Kurš tur teicis, aizmirsu – ja kāds iet, skatoties nevis uz priekšu, bet atpakaļ, tas noteikti klups, kritīs un kustēsies daudz lēnāk.

+3
-6
Atbildēt

6

    Edzs > mary75 24.07.2010. 15.18

    nu ja, te ir krievu tautas gudriba:
    кто старое вспомнит тому глаз долой,
    а кто забудет тому оба.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 24.07.2010. 15.24

    piekāpties migrantam, tā tieši ir krišana atpakaļ tur, no kurienes mēs brīnumainā kārtā izkļuvām pirms divdesmit gadiem, tādēļ domājot par Latvijas nākotni, mēs nedrīkstam to darīt jautājumos, kuri latviešiem nav diskutējami.
    konkrēti par šo situāciju, žurnālistiem tomēr būtu jābūt prcīzākiem un nebūtu jāmeklē visur sensācijas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.07.2010. 15.42

    tai Tante Sidra – un kurā vietā es pateicu, ka kaut kas ir jāaizmirst?
    Izraela neko nav aizmirsusi, bet, ar Vāciju lieliski sadarbojas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    rozaa11 > mary75 24.07.2010. 16.13

    piekrītu aizmirst nekad un neko , bet kurš tad izrāva no konteksta īsti nesapratu vai neievēroju ”DIENA” vai?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 25.07.2010. 07.59

    Kurš tur teicis, aizmirsu…..”
    ————————————————–
    Savukārt Dž. Santajana teicis, ka tie, kas ignorē vēstures mācības ir nolemti atkārtot savas vēsturiskās kļūdas un maldus.
    Apmēram tā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 25.07.2010. 08.13

    /konkrēti par šo situāciju, žurnālistiem tomēr būtu jābūt prcīzākiem un nebūtu jāmeklē visur sensācijas../
    —————————————————-
    Žurnālisti jau saseguši uz ausēm un acēm 57 deķus..pārswarā jau to vien dara kā “”pieradina tautu pie Sē Cē” .
    un te jau atbilde;

    /TanteSidra ipashi interesanti ka arlietu ministrs un SAB direktors nak vienlaicigi ar interesantiem pazinjojumiem../

    nav jāizliekas, ka vainīgi “sencāciju kārie žurnālisti”‘.
    Cita lieta,ka – mūsu zociumā līdz gluži vai rēgainām virsuotnēm (ak kur gan memoriālais realyti ar A.Zinovjevu?) izkuopta spēja neredzēt acīmredzamuo.

    Šuoreiz gan tas patiešām bīstami.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 24.07.2010. 14.45

Tā vietā, lai kauninātu savu tautu, aicinot to piekāpties, aizmirst, nepieminēt, Latvijas valdībai būtu stingrāk jāvēršas pret tiem, kas 9. maijā un 13. oktobrī atklāti slavina Molotova pārstāvēto režīmu. Ko dara skolu direktori, vai viņiem nebūtu jāaudzina jaunieši par Latvijas patriotiem? Ko dara IzM, ja nekontrolē mācību saturu un procesu?

+3
-1
Atbildēt

0

Edzs 24.07.2010. 14.17

ipashi interesanti ka arlietu ministrs un SAB direktors nak vienlaicigi ar interesantiem pazinjojumiem.
varbut tomer droshs paliek nedroshs aprokam tos abus.

+13
-3
Atbildēt

3

    photocom > Edzs 24.07.2010. 15.25

    Šitas frukts jau locās vējā
    āmīšu akcentu pret krievu jopt
    vai samainījis
    ja piespiedīs
    i ķīniski šņāks

    jā mi6 senā čekas kadru kalve
    kažoks sāk reveransēt komanda dota
    slušaj sjudā
    gavarit Maskvā

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > Edzs 24.07.2010. 16.40

    Abiem viens saimnieks? Kas?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > Edzs 24.07.2010. 16.41

    Domā kremlis? Nez vai…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 24.07.2010. 14.11

interesanti butu ja shada maniere Ronis par holokaustu parunatu.

+14
-5
Atbildēt

2

    Edzs > Edzs 25.07.2010. 18.50

    > kents: _…un ko tas dotu Latvijas Republikas ekonomikai?
    neko? paldies par to pašu…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ka man nepatik shis IR makets ar apakshrubrikam, teksta ierobezhojumu lidz 1000 zimem ta ka SMS un visnepratigako laika markjejumu, tikai nakosha diena ieraudziju ko tu tur esi sarakstijis.
    ko jauta man tadas lietas ko pats zini? vai tapat vien aiz neko darit?? @@
    nevienu ebreju neviens ronis neaicinas savu vesturi aizmirst vai norakt ta ka Latvijas ekonomikai tas neko nedos. Ronis te var ar muti braukt bet es nedomaju ka vinsh uzbrauktu Izraelai, lai gan ja runa apsteidz domu tad visadi var sanakt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 25.07.2010. 18.56

    par Palestinas parstavniecibu, ja tas nav joks – Jurkans uzskatija ka viens no pirmiem svarigakiem arpolitikas darbiem neatkarigai Latvijai ir nodibinat diplomatiskas attiecibas ar Taivanu, Pabrikam likas ka vieniem no pirmajiem jaatzist albanju dibinata Kosova. tadu ratiem pa priekshu skrieshanas notikumu Latvijai ir daudz, ko shads sports dod Latvijas ekonomikai, laikam jau neko, vienigus visada veida zaudejumus, Palestinas parstavnieciba dos to pashu – zaudejumus.
    ‘restart’ retorika – konkretie abu kungu pazinjojumi, lai cik tizli viss izskatas bet es domaju ka Ronis un Kazhocinsh ir konsultejushies ASV vestnieciba un protams gribas ari vel uz 4 gadiem kreslus saglabat.
    vai pielidzinu Roņa retoriku par R/M Holokausta noliegšanai – nee, jau teicu, to vinsh neuzdrikstetos, Zurofs caur ASV vestniecibu vinjam tad pazinjotu: hto djeportaciji vspomnjit tomu hlaz doloj, a hto holokaust zabudjet tomu oba.

    0
    0
    Atbildēt

    0

LolitaOzolina 24.07.2010. 13.47

Tāpēc ministrs nevar atļauties būt divdomīgs savos izteikumos. Vienmēr jārēķinās, ka kāds var izraut no konteksta.

+9
-2
Atbildēt

1

    sandra_upeslacis > LolitaOzolina 24.07.2010. 20.43

    lai kaut kas būtu divdomīgs, jābūt domai. frāzē, kas izrauta no konteksta tādas nav

    +1
    0
    Atbildēt

    0

sandra_upeslacis 24.07.2010. 13.37

labākais piemērs kā, vārdus izraujot no konteksta, no nekā tiek radīts skandāls. izlasiet taču to interviju. kauns visiem, kas šo frāzi tiražē

+3
-7
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam