Ulmanis cer uz valsts uzņēmumu finansējumu "Dinamo"

124

Komentāri (124)

Ieva Melgalve 16.08.2010. 00.48

Te jau gruti notureties-gribas ko rupju pateikt Ulmanim.Latvenergo,LDZ.,lai labak padoma ka atkal nepaaugstinat tarifus,LM,lai kartigi atjauno kailcirtes.Ja kadam ko dod,logiski-kadam tiek kas atnemts.Vispar si Ulmana ideja pec butibas ir murgs totals(atvainojiet).Pec sada “principa”valsts uznjemumi var sponsoret simtiem citu lietu,kuras iepriecinatu Latvijas iedzivotajus nemazak.Punkts,johaidi,Gunti-beidz darboties tai politika reiz!”Lokomotive”atradies:)

0
0
Atbildēt

0

sanitai19 16.07.2010. 11.28

Skatos – pa lielai daļai komentētāji – vīrieši, tā teikt hokeja fani. Drosmīgi pauž viedokļus – neatbalstīt valsts sponsorēšanu privātam klubam. Un pareizi. Man tas hohejs pie kreisās kājas. Kāpēc par manu nodokļu naudu sponsorēt hokeju! Lai valsts iegulda naudu bērnu izglītībā, bērnu sporta attīstībā. Jāsaka, ka esmu padomju laika bērns un sporta skolas bija katrā mazpilsētā. Trenējāmies 3x nedēļā. Sestdienās, svētdienās sporta mači. Dažādas treniņu nometnes un sacensības. nebija laika nelietderīgai laika nosišanai. Par to, kā bērniem pavadīt brīvo laiku, par to valsts netur rūpi. Valsts netur rūpi par mums – pilsoņiem. Diemžēl.

0
0
Atbildēt

0

rozaa11 15.07.2010. 21.08

hm kā jau rakstīju nekad nemūžam, bet viela pārdomām ir par šo marasmu.
70% pieder gazpromam kuram 2009g bija pelņa laikam ap 24 miljardi kā raksta ‘ir’,mūsējiem čibrikiem pieder 10% un vēl grib nodokļu maksātāju naudu ritīga ostapu benderu ģimenīte novākusies.
Vai nav jocīgi ka atsevišķu cilvēku turība strauji pieaug tikko tie kļūst par deputātiem???????

+5
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 15.07.2010. 20.30

izlasiiju visus komentaarus un secinaaju , lablatviešu sauklis glaabsim dinaamo ir akuraat taads pats drauds kaa krievu atgaadinaajums par Biškeku , proti pirmsveeleešanu aģitaacija … tas ir balsojiet par mums , buus dinamo , vecais laikam galiigi nevaara ko šim pamet , valsts nedriikst iepludinaat naudu privaatajaa biznesaa , tas jau ir idiotisms , ja nevar privaats klubs savaakties , tad tas vienkaarši bankrotee , šeit galiigi nevietaa apeleet pie skatiitaajiem , potenciaalajiem veeleetaajiem ….

+3
0
Atbildēt

0

Ziiime 15.07.2010. 20.21

Jā, arī es skatījos Dinamo spēles. No vienas puses būtu žēl, ja tas izputētu, bet no otras puses – nav iemeslu, lai krīzes laikā to finansētu no valsts budžeta.
Kāpēc? Te jau citi komentētāji ir minējuši par to, ka Dinamo lielākā daļa pieder Iterai utt. Bet – ir arī citi apstākļi. Kā organizācija Dinamo NAV klubs. Pareizi būtu tā, ka viņiem būtu visu vecumu bērnu komandas, sava halle, treniņgrupas, lielajai komandai būtu jābūt virsotnē. Ja kāds vēlas minēt Rīga 2000 – tas varbūt arī ir fārmklubs, taču tas arī viss. Līdzināties ar NHL nebūtu korekti, jo tur klubi naudu pelna, savukārt krieviem vienkārši ir kaudzēm zaļos, kurus jāizšķiež ideoloģiskā projektā(KHL).
Politiski šis paziņojums var PLL vai nu iegāzt, vai palīdzēt – sekas tam noteikti būs.

+4
0
Atbildēt

0

zanekiselova 15.07.2010. 20.16

Jā, un Aizsardzības ministrija varētu atkal sponsorēt ASK/Ogre!

0
0
Atbildēt

0

Artūrs Vilks 15.07.2010. 18.55

Finansēt privāto sporta klubu, kurš pietam 70% pieder nerezidentiem, ir pilnīga apsurds. Ir jau mums Latvijā līdzīgi precidenti, bet tur vismaz visa komanda ir LV (nthg special dēls).

Principā no Ulmaņa kunga šo dzirdot, pirmā un loģiskākā doma bij – lētu balsu zvejošana!

+8
0
Atbildēt

0

griezējs 15.07.2010. 16.57

Vot kuces bērns,mums jāsponsorē viņa iegribas,izklaides u.t.t.un šitam smerdeklim vēl jātic,ka viņš grib labu Latviju.

+5
0
Atbildēt

2

    ilmisimo > griezējs 15.07.2010. 17.14

    Labu grib visi.
    Izpratne tik atšķiras. Par tuo, kas labs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    griezējs > griezējs 15.07.2010. 17.19

    Nu protams,labs ir tas,kas ir valstij,piekrītu,bet nosauc man kaut vienu,kurš tev neteiks,ka vēl labāk ir tas,kas man makā un to arī trīceklis grib,no mana maka viņa makā un tas mani neapmierina.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

reksa 15.07.2010. 16.36

Tajā “labo partijā” taču tik daudz veiksmīgu uzņēmēju savākušies! Ko tad viņi savu klubiņu nespēj financēt?..

Vai arī nākamie būs viņi paši, ko valstij nāksies financēt?

+8
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > reksa 15.07.2010. 17.13

    /Vai arī nākamie būs viņi paši, ko valstij nāksies financēt? ?/
    ————————————————————————–
    Vai varam drouši teikt, ka process/viņi paši, ko valstij n ā k a s financēt/ jau nerit pilnā gaitā?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 15.07.2010. 15.59

Apollo labs raksts par to kaa Vienotiibas jauniesi zog reklamas citiem. Tada jau ir taa Vienotiibas politika zagt. Tikaiz eel ka jauniesus samacijusi uz tadam lietam.Skumji :-(
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/208718/0?show_inbox=1

0
-5
Atbildēt

3

    viesturs > Brīvdomātājkaķis 15.07.2010. 16.42

    zagt, skaisti zagt…ir mūsu valsts pamatvērtība.nekad un nekur mūsu 4.maija republikā valstiskā līmenī neviens nav teicis, ka pie turības var tikt vienai paaudzei smagi strādājot un mes kā valsts šai paaudzei palīdzēsim.šajā valstī ir likums-katrs par sevi, dari ko gribi, bet vēlēšanās nobalso par mani!tas saucās liberālisms.un izbijis kolhoznieks metās audzēt kartupeļus un bietes un jau 20 gadus nesaprot kāpēc ir nabags….a pārgudrais šķēle vēl uzbļauj ka nejēga netīra zobus un nemāk angleni…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    aaaaa tagad zagsanu taa sauc ;-) Nu tad pardosim par 1.Ls Parex banku, izpardosim Latvenergo, Latvijas Mezus utt.. un teiksim ka mes patapinaam cita idejas ;-)
    Labs variants :-)
    Zaglu banda taa Vienotiiba ir vairaak nekas. Taadi patapinaataaji ka smiekli naak ;-)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    viesturs > Brīvdomātājkaķis 15.07.2010. 16.46

    ar ko kampars atšķiras no šlesera? viņš ir bailīgāks un gļēvāks…principā viņi ir vienādi, jo tā plātīšanās ar kaut kāda zīmoga atcelšanu ir tikpat smieklīga kā šlesera murgi..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 15.07.2010. 15.54

Tā ir ļoti liela vērtība Latvijas iedzīvotājiem. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nav gan jautāts iedzīvotājiem, vai viņi privātu Krievijas hokeja līgas komandu uzskata par lielāku vērtību kā Dziesmu svētkus.

+7
0
Atbildēt

0

Sanita Jemberga 15.07.2010. 15.48

Ja ieliksiet bērnam maciņā ģimenes budžetu, lai viņš rīkojas ar to, kā pašam šķiet lietderīgi, visticamāk varēsiet vien noskatīties, cik neobligātas kļūst tādas garlaicības kā visādi komunālie maksājumi, kartupeļi, piens, siers, maize, silti zābaki, veļas pulveris utt. Bet tādas „no emocionālā un arī izklaides viedokļa” prioritāras pozīcijas kā našķi, rotaļlietas, izklaides, ja arī ne jūs, tad vismaz jūsu bērns baudīs tikmēr, kamēr beigsies nauda. Risks gan pastāv gadījumā, ja jums ir vairāki bērni un, piemēram, pirmais grib uz „Akvaparku” Jūrmalā, otrais – uz batutiem pie Raiņa, bet trešais – vislielāko Lego kasti. Tad neko darīt – dažiem nāktos pārliecināties par to, ka visi nevar būt laimīgi.
Bet, protams, jūsu bērniem ir izredzes būt savu reizi iepriecinātiem, bet, galvenais, aprūpētiem, pabarotiem, un principā laimīgiem, jo jūs neuzticēsiet ģimenes naudu vienam no viņiem, t.i., jūs vispār neuzticēsiet visu naudu bērniem. Taču Andris Šķēle gan sevi, gan Gunti Ulmani, gan Aināru Šleseru, gan Edvīnu Bartkeviču sauc par spēcīgiem PLL kandidātiem premjera amatam. Neskatoties uz to, ka, piemēram, Ulmanis jau kuru reizi uzvedās kā bērns tielēdamies par nepieciešamību ar valsts naudu atbalstīt hokeja klubu „Dinamo” t.i., apliecinādams, ka no Latvijas kopējā maka viņš noteikti būtu jātur lielā attālumā.
Taču, iespējams, tieši tajā, ka Ulmanis konsekventi nekautrējas pat publiski gribēt, lai par valsts naudu tiktu uzturēts viņa privātā biznesa projekts, PLL saskata sev nepieciešamo politiķa potenciālu – spēju ignorēt robežu starp atsevišķu cilvēku privātajām un valsts interesēm (naudu). Jo runa taču ir par īpašu ētisku kvalitāti (proti, spēju neredzēt nekā neētiska tur, kur citi redz), ko PLL vēlas manifestēt savā potenciālajā premjera kandidātā. Varbūt tieši šai ziņā Šķēle Ulmani tāpat kā sevi un Šleseru sauc par spēcīgu Latvijas premjera amata kandidātu. Turklāt tautai varētu patikt, jo tautai taču patīk hokejs.

+43
-2
Atbildēt

3

    Tane-Dane > Sanita Jemberga 15.07.2010. 17.12

    Viss būtu ok, ja šis nebūtu redakcijas komentārs:(

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Sanita Jemberga 15.07.2010. 19.00

    Pakalniņai maiss ar žetoniem!:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanita Jemberga 15.07.2010. 19.44

    .
    Dažas konsekvences.
    Izrādi gribam kvalitatīvu. Maksāt par to īsti negribam vis.
    Bet vistrakāk satraucamies par iespēju, ka, ja nu tie, kas riskē un iegulda, tomēr kaut ko nopelnīs. Tad gan būtu šausmīgi.

    Par nekonsekvencēm.
    Sponsorēšana nav gluži tas pats kas finansēšana.
    Valsts uzņēmuma peļņa nav tomēr tas pats, kas valsts budžeta nauda.

    Vai nav savādi, ka tie, kas par stipri valstisku naudu steriem ķinīti taisījuši, tagad krīt un ceļas par maizes un kartupeļu pirkšanu.

    P.S.
    Ja kas, valsts uzņēmumu iesaistīšana privātu klubu sponsorēšanā nav pati labākā metode.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

agijs 15.07.2010. 15.46

Ir risinājums problēmai…
Gunča sarunā, ka Itera no saviem 70% pusi (35%) atdod Latvijas valstij.
Tad arī nebūs nekādu problēmu valstij klubu solidāri uz pusēm ar Iteru finanasēt. Pie šādiem nosacījumiem tas šā piedāvājums nemaz tik slikts neizskatītos.

Bet nu protams, pie pašreizējas īpašnieku redakcijas tas ir pilnīgs murgs. Acīm redzot vecais ir biku saulē iekarsis, iestājies PLL un nākotnē ne tādus vien brīnumus no viņa sagaidīsim…

+6
0
Atbildēt

1

mxblack 15.07.2010. 15.26

G.Ulmanim tā ir un būs lielākā problēma, kā tikt pie lielas naudas. Tāpēc jau viņš ir tur kur tagad ir. Tikai pasarg’ Dies ja šis kungs tiks pie valsts varas grožiem. Tad tiešām būs nopietnas ziepes.

+8
0
Atbildēt

0

Tane-Dane 15.07.2010. 12.42

Es vispār nesaprotu kāds, tā saucamajam profesionālajam sportam, sakars ar spotu, ja visi tie rezultāti ir tieši proporcionāli ieguldītajam naudas daudzumam. Hokeja gadījumā – cik dārgu hokejistu varam atļauties nopirkt. Idiotisms un cilvēku tirzniecība, nevis sports.
Manā naivā izpratnē valsts nauda sportā drīkst būt tikai bērniem līdz 18 gadiem, pēc, sen igauņos ieviestā principa – nauda seko bērnam. Darbojas vienkārši ideāli, bet pie mums tas neder, jo tad funkcionārs neko nevar nospert.

+10
0
Atbildēt

9

    buchamona > Tane-Dane 15.07.2010. 12.49

    Hokeja gadījumā – cik dārgu hokejistu varam atļauties nopirkt. Idiotisms un cilvēku tirzniecība, nevis sports +++ un kā ir ar muzikas biznesu un cilvēku tirdzniecību? Un vai daudzi puikas paņemtu rokās ģitāru, ja viņu acu priekšā nebūtu mērķis, zvaigzne pēc kā tiekties?’

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 15.07.2010. 13.37

    Nesapratu paralēles. Jaunieša vēlme līdzināties kāda stāram un tieksme pēc līdzīgiem panākumiem nav tas pats kas pucēt valsts tēlu ar nopirktiem sportistiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Tane-Dane 15.07.2010. 14.37

    Nu šim te piekrītu, jo, vai tad Latvijas hokeja izlase kaut ko reālu ieguva no tās spēlēšanas Dinamo!Vai uzlabojās izlases starts pasaules čempionātos???? Nē un vēlreiz, nē! Tikai bagātas valstis, un pat tās noteikti nesponsorē privātos hokeja klubus, jebšu es maldos!
    lama, palīdzi un paskaidro!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Tane-Dane 15.07.2010. 14.39

    riņķī apkārt!
    ne jau pec zvaigznēm vien tie hokejjaunieši pūlas, bet gan pēc lielas naudas NHL klubos! tur jau tā fiška! un kāpēc mūsu krīzē nomocītajai un parādos iegrimušajai valstij, ir jāmaksā privātajam hokeja klubam!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Tane-Dane 15.07.2010. 14.57

    Un ierunājās lietpratēji un sporta eksperti :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Tane-Dane 15.07.2010. 15.07

    Gudrīt!
    Lai tie sporta eksperti vērtē sporta veidus TV atsevisķos raidījumos, bet man ir tiesības vērtēt valsts īpašumu(LVmeži) izmantošanu ne tautas, bet dažu oligarhu interesēm! Tā nav viņu manta, bet visas tautas! Pie pilsoniskās sabiedrības piederu arī es , un man rūp savas valsts īpašumu apsaimniekošana!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Tane-Dane 15.07.2010. 15.48

    Es domāju, ka tas ir tikai apsveicami, ka kāds no mūsu puikām ir nospraudis sev mērķi spēlēt NHL klubā, tas nozīmē, ka viņš spēs nodrošināt ne tikai sevi, bet arī savus tuvākos, pie tam ar godīgu un smagu darbu. Protams, diskutējams ir jautājums par Dinamo finansējumu, tā avotiem, gazpromiem utt, bet, atkārtošos, nevajag visu jaukt vienā putrā.Pie mums ir tā – ja nepatīk funkcionārs, tad neapšaubāmi arī spēlētājs ir mēsls, līdzjutējs ir vēl lielāks mēsls un alus tempējs un tukšpauris, salīdzinot ar mani – intelektuāli :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    griezējs > Tane-Dane 15.07.2010. 17.14

    Nevajag jaukt hokejistu personīgos makus ar valsts,tas ir, arī manu maku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ziiime > Tane-Dane 15.07.2010. 20.29

    ASV, kuru par nabadzīgu valsti grūti nosaukt, privātos klubos naudu neiegulda. Tāpēc jau tie ir privāti klubi. Šajā sakarā var izprast SVF ierosinājumu(kādu mēnesi atpakaļ bija tāda ziņa TV) nepiešķirt valsts naudu sportam. Tikai pie mums tad aizslēgtu visas sporta skolas un ielas papildinātos ar deklasētiem jauniešiem, kuru galvenā nodarbe ir cigarešu “striļīšana”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 15.07.2010. 12.27

banāls priekšvēļēšanu fokuss.
Nuovērst publikas uzmanību no reālām problēmām un zvejot hokeja fanu balsis.
Lai Gunsis U kuopā ar Aigaru K samet piķi.

Gimalajuos kāpēji vai zin………zelta saknes alpīnisti atradušies.

+8
0
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 15.07.2010. 12.17

kapec tieshi Dinamo? man hokejs nepatik un to neskatos. ja valsts uznemumumiem naudas par daudz, lai sponsore VEF Riga. Latvijaa tachu vajag vienu specigu basketbola klubu.

+3
-1
Atbildēt

0

buchamona 15.07.2010. 12.09

Pārlasot komentārus – var tomēr sajust šeit vairākas klišejas – 1.tiek pretnostatīts “intelekts” un kaut kāds tur “pūļa fenomens” hokejs. Te nu gan gribētu atgādināt, ka senie grieķu filozofi, uz kuru spriedumiem mēs lielā mērā balstām savu šī brīža pasauli, bieži bija arī labi cīkstoņi un kara vadoņi, jo uzskatīja, ka ideāls cilvēks ir vispusīgi attīstīts cilvēks. Mūsu gadījumā tas būtu cilvēks, kurš orientējas gan sportā, gan muzikā, tēlotājmākslā un literatūrā, un kurš būtu spējīgs starp visiem šiem lielumiem likt = zīmi :)
2.Mēs nespējam nošķirt patiesas vērtības Latvijā no netīra biznesa un netīras politikas, un emocionāli ļoti bieži visu sametam vienā čupā. Teiksim šinī gadījumā Sandi Ozoliņu un brāļus Redlihus ar Saviciki un Ulmani, un tādā garā. Nemaz nerunājot par tiem jaunajiem puikām, kuri neaizies vairs uz ledushalli, kuru es pielīdzinātu gan muzikas skolai, gan mākslas skolai

0
0
Atbildēt

5

    ilmisimo > buchamona 15.07.2010. 12.29

    ledushalli, kuru es pielīdzinātu gan muzikas skolai, gan mākslas skolai /
    kā arī konservatorijai un zivju pārstrādes kombinātam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 15.07.2010. 12.41

    Un kāpēc nevar salīdzināt konservatoriju ar zivju pārstrādes kombinātu? Kas tā mums par tādu augstprātību? :) Cilvēks, kurš studē konservatorijā jau ir profesionālis, tā pat kā cilvēks, kurš strādā zivju pārstrādes kombinātā. Vai pilnvērtīgā dzīvē šie abi lielumi spēj iztikt viens bez otra? :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > buchamona 15.07.2010. 13.16

    >rinķī apkārt
    Ir jau kā Tu saki, ka cilvēkam jābūt gan fiziski, gan garīgi attīstītam. Taču mūsdienās profesionālais sports ir bizness (neapskatot, godīgs vai ne), kam maz sakara ar pašas sabiedrības iespējām nodarboties ar sportu, tai tiek piedāvāts fanot ar alus glāzi rokās.
    Faktiski jautājumu par finansējuma piešķiršanu vajadzētu skatīt savādāk – kā maksimāli efektīgi izmantot nodokļu maksātāju naudu, lai sabiedrība būtu gan garīgi, gan fiziski attīstīta.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 15.07.2010. 14.33

    Lama, super, jo tā demogoģiski var pielīdzināt hokeju slēpošanai vai biatlonam vai elektrības ražošanai, vai tomātu audzināšanai! Kas ir labāks, un kam patiesībā ir prioritāte: mākslai, sportam, vai ražošanai utt!
    Nu gluži kā piesaukto grieķu folozofēšanai!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 15.07.2010. 17.24

    konservatorijā noteikti var ražot ķilavas tomātuos. Ledushallē var tautas masas apmācīt spēlēt čellu.Aldara tuorni var pārcelt uz Gimalajiem/kur Guntim ar Aigaru uzrāpties/.

    To jau PLL kompaška ar visu GUlmani ar grib.lai publika te diskutē par sporta finansējumu un diez ko vēl.

    Te nav kuo diskutēt. Lai “uzņēmēju” kantuoris nosponsorē “”Dinamo”.Līdz vēlēšanām.
    Diskutēsim /par valsts vai citas valsts, vai pat pavisam citas un jaunas valsts finansējumu hokejam/ — pēc vēlēšanām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 15.07.2010. 11.58

RD ir politisks projekts. Īpaši no Krievijas puses, jo kāda gan cita mārrutka pēc kaimiņvalsts lielākā valsts uzņēmuma meitas kompānijai vajadzētu izgrūst vairāk kā 10 mio EUR citas valsts privātai kompānijai? Tipisks “soft power” no krievu puses, kas lieliski strādā latvju un citu vietējo tautas masās. Arī mūsu dažiem bāleliņiem tā vispirms ir “politiska platforma” lai pozicionētos Krievijā. RD ir kā instruments pieejai ietekmīgām politiskām aprindām Krievijā. Proamts, mūsu bāleliņiem paliek arī cerība, ka kādreiz izdosies noraut arī kādu žuksnīti tiešā veidā. Bet pēdējais ir otršķirīgi, jo RD palīdz pelnīt pastarpināti.

+11
0
Atbildēt

2

    astra_ozo > putekliic 15.07.2010. 15.28

    Kaut kā mums Latvijā sanāk, ka visa t.s. integrācija balstās uz pārkrievošanās “bāzes”. Ja atjaunot svētkus, tad padomisko sieviešu dienu, ja dibināt stipru hokeja komandu, tad ar bijušo čekistu atbalstu un ar krievu laiku milicijas (arī KGB) kluba nosaukumu. Rīgas komanda padomju laikos ilgus gadus saucās par Daugavu, tikai ap 60-to gadu vidu to pārdēvēja par Dinamo. Kādu mesidžu nes šis nosaukums kādā tālā Sibīrijas pilsētā…

    Diemžēl ir daudz latviešu, kas neapzinās, ka tas nemaz nav tik nevainīgi. Tam, kā Tevi sauc, ir nozīme.
    Bet cilvēciņi nevēlas saprast, ka patiesībā ar viņiem manipulē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 15.07.2010. 22.44

    Taisnība. Bet, riskējot izskatīties snobisks, tomēr apgalvošu, ka par daudz būs prasīts no 90% LV iedzīvotāju satraukties par tādām sakarībām. Nevaram mēs šiem cilvēkiem kaut ko pārmest. Nosodījumu pelnījusi ir “elite”, kas, tā vietā, lai virzītu un vadītu valsti, pieņemtu nepopulārs, sāpīgus, bet vajadzīgus lēmumus, izrakstītu “rūgtas zāles”, iet šo 90% pavadā, cenšas maksimāli izdabāt, lai tikai saglabātu savu vietu pie siles. Tas attiecas uz visu, RD ir tikai viens no piemēriem. Teiktais pamatā, protams, attiecas uz trekno gadu valdītājiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 15.07.2010. 11.40

Saprotu, ka atkal pateikšu ko ļoti nepopulāru šinī kompānijā, bet, es te parunāju ar cilvēkiem, kuriem pilnīgi vienalga, kas sponsorē, vai kam pieder Dinamo.
Un secinu tikai vienu – ja PLL tagad nāktu klajā ar tādu saukli – ja kāds grib, lai Dinamo saglabājas, balsojiet par PLL, jo Vienotība taisās to iznīcinat – viņi dabūtu papildus daudzas balsis.
Bet, kā es te nokonstatēju, tā vēršanās notiek ne tik daudz pret hokeju, kā pret kluba īpašniekiem.
Jo tās summas, kas tur vajadzīgas, ir smieklīgas, salīdzinot ar summām, kas šai valstī, arī valsts uzņēmumos, tiek tērētas vispār bezjēdzīgi.
Varbūt, vajadzētu sākt domāt pozitīvā virzienā, kā pārveidot to finansēšanas modeli, vai piesaistīt privāto kapitālu, utt., lai neļautu īpašniekiem iedzīvoties, bet, klubu saglabātu?

+1
-2
Atbildēt

7

    Diâna Antipova > mary75 15.07.2010. 11.52

    vai gadījumā, ja valsts uzņēmumi finansēs RD, citi līdzekļi valsts uzņēmumos tiks tāpēc saprātīgāk tērēti? Vai valstij (amatpersonām) nav jādomā par reāli vajadzīgo? Hokejs savā ziņā ir opijs un lumpenizācija, lumpenizācijas dēļ mums tagad liela daļa problēmu, un, jo lielāka lumpenizācija, jo lielākā trubā mēs būsim kā valsts un sabiedrība. Te nav variantu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 15.07.2010. 12.01

    Nu PLL pīārs atkal ierullē, tieši šādā kontekstā. Vienotība grib iznīcināt Dinamo, bet Ulmanis kā vecs hokeja fans un tuvu stāvošs cilvēks to neļaus.
    Vai vienotība gatavo masīvu uzbrukumu vēlāk, vai arī vienkārši noskatās cerot ka paveiksies?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > mary75 15.07.2010. 12.05

    Tik tālu, ka PLL ar atbalsta piesaukšanu hokeja klubam Dinamo vāc balsis pašai apvienībai, piekrītu, bet par to, ka tas “smieklīgais mazumiņš”, kas nepieciešams klubam sponsorējams no valsts uzņēmumiem, nekādā gadījumā.
    Lai ņem telefonu rokā un apzvana privātos uzņēmumus (čomus), kuru intereses lobē no tribīnes. Un galu galā ne mazums viņiem pašiem pastarpinātu uzņēmumu.
    Labāk to enerģīju, ko velta, aizstāvot privātu klubu, būtu veltījuši jaunatnes sporta attīstībai.
    Kāpēc tieši hokejs!?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 15.07.2010. 14.46

    Nezinu gan, pie pašreizējās ekonomiskās situācijas šis sauklis neskan nopietni pat ar visu RD atbalstītāju pūli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 15.07.2010. 14.47

    gudrīt, Vienotības aktivitātes sākas šodien ar programmas publiskošanu. Varu provēt noskaidrot Vienotības atbildi par Ulmaņa ierosinājumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 15.07.2010. 14.52

    Godīgi – ar nepacietību gaidu, kas tiks likts pretī demaģijai un populismam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    griezējs > mary75 15.07.2010. 17.09

    Nu bet kapēc tad to nevar darīt Cūkmens,Aš2,u.t.t.,galu galā pats trīceklis no saviem miljoniem.Mums nav jāsponsorē citu valstu biznesmeņi(70%)no savas kabatas.Jā,man patīk Latvijas hokejisti,bet man patīk arī Kanādas,ASV,Čehu hokejisti un tas nenozīmē,ka man viņi būtu jāsponsorē ar savu naudu.Jāā,trīceklis galīgi pārtrīcējies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

rozaa11 15.07.2010. 11.18

Kalvitis izcelas vispar pamatigi citeju..merkis bija izveidot dinamoun pardot to valstij.. Ritig

+7
0
Atbildēt

0

rozaa11 15.07.2010. 11.14

Nekad nemuzam es hokeju protams skatos.bet par nodoklu maksataju naudu nekadas sponsoresanas nee

+8
0
Atbildēt

0

madararaa 15.07.2010. 11.09

Vai kāds kompetents cilvēks, lūdzu, var paskaidrot man, kas tas ir par biznesa modeli hokeja klubam, ka nevar savilkt galus kopā? Vienkārši grūti saprast, kā tā nākas, ka “visai tautai ļoti ļoti vajag” un “visiem būtu liels zaudējums, ja kluba nebūtu”, bet tas kaut kā nemonetizējas cau biļetēm, tirgotāju (spēļu laikā) nodevām, suvenīriem, sponsoriem (privātuzņēmumiem). Vai tomēr nav tā, ka piesaistīt naudiņas no privātajiem investoriem un strādāt ar sponsoriem ir smags darbs, bet pazvanīt čomam Latvijas Mežu valdē ir krietni vieglāk? Turklāt, ja nu kāda valsts uzņēmuma nauda tai virzienā ietu, tad būtu pieprasāma pilnīgi atvērta kluba grāmatvedība.

+14
0
Atbildēt

4

    viesturs > madararaa 15.07.2010. 11.27

    tas Pāvil ir visur…mūsu siekalainajai lumpeņu elitei vajag spēļmantiņas( Bastejkalns,Melgalvju nams, dinamo,un c.)Tie ir vājprātīgi mazvērtības kompleksi, nabagi tikuši pie naudas…pareizi nevis satīram maskačku, bet iegrūžam bastejkalnā miljonus, nevis padaram bērniem pieejamu vieglatlētiku ar valsts apmaksātiem treneriem, bet dinamo, nevis paceļam valsts meža dienestu, bet nodibinam LVM, kur priekšniekam gadā maksā 100 000…turpināt?!…tas saucas kalpa sindroms+nabags tiek pie naudas….

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > madararaa 15.07.2010. 12.16

    griezēj, tev šīs dienas komentāra žetons. Precīzi 100%.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > madararaa 15.07.2010. 12.18

    >Griezējs
    Perfekti. Es tos vēl saucu par dižmanības pārņemtiem lumpenbiznesmeņiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > madararaa 15.07.2010. 19.31

    Pareizi gan, jo jājautā vai valsts funkcija ir finansēt privāto hokeja klubu Dinamo????
    Elīna Egle, vai vari pateikt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 15.07.2010. 10.54

Pie mums sponsorēšana jau pamatos ir sačakarēta, un ja valsts galīgi nedos naudu sportam, tad tas arī beigsies.
kas attiecas uz jauntanes sporta un infrastruktūras sponsorēšanu, tad mums ir kāda kaimiņvalsts, kura gatavojoties Soču olimpiādei jau laikus ieguldīja visu ziemas sportu attīstība, taisni jaunatnes līmenī, cerot pirmos panākumus plūkt Vankuverā, bet nez kāpēc sekoja izgāšanās. Tas uz fikso nesanāk :(
Pie mums lētāk ir attīstīt sociālos centrus, nomeest tur pāris kompjus lai bērni sēž un spēlē spēles ir reāls brīvā laika pavadīšanas veids.

+4
-1
Atbildēt

6

    andrisskrastins > Arija Saleda 15.07.2010. 10.57

    Varbūt to naudu, ko pieprasa Ulmanis, viņš varēja pieprasīt sporta skolu finansēšanai un attīstībai? Kā bijušais vieglatlēts varu teikt, ka no vieglatlētikas sākas visi sporti – basketbols, futbols, hokejs, bobslejs… Tā ir pamata izturības un iemaņas attīstīšana, kas dod rezultātu tālāk. Reāli valstij nevajadzētu būt nekādas daļas gar privātu hokeja klubu, bet tai ir jābūt daļas ar pamatu ielikšanu – jauno spēlētāju PAMATiemaņu attīstīšanas nodrošināšanu.

    Un vēl kas – kāpēc visi ir tādā nāvīgā starā par hokeju? Lai gan man viņš patīk, futbols ir daudz populārāks un demokrātiskāks sporta veids. Diemžēl pie mums ir ačgārni – futbolā bērnu vecākiem ir jāsponsorē pilnīgi viss…Pat normālus jaunatnes trenerus nespēj izmācīt.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > Arija Saleda 15.07.2010. 11.21

    “kāpēc visi ir tādā nāvīgā starā par hokeju”-tāpēc ka mums ir noformējusies stulba patērētāju sabiedrība.Da tajā hallē es jūtos tāpat kā lielveikalā, kur 50 % ir pupainas blondīnes, kur viss kliedz pēc patēriņa un bezjēdzīgām amerikāņu ārišķībām.jeņķiem tas vēl sanāk kaut cik dabiski, bet kad kompleksainie un kautrīgie letiņi sāk pakaļ lekt tas ir vairāk kā nožēlojami..
    un tas vecais un slimais vīrs ( ulmanis) varēja sevi pataupīt mazbērniem un sievai nevis piesarcis lekt šlesera pacēlājam pa priekšu…

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Arija Saleda 15.07.2010. 11.57

    Par vieglatlētiku piekrītu, sportu pamats, ja atmets dažas mešanas sacensības, tad pat nerada asimetrijas.
    Man šķiet, ka pareizais ceļš ir sporta ģimnāzijas un vidusskolas, kā arī iespējamo sporta sekciju dažādošana skolās, kas ļautu jauniešiem pašiem atrast to kas viņiem labāk patīk, nevis ierobežot viņus: vieglatlētikā, basketbolā, futbolā un tajā pat hokejā.
    Man liekas, ka ja kāds pacenstos atgrizties pie vecā NAPA un sākt ar to ka jāiegulda cilvēkā ( konkrēti bērnos), tad vismaz ar kādu paaudzi sākot no 20XX gada mēs varam cerēt uz plaukstošu valsti.

    Hokejs cilvēkiem patīk, jo ir dinamisks sporta veids, ar cīņu, ar kautiņiem (sorry ir pieprasījums), es gan nezinu, ko griezējs domāja ar pupainām blondīnēm kurām letiņi pakaļ lec.
    grūti būt objektīvam, jo spēlēju pats.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > Arija Saleda 15.07.2010. 12.59

    necinu vecīt kas ar mani notiek, bet pēdējā laikā visur redzu tikai pupainas blondīnes…visur( laikam hormonu vētras)…ieeju veikalā priekšā jau puisplika daiļava, kurai uz krūtīm tikai striķītis, ieslēdzu laika ziņas priekšā rozīte, kur redzu tikai viņas augumu, žurnāli vispār balansē uz erotikas naža asmens…viss it kā normāli, tad kāpēc dzimstība ir tik maza?
    domāju, ka drīzumā sievietes staigās vispār plikas….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > Arija Saleda 15.07.2010. 13.06

    vēlreiz par hoķi:mūsdienu iesaiņojumā tas ir cirks, pat kaujas viņi kā cirkā…kad dinamo znaroks kāvās tad zobi lidoja un sporta pils gandrīz bruka no līdzjutēju aurošanas.Es esmu par totālo hokeju…kur ir tikai hokejs…nu labi pārtraukumā sotaks večiem..tur bij analīze un asums tur tika pētītas turnīra tabulas un par zinovjeva dzeršanu zināja visi, bet avīzes nerakstīja…tur bij ņirgāšanās par Maticinu, bet viņu tāpat mīlēja..tā bij viena ģimene..tā nav nostaļģija, bet manas izjūtas…tas kas ir tagad mani neinteresē! mani neinteresē tie klauni dinamo kreklos un pupainās blondīnes ( atkal!)kas ložņā pa arēnu, lai….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Arija Saleda 15.07.2010. 14.28

    Par Rozīti tev taisnība. Tas nekas, ka LNT laika prognozebieži izrādas precīzāka…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

reksa 15.07.2010. 10.53

Ulmanis var cerēt, ko grib. Bet es ceru, ka Dinamo bankrotēs kopā ar Ulmani.

+12
-2
Atbildēt

0

dro 15.07.2010. 10.50

Valsts uzņēmumiem jāsponsorē klubs, kurā 70% pieder ārvalstu uzņēmumam, kurš peldās naudā? Prātiņ, nāc mājās:) Es saprastu, ja šajā klubā tāda daļa piederētu teiksim Latvenergo, lai gan ar normālu tirgus ekonomiku tam nebūtu nekāda sakara.

+32
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 15.07.2010. 10.34

Nesaku, ka esmu pret Dinamo. Tikai privāts bizness tāpēc arī ir privāts, ka privāts … :)
Sīks piemērs – Masaļskis izrādījās par dārgu, tika paņemts leģionārs. ok, lai tā būtu. Laikam jau argumenti bija. Kāpēc nepaņēma kādu no jaunajiem latviešu vārtsargiem? Tiem būtu milzīga motivācija darīt vairāk kā spēj. Bet nē, mums ir leģionārs. Jo – privāts bizness. ko grib, to dara.

+17
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 15.07.2010. 10.30

Privātajam klubam valsts finansējumu!? Noteikti neatbalstu. Līdz šim domāju, ka ziedošana ir brīvprātīga lieta.
Ak, k-gi lielai daļai sportistu, kas pārstāv mūsu valsti, finansiāls atbalsts ir nepieciešams daudz vairāk nekā šādam privātam klubam.
Un neklāstiet, ka dodaties politikā, lai aizstāvētu tautas interes. Šis gadījums klaji pauž jūsu interes – atbalstīt un aizstāvēt sava privātā biznesa intereses.

+17
0
Atbildēt

0

lailabidzane 15.07.2010. 10.18

.
Par finansējumiem.
Nav jau Ulmanis vientuļš savos prātojumos par naudiņām.
Ne tik sen Zibensziņās varēja pamanīt, ka tiek turēta rūpe par mediju rīcību lietotāju lojalitātes vairošanai un uzturēšanai. Tagad šī rūpe, varbūt tā tikai šķiet, pagriezusi seju pret zināmiem finanšu risinājumiem. Jā, arī varbūt tikai gadījuma pēc, bet tas piemērs saistīts arī ar lietotāju, potenciālo finansētāju, identifikāciju.
Naudiņas visi meklē. Kā jau nu kurš prot.

+1
-3
Atbildēt

0

ieva_sture 15.07.2010. 10.16

Lai gan hokejs patīk, Rīgas “Dinamo” neuzskatu par sabiedrisku labumu, kura uzturēšanai vajadzētu dalīt valsts budžeta līdzekļus.

Sportā valsts nauda ir jādod jauniešiem un infrastruktūrai, nevis profesionālai komandai.

+17
0
Atbildēt

2

    ingban > ieva_sture 15.07.2010. 17.25

    Šim Ulmaņa iznācienam nav nekāda sakara ar sabiedrisko labumu. Aprēķins ir gauzi vienkāršs: elektorāta ievērojamu daļu sastāda hokeja fanāti, t. sk. arī “Dinamo”. Vairums šo ļaužu prezīzi zin spēļu kalendārus, rezultātus un visu, kas tiem apkārt. Pārējais dzīvē viņus īsti nesatrauc. Neteikšu, ka viņi būtu aprobežoti, taču izdzirdot viena kandidāta dedzīgas “Dinamo” aktivitātes, būs gatavi balsojot pacelt visas ekstremitātes, ko vien var pacelt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    varrvara > ieva_sture 15.07.2010. 20.10

    Tā tas ir! Un tas apliecina to, ka Ulmanis un AŠ kvadrātā ir politiski – pret Latvijas valsti vērsti, veidojumi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

varrvara 15.07.2010. 10.13

Nav iespējams izveidot kritērijus, pēc kuriem vērtēt privātā hokeja darbu (izņemtās dividendes, hokejistu algas, biļešu cenas, apmeklētība u.t.t.), lai sāktu runāt par hokeja atbalstīšanu no valsts uzņēmumiem. Un ja to izsaka Ulmanis no AŠ kvadrātā komandas, tad jau tas no paša sākuma smird pēc naudas atmazgāšanas. Šīs komandas klātbūtne valsts līdzekļiem vienmēr dos valstij tikai negatīvu gala atlikumu.

+11
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 15.07.2010. 10.11

Būsim godīgi – hokejs mūsu tautai ir vajadzīgs, lai nebūtu jādomā par reālo situāciju valstī :) Tā kā ir tā kā opija devas apmaksāšana. Es saku stingru nē. Ja RD ir tāpēc jālikvidē – uz priekšu. Ja nav spējuši piesaistīt sakarīgus privātos kantorus, tad tam nav vietas.

+18
0
Atbildēt

1

tarkskene 15.07.2010. 10.07

Izskatas, ka viens premjēra kandidats aģītē sponsorēt hokeju? Kas būs, ja nejaušība un muļķība ļaus viņam kaut tūvāķ bū lēmumu pieņemšanai? imagine that!!!

+13
0
Atbildēt

0

mjantons 15.07.2010. 10.06

Ak kungs! Varētu vēl saprast, ka rosinātu finansēt sporta pamatus – halles, kuras veras ciet un laukumus, kuros aug jaunie futbolisti. Tā jau Dinamo var pārvērsties par potjomkina sādžu.

+12
0
Atbildēt

2

    disassociative > mjantons 15.07.2010. 10.17

    Laba doma. Būtu lieliski ar likumu noteikt, ka kaut kādu daļu valsts uzņēmumu peļņas ir obligāti jānovirza bērnu un jauniešu sporta skolām, sporta bāzēm un tamlīdzīgām lietām.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > mjantons 15.07.2010. 14.09

    Piekrītu,ka iezīmē peļņas % izglītībai kopumā – sporta un mūzikas skolām, koriem un universitātēm(tikai bez Kūļiem!).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

edgars rezebergs 15.07.2010. 10.05

Būtu žēl, ja pazustu mūzikas skolas, deju kolektīvi un kori. Varbūt LDz, Latvijas Meži un tamlīdzīgas politikāņu siles varētu finansēt šos tautai emocionāli un arī no izklaides viedokļa svarīgos veidojumus!

+36
0
Atbildēt

0

itommy_ 15.07.2010. 09.43

Nekad nekādas sponsorēšanas no valsts un pašvaldību uzņēmumiem kā tikai ar visas tautas atļauju, kaut vai referenduma ceļā! Lai politiķi rada labvēlīgu biznesa vidi, lai uzņēmēji pelna naudu, un tad lai bizness sponsorē pa labi pa kreisi, ko vien grib. Ja Ulmanis grib naudu hokeja komandai, tad lai palīdz kādam uzņēmējam attīstīties, un tad lai slauc nost. Tagad ir lieliska iespēja PLL paarādīt sevi vēlētājam ar labu piedāvajumu, uzvarēt vēlēšanās – un rīkoties. Bet neticu, ka valsti varēs attīstīt un uzņēmējdarbību celt, ja netiks ņemta par pamatu t.s. Ošleja programma. Zagt no valstas mēs esam iemācījušies ar atliektiem galiem. Radīt – ne. Neviena partija vēl ne.

+20
-2
Atbildēt

12

    andrisskrastins > itommy_ 15.07.2010. 10.10

    Šoreiz kā pa brīnumu piekrītu tev Andrej.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 15.07.2010. 10.40

    Andrejs Zviedrs.-“… neticu, ka valsti varēs attīstīt un uzņēmējdarbību celt, ja netiks ņemta par pamatu t.s. Ošleja…”+++ un, ko tad piedāvā Ošleja? “Uz sitiena” netā atradu vienkāršotu viņa programmas tēzi, kuru viņš pats izsaka Delfos: “…Obamas plāns ir devalvēt dolāru nodrukājot daudz jaunas naudas, ieguldīt šo naudu tieši uzņēmumos, veicot valsts pasūtījumus ēku siltināšanā un ceļu būvē…” Vārdu sakot, Tu apgalvo,atsaucoties uz Ošleju, ka Latvijas izeja no krīzes ir – drukājam naudu, ar šiem papīriem attīstam uzņēmējdarbību un nepaies ne pāris mēnešu, kad varēsim “laimē diet tālāk”:)) Ošleja ir iluzionists un skaistu vārdu meistars,kurš vienā mierā pielīdzina Latvijas ekonomisko “kapacitāti” ASV un vēl es teiktu, Ošleja ir Vienotības lielākā problēma no kuras būtu jāatbrīvojas pēc iespējas ātrāk, formulējot beidzot savu skaidras rīcības programmu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 15.07.2010. 10.50

    Es tā saprotu, ka Vienotība beidzot šodien publiskos savu ekonomisko programmu. Paskatīsiemies. Bet ja tur atkal būs JL parastajā manierē noklusēti fakti, puspatiesības, Dombrovska sasniegumu suminācija un bagātīga oligarhu kritika, tad šī programma sastaps nopietnu kritiku, par spīti manai cieņai pret SCP, kā arī Sarmīti Ēlerti.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 15.07.2010. 10.57

    Tas, ko šobrīd visvairāk vajag Latvijā, ir uzņēmējdarbības piespiedu stimulēšana. To nav iespējums realizēt, ja turpinās ienākt masveidā imports, neizdevīgs būs eksports un bankas neaizdos naudu. Tieši tāpēc sadrukāšana uz laiku un devalvācija uz laiku ir ĶĪMIJTERAPIJA – inde kā zāles. Tā ir vienīgā iespēja, kamēr neviens nav piedāvājis vietā neko labāku. Citādi mums aizvien vairāk jauno cilvēku mauks projām un Angliju un Īriju strādāt, dzīvot un… laist pasaulē bērnus un maksāt nodokļus. Jānīšu vietā drīz būs Džoni. Aizvien vairāk.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 15.07.2010. 11.06

    Ja viss būtu tik vienkārši, pasaule tādu jēdzienu kā “ekonomiskā krīze”nepazītu. Tas taču ir neprāts domāt, ka šī mākslīgās naudas plūsma būs tik spēcīga, ka spēs amortizēt to sitienu, kurš pēc lata devalvācijas nāks pār Latviju pāri lielākai daļai tās iedzīvotāju. Lata devalvācijas “teorija” un pasakas par iespējām neatdot parādu SVF, tā tiešām ir inde

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 15.07.2010. 12.03

    Tur Tev var piekrist, jo ASV dolāri ir starptautiska valūta, ar kuru var tā rīkoties: drukāt liekus papīrus,Jo ASV dolārs ir prece!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > itommy_ 15.07.2010. 12.11

    >rinķī apkārt
    Ošleja idejas pamatā ir bezdarba samazināšana ar sekojošiem soļiem:
    – atsaistīt latu no piesaistes valūtām,
    – eiro un citu ārzemju kredītus konvertēt latos;
    – devalvēt (drukāt) latus un bankām pateikt – tās jūsu problēmas;
    – par sadrukātiem latiem celt rūpnīcas, lai ražotu lietas, ko mēs importējam.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > itommy_ 15.07.2010. 12.15

    ASV dolārs var rullēt līdz brīdim kamēr āzija no tā nekratās vaļā, ja sāksies šis process, tad būs ziepes
    Ošleja programmā man vislabāk patīk rūpnīcu celšana un izejvielu imports, brīvam latam ar atrdarbīgu drukas iekārtu. Inflācija ātri atgrieztos pie 1000 % atzīmes.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Guncītis > itommy_ 15.07.2010. 12.36

    ja āzija kratīsies no dolāra vaļā, ziepes visupirms un vislielākās būs āzijai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > itommy_ 15.07.2010. 13.25

    Ķīna kratās vaļā no dolāriem visos iespējamos veidos, bet tā lai neizsauktu paniku. Pamazām, paklusām maina dolārus pret reālām lietām – pērk izejvielas, rūpnīcas utt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > itommy_ 15.07.2010. 14.01

    Tas bija humors un satīra? Mēs jau redzējām, kā cēla celulozes un siltumizolācijas materiālu rūpnīcas…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > itommy_ 15.07.2010. 14.20

    Pievienojos šim Zviedra k-ga viedoklim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 15.07.2010. 09.06

Redz, ko var izdarīt viens “štruntīgs” politiķis :) Es esmu no tiem, kas cenšas noskatīties visas Dinamo spēles un man būtu ļoti žēl, ja tāda līmeņa hokejs, kāds tas mums ir šobrīd, Latvijā pazustu. Taču, ja priekšlikumu valsts uzņēmumiem līdzfinansēt mūsu hokeja komandu izsaka Ulamanis, pat man ir “spalvas gaisā”:), lai gan tikai loģiski būtu, ja patiesībā LR hokeja izlasi finansētu teiksim “Latvijas meži”, nevis dažādi “gazpromi” un viņu marionetes.

+10
-4
Atbildēt

1

    Guncītis > buchamona 15.07.2010. 12.28

    ja to finansē Latvijas meži, tas paliek par gazpromu marioneti

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 15.07.2010. 08.50

Vai tad Itera ir atteikusies no turpmākās finansēšanas?

+9
0
Atbildēt

1

    austrisv > ievuliitis 15.07.2010. 12.01

    Droši vien Savickis , Kalvītis un Ulmanis grib tikai sēdēt VIP ložā, bet maksā, lai tauta!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

mary75 15.07.2010. 08.48

Nezinu, kādā veidā to izdarīt, bet, būtu ļoti žēl, ja Dinamo pazustu, Latvijā ir maz lietas, ar ko saistas tik daudz pozitīvas emocijas tik daudziem cilvēkiem.
Iznīcināt šo klubu, lai tikai kādam iegrieztu, būtu lielākā muļķība, nav svarīgi, kam tas pieder, bet priecājas par tā spēlēm pus Latvija vismaz, ja ne vairāk.

+2
-29
Atbildēt

10

    Una Grinberga > mary75 15.07.2010. 08.55

    Manuprāt, ja valsts uzņēmumi sponsorē privātu inciatīvu, no kuras “labumu” gūst liela sabiedrības daļa, tad piem. jānosaka, ka akcionāri nevar izņemt dividendes. Ja nu pēkšņi šis pasākums nes lielu peļņu, tad Ulmanis ar savu kristāldzidro sirdsapziņu un tik pat perfektajiem domubideriem nepārsūc valsts naudu savās kabatās!

    +34
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 15.07.2010. 09.09

    Manuprāt, tas būtu labs variants.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    viesturs > mary75 15.07.2010. 09.15

    Dzeri, es Tev piekrītu, bet domāju ka LV ir daudzi, kas gribētu Radiotehniķi, vai VEFu vecajā spozmē…
    Dinamo tiek pozicionēta kā dažu valsts izzadzēju spēļmantiņa…un šī “lipīgā”
    piedeva komandai ļoti traucē.Es biju uz vienu spēli-vairāk neiešu, jo tas vairs nav sports, tā ir ākstīšanās un tizlošanās kas tur notiek.Atceries 80 gadu beigas? Un atmosfēru sporta pilī…tur kāds bučojās vai plātījās ar pupiem?….hokejs tiek degradēts….tāpēc saprotu Znaroka MVD komandas panākumus, tikai tā ar sviedriem bez plātīšanās top sporta varoņi, bet ovečkini un jāgri ir silikons!
    a par pamuļķa izteicieniem es pat nerunāšu –

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > mary75 15.07.2010. 09.16

    Nu Nasing spešal!, tad jau tas klubs ir jāpārreģistrē par bezpeļņas organizāciju, tur klāt nosakot hokejistiem algu griestus. Nešķiet tas diezko reāli un tāpēc laikam šo biznesu vajadzētu turēt drošā attālumā no valsts naudas, vismaz tik ilgi kamēr valstij naudu nav vairs kur likt.

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 15.07.2010. 09.45

    .
    Mjā. Klasiskais stāsts par peldēšanu baseinā, un ceptu zivtiņu ēšanu.
    Un tad atnāk diplomands, un gatavs rakstīt likumu. Speciālu likumu. Gadījumam, ja nu. Ja nu tomēr var vienlaicīgi peldēt baseinā, un zivis cept.

    Kurš tīrīs baseinu???

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 15.07.2010. 09.54

    => varbūt ka tā

    Noderīga saite: http://www.rpnc.lv/index.php?TXiJmVnGEx%263HPF05iPFcnG7x%26b

    Gan jau ka viņiem ir i baseins, i zivtiņas!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 15.07.2010. 10.06

    .
    Vai tas IR tas, par ko gribējāt parunāt, Nasing?
    Katrā ziņā IR uzteicamas Jūsu prasmes vajadzīgo saišu meklēšanā! Atstrādātas prasmes!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 15.07.2010. 10.18

    => varbūt ka tā

    Nekad neesmu skopojies ar palīdzēšanu cilvēkiem, kas dzīvo līdzās! Varbūt, ka kļūs labāk – sliktāk jau vairs nevar būt!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 15.07.2010. 10.20

    .
    “Mēs jau arī grūstījāmies!”, teica skudriņu komandas kapteinis pēc futbola mača ar ziloņiem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > mary75 15.07.2010. 11.39

    dzeri, tieši tā, jāatrod veids, kā tie, kam tas hokejs pie sirds vai no tā kāds labums, par to arī maksā. Valsts nevar (valstij nevajadzētu) atbalstīt vienu hobiju (kam gan ir spēcīgi lobiji), neatbalstot citus. Kāpēc man jāmaksā par hokeju, ja gribu mūzikas skolas?

    +16
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 15.07.2010. 08.45

Kāpēc valsts uzņēmumiem būtu jāfinansē privātu biznesa projektu?

+43
0
Atbildēt

1

varbūt ka tā 15.07.2010. 08.35

ja nebūtu viena otra tupa pašreizējo varu pārstāvošā polistiskā spēka, tad sen jau daudz kas būtu citādāk.

+1
-24
Atbildēt

4

    ievuliitis > varbūt ka tā 15.07.2010. 08.47

    Paņem nēzdodziņu, noslauki puņķus.

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > varbūt ka tā 15.07.2010. 11.57

    BImbo!
    Vai to Tu par PLL, kas par jebkādu cenu ir gatavs nosūkt valsts budžetu!
    Paši tie labijieši veidoja biznesu, ar Dinamo, paši, lai arī maksā!
    Vai viņi veica pirms tā Dinamo veidošanas, aptauju tautas vidū, vai tauta ir gatava atteikties no , piemēram, izglītības un veselības finansējuma, lai segtu dažu izklades un pelņas projektu!

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > varbūt ka tā 15.07.2010. 12.13

    pilniga taisniba! nebutu TP gadiem ilgi bijusi pie varas, viss butu pavisam savadak.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Guncītis > varbūt ka tā 15.07.2010. 12.17

    tādēļ jau labieši raujas pie varas lai no latvijas nodokļu maksātāju naudas finansētu krievu propagadas šovu. Nākamajam lūgsies jūrmalas šovam.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

reksa > reksa 15.07.2010. 16.38

Lai viņi savas akcijas miskastē izmet. Parex banku valstij viņi jau ir iesmērējuši. Tagad grib iesmērēt Dinamo?

+3
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam