Runas par uzņēmumu privatizāciju sauc par baumām

120

Komentāri (120)

Tane-Dane 14.07.2010. 14.48

Tie pēcvēlēšanu rīti jau mums teju kā ziemsvētki. Vai tad nu šoreiz bez pārsteiguma tautu atstās.

+2
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 14.07.2010. 11.21

Lembis,protams, duļķo ūdeņus, ko citu šam darīt.. ,bet arī Dombrovska neglītā epizode ar pensijām rada labvēlīgu augsni.Kāpēc mums viņam būtu jātic,- brēks visi kam nav slinkums.Un sava taisnība tur ir.

+3
-4
Atbildēt

21

    austrisv > www.vecamate.lv 14.07.2010. 14.12

    Tu laikam esi aizmirsis to kā notika toreiz ar tām pensijām, ka SVF jau gatavojās aizbraukt no Latvijas, kura nevarēja iesniegt priekšlikumus par budžeta izdevumu samazināšanu, jo tolaik valdībā bija arī oranžie, kuri jau nu tīšām , kā mēs to zinām, vēlas nepieļaut ne par kādu cenu, ka Dombrovskis varētu izvilkt Latviju no bankrota. Tāpēc arī bija tāds valdības lēmums, ne jau vienpersoniski Dombrovskis to pieņēma! Par to runāja arī Brigmanis un tas gadījums jau sen ir runāts un runāts!Nu cik var malt un malt!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kas tur notika ar pensijaam??? Dombrovskis atklati meloja sabiedriibai. Tas ir visiem zinams fakts. Melis vins ir un krapnieks.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > www.vecamate.lv 14.07.2010. 14.32

    Dombrovskim un JL vismaz pietika goda, lai pensionāriem par šādu lēmumu atvainotos. Neko līdzīgu neesmu dzirdējusi no trekmo gadu triecējiem – ne vārdiņa, ne kripatiņas nožēlas par Latvijas izsaimniekošanu, tikai slavinājumi vien, cik labi saimniekojuši.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Normaalaa valstii ja kads politikis tik brutali melotu vins uzreiz peec piekersanas uzrakstiitu atlugumu un savu degunu vairs politikaa nebastu. Te nepietiek tikai ar sausu melosanu. Jo daudzi balsoja par viniem tikai tapeec ka ticeeja. Varu galvot ka ja vins butu pateicis par pensijas samazinasanu pirms velesanam vinam balsis butu daudz mazak. Bet Dombrovskim jau kauna sajutas nav. Vins to arii talak dara ka turpina melot tautai

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > www.vecamate.lv 14.07.2010. 14.40

    >Bet

    “Nu cik var malt un malt!”

    In PLL kopē Lembi. Tas arī- jau kuro gadu maļ, ka būšot premjers, bet kā nav tā nav un nebūs ar…:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 14.07.2010. 14.42

    inPLL!
    To Tu un tavējie gribētu gan, lai savāktu lielos valsts uzņēmumus!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 14.07.2010. 14.44

    Paldies,markoni, jāiet labāk laukā svaigā gaisā, jo nav vērts !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ko tad tur vairs vakt?? tapataas JL jau izsaimniekojis tuksus. Nav taa verts ;-)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > www.vecamate.lv 14.07.2010. 14.54

    Jā, nesmuki melot, ka kontrolē situāciju. Gandrīz tāpat kā melot par konstruktīvo opozīciju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 14.07.2010. 15.10

    Tavs mērķis ir flūdot(noteikti esi informēts par šādu tīkla cūkošanos)? Ja tā ,tad iespējams savu sasniedz( neesmu monotonu frāžu bezgalīgas atkārtošānas cienītājs, domāju tādi ir vairākums, bet ja redzu ka saflūdojis esi kā šajā komentāru sadaļā negribas vairs tos lasīt vienkārši ZB papagaiļa frāzes.

    Bet savukārt redakcija Tev varētu ielikt limitus flūdam , ja teksts reproducējas un nav pat atjautīgs un asprātīgs (, bet būtībā piesārņo ēteru , to varētu ravēt ārā, starp citu attiecībā pret visiem komentētājiem)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu bet es tacu nelieku lasiit ;-) Un atskiriibaa no Dombrovska sii portala redakcija ir demokratiju un briviibas cieniitaja. Un ja kadam kas neapmierina vins var nelasiit un var arii neliist saja portalaa. Man te patiik un es te naku. Un nebuus te tikai Dombrovska slavinataaju.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 14.07.2010. 15.58

    Nu uzraksti kaut kādu argumentu vai vismaz kaut ko līdzīgu faktiem,kaut ko asprātīgu par saviem elkiem, vai to pretmetiem, ja jau flūdo, Vienveidība beidz nost ( starp citu arī Tevi, tikai Tevi Tev pašam nemanot), savukār vienveidībai nav nekāda sakara ar demokrātiju, tas ir kā nepārtrakti atgremot vienu un to pašu ēdiena kumosu, šķebīgi, protams indivīdi kam tas process patīk, bet tas pieklājīgā sabiedrībā garlaiko sarunasbiedrus. Cik Tev literatūrā skolas laikos bija izskatās ,ka nebija dikti veiksmīgi.
    Problēma nav Tavā ticībā Tēvā( bārda) Dēlā(buldozers) un Svētajā garā ( stendža), bet garalicīgā retorikā žāvas nāk.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Nuu vispaar ja kas literaturaa biju teicamnieks un viens no labakajiem skolaa ;-)
    Bet tas nu taa.
    Kaa jau teicu ka sii nav taa vieta lai nopietni un plasi diskuteetu. Ja veelies diskuteet taa nopietnak tad varam satikties reali un visu izrunat kas tev interese. Lidz augusta sakumam esmu LV tapeec esmu pieejams ;-)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 14.07.2010. 16.23

    …klau, mazais no PLL!…turi kājas aukstā ūdenī…tas stimulē smadzeņu darbību…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > www.vecamate.lv 14.07.2010. 17.07

    Teicamnieks literatūrā – tas ir labi, tas pat ir ļoti labi! Tu jau tāds ģeniāls , redz Rinalds bija atkal sportists .

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 14.07.2010. 18.06

    inPLL!
    Tā jau domāju, ka esi mācījies kādā palīgskolā, ja jau lielies, ka esi bijis teicamnieks!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu vispar jau es nelielos;-)
    Atbildeju uz teviz intereseejusos jautajumu ;-) Esmu parsmeejies par taviem uztraukumiem:-)
    Nu nespiid tavam vadonim Dombrovskim rudenii kreesls;-)
    Lai kaa tu to gribetu nesanaks :-)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 14.07.2010. 18.47

    inPLL!
    smiekli nāk! kur lasīji, ka es interesējos par tavām skolas gaitām un sekmēm tajā!
    Manuprāt Tu paštīksminies par sevi un vēlamo uzdod par patiesību! Cik Tev vienkārši viss. Tīksminies tik tālāk!
    Atradies Finkss, kas pateiks, kurš būs un kurš nebūs premjers!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Tici vai nee, bet premjers nebuus no Vienotiibas :-)
    Atceries sos tekstu rudenii.
    Finkss vai ne Finkss bet taa nu ir realaa patiesiiba.
    Un priecaajos uj kaa priecaajos ka JL atbalstiitaju skaits samazinaas. Paliek tikai tadi pabiras. Un vislabakais tiem savakt Dombrovski, repsi un sarkanmataino Aboltinu un vakties uz kadu neapdziivotu salu un tur jau veidot savu paradiizi ;-)
    nevajag smirdinat gaisu un trauceet latviesiem dziivot

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 14.07.2010. 18.53

    Es jau,cien.Bet.,par pensijām visu atceros itin labi.Runa par to,ka šādus negadījumus, lai cik tiek pamatoti bijuši,blabla,.. ierindas vēlētājam nozīmē vakarā teica- neīsinās, no rīta- opā,tomēr. Jeb, meloja. Kas tur,kā tur-tik smalks info ir reti kuram.Diemžēl,protams.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > www.vecamate.lv 14.07.2010. 21.34

    WAT, Labi teikts!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ipeikere 14.07.2010. 11.21

Lasu komentārus un mati šausmās sāk stāvus celties – sākam ar viedokļiem, beidzam ar savstarpējiem apvainojumiem…..un kāpēc tad lai šitādai tautiņai valdībā būtu kas cits? Visi tik gudri un tik zinoši – kas aiz kā stāv un ko kurš domā….. FUCK! darīt būtu kaut ko sākuši, nevis mēģinājuši “pārsist” viens otru daiļrunībā, ja jau tik labi zināt, kurš labs un kurš slikts šai valstī…

+2
-4
Atbildēt

0

andrisskrastins 14.07.2010. 11.13

Kas ir, Lembergs jūt, ka vēlētāju rindās sākas neticība viņam? :)

+5
-1
Atbildēt

1

    Nu vispaar nesaakas vinam nekas, bet papildinaas ;-) Melim Dombrovskim atbalstiitaaju skaits samazinaas. Un viss pamazaam nostaasies savaas vietaas.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 10.35

Redz kaa pamazaam atklaajaas JL un Dombrovska patiesaas sejas. Vinu uzdevums ir pamazaam un nemanot pardot Latviju. Un protams ja kads ko sliktu pasaka par vinu dievu Dombrovski tad tie ir briesmiigi Latvijas ienaidnieki. Smiekliigi. Patiesie Latvijas Valsts ienaidnieki ir JL kurss telo godiigos, bet patiesiibaa to vien dara ka aiz muguras plano ka izpardot Latviju. Un JL kajslauku pabiru bars varat raudaat. Varat ardiities un draudeet ;-) Tapataas viss ir skaidrs. JL ir Latvijas Valsts iztirgotaji. Un tas paldies Dievam buus vinu sods rudeni. Netikt viniem Saeimaa

+2
-9
Atbildēt

35

    benkiss77 > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 10.48

    Pareizi melis ir Dombrovskis. Jasauc tauta kopa un jataisa vel viena lietussargu revolucija un jadzen prom tads premjers. Pec visiem jaunumiem ko dzirdu par Dombrovski VIenotiba ir pedeja partija par ko es varetu balsot. Melis un krapnieks

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 10.50

    Pareizi Vaņečka – uz priekšu uz SC , resno Janku par premjeru un nu tik te sāksies!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ja man butu jaizvelaas starp Vienotiibu un SC tad viennoziimiigi nedomajot es balsotu par SC.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 11.01

    Tevi gaida spoža nākotne – kretīns ne tikai pēc dabas dotumiem, bet arī pēc pārliecības!:)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    dārgais PLL “cheerleader” veltījums Tev no vecajiem Monty Python britiem:
    “Lovely spam, wonderful spa-a-m,
    Lovely spam, wonderful S Spam,
    Spa-a-a-a-a-a-a-am,
    Spa-a-a-a-a-a-a-am,
    SPA-A-A-A-A-A-A-AM,
    SPA-A-A-A-A-A-A-AM,
    LOVELY SPAM, LOVELY SPAM,
    LOVELY SPAM, LOVELY SPAM,
    LOVELY SPA-A-A-A-AM…
    SPA-AM, SPA-AM, SPA-AM, SPA-A-A-AM!”

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu protams ;-) Tas jau bija gaidaams ;-) Kurs ir pret mamonu dievu Dombrovski tie visi ir kretiini, idioti, utt…
    Tad noteikti 1000reizu labak buusu kretiins nekaa Dombrovska pieluudzeejs.
    Nost ar Dombrovski

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    To tu vari uzdziedaat betijai celmenei un veel te dazaam kuras pieluudz mamonu Dombrovski. Vinas jau kaa hareems ap Dombrovski un uzmana ka kads kaut ko sliktu nepasaka par vinu maizes teevu Dombrovski ;-)
    Ists melis vairaks nekas vins ir

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 11.12

    .
    Ino!
    Jūs gan esat estēts un smalkā gala literāts!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 11.22

    PLL, tu gan esi viens aprobežots tips. Pēc taviem izteikumiem un stingrās pārliecības, ka JL ir tik slikts, bet SC ir labs, jādomā, ka pārstāvi uzskatu, ka SC atgriezīs saldos PSRS laikus, kad viss tika nodrošināts, kad pašam ne par ko nebija jādomā, bija tikai jāļaujas …..
    Nu dien plānprātība un naivums.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Bet Tu taču esi vēl lielāks PLL pielūdzējs kā Tevis pieminētās personas V fani, Tu bezmaz katru dienu velti naida stundu “sliktajiem-rudmatēm,sabrauktajiem ezīšiem, marsiešiem utt…” ( Dž. Orvels ir pazīstams taču?), tamdēļ SPAM SONG tieši Tev , jo ar dažādību nesirgsti akurāt naida stundas manierē.Varbūt meldiju piesūtīt ( notis) SPAM vietā var likt PLL vai tieši otrādi V rekomendēju pašsuģestijai.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu paldies par tavu daasnumu un ruupeem ;-) Es tiesaam to noveerteeju un cienaa noliecu galvu tavaa prieksaa :-)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Vispaar ja tu pamatiigaak paluukotos tad saprastu ka nesaku ka SC ir labs ;-)
    Es saku ka SC ir labaaks par JL un jaa tada ir mana parlieciiba. Jo JL to vien dara kaa iztirgo Latvijas ipasumus. Un ja SC taisaas sadarboties ar Krieviju tad luudzu man nekas nav pret to. PSRS laiki vai gribi vai nee neatgrieziisies tas varbuut tavaas domaas ir. Bet realaa dziive etaa nekad nenotiks tapeec vari nesatraukties. Un ja kas par SC nedomjau balsot nemaz ;-)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 11.40

    Kā tad saprast tevis teikto: “Ja man butu jaizvelaas starp Vienotiibu un SC tad viennoziimiigi nedomajot es balsotu par SC”????

    Aaaaaaaaa, tu balsosi par kādu “labo”, kuram tu neapšubāmi tici, ja saka ka par “labu”, tad viennozīmīgi tā arī būs!!!!

    Starp citu tevis godinātie SC ir pieķerti lielākos melos un krāpšanās: balsu pirkšanas vēlēšanās, nepārprotama K&K interešu lobēšana Parex lietā; u.c. nekrietnībās.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Taa arii saprast ka ja man butu jaizvelas starp SC un JL tad viennoziimiigi es balsotu par SC. Bet ir veel citas partijas. Un ja tik loti interese tad es balsosu par PLL apvieniibu. Un ja runajam par tevis piemineetajiem meliem un krapsanos par SC vai tev ir kadi pieradijumi vai vienkarsi” Viena tante teica” ???
    Es loti labi zinu kaa stradaa zurnalisti tapeec kameer nav konreti pieradijumi es neticu ” Viena tante teica ” versijai.
    Un par Dombrovska meliem ir konkrets dokuments. Taa luuk

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    IN GOD WE TRUST ( sorry in PLL)!!!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 12.21

    Apžēliņ! Lasīt vajag vairāk un biežāk, nevis vadīties no salkanām reklāmām: “Zemgales apgabaltiesa no partijas “Saskaņas centrs” (SC) ievēlētā Saeimas deputāta, parlamenta prezidija locekļa Andreja Klementjeva brāli, … Juriju Klementjevu ceturtdien notiesāja par vēlētāju balsu pirkšanu 2006.gadā notikušajās 9. Saeimas vēlēšanās Jelgavas rajonā.” – tas ir tikei viens no piemēriem.

    Ja, kas, ja tu izvēlies savu balsi atdot par mazāko meli un nelieti, tad vai tik tevis izvēlētā PLL nav galvas tiesu pārāka šajā jomā visas partijas kopā ņemot. Kaut vai tāds sīkums: “Stendzenieka veidotā kustības “Par labu Latviju” reklāmas rullīša mūzikas celiņš esot plaģiātisms, ir pārliecināts komponists Zigmārs Liepiņš. Stendzenieka veidoto reklāmu vēl vakar varēja noskatīties Youtube, bet šodien to rotā paziņojums: “Šis video vairs nav pieejams sakarā ar autortiesību prasību no Intrigue Music, LLC.”

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Katram ir kaut kas tuvaks ;-)
    Un man viennozimiigi ir PLL nevis melis premjers Dombrovskis. Lai melo vien talak saviem pieludzejiem. man acis vins nav aizmiglojis

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 12.50

    Tavas acis ir aizmiglojusi PLL! Tas vēl būtu maigi teikts.
    Lai veicas!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 13.16

    Io credo in PLL – Lūdzu dokumentu studijā!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Vai tik tavas nav aizmiglojis Dombrovskis?? Lai veicaas arii tev ;-)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 14.04

    inPLL!
    To Tu droši varēji arī nerakstīt, jo zinām jau, kas ies kopā ar trim skaistuļiem vaidojot sarkano kvadrātu!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 14.05

    inPLL!
    Labāk būt Dombrovska hāremā, kā izsakies, nekā Tev pie kampēja, jo bīstami pat pirtī pieliekties!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu kaa jau teicu katram savs ;-) Ja jau taa patiik tad dziiovjies tai Dombrovska hareemaa ;-) Laikam jau pie taa pieradusi ka paklauj un pazemo ;-) Nu kaa pie istajiem musulmaniem;-) Pasaule tacu dazada un ir jamiil un jaacien arii taadi mazohistiski cilvecini ka juus Dombrovska hareemas bars ;-)
    Domaas es esmu ar jums ;-)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 14.15

    inPLL!
    Kas kuram patīk! taču laikam tik labi Tev viss neiet, ja esi iestājies pie tiem latvijiešiem un te jāraksta visādas rupjības tik jaukā laikā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Iet man loti labi lai ka atas varbuut tev nepatiktu ;-) Man zeel ka JL ar Dombrovski prieksgalaa melo tautai un izpardod Latviju. Un taapeec varu drosi galvot ka dariisu visu kas manos spekos lai agiteetu pret taadiem kreapniekiem kaa JL un Dombrovskis. Unticu ka Vienotiiba rudenii paliks aiz borta. Un tad beidzot Latvijaa iestasies miera periods un varees tiesam Latvija kapt ara ano meslu bedres kur JL to ir ievedis

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 14.28

    lo credo in PLL, laikam jāaizlūdz par tevi, par tava īsā prāta apskaidrību.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Nuu es tikai priecaasos ja kaads par mani luugs ;-)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 14.39

    inPLL
    Tavuprāt tā ir aģitācija???Tad nu gan pilnīgi bezcerīga, jo neesi atradis īsto portālu! Velti te izšķied laiku, jo tavs mērķis nesegs laika patēriņu šeit!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Nuu te es arii nemaz nedomaju agiteet ;-) Te es pasmejos par to kaa paniko JL pakalskreejeeji par to kaa viniem reitings samazinaas ;-) Te es naku pasmieties par JL un vina meli premjeru

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Brīvdomātājkaķis 14.07.2010. 15.24

    Tev jau daudz reiz ir skaidrots, un tu arī pats to lieliski zini, ka parādu, vai kā tu saki – “mēslu bedrē” mūs iegrūda Godmanis un Slakteris, pārņēmot “Parex” banku, kur steidzami bija vajadzīga valsts kases “ātrā palīdzība” – tāpēc šiem nācās meklēt aizdevumu pie Pasaules bankas un Eiropas institūcijām. Godmanis un Slakters pārstāv tavu mīļo PLL apvienību. Bet tevi tas neuztrauc – tavs uzdevums un mērķis – izplatīt te melus un dezinformāciju – ja nu kāds noticēs?
    Bet tagad, esi tik laipns un pastāsti, ko konkrēti ir izpārdevis Dombrovskis?
    Ja tev nav konkrētas atbildes – kad, kam un ko, vari neapgrūtināt sevi ar rakstīšanu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    celmene mani iipasi neinteresee tavi komentari ;-) Tapataas zinu ka esi Dombrovska un repses kajlaiza ;-)
    Laizies vien talak un priecaajies ;-)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Brīvdomātājkaķis 15.07.2010. 01.37

    Intelekts un faktu bagāža sit augstu vilni. Nenoslīksti, zēniņ

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Faktu bagaaza tam ka esi parbeedaajusies ka tavs kungs un paveelnieks Dombrovskis tiks patrieks no Latvijas ar kaunu un negodu???
    Taa ir pietiekama ;-)
    Un tam ka esi vina kajlaiza un pieliidene veelvairaak ;-)
    Man zeel tevis patiesi zeel :-)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    credo, nu jau Tu uzvedies totāli stulbi. Dzīvo sakārtotā vidē(?), bet lēkā kā aizmirsts pusaudzis afekta stāvoklī. Padomā, ko nozīmē argumentēt un diskutēt, bez personīgiem uzbraucieniem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Nuu vispar jau nabaga celmane un vel te dazi labi nevar pardziivot to ka kads neslavina Dombrovski.
    Nu nepatiik vins man un nepatiik lielakajai dalai Latvijas iedziivotaju. Un lai kaa vina vai kaads cits to gribetu neslaveesu es vinu ;-)

    0
    0
    Atbildēt

    0

markonimarkoni 14.07.2010. 10.34

Manuprāt Lembergs sagatavo “augsni” – palaiž runas par lielo uzņēmumu privatizāciju, lai gadījumā, kad tiktu pie varas to arī izdarītu, atbildību noveļot uz JL, jo redz viņi par to bija vienojušies.

+7
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 14.07.2010. 09.53

Šīs baumas izplata Lembergs ar savu trubadūru Paideru priekšgalā….
Tas , ka labieši siekalojas ap lielo kumosu, nav nekas jauns…

+13
-2
Atbildēt

13

    lailabidzane > Pauls Puķītis 14.07.2010. 10.12

    .
    Kamēr valsts nodarbosies ar biznesu, un darīs to neefektīvi, vienmēr būs kāds, kurš to vai citu lielo uzņēmumu vēlēsies privatizēt.
    Un problēma jau nav privatizēšanā, bet noteikumos, kas nosaka tās realizēšanu.
    Un kas tad IR labāk/sliktāk – bēdīgas beigas vai bēdas bez beigām?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Pauls Puķītis 14.07.2010. 10.24

    Katram pamuļķim tomēr ir skaidrs, ka valsts var samierināties ar 5% peļņu no monopoluzņēmuma, bet privātais rēķinās ar vismaz 10-15% lielu peļņu. Tāpēc valstis pārvalda stratēģiski svarīgākos uzņēmumus, jo principā valdība nedrīkst ierobežot biznesa darbību – tas ir prettiesiski!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Pauls Puķītis 14.07.2010. 10.34

    .
    Nu, jā!
    Pamuļķiem vienmēr viss IR skaidrs. Tā vismaz viņiem pašiem šķiet. Gan par tiem pieciem, gan piecpadsmit.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Pauls Puķītis 14.07.2010. 11.11

    => varbūt ka tā
    Man ir diploms ekonomikā un biznesa vadībā un ne no Latvijas Universitātes – tā ka sajēdzu, ko rakstu un par ko domāju!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.07.2010. 13.17

    >varbūt ka tā
    Redz, “veiksmīgais” LG prihvatizācijas akts jau vien parāda to, ka jaunkapitālistiem nevar atdot īpašumā stratēģiski svarīgus, pie tam, nonopolus uzņēmumus….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Pauls Puķītis 14.07.2010. 13.58

    varbūt ka tā!!!
    Tu laikam nezini, ka Zviedrijā ir ļoti daudz valsts uzņēmumu un, kā par brīnumu, arī bankas!!
    Ne tikai zviedrijā, bet paskaties uz Franciju, kurā stratēģiski svarīgus uzņēmumus viss nepārdod privātajam biznesam, kura vienīgais mērķis ir peļņa par katru cenu! Paskaties uz Angliju, kura prihvatizēto dzelzceļu atpirka atpakaļ, jo to sliežu stāvoklis bija katastrofāli nolietots! privātais domā tikai par peļņu, ne par ieguldījumiem! Vai to nepierādīja kaut vai nesenā krīze Latvijā!!! Cenas tādas, kā nekur eiropā!
    Privātais bizness ar pareksu jau mums pierādīja cik labi prot saimniekot privātie, pie tam uz nodokļu maksātāju rēķina, lai savilktu galus! privātā biznesa labās kvalitātes jau redzamas gan paskatoties kā noprihvatizēta Latvijas kuģniecība, Ventspils nafta utt! Cik tad šie lielie uzņēmumi maksā valsts kasē???? Neko, jo pārreģistrējas citur!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Pauls Puķītis 14.07.2010. 14.45

    .
    No sirds priecājos par taviem diplomiem, Nasing spešal! IR gadījumi, kad tie lieti noder.
    Par cipariņiem.
    Ja valsts “samierināsies” ar 5% peļņu, bet izdevumu efektivitāte būs par trīsdesmit procentiem vājāka, kā privātajā biznesā (tas vēl IR maigi vērtēts, un, kur nonāk šī delta nav noslēpums), tad sabiedrības ieguvums būs gauži plānāks, nekā papildus izdevumi (ja nu runa ir par zināmajiem monopoluzņēmumiem maksātajiem tarifu pieaugumiem; tas laikam neattiektos uz Latvijas Mežiem)), kurus varētu veidot liekie 5-10% peļņas.
    Tā spriež mans kaķis. Tiesa, viņam nav neLU diplomi. Bet citādi foršs kustonis. Labi barots un kopts.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Pauls Puķītis 14.07.2010. 14.47

    .
    Bet, Bet!
    Ko Tu gribēji pateikt, ko?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Pauls Puķītis 14.07.2010. 15.11

    Privātais bizness domā par peļņu ne vien īstermiņā, bet arī ilgtermiņā. Bija mums laiki kad viss piederēja valstij, dažas pie izdevības šo situāciju norej. OK, dzelzceļš, mežš vai hes kaskādes ir kritiskas, bet ja valsts uzņēmumam ir dots mērķis ieskaitīt gadā budžetā 100 miljonus, tad viņš ne par ko citu kā peļņu nedomā un kur ir lielā atšķirība no privātiem?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.07.2010. 16.08

    >gudrītis

    Protams, ka Miķelsona piemērs nav labākais, lai aizstāvētu VAS, bet lieta tāda, ka, kad sakārtos valsts pārvadi, kādai tai ir jābūt, (kaut vai pēc Ziemeļvalstu parauga), tad būs par vēlu sūkstīties…”eh, nevajadzēja gan pripatizēt” (nezinu mehānismu, kā var valsts atprivatizēt atpakaļ),ja nu vienīgi draud bankrots un nomet valstij pie kājas tos uzņēmumus (līdzīgi kā Kalvītis varu)…,bet te jau stāsts par monopola uzņēmumiem…diez vai tie bankrotēs…
    Bet ieskaitījums (peļnas) budžetā ir apstākļu spiests (Našing špešāl& pingvīnu “saspiedēja” faktors), lai nebūtu tik daudz jāizņemas no visu “mīlētā” SVF.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Pauls Puķītis 14.07.2010. 16.39

    Produktivitāte nav tikai valsts uzņēmumu problēma => tā ir visas Latvijas biznesa vides problēma. Pie mums VISS ir neefektīvi, salīdzinot ar citām valstīm, un to atzīst arī paši strādājošie (tie kas nav pamuļķi)!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Pauls Puķītis 14.07.2010. 19.46

    Ak, neLU diplomētais!
    Produktivitāte un efektivitāte ekonomikas izpratnē NAV gluži viens un tas pats. Tā mans kaķis saka. Bet viņš jau nav biznesa diplomands. Tikai labi barots un kopts.
    Bet jums varētu veidoties savstarpēja izpratne. Līmenī, tā sacīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Pauls Puķītis 15.07.2010. 08.47

    Vienmēr esmu aprīnojis, kā dzīvnieciņi spēj sadzīvot ar stulbiem saimniekiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 14.07.2010. 09.53

Jā! Lembergs slikts, Krauklis slikts, Repše ne tā izsakās. Bet par spīti visam, valsts ir ārā no krīzes un uzrāda lieliskus ekonomiskos rezultātus, budžets pildās ar 3 procentu pārpalikumu! Ko gan mēs darītu bez tik spējīga premjera? Un šodien Vienotība prezentēs ekonomisko programmu – nu īstu šedevru. Latiņi paši iedzīvotāju maciņos skries, ja vien īstais vīrs arī turpmāk būs pie stūres.

+3
-14
Atbildēt

23

    itommy_ > itommy_ 14.07.2010. 09.57

    Vai rīt. Neskrieniet – maizītes vēl nav sasmērētas.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 14.07.2010. 10.04

    Izskatās, ka Tev labāk patika kā premjerēja Kalvītis un finansu ministrs noteikti Slakteris – vai ne ?

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 14.07.2010. 10.06

    Nu sliktāk kā Slaktera laikos tomēr nav!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 14.07.2010. 10.12

    Kāpēc Repše tev ir vienā kompānijā ar Lembergu un Kraukli pēkšņi ticis, Andrej? Gribi tos divus nedaudz tīrākus pataisīt vai Repši tā vairāk sasmērēt?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 14.07.2010. 10.15

    Nasing spešal! – smieklīgākais , ka smaidot par Dombrovski , neviens neliek pretī reālu alternatīvu. Viss tādā apšaubāmi teorētiskā līmeni bez praktiska piedāvājuma, ja neskaita devalvācijas ideju.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 14.07.2010. 10.22

    Nu vajadzēja skatīties no rīta interviju ar Dombrovski 900 sekundēs. Repšes teiktais nesaskan ar Dombrovski jautājumā par budžeta stāvokli. Viena valsts, viens budžets, viena valdība, viena partija – bet dažādi cipari. Viens fiziķis, otrs grāmatvedis – un neštimmē.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 14.07.2010. 10.24

    Varbūt vajadzēja gulēt pēc vakara izklaides un nebūt ērcīgam no miega trūkuma?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 14.07.2010. 10.30

    …diez vai tik nīgrs cilvēks zina, kas ir izklaide….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 14.07.2010. 10.35

    Tad tas ir kas perverss vai – sliktākā gadījumā – krimināli sodāms.
    Bet, kas smieklīgākais – itkā izglītots cilvēks, bet pēkšņi, nu absolūti netipiski savam analītiķa ampluā, nesaredz tos prastos režijas paņēmienus, ko pielieto LNT. Montāžas režisori tur perfekti strādā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 14.07.2010. 10.36

    Cik smiekliigi un idiotiski ir tavi komentari. Visi citi vainiigi tikai ne Dombrovskis ;-)
    Nost ar Dombrovski.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 14.07.2010. 10.38

    Oooo – saldais pamodies! Labrīt, vīnu vakar dzēri?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 14.07.2010. 10.43

    Nea. Es vakar speleeju speli kur Dombrovskis ar repsi naudas maisus stiepj no Latvijas Bankas projam un tauta vinus ker ciet. Un kad nokerti tad dedzina uz sarta. Cepuri nost taadas speles izdomataajiem. Kad atbrauksu tad noteikti meginasu atrast iespeju tikties ar speles izgudrotaajiem un paspiest viniem roku par tik labu speli un izklaidi

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 14.07.2010. 10.47

    …tā jau es sapratu…ka Tu vēl bērna prātā!….

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 14.07.2010. 10.48

    Malacis -Tu esi izteikts intelektuālis! Kādreiz nākotnē ceru sagaidīt analītiskus komentārus , kur bez vispārīgām frāzēm būs dziļa notikumu analīze un skats kā sasniegt mērķi. Ja nespēj ātri tam būt gatavs, tad pamaini niku , kamēr sagatavojies. Tava degsme , ja tai pieplusotu vēl zināšanas būtu noderīga sabiedrībai. Bij tāds puisis Rinalds, tam kaut kas pietrūka – nezini ko tagad dara?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 14.07.2010. 10.48

    Betij, montāžas režisori neko nevar izdarīt tiešraidē! Es labāk ieteiktu partaigenossēm, kad rīt ies uz Vienotības kandidātu tusu, pie vīna glāzes pavaicat savam biedram un kandidātam – kāpēc viņš, būdams atbildīgs par jaunatnes politiku valstī, nav iestrādājis normatīvos kritērijus saistībā ar laika apstākļiem, kādos nedrīkst tikt organizēti jaunatnes pasākumi. Protams, mēs zinām, ka šī ministrija vispār izceļas ar visādu nejēgu absorbāciju, tai skaitā oranžo dīkdieņu piebarošanu, kuri sviež miskastē valsts karodziņus. Bet oranžie nav vienīgie, kā redzam. Ir vēl arī citās krāsās, salātzaļās lai.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 14.07.2010. 10.50

    Nuu domaju ka lielakaa dala tautas ir kluvusi bernu prataa pie tada premjera. JO savadak jau jasajuk prataa

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 14.07.2010. 10.51

    Par analitiskiem komentariem un diskusiju varam parunat dzivajaa. Seit parak maz vietas lai izdiskutetu Dombrovska launumu valstij

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > itommy_ 14.07.2010. 13.06

    Salātzaļi – kurus tu domā? Par dzīvo Tv tev var piekrist grūti ko samontēt un Dombrovskis televīzijā ar savu NU izskatās samocīts, nevar salīdzināt ne ar Šķēles vai Šlesera augstprātību, ne Lembja naivismu. Televīzijā vislabāk izskatās Ušakovs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 14.07.2010. 13.51

    inPLL!
    Ceri, tur iekārtoties pie pilnas bļodas un labiem draudziņiem bāros, ka esi iesaistījies tajā apvienotībā. šaubos, ka tiksi klāt, jo bez Tevis, tur daudz citu gribētāju!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 14.07.2010. 13.55

    Nee man neinteresee tadas lietas :-) Man Francijaa ir labs darbs, laba dzivesvieta un sakartota vide. Bet Latvijaa kameer saimniekos Vienotiiba ar “saimniecisko” Dombrovski prioeksgalaa sakartota vide nekad nebuus.
    Vieniigais kas man patiik ka varu uzjautrinaaties par smiekliigajiem Dombrovska pieludzeejiem un pakalskreejeejiem;-) Nu iists cirks un klaunu paraade ;-)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 14.07.2010. 14.00

    Es jau tā domāju, ka saproti, ka bez Tevis pie pilnas bļodas kārtojas gara rinda no PLL!
    dzīvo laimīgs citā zemē!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 14.07.2010. 14.03

    Kur tad PLL kadamn tikt klaat?? Tur jau Vienotiibas i blodas i siles aizneemusi. Citiem jau vairs sen nav vietas.Aboltina ar repsi meli izkarusi to vien dara kaa lok no latvijas naudas siles.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 15.07.2010. 08.34

    Nu jaa nevajag pazemot lembergu un citus ar repses zagla klatbutni. Apzaga Baltijas bankas nogulditajus, Tagbad grib Parex. Kas buus taalak????Ceru ka tas zobens peec iespejas atrak kritiis par vina galvu

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 14.07.2010. 09.49

Bet, no citas puses raugoties, ko tad mēs varam gaidīt no Lemberga? Kā lai dabon balsis savam sarakstam, ja ne nepārtraukti atgādinot par savu izredzētību, spēju paredzēt notikumus, kas varbūt – būs, varbūt – nebūs, atstāt iespaidu, ka ir dižs domātājs, stratēģis, nedaudz blēdīgs, bet , kas ļoti svarīgi, – veiksmīgs. Lembergs saka to, kas ir izdevīgi viņam. Tūlīt arī pārējie personāži, atraduši ieganstu izteikties par šo tēmu, sāks tautai smadzenes skalot, ar mājieniem, puspatiesībām un klajiem meliem mazinot uzticību Dombrovskim un viņa valdībai.

+18
-2
Atbildēt

2

    Una Grinberga > ievuliitis 14.07.2010. 10.09

    Agri vai vēlu tas Domakla zobens kritīs arī pār Lemberga galvu – ja ne šogad vai nākamgad, tad varbūt pēc 10 gadiem!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 14.07.2010. 10.30

    Cerams, ka ātrāk.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 14.07.2010. 09.49

Ja pec vēlēšanām saeimas vairākumu iegūs labie cilvēki, ZZS, un SC, lielo uzņēmumu privatizācija pilnīgi iespējama, un Lembergs pirmais būs gatavs pakampt kādu treknāku kumosu, tagad viņš ar to baidīšanu vienkārši diskreditē Vienotību.
Vai tad Lembergs nav pagrābis pus Ventspili, kuģniecību ( ar TB uzpirkto politiķu starpniecību), utt., vai tad sens Šķēles sapnis nav savākt Latvenergo, kaut daļu, kas viņam vienreiz jau gandrīz izdevās?
Bet, nav izslēgts, ka tāda doma ir arī Vienotībai un aizdevējiem, patreiz tikai to neafišē, tā varētu iegūt daudz līdzekļus un saglābt budžetu bez tik lielas griešanas.
Bet, monopoluzņēmumu privatizācija būtu ārprāts, īslaicīga ieguvuma dēļ tiktu upurētas ilglaicīgas intereses.
Vai tad neviens neatceras, kā uzvedās Lattelekoms, kamēr nebija mobilie konkurenti?
Un igauņi pat dabūja vienu – otru privatizētu monopolu atpirkt atpakaļ, dzelzceļu, šķiet, jo nespēja to vairs izkontrolēt.

+9
0
Atbildēt

4

    dro > mary75 14.07.2010. 09.53

    vai tad sens Šķēles sapnis nav savākt Latvenergo, kas viņam vienreiz jau gandrīz izdevās?
    _________________________
    Šķēle jau pirmajā valdīšānas laikā sapņoja par arī par mežu privatizāciju.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.07.2010. 09.57

    jā, par mežiem aizmirsu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 14.07.2010. 09.58

    Jebkurš prasts blēdis guļ un sapņo, ka privatizēs visus pelnošos valsts uzņēmumus. Tikai prastie blēži netiek līdz tai privatizācijai, tikai rūdītie tiek.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 14.07.2010. 10.05

    Piebildīšu, ka Lattelekom interneta un digitālās TV jautājumā vēl joprojām mēģina pelnīt zviedriem pārtikušas vecumdienas uz Latvijas nabagu rēķina!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 14.07.2010. 09.47

Varbūt prātīgāk pagaidīt augustu un tad palasot dokumentus izdarīt gala secinājumus?

+5
-1
Atbildēt

3

    ievuliitis > garausiitis 14.07.2010. 09.55

    Te nav runa par prātīgumu – Hūtes gadījumā. Augustā viņam tas nebūs izdevīgi. Bet tagad – izlikties, ka zina daudz vairāk, nekā dumjie ļautiņi ir pat ļoti izdevīgi. Un, kas vēl ne mazsvarīgi, līdz augustam, kad publicēs, visi jau sen būs aizmirsuši, ko viņš konkrēti teica, bet, ka mēnesi iepriekš jau runāja, to gan atcerēsies.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 14.07.2010. 13.43

    Tu taču diezin vai tici, ka Vienotība varētu pārdot, piemēram, Latvenergo, kas, kā jau pasen gan dzirdēts, gan pat mēģināts no Miķelsona puses, prihvatizēt. ne jau tikai trim skaituļiem tek siekalas uz lielajiem valsts uzņēmumiem, bet arī Krievijai(Gazprom) un tam jau gan var ticēt!
    Lembis laiž muļķi, lai iznīcinātu ticību Vienotībai, un paši dabūtu šos gardos kumosus! Par velti jau nebija šis Gerharda mēģinājums, neieskaitīt lielo valsts uzņēmumu peļņas daļu valsts budžetā! prihvatizētājiem taču vajadzīga nauda par ko samaksāt, jo paši tak ir milzīgos parādos! neba jau pirmo reizi tā notiek prihvatizācija- ar valsts uzņēmuma kontos esošo naudu!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 14.07.2010. 13.56

    Cik var izsecināt no Gerharda darbībām, tad viņš ir labs klēpja sunīts. Piemēram Sarmas pārnākšana no EM uz SM. Agrāk biju iedomājies viņu ar nedaudz neatkarīgāku domāšanu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 14.07.2010. 09.19

Hūtēns brauc ar muti kā ar izļurkātu asenizatora mašīnu, un muļķīši atplestām mutēm uzgavilē katrai iztecējušai šaltij pēc principa: jo varenāks kungs, jo trakāka muldēšana. Man tas atgādina paijolīšu barus (pārsvarā sieviešu dzimuma), kas raksta mīlestības vēstules uz mūžu ieslodzītiem slepkavām.

+9
-2
Atbildēt

1

    lailabidzane > ::Vai cis :: 14.07.2010. 09.57

    .
    Jums, Inese, tiešām IR lieliskas zināšanas un neatsverama pieredze tik neparastā starpdisciplinu tēmā kā “”Zelta mucas” tehniskā stāvokļa ietekme uz slepkavniekiem rakstīto mīlas vēstuļu literāro mantojumu”!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Driimeris 14.07.2010. 09.09

Valsts Meži ir ļooooooti trekns kumoss, nedomāju, ka tur bija kādas ”drukas kļūdas”- parasta augsnes zondēšana…

+4
-3
Atbildēt

3

    disassociative > Driimeris 14.07.2010. 09.20

    Un, diemžēl, ir jāsaka – nu neticu šoreiz Dombrovskim! Nāk prātā pirmais laiks, kad JL nāca pie varas, visur TV u.t.t., būšot pilna atklātība visos procesos. Esam nonākuši līdz vēl trakākai slepenībai visā kā PSRS laikos.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Driimeris 14.07.2010. 09.51

    Nu, ja nāk prātā JL mēģinājumi ieviest atklātību, tad vajadzētu atcerēties arī kā par šiem centieniem ņirgājās ne tikai oligarhu, bet arī pārējie MM, Dienu, LTV 1 un LR1 ieskaitot. Varbūt atceries arī Lato Lapsas un Krēvica 100 jautājumus Repšem? Liela toreiz bija žurnālistu bijība pret kampēja teikto. Katru dienu varam pārliecināties par MM sekmīgi veikto publikas zombēšanu /par JL godīgajiem muļķīšiem un darītāju neizmērojamo gudrību/. IRā šo viedokli nenoguris pauž Andrejs Zviedris.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Driimeris 14.07.2010. 10.01

    Sliktākais iespējamais variants, ja ir ko absolījuši privatizēt, tad i Lembim taisnība i veiksmes gadījumā, ļoti ērti dalās:
    _ energo Andrim
    – dzelzceļš Aināram
    – meži Aivaram

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam