Turpinās SC uzvaras gājiens

76

Komentāri (76)

LAURIS 29.07.2010. 13.13

patīk PLL reitinga tencence, carams, ka rudenī būs jau 3%

0
0
Atbildēt

0

Sky Angel Jane 28.07.2010. 22.16

Izskatās, ka daļa sabiedrības sāk novērtēt ”svaigas asinis” – nacionālpatriotisko apvienību VISU LATVIJAI/TB. Varbūt tauta tomēr ir ar atmiņu? Izskatās, ka būs interesanti rezultāti vēlēšanās.

0
0
Atbildēt

0

Inese Trektere 25.07.2010. 11.08

Var jau kaifot par vienotibu,tik jegas pamaz.Tur esosie visu laaiku ir bijusi vairaka,vai mazaka mera pie varas groziem un darba rezultati ir redzami ar neapbronotu aci.Kur esam mes visi labi zinam un zinam ari to kadel tur esam.

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 24.07.2010. 15.07

Vienotībai tomēr ir vajadzīga agresīva,nedaudz populistiska reklāmas kampaņa, savādāk būs sūdi (es atvainojos).
Jādara viss, lai vadošie V darbineiki regulāri sniegtu paziņojumus svarīgos jautājumos, izvirzītu idejas. Man, piemēram šķiet, ka viena tāda ideja varētu būt jauna ražojoša objekta celtiecība – vai tas būtu Liepājas TEC (ārpus Latvenergo, kaut vai), vai celulozes un papīra fabrika.
Nu nevar izbraukt vēlēšanās uz cīņu ar krīzi, nepopulāriem lēmumiem (kurus tauta izprotoši uztver), Dombrovska godīgajām acīm, vai tekstiem, ka viņu slavē PB un ES.
Trūkst līdera un harizmas. Par Repši es jau reiz atļāvos brīdināt, ka tā ir baigā kļūda, tolaik visi smīnēja, teica, ka viņa loma ir pārvērtēta.

0
0
Atbildēt

0

anda 24.07.2010. 13.35

ES gan nesaprotu,kas poļu zlotai vai apvienotās karalistes mārciņai ir tagad vainas-gudriniek!?

0
0
Atbildēt

0

kriksis_ 24.07.2010. 12.16

Shos reitingus par iisti ticamiem jau nu nosaukt nevar.
Peec episkajiem Urbanovicha tekstiem, domaajams, ka SC popularitaate ir ieveerojami kritusies(nu vismaz LV pilsonju viduu). Tachu prieks par PLL, taalaak par 5% taa arii naw tikushi, toties naudu gan ir saakushi vaakt kampanjaam un tas jau noziimee, ka driiz vien muusu acis priecees jaukaais Stendzinieka brainstorms.
Vienotiiba veel sewi paraadiis,protams, vinji netaisiis super sarunu shovus par zivjsaimnieciibu, tachu arii vinjiem vajadzeetu saakt runaat ar tautu.

+2
-2
Atbildēt

0

mxblack 24.07.2010. 10.12

Cik noprotu, tad šīs aptaujas tiek veiktas Rīgā un varbūt arī citās lielajās pilsētās, tādēļ nedod pilnīgu kopainu par faktisko situāciju. Rīgā visticamāk tiešām atkal SC būs priekšgalā pēc vcēlēsanām, arī Daugavpilī un Rēzeknē, bet tā vēl nav visa Latvija. Būtībā visa šī reitingu noteikšana ir tukša galvas jaukšana un naudas šķiešana. Ir saprotams, ka LF arī grib ēst un kautkas taču viņiem ir jādara. Bet apceļot laukus un mazpilsētas iznāk par dārgu.

+1
0
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 24.07.2010. 09.47

Komiskajai Vienotiibai tapt nav ceriibas uzvareet. taa jau tagad juuk pa visaam viileem araa. Un tadu meli prtemjeru vispar kriminali tiesaat vajadzeetu. Jau kartejo reizi atklajas Dombrovska meli. iesaku izlasiit vakardienas neatkarigo rita avizi tur labi paradiits kaa atklajaas Dombrovska meli. Pretiigi paliek skatiities uz taadu “premjeru” Melo aciis skatiidamies visiem

+1
-2
Atbildēt

2

    mxblack > Brīvdomātājkaķis 24.07.2010. 10.20

    Tas taču ir sen zināms, ka šodienas politiķiem visi līdzekļi ir labi, lai tikai tiktu pie siles. Visvienkāršāk ir, izmantojot savas naudas varas ietekmi uz kādu mēdiju, nomelnot savus konkurentus. Tapēc jau oligarhi cenšas iegūt savā īpašumā tos masu mēdijus, lai varētu manipulēt ar cilvēkiem, sniedzot tiem sagrozītu informāciju. Bet Dombrovskis ir godīguma etalons politikā un velk visu Vienotību. Tāpēc viņu aplejot ar samazgām var panākt savu, ne tā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vai vina melosana sabiedriibai par pensijaam un tagad melosana par lielako latvijas valsts uznemumu privatizaciju ir godiiguma etalons???? Nu tad gan taa izpratne par godiigumu tada interesanta

    0
    0
    Atbildēt

    0

varrvara 24.07.2010. 09.35

Mana stratēģija vēlēšanu dienā būs skaidra un saprotama. Tiks darīts viss (aģitācija, izskaidrošana u.t.t), lai kāds apjucis vēlētājs nenobalsotu par SC, PLL, ZZS (tāpēc, ka Lembergu ņēma par premjera kandidātu), PCTVL. Tālākais vis atkarīgs no Cindara komandas godīguma.

+3
0
Atbildēt

1

    astra_ozo > varrvara 24.07.2010. 14.59

    Katrās vēlēšanās neuzkrītoši cenšos parliecināt daudzus cilvēkus nebalsot par lembergiem vai šleseriem. Pērn man viena jauna un izglītota meitene teica, ka jābalso par Šleseru, jo savādāk par Rīgas mēru kļūšot Ušakovs… Šādi domājošu cilvēku ir ļoti daudz.
    Tagad lauciniekiem( lai viņi man piedod) var iestāstīt, ka vai nu premjers Urbanovičs vai arī reāls pretinieks , izcils politiķis un tautsaimnieks Lembergs.
    Ar radiem, draugiem un kolēģiem ir “jāstrādā”…

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 24.07.2010. 07.56

to kents
Es nelienu krievijas saitos

+1
-1
Atbildēt

0

::Vai cis :: 24.07.2010. 07.53

Lama, es domāju, ka Kents ir idiotisma akadēmijas, ko Latvijā mēdz dēvēt par “līderisma akadēmiju” (vai kaut kā tamlīdzīgi, atceros, ka to esot beidzis Zalāns ar degošajām acīm un vēl daži maķentiņ gaisā pasisti TP censoņas) upuris. Spriežot pēc izcili idiotiskajiem epitetiem, kurus izmanto Šķēļu Andrievs, Zemīšu Mārtiņš vai Māris (vai kaut kā tamlīdzīgi) un pēdējā laikā arī Rumpīšu Guntis, šīs idiotisma akadēmijas programmas apgūšana ir obligāta visiem TP ģimenes locekļiem.

+2
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 24.07.2010. 07.09

kents ir cietušais, Briesmīgas ciešanas(groznaja ķošča?) viņu padarījušas par susļiku.

+2
-1
Atbildēt

0

::Vai cis :: 24.07.2010. 06.43

Cik noprotu, esi apmācīts saskaņā ar programmu, ko izmanto karavīru nogalinātvēlmes veidošanai:
The training methods used in the military to prepare soldiers to kill include:
1. Brutalization – put through a program of verbal abuse to break down one set of values and install a new set that makes violence acceptable
2. Classical conditioning – associating a stimulus with a response according to a specific reinforcement schedule, such as violence linked to pleasure
3. Operant conditioning – another type of conditioned response that relies on a reward for an initiated action
4. Role models – the drill sergeant personified violence and aggression

+3
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 23.07.2010. 23.24

to kents
Vai nepietiek ar delfiem, vai arī šeit tev viss jāpiegāna?

+6
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 23.07.2010. 23.03

susļiks.

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 23.07.2010. 22.49

Mani priecē TB un VL apvienošanās un tas, ka viņiem ir reālas 10 vietas Saeimā.
Tomēr latviešiem joprojām ir par daudz sīkpartiju, kas nelietderīgi izšķērdē daudz balsu.

+7
-1
Atbildēt

0

dro 23.07.2010. 22.13

Ja tava apmātība ar copy-paste vairāk par vēlmi pašapliecināties neliecina, tad regulāri /precīzāk katrā komentārā/ lietotie “pravdīgie, salātiņi” un daudzie 1-2 teikumu garie komentāri /bieži bez jēgas/ rada aizdomas par nopietnām novirzēm no normas…Es tev ļaunu nevēlu, tādēļ iesaku apmeklēt dakteri.

+7
-1
Atbildēt

0

dro 23.07.2010. 21.50

Vai ātrie tevi vakar nesavāca, vai izlaida neapārstētu?:)

+9
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 23.07.2010. 21.26

ilmisimo 23.07.2010. 21.17

…nebūs ilgi un radio1 dīvas Tomsuons un Liniņš uzaicinās stāru Kažuociņu.Lai vēl drusku, pavisam mazliet “neiejaucas” iekšpolitikā.

+5
-1
Atbildēt

0

buchamona 23.07.2010. 21.15

Atšķirība starp Dombrovski un Šķēli :) Kad Kalvītis ( lasi Šķēle) aizbēga no premjerēšanas (pēc tam pa vidu ornažie uzmeta vēl savējo – Godmani), Dombrovskim bija jāpamet normāls, ienesīgs krēslis Briselē, lai par mazāku algu vilktu LV ārā no mēsliem, protams, bez Repšes un Kampara viņš to neizdarītu. Rimševicam vari pateikties, ka Tev vēl normāls lats ir kabatā :)

+10
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 23.07.2010. 20.59

un vēlreiz:
nav jau vistā,kā vesels pulks ieduomājas, ka viss nuotiek tika tā kā nuolemts “tur
ārā””.

Portugālē pēc aprīļa revolūcijas komunisti guva tādus panākumus ,kas USA administrācija pamanījās Portugāli(Nato valsti!) nuorakstīt. Kisingers piedāvāja Suoarešam patvērumu. Tak portugālu sociālisti nenuobijās un galā vinnēja komunistus.

Tātad-ja arī ne gluži viss, tad tuomēr gana daudz nuo tā “‘visa “ir pašu ruokās.
Ja negulēs un nelūrēs uz kissingdžeriem un kažuociņiem.

+4
-2
Atbildēt

0

photocom 23.07.2010. 20.37

He hē jā arī tv3 paskatīju
izskatās saglasilsja
freimanis galīgi
centru lōbēt ar dziļu sāpi sejā
:))

+9
-3
Atbildēt

1

    dro > photocom 23.07.2010. 20.45

    centru lōbēt ar dziļu sāpi sejā
    ______________________
    Precīzi! Cietējs:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

dro 23.07.2010. 20.29

Uh, kas par histēriju!:) TV 3 pasūtītā aptauja uzrāda citus ciparus: Vienotībai +2%, SC -2%, lielākais pieaugums ZZS >5%. Pārējās partijas zem 5%. Prātīgi cilvēki LF kārtos makaronus nepieņem par zelta ķēdi:)

+8
-3
Atbildēt

3

    ilmisimo > dro 23.07.2010. 20.49

    Prātīgi cilvēki LF kārtos makaronus nepieņem par zelta ķēdi:)
    ——————————————————-

    Latvijas kakti kuruos vienmēr uomulīgi smaržuo pēc boršča un prjaņikiem?

    —-un- vai pēc Kažuociņa “ņeiejaukšanās” iekšpolitikā vēl ir palicis kāds, kas jupruojām””need wethermen”‘?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    JorensKovalovs > dro 23.07.2010. 20.52

    Labprāt jau neticētu, bet pērngad LF bija precīzāki par jebkuru citu. Vienotība tiešām pieļauj daudz kļūdu, laime, ka citi vēl tās nespēj izmantot.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > dro 24.07.2010. 00.04

    Histērijai patiešām nav pamata, tāpat kā nevienas puses sajūsmas spiedzieniem.
    Ir statistiskā kļūda, ir kaudze neizlēmušo.

    Nākotnes zīlēšana šādos apstākļos ir vairāk nepacietības, nevis analītiska prāta rosināta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Alphards 23.07.2010. 20.18

VIENOTĪBA, PLL, ZZS u.c. reitingi kritīsies līdz ar brīdi,kad nāks tuvāk vēlēšanas – būs jāpieņem nepopulāri lēmumi un jāpaziņo par taupības pasākumiem.

0
-2
Atbildēt

0

Alphards 23.07.2010. 20.17

Manuprāt izšķirošais būs kā sadalīsies neizlēmušo balsis ~ 22 %
Tāpat arī partiju vai apvienību vēlme palikt pie varas – VIENOTĪBA, PLL, ZZS. Ja un tas nav nereāli SC iegūs 30-35 %,tad notiks tas, ko neviens no VIENOTĪBA, PLL, ZZS nebūs gaidījis.

+1
-3
Atbildēt

0

disassociative 23.07.2010. 20.15

Patiesi skumji ir tas, ka nekādas Vienotības patiesībā nav. Ir politgrupējums, kurā iet kā Krilova fabulā, kur katrs velk uz savu pusi. Ja Vienotība grib savus reitingus saglabāt un uz vēlēšanām tos pārvērst reālās balsīs, tad vispirms viņiem pašiem, bez preses un liekām acīm, jāuztaisa viena kārtīga klope, pēc kuras publiski jāiznāk ar kārtīgu programmu un kārtīgiem programmatiskajiem uzstādījumiem ilgtermiņā, pie tam pie viena prezentējot komandu, kas ir spējīga savus mērķus sasniegt un mobilizēt līdzi savus vēlētājus. Vispirms pašiem ar sevi jātiek galā un tad jāmobilizē tie x% neizlēmušo kopā ar savu elektorātu.

+4
-1
Atbildēt

0

itommy_ 23.07.2010. 20.10

Vai man vienīgajam šeit jābūt par slikto puiku, kurš Vienotībai uzrāda viņu kļūdas? Turklāt ņemot vērā nozares specifiku – izmantojot tādus izteiksmes veidus, lai adresātam pielektu? Diemžēl joprojām ar to perception iet smagi. Laikam jāpastiprina arsenāls.

+3
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 23.07.2010. 19.57

Reāli jābalso par Dombrovski un vēl dažiem, jāsvītro daudz vairāk../
——————————————–
Vienuotība baudīja wasaru … vēlētaji štukuoja sarakstus ko swītruot un ko atstāt…..

Pēc viboriem šie visi pamuodās Janukoviča Ukrainas, Baltkrievijas un Piedņestras gibrīdā.
Tad nu visi bija dikti pārstegti -pa kuru laiku???

+4
-3
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 23.07.2010. 19.33

Paldies Dievam “Vienotiibas” reitingi kriitaas.Pareejais viss ir nieks. Galvenais lai Vienotiibai peec iespejas mazaak balsis. Un veel jo vairaak peec taa kad atklajaas kaa Dombrovskis melojis par privatizaciju valsts lielajiem uznemumiem. Nost tadu premjeru peec iespejas atrak. tad varbuut buus mazaak meslu sastradati

+1
-19
Atbildēt

0

buchamona 23.07.2010. 19.13

Vispirms, es jau Tev vienreiz ieteicu – izdomā visu ko gribi teikt un tad “sper laukā,” visu uz reiz. Man būs vieglāk saprast, ko tu gribi man pateikt,:)
Sarūgtinājums par ko? Par zaudētu darbu, par “nogrieztu”algu,par neveiksmīgi paņemtu kredītu, par savām kļūdām “treknajos gados”, kuras vieglāk ir norakstīt uz kādu, par iepriekšējām vēlēšanām, kurās “piečakarēja,” – tā apmēram.

+3
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 23.07.2010. 18.40

to viesturs_501
Vai nepietiek vēl ar krievu armijnieka atvases urlakova un citu noziedznieku šeptēšanu Rīgas Domē? Vai vēlies lopu vagonā braukt uz Sibīriju, kā apsolīja latviešiem Rubiks?
http://www.tribine.lv/ekonomiska-krize/Saskanas-centrs-liekuligaka/10309

+11
-4
Atbildēt

0

eva_o 23.07.2010. 18.19

Nedomāju, ka SC pats uzskata reitingus par “uzvaras gājienu”. Manuprāt, attieksme ir reālistiska, arī paškritiska.
Konstruktīva kritika padara SC stiprāku, jo rosina labas idejas. Nekonstruktīva kritika arī padara SC stiprāku, jo parāda “uzbrucēju” argumenācijas vājumu.
Priekšā būs ĻOTI nopietns darbs, jo pašlaik, manuprāt, būtiskas parmaiņas Latvijas ekonomikā nenotiek.
Ir liels karstums, Latvija gaida rudeni un cenšas nedomāt par ziemu…
P.S. Negribu teikt, ka mani SC viss ideāli apmierina, bet Saskaņu atbalstu apzināti. Šī ideja ir pareiza un kļūst aizvien populārāka Latvijā. Ar kopīgiem spēkiem, saskaņā, izdosies tas, ko nevaram atsevišķi. Nu, nevar tak vienmēr shēmot, “bīdīt gēlas”, šmugulēt – vairs nav kur atkāpties – varam zaudēt valsti.

+6
-23
Atbildēt

3

    artisch > eva_o 23.07.2010. 19.16

    viesturs_501:”Negribu teikt, ka mani SC viss ideāli apmierina, bet Saskaņu atbalstu apzināti. Šī ideja ir pareiza un kļūst aizvien populārāka Latvijā. Ar kopīgiem spēkiem, saskaņā, izdosies tas, ko nevaram atsevišķi. Nu, nevar tak vienmēr shēmot, “bīdīt gēlas”, šmugulēt – vairs nav kur atkāpties – varam zaudēt valsti.”

    Manuprāt, tieši valsts zaudēšana ir lielākais drauds SC uzvaras gadījumā. Protams no pasaules kartes tā nepazudīs un oficiāli neatkarību nezaudēs, bet beidos no tā, kas notiks patiesībā? Nav man iebildumu pret Austrumu tirgu, bet par kādu cenu?

    Nopietni apsvēršu domu par šīs valsts pamešanu, ja pēc nākamajām vēlēšanām koalīcijā būs SC.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 23.07.2010. 19.16

    Viestur nu Jūs gan “nodevāt” – kā no manas jaunības avīzes.:))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > eva_o 25.07.2010. 10.19

    Ko var gaidīt no cilvēka, kurš zīmējas okupācijas armijas zaldata formastērpā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 23.07.2010. 18.00

Baidos, ka ne 4000 zīmes, nedz arī reklāmas “skaļums” diez ko te nepalīdzēs. Gandrīz visus balstiesīgos krīze ir skārusi. Tas sekundārais sarūgtinājums ir pamatīga bremze loģikai, bieži vien, un diemžēl vēlēšanas notiek tieši šobrīd. Ne pēc gada, vai vislabāk diviem.
Varbūt lielāka jēga būtu nevis Vienotības reklāmas kampaņai, bet mediju objektīvam stāstijumam par to, kas notiek. Bez pārspīlējumiem un pasakām, bet rādīt to objektīvo, radīt kopības sajūtu stāstam par to, kā LV iziet no krīzes, šeit būtu nepieciešama tā gaisotne medijos, kāda tā bija Atmodas laikā, kad situācija taču bija daudz sarežģītāka par to, kas notiek šodien :) Pasapņot jau var, bet visi lielie mēdiji mērķtiecīgi ir nopirkti, kā izrādās. Varbūt bez radio tikai.:(

+7
0
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > buchamona 23.07.2010. 18.34

    to kents

    pieņemu saskaņa, bet kā?
    NKVD nagu maucēju pēcteču, kononoviešu, 9. maija fašistu un krimināla?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 23.07.2010. 20.02

    pieņemu vienoti, bet vienoti pret ko?
    pret Kremli? islamticīgajiem? gejiem? Venecuēlu”‘?
    PAR Kremli,PAR Čavesu, PAR suverēno Abhāziju Un Piedņestru!
    Pret?
    Pret ASV izmperiaļizmu.pret Žoras Zorosa zagovoru!

    Galu galā:
    PAR VIENUoTU UN NEDALAHMU ZEM DIVGALWAINĀ TĪTARA SPĀRNIEM!

    Hare Krischna…..

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Valdis Ādamsons 23.07.2010. 17.57

Dāmas un kungi!
Galvenais jau ir finišs!
Atcerieties Šūmaheru, Rossi u.c.!
Labi ir startēt pirmajam un cerēt, ka arī finišā būsi pirmais!
Bet ne vienmēr tā notiek!
Tie pirmie ir tie pēdējie kartupeļi, kas izbirst no maisa ar visām zemēm, mēdz teikt!
Ticēsim un balsosim par VIENOTĪBU – par Ministru Prezidentu Valdi DOMBROVSKI!

+8
-3
Atbildēt

2

    shefere > Valdis Ādamsons 23.07.2010. 18.15

    Jā, protams, ka var izmantot kādu no t.s. finiša spurta kampaņu stratēģijām, un Vienotībai jau nekas cits neatliks, jo cik dzirdēts, tad ar naudiņu tā paknapi. Bet daudz ko var izdarīt arī bez lielas naudas, ja tikai ir gribēšana, tomēr izskatās ka vienīgais nopietnais entuziasts ir pecisk.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Valdis Ādamsons 23.07.2010. 23.39

    kas zin, PēcisK uztaisīs to interneta-vietni, par kuru pirms laika ieminējās? No kā varētu paņemt un izdrukāt materiālus? Starp citu, vispār ir kaut kas ko drukāt? Izņemot 4000-zīmju programmu? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 23.07.2010. 17.54

Kamēr Vienotība + ZZS + LNNK/VL summa ir vairāk nekā SC + PLL, mani viss pārējais sevišķi nekrata.

P.S. Mesiāniska ticība JL vai Vienotībai nav mans hobijs.

+6
-3
Atbildēt

7

    mary75 > a_oleinika 23.07.2010. 17.58

    Es neesmu tik pārliecināts par to ZZS, ka tā būs taisni tanī pusē, kurā tu viņu ieliki, tur var būt visādi.
    ZZS jau tagad vairākkārtīgi parādīja, cik tā ir “uzticams partneris”.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > a_oleinika 23.07.2010. 18.17

    Jā, es arī neieteiktu uz ZZS paļauties, galigi nav tie uzticamākie koriši.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 23.07.2010. 20.03

    Ir jauki, ja ir no kā izvēlēties. :) Nu nedabūs Vienotība absolūto vairākumu, lai diktētu noteikumus. Ir ļoti reāla iespēja, ka pēc vēlēšanām atkārtosies pašreizējā koalīcija.
    Un kas tagad vainas? Normāls politiskais tirgus, bet starp puslīdz nobriedušām un reformēties gatavām partijām. Un ZZS vēl turās kaut kādos rāmjos (Lembergs, protams, paliks viņu alfa un omega defoltā – tā tas vienkārši ir).

    Dievs, sargi mūs no “labas” Latvijas! Ja tiktu vaļā no tiem ihtiandriem, es pat SC valdībā spētu pieņemt. :D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > a_oleinika 23.07.2010. 22.42

    Starp partijām ir dziļš grāvis+betona siena. Vienā pusē ir ekskomunisti, sovetkrievi, oligarhi ar sulaņiem sīkpartiju veidā , kuri noveda Latviju dziļa purva akacī. Zagļi, krāpnieki un meļi. Otrajā pusē Vienotība, kur arī ambīciju un nezināšanas dēļ ir kļūdas, bet kur principā NAV zaguši. Tā ir grandioza starpība, kuru jūs savas tuvredzības dēļ [sovietu brilles!] nevariet to redzēt. Vai = vēl sliktākais – jūs paši domājiet – pie kuriem arī es varēšu krāpties. Ja latvieši, ieskaitot jūs, to neredzēs vai izliksies pārakie, kuriem viss pie vienas vietas, tad arī visi būsim pie kremļa sienām mazutā un citos atkritumos līdz ausīm. Un pa virsu, kā pie turkiem, staigās čingizhana zobens. Dumjās galvas nost…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > a_oleinika 23.07.2010. 22.51

    Tāpēc taktiski pareizi balsot par vājāko posmu – VL/LNNK, lai būtu droši, ka pārvarēs 5% barjeru

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 23.07.2010. 23.56

    > aldis
    Piekrītu! Izskatās, ka tā arī darīšu. Un tā pat būtu otrā reize, kad es racionālu apsvērumu dēļ balsoju tieši par viņiem… kaut kopumā to partiju ciest nevaru! :D

    Iepriekš mana balss bija par Zīles sarakstīto programmu – beidzot kāds bija tam nopietni piegājis, tas bija jānovērtē. Turklāt tā arī bija labvēlīga manām interesēm tīri ekonomiski. Varēja gan vēlēties dedzīgāku realizāciju! :D

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > a_oleinika 24.07.2010. 07.45

    mezavilks
    Kaut kā šķiet, ka dziļā purva akacī mūs novedusi tieši šāda attieksme un kūdīšana pret savējiem, kā tavējā tekstā.
    Latvieši nevar atļauties nekādas dzelzbetona sienas, kuras daži protams sabūvējuši, pakļaujoties pasaules vareno “skaldi un valdi” principam…

    Bet par to, ka Vienotībā visi balti un pūkaini?, nu tur vnk smiekli pat nenāk. Veco vēžu koncentrācija pat lielāka kā PLL.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

IneseT 23.07.2010. 17.51

No pieredzes zinām, ka svarīgs ir rezultāts vēlēšanu dienā. Nav jau akmenī iecirsts, ka SC tikai ies uz augšu vien, bet Vienotībai dils uz leju… Pēdējās nedēlās sāks bliezt mega-reklamu pa tv, tad neizlēmušie sapratīs ka tuvojas vēlēšanas. Tagad jau tikai hardcore fani un politikai sekojoši zin par ko balsot.

+14
-1
Atbildēt

0

mary75 23.07.2010. 17.43

Tātad, Vienotības reitings kļūst salīdzināms ar JL reitingu pirms apvienošanās.
Un man vēl arvien šķiet, ka tā JL atšķaidīšana ar dažādiem bijušajiem citu partiju biedriem, kam nu pēkšņi atvērušās acis, un tāda rosola izveidošana, beigu beigās var būt arī kļūda.
Iespējams, ja JL un PS ietu atsevišķi, summāri tie balsis iegūtu vairāk.
Patreiz tika izēsts Repše, kas bija spēcīgs līderis, un par kuru bija gatavi balsot daudzi, un tā dāmu cīņa un intrigas zem tepiķa, spēcīgu līderu trūkums, absolūti bezzobainais PR, tā paša Kristovska diametrāli pretēja viedokļu maiņa par dažām lietām, – viss tas nebūt neveicina popularitāti.
Reāli jābalso par Dombrovski un vēl dažiem, jāsvītro daudz vairāk.

+22
-5
Atbildēt

6

    buchamona > mary75 23.07.2010. 19.40

    Tu taču neteiksi, ka PS netiktu Saeimā, bez Vienotības? :) Par Loskutovu žēl būtu, viņš bez Vienotības visdrīzāk netiktu ievēlēts, SCP pati par sevi nepārvarētu % barjeru, par velti iztērētām balsīm žēl būtu. Tev nevajadzētu tik daudz spiest uz savām “partejiskām” :)) simpātijām, bet gluži otrādi – turēt abus īkšķus tagad par LNNK/VL, ja gribi, lai “mūsējie” uzvar :))))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 21.04

    TBLNNK/VL galīgi nav manējie, man tas ir tikai izmisuma variants, lai nebūtu PLL/SC.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > mary75 23.07.2010. 21.18

    Pilnīgi piekrītu, PR galīgi garām. Nespēja operatīvi reaģet uz notiekošo, nogaidīsana nevis aktīva reakcija, darbs vēlēšnu štābā kardināli jāmaina un jāuzlabo! KAMPAŅU NEVADA NEVIENS…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 23.07.2010. 21.35

    Es neesmu tik izvēlīgs, šobrīd manējie ir visi, kuri varētu palīdzēt Vienotībai nodrošināt vairākumu Saeimā pār PLL un SC. Pat ZZS es varētu nosaukt par “savējo,” un pat bez Lemberga :)))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > mary75 23.07.2010. 23.34

    Kas Vienotībā reāli pieņem lēmumus?
    Man nojauta, ka Āboltiņa. Kas zin, kā patiesībā?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > mary75 24.07.2010. 18.19

    Tā vien izskatās, ka Dombrovskis var kļūt par ‘bezpartejisko’ premjeru, ja viņa partija nepārvar 5% slieksni :D

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 23.07.2010. 17.16

Arī vienotas programmas trūkumā. Katrs mēģina pavilkt to deķīti uz savu pusi.Vismazākā jēga ir studēt 4000 zīmes. Sastādot koalīciju, nekas no tām nepaliek pāri…

+5
-2
Atbildēt

0

shefere 23.07.2010. 17.03

Ja Vienotība turpinās gulēt, grūstīties gar kandidātu sarakstiem un baudīt vasaru laikā, kad visi spēki butu jāvelta kampaņai, tad viņiem ir cerības nošļūkt vēl zemākos reitingu procentos. Nu taču, saņemās!

+32
-3
Atbildēt

3

    Zane Zosa > shefere 23.07.2010. 17.09

    Pilnīgi piekrītu! Vienotības galvenais trūkums slēpjas nespējā vienoties..

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    peteris_fibigs > shefere 23.07.2010. 22.07

    Vienotībā par sarakstiem vairs neviens negrūstās un vasaras baudīšana arī neviens nav iesaistījies par kampaņu aizmirstot.

    Kā jau labi var nojaust, tad Vienotībai nebūs tādi līdzekļi ko tērēt kampaņai kā PLL, tāda ir maksa par godīgumu.

    Katram Vienotības atbalstītājam būtu pienākums palīdzēt Vienotībai un skaidrot reālo situāciju LV politikā radiem un draugiem, nevis gaidīt vēlēšanas un sūkstīties, ka TV reklāmas atkal pusi paziņu nozombējušas balsot par zaglīgiem solītājiem.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > shefere 23.07.2010. 22.34

    Pats galvenais, kas Latvijai pietrūkst, ir godīga spēle biznesā. Ja valsts īpašums vēl tiek sargāts, tad privārtais uzņēmējs pakļauts džungļu likumiem. Diemžēl tā lielā mērā ir tiesu varas kompetence. Likumības uzraudzība nodota decentralizētai prokuratūrai un daļa no prokuroriem ir “privatizēta”. Tiko kādam kādam ar biznesu sāk labāk veikties, tulīt uzrodas kampēji.
    Tāpēc uzņēmēji tāpat kā 90-tajos, spiesti meklēt “jumtus” un AŠ2 nāk ar piedāvājumu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

elisabeth_ipsos 23.07.2010. 17.01

Ar vien vairāk jūtu Austrumu vējus…

+9
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam